• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-02 20:32
Mede-auteur:
  • Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 12:50

Relief2009

Samsung Galaxy SII

Intro
Op 13 februari 2011 heeft Samsung de Galaxy SII geïntroduceerd. De belangrijkste kenmerken zijn de 4,3" Super-AMOLED Plus scherm, 1,2 Ghz Dual-core Exynos/Tegra 2 processor en een NFC-reader. Daarnaast beschikt het toestel over een 8MP-camera waarmee tevens 1080P video geschoten kan worden.
Het Super-AMOLED Plus scherm is de volgende generatie SAMOLED schermen zoals we die kennen van de Wave en Galaxy S. De 2e generatie SAMOLED-schermen maken gebruik van een RGB-matrix wat het scherm stukken scherper (50% meer subpixels) moet maken in vergelijking met de eerste generatie SAMOLED-schermen. Let op: in bepaalde gebieden word de Samsung Galaxy SII geleverd met een SLCD-scherm.

Dit topic is bedoeld om over de Samsung Galaxy S II te praten. Discussies over accessoires, providers, prijzen en abonnementen horen in de gelinkte topics en zijn dan ook ongewenst!!

Inhoudsopgave
Specificaties
Chipset ARM Cortex A9 – Exynos 4210 / Tegra 2 (bepaalde gebieden)
Kloksnelheid2 x 1,2 Ghz (Exynos) / 2 x 1 Ghz (Tegra 2)
BesturingssysteemAndroid 2.3 (Gingerbread) met Touchwiz 4.0
Scherm4.3-inch SAMOLED Plus touch screen 480 x 800 resolutie (rgb-matrix)
ROM16GB / 32GB
RAM1 GB
GeheugenuitbreidingmicroSD™ memory card (SD 2.0 compatible); max 32GB
Gewicht116 gram
Afmetingen125.3 x 66.1 x 8.49 mm
Netwerk HSPA+ 21Mbps/ HSUPA 5.76Mbps, EDGE/ GPRS Class 12, Quad band GSM 850/900/1800/1900, Quad band UMTS 850/900/1900/2100
GPSJa, intern
Wifi IEEE 802.11a/b/g/n WiFi, WiFi Direct
SensorenInternal GPS antenna, A-GPS, NFC-reader, G-Sensor, Gyroscoop, Digital compass, Proximity sensor
Camera8.0 MP camera met auto focus en LED flashlight
Camera Front2.0 MP
BluetoothBluetooth 3.0 + HS
Audio3,5 mm stereo audio-aansluiting, Stereo FM Radio met RDS
MicrofoonActive Noise Cancellation met dedicated mic
AansluitingStandaard micro-USB (5-pin micro-USB 2.0)
Camera video opnemen1080P Full HD video recording
Batterij1650 mAh
BatterijduurSpreektijd: max 520 min (3G); Standby tijd: max 610 uur (3G)
Websitehttp://www.samsung.com/global/microsite/galaxys2/html/
Handleiding(en)http://www.samsung.com/nl...rchword=Galaxy+S+II+i9100

Terug naar de inhoudsopgave
Features
  • Lost Phone Management - Samsung DIVE: met Samsung DIVE kun je via de computer een telefoon op afstand wissen, locken of opzoeken op een kaart. Deze service is geheel gratis. Aanmelden via http://www.samsungdive.com
  • Easy Set-up (WPS PIN/PBC, Wi-Fi Direct)
  • AllShare (DLNA1.5)
  • Samsung Kies 2.0, Samsung Kies air
  • Social Hub Premium: de toekomst van communicatie; spreek met wie je wilt en hoe je wilt vanaf één plek: je contactenoverzicht. Je hebt de communicatiegeschiedenis en updates van je contacten op sociale netwerksites in beeld. Vanuit het contactenoverzicht leg je direct contact via e-mail, sms of sociale netwerkdienst. Of je belt gewoon. Je contactenoverzicht op de Samsung Galaxy S II wordt dé hub voor jouw sociale leven.
  • Readers Hub: met de Samsung Galaxy S II heb je altijd een bibliotheek aan boeken, tijdschriften en kranten bij je. Dankzij speciale samenwerkingsverbanden biedt de Samsung Readers Hub meer dan 2,2 miljoen boeken aan, 2.000 kranten in 49 talen en 2.300 populaire tijdschriften in 22 talen.
  • Game Hub: Game Hub biedt de eenvoudigste manier om de beste mobiele games te downloaden en te spelen. Met de gyroscopische sensor met drie assen opent Samsung een wereld aan gamingmogelijkheden. Probeer games gratis uit en download eersteklas titels van partners zoals Gameloft. Of daag vrienden uit met de Social Network Games (SNG) van mobage, inclusief ngmoco’s ‘We Rule and We City’.
  • Music Hub: de Samsung Galaxy S II is je persoonlijke muziekmanager met toegang tot meer dan 12 miljoen tracks van 7Digital. Ontdek wat hot is volgens de hitlijsten, zoek je favoriete muziek op, ontvang aanbevelingen van albums, luister naar previews en download ze direct op de Samsung Galaxy S II
Enterprise solutions
  • Cisco AnyConnect Virtual Private Network
  • Sybase Afaria Mobile Device Management
  • Cisco WebEx
  • Cisco Mobile
Mobile Audio/Video Interface
  • MHL: Samsung Galaxy S2 has a MHL (Multimedia High-definition Link) connector, which basically allows the Micro-USB to do much more than just be a Micro-USB connector. It can for example output 1080p with a Micro-USB to HDMI cable and it can do USB host stuff such as USB keyboards. At the same it will be charging your phone.
Reviews
Hardware.info - Samsung Galaxy S II GT-I9100 review
http://nl.hardware.info/r...laxy-s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena - Samsung Galaxy S II Review - 9/10
http://www.phonearena.com...Galaxy-S-II-Review_id2728

Mobile-Review - Review of Samsung Galaxy S II i9100. Part 1 & 2
http://www.mobile-review....amsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review....sung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review - 9/10
http://www.engadget.com/2...msung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review - 4,5/5
http://reviews.cnet.co.uk...laxy-s-2-review-50002442/

Techradar.com - Samsung Galaxy S2 review - 5/5
http://www.techradar.com/...g-galaxy-s2-930907/review

FAQ
Wat kan ik doen aan de battery drain?
Op het moment is hier nog vrij weinig over bekend, alhoewel er natuurlijk wel een paar dingen zijn die je kan doen:
  • Auto-brightness aanzetten
  • Op 2G overschakelen als je op een WiFi netwerk zit
  • Eventueel rooten om met SetCPU te downclocken en profiles in te schakelen
  • Wachten tot er een undervolt kernel is.
Hoe gaat het updaten in zijn werk?
Dat gaat helaas nog niet OTA, je zal daar Kies of Odin voor moeten gebruiken. Voor Odin verwijs ik je door naar het rooten en custom ROM's topic, daar staat het uitgebreid besproken. Kies is te downloaden vanaf de Samsung site, en installeert dan ook automatisch de goede drivers. Als je je Galaxy S II eraan koppelt zou hij een melding moeten geven als er een update beschikbaar is. Soms geeft Kies niet meteen die melding, dan kan je eventueel overstappen op Odin, maar dat is tricky, dat veegt namelijk je hele telefoon schoon. Ik raad aan te wachten tot Kies de melding geeft.
Help, m'n auto-brightness doet gek!
Is gefixt in de nieuwe update
Hoe wijzig ik mijn input-method (toetsenbord)?
Ga naar een tekstvak, druk daar lang op. Je ziet nu een pop-up met verschillende opties, kies Invoermethode. Voilà: Je kan kiezen :)
Vlingo heeft nog geen Nederlands?
Klopt, dat komt hopelijk binnenkort met een update. Tot die tijd zal je Engels moeten praten tegen je telefoon.

Foto's
Toestel

Camera Sample's

Youtube
HDblog
YouTube: Samsung Galaxy S2 RAM Info e Hardware tour ENG

Gsm Arena - Samsung I9100 Galaxy S II user interface demo
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II user interface

Gsm Arena - Samsung I9100 Galaxy S II 1080p video sample
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II 1080p video sample

GSMArena - Flash in browser test
YouTube: Samsung Galaxy S II Flash in browser performance test

Samsung Galaxy S2 ondersteunt Mobile High-Definition Link (MHL)
YouTube: Mobile High-Definition Link (MHL)

Changelog
Pre: Topic opgezet door BobWarley :*)
13-02-2011: Officiele introductie van de Samsung Galaxy S2 (Overgenomen door Relief2009)
13-02-2011: Eerste actuele informatie SGS2 toegevoegd
13-02-2011: Video + meer specs toegevoegd.
14-02-2011: jump-tags gemaakt
14-02-2011: 'Video's' renamed naar 'Youtube' en 'Hands-on' verplaatst naar '(P)Reviews'
15-04-2011: Hands-on oude filmpjes verwijderd
15-04-2011: Nieuw plaatje, kleine wijzigingen in Specificaties en nieuwe filmpjes toegevoegd
15-04-2011: Deel 2 van het topic geopend :9
24-04-2011: thijsje66 is nu mede-auteur. Welkom!
10-05-2011: Plaatjes vervangen + nu alleen Reviews
10-05-2011: Deel 3 is nu geopend :*)
19-05-2011: Deel 4 is nu geopend :*)
19-05-2011: FAQ toegevoegd - nog uit te breiden
Nog vragen voor de FAQ? Graag DM'en naar thijsje66. Alvast dank!

[Voor 1% gewijzigd door Relief2009 op 19-05-2011 22:44]

Ik heb geen leuke ondertitel.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:34
Wat gaat het snel, maar even openen met statestieken ;-)

(klikbaar)

(klikbaar)

Zoals al wel een beetje te zien is, heeft de laatste 2 uur het scherm, gps en wifi constant aan gestaan. En nu dus 56% over. Niet slecht al zeg ik het zelf.
Overdag met name alleen standby en enkel een smsje en mailtje ontvangen.

Verder zoals ik al eerder zei heb ik alle hubs bevroren, maar ook samsung upload en samsung apps. Hierdoor wordt het toestel nauwelijks nog ongewild wakker.

Draai trouwens de KE2 firmware.

[Voor 66% gewijzigd door 13art op 19-05-2011 19:30]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• Relief2009
Ja echt bizar. 9 dagen geleden ging Deel 3 nog van start.
l3art schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:27:
maar even openen met statestieken ;-)

[afbeelding]
Netjes! Wat heb je er zoal mee gedaan?

• thijsje66
Batterijverbruik SGS2
Wat ik er zoal mee gedaan heb? Films en series gekeken, aan m'n laptop gehangen (USB tetheren, m'n telefoon heeft een beter WiFi bereik dan m'n laptop :P ), spellen gespeeld, in de browser lopen klooien en wat mensen nog meer doen met hun telefoon :)

• Twister360
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03 20:46
Aangezien ik graag meer advies wil, post ik mijn bericht van het vorige topic hier ook nog even.

Bedankt voor het begrip! (Mits dit er is :P)

Hallo mede-tweakers,

ik heb een tijdje geleden een bericht geplaatst over krassen die onder het glas, in het display zitten. Hier nogmaals de foto's:
[Zonder flits]

[Met flits]

Er is dus heel duidelijk te zien dat de krassen niet in het glas zitten.

Vervolgens heb ik gebeld naar de klantenservice van de winkel waar ik de SGSII heb besteld en gevraagd wat ik er het best mee kan doen. Ik heb verteld dat ik wist dat de telefoon moeilijk leverbaar is en 'm daarom ook eigenlijk niet wou ruilen. De jongeman aan de telefoon vertelde mij dat als ie als nieuw terug zou komen hij zo geruild zou worden.

Dus, ik gauw maandag alles opgestuurd, dinsdag daar gearriveerd d.m.v. verzekerde pakketpost. Woensdag krijg ik een mailtje dat ik de telefoon met alles erop en eraan terug kan sturen. Hier had ik mijn vraagtekens bij aangezien alles al de dag ervoor aangekomen was. Dus ik bellen om verheldering te vragen.

De mevrouw aan de telefoon zei dat ze er gisteren nog naar zouden kijken en contact met me op zouden nemen zodra er stappen gemaakt zouden worden. Dit zou ook gisteren al gebeurd moeten zijn.

Dit was echter vanochtend nog steeds niet het geval, dus heb ik gebeld. Vervolgens vertelde de mevrouw mij dat ze de telefoon ter reparatie hebben opgestuurd en dat ie twee tot drie weken weg zou zijn.

Dit is gebeurd zonder enige terugkoppeling met mij, dus hier ben ik niet over te spreken. Anyways, ik vroeg naar de reden aangezien het gewoon een fabrieksfout is. (Ik heb deze foto's vrijdag al opgestuurd, dus ze weten dat de krassen erin zaten voordat ik 'm heb gebruikt) Ze kon mij vertellen dat er een krasje in het glas zat en dat ze 'm daarom niet meer konden ruilen.

Hier heb ik dus enorme vraagtekens bij aangezien ik heel voorzichtig ben geweest met het toestel en ook omdat er gorilla glass in zit.

Nu dan mijn vraag aan jullie:

Moet ik het hierbij laten zitten? Ik heb vandaag al drie keer gebeld, maar steeds krijgen ze mij ervan overtuigd dat het echt zo gaat.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Dit zijn trouwens de service voorwaarden:
Omruilen defect toestel binnen 14 dagen (DOA procedure)*

Indien u uw bestelling in ontvangst genomen hebt en hierbij constateert dat het toestel defect is (Dead On Arival), kan dit eventueel omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. Om aanspraak te kunnen maken op de zogenaamde DOA procedure moet wel aan de volgende voorwaarden voldaan zijn;

Om aanspraak te kunnen maken op de DOA procedure dient het toestel binnen 14 dagen na de datum waarop het toestel door de klant ontvangen is, weer in bezit te zijn van ----.nl. Alle retourzendingen die ontvangen worden buiten deze termijn komen niet in aanmerking voor de DOA procedure, maar zullen worden afgehandeld volgens de fabrieksgarantie procedure op onze site.
Het toestel dient compleet, in nieuwstaat en in de originele verpakking teruggestuurd te worden. De klant zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover nodig is om te kunnen beoordelen of het product naar behoren functioneert. Bij constatering van gebruikssporen en/of schade kan geen gebruik worden gemaakt van de DOA procedure.
De klant zal bij het retourneren van het toestel zelf zorg dragen voor een deugdelijke en neutrale verpakking. De kosten en het risico van de retourzending van het toestel komen voor rekening van de klant. ------.nl raadt ten zeerste aan het pakket aangetekend en verzekerd retour te verzenden.
De klant voegt een schriftelijk bericht toe met daarin vermeld het ordernummer van de bestelling en een klachtsomschrijving van het defecte toestel.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:12
thijsje66 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:32:
[afbeelding]
Wat ik er zoal mee gedaan heb? Films en series gekeken, aan m'n laptop gehangen (USB tetheren, m'n telefoon heeft een beter WiFi bereik dan m'n laptop :P ), spellen gespeeld, in de browser lopen klooien en wat mensen nog meer doen met hun telefoon :)
En ook opgeladen binnen die 6 uur zie ik. Ik neem aan dat die geen minuut rust heeft gehad?
Zelf probeer ik nu te rooten om apps te kunnen freezen, maar moet eerst de tel opladen omdat die onder 50 % geen KIES update wil doen :(

[Voor 11% gewijzigd door gebruikershaes op 19-05-2011 19:56]

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:21
Ik ben een ongeduldige, verwende zak :P
Ik werk hard voor m'n geld maargoed.

Ben vandaag naar de BelCompany geweest en heb daar de Galaxy S2 gekocht na het lezen van alle drie de Galaxy S2 topics. Compleet :P

Geweldige mobiel, supersnel, alles fijn.
Maar ik heb één opmerking...

Heeft iemand anders ook dat als je je mobiel gebruikt dat hij zo warm wordt en dat er dan bij instellingen >display > helderheid staat dat ""om oververhitting te voorkomen is de maximale helderheid verminderd".

Best raar en angstaanjagend?

7600X (PBO -25), 64GB DDR5-6000, ASUS TUF X670 PLUS, Gigabyte 4080 OC (UV@0.995mV)

• thijsje66
gebruikershaes schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:55:
[...]

En ook opgeladen binnen die 6 uur zie ik. Ik neem aan dat die geen minuut rust heeft gehad?
Zelf probeer ik nu te rooten om apps te kunnen freezen, maar moet eerst de tel opladen omdat die onder 50 % geen KIES update wil doen :(
Nope, ik ben een slavendrijver voor mijn telefoons :)

edit:
@DutchManticore Was dat heel toevallig in Nieuwegein?

[Voor 7% gewijzigd door thijsje66 op 19-05-2011 20:07]

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-05 11:50
Weet iemand waarom het scherm ook dimt tijdens het internetten en spelletjes?

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06 23:52
Ruben1123 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:07:
Bij de browser is er een aparte instelling voor helderheid, spelletjes weet ik niet.

• DutchManticore
thijsje66 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:06:
[...]

@DutchManticore Was dat heel toevallig in Nieuwegein?
Nee dat was in Arnhem ;)
Ruben1123 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:07:
Instellingen -> Display -> Helderheid -> "automatisch" uitvinken
Instellingen -> Display -> "Schermvoeding aanpassen" uitvinken

Vooral die tweede weten de meeste mensen niets van.

[Voor 48% gewijzigd door DutchManticore op 19-05-2011 20:11]

7600X (PBO -25), 64GB DDR5-6000, ASUS TUF X670 PLUS, Gigabyte 4080 OC (UV@0.995mV)

• Ruben1123
M-en-M schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:08:
[...]

Bij de browser is er een aparte instelling voor helderheid, spelletjes weet ik niet.
Ja helderheid wel, maar het scherm gaat na 15 seconden uit, zoals bij gewoon gebruik, maar ik had gedacht dat tijdens het internetten het scherm gewoon aan zou moeten blijven.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
DutchManticore schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:04:
Ik ben een ongeduldige, verwende zak :P
Ik werk hard voor m'n geld maargoed.

Ben vandaag naar de BelCompany geweest en heb daar de Galaxy S2 gekocht na het lezen van alle drie de Galaxy S2 topics. Compleet :P
Voor 600 euro :'( 8)7 :9 :P ?

• Robox
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-07-2019
gebruikershaes schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:55:
[...]

Gewoon uit zitten.

• DutchManticore
Nou ik mocht eigenlijk in Juni verlengen.
Heb nu bij de BelCompany afgesproken dat ik nog vier maanden bij A blijf.
Daarna neemt B het over, en ik kreeg vandaag het mobieltje al.

Stond zelf ook raar te kijken, maar het kan dus blijkbaar.

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:28
DutchManticore schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:17:
[...]

Nou ik mocht eigenlijk in Juni verlengen.
Heb nu bij de BelCompany afgesproken dat ik nog vier maanden bij A blijf.
Daarna neemt B het over, en ik kreeg vandaag het mobieltje al.

Stond zelf ook raar te kijken, maar het kan dus blijkbaar.
Dus bij de Belcompany in Arnhem laten ze jouw eerder overstappen dan door de providers (3mnd) onderling is afgesproken. Dan hoop ik voor je dat ze hun administratie goed hebben want ze kunnen uiterlijk 3 mnd van te voren nummerbehoud aanvragen, anders wordt hij direct afgekeurd! Ik merk de laatste tijd wel vaker dat winkels hier veel risico mee nemen om klanten binnen te halen. Laat de providers het maar niet weten want dan kan die winkel sluiten! 8)7

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:50
Ik lees net dat sony ericson de arc en play volgende week van 3.3.4 voorziet zijn er al geruchten voor een update voor de SGS2?

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:55
l3art schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:27:
Wat gaat het snel, maar even openen met statestieken ;-)

[afbeelding]
(klikbaar)

[afbeelding]
(klikbaar)

Zoals al wel een beetje te zien is, heeft de laatste 2 uur het scherm, gps en wifi constant aan gestaan. En nu dus 56% over. Niet slecht al zeg ik het zelf.
Overdag met name alleen standby en enkel een smsje en mailtje ontvangen.

Verder zoals ik al eerder zei heb ik alle hubs bevroren, maar ook samsung upload en samsung apps. Hierdoor wordt het toestel nauwelijks nog ongewild wakker.

Draai trouwens de KE2 firmware.
Jaloers hahaha :P
Dat Samsung maar snel met nieuwe firmware komt, die van mij heeft nooit zoveel zin om te slapen =(

• Plexcon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2022
Ik heb ook de Samsung Galaxy S2 gekocht, Krijg hem volgende week maandag binnen :D, Maar mijn vraag was, Voelt de telefoon echt zo plastic aan, Had het ergens gelezen op een revieuw, Maar geloof er niet zoveel van want de telefoon ziet er gewoon Perfect, Mooi aangesloten uit.

• Frank Martin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:05

Frank Martin

Vervoert alles

Het scrollen in de browser loopt bij mij niet helemaal soepel. Als ik snell scroll, zie ik telkens een soort grijs-witte blokjes op de achtergrond en het scrollen gaat niet helemaal soepel. Herkent iemand dit?

Anoniem: 335178

KiefDelicious schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:34:
[...]

Dus bij de Belcompany in Arnhem laten ze jouw eerder overstappen dan door de providers (3mnd) onderling is afgesproken. Dan hoop ik voor je dat ze hun administratie goed hebben want ze kunnen uiterlijk 3 mnd van te voren nummerbehoud aanvragen, anders wordt hij direct afgekeurd! Ik merk de laatste tijd wel vaker dat winkels hier veel risico mee nemen om klanten binnen te halen. Laat de providers het maar niet weten want dan kan die winkel sluiten! 8)7
Nee het is als het ware geen overstap.

Wat ze doen is jij heb een contract A jij neemt een 2de Contract B (bij een andere provider bijv.) maar deze laat je pas ingaan op het moment dat Contract A afgelopen is.

Zo kan je namelijk je toestel meekrijgen, en je contract B gaat pas in op de datum waarvoor jij getekend heb.
Dus dan ook pas geldig.

Kortom 2 contracten maar 1 met een latere geldigheidsdatum.

Anoniem: 304064

Frank Martin schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:41:
Het scrollen in de browser loopt bij mij niet helemaal soepel. Als ik snell scroll, zie ik telkens een soort grijs-witte blokjes op de achtergrond en het scrollen gaat niet helemaal soepel. Herkent iemand dit?
Ja de standaard browser heeft dit dambordpatroon, net als in de browser van de iphone 4. Een andere browser installeren en je zal dit probleem niet meer hebben. Ik denk dat hij dit doet om het scrollen soepeler te maken, maar soms doet hij het zelfs op pagina's die echt niet zwaar zijn!!

• Ruben1123
Frank Martin schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:41:
Dat is expres gedaan, zodat je snel kan scrollen, anders moest het eerst die hele pagina laden voordat je naar beneden kan scrollen.
Plexcon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:41:
Ik heb ook de Samsung Galaxy S2 gekocht, Krijg hem volgende week maandag binnen :D, Maar mijn vraag was, Voelt de telefoon echt zo plastic aan, Had het ergens gelezen op een revieuw, Maar geloof er niet zoveel van want de telefoon ziet er gewoon Perfect, Mooi aangesloten uit.
Valt echt mee, kijk anders even in de winkel.

Anoniem: 404512

Ik heb een vraag:

Ik heb nu al een aantal keer gelezen dat de galaxy SII vrij warm wordt na een tijdje gebruiken. Warm worden is normaal voor een telefoon, maar er zijn grenzen. Ik las in dit topic dit bericht en dacht even van... juist :? :
DutchManticore schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:04:
Heeft iemand anders ook dat als je je mobiel gebruikt dat hij zo warm wordt en dat er dan bij instellingen >display > helderheid staat dat ""om oververhitting te voorkomen is de maximale helderheid verminderd".
Zoals gezegd posten slechts enkelen over de warmte, maar zijn er meer mensen die dit ondervinden en is het hinderlijk?

Plexcon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:41:
Is ook mooi aangesloten, kraakt nergens. Voelt stevig, alles goed "dicht geduwd" aan.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-06 12:24
Anoniem: 404512 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:43:
Ik heb een vraag:

Ik heb nu al een aantal keer gelezen dat de galaxy SII vrij warm wordt na een tijdje gebruiken. Warm worden is normaal voor een telefoon, maar er zijn grenzen. Ik las in dit topic dit bericht en dacht even van... juist :? :

[...]

Zoals gezegd posten slechts enkelen over de warmte, maar zijn er meer mensen die dit ondervinden en is het hinderlijk?
Ik heb het ook gehad toen ik mijn hoesje nog gebruikte, bij normaal gebruik is het geen probleem maar met games kan hij zijn hitte gewoon niet kwijt met een hoesje.

Oveirgens verschilt het ook nogal per app, ik kan bijv battleheart lang spelen zonder hitte probleem maar robo defense word dan weer duidelijk warmer.

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

• Frank Martin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:05

Frank Martin

Vervoert alles

Anoniem: 304064 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:43:
[...]

Ja de standaard browser heeft dit dambordpatroon, net als in de browser van de iphone 4. Een andere browser installeren en je zal dit probleem niet meer hebben. Ik denk dat hij dit doet om het scrollen soepeler te maken, maar soms doet hij het zelfs op pagina's die echt niet zwaar zijn!!
Bij mijn HTC Desire Z doet ie dat niet, ik vind het maar irritant. Heb jij een tip voor een beter browser?

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12-2022
Anoniem: 404512 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:43:
Ik heb een vraag:

Zo'n grens bedoel je? :o

Frank Martin schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:47:
[...]
Bij mijn HTC Desire Z doet ie dat niet, ik vind het maar irritant. Heb jij een tip voor een beter browser?
Htc heeft dan ook niet dezelfde standard browser...

Dolphin, opera,...

Haha, dan sta je ook mooi te kijken als dat op je phone verschijnt. Maar ik bedoelde eigenlijk of het toestel niet hinderlijk warm wordt. Als je lekker bezig bent met je phone en hij wordt toch vrij warm kan ik mij daar wel aan storen... maar dat is persoonlijk. En als ie zo'n grens bereikt wat jij poste... ja dan doe je toch wel iets verkeerd lijkt me? :P

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 21:19
Crazyanz schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:36:
Ik lees net dat sony ericson de arc en play volgende week van 3.3.4 voorziet zijn er al geruchten voor een update voor de SGS2?
Ik neem aan dat je 2.3.4 bedoelt? ;)
Ik hoop dat dat zo snel mogelijk gebeurt om het battery drain probleem op te lossen. Want het schijnt dat dat in 2.3.4 is opgelost.

@ernie89: Mijn telefoon wordt ook wel warm maar alleen bij zware spelletje of veel zware websites. Moest hier in het begin nogal aan wennen en vindt het soms nog wel vervelend maar storend is het imo niet meer.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

AtlAntA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:55:
[...]

Ik neem aan dat je 2.3.4 bedoelt? ;)
Ik hoop dat dat zo snel mogelijk gebeurt om het battery drain probleem op te lossen. Want het schijnt dat dat in 2.3.4 is opgelost.

@ernie89: Mijn telefoon wordt ook wel warm maar alleen bij zware spelletje of veel zware websites. Moest hier in het begin nogal aan wennen en vindt het soms nog wel vervelend maar storend is het imo niet meer.
Okay, thanks voor de antwoorden. Bij gemiddeld gebruik zal er vast niet zoveel aan het handje zijn dat ik me er in een dergelijke mate aan stoor.

• Phusebox
  • Laatst online: 13:42
Hmm ik ga proberen of ik morgen kan rooten, backup maken en dan een factory reset doen.

Merk wel dat het zonder PhoneWeaver en NoLED een stuk beter gaat, hij staat nu bijna 29 uur aan en zit op 19%.

Nog niet wat het zijn moet, maar komt al in de richting.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:33

Oekol

waka waka hey hey

Phusebox schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:00:
Hmm ik ga proberen of ik morgen kan rooten, backup maken en dan een factory reset doen.

Merk wel dat het zonder PhoneWeaver en NoLED een stuk beter gaat, hij staat nu bijna 29 uur aan en zit op 19%.

Kijk! Phusebox wordt al wat positiever. Blijven tweaken en dan komen we er wel. Er zit een stijgende lijn in lees ik :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Ik had zelf ook nog een vraagje.

Wanneer je bij de e-mail je syncronisatieshema wil configureren, heb je in piektijd en erbuiten en dan de piekdagen en piek uren. Maar als je wil selecteren wat hij moet doen in de piektijd en erbuiten, kunnen jullie dan ook enkel kiezen tussen handmatig of push? Is er geen Elke uur elke 2 uur ofzo optie?

• Thenotorious
  • Laatst online: 10:30
Ik wil me Galaxy S 2 nu gaan proberen te updaten
Zijn er nadelen/voordelen?

Im notorious

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Thenotorious schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:12:
Ik wil me Galaxy S 2 nu gaan proberen te updaten
Zijn er nadelen/voordelen?
Updaten kan alleen maar goed zijn. Ze gaan 'm echt niet slechter maken!
Bij de laatste update is swype volgens mij aangepakt qua sensitiviteit.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 17:28

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik heb vandaag in de winkel 10 minuutjes kunnen spelen met de s2, en weet het nu zeker! Dit wordt de opvolger van mijn iPhone 3g. Het is echt een formidabel toestel.

Samsung S23 Ultra 256GB

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik wil zo graag mijn SGSII hebben! Ik zie mezelf al helemaal zitten met mijn kleine.

Leon: "Hey galaxy" SGSII: "What would you like to do?"
YouTube: ‪Samsung Galaxy S2 - Voice Controls‬‏

En dat dan hele dag door. Mijn vriendin vind me nu al stom haha.
Hoe kunnen mensen toch helemaal gek in de kop zijn van materiële dingen? Geweldig ;)

Anoniem: 335178

Weet iemand of je een kras(je) op dat Gorilla Glass kan weg polijsten of iets?

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:33

Roytoch

Nietes

Ik zoek Real Football spelers :P ik kan met dat fantastische spelletje in 50 minuten mijn batterij van 100 naar 0 krijgen en de telefoon bijna laten koken. Andere mensen ook last van?

Welles

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-03 09:02
roy.ahuis schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:39:
Ik zoek Real Football spelers :P ik kan met dat fantastische spelletje in 50 minuten mijn batterij van 100 naar 0 krijgen en de telefoon bijna laten koken. Andere mensen ook last van?
Yep. Heb het ook bij PES.

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Vlooi schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:43:
[...]

Yep. Heb het ook bij PES.
Zonde, het speelt verrassend goed namelijk en ik ben best hooked al, maar ga niet spelen als ik een dagje zonder laden wil/moet kunnen (reis veel in het OV).

Op dit moment wordt op de gameloft site de s2 nog niet eens in het lijstje mogelijke toestellen weergegeven. Ik heb dan ook het vermoeden dat de game totaal niet geoptimaliseerd is voor de S2, en dat we dat in de toekomst misschien wel gaan krijgen. Gaat ook nog om de versie die is binnengehaald via de game hub trouwens, dit keer niet van shady bronnen, dus daar zal het niet aan liggen.

Welles

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
roy.ahuis schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:39:
Weet iemand het voltage? want dat is echt impressive. Die batterij zou 1650 mAh=1,650 Ah=5940 C. Dit trekken we leeg in 3000 seconden. Dus I=5940/3000=1,98 A. Ik heb geen flauw idee wat de spanning is (om vermogen te berekenen), maar die stroom is echt indrukwekkend, flinke kachel in ieder geval.

Het spelletje zal wel niet gemaakt zijn voor zo een hi-end device. Ik dacht dat er wel een framerate cap was, anders zou het renderen van honderden frames per seconde het kunnen verklaren.

Je moet er rekening mee houden dat ieder stuk elektronica een ideale elektrische kachel is.

Anoniem: 406875

Heb het mss gemist ergens... Geen azerty "keyboard" op het toestel ? Ik zie op elke afbeelding die ik vind qwerty... thnx

• gebruikershaes
Anoniem: 406875 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:59:
Heb het mss gemist ergens... Geen azerty "keyboard" op het toestel ? Ik zie op elke afbeelding die ik vind qwerty... thnx
Je kunt dat bij Swype instellen. Als je bij 'mijn talen' bijvoorbeeld Frans selecteert krijg je AZERTY

Anoniem: 406875

gebruikershaes schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:01:
[...]

Je kunt dat bij Swype instellen. Als je bij 'mijn talen' bijvoorbeeld Frans selecteert krijg je AZERTY
Bedankt... Ik heb mijn twijfels laten varen en hem gisteren besteld... Beetje in de hoop dat de derde update veel zal fixen :-)

• Framoes
  • Laatst online: 31-05 21:43
gebruikershaes schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:01:
[...]

En omdat het merendeel hier Nederlands is zie je overal QWERTY. Je zal overigens ook wel voor 'Nederlands (België)' kunnen kiezen.

• Timmmeeehhh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-05 07:13
Dit is offtopic en voegt eigenlijk gewoon niets toe.

[Voor 78% gewijzigd door RoD op 20-05-2011 04:49]

www.timvanhelsdingen.com

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-06 22:26
Is het eigenlijk mogelijk om hem via itunes te syncen met de muziek op een macbook?

Anoniem: 403590

iklucas schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:20:
Is het eigenlijk mogelijk om hem via itunes te syncen met de muziek op een macbook?
hmm, dat weet ik niet.

Post dan niet? :?

[Voor 6% gewijzigd door RoD op 20-05-2011 04:50]

Anoniem: 304064 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:11:
Ik had zelf ook nog een vraagje.

Wanneer je bij de e-mail je syncronisatieshema wil configureren, heb je in piektijd en erbuiten en dan de piekdagen en piek uren. Maar als je wil selecteren wat hij moet doen in de piektijd en erbuiten, kunnen jullie dan ook enkel kiezen tussen handmatig of push? Is er geen Elke uur elke 2 uur ofzo optie?
Wilt iemand dit is even checken? of weet iemand hoe het moet?

• AtlAntA

Check even 1 van mijn laatste posts in het vorige deel. Denk dat dat misschien je volume probleem kan oplossen en het is in 1 minuutje gepiept.

AtlAntA in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3"

@h_aka_r hierboven: Probeer zulk soort posts aub achterwege te laten. Het voegt niks toe en vervuilt het topic alleen maar. Alvast bedankt! ;)

[Voor 10% gewijzigd door AtlAntA op 19-05-2011 22:35]

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Nope, gebruik doubletwist. Lijkt op iTunes, kan van dezelfde library gebruik maken, en syncht zoals je dat gewend bent van iDevices.

Welles

• thezahir
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 20:38
Hallo allen,
ik heb 'm vandaag bij Hi Utrecht gekocht, voor een super goeie prijs (zelfde prijs als vd week op de Hi site stond, maar zag vandaag dat die drastisch - lees: 60 euro - omhoog is gegaan). Hi 15, 1 jaar + 300 euro bijbetalen + 30 euro aansluitkosten. Totaal 510 euro, inclusief dus 1 jaar bellen met Hi.

Maar nu mijn vraag: heb de firmware upgrade gedaan (tijdens dit proces vraagt Kies om de bestaande gegevens te backuppen) en dat is goed gegaan. Alleen bij het 'gegevens terugzetten' blijft ie maar hangen op 'contacten herstellen'. Hij rondt 'm dus niet af en ik durf de telefoon niet te verwijderen, omdat bovenin kies staat dat je dat dan niet moet doen...

Iemand advies????

• AtlAntA
thezahir schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:45:
Hallo allen,
ik heb 'm vandaag bij Hi Utrecht gekocht, voor een super goeie prijs (zelfde prijs als vd week op de Hi site stond, maar zag vandaag dat die drastisch - lees: 60 euro - omhoog is gegaan). Hi 15, 1 jaar + 300 euro bijbetalen + 30 euro aansluitkosten. Totaal 510 euro, inclusief dus 1 jaar bellen met Hi.

Maar nu mijn vraag: heb de firmware upgrade gedaan (tijdens dit proces vraagt Kies om de bestaande gegevens te backuppen) en dat is goed gegaan. Alleen bij het 'gegevens terugzetten' blijft ie maar hangen op 'contacten herstellen'. Hij rondt 'm dus niet af en ik durf de telefoon niet te verwijderen, omdat bovenin kies staat dat je dat dan niet moet doen...

Iemand advies????
Trek hem er maar uit. Wel op eigen risico natuurlijk. Start daarna Kies als Administrator en probeer het nog eens.

• basovic88
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik wil de Galaxy S2 gebruiken om mijn route te tracken als ik op fietsvakantie ben. Het scherm staat dan uit, en er worden dan om de minuut coordinaten verzonden naar 'n server. Dan heb ik dus ongeveer 9 tot 10 uur per dag GPS + internet nodig. Gaat 'ie dat halen?

• AtlAntA
basovic88 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:49:
Ik wil de Galaxy S2 gebruiken om mijn route te tracken als ik op fietsvakantie ben. Het scherm staat dan uit, en er worden dan om de minuut coordinaten verzonden naar 'n server. Dan heb ik dus ongeveer 9 tot 10 uur per dag GPS + internet nodig. Gaat 'ie dat halen?
Met scherm uit moet dat makkelijk lukken. Heb dat eergister gedaan in (vracht) auto en na 6 en een half uur zat ie nog op 60%. Ligt er natuurlijk wel aan wat voor meuk je nog meer hebt draaien op de achtergrond.

• Relief2009
roy.ahuis schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:44:
[...]

Nope, gebruik doubletwist. Lijkt op iTunes, kan van dezelfde library gebruik maken, en syncht zoals je dat gewend bent van iDevices.
DoubleTwist is inderdaad een goede programma voor Windows. Lijkt een beetje op iTunes alleen stukken sneller naar mijn gevoel.

• thezahir
AtlAntA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:49:
[...]

Trek hem er maar uit. Wel op eigen risico natuurlijk. Start daarna Kies als Administrator en probeer het nog eens.
Bedoel je in Windows als administrator? Dat was/ben ik vlg mij al, op die manier ingelogd...
Heb je toevallig zelf ervaring met 'm eruit trekken tijdens het backup restoren?

• Phusebox
Hmm even een vraag, bij instellingen, display, staat er ook kalibratie gyrosensor. Is het bij jullie ook zo dat die nergens op reageert? Bij die andere kalibratie zie je die cirkel bewegen.

• AtlAntA
thezahir schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:58:
[...]

Bedoel je in Windows als administrator? Dat was/ben ik vlg mij al, op die manier ingelogd...
Heb je toevallig zelf ervaring met 'm eruit trekken tijdens het backup restoren?
Kies selecteren, rechtermuisknop, uitvoeren als administrator.
Bij mij bleef ie tijdens het backuppen een keer hangen. Na het updaten was het trouwens niet nodig om de backup te restoren. Alles stond nog zo als het was. Daarom denk ik ook dat het veilig is om de USB stekker eruit te trekken. Start dan je telefoon even opnieuw op en check je firmware versie.

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Relief2009 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:56:
[...]

DoubleTwist is inderdaad een goede programma voor Windows. Lijkt een beetje op iTunes alleen stukken sneller naar mijn gevoel.
Ook op OSX! Gebruik het zelf ook op een macbook.

Welles

Anoniem: 406827

Hoi mensen,

Weet iemand een goede wekker app?
Nooit eerder een android gehad dus ken de apps niets

• Phusebox
Anoniem: 406827 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:07:
Hoi mensen,

Gentle Alarm of G-Alarm. Beiden erg goed.

• partyondude
  • Laatst online: 10:23

Komt in de richting? Dat lijkt me toch een serieus net resultaat hoor! Dat gaat mijn SGS I echt niet redden :) Ken jij moderne smartphones die het nog beter doen dan?

• AtlAntA
Hoi mensen,

Zie Android Market en applicaties - Deel 12 en je zult er zat vinden. Zeker ook de moeite waard om de laatste paar delen even door te lezen.

Als je even de search had gebruikt was je daar snel genoeg gekomen volgens mij..

• thezahir
AtlAntA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:00:
[...]

Kies selecteren, rechtermuisknop, uitvoeren als administrator.
Bij mij bleef ie tijdens het backuppen een keer hangen. Na het updaten was het trouwens niet nodig om de backup te restoren. Alles stond nog zo als het was. Daarom denk ik ook dat het veilig is om de USB stekker eruit te trekken. Start dan je telefoon even opnieuw op en check je firmware versie.
Gelukt. Thx!

• Polster
  • Laatst online: 12:25
Hoi mensen,

Wat is er mis met het default alarm?

• AtlAntA
Youre welcome! Altijd leuk om een mede tweaker te helpen.

@Phusebox: Is het nog gelukt met die volume? Ben zeer benieuwd of het jouw probleem oplost.
AtlAntA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:33:
[...]

Check even 1 van mijn laatste posts in het vorige deel. Denk dat dat misschien je volume probleem kan oplossen en het is in 1 minuutje gepiept.

AtlAntA in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3"

@h_aka_r hierboven: Probeer zulk soort posts aub achterwege te laten. Het voegt niks toe en vervuilt het topic alleen maar. Alvast bedankt! ;)

• Thenotorious
  • Laatst online: 10:30
Heb net de sgs2 probleemloos ge-update,
Ik begreep dat de sensiviteit van swype is verbetert, mijn vraag is is er nog meer verandert?

Im notorious

• Preimel
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-05 17:56
Verdorie, hoewel de telefoon perfect werkt, begin ik me een beetje te irriteren aan een heel dun, wit streepje dat van boven naar beneden loopt aan de linker zijde van het scherm. Zou dit het gevolg kunnen zijn van het flashen naar root/XWKDD of is dit puur hardwarematig? Ik heb weinig zin om hem terug te sturen eigenlijk >.<

Doe Praemel!

• gebruikershaes
Preimel schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:17:
Verdorie, hoewel de telefoon perfect werkt, begin ik me een beetje te irriteren aan een heel dun, wit streepje dat van boven naar beneden loopt aan de linker zijde van het scherm. Zou dit het gevolg kunnen zijn van het flashen naar root/XWKDD of is dit puur hardwarematig? Ik heb weinig zin om hem terug te sturen eigenlijk >.<
Heb je foto?

• florejaen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-03 17:38
Preimel schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:17:
Probeer de originele rom er eens terug op te zetten?

of een factory-rest?

• Anoniem: 312857
  • Niet online
Zou hem vandaag kunnen hebben ware het niet dat ik het pakketje niet kon aannemen omdat ik niet thuis was. Wil ik hem op het postkantoor laten bezorgen maar dat kan ook niet omdat je dat kan wijzigen tot 22:00 uur op de TNT-site. Hopelijk komt hij morgen wat vroeger (als hij morgen al komt???).

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 312857 op 19-05-2011 23:24]

• Preimel
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-05 17:56
Nope, kan er wel een maken maar of je daar zo veel aan hebt. Het is een licht grijze/witte streep van een haarlengte dik die vertikaal over het scherm knalt.
florejaen schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:19:
[...]

Probeer de originele rom er eens terug op te zetten?

of een factory-rest?
Aye, denk dat ik morgen idd ga proberen. Ik gok op een softwarematige fout, aangezien ik zojuist een over een foto aan het pannen was, en de lijn soms geheel verdween/soms gedeeltelijk verdween. Thoughts?

Doe Praemel!

Anoniem: 406827

Nog een vraagje:

Moet je voor de android smartphone ook een antivirus installeren zoals bij de pc?
Of is dit niet nodig?

Kan er iemand ff kijken of hij zin e mail om het uur/ 2 uur ofzo kan laten syncen en niet push of handmatig? Ik heb die optie niet?

Bij mijn htc had ik dit wel??

• florejaen
Anoniem: 406827 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:25:
Nog een vraagje:

Moet je voor de android smartphone ook een antivirus installeren zoals bij de pc?
Of is dit niet nodig?
Hangt er vanaf, Normaal zouden er geen besmette applicaties in de android market te vinden zijn.
Ook altijd op letten welke permissies je geeft aan de applicaties (toegang tot bepaalde delen van je foon).

Als je begint met het installeren van apk's, kan niemand garanderen dat je buiten schot blijft, tenzij je zoals je zelf al zei, een virusscanner installeert.

• florejaen
Preimel schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:25:
[...]

Nope, kan er wel een maken maar of je daar zo veel aan hebt. Het is een licht grijze/witte streep van een haarlengte dik die vertikaal over het scherm knalt.

[...]

Aye, denk dat ik morgen idd ga proberen. Ik gok op een softwarematige fout, aangezien ik zojuist een over een foto aan het pannen was, en de lijn soms geheel verdween/soms gedeeltelijk verdween. Thoughts?
Gebruik je op deze moment een custom-rom? Dan ligt het waarschijnlijk daaraan, als je zegt dat je het niet hebt bij foto's bijvoorbeeld

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-06 09:06
iklucas schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:20:
Daar is een kort antwoord op: Nee.

edit: Sorry, zag dat het antwoord al gegeven was.

[Voor 10% gewijzigd door chef86 op 19-05-2011 23:30]

• AtlAntA
Anoniem: 312857 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:24:
Zou hem vandaag kunnen hebben ware het niet dat ik het pakketje niet kon aannemen omdat ik niet thuis was. Wil ik hem op het postkantoor laten bezorgen maar dat kan ook niet omdat je dat kan wijzigen tot 22:00 uur op de TNT-site. Hopelijk komt hij morgen wat vroeger (als hij morgen al komt???).
Hiervoor hebben we [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

• Nivk
  • Laatst online: 15-12-2022
elsandor schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:29:
Daar is een kort antwoord op: Nee.

edit: Sorry, zag dat het antwoord al gegeven was.
iSyncr kan toch syncen met iTunes op een Mac? (of Easy Phone Tunes)
Was dit filmpje al langs gekomen?

[Voor 30% gewijzigd door Nivk op 19-05-2011 23:38. Reden: link]

Anoniem: 304064 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:26:
Kan er iemand ff kijken of hij zin e mail om het uur/ 2 uur ofzo kan laten syncen en niet push of handmatig? Ik heb die optie niet?

Bij mijn htc had ik dit wel??
Niemand die kan helpen?

Anoniem: 407294

Hoi, mijn browser werkt alleen met mobiele weergave. Ik heb ook Opera geprobeerd met het mobiele weergave vinkje uitgevinkt. Browsers blijven alles in mobiele weergave weergeven. Iemand een idee?

• AtlAntA
Anoniem: 407294 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:40:
Hoi, mijn browser werkt alleen met mobiele weergave. Ik heb ook Opera geprobeerd met het mobiele weergave vinkje uitgevinkt. Browsers blijven alles in mobiele weergave weergeven. Iemand een idee?
In de stock browser tik je even about:useragent in de adres balk. Dan kan je zo desktop selecteren. Jammer genoeg blijft deze instelling niet bewaard.

Anoniem: 407294

Dus er is geen permanente oplossing?

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 22:28
Anoniem: 407294 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:44:
Je kan toch op de mobiele site altijd wel ergens (vaak onderaan) een link vinden naar de desktop versie?

PSN ID: Beest41

• AtlAntA
Anoniem: 407294 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:44:
Ik kon dit wel gewoon instellen in Dolphin HD. Persoonlijk vind ik dit een beetje een rommelige browser maar dat is smaak. In ieder geval is het daarin in te stellen. Of het bij alle sites werkt durf ik je niet te zeggen.

[Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 19-05-2011 23:46. Reden: typo]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gebruikershaes
Dude loop niet zo te spammen... Je hebt die vraag al 4 x gesteld binnen een uur.

Ik heb iig de optie wel. Als je op 'tijdens piektijd' of 'buiten piektijd' klinkt staat er push, handmatig, 15 min, 30 min, 1 uur, etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 329271

Heeft de galaxy s2 een led notification ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 15:43
Anoniem: 329271 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:04:
Heeft de galaxy s2 een led notification ?
Met een search is dat snel genoeg gevonden!!!

Het antwoord is NEE btw

Acties:
  • 0Henk 'm!

gebruikershaes schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:02:
[...]

Dude loop niet zo te spammen... Je hebt die vraag al 4 x gesteld binnen een uur.

Ik heb iig de optie wel. Als je op 'tijdens piektijd' of 'buiten piektijd' klinkt staat er push, handmatig, 15 min, 30 min, 1 uur, etc.
Heb ik dus niet.. Ik kan enkel push of handmatig kiezen. Strange...

Is er ook een setting om de e mails enkel van je telefoon te verwijderen en niet van de server?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:39

Arjan A

Cenosillicafoob

gebruikershaes schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:02:
[...]
Welke mailclient, en hoe ben je dan bij die settings gekomen? Ik kan alleen maar een interval opgeven en dat is het. Standaard mailclient overigens.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 329271

MyrddinLXXIIX schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:06:
[...]

Met een search is dat snel genoeg gevonden!!!

Het antwoord is NEE btw
Ja maar bij een van de videos van coolblue zag ik toch echt een notification lampje bij ongrveer 3.17

Acties:
  • 0Henk 'm!

Arjan A schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:19:
[...]

Welke mailclient, en hoe ben je dan bij die settings gekomen? Ik kan alleen maar een interval opgeven en dat is het. Standaard mailclient overigens.
Dus ook alleen Push of handmatig? En met interval bedoel je gewoon de piektijden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
Anoniem: 329271 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:21:
[...]

Ja maar bij een van de videos van coolblue zag ik toch echt een notification lampje bij ongrveer 3.17
Misschien wel handig dat je de link of de video hier even post? Kan je wel vertellen dat de retail SGS2 absoluut geen notificatieled heeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 22:28
Anoniem: 329271 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:21:
[...]

AtlAntA schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:25:
[...]

Misschien wel handig dat je de link of de video hier even post? Kan je wel vertellen dat de retail SGS2 absoluut geen notificatieled heeft.
Misschien ziet hij de front-camera als notificatieled of iets dergelijks. Zoals gezegd, er is geen notificatieled en er is hierover al een hele discussie geweest over hoe je dat het best kan oplossen. Zoek eens in deel 3 op ''noled''.

[Voor 18% gewijzigd door SCARfaceE op 20-05-2011 00:33]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Heb de GS2 nu ruim een week en de accuduur gaat de goede kant op. Sowieso heb ik nog geen updates uitgevoerd (OSX...). Het is werkelijk een genot om naar series in te kijken in 720p (mkv) als tv show aficionado. Ook foto's geschoten met m'n dslr (tevens bewerkt) zien er schitterend uit op het toestel. Wel heb ik hiervoor bij achtergrondeffect gekozen voor de stand: 'film'. De andere standen zijn fraai, maar minder natuurgetrouw naar mijn smaak.

Anyway, er is iets wat mij tegenvalt aan dit toestel en dat is de gesprekskwaliteit (non handsfree). Het volume is prima, maar alle gesprekken klinken dof. Nu kom ik van een Bold 9700 en zelfs die heeft minstens dezelfde gesprekskwaliteit als de SGS2. De kenners zullen beamen dat dat niet van schrikbarend hoog niveau is... Ik heb ook een E71 gehad en die had voortreffelijke gesprekskwaliteit.

Ik had zeker een kwaliteit tussen de E71 en de Bold 9700 verwacht. Vooral omdat de gesprekskwaliteit van eerdere Samsungs die ik in mijn bezit heb gehad (A800 en P300), goed te noemen was. Mijn vraag is dan ook of het op een of andere manier mogelijk is om de gesprekskwaliteit te verbeteren? Net als nieuwemobiel.nl opmerkt, hoor ik continu een ruis door het gesprek en met dof bedoel ik dat hoge tonen helemaal afwezig zijn, net als de bass (wat logisch is...). In deel 3 van deze topic, heb ik gelezen dat de belvolume en trilvolume middels speciale codes aan te passen was. Is dit ook mogelijk voor de gesprekskwaliteit?

Een ander punt waar ik nog niet helemaal uit ben, is wat het ideale toetsenbord is. De spatie van het Samsung toetsenbord vind ik te kort icm het 4,3 inch scherm. Verder vind ik het irritant dat ik op een extra knop moet drukken om een komma te tikken. Ook heb ik Better Keyboard met iPhone layout geprobeerd en ik ben nu aan het wennen aan SwiftKey. De laatste heeft een dedicated komma knop en de aanvullingen kunnen handig zijn, maar ook enorm irritant. In plaats van te kijken wat je typt, ben je meer bezig met het voorkomen van idiote aanvullingen.

Wat vinden jullie het beste toetsenbord icm de SGS2? Lijkt mij vrij ontopic, omdat elk toestel anders reageert en de ergonomie van het toestel bv anders is als een Desire HD.

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gebruikershaes
@ hierboven, waarom gebruik je geen Swype? Lang ingedukt houden op een vlak waar je wilt typen en dan bij invoermethode Swype selecteren. Je hoeft niet te swypen je kan ook gewoon typen.
Arjan A schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:19:
[...]

Sorry was vergeten te vermelden dat ik het als exchange heb ingesteld met hotmail. Dan krijg je die opties.

[Voor 19% gewijzigd door gebruikershaes op 20-05-2011 00:52]

Pagina: 1 2 3 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee