Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Verwijderd
gewoon uit / aan dus? heb ik geprobeer maar niks hoor...Baiko schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:23:
[...]
Ik had dat ook, een herstart van de telefoon werkte nadat alles ingesteld was.
Dacht uit het plaatje te begrijpen dat de server redelijk dichtbij stond tijdens de meting (dus dat hij tijdens de meting in Amsterdam was).Baiko schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:20:
[...]
Dat is een server die in Amsterdam staat, wil nog niet zeggen dat hij daadwerkelijk in Amsterdam woont.
Wat houdt dat uit/aan in?Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:24:
gewoon uit / aan dus? heb ik geprobeer maar niks hoor...
Verwijderd
Toestel uitschakelen en vervolgens weer aanzetten zodat je ook de pin weer opnieuw mag ingeven van je sim?
Burp
Zucht ja.... Is normaal... Search gebruiken!Wii4all schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:34:
Wordt bij jullie de telefooon aan de achterkant onder de camera ook megawarm als je bijv een spel doet? Im heb hef net pss
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Hoeveel moeite kost het nu om een dag met de camera instellingen te spelen in verschillende omstandighedenyasin76 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:13:
Camera instellingen anyone? derde keer dat ik het vraag maar krijg er geen antwoord opgoogle is ook niet echt behulpzaam. wat zijn de beste camera instellingen voor de S2 of zijn er bepaalde apps die de kwaliteit verbeteren, ik vind de kwaliteit ondermaats daarmee.

En als je niks van fotograferen af weet zou ik eerst de basiskennis doornemen.
Is op i-net alles over te lezen
De camera is echt heel goed en heeft erg uitgebreide instel mogelijkheden.
En zoals je al als antwoord hebt gekregen hangt het instellen van veel factoren af en is er dus GEEN STANDAARD instelling te geven voor een goede foto.
Verwijderd
Als ik de bijgeleverde simkaart (ook t-mobile) gebruik werkt het wel gewoon???
Kan dat nou echt aan die simkaart liggen?
Ik heb ook de GSII met Hi extreem genomen. Ben echt benieuwd naar het verschil met mijn 384 kbit abonnementje van nu
Ik heb dus geen nieuwe berichten, maar wel steeds dat geluid, geen andere melding en geen trillen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
infobericht?Phusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:47:
Pff ik krijg weer om de drie minuten een sms geluid. Reboot al gedaan, blijft gewoon bekijk verder gaan.
Ik heb dus geen nieuwe berichten, maar wel steeds dat geluid, geen andere melding en geen trillen.
berichten-->menu-->instellingen-->infobericht activeren uitvinken.
[ Voor 9% gewijzigd door Ewivis op 31-05-2011 18:55 ]
Verwijderd
http://www.fortunahome.com/sim.jpg
Linker simkaartje laat dus geen inkomende oproepen zien, rechter wel.
Rechter is nieuw en goudkleurige gedeelte is kleiner.
Iemand dit ook gehad en zo ja hoe opgelost?
Thanks
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:59:
Even ter verduidelijking:
http://www.fortunahome.com/sim.jpg
Linker simkaartje laat dus geen inkomende oproepen zien, rechter wel.
Rechter is nieuw en goudkleurige gedeelte is kleiner.
Iemand dit ook gehad en zo ja hoe opgelost?
Thanks
Verwijderd
En dat is nou net degene die bij de GS2 zit en die werkt gewoonBrambo84 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:11:
Zo een simkaart heb ik nog nooit gezien (de rechter dan). Lijkt wel fake??
En hoe kan het in godsnaam dat ik wel zelf kan bellen en internetten met die "oude" sim maar niet gebeld kan worden?
Naar de t-mobile shop ermee dan maar... ongelofelijk dit...
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 19:19 ]
Nope dat is em niet... Klote telefoon echt schijtziek wordt ik ervan dat ik elke dag weer tegen een ander probleem aan loop. Wacht nu ook al weer meer dan een week op reactie van Vodacrap.Ewivis schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:53:
[...]
infobericht?
berichten-->menu-->instellingen-->infobericht activeren uitvinken.
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 31-05-2011 20:34 ]
Verwijderd
Als ik hem in slaapstand zet door aan de zijkant op de powertoets te drukken, gebeurt het regelmatig dat ik ook het belvolume omhoog of omlaag zet doordat ik tegelijk ook aan die kant druk.
Iemand anders hier ook last van en iemand misschien een oplossing (behalve een flauwe)?
Blijkbaar is er een accessoire waarmee je een 2de accu kan aansluiten.
EEB-U20B
http://www.amazon.de/Sams...ntegriertem/dp/B004ULZAMS
http://www.samsungmobilestore.de/detail.php?id=8187
Hoe oud ben je?Phusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:59:
[...]
Nope dat is em niet... Klote telefoon echt schijtziek wordt ik ervan dat ik elke dag weer tegen een ander probleem aanloop. Wacht nu ook al weer meer dan een week op reactie van Vodacrap.
Heb hem online besteld.kesj schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:17:
[...]
Nice! Dat trekt mij over de streep om voor Hi te gaan. Ik zit ook in Amsterdam.
Heb jij hem via een Hi winkel of online besteld?
Dank voor je reactie man.
Woon niet in Amsterdam maar de server Amsterdam was voor mij het snelst, overigens niet met vol bereik dus kan nog sneller
Getest met de speedtest app.gebakken peer schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:08:
Testten jullie via een app met speedtest of gwn web?
Nu 2 weken verder, heb ik nog steeds niks te klagen. En ik kom toch ook van een HTC Sense foon (Desire HD). Dus ik snap het nog steeds niet.Phusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:59:
[...]
Nope dat is em niet... Klote telefoon echt schijtziek wordt ik ervan dat ik elke dag weer tegen een ander probleem aan loop. Wacht nu ook al weer meer dan een week op reactie van Vodacrap.
Even opnieuw aangezien ik dit probleem nog steeds heb..whiskyslok schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:34:
Even een vraagje van mijn kant.. Ik heb namelijk net SPB Wireless Monitor geïnstalleerd, alleen ik vraag me af waarom een aantal applicaties gegevens ophalen en verzenden, onder andere een aantal spelletjes, instellingen en de zogenaamde "Andere Applicaties" Hoe kan ik dit verhelpen, want ik zou het liefst voorkomen dat ik over mijn abonnement heen ga..
Groet,
Heey, dat had ik ook. Gisterenavond geladen en om 23.30 van de lader gehaald. Alleen G3 vannacht aangelaten en had vanmorgen om 7.00 uur nog maar 68 % stroom. In Batterij verbruik gaf die Mediaserver als hoogste verbruiker aan.l3art schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:20:
Zo vandaag ineens ontzettend last van een batterydrain door een proces mediaserver. Heb een heel sterk vermoeden dat dit komt door whatsapp of gmail.
Als achtergrond had ik gekozen voor die mooie windmolens.

Die heb ik maar gauw omgezet, naar een foto. Probleem verholpen en in verhouding vandaag veel minder stroom verbruikt dan andere dagen.
Hopelijk hebben jullie hier wat aan.
Voor mij is het in ieder geval de laatste keer Samsung... wat een drama telefoon. Volgens mij zit er niet 1 feature op die wel altijd 100% werkt.BioHazard schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:37:
[...]
Nu 2 weken verder, heb ik nog steeds niks te klagen. En ik kom toch ook van een HTC Sense foon (Desire HD). Dus ik snap het nog steeds niet.
Ik heb ook die windmolens, maar zie geen 'Mediaserver' die batterij verbruikt. Volgens mij is dat dus niet de oorzaak...Aloysxda schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:40:
[...]
Heey, dat had ik ook. Gisterenavond geladen en om 23.30 van de lader gehaald. Alleen G3 vannacht aangelaten en had vanmorgen om 7.00 uur nog maar 68 % stroom. In Batterij verbruik gaf die Mediaserver als hoogste verbruiker aan.
Als achtergrond had ik gekozen voor die mooie windmolens.![]()
![]()
Die heb ik maar gauw omgezet, naar een foto. Probleem verholpen en in verhouding vandaag veel minder stroom verbruikt dan andere dagen.
Verwijderd
Snap niet dat je hem nog steeds gebruik, lees alleen maar gezeik van je er overPhusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:42:
[...]
Voor mij is het in ieder geval de laatste keer Samsung... wat een drama telefoon. Volgens mij zit er niet 1 feature op die wel altijd 100% werkt.
Hou er toch over op, volgens mij weet iedereen nu wel dat je er niet blij mee bent !
Aparte was dat de telefoon dus volgens de statestieken niet "wakker" was maar dus wel opeens heel snel de accu leeg liep. Mediaserver wordt normaal gebruikt bij het spelen van muziek oid en dat heb ik niet gedaan. Telefoon stond alleen maar standby. Na een reboot was het weer verholpen.Aloysxda schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:40:
[...]
Heey, dat had ik ook. Gisterenavond geladen en om 23.30 van de lader gehaald. Alleen G3 vannacht aangelaten en had vanmorgen om 7.00 uur nog maar 68 % stroom. In Batterij verbruik gaf die Mediaserver als hoogste verbruiker aan.
Als achtergrond had ik gekozen voor die mooie windmolens.![]()
![]()
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
nou er gaat een ding fout. je weet niet zeker of het wel aan de telefoon licht.Phusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:59:
[...]
Nope dat is em niet... Klote telefoon echt schijtziek wordt ik ervan dat ik elke dag weer tegen een ander probleem aan loop. Wacht nu ook al weer meer dan een week op reactie van Vodacrap.
kan ook aan je provider liggen namelijk, of er kan iets mis zijn met het kaartje.
het kan ook zijn als het aan het kaartje licht en niet aan de telefoon.
verder wel een zeer raar kaartje. is vodafone /sgs11 overgestapt naar een nieuwe soort kaart?
net zo als apple met de irri mini sim
Goed dat je dit even meldt. na het uitschakelen van de windmolens heb ik de S2 opnieuw gestart. Misschien dat daardoor een andere actieve applicatie is afgesloten.glennl schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:43:
[...]
Ik heb ook die windmolens, maar zie geen 'Mediaserver' die batterij verbruikt. Volgens mij is dat dus niet de oorzaak...
De windmolens ga ik even opnieuw uitproberen want vindt ze best mooi op de achtergrond.
Verwijderd
Mag ik je vragen waarom je hem niet terugbrengt? Ik hoor je namelijk alleen maar klagen. De conclusie die ik dan ook rek is dat de S2 niets voor jou is.Phusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:42:
[...]
Voor mij is het in ieder geval de laatste keer Samsung... wat een drama telefoon. Volgens mij zit er niet 1 feature op die wel altijd 100% werkt.
Retour hem onder het mom van artikel 74, BW 3, oftewel een tekortkoming in de nakoming. Anders gezegd, een wanprestatie. Kortom het product voldoet niet aan jou verwachtingen. De winkel heeft dan de keuze om je een nieuw product te geven, het huidige product te repareren of je geld terug te geven. Wanneer er dan weer gezeik is met het product kun je ze ingebrekestelling en dan ook je geld terug vragen.
Met vriendelijke groet,
Een jurist.
Want dat recht komt jou gewoon toe. Zij (welke winkel het is geen idee) als verkoper dienen jou namelijk een functionerend toestel te leveren. Getuige jouw reacties functioneert ie gewoon niet. Dat de winkel dan meteen aanbied hem ter reparatie op te sturen daar hoef je geen genoegen mee te nemen. Want de volgende dingen mag je eisen: vervanging voor een gloednieuw toestel, reparatie van je huidige toestel of de koopovereenkomst ontbinden. En dan zou ik gewoon gaan voor vervanging voor een gloednieuw toestel. Als je bijv. bij the Phonehouse hem had gehaald zouden ze daar niet moeilijk over doen. Immers die adverteren er zelfs mee dat ze niet moeilijk doen over toestellen terug brengen e.d. Maar gezien jouw reacties denk ik dat je hem ergens anders vandaan hebt..
Verwijderd
Sorry mijn fout, inderdaad Burgelijk Wetboek 6! Ik was even in de war met de onrechtmatige daad, oftewel art. 3:162 BW.Joosie200 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:43:
@Phusebox: ..... En op grond van art. 6:74 BW (niet 3:74 BW)
Hier is een AWESOME theme op xda:
http://forum.xda-develope...p?p=14311900#post14311900
En die wil ik graag hebben alleen weet niet precies hoe ik die moet applyen. Er staat 'apply using CWM'. Betekent dat dat ik de originele bestanden moet vervangen met die uit het zipje met bijvoorbeeld root explorer?
Verwijderd
en onrechtmatige daad is art. 6:162 BW, slimmerik.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:46:
[...]
Sorry mijn fout, inderdaad Burgelijk Wetboek 6! Ik was even in de war met de onrechtmatige daad, oftewel art. 3:162 BW.
Stel je vraag hier haes: [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmwaregebruikershaes schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:47:
Kan iemand me hiermee helpen:
Hier is een AWESOME theme op xda:
http://forum.xda-develope...p?p=14311900#post14311900
En die wil ik graag hebben alleen weet niet precies hoe ik die moet applyen. Er staat 'apply using CWM'. Betekent dat dat ik de originele bestanden moet vervangen met die uit het zipje met bijvoorbeeld root explorer?
En dat is voor een custom rom natuurlijk met clockworkmod (CWM).
Het gaat om een aankoop die ik telefonisch bij vodafone heb gedaan. Helaas moet ik altijd werken als de winkels open zijn, en op mijn mail wordt niet gereageerd.Joosie200 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:43:
@Phusebox: je hebt eerder gemeld dat je al contact hebt gezocht met de winkel waar je jouw SGS2 gehaald hebt. Maar dat die het toestel vertikken terug te nemen en je meteen een nieuwe mee te geven. Maar dat ze wel bereid zijn hem voor je ter reparatie op te sturen. Maar dan ben je hem drie weken kwijt, waar je geen zin in hebt. Welnu.. zoals Mtweaks al zegt ga nogmaals naar die winkel toe met je SGS2. Laat zien waarom je ontevreden bent met je aankoop. En op grond van art. 6:74 BW (niet 3:74 BW) eis je dan ter vervanging van jouw exemplaar een gloednieuwe SGS2 uit grote kans de 2e batch.
Want dat recht komt jou gewoon toe. Zij (welke winkel het is geen idee)
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 01-06-2011 05:58 ]
Iemand anders nog last van spookprocessen, niet 'wifi delen', die kennen we nu wel ^_^.
Vandaag trouwens ook een LCD test gedaan [*#0*#], bovenkant van het scherm is roder en de onderkant juist weer geliger. Toch jammer... niet storend, maar jammer.
Verder onwijs blij met deze überphone! Indien de batterij iets langer zou leven zou ik uitermate gelukkig zijn.
Verwijderd
Dat maakt niet uit en is alleen maar mooier voor jou. De wet koop of afstand is hierop van toepassing. Je kan dan ongeacht de klacht je product retourneren (dit had zeven dagen na de aankoop gekund). Dus helaas voor jou niet meer van toepassing.Phusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:55:
[...]
Het gaat om een aankoop die ik telefonisch bij vodafone heb gedaan. Helaas moet ik altijd werken als de winkels open zijn, en op mijn mail wordt niet gereageerd.
Ga naar de winkel en stel ze gewoon ingebrekestelling. En nu niet meer zeuren, je hebt genoeg tips klaar punt uit!
Ga dan telefonisch de mallemolen bij Vodafone in. Laat je door verbinden met de afdeling sales die moeten je dan maar door verwijzen naar de afdeling aftersales et presto. Zorg op die manier met vermelding van art. 6:74 BW dat je een exemplaar uit de tweede lading/batch weet te ontvangen. Edit: gaan ze daar niet op in. Stuur dan een aangetekende brief naar jouw plaatselijke vodafone dan wel het hoofdkantoor waarin je ze twee weken de tijd geeft om als nog met een vervangend exemplaar over de brug te komen. Doen ze dat niet? Reageren ze te laat? Tweede aangetekende brief sturen: u laat het na actie te ondernemen, bij deze bent u in verzuim. En dan kun je vervangende schadevergoeding eisen omdat je bijv. een HTC Sensation hebt aangeschaft om in de tussentijd verder te kunnen naast als nog een vervangend SGS2 exemplaar
[ Voor 21% gewijzigd door Joosie200 op 31-05-2011 22:07 ]
Dus je werkt 6 dagen per week?Phusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:55:
[...]
Het gaat om een aankoop die ik telefonisch bij vodafone heb gedaan. Helaas moet ik altijd werken als de winkels open zijn, en op mijn mail wordt niet gereageerd.
Verwijderd
Ja dat moet je inderdaad doen (aangetekend) met je klacht en dergelijke. Google wat je moet doen om iemand ingebrekke te stellen en klaar. ZeurpietPhusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:02:
[...]
Wat moet ik dan? De telefoon inpakken en maar op hoop van zegen naar vodafone sturen.
Daarnaast heb ik ook de angst dat ik een nog crappier toestel terug krijg.
Nickname does not reflect reality
[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 01-06-2011 05:59 ]
Off topic, jep want hoort thuis in het shopping forum. Zinloos geleuter allerminst want op deze manier kan Phusebox zelf er voor zorgen dat ie een goed functionerende SGS2 ontvangt als vervanging van zijn slecht functionerende, maandagmorgen model. Enfin, continu met ervaringen van de SGS2Brad Pitt schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:05:
Zal wel aan mij liggen maar dit lijkt mij enigszins off-topic en relatief zinloos geleuter allemaal. YMMV,
Verwijderd
De afgelopen weken wel. Ook met hemelvaart deze week. Zal volgende week wel naar de winkel gaan, dan heb ik tijd, hoop ik.
Verwijderd
Je moet eens ophouden zo te mekkeren. Of je geeft er prioriteit aan en je neemt desnoods een vrije dag op! Of je bent zogenaamd ziek. Of je legt het voor aan je baas en die zou het wel snappen en geeft je een paar uurtjes vrij. Of je gaat gewoon werken en je houdt je bagger toestel en zeurt niet meer?Phusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:11:
Hoop trouwens wel dat er meer games gaan komen voor de sii. Die tegra games zien er echt goed uit.
[...]
De afgelopen weken wel. Ook met hemelvaart deze week. Zal volgende week wel naar de winkel gaan, dan heb ik tijd, hoop ik.
Welke van de opties?
Vandaag nog eens teste, en de ene keer duurt het een eeuwigheid voordat hij überhaupt satellieten vindt.
Vanmiddag in de auto keurig 8,9,10 gevonden, maar het heeft wel 6 minuten geduurd voordat hij een fix had.
Toen ik het toestel net had deed ik een test in een winkel, en daar had hij binnen een minuut een fix(terwijl ik heb zegmaar net uit de doos haalde....) Uiteraard verschilt het per keer en ligt het eraan waar je je bevindt. Maar vanmiddag in de auto (snelweg) zou ik qua ontvangst goed moeten zitten. Nu net weer op mijn balkon (2 hoog) 6 a 7 satellieten, maar geen fix.Snap er weinig van.
GPS Aids gedownload, maar daar krijgt hij het XTRA niet gedownload.(heb overigens geen root)
Nope, hoop snelVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:10:
Is KE7 overigens al uit in Nederland? Mijn kies werkt namelijk erg slecht, de helft van de tijd vindt hij mijn telefoon niet.
De uitknop!Phusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:42:
[...]
Volgens mij zit er niet 1 feature op die wel altijd 100% werkt.
Samsung heeft een goede stap gezet door middel van het gesupporte OpenGL.
Nvidia moet eens kappen met die fragmentatie met hun Tegra2 platform.
Nog even geduld en ook wij kunnen die vette spellen spelen!
Verwijderd
Je kan natuutlijk ook 2.99 uittrekken voor chainfire3d pro zodat je gewoon tegra games kan spelen op de sgs2Phusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:11:
Hoop trouwens wel dat er meer games gaan komen voor de sii. Die tegra games zien er echt goed uit.
https://market.android.com/details?id=eu.chainfire.cf3d
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 22:19 ]
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 01-06-2011 06:00 ]
Ja heel apart, had laatst keer aura opgestart. Hij had 10 satellieten gevonden, maar geen fix hoor voor 2 a 3 minuten. Maat van me met zn SGS1 had trouwens ook geen fix en kon maar 2 satellieten vinden. Nu start ik GPS test op. Zit op zolder binnen--> 10 stuks in 2 sec en een fix binnen 5 sec.... 16 meter accuracy(geen idee of dat nou beetje goed is of niet....)Kirretje schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:13:
Ik heb nog even wat vragen over GPS. Dat is niet echt constant. Laatst dacht ik. Dikke prima gps.
Vandaag nog eens teste, en de ene keer duurt het een eeuwigheid voordat hij überhaupt satellieten vindt.
Vanmiddag in de auto keurig 8,9,10 gevonden, maar het heeft wel 6 minuten geduurd voordat hij een fix had.
Toen ik het toestel net had deed ik een test in een winkel, en daar had hij binnen een minuut een fix(terwijl ik heb zegmaar net uit de doos haalde....) Uiteraard verschilt het per keer en ligt het eraan waar je je bevindt. Maar vanmiddag in de auto (snelweg) zou ik qua ontvangst goed moeten zitten. Nu net weer op mijn balkon (2 hoog) 6 a 7 satellieten, maar geen fix.Snap er weinig van.
GPS Aids gedownload, maar daar krijgt hij het XTRA niet gedownload.(heb overigens geen root)
Aura heeft op dit moment weer problemen, lijkt wel alsof deze niet goed werkt, probeer het nu ZONDER agps.
Met aGPS-->uuuuh nog steeds bagger... Lijkt wel aan Aura te liggen.... terwijl ik met mijn desire met die versie nergens last van had.
Back on topic!
Heb sinds gister nogal wat meuk bevroren met Titanium backup pro. Heb nu nog 60% van de batterij over. Ik geef wel eerlijk toe dat ik er niet veel mee heb gedaan. Beetje whatsapp en een paar keer de files gechecked inclusief een paar keer de tweakers app gebruikt. Ben een dik uur aan het bellen geweest. Scherm heeft slechts 44 minuten aangestaan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.
Tnx allemaal heb het goed doorgenomen inderdaad ik moet nog prullen met de instellingen. tov van de desire hd wat ik had kan je voorbeeld saturation sharpness enz.. niet instellen. Daarmee dat ik het spijtig vond wanneer ik niet echt heldere fotos kon trekken.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:43:
Dit is toch niet te geloven. Ik heb een oudere simkaart van Tmobile die ik in het toestel steek. Het goudkleurige oppervlak van deze oude kaart is groter dan de nieuwe. Als ik deze oude kaart gebruik kan ik bellen, interneteen maar bij een inkomende oproep gebeurt er niets. Telefoon gaat niet over en geen melding op display.
Als ik de bijgeleverde simkaart (ook t-mobile) gebruik werkt het wel gewoon???
Kan dat nou echt aan die simkaart liggen?
Wel had ik een rare camera error (nadat ik met wat led applicaties had gespeeld) maar die was met rebooten verholpen.
De gele waas links heb ik ook, maar dat is me pas opgevallen doen ik er echt naar ging zoeken. Roze vlek heb ik nog geen testen voor kunnen doen, want het is donker.
Batterij heb ik uiteraard ook nog geen beeld van, maar hij lijkt goed in slaap te vallen wanneer het scherm uit is, al syngroniseer ik op dit moment alleen maar google spul. Daar moet twitter bijkomen.
De mijne bevat trouwens vanuit levering KE2, is 7 nou al beschikbaar?
Paar post's naar boven kan je het antwoord vinden hierop, en je kan zelf ook controleren met KIES....eew schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:04:
Ik heb de mijne nu een aantal uurtjes, en ik heb nog geen problemen gevonden. Dat ding is sneller dan ik, echt niet normaal.
Wel had ik een rare camera error (nadat ik met wat led applicaties had gespeeld) maar die was met rebooten verholpen.
De gele waas links heb ik ook, maar dat is me pas opgevallen doen ik er echt naar ging zoeken. Roze vlek heb ik nog geen testen voor kunnen doen, want het is donker.
Batterij heb ik uiteraard ook nog geen beeld van, maar hij lijkt goed in slaap te vallen wanneer het scherm uit is, al syngroniseer ik op dit moment alleen maar google spul. Daar moet twitter bijkomen.
De mijne bevat trouwens vanuit levering KE2, is 7 nou al beschikbaar?
Thx voor de tip! Wat een goed nieuws!AtlAntA schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:59:
Iemand het volgende al geprobeerd?
http://www.androidplanet....deokwaliteit-galaxy-s-ii/
Thx voor de tip!Armada. schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:45:
Ik heb net het display op dynamic gezet en lettertype veranderd naar Helvetica, echt mooi!
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
[ Voor 5% gewijzigd door Snoop op 01-06-2011 00:32 ]
quote: julian071;14317109I find sound is often more important then video when trying to capture the atmosphere of some place, so I'm really gratefull for this mod!!
I used to use a Nokia N93 (still have it). It recorded in stereo, it had mics on the left and right of the camera. That really adds to video's, you not only see but also hear stuff moving. The SGSII like the N93 has two microphones. But one is only used for noise cancellation (which works really well btw). It would be great if the second mic could also be used for filming... I have no idea how hard that would be to code, and maybe there's a good reason why Samsung did not choose to implement it themselves. My hardly educated guess is that the way the second mic is adressed by the noise cancellation 'app' is closed source stuff? If not maybe more is possible...
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Had hem net gelezen!Julian schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 00:47:
Gelijk maar ff een balletje opgegooid in die thread.
[...]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hmmm......
En wat heb je precies bevroren?AtlAntA schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:54:
Zullen we iedereen (Phusebox dus) even in zijn/haar waarde laten? Als je geen nuttige reactie hebt op zijn/haar klachten laat het dan achterwege.
Back on topic!
Heb sinds gister nogal wat meuk bevroren met Titanium backup pro. Heb nu nog 60% van de batterij over. Ik geef wel eerlijk toe dat ik er niet veel mee heb gedaan. Beetje whatsapp en een paar keer de files gechecked inclusief een paar keer de tweakers app gebruikt. Ben een dik uur aan het bellen geweest. Scherm heeft slechts 44 minuten aangestaan.
[afbeelding][afbeelding]
Na drie weken inmiddels haal ik gemiddeld 15 uur met een volle lading naar 5%. Bijkomend effect hiervan is dat ik gewoon bang ben mijn telefoon te gebruiken, en dus maar geen YouTube video's check of muziek luister. Eigenlijk alles waar deze telefoon goed in moet zijn durf ik niet te gebruiken omdat ik dan het eind vd dag niet haal.
Hoop echt dat Samsung met nieuws komt over een Android update en dat deze het batterij probleem oplost.
RTFM! (sorry, net als heel veel vragen hier)Recrush schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:44:
Wat is de correcte manier om de batterij voor het eerst te gebruiken? Eerst de lading die erin zit opmaken en dan 100% opladen, of direct opladen, of maakt het allemaal niet uit? En dan bedoel ik of het effect heeft op de conditie van de accu.
Blz 12:
U moet de batterij opladen voordat u het toestel voor het eerst gebruikt. Hiervoor kunt u het best een reisadapter gebruiken.
Hier de foto van m'n S2. Kwaliteit is een beetje matig omdat de foto gemaakt is met een oude BB9700. De S2 heeft 100% zeker Gorilla Glass, maar dat is dus vooral krasbestendig.ManiacsHouse schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:48:
[...]
[...]
Legend? Gorilla-glass?
[afbeelding]

Serieus? Ik check met enige regelmaat nieuws, mail, sites, luister een half uur tot een uur muziek en heb na een dag meestal rond de 20-40% over.Phusebox schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:22:
[...]
En wat heb je precies bevroren?
Na drie weken inmiddels haal ik gemiddeld 15 uur met een volle lading naar 5%. Bijkomend effect hiervan is dat ik gewoon bang ben mijn telefoon te gebruiken, en dus maar geen YouTube video's check of muziek luister. Eigenlijk alles waar deze telefoon goed in moet zijn durf ik niet te gebruiken omdat ik dan het eind vd dag niet haal.
Hoop echt dat Samsung met nieuws komt over een Android update en dat deze het batterij probleem oplost.
[ Voor 50% gewijzigd door Framoes op 01-06-2011 08:23 ]
ouch, zo is hij toch een stuk minder mooiFramoes schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:18:
[...]
Hier de foto van m'n S2. Kwaliteit is een beetje matig omdat de foto gemaakt is met een oude BB9700. De S2 heeft 100% zeker Gorilla Glass, maar dat is dus vooral krasbestendig.
[afbeelding]

Ik heb echt nul batterijproblemen. Hij is zelfs zuiniger dan mijn Galaxy S1 heb ik het idee.
Ik sync Gmail, twitter en Facebook. 3G altijd aan en thuis WiFi aan. Bleutooth en GPS staan uit. Meestal aan het eind van de dag nog zo'n 60% over met redelijk veel gebruik.
15 SMS, 3 gesprekken (totaal 20 minuten) en een uur browsen op internet via 3G
Stock KE2, Ik heb verder wel weinig apps geïnstalleerd.
[ Voor 32% gewijzigd door BillSpaarbank op 01-06-2011 08:25 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
vanmorgen even een paar keer getest in de auto.
Binnen een minuut toch wel altijd 8 tpt 11 satellieten gevonden, maar vervolgens RUIM 3 a 4 minuten wachten alvorens hij een fix heeft(begint met 4 a 5 satellieten die een fix hebben). Daarna ongeveer elke minuut 1 fix erbij tot aan ongeveer 8 ''fixes''.
Telefoon herstarten, nog eens proberen....zelfde verhaal.
GPS uitschakelen/inschakelen, binnen notime weer een rits gevonden, maar toch het idee dat de fix te lang duurt. Hoe lijkt dit bij jullie?
Heb zelf Antipasto er op gezet. Ook erg mooi al zeg ik het zelf.Julian schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 00:28:
[...]
Thx voor de tip! Wat een goed nieuws!
[...]
Thx voor de tip!Ziet er inderdaad mooi uit met Helvetica.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik probeer deze aan de praat te krijgen, maar krijg telkens de foutmelding 'oortelefoon niet aangesloten'.
Terwijl ik de originele bijgeleverde headset heb ingeplugd.
Had ik ook, je moet doorduwen tot hij klik zegt.Stpan schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:03:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de FM-radio?
Ik probeer deze aan de praat te krijgen, maar krijg telkens de foutmelding 'oortelefoon niet aangesloten'.
Terwijl ik de originele bijgeleverde headset heb ingeplugd.
een nokia 5800, en een HTC Desire doen het qua radio lang niet zo goed..
Hier staat tekst
Zie mijn post ook, paar posts boven je. Ik krijg dan wel naar verloop van tijd een fix. Maar niet zoals het hoort volgens mij. Ben benieuwd of meer mensen dit herkennen.eew schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:55:
Ik heb mijn eerste probleem gevonden, ik heb een aantal mensen hier al over gehoord. Maar ik kan geen gps fix krijgen. Gisteren is het me na heel lang wachten gelukt, vanochtend probeer ik het nog een keer, en in de 10 minten dat ik buiten was zag ik een satteliet of 10 maar kreeg ik geen fix. Is dit een hardwarematig defect? Of iets met software? En zo ja, hebben mensen hier al oplossingen voor?
Oh gelukkig! Heb die ook, en had eerst heel even een saggerijnig moment dat ik die niet kon gebruiken voor de FM-radio.Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:11:
Ik heb 'm niet geprobeerd met de bijgeleverde dopjes, die zijn meteen de la in verdwenen. Met m'n sennheizers CX300II doet de radio het prima. Sterker nog, ik heb nog nooit een telefoon gehad met zo'n goede FM-ontvangst
een nokia 5800, en een HTC Desire doen het qua radio lang niet zo goed..
Maar de tip van eew heeft het probleem opgelost voor de originele headset. Vanaf morgen door op de Sennheizers
Ik meen me te herinneren het eerder in dit topic gelezen te hebben. Bij sommigen werkt het heel goed, anderen hebben problemen. Gisteren had ik na een kwartier een fix, met een satteliet of 9, maar nog wel een onauwkeurigheid van een meter of 30. Mijn magic doet dit vele male beter. Mijn belangrijkste zorg is of het softwarematig of hardewarmatig is. Als het hardware is moet hij terug namelijk, maar ik dat wel zeker weten. Het klint nu erg softwarematig namelijk.Kirretje schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:18:
[...]
Zie mijn post ook, paar posts boven je. Ik krijg dan wel naar verloop van tijd een fix. Maar niet zoals het hoort volgens mij. Ben benieuwd of meer mensen dit herkennen.
Maar in dat geval moet het een oplossing hebben. Misschien een apart topic hiervoor openen. Het komst steeds terug maar verdwijnt wordt dan weer overspoelt, maar het lijkt toch een belangrijk en veelvoorkomend probleem te zijn.
Ik heb echt binnen een aantal seconden een fix als ik google maps gebruik.Kirretje schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:18:
[...]
Zie mijn post ook, paar posts boven je. Ik krijg dan wel naar verloop van tijd een fix. Maar niet zoals het hoort volgens mij. Ben benieuwd of meer mensen dit herkennen.
Ik zit nu binnen, had net een fix (met een fout van 136 meter) maar nu is hij weer weg.Framoes schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:22:
[...]
Ik heb echt binnen een aantal seconden een fix als ik google maps gebruik.
Kan ik ervanuit gaan dat het een hardware probleem is? En hem dus terugsturen, of is er iemand met een oplossing.sc0pe schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:27:
Hier met GPS Test binnen 20 seconde verbonden met 9 satellieten. Ik zit binnen op de begane grond.
Daar durf ik geen antwoord op te geven. Draai je wel de laatste firmware (KE2 bedoel ik dan)?eew schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:32:
[...]
Kan ik ervanuit gaan dat het een hardware probleem is? En hem dus terugsturen, of is er iemand met een oplossing.
Ja, hij kwam out of the box met KE2, ik ga het nog even verder uit zoeken. Ik ben blij dat ik geen blauw scherm of battery drain heb. Ik wil hem niet tergusturen, en blijf hopen dat het softwarematig is.sc0pe schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:35:
[...]
Daar durf ik geen antwoord op te geven. Draai je wel de laatste firmware (KE2 bedoel ik dan)?
Vervolgens heb ik geprobeerd alle applicaties die ik had geinstalleerd te verwijderen, battery drain bleef.
Als wanhoopspoging heb ik toen een complete sweep gedaan (factory reset) en mijn drain is nu verdwenen. Ik heb gisteren de telefoon normaal gebruikt en ook vandaag (tot nu toe), 26 uur uptime en een resterende hoeveelheid van 40%, grootste slurpers; Display 23% (1uur 20min), Android-system 20%&11%, spraakoproepen 18% (45 minuten)
Ik denk dat de update van KE1 naar KE2 niet helemaal lekker is voor het besturingssyteem en dat een complete herinstallatie daarna de zaak positief beinvloed
Ik kan me daar wel in vinden. Die van mij kwam ook ootb met KE2 en ik heb nooit last van een drain gehad. Een beetje terug denkend aan eerdere topics zijn het toch over het algemeen de mensen die het toestel vrij in het begin hadden toen er nog geen KE2 was.htca schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:37:
Voor de mensen met een batteydrain; ik had dit ook met een SGS2 dia via Kies van KE1 naar KE2 is gebracht, daarna begon het probleem met de battery drain. Toen heb ik het toestel geroot (omdat ik dacht dat ik via freezen de boel kon oplossen, maar te lui om dat alleen te tunen) drain bleef. Na de root bleken trouwens al mijn gedownloade applicaties uit de market op de telefoon te zijn gebleven.
Vervolgens heb ik geprobeerd alle applicaties die ik had geinstalleerd te verwijderen, battery drain bleef.
Als wanhoopspoging heb ik toen een complete sweep gedaan (factory reset) en mijn drain is nu verdwenen. Ik heb gisteren de telefoon normaal gebruikt en ook vandaag (tot nu toe), 26 uur uptime en een resterende hoeveelheid van 40%, grootste slurpers; Display 23% (1uur 20min), Android-system 20%&11%, spraakoproepen 18% (45 minuten)
Ik denk dat de update van KE1 naar KE2 niet helemaal lekker is voor het besturingssyteem en dat een complete herinstallatie daarna de zaak positief beinvloed
Dit doet mij denken aan de instructies voor de verschillende custom roms die ik op mijn hero gebruik(te)... Die raadden ook altijd aan een complete wipe te doen nadat je van rom wisselt. Zou dit net zoiets kunnen zijn?htca schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:37:
Constructed: Silver || Limited: Silver
Voor mij wordt dat de grote overstap van WM 6.5 (Omnia 1....) naar Android. Aangezien ik wil gaan klooien met custom roms e.d. zou ik me graag wat meer verdiepen in Android en zeker in de SGS2.
Weet iemand een link waar e.e.a. duidelijk omschreven staat. Ik bedoel dan vooral mbt custom Roms en firmware. Is er bijvoorbeeld een scheiding in telefoongedeelte en PDA enz. enz.
Wellicht dat me mensen voor zijn gegeaan in het ontdekken hiervan. Google heeft me nog niet echt verder kunnen helpen, wie wel?
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1068193
daarna de rest van dat forum een beetje rondlezen maar eerst die thread...
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 10:19 ]
Volgens mij is het echt een geval van hit&miss, bij de een werkt het wel bij de ander niet.htca schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:37:
Voor de mensen met een batteydrain; ik had dit ook met een SGS2 dia via Kies van KE1 naar KE2 is gebracht, daarna begon het probleem met de battery drain. Toen heb ik het toestel geroot (omdat ik dacht dat ik via freezen de boel kon oplossen, maar te lui om dat alleen te tunen) drain bleef. Na de root bleken trouwens al mijn gedownloade applicaties uit de market op de telefoon te zijn gebleven.
Heb na de update naar KE2 al drie keer een factory reset gedaan, en nog steeds heb ik een battery drain. Die is zelfs aanwezig als ik geen enkele eigen app installeer.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Dit topic is gesloten.
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!
Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!
Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.
Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .