Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04 20:13
jobe1273 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:28:
[...]

Ik ben hier toevallig gisteren ook achtergekomen. Wat bij mij het probleem heeft opgelost is het leeggooien van de calendar storage (settings - applications - running services - tabblad all. Hier klikken op calendar storage en vervolgens clear data). Sinds ik dat gedaan heb, synct de calender niet meer continu
Dat lijkt te werken, hij verwijderd dan alle calendar items, die na een sync natuurlijk gelijk weer terug komen. Hij heeft nu al een paar minuten niet gesynced, ik ga het eens even in de gaten houden.

Bedankt in ieder geval :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-05 22:38
(jarig!)
Hey jongens ik wil heel graag een Samsung Galaxy S2 aanschaffen, maar ik twijfel erg aan of ik gewoon een los toestel koop of met abonnement.

Los kost hij ongeveer 500 euro toch?
Hoeveel ben ik in totaal kwijt met een abonnement?

Ik bel eigenlijk weinig mobiel, sowieso minder dan 100 minuten per maand, dus een te dure abonnement is overbodig voor mij.

Wat kan ik het beste doen?

Wat is het goedkoopste optie voor mij?

Wat is het goedkoopste abonnement op dit moment?

En zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij aanschaf?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:45

The Wizard

Moderator Mobile
NeutraleGast schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:07:
Hey jongens ik wil heel graag een Samsung Galaxy S2 aanschaffen, maar ik twijfel erg aan of ik gewoon een los toestel koop of met abonnement.

Los kost hij ongeveer 500 euro toch?
Hoeveel ben ik in totaal kwijt met een abonnement?

Ik bel eigenlijk weinig mobiel, sowieso minder dan 100 minuten per maand, dus een te dure abonnement is overbodig voor mij.

Wat kan ik het beste doen?

Wat is het goedkoopste optie voor mij?

Wat is het goedkoopste abonnement op dit moment?

En zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij aanschaf?
Je moet daarvoor in het andere topic zijn. [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-05 09:19
DutchManticore schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:28:
Whaha je weet zeker dat je niets betaald krijgt om deze prut te promoten? Omdat je de website en alles erbij noemt met het verhaal dat we bij die website moeten bestellen omat 'zij de enige zijn die voorraadig zijn". :P

In ieder geval bedankt.
Erm, hahaha, tsja, misschien ligt het in mijn commerciele roots, maar ik krijg niets van die shop en ik ken ze ook niet. :X

Ik probeer behulpzaam te zijn, zodat lezers er iets aan hebben.

Ik zit zelf in een compleet andere branche. :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 144053

Leoon. schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:00:
[...]

Haha mijn ogen stonden al bol, ik dacht al watteefaaack. Maar checken kan ik nog niet. Wacht alweer een tijdje op mijn mobiel! Studentmobiel doet nog sloom :)

Dus zou je me misschien al een sneakpreview kunnen geven wat echt anders is?
Ik had hem ook bij studentmobiel besteld, maar uiteindelijk maar (na het smsje dat het nog een week zou duren) geannuleerd en bij de VF shop gehaald voor 15 euro duurder. Kon hem niet meteen meenemen (ivm nummerbehoud Hi-->VF), maar die middag werd ik gebeld dat ik hem op kon halen:)

Ontopic: Net geroot. Nog nooit gedaan, spannend was het, maar verrassend simpel! Gelijk alle hubs enzo eraf gegooid:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ObiTewodros
(jarig!)
Anoniem: 144053 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:24:
[...]

Ik had hem ook bij studentmobiel besteld, maar uiteindelijk maar (na het smsje dat het nog een week zou duren) geannuleerd en bij de VF shop gehaald voor 15 euro duurder. Kon hem niet meteen meenemen (ivm nummerbehoud Hi-->VF), maar die middag werd ik gebeld dat ik hem op kon halen:)

Ontopic: Net geroot. Nog nooit gedaan, spannend was het, maar verrassend simpel! Gelijk alle hubs enzo eraf gegooid:)
Dus als je het bij vodafone webshop bestelt, kun je het in een van hun filialen ophalen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

NeutraleGast schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:32:
[...]

Dus als je het bij vodafone webshop bestelt, kun je het in een van hun filialen ophalen?
Ik ben gewoon naar een VF winkel gegaan en daar ter plekke een contract laten opstellen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-04 13:04
Mijn toetsenbord crasht regelmatig (vaak in Whatsapp). Meer mensen last van?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman
  • Laatst online: 29-04 23:40

Nowhereman

Ygenweis

earthknake schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:36:
Mijn toetsenbord crasht regelmatig (vaak in Whatsapp). Meer mensen last van?
Nope geen last van (standaard swype tobo hier), welk tobo gebruik je?

-Pwn the day-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:35
Anoniem: 144053 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:24:
[...]

15 euro duurder? Bij welke abo is dat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-05 11:24

Satom

Verzamel ervaringen

Heb hem nu ook! Wou bij Hi blijven maar die hebben het verprutst, dus maar naar Vodafone! ThePhoneHouse had nog 1 toestel (lucky me!)

Maar ontopic, hoe werkt GPS? Want als ik de applicatie Navigatie opstart blijft ie op "Wachten op locatie" staan?
iemand een idee? Heb GPS wel aanstaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:04

Oekol

waka waka hey hey

TRaSH schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:16:
[...]

Wat ik vervelend vind met de default alarm is als ik donderdag avond me wekker zet dat hij om 5 uur af moet gaan stelt hij hem in standaard op donderdag 5 uur ipv de eerst komende 5 uur.
Wat dus vrijdag zou zijn.
Ik weet dat je ook de dag in kan stellen maar dat vind ik onhandig.

Zelfde geld voor de default calculator kan er geen % mee doen.
Makkelijk om bepaalde kortingen te berekenen.
Oke duidelijk en bedankt! Ik heb nu namelijk ook geen problemen met mijn wekker op me Jet, maar het zal ook wel loslopen. Hoop dat ik volgende week aan de beurt ben om het toestel van binnen en buiten is nauwkeurig te gaan inspecteren ;).

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 406365

Ik krijg KIES niet geinstalleerd.

Ik krijg dan het volgende bericht:

Heeft er iemand een oplossing?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• earthknake
  • Laatst online: 18-04 13:04
Nowhereman schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:39:
[...]

Nope geen last van (standaard swype tobo hier), welk tobo gebruik je?
Ook de Swype. Maar als ie crasht dan schakel ik over naar Samsung en die crasht dan een paar uur later ook weer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Vliegtuig02 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:47:
Heb hem nu ook! Wou bij Hi blijven maar die hebben het verprutst, dus maar naar Vodafone! ThePhoneHouse had nog 1 toestel (lucky me!)

Maar ontopic, hoe werkt GPS? Want als ik de applicatie Navigatie opstart blijft ie op "Wachten op locatie" staan?
iemand een idee? Heb GPS wel aanstaan.
Pulldown menu op je start-scherm -> GPS

@Nielsio: Gewoon op toch doorgaan klikken ;-)

-Pwn the day-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drunkfux
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 10:38
Anoniem: 406365 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:47:
Ik krijg KIES niet geinstalleerd.

Ik krijg dan het volgende bericht:

[afbeelding]

Heeft er iemand een oplossing?
Op toch doorgaan klikken? 8)7
Dat is gewoon een melding dat de drivers niet door microsoft gecertificeerd zijn, negeren en fijn doorklikken..

Krijg je bv ook met nvidia beta drivers, verder niks mis mee.

Systeem Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

earthknake schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:49:
[...]

Ook de Swype. Maar als ie crasht dan schakel ik over naar Samsung en die crasht dan een paar uur later ook weer.
Misschien een andere app of extra tobo geïnstalleerd die de boel verstiert? Heb zelf nog niet meegemaakt (week in gebruik) dat ie crashed.

-Pwn the day-

Acties:
  • 0Henk 'm!

Fist schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:43:
[...]

15 euro duurder? Bij welke abo is dat?
BSW200

Ontopic: Weet iemand hoe je bij het swype toetsenbord links van de spatie de taalknop weg kan halen? Ik druk er telkens op en dan krijg ik duits enzo. Is niet helemaal de bedoeling:p

Ik heb ook geen vastlopers met whatsapp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 26-05 10:05
Iemand enig idee als ze hem in Makro of Media Markt hebben? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fist
Anoniem: 144053 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:52:
[...]

BSW200

Ontopic: Weet iemand hoe je bij het swype toetsenbord links van de spatie de taalknop weg kan halen? Ik druk er telkens op en dan krijg ik duits enzo. Is niet helemaal de bedoeling:p

Ik heb ook geen vastlopers met whatsapp
Bij de Vodafone website betaal je 104 euro bij, bij studentmobiel 33. Is het in de VF winkel anders dan op de website?:/

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 406365

drunkfux schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:50:
[...]

Op toch doorgaan klikken? 8)7
Dat is gewoon een melding dat de drivers niet door microsoft gecertificeerd zijn, negeren en fijn doorklikken..

Krijg je bv ook met nvidia beta drivers, verder niks mis mee.
Werkt niet.. het venster blijft maar verschijnen... :|

Acties:
  • 0Henk 'm!

Fist schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:54:
[...]

Bij de Vodafone website betaal je 104 euro bij, bij studentmobiel 33. Is het in de VF winkel anders dan op de website?:/
In de winkel heb ik er 55 voor betaald. Via de site staat idd anders.

Bij de mediamarkt hier is hij er.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 26-05 10:05
Anoniem: 144053 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:55:
[...]

Verkopen zij ook enkel het los toestel simlock vrij?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007

Oekol

waka waka hey hey

frye schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:56:
[...]

Verkopen zij ook enkel het los toestel simlock vrij?
Ja ze verkopen het toestel ook 'los'.

[Voor 9% gewijzigd door Oekol op 20-05-2011 15:57]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fist
Anoniem: 144053 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:55:
[...]

In de winkel heb ik er 55 voor betaald. Via de site staat idd anders.

O toch maar even langs gaan dan. Bij de MM kan je ook gewoon een abo afsluiten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Nowhereman schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:49:
[...]

Pulldown menu op je start-scherm -> GPS

@Nielsio: Gewoon op toch doorgaan klikken ;-)
Dat heb ik gedaan, daar staat ie aan, en als ik dan naar navigatie ga zegt ie dus dat ie wacht op locatie, na een paar seconde/minuten word scherm zwart (vergrendelt ie denk ik) en als ik dan ontgrendel met de knop aan de zijkant weer wil ontgrendelen is de navigatie app gesloten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-01 21:11
Vliegtuig02 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:57:
[...]
Dat heb ik gedaan, daar staat ie aan, en als ik dan naar navigatie ga zegt ie dus dat ie wacht op locatie, na een paar seconde/minuten word scherm zwart (vergrendelt ie denk ik) en als ik dan ontgrendel met de knop aan de zijkant weer wil ontgrendelen is de navigatie app gesloten.
download even een gps check tooltje uit de market place...?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Vliegtuig02 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:57:
[...]
Opzich zou je toestel niet in standby moeten gaan als je je navigatie aan hebt (lijkt me namelijk erg lastig navigeren), zet in iedergeval je scherm timeout even op 1 minuut of langer, puur om te zien of je een fix krijgt (anders moet je steeds het toestel 'wakker' blijven houden). De eerste keer een GPS fix krijgen kan even duren, als het binnen dicht bij een raam niet wil, probeer het dan buiten even. Een GPS fix heb ik meestal binnen een minuut en soms zelfs al binnen 10 seconden (hotfix).

-Pwn the day-

Acties:
  • 0Henk 'm!

Fist schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:57:
[...]

O toch maar even langs gaan dan. Bij de MM kan je ook gewoon een abo afsluiten?
Ja, maar daar was hij icm BSW200 duurder dan bij de VF shop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Bedankt jongens (en meisjes!)

Het is al gelukt, weet niet wat ik verkeerd deed, maar het werkt nu ;)
Ben er erg blij mee:D

Hoe heb ik dit gefixed? Weet niet precies, had Google Maps vanuit de market bijgewerkt en hyves, En hyves wou ook GPS doen en die vond mijn locatie in één keer, dus dacht probeer ik navigatie ook nog een keer. En toen lukte het wel:P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CeetjeBeetje
NeutraleGast schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:32:
[...]

Nee.. Ik heb telefonisch besteld bij Vodafone en ben daarna de stad in geweest omdat ik even naar een winkel wilde gaan om het toestel toch in mijn handen te houden. Toen bleek dat de Vodafone winkel in de stad een dag later toestellen geleverd zou krijgen en ik nog minimaal een week moest wachten op de bezorging aan huis heb ik Vodafone gebeld met de vraag of ik niet gewoon het toestel in de winkel op kon halen.. Dit was niet mogelijk volgens de Miep die ik aan de lijn had.. |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• asennamm
  • Laatst online: 20-05 10:09
Okey,

Sinds eergisteren heb ik de telefoon en ik dacht updaten met Kies (op pc met windows 7 64 bit).
Nou beter niet kunnen doen.
Halverwege vastgelopen, telefoon uitgezet en weer aangezet.
Hij herkende m'n simkaart niet meer.
Maar weer uitgezet en aangezet.
Stond ie ineens in vliegtuigstand en met geen mogelijkheid meer uit te krijgen (niet in het menutje dat je krijgt wanneer je de telefoon uitzet en niet bij instellingen).
Toen heel aantal keer uitgezet, factory reset enzo, maar niets hielp.

Daarna de batterij, simkaart en geheugkaartje eruit gedaan en een tijdje laten liggen.
Omdat ik het niet normaal vond heb ik in de tussentijd de klantenservice/helpdesk van Samsung gebeld.

Ben ik net m'n probleem uit aan het leggen (en in de tussentijd de telefoon weer in elkaar aan het zetten) en wat denk je? Herkent hij de simkaart weer en is hij uit de vliegtuigstand.

Toch nog een klacht ingediend over de ongelofelijke klungelighied van KIES.
En daarna niet meer geupdate omdat ik geen zin heb in weer zo'n vastloper.

Heeft iemand iets soortgelijks al meegemaakt en zo ja, waar ligt dit aan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:50

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik kan sowieso niet normaal updaten met Kies. Hij zegt steeds dat ik moet verbinden in PC-studio mode oid, maar ik heb geen idee hoe ik dat aan moet zetten.
Nadien nog een keer via wifi met Kies verbonden. De firmware upgrade is er toen wel door gekomen, en dat vond ik wel voldoende.
Waar gebruiken jullie Kies nog verder voor? Bestanden kan je toch ook gewoon uitwisselen met de telefoon?
Op kantoor op mijn Vista-machine heb ik niets geinstalleerd en kon ik zo bestanden heen en weer gooien (telefoon werd herkend, en is als telefoon te benaderen).
Thuis verbind ik en zet ik USB-ontkoppelen aan, zodat ik twee drive-letters erbij krijg (eentje voor SD-kaartje, eentje voor interne opslag).

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:39
Factory Reset here we go... ben benieuwd of mijn accuduur er beter op wordt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Battle of the (Android) beasts SGS 2 vs Sensation

http://www.slashgear.com/...slashgear+%28SlashGear%29

Pc build in progress: Evolv Shift Air/X570/32gb 3600CL16/RTX2070s/500gb Samsung Evo/2tb Intel 660p/Bequiet SFX-L 600w - RTX3000/Ryzen 4000 here i come

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 324296

Krijg mijn gss2 niet op mijn wifi netwerk thuis. Enige beveiliging op het netwerk is de macfilter. Heb hier ook het macadres van mijn mobiel ingezet ( 00 e dan je mac toch?) maar toch wil hij er niet op komen. Ik gebruik een SMC router. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
Hmm ze zijn toch wel erg positief over de Sensation.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Phusebox schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:42:
[...]

We wachten af

Acties:
  • 0Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 19:42
[...]

Daar is toch niks mis mee? Twee top modellen kunnen toch leuk naast elkaar leven :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik heb een tijdje geleden wel eens screens gezien van mensen met batterij info, hoeveel die gebruikt was e.d. Staat die App standard op de telefoon?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

[...]

Wat had je dan verwacht, dat de Sensation een baggertoestel zou zijn? Uit het artikel blijkt niets dat al niet bekend was op basis van de specs.De Sensation en Galaxy S2 ontlopen elkaar niet veel en hebben ieder zo hun voor- en nadelen.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:53
Instellingen > Over de telefoon ? Natterijverbruik. Volgende keer zelf zoeken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Studentmobiel heeft zojuist bij mij 40 euro incasso uitgevoerd terwijl ik al een week geleden dat heb betaald aan de balie van TNT (rembours)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05 16:39

Roytoch

Nietes

Mitashi schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:09:
Instellingen > Over de telefoon ? Natterijverbruik. Volgende keer zelf zoeken :)
En als je op de grafiek klikt wordt'ie groter en krijg je dat streepjesoverzicht dat je ook regelmatig ziet.
Pyrone89 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:09:
Studentmobiel heeft zojuist bij mij 40 euro incasso uitgevoerd terwijl ik al een week geleden dat heb betaald aan de balie van TNT (rembours)
Wij kunnen het niet voor je terughalen. Bel studentmobiel en leg het uit, maandag dan. @hieronder: volgens mij kan je niet storneren in het weekend dus dat zou toch maandag zijn, bel eerst met studentmobiel. Storneren kan een hoop administratieve rotzooi veroorzaken, zeker als de administratie bij hun niet klopt. Voor je het weet kan je aan een incassobureau uitleggen dat je dubbel betaald hebt, ipv aan een studentmobiel medewerker.
@hieronderhieronder: ah, te laat. Momentje van nadenken is er ook niet meer bij tegenwoordig.

[Voor 61% gewijzigd door Roytoch op 20-05-2011 18:15]

Welles

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Direct laten storneren dan lijkt me.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pyrone89
Famoso schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:11:
[...]

Direct laten storneren dan lijkt me.
Zojuist gedaan en direct laten blokkeren.

Hierbij dus een waarschuwing voor iedereen die via Studentmobiel besteld heeft. Bel je bank en laat dit nummer blokkeren als je niet wilt dat er onrechtmatig geld van je rekening wordt gehaald: 4634147

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
Phusebox schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:30:
Factory Reset here we go... ben benieuwd of mijn accuduur er beter op wordt.
Grr, bedankt voor de tips om te rooten, backuppen en factory reset te doen.... My Backup Pro wil niks herstellen, blijft steeds hangen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:56
Je kunt het toestel toch niet meenemen zonder te betalen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pyrone89
thecompany schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:20:
[...]

Je kunt het toestel toch niet meenemen zonder te betalen?
Idd, dat is dus ook het rare.

Dat heb ik als bewijs mochten ze gaan zeuren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

roy.ahuis schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:11:
[...]

@hieronderhieronder: ah, te laat. Momentje van nadenken is er ook niet meer bij tegenwoordig.
Storneren is hier het beste wat je kunt doen. Studentmobiel schrijft ten onrechte geld van een rekening af, de klant constateert dit en haalt het geld terug. Daarna doet de klant melding bij studentmobiel en zullen zij constateren dat zij inderdaad een fout hebben gemaakt. Blijven ze daarna alsnog beweren recht op het geld te hebben, dan is eenvoudig aan te tonen dat er al betaald is. Ook aan het incassobureau.

[Voor 8% gewijzigd door Famoso op 20-05-2011 18:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-05 15:44
We.are.cake schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:01:
[...]

Daar is toch niks mis mee? Twee top modellen kunnen toch leuk naast elkaar leven :P
3? Optimus 2x doet ook me (toch vanaf 2.3.3 of 2.2 10c)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 316698

Heeft iemand hier de Sensation content van Vodafone en zou diegene even kort willen uitleggen wat dat dan voor een 'content' is? Zijn dat ook de mensen met de dubbele seal verpakking?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drunkfux
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 10:38
Anoniem: 324296 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:42:
Krijg mijn gss2 niet op mijn wifi netwerk thuis. Enige beveiliging op het netwerk is de macfilter. Heb hier ook het macadres van mijn mobiel ingezet ( 00 e dan je mac toch?) maar toch wil hij er niet op komen. Ik gebruik een SMC router. Iemand enig idee?
De router toevallig op de 5Ghz band draaien?

Systeem Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 11:27
Heb hem nu ook een paar uur.
Kom van een Desire en de volgende dingen vallen me op:

pro's

- Snelheid >:)
- Scherm _/-\o_
- Camera O+

Cons

- Locksreen 8)7
- Geen status LED :?
- backcover |:(
- Touchwiz :X

Al met al best een leuk toestel ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-05 17:38
ApOE schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 19:03:

pro's

- Scherm _/-\o_
- Camera O+

Cons

- Locksreen 8)7

Ik kom ook van de HTC Desire, en ik vind TouchWiz een pro hoor. Ik vind het best mooi en handig.
Lockscreen vind ik ook geen nadeel. Over de backcover heb je wel gelijk, ik vind dat het er moeilijk af te krijgen is. Ik hoop dat ik het er niet al te vaak vanaf ga moeten halen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
ApOE schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 19:03:

pro's

- Scherm _/-\o_
- Camera O+

Cons

- Locksreen 8)7

- Lockscreen kan je wijzigen met widgetlocker
- Kan je omzeilen met NoLed
- Misschien komen er andere uitvoeringen op Ebay na een tijd
- LauncherPro Plus of andere Launchers

Conclusie de con's die jij opnoemt zijn bijna allemaal te omzeilen met vervangers in de androidmarket en de backcover zou in de nabije toekomst ook vervangen kunnen worden met andere covers.

Pc build in progress: Evolv Shift Air/X570/32gb 3600CL16/RTX2070s/500gb Samsung Evo/2tb Intel 660p/Bequiet SFX-L 600w - RTX3000/Ryzen 4000 here i come

Acties:
  • 0Henk 'm!
Wat meer stroom vreet dan een ledje... Maarja ach dat is wel beetje mierenn*#ken

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-02 20:18
CLB schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 19:26:
[...]

Wat meer stroom vreet dan een ledje... Maarja ach dat is wel beetje mierenn*#ken
Ik weet niet precies hoe NoLed gebruik maakt van het scherm, maar het is technisch mogelijk om altijd "iets kleins" in beeld te hebben zonder het hele scherm in te schakelen met Amoled displays, het kan dus net zo zuinig als een gewone led...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05 19:56
Ok, nu een dag in gebruik en ben nog steeds helemaal enthousiast.
Dit is mijn eerste batterijcycle pas maar t valt me niets tegen qua verbruik. En het mooiste is nog dat het alleen maar beter wordt. Yay

7600X (PBO -25), 64GB DDR5-6000, ASUS TUF X670 PLUS, Gigabyte 4080 OC (UV@0.995mV)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-11-2020
Ik heb het vast gemist en ik vind het niet direct meer terug via de search : waar is de gezichtsherkenning gebleven?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• onderduikert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-04 23:56
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel rustig vind zonder status ledje :-)
Geen ledje wat loopt te flikkeren "kom eens hier en kijk eens ff wat er gebeurt is" en geen lichtflitsen door de donkere nacht als ie op mijn nachtkastje ligt.
Gewoon een lekker zwarte rustige telefoon........ik begin mijn SGII steeds meer te waarderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Laatst online: 22:30
spl3ndr schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 19:36:
Ik heb het vast gemist en ik vind het niet direct meer terug via de search : waar is de gezichtsherkenning gebleven?
Ja dat vroeg ik mijzelf ook al af... Kan het btw ook niet op Youtube vinden...

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 304064

[...]

Zo dom wel dat ze bij de foto's de sgs2 niet op dezelfde brightness zetten, maar minder helder. Waarschijnlijk ook nog gewoon de schermvoeding automatisch aanpassen aanstaan, en dan zeggen dat het blauw schijnt, haha.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 324296

Uhm weet niet wat je hier precies mee bedoeld. En wat kan ik hier aan veranderen?
drunkfux schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:59:
[...]

De router toevallig op de 5Ghz band draaien?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• glennl
  • Laatst online: 06-10-2020
terrorvogel schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:00:
[...]

Ja dat vroeg ik mijzelf ook al af... Kan het btw ook niet op Youtube vinden...
Ik las hierover het volgende op internet:

"the facial recognition feature was thrown to the kerb because it was possible to unlock it by using a photo."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-05 12:26
Hoe is dit toestelletje qua broekzak? Hij is wel erg groot hé? Iemand hier tegenaan gelopen?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Peerd003
  • Laatst online: 22-05 21:41
Arjan A schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:45:
Ik kan sowieso niet normaal updaten met Kies. Hij zegt steeds dat ik moet verbinden in PC-studio mode oid, maar ik heb geen idee hoe ik dat aan moet zetten.
Nadien nog een keer via wifi met Kies verbonden. De firmware upgrade is er toen wel door gekomen, en dat vond ik wel voldoende.
Waar gebruiken jullie Kies nog verder voor? Bestanden kan je toch ook gewoon uitwisselen met de telefoon?
Op kantoor op mijn Vista-machine heb ik niets geinstalleerd en kon ik zo bestanden heen en weer gooien (telefoon werd herkend, en is als telefoon te benaderen).
Thuis verbind ik en zet ik USB-ontkoppelen aan, zodat ik twee drive-letters erbij krijg (eentje voor SD-kaartje, eentje voor interne opslag).
Probleem met verbinden Kies via USB.
Probeer eens: Instellingen --> Applicaties --> Ontwikkeling --> USB-fouten opsporen: niet aangevinkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jo...
yohan schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:10:
Hoe is dit toestelletje qua broekzak? Hij is wel erg groot hé? Iemand hier tegenaan gelopen?
In mijn broekzak past hij, maar denk niet dat hij in mijn andere broek past :p
Maar hij is wel heel dun, dus zwaar ofzo voelt het niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 22:34
Shake to unlock; hebben ze er helaas ook uitgehaald :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
Nee helemaal niet.
Omdat hij zo dun is voel je hem zelfs helemaal niet zitten. Heb vandaag (oa in de trein) meerdere schrikreacties gehad omdat ik dacht dat ik hem verloren was :X
RMX schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:12:
Shake to unlock; hebben ze er helaas ook uitgehaald :(
Ah joh. Daar zijn vast al appjes voor.

[Voor 21% gewijzigd door DutchManticore op 20-05-2011 20:14]

7600X (PBO -25), 64GB DDR5-6000, ASUS TUF X670 PLUS, Gigabyte 4080 OC (UV@0.995mV)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Wat denk je nou zelf. Geen ene telefoon wordt populair alsie niet in een standaard broekzak past. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

Dat hij groot is maakt nie uit. Of je nu een papiertje van 12 cm lang en 6 cm breed in je broekzak hebt of een een van 10 cm bij 4cm ofzo. Het is de dunheid die telt en het gewicht. Ik heb geen enkele last van de grote. Ik voel hem niet eens zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:13:
[...]

Dat hij groot is maakt nie uit. Of je nu een papiertje van 12 cm lang en 6 cm breed in je broekzak hebt of een een van 10 cm bij 4cm ofzo. Het is de dunheid die telt en het gewicht. Ik heb geen enkele last van de grote. Ik voel hem niet eens zitten.
Dit dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vandaag de SII van een collega van me gezien.

Hij gaf 'm aan... eeeeww! Dun, groot, voelt enorm kwetsbaar aan. :o

Knap gemaakt, maar ik vraag me af hoe lang het duurt voordat er velen met kapotte apparaten zitten, dat ding is echt ernstig groot en ook echt kwetsbaar, volgens mij.

Maar goed, de tijd zal 't leren.

Mooi groot scherm, dat zeker.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0Henk 'm!

Mijn batterij is nu 1dag en 1 uur van de lader. Bij standby valt alles wel mee van de procentjes die weggaan.
Maar eenmaal als ik de telefoon aan heb en er wat mee begin te spelen vliegen de procentjes echt voorbij.
Daarstrak had ik bijvoorbeeld nog 52 procent. Toen heb ik een paar spelletjes gedownload wat ge-internet en de spelletjes gespeeld voor ongeveer 45 minuten--> batterij gezakt naar 26%. Auto brightness op en het scherm stond niet helder.

Andere ook zoveel last van de procentjes die toch wel snel dalen dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
Ramzzz schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:17:

Knap gemaakt, maar ik vraag me af hoe lang het duurt voordat er velen met kapotte apparaten zitten, dat ding is echt ernstig groot en ook echt kwetsbaar, volgens mij.

Hoezo kwetsbaar?
Hij is dun, met een groot oppervlakte, zo ver klopt je verhaal nog.

Maar dat kwetsbaar? Het is één solide blok! Ik heb hem aan beide kanten vastgehad, en er redelijk wat torsie op uitgeoefend en hij kraakt niet eens. Alles past perfect in elkaar en het ding voelt zo stevig als een baksteen.

Als je twijfelt als koper, ga dan gewoon even naar een telecom shop, en dan kun je hem daar even 'voelen'.

Edit://

Euh jullie hebben het allemaal continue over percentages wat betreft de batterij. Waar kun je die zien?
Want ik kan alleen maar een groen batterijtje vinden dat steeds 'leger' wordt. En ik heb die batterijapp ookal open gehad, maar daar kun je alleen percentages zien wat betreft verbruik van apps?

[Voor 15% gewijzigd door DutchManticore op 20-05-2011 20:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Zelf ben ik redelijk kieskeurig op alle details en tekortkomingen.
Dit vindt ik echter zéér goed meevallen. Ik vind niet dat te telefoon zo plastiekerig aanvoelt en zeker niet kwetsbaar. Alles zit goed dicht op mekaar gedrukt waardoor het toch nog altijd als 1 blok aanvoelt... Alles zit ook goed aangesloten en de randen voelen heel stevig.
Ook de backcover vind ik goed, geen spatie, geen gekraak. Als je hem los hebt is het een flubber ding... Maar vast dan is er geen enkel probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:18:
Mijn batterij is nu 1dag en 1 uur van de lader. Bij standby valt alles wel mee van de procentjes die weggaan.
Maar eenmaal als ik de telefoon aan heb en er wat mee begin te spelen vliegen de procentjes echt voorbij.
Daarstrak had ik bijvoorbeeld nog 52 procent. Toen heb ik een paar spelletjes gedownload wat ge-internet en de spelletjes gespeeld voor ongeveer 45 minuten--> batterij gezakt naar 26%. Auto brightness op en het scherm stond niet helder.

Andere ook zoveel last van de procentjes die toch wel snel dalen dan?
Richtlijn die ik pak is 4 uur scherm aan en klooien. Dit klopte ook op mijn vorige android toestellen en is iets wat ik vaker tegenkom. Simpel gezegd verspeel je dus 25% per uur, dus zeg maar iets minder dan 1% per 2 minuten. Dan zie je de procenten vrij snel gaan ja. In jouw voorbeeld heb je spelletjes gespeeld, welke? Zoals ik al eerder zei is Real Football echt gruwelijk voor je batterij, maar bijvoorbeeld Drag Racing valt alleszins mee.

Welles

Acties:
  • 0Henk 'm!

roy.ahuis schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:22:
[...]

Richtlijn die ik pak is 4 uur scherm aan en klooien. Dit klopte ook op mijn vorige android toestellen en is iets wat ik vaker tegenkom. Simpel gezegd verspeel je dus 25% per uur, dus zeg maar iets minder dan 1% per 2 minuten. Dan zie je de procenten vrij snel gaan ja. In jouw voorbeeld heb je spelletjes gespeeld, welke? Zoals ik al eerder zei is Real Football echt gruwelijk voor je batterij, maar bijvoorbeeld Drag Racing valt alleszins mee.
Spelletjes die ik speelde waren Robo defense, paradise island en abduction...Niet zo echt zware spellen denk ik eh? Ah ja als het per uur ongever 25 zakt met scherm aan en klooien dan komt het wel +- ongeveer overeen denk ik.
Maar zoals daarstrak ook, ik had gedaan op mijn werk(telefoon in de auto laten liggen), terug gekomen en weinig % eraf. Ik pak hem echter vast, doe 5 minuten iets-->-3%.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 406827

Een drietal vraagjes:

Hoe kan ik mijn accounts uit de social hub verwijderen? Vind de social hub niet handig, de aparte face en messenger applicaties zijn fijner.

Tweede vraag is, ik had een foto genomen maar kan de locatie waar het wordt opgeslagen niet vinden. Weet
iemande de standaard locatie/map?

Ik probeer via www.stagevu.com een filmpje te streamen maar krijg de melding dat er geen divx codec ofzo geinstalleerd is. Hoe kan ik dit verhelpen?

Ben een noob wat betreft android.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:25:
[...]

Spelletjes die ik speelde waren Robo defense, paradise island en abduction...Niet zo echt zware spellen denk ik eh? Ah ja als het per uur ongever 25 zakt met scherm aan en klooien dan komt het wel +- ongeveer overeen denk ik.
Maar zoals daarstrak ook, ik had gedaan op mijn werk(telefoon in de auto laten liggen), terug gekomen en weinig % eraf. Ik pak hem echter vast, doe 5 minuten iets-->-3%.
Denk dat 'niet zware spelletjes' niet bestaan.
Processor is altijd in gebruik, scherm (de grootste energie-verbruiker) staat aan, dus tja...

Als je hem gelocked hebt en dus het scherm uitstaat en er verder minimaal gebeurt dan gaat je batterij lekker lang mee. Als je actief bezig bent gaat hij erg snel leeg.

Maarja wat is erg snel. Ik ben vandaag de HELE dag met het ding aan het spelen geweest.
- GPS / Wifi uit 2 uur
- Standby 30 minuten
- Games 1 uur
- Internet 2,5 uur
- Wifi 1 uur

Zoiets. Scherm heeft 89% van de tijd aangestaan, dus dat is heel veel. En dan nog heeft hij het 6 uur en 40 minuten uitgehouden onder zeer zwaar gebruik.

En dat alles op een eerste battery-cycle. Ik ben tevreden!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• onderduikert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-04 23:56
Is er hier al iemand die Allshare gebruikt voor video ?
Het streamen vanaf mijn mediaserver op mijn NAS (synology) werkt uitstekend voor muziek en ook het bekijken van de foto's gaat prima.
Bij het selecteren van een videofragment, ik heb al diverse formaten geprobeerd, geeft deze aan "Apparaat selecteren". Ik kies dan Mijn apparaat en krijg dan altijd "Niet-ondersteunde bestandsindeling". Het maakt niet uit of ik een avi, wmv, mov of wat dan ook selecteer, hij doet het niet.
Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

DutchManticore schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:20:
[...]

Hoezo kwetsbaar?
Hij is dun, met een groot oppervlakte, zo ver klopt je verhaal nog.

Maar dat kwetsbaar? Het is één solide blok! Ik heb hem aan beide kanten vastgehad, en er redelijk wat torsie op uitgeoefend en hij kraakt niet eens. Alles past perfect in elkaar en het ding voelt zo stevig als een baksteen.

Als je twijfelt als koper, ga dan gewoon even naar een telecom shop, en dan kun je hem daar even 'voelen'.

Edit://

Euh jullie hebben het allemaal continue over percentages wat betreft de batterij. Waar kun je die zien?
Want ik kan alleen maar een groen batterijtje vinden dat steeds 'leger' wordt. En ik heb die batterijapp ookal open gehad, maar daar kun je alleen percentages zien wat betreft verbruik van apps?
Een batterij widget installeren die het % afbeeld. Of naar instellingen gaan--> over het toestel-->Status. Daar zie je batterijniveau in % staan ;) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
Anoniem: 406827 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:28:
Een drietal vraagjes:

Hoe kan ik mijn accounts uit de social hub verwijderen? Vind de social hub niet handig, de aparte face en messenger applicaties zijn fijner.

Accounts verwijderen kan bij instellingen. De social hub zelf verwijderen kan, naar mijn weten, alleen als je je telefoon root. Je kunt dat met een programma als Easy Freezy de hubs 'freezen'. Verwijderen kan een hoop problemen geven als je probeert te updaten.

Tweede vraag is, ik had een foto genomen maar kan de locatie waar het wordt opgeslagen niet vinden. Weet
iemande de standaard locatie/map?

Ja. Mijn bestanden > DCIM en dan wijst 't zich vanzelf.

Ik probeer via www.stagevu.com een filmpje te streamen maar krijg de melding dat er geen divx codec ofzo geinstalleerd is. Hoe kan ik dit verhelpen?

Ben een noob wat betreft android.

Ik zou zeggen. Google even op "divx codec android".
Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:33:
[...]

Een batterij widget installeren die het % afbeeld. Of naar instellingen gaan--> over het toestel-->Status. Daar zie je batterijniveau in % staan ;) .
Heb het niet zo op widgets ;)
Maar instellingen > toestel > status... daar heb ik wat aan.

Danku :)

[Voor 15% gewijzigd door DutchManticore op 20-05-2011 20:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 406827

Bedankt het is gelukt met verwijderen van facebook uit de social hub.

Wat betreft de divx codec, ik kan wel players downloaden, maar ik bedoelde eigenlijk films afspelen via de browser zelf en geen aparte divx bestanden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ObiTewodros
(jarig!)
wat veel nederlanders op dit forum zeg..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 21-05 23:24

Goed plastic (polycarbonaat, natuurlijk) is echt behoorlijk duurzaam (zal in ieder geval minder snel krassen dan aluminium en glas, bovendien bij de geweldige dunheid die Samsung zo graag wil behouden), de voorkant is van Gorilla Glass en binnenin zit een magnesium chassis (wat natuurlijk erg licht is).
Dat zit wel goed, neem ik aan. :)

Natuurlijk associëren de meeste mensen gewicht met kwaliteit en duurzaamheid, maar Samsung heeft er bewust voor gekozen om het toestel zo licht mogelijk te maken. Een beslissing die ik van harte accepteer, aangezien dat het toch een stuk makkelijker maakt om het toestel voor lange tijden aan het randje vast te houden. (Bij bijvoorbeeld filmpjes kijken, foto's maken, etc.)

Al had ik zo'n volledig aluminium omhulsel als de Desire S of Nokia's topmodellen nou ook niet heel erg gevonden. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

NeutraleGast schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:03:
wat veel nederlanders op dit forum zeg..
Welkom op tweakers.net, ook bereikbaar onder tweakers.nl, een nederlandstalige technologiesite... Lopen ook wat Belgen rond hier trouwens! :+

Welles

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

M-en-M schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:03:
[...]

Goed plastic (polycarbonaat, natuurlijk) is echt behoorlijk duurzaam (zal in ieder geval minder snel krassen dan aluminium en glas, bovendien bij de geweldige dunheid die Samsung zo graag wil behouden), de voorkant is van Gorilla Glass en binnenin zit een magnesium chassis (wat natuurlijk erg licht is).

Natuurlijk associëren de meeste mensen gewicht met kwaliteit en duurzaamheid, maar Samsung heeft er bewust voor gekozen om het toestel zo licht mogelijk te maken. Een beslissing die ik van harte accepteer, aangezien dat het toch een stuk makkelijker maakt om het toestel voor lange tijden aan het randje vast te houden. (Bij bijvoorbeeld filmpjes kijken, foto's maken, etc.)

Al had ik zo'n volledig aluminium omhulsel als de Desire S of Nokia's topmodellen nou ook niet heel erg gevonden. ;)
Ik ben prima bekend met de eigenschappen van vele plastics. ;)

Ik zou het dan ook niet gaan overschatten.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jo...
M-en-M schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:03:
[...]

Hij had voor mij wel een beetje zwaarder mogen zijn, maar door zijn lichtheid voelt hij ook niet zo groot aan, wat wel een voordeel is. Heb er trouwens vandaag mee gefiets, en hij zat in mijn broekzak, maar is gelukkig niet gebroken, dus toch steviger dan dat het eruit ziet. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alex1982
  • Laatst online: 19-06-2011
Ik hoor gebruikers relatief weinig over de roze camera issue. Die camera hoort bij het product dat je aanschaft en dit vertoont mankementen, of ben ik nou een zeikerd?
Op dit moment mag ik verlengen maar dit houd me echt tegen, ik kan slecht tegen zulk soort dingen, het gaat me irriteren. (omdat ik weet dat het er is)
Ik zou graag officieel willen horen dat het een software iets is en geen hardware issue. Als het in de software zit dan kan ik er mee leven en wacht ik op een update.
Het blauwe scherm is denk ik wel gewoon een productiefoutje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 18:34
Wordt ie bij jullie ook best wel heet na een tijdje in je broekzak? Zelfs als het beeld zwart is en dus niks doet?

Ik had hem tijdens mijn examen van 2,5 uur in mijn kluis liggen, en daar is de batterij van 80% naar 33% gelopen. Vond dit wel erg overdreven.

Als ik met taakbeheer het RAM geheugen ''wis'', zakt het van rond de 400MB naar 315MB, er worden dan rond de 15 toepassingen gesloten, maar als ik taabeheer sluit en vervolgens opnieuw opstart is er weer alweer 360MB in gebruik.

Ook als ik met taskkiller alles afsluit en vervolgens taskkiller weer opstart is het grootste deel alweer terug.

Fout je in de software?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-05 19:55
Ik zit inmiddels ruim 4 uur met dat ding te spelen. Games installeren, veel downloaden en games testen. Super warm wordt die niet. Ik snap eerlijk gezegd niet waar al die klachten over de warmte komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 18:34
monaldo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:34:
Ik zit inmiddels ruim 4 uur met dat ding te spelen. Games installeren, veel downloaden en games testen. Super warm wordt die niet. Ik snap eerlijk gezegd niet waar al die klachten over de warmte komen.
Bij mij wordt het ook niet warm tijdens het gamen, alleen bij het in de zak van een spijkerbroek dragen. Het is net een kachel na een half uurtje.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niborit
  • Laatst online: 16-03 07:03
Alex1982 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:30:
Ik hoor gebruikers relatief weinig over de roze camera issue. Die camera hoort bij het product dat je aanschaft en dit vertoont mankementen, of ben ik nou een zeikerd?
Op dit moment mag ik verlengen maar dit houd me echt tegen, ik kan slecht tegen zulk soort dingen, het gaat me irriteren. (omdat ik weet dat het er is)
Ik zou graag officieel willen horen dat het een software iets is en geen hardware issue. Als het in de software zit dan kan ik er mee leven en wacht ik op een update.
Ja dit vraag ik mij ook af. Ikzelf heb de mijne teruggebracht vanwege o.a. het blauwe scherm, ben ik nou de enige die dit onacceptabel vindt of ben ik gewoon een van de weinigen die hier last van heeft? Ik lees er namelijk relatief weinig over.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Niborit schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:37:
[...]

Ja dit vraag ik mij ook af. Ikzelf heb de mijne teruggebracht vanwege o.a. het blauwe scherm, ben ik nou de enige die dit onacceptabel vindt of ben ik gewoon een van de weinigen die hier last van heeft? Ik lees er namelijk relatief weinig over.
Maar bedoel je blauw als je er recht op keek? Of de blauwerige coating die vooral zichbaar is wanneer je wit displayed en dan vanuit een scherpe kijkhoek bekijkt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

monaldo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:34:
4 uur op een volle charge? Dus vanaf 100% begonnen?
Hoeveel heb je opgedaan sindsdien?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• monaldo
  • Laatst online: 09-05 19:55
Vanmiddag pas binnengekregen en meteen opgeladen. In de afgelopen 4 uur alleen opgeladen via USB als ik bestanden kopieer. Maar dat is hooguit een half uurtje bij elkaar geweest. Ik zit wel via wifi bestanden te downloaden tussen 200-600mb :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robox
  • Laatst online: 09-07-2019
Alex1982 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:30:
Ik heb mijn examplaar vandaag binnen gekregen en die heeft er ook erg licht last van.
Ik ga er geen probleem van maken omdat je het niet ziet(alleen als je er op let).

Kan je eigenlijk ook ergens een alfanumeriek toetsenbord vandaan halen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niborit
  • Laatst online: 16-03 07:03
Anoniem: 304064 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:40:
[...]

Maar bedoel je blauw als je er recht op keek? Of de blauwerige coating die vooral zichbaar is wanneer je wit displayed en dan vanuit een scherpe kijkhoek bekijkt?
Blauw als ik er recht op keek maar vooral als ik hem schuin bekeek inderdaad. En dan bedoel ik niet heel erg schuin maar een heel klein beetje schuin al. M'n ouwe galaxy s1 heeft wat dat betreft een veel beter scherm.
Ik hoop dat ze snel weer voorraad krijgen in de winkels, dan kan ik er eentje uitzoeken met een beter scherm, want verder ben ik erg te spreken over deze telefoon.
Pagina: 1 2 3 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee