Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niborit schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:49:
[...]

Blauw als ik er recht op keek maar vooral als ik hem schuin bekeek inderdaad. En dan bedoel ik niet heel erg schuin maar een heel klein beetje schuin al. M'n ouwe galaxy s1 heeft wat dat betreft een veel beter scherm.
Ik hoop dat ze snel weer voorraad krijgen in de winkels, dan kan ik er eentje uitzoeken met een beter scherm, want verder ben ik erg te spreken over deze telefoon.
Ik denk dat ik mijne dan ook maar is ga omruilen. Maar eerder om het 1/3de van het scherm links dat iets donkerder/geliger is. Vooral zichtbaar bij grijze tinten, zoals pull down menu.
Maandag is contact opnemen met pda shop, die regelen dat meestal wel goed. Enkel probleem is dat er pas 31/5 geleverd kan worden, zie ik op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:19
Heeft de SGS II ook een zaklamp applicatie? Want kan het niet vinden, als die er niet standaard zou opstaan, kent iemand dan een goede zaklamp applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:55:
[...]

Ik denk dat ik mijne dan ook maar is ga omruilen. Maar eerder om het 1/3de van het scherm links dat iets donkerder/geliger is. Vooral zichtbaar bij grijze tinten, zoals pull down menu.
Maandag is contact opnemen met pda shop, die regelen dat meestal wel goed. Enkel probleem is dat er pas 31/5 geleverd kan worden, zie ik op hun site.
Ik had dat ook met de mijne...na de eerste levering...
2 krasjes net naast de backcover....
Toen ik hun daar melding van maakte zeiden ze "stuur maar terug"...
Maar dat heb ik niet gedaan omdat ik wist dat er geen voorraad was...
Vervolgens mocht ik ruilen (ik weet niet of het uitmaakt maar ik heb mijn eigen bedrijf en bestel HEEL veel bij hun) als er nieuwe voorraad was...

Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan...omdat ik een heel mooi goed passend hoesje heb...het nu niet meer zie...en geen blauwe schermen heb en roze wazen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 14:38
Twee vraagjes:
- Weet iemand hoe je - als je wordt gebeld - de 'veegactie' om het gesprek aan te nemen kunt veranderen? Hij veegt nogal zwaar (in vergelijk met mijn vorige phone, een iphone, is het lastig om een gesprek aan te nemen, zeker met 1 hand).
- Kun je de skin van de telefoontool (dus als je wordt gebeld, gaat bellen, etc) kunt aanpassen? Die is bij touchwiz zoooo lelijk... :( Dus de kleuren etc daarvan.

[ Voor 23% gewijzigd door thezahir op 20-05-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:55:
[...]

Het lijkt wel of overal de voorraden op zijn ja. Ik weet wel dat ik hem echt ga testen voordat ik hem koop in de winkel, ik wil niet weer opgescheept zitten met een brak scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Jo... schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:00:
Heeft de SGS II ook een zaklamp applicatie? Want kan het niet vinden, als die er niet standaard zou opstaan, kent iemand dan een goede zaklamp applicatie?
Staan er hier best veel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Jo... schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:00:
Ik gebruik Led Light, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ll8m
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 16:03
onderduikert schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:32:
Is er hier al iemand die Allshare gebruikt voor video ?
Het streamen vanaf mijn mediaserver op mijn NAS (synology) werkt uitstekend voor muziek en ook het bekijken van de foto's gaat prima.
Bij het selecteren van een videofragment, ik heb al diverse formaten geprobeerd, geeft deze aan "Apparaat selecteren". Ik kies dan Mijn apparaat en krijg dan altijd "Niet-ondersteunde bestandsindeling". Het maakt niet uit of ik een avi, wmv, mov of wat dan ook selecteer, hij doet het niet.
Iemand enig idee ?
Ik ben zelf in het bezit van een Synology DS110j en als je gebruik maakt van de app DSPhoto kan je video bestanden streamen het heeft me veel tijd gekost om uit te vinden hoe het werkt maar ik zal het kort omschrijven.

foto's bekijken is makkelijk gooi ze in een map en ze zijn zichtbaar in de app je zou denken dat het met video ook zo werkt maar niets is minder waar.

Je moet gebruik maken van het programma Synology Assistant op je pc en dan kiezen voor photo uploader hiermee kan je ook video materiaal uploaden kies mobiel en het bestand wordt automatisch geconverteerd in H264 en wordt zichtbaar in de app en is klaar om te streamen.

Het is dus eigenlijk heel makkelijk maar dit staat nergens op het web beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex1982
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-06-2011
JudgeTreve schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:00:
[...]

Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan...omdat ik een heel mooi goed passend hoesje heb...het nu niet meer zie...en geen blauwe schermen heb en roze wazen....
Dit soort reacties doet mij dus echt vermoeden dat het niet alleen de software is die deze problemen veroorzaken.
ik denk dat ik maar gewoon even wacht.
Iemand een idee hoe lang de 50% korting actie duurt bij vodafone? Wil namelijk wel voor die periode voorzien zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
rickyy schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:33:
Wordt ie bij jullie ook best wel heet na een tijdje in je broekzak? Zelfs als het beeld zwart is en dus niks doet?

Ik had hem tijdens mijn examen van 2,5 uur in mijn kluis liggen, en daar is de batterij van 80% naar 33% gelopen. Vond dit wel erg overdreven.

Als ik met taakbeheer het RAM geheugen ''wis'', zakt het van rond de 400MB naar 315MB, er worden dan rond de 15 toepassingen gesloten, maar als ik taabeheer sluit en vervolgens opnieuw opstart is er weer alweer 360MB in gebruik.

Ook als ik met taskkiller alles afsluit en vervolgens taskkiller weer opstart is het grootste deel alweer terug.

Fout je in de software?
Een kluis?

Ik veronderstel dat dit een metalen locker is op school oid.
Dat zou de powerdrain namelijk zeer eenvoudig verklaren.

Ikzelf ben regelmatig buiten bereik van gsm netwerken, simpelweg te ver weg (op volle zee).
Mijn telefoon snapt dat niet zo goed en blijft zoeken zoeken zoeken...
(dat is niet specifiek voor de SII)

In zo'n kluis wordt de telefoon afgeschermd van radiosignalen denk ik.
Daardoor blijft ie zoeken naar een netwerk.

Een GSM heeft verschillende power-settings, en als er niets te vinden is blijft hij permanent op de hoogste staan. Mijn ervaring leert dat het batterijen vreet.

Dat is imho een heel plausible verklaring voor dat energieverlies.
Beste is om je telefoon in vliegtuig-modus te zetten voordat je 'm in zo'n locker wegbergt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik was een beetje met de camera aan het spelen en nu kreeg ik het maar niet voor elkaar om de camera in focus te krijgen bij een macro shot. Het lijkt een fout in de software, want bij het scherpstellen zie ik wel degelijk dat het beeld scherp kan worden als de camera op een dichtbij gelegen object gericht staat. Alleen focust hij net verkeerd door net iets te ver voor of achter het object te gaan zitten.

Zijn er mensen die hier ook problemen mee hebben bij macro shots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Ik zie net dat mijn SGS II een stuck pixel heeft :( zou die nog weggaan? Ik vrees van niet want ik heb er ook een op mijn computer monitor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:47:
Ik was een beetje met de camera aan het spelen en nu kreeg ik het maar niet voor elkaar om de camera in focus te krijgen bij een macro shot. Het lijkt een fout in de software, want bij het scherpstellen zie ik wel degelijk dat het beeld scherp kan worden als de camera op een dichtbij gelegen object gericht staat. Alleen focust hij net verkeerd door net iets te ver voor of achter het object te gaan zitten.

Zijn er mensen die hier ook problemen mee hebben bij macro shots?
Bij mij focust hij dan normaal op het voorwerp waar ik op klik op het scherm. Heb je de camerasoftware update gehad, als je samsung apps opent komt hij normaal zegt men. Ik heb daar nooit op gelet. Hebt alles is geopent toen ik hem pas had en kan wel dat er toen een update is gedownload. Probeer anders eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Jo... schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:49:
Ik zie net dat mijn SGS II een stuck pixel heeft :( zou die nog weggaan? Ik vrees van niet want ik heb er ook een op mijn computer monitor...
dead pixel is de normale term.

Maar nee, voorzover ik weet zit je daaraan vast. Gaan niet vanzelf weg.
Mogelijk kun je het toestel nog ruilen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
MyrddinLXXIIX schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:52:
[...]

dead pixel is de normale term.

Maar nee, voorzover ik weet zit je daaraan vast. Gaan niet vanzelf weg.
Mogelijk kun je het toestel nog ruilen?!
Dan zou ik hem mogelijk langer dan een week moeten missen... En een pixel is pas dood als hij zwart is, als hij rood, groen of blauw is, dan is het een stuck pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:52:
[...]

Bij mij focust hij dan normaal op het voorwerp waar ik op klik op het scherm. Heb je de camerasoftware update gehad, als je samsung apps opent komt hij normaal zegt men. Ik heb daar nooit op gelet. Hebt alles is geopent toen ik hem pas had en kan wel dat er toen een update is gedownload. Probeer anders eens...
Nee heb hem nog niet geupdatet. Ik wil Samsung apps liever niet gebruiken omdat ik denk dat het een van de oorzaken is van de battery drain. Vind het wel vreemd dat die update alleen via Samsung apps gaat en niet via KIES, maar ik zal eens kijken of ik de update op een andere manier kan installeren.

Net even snel de firmware van de cam gecheckt. Ik heb versie TBEC28 en daar schijnt geen update van te zijn. De update is alleen voor OCED10 firmware, nl. OCED11.

Mag ik weten welke firmware versie jij hebt?

*#*#34971539#*#*

en dan "Phone/CAM FW Ver Check". Verder niks anders aanklikken!

[ Voor 17% gewijzigd door Snoop op 20-05-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Jo... schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:54:
[...]

Dan zou ik hem mogelijk langer dan een week moeten missen... En een pixel is pas dood als hij zwart is, als hij rood, groen of blauw is, dan is het een stuck pixel.
Sorry, my bad ;)

Stuck of dead, ik heb ze nog nooit zien verdwijnen eigenlijk.
Paar monitoren ermee gezien en ze blijven altijd staan.

Misschien is de Amoled-tech anders dan lcd, maar betwijfel het eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Heb met Samsung contact opgenomen wanneer ze Android 2.3.4 willen brengen, nu wachten op reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Pyrone89 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:54:
Heb met Samsung contact opgenomen wanneer ze Android 2.3.4 willen brengen, nu wachten op reactie
Verwacht op die vraag nou niet echt een snel antwoord eigenlijk.

Maar kijk wel uit naar 2.3.4 - videobellen is de grote toevoeging voorzover ik weet - like like like!
Keep us posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 09:25
Jo... schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:49:
Bij mijn ouwe telefoon werkte dit (Nokia N900) bij een Stuck Pixel
YouTube: ‪Remove Stuck Pixels 1080p 720p 480p 360p‬‏

een paar keer achter elkaar laten draaien als het niet werkt langer een uur bv.

De S2 heeft wel een andere soort display dan de Nokia N900 maar proberen kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Pff waarom werkt echt niks op deze prul, eerst kan ik geen backups terugzetten en nu kan ik geen system apps freezen... waarom heb ik in godsnaam geroot dan?

Oh ps, die factory reset deed dus geen ruk voor mijn battery life; nog steeds hopeloos als je je telefoon normaal gebruikt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:07
Dat kan 2 dingen betekenen, of er is echt iets niet goed met je telefoon, of jij loopt er zelf gewoon gigantisch mee te k*tten ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
l3art schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:35:
Dat kan 2 dingen betekenen, of er is echt iets niet goed met je telefoon, of jij loopt er zelf gewoon gigantisch mee te k*tten ;)
Geen idee, ik heb gewoon de root tutorial gevolgd; mijn originele kernel teruggeflasht, factory restore gedaan en probeer vervolgens met MyBackup Pro een backup terug te ztten (apps) en om system apps te freezen.

Bij beide is het zo dat hij 1 van xx taken doet en daar op blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Phusebox schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:31:
Oh ps, die factory reset deed dus geen ruk voor mijn battery life; nog steeds hopeloos als je je telefoon normaal gebruikt.
Uhm ja, een factory reset is niet echt iets waar een structurele verandering van verwacht toch?!
Je krijgt een telefoon zoals ie origineel is afgeleverd.

PS: wel een hoop geheugen dat in 'the void' zit zeg! Een RAM opschoning leverd 150 MB op, tijd om van Android noob level op te klimmen ;) Bijleren dit weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MyrddinLXXIIX schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:42:
[...]

Uhm ja, een factory reset is niet echt iets waar een structurele verandering van verwacht toch?!
Je krijgt een telefoon zoals ie origineel is afgeleverd.

PS: wel een hoop geheugen dat in 'the void' zit zeg! Een RAM opschoning leverd 150 MB op, tijd om van Android noob level op te klimmen ;) Bijleren dit weekend!
Ehm iedereen riep hier dat je na de firmware update een factory reset moest doen omdat er anders 2 bestandjes batterij bleven vreten... vandaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
Phusebox schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:49:
[...]

Ehm iedereen riep hier dat je na de firmware update een factory reset moest doen omdat er anders 2 bestandjes batterij bleven vreten... vandaar dus.
Volgens mij is jou ook verteld om handmatig app voor app en instelling voor instelling terug te zetten om zo uit te zoeken of jouw probleem daar ergens kan liggen. Dat je nu meteen een volledige back-up terug wilt zetten is vragen om hetzelfde probleem natuurlijk.

Krijg soms het idee dat je de problemen makkelijker vindt dan de hier aangedragen oplossingen. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Inderdaad, als je alle apps terug zet, heeft het weinig nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:49:
[...]

Hey phusebox zoals ik eerder in het forum had aangegeven, had ik ook problemen zoals een battery drain.
Als je nog de mogelijkheid heb om het toestel te ruilen, gelijk doen.

Ik heb die van mij geruild na van alles geprobeerd om die battery drain te verhelpen.
Het toestel wat ik nu heb heeft er totaal geen last van.

Tevens het nieuwe toestel waar de doos van verzegeld was, is al voorzien van de laatste firmware toen ik hem uitpakte.

Kortom ruilen dat ding, als dat voor jou nog mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

YouTube: ‪Galaxy S ll by Winston‬‏

Staat ie dan in de showroom bij Hessing:)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Er zit een nieuwe update aan te komen (KE7). Hier bij mij geeft KIES nog niks aan. Hopelijk later vandaag. Ben zeer benieuwd wat deze update allemaal gaat fixen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Snoop schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:11:
Er zit een nieuwe update aan te komen (KE7). Hier bij mij geeft KIES nog niks aan. Hopelijk later vandaag. Ben zeer benieuwd wat deze update allemaal gaat fixen. :)
source? changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Xda

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1089509
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1089519

Changelog is vooralsnog niet bekend. Of die er gaat komen is nog maar de vraag gezien de ontbrekende changelog van de KE2 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 01:22:
[...]

Volgens mij is jou ook verteld om handmatig app voor app en instelling voor instelling terug te zetten om zo uit te zoeken of jouw probleem daar ergens kan liggen. Dat je nu meteen een volledige back-up terug wilt zetten is vragen om hetzelfde probleem natuurlijk.

Krijg soms het idee dat je de problemen makkelijker vindt dan de hier aangedragen oplossingen. ;)
Zoals ik al zei werkte de backup niet en ben ik vervolgens drie uur bezig geweest om alles weer te krijgen zoals het moet.

Overigens zou de fact reset twee bestanden aanpakken welke voor de drain zorgde, dit staat ls van mijn apps.

Bovendien kan er nog maar 1 app zijn die het zou kunnen veroorzaken, en dat is phoneweaver. Maar deze app heeft op andere telefoons nooit tot problemen geleid en is onmisbaar. Zonder phweaver kan ik mijn telefoon net zo goed wegdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Phusebox schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:17:
[...]

Zoals ik al zei werkte de backup niet en ben ik vervolgens drie uur bezig geweest om alles weer te krijgen zoals het moet.

Overigens zou de fact reset twee bestanden aanpakken welke voor de drain zorgde, dit staat ls van mijn apps.

Bovendien kan er nog maar 1 app zijn die het zou kunnen veroorzaken, en dat is phoneweaver. Maar deze app heeft op andere telefoons nooit tot problemen geleid en is onmisbaar. Zonder phweaver kan ik mijn telefoon net zo goed wegdoen.
En er zijn absoluut geen alternatieven voor Phoneweaver? Of dat je de makers schrijft over je probleem? Heb je tijdens die drie uur ook je battery life getest? Lijkt me niet.. Dus al met al heb je veel werk gedaan voor niks omdat je niet genoeg geduld had om het even uitgebreid te testen.

P.S Als ik het met de rest van de batterij statistieken vergelijk is die van jou zo slecht nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:52:
[...]

En er zijn absoluut geen alternatieven voor Phoneweaver? Of dat je de makers schrijft over je probleem? Heb je tijdens die drie uur ook je battery life getest? Lijkt me niet.. Dus al met al heb je veel werk gedaan voor niks omdat je niet genoeg geduld had om het even uitgebreid te testen.

P.S Als ik het met de rest van de batterij statistieken vergelijk is die van jou zo slecht nog niet.
Gisteravond om 12 uur kwam de telefoon van de lader. Toen op nachtstand gestaan tot 9 uur, dat houdt in geen data/gps/sync, brightness op 0. Nu een uur staat wifi aan, brightness auto en auto sync. Kwartiertje gesurft. Resterende accu 66%.

Ga Vodafone nog maar eens vragen of ze me een ander toestel kunnen sturen. Zo niet maar op marktplaats zetten. Op xda lees ik ook niks dan problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Phusebox schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:59:
[...]

Gisteravond om 12 uur kwam de telefoon van de lader. Toen op nachtstand gestaan tot 9 uur, dat houdt in geen data/gps/sync, brightness op 0. Nu een uur staat wifi aan, brightness auto en auto sync. Kwartiertje gesurft. Resterende accu 66%.

Ga Vodafone nog maar eens vragen of ze me een ander toestel kunnen sturen. Zo niet maar op marktplaats zetten. Op xda lees ik ook niks dan problemen.
Misschien een Iphone4 voor jou dan? >:)
Wel jammer dat je niet tevreden bent maar ik twijfel toch of je toestel wel een echt defect heeft of dat je er gewoon meer van had verwacht qua batterij etc. Maar proberen om te ruilen is altijd nog een laatste optie. Wie weet krijg je dan toch een beter toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:28
Weet iemand hoe het met de Fast Dormancy in Nederland zit. Ik heb even gegoogeld en de meeste providers zouden het moeten ondersteunen, zo ook T-Mobile, waar ik nu bij zit. Als ik echter met logcat kijk, wat mijn telefoon aan het doen is, als het scherm uit staat, checked hij elke 2-3 seconden, wat eigenlijk niet zou moeten gebeuren als het netwerk het zou ondersteunen.

Misschien toch maar eens die database aanpassen en kijken wat het verschil is in batterij verbruik, ik kan het altijd terug veranderen als hij niks uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:09:
[...]

Misschien een Iphone4 voor jou dan? >:)
Wel jammer dat je niet tevreden bent maar ik twijfel toch of je toestel wel een echt defect heeft of dat je er gewoon meer van had verwacht qua batterij etc. Maar proberen om te ruilen is altijd nog een laatste optie. Wie weet krijg je dan toch een beter toestel.
Ik had op zijn minst verwacht dat het gelijk aan mijn Desire zou zijn. Dit is 3x slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Vraag me toch nog 1 ding af Phusebox.. Je hebt geroot, een backup gemaakt, en daarna weer een factory reset gedaan??? Daarmee verlies je volgens mij weer je root en dus ook de mogelijkheid om je backup weer terug te zetten.

De factory reset waar jij op doelde volgens mij, was na het updaten van je firmware. Niet zozeer naar het rooten.
Ik was zelf mijn rootfunctie ook kwijt na het rooten en dan een factory reset. Dat gaat volgens mij gewoon niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
l3art schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:32:
Vraag me toch nog 1 ding af Phusebox.. Je hebt geroot, een backup gemaakt, en daarna weer een factory reset gedaan??? Daarmee verlies je volgens mij weer je root en dus ook de mogelijkheid om je backup weer terug te zetten.

De factory reset waar jij op doelde volgens mij, was na het updaten van je firmware. Niet zozeer naar het rooten.
Ik was zelf mijn rootfunctie ook kwijt na het rooten en dan een factory reset. Dat gaat volgens mij gewoon niet werken.
Heb gewoon nog root hoor na de factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Hmmm ok.. Dan zal het wel aan mij liggen ;)

Dat maffe Kies....
Als ik hem verbind met mijn computer ziet hij wel als het toestel al vergrendeld is, maar zorg ik dat hij niet vergrendeld is dan blijft hij maar op verbinden staan :S Dat wordt dus handmatig updaten als er een update uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
l3art schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:38:
Hmmm ok.. Dan zal het wel aan mij liggen ;)

Dat maffe Kies....
Als ik hem verbind met mijn computer ziet hij wel als het toestel al vergrendeld is, maar zorg ik dat hij niet vergrendeld is dan blijft hij maar op verbinden staan :S Dat wordt dus handmatig updaten als er een update uit is.
Eerst Kies opstarten als administrator, dan pas USB verbinding maken. Bij mij helpt dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 21:24
MyrddinLXXIIX schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:11:
[...]

Verwacht op die vraag nou niet echt een snel antwoord eigenlijk.

Maar kijk wel uit naar 2.3.4 - videobellen is de grote toevoeging voorzover ik weet - like like like!
Keep us posted!
Ligt het nu aan mij? Ik kan al videobellen met mijn S2. Gisteren met mijn collega (ook een S2) getest en het werkt als een trein.

Ik heb hem vorige week geroot en inmiddels een hoop applicaties uitgeschakeld. Hoewel alles prima lijkt te werken, gaat mijn batterijverbruik ook steeds verder omhoog. Android Systeem is nu goed voor 75% van het verbruik en mijn telefoon staat nu een een uurtje aan en 6% van mijn batterij is al op. Terwijl er nog niets mee gedaan is.

Ik heb het idee dat het OS bepaalde zaken op de achtergrond op wil starten, maar het niet kan, omdat het gefreezed is, maar ik krijg nergens foutmeldingen. Kan ik ergens logs uitlezen wellicht?

[ Voor 37% gewijzigd door GuiltyNL op 21-05-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
glennl schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:40:
[...]

Eerst Kies opstarten als administrator, dan pas USB verbinding maken. Bij mij helpt dit...
Nopes dat is het niet. Hij blijft maar op verbinden staan.
Zo'n beetje alles al geprobeerd, maar nog steeds geen succes. Vreemde is dat hij het in het begin wel gewoon gedaan heeft. Er moet dus iets veranderd zijn, maar wat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Uit de startpost:
Help, m'n auto-brightness doet gek!
quote:
Is gefixt in de nieuwe update
Ehm ja, guess again, die van mij doet al gek sinds het begin, en na de update nog steeds. Flikkert de hele tijd van auto naar bijna niks.

Ik begin bijna te denken dat ik een van de eerste modellen heb die van de band zijn gerold waar niks goed op werkt. Maar ja, dan ga je hem omruilen en dan krijg je pixel problemen, blauwe gloed, etc etc er voor terug.

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 21-05-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Misschien moet je hem inderdaad inruilen, zijn wij daar al vanaf :+ Grapje he.

Aanrader voor iedereen:
- Guns 'n Glory
Leuk Tower-defense spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Laatst online: 11-09 11:23
Phusebox schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:00:
Uit de startpost:

[...]

Ehm ja, guess again, die van mij doet al gek sinds het begin, en na de update nog steeds. Flikkert de hele tijd van auto naar bijna niks.

Ik begin bijna te denken dat ik een van de eerste modellen heb die van de band zijn gerold waar niks goed op werkt. Maar ja, dan ga je hem omruilen en dan krijg je pixel problemen, blauwe gloed, etc etc er voor terug.
Die van mij werkt ook niet echt lekker, staat dus uit.
Misschien met de komende update dat het beter gaat.
Iemand hem al gedaan?
Bij mij komt die nog niet tevoorschijn.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RMX schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:01:
Misschien moet je hem inderdaad inruilen, zijn wij daar al vanaf :+ Grapje he.

Aanrader voor iedereen:
- Guns 'n Glory
Leuk Tower-defense spel!
En hoe lang kun je dat spelen voor je accu leeg is? Een half uurtje? Grapje he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Heb hem intussen één volledige dag. Enige problemen die ik heb zijn: één death/stuck pixel, en een gele gloed aan de linkerkant (waar overigens veel mensen last van hebben) Beide niet echt storend, maar als ik Coolblue zover krijg om hem om te mogen ruilen binnen twee weken doe ik dat sowieso! (Binnen twee weken aangezien ze momenteel geen voorraad hebben, en pas de 31ste nieuwe voorraad verwachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Phusebox schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:00:
Uit de startpost:

[...]

Ruil het in voor een ander telefoon. Je huidige galaxy sii vertoont rare kuren en je hebt geen vertrouwen in dat je een probleemloze galaxy sii krijgt na een omruil.

Met dit in gedachte moet je gek zijn om langer aan dit toestel vast te klampen.

Je hebt min of meer een defecte galaxy sii, je problemen nog verder posten in dit topic heeft geen nut. Ik snap niet zo goed waar je heen wilt, niemand kan je helpen een defecte galaxy sii weer goed werkend te krijgen, het ligt aan de hardware.

Nog veel succes, altijd sneu om een teleurgestelde tweaker te zien na aanschaf van een product met lovende reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 22:11
Hopen dat de update (KE7) hier ook snel beschikbaar is, net gecontroleerd, nog niet te downloaden via KIES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:35
Rhodan schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:03:
[...]

Die van mij werkt ook niet echt lekker, staat dus uit.
Misschien met de komende update dat het beter gaat.
Iemand hem al gedaan?
Bij mij komt die nog niet tevoorschijn.
Bij mij gaat de autobrightness ook niet echt lekker. Wat bij mij wel helpt is de optie "Auto adjust screen power" uit te zetten dan fluctueert de brightness een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ben nu KE7 aan het downloaden. Ben benieuwd wat en of er veranderingen zijn.
(ik haal hem trouwens vanaf XDA om KIES bij mij niet werkt.)

[ Voor 28% gewijzigd door 13art op 21-05-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Is eigenlijk OTA updaten niet mogelijk? Want ik kan precies wel via de SGS II checken of er nog geen nieuwe updates zijn. Of werkt die functionaliteit niet, en gaat hij niet zeggen of er wel of niet updates zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
l3art schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:37:
Ben nu KE7 aan het downloaden. Ben benieuwd wat en of er veranderingen zijn.
(ik haal hem trouwens vanaf XDA om KIES bij mij niet werkt.)
Waar haal je die vandaan?
te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Zoals ik zei: XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Ik lees hier eigenlijk alleen maar informatie en of klachten over batterijduur. Maar kunnen mensen ook gewoon vertellen wat ze vinden van de software,bouwkwaliteit en belangrijker het scherm? Een batterij gaat gewoon 1 of 2 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
PainkillA schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:59:
Ik lees hier eigenlijk alleen maar informatie en of klachten over batterijduur. Maar kunnen mensen ook gewoon vertellen wat ze vinden van de software,bouwkwaliteit en belangrijker het scherm? Een batterij gaat gewoon 1 of 2 dagen mee.
Bouwkwaliteit is zeer goed, toestel kraakt niet. Zit zeer stevig in elkaar :) Enige wat ik niet zo goed vind aan de bouwkwaliteit is de backcover, als je die er vaak af moet doen, wat bij mij gelukkig niet het geval is, dan kan het wel eens gaan verslijten denk ik. Ik ben heel tevreden over het scherm, enkel heb ik al één dode/stuck pixel en heb ik links last van een gele tint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bouwkaliteit is goed voor zover ik nu kan beoordelen.
Software: touchwiz heeft nogal wat kuren, maar doet wat het moet doen. Nothing fancy here. Manier van widgets toevoegen is wel mega irritant trouwens.
Scherm: mooie kleuren, that's all. De resolutie is gewoon te laag voor zo'n groot scherm waardoor alles echt ENORM is qua icons en tekst. Wel handig voor slechtzienden. De dialpad lijkt wel een seniorentelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Jo... schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:05:
[...]

Bouwkwaliteit is zeer goed, toestel kraakt niet. Zit zeer stevig in elkaar :) Enige wat ik niet zo goed vind aan de bouwkwaliteit is de backcover, als je die er vaak af moet doen, wat bij mij gelukkig niet het geval is, dan kan het wel eens gaan verslijten denk ik. Ik ben heel tevreden over het scherm, enkel heb ik al één dode/stuck pixel en heb ik links last van een gele tint.
Die gele tint aan de linkerkant heeft iedereen volgens mij, maar het valt enkel op wanneer je naar een witte achtergrond kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:17
glennl schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:10:
[...]

Die gele tint aan de linkerkant heeft iedereen volgens mij, maar het valt enkel op wanneer je naar een witte achtergrond kijkt.
Dan juist niet.. vooral als je een donkergrijze achtergrond hebt.
Verder is het niet echt storend gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
macweeds schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:12:
[...]

Dan juist niet.. vooral als je een donkergrijze achtergrond hebt.
Verder is het niet echt storend gelukkig.
Hmm, kijk... bij mij is het enkel zo bij een witte background.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
glennl schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:10:
[...]

Valt eerder op met een grijze achtergrond, bijvoorbeeld als je je notificatiebar naar onder doet. Maar ook enkel in een donkere kamer eigenlijk. Buiten of met het licht aan valt het al veel minder op.
Enige wat wel af en toe opvalt is de dode pixel. Als ik hem kan omruilen, zal ik dat wel doen, maar anders is het ook geen ramp natuurlijk. Zit ook al bijna 2 jaar met een monitor met een dode pixel, en ik erger me er al niet meer aan. En de pixel op het SGS II scherm is veel kleiner dan dat op mijn monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Laatst online: 05-04 22:22
8 van de 10 reacties hier zijn negatief, toestel valt dus tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

NeutraleGast schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:26:
Nee
Je leest hier van een bepaald persoon altijd negatieve verhalen, dus die kun je wegstrepen.
Lees de reviews, en leer de mindere kanten van het toestel.

Ik heb alleen maar pluspunten met de mijne, en heeft nog geen moment tegengevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
RMX schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:29:
[...]

Nee
Je leest hier van een bepaald persoon altijd negatieve verhalen, dus die kun je wegstrepen.

Ik heb alleen maar pluspunten met de mijne, en heeft nog geen moment tegengevallen!
De negatieve kun je beter niet wegstrepen, want die zijn ook belangrijk. Je moet alleen wel in gedachte houden dat de meeste mensen die tevreden zijn met hun toestel, minder geneigd zijn / geen reden hebben om hier op het forum te komen (zeuren :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
RMX schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:29:
[...]

Nee

Ik lees hier posts van verschillende users over een gele/blauwe tint, slechte batterij, dit had ik niet verwacht.

Poll: Ben jij tevreden over je SGS2?
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=371777&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Misschien een idee om deze poll in de TS te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 22:32
Software: De Samsung interface is maakt geweldig gebruik van de levendige kleuren van het Amoled scherm. Leg hem bijvoorbeeld nooit naast de Xperia Arc van een vriend(in), want jij bent de patser die altijd iets beters moet hebben (niet sarcastisch bedoeld, praktijkervaring :) ).

Bouwkwaliteit: Geen klachten, geen kraakjes, geen krassen. Mijn telefoon is in orde.

Scherm: Geweldig voor animaties, filmpjes, programma's, browsen, enz. Kon de resolutie hoger? Ja. Was het noodzakelijk en kijk je nu constant tegen pixels aan? Nee, ik vind het beeld prachtig. Blauwe gloed / gele gloed... misschien verschilt het per toestel, maar ik moet toch wel HEEEEEL erg goed kijken om iets ervan te merken. :?

Batterij: Natuurlijk kan de batterij binnen enkele uren leeg zijn bij intensief gebruik. Mijn tests bij geen gebruik ('s nachts) komen neer op zo'n 2-3% accuverlies (WiFi / GPS uit, alleen 3G aan voor tel en sync).

Het toestel valt mij absoluut niet tegen, maar ik kom dan ook van een X1 met WM6.5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Lucky1965 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:41:
Misschien een idee om deze poll in de TS te zetten.
In de OP bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Nee, TS ( Topic Start ). >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Lucky1965 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:50:
[...]

Nee, TS ( Topic Start ). >:)
TS = Topic Starter
OP = Opening Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Beste Samsung Galaxy SII gebruikers,

Ik volg dit topic al geruime tijd aangezien ik sinds vorige week zaterdag in het bezit ben van een Galaxy S II.

Gisteravond hing ik de telefoon aan de oplader omdat deze bijna leeg was en na hem een half uur tot 45min in de oplader te hebben gehad trilde de telefoon. Ik ging ervanuit dat de telefoon vol was maar tot mijn grote verbazing stond er de melding om hem op te laden, want de batterij was bijna op (15%). Erg vreemd en nog vreemder was dat het toestel gloeiend heet was (zowel de voor als achterkant). Om de telefoon te laten afkoelen heb ik hem snel uitgezet en niet gekeken of een achtergrondproces een constante hele hoge CPU load veroorzaakte. Al lijkt mij dit erg onwaarschijnlijk aangezien ik vlak daarvoor nog een taskiller had gedraaid en in de tussentijd alleen een beetje heb gebrowsed.

Waarschijnlijk heb ik dus een maandagochtend model, aangezien ik nog geen andere ervaringen hiervan op internet kan vinden, maar mijn tip is: Hang de telefoon overdag aan de oplader (ik moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ik was gaan slapen).

Overigens heb ik het probleem nog niet kunnen reproduceren. De telefoon hangt momenteel aan de oplader en laadt nu normaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Krijg Kies niet aan de praat op de laptop (Wel uitgevoerd als Administrator), en wordt niet
geinstalleerd. Wel veel foutmeldingen tijdens installeren op .dll-files.
Dus mijn S2 is nog steeds zoals die uit de doos kwam. :-(

Om de updates via XDA te downloladen is root-toegang nodig om op de S2 te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Misschien een stomme vraag, maar hoe sluit je de browser af? Moet je echt via de task manager dit volledig afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
glennl schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:09:
Misschien een stomme vraag, maar hoe sluit je de browser af? Moet je echt via de task manager dit volledig afsluiten?
Gewoon op de homeknop drukken? Natuurlijk loopt hij dan nog wel in de achtergrond maar dat is bij alle applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Katsuchi schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:08:
[...]

Krijg Kies niet aan de praat op de laptop (Wel uitgevoerd als Administrator), en wordt niet
geinstalleerd. Wel veel foutmeldingen tijdens installeren op .dll-files.
Dus mijn S2 is nog steeds zoals die uit de doos kwam. :-(

Om de updates via XDA te downloladen is root-toegang nodig om op de S2 te installeren?
Nee hoor, heb je geen root voor nodig. Gewoon de nieuwe firmware flashen via odin, zoals ook in het topic staat uitgelegd.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Jo... schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:17:
[...]

Gewoon op de homeknop drukken? Natuurlijk loopt hij dan nog wel in de achtergrond maar dat is bij alle applicaties.
Ja, dat wil ik juist vermijden om batterij te sparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:50
glennl schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:23:
[...]

Is helemaal niet nodig op Android. Apps in de achtergrond, zoals je browser, die slapen en verbruiken niets. Echter als je telkens je browser gaat killen, dan moet hij telkens meer data in het geheugen laden als je hem terug opstart, waardoor je batterij uiteindelijk sneller leeg gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
RambOo schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:05:
Beste Samsung Galaxy SII gebruikers,
-knip-
Al lijkt mij dit erg onwaarschijnlijk aangezien ik vlak daarvoor nog een taskiller had gedraaid en in de tussentijd alleen een beetje heb gebrowsed.
-knip-
Task killer, gewoon niet doen :X .
Zoals al hier boven staat, zie ook de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
Famoso schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:18:
[...]

Nee hoor, heb je geen root voor nodig. Gewoon de nieuwe firmware flashen via odin, zoals ook in het topic staat uitgelegd.
Oh :) Zou mooi zijn als ik het op deze manier voor elkaar krijg.!
Ik heb nu XWKE1 dus gelijk maar XWKE7 erop zetten (want
XWKE2 zit de XWKE7 ?)

Edit: En welke link moet ik hebben? De Generic XEU of de Stock kernel?

[ Voor 8% gewijzigd door Katsuchi op 21-05-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ok ik wil dus net PocketGod kopen via Android market.
Kom ik er dus achter dat de enige manier om iets te kunnen kopen een creditcard is?

Is google nou gek geworden? Creditcards zijn niet veel gebruikt zoals ze dat in Amerika zijn.
Ik heb geen creditcard, omdat ik dat niet wil, en die ga ik ook zeker hiervoor niet aanvragen.

Ik kan nu dus op geen enkele wijze 0,80 cent betalen aan die sukkels voor een dom spelletje?!
Echt te dom voor woorden.

Edit://
Hoe doet de rest dat hier? Hoe doen jullie aankopen op de Androidmarket?
Ik dacht met m'n domme kop voordat ik de boel kocht, dat dit gewoon via telefoon rekening zou gaan...

[ Voor 17% gewijzigd door DutchManticore op 21-05-2011 14:51 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
DutchManticore schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:49:
Ok ik wil dus net PocketGod kopen via Android market.
Kom ik er dus achter dat de enige manier om iets te kunnen kopen een creditcard is?

Is google nou gek geworden? Creditcards zijn niet veel gebruikt zoals ze dat in Amerika zijn.
Ik heb geen creditcard, omdat ik dat niet wil, en die ga ik ook zeker hiervoor niet aanvragen.

Ik kan nu dus op geen enkele wijze 0,80 cent betalen aan die sukkels voor een dom spelletje?!
Echt te dom voor woorden.

Edit://
Hoe doet de rest dat hier? Hoe doen jullie aankopen op de Androidmarket?
Ik dacht met m'n domme kop voordat ik de boel kocht, dat dit gewoon via telefoon rekening zou gaan...
Mijn eerste google hit:
http://www.androidworld.n...reditcard-wel-apps-kopen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ja die had ik al gevonden, maar je denkt toch niet dat ik 20 euro met 2 euro toeslag ga besteden om maar een programmaatje van 80 cent te kunnen kopen :P

Dan ben ik verplicht om 20 euro uit te geven.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42

Oekol

waka waka hey hey

DutchManticore schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Ja die had ik al gevonden, maar je denkt toch niet dat ik 20 euro met 2 euro toeslag ga besteden om maar een programmaatje van 80 cent te kunnen kopen :P

Dan ben ik verplicht om 20 euro uit te geven.
Ze zijn er mee bezig om het te kunnen afschrijven op je rekening. De rekening waar je abonnement ook vanaf gaat.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Laatst online: 21:50
offtopic:
Snap nooit echt goed waarom mensen geen Visa of Mastercard hebben? Het leven is op internet toch veel te moeilijk zonder creditcard. Hoe koop je anders bij Amazon? Play.com? eBay? Paypal? Steam? Mijn creditcard kost me welgeteld 0 euro bij Deutschebank, en kan er in heel de wereld op een veilige manier mee betalen.

[ Voor 4% gewijzigd door phobosdeimos op 21-05-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ahhh hier kan ik me zo aan ergeren... Zo zwaar irritant dat deze discussie 100000x langskomt.
Als je op de home knop drukt gaan de meeste applicaties in pause status. Dus ook de browser. De browser blijft in het geheugen zitten. Maar dit geheugen vraagt niet meer vermogen als hij vol of leeg is. Altijd hetzelfde.

Daarnaast als je bijvoorbeeld muziek speelt en je drukt op de home knop blijft er natuurlijk wel wat op de achtergrond draaien. Vaak geven applicaties die acties hebben op de achtergrond een soort klein notificatie menu in de notificatie bar. Zoals dus de muziekspeler.

Hier een plaatje hoe het werkt. Tenminste zo hoor je een applicatie te schrijven.
Afbeeldingslocatie: http://developer.android.com/images/activity_lifecycle.png

Hoop dat het zo duidelijk is. En neee er is geen Task killer nodig. Dat is alleen handig voor als een applicatie echt vast zit. Maar ook dan krijg je vaak een forced close en sluit hij af. Daarnaast kan een programma wel slecht geschreven zijn waardoor hij blijft hangen zonder forced close en dan kan hij 100% cpu verbruiken waardoor hij in no time leeg gaat.

Dit komt heeeel af en toe wel eens voor. Maar dat is dus gewoon een bug in de applicatie.

Conclusie: De geheugen verbruikt niet meer of minder stroom als hij vol of leeg zit. De pause status van een applicatie verbruikt dus ook niks. Ook al staat hij dus wel in de lijst van je task killer.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
phobosdeimos schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:01:
offtopic:
Snap nooit echt goed waarom mensen geen Visa of Mastercard hebben? Het leven is op internet toch veel te moeilijk zonder creditcard. Hoe koop je anders bij Amazon? Play.com? eBay? Paypal? Steam? Mijn creditcard kost me welgeteld 0 euro bij Deutschebank, en kan er in heel de wereld op een veilige manier mee betalen.
Ik doe inderdaad alles via paypal en manuele overschrijvingen.
Het gaat me er niet om dat creditcards wel of geen geld kosten, dat is het probleem niet.

Ik heb gewoon een hekel aan die dingen, maargoed. Binnenkort wordt het dus beter.
Hoop het dan maar.

Is daar een ETA van bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

NeutraleGast schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:26:
Nee, tweakers zijn zeikerds klagers perfectionisten.

Wellicht waren de verwachtingen te hoog. Daarnaast moet je er bij een nieuw apparaat rekening mee houden dat er in de praktijk problemen duidelijk gaan worden. Indien serieus genoeg zal ieder merk dat zichzelf serieus wil laten nemen, met oplossingen (moeten) komen.

Het devies is dan ook om een probleem bij de fabrikant te melden.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Problemen met de batterij zijn opgelost! Thuis gebruik ik WiFi, en is 3g niet nodig. (Wifi is een stuk sneller in huis). Dit kan je alleen niet (naar mijn weten) uitschakelen in android standaard.

Ik heb de volgende app gedownload: Network switcher.

Simpele app, waarmee je snel wifi in/uit kan schakelen en 3G ook met 1 druk op de knop in/uit kan schakelen. Het icoontje is ook niet bepaald lelijk en hij is gratis.

Ik zit nu al 1,5 uur te spelen - internetten, messengeren, spelletje, foto's gemaakt - en hij is nu nog 96%. ( met wifi aan that is)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katsuchi schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:38:
[...]

XWKE2 zit de XWKE7 ?)

Klopt dit ? Kun je effectief XWKE2 (en ook 1 ??) overslaan en 7 er op zetten ? Of is het beter van alle updates één voor één te installeren ?
Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
Katsuchi schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:38:
[...]

XWKE2 zit de XWKE7 ?)

Gevonden in de beschrijving!
(antwoord welke file te downloaden)

[ Voor 4% gewijzigd door Katsuchi op 21-05-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Ik heb ook eindelijk mijn SII binnen, heerlijk! Gelijk maar even geroot en nu alles instellen. Eerste Android toestel, dus nog wel even wennen, maar hij valt in alles mee! Alleen een vraagje, heeft iemand ondertussen al dat SD kaartje van Samsung ontvangen? Ik heb hem toch al een paar weken geleden op de bus gedaan.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Over update van vandaag:
Things i've noticed are;

- Auto-brightness isn't as choppy/make huge changes, much smoother.

- Battery life seems to be fairing a bit better.

- Phone seems speedier;
On KE1 my average quadrant score was 3,100. On KE7 the average score is 3,500.

On KE1 my average smartbench 2011 score was 3,700/2,200. Now my average is 4,000/2,400.

Haven't noticed anything else yet.

*EDIT*

- GPS is more accurate. Before I'd get Accurate to 22m-28m. Now I get accurate to 8m-14m.

*EDIT 2*

- Pink spot on the camera is MUCH MUCH less pronounced! Almost impossible to see it.

*EDIT 3*

- When the phone boots up there is more RAM free than before. On KE1 after turning the phone on, RAM usage would be at ~330mb/837mb. But now on startup its about 280mb/837mb. And when you click "clear memory" it free's up more RAM than it used to.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:23:
[...]

Klopt dit ? Kun je effectief XWKE2 (en ook 1 ??) overslaan en 7 er op zetten ? Of is het beter van alle updates één voor één te installeren ?
Bedankt !
Bij mijn weten is de XWKE7 nog niet officieel uit via samsung, kun je deze dus alleen downloaden via XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Laatst online: 19:15
Over het flashen via Odin...wij hebben toch de XEN firmware nodig voor Nederlandstalige toestellen? Op XDA is alleen de XEU versie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _W_
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09-2022

_W_

AtlAntA schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:52:
[...]
En er zijn absoluut geen alternatieven voor Phoneweaver?
ikzelf gebruik Tasker (http://tasker.dinglisch.net/index.html) wat een stuk veelzijdiger is dan PhoneWeaver maar ook een stuk moeilijker in te stellen :)
met Tasker kan je ook een porfiel aanmaken waarmee je een repeating notification sound kan laten gaan dus is dat probleem ook weer opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ik snap het even niet meer.
Welke updates hebben jullie het over?

Als ik mijn S2 aan kies hang zegt ie dat 't ding over de nieuwste firmware beschikt.
Ik heb de telefoon sinds eergisteren, maar ik heb hem nog nooit geupdate.

Naar wat ik van jullie begrijp zijn er al meerdere updates geweest?
Wat mis ik nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Polster schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:08:
Over het flashen via Odin...wij hebben toch de XEN firmware nodig voor Nederlandstalige toestellen? Op XDA is alleen de XEU versie beschikbaar.
Ik heb de XEU geflasht en daarin is gewoon Nederlands beschikbaar als taal.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Laatst online: 19:15
Razer schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:46:
Over update van vandaag:
[...]
Serieus, bij elke update van elke telefoon roept iedereen consequent: het voelt iets sneller aan en batterij lijkt wat langer mee te gaan. Zou dit soort uitspraken niet op voorhand serieus nemen.
Pagina: 1 ... 4 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .