lordMocro schreef op zondag 22 mei 2011 @ 01:44:
[...]
Dit lees je constant wanneer mensen een custom rom updaten. Na een tijdje had ik ook wel door dat dit niet het geval is.

Darky op de galaxy s1 hoor je constant van jan en alleman dat het ietsjes sneller is voor hun gevoel, en dit van darky 4.0 helemaal tot 9.5.

De snelheidwinst is er wel, maar het gebeurt zo geleidelijk dat je niet kan merken bij bijv. een update van 8.3 naar 8.4. In hoeverre dit voor de galaxy s2 stock updates geldt weet ik niet, maar ik heb mijn vermoedens (krijg het hopelijk maandag binnen).
Zonder als een Darky S II 2.0 over te komen

kan ik je wel vertellen dat de updates die nu uitkomen vanuit Samsung wel degelijk niet alleen cosmetisch zijn, maar daadwerkelijk gesignaleerde problemen gemeld vanuit de community aanpakken.
Bv de roze waas in de camera die zichtbaar is bij een auto white balance instelling en waar legio tweakers over klaagde en hun Sammy gelijk retour stuurde en vervolgens er hun dagtaak van maakte om hier in de klaagmodus te gaan..... is toch nu redelijk onder controle op mijn telefoon.
Het zelfde geld voor de battery drain - waar mijn Android OS soms de hele dag op 89% stond met alleen Exchange/Gmail aan, is met de laatste update waarschijnlijk aangepakt, althans (en GetaGrip kijkt nu vandaag voor de eerste en
laatste keer op zijn batterij verbruik) is nu na 8 uur online in pushmodes gedaalt met 4%.
(en neeeeeee... er komt geen screenshot)
Ook zie ik tot zover geen rare zaken meer zoals dat mijn Sammy meer awake is, dan dat het scherm aan is etc. het enige jammere vindt ik dat het nog steeds de melding maakt dat mijn batterij 'vol' is en dat dit moet gebeuren met trillen/scherm aan.
Wie bij Samsung dit verzonnen heeft...... heeft
zeker geen vrouw s'nachts naast hem liggen die daar wakker van wordt en daar dan gelijk op
dat moment een 'goed' gesprek over wilt gaan beginnen waarom dit dan niet 'uit' kan.
Wifi.... check (waarschijnlijk een groot gedeelte cosemtisch) maar op de n-Band nog steeds een drama hier, maar de g-Band is dik in orde. Geheugen...check, maar had ik toch al genoeg vrij en nu melding te gaan maken in dit forum van een 5 Mb d'r bij gaat GetaGrip iets te ver (oeps)
En ja.... [
Darky Mode On] Hij is sneller op de drawer/notification bar geworden [/
Darky Mode Off] maar daar merk je alleen na de eerste keer iets van.... snelheid wend en is eigenlijk dus niet noemenswaardig om te vermelden.
Dus wanneer je nog met firmware XWKE2 zit of je telefoon nog moet krijgen dan loont het de moeite wel om deze update te gaan installeren. Voordat ik vandaag alleen nog maar vragen van mensen ga beantwoorden die de update niet via KIES te zien krijgen, een
schaamteloze How-To-Update voor NOOBS.
Volg de stappen tot en met:
Gefeliciteerd - je Sammy S II is nu voor voorzien van de laatste firmware, maar is wel weer geroot! is weer stock.
En je hebt de real deal... So Far!
[
Voor 4% gewijzigd door
GetaGrip op 22-05-2011 08:06
. Reden: punten en komma's ]
GetaGrip is net een mens.......