Acties:
  • 0Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:30
We verwachten hier eigen inzet als je post.

[Voor 75% gewijzigd door RoD op 20-05-2011 04:52]

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 323486

Zie hierboven.

[Voor 92% gewijzigd door RoD op 20-05-2011 04:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 323486 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:54:
[...]

Dit zou ik ook wel willen weten. Ik zat te denken aan notificaties via de capacitive menu en back buttons die oplichten. Bestaat zoiets al?
BLN. Je hebt wel root nodig om een kernel mod toe te passen die er geloof ik nog niet is voor de S2. Je kunt het allicht in de gaten blijven houden.

[Voor 17% gewijzigd door Snoop op 20-05-2011 00:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
@gebruikershaes: ik heb Swype een korte tijd geprobeerd. Ik heb niet het gevoel dat ik daardoor sneller type dan met de reguliere methode. Aan de andere kant: Swype leert wel nieuwe woorden aan he? Perhaps I should give it another shot.

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 11:31
Het is niet nodig om hier elke keer te vragen wanneer de T.net-review komt. Dat merk je vanzelf. Ontopic aub.

[Voor 78% gewijzigd door RoD op 20-05-2011 04:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:02
wilmundo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:59:
@gebruikershaes: ik heb Swype een korte tijd geprobeerd. Ik heb niet het gevoel dat ik daardoor sneller type dan met de reguliere methode. Aan de andere kant: Swype leert wel nieuwe woorden aan he? Perhaps I should give it another shot.
Yep, elke x als je een nieuw woord intypt en dan op spatie drukt dan leert die het vanzelf. Ik gebruik het al sinds mijn Desire en ik typ sneller dan mijn vriendin op haar Blackberry :*). Daarnaast is het record smsen ook gevestigd met een swype toetsenbord.

[Voor 6% gewijzigd door gebruikershaes op 20-05-2011 01:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05 16:39

Roytoch

Nietes

gebruikershaes schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 01:12:
[...]

Yep, elke x als je een nieuw woord intypt en dan op spatie drukt dan leert die het vanzelf. Ik gebruik het al sinds mijn Desire en ik typ sneller dan mijn vriendin op haar Blackberry :*). Daarnaast is het record smsen ook gevestigd met een swype toetsenbord.
Ik gebruik het ook al een tijdje, sinds dat het enigzins bekend werd eigenlijk en voor Android beschikbaar werd, en zou niet meer zonder willen. Dat Samsung Swype af-fabriek geinstalled heeft, dus geen gezeur met beta's en shady sites, is ook echt een pluspunt voor de samsung imho.

Meeste mensen die ik ken die een android toestel hebben (paar met een sgs, en zelfs al een paar met een sgs2) gebruiken het nu ook. Er zit een kleine leercurve aan en bepaalde eigen woorden moet je hem even leren inderdaad, maar daarna wil je niet anders meer. Sneller typen kan haast niet! Behalve met een toestenbord misschien :P

Welles

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-05 18:20
MyrddinLXXIIX schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 01:03:
Het is al een week terug voorbij gekomen (en meer inmiddels).

Er werd verteld door een mod dat er een review door tweakers in de maak was.
Is er ergens hardcore testing aan de gang of mist t.net hier iets?!

(Ik ga er gemakshalve vanuit dat t.net uitgenodigd was bij de pressrelease vorige week woensdag.)
Zal je het sterker vertellen. Als mijn geheugen nu nog correct is dan is zelfs in deel 1 van dit topic (toch zon 5-6 weken geleden) al aangekondigt dat men met een review bezig was. Ben zelf ook zeer benieuwd naar de t.net review. Altijd zeer informatief en constructief.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 145867

Anoniem: 329271 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:21:
[...]

Ja maar bij een van de videos van coolblue zag ik toch echt een notification lampje bij ongrveer 3.17
Dat is probably the IR led voor de afstand sensor. Wij kunnen die als mens niet zien maar als je het filmt zie je het wel. Meestal als je bijvoorbeeld gaat bellen gaat dat ledje ook branden. Dat is om te meten of je je telefoon tegen je wang houdt ;)

Je kan altijd noLed applicatie voor Amoled schermen downloaden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 335178

Om even terug te komen op het krasje wat ik gevonden heb op mijn scherm.

Deze heb ik even nader onderzocht en het lijkt alsof het krasje niet echt een kras is maar een scheurtje/barst.

Wanneer men het toestel gewoon voor zich houd is de kras totaal niet te zien, alleen wanneer men het toestel in zonlicht houd of wanneer je op een bepaalde manier het toestel vasthoud en het licht erop laat vallen.

(Bijv. wanneer men als het ware een stuk glas schuin houd, en je dan daardoor de breuklijn in het glas kan zien.)

Ik heb 2 mensen naar het krasje laten zoeken op mijn scherm, maar konden het niet vinden, totdat ik het liet zien wanneer je het licht op een bepaalde manier erop laat vallen. (veel helder licht)

Maar wanneer men met je nagel over de plek gaat waar de kras zit dan is dat zeer duidelijk te voelen.
Nou lijkt het mij dat een kras die je zeer duidelijk kan voelen met je nagel wanneer je er overheen gaat een diepe groef moet wezen dus zeer makkelijk zichtbaar.

Tenzij het dus een breuk is (glasbreuk) moeilijk zichtbaar maar wel te voelen.

Even voor de duidelijkheid toestel is nooit gevallen en ga er zeer voorzichtig mee om.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04 20:13
Ik zit met het volgende probleem heb de settings al een paar keer nagekeken, maar kan niks raars vinden:

---------------------------------------------

Situatie 1 (drain ongeveer 1% per uur):

Sync Settings:

Google:

Sync Mail Ja
Sync Contacts Ja
Sync Calendar Ja

Exchange:

Sync Mail Ja
Sync Contacts Ja
Sync Calendar Ja

Alle agenda's zijn leeg.

Situatie 2 (drain ongeveer 5% per uur):

Sync Settings:

Google:

Sync Mail Ja
Sync Contacts Ja
Sync Calendar Ja

Exchange:

Sync Mail Ja
Sync Contacts Ja
Sync Calendar Ja

1 agenda item in de exchange calendar.

Situatie 3 (drain ongeveer 4% per uur):

Sync Settings:

Google:

Sync Mail Ja
Sync Contacts Ja
Sync Calendar Ja

Exchange:

Sync Mail Ja
Sync Contacts Ja
Sync Calendar Nee

Situatie 4 (drain ongeveer 4% per uur):

Sync Settings:

Google:

Sync Mail Ja
Sync Contacts Ja
Sync Calendar Nee

Exchange:

Sync Mail Ja
Sync Contacts Ja
Sync Calendar Ja

Situatie 5 (drain ongeveer 1% per uur):

Sync Settings:

Google:

Sync Mail Ja
Sync Contacts Ja
Sync Calendar Nee

Exchange:

Sync Mail Ja
Sync Contacts Ja
Sync Calendar Nee

De battery drain lijkt te ontstaan doordat de agenda bijna constant gesynced wordt, bij de google calendar kon ik het schema niet aanpassen, maar bij exchange wel.

Als ik nou bij situatie 4 het schema aanpas naar "1 keer per uur syncen", zou je denken hij gaat 1 keer per uur syncen, dit klopt voor contacts en mail, maar niet van de calender, zelfs dan gaat de calendar bijna constant lopen syncen. Ik loop pas sinds gisteren tegen dit probleem aan, omdat gisteren het eerste item in mijn calender gezet heb.

Ook de drain bij situatie 3 vind ik erg raar omdat, de google calender op zowel de telefoon als online leeg zijn, en toch blijft hij maar syncen, zodra ik 1 calender item op mijn telefoon heb.

Ik gebruik de standaard calender van touchwiz. Ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben, zo niet zou een factory reset me misschien kunnen helpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-05 20:59
Ik weet dat dit eerder is gevraagd, maar ik kan het niet meer vinden.

Is er een mogelijkheid om het trillen/piepen bij 100% opgeladen uit te zetten zonder het trillen/geluid uit te zetten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sneezydevil
Framoes schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:17:
Ik weet dat dit eerder is gevraagd, maar ik kan het niet meer vinden.

Is er een mogelijkheid om het trillen/piepen bij 100% opgeladen uit te zetten zonder het trillen/geluid uit te zetten?
Met VRTweaks kan het wel, maar daar moet je root voor hebben, verder is het nog een beetje experimenteel volgens mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 24-05 20:59
Sneezydevil schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:20:
[...]

Met VRTweaks kan het wel, maar daar moet je root voor hebben, verder is het nog een beetje experimenteel volgens mij.
Jammer, ik kan namelijk over een paar dagen pas rooten nadat ik 'm heb geüpdate. Heb namelijk geen Windows tot m'n beschikking en Kies voor Mac is beperkt tot twee telefoons.

Thanks voor de info!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:45

The Wizard

Moderator Mobile
wilmundo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:39:

Anyway, er is iets wat mij tegenvalt aan dit toestel en dat is de gesprekskwaliteit (non handsfree). Het volume is prima, maar alle gesprekken klinken dof. Nu kom ik van een Bold 9700 en zelfs die heeft minstens dezelfde gesprekskwaliteit als de SGS2. De kenners zullen beamen dat dat niet van schrikbarend hoog niveau is... Ik heb ook een E71 gehad en die had voortreffelijke gesprekskwaliteit.

Ik had zeker een kwaliteit tussen de E71 en de Bold 9700 verwacht. Vooral omdat de gesprekskwaliteit van eerdere Samsungs die ik in mijn bezit heb gehad (A800 en P300), goed te noemen was. Mijn vraag is dan ook of het op een of andere manier mogelijk is om de gesprekskwaliteit te verbeteren? Net als nieuwemobiel.nl opmerkt, hoor ik continu een ruis door het gesprek en met dof bedoel ik dat hoge tonen helemaal afwezig zijn, net als de bass (wat logisch is...). In deel 3 van deze topic, heb ik gelezen dat de belvolume en trilvolume middels speciale codes aan te passen was. Is dit ook mogelijk voor de gesprekskwaliteit?
Ik vind persoonlijk de gesprekskwaliteit zeer goed, veel beter dan de SGS1. Vooral van SGS2 naar SGS2 klinkt het subliem, totaal geen ruis waarneembaar.

Je zou eigenlijk een andere SGS2 moeten proberen om te kijken of het niet aan je toestel ligt.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 329271

Anoniem: 145867 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 07:35:
[...]

Dat is probably the IR led voor de afstand sensor. Wij kunnen die als mens niet zien maar als je het filmt zie je het wel. Meestal als je bijvoorbeeld gaat bellen gaat dat ledje ook branden. Dat is om te meten of je je telefoon tegen je wang houdt ;)

Ja volgensmij was dat het, het was een klein donke rood lichtje.

Acties:
  • 0Henk 'm!
[...]

Alleen zorgt die ervoor dat je accu maar 12-13 uur meegaat bij laag gebruik. Bij veel gebruik red je niet eens 8 uur met NoLed.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Phusebox schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:44:
[...]

Alleen zorgt die ervoor dat je accu maar 12-13 uur meegaat bij laag gebruik. Bij veel gebruik red je niet eens 8 uur met NoLed.
Ligt eraan hoe lang je NOLed actief laat, je kunt natuurlijk het scherm binnen 5 minuten uit laten gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:56
The Wizard schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:45:
[...]

Ligt eraan hoe lang je NOLed actief laat, je kunt natuurlijk het scherm binnen 5 minuten uit laten gaan.
Maar wat is dan het nut van een notificatie led? Dan moet je nog eerst het scherm aanzetten lijkt me

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ben ik de enige die het raar vindt dat tweakers niet te spreken is over de 1080 p videofunctie?

Heb diverse filmpjes gemaakt in 1080 p, en is goede kwaliteit en geen vervorming in het beeld zoals tweakers het omschrijft. Weird.

Acties:
  • 0Henk 'm!
alwaysleft schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:26:
Ben ik de enige die het raar vindt dat tweakers niet te spreken is over de 1080 p videofunctie?

Heb diverse filmpjes gemaakt in 1080 p, en is goede kwaliteit en geen vervorming in het beeld zoals tweakers het omschrijft. Weird.
Heb je ook filmpjes met snelle beweging gemaakt, of de camera bewogen om een bewegend object te volgen ofzo?
Dan zie je pas de beeldvervorming en haperingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 00:29

720p is aan te raden, de 1080p is nog net niet goed genoeg.

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cfbarca
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-04 22:33
Om even terug te komen op de roze schijn die sommige blijkbaar hebben bij het nemen van een foto op een lichte achtergrond.

heeft iemand hiervoor Samsung al aangesproken of is daar al verdere info over of het nu hardware of software matig is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Krusher

Alizée

Phusebox schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:28:
[...]

Heb je ook filmpjes met snelle beweging gemaakt, of de camera bewogen om een bewegend object te volgen ofzo?
Dan zie je pas de beeldvervorming en haperingen.
Zie hier:

Floxie in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3"

:+

Acties:
  • 0Henk 'm!
En jij wil zeggen dat je daar geen wobbelend beeld en vervormingen ziet? Ze zijjn er duidelijk wel.

Ik vind het persoonlijk voor een telefoon ook best ok, maar of het bruikbaar is om serieus iets te filmen is een tweede.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:53
Phusebox schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:51:
[...]

En jij wil zeggen dat je daar geen wobbelend beeld en vervormingen ziet? Ze zijjn er duidelijk wel.

Ik vind het persoonlijk voor een telefoon ook best ok, maar of het bruikbaar is om serieus iets te filmen is een tweede.
serieus filmen op mobieltje? Dit terwijl men klaagt over accuduur? Beetje tegenstrijdig lol.

Ik zal niet ontkennen dat toestel perfect is, natuurlijk zijn er kinderziektes, maar vergeleken met wat er voor de rest op de markt aan concurrentie is, dan vind ik dit toestel nog steeds nr 1 ;)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 12:50
NoLed is inderdaad een accu-slurper en om die reden al af te raden. Aan de andere kant, is het wachten op BLN welke dus je knoppen gebruikt voor notificatie. Maar daar heb je dan wel root voor nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
Is er een mogelijkheid een applicatie te maken die de flitser als notificatie led gebruikt. Beetje overkill, maar ik zie geen reden waarom het niet zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
[...]

Dat dacht ik dus ook maar heb tijdens een telefoontje dat lampje toch een aantal keer fel zien branden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Das knap, of je moet gevoelig zijn voor IR licht :P.

Hoe kan je het zien branden tijdens een gesprek? Aangezien je oor dan voor de sensor zit.

Als je het op een filmpje hebt gezien kan het kloppen, (goedkopere) camera's hebben geen IR filter op de lens zitten waardoor dit zichtbaar is.

[Voor 33% gewijzigd door The Wizard op 20-05-2011 10:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Polster
  • Nu online
The Wizard schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:36:
Das knap, of je moet gevoelig zijn voor IR licht :P.

Hoe kan je het zien branden tijdens een gesprek? Aangezien je oor dan voor de sensor zit.

Als je het op een filmpje hebt gezien kan het kloppen, (goedkopere) camera's hebben geen IR filter op de lens zitten waardoor dit zichtbaar is.
Superman eyes :P Ik heb het 2x gezien toen ik wilde gaan ophangen maar de verbinding nog niet verbroken was.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online

Die vervorming zie je alleen als je erg snel heen en weer gaat met je camera. Het ziet eruit alsof het beeld de beweging niet kan bijhouden. Ik vind dit best jammer, maar als jij op een normale manier gaat filmen, dan merk je hier weinig van. Ik heb overigens op video's gezien dat de HTC Sensation hier ook heel erg last van heeft, dus kennelijk is dit momenteel het maximaal haalbare qua opnamemogelijkheden van mobieltjes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 406827

Beste mensen,

Ik zit met het volgende:
Als ik internet opstart en ga bijvoorbeeld naar nu.l of willekeurig ander site waarop ik een filmpje wil afspelen dan krijg ik telkens een vierkantje met een groene pijl naar beneden. Ik heb flash 10.3 gedwonload en geinstalleerd , maar is nog steeds hetzelfde. Moet ik codecs ofzo installeren of is dit normaal bij android?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Anoniem: 406827 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:07:
Beste mensen,

Ik zit met het volgende:
Als ik internet opstart en ga bijvoorbeeld naar nu.l of willekeurig ander site waarop ik een filmpje wil afspelen dan krijg ik telkens een vierkantje met een groene pijl naar beneden. Ik heb flash 10.3 gedwonload en geinstalleerd , maar is nog steeds hetzelfde. Moet ik codecs ofzo installeren of is dit normaal bij android?
Browser, settings, enable plugins, always. Dan laadt de flash content automatisch

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 201900

Anoniem: 406827 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:07:
Beste mensen,

Ik zit met het volgende:
Volgens mij is dat het icoontje van je downloadmanager. Ik vermoed dat de browser je filmpje download ipv in de browser zelf af te spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:55
daar kun je op klikken om het af te spelen....maar dat wist.je neem ik aan wel.

In je browser...menu,instellingen,invoegtoepassingen op "altijd aan"zetten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:22
Phusebox schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:44:
[...]

Dat is echt nonsens! ik gebruik ook noled en doe er gewoon heel de dag mee hoor.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 312857
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Hardware.info SGSII video bespreking

Interessant stuk op het eind over 720p opnemen vs. 1080p opnemen.

[Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 312857 op 20-05-2011 12:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zerobase
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Via 'Instellingen -> Accounts- en synchronisatieinstellingen -> Accounts beheren -> Meer accounts'' heb ik een account toegevoegd voor twitter. Als er dan een nieuwe tweet is krijg ik links bovenin het scherm van de SGS2 een twitter icoontje te zien en de telefoon trilt/maakt geluid om mij op een nieuwe tweet te attenderen.

Zet ik de telefoon echter uit en daarna weer aan, dan krijg ik geen meldingen meer van nieuwe tweets en moet ik voortaan de twitter-app opstarten en handmatig verversen om nieuwe tweets te zien.

Het uit- en weer aanzetten van automatisch syncen en het account verwijderen/opnieuw aanmaken lijkt geen effect te hebben, ik krijg geen notificaties meer van nieuwe tweets (Als ik overigens het twitter account verwijder en opnieuw aanmaak krijg ik eenmalig een melding dat er een aantal nieuwe tweets zijn).

Het lijkt soms spontaan weer te werken nadat ik het account heb verwijderd/opnieuw heb aangemaakt, maar reproduceerbaar is dit niet.

Zijn meer mensen bekend met dit verschijnsel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sansar
  • Laatst online: 09-05 22:06
Toesteltaal ingesteld op Engels, maar kan ik ergens in de navisettings als spraakweergave Nederlands instellen? Kon het nergens vinden? Of moet ik talen downloaden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 406827

Browser, settings, enable plugins, always. Dan laadt de flash content automatisch

Ik heb internet opgestart en dan naar instellingen gegaan, maar zie nergens enable plugins??
Ben een leek kun je misschien preciezer aangeven?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:22
Anoniem: 406827 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:25:

Ik heb internet opgestart en dan naar instellingen gegaan, maar zie nergens enable plugins??
Ben een leek kun je misschien preciezer aangeven?
Internet--> Instellingen--> Invoegtoepassingen activeren-->Altijd aan

AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Sansar schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:24:
Toesteltaal ingesteld op Engels, maar kan ik ergens in de navisettings als spraakweergave Nederlands instellen? Kon het nergens vinden? Of moet ik talen downloaden?
Dat is helaas niet mogelijk. Ligt aan google maps, niet aan het toestel.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:52
Batterij gaat toch wat sneller op dan ik gehoopt had. Na 9 uur in de lader gehangen vannacht heb ik een factory reset gedaan vanochtend. Nadat ik alle settings was doorgelopen en had aangepast naar mijn voorkeur, was de batterij al weer terug naar 93%. Wel met 3G aan en later even Wifi, en wat updates voor Samsung apps binnenhalen. Al met al nog geen half uurtje aan. Nu even uit en weer opladen en dan kijken hoe het gaat zonder dataverbindingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 09:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Snoop schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:55:
Die vervorming zie je alleen als je erg snel heen en weer gaat met je camera. Het ziet eruit alsof het beeld de beweging niet kan bijhouden. Ik vind dit best jammer, maar als jij op een normale manier gaat filmen, dan merk je hier weinig van. Ik heb overigens op video's gezien dat de HTC Sensation hier ook heel erg last van heeft, dus kennelijk is dit momenteel het maximaal haalbare qua opnamemogelijkheden van mobieltjes.
Eigenlijk heeft dit niks met snelheid van de CPU te maken. Het is het zgn. rolling shutter probleem. Dat hebben alle CMOS sensoren omdat deze lijn per lijn uitgelezen worden. Dan krijg je dit probleem in meer of mindere mate. Zelfs camera's zoals een Canon 5DmkII en Nikon D7000 hebben hier last van. Je moet gewoon vermijden dat je wilde bewegingen maakt. Dat kijkt overigens niet eens fijn, dus is niet echt een probleem.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman
  • Laatst online: 29-04 23:40

Nowhereman

Ygenweis

Toestel vandaag precies een week in bezit en heb tevens vandaag JuiceDefender (free) eens geinstalleerd. Gisteren merkte ik al dat het beter ging met de accu maar vandaag gaat het zowaar nog een stukje beter! Overigens moet ik daar wel bij vermelden dat ik het display pas 18 minuten aan heb gehad voor het checken van mail twitter/facebook, het checken van files en een paar websites en het installeren van JD.

-Pwn the day-

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 350713

Vraagje,

ik lees veel over de warmte van de S2.
Ik wil hem kopen en gebruiken met een hardcase. Kan de achterklep er dan niet afgelaten worden waardoor er iets meer warmte weg kan.

De case is toch groter dan de telefoon.

EJ

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 304064

Bij de review van de GS2 op tweakers hier is ook zichtbaar op hun foto's dat er die blauwe coating op het scherm is. Zichtbaar bij foto's waar het scherm uit staat.
Donker blauw is het dan ipv zwart.

Iemand had toch 2 sgs2's(hijzelf en zijn vrouw) stond in het vorige topic. Eentje had de blauwe schijn, de andere niet. Iemand hier al iets meer over gevonden ofzo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:53:
Bij de review van de GS2 op tweakers hier is ook zichtbaar op hun foto's dat er die blauwe coating op het scherm is. Zichtbaar bij foto's waar het scherm uit staat.
Donker blauw is het dan ipv zwart.

Iemand had toch 2 sgs2's(hijzelf en zijn vrouw) stond in het vorige topic. Eentje had de blauwe schijn, de andere niet. Iemand hier al iets meer over gevonden ofzo?
Dat was ik :). De coating bij de beide telefoons is hetzelfde als de telefoon uit staat, dus dat is het probleem niet. Waar we wel achter zijn dat de blauwe waas een stuk minder wordt als handmatig de helderheid opgeschroefd wordt.
Anoniem: 350713 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:49:
Vraagje,

ik lees veel over de warmte van de S2.
Ik wil hem kopen en gebruiken met een hardcase. Kan de achterklep er dan niet afgelaten worden waardoor er iets meer warmte weg kan.

De case is toch groter dan de telefoon.
Volgens mij is er rekening gehouden met het ontwerp dat op deze manier de warmte goed afgevoerd wordt door deze achterklep.De camera steekt nl. wel een stukje uit, dus het kan zijn dat de hardcase niet goed tegen de achterkant aan komt waardoor de warmte misschien minder goed afgevoerd kan worden.

Bij normaal gebruik (geen spelletjes) wordt hij nauwelijks warm.

Wat me trouwens opviel is dat de accu nu 4 contactpunten heeft tov de 3 v/d SGS1. Betere batterij managment?

[Voor 3% gewijzigd door The Wizard op 20-05-2011 12:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05 19:56
Ik was gisteren in Lobith bij mijn vriendin, en dat is echt op de grens met Duitsland.

Normaal gesproken staat er bij het netwerk teken altijd een "E" van Edge, een "G" van GPRS of "3G" voor UMTS.

2 vragen over:
In Lobith gisteren stond er bij het netwerk teken een "H". Heb, ondanks dat ik in Nederland was, de hele avond geen internet durven gebruiken anders dan WLAN omdat ik bang was dat dit voor een buitenlands netwerk stond. Klopt dit? (Staat overigens niets over in Manual)

En op mijn vorige mobiel, de Nokia N96/7, kwam er ook een 3.5G te staan. Dan wist ik dat ik dus optimaal bereik had. Ik heb tot dusver niet anders dan 3G zien staan... komt er gewoon geen 3.5G te staan of heb ik dat bereik gewoon nog niet gehad? Wat is het nou?!

7600X (PBO -25), 64GB DDR5-6000, ASUS TUF X670 PLUS, Gigabyte 4080 OC (UV@0.995mV)

Acties:
  • 0Henk 'm!

The Wizard schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:58:
[...]

Dat was ik :). De coating bij de beide telefoons is hetzelfde als de telefoon uit staat, dus dat is het probleem niet. Waar we wel achter zijn dat de blauwe waas een stuk minder wordt als handmatig de helderheid opgeschroefd wordt.
Maar de schermen verschillen dus nog altijd wat de schijn betreft als ze allebei op dezelfde helderheid staan? Of hoe?

Bij de ene is die coating feller zichtbaar van schuiner bekeken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
DutchManticore schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:00:
Ik was gisteren in Lobith bij mijn vriendin, en dat is echt op de grens met Duitsland.

Normaal gesproken staat er bij het netwerk teken altijd een "E" van Edge, een "G" van GPRS of "3G" voor UMTS.

2 vragen over:
In Lobith gisteren stond er bij het netwerk teken een "H". Heb, ondanks dat ik in Nederland was, de hele avond geen internet durven gebruiken anders dan WLAN omdat ik bang was dat dit voor een buitenlands netwerk stond. Klopt dit? (Staat overigens niets over in Manual)

En op mijn vorige mobiel, de Nokia N96/7, kwam er ook een 3.5G te staan. Dan wist ik dat ik dus optimaal bereik had. Ik heb tot dusver niet anders dan 3G zien staan... komt er gewoon geen 3.5G te staan of heb ik dat bereik gewoon nog niet gehad? Wat is het nou?!
HSDPA klinkt als de enige logische verklaring van die letter.
Weet niet of je daaruit kan afleiden dat je binnen/buitenlands netwerk heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Als je gaat roamen dan komt er een R ipv een E, 3G of H bij de verbindings streepjes te staan, daarnaast staat data-roaming default uit.

-Pwn the day-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:01:
[...]

Maar de schermen verschillen dus nog altijd wat de schijn betreft als ze allebei op dezelfde helderheid staan? Of hoe?

Bij de ene is die coating feller zichtbaar van schuiner bekeken?
Ja, de schermen verschillen nog steeds, ik heb het gevoel dat het wel minder wordt, maar dat kan ook gewenning zijn.

De coating is bij beide gelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
Ik heb inderdaad gecontroleerd of roaming uit stond, maar ik weet niet zeker of als je dat uitzet dat ook inhoud dat als de gebruiker echt dmv browser internetverbinding vraagt, dit ook geblokkeerd wordt.

Dat van die R bij roaming wist ik niet :P

En HSDPA. Dan weet ik dat ook weer.
Danku.

7600X (PBO -25), 64GB DDR5-6000, ASUS TUF X670 PLUS, Gigabyte 4080 OC (UV@0.995mV)

Acties:
  • 0Henk 'm!

DutchManticore schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:00:

2 vragen over:

De H staat voor HDSPA, is hetzelfde als 3,5 G. Wat er dus niet komt te staan.
H+ heb je ook nog, heb ik soms.(België)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:05:
[...]

De H staat voor HDSPA, is hetzelfde als 3,5 G. Wat er dus niet komt te staan.
H+ heb je ook nog, heb ik soms.(België)
H+ krijg ik vanaf Augustus pas ;).
Dan pas heb ik toegang tot het 7.2mb/sec mobiele data netwerk in Nederland.

En de H is dus 3.5G.

Duidelijk. Dit is m'n eerste NIET-Nokia sinds de SE K800i. Tijdje geleden dus alweer :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

Zelf heb ik ook een vraagje. Soms lees ik van WIFI dat automatisch uitgaat wanneer je het scherm uitzet en aan wanneer het scherm aangaat. Maar ik kan die optie nergens vinden?

Is dit wel te vinden in de stock software?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-05 13:53
Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:08:
Zelf heb ik ook een vraagje. Soms lees ik van WIFI dat automatisch uitgaat wanneer je het scherm uitzet en aan wanneer het scherm aangaat. Maar ik kan die optie nergens vinden?

In geavanceerde instellingen van WIFI, is altijd bij Android..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sneezydevil

Bij de wifi-instellingen de menu knop indrukken, dan geavanceerd klikken en dan wi-fi-slaapstandbeleid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-04 23:04
Even een tip naar aanleiding van de review van Tweakers over het minpunt dat de micro-sd slot achter de accu zit:

Je kan, als je het toestel aan de usb kabel hebt hangen, via Instellingen > Draadloos en netwerk > USB-hulpprogramma's gewoon toegang tot de micro-sd kaart krijgen.

Ik kwam hier ook maar net achter en het scheelt een hoop gedoe met de accu als je iets nieuws erop wilt zetten.

Maarja.. als je de micro-sd kaart wilt vervangen, dan zou je alsnog de accu eruit moeten halen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Voor de duidelijkheid:
G : GPRS (max 56 kbit/s)
E : EDGE (max 115 kbit/s) (Niet helemaal zeker...)
3G : UMTS (max 384 kbit/s)
H : HSDPA (van 3,6 tot 14,4 Mbit/s)
H+ : HSPA+ (tot 42 Mbit/s) Hier ondersteund de SGS2 tot 21 Mbit/s.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 17-04 12:50

Van wat ik heb gelezen is dat je beter WiFi op nooit kan laten staan. 3G slurpt namelijk meer stroom dan WiFi.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
Hey bedankt dan voor de verduidelijking :)

[Voor 95% gewijzigd door DutchManticore op 20-05-2011 13:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:25
ykz schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:12:
Even een tip naar aanleiding van de review van Tweakers over het minpunt dat de micro-sd slot achter de accu zit:

Je kan, als je het toestel aan de usb kabel hebt hangen, via Instellingen > Draadloos en netwerk > USB-hulpprogramma's gewoon toegang tot de micro-sd kaart krijgen.

Ik kwam hier ook maar net achter en het scheelt een hoop gedoe met de accu als je iets nieuws erop wilt zetten.

Maarja.. als je de micro-sd kaart wilt vervangen, dan zou je alsnog de accu eruit moeten halen :+
Inderdaad suf gedaan, de simkaart kun je wel zo verwijderen. Bij de originele Galaxy S is het precies andersom, daar moet de accu er uit voor de simkaart en hoeft dit niet voor de sd kaart.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sansar
  • Laatst online: 09-05 22:06
Famoso schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:31:
[...]

Dat is helaas niet mogelijk. Ligt aan google maps, niet aan het toestel.
Ik vond iets over een andere text to speech engine, waar je dan extra talen kan installeren. Volgens de omschrijving geldt dat OS-breed voor alle tekstoutput. Proberen waard?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ok bedankt voor het antwoord op men vraag.

Ik heb nog een vraag die ik hier al paar keer heb gevraagd maar is nog niet beantwoord.
Bij de stockmail app wil ik mijn hotmail om de 2 uur laten syncen. maar als ik bij het syncshema kijk dan kan ik enkel handmatig of push kiezen....

Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:24:
Ok bedankt voor het antwoord op men vraag.

Ik heb nog een vraag die ik hier al paar keer heb gevraagd maar is nog niet beantwoord.
Bij de stockmail app wil ik mijn hotmail om de 2 uur laten syncen. maar als ik bij het syncshema kijk dan kan ik enkel handmatig of push kiezen....

Iemand die dit weet?
Account niet als Premium (POP/IMAP) aanmaken. (ff huidige account wegmikken en opnieuw aanmaken)

-Pwn the day-

Acties:
  • 0Henk 'm!

Nowhereman schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:32:
[...]

Account niet als Premium (POP/IMAP) aanmaken. (ff huidige account wegmikken en opnieuw aanmaken)
Ok thanks! Nu staat dit bij controlefrequentie, om de 5 minuten enz... 10 min, 2uur,etc...

Maar nu heb ik niet meer het syncshema, nu kan ik dus niet meer wat te doen in piektijden of erbuiten kiezen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 23:04

Oekol

waka waka hey hey

Polster schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:11:
[...]

Wat is er mis met het default alarm?
Dat vraag ik me ook af. Mensen waarom zou je een andere app dan de default alarm willen hebben?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:38:
[...]

Ok thanks! Nu staat dit bij controlefrequentie, om de 5 minuten enz... 10 min, 2uur,etc...

Maar nu heb ik niet meer het syncshema, nu kan ik dus niet meer wat te doen in piektijden of erbuiten kiezen?
Klopt. Die boeien voor een niet-zakelijke gebruiker trouwens toch vrij weinig aangezien 'piektijden' meer te maken hebben/overeen komen met de kantoortijden. Indien je toch controle wilt over vaker/minder vaak synchen dan zul je naar andere apps moeten kijken.

-Pwn the day-

Acties:
  • 0Henk 'm!

Nowhereman schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:43:
[...]

Klopt. Die boeien voor een niet-zakelijke gebruiker trouwens toch vrij weinig aangezien 'piektijden' meer te maken hebben/overeen komen met de kantoortijden. Indien je toch controle wilt over vaker/minder vaak synchen dan zul je naar andere apps moeten kijken.
Ah ok bedankt voor de duidelijkheid!!!

Bij de incredible s kon ik dit wel gewoon doen, daarmee.

Nog eens bedankt om mijn vraag te beantwoorden!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Leoon. schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:40:
[...]

Dat vraag ik me ook af. Mensen waarom zou je een andere app dan de default alarm willen hebben?
'Gentle Alarm' bijvoorbeeld rekent je slaappatroon uit en wekt je dan in een andere fase van je slaap waardoor je fijner/rustiger wakker wordt ipv tegen het plafond aan schiet. --Nee dat is geen flauwe grap, check zelf maar in de market :)

-Pwn the day-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eew
  • Laatst online: 17-12-2018
The Wizard schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:12:
Voor de duidelijkheid:
G : GPRS (max 56 kbit/s)
E : EDGE (max 115 kbit/s) (Niet helemaal zeker...)
3G : UMTS (max 384 kbit/s)
H : HSDPA (van 3,6 tot 14,4 Mbit/s)
H+ : HSPA+ (tot 42 Mbit/s) Hier ondersteund de SGS2 tot 21 Mbit/s.
Sommige telefoons noemen HSDPA toch ook gewoon 3G?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:53
Iemand die mij kan helpen?

Ik klik Samsung Allshare aan, odmat ik even een video via mijn Samsung TV af wil spelen, ik kan het apparaat echter niet vinden. Zijn er meer mensen met dit probleem?

YouTube: ‪Samsung Galaxy S I9000-AllShare-DLNA- zum Samsung TV 1/2‬‏
Ik doe precies hetzelfde als dit..

Overigens: Wát een apparaat _O_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
Ik heb trouwens nog een leuk verhaal over de pink/green spot bij de camera en de blauwe waas over het scherm. Ik heb hem dus in Arnhem gekocht bij een telecom winkel daar.

De eerste die hij uit de doos haalde had dus een ENORME blauwe waas over het scherm. Ik heb de verkoper toen gezegd dat ik hem niet wilde hebben, en dat ik het wel erg vervelend vond, maar toch. Ik geef tenslotte 600 euro aan een mobieltje uit, dan wil ik ook een perfect exemplaar hebben.

Verkoper gaf aan er nog nooit van gehoord te hebben. Met klein beetje tegenzin heeft ie toch nog een andere gehaald. Geen blauwe waas, en toen begon ik dus erover dat ik de camera even wilde controleren. Vond hij natuurlijk niet leuk :P. En ja hoor, enorme gele/groene waas.

Gelukkig zag hij het natuurlijk zelf ook en toen had hij wel in de gaten dat ik niet gewoon zat te zeuren maar gewoon een 'slimme' consument was. Toen zonder problemen nog een doos opengemaakt en die was geheel foutvrij... en die heb ik dus meegenomen.

Beide verkopers hadden zelf nog nooit van beide problemen gehoord.
Maargoed, met dank aan Tweakers heb ik dus een goed toestel, en weten de verkopers nu ook van het bestaan van de problemen af _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

DutchManticore schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:51:
......Voor de 2e keer een hele lap tekst.....
:+

-Pwn the day-

Acties:
  • 0Henk 'm!

DutchManticore schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:51:
Ik heb trouwens nog een leuk verhaal over de pink/green spot bij de camera en de blauwe waas over het scherm. Ik heb hem dus in Arnhem gekocht bij een telecom winkel daar.

De eerste die hij uit de doos haalde had dus een ENORME blauwe waas over het scherm. Ik heb de verkoper toen gezegd dat ik hem niet wilde hebben, en dat ik het wel erg vervelend vond, maar toch. Ik geef tenslotte 600 euro aan een mobieltje uit, dan wil ik ook een perfect exemplaar hebben.

Verkoper gaf aan er nog nooit van gehoord te hebben. Met klein beetje tegenzin heeft ie toch nog een andere gehaald. Geen blauwe waas, en toen begon ik dus erover dat ik de camera even wilde controleren. Vond hij natuurlijk niet leuk :P. En ja hoor, enorme gele/groene waas.

Gelukkig zag hij het natuurlijk zelf ook en toen had hij wel in de gaten dat ik niet gewoon zat te zeuren maar gewoon een 'slimme' consument was. Toen zonder problemen nog een doos opengemaakt en die was geheel foutvrij... en die heb ik dus meegenomen.

Beide verkopers hadden zelf nog nooit van beide problemen gehoord.
Maargoed, met dank aan Tweakers heb ik dus een goed toestel, en weten de verkopers nu ook van het bestaan van de problemen af _/-\o_
Dus wanneer jij een foto trekt van een helemaal wit object, neem bijvoorbeeld een wit papier, dan is dit helemaal wit en is er in het midden geen roze vlek?
Er wordt gezegd dat iedereen dit heeft en het aan de software ligt, als dit echter niet het geval is wil ik ook wel een nieuwe.

Wat de blauwe waas betreft, als je uit een scherpe hoe naar je scherm kijkt, wordt het dan ook niet een klein beetje blauw? Het andere blauw ligt volgens mij ook aan die setting van automatische scherm voeding aanpassen.

Kijk ook eens of je last hebt van het gelige/donkerdere 1/3de van het scherm, dit is links terug te vinden bij grijze kleuren. Zoals bij het pull down menu, of een grijze afbeelding op google zoeken. Vooral zichtbaar in een volledig donkere kamer.

Hier een voorbeeld, hou er rekening mee dat het op de foto feller is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 23:04

Oekol

waka waka hey hey

Nowhereman schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:46:
[...]

'Gentle Alarm' bijvoorbeeld rekent je slaappatroon uit en wekt je dan in een andere fase van je slaap waardoor je fijner/rustiger wakker wordt ipv tegen het plafond aan schiet. --Nee dat is geen flauwe grap, check zelf maar in de market :)
Haha mijn ogen stonden al bol, ik dacht al watteefaaack. Maar checken kan ik nog niet. Wacht alweer een tijdje op mijn mobiel! Studentmobiel doet nog sloom :)

Dus zou je me misschien al een sneakpreview kunnen geven wat echt anders is?

[Voor 7% gewijzigd door Oekol op 20-05-2011 14:03]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• simontop
  • Laatst online: 30-08-2018
Wat voor letter(s) staan er dan bij jullie naast de balkjes van je verbinding?

Bij mij staat er een G met daar onder een pijl naar boven en naar beneden, Staat dit voor 3G of moet er dan echt 3g staan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

simontop schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:03:
Wat voor letter(s) staan er dan bij jullie naast de balkjes van je verbinding?

Bij mij staat er een G met daar onder een pijl naar boven en naar beneden, Staat dit voor 3G of moet er dan echt 3g staan?
Dan moet er echt 3G staan (of H).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• simontop
Famoso schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:04:
[...]

Dan moet er echt 3G staan (of H).
Is dat niet raar? :S

Heb hi met internet extreem, of verschilt dit per locatie welke verbinding kwa internet je hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:59:
[...]

Dus wanneer jij een foto trekt van een helemaal wit object, neem bijvoorbeeld een wit papier, dan is dit helemaal wit en is er in het midden geen roze vlek?
Er wordt gezegd dat iedereen dit heeft en het aan de software ligt, als dit echter niet het geval is wil ik ook wel een nieuwe.

Wat de blauwe waas betreft, als je uit een scherpe hoe naar je scherm kijkt, wordt het dan ook niet een klein beetje blauw? Het andere blauw ligt volgens mij ook aan die setting van automatische scherm voeding aanpassen.

Kijk ook eens of je last hebt van het gelige/donkerdere 1/3de van het scherm, dit is links terug te vinden bij grijze kleuren. Zoals bij het pull down menu, of een grijze afbeelding op google zoeken. Vooral zichtbaar in een volledig donkere kamer.

[afbeelding]
Net eens even een kiekje van mijn (witte latex) muur gemaakt.
De roze vlek is idd duidelijk zichtbaar.

Maar dit moet snel op te lossen zijn met een software update.
Hopelijk pakt samsung dat snel op.

Ondertussen maar eens aan broertjelief de fotograaf vragen hoe ik dat in tussentijd repareer in PSE.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

simontop schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:06:
[...]

Is dat niet raar? :S

Heb hi met internet extreem, of verschilt dit per locatie welke verbinding kwa internet je hebt.
KPN heeft over het algemeen goede dekking, dus je zou op de meeste plekken 3G of H moeten hebben. Kijk eens in je instellingen of de telefoon niet op "Alleen GSM" staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Leoon. schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:00:
[...]

Haha mijn ogen stonden al bol, ik dacht al watteefaaack. Maar checken kan ik nog niet. Wacht alweer een tijdje op mijn mobiel! Studentmobiel doet nog sloom :)

Dus zou je me misschien al een sneakpreview kunnen geven wat echt anders is?
Ai, dat kan frustrerend zijn wachten... heb um zelf bij Tmobile besteld en wat meer betaald maar had um wel binnen een dag in huis :) Sterkte met wachten, hij is 100% waard!

-Pwn the day-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• simontop
Famoso schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:10:
[...]

KPN heeft over het algemeen goede dekking, dus je zou op de meeste plekken 3G of H moeten hebben. Kijk eens in je instellingen of de telefoon niet op "Alleen GSM" staat.
huh nu ik je post lees pak ik mn mob op en staat er 3g en 3 sec daarna sprong hij naar H, zal dus wel aan de locatie liggen waar ik zit.

En nu springt hij weer naar G. het zal wel :)

Had wel nog een vraag, als ik bij staus van de telefoon kijk dan staat er bij Batterijstatus "ontladen" wat houd dit in?

[Voor 17% gewijzigd door simontop op 20-05-2011 14:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 19:14

TRaSH

koffie ?

Leoon. schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:40:
[...]

Wat ik vervelend vind met de default alarm is als ik donderdag avond me wekker zet dat hij om 5 uur af moet gaan stelt hij hem in standaard op donderdag 5 uur ipv de eerst komende 5 uur.
Wat dus vrijdag zou zijn.
Ik weet dat je ook de dag in kan stellen maar dat vind ik onhandig.

Zelfde geld voor de default calculator kan er geen % mee doen.
Makkelijk om bepaalde kortingen te berekenen.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:59:
[...]

[...]
Protip: Speel nou eens met de witbalans. Haal de witbalans van automatisch af, en dan is hij (zo goed als) weg.

[afbeelding]
Jawel, als ik de witbalans op automatisch laat staan is hij HEEL HEEL licht aanwezig. Niet zo overduidelijk als dat bij sommige modellen wel is.

En met witbalans op elke andere setting dan "automatisch" zie ik helemaal niets.

En wat betreft de blauwe waas. Dat is bij het model dat ik heb volledig afwezig.
Hij heeft in de winkel twee mobieltjes uit de doos gehaald, en voor 't eerst opgestart, toen we die naast elkaar hielden was de één enorm blauw, en de andere helder wit. Die helder witte heb ik nu mee.
MyrddinLXXIIX schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:06:
[...]

Net eens even een kiekje van mijn (witte latex) muur gemaakt.
De roze vlek is idd duidelijk zichtbaar.

Maar dit moet snel op te lossen zijn met een software update.
Hopelijk pakt samsung dat snel op.

Ondertussen maar eens aan broertjelief de fotograaf vragen hoe ik dat in tussentijd repareer in PSE.
Protip: Speel nou eens met de witbalans. Haal de witbalans van automatisch af, en dan is hij (zo goed als) weg.

En ik weet niet meer waar ik het vandaan heb, zal wel XDA zijn dan, maar ik meende ook een theorie gelezen te hebben waarin beweert werd dat die vlek wordt veroorzaakt doordat de CMOS zo dicht bij de CPU zit. Hitte / magnetisch veld whatever, zou conflicteren met de CMOS waardoor die vlek dus ontstaat.

Moest wel met software te corrigeren zijn.

[Voor 40% gewijzigd door DutchManticore op 20-05-2011 14:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Laatst online: 25-05 09:19
Ik heb zojuist de Case Mate Barely There case binnengekregen voor mijn S2. Eerder had ik al een Brando Ultra Clear erop geplakt die me erg goed bevalt.

Omdat het toestel heel dun is, lijkt hij wat kwetsbaar (wat wellicht niet zo is, maar het voelt zo). Ik wilde een stevig hoesje erom die niet teveel in de weg zou zitten en de Barely There kwam het meest in de buurt. Ik heb hem besteld bij Mobielbereikbaar.nl, zij zijn volgens mij de enige die deze Case Mate voorradig hebben.

Het hoesje zelf weegt 13 gram (zelf gewogen) en bestaat uit dun, maar zeer sterk materiaal. Kostbaar is het hoesje wel, € 20,-.

Zojuist heb ik hem om mijn telefoon geklikt en de pasvorm is goed. De aan/uit toets en de volumetoets zijn beiden nog te bedienen, al voel je wel dat het hoesje iets in de weg zit.

Het hoesje zit niet in de weg met swypen over het touchscreen en dat is met de normale gelcases wel het geval, dus dat is een pluspunt.

Het nadeel van dit hoesje is dat de hoeken van je telefoon aan de voorzijde onbeschermd blijven, dus als hij onverhoopt verkeerdom valt, dan heb je alsnog schade aan je telefoon. Ik heb in de praktijk wat tests gedaan (ik heb een zitzak hier op kantoor :P ) en het lijkt erop dat de telefoon altijd goed draait in de lucht voor hij de grond raakt.

Ik zal straks wat foto's maken van de case en hier plaatsen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:02
DutchManticore schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:18:
[...]

Jawel, als ik de witbalans op automatisch laat staan is hij HEEL HEEL licht aanwezig. Niet zo overduidelijk als dat bij sommige modellen wel is.

En met witbalans op elke andere setting dan "automatisch" zie ik helemaal niets.
Ik vraag me toch sterk af of dit wel een software probleem is. Of iedereen maakt de foto's in net iets andere omstandigheden of het is een hardwarematig defect imo. Als het software zou zijn kan het niet dat de een het wel heeft en de ander niet.

Ik heb die roze vlek ook. Minder dan de meesten, maar als ik een foto maak op plekken waar veel licht is, dan verdwijnt de vlek helemaal. Kan verklaren waarom de een zegt het wel te hebben en de ander niet als het om een softwarefout gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
gebruikershaes schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:26:
[...]

Ik vraag me toch sterk af of dit wel een software probleem is. Of iedereen maakt de foto's in net iets andere omstandigheden of het is een hardwarematig defect imo. Als het software zou zijn kan het niet dat de een het wel heeft en de ander niet.

Ik heb die roze vlek ook. Minder dan de meesten, maar als ik een foto maak op plekken waar veel licht is, dan verdwijnt de vlek helemaal. Kan verklaren waarom de een zegt het wel te hebben en de ander niet als het om een softwarefout gaat.
Van hierboven:
Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb, zal wel XDA zijn dan, maar ik meende ook een theorie gelezen te hebben waarin beweert werd dat die vlek wordt veroorzaakt doordat de CMOS zo dicht bij de CPU zit. Hitte / magnetisch veld whatever, zou conflicteren met de CMOS waardoor die vlek dus ontstaat.

Moest wel met software te corrigeren zijn.
Whaha je weet zeker dat je niets betaald krijgt om deze prut te promoten? Omdat je de website en alles erbij noemt met het verhaal dat we bij die website moeten bestellen omat 'zij de enige zijn die voorraadig zijn". :P

In ieder geval bedankt.

[Voor 16% gewijzigd door DutchManticore op 20-05-2011 14:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jobe1273
  • Laatst online: 07-03 12:49
Sneezydevil schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:10:
Ik zit met het volgende probleem heb de settings al een paar keer nagekeken, maar kan niks raars vinden:

<verhaal over sync settings>

De battery drain lijkt te ontstaan doordat de agenda bijna constant gesynced wordt, bij de google calendar kon ik het schema niet aanpassen, maar bij exchange wel.

Als ik nou bij situatie 4 het schema aanpas naar "1 keer per uur syncen", zou je denken hij gaat 1 keer per uur syncen, dit klopt voor contacts en mail, maar niet van de calender, zelfs dan gaat de calendar bijna constant lopen syncen. Ik loop pas sinds gisteren tegen dit probleem aan, omdat gisteren het eerste item in mijn calender gezet heb.

Ook de drain bij situatie 3 vind ik erg raar omdat, de google calender op zowel de telefoon als online leeg zijn, en toch blijft hij maar syncen, zodra ik 1 calender item op mijn telefoon heb.

Ik gebruik de standaard calender van touchwiz. Ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben, zo niet zou een factory reset me misschien kunnen helpen.
Ik ben hier toevallig gisteren ook achtergekomen. Wat bij mij het probleem heeft opgelost is het leeggooien van de calendar storage (settings - applications - running services - tabblad all. Hier klikken op calendar storage en vervolgens clear data). Sinds ik dat gedaan heb, synct de calender niet meer continu

[Voor 33% gewijzigd door jobe1273 op 20-05-2011 14:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nivk
  • Laatst online: 15-12-2022
GuiltyNL schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:26:
Niet hier maar hier: Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

Acties:
  • 0Henk 'm!

• simontop
GuiltyNL schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:26:
Ik heb zojuist de Case Mate Barely There case binnengekregen voor mijn S2. Eerder had ik al een Brando Ultra Clear erop geplakt die me erg goed bevalt.

Omdat het toestel heel dun is, lijkt hij wat kwetsbaar (wat wellicht niet zo is, maar het voelt zo). Ik wilde een stevig hoesje erom die niet teveel in de weg zou zitten en de Barely There kwam het meest in de buurt. Ik heb hem besteld bij Mobielbereikbaar.nl, zij zijn volgens mij de enige die deze Case Mate voorradig hebben.

Het hoesje zelf weegt 13 gram (zelf gewogen) en bestaat uit dun, maar zeer sterk materiaal. Kostbaar is het hoesje wel, € 20,-.

Zojuist heb ik hem om mijn telefoon geklikt en de pasvorm is goed. De aan/uit toets en de volumetoets zijn beiden nog te bedienen, al voel je wel dat het hoesje iets in de weg zit.

Het hoesje zit niet in de weg met swypen over het touchscreen en dat is met de normale gelcases wel het geval, dus dat is een pluspunt.

Het nadeel van dit hoesje is dat de hoeken van je telefoon aan de voorzijde onbeschermt blijven, dus als hij onverhoopt verkeerdom valt, dan heb je alsnog schade aan je telefoon. Ik heb in de praktijk wat tests gedaan (ik heb een zitzak hier op kantoor :P ) en het lijkt erop dat de telefoon altijd goed draait in de lucht voor hij de grond raakt.

Ik weet niet of ik gelijk heb maar is dit niet hetzelfde hoesje alleen dan zonder text van casemate er op?

http://www.erhantelecom.n...-zwart-silicone-soft-case

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05 09:17
TRaSH schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:16:
[...]

....
Zelfde geld voor de default calculator kan er geen % mee doen.
Makkelijk om bepaalde kortingen te berekenen.
En als je je foon nu eens kantelt terwijl de calculator openstaat... :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Laatst online: 25-05 09:19
simontop schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:31:
[...]

Ik weet niet of ik gelijk heb maar is dit niet hetzelfde hoesje alleen dan zonder text van casemate er op?

http://www.erhantelecom.n...-zwart-silicone-soft-case
Nee bovenstaande is een flexibel en siliconen hoesje, het hoesje van Case Mate is stijf en valt meer langs je scherm dan dat hij er overheen valt.
Prima tip, je hebt gelijk. Ik zal mijn bevindingen daar verder plaatsen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 19:14

TRaSH

koffie ?

heutsm schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:32:
[...]

En als je je foon nu eens kantelt terwijl de calculator openstaat... :)
lol
Stom niet gezien.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05 13:54
Anoniem: 335178 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:43:
[...]

Nee het is als het ware geen overstap.

Wat ze doen is jij heb een contract A jij neemt een 2de Contract B (bij een andere provider bijv.) maar deze laat je pas ingaan op het moment dat Contract A afgelopen is.

Zo kan je namelijk je toestel meekrijgen, en je contract B gaat pas in op de datum waarvoor jij getekend heb.
Dus dan ook pas geldig.

Kortom 2 contracten maar 1 met een latere geldigheidsdatum.
LOL, ja maar dat werkt dus niet zo. Je mag best 2 contracten afsluiten maar dan wel met 2 verschillende nummers. Je mag alleen een contract in de toekomst aansluiten als je nummerbehoud doet vanaf een andere provider! En dat is maximaal 3 maanden voor de einddatum van je contract. Elke andere manier is fraude!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik krijg maar geen GPS fix. Als het al lukt is het pas na een half uur.

Ik test het met GPS essentials en ook in de praktijk. Iemand een oplossing? Ik krijg namelijk het idee dat de GPS chip stuk is.
Pagina: 1 2 3 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee