Je had ook net als ik je toestel de 1ste week al terug kunnen sturen naar vodafone, in plaats van dat je weken hier erover loopt te zeuren. De regel is dat je daar 7 werkdagen voor heb. Ik heb je daar nog een PM over gestuurd.Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:16:
[...]
Vodafone is gewoon echt ontzettend crap op dat gebied; ik wacht nu al bijna 4 weken op uberhaupt een reactie op de problemen met mijn toestel... Ik ga ze volgende week een brief sturen om mijn contract te ontbinden. Mochten ze de telefoon terug willen; geen probleem.
Daarna overigens ook m'n contract laten ontbinden door mijn slechte ervaringen met de vodafone klantenservice (er waren dubbele orders van mijn bestelling gemaakt in het systeem en waarna ze beide orders geannuleerd hebben die pas een week later weer in het systeem gezet konden worden).
Ik denk bij nader inzien dat het de afdruk van een zuignapje of iets dergelijks is. Op XDA hadden meer mensen dit probleem, kan het topic even niet vinden. Hoelang heb je je toestel al? Binnen 7 werkdagen mag je een afgeleverd toestel dus nog terugbrengen/terugsturen.CeetjeBeetje schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:05:
Ik heb de Samsung nu een net een weekje en heb in het grijze pulldown menutje een soort 'ingebrande' cirkel ontdekt.. in het SGS2 topic deel 3 is een post van pvang84 die dit ook heeft, dit is zijn post:
"Het lijkt erop alsof m'n scherm nu al is ingebrand! Is alleen zichtbaar op grijstinten. Kan zoiets vanzelf nog minder worden?"
Dit is een foto van zijn 'ingebrande' cirkel, die van mij zit op exact de zelfde hoogte maar dan in de rechter onderhoek van mijn scherm
Ingebrand?
Ik ben al bij de Vodafone winkel geweest maar ze willen hem alleen opsturen ter reparatie bij Samsung, ben ik 'm gelijk een week of 2 kwijt. Ze willen absoluut het toestel niet omruilen voor een andere SGS2.. beetje stom.
Is er iemand anders die in zijn toestel een dergelijke cirkel had 'ingebrand'?