Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11-2024
mingooski schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:21:
Ik krijg pagina's niet meer liggend als ik mijn mobiel kantel, weet iemand waar dat aan kan liggen?

In instelling krijg ik het wel liggend, maar dan alleen via de optie 'Alleen liggend weergave'
Sleep je notificatie bar eens omlaag en kijk of automatisch draaien nog ingeschakeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407131

Je bedoelt voor de synch Kies via wifi? Werkt niet echt soepel. En Kies air maakt bestanden wel benaderbaar maar mijn oldschool MS Werkmap herkent ie niet als zodanig en kan ik dus niet bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-06 13:16
Sneezydevil schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:23:
[...]

Sleep je notificatie bar eens omlaag en kijk of automatisch draaien nog ingeschakeld is.
Je hebt gelijk, bedankt! I feel ashamed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407131

Anoniem: 105188 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:14:
[...]

Ik weet niet wat je bedoelt met USB Sync, als je aansluit op Kies dan kun je syncen. USB Datamodus bedoel je waarschijnlijk USB Mass Storage mee, dat heeft hij wel. Bij de SGS kon je instel welke modus hij moest gebruiken als je de USB aansluit, dat is bij de S2 niet meer het geval. Dat moet je handmatig doen.

Heb mijn S2 terug gestuurd dus kan het nu even niet checken maar ergens in de settings onder verbindingen heb je USB en dan USB massa opslag.
Maar als ik niet tussentijds wil laden, dan kan ik toch geen USB aansluiten?
Polster schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:24:
[...]

Dit wordt ook wel bump-charging genoemd en schijnt niet erg goed te zijn voor de levensduur van je accu. ALs je accu vol is laat de telefoon hem weer een paar % ontladen en houdt de accu daarna ergens rond de 95-98% omdat het schadelijk is voor de batterij om constant volledig aan de max te zitten.
Mmm, da's niet best. Maar ik was niet van plan dat vaker te doen. Dacht ook dat het een eenmalige procedure is. Dan is het toch geen ramp, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:48
Is er iemand die van een Galaxy S I naar de II is overgestapt? Ben namelijk benieuwd of en hoe je apps/content (sms etc) kunt overzetten. Kan er nergens iets over vinden.

Dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:36

The Wizard

Moderator Mobile
Voor SMS kun je SMSBackup+ gebruiken. Je aankopen blijven sowieso bewaard, die hoef je niet opnieuw aan te schaffen. Foto's heb ik standaard op de microSD staan, dus gewoon een kwestie van overzetten.

Voor zover ik weet kun je geen backup van de SGS1 op de SGS2 terugplaatsen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:45
kesj schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:52:
Is er iemand die van een Galaxy S I naar de II is overgestapt? Ben namelijk benieuwd of en hoe je apps/content (sms etc) kunt overzetten. Kan er nergens iets over vinden.

Dank alvast.
Ik ben overgestapt, maar heb alles opnieuw geinstalleerd (zowieso moet dat met de apps), highscores etc ben je kwijt. SMS kan allicht met KIES?

Maar van de andere kant: Waarom zou je dat willen bewaren? Ik ben met een schone lei begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06 14:27
Ik kom niet van de S 1 maar data kan neem ik aan gewoon via usb? En mijn smsjes laat ik door "SMS Backup"
syncen met mn gmail en dan kan je ze altijd restoren. Super handig.

https://market.android.com/details?id=com.zegoggles.smssync

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Heb net bij mijn leverancier nagevraagd en er zijn nog geen reserve onderdelen voor de S2 beschikbaar. Een scherm, alleen onderdelen, zal waarschijnlijk ergens rond de 150 en 175 euro kosten. Ik weet niet hoeveel werk het is dus ik kan niet zeggen hoeveel daar nog bovenop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:48
Sahi_NL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:59:
[...]

Ik ben overgestapt, maar heb alles opnieuw geinstalleerd (zowieso moet dat met de apps), highscores etc ben je kwijt. SMS kan allicht met KIES?

Maar van de andere kant: Waarom zou je dat willen bewaren? Ik ben met een schone lei begonnen
KIES werkt om de een of andere reden niet bij mij. Krijg wel verbinding met het toestel, maar kan niets syncen en ook geen firmware updaten. Hij raakt de verbinding kwijt ofzo. Erg irritant. Gaat overigens om mijn SGS 1, de 2 heb ik nog niet gekoppeld aan mijn computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:21
Netjes, 2 1/2 week geleden de brief op de bus gedaan voor de gratis micro SD kaart en vandaag lag die in de bus.
Hopelijk zijn ze met android 2.3.4 ook lekker vlot >:)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhodan schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:17:
Netjes, 2 1/2 week geleden de brief op de bus gedaan voor de gratis micro SD kaart en vandaag lag die in de bus.
Hopelijk zijn ze met android 2.3.4 ook lekker vlot >:)
Helemaal niéts gehoord op dat gedoe dus vanmorgen maar een 16GB kaartje besteld en done with it. Slordig.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Brad Pitt schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:21:
[...]

Helemaal niéts gehoord op dat gedoe dus vanmorgen maar een 16GB kaartje besteld en done with it. Slordig.
Wie weet komt die nog, hoelang was het geleden dat de brief de deur uit ging?
Blijft voorlopig in het doosje, hier zit ook al een 16gb kaartje in :)
Maar ben nu eenmaal een hollander en gek op gratus dingen, zeker foon, pc en gadgets achtige dingen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhodan schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:28:
Wie weet komt die nog, hoelang was het geleden dat de brief de deur uit ging?
Weet niet meer precies, paar weken geleden of zo.
Blijft voorlopig in het doosje, hier zit ook al een 16gb kaartje in :)
Ja wilde dat kaartje eerst zelf gaan gebruiken aangezien m'n moeder m'n Magic overneemt waar het kaartje dat ik nu even gebruik ook al in zat. Maar aangezien CWM backups >1.5GB zijn is een 8GB kaartje wel heel snel vol en dus maar een 16GB versie besteld. Vond het prijsverschil met een (leuke) 32GB net even iets te gortig.
Maar ben nu eenmaal een hollander en gek op gratus dingen, zeker foon, pc en gadgets achtige dingen haha.
Klein beetje herkenbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06-2024
Brad Pitt schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:21:
[...]

Er riep iemand iets over de klantenservice mailen. Dit blijkt makkelijker gezegd dan gedaan. Wat een P in the A om ze gewoon een simpel mailtje te kunnen sturen.

Lijkt er nu op dat het hele servicegedeelte van Samsung plat ligt... Denk niet dat we de enige zijn die op hun kaartje wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-06 21:34
Heeft hier iemand al setcpu geprobeerd en gekeken of dat batterij scheelt? http://www.villainrom.co....ead.php/4536-CPU-Governor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Ik heb de telefoon nu gelukkig ook binnen. Wat kan ik het beste doet, voordat ik hem ga gebruiken eerst op de oplader? Of eerst gebruiken tot hij helemaal leeg is en dan opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 14:10

Arjan A

Cenosillicafoob

sc0pe schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:46:
[...]

Er riep iemand iets over de klantenservice mailen. Dit blijkt makkelijker gezegd dan gedaan. Wat een P in the A om ze gewoon een simpel mailtje te kunnen sturen.

Lijkt er nu op dat het hele servicegedeelte van Samsung plat ligt... Denk niet dat we de enige zijn die op hun kaartje wachten :P
Over P in the A gesproken: Ik kan op dat servicemenu niet eens de GT-i9100 selecteren. Ik neem aan dat die bij de barphones zou moeten staan, net als de Galaxy S?
Anyway, mailtje is via het contactformulier de deur uit. Ik had hem 16 mei geregistreerd en daarna niets meer gehoord.

Samsung-site is momenteel ook erg traag...

Edit: Kaartje is net bezorgd in de brievenbus :')

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan A op 07-06-2011 14:06 ]

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ninjawanda schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:56:
Ik heb de telefoon nu gelukkig ook binnen. Wat kan ik het beste doet, voordat ik hem ga gebruiken eerst op de oplader? Of eerst gebruiken tot hij helemaal leeg is en dan opladen?
Helemaal rechtsboven tref je een "Zoeken" optie aan. Is al ongeveer zesduizend maal besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 10:00

pjvandesande

GC.Collect(head);

ninjawanda schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:56:
Deze reactie geeft je wat tips. Hoewel ik hem gewoon opgeladen heb wanneer het mij uitkwam. Dus geen special treatment en heb weinig te klagen over de accu. Ook wordt er veel getwijfeld aan eigenlijk alle tips die men heeft over batterijlading, ze spreken elkaar vaak tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Arjan A schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:57:
[...]

Over P in the A gesproken: Ik kan op dat servicemenu niet eens de GT-i9100 selecteren. Ik neem aan dat die bij de barphones zou moeten staan, net als de Galaxy S?
Anyway, mailtje is via het contactformulier de deur uit. Ik had hem 16 mei geregistreerd en daarna niets meer gehoord.

Samsung-site is momenteel ook erg traag...

Juist, daar bleef i ook op hangen |:( . Ik dacht dat ik gewoon blind was, maar dat ligt dus gelukkig niet aan mij. Mag ik vragen hoe jij dan een mail heb verstuurd? Gewoon een ander modelletje pakken?

-edit- Doh! Ik ren even snel naar de brievenbus :9
Brad Pitt schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:15:
[...]

Het moet werkelijk niét gekker worden... wat een timing! :P

[Edit] LOL @ post hier precies boven! _/-\o_
omg! owee als mijn bus leeg is 8)

[ Voor 21% gewijzigd door sc0pe op 07-06-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sc0pe schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:46:
Denk niet dat we de enige zijn die op hun kaartje wachten :P

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 07-06-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Phusebox schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 07:11:
[...]

Hmm ik zou zeggen; aansprakelijkheidsverzekering vriend aanspreken, en nieuwe halen. Kan je vriend voor de kosten van de reparatie die oude van je overnemen.
Je eigen risico is waarschijnlijk hoger dan de kosten waar we het hier over hebben.

Reken daarbij nog eens die premie stijging van die maat en het schiet al op.

Daarbij ga jij er van uit dat die persoon uberhaupt een aansprakelijkheidsverzekering heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 14:10

Arjan A

Cenosillicafoob

sc0pe schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:14:
[...]

Juist, daar bleef i ook op hangen |:( . Ik dacht dat ik gewoon blind was, maar dat ligt dus gelukkig niet aan mij. Mag ik vragen hoe jij dan een mail heb verstuurd? Gewoon een ander modelletje pakken?
Ja, de onderste i9000 gepakt (de Armani editie)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Mijn bus is leeg :(. Maar de post is bij ons meestal wat later dus ik kijk het nog even een paar dagen aan.

Heb trouwens nog een SGS2 (die nog retour moet) liggen, zou ik die ook kunnen aanmelden? Of ben ik dan een boefje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Pyrone89 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:16:
[...]

Je eigen risico is waarschijnlijk hoger dan de kosten waar we het hier over hebben.

Daarbij ga jij er van uit dat die persoon uberhaupt een aansprakelijkheidsverzekering heeft.
Eigen risico is voor degene die aansprakelijk is. Meestal is dat niet meer dan 50 euro.

Verder zit er geen no-claim op een aansprakelijkheidsverzekering.

Als ie geen aansprakelijkheidsverzekering heeft heeft hij helemaal pech. Misschien neemt hij hem hierna dus wel.

Als je advies geeft, zorg dan in ieder geval dat je een beetje weet waar je het over hebt ;)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40
Pyrone89 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:16:
[...]

Zoals hierboven inderdaad vermeld, is het eigen risico zeker kleiner dan de reparatiekosten (ca. 200 euro schat ik). Je premie (of zijn premie) stijgt niet na een claim, het is geen autoverzekering.

En tja geen verzekering dan mag ie het uit eigen portemonnee dokken, ook goed.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Sahi_NL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:59:
[...]

Meestal ben je inderdaad de highscores kwijt, ja.
Maar b.v. met een Angry Birds-spel is dat niet nodig.
(En waarschijnlijk met andere zeer populaire spellen)
Met behulp van de (koop-)app (uit de Market) Angry Birds Synch kan je via de SD-kaart
of Dropbox, je highscores behouden.
Ik heb met succes die van een HTC Hero naar deze S2 overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 21:38
mingooski schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:26:
[...]

Je hebt gelijk, bedankt! I feel ashamed...
Je bent niet de enige hoor. Ik dacht even dat de sensor kapot was nadat m'n S2 was gevallen, maar gelukkig keek ik voor de zekerheid even bij de instellingen.
Anoniem: 105188 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:11:
Heb net bij mijn leverancier nagevraagd en er zijn nog geen reserve onderdelen voor de S2 beschikbaar. Een scherm, alleen onderdelen, zal waarschijnlijk ergens rond de 150 en 175 euro kosten. Ik weet niet hoeveel werk het is dus ik kan niet zeggen hoeveel daar nog bovenop komt.
Reken op een euro of 50-75, dat is meestal het prijsverschil tussen los scherm en scherm + montage bij andere toestellen.

Als er trouwens geen onderdelen beschikbaar zijn, hoe kan mijn toestel dan gerepareerd worden? Ik heb toch echt een nieuw scherm nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
BillSpaarbank schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:25:
[...]

Eigen risico is voor degene die aansprakelijk is. Meestal is dat niet meer dan 50 euro.

Verder zit er geen no-claim op een aansprakelijkheidsverzekering.

Als ie geen aansprakelijkheidsverzekering heeft heeft hij helemaal pech. Misschien neemt hij hem hierna dus wel.

Als je advies geeft, zorg dan in ieder geval dat je een beetje weet waar je het over hebt ;)
Het kan ook wel op een normale toon.

Ik zeg namelijk nergens dat het eigen risico voor de eiser is, dat zou belachelijk zijn.
Daarnaast zijn er juist genoeg aansprakelijkheidsverzekeringen die tegenwoordig meer dan 50 euro eigen risico hebben om te zorgen dat men niet elk klein dingetje gaat declareren.

De voorwaarden die jij noemt zijn volgens mij van jaren geleden

[ Voor 5% gewijzigd door Pyrone89 op 07-06-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Pyrone89 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:30:
[...]

Volgens mij weet jij niet helemaal waar je het over hebt.

Ik zeg namelijk nergens dat het eigen risico voor de eiser is, dat zou belachelijk zijn.
Daarnaast zijn er juist genoeg aansprakelijkheidsverzekeringen die tegenwoordig meer dan 50 euro eigen risico hebben om te zorgen dat men niet elk klein dingetje gaat declareren.

Zou maar eens goed gaan kijken, want de voorwaarden die jij noemt zijn van jaren geleden
http://www.unive.nl/faq/avp
Eigen risico - Heb ik een eigen risico bij mijn aansprakelijkheidsverzekering?
Nee, bij de aansprakelijkheidsverzekering heeft u geen eigen risico.
Ik denk dat je een nieuwe verzekeraar moet zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door Framoes op 07-06-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Pyrone89 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:30:
[...]

Het kan ook wel op een normale toon.

De voorwaarden die jij noemt zijn volgens mij van jaren geleden
Niets mis met mijn toon toch? Je verkoopt gewoon onwaarheden. Zoek de eerste 5 hits eens op verzekeraars via google. Alle 5 kennen ze geen eigen risico. Een aansprakelijkheidsverzekering wordt juist vaak gebruikt voor kleine schades. Als er dan eigen risico vanaf gaat zijn de uitkeringen te verwaarlozen.

Mijn instructeur zei altijd "Als je er niets vanaf weet hou je gewoon netjes je mond". Maar genoeg off-topic.

Vandaag werd mijn Galaxy S2 voor het eerst echt warm. Ik was bezig mijn homescreens te customizen via Desktop Visualizer. Normaal tijdens intensief internet gebruik wordt hij nooit zo warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
Brad Pitt schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:15:
[...]

Hier ook in de brievenbus (de gratis SD-kaart van Samsung)
Vanochtend nog een mailtje teruggekregen van CS dat de normale levertijd 4-6 weken is.
(na ontvangst van iemands vereiste gegevens)

[ Voor 3% gewijzigd door Katsuchi op 07-06-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Framoes schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:36:
[...]

http://www.unive.nl/faq/avp

[...]

Ik denk dat je een nieuwe verzekeraar moet zoeken.
Ik ga eens heel snel wisselen.

En ik moet mezelf ook eens niet zo laten meeslepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Pyrone89 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:04:
[...]

Ik ga eens heel snel wisselen.

En ik moet mezelf ook eens niet zo laten meeslepen
Alle voorwaarden doornemen (op eventuele addertjes onder het gras) of kijken of er ergens een onafhankelijke en betrouwbare vergelijkingssite is. Net als bij mobiele providers zullen ze het zo duidelijk maken als dat ze dat zelf willen en het is vervelend als je vastzit aan een slechte deal.

En je mee laten slepen is menselijk, dus niemand zal het je kwalijk nemen als je doorhebt dat het gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406787

Katsuchi schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:58:
[...]

Vanochtend nog een mailtje teruggekregen van CS dat de normale levertijd 4-6 weken is.
Ze zijn goed bezig met versturen. Ook net mijn kaartje binnen.

Leuk ook die tekst erbij:
!!!De MicroSD zit in de adapter!!!
Zie hem er toch echt naast zitten........... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Even voor de duidelijkheid... alle mensen die vandaag hun kaartje hebben ontvangen hebben nooit een mail van Samsung hier over gehad oid?

Allemaal een week of 4 geleden de boel op de post gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:22

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ow nice, d'r zit een adapter bij :)
die 8GB heb ik niet persé nodig, die adapter wel, toch maar ff aanvragen dan :)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sc0pe schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:37:
Even voor de duidelijkheid... alle mensen die vandaag hun kaartje hebben ontvangen hebben nooit een mail van Samsung hier over gehad oid?

Ja, zo ongeveer 15 mei.
En deze mail ontvangen:

Bedankt voor je registratie!

Dit is een registratiebevestiging van je aanmelding en deze e-mail dient als bewijs van je deelname aan de promotie. Dit is tevens je garantiebewijs voor de 8GB microSD geheugenkaart, dus bewaar deze e-mail goed!

Stuur (een kopie van) deze aanmelding samen met een kopie van je aankoopbon naar:

Samsung Galaxy S II 8GB Pre Sale
Antwoordnummer 1185
6200 VB MAASTRICHT

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 406787 op 07-06-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
sc0pe schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:37:

Nop, nooit verder een mailtje gehad en zoals ik al zei, ongeveer 2 1/2 week geleden de brief op de bus gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik heb 'm gister op de bus gedaan, hopen dat het ook maar 2,5 week duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Rhodan schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:47:
[...]

Nop, nooit verder een mailtje gehad en zoals ik al zei, ongeveer 2 1/2 week geleden de brief op de bus gedaan.
Ik heb ook een mailtje gehad. Ook niet in je spambox terecht gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
rikvandinteren schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:10:
[...]

Nop, althans niet dat ik me kan herinneren.
Het mailadres wat ik daar heb ingevuld is een adres die ik altijd wel goed nakijkt voor het gewist wordt via mailwasher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316698

Weet iemand hoe je een mooie doorzichtige agenda balk als widget op je homescreen kan krijgen? Net als de digitale klok zeg maar.

Hier kan je dat zien op de nieuwe galxy s plus: http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=7922

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-12-2024

Hot Pixel

King of no pants

Ik ben erg tevreden over Agenda Widget. YMMV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
rikvandinteren schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:10:
[...]

Dat zou wel apart zijn. Tenzij het een andere afzender is als degene waarvan je de details krijgt over het opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:30
Anoniem: 316698 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:22:
Weet iemand hoe je een mooie doorzichtige agenda balk als widget op je homescreen kan krijgen? Net als de digitale klok zeg maar.

Hier kan je dat zien op de nieuwe galxy s plus: http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=7922
Die ziet er wel erg goed uit ja, hopenlijk duikt deze ergens op =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Razer schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:28:
[...]

Hij draait Android 2.3.4. Grote kans dat hij in onze volgende update zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke, beter. kwestie van afwachten dus. Die android agenda widget is me te ingewikkeld, snel weer verwijderd. Toch nog bedankt.
BillSpaarbank schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Hij draait Android 2.3.4. Grote kans dat hij in onze volgende update zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:45

Vind die doorzichtige accuweather ook heel mooi. Iemand die hier iets van weet? Ben al aan het zoeken geweest op de tel of je dit in kunt stellen. Maar kon niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405918

Katsuchi schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:58:
[...]

Hoe lang heb jij moeten wachten? ik wacht al bijna 3 weken namelijk. Heb ook niks van een bevesteging gehad dat ze mijn brief ontvingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razer schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:28:
Dit soort dingen is meestal gewoon te vinden op XDA. Net gedownload, doet het prima (wel rooted zijn):

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/SC20110607-165712.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Wel mooi dat Samsung (zelf ja) een Samsung S2 heeft geschonken aan
Atinm om maar even mooi een Cyanogenmod 7 ROM te builden/testen :+.
Anoniem: 405918 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:50:
[...]
Hoe lang heb jij moeten wachten? ik wacht al bijna 3 weken namelijk. Heb ook niks van een bevesteging gehad dat ze mijn brief ontvingen.
Geduld is een schone zaak hey!

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 07-06-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84081

Arjan A schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:57:

Heb de sgs2 net een paar dagen en ben druk aan het lezen in dit forum.
Hoe en waar kan je zo'n kaartje aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 84081 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:46:
Helemaal rechtsboven zit een "Zoeken" optie, FYI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-06 11:24
Anoniem: 84081 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:46:
[...]

Misschien nóg beter lezen dan? En even bezoekje aan de Samsung-site doet ook wonderen.
Hier kan je je registreren en krijg je vervolgens verdere instructies via de mail.
http://www.samsung.com/nl..._galaxys2presale_20110426

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:34
l3art schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:19:
[...]

Is dit met die camera verbetingen of gewoon standaard zoals hij stock is?
Inderdaad standaard settings, heb nog niet de tijd genomen om mijn toestel te rooten en camera-hack te plaatsen. Is mn eerste Android, en wil voorlopig even TW aankijken. Rooten kan altijd nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84081

SCARfaceE schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:48:
[...]

Misschien nóg beter lezen dan? En even bezoekje aan de Samsung-site doet ook wonderen.
Hier kan je je registreren en krijg je vervolgens verdere instructies via de mail.
Bedankt voor de link en ja ik heb heel veel pagina's uit de vorige delen gelezen, maar dit item niet eerder opgemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:41

Probeer eens Glass Widgets uit de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of Pure Calender widget met een doorzichtige / glass skin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja deze is niet slecht (en gratis), bedankt.
Wekko306 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:03:
[...]

Probeer eens Glass Widgets uit de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 19:42
Ik heb hem ook vandaag ontvangen en heb hem 23mei opgestuurt,
maar een ander probleem : mijn scherm wil niet vanzelf op standby gaan.
Iemand help?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 16:20
Meer mensen last van games die niet werken? Dan heb ik het over games die grapisch intensief zijn, zoals de games van Gameloft. Ben benieuwd wanneer ze dit eens gaan fixen. Games zoals NOVA en Asphalt 5 crashen hier gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:20:
Games zoals NOVA en Asphalt 5 crashen hier gewoon.
Asphalt 5 doet het hier prima. Asphalt 6 draaide schokkerig dus weer er af geknald. Was wel enorm mooi.

[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 07-06-2011 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-06 14:21
Brad Pitt schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:22:
[...]

Asphalt 5 doet het hier prima. Asphalt 6 draaide schokkerig dus weer er af geknald. Was wel enorm mooi.
Asphalt 6???

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366547

Ik heb zaterdag de mijne ontvangen en de telefoon doet het perfect!
Maar als ik hem wil rooten/flashen met odin verschijnt hij niet in beeld. Mijn telefoon is in download mode en ik gebruik windows 7, Kies is ook geïnstalleerd. Kan er verder niks over vinden, iemand enig idee waar het aan kan liggen? Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goede/juiste drivers geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:52:
Goede/juiste drivers geïnstalleerd?
Hoe check ik dat? Device Manager->USB Controllers->rechtermuisknop samsung mobile USB CDC Composite Device en dan update driver software? Want dat heb ik al gedaan en dan zegt ie dat er geen updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366547 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:57:
[...]

Hoe check ik dat? Device Manager->USB Controllers->rechtermuisknop samsung mobile USB CDC Composite Device en dan update driver software? Want dat heb ik al gedaan en dan zegt ie dat er geen updates zijn.
Mogelijk uitsluiten door:
Go to Kies directory in Program Files you will find a directory something like "USB Driver"
inside of it there's USB Driver for Galaxy S II, install it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
Anoniem: 405918 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:50:
[...]

Zo'n 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:00:
[...]

Mogelijk uitsluiten door:

[...]
Chill, die geïnstalleerd en nu doet ie het wel. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-11-2020
SCARfaceE schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:48:
[...]

Dat kaartje he, kun je die ook krijgen wanneer je een toestel koopt bij het verlengen van je contract? :?
Bij HI krijg je als het goed is al een 8gb kaartje, zou het leuk vinden als je nog een extra kaartje van samsung kunt krijgen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144053

Iemand een idee wat hier gebeurd is? En dan heb ik het over het verticale streepje.Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5240/5808649185_093b9c3004_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84241

Ik heb een probleem met wifi. Wanneer ik van thuis naar mijn werk vertrek dan zet ik wifi uit en werkt de G2 via Vodafone. Als ik dan weer thuis kom en ik zet wifi weer aan, dan krijg ik wel het icoontje dat ik wifi heb maar het werkt dan niet of nauwelijks. Speednet start op maar stopt en zegt dat er netwerkproblemen zijn.

Wanneer ik dan de telefoon opnieuw opstart, gaat het wel goed en werkt wifi in eens normaal.

Hebben meer mensen hier last van? Met mijn vorige Galaxy S had ik nergens last van en kon ik direct gewoon internetten als ik thuiskwam via wifi. Staat er misschien een instelling verkeerd ?

Help ? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Vandaag een 2e galaxy s2 ontvangen.... volgens mij heeft iemand een foutje gemaakt. morgen maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BillSpaarbank schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:34:
Vandaag een 2e galaxy s2 ontvangen.... volgens mij heeft iemand een foutje gemaakt. morgen maar even bellen.
Als ie in de weg ligt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Anoniem: 406787 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:35:
[...]

Als ie in de weg ligt........
Ik heb er even aan gedacht... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144601

Anoniem: 84241 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:33:
Ik heb een probleem met wifi. Wanneer ik van thuis naar mijn werk vertrek dan zet ik wifi uit en werkt de G2 via Vodafone. Als ik dan weer thuis kom en ik zet wifi weer aan, dan krijg ik wel het icoontje dat ik wifi heb maar het werkt dan niet of nauwelijks. Speednet start op maar stopt en zegt dat er netwerkproblemen zijn.

Wanneer ik dan de telefoon opnieuw opstart, gaat het wel goed en werkt wifi in eens normaal.

Hebben meer mensen hier last van? Met mijn vorige Galaxy S had ik nergens last van en kon ik direct gewoon internetten als ik thuiskwam via wifi. Staat er misschien een instelling verkeerd ?

Help ? ...
Ik schakel wifi gewoon even uit en weer aan is meestal voldoende....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405977

Ben even heel lui maar zit wel met een brandende vraag: als ik android apps download via nieuwsgroepen en ik wil deze draaien op mijn S 2, moet ik het toestel dan eerst 'rooten'?
Zoja, waar vind ik daar meer info over?

Dankie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:49
BillSpaarbank schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:34:
Heb je een nieuw abo of verlenging genomen?

Bij nieuw abo kan het zijn dat ze 2 abo's hebben aangevraagd, een verlenging kan maar 1 keer gedaan worden. ;)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Megapaul schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:39:
[...]

Heb je een nieuw abo of verlenging genomen?

Bij nieuw abo kan het zijn dat ze 2 abo's hebben aangevraagd, een verlenging kan maar 1 keer gedaan worden.
Verlenginging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
ok dan staan er op de papapieren die je gekregen heb als goed is een 06 nr.
Als het nummer op beide formulieren hetzelfde is dan heb je denk ik mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Anoniem: 405977 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:39:
Ben even heel lui maar zit wel met een brandende vraag: als ik android apps download via nieuwsgroepen en ik wil deze draaien op mijn S 2, moet ik het toestel dan eerst 'rooten'?
Zoja, waar vind ik daar meer info over?

Dankie :)
Leuk voor je, als je te lui bent om even Google te gebruiken en zelfs in het juiste forum te posten zijn wij te lui om jou vragen te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Megapaul schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:41:
[...]

ok dan staan er op de papapieren die je gekregen heb als goed is een 06 nr.
Als het nummer op beide formulieren hetzelfde is dan heb je denk ik mazzel.
Dat is het vreemde. er staat geen nummer en geen imei op de bon. helemaal niet waaraan hij is te herkennen.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

108886

Beste collega's

Ook hier een gelukkige eigenaar :-)

Alles werkt behalve het belangrijkste uiteraard, iedereen klaagt dat ik niet te verstaan ben, veel te stil, en dan moet ik als een debiel luid in de telefoon praten (bijna roepen)... of op speaker werken :'( erg leuk als je dan zo'n apple fanboy naast je hebt staan :)

Ik heb intussen uiteraard al lang die *#*# hacks geprobeerd, maar dat haalde eigenlijk quasi niks uit.

What's next? Factory reset?
zo lang gewacht, zo'n hoge hoop en dan zo'n lullig softwarematig probleem :/

Het ergste is dat ik niet de enige ben... iedereen die ik ken (2 anderen met dezelfde gsm) hebben identiek hetzelfde probleem en ook het internet staat vol van de klachten... WHat should I do? iemand al een deftige, permanente oplossing voor dit probleem gevonden?

Werkt het dan wel fatsoenlijk bij jullie allemaal? want anders is het direct RMA, dan wacht ik wel weer even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405977

Anoniem: 105188 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:44:
[...]

Leuk voor je, als je te lui bent om even Google te gebruiken en zelfs in het juiste forum te posten zijn wij te lui om jou vragen te beantwoorden.
Nou, zo lui ben ik ook niet geweest. Heb wel ge-googled maar kan deze vraag niet vinden of ik zoek niet goed. Ik heb alleen alle vragen binnen deze thread niet gelezen, dat bedoelde ik.
Maar ik begrijp dat ik in een verkeerde thread zit... ik ga verder zoeken. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
BillSpaarbank schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:45:
[...]

Dat is het vreemde. er staat geen nummer en geen imei op de bon. helemaal niet waaraan hij is te herkennen.
>:)
Ook niks met een referentie? als je de 1e S2 er vlak voor heb binnen gehad dan hebben ze je dubbel uitgeleverd en dan heb je dus mazzel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Mijn baas vind het nodig om binnenkort onze telefoons te gaan vervangen voor Blackberry's :( Dat houdt in dat mijn huidige abonnement een Blackberry abonnement zal gaan worden.

Werkt dat abonnement ook in mijn Galaxy S2? Kan ik dan nog alles wat ik nu ook kan? Zou het erg jammer vinden als ik mijn Galaxy S2 niet meer kan gebruiken, heb hem net gekocht :(

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 16:18
Heb zonet even een ''factory reset'' gedaan. Google maps opstarten na die tijd..en jawel. heeft weer een fix binnen 20 seconden. Ik blijf even af van gps test tools en gps aids shizzle.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
wtf. nu ineens 25% drain in 2 uur. zonder duidelijke oorzaak. Wordt hier gek van. Afgelopen weekend hield hij het nog 2 dagen uit. nu maar 8 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06
Pyrone89 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:59:
wtf. nu ineens 25% drain in 2 uur. zonder duidelijke oorzaak. Wordt hier gek van. Afgelopen weekend hield hij het nog 2 dagen uit. nu maar 8 uur
Uhm ja hier gaat toch het halve topic over? Battery Drain bug. Ik heb hier zelf ook om de paar dagen last van. Als je kijkt in je stats dan zie je waarschijnlijk ook dat je toestel wakker was terwijl je scherm uit stond.
HOPELIJK wordt het gefixt met 2.3.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
108886 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:46:
Beste collega's

Ook hier een gelukkige eigenaar :-)

Alles werkt behalve het belangrijkste uiteraard, iedereen klaagt dat ik niet te verstaan ben, veel te stil, en dan moet ik als een debiel luid in de telefoon praten (bijna roepen)... of op speaker werken :'( erg leuk als je dan zo'n apple fanboy naast je hebt staan :)

Ik heb intussen uiteraard al lang die *#*# hacks geprobeerd, maar dat haalde eigenlijk quasi niks uit.

What's next? Factory reset?
zo lang gewacht, zo'n hoge hoop en dan zo'n lullig softwarematig probleem :/

Het ergste is dat ik niet de enige ben... iedereen die ik ken (2 anderen met dezelfde gsm) hebben identiek hetzelfde probleem en ook het internet staat vol van de klachten... WHat should I do? iemand al een deftige, permanente oplossing voor dit probleem gevonden?

Werkt het dan wel fatsoenlijk bij jullie allemaal? want anders is het direct RMA, dan wacht ik wel weer even
Moet zeggen dat ik geen klachten krijg over de belkwaliteit. hou je niet je pink op de mic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

108886

BillSpaarbank schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:07:
[...]
Moet zeggen dat ik geen klachten krijg over de belkwaliteit. hou je niet je pink op de mic? :+
Voor 500€+ wil ik geen STeve-Jobs behandeling krijgen "you're holding it wrong" hehe
neenee, de pink is zeker niet de oorzaak.

Zou een factory reset iets uithalen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Is een poging waard. Het was bij mij de oplossing voor een GPS fix....dusja...
is ook in een paar minuten gepiept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Polster schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:04:
[...]

Uhm ja hier gaat toch het halve topic over? Battery Drain bug. Ik heb hier zelf ook om de paar dagen last van. Als je kijkt in je stats dan zie je waarschijnlijk ook dat je toestel wakker was terwijl je scherm uit stond.
HOPELIJK wordt het gefixt met 2.3.4.
nee, dat is juist het rare. Normaal is er een proces die blijft lopen of zoals jij zegt de telefoon die wakker blijft. Nu is er echter geen enkele indicator. Ook vind ik het raar dat jij zegt om de paar dagen. Lijkt wel alsof iets om de paar dagen aan de slag gaat en je telefoon leeg vreet

[ Voor 12% gewijzigd door Pyrone89 op 07-06-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

108886

Kirretje schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:24:
Is een poging waard. Het was bij mij de oplossing voor een GPS fix....dusja...
is ook in een paar minuten gepiept...
Ik neem aan dat ik dan al m'n contacten, apps en gegevens kwijt ben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Ik had na reset, alle contacten gewoon nog(gmail sync dus) ook de apps die op sd kaart stonden waren nog aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:53
Misschien is het hier al eens gezegd, maar kon het niet zo direct vinden.
Zijn er mensen die een SGS II uit de laatste batch hebben, dus deze week er één hebben gekocht?
Want ik vroeg me af of de donkere/gele linkerkant nog aanwezig is in deze nieuwe batch.
Ik krijg namelijk morgen een nieuw toestel binnen van Coolblue, aangezien mijn eerste toestel een dode (luie) pixel bevatte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 14:01
sbesseling schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:56:
[...]

Dat kaartje he, kun je die ook krijgen wanneer je een toestel koopt bij het verlengen van je contract? :?
Bij HI krijg je als het goed is al een 8gb kaartje, zou het leuk vinden als je nog een extra kaartje van samsung kunt krijgen... :9
Dat kaartje krijg je van Samsung en niet van Hi ;)
Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .