• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-05 14:51
Mede-auteur:
  • Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-02 15:29

Relief2009

Samsung Galaxy SII

Intro
Op 13 februari 2011 heeft Samsung de Galaxy SII geïntroduceerd. De belangrijkste kenmerken zijn de 4,3" Super-AMOLED Plus scherm, 1,2 Ghz Dual-core Exynos/Tegra 2 processor en een NFC-reader. Daarnaast beschikt het toestel over een 8MP-camera waarmee tevens 1080P video geschoten kan worden.
Het Super-AMOLED Plus scherm is de volgende generatie SAMOLED schermen zoals we die kennen van de Wave en Galaxy S. De 2e generatie SAMOLED-schermen maken gebruik van een RGB-matrix wat het scherm stukken scherper (50% meer subpixels) moet maken in vergelijking met de eerste generatie SAMOLED-schermen. Let op: in bepaalde gebieden word de Samsung Galaxy SII geleverd met een SLCD-scherm.

Dit topic is bedoeld om over de Samsung Galaxy S II te praten. Discussies over accessoires, providers, prijzen en abonnementen horen in de gelinkte topics en zijn dan ook ongewenst!!

Inhoudsopgave
Specificaties
Chipset ARM Cortex A9 – Exynos 4210 / Tegra 2 (bepaalde gebieden)
Kloksnelheid2 x 1,2 Ghz (Exynos) / 2 x 1 Ghz (Tegra 2)
BesturingssysteemAndroid 2.3 (Gingerbread) met Touchwiz 4.0
Scherm4.3-inch SAMOLED Plus touch screen 480 x 800 resolutie (rgb-matrix)
ROM16GB / 32GB
RAM1 GB
GeheugenuitbreidingmicroSD™ memory card (SD 2.0 compatible); max 32GB
Gewicht116 gram
Afmetingen125.3 x 66.1 x 8.49 mm
Netwerk HSPA+ 21Mbps/ HSUPA 5.76Mbps, EDGE/ GPRS Class 12, Quad band GSM 850/900/1800/1900, Quad band UMTS 850/900/1900/2100
GPSJa, intern
Wifi IEEE 802.11a/b/g/n WiFi, WiFi Direct
SensorenInternal GPS antenna, A-GPS, NFC-reader, G-Sensor, Gyroscoop, Digital compass, Proximity sensor
Camera8.0 MP camera met auto focus en LED flashlight
Camera Front2.0 MP
BluetoothBluetooth 3.0 + HS
Audio3,5 mm stereo audio-aansluiting, Stereo FM Radio met RDS
MicrofoonActive Noise Cancellation met dedicated mic
AansluitingStandaard micro-USB (5-pin micro-USB 2.0)
Camera video opnemen1080P Full HD video recording
Batterij1650 mAh
BatterijduurSpreektijd: max 520 min (3G); Standby tijd: max 610 uur (3G)
Websitehttp://www.samsung.com/global/microsite/galaxys2/html/
Handleiding(en)http://www.samsung.com/nl...rchword=Galaxy+S+II+i9100

Terug naar de inhoudsopgave
Features
  • Lost Phone Management - Samsung DIVE: met Samsung DIVE kun je via de computer een telefoon op afstand wissen, locken of opzoeken op een kaart. Deze service is geheel gratis. Aanmelden via http://www.samsungdive.com
  • Easy Set-up (WPS PIN/PBC, Wi-Fi Direct)
  • AllShare (DLNA1.5)
  • Samsung Kies 2.0, Samsung Kies air
  • Social Hub Premium: de toekomst van communicatie; spreek met wie je wilt en hoe je wilt vanaf één plek: je contactenoverzicht. Je hebt de communicatiegeschiedenis en updates van je contacten op sociale netwerksites in beeld. Vanuit het contactenoverzicht leg je direct contact via e-mail, sms of sociale netwerkdienst. Of je belt gewoon. Je contactenoverzicht op de Samsung Galaxy S II wordt dé hub voor jouw sociale leven.
  • Readers Hub: met de Samsung Galaxy S II heb je altijd een bibliotheek aan boeken, tijdschriften en kranten bij je. Dankzij speciale samenwerkingsverbanden biedt de Samsung Readers Hub meer dan 2,2 miljoen boeken aan, 2.000 kranten in 49 talen en 2.300 populaire tijdschriften in 22 talen.
  • Game Hub: Game Hub biedt de eenvoudigste manier om de beste mobiele games te downloaden en te spelen. Met de gyroscopische sensor met drie assen opent Samsung een wereld aan gamingmogelijkheden. Probeer games gratis uit en download eersteklas titels van partners zoals Gameloft. Of daag vrienden uit met de Social Network Games (SNG) van mobage, inclusief ngmoco’s ‘We Rule and We City’.
  • Music Hub: de Samsung Galaxy S II is je persoonlijke muziekmanager met toegang tot meer dan 12 miljoen tracks van 7Digital. Ontdek wat hot is volgens de hitlijsten, zoek je favoriete muziek op, ontvang aanbevelingen van albums, luister naar previews en download ze direct op de Samsung Galaxy S II
Enterprise solutions
  • Cisco AnyConnect Virtual Private Network
  • Sybase Afaria Mobile Device Management
  • Cisco WebEx
  • Cisco Mobile
Mobile Audio/Video Interface
  • MHL: Samsung Galaxy S2 has a MHL (Multimedia High-definition Link) connector, which basically allows the Micro-USB to do much more than just be a Micro-USB connector. It can for example output 1080p with a Micro-USB to HDMI cable and it can do USB host stuff such as USB keyboards. At the same it will be charging your phone.
Reviews
Hardware.info - Samsung Galaxy S II GT-I9100 review
http://nl.hardware.info/r...laxy-s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena - Samsung Galaxy S II Review - 9/10
http://www.phonearena.com...Galaxy-S-II-Review_id2728

Mobile-Review - Review of Samsung Galaxy S II i9100. Part 1 & 2
http://www.mobile-review....amsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review....sung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review - 9/10
http://www.engadget.com/2...msung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review - 4,5/5
http://reviews.cnet.co.uk...laxy-s-2-review-50002442/

Techradar.com - Samsung Galaxy S2 review - 5/5
http://www.techradar.com/...g-galaxy-s2-930907/review

FAQ
Wat kan ik doen aan de battery drain?
Op het moment is hier nog vrij weinig over bekend, alhoewel er natuurlijk wel een paar dingen zijn die je kan doen:
  • Auto-brightness aanzetten
  • Op 2G overschakelen als je op een WiFi netwerk zit
  • Eventueel rooten om met SetCPU te downclocken en profiles in te schakelen
  • Wachten tot er een undervolt kernel is.
Hoe gaat het updaten in zijn werk?
Dat gaat helaas nog niet OTA, je zal daar Kies of Odin voor moeten gebruiken. Voor Odin verwijs ik je door naar het rooten en custom ROM's topic, daar staat het uitgebreid besproken. Kies is te downloaden vanaf de Samsung site, en installeert dan ook automatisch de goede drivers. Als je je Galaxy S II eraan koppelt zou hij een melding moeten geven als er een update beschikbaar is. Soms geeft Kies niet meteen die melding, dan kan je eventueel overstappen op Odin, maar dat is tricky, dat veegt namelijk je hele telefoon schoon. Ik raad aan te wachten tot Kies de melding geeft.
Help, m'n auto-brightness doet gek!
Is gefixt in de nieuwe update
Hoe wijzig ik mijn input-method (toetsenbord)?
Ga naar een tekstvak, druk daar lang op. Je ziet nu een pop-up met verschillende opties, kies Invoermethode. Voilà: Je kan kiezen :)
Vlingo heeft nog geen Nederlands?
Klopt, dat komt hopelijk binnenkort met een update. Tot die tijd zal je Engels moeten praten tegen je telefoon.

Foto's
Toestel

Camera Sample's

Youtube
HDblog
YouTube: Samsung Galaxy S2 RAM Info e Hardware tour ENG

Gsm Arena - Samsung I9100 Galaxy S II user interface demo
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II user interface

Gsm Arena - Samsung I9100 Galaxy S II 1080p video sample
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II 1080p video sample

GSMArena - Flash in browser test
YouTube: Samsung Galaxy S II Flash in browser performance test

Samsung Galaxy S2 ondersteunt Mobile High-Definition Link (MHL)
YouTube: Mobile High-Definition Link (MHL)

Changelog
Pre: Topic opgezet door BobWarley :*)
13-02-2011: Officiele introductie van de Samsung Galaxy S2 (Overgenomen door Relief2009)
13-02-2011: Eerste actuele informatie SGS2 toegevoegd
13-02-2011: Video + meer specs toegevoegd.
14-02-2011: jump-tags gemaakt
14-02-2011: 'Video's' renamed naar 'Youtube' en 'Hands-on' verplaatst naar '(P)Reviews'
15-04-2011: Hands-on oude filmpjes verwijderd
15-04-2011: Nieuw plaatje, kleine wijzigingen in Specificaties en nieuwe filmpjes toegevoegd
15-04-2011: Deel 2 van het topic geopend :9
24-04-2011: thijsje66 is nu mede-auteur. Welkom!
10-05-2011: Plaatjes vervangen + nu alleen Reviews
10-05-2011: Deel 3 is nu geopend :*)
19-05-2011: Deel 4 is nu geopend :*)
19-05-2011: FAQ toegevoegd - nog uit te breiden
Nog vragen voor de FAQ? Graag DM'en naar thijsje66. Alvast dank!

[Voor 1% gewijzigd door Relief2009 op 19-05-2011 22:44]

Ik heb geen leuke ondertitel.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:34
Wat gaat het snel, maar even openen met statestieken ;-)

(klikbaar)

(klikbaar)

Zoals al wel een beetje te zien is, heeft de laatste 2 uur het scherm, gps en wifi constant aan gestaan. En nu dus 56% over. Niet slecht al zeg ik het zelf.
Overdag met name alleen standby en enkel een smsje en mailtje ontvangen.

Verder zoals ik al eerder zei heb ik alle hubs bevroren, maar ook samsung upload en samsung apps. Hierdoor wordt het toestel nauwelijks nog ongewild wakker.

Draai trouwens de KE2 firmware.

[Voor 66% gewijzigd door 13art op 19-05-2011 19:30]

Enjoy the silence...................................

• thijsje66
Batterijverbruik SGS2
Wat ik er zoal mee gedaan heb? Films en series gekeken, aan m'n laptop gehangen (USB tetheren, m'n telefoon heeft een beter WiFi bereik dan m'n laptop :P ), spellen gespeeld, in de browser lopen klooien en wat mensen nog meer doen met hun telefoon :)

• Twister360
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-01 11:07
Aangezien ik graag meer advies wil, post ik mijn bericht van het vorige topic hier ook nog even.

Bedankt voor het begrip! (Mits dit er is :P)

Hallo mede-tweakers,

ik heb een tijdje geleden een bericht geplaatst over krassen die onder het glas, in het display zitten. Hier nogmaals de foto's:
[Zonder flits]

[Met flits]

Er is dus heel duidelijk te zien dat de krassen niet in het glas zitten.

Vervolgens heb ik gebeld naar de klantenservice van de winkel waar ik de SGSII heb besteld en gevraagd wat ik er het best mee kan doen. Ik heb verteld dat ik wist dat de telefoon moeilijk leverbaar is en 'm daarom ook eigenlijk niet wou ruilen. De jongeman aan de telefoon vertelde mij dat als ie als nieuw terug zou komen hij zo geruild zou worden.

Dus, ik gauw maandag alles opgestuurd, dinsdag daar gearriveerd d.m.v. verzekerde pakketpost. Woensdag krijg ik een mailtje dat ik de telefoon met alles erop en eraan terug kan sturen. Hier had ik mijn vraagtekens bij aangezien alles al de dag ervoor aangekomen was. Dus ik bellen om verheldering te vragen.

De mevrouw aan de telefoon zei dat ze er gisteren nog naar zouden kijken en contact met me op zouden nemen zodra er stappen gemaakt zouden worden. Dit zou ook gisteren al gebeurd moeten zijn.

Dit was echter vanochtend nog steeds niet het geval, dus heb ik gebeld. Vervolgens vertelde de mevrouw mij dat ze de telefoon ter reparatie hebben opgestuurd en dat ie twee tot drie weken weg zou zijn.

Dit is gebeurd zonder enige terugkoppeling met mij, dus hier ben ik niet over te spreken. Anyways, ik vroeg naar de reden aangezien het gewoon een fabrieksfout is. (Ik heb deze foto's vrijdag al opgestuurd, dus ze weten dat de krassen erin zaten voordat ik 'm heb gebruikt) Ze kon mij vertellen dat er een krasje in het glas zat en dat ze 'm daarom niet meer konden ruilen.

Hier heb ik dus enorme vraagtekens bij aangezien ik heel voorzichtig ben geweest met het toestel en ook omdat er gorilla glass in zit.

Nu dan mijn vraag aan jullie:

Moet ik het hierbij laten zitten? Ik heb vandaag al drie keer gebeld, maar steeds krijgen ze mij ervan overtuigd dat het echt zo gaat.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Dit zijn trouwens de service voorwaarden:
Omruilen defect toestel binnen 14 dagen (DOA procedure)*

Indien u uw bestelling in ontvangst genomen hebt en hierbij constateert dat het toestel defect is (Dead On Arival), kan dit eventueel omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. Om aanspraak te kunnen maken op de zogenaamde DOA procedure moet wel aan de volgende voorwaarden voldaan zijn;

Om aanspraak te kunnen maken op de DOA procedure dient het toestel binnen 14 dagen na de datum waarop het toestel door de klant ontvangen is, weer in bezit te zijn van ----.nl. Alle retourzendingen die ontvangen worden buiten deze termijn komen niet in aanmerking voor de DOA procedure, maar zullen worden afgehandeld volgens de fabrieksgarantie procedure op onze site.
Het toestel dient compleet, in nieuwstaat en in de originele verpakking teruggestuurd te worden. De klant zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover nodig is om te kunnen beoordelen of het product naar behoren functioneert. Bij constatering van gebruikssporen en/of schade kan geen gebruik worden gemaakt van de DOA procedure.
De klant zal bij het retourneren van het toestel zelf zorg dragen voor een deugdelijke en neutrale verpakking. De kosten en het risico van de retourzending van het toestel komen voor rekening van de klant. ------.nl raadt ten zeerste aan het pakket aangetekend en verzekerd retour te verzenden.
De klant voegt een schriftelijk bericht toe met daarin vermeld het ordernummer van de bestelling en een klachtsomschrijving van het defecte toestel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 09:19

Nowhereman

Ygenweis

Toestel vandaag precies een week in bezit en heb tevens vandaag JuiceDefender (free) eens geinstalleerd. Gisteren merkte ik al dat het beter ging met de accu maar vandaag gaat het zowaar nog een stukje beter! Overigens moet ik daar wel bij vermelden dat ik het display pas 18 minuten aan heb gehad voor het checken van mail twitter/facebook, het checken van files en een paar websites en het installeren van JD.

-Pwn the day-

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 304064

DutchManticore schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:51:
Ik heb trouwens nog een leuk verhaal over de pink/green spot bij de camera en de blauwe waas over het scherm. Ik heb hem dus in Arnhem gekocht bij een telecom winkel daar.

De eerste die hij uit de doos haalde had dus een ENORME blauwe waas over het scherm. Ik heb de verkoper toen gezegd dat ik hem niet wilde hebben, en dat ik het wel erg vervelend vond, maar toch. Ik geef tenslotte 600 euro aan een mobieltje uit, dan wil ik ook een perfect exemplaar hebben.

Verkoper gaf aan er nog nooit van gehoord te hebben. Met klein beetje tegenzin heeft ie toch nog een andere gehaald. Geen blauwe waas, en toen begon ik dus erover dat ik de camera even wilde controleren. Vond hij natuurlijk niet leuk :P. En ja hoor, enorme gele/groene waas.

Gelukkig zag hij het natuurlijk zelf ook en toen had hij wel in de gaten dat ik niet gewoon zat te zeuren maar gewoon een 'slimme' consument was. Toen zonder problemen nog een doos opengemaakt en die was geheel foutvrij... en die heb ik dus meegenomen.

Beide verkopers hadden zelf nog nooit van beide problemen gehoord.
Maargoed, met dank aan Tweakers heb ik dus een goed toestel, en weten de verkopers nu ook van het bestaan van de problemen af _/-\o_
Dus wanneer jij een foto trekt van een helemaal wit object, neem bijvoorbeeld een wit papier, dan is dit helemaal wit en is er in het midden geen roze vlek?
Er wordt gezegd dat iedereen dit heeft en het aan de software ligt, als dit echter niet het geval is wil ik ook wel een nieuwe.

Wat de blauwe waas betreft, als je uit een scherpe hoe naar je scherm kijkt, wordt het dan ook niet een klein beetje blauw? Het andere blauw ligt volgens mij ook aan die setting van automatische scherm voeding aanpassen.

Kijk ook eens of je last hebt van het gelige/donkerdere 1/3de van het scherm, dit is links terug te vinden bij grijze kleuren. Zoals bij het pull down menu, of een grijze afbeelding op google zoeken. Vooral zichtbaar in een volledig donkere kamer.

Hier een voorbeeld, hou er rekening mee dat het op de foto feller is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 406365

Ik krijg KIES niet geinstalleerd.

Ik krijg dan het volgende bericht:

Heeft er iemand een oplossing?

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:59
RMX schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:29:
[...]

Nee
Je leest hier van een bepaald persoon altijd negatieve verhalen, dus die kun je wegstrepen.
Lees de reviews, en leer de mindere kanten van het toestel.

Ik heb alleen maar pluspunten met de mijne, en heeft nog geen moment tegengevallen!
Ik lees hier posts van verschillende users over een gele/blauwe tint, slechte batterij, dit had ik niet verwacht.

Poll: Ben jij tevreden over je SGS2?
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
glennl schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:23:
[...]

Ja, dat wil ik juist vermijden om batterij te sparen...
Ahhh hier kan ik me zo aan ergeren... Zo zwaar irritant dat deze discussie 100000x langskomt.
Als je op de home knop drukt gaan de meeste applicaties in pause status. Dus ook de browser. De browser blijft in het geheugen zitten. Maar dit geheugen vraagt niet meer vermogen als hij vol of leeg is. Altijd hetzelfde.

Daarnaast als je bijvoorbeeld muziek speelt en je drukt op de home knop blijft er natuurlijk wel wat op de achtergrond draaien. Vaak geven applicaties die acties hebben op de achtergrond een soort klein notificatie menu in de notificatie bar. Zoals dus de muziekspeler.

Hier een plaatje hoe het werkt. Tenminste zo hoor je een applicatie te schrijven.

Hoop dat het zo duidelijk is. En neee er is geen Task killer nodig. Dat is alleen handig voor als een applicatie echt vast zit. Maar ook dan krijg je vaak een forced close en sluit hij af. Daarnaast kan een programma wel slecht geschreven zijn waardoor hij blijft hangen zonder forced close en dan kan hij 100% cpu verbruiken waardoor hij in no time leeg gaat.

Dit komt heeeel af en toe wel eens voor. Maar dat is dus gewoon een bug in de applicatie.

Conclusie: De geheugen verbruikt niet meer of minder stroom als hij vol of leeg zit. De pause status van een applicatie verbruikt dus ook niks. Ook al staat hij dus wel in de lijst van je task killer.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is :P

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-05 12:58
Katsuchi schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:19:
[...]

Mijn S2 heeft out of the box (17.5) firmware XWKE1
Inmiddels is officieel ook XWKE2 verschenen en heeft XWKE7 officieus ook het licht gezien (via XDA)
(nog niet via Kies maar dat kan niet lang meer duren. lijkt mij)
Waar haal ik XWKE2 vandaan dan?
Want mijn KIES zegt nu 21-05-2011 16:21:57 dit:

Ok k*t. Tweakers heeft m'n plaatje geresized en nu is er een stuk af. Wat je moet weten is dat XWKE1 op mijn mobiel staat en dat KIES ook aangeeft dat dit de nieuwste is

[Voor 17% gewijzigd door DutchManticore op 21-05-2011 16:24]

I5 8600k 4.8hgz 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-05 08:16
Opvallende batterydrain:

Foon staat zo ingesteld dat van 23.30 tot 6.30 wifi én data uitgeschakeld is.
Gisterenavond om 23.00 uur batterij 60%, vanmorgen om 7.00 uur nog maar 39%.
Dat is een verschil van 21 %!

Als ik kijk naar de grafiek van het batterijgebruik, dan is het toestel blijkbaar met van alles bezig in de nacht, want het toestel is veel wakker:

Iemand een idee wat het toestel wakker houdt?
En kent iemand een progje waarmee je kunt nagaan wat er gebeurt wanneer het toestel uitstaat?

Heb hier wel eens voorbij horen komen dat het progje Noled voor een drain kan zorgen. Maar ben vannacht niet gebeld/gesmst, dus Noled heeft niet in actie hoeven te komen. Zou het progje dan toch voor een drain kunnen zorgen? Nou ja, niemand weet het ook zeker.
Voor de zekerheid zojuist maar afgegooid, zien wat er komende nacht gebeurt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• walr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11-2021
ik heb mijn telefoon nu op het net aangesloten ik heb met in volle batterij 4 dagen 19 uur 2 minuten vol gehouden ik heb 5 uur en 27 minuten het display aan gehad heb 2 uur en 56 minuten gebeld 47 sms verstuurd en 53 sms ontvangen 35 minuten android market 30 minuten speletjes gespeeld en 42 minuten op het internet en ongeveer een uur met de instellingen gespeeld
ik ben hier zeer tevreden over ik heb ook geen last van roze vlek met de camera en geen last van blauwe waas
*O* *O* *O* _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *O* *O* *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:23

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Heeft iemand al een goede bluetooth verbinding kunnen maken met de handsfree carkit van Parrot (model CK3200-LS color)? Op de site van Parrot staat nog niets over een geteste/compatible verbinding met de S2 namelijk...

Het gaat om dit model:

En: nee, ik heb haar nummer niet echt....

iPad3 64GB 3G, Samsung Galaxy S10/128GB Black, Win7 x64, Synology DS110j

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:21
Ik heb vandaag niet gebeld, mijn mail sync elk uur, mijn twitter elke 30 minuten en mijn foursquare ook elke 30 minuten. Mijn achtergrond heb ik zwart gemaakt om batterij te besparen en ik heb nu 13 uur op de batterij en nog 30% over.

Hoe iemand 5 dagen op een batterij haalt is me een raadsel.

Edit: het is me 'gelukt':

[Voor 12% gewijzigd door GuiltyNL op 22-05-2011 23:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-05 14:53
Beetje vaag screenshot vanwege de compressie van twitpic, dit is nadat mijn telefoon een dag naast me heeft gelegen, heb af en toe snel even gecheckt of ik berichten had maar verder niet echt :)

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38
Ik verbaas me nog steeds over die awake streepjes van sommige mensen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank Martin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-08-2012

Frank Martin

Vervoert alles

http://img832.imageshack.us/img832/7525/imag0038dl.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bensimpel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2021

Bensimpel

Positieve meneer

Heb ik dus weer, morgen even kijken of ik langs vodafone kan, well jammer :*(

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
rdriessen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:08:
Best irritant om dus 90 contacten correct in je telefoon te hebben en 10 met achternaam-voornaam. Meer mensen die dit bekend voorkomt? Al een oplossing gevonden?
Contacten / Menu / Meer / Weergaveopties / bovenste optie.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thezahir
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-05 23:45
Vraagje over batterijpercentage in je statusbar. Hoe kan ik dat percentage daarin toonbaar maken, zoals onderstaand:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• breaky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-12-2018
Beste mede tweakers, ik heb het volgende probleem:
Sinds afgelopen vrijdag avond trotse bezitter van de Samsung galaxy S2. Maar wat mij opvalt tijdens het gebruik is dat ik een lichte vlek in mijn beeldscherm heb zitten (lees, geen beschadiging of kras in het glas, maar lichte kleur vlek in het led scherm onder het glas) zie voor de duidelijkheid de foto's (rechts boven de menu knop). Dit probleem is niet zichtbaar bij wit of totaal zwart scherm. Is dit een fabrieks fout?

Ik zie graag jullie reactie :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
thezahir schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:48:
Overigens vond ik die circular battery indicator niet in de market, maar jouw dropbox linkje werkte wel. Thanks!!
Maar gewoon de battery mod van XDA er op gezet en Circular Battery Indicator er weer af. Iets strakker weer ;)

drunkfux schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 00:41:
edit: pff, op dit tijdstip en het dan nog voor elkaar krijgen om simultaan een antwoord te plaatsen... 8)7

Damn you Brad :P
Zaten inderdaad maar een paar seconden tussen ;)

Bijzonder fijne mobiel nog steeds. Internetten is eindelijk een feest op een apparaat als dit. Ook vanwege de zeer goede WiFi-snelheden. Deze waarden haalde ik met de vorige telefoon echt nooit gewoon d:)b (22Mbit abo)

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03-2021
Hierbij twee foto's van mijn scherm, de één op 100% helderheid, de ander op 0% helderheid:

links=links

Ja, het scherm lijkt wat gelig aan de linkerkant, maar dat mag in mijn ogen de pret niet bederven. Het is en blijft gewoon een telefoon, ik zie op XDA onderwerpen waar het scherm wordt vergeleken met gekalibreerde IPS panels , en dan zeggen dat het scherm tegenvalt 8)7 . In mijn ogen is het scherm juist erg mooi, prachtige kleuren, zwart is echt zwart !
Mijn oom heeft overigens ook een Galaxy S2 en hij heeft een lichtere cirkel midden onderin het beeld (sommige Tweakers schijnen hier ook last van te hebben). Dat samen met dode/luie pixels, strepen en dergelijke zijn in mijn ogen flinke fouten, maar als die gele gloed waar een groot deel van de posts over gaan de gele gloed is die te zien is in mijn foto's. Dan snap ik niet goed waar alle drukte nu precies om is . Natuurlijk verwacht je voor €489-€599 een perfect product, maar als je goed genoeg zoekt is er altijd wat om over te zeveren...

Icoontjes in de statusbalk komen overigens hier vandaan en gaan gepaard met de ongelofelijk gave CRT-off animatie!

Edit:

Dit is het afgebeelde plaatje:
http://fiddle.jshell.net/qFxsC/1/show/
Consty schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 02:11:
OK, mijn vraag had eigenlijk moeten zijn: welk icon pack heb je gebruikt :P ?
Icons uit deze thread, plus ondertussen ook een heleboel zelf gemaakt met de verstrekte PSD-file. En de schermen ingedeeld in bepaalde categoriën met een (ook Desktop Visualizer) tekstje erboven. En dan in de app-list alle niet benodigde apps weg gehaald zodat het allemaal lekker rustig en nog te behapstukken is :P

<clickable>
Nee, deze. CRT effect werkte bij mij wel, maar met artefacts. Vond niet mooi, dus alleen battery-mod gedaan.

• thijsje66

Ubuntu op de Galaxy S II :)
Foute resolutie, voorlopig alleen nog met GUI als je VNC gebruikt (server is dan localhost :) ), maar het kan.

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-05 16:56
Mijn scherm is ook kapot. Ik zag gisteravond tijdens het browsen ineens een lichte vlek. Wat blijkt, waar het toetsenbord zit als je typt in portraitmode is het scherm veel lichter dan de rest. Dit valt vooral op bij een lage helderheid.

Laagste helderheid:

Hoogste helderheid:

Het is niet duidelijk te zien op de foto's. Ook tijdens veel kleuren valt het niet op, maar tijdens browsen erger ik mij eraan.

Misschien is het een soort van burn-in? Ik heb namelijk het standaard toetsenbord en deze in zwart. Misschien is alles boven mijn toestenbord wel een beetje ingebrand en daardoor blijft het toetsenbord achter? Misschien moet ik een wallpaper maken die aan de bovenkant zwart is en ter hoogte van het toetsenbord wit wordt, en deze even een uurtje aan laten staan op volle helderheid? Zodat deze ook een beetje inbrandt.

Zit bij Hi namelijk en denk dat als ik m inlever dat ik lang kan gaan wachten;e. Ook heb ik 'm geroot dus moet ik eerst zo'n Jig kopen.

• Devilan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:12
Anoniem: 363720 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:47:

.....

Wat ik ook gek vind is dat alle pixeltesters geen defekte pixels aangeven maar als ik een grijze of zwarte website open ik compleet in de uiterste hoek linksonder een witpuntje heb oplichten kan iemand mij vertellen of dat wel een defektepixel is of wat anders, of misschien iemand precies hetzelfde heeft?
geen zorgen dat puntje heb ik, en zodra ik scroll verdwijnt ie en als ik stop met scrollen verschijnt ie weer, dus lijk met niet dat het een pixel is :)

maar ik vraag me toch af of mijn scherm nu ook wat mankeer (begin een beetje paranoia te worden :P)
dit is mijn telefoon met het grijze plaatje van pagina 43/44:
op volle helderheid:

op laagste helderheid:

ik zelf zie eigenlijk niks, maar dat deed ik bij die andere ook al niet, dus ik vraag me af of mijn scherm het heeft en zo ja waar ik dan naar moet kijken?

ik weet het: waarom vragen naar een defect als je het zelf toch niet ziet. Dit, omdat ik vorige week een galaxy S2 heb omgeruild die een batterij temp van 53 graden bereikte dus ik heb nog tot aankomende zaterdag om te checken of deze helemaal goed is ;)

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-05 12:23
Tip van * ApOE Een goede Pouch / Case voor onze SGII

Mobiparts Luxury Pouch Samsung i9100 Galaxy S II Black

Deze past perfect!, beter dan mijn oem HTC desire pouch :*)
Maandag besteld bij smartphoneworld.nl voor €14,95 (kost daar nu €18,95).

• sc0pe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-06-2018
Even een vraagje (ben nieuw met android dus misschien doe ik iets fout)

Het leek mij een goed idee om de spaarstand te gebruiken om zo de laatste % van de batterij zo lang mogelijk te benutten. Ik vergeet hem nog wel eens op te laden en dit is mijn enige wekker :).

Nou heb ik hem ingesteld dat hij bij 10% de spaarstand moet inschakelen (denk ik).

Maar hij schakelt deze dus blijkbaar eerder in... Zie icon links boven.

Doe ik iets verkeerd? En zo ja, wat?

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Aan het klooien met mijn homescreen :)

Misschien een keer een andere launcher erop zetten, dan kan ik de icoontjes onderaan ook veranderen.

Overigens heb ik vannacht in 8 a 9 uur slechts 1% verloren van mijn batterij. Toch wel mooi. Ik had internet uitstaan en voordat ik mijn S2 weglegde, heb ik een restart gedaan om er zeker van te zijn dat geen enkel proces de telefoon wakker kon maken.

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35
Snoop schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:48:
Aan het klooien met mijn homescreen :)

[afbeelding]

Misschien een keer een andere launcher erop zetten, dan kan ik de icoontjes onderaan ook veranderen.

Overigens heb ik vannacht in 8 a 9 uur slechts 1% verloren van mijn batterij. Toch wel mooi. Ik had internet uitstaan en voordat ik mijn S2 weglegde, heb ik een restart gedaan om er zeker van te zijn dat geen enkel proces de telefoon wakker kon maken.
Cool! volgens mij heb ik die vandaag ook al ergens anders langs zien komen (launcher pro forum of xda) Het kan ook zijn dat je hem op een ander toestel ook al in gebruik had.

Ben zelf ook bezig geweest

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-05 16:49
Hm, zou dit de boosdoener kunnen zijn?

Zonet voordat ik hem aan de lader heb gedaan heb ik hem even ge-reboot en dat Social Hub gebeuren niet meer aangeraakt.. het 'Wakker' streepje was ook ineens onderbroken na de reboot.. vreemd!

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik zie zowel op de telefoon als ook op de computer eigenlijk niets raars :/ Zal er wel te oud voor zijn of zo :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:16:
Bij de klok app is het bijvoorbeeld ook redelijk ergwanneer je een alarm toeveogd. dat grijze kadertje slaat werkelijk nerges op... of is het bij mij erger? rechts boven wat rozig enzo en ook veel kleiren lijntjes door elkaar enzo totaal niet smooth
En ook daar zie ik weer helemaal niets hè :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
-]Stellarc\[- schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:32:
Jij ziet die strepen dus echt niet ? Misschien toch een ander type scherm?
Vind het allemaal enorm meevallen qua strepen en een roze tint is er 100% zeker sowieso niet nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 21:02
Brad Pitt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:19:
[...]

En ook daar zie ik weer helemaal niets hè :P

[afbeelding]
Ik heb zo'n zelfde screencap genomen en vergeleken. Er zijn toch duidelijk veel verschillen. Plaats ze maar is samen in een map en maak er een snelle diashow van.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

phobosdeimos schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:07:
Huh, moet je root zijn om wifi delen uit te schakelen? :-s lijkt me toch raar, dat is een functie die voor veel mensen niet nodig is, en veel batterij vreet.
Er draaien een paar Wifi services/apps die niet állemaal zo even uit te zetten zijn naar mijn mening. Kan me vergissen hoor. Ik zie er drie draaien normaal gesproken.

[Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 28-05-2011 14:12]

Anoniem: 395966

Verderf schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:06:
[...]

Hoe heb je dat getal bij de batterij icon gekregen?
Je kunt ook de Batterywidget uit de appstore downloaden. Dan krijg je een appje. Kun je bijvoorbeeld op je homescreen zetten (ik heb hem zelf in mijn lockscreen staan). Dat lockscreen heb ik aangepast dmv Widgetlocker, ook te koop in de market. Je telefoon hoeft hiervoor niet geroot te zijn of iets dergelijks. Leuke feature. Voor meer info kun je kijken op het forum 'Post je homescreen'.

PS: sorry als pic te groot is; weet niet hoe ik dit moet verkleinen!

Acties:
  • 0Henk 'm!
Anoniem: 406787 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:26:
Waar kan ik de instelling voor het aantal megapixels vinden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-04 22:57
Hmm.. Ik heb ook die gele waas aan de linker zijkant. Zit te twijfelen om terug te gaan naar de MM. Zie ook dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14245089#

Is dit erger of minder erg dan jullie hebben? Zijn er toestellen met een perfect display (en foto's daarvan)?

Verder geen dode pixels oid...

[Voor 3% gewijzigd door SJR op 29-05-2011 13:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-04 22:57
Thenotorious schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:38:
[...]

ik zit ook op KE2 , ik maakte net een foto van een witte blaadje en als ik focus dan is de roze vlek er maar als de foto eenmaal gemaakt is is de vlek weg..
Ik heb ook een duidelijke pink spot. Genomen met daglicht zonder flits:

Acties:
  • 0Henk 'm!
Op de Frontpage van Tweakers nu ook een leuke vergelijking te lezen met een voor ons prima uitslag :P

Las daar van de Mandro Multicore benchmark, ook even gedraaid op 1644Mhz, met erg geestig resultaat 8)

[Voor 31% gewijzigd door Brad Pitt op 29-05-2011 18:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 25-05 11:31
Thornberg87 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:04:
[...]

En bedankt... Beetje jammer van die heftige reacties, ik zie toch duidelijk verschil.
Aangezien mijn eerdere post om een of andere reden was verwijderd, nog maar een keertje:

Het zit toch echt tussen je/Brad Pitt's oren bij deze foto's.

edit: Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen probleem is, alleen dat de bewering dat het bij elk toestel zo is ("Je ziet het alleen niet!") fout is.

[Voor 20% gewijzigd door M-en-M op 29-05-2011 19:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-05 14:00
Anoniem: 238260 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:54:
Wie gebruikt er een screen protector en welke? Is het uberhaupt wel nodig? Zitten er nadelen aan (warmte?)
Gorilla glass, dus een beetje overbodig lijkt mij. Bij mijn HTC Desire ook nooit een protector gehad en geen enkel spoor van een krasje te zien en die had niet eens gorilla glass.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sc0pe
Julian schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:17:
OVerklokken zonder custom kernel, met root!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1101355

edit: @batsgeit, het feit dat de drivers niet compatiblel zijn met alle spelletjes is bekend, Gameloft komt langzaamaan met aan met aangepast versies van zijn spelletjes. Maar b.v. Fruit Nonja HD en andere spelletjes specifiek voor de Tegra2 werken niet. Zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1068567
Deze fruit ninja?

Ik moet wel toegeven dat een groot deel van de games (nog) niet werken op de SGII. Maar hopen dat hier gauw verandering in komt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sc0pe
Ja ik ook... zie:

Scherm helderheid staat op 50%. Verder staat wifi 24/7 aan. En het syncen op de standaard waarde.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-05 07:32
Afgelopen weekend ben ik in het buitenland geweest. Hierbij heb ik uiteraard 3g internet verbinding uit gezet. Moet zeggen dat ik heel wat minder vaak op mijn telefoon keek. Maar wel een drie kwartier angry birds gespeelt en 25 foto's te hebben gemaakt. was ik 32 u op 75 %. Dus maar 25 % verbruik. Hieruit blijkt dus dat internet verbinding echt niet normaal veel stroom verbuikt.
Op een normale dag verbuik ik ongeveer 2 % per uur. Waarvan 52% mijn scherm is. Heb wel gewoon whatsapp en gmail constant aan. Wel zit er vaak een piek in als ik in de trein zit en veel speel. Dat niet meegerekend kom ik dus op 2 % per uur.
Is dit een beetje te vergelijken met de rest van jullie?
Overigens heb ik GPS altijd aan staan. Hier maakt hij eigenlijk alleen gebruik van als ik google maps of de camera open. Voor de rest gaat het blauwe streepje ook niet aan bij GPS.
Gelukkig is mijn telefoon ook vrijwel nooit wakker als mijn scherm niet aan is. 1 x in de zoveel tijd een klein streepje.

[Voor 6% gewijzigd door slvans op 30-05-2011 12:09. Reden: Foto toevoegen]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sc0pe
Voordat ik dit lekkere appeltje zo ga op smikkelen ga ik eerst even van de foto kwaliteit van de SII genieten.

Ik moet zeggen dat ik zelf zeer tevreden ben over de kwaliteit die dit beestje produceert.

Die roze vlek in het midden zit op de appel en die poets ik er nog even af voordat ik hem verorber

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Malabu1990
  • Laatst online: 31-01-2017
Vrijdag mijn S2 in ontvangst mogen nemen, batterij prestaties vallen mij tot nu toe reuze mee!

WIFI aan als ik thuis ben, ben ik niet thuis dan 3G.

Ook kan ik geen gele/blauwe/rode ook wat voor een waas ontdekken op mijn scherm

[Voor 18% gewijzigd door Malabu1990 op 30-05-2011 16:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-01 19:00
Kalua schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:00:
[...]

Omdat je een niet originele kernel/firmware hebt geflasht
Ah, ok. Zolang ie niet ontploft vind ik het best. :7

Edit; ik vond -net als vele Sensation vs. Galaxy S2 twijfelaars- Touchwiz ook lelijk, maar heb het nu al om kunnen bakken tot dit:

Ziet er naar mijn idee al een stuk beter uit, maar is nog niet af.

[Voor 36% gewijzigd door Armada. op 30-05-2011 17:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Nowhereman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:13:
Heb net de Lite'ning ROM er op geflashed om te zien hoe deze zich houdt m.b.t. de batterij. Ik weet dat custom roms in een ander topic behandeld worden, echter wil ik hier (zo tegen het einde v/d dag) kunnen melden of deze ROM verschil maakt of niet. :)
En hier het (niet zo heel heftige) resultaat na een dik 7 uur.

Wifi signaal is hier niet je-van-het echter door de rom is het browsen en internetten wel retesnel. Qua extra acties om accu te besparen heb ik nog Juice Defender draaien en heb ik o.a. de social hub bevroren en vervangen door TweeDeck die 1x in het uur synched. Verder synched het weer 1x per uur en staat WhatsApp aan.

Volgens mij zou ik hier zo'n +/- 30 uur mee moeten kunnen doen, op zich acceptabel en wel degelijk een verbetering, echter haalde ik met de orginele firmware ook al zo'n 22 tot 24 uur.

De Lite'ning rom v1.0 draait trouwens op firmware versie XWKE7 (die volgens de fora met de accu fix?)
Misschien dat ik vanavond een keer een factory reset probeer om te zien of dat nog helpt.

-Pwn the day-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMaes
  • Laatst online: 23-05 21:13
Ok, ik heb het probleem op weten te lossen. Maar dat betekent niet dat ik er iets van snap.

Na het installeren van kies kon ik het 1080p .mkv bestand op de normale manier via windows verkenner kopiëeren zonder problemen.

Ik heb screenshots gemaakt om te laten zien hoe bizar het is dat de film werkt.

Ik heb de 8gb film gewoon gesleept naar de telefoon en hij zegt hier dat hij maar 124mb is!!

Zoals je ziet een 1080p bestand met een lengte van 1 uur en 44 minuten.

Hier is het bestand opeens 4gb.

Meer info & bewijs

Meer info & bewijs.

De film speelt nu dus wel af, enkel zonder geluid met de standaard video speler en met geluid met rockplayer

Acties:
  • 0Henk 'm!

Roelio86 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:32:
Vraagje: Ik heb 2 dode pixels en mijn scherm heeft duidelijk een blauwere kleur dan die van de s2 van mn vriendin. Zouden jullie hem opsturen ter reparatie/omruilen?
Is de blauwe waas zichtbaar vanaf bepaalde hoeken of ook wnr je recht op het scherm kijkt?

Check ook eens of het scherm, wanneer het uit staat, van je vriendin blauw is wanneer je met de reflectie van het licht speelt ofzo. Gewoon een beetje kantelen enzo...

Zelf zag een blauwe soort "coating" wanneer het scherm afstond. Die blauwige waas is dus niet afkomstig van het scherm maar eerder van een of andere coating(zonne-afwerend?, oleophobic, ...??). Misschien dat er bij de iets blauwerige toestellen een product iets feller aanwezig is.

Maar check voor de zekerheid eerst eens hoe de telefoons zich verhouden met het scherm uit, ben is benieuwd!

edit:
hier een foto van op engadget waar je kan zien wat ik bedoel. Weet iemand wat deze blauwe schijn is?

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/805/samsunggalaxys2vssamsun.jpg/][/URL]

Maar het is ook niet zo ongelooflijk zichtbaar altijd, zoals op de volgende foto uit dezelfde reeks van engadget.

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/6/samsunggalaxys2vssamsun.jpg/][/URL]

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 304064 op 30-05-2011 20:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-01 19:00

O+

En dat met dat Touchwiz wat ik een dag geleden nog zo verafschuwde. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:47
Pedr0 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:58:
Kan iemand een screenshot maken van de emailsettings en dan de piekuren etc.

Ik krijg het niet voor elkaar om tijdens de piekuren mijn pushmail op 1uur te laten syncen. Misschien dat er een setting verkeerd staat, maar ik kom er niet achter wat!

Instellingen voor mijn Corporate mail (exchange). Maandag tot en met vrijdag van 7.45 tot 18.00u is het push, daarna handmatig (manual).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:04

ManiacsHouse

Scheisse!

Crazyanz schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:16:
[...]

als dat gorila glas was ga ik gelijk een screen protector zoeken want dat glas kraste dus echt wel!
Legend? Gorilla-glass?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drunkfux
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 17:03
Voor wie zich net zoals ik zich stoort aan de vertraging bij het unlocken, installeer softlocker free, start het eenmaal op, disable deep sleep en stel de service in op aan bij opstarten.

Heerlijk, instant-on ongeacht hoelang hij in standby staat.

Ik weet alleen nog niet wat voor extra drain dit op de accu betekent.

Systeem Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marcisco
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:36
kesj schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:38:
Hoe snel is het Hi Extreem internet op de SS GS 2? Erg benieuwd!
Net even getest..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMaes
  • Laatst online: 23-05 21:13

Ik win! Hi extreem in zeeland ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:49
Zullen we iedereen (Phusebox dus) even in zijn/haar waarde laten? Als je geen nuttige reactie hebt op zijn/haar klachten laat het dan achterwege.

Back on topic!
Heb sinds gister nogal wat meuk bevroren met Titanium backup pro. Heb nu nog 60% van de batterij over. Ik geef wel eerlijk toe dat ik er niet veel mee heb gedaan. Beetje whatsapp en een paar keer de files gechecked inclusief een paar keer de tweakers app gebruikt. Ben een dik uur aan het bellen geweest. Scherm heeft slechts 44 minuten aangestaan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-05 07:11
Hier de foto van m'n S2. Kwaliteit is een beetje matig omdat de foto gemaakt is met een oude BB9700. De S2 heeft 100% zeker Gorilla Glass, maar dat is dus vooral krasbestendig.
Phusebox schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:22:
[...]

En wat heb je precies bevroren?
Na drie weken inmiddels haal ik gemiddeld 15 uur met een volle lading naar 5%. Bijkomend effect hiervan is dat ik gewoon bang ben mijn telefoon te gebruiken, en dus maar geen YouTube video's check of muziek luister. Eigenlijk alles waar deze telefoon goed in moet zijn durf ik niet te gebruiken omdat ik dan het eind vd dag niet haal.

Hoop echt dat Samsung met nieuws komt over een Android update en dat deze het batterij probleem oplost.
Serieus? Ik check met enige regelmaat nieuws, mail, sites, luister een half uur tot een uur muziek en heb na een dag meestal rond de 20-40% over.

[Voor 50% gewijzigd door Framoes op 01-06-2011 08:23]

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
Ik weet nog niet wat ik moet denken van mijn batterijgebruik. Hij valt keurig in slaap, dus drain heb ik niet. Maar toch gaat het wel erg snel.

Maar het scherm heeft dan ook totaal 2.5 uur aangestaan. Waarvan het 1e uur (zonder dat ik dat door had) op maximale helderheid. Daarbij komt nog dat die batterij pas één keer geladen is. Ik mag hopen dat het beter word, op deze manier haal ik niet eens een dag.

Maar aan de andere kant, als je die lijn in het midden doortrekt, en dan een paar uur later met de terugreis begint moet het ook nog wel lukken.

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-05 12:58
sc0pe schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:09:
[...]

-edit- Sorry dat ik het nog een keer zeg, maar die fotocamera van dit toestel _/-\o_
Camera van dit toestel is inderdaad GEWELDIG. Zowel video als fotografisch.

Is een 8MP foto, maar gerescaled bij 't uploaden.

[Voor 74% gewijzigd door DutchManticore op 01-06-2011 15:12]

I5 8600k 4.8hgz 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• Phusebox
Er gaat toch echt iets mis hier, kom er maar niet achter welk proces mijn telefoon wakker houdt.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:49
Hier nog even mijn batterij stats. Heb hem redelijk weinig gebruikt. Nog 9% over. Display tijd staat op anderhalf uur.

Eerder werd gevraagd welke meuk ik had bevroren met behulp van Titanium Backup. Hierbij het lijstje:

Accuweather.com
AP Mobile
App delen 1.0
Buddies Now 1.0
Digilezen
Game Hub
IM
Kobo
Music Hub
Nieuws en Weer
PressReader
Readers Hub
Samsung MMM
Alle SNS accounts
Alle 2 Social Hub apps
Wifi delen
Wifi Sharing manager
Yahoo Finance

Mochten er nog tips zijn over welke apps ik nog maar kan bevriezen dan hoor ik het graag!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Roelio86 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:50:
[...]

Ik heb hetzelfde, bij mij veel erger dan bij het toestel van mijn vriendin..
Heb het toestel vandaag dan ook opgestuurd voor reparatie/omruiling
Zelf ben ik ook bezig met naast de gele schijn, deze blauwe tint... Het lijkt alsof sommigen dit hebben, sommigen iets minder en sommigen helemaal niet. Maar denk ook dat anderen niet precies weten hoe blauw het precies is. Zelf heb ik was blauwe schijn, maar weet nie hoeverre dit normaal is.

Wel ben ik er achter dat dit niet het scherm is. Maar wel een of andere coating die ergen op het scherm, glas , speciaal laagje, .... zit. Het gorilla glass schijnt ook wat blauwig te zijn.
Maar het meest denk ik op dit moment aan "anti sunglare" coating, die altijd wat blauwig is. Misschien hebben sommigen telefoons dit wat meer dan de andere, geen idee...

Wat mij doet denken dat dit niet het scherm is, is dat wanneer het scherm uitstaat, je deze gloed nog altijd kan zien, door de spelen met de weerspiegeling van de telefoon. Je kan het zien op de volgende foto's van engadget. Ik heb er ook eentje bij gedaan waarop het uit een andere standpunt weer niet te zien is. Op de foto waarop het te zien is is het ook wel heel fel zichtbaar.

Kan je misschien eens vergelijken met je vriendin in hoeverre het scherm blauw is wanneer het uitstaat?

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/805/samsunggalaxys2vssamsun.jpg/][/URL]

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/6/samsunggalaxys2vssamsun.jpg/][/URL]

Hier zijn ook foto's, hier op het forum gepost in de vorige topic. Is dit de blauwe schijn die jij ook ziet, en is de andere zoals jou vriendin?

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58
kwiebus schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:22:
Ik had net iets vreemds, mijn toestel hing aan de lader en voelde redelijk warm aan, iets wat ik nog niet eerder had meegemaakt. Uit de batterystats bleek dat het toestel nauwelijks oplaadde, verder bleek in de taskmanager de browser de enige actieve applicatie te zijn en deze was continu 50% aan het verbruiken. Dus geen wonder dat het toestel warm werd en nauwelijk oplaadde. De vraag is nu waarom de browser op hol was geslagen.

Wat ook opvalt is dat ik ene nacht wel en de andere nacht geen batterydrain heb. Er valt echter tot nu toe geen peil op te trekken wanneer de drain zich manifesteert.
Ik had wederom vannacht het probleem van een battery drain door een nog op de achtergrond draaiende browser, zie hier het bewijs:

Ik heb nu maar een cpu monitor tooltje geïnstalleerd die in de statusbar het cpu gebruik aangeeft zodat ik tijdig in de gaten heb of ik een applicatie handmatig moet killen.

• Phusebox
Heb ook even wat foto's gemaakt:

[Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 02-06-2011 10:18]

• M-en-M
  • Laatst online: 25-05 11:31
Ietwat late response, maar ja, het was een beetje druk de laatste tijd:
Texamicz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:41:
[...]

Dus de nieuwe batch heeft die problemen niet? Mooi dan gaat ik er volgende week of die week erop één halen :)
Ik koop nooit de eerste batch... krijg je altijd die rot problemen. Bij elke telefoon zo..
Dit kan ik niet garanderen, alleen dat die van mij de gele waas niet vertoont. Mogelijk hebben anderen uit dezelfde batch dit alsnog. Al lijkt het er toch op dat er iets van een blauwe waas op het scherm is, maar dit is nauwelijks merkbaar (als in, ik ben er niet eens geheel zeker van).

Inmiddels heb ik wat foto's gemaakt van het scherm, hiervoor heb ik twee GIF bestanden gemaakt en gebruikt, een 100% wit en een 50% grijs plaatje.

Bij de volgende vergelijkingsfoto's heb ik mijn oude HD2 als vergelijkmateriaal gebruikt, deze is het scherm aan de onderkant, deze stond altijd op 100% brightness en gebruikte de witte GIF. (Dit voornamelijk om de witbalans en belichting hetzelfde te houden) Helaas beschik ik niet over een DSLR en zullen de plaatjes niet de scherpste zijn (bovendien vertonen de schermen iets van een regenboog effect), maar hopelijk zal het voldoende zijn voor deze simpele vertoningen.

100% brightness, witte GIF (excuses voor het zware regenboog effect bij deze foto, maar beter kon ik het niet krijgen):

100% brightness, grijze GIF:

Laagste brightness, witte GIF:

Laagste brightness, grijze GIF:

100% brightness, notificatie tray:

Laagste brightness, notificatie tray:

100% brightness, beide met notificatie tray:

Mijn enige echte klacht over het scherm is dat het 16-bit kleuren zijn. Waarom, Samsung?! |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09-2021
Hier een tweetal screenshots van mijn batterij verbruik in standby mode. In 5,5 uur slechts 2% verbruikt. Ik heb dit al vanaf de eerste dag, ik nam aan dat mijn accu gewoon wat meer oplaad cycles nodig had om een accuraat batterijverbruik te laten zien in idle, maar we zijn onmiddels al 2 weken verder en heb nog steeds verdomd goede idle verbruik.

Wifi aan, sync aan voor gmail, whatsapp en calendar.

Ik heb ook 3 dagen geleden een custom rom geflashd, maar dit heeft geen invloed op mijn idle verbruik gehad.

Ben erg tevreden met mijn sgs2, geen schermproblemen en lange batterijduur!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09-2021
AtlAntA schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:12:
[...]

Is het met die custom rom die je draait dan ook niet mogelijk om het standaard android batterij verbruik schermpje tevoorschijn te toveren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Nowhereman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:11:
[...]

En hier het (niet zo heel heftige) resultaat na een dik 7 uur.
[afbeelding]

[afbeelding]

Wifi signaal is hier niet je-van-het echter door de rom is het browsen en internetten wel retesnel. Qua extra acties om accu te besparen heb ik nog Juice Defender draaien en heb ik o.a. de social hub bevroren en vervangen door TweeDeck die 1x in het uur synched. Verder synched het weer 1x per uur en staat WhatsApp aan.

Volgens mij zou ik hier zo'n +/- 30 uur mee moeten kunnen doen, op zich acceptabel en wel degelijk een verbetering, echter haalde ik met de orginele firmware ook al zo'n 22 tot 24 uur.

De Lite'ning rom v1.0 draait trouwens op firmware versie XWKE7 (die volgens de fora met de accu fix?)
Misschien dat ik vanavond een keer een factory reset probeer om te zien of dat nog helpt.
Eergisteren m'n telefoon een factory reset gegeven, vandaag een redelijk resultaat qua accu.
Het kleine groene streepje van het bijladen is 2 á 3 minuten geweest omdat ik um aan m'n laptop had hangen om wat foto's over te zetten, dat resulteerde in 2% extra accu.

-Pwn the day-

• sc0pe
eew schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:16:
Wi-fi delen duikt op mijn mijn batterijstatistieken. Wat was dit nou, en wat kan je er (zonder root) aan doen? Maar verder lijkt het iets beter te gaan.

Ik zit nu na 8,5 uur nog op 22%, met 2 uur en 21 minuten scherm. En een half uurtje GPS met mytracks. Het duurt nog steeds lang voordat ik een fix krijg. Ik ben bang dat het zonder assistentie zelfs niet lukt. Dat is best wel naar, want ik ga naar Canada en daar wil ik ook GPS gebruiken, maar gisteren ging het weer wel redelijk snel. Ik weet nog steeds niet wat ik daarmee moet.

Verder is mij opgevallen dat in de batterijstatistieken het balkje bij telefoonsignaal opeens bruin-geel is geworden, daarvoor was het altijd gewoon geel. Wat betekent dit, een verschil in ontvangst kan het zijn, want ik hem me vandaag regelmatig verplaatst, en dan zou het dus gedurende de dag ook moeten veranderen.
Bij mij ook sinds gisteren :'( . En meteen is mn batterij verbruik helemaal naar de K#$@%. Ongelooflijk dit... wat een geouwehoer. 2 dagen geleden haalde ik met gemak 34 uur bij normaal gebruik (scherm 3 uur totaal op 50%) en nu is die na 5 uur leeg bij minimaal gebruik... wtf?!

-edit- nog vergeten te vermelden dat "wifi delen" ook na een herstart weer opduikt.

[Voor 3% gewijzigd door sc0pe op 04-06-2011 10:38]

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 22:51

wasco

brightest crayon in the box

Sinds gisteren een SGS2 (België, Vandenborre) en ik moet zeggen: wat een beest!

Ik kom van een HTC Hero. Het eerste uur dacht ik nog "is deze nu niet een beetje té groot", maar dat went dus zo snel. Fantastisch toestel.

Even kort eerste indrukken:
- Snelheid. Poeeha! Retesnel, ik kan hem echt niet aan het stotteren krijgen.
- Scherm: fantastisch mooi. Geen dode pixels. Die fameuze blauwe gloed snap ik wel. Als ik van een afstand naar het toestel gestapt kom dan lijkt er soms inderdaad een blauwige schijn over te liggen. De coating denk ik. Nu is dit helemaal niet vreemd want volgens mij heeft elk toestel dit? De iPhone4 van een vriend heeft het in elk geval ook.

Tijdens het gebruik is de witbalans van het scherm ook niet altijd helemaal correct (en dus naar de blauwige kant), maar dit heeft niets met de coating te maken en alles met de automatische diming denk ik. Als je bv de browser opent op een pagina met witte achtergrond, dan is die vaak lichtjes blauwig. Trek dan je notification drawer half naar beneden. De automatische diming trekt de brightness lichtjes op en het wit wordt witter. Het zal even wennen zijn, maar niets om je dus zorgen over te maken. Dit kan Samsung (of de community) dus ook gewoon via software verbeteren me dunkt.

Gele waas heb ik nog niet gezien. Hoe kan ik dit best verifiëren?

Camera: wederom, fantastisch. Dit is de eerste camera die ik zie op een android smartphone die probleemloos met de iPhone4 meegaat. Responsief, een waaier aan instelmogelijkheden en zelfs in het donker bruikbaar. Netjes Samsung!

Ik heb eens een volledig witte achtergrond (muur) geprobeerd met verschillende settings, en ja, ik heb de roze gloed ook. Echter snap ik niet waarom daar nu zo gedoe rond is ontstaan. Zo erg is dat helemaal niet en hoe vaak fotografeer je nu een wit blad? En zelfs dan nog is het niet storend.

De witbalans aanpassen helpt trouwens helemaal niet volgens mijn experiment. Ok, je kan het inderdaad wel wegkrijgen, maar alleen als je de witbalans totaal verkeerd instelt. Volgens mij bestaat de gloed dan trouwens ook nog wel, alleen zie je hem niet meer zo duidelijk omdat je niet meer op wit zit te kijken, maar eerder op blauw of oranje. Dat is nu ook niet de bedoeling natuurlijk. Maar dus, laat dit je vooral niet tegenhouden in je keuze! Ik vermoed dat het een hardware-"feature" is, maar die kan dus eigenlijk probleemloos in software opgelost worden. Al hoeft dat voor mij zelfs niet.

GPS: doet het prima. :)

Batterijverbruik: kan ik momenteel niet echt iets zinnigs over vertellen, maar lijkt wel goed te zitten. Ik heb in elk geval geen vreemde drains. Bij het uitpakken heb ik hem eerst aan de lader gehangen, zonder aan te zetten, tot hij vol was. Dit staat zo in de snelstartgids. Daarna pas de telefoon aangezet en de wizards doorlopen. Ergens tijdens de wizard stelt android 2.3 (?) voor om backups via google te doen, maar naar mijn ervaring met de Hero vreet dit batterij en data. Dit heb ik dus netjes uitgelaten. Verder heb ik ook de samsung hub-apps nog niet geopend, omdat deze volgens mijn aanvoelen verantwoordelijk zijn voor het rare gedrag dat sommigen hier hebben.

Tot nu toe dus een toptelefoon!

Dit is sinds hij van de lader is gegaan toen ik opstond. Ik heb hem eigenlijk heel de tijd 'passief' gebruikt. Ik was via market.android.com een 30-tal apps aan het installeren en af en toe eentje snel testen. Zo zie je bv de GPS heel even aanslaan als ik de Google Sky Map uitprobeerde vermoed ik. WIFI heb ik aangezet omdat ik opeens doorkreeg dat ik hem gisteren uitgezet had, en dus alle apps via 3G aan het binnenpompen was. Stond versteld van de snelheid waarmee dat ging trouwens! Je ziet, de telefoon is slechts wakker als het écht moet (installeren app) en gaat meteen ook terug in sipjes-modus.

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Leon schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:12:
[...]
maar 'circle battery widget' werkt niet
Circular Battery Widget doet het prima hier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SizzLorr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019
2 vragen.

1. Probeer net een DivX filmpje af te spelen maar dan krijg ik een melding "Apparaat heeft geen toestemming om video met DivX-beveiliging af te spelen". Wat is dit? Het filmpje werkt wel op mijn PC zonder dat ik er iets extra voor hoef te doen.

2. Hoe maak ik screenshots zonder root? op de SGS was het back+home maar dat werkt niet. Laar maar al gevonden. Het is home+power (dus eerst home) en ik moest ze wat langer ingedrukt houden.

Best goed dacht ik zo... :)

[Voor 23% gewijzigd door SizzLorr op 06-06-2011 10:58]

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ruben-m
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-08-2020
Volgens mij is mijn telefoon zojuist overleden.. Hij lag rustig naast me, toen het scherm ineens aanging en ik een raar paarskleurig scherm zag met vlekken etc. daarin:

Hard reset, opladen etc baat niet. Ik hoor nog wel de geluiden van het aanzetten, apps openen etc. dus ik heb het idee dat alleen het scherm stuk is.

Iemand tips wat ik nog meer kan proberen om het scherm weer tot leven te krijgen?

Voor de duidelijkheid, mijn toestel is niet gevallen. Ik zat op KE2.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• r0bbieronalds
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-05 20:50
fietsie schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:10:
Iemand tips voor een goede reparatieshop?

Ik heb hem 1 keer laten liggen op het aanrecht en hij is er vanaf gestuiterd: scheur dwars door scherm.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Bij T-Mobile gekocht (online) maar doodsbang dat als ik hem daarheen stuur het weeeeeeeeeeken gaat duren...
Zaterdagmiddag heb ik mijn telefoon opgehaald. Na jaren 2 jaar gebruik te hebben gemaakt van de Iphone ben ik overgestapt. Geweldig apparaat, het enige grote nadeel in mijn ogen is de wifi ontvangst, ik moet zo ongeveer op mijn draadloze modem gaan zitten voor een sterk signaal.

Tot mijn grote schrik liet een vriend zondag de telefoon vallen. Werkelijk waar, de telefoon nog geen 12 uur in mijn bezit en nu al een grote barst in het scherm... Donderdag ga ik naar de Phonehouse (Service center van Samsung) ter reparatie. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de kosten/reperatietijd die ze bij jou aangeven.

[Voor 3% gewijzigd door r0bbieronalds op 06-06-2011 23:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Roy1985 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:28:
Die ziet er wel erg goed uit ja, hopenlijk duikt deze ergens op =)
Dit soort dingen is meestal gewoon te vinden op XDA. Net gedownload, doet het prima (wel rooted zijn):

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 144053

Iemand een idee wat hier gebeurd is? En dan heb ik het over het verticale streepje.

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35
Geen idee wat mijn tel afgelopen wacht heeft gedaan, hij bleef iig wakker waardoor hij rond 04.00 helemaal leeg was en uit ging en ik vanochtend dus geen wekker had

Anoniem: 409626

De eerste weken nergenss last van gehad ! Batterij verbruik ging prima met JuiceDefender app.. Totdat ik KIES beta voor Mac gebruikte. Het werkte prima (je kan alleen niet de firmware updaten wat eigelijk de reden voor het gebruik was).. sinsdien vastlopers en scherm dat uit zichzelf aangaat en aanblijft wat dus hitte en battery drain veroorzaakt. KIES op XP ziet mijn S2 ook niet en blijft maar verbinden dus kan de firmware nog steeds niet updaten. Hard Reset ook gedaan en het probleem met vastlopen en aangaan scherm is hiermee niet verholpen. Het lijkt erop dat de problemen vooral ontstaan als mijn batterij 100% is opgeladen. Het volgende plaatje was de druppel en deed me besluiten het te delen op dit forum... iemand suggesties of wordt het echt terug naar de winkel?

Uploaded with ImageShack.us
Scherper lukte me even niet zo snel maar dit is in het donker de statusbalk omlaag op mijn S2 ;)

Inclusief de (zo goed als zelden als negatief bemerkbaar zijnde) donkerdere linker kant.

Anoniem: 409626

Dlocks schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:48:
[...]

Offtopic: gebruik in het vervolg http://tinypic.com/ o.i.d. Dan heb je geen last van popups en andere vormen van reclame.
Thanks zal het gebruiken. Ik irriteerde me er zelf al aan.

-->

[Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 409626 op 08-06-2011 15:59]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee