Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Had hem ook bij Coolblue besteld. Aan de telefoon zeiden ze (was nog toen ze geen voorraad hadden) dat ik hem wel mocht komen omruilen als ze er effectief terug op voorraad waren. Na 16 dagen ging ik er dus naartoe, maar bleek dat het binnen de 14 dagen moest, en een dode pixel was nogal twijfelachtig, of dit wel omgeruild zou moeten worden. Ze hebben toen een mailtje naar de baas gestuurd en vandaag heb ik mijn nieuwe SGS II in ontvangst mogen nemenAnoniem: 105188 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:49:
[...]
Ik heb hem bij Coolblue besteld, ook 1 defecte pixel, werd zonder pardon omgeruild. Mediamarkt koop al jaren niks meer, alleen even binnenlopen als ik iets wil proberen meer ook niet. Die hele klantenservice van hun is waardeloos. Als je nog binnen de 14 dagen termijn zit moet je hem gewoon retourneren en bij Coolblue bestellen.
Wat ik me overigens afvraag, is er nu al een 2.3.4 update? Want ik las hier ietsje naar boven dat die uit was?
Whoah, dit ding kan srt files gewoon prima koppelen aan films? Damn, dat kan WMP 12 niet eens standaard, en dat is een desktop OS!Kanivan schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:03:
ik heb een avi en een srt bestand die ik via de standaard media player van de S2 probeer af te spelen. Het avi bestand speelt hij af maar zonder ondertiteling. Op de pc werkt het wel met Windows media player. Moet ik een andere media player voor de S2 gebruiken of is er een andere oplossing?
------
Al opgelost. ik had de bestanden in een algemene map gezet. Als je de bestanden in de standaard moviemap zet dan werkt de ondertiteling wel.
Nice going Samsung!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Anoniem: 105188
Nee maar geruchten is dat hij volgende week uitkomt. Ik wil die erop hebben omdat de geruchten is dat het een paar belangrijke dingen fixt.Jo... schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:01:
Wat ik me overigens afvraag, is er nu al een 2.3.4 update? Want ik las hier ietsje naar boven dat die uit was?
Dat kon mijn Samsung i8910HD ook al.Jeroenneman schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:07:
Whoah, dit ding kan srt files gewoon prima koppelen aan films? Damn, dat kan WMP 12 niet eens standaard, en dat is een desktop OS!
Nice going Samsung!
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 08-06-2011 21:10 ]
Anoniem: 308755
er staat in je beschrijving dat je cm7 beta draait, ik weet dat ze er mee bezig zijn maar er is nog niks uit toch ? Ook geen test versie dacht ik?Anoniem: 286128 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:01:
[...]
Dood of houdt ie gewoon een schoonheidsslaapje?
Dood is namelijk heel wat anders vaak hè.
Inderdaad, de SGS II heeft echt een geweldige videospeler. Je kan zelfs de ondertitels wat vertragen! Het enige nadeel is dat als er een regel af is, deze blijft staan totdat de volgende komt.Jeroenneman schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:07:
[...]
Whoah, dit ding kan srt files gewoon prima koppelen aan films? Damn, dat kan WMP 12 niet eens standaard, en dat is een desktop OS!
Nice going Samsung!
Speelt overigens ook mijn 720P series af, geweldig gewoon!
Heb trouwens via de Samsung Apps Applicatie een update gevonden voor de Camera. Lijkt dat bij Full HD recording, dingen niet meer zo hard 'uitrekken', dus als je zo snel beweegt, dat het niet achterloopt zegmaar.
[ Voor 16% gewijzigd door Jo... op 08-06-2011 21:19 ]
Het wordt iets minder matig, maar als je net zoals ik er weinig mee hebt en je stoort aan veel dingen moet je Go Launcher Ex of LauncherPro downloaden. Die lijken meer op stock Android.zonoskar schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:28:
Ik heb de GS2 nu net een uur en ik heb nu al een hekel aan Touchwiz. Trekt dat nog bij?
- Je kan kiezen wat je hoofd-homescreen is (bij mij middelste ipv meest linker)
- De dock heeft 5 of meer apps/icoontjes
- De appdrawer is op alfabet, ook als ie in raster staat
Ik heb zelf Go Launcher, omdat deze gratis is en ook een fijne agenda-widget heeft. LauncherPro heeft een gratis versie, maar daar zitten geen widgets bij. De widgets die je krijgt bij de betaalde versie zijn 99% gelijk aan die van HTC Sense.
Terug naar mijn adres? Ik doe namelijk niet moeilijk over een ordernummer of niet.BillSpaarbank schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:00:
[...]
Je hebt eigenlijk gelijk. ik stuur hem morgen wel terug met een briefje erbij.
[ Voor 15% gewijzigd door Framoes op 08-06-2011 21:38 ]
Anoniem: 405445
Verkoop je hem voor een mooi prijsje?BillSpaarbank schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:32:
Vandaag gebeld voor die 2e galaxy s2 die ik per ongeluk ontvangen had. uiteindelijk een geirriteerde reactie van hun kant dat ze me zonder ordernummer niet verder kunnen helpen. nogmaals uitgelegd dat er geen ordernummer vermeld staat... Geen resultaat. Ze bekijken het maar. Voorlopig dus een verzegelde reserve s2 in de kast
Anoniem: 406875
Moet hem wel elke nacht opladen, maar ik geef de batterij de tijd om een beetje te "settelen" voor ik hierover zal beginnen zagen of "panikeren" Daarnet wel een half uur gebeld en ineens 10% weg. Normaal of teveel, geen idee...
Enige waar ik beetje last mee heb is dat ik na het synchen van facebook altijd online kom te staan op FB, Beetje lastig als FB op pc ook open staat. Beginnen mensen dan te chatten terwijl ik er in feite niet ben, sta sowieso liever offline. Bestaat daar een mogelijkheid voor of zie ik iets over het hoofd, een instelling of zo ? Moet altijd weer manueel offline gaan.
Contacten synchen via gmail lukt me ook niet echt, ik vind ze dan niet terug op mijn gmail account
Subs bij een film klinkt zalig, eens uitproberen. Daar kon ik met mijn oude Nokia maar over dromen...
- Mocht ik toch willen internetten, kan dat gewoon met een prepaid simkaart? Hoe zit het met de snelheid en de kosten ervan?
- En hoe zit het met navigatie? Heb je daar internet voor nodig?
"Het lijkt erop alsof m'n scherm nu al is ingebrand! Is alleen zichtbaar op grijstinten. Kan zoiets vanzelf nog minder worden?"
Dit is een foto van zijn 'ingebrande' cirkel, die van mij zit op exact de zelfde hoogte maar dan in de rechter onderhoek van mijn scherm
Ingebrand?
Ik ben al bij de Vodafone winkel geweest maar ze willen hem alleen opsturen ter reparatie bij Samsung, ben ik 'm gelijk een week of 2 kwijt. Ze willen absoluut het toestel niet omruilen voor een andere SGS2.. beetje stom.
Is er iemand anders die in zijn toestel een dergelijke cirkel had 'ingebrand'?
[ Voor 23% gewijzigd door CeetjeBeetje op 08-06-2011 22:11 ]
Wat ik mij afvroeg ik dat KIES enorm traag is als ik het programma open, als ik mij wil registreren of iets wil downloaden krijg ik almaar een foutmelding van een serverstoting of werken?
Is dat nog het geval bij anders?
Ik heb de laatste NL versie geinstalleerd.
Dank.
Anoniem: 286128
Zo holy shit is dit niet, dag eerder is bekend gemaakt dat Samsung Atinm een Samsung Galaxy 2
heeft gestuurd om ervoor te zorgen dat het voltallige CM7-devteam zich gaat richten op Samsung
haar prachtpareltje, niet meer dan logisch dus. Denk dat Samsung haar verkoop ook behoorlijk
heeft te danken aan de échte customrom-bouwers, dus niet die ik-gooi-er-een-paar-scriptjes-in-
en-noem-mij-een-developer

wat mindere mate de maker van Lightning. Dus goede en begrijpelijke zet van Samsung,
Dus begrijp ik het goed dat je, als je de SGSII bij Coolblue koopt, je zonder zeuren mag omruilen? Want ik wil graag 550 euro neertellen, maar enkel voor een SGSII die pixel-perfect is.
1. Snelheid zal matig zijn en kosten hoog. Je betaalt per KB/MB en dat gaat in de papieren lopen.NeutraleGast schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:05:
Ik ben van plan om een los gs2 te kopen, ik heb echter nog een aantal vragen:
- Mocht ik toch willen internetten, kan dat gewoon met een prepaid simkaart? Hoe zit het met de snelheid en de kosten ervan?
- En hoe zit het met navigatie? Heb je daar internet voor nodig?
2. Ja, hij moet namelijk de map laden en daar gebruik je data voor. Sowieso verbruik je met een smartphone met erg veel applicaties data, dus prepaid is af te raden.
Werkt dat ook over DLNA? Dan koop ik namelijk een MHL kabeltje en ben ik voorzien. Ik heb momenteel een provisorische NAT oplossing met TOMATO op een Linksys E3000, en vind het al een wonder dat hij in DLNA voorziet, daarnaast ondersteunt mijn televisie ook DLNA, maar hij pakt de .srt bestandjes er niet bij. Ik neem aan dat het feit dat mijn televisie over mijn Time Capsule is gerout.Jeroenneman schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:07:
[...]
Nice going Samsung!
Excuses voor Off Topic, maar ik weet niet waar het anders moet...
http://www.youtube.com/watch?v=CYHGh6lmSbo
Je kan bij Vodafone bij een prepaid kaartje ook blox aanzetten, dan heb je voor €7,25 1 GB per maand tegen 3,6 Mbps down, dat is dus de huidige standaard. Dit kan je bovendien per maand aan en uit zetten.Framoes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:46:
[...]
1. Snelheid zal matig zijn en kosten hoog. Je betaalt per KB/MB en dat gaat in de papieren lopen.
2. Ja, hij moet namelijk de map laden en daar gebruik je data voor. Sowieso verbruik je met een smartphone met erg veel applicaties data, dus prepaid is af te raden.
http://www.vodafone.nl/mo...internet/smartphone_blox/
Reden waarom ik geen abonnement wil nemen is omdat ik al een sim only abonnement heb maar daar zit geen internet bij. Dit zou dus wel een goede oplossing zijn denk ik. Of misschien een heel goedkope abo met weinig belminuten maar toch snel internet? Bestaat dat?gangsterjoop schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:53:
[...]
Je kan bij Vodafone bij een prepaid kaartje ook blox aanzetten, dan heb je voor €7,25 1 GB per maand tegen 3,6 Mbps down, dat is dus de huidige standaard. Dit kan je bovendien per maand aan en uit zetten.
http://www.vodafone.nl/mo...internet/smartphone_blox/
[ Voor 104% gewijzigd door TijmenK op 08-06-2011 23:11 ]
Heeft iemand hier nu een oplossing voor gevonden? Enkel het Franse toetsenbord is Azerty. Ik tijp in nederlands en engels maar wil Azerty...
Dit is wel een teleurstelling
[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Ik heb al een aantal dingen weten te veranderen, oa de 4 icons onderaan (soort van Dock). Ik had eerst niet door hoe je die kon wijzigen. Nu heb ik alleen nog die achterlijk Samsung app store en die hubs die ik niet gebruik. Ach, het zit niet echt in de weg. Ik probeer eerst even zo.Framoes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:34:
Het wordt iets minder matig, maar als je net zoals ik er weinig mee hebt en je stoort aan veel dingen moet je Go Launcher Ex of LauncherPro downloaden. Die lijken meer op stock Android.
- Je kan kiezen wat je hoofd-homescreen is (bij mij middelste ipv meest linker)
- De dock heeft 5 of meer apps/icoontjes
- De appdrawer is op alfabet, ook als ie in raster staat
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
blijkbaar geen oplossing voor gevonden. Ik typ dus mijn sms-en gewoon zoals met mijn nokia vroeger, ik gebruik geen swype, ben niet genoeg vertrouwd met een qwerty toetsenbord. Dit is inderdaad jammer... Mss valt er ooit een oplossing uit de lucht, maar heb geen goeie hoop...esben schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:05:
[...]
Heeft iemand hier nu een oplossing voor gevonden? Enkel het Franse toetsenbord is Azerty. Ik tijp in nederlands en engels maar wil Azerty...
Dit is wel een teleurstelling
- sinds deze week last van een batterydrain. Ben nu bezig een voor een de laatst geinstalleerde apps eraf te gooien om te kijken of een van deze het veroorzaakt. Heb de intensiteit van het scherm ook op de laagste stand gezet.
- vorige week de camera-update uit Samsung apps erop gezet en sindsdien last van een gele vlek als ik flits.
- het is mij al enkele keren opgevallen dat als ik de telefoon unlock ineens het belvenstertje heb. Af en toe staat hij dan in de contactenlijst. Terwijl ik hem altijd lock vanaf de homescreen. Hij schijnt dus iets te doen nadat ik het toestel gelocked heb.
- De laatste dagen heb ik al een paar keer gehad dat mensen aan de andere kant van de lijn mij niet hoorden. Soms gelijk aan het begin van het gesprek, als dit een enkele keer gebeurt zou dit aan de verbinding kunnen liggen. Maar als ik midden in een gesprek iemand steeds hallo, hallo hoor schreeuwen ga ik toch denken dat het aan mijn telefoon ligt.
Denk dat ik dit weekend maar even bij de BC binnen loop waar ik hem vandaan heb. De eerste punten uit mijn lijst lijken mij tot nu toe softwarematig op te lossen. Het openen van het belmenu vind ik ernstiger. Tot nu toe wijst niets erop dat er ook verbinding wordt gemaakt, maar ik ben het liever voor.
Inderdaad, ik vind het ook best verveld. Al went het Qwerty toetsenbord vrij snel. Misschien moet iemand Samsung eens contacteren om te melden dat men in België ook een Azerty toetsenbord gebruikt.. Want zo een grote moeite lijkt het me niet te zijn voor Samsung om het aan te passen.Anoniem: 406875 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:38:
[...]
blijkbaar geen oplossing voor gevonden. Ik typ dus mijn sms-en gewoon zoals met mijn nokia vroeger, ik gebruik geen swype, ben niet genoeg vertrouwd met een qwerty toetsenbord. Dit is inderdaad jammer... Mss valt er ooit een oplossing uit de lucht, maar heb geen goeie hoop...
Hangt misschien ook van de persoon af....zit aan me 3e toestel (allen MM) 2 in arnhem, derde in groningen gehaald. zonder gezeik gewoon om kunnen ruilen zelfs arnhem<->groingen 474<->599......Anoniem: 105188 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:49:
[...]
Ik heb hem bij Coolblue besteld, ook 1 defecte pixel, werd zonder pardon omgeruild. Mediamarkt koop al jaren niks meer, alleen even binnenlopen als ik iets wil proberen meer ook niet. Die hele klantenservice van hun is waardeloos. Als je nog binnen de 14 dagen termijn zit moet je hem gewoon retourneren en bij Coolblue bestellen.
+1 wat mij betreft
edit, vanavond met een maat van me nog een opgehaald voor hem. Dus mooi even kunnen vergelijken.
en natuurlijk compleet andere kleurweergave en geen ''blauwe waas'' (daar istie weer

[ Voor 20% gewijzigd door Kirretje op 09-06-2011 00:01 ]
Anoniem: 286128
Valt allemaal best meeFramoes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:46:
[...]
1. Snelheid zal matig zijn en kosten hoog. Je betaalt per KB/MB en dat gaat in de papieren lopen.
dus nu enkel de prepaid kant van dit verhaal genomen. Of althans, voor 5 euro opladen kan ik 500 MB
krijgen en daaruit ook bellen / sms'en. Zit zelf voornamelijk met mijn Samsung Galaxy op WiFi, puur
omdat dit minder batterij vreet, sneller gaat EN BETER voor mijn dataverbruik
zo. Per maand max. 15 euro kwijt. En ik internet veel, heel veel
thnx
Anoniem: 341310
Ja, en dan Nederlandse teksten invoeren, dat gaat niet echt lekker met de franse woordenlijst...yasin76 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:02:
zet je invoertaal op frans en dan heb je je azerty toetsenbord. Dus het is er degelijk wel.
Dat probeert hij/zij waarschijnlijk duidelijk te maken.
ik ben zelf ook van belgie ik gebruikt geen woordenboek daarmee dat ik het zei.
aah well.
Rooten en met Titanium Backup het ongewenste spul freezen of zelfs definitief verwijderen. Als je dat nog niet aandurft kan je ook apps verbergen in de app drawer (als je Go Launcher gebruikt).zonoskar schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:06:
[...]
Ik heb al een aantal dingen weten te veranderen, oa de 4 icons onderaan (soort van Dock). Ik had eerst niet door hoe je die kon wijzigen. Nu heb ik alleen nog die achterlijk Samsung app store en die hubs die ik niet gebruik. Ach, het zit niet echt in de weg. Ik probeer eerst even zo.
Anoniem: 407872
Onacceptabel standpunt van Vodafone. Ik had hetzelfde probleem en heb het toestel daarom kunnen omruilen. Dit is duidelijk een non-conform product. Als jij het net na de aankoop meldt heb je gewoon recht op een omruiling. Een DOA noemen ze dat in de telecomwereld.CeetjeBeetje schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:05:
Ik heb de Samsung nu een net een weekje en heb in het grijze pulldown menutje een soort 'ingebrande' cirkel ontdekt.. in het SGS2 topic deel 3 is een post van pvang84 die dit ook heeft, dit is zijn post:
"Het lijkt erop alsof m'n scherm nu al is ingebrand! Is alleen zichtbaar op grijstinten. Kan zoiets vanzelf nog minder worden?"
Dit is een foto van zijn 'ingebrande' cirkel, die van mij zit op exact de zelfde hoogte maar dan in de rechter onderhoek van mijn scherm
Ingebrand?
Ik ben al bij de Vodafone winkel geweest maar ze willen hem alleen opsturen ter reparatie bij Samsung, ben ik 'm gelijk een week of 2 kwijt. Ze willen absoluut het toestel niet omruilen voor een andere SGS2.. beetje stom.
Een product van omstreeks 500 euro hoort namelijk een perfect scherm te hebben, aangezien dat zijn main selling point is. Als zoiets op een tv zou zitten zou je het toch ook niet accepteren? Waarom op een mobiel wel?
Je bent dan helemaal niet meer berijkbaar, je kunt dus ook niet meer gebeld worden. Apps geven je een mogelijkheid om te filteren. Bijvoorbeeld, geen SMS toon behalve bij persoon X of Y.BertP schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:02:
Ik zie hier mensen praten over dat ze voor de telefoon een app gebruiken om snachts de telefoon op stil te zetten, is het niet makkelijker om gewoon de vliegtuigstand te selecteren als je gaat slapen? Of zitten hier nog nadelen aan t.o.v. een app als 'sweet dreams'?
Ik heb ook iets dergelijks, ook al is het toch net anders. Ik heb een kleine lichte vlek bij bepaalde grijswaarden. Zie foto. Heb mijn telefoon inmiddels teruggestuurd. Ook de rand van de glasplaat kwam in de linkerbovenhoek een stuk boven de metalen rand uit, terwijl de plaat er in de andere hoeken onder lag.CeetjeBeetje schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:05:
Ik heb de Samsung nu een net een weekje en heb in het grijze pulldown menutje een soort 'ingebrande' cirkel ontdekt.. in het SGS2 topic deel 3 is een post van pvang84 die dit ook heeft, dit is zijn post:
Ingebrand?
http://i51.tinypic.com/25tdpur.jpg
Slechte kwaliteit foto, maar ik heb even geen fototoestel thuis liggen. De vlek is wel te zien. Hebben jullie ook last van vlekken bij bepaalde grijswaarden?
edit: op aanraden hier op het forum ga ik ook voor de eerste nacht sweet dreams gebruiken! Hoop dat ik lekker kan slapen
[ Voor 22% gewijzigd door Oekol op 09-06-2011 02:00 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Anoniem: 162581
Om dan meteen maar over te gaan op de batterij: wat is dit hopeloos zeg. Kom alsjeblieft niet met verhalen dat een smartphone van tegenwoordig nu eenmaal veel energie verbruikt. Vind het echt niet normaal meer dat je 's-ochtends je telefoon van de lader (en van vliegstand) af haalt, even ontbijt, daarna 3 kwartier in de trein twitter kijkt, twee webpagina's, mail leest en wat (lokale) muziek luistert en dat je er dan op je werk achter komt dat er bijna 30% acculading is verbruikt. Dat klopt toch gewoon niet? Heb het scherm op zo goed als minimaal staan, zo erg dat ik het af en toe niet eens meer kan lezen. Heb GPS uit, Bluetooth uit, heb achtergrondsync aan, maar automatisch syncen uit. Merk geen echt verschil tussen WiFi en 3G qua verbruik, het is met allebei erg.
In mijn processen loopt steeds WiFi sharing mee, maar bijvoorbeeld ook Google Maps. Gebruik het bijna niet, maar toch staat ie er na elke boot gewoon weer tussen. Superirritant. En ja, ik weet dat over dat eerste al veel is geschreven.
Wat ook vervelend is, is dat het toestel al een keer of 5 spontaan uit is gegaan (heel kort), geen reboot, en daarna met het pincode scherm kwam. Zomaar opeens tijdens gebruik. Verder is het me al meerdere keren gebeurd dat het toestel na het laden op zwart is gegaan en ik het alleen nog maar aan kreeg door de batterij te verwijderen en weer te plaatsen. Kan toch niet?
Oh ja, de temperatuur: "ze" zeggen wel eens dat je maar moet accepteren dat smartphones heet worden. Jaja, uren internetten en Youtube filmpjes kijken en er gebeurt helemaal niets met de temperatuur. Gisteren: net iets minder dan 10 minuten bellen, en de telefoon werd zo heet aan de bovenkant dat het bijna oncomfortabel werd. Of bij camera gebruik, ook dan wordt ie rond het gebied van de camera erg heet.
Al met al ben ik erg tevreden over de snelheid, de kwaliteit van het scherm, de foto's en video's, het gebruiksgemak en na even gewenning ook wel echt de look en feel van het apparaat. Maar de instabiliteit en met name het accugebruik doen mij echt twijfelen. Wil ik dit ding nog wel houden? Moet ik er mee terug?
Anoniem: 105188
De camera firmware updater kun je al downloaden uit de Samsung App store.Anoniem: 162581 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:14:
Heb de SGS2 nu vanaf 12 mei in mijn bezit en de gevoelens zijn gemengd. Heb eerder al wat posts gedaan over het roze en groene vlek probleem in de camera, maar heb besloten niet om te ruilen omdat dit probleem (samen met battery drain) aangepakt lijkt te worden in KE7. Afwachten dus.
Anoniem: 323940
Ik heb een week geleden de aanvraag op de post gedaan maar heb nog niets gekregen.
Vodafone is gewoon echt ontzettend crap op dat gebied; ik wacht nu al bijna 4 weken op uberhaupt een reactie op de problemen met mijn toestel... Ik ga ze volgende week een brief sturen om mijn contract te ontbinden. Mochten ze de telefoon terug willen; geen probleem.Anoniem: 407872 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:29:
[...]
Onacceptabel standpunt van Vodafone. Ik had hetzelfde probleem en heb het toestel daarom kunnen omruilen. Dit is duidelijk een non-conform product. Als jij het net na de aankoop meldt heb je gewoon recht op een omruiling. Een DOA noemen ze dat in de telecomwereld.
Een product van omstreeks 500 euro hoort namelijk een perfect scherm te hebben, aangezien dat zijn main selling point is. Als zoiets op een tv zou zitten zou je het toch ook niet accepteren? Waarom op een mobiel wel?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anderzijds, en zijn maar een paar toetsen die anders zitten, dus in het uiterste geval is er ook wel aan te wennen hoor :-)
Ow jee, hebben ze dezelfde lijm gebruikt als bij de Galaxy 10.1 tablets. Daar hebben ook velen last van een rand die omhoog komt zetten....HDDkapoet schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:34:
[...]
Ook de rand van de glasplaat kwam in de linkerbovenhoek een stuk boven de metalen rand uit, terwijl de plaat er in de andere hoeken onder lag.
[ Voor 35% gewijzigd door 13art op 09-06-2011 08:29 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
De afkorting DOA wordt overal wel gebruikt. Dead On Arrival. Dus dat is een telefoon met een vlek in het scherm absoluut niet.Anoniem: 407872 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:29:
[...]
Een DOA noemen ze dat in de telecomwereld.
Gadgets FTW!
Uh, jawel. DOA hoeft niet te zeggen dat een apparaat helemaal niks meer doet. Hij is gewoon defect toen ie uit de doos kwam. Dat is een DOA.Ursamajor schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:32:
[...]
De afkorting DOA wordt overal wel gebruikt. Dead On Arrival. Dus dat is een telefoon met een vlek in het scherm absoluut niet.
Vanavond krijg ik mijn SGS2

In andere landen in europa is hij al wel uit en in India is zelfs KE8 al uit.
Ik vermoed dat we hier in Nederland in één keer gaan doorstomen naar 2.3.4
Nogmaals dit zijn puur vermoedens en niet gebaseerd op feiten.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik dacht dat KE7 2.3.4 was? Hmm. Het kan niet vroeg genoeg komen. Voor mij is dit de vuurproef; lost dit mijn issues op dan hou ik mijn telefoon, zo niet gaat ie maar op marktplaats of terug naar Vodafone.l3art schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:47:
Kan me niet helemaal aan het idee onttrekken dat hier in Nederland KE7 helemaal niet uit gaat komen....
had je al bericht terug gehad van vodafone op je mail?Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:49:
[...]
Ik dacht dat KE7 2.3.4 was? Hmm. Het kan niet vroeg genoeg komen. Voor mij is dit de vuurproef; lost dit mijn issues op dan hou ik mijn telefoon, zo niet gaat ie maar op marktplaats of terug naar Vodafone.
Hoe heb je de mail verstuurd, via de klantenservicemailsysteemding op myvodafone?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ja via myvodafone, de enige manier. Enige dat ik heb is een automatisch bericht dat ik binnen 5 werkdagen reactie krijg... haha, dat zijn er inmiddels bijna 20.Ewivis schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:57:
[...]
had je al bericht terug gehad van vodafone op je mail?
Hoe heb je de mail verstuurd, via de klantenservicemailsysteemding op myvodafone?
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 09-06-2011 09:04 ]
Iemand hier ook al vast van gehad?
KIES (KE2 / KE7) is toch software voor op je PC om je telefoon te beheren vanaf je PC? Waaronder het update van Android.Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:49:
[...]
Ik dacht dat KE7 2.3.4 was? Hmm. Het kan niet vroeg genoeg komen. Voor mij is dit de vuurproef; lost dit mijn issues op dan hou ik mijn telefoon, zo niet gaat ie maar op marktplaats of terug naar Vodafone.
Ik dacht dat KIES en Android versie (2.3.4 in dit geval) in principe los vanelkaar staan
[ Voor 4% gewijzigd door Dlocks op 09-06-2011 09:19 ]
Kies is inderdaad de samsung software op je pc of telefoon.Dlocks schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:18:
[...]
KIES (KE2 / KE7) is toch software voor op je PC om je telefoon te beheren vanaf je PC? Waaronder het update van Android.
Ik dacht dat KIES en Android versie (2.3.4 in dit geval) in principe los vanelkaar staan
KE2 en KE7 zijn firmware versies van je telefoon en staan dus los van KIES, je krijgt deze updates alleen binnen via KIES.
KE2 en KE7 zijn beiden android 2.3.3
KE8 is ook android 2.3.3 maar dan voor india (schijnt zelfs een paar uur ouder dan KE7 te zijn)
De eerste 2.3.4 firmware zal waarschijnlijk KF1 gaan heten, heb ik gelezen.
Anoniem: 144601
Dat denk ik ook. Hoe zit het met de SGS1, moesten wij in NL ook steeds wachten op updates terwijl de UK die allang had? Zijn er nadelen om een XEU firmware erop te zetten?l3art schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:47:
Kan me niet helemaal aan het idee onttrekken dat hier in Nederland KE7 helemaal niet uit gaat komen....
Je had ook net als ik je toestel de 1ste week al terug kunnen sturen naar vodafone, in plaats van dat je weken hier erover loopt te zeuren. De regel is dat je daar 7 werkdagen voor heb. Ik heb je daar nog een PM over gestuurd.Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:16:
[...]
Vodafone is gewoon echt ontzettend crap op dat gebied; ik wacht nu al bijna 4 weken op uberhaupt een reactie op de problemen met mijn toestel... Ik ga ze volgende week een brief sturen om mijn contract te ontbinden. Mochten ze de telefoon terug willen; geen probleem.
Daarna overigens ook m'n contract laten ontbinden door mijn slechte ervaringen met de vodafone klantenservice (er waren dubbele orders van mijn bestelling gemaakt in het systeem en waarna ze beide orders geannuleerd hebben die pas een week later weer in het systeem gezet konden worden).
Ik denk bij nader inzien dat het de afdruk van een zuignapje of iets dergelijks is. Op XDA hadden meer mensen dit probleem, kan het topic even niet vinden. Hoelang heb je je toestel al? Binnen 7 werkdagen mag je een afgeleverd toestel dus nog terugbrengen/terugsturen.CeetjeBeetje schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:05:
Ingebrand?
Dat dacht ik dus eerst ook dat ze nooit reageerde, totdat ik erachter kwam dat ze mijn oude mailadres nog gebruikte en reageren via een systeem in myvodafone:Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:04:
[...]
Ja via myvodafone, de enige manier. Enige dat ik heb is een automatisch bericht dat ik binnen 5 werkdagen reactie krijg... haha, dat zijn er inmiddels bijna 20.
inloggen bij myvodafone-->
menu links-->mijn klantenservice
bovenaan-->gestelde vragen (*)
daarop klikken en daar staan je vragen+antwoorden
Gister gemaild, dezelfde dag had ik nog antwoord en actie.
http://imageshack.us/photo/my-images/193/klantenservice.jpg/
[ Voor 5% gewijzigd door Ewivis op 09-06-2011 10:56 ]
Anoniem: 408269
Ooit gehoord van bellen, dan wel lags gaan?Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:16:
[...]
Vodafone is gewoon echt ontzettend crap op dat gebied; ik wacht nu al bijna 4 weken op uberhaupt een reactie op de problemen met mijn toestel... Ik ga ze volgende week een brief sturen om mijn contract te ontbinden. Mochten ze de telefoon terug willen; geen probleem.
Anoniem: 140372
Misschien moet je gewoon nog eens mailen of bellen of langs gaan bij een Vodafone zaak. Dat mailtje krijg je echt geen antwoord meer op.Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:04:
[...]
Ja via myvodafone, de enige manier. Enige dat ik heb is een automatisch bericht dat ik binnen 5 werkdagen reactie krijg... haha, dat zijn er inmiddels bijna 20.
Als je beetje initiatief zou tonen had je in de tijd besteed aan miepen op een forum al lang een ander toestel kunnen regelen, zij het een s2 of niet.
Anoniem: 323940
Was die reactie voor mij bedoelt?Anoniem: 286128 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:56:
Echt, serieus. Lees het topic even door.
Ik gok van wel, de vorige pagina's wordt het geheugenkaartje van Samsung al vrij regelmatig besproken namelijk. Op GoT wordt verwacht dat je eerst leest, en dan vraagt. Dit om te voorkomen dat dezelfde vraag elke keer weer terug komt.
In feite horen we in een ander topic thuis denk ik (voor deze kwestie) Ik denk dat dit de oplossing kan zijn, is echter betalend en mensen die geen visakaart hebben zijn dus de pineut en kunnen het volgens mij niet bestellen...phobosdeimos schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:21:
Dus eigenlijk is de SGSII onbruikbaar in Vlaanderen? Wij willen een Azerty toetsenbord in combinatie met Nederlandse autocompletion (of zelfs Engelse of Franse autocompletion, ik schrijf in 3 talen, en heb altijd de voorkeur voor Azerty). Kan je dit verhelpen met een keyboard App uit de market?
https://market.android.co...5RfwM4Vuh7wu7nFfdgH5k=000
Dan krijg ik alle facebook-contacten etc.
Ik zou enkel de contacten die bij "Contacten" staan verkrijgen in dit scherm en NIET de facebookcontacten...
Iemand een manier om dit te krijgen?
Er is een proefversie beschikbaar, dus je zou in ieder geval kunnen testen of Azerty + Nederlands beschikbaar is.Anoniem: 406875 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:45:
[...]
In feite horen we in een ander topic thuis denk ik (voor deze kwestie) Ik denk dat dit de oplossing kan zijn, is echter betalend en mensen die geen visakaart hebben zijn dus de pineut en kunnen het volgens mij niet bestellen...
https://market.android.co...5RfwM4Vuh7wu7nFfdgH5k=000
Snap echt niet dat Samsung hier ook niet op reageert als je een klacht stuurt.
Net ook maar eens gechecked, staat nog steeds op OPEN.Ewivis schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:14:
[...]
Dat dacht ik dus eerst ook dat ze nooit reageerde, totdat ik erachter kwam dat ze mijn oude mailadres nog gebruikte en reageren via een systeem in myvodafone:
inloggen bij myvodafone-->
menu links-->mijn klantenservice
bovenaan-->gestelde vragen (*)
daarop klikken en daar staan je vragen+antwoorden
Gister gemaild, dezelfde dag had ik nog antwoord en actie.
http://imageshack.us/photo/my-images/193/klantenservice.jpg/
[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 09-06-2011 12:01 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Ok jammer, snap ook niet waarom ze niet reageren... ben je misschien bekend bij ze?Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:59:
Het feit dat de accu de ene keer 30 uur meegaat, en andere keer 15 lijkt mij toch te zeggen dat het om een bug gaat. Mijn gebruik is vrijwel gelijk elke dag dus daar kan geen 15 uur verschil in zitten.
Snap echt niet dat Samsung hier ook niet op reageert als je een klacht stuurt.
[...]
Net ook maar eens gechecked, staat nog steeds op OPEN.
Wat betreft korte batterijduur: Wifi sharing is de boosdoener. Voorlopige oplossing: Zet wifi uit. Ga naar Instelling>Applicaties>Actieve services>wifi sharing>proces killen.Anoniem: 162581 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:14:
Heb de SGS2 nu vanaf 12 mei in mijn bezit en de gevoelens zijn gemengd. Heb eerder al wat posts gedaan over het roze en groene vlek probleem in de camera, maar heb besloten niet om te ruilen omdat dit probleem (samen met battery drain) aangepakt lijkt te worden in KE7. Afwachten dus.
Om dan meteen maar over te gaan op de batterij: wat is dit hopeloos zeg. Kom alsjeblieft niet met verhalen dat een smartphone van tegenwoordig nu eenmaal veel energie verbruikt. Vind het echt niet normaal meer dat je 's-ochtends je telefoon van de lader (en van vliegstand) af haalt, even ontbijt, daarna 3 kwartier in de trein twitter kijkt, twee webpagina's, mail leest en wat (lokale) muziek luistert en dat je er dan op je werk achter komt dat er bijna 30% acculading is verbruikt. Dat klopt toch gewoon niet? Heb het scherm op zo goed als minimaal staan, zo erg dat ik het af en toe niet eens meer kan lezen. Heb GPS uit, Bluetooth uit, heb achtergrondsync aan, maar automatisch syncen uit. Merk geen echt verschil tussen WiFi en 3G qua verbruik, het is met allebei erg.
In mijn processen loopt steeds WiFi sharing mee, maar bijvoorbeeld ook Google Maps. Gebruik het bijna niet, maar toch staat ie er na elke boot gewoon weer tussen. Superirritant. En ja, ik weet dat over dat eerste al veel is geschreven.
Wat ook vervelend is, is dat het toestel al een keer of 5 spontaan uit is gegaan (heel kort), geen reboot, en daarna met het pincode scherm kwam. Zomaar opeens tijdens gebruik. Verder is het me al meerdere keren gebeurd dat het toestel na het laden op zwart is gegaan en ik het alleen nog maar aan kreeg door de batterij te verwijderen en weer te plaatsen. Kan toch niet?
Oh ja, de temperatuur: "ze" zeggen wel eens dat je maar moet accepteren dat smartphones heet worden. Jaja, uren internetten en Youtube filmpjes kijken en er gebeurt helemaal niets met de temperatuur. Gisteren: net iets minder dan 10 minuten bellen, en de telefoon werd zo heet aan de bovenkant dat het bijna oncomfortabel werd. Of bij camera gebruik, ook dan wordt ie rond het gebied van de camera erg heet.
Al met al ben ik erg tevreden over de snelheid, de kwaliteit van het scherm, de foto's en video's, het gebruiksgemak en na even gewenning ook wel echt de look en feel van het apparaat. Maar de instabiliteit en met name het accugebruik doen mij echt twijfelen. Wil ik dit ding nog wel houden? Moet ik er mee terug?
Dit zal waarschijnlijk veel schelen. Als je je wifi aanzet zal het proces echter weer starten en je batterij opvreten.
Ik had dit probleem ook. Op XDA is er het een en ander over te vinden (zoeken op wifi sharing chew battery). Er wordt gesproken over een verband met Kies Air, Samsung account, Google je locatie laten inzien... kortom ondeuidelijk allemaal. Na een wipe heeft bij mij probleem zich nog niet voorgedaan. Ik heb nu ook geen samsung-account ingesteld, en Kies air niet aangeraakt. Kijken hoe lang het goed gaat.
Dit lijkt me dus een software probleem.
goeie vraag... Alles was hier al mooi in het Nederlands, dus daar niet meer bij stilgestaan om eerlijk te zijn (als ik me goed herinner) Kan dat ergens gechekt worden ? thnksGolf2vr6 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:03:
Hebben de Azerty peeps voor Nederlands (Belgie) gekozen tijdens de installatie van hun toestel?
Staat effectief op Nederlands (Belgie), blijkbaar doet dit niks bij je toetsenbordinstellingen...
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 406875 op 09-06-2011 12:21 ]
rooten en freezen? heb ik wel gedaan, ga makkelijk met normaal gebruik 1,5 dag mee.rikvandinteren schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:14:
[...]
Wat betreft korte batterijduur: Wifi sharing is de boosdoener. Voorlopige oplossing: Zet wifi uit. Ga naar Instelling>Applicaties>Actieve services>wifi sharing>proces killen.
Dit zal waarschijnlijk veel schelen. Als je je wifi aanzet zal het proces echter weer starten en je batterij opvreten.
Ik had dit probleem ook. Op XDA is er het een en ander over te vinden (zoeken op wifi sharing chew battery). Er wordt gesproken over een verband met Kies Air, Samsung account, Google je locatie laten inzien... kortom ondeuidelijk allemaal. Na een wipe heeft bij mij probleem zich nog niet voorgedaan. Ik heb nu ook geen samsung-account ingesteld, en Kies air niet aangeraakt. Kijken hoe lang het goed gaat.
Dit lijkt me dus een software probleem.
Anoniem: 407872
Dead on arrival is idd de letterlijke vertaling van de term DOA, echter met Dead moet je niet meteen denken aan een toestel wat niks meer doet. Daaronder vallen alle defecten die een gloednieuw toestel simpelweg niet hoort te hebben. Kortom, je standpunt gaat niet op.Ursamajor schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:32:
[...]
De afkorting DOA wordt overal wel gebruikt. Dead On Arrival. Dus dat is een telefoon met een vlek in het scherm absoluut niet.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Widgetlocker?zonoskar schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:43:
Alleen vind ik het lock screen zo lame, is daar een andere optie voor?
Nickname does not reflect reality
Werkt inderdaad prima, alleen zie ik het originele samsung screen nog weleens voorbij komen
Da's een van de bugs van Widgetlocker/de S2 inderdaad ja. Voor mij reden het niet (meer) te gebruiken.souljah1h schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:56:
Werkt inderdaad prima, alleen zie ik het originele samsung screen nog weleens voorbij komen
Ik heb toevallig op mijn Nokia 5230 vorige week Whatsapp erop gezet en sinsdien moet ik om de anderhalve dag mijn batterij opladen. Daarvoor was dit slechts één keer per 10 dagen opladen. Heb in de afgelopen week Whatsapp 3 keer gebruikt, maar draait wel constant op de achtegrond. Voor de rest ben ik die Nokia niet anders (meer of minder) gaan gebruiken in de afgelopen week.
Dus voordat Whatsapp op mijn toestel stond 1x per 10 dagen opladen en sinds het erop staat om de anderhalve dag. Nou is die Nokia al wat ouder dus misschien dat dit totaal niet te vergelijken is met Android.
Maar goed, uurtje geleden mijn S2 ontvangen. Zie aan de buitenkant geen T-mobile branding (toestel plus T-mobile abonnement bij een webshop gekocht/afgesloten en niet via T-mobile winkel/webshop).
Straks lekker spelen
Nee, niet noemenswaardig. Hier in een nacht 1% accuverlies gehad na 6 uur met Whatsapp aan.Dlocks schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:07:
Kan Whatsapp wellicht ook iets te maken hebben met korte batterijduur?
mvg
welke provider? dit hoort btw niet hier thuis...thijsn schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:10:
weet iemand een goede app zodat je je status van je tegoed kunt bijhouden? Dus belminuten, sms en databundel kunt bijhouden?
mvg
je kan in Android Market naar D-centralize zoeken (meerdere apps voor verschillende providers)thijsn schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:10:
weet iemand een goede app zodat je je status van je tegoed kunt bijhouden? Dus belminuten, sms en databundel kunt bijhouden?
mvg
- Na het updaten van mijn Camera (via samsungapps) heb ik nu ook ineens last van een gele waas... Ik neem dus aan dat dit gewoon een software probleem is en dit dan asap wordt verholpen?
Verder heb ik net zoals CeetjeBeetje ook last van een soort brandpunt op mijn scherm alleen bevind deze zich in de rechterbovenhoek en is deze vooral te zien wanneer mijn helderheid laag staat...
Zou ik hiermee terug naar de Hi winkel gaan of kunnen ze hier weinig aan doen?
[foto gele waas]
[ Voor 87% gewijzigd door slvans op 09-06-2011 13:31 ]
Ik gok dat je de roze waas bedoeltA-Vu schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:13:
Sinds 3 weken heb ik nu de Galaxy S2, het is echt een top toestel echter begin ik nu ook wat probleempjes op te merken..
- Na het updaten van mijn Camera (via samsungapps) heb ik nu ook ineens last van een gele waas... Ik neem dus aan dat dit gewoon een software probleem is en dit dan asap wordt verholpen?
Verder heb ik net zoals CeetjeBeetje ook last van een soort brandpunt op mijn scherm alleen bevind deze zich in de rechterbovenhoek en is deze vooral te zien wanneer mijn helderheid laag staat...
Zou ik hiermee terug naar de Hi winkel gaan of kunnen ze hier weinig aan doen?
[foto gele waas]
Als je je toestel al 3 weken hebt, dan kunnen ze er weinig aan doen behalve opsturen.
Droidstats! Kun je ook gebruik maken van Units. Dus je hebt niet belminuten en sms los. Maar alles compleet. + internet verdeelt over wifi en 3g.thijsn schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:10:
mvg
[ Voor 17% gewijzigd door slvans op 09-06-2011 13:31 . Reden: Dubbel post ]
Wat is er veranderd in de update?A-Vu schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:13:
Nu jullie een beetje ervaring hebben met de SGSII, zou ik graag willen weten of op die smartphone 1Gb genoeg is. Ik zal voornamelijk veel e-mailen, surfen, en zo nu en dan een filmpje bekijken. Op mijn kamer heb ik wifi, dus zal ik dan aanzetten. Verder navigatie etc (the usual stuff). Ik zal niet veel streamen, zoals online radio.
Ik las ergens dat hij standaard al 200 mb per maand opmaakt aan push (dus facebook en mail up to date houden).
Kunnen jullie mij hierover wat beter informeren?
Tnx
Voor de update had mijn camera nergens last van, na de update krijg ik een gele roze waas die vooral goed te zien is op lichte achtergronden... Ben nu bezig om mijn telefoon weer terug te zetten naar Stock en dan maar niet de camera up te daten...
Ik kan hem wel als 2e account toevoegen, maar dan heb ik weer 2 mailaccounts, en 2x adresboek, etc.
Als ik na een verse reset een Google Apps account zoals iets@iets.nl invul, dan krijg ik de melding:
Juist dat laatste wil ik niet, ik wil m'n primaire Google Apps account als enige gebruiken. Wie heeft hier al goede ervaringen mee??Helaas, dit account kan niet worden gebruikt op de telefoon, omdat de volgende toepassing ontbreekt: Google Talk. Neem contact op met de domeinbeheerder voor iets.nl of meld u aan met een ander account.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik gebruik mijn Google Apps account als primary account zonder problemen. Weet je zeker dat Google Talk is ge-enabled als service en dat ook je domein naam hiervoor is ingesteld?koelkast schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:42:
Ik ben benieuwd of het al iemand is gelukt om een Google Apps account (dus google mail met eigen domein) als enige adres te koppelen op de SGS2.
Ik kan hem wel als 2e account toevoegen, maar dan heb ik weer 2 mailaccounts, en 2x adresboek, etc.
Als ik na een verse reset een Google Apps account zoals iets@iets.nl invul, dan krijg ik de melding:
[...]
Juist dat laatste wil ik niet, ik wil m'n primaire Google Apps account als enige gebruiken. Wie heeft hier al goede ervaringen mee??
Je moet hem net zo lang blijven omruilen tot je een perfect exemplaar hebt. Kan enige pogingen kosten, schijnt.CSB schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:46:
Ik heb mij SGS2 nu sinds dinsdag en merk dat vooral op een lage schermverlichting het scherm bluawig/groen wordt. Als je dan ook het scherm nog eens kantelt wordt het nog erger. Nu is het zo dat ik me er niet heel erg aan stoor, maar ik zou willen weten of dit een hardware defect is, of dat het softwarematig opgelost kan worden.
Bij mij geen enkel probleem om het primaire google apps account als enige te gebruiken.koelkast schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:42:
Ik ben benieuwd of het al iemand is gelukt om een Google Apps account (dus google mail met eigen domein) als enige adres te koppelen op de SGS2.
[...]
Juist dat laatste wil ik niet, ik wil m'n primaire Google Apps account als enige gebruiken. Wie heeft hier al goede ervaringen mee??
Contacts->Menu->More->Display options->Facebook wegvinkenfrye schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:48:
Weet er iemand hoe ik bij berichten de contacten van facebook kan wegdoen maar enkel de personen die bij je contacten staan?
Hier trouwens ook geen problemen met Google Apps account.
[ Voor 9% gewijzigd door Mawlana op 09-06-2011 13:54 ]
Wanneer ik nu een nieuwe mail opstel dan kan ik zoeken in de GAL (Global Address List) van de Exchange server.
Dit is natuurlijk heel mooi.
Echter krijg ik het niet voor elkaar om door de GAL van Exchange te zoeken wanneer ik een telefoonnummer van iemand wil zoeken.
Kan iemand mij vertellen of dit wel mogelijk is en zo ja, hoe dan?
Alvast bedankt.
Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!
Deze stond al uitgevinkt...sylvesterrr schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:54:
[...]
Contacts->Menu->More->Display options->Facebook wegvinken
Hier trouwens ook geen problemen met Google Apps account.
Maar als ik naar 'Berichten' ga en ik selecteer een contactpersoon krijg ik ze allemaal inclusief facebook...
Bij contacten staan ze goed maar bij berichten-->contacten staan ze fout.
Anoniem: 274613
dat heb ik ook inderdaad.frye schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:08:
[...]
Deze stond al uitgevinkt...
Maar als ik naar 'Berichten' ga en ik selecteer een contactpersoon krijg ik ze allemaal inclusief facebook...
Bij contacten staan ze goed maar bij berichten-->contacten staan ze fout.
bij contacten staan alleen de personen vanuit je telefoon, maar als je een bericht gaat maken staan ze er ineens wel weer tussen.
Ik heb nog geen oplossing.
Even tussendoor, weet iemand hoe je de facebook widget insteld?
Ik krijg alleen de berichten van mijn vrienden te zien, maar berzichten van 3FM, Coldplay e.d. niet
ook als iemand iets via foursquare plaatst zie ik dat niet op de widget, net als twitter updates en cityville updates.
Kun je dat instellen? Wil namelijk ook de berichten zien die via twitter en foursquare op facebook komen...
Ik maak hierop uit dat het een hardware defect is?Brad Pitt schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:47:
[...]
Je moet hem net zo lang blijven omruilen tot je een perfect exemplaar hebt. Kan enige pogingen kosten, schijnt.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!
Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!
Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.
Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .