Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ben sinds vrijdag in het bezit van de S2.
Nu heb ik er een MicroSD-kaartje van Sandisk in gestopt, maar dat wordt op geen enkele manier herkend. Ik heb het kaartje al geformatteerd op allerlei manieren.
In de kaartlezer wordt het gewoon herkend en is het schrijfbaar.
Zodar ik de kaart in de S2 stop, geeft deze aan dat er geen kaart in zit. Ik kan de kaart dus ook niet formatteren in de GS2.

Fabrieksinstellingen zijn al hersteld en dat heeft ook niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peatsmoke schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:23:
Ben sinds vrijdag in het bezit van de S2.
Nu heb ik er een MicroSD-kaartje van Sandisk in gestopt, maar dat wordt op geen enkele manier herkend. Ik heb het kaartje al geformatteerd op allerlei manieren.
In de kaartlezer wordt het gewoon herkend en is het schrijfbaar.
Zodar ik de kaart in de S2 stop, geeft deze aan dat er geen kaart in zit. Ik kan de kaart dus ook niet formatteren in de GS2.

Fabrieksinstellingen zijn al hersteld en dat heeft ook niet geholpen.
Al een andere kaartje geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Hebben meer mensen problemen met het maken van een Echange account? Ik probeer de OWA (2007) van mijn werk toe te voegen, maar deze blijft maar zeuren dat het de user of password fout zijn. Op iOS werken de zelfde gevens wel direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:37:
[...]

Nou eh.. nee, maar zou dat iets kunnen uitmaken? Het is tenslotte een van de bekendste A-merken.

Welk merk krijg je eigenlijk geleverd van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
zAo schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:47:
Hebben meer mensen problemen met het maken van een Echange account? Ik probeer de OWA (2007) van mijn werk toe te voegen, maar deze blijft maar zeuren dat het de user of password fout zijn. Op iOS werken de zelfde gevens wel direct.
Heb je wel de domein naam voor je gebruikers naam gezet? Dit hielp bij mij enorm.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Peatsmoke schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:00:
[...]

Nou eh.. nee, maar zou dat iets kunnen uitmaken? Het is tenslotte een van de bekendste A-merken.
Zo sluit je uit of het aan je telefoon ligt

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

der_roedie schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:01:
[...]
Heb je wel de domein naam voor je gebruikers naam gezet? Dit hielp bij mij enorm.
Ja.

Op een HTC Desire werkt het overigens wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:34
http://www.samsunghub.com...y-s-ii-gt-i9101-revealed/

Ben ik blij dat ik de gt-i9100 heb!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om de spatiebalk van het swype toetsenbord groter te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:15:
Is er een mogelijkheid om de spatiebalk van het swype toetsenbord groter te maken?
Volgens mij niet. Maar hij doet de spatie toch automatisch? Ik zou hem graag wat kleiner willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:15:
ik typ ook vaak een . ipv spatie. Ietsjes groter ten koste van de spraakoptieknop zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 04:02:
Heb een setje van Sennheiser en die zijn echt een stuk beter. Het standaard headsetje klinkt bij mij dof en gedempt, de Sennheiser heeft een voller geluid met een betere diepe weergave. Maar ik heb waarschijnlijk ook iets betere oren dan de gemiddelde tweakert. :)
Gelukkig heb ik "gemiddelde" tweaker oren (....).
Scheelt me een hoop euro's en poeha LOL

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:27
Hmmz een Omap 4430 met een PowerVR SGX540 GPU is anders een verdomt interessante combo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirved schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:18:
[...]

ik typ ook vaak een . ipv spatie. Ietsjes groter ten koste van de spraakoptieknop zou wel fijn zijn.
AtlAntA schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:17:
[...]

Volgens mij niet. Maar hij doet de spatie toch automatisch? Ik zou hem graag wat kleiner willen.
Dat dus, soms komt swype er niet uit, of type ik er iets Engels of Duits doorheen. Als je dan steeds . ipv spaties typt dan is dat best irritant. De voicecommand knop had wat mij betreft ook op een andere plek gemogen, soms druk ik op die ipv de enter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:23:
[...]

[...]

Dat dus, soms komt swype er niet uit, of type ik er iets Engels of Duits doorheen. Als je dan steeds . ipv spaties typt dan is dat best irritant. De voicecommand knop had wat mij betreft ook op een andere plek gemogen, soms druk ik op die ipv de enter.
ik heb hetzelfde probleem, maar dan met de komma... misschien omdat ik links ben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:23:
[...]

[...]

Nu je het zo zegt.. Ik tik heel vaak per ongeluk de taal toets in aan de andere kant van de spatie. Zou die toets graag weg willen hebben!
Crazyanz schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:21:
[...]

Hmmz een Omap 4430 met een PowerVR SGX540 GPU is anders een verdomt interessante combo ;)
Toch wel grote kans dat dit gewoon fake is. De meeste geruchten wijzen erop dat het enigste verschil is met gt-i9100 is dat dit toestel onboard een NFC chip heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Weet er iemand hoe het zit met de Webm (vp8) video codec dat youtube gebruikt ik kan hem niet afspelen, ik dacht dat google dit in android 2.3.3 had gestopt of was het nou 2.3.4?

Blijkbaar wel in 2.3.3 maar werkt helemaal niet op m'n SGS 2 http://www.engadget.com/2...-to-want-it-webm-support/

[ Voor 31% gewijzigd door mafiatounes op 05-06-2011 14:04 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben echt super blij met mijn galaxy s2, video en foto's zijn echt super O+ !
Ik vroeg me echter 1 ding af of dat mogelijk was, als je een concert/optreden opneemt staat het geluid zo hard dat het opnemen daarvan ronduit slecht is. Nu vroeg ik mij af is het mogelijk om het geluid te filteren/het opname volume aan te passen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag is het zo ver!
dan kan ik hem ophalen bij the phonehouse.
nu maar hopen dat er niks mis mee is. (al die verhalen over kapotte pixels roze vlekken battary drain etc)

maar watun geweldige telefoon (alleen wel eng dun zeg!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:13:
Dinsdag is het zo ver!
nu maar hopen dat er niks mis mee is. (al die verhalen over kapotte pixels roze vlekken battary drain etc)

Battery drain zal je zowiezo wel last van hebben ook al is het in sommige gevallen minder dan in andere. Dit is meer een Gingerbread probleem dan van de SGS2. Het schijnt dat dit opgelost is in 2.3.4 maar daar zijn de berichten nogal over verdeeld.

Hij is idd erg dun wat in het begin even wennen is. Bijvoorbeeld: "Kut mijn telefoon is uit mijn broekzak gegeleden! ow nee.. toch niet." Hij is zo dun dat je hem nauwelijks voelt zitten in je broekzak. Tenzij je een legging met zakken aanhebt oid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:58
Ik heb zonet mijn telefoon geroot (nog geen 5 minuten werk...) en heb direct enkele services bevroren (Freeze) met Titanium Backup Pro waaronder Wifi Share en Wifi Share Manager. Nu kan ik tenminste met een gerust hart WiFi gebruiken zonder telkens die services handmatig te moeten killen. :)

Daarnaast heb ik ook al die Hubs weggedonderd (bevroren).

[ Voor 9% gewijzigd door Mawlana op 05-06-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:13:
Dinsdag is het zo ver!

dat dun zijn is even bangelijk, heel in het begin. Na een half uur merk je dat al niet meer... (en mijn vorige was nokia 5800 dus wereld van verschil) Ik heb van al die dingen geen last, alleen batterydrain maar ik laat ook alles leukweg draaien voor het ogenblik en dan zien we wel weer, het is kwestie van voor jezelf prioriteiten stellen. Maar geen dooie pixels, ik ga ze ook niet liggen zoeken, geen gele vlekken, beetje blauwe (volgens mij volledig normale) waas bij bepaalde kijkhoek, en ik heb echt nog geen blad wit papier gefotografeerd om roze vlekken te zien... Enjoy !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds vorige week donderdag in het bezit van deze.
uitstekende telefoon, werkt super soepel en heb nog nergens problemen mee gehad
(tsja, youtube is 1x gecrahed)

maar dat knopje om talen te veranderen, kan dat niet weg?
ik tik er steeds op ipv de spatie. en dan moet je weer stoppen met je swype acties en 20x drukken om hem weer op nl te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:49:
sinds vorige week donderdag in het bezit van deze.
uitstekende telefoon, werkt super soepel en heb nog nergens problemen mee gehad
(tsja, youtube is 1x gecrahed)

maar dat knopje om talen te veranderen, kan dat niet weg?
ik tik er steeds op ipv de spatie. en dan moet je weer stoppen met je swype acties en 20x drukken om hem weer op nl te zetten.
Of je houdt de talen knop even ingedrukt en je krijgt een lijstje. Dan heb je hem sneller weer op NL staan. Geen echte fix maar een work around.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:51:
[...]

Of je houdt de talen knop even ingedrukt en je krijgt een lijstje. Dan heb je hem sneller weer op NL staan. Geen echte fix maar een work around.
ah, kijk.
dat wist ik niet.

dat is mijn enige frustratie van de hele telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:52:
[...]

ah, kijk.
dat wist ik niet.

Misschien dat jullie deze hebben gemist, maar Swype heeft een duidelijke handleiding online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:59:
[...]

Misschien dat jullie deze hebben gemist, maar Swype heeft een duidelijke handleiding online.
het is gewoon over de letters vegen en dan heb je het woord. Zo werkt het prima bij mij.
Dubbele letters gewoon rondje draaien op de letter. De rest van de handleidingen vind ik nogal overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weet iemand een (betaalde) Flickr uploadapp die wel goed video's kan uploaden? Ik heb de officiele Flickr uploader en Flickroid gprobeerd. Flickroid breekt de upload telkens aan het eind af met de mededeling dat de video te groot is. Flick uploader toont na een druk op de select file-knop geen bestandsselectiedialoog. Ik probeer overigens te uploaden via Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:01
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:52:
[...]

ah, kijk.
dat wist ik niet.

Wat dacht je van:

instellingen-->taal en toetsenbord-->swype(instellingen swype)-->taal(selecteer swype-taal--> alles uitvinken behalve welke je nodig vindt?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 20:04
Het valt mij op dat tijdens de opnames in Full HD hij automatisch erg staat ingezoomd. Is er een mogelijkheid om dit aan te passen? Zoomen met de knoppen en via het scherm is geen mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
BamSlam_ schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:29:
Weet iemand een (betaalde) Flickr uploadapp die wel goed video's kan uploaden? Ik heb de officiele Flickr uploader en Flickroid gprobeerd. Flickroid breekt de upload telkens aan het eind af met de mededeling dat de video te groot is. Flick uploader toont na een druk op de select file-knop geen bestandsselectiedialoog. Ik probeer overigens te uploaden via Wifi.
Photobucket al eens geprobeert. Voor foto's en plaatjes prima. Met video heb ik het zelf nog niet geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:18:
[...]

Battery drain zal je zowiezo wel last van hebben ook al is het in sommige gevallen minder dan in andere. Dit is meer een Gingerbread probleem dan van de SGS2. Het schijnt dat dit opgelost is in 2.3.4 maar daar zijn de berichten nogal over verdeeld.

Hij is idd erg dun wat in het begin even wennen is. Bijvoorbeeld: "Kut mijn telefoon is uit mijn broekzak gegeleden! ow nee.. toch niet." Hij is zo dun dat je hem nauwelijks voelt zitten in je broekzak. Tenzij je een legging met zakken aanhebt oid. ;)
ooh begrijp me niet verkeerd. vind hem wel leuk eng dun.
alleen tis wennen aangezien ik nu een n97 heb en die is 1,5cm dik ofzo.
en battary drain is idd normaal alleen als ik sommige mensen hoor met 6 uur op een batterij en andere met bijna 2 dagen. dan hoop ik dat ik bij de 2de groep hoor :)

maar al gaat ie maar 6 uur mee. dan is dat wel 6uur met een geweldige telefoon O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
neonnova schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:43:
Het valt mij op dat tijdens de opnames in Full HD hij automatisch erg staat ingezoomd. Is er een mogelijkheid om dit aan te passen? Zoomen met de knoppen en via het scherm is geen mogelijkheid.
Nee, dat komt doordat hij niet de hele camera uitleest, hij snijdt als het ware de buitenste randen van het beeld.... Op 720p heb je dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 23:06
Beetje aan het filmen geweest met m'n galaxy SII, hier een preview ik ben er zeer tevreden over ;) Goeie kwaliteit die camera ;)

YouTube: ‪Test. begin skate movie‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
gangstahh schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:14:
Beetje aan het filmen geweest met m'n galaxy SII, hier een preview ik ben er zeer tevreden over ;) Goeie kwaliteit die camera ;)

YouTube: ‪Test. begin skate movie‬‏
bling bling aaaaight 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn actieve processen staan

Wi-Fi delen en Wi-Fi share manager

iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik er vanaf kom...
kan service wel stoppen maar komt vrolijk weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 23:06
hahah sws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:21:
Bij mijn actieve processen staan

Wi-Fi delen en Wi-Fi share manager

iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik er vanaf kom...
kan service wel stoppen maar komt vrolijk weer terug
standaard bloathware die samsung meeleverd.
enige manier om er van aftekomen is te rooten en dan freezen met titanium pro (zo heten het toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiskyslok
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-06 09:46
Hier een filmpje in (fel) zonlicht... :
YouTube: ‪Zoemer PH-1471 @ EHTW‬‏

De telefoon bevalt me goed, helaas is hij laatst op de grond gevallen waardoor er een scheurtje in de behuizing zit... Ik was bang dat het scherm kapot was gezien hij daar op is gevallen, maar het scherm is nog heel gelukkig geen krasje te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
Heeft er misschien al iemand een filmpje gemaakt op een concert of fuif? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:37:
[...]

Lijkt er dus op dat de SD-kaart voor problemen zorgt.
1Gb-versie van Sandisk is geen probleem: die werkt gewoon.
Ga zelf op zoek naar een oplossing, maar als iemand een tip heeft: graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
sc0pe schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:56:
[...]

Ook dat werkte bij mij. Ik heb echt precies hetzelfde probleem. Morgen ontvang ik een nieuwe. Als dat toestel het niet heeft laat ik het je even weten, dan weet je of je hem moet omruilen of niet.
Bij mij komen de klachten ook weer binnnen wat betreft gesprekskwaliteit....
Ikzelf hoor iedereen prima en scherp, alleen de andere partij hoort mij dan weer ver weg en hoort redelijk veel ruis op de achtergrond.
Heb hem al eens een hard reset gegeven, toen leek het even goed.
Vraag me ook af of ik moet omruilen of garantiegeval er van maak...
Hebben niet meer mensen klachten met de gesprekskwaliteit, of die dit ook even willen testen ?
Is en blijft toch een telefoon waar je duidelijk mee moet kunnen bellen :)
Of gewoon met een tandenstoker in het microfoontje prutsen heb ik ook al eens als tip gekrege (wie weet zit er gewoon wat stof in) maar wil het ding ook weer niet gelijk mollen ;)
Ook heb ik in een review over de Galaxy s2 iets gelezen over de optie: Noise Reduction, en dat je deze kunt aan en uitschakelen en dit schijnt een verschil in geprekskwaliteit te maken.
Maar waar kan ik deze functie vinden, iemand een idee ?

[ Voor 7% gewijzigd door Brabso op 05-06-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opladen gaat wel heel moeizaam, hij hangt nu al 2 uur aan de lader en is van 30% naar 70% gegaan. Heeft iemand al een zwaardere lader geprobeerd? Gaat dat sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
Peatsmoke schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:51:
[...]
Het probleem dat de Micro Sd-kaart niet herkend werd in de Samsung Galaxy S2, heb ik opgelost! _/-\o_

Nadat de kaart geformatteerd werd met een extern programma in plaats van Windows 7 werd de kaart herkend
.

Vreemd, maar met de Omnia 1 (van Samsung) moest dat ook al op die manier, wilde je zeker zijn dat je geen problemen kreeg. 8)7
Mocht iemand de search-functie gebruiken dan kan zij/hij de oplossing vanaf nu vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:17:
Opladen gaat wel heel moeizaam, hij hangt nu al 2 uur aan de lader en is van 30% naar 70% gegaan. Heeft iemand al een zwaardere lader geprobeerd? Gaat dat sneller?
Lijkt mij niet verstandig om met een te zware lader aan de gang te gaan. Je batterij is dan eerder vol, maar ook eerder aan het einde van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
sc0pe schreef op zondag 05 juni 2011 @ 09:12:
[...]

Heb je de gewone factory reset gedaan (via privacy)? Ik las ook ergens iets over een ander soort reset namelijk.
Ik heb een hard reset gedaan, door middel van home button + volume up en dan 3 seconden de power knop erbij.

Haal nu inmiddels 48 uur op 1 accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 13-09 14:41
Opvallend, na een tijdje gebruik viel de standaard browser ineens terug naar de "stock" panning/zooming modus. Dus zonder bounce effect en verder uitzoomen dan de pagina groot is (en daarmee ook in de tabs komen) maar wel met de mogelijkheid om van plaats te veranderen tijdens het pinch-to-zoomen (in plaats van dat hij vast zit op een bepaalde plek en dat je dus moet loslaten om ergens anders naartoe te scrollen). De zoom methode met beweging deed het ook niet meer. Deze modus is ook zichtbaar in de E-Mail applicatie en in programma's zoals xkcd Viewer.

Het werkt iets minder soepel (maar dan voornamelijk dankzij het feit dat hij minder reageert op "flick scrolling), maar de pinch-to-zoom methode vind ik toch vele malen beter. Hij herstelde zich weer nadat ik de applicatie via Taakbeheer had uitgezet en ik heb het tot nu toe op geen enkele manier weten te reproduceren. (Het is ook geen optie in de debug-modus)

Is dit ook al eens bij iemand anders gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Peatsmoke schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:43:
[...]

Lijkt mij niet verstandig om met een te zware lader aan de gang te gaan. Je batterij is dan eerder vol, maar ook eerder aan het einde van zijn leven.
Nee hoor het maakt niks uit of je er een zwaardere lader aan hangt. De SGS2 neemt alleen de power die ie nodig heeft. Dus het laden gaat precies even snel.
Ewivis schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:36:
[...]

Wat dacht je van:

instellingen-->taal en toetsenbord-->swype(instellingen swype)-->taal(selecteer swype-taal--> alles uitvinken behalve welke je nodig vindt?
Kijk dat is nog eens een goede gebruikers tip! Thnx!
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:43:
[...]

standaard bloathware die samsung meeleverd.
enige manier om er van aftekomen is te rooten en dan freezen met titanium pro (zo heten het toch?)
Is volgens mij geen bloatware hoor. Heeft iets met hotspots, tethering oid te maken. Heb het wel gefreezed met Titanium Backup Pro maar zie geen verschil in batterij verbruik.

[ Voor 47% gewijzigd door AtlAntA op 05-06-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peatsmoke schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:43:
[...]

Nee hoor. Lees even na hoe LiOn en System powermanagement werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
frye schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:22:
Heeft er misschien al iemand een filmpje gemaakt op een concert of fuif? :)
Ik heb een 1080p filmpje gemaakt van een optreden in een bar. Zal straks een fragmentje uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:53:
------
[...]

Is volgens mij geen bloatware hoor. Heeft iets met hotspots, tethering oid te maken. Heb het wel gefreezed met Titanium Backup Pro maar zie geen verschil in batterij verbruik.
alles wat altijd draait en ik niet gebruik vind ik stiekem toch een beetje bloatware.
maar je hebt eigenlijk wel gelijk XD.

*haat het dat het nog geen dinsdag is*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke landen standaard op de sg2 zitten met navigatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:42:
Weet iemand welke landen standaard op de sg2 zitten met navigatie ?
Google Maps heeft ze allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Ok thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 14-09 08:00
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:44:
[...]

Google Maps heeft ze allemaal.
veel succes met je roaming internet fee :P

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:33

Oekol

waka waka hey hey

thezahir schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:34:
[...]

Die heb ik net geinstalleerd, dat geeft de market ook aan. Maar ik kan 'm niet toevoegen aan de statusbar. Als ik via 'widgets' 'm wil toevoegen staat ie er gewoon niet tussen... Iemand advies?
Ik kan hem ook niet toevoegen hij zegt dat hij widget niet kan vinden, maar ik had wel melding dat hij geinstalleerd was. 'battery circle' werkt wel maar 'circle battery widget' werkt niet.

Unable to configure, no widget had been found.

Wel gelukt nu, maar komt niet bovenin status bar te staan wat ik juist wil. Dan maar Battery circle

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 05-06-2011 21:17 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:05:
[...]

veel succes met je roaming internet fee :P
Tja, hij vraagt welke erbij zitten. Dan moet hij maar niet dat soort vragen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Laatst online: 10-08 16:13
Kunnen jullie mij vertellen of er een workaround is ofso met Kies? Ik wordt echt helemaal gek, ik probeer hem aan te sluiten en komt windows aan met CDC Serial en Digital Still Camera drivers om te installeren, dit vraagt hij dan, maar steeds kan hij ze niet vinden...... Heb Kies al opnieuw geinstalleerd, de drivers handmatig geprobeerd te installeren, maar dan geeft hij ook een foutmelding... *zucht* Ik draai XP Pro 32 bit.
Bij voorbaat dank!

Heb alles gezocht maar kon niks vinden.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leon schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:12:
[...]
maar 'circle battery widget' werkt niet
Circular Battery Widget doet het prima hier.

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/kqq0n7n

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:09
Beste SGSII bezitters,

Ik zit flink te twijfelen over internet extreem 7.2mb van Hi. Hoor verschillende verhalen. Weten jullie of je deze snelheid ook in de praktijk haalt met de SGSII? Als het puur theoretisch is, ga ik misschien toch liever voor de 3.2 van vodafone. Hoor dat beide providers prima zijn :)

Als er mensen zijn die dit weten, of ervaringen hebben (met de SII) dan hoor ik dit graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie al geprobeerd om 720 of 1080 op youtube op te laden direct van de s2 zonder dat youtube resized naar lagere kwaliteit? bij mij lukt het maar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Dawid127 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:08:
Ik zit flink te twijfelen over internet extreem 7.2mb van Hi. Hoor verschillende verhalen. Weten jullie of je deze snelheid ook in de praktijk haalt met de SGSII? Als het puur theoretisch is, ga ik misschien toch liever voor de 3.2 van vodafone. Hoor dat beide providers prima zijn :)
Snelheid van Vodafone is natuurlijk ook theoretisch, maar het 1GB verschil in limiet in het voordeel van Hi extreem is iets om ook niet te vergeten. Ligt er een beetje aan wat je zelf wil natuurlijk.
Durazno schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:35:
Heb Kies al opnieuw geinstalleerd, de drivers handmatig geprobeerd te installeren, maar dan geeft hij ook een foutmelding... *zucht* Ik draai XP Pro 32 bit.
Deze drivers al eens geprobeerd?

[ Voor 26% gewijzigd door Nivk op 05-06-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Nivk schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:20:
[...]

Snelheid van Vodafone is natuurlijk ook theoretisch, maar het 1GB verschil in limiet in het voordeel van Hi extreem is iets om ook niet te vergeten. Ligt er een beetje aan wat je zelf wil natuurlijk.

[...]

Deze drivers al eens geprobeerd?
Die snelheid is helemaal niet zo boeiend denk ik 3.6 of 7.2... het is 2x zo snel, maar meestal heb je toch minder goed bereik. Ik zit zelf in de randstad en volgens mij heb ik steeds van al mijn vrienden het snelste internet(vodafone) Maat van mijn KPN iphone4 haalt misschien 1 mbit ik haal daar gewoon 3 mbit.

Ben zelf zeer tevreden over de internetsnelheid van vodafone. Jammer tegenwoordig met datalimiet. Echter ik heb nu altijd Wifi aanstaan en overal waar ik kom zit ik dan ook op wifi. Dus dat is nu ook geen probleem meer gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:33

Oekol

waka waka hey hey

Brad Pitt schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:49:
[...]

Circular Battery Widget doet het prima hier.

[afbeelding]
Ja die jij hebt met die streepjes die wil ik ook. Ik heb nu eens met gewoon een rondje er om heen. Als ik circular battery widget download krijg ik op mijn homescreen een app met een lelijke grijze achtergrond? de battery circular staat dan wel weer links bovenin zij het met een streep eromheen ipv streepjes ;)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:00:
[...]

Ja die jij hebt met die streepjes die wil ik ook. Ik heb nu eens met gewoon een rondje er om heen. Als ik circular battery widget download krijg ik op mijn homescreen een app met een lelijke grijze achtergrond? de battery circular staat dan wel weer links bovenin zij het met een streep eromheen ipv streepjes ;)
Had ik reeds geupload... ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Leoon. schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:00:
[...]

Je hebt het hier over 3 verschillende apps: Circle Battery Widget (die op je homescreen komt), Battery Circle (met de streep eromheen, m.i. erg lelijk) en Circular Battery Widget (zie de post van Brad Pitt, deze is namelijk niet te vinden in de Market).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 23:20
Mag ik vragen hoe mensen hier hun muziek managen? Heb 'm nu een paar dagen en wil nu onderhand m'n muziek erop zetten maar weet nog niet hoe. Via Kies Air vind ik prima omdat het snel gaat en ik m'n telefoon gewoon kan gebruiken, maar daar kan je geen folders aanmaken en is het beheer uiteindelijk best klote geregeld (weinig nummers zichtbaar per pagina enzo). Via USB zou kunnen, heb dat nog niet echt geprobeerd omdat hij telkens over Kies Air begint te zeuren en ik de telefoon dan niet kan gebruiken wanneer hij aangesloten ligt (staat dan volgens mij op MTP ipv MSC, maar hoe verander je dat?) Wil eigenlijk wel gewoon alles in folders gooien omdat anders alles door elkaar staat wanneer ik iets wil verwijderen..

Eigenlijk 2 vragen dus.. :) Muziek en usb modus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op maandag 06 juni 2011 @ 01:05:
Mag ik vragen hoe mensen hier hun muziek managen? Heb 'm nu een paar dagen en wil nu onderhand m'n muziek erop zetten maar weet nog niet hoe. Via Kies Air vind ik prima omdat het snel gaat en ik m'n telefoon gewoon kan gebruiken, maar daar kan je geen folders aanmaken en is het beheer uiteindelijk best klote geregeld (weinig nummers zichtbaar per pagina enzo). Via USB zou kunnen, heb dat nog niet echt geprobeerd omdat hij telkens over Kies Air begint te zeuren en ik de telefoon dan niet kan gebruiken wanneer hij aangesloten ligt (staat dan volgens mij op MTP ipv MSC, maar hoe verander je dat?) Wil eigenlijk wel gewoon alles in folders gooien omdat anders alles door elkaar staat wanneer ik iets wil verwijderen..

Eigenlijk 2 vragen dus.. :) Muziek en usb modus..
Ik had zo'n 800 nummers om er op te zetten. Kies stopte rond 500 tijdens transfer, wilde niet meer overzetten precies. Alles wat ik er nu op zet doe ik gewoon via usb aansluiting kopieren/plakken. Ik kopieerde ook paar mappen, maar die zijn verdwenen, alles staat in één lange lijst...Een dezer komt een sd-kaartje binnen, en dan zal ik eerst alles proberen te kopieren op het kaartje in de mappen zoals ik wil en dan kaartje in toestel, hopelijk lukt dat beter, want nu is het een zootje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:36:
[...]

Wat dacht je van:

ah, die heeft weer andere taalinstellingen....
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:16:
Hebben jullie al geprobeerd om 720 of 1080 op youtube op te laden direct van de s2 zonder dat youtube resized naar lagere kwaliteit? bij mij lukt het maar niet...
doet de youtube app dat niet vanzelf?
die staat bij mij altijd op HQ.

waarom kun je trouwens de navigatie niet zonder internet gebruiken?
er zit toch GPS op, waarom moet ie dan toch via het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:58:
waarom kun je trouwens de navigatie niet zonder internet gebruiken?
er zit toch GPS op, waarom moet ie dan toch via het internet?
Om dezelfde reden als waarom google Earth op je computer niet werkt zonder netwerk verbinding. Google maps en dus ook google navigation haalt zijn kaartinformatie (en route berekening) van de servers van google vandaan, 'streaming'.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

embee schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:10:
[...]

Om dezelfde reden als waarom google Earth op je computer niet werkt zonder netwerk verbinding. Google maps en dus ook google navigation haalt zijn kaartinformatie (en route berekening) van de servers van google vandaan, 'streaming'.
Welke app is dan het beste voor navigatie als je geen data verkeer wil hebben? Tomtom voor android bestaat ( nog) niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:20:
[...]

Welke app is dan het beste voor navigatie als je geen data verkeer wil hebben? Tomtom voor android bestaat ( nog) niet....
NDrive...

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nog niemand een zwaardere lader geprobeerd om te kijken of dat de laadtijd inkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:20:
Daar is nogal wat discussie over. Waarschijnlijk omdat de term 'beste' voor iedereen anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:30:
Heeft nog niemand een zwaardere lader geprobeerd om te kijken of dat de laadtijd inkort?
Ik gebruik de lader van mijn n97. Die is iets zwaarder. En ik heb het idee dat dat wel sneller gaat. Maar zeker weten doe ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Bij mijn desire waren de middelste 2 pinnen van de USB stekker (aan de laderkant) doorverbonden, daardoor weet de telefoon dat hij meer stroom van de lader kan vragen en dus sneller oplaad, heeft de S2 niet ook zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:09
Ewivis schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:53:
[...]
Die snelheid is helemaal niet zo boeiend denk ik 3.6 of 7.2... het is 2x zo snel, maar meestal heb je toch minder goed bereik. Ik zit zelf in de randstad en volgens mij heb ik steeds van al mijn vrienden het snelste internet(vodafone) Maat van mijn KPN iphone4 haalt misschien 1 mbit ik haal daar gewoon 3 mbit.

Ben zelf zeer tevreden over de internetsnelheid van vodafone. Jammer tegenwoordig met datalimiet. Echter ik heb nu altijd Wifi aanstaan en overal waar ik kom zit ik dan ook op wifi. Dus dat is nu ook geen probleem meer gelukkig :)
Thanks! Inderdaad zonde van die 1 Gig datalimiet.. veel mensen gaan daar makkelijk overheen. Maar wel erg vreemd dat 7.2mb bij je maat niet verder kwam dat 1mbit. Je zou toch echt verwachten dat dat sowieso hoger uit moet vallen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe dit bereik bij Hi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 21:27
Waarschijnlijk heeft die maat gewoon 1mbit abbo want die biedt hi ook aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 23:20
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 06:51:
[...]

Ik had zo'n 800 nummers om er op te zetten. Kies stopte rond 500 tijdens transfer, wilde niet meer overzetten precies. Alles wat ik er nu op zet doe ik gewoon via usb aansluiting kopieren/plakken. Ik kopieerde ook paar mappen, maar die zijn verdwenen, alles staat in één lange lijst...Een dezer komt een sd-kaartje binnen, en dan zal ik eerst alles proberen te kopieren op het kaartje in de mappen zoals ik wil en dan kaartje in toestel, hopelijk lukt dat beter, want nu is het een zootje...
Oh, dat hij stopte bij 500 is dan wel weer raar. Ik hebwel zo'n 1000+ bestandjes tegelijk kunnen uploaden en dat ging in één moeite door. (Was wel geen muziek dus kon allemaal in de zelfde folder gepropt worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
gebruikershaes schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:31:
Waarschijnlijk heeft die maat gewoon 1mbit abbo want die biedt hi ook aan..
'Nee, hij haalt soms wel meer gewoon hoor, hij heeft Hi extreme 2 gb datalimiet. Ik weet heus wel wat voor internet hij heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vragen.

1. Probeer net een DivX filmpje af te spelen maar dan krijg ik een melding "Apparaat heeft geen toestemming om video met DivX-beveiliging af te spelen". Wat is dit? Het filmpje werkt wel op mijn PC zonder dat ik er iets extra voor hoef te doen.

2. Hoe maak ik screenshots zonder root? op de SGS was het back+home maar dat werkt niet. Laar maar al gevonden. Het is home+power (dus eerst home) en ik moest ze wat langer ingedrukt houden.

Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/2198/sc20110606104951.jpg

Best goed dacht ik zo... :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Kan iemand een sample video maken in de auto met de muziek aan?
Beetje luid is wel zo fijn... ik had ooit een Galaxy S (dus versie 1) en die vervormde het geluid gigantisch met het opnemen van video, als het geluid wat "te hard" was in de omgeving.

Zelfs de V8 bus van m'n neef met flink gasgeven (altijd mooi geluid :D) kwam zwaar overversterkt uit in het filmpje...
Ik heb nu een andere gsm die dat probleem niet heeft...iets van Apple maar ik wil misschien weer wat anders ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garrett schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:04:
Kan iemand een sample video maken in de auto met de muziek aan?
Beetje luid is wel zo fijn... ik had ooit een Galaxy S (dus versie 1) en die vervormde het geluid gigantisch met het opnemen van video, als het geluid wat "te hard" was in de omgeving.

Zelfs de V8 bus van m'n neef met flink gasgeven (altijd mooi geluid :D) kwam zwaar overversterkt uit in het filmpje...
Ik heb nu een andere gsm die dat probleem niet heeft...iets van Apple maar ik wil misschien weer wat anders ;)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1104051

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Toch maar weer even onder de aandacht ;

Ikzelf hoor iedereen prima en scherp, alleen de andere partij hoort mij dan weer ver weg en hoort redelijk veel ruis op de achtergrond.
Hebben niet meer mensen klachten met de gesprekskwaliteit, of die dit ook even willen testen ?
Is en blijft toch een telefoon waar je duidelijk mee moet kunnen bellen
Of gewoon met een tandenstoker in het microfoontje prutsen heb ik ook al eens als tip gekrege (wie weet zit er gewoon wat stof in) maar wil het ding ook weer niet gelijk mollen
Ook heb ik in een review over de Galaxy s2 iets gelezen over de optie: Noise Reduction, en dat je deze kunt aan en uitschakelen en dit schijnt een verschil in geprekskwaliteit te maken. Deze functie heb ik reeds op een ander forum kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Brabso schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:16:
Toch maar weer even onder de aandacht ;

Is en blijft toch een telefoon waar je duidelijk mee moet kunnen bellen
Of gewoon met een tandenstoker in het microfoontje prutsen heb ik ook al eens als tip gekrege (wie weet zit er gewoon wat stof in) maar wil het ding ook weer niet gelijk mollen
Ook heb ik in een review over de Galaxy s2 iets gelezen over de optie: Noise Reduction, en dat je deze kunt aan en uitschakelen en dit schijnt een verschil in geprekskwaliteit te maken. Deze functie heb ik reeds op een ander forum kunnen vinden.
Je eigen post reposten? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
AtlAntA schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:29:
[...]

Je eigen post reposten? |:(
Tsja, forumregels worden volgens mij net zo vaak gelezen als een handleiding van een computer. Bijna nooit dus >:)

Even terugkomend op mijn experiment: na de harde rest is mijn gebruiksduur van de accu flink verbeterd. Heb nu met redelijk gebruik 2 dagen en 1 uur kunnen halen.

[ Voor 24% gewijzigd door Pyrone89 op 06-06-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ik wil een Micro SD HC van 16Gb gaan aanschaffen..moet ik nog ergens naar kijken? Merk? vanaf Class 6 ivm snelheid? welke gebruiken jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door ind0mi op 06-06-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
  • Laatst online: 06-06-2024
Pyrone89 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:38:
[...]

Tsja, forumregels worden volgens mij net zo vaak gelezen als een handleiding van een computer. Bijna nooit dus >:)

Even terugkomend op mijn experiment: na de harde rest is mijn gebruiksduur van de accu flink verbeterd. Heb nu met redelijk gebruik 2 dagen en 1 uur kunnen halen.
Klinkt veel belovend. Wat denk je, zou dit met een nieuw toestel ook werken? Dus meteen bij de eerste keer opstarten een harde reset er overheen donderen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Laatst online: 14:02
ind0mi schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:49:
Ik wil een Micro SD van 16Gb gaan aanschaffen..moet ik nog ergens naar kijken? Merk? vanaf Class 6 ivm snelheid? welke hebben jullie?
Hoort misschien meer thuis in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/0 maar ik heb zelf laatst een Sandisk extreme ultra16gb gekocht.
Leest en schrijft lekker snel, tussen de 8 en 9 MB/s voor schrijven en 21+ MB/s voor lezen, of je die snelheid nodig heb......
Zo wie zo ben ik zelf wel fan van Sandisk, nog nooit een rotte gehad, van Kingston wel.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was iemand al opgevallen dat de wifi sharing taak op de achtergrond enorm veel cpu gebruikt? Ik voelde mijn telefoon warm worden en tot mijn verbazing zat die app 50% cpu te eten. En wifi stond niet eens aan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:59:
Was iemand al opgevallen dat de wifi sharing taak op de achtergrond enorm veel cpu gebruikt? Ik voelde mijn telefoon warm worden en tot mijn verbazing zat die app 50% cpu te eten. En wifi stond niet eens aan!!
Ja, Famoso en Myrddin,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Dat is wel een duidelijk verschil... EN gelijk een antwoord op mijn vraag :*)
Geen vervorming meer in een (luide) omgeving en met (weliswaar door een mod) beter geluid :)

Mijn dank is groot... hoe heb je dat gevonden?
Ik had op dat forum al gekeken maar die bewuste thread was mij helaas niet opgevallen.

Is iedereen hier trouwens een beetje te spreken over zijn/haar Galaxy S2?
Of hebben een aantal van jullie toch al spijt?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Pyrone89 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:38:
[...]

L
Ja hoor, ben wel op de hoogte maar bedankt dat je zo goed oplet, brave jongen.
Zelf reageer je op deze post, ook nutteloos lijkt mij, laat de moderator lekker zijn werk doen.
Ik had het ook anders kunnen formuleren maar bedoel nog steeds hetzelfde dus ja ...
Weer on-topic dan.
Gezien de reacties denk ik toch dat ik redelijk uniek ben met dit probleem en breng ik het toestel wel terug.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Garrett schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:28:
[...]

Dat is wel een duidelijk verschil... EN gelijk een antwoord op mijn vraag :*)
Geen vervorming meer in een (luide) omgeving en met (weliswaar door een mod) beter geluid :)

Mijn dank is groot... hoe heb je dat gevonden?
Ik had op dat forum al gekeken maar die bewuste thread was mij helaas niet opgevallen.

Is iedereen hier trouwens een beetje te spreken over zijn/haar Galaxy S2?
Of hebben een aantal van jullie toch al spijt?
Ja is idd een hele verbetering. Ik persoonlijk zag het er gewoon tussen staan. Denk dat je er overheen hebt gekeken. Een minpuntje bij die mod is wel dat die bij mij nu vage ruis meeneemt in de opnames. Niet erg storend en het geluid is nog steeds stukken beter, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:59:
WiFi aan of uit maakt niet uit. Handmatig killen werkt ook niet, ik heb hem nu gefreezed met Titanium Backup.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:37
Rhodan schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:53:
[...]

Hoort misschien meer thuis in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/0 maar ik heb zelf laatst een Sandisk extreme 16gb gekocht.
Leest en schrijft lekker snel, tussen de 8 en 9 MB/s voor schrijven en 21+ MB/s voor lezen, of je die snelheid nodig heb......
Zo wie zo ben ik zelf wel fan van Sandisk, nog nooit een rotte gehad, van Kingston wel.
pricewatch: Sandisk Extreme HD Video SDHC 16GB Class 6

Deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Volgens mij was deze ifixit teardown nog niet gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Denk niet dat het je lukt die in je tel te proppen zonder hem bij te knippen.. Maar ik was ook aan het zoeken idd, heb hem niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Laatst online: 14:02
Nee , deze:
pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDHC 16GB Class 4
Die jij linkt gaat niet passen :).
Trouwens besteld bij de bovenste winkel en levering was snel en correct.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
sc0pe schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:53:
[...]

Klinkt veel belovend. Wat denk je, zou dit met een nieuw toestel ook werken? Dus meteen bij de eerste keer opstarten een harde reset er overheen donderen >:)
Kan geen kwaad. Je weet niet of er op die toestellen in de fabriek ook eerst een andere firmware heeft gestaan voordat ze werden geflashed naar KE 2
Pagina: 1 ... 28 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .