• pvang84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 31-05 23:36
Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:16:
[...]

Vodafone is gewoon echt ontzettend crap op dat gebied; ik wacht nu al bijna 4 weken op uberhaupt een reactie op de problemen met mijn toestel... Ik ga ze volgende week een brief sturen om mijn contract te ontbinden. Mochten ze de telefoon terug willen; geen probleem.
Je had ook net als ik je toestel de 1ste week al terug kunnen sturen naar vodafone, in plaats van dat je weken hier erover loopt te zeuren. De regel is dat je daar 7 werkdagen voor heb. Ik heb je daar nog een PM over gestuurd.

Daarna overigens ook m'n contract laten ontbinden door mijn slechte ervaringen met de vodafone klantenservice (er waren dubbele orders van mijn bestelling gemaakt in het systeem en waarna ze beide orders geannuleerd hebben die pas een week later weer in het systeem gezet konden worden).
CeetjeBeetje schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:05:
Ik heb de Samsung nu een net een weekje en heb in het grijze pulldown menutje een soort 'ingebrande' cirkel ontdekt.. in het SGS2 topic deel 3 is een post van pvang84 die dit ook heeft, dit is zijn post:

"Het lijkt erop alsof m'n scherm nu al is ingebrand! Is alleen zichtbaar op grijstinten. Kan zoiets vanzelf nog minder worden?"

Dit is een foto van zijn 'ingebrande' cirkel, die van mij zit op exact de zelfde hoogte maar dan in de rechter onderhoek van mijn scherm

Ingebrand?

Ik ben al bij de Vodafone winkel geweest maar ze willen hem alleen opsturen ter reparatie bij Samsung, ben ik 'm gelijk een week of 2 kwijt. Ze willen absoluut het toestel niet omruilen voor een andere SGS2.. beetje stom.

Is er iemand anders die in zijn toestel een dergelijke cirkel had 'ingebrand'?
Ik denk bij nader inzien dat het de afdruk van een zuignapje of iets dergelijks is. Op XDA hadden meer mensen dit probleem, kan het topic even niet vinden. Hoelang heb je je toestel al? Binnen 7 werkdagen mag je een afgeleverd toestel dus nog terugbrengen/terugsturen.

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:17
Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:04:
[...]

Ja via myvodafone, de enige manier. Enige dat ik heb is een automatisch bericht dat ik binnen 5 werkdagen reactie krijg... haha, dat zijn er inmiddels bijna 20.
Dat dacht ik dus eerst ook dat ze nooit reageerde, totdat ik erachter kwam dat ze mijn oude mailadres nog gebruikte en reageren via een systeem in myvodafone:

inloggen bij myvodafone-->
menu links-->mijn klantenservice
bovenaan-->gestelde vragen (*)
daarop klikken en daar staan je vragen+antwoorden

Gister gemaild, dezelfde dag had ik nog antwoord en actie.

http://imageshack.us/photo/my-images/193/klantenservice.jpg/

[Voor 5% gewijzigd door Ewivis op 09-06-2011 10:56]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

Anoniem: 408269

Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:16:
[...]

Vodafone is gewoon echt ontzettend crap op dat gebied; ik wacht nu al bijna 4 weken op uberhaupt een reactie op de problemen met mijn toestel... Ik ga ze volgende week een brief sturen om mijn contract te ontbinden. Mochten ze de telefoon terug willen; geen probleem.
Ooit gehoord van bellen, dan wel lags gaan?

Anoniem: 140372

Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:04:
[...]

Ja via myvodafone, de enige manier. Enige dat ik heb is een automatisch bericht dat ik binnen 5 werkdagen reactie krijg... haha, dat zijn er inmiddels bijna 20.
Misschien moet je gewoon nog eens mailen of bellen of langs gaan bij een Vodafone zaak. Dat mailtje krijg je echt geen antwoord meer op.

Als je beetje initiatief zou tonen had je in de tijd besteed aan miepen op een forum al lang een ander toestel kunnen regelen, zij het een s2 of niet.

Anoniem: 323940

Anoniem: 286128 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:56:
Echt, serieus :F. Lees het topic even door.
Was die reactie voor mij bedoelt?

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:25
Anoniem: 323940 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:20:
[...]

Was die reactie voor mij bedoelt?
Ik gok van wel, de vorige pagina's wordt het geheugenkaartje van Samsung al vrij regelmatig besproken namelijk. Op GoT wordt verwacht dat je eerst leest, en dan vraagt. Dit om te voorkomen dat dezelfde vraag elke keer weer terug komt.

Home Assistant configuratie

Anoniem: 406875

phobosdeimos schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:21:
Dus eigenlijk is de SGSII onbruikbaar in Vlaanderen? Wij willen een Azerty toetsenbord in combinatie met Nederlandse autocompletion (of zelfs Engelse of Franse autocompletion, ik schrijf in 3 talen, en heb altijd de voorkeur voor Azerty). Kan je dit verhelpen met een keyboard App uit de market? :(
In feite horen we in een ander topic thuis denk ik (voor deze kwestie) Ik denk dat dit de oplossing kan zijn, is echter betalend en mensen die geen visakaart hebben zijn dus de pineut en kunnen het volgens mij niet bestellen...

https://market.android.co...5RfwM4Vuh7wu7nFfdgH5k=000

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 10:58
Wanneer ik bij berichten (smsje) wil versturen naar een contact en ik klik op contact.
Dan krijg ik alle facebook-contacten etc.
Ik zou enkel de contacten die bij "Contacten" staan verkrijgen in dit scherm en NIET de facebookcontacten...
Iemand een manier om dit te krijgen?

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:25
Anoniem: 406875 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:45:
[...]

In feite horen we in een ander topic thuis denk ik (voor deze kwestie) Ik denk dat dit de oplossing kan zijn, is echter betalend en mensen die geen visakaart hebben zijn dus de pineut en kunnen het volgens mij niet bestellen...

https://market.android.co...5RfwM4Vuh7wu7nFfdgH5k=000
Er is een proefversie beschikbaar, dus je zou in ieder geval kunnen testen of Azerty + Nederlands beschikbaar is.

Home Assistant configuratie

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:41
Het feit dat de accu de ene keer 30 uur meegaat, en andere keer 15 lijkt mij toch te zeggen dat het om een bug gaat. Mijn gebruik is vrijwel gelijk elke dag dus daar kan geen 15 uur verschil in zitten.

Snap echt niet dat Samsung hier ook niet op reageert als je een klacht stuurt.
Ewivis schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:14:
[...]

Dat dacht ik dus eerst ook dat ze nooit reageerde, totdat ik erachter kwam dat ze mijn oude mailadres nog gebruikte en reageren via een systeem in myvodafone:

inloggen bij myvodafone-->
menu links-->mijn klantenservice
bovenaan-->gestelde vragen (*)
daarop klikken en daar staan je vragen+antwoorden

Gister gemaild, dezelfde dag had ik nog antwoord en actie.

http://imageshack.us/photo/my-images/193/klantenservice.jpg/
Net ook maar eens gechecked, staat nog steeds op OPEN.

[Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 09-06-2011 12:01]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Hebben de Azerty peeps voor Nederlands (Belgie) gekozen tijdens de installatie van hun toestel?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

• Ewivis
Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:59:
Het feit dat de accu de ene keer 30 uur meegaat, en andere keer 15 lijkt mij toch te zeggen dat het om een bug gaat. Mijn gebruik is vrijwel gelijk elke dag dus daar kan geen 15 uur verschil in zitten.

Snap echt niet dat Samsung hier ook niet op reageert als je een klacht stuurt.

[...]

Net ook maar eens gechecked, staat nog steeds op OPEN.
Ok jammer, snap ook niet waarom ze niet reageren... ben je misschien bekend bij ze? :+

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Anoniem: 162581 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:14:
Heb de SGS2 nu vanaf 12 mei in mijn bezit en de gevoelens zijn gemengd. Heb eerder al wat posts gedaan over het roze en groene vlek probleem in de camera, maar heb besloten niet om te ruilen omdat dit probleem (samen met battery drain) aangepakt lijkt te worden in KE7. Afwachten dus.

Om dan meteen maar over te gaan op de batterij: wat is dit hopeloos zeg. Kom alsjeblieft niet met verhalen dat een smartphone van tegenwoordig nu eenmaal veel energie verbruikt. Vind het echt niet normaal meer dat je 's-ochtends je telefoon van de lader (en van vliegstand) af haalt, even ontbijt, daarna 3 kwartier in de trein twitter kijkt, twee webpagina's, mail leest en wat (lokale) muziek luistert en dat je er dan op je werk achter komt dat er bijna 30% acculading is verbruikt. Dat klopt toch gewoon niet? Heb het scherm op zo goed als minimaal staan, zo erg dat ik het af en toe niet eens meer kan lezen. Heb GPS uit, Bluetooth uit, heb achtergrondsync aan, maar automatisch syncen uit. Merk geen echt verschil tussen WiFi en 3G qua verbruik, het is met allebei erg.

In mijn processen loopt steeds WiFi sharing mee, maar bijvoorbeeld ook Google Maps. Gebruik het bijna niet, maar toch staat ie er na elke boot gewoon weer tussen. Superirritant. En ja, ik weet dat over dat eerste al veel is geschreven.

Wat ook vervelend is, is dat het toestel al een keer of 5 spontaan uit is gegaan (heel kort), geen reboot, en daarna met het pincode scherm kwam. Zomaar opeens tijdens gebruik. Verder is het me al meerdere keren gebeurd dat het toestel na het laden op zwart is gegaan en ik het alleen nog maar aan kreeg door de batterij te verwijderen en weer te plaatsen. Kan toch niet?

Oh ja, de temperatuur: "ze" zeggen wel eens dat je maar moet accepteren dat smartphones heet worden. Jaja, uren internetten en Youtube filmpjes kijken en er gebeurt helemaal niets met de temperatuur. Gisteren: net iets minder dan 10 minuten bellen, en de telefoon werd zo heet aan de bovenkant dat het bijna oncomfortabel werd. Of bij camera gebruik, ook dan wordt ie rond het gebied van de camera erg heet.

Al met al ben ik erg tevreden over de snelheid, de kwaliteit van het scherm, de foto's en video's, het gebruiksgemak en na even gewenning ook wel echt de look en feel van het apparaat. Maar de instabiliteit en met name het accugebruik doen mij echt twijfelen. Wil ik dit ding nog wel houden? Moet ik er mee terug?
Wat betreft korte batterijduur: Wifi sharing is de boosdoener. Voorlopige oplossing: Zet wifi uit. Ga naar Instelling>Applicaties>Actieve services>wifi sharing>proces killen.
Dit zal waarschijnlijk veel schelen. Als je je wifi aanzet zal het proces echter weer starten en je batterij opvreten.

Ik had dit probleem ook. Op XDA is er het een en ander over te vinden (zoeken op wifi sharing chew battery). Er wordt gesproken over een verband met Kies Air, Samsung account, Google je locatie laten inzien... kortom ondeuidelijk allemaal. Na een wipe heeft bij mij probleem zich nog niet voorgedaan. Ik heb nu ook geen samsung-account ingesteld, en Kies air niet aangeraakt. Kijken hoe lang het goed gaat.
Dit lijkt me dus een software probleem.

Anoniem: 406875

Golf2vr6 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:03:
Hebben de Azerty peeps voor Nederlands (Belgie) gekozen tijdens de installatie van hun toestel?
goeie vraag... Alles was hier al mooi in het Nederlands, dus daar niet meer bij stilgestaan om eerlijk te zijn (als ik me goed herinner) Kan dat ergens gechekt worden ? thnks

Staat effectief op Nederlands (Belgie), blijkbaar doet dit niks bij je toetsenbordinstellingen...

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 406875 op 09-06-2011 12:21]

• Ewivis
rikvandinteren schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:14:
[...]

Wat betreft korte batterijduur: Wifi sharing is de boosdoener. Voorlopige oplossing: Zet wifi uit. Ga naar Instelling>Applicaties>Actieve services>wifi sharing>proces killen.
Dit zal waarschijnlijk veel schelen. Als je je wifi aanzet zal het proces echter weer starten en je batterij opvreten.

Ik had dit probleem ook. Op XDA is er het een en ander over te vinden (zoeken op wifi sharing chew battery). Er wordt gesproken over een verband met Kies Air, Samsung account, Google je locatie laten inzien... kortom ondeuidelijk allemaal. Na een wipe heeft bij mij probleem zich nog niet voorgedaan. Ik heb nu ook geen samsung-account ingesteld, en Kies air niet aangeraakt. Kijken hoe lang het goed gaat.
Dit lijkt me dus een software probleem.
rooten en freezen? heb ik wel gedaan, ga makkelijk met normaal gebruik 1,5 dag mee.

Anoniem: 407872

Ursamajor schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:32:
[...]

De afkorting DOA wordt overal wel gebruikt. Dead On Arrival. Dus dat is een telefoon met een vlek in het scherm absoluut niet.
Dead on arrival is idd de letterlijke vertaling van de term DOA, echter met Dead moet je niet meteen denken aan een toestel wat niks meer doet. Daaronder vallen alle defecten die een gloednieuw toestel simpelweg niet hoort te hebben. Kortom, je standpunt gaat niet op.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:38

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Blauwe waas heb ik ook. Ik zie ook een heel lichte hint van een gele zijkant, maar heel erg is dat niet. Geen bad pixels dat ik heb kunnen ontdekken. Ben nu druk aan het customizen. Eerst heb ik alle widgets van Samsung weggegooid, daarna het Gingerbread toetsenbord gedownload en mijn eigen indeling gemaakt op de homescreens. Data counter widget erop enz. Alleen vind ik het lock screen zo lame, is daar een andere optie voor?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

zonoskar schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:43:
Alleen vind ik het lock screen zo lame, is daar een andere optie voor?
Widgetlocker?

Nickname does not reflect reality

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Werkt inderdaad prima, alleen zie ik het originele samsung screen nog weleens voorbij komen
souljah1h schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:56:
Werkt inderdaad prima, alleen zie ik het originele samsung screen nog weleens voorbij komen
Da's een van de bugs van Widgetlocker/de S2 inderdaad ja. Voor mij reden het niet (meer) te gebruiken.

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2022
Kan Whatsapp wellicht ook iets te maken hebben met korte batterijduur?

Ik heb toevallig op mijn Nokia 5230 vorige week Whatsapp erop gezet en sinsdien moet ik om de anderhalve dag mijn batterij opladen. Daarvoor was dit slechts één keer per 10 dagen opladen. Heb in de afgelopen week Whatsapp 3 keer gebruikt, maar draait wel constant op de achtegrond. Voor de rest ben ik die Nokia niet anders (meer of minder) gaan gebruiken in de afgelopen week.

Dus voordat Whatsapp op mijn toestel stond 1x per 10 dagen opladen en sinds het erop staat om de anderhalve dag. Nou is die Nokia al wat ouder dus misschien dat dit totaal niet te vergelijken is met Android.

Maar goed, uurtje geleden mijn S2 ontvangen. Zie aan de buitenkant geen T-mobile branding (toestel plus T-mobile abonnement bij een webshop gekocht/afgesloten en niet via T-mobile winkel/webshop).

Straks lekker spelen :)
Dlocks schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:07:
Kan Whatsapp wellicht ook iets te maken hebben met korte batterijduur?
Nee, niet noemenswaardig. Hier in een nacht 1% accuverlies gehad na 6 uur met Whatsapp aan.

• thijsn
  • Laatst online: 27-01 14:38
weet iemand een goede app zodat je je status van je tegoed kunt bijhouden? Dus belminuten, sms en databundel kunt bijhouden?
mvg

• Ewivis
thijsn schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:10:
weet iemand een goede app zodat je je status van je tegoed kunt bijhouden? Dus belminuten, sms en databundel kunt bijhouden?
mvg
welke provider? dit hoort btw niet hier thuis... :P

• souheil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-05 02:15
mvg
je kan in Android Market naar D-centralize zoeken (meerdere apps voor verschillende providers)

• Kam3
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-01 16:36
Sinds 3 weken heb ik nu de Galaxy S2, het is echt een top toestel echter begin ik nu ook wat probleempjes op te merken..

- Na het updaten van mijn Camera (via samsungapps) heb ik nu ook ineens last van een gele waas... Ik neem dus aan dat dit gewoon een software probleem is en dit dan asap wordt verholpen?

Verder heb ik net zoals CeetjeBeetje ook last van een soort brandpunt op mijn scherm alleen bevind deze zich in de rechterbovenhoek en is deze vooral te zien wanneer mijn helderheid laag staat...

Zou ik hiermee terug naar de Hi winkel gaan of kunnen ze hier weinig aan doen?

[foto gele waas]

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-05 15:18
Sorry voor dubbelpost

[Voor 87% gewijzigd door slvans op 09-06-2011 13:31]

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-05 15:18
A-Vu schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:13:
Sinds 3 weken heb ik nu de Galaxy S2, het is echt een top toestel echter begin ik nu ook wat probleempjes op te merken..

- Na het updaten van mijn Camera (via samsungapps) heb ik nu ook ineens last van een gele waas... Ik neem dus aan dat dit gewoon een software probleem is en dit dan asap wordt verholpen?

Verder heb ik net zoals CeetjeBeetje ook last van een soort brandpunt op mijn scherm alleen bevind deze zich in de rechterbovenhoek en is deze vooral te zien wanneer mijn helderheid laag staat...

Zou ik hiermee terug naar de Hi winkel gaan of kunnen ze hier weinig aan doen?

[foto gele waas]
Ik gok dat je de roze waas bedoelt >:)

Als je je toestel al 3 weken hebt, dan kunnen ze er weinig aan doen behalve opsturen.
mvg
Droidstats! Kun je ook gebruik maken van Units. Dus je hebt niet belminuten en sms los. Maar alles compleet. + internet verdeelt over wifi en 3g.

[Voor 17% gewijzigd door slvans op 09-06-2011 13:31. Reden: Dubbel post]

• frye
A-Vu schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:13:
Wat is er veranderd in de update?

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-06 08:04
Beste SGSII gebruikers,

Nu jullie een beetje ervaring hebben met de SGSII, zou ik graag willen weten of op die smartphone 1Gb genoeg is. Ik zal voornamelijk veel e-mailen, surfen, en zo nu en dan een filmpje bekijken. Op mijn kamer heb ik wifi, dus zal ik dan aanzetten. Verder navigatie etc (the usual stuff). Ik zal niet veel streamen, zoals online radio.

Ik las ergens dat hij standaard al 200 mb per maand opmaakt aan push (dus facebook en mail up to date houden).

Kunnen jullie mij hierover wat beter informeren?

Tnx

• Kam3
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-01 16:36
frye schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:34:
[...]

Wat is er veranderd in de update?
Voor de update had mijn camera nergens last van, na de update krijg ik een gele roze waas die vooral goed te zien is op lichte achtergronden... Ben nu bezig om mijn telefoon weer terug te zetten naar Stock en dan maar niet de camera up te daten...

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ben benieuwd of het al iemand is gelukt om een Google Apps account (dus google mail met eigen domein) als enige adres te koppelen op de SGS2.
Ik kan hem wel als 2e account toevoegen, maar dan heb ik weer 2 mailaccounts, en 2x adresboek, etc.

Als ik na een verse reset een Google Apps account zoals iets@iets.nl invul, dan krijg ik de melding:
Helaas, dit account kan niet worden gebruikt op de telefoon, omdat de volgende toepassing ontbreekt: Google Talk. Neem contact op met de domeinbeheerder voor iets.nl of meld u aan met een ander account.
Juist dat laatste wil ik niet, ik wil m'n primaire Google Apps account als enige gebruiken. Wie heeft hier al goede ervaringen mee??

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-05 12:50

CSB

:D

Ik heb mij SGS2 nu sinds dinsdag en merk dat vooral op een lage schermverlichting het scherm bluawig/groen wordt. Als je dan ook het scherm nog eens kantelt wordt het nog erger. Nu is het zo dat ik me er niet heel erg aan stoor, maar ik zou willen weten of dit een hardware defect is, of dat het softwarematig opgelost kan worden.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-05 13:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

koelkast schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:42:
Ik ben benieuwd of het al iemand is gelukt om een Google Apps account (dus google mail met eigen domein) als enige adres te koppelen op de SGS2.
Ik kan hem wel als 2e account toevoegen, maar dan heb ik weer 2 mailaccounts, en 2x adresboek, etc.

Als ik na een verse reset een Google Apps account zoals iets@iets.nl invul, dan krijg ik de melding:

[...]

Juist dat laatste wil ik niet, ik wil m'n primaire Google Apps account als enige gebruiken. Wie heeft hier al goede ervaringen mee??
Ik gebruik mijn Google Apps account als primary account zonder problemen. Weet je zeker dat Google Talk is ge-enabled als service en dat ook je domein naam hiervoor is ingesteld?

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik lees overigens dat het opladen bij een aantal mensen de eerste keer een paar uur kan duren. Ik heb hem vandaag ontvangen en binnen een uur was de batterij vol. Toen ik hem aansloot was deze ongeveer voor de helft vol, maar ik heb begrepen dat een S2 wordt geleverd met een batterij die rond de 50% - 60% vol is. Dus dat is normaal.
CSB schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:46:
Ik heb mij SGS2 nu sinds dinsdag en merk dat vooral op een lage schermverlichting het scherm bluawig/groen wordt. Als je dan ook het scherm nog eens kantelt wordt het nog erger. Nu is het zo dat ik me er niet heel erg aan stoor, maar ik zou willen weten of dit een hardware defect is, of dat het softwarematig opgelost kan worden.
Je moet hem net zo lang blijven omruilen tot je een perfect exemplaar hebt. Kan enige pogingen kosten, schijnt.

• frye
Weet er iemand hoe ik bij berichten de contacten van facebook kan wegdoen maar enkel de personen die bij je contacten staan?

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 23:02
koelkast schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:42:

[...]

Bij mij geen enkel probleem om het primaire google apps account als enige te gebruiken.

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:22
frye schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:48:
Weet er iemand hoe ik bij berichten de contacten van facebook kan wegdoen maar enkel de personen die bij je contacten staan?
Contacts->Menu->More->Display options->Facebook wegvinken

Hier trouwens ook geen problemen met Google Apps account.

[Voor 9% gewijzigd door Mawlana op 09-06-2011 13:54]

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb mijn SGS2 gekoppeld met een Exchange mailbox.
Wanneer ik nu een nieuwe mail opstel dan kan ik zoeken in de GAL (Global Address List) van de Exchange server.
Dit is natuurlijk heel mooi.

Echter krijg ik het niet voor elkaar om door de GAL van Exchange te zoeken wanneer ik een telefoonnummer van iemand wil zoeken.

Kan iemand mij vertellen of dit wel mogelijk is en zo ja, hoe dan?

Alvast bedankt.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

• frye
sylvesterrr schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:54:
[...]

Contacts->Menu->More->Display options->Facebook wegvinken

Hier trouwens ook geen problemen met Google Apps account.
Deze stond al uitgevinkt...
Maar als ik naar 'Berichten' ga en ik selecteer een contactpersoon krijg ik ze allemaal inclusief facebook...
Bij contacten staan ze goed maar bij berichten-->contacten staan ze fout.

• Anoniem: 274613
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
frye schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:08:
[...]

Deze stond al uitgevinkt...
Maar als ik naar 'Berichten' ga en ik selecteer een contactpersoon krijg ik ze allemaal inclusief facebook...
Bij contacten staan ze goed maar bij berichten-->contacten staan ze fout.
dat heb ik ook inderdaad.

bij contacten staan alleen de personen vanuit je telefoon, maar als je een bericht gaat maken staan ze er ineens wel weer tussen.
Ik heb nog geen oplossing.

Even tussendoor, weet iemand hoe je de facebook widget insteld?
Ik krijg alleen de berichten van mijn vrienden te zien, maar berzichten van 3FM, Coldplay e.d. niet
ook als iemand iets via foursquare plaatst zie ik dat niet op de widget, net als twitter updates en cityville updates.
Kun je dat instellen? Wil namelijk ook de berichten zien die via twitter en foursquare op facebook komen...

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-05 12:50

CSB

:D

Brad Pitt schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:47:
[...]

Je moet hem net zo lang blijven omruilen tot je een perfect exemplaar hebt. Kan enige pogingen kosten, schijnt.
Ik maak hierop uit dat het een hardware defect is?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-02 20:32
Graag hier verder :)
Dit topic gaat zo op slot.

Ik heb geen leuke ondertitel.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:14

Bullet NL

Eigen Wijs

We gaan hier: Het Galaxy S II topic - Deel 5 verder, deze is op slot.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee