Acties:
  • 0Henk 'm!

108886

Deze heb ik ook geprobeerd en dit blijkt te lukken:

*#*#197328640#*#*

[5] AUDIO
[1] NB (VOICE CALL)
[1] HANDSET

Then set both SRC I2S1 RX VOLUME and DST SPEECH TX VOLUME to 100

[5] AUDIO
[1] NB (VOICE CALL)
[1] HANDSET
[9] DIAMOND SOLUTION
[3] voice booster(on)

Then also

[1]DYVE(OFF)
[2]MIC SENSITIVITY:3 (down from 5)

En ook her en daar nog wat zaakjes op 100 gezet ;-)

En het lijkt al een stuk beter te zijn nu :D
heb nog niet gereset, maar zal ook niet nodig zijn denk ik

update never mind: Blijkbaar horen m'n ouders me nog steeds niet goed en zelfs hun gsm gaat niet af als ik wil bellen...

RMA/switch it is. Wat voor bullshit is me dit zeg, grootste domper van 2011 tot nu toe :(

[Voor 17% gewijzigd door 108886 op 07-06-2011 22:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Dlocks schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:46:
[...]

Dat kaartje krijg je van Samsung en niet van Hi ;)
Samsung heeft die actie verlengd... nu tot 1 juli registreren voor een gratis 8gb kaartje :Y)

Nog wel een foutje in hun actie voorwaarden :z .. die koreanen he... :O
Artikel 3 – De Actie
1. Actie: na aankoop of bestelling van een Samsung Galaxy S II kan de
Deelnemer, door op de website www.samsung.com/nl/promotion het
deelnameformulier in te vullen en te bevestigen, deelnemen aan de Actie.

De deelnemer heeft dan recht op een microSD kaart van 8GB. De
geheugenkaart wordt binnen 2 tot 4 weken geleverd.
2. Actieperiode:
deze Actie heeft een looptijd van 26 april tot en met 4 juni 2011. De
bevestigingsmail en aankoopbon moeten uiterlijk 8 juli 2011 te zijn ontvangen
door Samsung.
trouwens wie heeft hem al mogen ontvangen?
ik heb 26e opgestuurd .. dus moet hem deze week hebben denk ik he?
anders even bellen... staat 2 tot 4 weken uiterlijk... :/

[Voor 54% gewijzigd door Meinon op 07-06-2011 23:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 11:38

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

In het kader van de gratis 8GB microSD card was ik vandaag prettig verrast door Samsung. Ik had mij namelijk al ingeschreven op de samsung site hiervoor, maar het duurde even voor ik mijn toestel daadwerkelijk kon kopen, dus had ik vandaag pas de kopie van de bon op de post gedaan. Echter kreeg ik later vandaag een email binnen van Samsung om mij er aan te herinneren toch zeker die bon in te sturen. :) Best aardig van Samsung om een automatisch herinnerings systeem daarvoor in te programmeren :P

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:42

Oekol

waka waka hey hey

Gebruikt er hier iemand een app om internet/wifi 's nachts niet te laten synchronisreren met tweetdeck, mail en dat soort dingen?

En waar kan ik de instelling vinden om het trill patroon te veranderen? het is nu 1 lange en dan niks en weer 1 lange, maar dat is bij gebeld worden hetzelfde als bij sms. Kan je dit in opties veranderen? Kan het niet vinden. Of is hier een app voor?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Anoniem: 408269

Leoon. schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 00:04:
Gebruikt er hier iemand een app om internet/wifi 's nachts niet te laten synchronisreren met tweetdeck, mail en dat soort dingen?

En waar kan ik de instelling vinden om het trill patroon te veranderen? het is nu 1 lange en dan niks en weer 1 lange, maar dat is bij gebeld worden hetzelfde als bij sms. Kan je dit in opties veranderen? Kan het niet vinden. Of is hier een app voor?
Instellingen -> account- en synchronisatie en daar kun je tweetdeck uitzetten. In mijn optiek sowieso beter om alles uit te zetten en handmatig te synchroniseren.

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
zag een tijdje geleden dat er veel mensen op zoek zijn naar battery widgets. Dit zijn geen widgets, maar aanpassingen van de standaard batterij indicator. Naast het feit dat deze dingen erg makkelijk zelf te maken zijn als je root toegang hebt, kun je er hier ook een heleboel vinden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1107095

misschien een idee voor sommige mensen hier die op zoek zijn naar wat anders. :)

[Voor 10% gewijzigd door Snoop op 08-06-2011 00:21]

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-02 21:26

Peentje

MAC / Windows i don't care

Meinon schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:38:
[...]

Samsung heeft die actie verlengd... nu tot 1 juli registreren voor een gratis 8gb kaartje :Y)

Nog wel een foutje in hun actie voorwaarden :z .. die koreanen he... :O

[...]

trouwens wie heeft hem al mogen ontvangen?
ik heb 26e opgestuurd .. dus moet hem deze week hebben denk ik he?
anders even bellen... staat 2 tot 4 weken uiterlijk... :/
Ik heb hem vandaag binnen gekregen, bon 24 mei opgestuurd (dag van levering). Dus zeg maar een week of 2.

Dell Latitude E7450

• Anoniem: 286128
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Anoniem: 408269 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 00:07:
[...]

Instellingen -> account- en synchronisatie en daar kun je tweetdeck uitzetten. In mijn optiek sowieso beter om alles uit te zetten en handmatig te synchroniseren.
Zal toch even mooi worden als je dat toch elke avond handmatig moet gaan controleren?
Kan begrijpen dat menig persoon gewoon zijn / haar tweets livetime wil zien binnenkomen.

Er zijn mijns inziens verschillende methoden:

Zelf, omdat ik op mijn SGS1 op Cyanogenmod zit, heb ik Quiet Hours ingesteld om geen
geluiden te ontvangen en trap de telefoon in de lader. Zo hoef ik mij niet druk te maken
om het feit dat de telefoon leeggedraind kan zijn als ik wakker word.

In jouw geval kun je apps uit de market gaan gebruiken zoals Sleep My Phone (pro of
gratis), die regelt dat je telefoon gewoon in een 'slaapmodus' komt te zitten. Wil je zo'n
app niet, weiger je je geluid uit te zetten en ben je alleen van plan de notificaties van
Whatsapp (tja wie gaat je nou 's nachts nog berichten sturen?), Email (gebruik lekker
K9Mail want daar kun je stilteperiodes in opgeven / wordt niet gepushed) en Twitter uit
te zetten kun je misschien beter alleen voor Twitter wat gaan zoeken, misschien een
andere app voor twitter? Of gewoon alleen DIE sluiten?

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 08-06-2011 00:54]

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 09:43
Leoon. schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 00:04:

Ik gebruik daarvoor Sweetdreams, werkt perfect. Alles gaat na 23.00 's avonds uit en 's ochtends om 07.00 uur weer aan.

Gisteren heb ik de Galaxy S2 gekregen, hiervoor de Galaxy S gehad. Mijn eerste indruk is dat het toestel echt een stuk sneller is. Het beeld in mooi helder. Batterij verbruik kan ik nog niets zinnigs over zeggen. Wat is lees t.a.v. bellen en geluidskwaliteit heb ik (nog?) niet. Gisteren al een tijd met iemand gebabbeld en dat ging gewoon goed.

Anoniem: 302361

HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb de laatste tijd wel vaker meegemaakt dat als ik mijn telefoon uit mijn broekzak haal en hem van de lock af haal dat hij inneens een internet pagina heeft opgestard of bluetooth/gps/automatisch draaien aan heeft gezet. Dit vond ik al vreemd en soms irritant maar nu was ik gister aan het werk en voelde ik dat de telefoon inneens heet begon te worden terwijl ik zeker wist alles kwa applicaties uit te hebben staan. ik haalde hem van de lock af en zag dat hij van alles met gps zat te doen. vervolgens zag ik dat hij vliegtuig stand stond en als ik hem daar vanaf haalde en weer op de lock zet hij weer automatisch in vliegtuigstand komt te staan. Nu kan ik dus helemaal geen gebruik maken van mijn telefoon, want zodra ik hem op de lock in mijn broekzak wil doen gaat hij in de vliegtuig stand :? :? :?

ik heb hem verschillende keren opnieuw opgestard, batterij eruit gehaald en niks werkt?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
Anoniem: 302361 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:57:
HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb de laatste tijd wel vaker meegemaakt dat als ik mijn telefoon uit mijn broekzak haal en hem van de lock af haal dat hij inneens een internet pagina heeft opgestard of bluetooth/gps/automatisch draaien aan heeft gezet. Dit vond ik al vreemd en soms irritant maar nu was ik gister aan het werk en voelde ik dat de telefoon inneens heet begon te worden terwijl ik zeker wist alles kwa applicaties uit te hebben staan. ik haalde hem van de lock af en zag dat hij van alles met gps zat te doen. vervolgens zag ik dat hij vliegtuig stand stond en als ik hem daar vanaf haalde en weer op de lock zet hij weer automatisch in vliegtuigstand komt te staan. Nu kan ik dus helemaal geen gebruik maken van mijn telefoon, want zodra ik hem op de lock in mijn broekzak wil doen gaat hij in de vliegtuig stand :? :? :?

ik heb hem verschillende keren opnieuw opgestard, batterij eruit gehaald en niks werkt?
Hard reset.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

hoe? en verlies ik dan al mijn bestanden? zo ja, kan ik dan ook al mijn applicaties opslaan en weer terug zetten?

• Niet online
Anoniem: 302361 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:07:
hoe? en verlies ik dan al mijn bestanden? zo ja, kan ik dan ook al mijn applicaties opslaan en weer terug zetten?
Titanium Backup

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 23:40

Nowhereman

Ygenweis

Anoniem: 302361 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:07:
Ik zou eerst eens kijken of de aan/uit knop niet gewoon 'hangt' zoals je het nu beschrijft lijkt het wel of dat er vuil tussen zit of dat wellicht het contactje stuk is?

-Pwn the day-

• Roelio86
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-04 15:30
Zojuist contact gehad met Typhone over mijn toestel (dode pixels en blauwe waas). Krijg een nieuwe van ze, waarschijnlijk volgende week! :D

ook al zou hij vast zitten hoe kan het dan dat hij die automatisch selecteerd want echt bij iedere keer als ik hem op de lock zet gaat hij automatisch op de vliegtuigstand.

maar nu weet ik nog niet hoe ik een hard reset doe en of ik daar mijn foto's/bestanden/applicaties mee verlies?

• Anoniem: 133542
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anoniem: 302361 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:14:
maar nu weet ik nog niet hoe ik een hard reset doe en of ik daar mijn foto's/bestanden/applicaties mee verlies?
Als je foto's op externe kaart staan niets aan de hand. Anders even kopiëren naar je externe kaart of computer . Zo moeilijk kan het toch niet zijn ?

• Niet online
Een hard reset is HARD uitzetten / batterij eruit wippen, werkt het dan NOG niet dan moet
je een een factory reset doen, dus je raakt DAAR inderdaad spullen mee kwijt.

Je moet dus dingen gaan backuppen wil je dit allemaal af kunnen vangen.

Applicaties: Titanium Backup
Smsjes/telefoonlogs: Backup2Gmail
Whatsapp: kun je zelf opslaan (of via TB)
Foto's/muziek: zelf verplaatsen

Maar probeer eerst een hard reset.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 08-06-2011 11:22]

maar hard uitzetten is gewoon uitknop --> uitschakalen --> en dan batterij eruit?
en hoe doe ik een factory reset mocht dat niet werken?
Anoniem: 302361 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:24:
en hoe doe ik een factory reset mocht dat niet werken?
Serieus? Zoek eens iets zélf voor de uitzondering, please! Zoveelste vraag die je kan vinden binnen no-time :X

Nickname does not reflect reality

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:49
Brad Pitt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:28:
[...]

Serieus? Zoek eens iets zélf voor de uitzondering, please! Zoveelste vraag die je kan vinden binnen no-time :X
Als we het toch over factory reset hebben, vorige keer via de telefoon software gedaan, maar doet dit hetzelfde als met de knoppen?
Welke methode adviseren jullie eigenlijk?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-01 21:11
Als ik op mijn SGSII naar settings ga (ja Engels..) dan naar sound...en dan naar volume...dan komt er zo'n lijstje met incoming call / media / system / notifications en allen hebben een mooie volume slider....
Bij allen hoor ik een geluid en het volume harder of zachter, BEHALVE bij system...
Daar kan ik lekker dat balkje heen en weer schuiven maar hoor ik niks...??

Strange..?

Anoniem: 409834

Heb al een tijdje de Galaxy S2. Alleen kan ik niet op mijn wi-fi netwerk thuis.

Wachtwoord is goed, Geeft eerst aan Scannen - Verbinding maken en vervolgens Verbinding verbroken.

Zit dus nu al een behoorlijke tijd op 3G netwerk, en wil graag gewoon op het Wi-fi. Andere netwerken zijn geen probleem, ligt dus gewoon aan het thuisnetwerk. (Waar ik eerder met een E71 gewoon opkon) Iemand die hier een oplossing voor heeft?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Router al eens gereset? Dat werkte voor mij in ieder geval :)

Hier staat tekst

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-03 20:55
Heb dan zelf wel geen S2 maar zelfs ik ben er blij mee :D

http://www.knowyourmobile...galaxy_s2_to_hackers.html

Non taken

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-05 15:18
Anoniem: 409834 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:43:

Wachtwoord is goed, Geeft eerst aan Scannen - Verbinding maken en vervolgens Verbinding verbroken.

Zit dus nu al een behoorlijke tijd op 3G netwerk, en wil graag gewoon op het Wi-fi. Andere netwerken zijn geen probleem, ligt dus gewoon aan het thuisnetwerk. (Waar ik eerder met een E71 gewoon opkon) Iemand die hier een oplossing voor heeft?
Er was ook iets met bepaalde instellingen van de router die de tel niet aankon. Ik denk ik deel 3.

• Anoniem: 274613
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

dat had ik op het werk ook.
heb je een wireless N router?
Zet deze eens vast op de 20MHZ ipv automatisch of 40MHZ.
toen werkte het bij mij meteen.

Anoniem: 227485

Mijn eerste grote irritatiepunt :)

Als ik aan het bellen ben, en ik ontvang onder het bellen een bericht, dat schetterd de speaker knetterhard mijn berichttoon in mijn oor :S Fijn om hem te horen als hij in mijn broekzak zit, maar als ik aan het bellen ben (en dat spraakvolume zit bij mij best laag, vind ik fijn) vind ik het toch echt fijn als dat niet gebeurd. Heb nu nog steeds een piep in mijn oren. Bij mijn vorige omnia trilde hij alleen onder het bellen, dat was perfect! belde ik niet, ging hij wel gewoon af.

Enig idee hoe dit valt op te lossen? Ik kan hier verder niks over vinden...

• Niet online

Manier(en) van troubleshooten (van eerst naar laatste optie):

1. router resetten inderdaad

2. je hebt wel B+G+(N) broadcast en niet alleen N?

3. even netwerk 'open' maken in plaats van beveiligd?

4. anders firmware van je router upgraden (welke heb je?)

• SuperKneus
  • Laatst online: 20:08
Geen idee wat mijn tel afgelopen wacht heeft gedaan, hij bleef iig wakker waardoor hij rond 04.00 helemaal leeg was en uit ging en ik vanochtend dus geen wekker had

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:29
Anoniem: 227485 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:11:

Als ik aan het bellen ben, en ik ontvang onder het bellen een bericht, dat schetterd de speaker knetterhard mijn berichttoon in mijn oor :S Fijn om hem te horen als hij in mijn broekzak zit, maar als ik aan het bellen ben (en dat spraakvolume zit bij mij best laag, vind ik fijn) vind ik het toch echt fijn als dat niet gebeurd. Heb nu nog steeds een piep in mijn oren. Bij mijn vorige omnia trilde hij alleen onder het bellen, dat was perfect! belde ik niet, ging hij wel gewoon af.

Een work around zou zijn om met tasker te regelen dat je telefoon op trillen zonder geluid gaat wanneer je aan het bellen bent, maar vraag me niet hoe, want ik heb nog geen Android telefoon, laat staan een GS2 ;) (moet nog tot vrijdag wachten tot ik kan verlengen)

Home Assistant configuratie

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
SuperKneus schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:39:
Geen idee wat mijn tel afgelopen wacht heeft gedaan, hij bleef iig wakker waardoor hij rond 04.00 helemaal leeg was en uit ging en ik vanochtend dus geen wekker had
Zo te zien is er een app geweest die je telefoon de hele tijd wakker heeft gehouden. Hij is in ieder geval niet overgeschakeld naar de standby toestand. Als dit vaker gebeurt, moet je even checken of er een bepaalde app is die niet goed afsluit. Maar hopelijk was dit toeval...

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

• SuperKneus
mbroeders schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:47:
[...]

Zo te zien is er een app geweest die je telefoon de hele tijd wakker heeft gehouden. Hij is in ieder geval niet overgeschakeld naar de standby toestand. Als dit vaker gebeurt, moet je even checken of er een bepaalde app is die niet goed afsluit. Maar hopelijk was dit toeval...
Facebook stond op 11 uur actief, ik denk dus dat die het is geweest. Weet niet hoe of waarom dit is gebeurt. ik gebruik de facebook en twitter widget maar beide heb ik al een tijd draaien en nog nooit problemen mee gehad. Gisteren wel op mijn telefoon via facebook gechat, misschien dat dat er voor gezorgd heeft dat hij wakker bleef

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Gebruik je ChompSMS? dan kan je dat gewoon uitzetten. ChompSMS > Notificaties > Tijdens telefoon gesprek

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand enig idee of de mediamarkt die mhl kabels verkoopt?

Ik wil einde dag uit werk even langsrijden om er een te kopen maar als iemand al weet of ze ze wel of niet hebben, scheelt het weer een ritje.

Hier nog wat meer info btw:
The specification is called MHL, or "Mobile High-Definition video Link", and is backed by a consortium including Nokia, Samsung, Toshiba, Sony, and Silicon Image. What's nice about this standard is that it's compatible with existing HDMI devices, cables and ports, but adds the ability to send both power and data over the cable from the TV back to the device.

Unfortunately the standard isn't in any TVs yet, but it's coming. The good news is that you don't need an MHL-compatible TV to make it work, you can simply plug your USB/MHL-to-HDMI cable into your TV and it will work just fine. You won't be able to charge or control your smartphone from a non-MHL TV, but you will be able to buy an MHL-HDMI adapter which will let you plug in your phone's power adapter to charge while you watch.

Wel jammer heb ik ook nog iets van een conversie kabeltje nodig op mijn oudere samsung tv.

Ik wil eigenlijk mn sgs2 op mn tv aansluiten om zo draadloos via mijn nas videos af te spelen, zou mooi zijn als ik die mhl kabel kon gebruiken, maar die zon gaat niet op zie ik al.

[Voor 92% gewijzigd door Wii4all op 08-06-2011 13:06]

Burp

• slvans
Wii4all schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:00:
Iemand enig idee of de mediamarkt die mhl kabels verkoopt?

Ik wil einde dag uit werk even langsrijden om er een te kopen maar als iemand al weet of ze ze wel of niet hebben, scheelt het weer een ritje.
Geen idee. Misschien even bellen?

Heeft iemand die kabel uberhaupt al?

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:21
Ok moet nu toch ook toegeven dat battery drain uit de hand loopt. Voorheen had ik een Telfort sim en 's nachts in standby verbruikte mijn tel 0.5% tot 1% per uur. Heel soms had ik een drain probleem en verbruikte de tel 5% per uur. Je zag dan dat de tel. af en toe wakker was geworden 's nachts. Maar als ik voor het slapen de telefoon had opgeladen en gereboot kwam dat eigenlijk niet voor.

Nu ben ik 2 dagen geleden overgestapt naar Vodafone. Heb gewoon 's avonds opgeladen en even gereboot maar nu heb ik alle 2 de nachten een verbruik van 10% per uur. Ik zie ook dat mijn tel. vrijwel de hele nacht wakker is. Het is geen solid lijn maar wel een hele boel streepjes met korte onderbrekingen. Alle 2 de ochtenden lag mijn 3g data verbinding er ook uit. Dus waarschijnlijk probeert de tel. constant te connecten.

Bij mij lijkt het dus aan het Vodafone netwerk te liggen.

• Niet online
SuperKneus schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:49:
[...]

Facebook stond op 11 uur actief, ik denk dus dat die het is geweest. Weet niet hoe of waarom dit is gebeurt. ik gebruik de facebook en twitter widget maar beide heb ik al een tijd draaien en nog nooit problemen mee gehad. Gisteren wel op mijn telefoon via facebook gechat, misschien dat dat er voor gezorgd heeft dat hij wakker bleef
ik zie dat je ook je data aan hebt staan.
komt misschien daardoor, verbinding weg gevallen, opnieuw connecten, facebook controleert weer etc.
laat je de facebook app altijd aan?
ik sluit altijd alles af als ik naar bed ga via het taakbeheer (meestal zet ik ook wifi uit, heeft toch geen nut als ik slaap en data staat standaard uit)

• SuperKneus
Anoniem: 274613 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:08:
[...]

ik zie dat je ook je data aan hebt staan.
komt misschien daardoor, verbinding weg gevallen, opnieuw connecten, facebook controleert weer etc.
laat je de facebook app altijd aan?
ik sluit altijd alles af als ik naar bed ga via het taakbeheer (meestal zet ik ook wifi uit, heeft toch geen nut als ik slaap en data staat standaard uit)
Yep laat alles aanstaan, zet alleen mijn geluid op stil. Maar goed heb net sweet dreams gedownload, ga die vanavond ff proberen.

Wat ik al eerder aangaf, facebook en twitter zijn widgets. Staan dus niet bij taakbeheer als een actieve app

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 13:07

Freshnezz

Why so serious?

Zijn er Chrome to phone gebruikers onder jullie?

Bij mij duurt het even voordat de link op mijn telefoon tevoorschijn komt, terwijl dit op mijn Desire zo goed als instant was :S Weet iemand hoe dit komt?

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:21
Freshnezz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:15:

Bij mij duurt het even voordat de link op mijn telefoon tevoorschijn komt, terwijl dit op mijn Desire zo goed als instant was :S Weet iemand hoe dit komt?
Ik krijg de pagina binnen 2 sec. te zien.

• Niet online
SuperKneus schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:11:
[...]

Yep laat alles aanstaan, zet alleen mijn geluid op stil. Maar goed heb net sweet dreams gedownload, ga die vanavond ff proberen.

Wat ik al eerder aangaf, facebook en twitter zijn widgets. Staan dus niet bij taakbeheer als een actieve app
ik doe eigenlijk altijd als ik twitter of Facebook afsluit even via taakbeheer alles beeindigen.
is er een reden dat je dat niet doet trouwens?
ook je data gaat wel hard zo denk ik.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:17
Anoniem: 274613 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:29:
[...]

ik doe eigenlijk altijd als ik twitter of Facebook afsluit even via taakbeheer alles beeindigen.
is er een reden dat je dat niet doet trouwens?
ook je data gaat wel hard zo denk ik.
In principe hoef je apps in Android niet te sluiten via taakbeheer of een task killer, zolang die apps tenminste niet onnodig op de achtergrond CPU blijven gebruiken. Dat ze in het geheugen blijven staan is niet erg (in tegendeel) dus goed geprogrammeerde apps zou je niet hoeven force-closen.

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

• SuperKneus
Wekko306 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:35:
[...]

In principe hoef je apps in Android niet te sluiten via taakbeheer of een task killer, zolang die apps tenminste niet onnodig op de achtergrond CPU blijven gebruiken. Dat ze in het geheugen blijven staan is niet erg (in tegendeel) dus goed geprogrammeerde apps zou je niet hoeven force-closen.
dat dus

en nogmaals het is een widget die op een van mijn homescreens draait, twitter of facebook staat helemaal niet tussen de apps bij taakbeheer.

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Even een vraagje omtrent de aanvraag van sd-card bij samsung. Ze vragen een bon, nu heb ik de mijne via vodafone online besteld als verlenging. Wat moet ik aan hun toesturen? De bevestiging van verlenging met de aankoop van Samsung tel? Iemand die hierin wat helderheid kan verschaffen

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:31
Wicked-Game schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:43:
Even een vraagje omtrent de aanvraag van sd-card bij samsung. Ze vragen een bon, nu heb ik de mijne via vodafone online besteld als verlenging. Wat moet ik aan hun toesturen? De bevestiging van verlenging met de aankoop van Samsung tel? Iemand die hierin wat helderheid kan verschaffen
Ik heb verlengd bij T-Mobile. Ik heb de bevestiging tezamen met het formulier verzonden en gisteren lag de SD card in de brievenbus.

• mbroeders
SuperKneus schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:36:
[...]

dat dus

en nogmaals het is een widget die op een van mijn homescreens draait, twitter of facebook staat helemaal niet tussen de apps bij taakbeheer.
Wel vervelend, maar hopelijk heb je gewoon pech gehad. Ik laat de hele dag door altijd alles aanstaan, dus ook 's nachts, en heb hier nog nooit last van gehad. Balen voor je, maar waarschijnlijk was dit puur toeval.

• mbroeders
Freshnezz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:15:

Nope, geen idee. Gisteren een paar keer gebruikt en dit kwam zo goed als direct op mijn telefoon. Zelfs iets vanuit de market op internet installeren gaat veel sneller dan bij mijn vorige Desire. Dus geen flauw idee waarom er bij jou vertraging is...

EDIT

Of heb je Firefox 4? Ik kijk net en op mijn werk met firefox 3.x werkt het perfect, maar thuis met FF4 zit er idd een behoorlijke vertraging :S

[Voor 11% gewijzigd door mbroeders op 08-06-2011 14:04]

Anoniem: 406837

Onder op de afleverbon staat een linkje waar je je factuur kunt downloaden.

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-05 10:05
Hoe maken jullie je scherm schoon ivm vingervlekken etc.
Heb hem nog maar net ;)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

frye schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:58:
Heb hem nog maar net ;)
Niet, hij is toch direct weer vies. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 22:33
heb gisteren mijn gs 2 eindelijk ontvangen, super blij :).

Er is mij iets raars opgevallen. Ik laad hem nu op voor de eerste keer en hij blijft maar opladen. Hij is nu al 6 uur lang bezig en nog 20% te gaan.

Ik heb trouwens een vraaghe, ik ga binnenkort naar Turkije. Moet ik een speciale adapter/accu ofzo kopen om daar te gebruiken?

• slvans
frye schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:58:
Heb hem nog maar net ;)
Is niet nodig. Als er vingervlekken op zitten en ik stop hem in mijn zak, zijn de vlekken weer weg als ik hem eruit haal.

108886

Kleine update ivm het volume-probleem ... heb een omruiling gekregen, heb nu een nieuw toestel dat wél luid belt :D Alles in orde dus!

@ iedereen met gelijkaardige problemen: Go get a new one ;-) Het ligt aan het toestel/firmware/.... niet uw schuld dus en moet je zelf dus ook niet proberen te verhelpen.
Laat ik de eerste zijn: geen dead pixels (wil ik geloven) en gele/donkerdere zijkant (geloof ik niks van)? ;)

• Anoniem: 133542
  • Niet online
Polster schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:03:
Ok moet nu toch ook toegeven dat battery drain uit de hand loopt. Voorheen had ik een Telfort sim en 's nachts in standby verbruikte mijn tel 0.5% tot 1% per uur. Heel soms had ik een drain probleem en verbruikte de tel 5% per uur. Je zag dan dat de tel. af en toe wakker was geworden 's nachts. Maar als ik voor het slapen de telefoon had opgeladen en gereboot kwam dat eigenlijk niet voor.

Nu ben ik 2 dagen geleden overgestapt naar Vodafone. Heb gewoon 's avonds opgeladen en even gereboot maar nu heb ik alle 2 de nachten een verbruik van 10% per uur. Ik zie ook dat mijn tel. vrijwel de hele nacht wakker is. Het is geen solid lijn maar wel een hele boel streepjes met korte onderbrekingen. Alle 2 de ochtenden lag mijn 3g data verbinding er ook uit. Dus waarschijnlijk probeert de tel. constant te connecten.

Ik. Begin te twijfelen of het aan het netwerk ligt . Heb ook vodafone en dezelfde problemen . Zit nu sinds 2 weken in Thailand géén 3g netwerk en ook binnen één dag een platte batterij. Ik weet het ook niet meer. En wat me ook opvalt is dat als ik mijn(oudje) galaxy s en de s2 beide verbinding laat maken met wifi ik moet zeggen dat het oudje de galaxy s sneller verbinding maakt en deze gewoon behoud terwijl de s2 in30 minuten 2 maal zijn verbinding kwijt was. Hoop dat dit wordt verholpen in de volgende update

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02
Hier sinds vandaag ook rare problemen, toestel begint opeens vanzelf allemaal opties op touchscreen te registeren terwijl ik echt met me vinger boven het scherm hang. Als ik door het menu wil scrollen gaat hij zel programma's openen waar ik helemaal niet op klik, en als ik smsjes schrijf staan er letters die ik nooit heb aangeraakt. Heel handig allemaal! Vanavond maar eens een factory reset doen kijken of dat helpt.... Anders kan die in reparatie =(

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:16
SuperKneus schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:39:

[afbeelding]
Erg apart inderdaad. Zal wel een app zijn geweest. Maar waarom leg je em niet in de oplader in de nacht zodat je er zeker van bent dat je wekker afgaat?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

• Kyo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:28
Wil dit toestel binnenkort aanschaffen, maar aarzel nog omdat de galaxy 1 (dat apparaat had ook superreviews, lovend over de snelheid etc) zo traag was en ik liever niet bezig ga met rooten en dergelijke praktijken.

Heeft dit toestel snelheids of andere problemen?
Kyo schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:26:
Nee, en ja :P

• Ewivis
Wil dit toestel binnenkort aanschaffen, maar aarzel nog omdat de galaxy 1 (dat apparaat had ook superreviews, lovend over de snelheid etc) zo traag was en ik liever niet bezig ga met rooten en dergelijke praktijken.

Lees het topic even door ;)

snelheid is dik in orde! Hoor ik nooit iemand over!

"problemen":
Scherm(gele waas aan de linkerzijde)
Scherm(blauwig)

Batterydrain, gebruikers geven aan dat hun accu snel leeg gaat.

Ikzelf heb alleen last van de gele waas en verder is het een TOPtelefoon! :)

• Dlocks
  • Laatst online: 03-12-2022

Als de reacties in de Galaxy SII topics representatief zijn voor de SII dan heeft deze telefoon een aantal problemen die erg vaak voorkomen en mag je heel blij zijn als je er één krijgt die je niet hoeft om te ruilen voor een ander. :P

Wellicht een idee om ergens een poll op te zetten waarin mensen hun ervaring kunnen aangeven?

Bijvoorbeeld:

1) Helemaal geen problemen met het toestel.
2) Af en toe problemen, maar ligt aan mijzelf of brakke app.
3) Soms onverklaarbare problemen
4) Regelmatig onverklaarbare problemen
5) Heb toestel moeten omruilen

• frye
Ik heb hem net en ben heel tevreden...
Geen blauwe waas
Geen gele vlek
Wel een heel klein roos tintje bij camera op wit papier :)

• Timmmeeehhh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-05 07:13
Weet iemand waarom mijn afbeeldingen in Whatsapp die mensen mij sturen niet wllen downloaden?
Ze verschijnen tevens als corrupted file icoontje in mijn fotoalbum

[Voor 177% gewijzigd door Timmmeeehhh op 08-06-2011 14:41]

www.timvanhelsdingen.com

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:44
frye schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:37:
Ik heb hem niet en ben heel tevreden...
Geen blauwe waas
Geen gele vlek
Wel een heel klein roos tintje bij camera op wit papier :)
Niet zo gek als je de telefoon niet hebt.. Grapje of typo? :?
gebruikershaes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:46:
Het hele bericht is een grap IMHO. Blauw heeft hij ook, geel hoogstwaarschijnlijk ook en de roze vlek is niet "heel klein" maar gewoon immens.

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 02:15

MrDrako

nep ict'er

Mijn telefoon heeft geen van de genoemde problemen, niet blauw, niet geel, nergens last van, werkt perfect :)

Enige puntje dat ik ook niet in de OP zie staan, is het achterlijke signaal dat hij geeft als de batterij vol is opgeladen. Bedside wil ik niet, wil gewoon zodra het geluid uit staat dat dat ding ook zn klep houd. Iemand een idee?? heb een aantal pagina's terug gelezen maar zie er niks meer over staan.

edit; overigens: tot gisteren 4 dagen met de accu gedaan :) kort telefoongesprek en enkel SMS en wekker functie, 4 dagen op de motor gereden, niet hoeven opladen :)

[Voor 16% gewijzigd door MrDrako op 08-06-2011 14:54]

• mbroeders
Brad Pitt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:49:
[...]

Het hele bericht is een grap IMHO. Blauw heeft hij ook, geel hoogstwaarschijnlijk ook en de roze vlek is niet "heel klein" maar gewoon immens.
Ik las hier al een eerdere opmerking over van je, maar ik heb van beide geen last. Absoluut niet van een gele tint oid...

• frye
gebruikershaes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:46:
[...]

NET dus ;)

• bkah
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-06-2017
Even een vraagje omtrent de aanvraag van sd-card bij samsung. Ze vragen een bon, nu heb ik de mijne via vodafone online besteld als verlenging. Wat moet ik aan hun toesturen?
Ik heb zondag de orderbevestiging en het afleverbewijs van Vodafone gestuurd (plus de aanmeld-email van Samsung). En de dag erop kreeg ik van Vodafone een factuur voor het eenmalige bedrag, terwijl de klantenservice zei dat het via automatische incasso afgeschreven zou worden 8)7 Als Samsung klaagt stuur ik die wel na.

• Peatsmoke
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:18:
[...]

Laat ik de eerste zijn: geen dead pixels (wil ik geloven) en gele/donkerdere zijkant (geloof ik niks van)? ;)
Toch heb ik er, eerlijk gezegd, ook geen last van.
Zelfs de kwaliteit vd camera is in mijn ogen (voor een telefoon) gewoon goed te noemen.
Heb hier wel gebruik gemaakt van de update die er inmiddels al is voor de camera.

Verder ben ik over de kleuren van het scherm ook tevreden en de gele vlek (zo is ook op XDA) te lezen heeft echt niet iedereen. Kennelijk is er dus een serie (waarvan jij er wel eentje hebt) die schermproblemen heeft, maar er is ook een serie die dit niet heeft, geloof het of niet. ;)

• SuperKneus
mbroeders schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:51:
[...]

Wel vervelend, maar hopelijk heb je gewoon pech gehad. Ik laat de hele dag door altijd alles aanstaan, dus ook 's nachts, en heb hier nog nooit last van gehad. Balen voor je, maar waarschijnlijk was dit puur toeval.
Ik tot gisteren ook nog nooit last van gehad.
Ewivis schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:22:
[...]

Erg apart inderdaad. Zal wel een app zijn geweest. Maar waarom leg je em niet in de oplader in de nacht zodat je er zeker van bent dat je wekker afgaat?
Ik denk idd dat het een app is geweest (waarschijnlijk facebook). Had hem niet aan de lader liggen omdat de telefoon nog iets van 80% vol was, normaal gesproken meer dan genoeg om de nacht mee door te komen.
Peatsmoke schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:59:
Verder ben ik over de kleuren van het scherm ook tevreden en de gele vlek (zo is ook op XDA) te lezen heeft echt niet iedereen. Kennelijk is er dus een serie (waarvan jij er wel eentje hebt) die schermproblemen heeft, maar er is ook een serie die dit niet heeft, geloof het of niet. ;)
Mensen op XDA die zeggen het niet te hebben en dan een foto sturen om dat te bewijzen hebben ook meestal gewoon een donkerder scherm aan de linkerkant maar zién dat zelf niet. Zoals deze bijvoorbeeld.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:35
Brad Pitt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:04:
[...]

Mensen op XDA die zeggen het niet te hebben en dan een foto sturen om dat te bewijzen hebben ook meestal gewoon een donkerder scherm aan de linkerkant maar zién dat zelf niet. Zoals deze bijvoorbeeld.
Diegene die dat echt niet zien moeten naar Hans Anders!!... :P

Tubes....It's what make music music!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:02
..

[Voor 99% gewijzigd door Razor109 op 08-06-2011 15:14]

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2021
[...]

Linker kant? Je zal wel rechter kant bedoelen? Of beter gezegd bovenkant van het scherm.
businka19 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:15:
Linker kant? Je zal wel rechter kant bedoelen? Of beter gezegd bovenkant van het scherm.
Nee, linkerkant, alwaar 95% van de S2's een donkerdere kant hebben.

• Peatsmoke
  • Niet online
Dlocks schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:33:
[...]

Als de reacties in de Galaxy SII topics representatief zijn voor de SII dan heeft deze telefoon een aantal problemen die erg vaak voorkomen en mag je heel blij zijn als je er één krijgt die je niet hoeft om te ruilen voor een ander.
De topics zijn niet representatief, net zoals alle topics op alle fora!
Het is gewoon een feit dat mensen die ergens heel erg (on)tevreden over zijn, zich melden op fora. Bij technische fora, zeker zoals tweakers, krijg je een nog slechtere indruk van hoe iets werkelijk functioneert omdat de mensen die dit forum bezoeken, meer met techniek bezig zijn dan anderen (zeg maar de gemiddelde consument).

Daarbij komt ook nog eens het effect dat wanneer iemand een (soms klein) probleem heeft, dit onevenredig uitgemeten wordt op een forum. Neem bijvoorbeeld de 'gele vlek' die bijna als een probleem gezien wordt op dit en ander (XDA- developers) forum.
Vergeet niet dat de mensen die hiervan 'last' hebben hun berichten ook op verschillende fora cross-posten en zelfs blijven herhalen. Ik ontken absoluut niet dat er een kleine groep is die problemen heeft met het scherm, maar ik denk dat het grootste deel van de mensen geen problemen heeft, maar die hoor of zie je helaas niet op de fora.

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2021
Brad Pitt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:16:
[...]

Nee, linkerkant, alwaar 95% van de S2's een donkerdere kant hebben.
Je bedoelt links als je de telefoon recht zou houden, net boeven de vingerafdrukken op de foto?

• Dlocks
[...]

Persoonlijk vind ik dat dan geen goed voorbeeld. Door de lichtinval, omgevingslicht en de gebruikte flitser is het vrijwel niet te bepalen hoe het scherm er in het echt uitziet.

En misschien zit er wel een kleurverloop in de gebruikte achtergrond. :P
Dlocks schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:18:
Persoonlijk vind ik dat dan geen goed voorbeeld. Door de lichtinval, omgevingslicht en de gebruikte flitser is het vrijwel niet te bepalen hoe het scherm er in het echt uitziet.

Ja, of de enable_dark_side setting in build.prop staat op 1. Als je die op 0 zet is het donkere/gele ook weg.

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 07:08
Hallo, mijn sgs 2 blijft steeds opnieuw al mijn mail binnenhalen, ik gebruikt de standaard mail client, met hotmail, maar als ik al mijn mail heb gelezen, gaat hij ze allemaal opnieuw downloaden en dan zegt hij weer 40 ongelezen bericht, meer mensen die hier last van hebben of hadden, en wat is de oplossing hiervoor, ik heb al geprobeerd om handmatig te downloaden, maar dat maakt niks uit.

• Peatsmoke
  • Niet online
Dlocks schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:18:
[...]

Als je goed kijkt zie je idd een iets donkerder gedeelte, maar idd op die manier is niet vast te stellen of het idd een probleem is op dat scherm.
Gezien het feit dat er enkelen zijn die hun 'probleem' blijven herhalen, lijkt het erop dat het een probleem is, maar ik heb er geen last van.
Helaas is mijn zicht meer dan goed en ben ik 0,0 kleurenblind...

Wel eens gehoord van inverse Catch-22? :X

• gebruikershaes
Quas schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:22:
Hallo, mijn sgs 2 blijft steeds opnieuw al mijn mail binnenhalen, ik gebruikt de standaard mail client, met hotmail, maar als ik al mijn mail heb gelezen, gaat hij ze allemaal opnieuw downloaden en dan zegt hij weer 40 ongelezen bericht, meer mensen die hier last van hebben of hadden, en wat is de oplossing hiervoor, ik heb al geprobeerd om handmatig te downloaden, maar dat maakt niks uit.
Je kan je hotmail als exchange instellen ipv pop3, dan synct die alles netjes. Google voor instellingen, die weet ik zo niet uit mijn hoofd

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:07
Hoppa net ging de bel en eindelijk na 2 weken wachten is mijn Galaxy S2 binnen :D Nu even opladen en er eens flink mee stoeien.

• eew
  • Laatst online: 17-12-2018
Polster schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:03:

Hier ook Vodafone netwerk en snachts geen extreem probleem. Vanacht totaal 6% verloren, maar meestal laat ik hem snachts aan de lader liggen. Had je bij Telfort internet?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Gruijters schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:26:
Hoppa net ging de bel en eindelijk na 2 weken wachten is mijn Galaxy S2 binnen :D Nu even opladen en er eens flink mee stoeien.
Oke! Hou ons op de hoogte!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Anoniem: 409626

De eerste weken nergenss last van gehad ! Batterij verbruik ging prima met JuiceDefender app.. Totdat ik KIES beta voor Mac gebruikte. Het werkte prima (je kan alleen niet de firmware updaten wat eigelijk de reden voor het gebruik was).. sinsdien vastlopers en scherm dat uit zichzelf aangaat en aanblijft wat dus hitte en battery drain veroorzaakt. KIES op XP ziet mijn S2 ook niet en blijft maar verbinden dus kan de firmware nog steeds niet updaten. Hard Reset ook gedaan en het probleem met vastlopen en aangaan scherm is hiermee niet verholpen. Het lijkt erop dat de problemen vooral ontstaan als mijn batterij 100% is opgeladen. Het volgende plaatje was de druppel en deed me besluiten het te delen op dit forum... iemand suggesties of wordt het echt terug naar de winkel?

Uploaded with ImageShack.us
Scherper lukte me even niet zo snel maar dit is in het donker de statusbalk omlaag op mijn S2 ;)

Inclusief de (zo goed als zelden als negatief bemerkbaar zijnde) donkerdere linker kant.

• Dlocks
Anoniem: 409626 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:35:
[..]

Plaatje op imageshack (popups!)

[..]
Offtopic: gebruik in het vervolg http://tinypic.com/ o.i.d. Dan heb je geen last van popups en andere vormen van reclame.

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 07:08
gebruikershaes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:24:
[...]

Je kan je hotmail als exchange instellen ipv pop3, dan synct die alles netjes. Google voor instellingen, die weet ik zo niet uit mijn hoofd
Bedankt

Anoniem: 409626

Dlocks schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:48:
[...]

Offtopic: gebruik in het vervolg http://tinypic.com/ o.i.d. Dan heb je geen last van popups en andere vormen van reclame.
Thanks zal het gebruiken. Ik irriteerde me er zelf al aan.

-->

[Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 409626 op 08-06-2011 15:59]

• eew
  • Laatst online: 17-12-2018
Ewivis schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:32:
[...]

Lees het topic even door ;)

snelheid is dik in orde! Hoor ik nooit iemand over!

"problemen":
Scherm(gele waas aan de linkerzijde)
Scherm(blauwig)

Batterydrain, gebruikers geven aan dat hun accu snel leeg gaat.

Ikzelf heb alleen last van de gele waas en verder is het een TOPtelefoon! :)
Vergeet de banding niet.

Anoniem: 227485

souljah1h schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:51:
[...]

Gebruik je ChompSMS? dan kan je dat gewoon uitzetten. ChompSMS > Notificaties > Tijdens telefoon gesprek
Ik gebruik gewoon de standaard sms-dienst. De enige apps die ik gebruik zijn geen "vervangers" van de standaard telefoonfuncties, dus alleen maar games en navigatiesoftware (edit: en dingen als bankzaken en NoLed, verrekte fijn overigens, dat laatste!).

Het gebeurde me zonet dus weer, en begin me er echt aan te irriteren. Doet gewoon zeer :S

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 227485 op 08-06-2011 16:32]

Ontwaakt traag vanuit sleep-mode, brakke Wifi ontvangst, te hoge move threshold, etc. Zijn er nog wel een paar.

• Ewivis
Brad Pitt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:35:
Scherper lukte me even niet zo snel maar dit is in het donker de statusbalk omlaag op mijn S2 ;)

[afbeelding]

Inclusief de (zo goed als zelden als negatief bemerkbaar zijnde) donkerdere linker kant.
En ook hier zie je et goed hoor, net een collega gevraagd die van niks weet en die zag et direct na 2 sec kijken..

• slvans
Brad Pitt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:42:
[...]

Ontwaakt traag vanuit sleep-mode, brakke Wifi ontvangst, te hoge move threshold, etc. Zijn er nog wel een paar.
Als ik dit zo lees en ik zou de telefoon niet hebben, zou ik er bang van worden. Ben blij dat ik hem al lang heb en niet nu pas aan het twijfelen ben anders had ik hem na dit alles te lezen nooit gekocht.

Terwijl er misschien (in mijn ogen) wat kleine dingetjes zijn die niet optimaal werken. Geen probleem om ze te benoemen. Maar mijns inziens geen struikel punten. Maar ik vind het echt een top telefoon. En hij is dan ook elke cent waard!!!

Edit: eens met onderstaande.

• gebruikershaes
Brad pitt de nieuwe Phusebox in wording? ;)

• Ewivis
gebruikershaes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:47:
Brad pitt de nieuwe Phusebox in wording? ;)
haha :9

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee