Thanks, weet nu ook eindelijk hoe ik m'n icoontjes kan arrangen. Dat vasthouden-sleepmechanisme kende ik wel maar daar kan je alleen maar shortcuts mee maken naar je homescreen.Ewivis schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:29:
[...]
Naar je applicatielijst gaan--> Edit en dan kan je er geloof ik andere icoontjes zetten. (weet niet exact meer ik gebruik launcherpro)
Een beetje verwarrend, maar helderjelmervos schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:26:
[...]
Volgens mij zit het zo:
Een deel van het interne geheugen wordt gemount als SD kaart (/sdcard). De echte SD kaart die je optioneel er in kunt stoppen wordt gemount naar /sdcard/sd_external.
Vandaar dat jij deze waardes krijgt.
Ik word 's nachts wakker van het 'Batterij vol'-getril
Is hier nou echt geen work-around voor?
[ Voor 65% gewijzigd door yohan op 31-05-2011 10:37 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Root, delete betreffende ogg-file.yohan schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:37:
Ik word 's nachts wakker van het 'Batterij vol'-getril![]()
Nickname does not reflect reality
Pedr0 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:58:
Kan iemand een screenshot maken van de emailsettings en dan de piekuren etc.
Ik krijg het niet voor elkaar om tijdens de piekuren mijn pushmail op 1uur te laten syncen. Misschien dat er een setting verkeerd staat, maar ik kom er niet achter wat!

Instellingen voor mijn Corporate mail (exchange). Maandag tot en met vrijdag van 7.45 tot 18.00u is het push, daarna handmatig (manual).
Verwijderd
Villain Tweak gebruiken (i.c.m bepaalde ROMs)yohan schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:37:
[...]
Een beetje verwarrend, maar helder
Ik word 's nachts wakker van het 'Batterij vol'-getril![]()
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1074628
Is er een sys info tooltje in de market die de processor van de GSII precies kan herkennen?
(sorry als het al een keer gevraagd is...)
(sorry als het al een keer gevraagd is...)
Heeft iemand de facebook widget op zijn galaxy s2 staan? Het lijkt alsof deze behoorlijk slurpt.
Mijn s2 lijkt nu 1% batterij per uur te verbruiken als ik het scherm uit laat. Na wat meuk te hebben geprobeerd.
Elk uur mail synchinisatie (telfort en gmail)
Trillian staat aan
3g staat aan
Whatsapp aan.
Accuweather aan.
Mijn s2 lijkt nu 1% batterij per uur te verbruiken als ik het scherm uit laat. Na wat meuk te hebben geprobeerd.
Elk uur mail synchinisatie (telfort en gmail)
Trillian staat aan
3g staat aan
Whatsapp aan.
Accuweather aan.
[ Voor 56% gewijzigd door Masterkale1 op 31-05-2011 10:55 ]
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Dat doen de meeste actieve Social Media Meuk dingen wel in de praktijk. Heerlijk om nul vrienden te hebbenMasterkale1 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:51:
Heeft iemand de facebook widget op zijn galaxy s2 staan? Het lijkt alsof deze behoorlijk slurpt.
Dus in jou geval, Maandag tot Vrijdag (niet grijs), dan zijn eventueel de piekuren actief?sylvesterrr schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:40:
[...]
[afbeelding]
Instellingen voor mijn Corporate mail (exchange). Maandag tot en met vrijdag van 7.45 tot 18.00u is het push, daarna handmatig (manual).
Ik wil dus maandag tot donderdag, van 08:00 tot 17:00u om de uur. En buiten de piekuren moet het push zijn.
Vrijdag, zaterdag en zondag moet het altijd push zijn!
Edit:
Ik snap het niet...het blijft binnen komen met directpush
[ Voor 5% gewijzigd door Pedr0 op 31-05-2011 10:59 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik heb een vervelende bug ontdekt.
Als je probeert een herhalende agenda taak te wijzigen (via slepen of via 'wijzigen') dan past hij ze allemaal aan. Of erger nog: hij verwijdert ze allemaal (zelfs als ik niet de taak heb verwijderd maar gewoon heb aangepast).
Dit gebeurt ongeacht of je aan vinkt dat hij alleen deze gebeurtenis mag aanpassen.
Hierdoor komt het erop neer dat de agenda onbruikbaar is, op viewing only na, wat niet zou mogen bij een smartphone (ditzelfde probleem had ik eerder, maar dat was dan ook gewoon een dumbphone).
Kunnen mensen dit probleem reproduceren of hebben ze een oplossing?
Ik wil namelijk kijken of ik op de een of andere manier een bugreport kan indien.
Als je probeert een herhalende agenda taak te wijzigen (via slepen of via 'wijzigen') dan past hij ze allemaal aan. Of erger nog: hij verwijdert ze allemaal (zelfs als ik niet de taak heb verwijderd maar gewoon heb aangepast).
Dit gebeurt ongeacht of je aan vinkt dat hij alleen deze gebeurtenis mag aanpassen.
Hierdoor komt het erop neer dat de agenda onbruikbaar is, op viewing only na, wat niet zou mogen bij een smartphone (ditzelfde probleem had ik eerder, maar dat was dan ook gewoon een dumbphone).
Ik wil namelijk kijken of ik op de een of andere manier een bugreport kan indien.
Jammer dat daar niet gewoon een instelling voor is. Ik wil mijn foon eigenlijk (nog) niet rooten. Dan maar 's avonds opladen in plaats van 's nachtsVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:41:
[...]
Villain Tweak gebruiken (i.c.m bepaalde ROMs)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1074628
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Dan moet je er geen premium account van maken, dan heb je namelijk geen pushPedr0 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:55:
[...]
Dus in jou geval, Maandag tot Vrijdag (niet grijs), dan zijn eventueel de piekuren actief?
Ik wil dus maandag tot donderdag, van 08:00 tot 17:00u om de uur. En buiten de piekuren moet het push zijn.
Edit:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Oei, nu vertel je mij iets nieuws. Premium Account.....dat ga ik even opzoeken - RTFM modus!Phusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:14:
[...]
Dan moet je er geen premium account van maken, dan heb je namelijk geen push
Edit: Kan je een account achteraf omzetten naar een niet-premium? Of moet je hem dan eerst helemaal verwijderen en opnieuw aanmaken?
[ Voor 18% gewijzigd door Pedr0 op 31-05-2011 11:32 ]
Werkt bij mij prima.Pyrone89 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:04:
Ik heb een vervelende bug ontdekt.
edit: Oei, je hebt gelijk. Na een tijdje is de aangepaste afspraak verdwenen. De rest is wel blijven staan. Dat is wel ernstig...
[ Voor 7% gewijzigd door rikvandinteren op 31-05-2011 11:43 ]
Ook op Engadget een artikel over het vermeende gele scherm
Ik heb geen mosterd vlek op mn scherm. *voted*Brad Pitt schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:55:
Ik geloof dat ik het laatst zelf had over hoe m'n Legend na tig keer vallen nog niks had en dat iPhones erg snel een gebroken scherm hebben. Nu is m'n S2 per ongeluk door iemand van tafel gestoten en er zit gelijk een barst in het scherm. Gorilla glass is dus alleen krasbestendig, want het breekt binnen no-time.
Repareren en een siliconen hoesje kopen, want dit was eens maar nooit meer. Baal echt zwaar hier van.
Repareren en een siliconen hoesje kopen, want dit was eens maar nooit meer. Baal echt zwaar hier van.
Foto?Framoes schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:11:
Ik geloof dat ik het laatst zelf had over hoe m'n Legend na tig keer vallen nog niks had en dat iPhones erg snel een gebroken scherm hebben. Nu is m'n S2 per ongeluk door iemand van tafel gestoten en er zit gelijk een barst in het scherm. Gorilla glass is dus alleen krasbestendig, want het breekt binnen no-time.
ouch dit is vervelend om te horen. Is hij ergens op gevallen? Of gewoon plat op het scherm?Framoes schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:11:
daar gaan we weer over het gele scherm...
[ Voor 6% gewijzigd door Snoop op 31-05-2011 12:23 ]
Al een beetje lopen zoeken maar zijn er meer mensen die lage kwaliteit van de contact pictures hebben (bijvoorbeeld bij buddies now widget), heb het al proberen te syncen met facebook en dat hielp een beetje, maar het is nog steeds slecht. Op mijn HTC desire was dit geen issue.
Verwijderd
Ik vermoed dat Samsung dit euvel er express in heeft gestopt.Brad Pitt schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:55:
Het is typisch zo'n mankement wat de ene telefoon wel heeft en de andere niet. Sommige mensen hebben het maar zien het niet, sommigen geven er niets om, sommigen hebben de vlek niet maar zien hem wel. Zal dus uitgebreid behandeld worden op internet/media etc, a la iphone4 antenne probleem.
Slimme move van de heren uit Korea.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 12:27 ]
Verwijderd
In Market kan je widgets downloaden die je tel op stil kunnen zetten behalve geluid en trillen.yohan schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:09:
[...]
Jammer dat daar niet gewoon een instelling voor is. Ik wil mijn foon eigenlijk (nog) niet rooten. Dan maar 's avonds opladen in plaats van 's nachts
Wanneer je deze gebruikt en je tel helemaal op stil zet, dan trilt je tel ook niet meer bij batt vol en/of binnenkomende berichten.
Je alarm die je ingesteld heb, die gaat wel gewoon af.
Werkt perfect en je hoeft niet te rooten.
Misschien handig voor de desbetreffende persoon als je dan in ieder geval minimaal één voorbeeld gééft?Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:25:
[...]
In Market kan je widgets downloaden die je tel op stil kunnen zetten behalve geluid en trillen.
Ik heb er toevallig net een ontdekt die veelbelovend is: Llama - Locations. Ik doe er nog geen uitspraak over want ik zit nog in de testfase. De opties zijn in ieder geval ruim.Brad Pitt schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:26:
[...]
Misschien handig voor de desbetreffende persoon als je dan in ieder geval minimaal één voorbeeld gééft?
Ik ben dus niet de enige met het probleem.rikvandinteren schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:28:
[...]
Werkt bij mij prima.
edit: Oei, je hebt gelijk. Na een tijdje is de aangepaste afspraak verdwenen. De rest is wel blijven staan. Dat is wel ernstig...
Zouden meer mensen dit aub kunnen controleren. Het is namelijk nogal ernstig voor mensen die de agenda gebruiken.
Andere fouten hebben we inmiddels al ellelange discussies over gehad.
Verwijderd
Ik gebruik zelf bijv. Beautiful widgets, daarmee heb je de optie om een toggle widget op je scherm te maken voor oa je tel op stil te zetten.Brad Pitt schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:26:
[...]
Misschien handig voor de desbetreffende persoon als je dan in ieder geval minimaal één voorbeeld gééft?
typ "toggle widget", "silent widget" etc. etc. in de market en je krijgt een scala aan mogelijkheden. zo moeilijk is het allemaal niet.
Yep.Pedr0 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:55:
[...]
Dus in jou geval, Maandag tot Vrijdag (niet grijs), dan zijn eventueel de piekuren actief?
Dan moet je je piekuren op maandag tot donderdag, 8.00u tot 17.00u instellen. Jij moet 'm dan alleen buiten de piekuren laten pushen.Ik wil dus maandag tot donderdag, van 08:00 tot 17:00u om de uur. En buiten de piekuren moet het push zijn.
Edit:
Of had je dat dit al zo ingesteld?
Verwijderd
Ik heb ook een recurring event in de kalender maar ik heb laatst 1 van deze eruit gegooid en de rest staat er nog. Is dat wat je bedoelt?Pyrone89 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:30:
[...]
Ik ben dus niet de enige met het probleem.
Zouden meer mensen dit aub kunnen controleren. Het is namelijk nogal ernstig voor mensen die de agenda gebruiken.
Dat heb ik dus gedaan....
Schema tijdens piektijd: 1 uur
Schema buiten piektijd: Push
Piekdagen: ma, di, wo, do (als ze grijs zijn, zijn ze actief toch?)
Begin piektijd: 07:30
Einde piektijd: 17:00
En dit is een Microsoft Exchange account.
Schema tijdens piektijd: 1 uur
Schema buiten piektijd: Push
Piekdagen: ma, di, wo, do (als ze grijs zijn, zijn ze actief toch?)
Begin piektijd: 07:30
Einde piektijd: 17:00
En dit is een Microsoft Exchange account.
Volgens mij zijn ze donker actief.. Zo stonden ze standaard namelijk (alleen wil jij net buiten piektijd push hebben en het stond binnen piektijd push).
Ik heb ook even getest, gebruiken jullie de agenda in combinatie met google calendar?Pyrone89 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:30:
[...]
Ik ben dus niet de enige met het probleem.
Hier gebeurd het volgende:
- Ik wijzig 1 occurence van de reeks.
- In de agenda op de telefoon zie ik netjes de wijziging.
- Telefoon synced.
- Ik zie nog steeds de wijziging.
- In outlook wijzigd er niks.
Ik gebruik de agenda in combinatie met exchange en ik had dus de wijziging in outlook ook moeten kunnen zien, maar de wijziging lijkt helemaal niet door te komen. Als ik in de exchange logs kijk lijkt hij de hele wijziging niet eens door te geven.
Nou slaat mijn agenda op de telefoon soms op hol waardoor ik de data moet verwijderen, en ik opnieuw moet syncen, dan zou de wijziging dus weer ongedaan gemaakt worden. Goed dat ik dit nu weet anders zou je zomaar te laat voor je afspraak kunnen zijn.
Bij mij synchroniseerd hij de agenda items niet meer met gmail agenda. Als ik op synchroniseren klik, verdwijnt alles uit mijn agenda. Ik kan nergens instellen dat mijn agenda uit de telefoon zeg maar de master is. Iemand een oplossing? Heb al verschillende apps geprobeert.
Is het mogelijk om vanuit je emailbox (Exchange) rechtstreek in de GAL te zoeken? "GAL Search"
En nog even terugkomend op het push verhaal. Wat is het verschil tussen een normaal en premium mailaccount? Ik kan dit nergens terugvinden!
Hier zegt men, dat hij standaard pusht op piekuren? WTF?
http://www.androidworld.n...-mail-app.html#post168973
En nog even terugkomend op het push verhaal. Wat is het verschil tussen een normaal en premium mailaccount? Ik kan dit nergens terugvinden!
Hier zegt men, dat hij standaard pusht op piekuren? WTF?
[ Voor 68% gewijzigd door Pedr0 op 31-05-2011 13:23 ]
Er lijken meerdere symptomen te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:53:
[...]
Ik heb ook een recurring event in de kalender maar ik heb laatst 1 van deze eruit gegooid en de rest staat er nog. Is dat wat je bedoelt?
Bij mij is het juist als ik 1 van de reeks eruit gooi (bijvoorbeeld ik wil vandaag niet sporten) en ik dat duidelijk aangeef, dan gooit hij ze toch allemaal er uit.
Ook als je maar 1 event wijzigt dan wijzigt hij ze allemaal, of erger nog hij wist ze (terwijl ik dus helemaal niet bezig was met het wissen van events).
Dit alles terwijl ik duidelijk aangeef dat hij alleen deze gebeurtenis, en dus niet de hele reeks, mag aanpassen.
Als even iedereen deze bugreport wil aanvinken (sterretje). Dan gaat Google er sneller mee aan de slag https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=17276
[ Voor 17% gewijzigd door Pyrone89 op 31-05-2011 15:08 ]
Als het mogelijk is, kan ik het niet vinden. Het lukt mij echter ook niet om taken te synchroniseren of een folderlist te krijgen (Beiden mogelijk volgens sommigen).Pedr0 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:15:
Is het mogelijk om vanuit je emailbox (Exchange) rechtstreek in de GAL te zoeken? "GAL Search"
E-mail folders zijn gewoon te krijgen
Ga naar e-mail en klik op postvak-in, dan krijg je je folder list.
Taken synchroniseren zou moeten werken, maar is mij inderdaad ook nog niet gelukt.
Taken synchroniseren zou moeten werken, maar is mij inderdaad ook nog niet gelukt.
Als je in het Recipients-veld een naam begint in te tikken zoekt ie al in de GAL. Voor een fatsoenlijke GAL search zul je een app moeten downloaden, zoek maar even in de market.Pedr0 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:15:
Durf ik niet te zeggen, maar volgens mij is dat gewoon Exchange/Gmail vs POP3/IMAP.En nog even terugkomend op het push verhaal. Wat is het verschil tussen een normaal en premium mailaccount? Ik kan dit nergens terugvinden!
Standaard is het ingesteld op push op piekuren inderdaad... Dat kan je echter zelf aanpassen in de sync settings.Hier zegt men, dat hij standaard pusht op piekuren? WTF?
Alleen jammer dat er geen tree-view mogelijk is. Alle folders incl. subfolders komen onderelkaar te staan.Sahi_NL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:31:
Bij mij werkt dat wel prima icm Exchange (2007). De taken staan dan in de standaard-app "Task".Taken synchroniseren zou moeten werken, maar is mij inderdaad ook nog niet gelukt.
[ Voor 22% gewijzigd door Mawlana op 31-05-2011 13:34 ]
Verwijderd
Ik probeer m nog even een tweede en laatste keer (heb echt al een uur zitten googlen op enable vibrate notifications en tientallen afgeleiden)
Volgens mij heb ik eens ergens een global setting veranderd als "geen vibreren bij notificaties" maar die kan ik nergens meer vinden.
Instellingen -> geluid -> Trillen staat op "altijd"
In de gmail app staat bij Instellingen -> trillen "Voor alle gmail-meldingen".
Toch trilt de telefoon nooit bij een melding..iemand?
Volgens mij heb ik eens ergens een global setting veranderd als "geen vibreren bij notificaties" maar die kan ik nergens meer vinden.
Instellingen -> geluid -> Trillen staat op "altijd"
In de gmail app staat bij Instellingen -> trillen "Voor alle gmail-meldingen".
Toch trilt de telefoon nooit bij een melding..iemand?
Foto komt er aan.
Plat op het scherm. Rechts onderin zitten meeste barsten met uitschieter naar helemaal links-midden.sc0pe schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:17:
[...]
ouch dit is vervelend om te horen. Is hij ergens op gevallen? Of gewoon plat op het scherm?
WA-verzekering van 'die ander' zou dat moeten dekken, mist jij, door het toestel op tafel te leggen niet 'nodeloos onvoorzichtig' bent geweest volgens die maatschappij.Framoes schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:11:
In de regel kun je stellen dat alle materialen die hard zijn ook broos zijn. Glas is daar geen uitzondering op...
Als het goed is wel ja, maar ik weet niet of een telefoon meenemen naar mijn moeder die wel eens onhandig is 'nodeloos onvoorzichtig' is. Met verzekeraars is het altijd de vraag hoe ze ergens mee omgaan.Peatsmoke schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:55:
[...]
WA-verzekering van 'die ander' zou dat moeten dekken, mist jij, door het toestel op tafel te leggen niet 'nodeloos onvoorzichtig' bent geweest volgens die maatschappij.
In de regel kun je stellen dat alle materialen die hard zijn ook broos zijn. Glas is daar geen uitzondering op...
Als bijv. mijn zoontje ergens bij kan, leg ik mijn telefoon daar niet neer, omdat ik weet dat hij er mee aan de haal gaat.
En ik snap dat glas broos is, maar Gorilla Glass adverteert met het feit dat hun glas sterker en dunner is dan ander glas, maar een HTC Legend, zonder GG, kan ik vaker laten vallen zonder de display te breken.
Ik heb er van geleerd en ga dus een case bestellen. Iemand nog tips voor goeie cases?
Met subfolders? Ik had gelezen dat hij subfolders aankon, had ik er misschien even bij moeten zetten.Sahi_NL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:31:
Verwijderd
Ik heb iets eigenaardigs: in de standaardbrowser heb ik een hele rits favorieten aangemaakt. Daarna heb ik die met de Bookmark Widget & Manager overgenomen op mijn homescreen. Toen ik daarmee klaar was, waren de favorieten verdwenen uit de lijst in de standaard android browser. Op zich al vreemd, maar vreemder is nog dat ze wel verborgen ergens aanwezig lijken te zijn, want als ik van een bepaalde pagina nu opnieuw een bookmark wil maken, krijg ik een foutmelding dat die pagina (url) al in gebruik is. Ik heb de Bookmark Widget & Manager gedeinstalleerd, het apparaat een reboot gegeven, maar het werkt niet. Iemand enig idee?
Ik heb zo'n barely there geval van case-mate maar die beschermd niet je scherm als hij daar op zou vallen. Ik zou als ik jou was zo'n dikker type nemen waarvan de randen iets opsteken.Framoes schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:04:
[...]
Als het goed is wel ja, maar ik weet niet of een telefoon meenemen naar mijn moeder die wel eens onhandig is 'nodeloos onvoorzichtig' is. Met verzekeraars is het altijd de vraag hoe ze ergens mee omgaan.
Als bijv. mijn zoontje ergens bij kan, leg ik mijn telefoon daar niet neer, omdat ik weet dat hij er mee aan de haal gaat.
En ik snap dat glas broos is, maar Gorilla Glass adverteert met het feit dat hun glas sterker en dunner is dan ander glas, maar een HTC Legend, zonder GG, kan ik vaker laten vallen zonder de display te breken.
Ik heb er van geleerd en ga dus een case bestellen. Iemand nog tips voor goeie cases?
Oei dan heb ik geluk gehad, die van mij is gisteren ook plat op het scherm gevallen, weliswaar maar van 30 cm hoogte, maar toch. Geen krasjes te bekennen verder.Framoes schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:50:
[...]
Foto komt er aan.
[...]
Plat op het scherm. Rechts onderin zitten meeste barsten met uitschieter naar helemaal links-midden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Camera instellingen anyone? derde keer dat ik het vraag maar krijg er geen antwoord op
google is ook niet echt behulpzaam. wat zijn de beste camera instellingen voor de S2 of zijn er bepaalde apps die de kwaliteit verbeteren, ik vind de kwaliteit ondermaats daarmee.
Verwijderd
De Legend heeft ook GGeen HTC Legend, zonder GG, kan ik vaker laten vallen zonder de display te breken.
http://www.corninggorillaglass.com/#featured-products
als dat gorila glas was ga ik gelijk een screen protector zoeken want dat glas kraste dus echt wel!Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:13:
[...]
De Legend heeft ook GG
Je zult het toch echt zelf moeten uitproberen wat voor jou het beste werkt. De standaard instellingen zijn vaak al goed.yasin76 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:13:
Camera instellingen anyone? derde keer dat ik het vraag maar krijg er geen antwoord opgoogle is ook niet echt behulpzaam. wat zijn de beste camera instellingen voor de S2 of zijn er bepaalde apps die de kwaliteit verbeteren, ik vind de kwaliteit ondermaats daarmee.
Als je dan toch wat apps wilt gebruiken dan zijn Pro HDR Camera en Camera360 twee goede apps. De eerste maakt twee foto's met verschillende exposure times (twee uitersten) en voegt ze daarna weer samen tot een foto.
[ Voor 7% gewijzigd door Snoop op 31-05-2011 14:22 ]
De subfolders uit mijn exchange komen als gewone folders in de Samsung e-mail app:Sneezydevil schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:05:
[...]
Met subfolders? Ik had gelezen dat hij subfolders aankon, had ik er misschien even bij moeten zetten.
Dus:
Inbox
-Projecten
--Intranet
Staat gewoon tussen het rijtje folders in de e-mail app..
Weet je toevallig welke exchange jullie hebben, ik heb net nog eens gecontroleerd, maar ze staan er echt niet, exchange 2010 hier.Sahi_NL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:22:
[...]
De subfolders uit mijn exchange komen als gewone folders in de Samsung e-mail app:
Dus:
Inbox
-Projecten
--Intranet
Staat gewoon tussen het rijtje folders in de e-mail app..
Ik draai nog Exchange 2003, dus dat zou inderdaad een verschil kunnen zijn.
yasin76 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:13:
Camera instellingen anyone? derde keer dat ik het vraag maar krijg er geen antwoord opgoogle is ook niet echt behulpzaam. wat zijn de beste camera instellingen voor de S2 of zijn er bepaalde apps die de kwaliteit verbeteren, ik vind de kwaliteit ondermaats daarmee.
Je bent wel stug zeg.reyals schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:35:
[...]
bestaat niet: elke foto situatie is anders (vwb belichting en scene) dus de ideale instellingen variëren ook. en daarnaast ligt het ook aan de gebruiker die moet weten wat hij doet.
Heb je misschien ook contacten in je exchange staan? Zo ja, zou je eens voor mij willen kijken of je ook alle extra informatie mist, zoals verjaardagen.Sahi_NL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:30:
Ik draai nog Exchange 2003, dus dat zou inderdaad een verschil kunnen zijn.
Zo rond de 99% van alle "vragen" hier zijn RTFM of binnen dertig seconden te vinden hè. Tenenkrommend vaak.Snoop schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:38:
typ "toggle widget", "silent widget" etc. etc. in de market en je krijgt een scala aan mogelijkheden. zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik kan de verjaardagen niet zien of bewerken in de 'contacts', ze komen wel in de agenda te staan (net getest). Bij google contacts kan ik wel verjaardagen toevoegen, bewerken en zien..Sneezydevil schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:41:
[...]
Heb je misschien ook contacten in je exchange staan? Zo ja, zou je eens voor mij willen kijken of je ook alle extra informatie mist, zoals verjaardagen.
Sahi_NL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:47:
[...]
Ik kan de verjaardagen niet zien of bewerken in de 'contacts', ze komen wel in de agenda te staan (net getest). Bij google contacts kan ik wel verjaardagen toevoegen, bewerken en zien..
Weet ik tenminste dat het niet geheel aan mijn exchange server ligt.
Wat is er niet goed aan de camera?yasin76 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:13:
Welke instellingen gebruik je nu?
Onder welke omstandigheden ben je niet tevreden?
Voeg eens een paar voorbeeldfoto's bij waarover je niet tevreden bent.
Vergeet niet dat de SGS2 een smartphone is en geen fotocamera. Die 8MP kun je (gezien de sensorgrootte) echt niet vergelijken met een compactcamera of een DSLR!
Inmiddels heeft het bugreport 3 stars, dus daarmee staat hij al een niveau hoger.
Ik heb nog ongeveer 8 mensen nodig die hem starren om hem nog hoger te krijgen.
https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=17276
Probleem blijkt al bijna een jaar te bestaan maar tot nu toe niks mee gedaan.
[ Voor 16% gewijzigd door Pyrone89 op 31-05-2011 15:08 ]
Precies, kwestie van uitprinten of ff online bekijken!Brad Pitt schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:42:
[...]
Zo rond de 99% van alle "vragen" hier zijn RTFM of binnen dertig seconden te vinden hè. Tenenkrommend vaak.
Heb ze uitgeprint, dat vind ik toch wat prettiger lezen en sneller BHB (binnen handbereik).
De link is incorrect.Pyrone89 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:58:
Inmiddels heeft het bugreport 3 stars, dus daarmee staat hij al een niveau hoger.
https://code.google.com/p...20Owner%20Summary%20Stars
Verwijderd
En nog een vraag: is het mogelijk om in je galerij aan te geven dat alleen bepaalde mappen daarin te zien zijn? Nu haalt hij uit een backup bestand ook allerlei oninteressante plaatjes e.d. (oude werkafbeeldingen etc.) die ik in mijn galerij helemaal niet wil hebben. Ik wil alleen de cameramap bijvoorbeeld. Kan dat? Heb me suf gezocht maar kan niets vinden.
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=17276
Deze moet het wel doen.
Deze moet het wel doen.
[ Voor 49% gewijzigd door Pyrone89 op 31-05-2011 15:14 ]
Verwijderd
Beide links zijn hetzelfde, en met foutmelding.Pyrone89 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:09:
Deze moet het wel doen.
Kom trouwens zojuist een interessante bugreport tegen in het kader van de yellow screen discussie
Gebruik QuickPic. Ook al lang besproken. Of een .nomedia bestand in de betreffende te-verbergen-map plaatsen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:08:
En nog een vraag: is het mogelijk om in je galerij aan te geven dat alleen bepaalde mappen daarin te zien zijn? Nu haalt hij uit een backup bestand ook allerlei oninteressante plaatjes e.d. (oude werkafbeeldingen etc.) die ik in mijn galerij helemaal niet wil hebben. Ik wil alleen de cameramap bijvoorbeeld. Kan dat? Heb me suf gezocht maar kan niets vinden.
Verwijderd
Ok, dank.Brad Pitt schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:14:
[...]
Gebruik Quickpic. Ook al lang besproken. Of een .nomedia bestand in de betreffende te-verbergen-map plaatsen.
Zoals al een aantal keer geantwoord, er bestaan geen 'beste camera instellingen'. Logisch dus dat je niets op Google kan vinden... Iedere foto heeft andere instellingen voor een optimaal resultaat.yasin76 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:13:
Hij synchroniseert wel mijn contacten, maar niet de agenda afspraken die ik op m'n SGSII maakt... en wel de agenda afspraken van mijn computer naar de sgsII
De link waar je naar verwijst in je bugreport lijkt een ander issue te zijn, jij zegt dat de "only this event" knop niet als verwacht werkt, en alles verwijdert i.p.v. alleen die bewuste afspraak. Bij de link waarnaar verwezen wordt is de optie "only this event" er niet.Pyrone89 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:09:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=17276
Deze moet het wel doen.
Er lijkt in dat jaar dus toch wel wat veranderd te zijn
Er is idd wat verandert, maar als die verandering dus niet werkt noem ik dat niet echt een verbetering.The_Fes schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:41:
[...]
De link waar je naar verwijst in je bugreport lijkt een ander issue te zijn, jij zegt dat de "only this event" knop niet als verwacht werkt, en alles verwijdert i.p.v. alleen die bewuste afspraak. Bij de link waarnaar verwezen wordt is de optie "only this event" er niet.
Er lijkt in dat jaar dus toch wel wat veranderd te zijn
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:13:
[...]
De Legend heeft ook GG
Legend? Gorilla-glass?Crazyanz schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:16:
[...]
als dat gorila glas was ga ik gelijk een screen protector zoeken want dat glas kraste dus echt wel!
.
[ Voor 99% gewijzigd door Ruut88 op 31-05-2011 16:04 ]
Ik denk dat je hier beter geholpen kunt worden:
Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.
Edit @ hier onder: Dat kan gebeuren. Het enthousiasme laat je vaak dingen over het hoofd zien. Ken het van mij zelf =)
[ Voor 17% gewijzigd door Brambo84 op 31-05-2011 17:05 ]
ja sorry had 2 tabbladen openstaan! excuses! Hoop dat ik snel naar deze kan verhuizenBrambo84 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:11:
[...]
Ik denk dat je hier beter geholpen kunt worden:
Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.
Zo vandaag ineens ontzettend last van een batterydrain door een proces mediaserver. Heb een heel sterk vermoeden dat dit komt door whatsapp of gmail.
[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 31-05-2011 16:33 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Heeft Bokito himself daarmee lopen spelen ofzoManiacsHouse schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:48:
[...]
[...]
Legend? Gorilla-glass?
[afbeelding]
Wahahhaa, sorry voor de offtopic reactie mar hier moet ik wel erg hard om lachenPyrone89 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:22:
[...]
Heeft Bokito himself daarmee lopen spelen ofzo
+1
Nog geen 24 uur in het bezit, maar ben erg blij met mijn aanwinst (oude toestel was een iPhone 3G).
Alleen kan ik niet vinden hoe ik 3G uitzet, maar wél m'n dataverbinding houdt.
Met T-mobile is het helaas af en toe nodig om over het langzame internet netwerk te gaan, omdat 3G wel vol bereik heeft, maar geen dataverbinding legt op en rond Utrecht Centraal.
Met T-mobile is het helaas af en toe nodig om over het langzame internet netwerk te gaan, omdat 3G wel vol bereik heeft, maar geen dataverbinding legt op en rond Utrecht Centraal.
hoe snel is je mobiel ongeveer opgeladen de 1e keer ?
Inderdaad. Hebben ze dat nou nog steeds niet opgelost bij T-Mobile? Schandalig.Stpan schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:36:
Nog geen 24 uur in het bezit, maar ben erg blij met mijn aanwinst (oude toestel was een iPhone 3G).
Ik heb even zitten kijken bij instellingen, maar ook ik zie inderdaad alleen een mogelijkheid de dataverbinding in zijn geheel uit te schakelen. Vreemd.
Traag. Heel traag.Randyp1991 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:36:
hoe snel is je mobiel ongeveer opgeladen de 1e keer ?
T-mobile opgezegd, (nog 2 weken te gaan, en alvast het toestel van Vodafone gekregen) en toen zeiden ze nog: Ja, maar met een goed toestel zoals de iPhone 4 of SGSII heb je er geen last meer van.joblamie schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:44:
[...]
Inderdaad. Hebben ze dat nou nog steeds niet opgelost bij T-Mobile? Schandalig.
Ik heb even zitten kijken bij instellingen, maar ook ik zie inderdaad alleen een mogelijkheid de dataverbinding in zijn geheel uit te schakelen. Vreemd.
Dat klopt dus niet!
Maar, ik hoop wel dat er een manier is om 3G uit te schakelen, ik gebruikte die optie zeer regelmatig om batterij te sparen...
instellingen--> draadloos en netwerk-->mobiele netwerken-->netwerkmodus-->Alleen GSM... klaar...joblamie schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:44:
[...]
Inderdaad. Hebben ze dat nou nog steeds niet opgelost bij T-Mobile? Schandalig.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Hoe snel is het Hi Extreem internet op de SS GS 2? Erg benieuwd!
Ik mag ook meedoen! Vergeef me mijn luiheid, maar kan iemand even snel vertellen of die 8gb SD kaart actie van Samsung nog geldig is en hoe ik daaraan mee kan doen?
Voor wie zich net zoals ik zich stoort aan de vertraging bij het unlocken, installeer softlocker free, start het eenmaal op, disable deep sleep en stel de service in op aan bij opstarten.
Heerlijk, instant-on ongeacht hoelang hij in standby staat.
Ik weet alleen nog niet wat voor extra drain dit op de accu betekent.
Heerlijk, instant-on ongeacht hoelang hij in standby staat.
Ik weet alleen nog niet wat voor extra drain dit op de accu betekent.
Wat is de correcte manier om de batterij voor het eerst te gebruiken? Eerst de lading die erin zit opmaken en dan 100% opladen, of direct opladen, of maakt het allemaal niet uit? En dan bedoel ik of het effect heeft op de conditie van de accu.
Dit is hier offtopic.
[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 31-05-2011 18:18 ]
Inmiddels hebben al 28 mensen dit probleem aangevinkt https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=17276 waardoor het nu hoog in de lijst met 2.3 Android bugs staat.
Even een dagje Tweakers en onze bugreport staat zo bovenaan bij Google
Even een dagje Tweakers en onze bugreport staat zo bovenaan bij Google
Heb hem eerst helemaal opgeladen zonder hem te gebruiken, daarna een keer helemaal leeg laten lopen..Recrush schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:44:
Wat is de correcte manier om de batterij voor het eerst te gebruiken? Eerst de lading die erin zit opmaken en dan 100% opladen, of direct opladen, of maakt het allemaal niet uit? En dan bedoel ik of het effect heeft op de conditie van de accu.
's nachts weer aan de lader gehangen en daarna gewoon iedere x normaal opladen. Heb hem vanaf vrijdag middag, accu gaat nu al bijna 2 dagen met met redelijk normaal gebruik.
Applicaties -> Instellingen > Draadloos en netwerk > Mobiele netwerken > NetwerkmodusStpan schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:36:
Dit staat standaard op GSM/WCDMA (auto-stand).
Zet je dit op GSM heb je wel data. Even getest en haal maar 5kb/sec in plaats van 250kb/sec. Dit zou het volgens mij moeten zijn.
Tip: Extended Controls gaat het wat sneller.
[ Voor 3% gewijzigd door Baiko op 31-05-2011 18:09 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Net even getest..kesj schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:38:
Hoe snel is het Hi Extreem internet op de SS GS 2? Erg benieuwd!
Nice! Dat trekt mij over de streep om voor Hi te gaan. Ik zit ook in Amsterdam.
Heb jij hem via een Hi winkel of online besteld?
Dank voor je reactie man.
Dat is een server die in Amsterdam staat, wil nog niet zeggen dat hij daadwerkelijk in Amsterdam woont.kesj schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:17:
[...]
Nice! Dat trekt mij over de streep om voor Hi te gaan. Ik zit ook in Amsterdam.
Heb jij hem via een Hi winkel of online besteld?
Dank voor je reactie man.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Verwijderd
Ik haal het toestel net uit de doos. Simkaart erin. Vervolgens bel ik mezelf met ander toestel en hij gaat wel over maar er gebeurt helemaal niets op de telefoon. Geen geluid en ook niets op display dat ik gebeld word.
Iemand enig idee?
sms komt wel gewoon binnen
Iemand enig idee?
sms komt wel gewoon binnen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!
Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!
Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.
Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!
Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!
Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.
Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .