Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 21:27
Rhodan schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:03:
[...]

Nee , deze:
pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDHC 16GB Class 4
Die jij linkt gaat niet passen :).
Trouwens besteld bij de bovenste winkel en levering was snel en correct.
Maar dat is geen extreme en is Class 4..

Deze lijkt me beter: pricewatch: Adata microSDHC 16GB Class 10

[ Voor 15% gewijzigd door gebruikershaes op 06-06-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 14:49
Mijn fout, heet niet extreme maar Ultra.
Ben er in ieder geval tevreden mee.
Had eerste wat testen zitten lezen en deze komt sterk uit de bus.
Zoals ik zei, mijn eigen ervaringen qua leessnelheid is 21+ MB/s en tussen de 8 en 9 MB/s voor schrijven.
Getest in de Galaxy S2 met SD tools app.

[ Voor 58% gewijzigd door Rhodan op 06-06-2011 13:26 ]

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:35
gebruikershaes schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:07:
[...]

Maar dat is geen extreme en is Class 4..

Deze lijkt me beter: pricewatch: Adata microSDHC 16GB Class 10
Een class 10 kaartje is denk wel wat overkill. Ook al zou je een full BD schijfje af willen spelen op je SGS2 dan heb je aan een class 6 kaartje meer dan genoeg.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op maandag 06 juni 2011 @ 01:05:
Mag ik vragen hoe mensen hier hun muziek managen? Heb 'm nu een paar dagen en wil nu onderhand m'n muziek erop zetten maar weet nog niet hoe. Via Kies Air vind ik prima omdat het snel gaat en ik m'n telefoon gewoon kan gebruiken, maar daar kan je geen folders aanmaken en is het beheer uiteindelijk best klote geregeld (weinig nummers zichtbaar per pagina enzo). Via USB zou kunnen, heb dat nog niet echt geprobeerd omdat hij telkens over Kies Air begint te zeuren en ik de telefoon dan niet kan gebruiken wanneer hij aangesloten ligt (staat dan volgens mij op MTP ipv MSC, maar hoe verander je dat?) Wil eigenlijk wel gewoon alles in folders gooien omdat anders alles door elkaar staat wanneer ik iets wil verwijderen..

Eigenlijk 2 vragen dus.. :) Muziek en usb modus..
Als je telefoon is verbonden via usb, kun je na korte tijd op de home-knop drukken om kies af te sluiten. Daarna kun je via bijv. de verkenner in windows je telefoon en eventueel aanwezige micro-sdhc kaart benaderen.
Bovendien kun je kies zo instellen dat hij niet standaard opstart als er een device wordt aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06-2024
Tnx!

*Trekt z'n SGSII uit elkaar*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer mijn S2 ingepakt en terug gestuurd. Hopelijk krijg ik snel een nieuwe.

Hoe zit het eigenlijk met dat 8GB geheugen kaartje van Samsung? Heeft iemand hem al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:56:
Net weer mijn S2 ingepakt en terug gestuurd. Hopelijk krijg ik snel een nieuwe.

Hoe zit het eigenlijk met dat 8GB geheugen kaartje van Samsung? Heeft iemand hem al ontvangen?
Jep al een week of twee geleden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anubis_offline
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 21:33
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:02:
[...]

Je moet zorgen dat de Equalizer op 'Normaal' staat, voor zover ik weet is dat bij mij in ieder geval de enige manier om het geluid op 5.1 afgespeeld te krijgen.
uuuh 8)7 dat ik daar zelf niet op gekomen ben thx het werkt!

Zijn er meer mensen hier die ook last hebben van usbmount probleem?, sinds dag of twee wil hij niet meer mouten op 3 verschillende pc/laptops allemaal W7 met en zonder Kies.
Kiers air daar in tegen werkt weer wel.

Usb debug staat uit gevinkt

Unmount Sdcard al geprobeerd

Natuurlijk Reboot..maar niks helpt..

B@n@@n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:37

Arjan A

Cenosillicafoob

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:56:
Ik wacht al sinds de SGS2 uit is, maar nog niets in de brievenbus mogen ontvangen...

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Arjan A schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:06:
[...]

Ik wacht al sinds de SGS2 uit is, maar nog niets in de brievenbus mogen ontvangen...
Same here, denk toch zo'n geruime 3 weken inmiddels. Nooit meer wat van gehoord oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
In mijn batterij-grafiek is er een nieuwe bijgekomen die niet wil vertrekken. Nl "Bellen"
Gisteren heb ik een half uurtje gebeld, vannacht gewoon opgeladen tot 100%, vandaag niet gebeld en toch staat hij er nog steeds in.
Momenteel neemt het zo'n 7% in beslag. 13 seconden cpu totaal, 4m11s wakker blijven.
De "wakker-blijven" tijd loopt continue op. Deze morgen was het nog 1 minuut.

Ik heb in de laatste 2 weken nix nieuw geinstalleerd. Alles is hetzelfde gebleven.
En af en toe steekt ook wifi-delen de kop op, duivel weet waarom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
anubis_offline schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:59:
[...]

uuuh 8)7 dat ik daar zelf niet op gekomen ben thx het werkt!

Zijn er meer mensen hier die ook last hebben van usbmount probleem?, sinds dag of twee wil hij niet meer mouten op 3 verschillende pc/laptops allemaal W7 met en zonder Kies.
Kiers air daar in tegen werkt weer wel.

Usb debug staat uit gevinkt

Unmount Sdcard al geprobeerd

Natuurlijk Reboot..maar niks helpt..
Zet hem weer wel in USB debug, aansluiten, notificatie naar beneden trekken, massa opslag aanzetten.

Dat werkt in elk geval zonder KIES. Met KIES zou hij het apparaat gewoon ook als mass storage moeten mounten, als KIES tenminste nog draait op je telefoon.

En je kan sowieso inderdaad altijd KIES Air gebruiken, is eigenlijk makkelijker. Als je alleen bestandjes wilt doen is Swiftp (in de market) nog makkelijker, da's geen webserver maar een FTP-server, is ietsje sneller dan zo'n actieve webpagina.

[ Voor 13% gewijzigd door Julian op 06-06-2011 16:20 ]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
[...]

sc0pe schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:13:
[...]

Same here, denk toch zo'n geruime 3 weken inmiddels. Nooit meer wat van gehoord oid.
Stuur een mailtje naar de KS en vermeld daarin al je gegevens incl. IMEI nummer. Dan kunnen ze het voor je natrekken. Hebben ze bij mij ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:35
spl3ndr schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:13:
In mijn batterij-grafiek is er een nieuwe bijgekomen die niet wil vertrekken. Nl "Bellen"
Gisteren heb ik een half uurtje gebeld, vannacht gewoon opgeladen tot 100%, vandaag niet gebeld en toch staat hij er nog steeds in.
Momenteel neemt het zo'n 7% in beslag. 13 seconden cpu totaal, 4m11s wakker blijven.
De "wakker-blijven" tijd loopt continue op. Deze morgen was het nog 1 minuut.

Ik heb in de laatste 2 weken nix nieuw geinstalleerd. Alles is hetzelfde gebleven.
En af en toe steekt ook wifi-delen de kop op, duivel weet waarom....
Al een reboot geprobeerd? Ik heb mezelf aangeleerd om een reboot te doen nadat hij volledig is opgeladen. Het schijnt dat dit nogal helpt. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik wisselende resultaten heb.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben-m
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-08-2020
Volgens mij is mijn telefoon zojuist overleden.. Hij lag rustig naast me, toen het scherm ineens aanging en ik een raar paarskleurig scherm zag met vlekken etc. daarin:

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-gt9XZxrY1DM/Tezl0tIMd6I/AAAAAAAAAEo/KZ9gWr9to3o/s512/2.JPG

Hard reset, opladen etc baat niet. Ik hoor nog wel de geluiden van het aanzetten, apps openen etc. dus ik heb het idee dat alleen het scherm stuk is.

Iemand tips wat ik nog meer kan proberen om het scherm weer tot leven te krijgen?

Voor de duidelijkheid, mijn toestel is niet gevallen. Ik zat op KE2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terug brengen naar de winkel, hij is vast net nieuw misschien krijf je wel een nieuwe anders gewoon inruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 18:42
Gisteren de bestelling geplaatst bij de Vodafone winkel in Venlo. Vandaag het telefoontje dat ik hem op mocht komen halen :) Ik ben verliefd, wauw! Hij is echt mooi, en het scherm is ook lekker groot. Nu even helemaal opladen en vanavond alvast mee spelen, de eerste keer moet je hem toch volledig opladen of niet? Ik heb het hier ooit gelezen hoe je met de batterij om moest gaan, maar kan het niet meer vinden met de search. Iemand die het nog uit zijn hoofd weet? Of een linkje naar de regels?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Waarom duurt het opladen zo lang bij de SGSII? Ik had hiervoor een LG Optimus 2X Speed, en die laadde ongeveer 2x! sneller:P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
sc0pe schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:15:
[...]

Tnx!

*Trekt z'n SGSII uit elkaar*
Ik snap niet helemaal goed wat er nu wordt gedaan behalve het complete toestel te demonteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
eclipsejos schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:50:
Waarom duurt het opladen zo lang bij de SGSII? Ik had hiervoor een LG Optimus 2X Speed, en die laadde ongeveer 2x! sneller:P ?
uhuh de naam zegt het al ;) Verder zou ik geen serieuze antwoorden verwachten op zo'n vraag.

....
op die van brad pit na dan 8)7
Pyrone89 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:51:
[...]

Ik snap niet helemaal goed wat er nu wordt gedaan behalve het complete toestel te demonteren
Geen idee, maar er zijn altijd mensen die zoiets interessant vinden.

[ Voor 32% gewijzigd door sc0pe op 06-06-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eclipsejos schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:50:
Zowel de lader is enorm brak qua "kracht" maar al zou je er een krachtigere lader voor gebruiken doet dat ook weinig aangezien de maximale-oplaad-waarden zijn vastgelegd in een file en die waarden zijn enorm láág.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Garrett schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:28:
[...]

Dat is wel een duidelijk verschil... EN gelijk een antwoord op mijn vraag :*)
Geen vervorming meer in een (luide) omgeving en met (weliswaar door een mod) beter geluid :)

Mijn dank is groot... hoe heb je dat gevonden?
Ik had op dat forum al gekeken maar die bewuste thread was mij helaas niet opgevallen.

Is iedereen hier trouwens een beetje te spreken over zijn/haar Galaxy S2?
Of hebben een aantal van jullie toch al spijt?
Ik ben erg tevreden. Hij werkt perfect en ik heb ook geen problemen met het scherm en sinds de KE2 update ook niet meer met de warmte. Het toestel is snel, het scherm is mooi en ik kan meer dan een dag met de batterij doen, dus mij hoor je niet klagen.
Brad Pitt schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:54:
[...]

Zowel de lader is enorm brak qua "kracht" maar al zou je er een krachtigere lader voor gebruiken doet dat ook weinig aangezien de maximale-oplaad-waarden zijn vastgelegd in een file en die waarden zijn enorm láág.
Ik gebruik de lader van een HTC Legend omdat die nog bij m'n bed zit ingeplugd en daarmee laadt hij volgens mij sneller op dan normaal.

[ Voor 22% gewijzigd door Framoes op 06-06-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcel_ schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:38:
Gisteren de bestelling geplaatst bij de Vodafone winkel in Venlo. Vandaag het telefoontje dat ik hem op mocht komen halen :) Ik ben verliefd, wauw! Hij is echt mooi, en het scherm is ook lekker groot. Nu even helemaal opladen en vanavond alvast mee spelen, de eerste keer moet je hem toch volledig opladen of niet? Ik heb het hier ooit gelezen hoe je met de batterij om moest gaan, maar kan het niet meer vinden met de search. Iemand die het nog uit zijn hoofd weet? Of een linkje naar de regels?

Alvast bedankt! :)
Hoe kan ik mijn batterij het beste opladen voor optimaal gebruik?

• De eerste paar keren volledig opladen, en volledig leeg laten gaan voordat je hem opnieuw oplaadt.
• Na deze paar keren gewoon zo vaak mogelijk aan de oplader hangen, dit is goed voor Lithium-ion accu’s.
• Laat na 30 keer opladen de accu helemaal leeglopen. Dit zorgt ervoor dat de accu % status gekalibreerd wordt. Als je dit niet doet heb je kans dat je op gegeven moment grote verschillen in accu % status ziet.
• De accu wordt tijdens en na de eerste maand gebruik steeds beter, dus bij de eerste paar keren opladen zal de accu nog niet 100% functioneren, omdat hij nog geconditioneerd moet worden.
• Na 2 jaar van de productie datum bedraagt de capaciteit van Lithium-Ion accu’s nog ongeveer 80%. Het maakt niet uit of je hem gebruikt of niet, deze accu’s verslechteren na verloop van tijd. Deze vermindering is gekoppeld aan de technologie. Daarom is het aan te raden om te kijken naar de productie datum als je een tweede accu koopt in de toekomst. Nu geldt dat natuurlijk nog niet omdat de accu’s nu allemaal nieuw zijn.

HTC geeft zelf het volgende advies:

HTC
To also help with Battery Life you can do these steps exactly:

1. Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
2. Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
3. Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour.

Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well.

Dat stukje van HTC geldt misschien alleen voor HTC telefoons, maar wie weet helpt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 18:42
Hartstikke bedankt, gangsterjoop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 15:42
frye schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:22:
Heeft er misschien al iemand een filmpje gemaakt op een concert of fuif? :)
Was zaterdag jl. op Amsterdam Open Air (wat een heeeerrrlijk feestje was dat overigens, jammie :+ )

Filmpje van FORMAT-eindbaas-beukkoning Juan Sanchez, op een 5-tal meters afstand vanaf de boxen zo ongeveer.
Verwacht geen wonderen... Het beeld is wel mooi scherp :)

http://youtu.be/5oW4bYAc2TU?hd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Brad Pitt schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:54:
[...]

Maar kan dat in de toekomst met custom roms niet worden veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Gaargod schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:20:
[...]

Was zaterdag jl. op Amsterdam Open Air (wat een heeeerrrlijk feestje was dat overigens, jammie :+ )

Filmpje van FORMAT-eindbaas-beukkoning Juan Sanchez, op een 5-tal meters afstand vanaf de boxen zo ongeveer.

wow wat een k*tkwaliteit geluid zeg.... bah... Het beeld daarentegen en framerate _/-\o_

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51
[...]

Is dit met die camera verbetingen of gewoon standaard zoals hij stock is?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem eindelijk binnen :D Ik wil er muziek op zetten maar ik heb geen CD gekregen met de drivers erop... Bovendien weet ik niet in welke map ik het via de verkenner zou moeten zetten.

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
[...]

Bedankt! ;) Wel jammer van geluid... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 08:00
[...]

misschien is dit wat? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1104051

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik muziek er op plaats dan komt het bij mij in deze map te staan: Computer\GT-I9100\Phone\Samsung\Music

Ik werk dan ook voornamelijk met windows verkenner en je kan zo lekker makkelijk slepen en mappen maken naar eigen zin.
Je krijgt ook geen drivers erbij, download kies en het zou moeten werken. Bbij mij werkte alles perfect na de installatie van KIes
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:28:
Heb hem eindelijk binnen :D Ik wil er muziek op zetten maar ik heb geen CD gekregen met de drivers erop... Bovendien weet ik niet in welke map ik het via de verkenner zou moeten zetten.

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:40:
Als ik muziek er op plaats dan komt het bij mij in deze map te staan: Computer\GT-I9100\Phone\Samsung\Music

Ik werk dan ook voornamelijk met windows verkenner en je kan zo lekker makkelijk slepen en mappen maken naar eigen zin.
Je krijgt ook geen drivers erbij, download kies en het zou moeten werken. Bbij mij werkte alles perfect na de installatie van KIes

[...]
Danku ;)ga het zo proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eclipsejos schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:29:
Maar kan dat in de toekomst met custom roms niet worden veranderd?
Dat is wel de bedoeling ja. Dit gaat echt nergens over. Opladen terwijl de telefoon gewoon leeg loopt als je iets zwaars doet, moet niet gekker worden. Niet eens via USB maar ook gewoon via de lichtnet adapter is dat zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Laatst online: 31-08 02:13
Brad Pitt schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:55:
[...]

Dat is wel de bedoeling ja. Dit gaat echt nergens over. Opladen terwijl de telefoon gewoon leeg loopt als je iets zwaars doet, moet niet gekker worden. Niet eens via USB maar ook gewoon via de lichtnet adapter is dat zo :(
2.3.4 komt eraan op de 10e, dat zou in ieder geval een deel vd battery-drain moeten wegnemen.

Zou het verder mogelijk zijn dat de accu geconditioneerd wordt de eerste tijd?
Ik zie dat er 4 aanlsluitingen zijn, dus er zit meer in dan standaar +/- en temperatuuruitlezing.
Afaik is snel volpompen van een nieuwe accu niet bevorderlijk voor de levensduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyrddinLXXIIX schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:02:
[...]

2.3.4 komt eraan op de 10e, dat zou in ieder geval een deel vd battery-drain moeten wegnemen.
hoe weet je dat zo zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Ik ga er geen geld op zetten, maar meerdere bronnen bevestigen dat het eraan komt.
Gaat wel over UK, mogelijk zouden wij (officieel) langer moeten wachten,

Zie de thread @ xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anubis_offline
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 21:33
Julian schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:15:
[...]

Zet hem weer wel in USB debug, aansluiten, notificatie naar beneden trekken, massa opslag aanzetten.

Dat werkt in elk geval zonder KIES. Met KIES zou hij het apparaat gewoon ook als mass storage moeten mounten, als KIES tenminste nog draait op je telefoon.

En je kan sowieso inderdaad altijd KIES Air gebruiken, is eigenlijk makkelijker. Als je alleen bestandjes wilt doen is Swiftp (in de market) nog makkelijker, da's geen webserver maar een FTP-server, is ietsje sneller dan zo'n actieve webpagina.
Thx voor de tip...ftp dat ken ik nog wel van vroeger :), gebeurt net ook een wonder steek hem in de laptop en hij herkend de phone geen usb fout melding en massa opslag werkt nu ook weer!

B@n@@n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 18:11
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:01:
[...]

HTC

3. Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour.

Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well.

Dat stukje van HTC geldt misschien alleen voor HTC telefoons, maar wie weet helpt het...
Bedoelen ze met "OFF" echt helemaal uit of "stand by"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te navigeren moet ik dan ook dataverkeer inschakelen , want als ik alleen de gps aanzet blijft hij zoeken naar gps, en met dataverkeer vind hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
[b]gangsterjoop schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:01:

HTC

Zijn er mensen in de gelegenheid om dit te testen? Ik ben zelf namelijk onderweg dus kan het niet testen. Ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fietsie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 16:16
Iemand tips voor een goede reparatieshop?

Ik heb hem 1 keer laten liggen op het aanrecht en hij is er vanaf gestuiterd: scheur dwars door scherm.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Bij T-Mobile gekocht (online) maar doodsbang dat als ik hem daarheen stuur het weeeeeeeeeeken gaat duren...

[ Voor 17% gewijzigd door fietsie op 06-06-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
fietsie schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:10:

Ik heb hem 1 keer laten liggen op het aanrecht en hij is er vanaf gestuiterd: scheur dwars door scherm.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Bij T-Mobile gekocht (online) maar doodsbang dat als ik hem daarheen stuur het weeeeeeeeeeken gaat duren...
Spijtig voor je.

Maar het is zeer twijfelachtig dat reparateurs al onderdelen hebben voor dit toestel.
Waarschijnlijk moet je alsnog naar tmobile/samsung.

Je kan natuurlijk even rondbellen, maar ik geef je weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:20

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al waarom er color banding optreed en of het display nou 16 of 24 bits is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 14:12
l3art schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:19:
[...]

Is dit met die camera verbetingen of gewoon standaard zoals hij stock is?
Gewoon standaard volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Pyrone89 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:04:
[...]

Zijn er mensen in de gelegenheid om dit te testen? Ik ben zelf namelijk onderweg dus kan het niet testen. Ben zeer benieuwd.
Die komt al heel lang langs inderdaad. Werkt wel iets, maar alleen omdat je batterystats wist. Dat kan ook makkelijker: als je de telefoon geroot hebt, dan kan je via clockworkmod in het advanced menu de battery stats whipen.

Trouwens, zo veel moeite is dat proces niet :) probeer het gewoon, het kan echt geen kwaad, en mocht je een verbetering zien, prima toch. Verwacht geen wonderen.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Even een vraagje .. als jullie op de camera icoon klikken om de cam op te starten...
horen jullie de cam ook een tikkend geluid maken (alsof hij zich 'focust')?? Ik zie de lens ook
op en neer bewegen als hij aan gaat.. is dat normaal?
Of zie ik ze vliegen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Meinon schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:32:
Even een vraagje .. als jullie op de camera icoon klikken om de cam op te starten...
horen jullie de cam ook een tikkend geluid maken (alsof hij zich 'focust')?? Ik zie de lens ook
hier ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
Ik hoor echt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
wat hier ook? ;)
Zie je ze vliegen.. of ook de camera geluiden en bewegingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bbieronalds
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-09 10:00
fietsie schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:10:

Zaterdagmiddag heb ik mijn telefoon opgehaald. Na jaren 2 jaar gebruik te hebben gemaakt van de Iphone ben ik overgestapt. Geweldig apparaat, het enige grote nadeel in mijn ogen is de wifi ontvangst, ik moet zo ongeveer op mijn draadloze modem gaan zitten voor een sterk signaal.

Tot mijn grote schrik liet een vriend zondag de telefoon vallen. Werkelijk waar, de telefoon nog geen 12 uur in mijn bezit en nu al een grote barst in het scherm... Donderdag ga ik naar de Phonehouse (Service center van Samsung) ter reparatie. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de kosten/reperatietijd die ze bij jou aangeven.

Afbeeldingslocatie: http://www.mcenbcdeloi.nl/barst.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door r0bbieronalds op 06-06-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
r0bbieronalds schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:55:
[...]

Zaterdagmiddag heb ik mijn telefoon opgehaald. Na jaren 2 jaar gebruik te hebben gemaakt van de Iphone ben ik overgestapt. Geweldig apparaat, het enige grote nadeel in mijn ogen is de wifi ontvangst, ik moet zo ongeveer op mijn draadloze modem gaan zitten voor een sterk signaal.
Let niet op de streepjes. Die geven een nogal pessimistisch beeld weer. Ook met slechts 1 streepje haal ik nog 14 Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Het is inderdaad de camera die zich instelt. Heb gelezen dat dit vaker voorkomt (al dan niet na de camera update van een paar dagen geleden), maar verder werkt de camera gewoon zonder problemen dus het is niets verontrustends lijkt me. Bovendien heb ik dit met andere toestellen ook gehad, alleen op de S2 heb ik er zelf geen 'last' van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
Snoop schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:04:
[...]

Het is inderdaad de camera die zich instelt. Heb gelezen dat dit vaker voorkomt (al dan niet na de camera update van een paar dagen geleden), maar verder werkt de camera gewoon zonder problemen dus het is niets verontrustends lijkt me. Bovendien heb ik dit met andere toestellen ook gehad, alleen op de S2 heb ik er zelf geen 'last' van.
inderdaad .. dit is mij opgevallen na die update ja..
ik snap niet wat die update precies verbetert daaraan.. ??
nog steeds een roze gloed hoor in het midden van de foto.
weet iemand meer hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bbieronalds
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-09 10:00
Polster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:04:
[...]

Let niet op de streepjes. Die geven een nogal pessimistisch beeld weer. Ook met slechts 1 streepje haal ik nog 14 Mbit.
Dit is inderdaad al een paar keer aangegeven op dit forum. Echter valt soms het gehele signaal weg (Terwijl ik bij de Iphone op dezelfde locatie erg goede ontvangst had), ik overweeg om een nieuwe draadloze router te kopen. Maar dat is voor latere zorg, eerst laat ik mijn scherm repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:21:
Weet iemand al waarom er color banding optreed en of het display nou 16 of 24 bits is?
Scherm is volgens specificaties gewoon 24 bits. Banding lijkt softwarematig te zijn, maar ik begin me er steeds meer aan te ergeren, vreemd dat Samsung hier nog niets over gezegd heeft. Misschien moeten we een reactie vragen. Dit is namelijk wel heel ernstig. Wat verder nog spreekt voor de theorie dat het softwarematig is is dat hij niet ditthered.

Het lijkt ook alsof de software sharpening toepast op de inhoud van het scherm, daar begin ik me ook aan te ergeren.

[ Voor 9% gewijzigd door eew op 06-06-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:50
Pff, ik probeer m'n batterij snel leeg te krijgen iemand een idee hoe dat het snelst gaat? Youtube filmpjes of 1080p x264 filmpjes @ full brightness schiet niet op... :9 :z

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3D spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:53
Polster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:45:
[...]

Ik hoor echt helemaal niets.
Verschilt per toetsel (mijn 3e....:x)
Die ''tikt'' ook bij het opstarten van de camera app.
Werkt overigens probleemloos. Dus no problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 14-09 11:43
Als ik mijn internetbrowser op google open krijg ik een error
Screenshot :
http://img263.imageshack.us/i/sc20110606235829.jpg/

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 18:11
Thenotorious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:09:
Als ik mijn internetbrowser op google open krijg ik een error
Screenshot :
http://img263.imageshack.us/i/sc20110606235829.jpg/
Cache van de browser legen schijnt bij een aantal mensen te werken:

http://www.google.nl/sear...ceerror+gp+is+not+defined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 14-09 11:43
Dlock :) s schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:15:
[...]

Cache van de browser legen schijnt bij een aantal mensen te werken:

http://www.google.nl/sear...ceerror+gp+is+not+defined
Het werkt !
Bedankt! :)

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eew schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:15:
[...]
\

Het lijkt ook alsof de software sharpening toepast op de inhoud van het scherm, daar begin ik me ook aan te ergeren.
Ja het was ook mijn theorie dat de de veroorzaker was, ik heb in de source code gekeken maar dat ging me echt boven mn pet, ik heb supercurio, die kennelijkde mdnie/sharpening gefixed heeft op de sgs1 wat hints gegeven maar nog geen reactie :-(
Dit is namelijk wel heel ernstig.
Nee iedereen is bezig met die gele waas die je echt heel duidelijk ziet bij lage verlichting (dus als de omgeving donker is en je kijkt met een half oog tegen een grijzige achtergrond en je je linker duim gekanteld van het scherm houdt,,,,,zeer zeer ernstig defect, daar zijn 16 bits kleuren niets bijn....)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=36174969,noline]
Tot mijn grote schrik liet een vriend zondag de telefoon vallen.
whoah dat neem je nogal cool op, bij mij had die verleden tijd naar vriend gerefereerd..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Heeft iemand al een migratie van de SSGS 1 naar de 2 gedaan en hoe gaat dat in zijn werk? Kun je apps en content daarin overzetten (b.v. Whatsapp en sms'jes)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te navigeren moet ik dan ook dataverkeer inschakelen , want als ik alleen de gps aanzet blijft hij zoeken naar gps, en met dataverkeer vind hij het wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 05:29:
Om te navigeren moet ik dan ook dataverkeer inschakelen , want als ik alleen de gps aanzet blijft hij zoeken naar gps, en met dataverkeer vind hij het wel. :?
Voor zover ik weet, staan alle kaarten gewoon op Google's servers (het is per slot van rekening een uitbreiding van Google Maps), dus zonder dataverkeer ga je inderdaad niet ver komen.

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net van eBay een Bluetooth 3.0 module besteld. Eens kijken hoe dat gaat. Als de synchronisatie via BT snel genoeg is dan heb ik de USB kabel ook niet meer nodig. :)

http://cgi.ebay.com/New-3...lkid%3D470303629025345203
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 05:29:
Lees dan ook even verder dan je neus lang is. Google Maps haalt al zijn kaarten van internet, dus daar heb je een data verbinding voor nodig. Dat was dus ook de reden waarom wij zo aan dollen waren met jou. En daarna nog eens een repost van je eigen post... Ga aub even de regels lezen en probeer Google voordat je zomaar vragen stelt. Dit is allemaal info die je zelf op internet had kunnen vinden.

Als je een ander programma wilt gebruiken die offline maps heeft dan moet je in een ander topic zijn.
Android: Turn by Turn Navigation
[...]

Tot mijn grote schrik liet een vriend zondag de telefoon vallen. Werkelijk waar, de telefoon nog geen 12 uur in mijn bezit en nu al een grote barst in het scherm... Donderdag ga ik naar de Phonehouse (Service center van Samsung) ter reparatie. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de kosten/reperatietijd die ze bij jou aangeven.

[afbeelding]
heb jij een G of een N accesspoint? Met mijn N-AP heb ik verder geen problemen.
[...]

Heb je wel alles gedaan wat in dat bevestigings-mailtje stond?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps... delete aub. :)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
[...]

[afbeelding]
Hmm ik zou zeggen; aansprakelijkheidsverzekering vriend aanspreken, en nieuwe halen. Kan je vriend voor de kosten van de reparatie die oude van je overnemen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Laatst online: 21-08 21:07
Klein vraagje, ik ben nieuw met smartphones ed. Met deze telefoon is het dus perfect mogelijk dat als ik tethering opzet en 3g heb, dat ik een hotspot kan maken van mijn gsm en dus via mijn ipad wifi hiermee kan verbinden om op internet te gaan ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

not2secure4u schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 07:48:
Klein vraagje, ik ben nieuw met smartphones ed. Met deze telefoon is het dus perfect mogelijk dat als ik tethering opzet en 3g heb, dat ik een hotspot kan maken van mijn gsm en dus via mijn ipad wifi hiermee kan verbinden om op internet te gaan ?
Ja dat kan, maar je accu zal het niet lang volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ik zou dit maximum 1 uur gebruiken per dag. Hoelang zou mijn batterij meegaan moest ik dit steeds aanzetten ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

not2secure4u schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 07:56:
Ik zou dit maximum 1 uur gebruiken per dag. Hoelang zou mijn batterij meegaan moest ik dit steeds aanzetten ?
Dat weet ik niet. Geschat zal het wel ergens rond de uur liggen maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
O wow, dat is idd niet lang. Enkel te gebruiken bij absolute noodzaak dus :p Bedankt

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51
Een uurtje maar??? Serieus? Kan me niet herinneren dat het op mijn Desire zo snel ging.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:31:
Een uurtje maar??? Serieus? Kan me niet herinneren dat het op mijn Desire zo snel ging.
Ik heb het een keer bijgehouden op mijn iPhone 3G en dat was iets minder dan een uur. De S2 zal ook wel ergens rond die tijd liggen. Ik heb het verder niet getest op de S2. Ik denk ook niet dat je Desire een stuk langer mee ging.

Wifi hotspot is ook super schadelijk voor je accu. Je telefoon wordt zeer heet wat een LiOn niet kan hebben en tevens wordt de accu heel snel ontladen en daarna weer opgeladen wat weer extra hitte genereert en dus de levensduur van je accu drastische inkort.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrone89 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:04:
[...]

Ik heb dit vannacht en vanochtend geprobeerd. Helemaal keurig, meer dan acht uur ON aan de lader, dan een uurtje OFF, afkoppelen, aanzetten, twee minuten later uit en nog een uurtje laden. Telkens bij het weer aansluiten van de lader leek de batterij inderdaad nog net niet helemaal vol (terwijl dit eigenlijk wel het geval moet zijn), maar na enkele minuten kreeg ik toch het VOL-signaal. Nu afwachten of ik het einde van de dag ermee haal, dat zou al een hele verbetering zijn... Ik probeer tussendoor laden zo veel mogelijk te vermijden (wel irritant, geen USB-synch of datamodus...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:06:
[...]

Ik heb dit vannacht en vanochtend geprobeerd. Helemaal keurig, meer dan acht uur ON aan de lader, dan een uurtje OFF, afkoppelen, aanzetten, twee minuten later uit en nog een uurtje laden. Telkens bij het weer aansluiten van de lader leek de batterij inderdaad nog net niet helemaal vol (terwijl dit eigenlijk wel het geval moet zijn), maar na enkele minuten kreeg ik toch het VOL-signaal. Nu afwachten of ik het einde van de dag ermee haal, dat zou al een hele verbetering zijn... Ik probeer tussendoor laden zo veel mogelijk te vermijden (wel irritant, geen USB-synch of datamodus...).
Kies air? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:38:
[...]

Ik heb het een keer bijgehouden op mijn iPhone 3G en dat was iets minder dan een uur. De S2 zal ook wel ergens rond die tijd liggen. Ik heb het verder niet getest op de S2. Ik denk ook niet dat je Desire een stuk langer mee ging.

Wifi hotspot is ook super schadelijk voor je accu. Je telefoon wordt zeer heet wat een LiOn niet kan hebben en tevens wordt de accu heel snel ontladen en daarna weer opgeladen wat weer extra hitte genereert en dus de levensduur van je accu drastische inkort.
Ik gebruik het regelmatig op mijn S2, en het valt allemaal erg mee, na een uurtje was ik 10% kwijt. Ook wordt de telefoon niet heet.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:28:
[...]

Ja het was ook mijn theorie dat de de veroorzaker was, ik heb in de source code gekeken maar dat ging me echt boven mn pet, ik heb supercurio, die kennelijkde mdnie/sharpening gefixed heeft op de sgs1 wat hints gegeven maar nog geen reactie :-(

[...]

Nee iedereen is bezig met die gele waas die je echt heel duidelijk ziet bij lage verlichting (dus als de omgeving donker is en je kijkt met een half oog tegen een grijzige achtergrond en je je linker duim gekanteld van het scherm houdt,,,,,zeer zeer ernstig defect, daar zijn 16 bits kleuren niets bijn....)
- Lage verlichting
- Met een half oog kijken
- Grijze achtergrond
- Linkerduim gekanteld van het scherm houden

Het klinkt bijna alsof je dit als een soort van grap bedoelt, want je moet vier specifieke handelingen uitvoeren om dit probleem te zien.
[...]

[afbeelding]
Jullie zijn nummer 2 en 3. Iemand heeft mijn telefoon vorige week laten vallen en ik wacht eerst even op de verzekering om te kijken of ze het dekken. Zodra dat duidelijk is ga ik 'm laten repareren.

[ Voor 34% gewijzigd door Framoes op 07-06-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Framoes schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:58:
[...]

- Lage verlichting
- Met een half oog kijken
- Grijze achtergrond
- Linkerduim gekanteld van het scherm houden

Het klinkt bijna alsof je dit als een soort van grap bedoelt, want je moet vier specifieke handelingen uitvoeren om dit probleem te zien.

[...]

Jullie zijn nummer 2 en 3. Iemand heeft mijn telefoon vorige week laten vallen en ik wacht eerst even op de verzekering om te kijken of ze het dekken. Zodra dat duidelijk is ga ik 'm laten repareren.
Dat is ook overdreven; ik zie het namelijk altijd 's avonds in een donkere ruimte... Mega geelbruin aan de linkerkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik weet niet wat je bedoelt met USB Sync, als je aansluit op Kies dan kun je syncen. USB Datamodus bedoel je waarschijnlijk USB Mass Storage mee, dat heeft hij wel. Bij de SGS kon je instel welke modus hij moest gebruiken als je de USB aansluit, dat is bij de S2 niet meer het geval. Dat moet je handmatig doen.

Heb mijn S2 terug gestuurd dus kan het nu even niet checken maar ergens in de settings onder verbindingen heb je USB en dan USB massa opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Phusebox schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:08:
[...]

Dat is ook overdreven; ik zie het namelijk altijd 's avonds in een donkere ruimte... Mega geelbruin aan de linkerkant.
Echt heel vreemd, ik heb er namelijk geen last van gehad. Was het niet onopgedroogde lijm ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:08:
[...]

Heb de mijne terug gestuurd omdat er een dode pixel inzat en dat hebben ze geaccepteerd. Ik heb trouwens ook gezocht naar een gele waas waar sommige het over hebben en dat had ik absoluut niet. Ik denk dat je een defectief toestel hebt, waarom stuur je hem gewoon niet terug? Een dode pixel doen ze niet moeilijk over dus zullen ze jou toestel ook accepteren.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:16:
[...]

Heb de mijne terug gestuurd omdat er een dode pixel inzat en dat hebben ze geaccepteerd. Ik heb trouwens ook gezocht naar een gele waas waar sommige het over hebben en dat had ik absoluut niet. Ik denk dat je een defectief toestel hebt, waarom stuur je hem gewoon niet terug?
Ik heb net maar weer een mailtje gestuurd naar Vodafone... ze hebben nog steeds niet gereageerd op mijn klachten... binnen 5 werkdagen my ass.

Sterker nog ik zie het nu ook overdag gewoon, linkerkant van het scherm is veel 'warmer' grijs dan rechterkant.

En tja opsturen is leuk als je nog een reserve toestel hebt, en met alle problemen die samsung heeft met kwaliteitscontrole is de kans vrij groot een even rot of nog rotter exemplaar te treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:18:
[...]

Ik heb net maar weer een mailtje gestuurd naar Vodafone... ze hebben nog steeds niet gereageerd op mijn klachten... binnen 5 werkdagen my ass.

Sterker nog ik zie het nu ook overdag gewoon, linkerkant van het scherm is veel 'warmer' grijs dan rechterkant.

En tja opsturen is leuk als je nog een reserve toestel hebt, en met alle problemen die samsung heeft met kwaliteitscontrole is de kans vrij groot een even rot of nog rotter exemplaar te treffen.
Tja het is maar waar je je druk over kan maken. gebruik gewoon een paar dagen een oude Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:19:
[...]

Tja het is maar waar je je druk over kan maken. gebruik gewoon een paar dagen een oude Nokia.
Paar dagen? Haha, leer mij Dynafix kennen...
offtopic:
Zo vinden ze het normaal je 3 weken te laten wachten op een reparatie; vervolgens je het ongerepareerd terugsturen met een factuur. Om vervolgens zelf er weer achteraan te kunnen gaan (fabrikant had schriftelijk toegegeven dat dit een productiefout was in hun product), en vrolijk weer 3 weken te mogen wachten.
Als ik 1/10 van de levensduur van mijn toestel moet inleveren voor reparatie verwacht ik ook 1/10 compensatie van de aankoopprijs door de leverancier die niet reageert op mijn klachten die ik al na 8 dagen heb geuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
[...]

Dit wordt ook wel bump-charging genoemd en schijnt niet erg goed te zijn voor de levensduur van je accu. ALs je accu vol is laat de telefoon hem weer een paar % ontladen en houdt de accu daarna ergens rond de 95-98% omdat het schadelijk is voor de batterij om constant volledig aan de max te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:23:
[...]

Paar dagen? Whaha, leer mij Dynafix kennen... Zo vinden ze het normaal je 3 weken te laten wachten op een reparatie; vervolgens je het ongerepareerd terugsturen met een factuur. Om vervolgens zelf er weer achteraan te kunnen gaan (fabrikant had schriftelijk toegegeven dat dit een productiefout was in hun product), en vrolijk weer 3 weken te mogen wachten.
Als ik 1/10 van de levensduur van mijn toestel moet inleveren voor reparatie verwacht ik ook 1/10 compensatie van de aankoopprijs door de leverancier die niet reageert op mijn klachten die ik al na 8 dagen heb geuit.
Je bent wel heel pessimistische. Maar goed, als je hem via internet hebt aangekocht zit je nog in het zicht termijn en mag je hem omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik hoop dat 2.3.4 een hoop problemen op zal lossen. Misschien is het gele scherm issue ook wel softwarematig; anders is het zo raar dat iedereen het op dezelfde plek heeft?

[ Voor 64% gewijzigd door Phusebox op 07-06-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we flamen hier niet!

[ Voor 95% gewijzigd door Bullet NL op 07-06-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Phusebox schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:27:
Ik hoop dat 2.3.4 een hoop problemen op zal lossen. Misschien is het gele scherm issue ook wel softwarematig; anders is het zo raar dat iedereen het op dezelfde plek heeft?
Ik zie het ook hoor, ook overdag. Zelfs bij mijn swype toetsenbord aan de linkerkant overdag. Het is eigenlijk best erg, maar ja ga hem niet ervoor terugbrengen oid. Hopelijk is het idd softwarematig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:54:
[...]
Hopelijk is het idd softwarematig...
Die kans is uiteraard gewoon nul komma nul hè. Is een defect/eigenschap van het scherm zélf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Voor de mensen die per ongeluk de Social Hub hebben ingesteld en de accounts hiervoor willen verwijderen:

Er staat op verschillende sites dat dit niet mogelijk is. Maar dat is wel mogelijk. Ga naar Home -> Instellingen -> Account & Synchronisatie.

Hier staan dan bijvoorbeeld Facebook en Twitter accounts met de melding 'voor social hub'. Deze moet je dan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Brad Pitt schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:55:
[...]

Die kans is uiteraard gewoon nul komma nul hè. Is een defect/eigenschap van het scherm zélf.
Wat is dan de oorzaak, heb je meer info hierover? Zou mijn case weer wat sterker maken als ik eindelijk eens bij Vodafone langs kan gaan. Ik weet namelijk hoe dat gaat: "Geel? Ik zie niks... Hey Harrie, kiik jij eens?" "Wat moet ik zien dan? Geel? Waar?" "Sorry meneer, we zien niet wat er mis is met uw toestel..."

(Al vaker meegemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
1. Weet iemand misschien hoe het zit met de agenda? Heb ik nou twee agenda's? Dus mijn eigen agenda. Die staat in mijn tel En dus niet op mijn gmail account. En dan heb ik nog de agenda van mijn gmail account. Deze kan ik dus synchroniseren met gmail en gmail account in mijn tel. Maar kan ik niet mijn eigen agenda bijvoorbeeld in de gmail account krijgen? Vind het allemaal iig een beetje vreemd.
2. Verder vraag ik me af of ik ook de agenda van facebook in mijn agenda kan krijgen. Dit had ik eerst met Social hub. Maar ik heb mijn tel gereset en dit niet aangemeld. Nu alleen de facebook app.
3. Nog een laatste vraag, kan iemand bevestigen of de social hub nou echt zo veel stroom verbuikt? Wil hem eigenlijk niet weer instellen en er achter komen dat ik weer een harde reset kan doen doordat het te veel stroom vreet.
prutser387 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:58:
Voor de mensen die per ongeluk de Social Hub hebben ingesteld en de accounts hiervoor willen verwijderen:

Er staat op verschillende sites dat dit niet mogelijk is. Maar dat is wel mogelijk. Ga naar Home -> Instellingen -> Account & Synchronisatie.

Hier staan dan bijvoorbeeld Facebook en Twitter accounts met de melding 'voor social hub'. Deze moet je dan verwijderen.
Volgens mij zijn ze dan niet helemaal weg. En blijft het programma bezig.

[ Voor 25% gewijzigd door slvans op 07-06-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:07:
Wat is dan de oorzaak, heb je meer info hierover?
Denk je dat er in een bestand ergens staat enable_yellow_side=1 of zo? Aangezien er toestellen schijnen te zijn die het meer dan wel minder openbaren zal het logischerwijs geen software-instelling zijn.
Zou mijn case weer wat sterker maken als ik eindelijk eens bij Vodafone langs kan gaan. Ik weet namelijk hoe dat gaat: "Geel? Ik zie niks... Hey Harrie, kiik jij eens?" "Wat moet ik zien dan? Geel? Waar?" "Sorry meneer, we zien niet wat er mis is met uw toestel..."
Dat ga je uiteraard krijgen ja. Op dit forum zien een hoop mensen het ook niet. Zal in een winkel niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 18:49
Ik krijg pagina's niet meer liggend als ik mijn mobiel kantel, weet iemand waar dat aan kan liggen?

In instelling krijg ik het wel liggend, maar dan alleen via de optie 'Alleen liggend weergave'
Pagina: 1 ... 29 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .