Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
DutchManticore schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:11:
Ik snap het even niet meer.
Welke updates hebben jullie het over?

Als ik mijn S2 aan kies hang zegt ie dat 't ding over de nieuwste firmware beschikt.
Ik heb de telefoon sinds eergisteren, maar ik heb hem nog nooit geupdate.

Naar wat ik van jullie begrijp zijn er al meerdere updates geweest?
Wat mis ik nou?
Mijn S2 heeft out of the box (17.5) firmware XWKE1
Inmiddels is officieel ook XWKE2 verschenen en heeft XWKE7 officieus ook het licht gezien (via XDA)
(nog niet via Kies maar dat kan niet lang meer duren. lijkt mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Katsuchi schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:19:
[...]

Mijn S2 heeft out of the box (17.5) firmware XWKE1
Inmiddels is officieel ook XWKE2 verschenen en heeft XWKE7 officieus ook het licht gezien (via XDA)
(nog niet via Kies maar dat kan niet lang meer duren. lijkt mij)
Waar haal ik XWKE2 vandaan dan?
Want mijn KIES zegt nu 21-05-2011 16:21:57 dit:

Afbeeldingslocatie: http://img718.imageshack.us/img718/9927/14893134.jpg

Ok k*t. Tweakers heeft m'n plaatje geresized en nu is er een stuk af. Wat je moet weten is dat XWKE1 op mijn mobiel staat en dat KIES ook aangeeft dat dit de nieuwste is

[ Voor 17% gewijzigd door DutchManticore op 21-05-2011 16:24 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
DutchManticore schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:22:
[...]

Waar haal ik XWKE2 vandaan dan?
Want mijn KIES zegt nu 21-05-2011 16:21:57 dit:

[afbeelding]

Ok k*t. Tweakers heeft m'n plaatje geresized en nu is er een stuk af. Wat je moet weten is dat XWKE1 op mijn mobiel staat en dat KIES ook aangeeft dat dit de nieuwste is
PDA: KE2

Je hebt toch al de laatste versie... Die op dit moment in Nederland te krijgen is.
De nieuwe versie staat alleen op XDA of is via KIES alleen door sommige in Engeland en Noord-Europa te downloaden. Maar ga er vanuit dat Nederland ook komende week aan de beurt is.

[ Voor 17% gewijzigd door Razer op 21-05-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Razer schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:34:
[...]

PDA: KE2

Je hebt toch al de laatste versie... Die op dit moment in Nederland te krijgen is.
De nieuwe versie staat alleen op XDA of is via KIES alleen door sommige in Engeland en Noord-Europa te downloaden. Maar ga er vanuit dat Nederland ook komende week aan de beurt is.
Ah ok. Bedankt

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonstrike
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:42
Er komt ook een witte Galaxy S2.Een verkoper van de Phonehouse zei dat hij deze van de week ging bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moonstrike schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:56:
Er komt ook een witte Galaxy S2.Een verkoper van de Phonehouse zei dat hij deze van de week ging bestellen.
Onzin, is er niet en zal er ook niet komen er is echter wel een witte Galaxy S dus denk dat hij die bedoeld en anders lult die uit zijn nek (wat mij eerlijk gezegd wel het waarschijnlijkst lijkt)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moonstrike schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:56:
Hij heeft het vast over de Galaxy S1... die is wel in het wit. De S2 nog niet. Anders waren daar al wel foto's van verschenen op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
l3art schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:37:
Ben nu KE7 aan het downloaden. Ben benieuwd wat en of er veranderingen zijn.
(ik haal hem trouwens vanaf XDA om KIES bij mij niet werkt.)
Wat zijn de veranderingen indien ze er zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07
Katsuchi schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:38:
[...]

Oh :) Zou mooi zijn als ik het op deze manier voor elkaar krijg.!
Ik heb nu XWKE1 dus gelijk maar XWKE7 erop zetten (want
XWKE2 zit de XWKE7 ?)

Edit: En welke link moet ik hebben? De Generic XEU of de Stock kernel?
Je kan gewoon meteen naar KE7.
De complete rom is de Generic XEU, de stock kernel heb je alleen nodig als je gaat rooten. Dat flash je eerste de XWKDD_insecure.tar en daarna de I9100XWKE7_Kernel zodat je wel met de nieuwste kernel root hebt.
Lucky1965 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:17:
[...]

Wat zijn de veranderingen indien ze er zijn?
Ik zou het je niet kunnen zeggen. Aangezien er door Samsung geen changelogs vrij lijken te worden gegeven. Ik heb hem zelf er nu net opgezet, dus kan er nog weinig zinnigs over zeggen.

[ Voor 23% gewijzigd door 13art op 21-05-2011 17:20 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Ik heb sinds 2 dagen mijn sgs 2 en moet zeggen dat het een geweldig apparaat is.. ik kom van een hoc désiré af en dit is een flinke vooruitgang.. enige minpunt is het slechte wifi ontvangst dit was en is op mijn desire een stuk beter.. zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:15
Rambie schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:31:
Ik heb sinds 2 dagen mijn sgs 2 en moet zeggen dat het een geweldig apparaat is.. ik kom van een hoc désiré af en dit is een flinke vooruitgang.. enige minpunt is het slechte wifi ontvangst dit was en is op mijn desire een stuk beter.. zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Baseer je slecht ontvangst op de streepjes die je ziet of op daadwerkelijk slechte throughput en disconnects?
Ik heb vaak ook maar 1 streepje maar haal toch het maximum van mijn lijn (14mbit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ik baal als een stekker. Ik wilde dus heel graag, als ik eenmaal een android-toestel zou hebben, dat pocketgod kopen en spelen maar nu heb je voor androidmarket dus, althans voorlopig, een creditcard nodig. Dat is dus even flink balen. Heb t al eerder gezegd maar toch.
Polster schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:46:
[...]

Baseer je slecht ontvangst op de streepjes die je ziet of op daadwerkelijk slechte throughput en disconnects?
Ik heb vaak ook maar 1 streepje maar haal toch het maximum van mijn lijn (14mbit).
Ditto hier...weinig streepjes maar in speedtest rond de20 mbit. Prima dus.

[ Voor 42% gewijzigd door DutchManticore op 21-05-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Zojuist de nieuwe kernel geflashed, gelukkig helemaal goed gegaan. en het lijkt erop alsof die screen on delay weg is. verder eigenlijk nog geen veranderingen gezien.

Te vroeg gejuigd, het 'probleem' is er nog gewoon, dan heb ik geen idee wat er veranderd is in KE7

[ Voor 23% gewijzigd door Lordsauron op 21-05-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DutchManticore schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:26:
Ik baal als een stekker. Ik wilde dus heel graag, als ik eenmaal een android-toestel zou hebben, dat pocketgod kopen en spelen maar nu heb je voor androidmarket dus, althans voorlopig, een creditcard nodig. Dat is dus even flink balen. Heb t al eerder gezegd maar toch.

[...]

Ditto hier...weinig streepjes maar in speedtest rond de20 mbit. Prima dus.
Er is door Google aangekondigd dat je binnenkort in 99 landen via je provider (abo) kan betalen waaronder NL & BE dus nog even geduld..

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Kan de Galaxy S2 ook slow motion filmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Laatst online: 18-06 21:20
Polster schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:46:
[...]

Na het runnen van speedtest blijkt idd dat de download prima is.. streepje geven een vertekend beeld.. probleem is wel dat hierdoor mijn wifi sneller uitvalt omdat hij denkt dat het ontvangst niet goed is volgens de streepjes.. Hoop dat een update hiervoor komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mijn contacten van mijn sim-kaart op mijn SGSII krijgen. Ik zie ze nu zelfs geeneens???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:19
mafiatounes schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:41:
[...]

Er is door Google aangekondigd dat je binnenkort in 99 landen via je provider (abo) kan betalen waaronder NL & BE dus nog even geduld..
Zou dat ook kunnen met een pre-paid kaart dan? Want ik heb er teveel geld opstaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Lordsauron schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:39:
Zojuist de nieuwe kernel geflashed, gelukkig helemaal goed gegaan. en het lijkt erop alsof die screen on delay weg is. verder eigenlijk nog geen veranderingen gezien.

Te vroeg gejuigd, het 'probleem' is er nog gewoon, dan heb ik geen idee wat er veranderd is in KE7
Heb je alleen de nieuwe kernel geflashed of de hele rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:12:
Hoe kan ik mijn contacten van mijn sim-kaart op mijn SGSII krijgen. Ik zie ze nu zelfs geeneens???
Handleiding pagina 82.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help! Ik heb een probleem! Gisteren mijn SGS2 binnengekregen en zojuist met Samsung Kies verbonden. Wilde de firmware upgrade uitvoeren, maar nu heeft mijn antivirus programma iets van Samsung geblokkeerd (volgens Norton was het een gevaarlijke aanval). GRRRRR!!! Dus mijn upgrade loopt in de soep. Kijk nu nog steeds naar een Android-figuurtje op mijn SGS2... Kies heeft ook al een melding gegeven dat er iets niet helemaal goed gegaan is.

Vraag: wat nu te doen? Gewoon usb eruit halen? Dat geeft Kies wel aan ('apparaat reageert niet. Start het apparaat opnieuw op om het probleem op te lossen'). Mijn toestel geeft wel de melding 'downloading' (nu al circa een uur.

Graag - snel - reactie. DANK!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
l3art schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:13:
[...]

Heb je alleen de nieuwe kernel geflashed of de hele rom?
Alleen de nieuwe kernel, maar battery probleem was een stuk erger. dus zit nu weer terug op KE2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jo thanks voor de snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:15:
Help! Ik heb een probleem! Gisteren mijn SGS2 binnengekregen en zojuist met Samsung Kies verbonden. Wilde de firmware upgrade uitvoeren, maar nu heeft mijn antivirus programma iets van Samsung geblokkeerd (volgens Norton was het een gevaarlijke aanval). GRRRRR!!! Dus mijn upgrade loopt in de soep. Kijk nu nog steeds naar een Android-figuurtje op mijn SGS2... Kies heeft ook al een melding gegeven dat er iets niet helemaal goed gegaan is.

Vraag: wat nu te doen? Gewoon usb eruit halen? Dat geeft Kies wel aan ('apparaat reageert niet. Start het apparaat opnieuw op om het probleem op te lossen'). Mijn toestel geeft wel de melding 'downloading' (nu al circa een uur.

USb er uit trekken. Virus scanner volledig uitschakelen. Kies uitvoeren als admin. Telefoon even rebooten en dan nog een keer proberen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:15:

Vraag: wat nu te doen? Gewoon usb eruit halen? Dat geeft Kies wel aan ('kan niet verbinden met telefoon, verbindt opnieuw")

Bij mij ging het ook fout, omdat de drivers nog niet geinstalleerd waren tijdens het opstarten van de telefoon. Ik had toen ook het Android figuurtje in beeld staan terwijl alles vast liep. Ook gaf KIES een error aan. Ik heb toen de batterij eruit moeten halen. Gelukkig werkte alles nog toen ik de telefoon opnieuw opstartte en heb ik daarna alsnog de update kunnen installeren.

Natuurlijk is dit geen garantie dat het bij jou ook goed gaat als je de batterij eruit haalt, maar in mijn geval leverde het mij geen problemen op. Hopelijk heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:20:
[...]

USb er uit trekken. Virus scanner volledig uitschakelen. Kies uitvoeren als admin. Telefoon even rebooten en dan nog een keer proberen.
Bedankt! Eén vraag: rebooten, da's gewoon opnieuw opstarten toch? Sorry, ben niet zo'n whizzkid..

Moet trouwens wel even kwijt dat het toestel verder super is! Heel erg snel, degelijk, mooie kleuren. Ik ben er hartstikke tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:21:
[...]

Bedankt! Eén vraag: rebooten, da's gewoon opnieuw opstarten toch? Sorry, ben niet zo'n whizzkid..

Moet trouwens wel even kwijt dat het toestel verder super is! Heel erg snel, degelijk, mooie kleuren. Ik ben er hartstikke tevreden mee.
Rebooten is engels voor opnieuw opstarten. Als je verder nog niks van belang op je telefoon hebt staan dan raad ik je af om een backup te draaien. Neemt onnodig veel tijd in beslag omdat Kies alle standaard meuk van Samsung ook backupped.

[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 21-05-2011 19:24 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, had idd geen backup gemaakt, omdat ik eigenlijk nog niet iets van belang erop had staan. Contacten staan nog gewoon op mijn sim en songs e.d. op mijn SD-card. Ik ga het zo proberen. Hopelijk lukt de upgrade nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:25:
Nee, had idd geen backup gemaakt, omdat ik eigenlijk nog niet iets van belang erop had staan. Contacten staan nog gewoon op mijn sim en songs e.d. op mijn SD-card. Ik ga het zo proberen. Hopelijk lukt de upgrade nu wel.
Blijf geduldig. Het is bijna onmogelijk om je telefoon voorgoed te vernielen via Kies. Er is altijd nog een andere mogelijkheid om de telefoon opnieuw van stock firmware te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
[quote]l3art schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:19:
[...]

Je kan gewoon meteen naar KE7.
De complete rom is de Generic XEU, de stock kernel heb je alleen nodig als je gaat rooten. Dat flash je eerste de XWKDD_insecure.tar en daarna de I9100XWKE7_Kernel zodat je wel met de nieuwste kernel root hebt.

Arghhh! Krijg nu een 404 page not found als ik onder KE7 de Generic XEU aanklik :(
(ook nog even een reload gedaan maar helaas)

Ditto voor KE2

Nou moe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ok ik begin me een beetje zorgen te maken.
Het lijkt alsof het scherm een beetje schokkerig is. De onliggende hardware en performance is geweldig, maar het lijkt alsof ik een hele lage fps/refreshrate (?) heb waardoor dingen lijken te haperen maar wel soepel aanvoelen.

Ik heb een aantal gratis apps geinstalleerd...
- Paper Toss
- Angry Birds
- Contract killer (300mb nogwat!, monstergraphics voor handheld)
- Paradise Island

Batterij is overigens bijna leeg (15%), maar ook aan de lader blijft het haperige gevoel.
Iemand anders zoiets gemerkt?

Kan het eraan liggen dat het scherm / mijn vingers vet zijn?
mafiatounes schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:41:
[...]

Het enige wat ik kan vinden is "One of the Android Market’s biggest downsides has always been the inability to buy/sell apps in certain areas of the world. It looks like Google has been hard at work tackling this issue, though, as the reach of Android app purchases is extending to 99 more countries, for a total of 131."

In 99 meer landen kunnen mensen dalijk betaalde apps kopen.
Ik maak er niet echt uit op dat men ook de apps kan betalen bij de telecomdienstverlener?

[ Voor 44% gewijzigd door DutchManticore op 21-05-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:22:
Ik zit nu al 1,5 uur te spelen - internetten, messengeren, spelletje, foto's gemaakt - en hij is nu nog 96%. ( met wifi aan that is)
WTF!
Dit is ZEVER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Inderdaad, gewoon geen aandacht aan besteden zoals iedereen tot nu toe ook al deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Kan iemand mij helpen met de volgende issue?

Elke keer wanneer de tel op standby gaat, moet bij het heractiveren van de scherm elke keer de pincode (van de SIM) opnieuw worden ingetoetst. Met als gevolg dat je tijdens het standby zijn dus onbereikbaar bent..

Heb overal in de telefoon gekeken maar kan hier geen oplossing voor vinden. De pincode beveiliging volledig uitzetten werkt wel, maar dat betekent ook dat bij het opnieuw opstarten van de tel er geen pincode meer nodig is...

Anyone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is GoT, en zeker dit topic, niet voor bedoeld. We verwachten dat je zelf kan kiezen.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 21-05-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
DeLyon schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:51:

Elke keer wanneer de tel op standby gaat, moet bij het heractiveren van de scherm elke keer de pincode (van de SIM) opnieuw worden ingetoetst. Met als gevolg dat je tijdens het standby zijn dus onbereikbaar bent..

Heb overal in de telefoon gekeken maar kan hier geen oplossing voor vinden. De pincode beveiliging volledig uitzetten werkt wel, maar dat betekent ook dat bij het opnieuw opstarten van de tel er geen pincode meer nodig is...

Misschien staan je lockscreen instellingen op unlocken met PIN? Staat ergens bij display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 21-05-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
DeLyon schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:51:

Homescreen > linker touchknop > instellingen > lokatie & beveiliging > schermvergrendeling wijzigen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Laatst online: 13-09 15:19
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 21-05-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag.
De SG2 heeft toch 1024 megabyte geheugen?
Als ik ga naar: menutoets > instellingen >applicaties > geheugengebruik zie ik 700 megabyte aan actief en beschikbaar geheugen. Waar kan ik dit bekijken vanuit de 1024 megabyte, dus inclusief OS geheugengebruik?
Volgende keer maar weer een 3310 of 3410 ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:06:
Een vraag.
De SG2 heeft toch 1024 megabyte geheugen?
Als ik ga naar: menutoets > instellingen >applicaties > geheugengebruik zie ik 700 megabyte aan actief en beschikbaar geheugen. Waar kan ik dit bekijken vanuit de 1024 megabyte, dus inclusief OS geheugengebruik?
Volgende keer maar weer een 3310 of 3410 ;p
Gfx chip heeft daarvan ook iets van 150mb in gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Laatst online: 19:15
Heb problemen met games. Heb nu de gratis versies van Robo Defense en Grave Defense gedownload. In eerste instantie lijkt alles te werken maar na een minuutje of 10 spelen slaat de telefoon vast. Soms een force close melding maar soms ook gelijk naar de desktop. Hebben andere mensen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Dat is met alle smartphones zo. Er is 1GB ram aanwezig, maar deze word vaak al deels gebruikt door andere hardware waardoor je in Android minder Ram te zien krijgt.

Verder is het bekend dat bepaalde games niet goed op de SGS2 draaien, omdat bepaalde ontwikkelaars geneigd zijn om technieken te gebruiken die alleen bij bepaalde hardware horen. Het is dus wachten op ontwikkelaars om hun games zo aan te passen dat ze volgens officiele standaarden werken waardoor deze games ook voor de SGS2 werken. Ik twijfel niet dat dit zal gebeuren omdat de SGS2 nogal populair is.

[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 21-05-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat betwijfel ik wel...samsung heeft voor een erg generic gputje gekozen(mali)..redelijk oke gpu maar geen big name company..dus games met opengl o.a zullen niet of slecht gaan draaien op de sgs2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:57:
dat betwijfel ik wel...samsung heeft voor een erg generic gputje gekozen(mali)..redelijk oke gpu maar geen big name company..dus games met opengl o.a zullen niet of slecht gaan draaien op de sgs2..
Hopen dat de ontwikkelaars toch deze GPU gaan ondersteunen ik heb al een game specifiek voor Tegra 2 op mijn Galaxy S 2 draaien namelijk Pinball THD en dat gaat prima! Let wel op het is aangepaste versie.

Verder begint Gameloft ook de SGS 2 te ondersteunen met de laatste versie van Modern Combat 2 https://market.android.co....ML&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
Ben een paar spelletjes aan het spelen en de S2 wordt warm en begint ook een beetje te ruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ruben1123 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:28:
Ben een paar spelletjes aan het spelen en de S2 wordt warm en begint ook een beetje te ruiken..
Das de dikke V-Twin onder de motorkap 7(8)7

Ik lach ermee maar heb dat probleem ook met Games, Gps zeker achter de ruit met het zonnetje erop en met het opladen het is een bekend probleem maar of er iets aan veranderd kan worden weet ik zo niet.

Welke spellen speel je btw?

[ Voor 4% gewijzigd door mafiatounes op 22-05-2011 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Polster schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:13:
[...]

Serieus, bij elke update van elke telefoon roept iedereen consequent: het voelt iets sneller aan en batterij lijkt wat langer mee te gaan. Zou dit soort uitspraken niet op voorhand serieus nemen.
Dit lees je constant wanneer mensen een custom rom updaten. Na een tijdje had ik ook wel door dat dit niet het geval is. :) Darky op de galaxy s1 hoor je constant van jan en alleman dat het ietsjes sneller is voor hun gevoel, en dit van darky 4.0 helemaal tot 9.5. :)
De snelheidwinst is er wel, maar het gebeurt zo geleidelijk dat je niet kan merken bij bijv. een update van 8.3 naar 8.4. In hoeverre dit voor de galaxy s2 stock updates geldt weet ik niet, maar ik heb mijn vermoedens (krijg het hopelijk maandag binnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:57:
Volgens mij draait de mali-400 GPU OpenGl games prima maar gaat het meer om de compressiemethodes die bepaalde game makers gebruiken. De SGS2 ondersteund gewoon de compressiemethodes aanbevolen en ondersteund door google. Dat de games dan niet werken ligt aan de game makers die door pure gemakzucht een andere methode (minder snelle maar ook minder arbeids intensieve) hebben gebruikt.

Zoals Relief2009 hierboven al aangeeft zal dit door de populariteit van de SGS2 wel recht getrokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

lordMocro schreef op zondag 22 mei 2011 @ 01:44:
[...]

Dit lees je constant wanneer mensen een custom rom updaten. Na een tijdje had ik ook wel door dat dit niet het geval is. :) Darky op de galaxy s1 hoor je constant van jan en alleman dat het ietsjes sneller is voor hun gevoel, en dit van darky 4.0 helemaal tot 9.5. :)
De snelheidwinst is er wel, maar het gebeurt zo geleidelijk dat je niet kan merken bij bijv. een update van 8.3 naar 8.4. In hoeverre dit voor de galaxy s2 stock updates geldt weet ik niet, maar ik heb mijn vermoedens (krijg het hopelijk maandag binnen).
Zonder als een Darky S II 2.0 over te komen :+ kan ik je wel vertellen dat de updates die nu uitkomen vanuit Samsung wel degelijk niet alleen cosmetisch zijn, maar daadwerkelijk gesignaleerde problemen gemeld vanuit de community aanpakken.

Bv de roze waas in de camera die zichtbaar is bij een auto white balance instelling en waar legio tweakers over klaagde en hun Sammy gelijk retour stuurde en vervolgens er hun dagtaak van maakte om hier in de klaagmodus te gaan..... is toch nu redelijk onder controle op mijn telefoon.

Het zelfde geld voor de battery drain - waar mijn Android OS soms de hele dag op 89% stond met alleen Exchange/Gmail aan, is met de laatste update waarschijnlijk aangepakt, althans (en GetaGrip kijkt nu vandaag voor de eerste en laatste keer op zijn batterij verbruik) is nu na 8 uur online in pushmodes gedaalt met 4%.
(en neeeeeee... er komt geen screenshot)

Ook zie ik tot zover geen rare zaken meer zoals dat mijn Sammy meer awake is, dan dat het scherm aan is etc. het enige jammere vindt ik dat het nog steeds de melding maakt dat mijn batterij 'vol' is en dat dit moet gebeuren met trillen/scherm aan.

Wie bij Samsung dit verzonnen heeft...... heeft zeker geen vrouw s'nachts naast hem liggen die daar wakker van wordt en daar dan gelijk op dat moment een 'goed' gesprek over wilt gaan beginnen waarom dit dan niet 'uit' kan. ;)

Wifi.... check (waarschijnlijk een groot gedeelte cosemtisch) maar op de n-Band nog steeds een drama hier, maar de g-Band is dik in orde. Geheugen...check, maar had ik toch al genoeg vrij en nu melding te gaan maken in dit forum van een 5 Mb d'r bij gaat GetaGrip iets te ver (oeps)

En ja.... [Darky Mode On] Hij is sneller op de drawer/notification bar geworden [/Darky Mode Off] maar daar merk je alleen na de eerste keer iets van.... snelheid wend en is eigenlijk dus niet noemenswaardig om te vermelden.

Dus wanneer je nog met firmware XWKE2 zit of je telefoon nog moet krijgen dan loont het de moeite wel om deze update te gaan installeren. Voordat ik vandaag alleen nog maar vragen van mensen ga beantwoorden die de update niet via KIES te zien krijgen, een schaamteloze How-To-Update voor NOOBS. }:O

Volg de stappen tot en met: Gefeliciteerd - je Sammy S II is nu voor voorzien van de laatste firmware, maar is wel weer geroot! is weer stock.

En je hebt de real deal... So Far!

[ Voor 4% gewijzigd door GetaGrip op 22-05-2011 08:06 . Reden: punten en komma's ]

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
GetaGrip schreef op zondag 22 mei 2011 @ 07:12:
[...]

Dus wanneer je nog met firmware XWKE2 zit of je telefoon nog moet krijgen dan loont het de moeite wel om deze update te gaan installeren. Voordat ik vandaag alleen nog maar vragen van mensen ga beantwoorden die de update niet via KIES te zien krijgen, een schaamteloze How-To-Update voor NOOBS. }:O
Zeer informatieve post! _/-\o_

In deze How-To lees ik to mijn grote spijt dat ik toch wel KIES moet hebben geinstalleerd
i.v.m. de drivers. Helaas lukt dat installeren (als Administrator) niet.
Tijdens installatie c.a. 25x een error message op verschillende .dll files die is weg te klikken is met OK.
Maar de installatie mislukt dan uiteraard.

Zijn de drivers op een andere manier binnen te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Katsuchi schreef op zondag 22 mei 2011 @ 07:44:
[...]

Zeer informatieve post! _/-\o_

In deze How-To lees ik to mijn grote spijt dat ik toch wel KIES moet hebben geinstalleerd
i.v.m. de drivers. Helaas lukt dat installeren (als Administrator) niet.
Tijdens installatie c.a. 25x een error message op verschillende .dll files die is weg te klikken is met OK.
Maar de installatie mislukt dan uiteraard.

Zijn de drivers op een andere manier binnen te halen?
Die heb je al.... :)

Ga naar C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\USB Driver\SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe

De (x86) is Vista gerelateerd... kan bij jou gewoon Program Files zijn en probeer dan eens te installeren als administrator.

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
GetaGrip schreef op zondag 22 mei 2011 @ 08:03:
[...]

Die heb je al.... :)

Ga naar C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\USB Driver\SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe

De (x86) is Vista gerelateerd... kan bij jou gewoon Program Files zijn en probeer dan eens te installeren als administrator.

Succes! :)
Gevonden (na 3x voor een map de machtiging te hebben aangepast)
Kan echter nu niet het exe bestand uitvoeren omdat ik geen toegangsrechten heb
en er ook geen link is waar dat te doen :( Kan het exe bestand ook niet kopieren
omdat doelmap is verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Katsuchi schreef op zondag 22 mei 2011 @ 09:08:
[...]

Gevonden (na 3x voor een map de machtiging te hebben aangepast)
Kan echter nu niet het exe bestand uitvoeren omdat ik geen toegangsrechten heb
en er ook geen link is waar dat te doen :( Kan het exe bestand ook niet kopieren
omdat doelmap is verboden.
Misschien even handig om te vermelden wat OS je draait, wat vaak nog wel eens kan helpen is om het bestand van naam te wijzigen (dus lees: rechtermuisknop>rename> en dan bv een 1 bij de bestandsnaam te stoppen.

Edit: link om wat te proberen > http://www.howtogeek.com/...ight-click-menu-in-vista/

[ Voor 10% gewijzigd door GetaGrip op 22-05-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
GetaGrip schreef op zondag 22 mei 2011 @ 07:12:
Het zelfde geld voor de battery drain - waar mijn Android OS soms de hele dag op 89% stond met alleen Exchange/Gmail aan, is met de laatste update waarschijnlijk aangepakt, althans (en GetaGrip kijkt nu vandaag voor de eerste en laatste keer op zijn batterij verbruik) is nu na 8 uur online in pushmodes gedaalt met 4%.
Nou ook dat lijkt dan per persoon te verschillen, want bij mij staat hij nog gewoon respectievelijk op 32% en 29%
Op dit moment staat de teller na bijna 15 uur op 82% (8 uur geleden stond hij nog op 92%) kortom alleen in standby (alleen 2 mailtjes ontvangen) is hij 10% gezakt in 8 uur tijd. Dat is een stuk meer dan met de KE2 update waar ik maximaal 1% per uur daalde. En op goede momenten zelfs nog een stuk minder. En dan is mijn toestel niet onnodige wakker geweest.

Ook op XDA zijn er mensen waarbij de Android OS nog flink hoog staat. Al heb ik ook al wel vernomen dat je eigenlijk niet naar het aantal % moet kijken, maar juist naar hoe lang de verschillende processen actief zijn geweest in minuten... Maar het hoe of wat precies daarvan weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
GetaGrip schreef op zondag 22 mei 2011 @ 09:22:
[...]

Misschien even handig om te vermelden wat OS je draait, wat vaak nog wel eens kan helpen is om het bestand van naam te wijzigen (dus lees: rechtermuisknop>rename> en dan bv een 1 bij de bestandsnaam te stoppen.

Edit: link om wat te proberen > http://www.howtogeek.com/...ight-click-menu-in-vista/
Take Ownership geïnstalleerd
Heb nog steeds geen machtiging om bestand uit te voeren en mag nog steeds de naam niet wijzigen of kopiëren.

Misschien moeten we hiermee verder gaan in ander topic of DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Heeft iemand via Kies al de nieuwste update binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Opvallende batterydrain:

Foon staat zo ingesteld dat van 23.30 tot 6.30 wifi én data uitgeschakeld is.
Gisterenavond om 23.00 uur batterij 60%, vanmorgen om 7.00 uur nog maar 39%.
Dat is een verschil van 21 %!

Als ik kijk naar de grafiek van het batterijgebruik, dan is het toestel blijkbaar met van alles bezig in de nacht, want het toestel is veel wakker:

Afbeeldingslocatie: https://dl-web.dropbox.com/get/Public/SC20110522-100309.jpeg?w=e9bfb7dc

Iemand een idee wat het toestel wakker houdt?
En kent iemand een progje waarmee je kunt nagaan wat er gebeurt wanneer het toestel uitstaat?

Heb hier wel eens voorbij horen komen dat het progje Noled voor een drain kan zorgen. Maar ben vannacht niet gebeld/gesmst, dus Noled heeft niet in actie hoeven te komen. Zou het progje dan toch voor een drain kunnen zorgen? Nou ja, niemand weet het ook zeker.
Voor de zekerheid zojuist maar afgegooid, zien wat er komende nacht gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:29
glennl schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:19:
Heeft iemand via Kies al de nieuwste update binnen gekregen?
Voor de NL versie is KE2 de laatste, als ik een nieuwere kan binnenhalen....kan jij het ook!
(bij standaard toestel)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren mijn telefoon gehaald echt een mooi ding...

Nu een beetje het forum aan het afstruinen of ik nog tips kan vinden van mensen
hoe je het beste dit ding kan optimaliseren.. dus als iemand nog tips heeft!!

wel heb ik een probleempje heb mijn contacten van mijn oude Nokia op de SIM kaart gezet
alleen de samsung laat deze niet zien.. contacten zijn gewoon leeg iemand enig idee hoe dit
komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:29:

wel heb ik een probleempje heb mijn contacten van mijn oude Nokia op de SIM kaart gezet
alleen de samsung laat deze niet zien.. contacten zijn gewoon leeg iemand enig idee hoe dit
komt?
Contacten vanuit SIM importeren is gewoon old school... Veel gemakkelijker is om al je contacten op te slaan in je Google account. Dan heb je die altijd bij je ook als je van phone verandert.

In je contacten kan je via 'Importeren/Exporteren' wel je contacteren importeren vanuit je SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:29:

komt?
Telefoon - Contacten - Menuknop - Importeren/exporteren - Importeren van SIM-Kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo dat is snel ;) Is gelukt tnx.. voor jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil tussen XEU en XEN firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Ik heb die vraag al eens gesteld (zonder veel succes), maar is het mogelijk om in het accuweather widget automatisch je locatie te laten bepalen? Ik vind enkel de mogelijkheid om steden toe te voegen obv je huidige locatie, maar een refresh op een andere locatie zal gewoon het weer aanpassen van de opgeslagen locatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 18:19

Satom

Verzamel ervaringen

glennl schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:10:
Ik heb die vraag al eens gesteld (zonder veel succes), maar is het mogelijk om in het accuweather widget automatisch je locatie te laten bepalen? Ik vind enkel de mogelijkheid om steden toe te voegen obv je huidige locatie, maar een refresh op een andere locatie zal gewoon het weer aanpassen van de opgeslagen locatie...
Is het niet: Bij Mijn stedenlijst -> Plaats Toevoegen -> Dan dat rondje, voor GPS rechts naast het "Steden zoeken" balkje? Voor mij wel in ieder geval en het werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Vliegtuig02 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:14:
[...]
Is het niet: Bij Mijn stedenlijst -> Plaats Toevoegen -> Dan dat rondje, voor GPS rechts naast het "Steden zoeken" balkje? Voor mij wel in ieder geval en het werkt ook.
Ja, dan zoekt hij op dat moment je huidige locatie en slaat die op in je stedenlijst.
Wat ik wil is dat de locatie altijd automatisch bepaald wordt (zoals in de animated wallpaper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Laatst online: 31-08 02:13
glennl schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:17:
[...]

Ja, dan zoekt hij op dat moment je huidige locatie en slaat die op in je stedenlijst.
Wat ik wil is dat de locatie altijd automatisch bepaald wordt (zoals in de animated wallpaper).
Je hebt gelijk, automatisch bijwerken doet accuweather niet.

Moet zeggen dat dit redelijk offtopic is, dit is een probleem van de app en niet van de SII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Bij mij kwam het proces "WiFi Sharing" ineens terug in de batterijstatistieken. Heb zelf nog WiFi geshared oid, maar toch nam het zo'n 20%(!) van het verbruik in. Heb root dus heb het proces maar gefreezed (waarna het langzaam uit de statistieken verdween), maar het blijft vreemd. Zie op XDA dat meer mensen dit hebben.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Even een vraag over Kies.

Ik heb nu al een zeker aantal malen geprobeerd om m'n S2 up te daten naar de laatste sw pakket.

Alleen als ik wil updaten krijg ik deze foutmelding:
Geen toestemming ontvangen van de beheerder van de GT-I9100. Het programma wordt nu gesloten.

Weet iemand van dit forum wat dat betekent?

Ik heb al op me tel gekeken maar daar wordt dan niet om toestemming ofzo gevraagd.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:32
Katsuchi schreef op zondag 22 mei 2011 @ 09:49:
[...]

Take Ownership geïnstalleerd
Heb nog steeds geen machtiging om bestand uit te voeren en mag nog steeds de naam niet wijzigen of kopiëren.

Misschien moeten we hiermee verder gaan in ander topic of DM?
Mischien dat het programmatje "unlocker" iets voor jou is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe dat zit met de sd-kaart die je gratis zou krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg trouwens ook de hele tijd info berichten (sms's over in welke regio ik zit) hoe kan ik de uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:17:
Ik krijg trouwens ook de hele tijd info berichten (sms's over in welke regio ik zit) hoe kan ik de uitzetten?
Als je zoekt dan vindt je daar heel makkelijk de oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:18:
[...]

Als je zoekt dan vindt je daar heel makkelijk de oplossing voor.
Je had ipv een bijdehand berichtje net zo makkelijk een oplossing kunnen geven als je het weet en het zo makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:23:
[...]

Je had ipv een bijdehand berichtje net zo makkelijk een oplossing kunnen geven als je het weet en het zo makkelijk is.
Tweakers is geen helpdesk. Google eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
Kan toch wel gewoon antwoord geven, dat scheelt ook weer en aantal berichten.

Ik denk dat de ene engels is en de andere europees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:16:
Weet iemand hoe dat zit met de sd-kaart die je gratis zou krijgen???
Je zoekt dit.

http://www.samsung.com/nl..._galaxys2presale_20110426

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
[...]

GoT is geen helpdesk. In de forum regels staat duidelijk beschreven dat als je dan toch iets wilt vragen je de search altijd eerst even moet gebruiken. Je had de oplossing voor je probleem met een zoekopdracht in minder tijd gevonden dan de tijd die je hebt gestoken in deze 2 posts. Als iedereen in dit topic dat zou hebben gedaan dan zou dit topic imo wel 5-8 pagina's korter geweest. Voor verdere vragen en/of opmerkingen over dit onderwerp verwijs ik je door naar een moderator.

Ontopic dan maar: Ga naar berichten. Selecteer instellingen. Vink "infoberichten activeren uit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Ik ben het wel met hem eens, het is hier al zeker meer dan 1 keer langsgekomen. Dus een search was gewoon een hit.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
ronaldm3 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:41:
Even een vraag over Kies.

Ik heb nu al een zeker aantal malen geprobeerd om m'n S2 up te daten naar de laatste sw pakket.

Alleen als ik wil updaten krijg ik deze foutmelding:
Geen toestemming ontvangen van de beheerder van de GT-I9100. Het programma wordt nu gesloten.

Weet iemand van dit forum wat dat betekent?

Ik heb al op me tel gekeken maar daar wordt dan niet om toestemming ofzo gevraagd.
Probeer eens Kies te starten als administrator en dan aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-09 03:40
mafiatounes schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:46:
[...]

Hoe start je em op als admin.? Ik zit op een administrator acount. En moet ik em via kabel aansluiten om de update te kunnen zien? 8)7

edit:
instellingen> over toestel > software update > controlren op update > niks gevonden :(

[ Voor 13% gewijzigd door biepo op 22-05-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biepo schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:50:
[...]

Hoe start je em op als admin.? Ik zit op een administrator acount. En moet ik em via kabel aansluiten om de update te kunnen zien? 8)7

edit:
instellingen> over toestel > software update > controlren op update > niks gevonden :(
Rechtermuisknop op icoontje -> Start als administartor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-09 03:40
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:54:
[...]

Rechtermuisknop op icoontje -> Start als administartor
OWWWW je mag me een idioot noemen je moest dus KIES eerst downloaden via de samsung website om de update te krijgen. Ik d8t de KIES op de telefoon en de ip adres in me browser de enige manier was om kies te gebruiken >< :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
  • Laatst online: 25-02 18:52
IPV de stock e-mail app heb ik "enhanced email" geprobeerd. Deze zuigt de accu leeg bij mij. Anderen daar ook ervaringen mee? En is K9 zuiniger met energie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
biepo schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:59:
[...]

OWWWW je mag me een idioot noemen je moest dus KIES eerst downloaden via de samsung website om de update te krijgen. Ik d8t de KIES op de telefoon en de ip adres in me browser de enige manier was om kies te gebruiken >< :X
Je kan enkel updaten met de Kies PC software niet met Kies AIR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Voor de nieuwe update is er nog geen root toch? Daar wacht ik eigenlijk nog op voordat ik ga updaten.

Neem overigens aan dat al je apps en settings bewaard blijven bij de update?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

mafiatounes schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:46:
[...]

Onder dreigement ging het wel werken... heb dit echt al meerdere malen gedaan maar.

Nu doet ie het gewoon heh!!!:@

Anyway thanks voor de uitleg!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Phusebox schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:06:
Voor de nieuwe update is er nog geen root toch? Daar wacht ik eigenlijk nog op voordat ik ga updaten.

Neem overigens aan dat al je apps en settings bewaard blijven bij de update?
Jawel, zie deze guide

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk. We verwachten eigen inzet en initiatief. Daarnaast is dit hier offtopic.

[ Voor 70% gewijzigd door RoD op 22-05-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Als ik probeer te video-bellen krijg ik de foutmelding "Kan video-oproep niet tot stand brengen. Spraakoproep proberen?"

Dit is zowel met 3g als wifi. Iemand enig idee?
Gebruik btw XWKE7 firmware en kernel.

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Commentaar op moderatie mag via mail of DM.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 22-05-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik heb net een goede app gevonden genaamd Samsung Firmware in de market hij checkt of er een update is voor je phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
mafiatounes schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:40:
Ik heb net een goede app gevonden genaamd Samsung Firmware in de market hij checkt of er een update is voor je phone
Maar dan moet je alsnog via Kies downloaden neem ik aan? Dan is dat een redelijk overbodige app imo. Dan kan je net zo goed updaten en af en toe een beetje op internet kijken of er een update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Framoes schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:43:
[...]

Maar dan moet je alsnog via Kies downloaden neem ik aan? Dan is dat een redelijk overbodige app imo. Dan kan je net zo goed updaten en af en toe een beetje op internet kijken of er een update is.
Jawel maar deze app zegt je of er een update is voor je toestel er is een verschil tussen regio's enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Goed weer wat nieuws ontdekt.

Ga naar berichten... en dan zie je alle mensen die je een bericht hebben verzonden.... en dan kan je naar rechts schuiven om het persoon te bellen of naar links schuiven om een bericht te sturen naar dit persoon!!!

Nice dat dat er nu inzit!

Overigens weet ik niet ofdat dit al bekend was bij andere users van deze fantastische telefoon?

Zie net dat dit er ook inzit als je naar 'telefoon' gaat!!!

[ Voor 7% gewijzigd door ronaldm3 op 22-05-2011 14:49 . Reden: Up to date! ]

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
ronaldm3 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:47:

Ga naar berichten... en dan zie je alle mensen die je een bericht hebben verzonden.... en dan kan je naar rechts schuiven om het persoon te bellen of naar links schuiven om een bericht te sturen naar dit persoon!!!

Overigens weet ik niet ofdat dit al bekend was bij andere users van deze fantastische telefoon?

Nice one! Ik had hem nog niet ontdekt in elk geval! Handige feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online

Was al bekend bij de eerste previews ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online

Was al bekend bij mij. Ben er ook zelf achter gekomen en dat is eigenlijk toch het leukst. Vooral als je al zo lang wacht op een telefoon en al een heleboel previews en reviews hebt bekeken op youtube en denkt de telefoon al helemaal te kennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Ik heb mijn SGSII nu een aantal dagen, en nu blijkt dat ik ook last heb van een roze vlek op de camera. Van wat ik me kan herinneren is dit eerder genoemd in een vorig deel, maar zonder echt een concrete oplossing. Moet ik het toestel terug sturen, hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .