• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 00:20
Mijn toestel gaat woensdag voor een paar daagjes de deur uit naar een reparatie bedrijfje.. mn usb poort is kaduuk :(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-11 11:02
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:42:
vraagje, hopelijk nog niet al 10x aan bod gekomen:

Heb m'n SGSII nu al een paar dagen, maar merk dat het scherm wel heel erg krasgevoelig is i.v.m m'n ouwe iPhone. Ik wil graag een screenprotector aanschaffen, maar geen idee waar ik ze kan bestellen en welke een goede deal zijn.

Iemand hier ervaring mee ? Liefst geen 2 weken levertijd :)
Ik heb er een bij de mediamarkt gekocht (12 euro?), een pakje met 2 protectors. Passen perfect, vallen niet erg op en beschermen mijn SGSII nu al 2 weken goed.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 00:20
Niet bij je sleutel bos gooien of op zijn scherm op tafel leggen helpt ook wel :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11 22:44
Of gewoon een flipcover fixen voor een paar euro op ebay

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-10 05:53
En hier kun je nog meer inspiratie opdoen!

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

• sc0pe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:42:
vraagje, hopelijk nog niet al 10x aan bod gekomen:

Heb m'n SGSII nu al een paar dagen, maar merk dat het scherm wel heel erg krasgevoelig is i.v.m m'n ouwe iPhone. Ik wil graag een screenprotector aanschaffen, maar geen idee waar ik ze kan bestellen en welke een goede deal zijn.

Iemand hier ervaring mee ? Liefst geen 2 weken levertijd :)
Het hoort hier niet maar ik ninja post hem toch even snel voor je: www.screenprotector.nl - had hem de vogende dag binnen.

Verder heb ik er 2 in de prullenbak gesmeten omdat ik ze er niet fatsoenlijk op krijg. Ga het nog een keer proberen als mn rechter arm weer uit het gips is :P

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 10:57
Zet je S2, maar weer te koop, de S3 komt eraan:

http://www.nu.nl/gadgets/...blet-en-galaxy-s-iii.html

:D

Bensimpel

Positieve meneer

Hehe SGSIII, maar dat duurt nog wel even hoor :P (Ik denk dat Samsung eerst Apple en anderen, gaat afwachten voordat ze dingen gaan tonen ^_^, moet natuurlijk wel het beste van het beste zijn heh)

😆 - Denk ook eens om ;)

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 09:59

Nowhereman

Ygenweis

Heb net de Lite'ning ROM er op geflashed om te zien hoe deze zich houdt m.b.t. de batterij. Ik weet dat custom roms in een ander topic behandeld worden, echter wil ik hier (zo tegen het einde v/d dag) kunnen melden of deze ROM verschil maakt of niet. :)

-Pwn the day-

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11 22:44
Nowhereman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:13:
Heb net de Lite'ning ROM er op geflashed om te zien hoe deze zich houdt m.b.t. de batterij. Ik weet dat custom roms in een ander topic behandeld worden, echter wil ik hier (zo tegen het einde v/d dag) kunnen melden of deze ROM verschil maakt of niet. :)
Ben benieuwd!

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-11 14:38
sc0pe schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:13:
[...]

Deze fruit ninja?

[afbeelding]

Ik moet wel toegeven dat een groot deel van de games (nog) niet werken op de SGII. Maar hopen dat hier gauw verandering in komt :)
Nee ik bedoelde Fruit Ninja HD. Ik was 'HD' toch niet vergeten in mijn post? De gewone Fruit Ninja doet het uiteraard wel. http://admintell.napco.co...tell/fruitninjahdmenu.jpg

'Scherp' van jullie =P

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-11 22:17
Ik ga zo maar eens stad in kijken bij Vodafone / The Phone House / Belcompany. Hoop zo dat ze 'm ergens hebben. :o

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-11 13:22
Waarom snap ik het volgende niet: De samsung jet heeft een wvga amoled scherm van 3,1 inch, waarom moest er bij de Galaxy S pentile worden toegepast en heeft de Galaxy SII geen qHD, gemiste kans imo :)

De wijzen komen uit het Oosten!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-11 16:05
Afgelopen weekend ben ik in het buitenland geweest. Hierbij heb ik uiteraard 3g internet verbinding uit gezet. Moet zeggen dat ik heel wat minder vaak op mijn telefoon keek. Maar wel een drie kwartier angry birds gespeelt en 25 foto's te hebben gemaakt. was ik 32 u op 75 %. Dus maar 25 % verbruik. Hieruit blijkt dus dat internet verbinding echt niet normaal veel stroom verbuikt.
Op een normale dag verbuik ik ongeveer 2 % per uur. Waarvan 52% mijn scherm is. Heb wel gewoon whatsapp en gmail constant aan. Wel zit er vaak een piek in als ik in de trein zit en veel speel. Dat niet meegerekend kom ik dus op 2 % per uur.
Is dit een beetje te vergelijken met de rest van jullie?
Overigens heb ik GPS altijd aan staan. Hier maakt hij eigenlijk alleen gebruik van als ik google maps of de camera open. Voor de rest gaat het blauwe streepje ook niet aan bij GPS.
Gelukkig is mijn telefoon ook vrijwel nooit wakker als mijn scherm niet aan is. 1 x in de zoveel tijd een klein streepje.
Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/9575/sc20110529094553.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door slvans op 30-05-2011 12:09 . Reden: Foto toevoegen ]

Verwijderd

Wie van België heeft deze telefoon al kunnen kopen? Heb vandaag alle telecomwinkels afgebeld en ze vertelde me dat pas midden juni dit toestel geleverd werd...

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Mensen,

Maak me een beetje zorgen over mijn SGS2.
Had een vaag mailtje wat ik per ongeluk opende maar toen meteen weer afsloot en verwijderde. Niet meteen wat aan de hand. Nu echter viel me op dat mijn lettertype van de S2 korreliger leek en soms kreeg ik mijn toetsenbord niet te zien bij het typen van een bericht o.i.d. Ook zag ik dat er bij downloads een mislukte downlaod stond met een te vage naam.

Launcher Pro van mijn telefoon gegooid, uit en aangezet en nu lijkt alles weer prima.

Maak me toch wat zorgen. Toch maar van alles even een back upje maken en dan?

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 11:12
Bekse schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:00:
Mensen,

Maak me een beetje zorgen over mijn SGS2.
Had een vaag mailtje wat ik per ongeluk opende maar toen meteen weer afsloot en verwijderde. Niet meteen wat aan de hand. Nu echter viel me op dat mijn lettertype van de S2 korreliger leek en soms kreeg ik mijn toetsenbord niet te zien bij het typen van een bericht o.i.d. Ook zag ik dat er bij downloads een mislukte downlaod stond met een te vage naam.

Launcher Pro van mijn telefoon gegooid, uit en aangezet en nu lijkt alles weer prima.

Maak me toch wat zorgen. Toch maar van alles even een back upje maken en dan?
Factory reset? Als je toch een backup gemaakt hebt dan kan dat geen kwaad...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11 22:39
s.v.seters schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:49:
Afgelopen weekend ben ik in het buitenland geweest. Hierbij heb ik uiteraard 3g internet verbinding uit gezet. Moet zeggen dat ik heel wat minder vaak op mijn telefoon keek. Maar wel een drie kwartier angry birds gespeelt en 25 foto's te hebben gemaakt. was ik 32 u op 75 %. Dus maar 25 % verbruik. Hieruit blijkt dus dat internet verbinding echt niet normaal veel stroom verbuikt.
Op een normale dag verbuik ik ongeveer 2 % per uur. Waarvan 52% mijn scherm is. Heb wel gewoon whatsapp en gmail constant aan. Wel zit er vaak een piek in als ik in de trein zit en veel speel. Dat niet meegerekend kom ik dus op 2 % per uur.
Is dit een beetje te vergelijken met de rest van jullie?
Overigens heb ik GPS altijd aan staan. Hier maakt hij eigenlijk alleen gebruik van als ik google maps of de camera open. Voor de rest gaat het blauwe streepje ook niet aan bij GPS.
Gelukkig is mijn telefoon ook vrijwel nooit wakker als mijn scherm niet aan is. 1 x in de zoveel tijd een klein streepje.
merk het hier ook, als data uit staat, dan gaat de batterij best lang mee:

http://forum.xda-develope...?p=14167221&postcount=235

screenshots van toen ik een dagje in belgie was, roaming dus en data uit.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 12:01
Julian schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:18:
[...]

Nee ik bedoelde Fruit Ninja HD. Ik was 'HD' toch niet vergeten in mijn post? De gewone Fruit Ninja doet het uiteraard wel. http://admintell.napco.co...tell/fruitninjahdmenu.jpg

'Scherp' van jullie =P
Fruit Ninja THD (eigenlijk bedoeld voor de Tegra 2) doet het op de SGSII. Hiervoor met het toestel wel geroot zijn en met het programma 'Chainfire 3D" zijn voorzien van de juiste Nvidia drivers:

YouTube: ‪How to play tegra games on other android devices working on GS2 (italian - english instruction)‬‏

Werkt hier perfect!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-11 14:33
Mouki_9 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:04:
[...]

merk het hier ook, als data uit staat, dan gaat de batterij best lang mee:

http://forum.xda-develope...?p=14167221&postcount=235

screenshots van toen ik een dagje in belgie was, roaming dus en data uit.
Dat is toch logisch mensen, dat is bij ieder toestel zo. Geen data en je batterij gaat met gemak 5 dagen mee.
Maar wat maakt het uit om hem iedere avond aan de lader te hangen, ik zie het probleem niet.

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
macweeds schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:07:
[...]

Dat is toch logisch mensen, dat is bij ieder toestel zo. Geen data en je batterij gaat met gemak 5 dagen mee.
Maar wat maakt het uit om hem iedere avond aan de lader te hangen, ik zie het probleem niet.
Slijtage?

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-11 14:33
Van de Micro-USB port neem ik aan of zo :P

Nickname does not reflect reality

• Julian
Vin87 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:07:
[...]

Fruit Ninja THD (eigenlijk bedoeld voor de Tegra 2) doet het op de SGSII. Hiervoor met het toestel wel geroot zijn en met het programma 'Chainfire 3D" zijn voorzien van de juiste Nvidia drivers:

YouTube: ‪How to play tegra games on other android devices working on GS2 (italian - english instruction)‬‏

Werkt hier perfect!
Ah mooi thx voor de tip.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
OK EVEN OPGELET:

Het is al vaker gezegd.
Pas op voor het bestand nooitspijt_adm_nl1805.apk

Ik zat net een spelletje airhockey nogwat te doen. Raak ik, omdat ik fanatiek met die puck wil slaan, een advertentie aan. Binnen een halve seconde werd deze .apk gedownload.

Volgens diegene die hiervoor heeft gemeld, schijnt er ergens een SMSSender in verstopt te zitten.

Kan iemand mij helpen?
Waar kan ik zien of dit ding behalve gedownload, ook geinstalleerd is?
Apps van derden accepteren staat overigens UIT.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
DutchManticore schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:15:
OK EVEN OPGELET:

Het is al vaker gezegd.
Pas op voor het bestand nooitspijt_adm_nl1805.apk

Ik zat net een spelletje airhockey nogwat te doen. Raak ik, omdat ik fanatiek met die puck wil slaan, een advertentie aan. Binnen een halve seconde werd deze .apk gedownload.

Volgens diegene die hiervoor heeft gemeld, schijnt er ergens een SMSSender in verstopt te zitten.

Kan iemand mij helpen?
Waar kan ik zien of dit ding behalve gedownload, ook geinstalleerd is?
Apps van derden accepteren staat overigens UIT.
Raar dat dit soort dingen kunnen. Ik vind Apple weer de andere kant, maar dit moet gewoon niet kunnen.

En over slijtage bedoelde ik zowel de batterij als idd de USB poort, aangezien het al door meerdere mensen is aangegeven dat die niet van de hoogste bouwkwaliteit is, om het maar subtiel te zeggen

[ Voor 11% gewijzigd door Pyrone89 op 30-05-2011 12:17 ]

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:10
Samsung mag langzaam voor Nederland ook wel met de KE7 update, of een oplover daarvan komen. Mijn telefoon lag net weer random batterij te slurpen...

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ok heb Norton Mobile Security BETA geinstalleerd.
Die heb ik laten lopen, en hij zegt Spy/Mal-ware free.

Maargoed, kan ook zijn dat het ding niet bekend is....

Edit://
Pies. Ik knijp hem wel.
Geen zin dalijk een dikke rekening van de Hi te krijgen omdat die smssender toch actief is.

Wat moet ik doen jongens? Hi ff bellen? Of?

[ Voor 35% gewijzigd door DutchManticore op 30-05-2011 12:35 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Verwijderd

Kirretje schreef op maandag 30 mei 2011 @ 00:29:
toch nog even weer over de blauwe waas:P, wou dat ik nooit gelezen had. haha.
Blijft mieren******, maar er zijn blijkbaar toch toestellen die je in alle mogelijke standen kunt houden
waarbij er geen blauwe waas ontstaat. In principe stoor ik me er niet aan, maar ik kijk wel 100 x per dag hoe blauw hij is zegmaar;-) v/d week nog eens vergelijken met een toestel ergens in de winkel.

Het is mijn 3e samsung galaxy S2 en ben er een beetje klaar mee om hem weeeeer om te ruilen. voor hetzelfde geld heb ik weer een met een dooie pixel of één die vreselijk ruist bij geluidsopname. M.a.w. ben eigenlijk wel blij met deze, maar omdat het blijkbaar zonder een lichte blauwe waas(onder een hoek) kan vind ik et '''jammer''.

maar goed interessanter is: Waar zou de blauwe waas aan kunnen liggen?
Ik speel de komende weken mooi met dit exemplaar verder en wacht wel af of er nog veel meer mensen ''defecte'' toestellen krijgen. Ga samsung ook eens mailen met de vraag wat de technische verklaring is van de blauwe waas? Mochten er in de loop van tijd nog sgs2 toetstellen van de band rollen die ''helemaal goed zijn'' dan kan ie altijd nog voor garantie gefixed worden. Vind het eerst wel best zo :D
Die blauwe schijn komt niet van het scherm. Zet het scherm af en speel een beetje met de weerspiegeling in het licht. Je ziet nu ook een blauwe schijn... Het is dus van een of andere coating... Ik weet wel niet welke. Bij sommige zal er meer aanwezig zijn dan bij andere?

• Julian
Misschien moeten we maar eens een apart topic openen, 'Geel, blauw, roze en grijs op de SGSII'. Als alle opmerkingen met kleuren daarheen gaan zou dit topic wat meer op een echt tweakers.net topic gaan lijken =P (hoewel het dan wel weer aardig is als mensen met photoshop fotootjes gaan anlyseren, dat zie ik ze op het Viva-forum nog niet doen).

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-11 16:28
DutchManticore schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:30:

Pies. Ik knijp hem wel.
Geen zin dalijk een dikke rekening van de Hi te krijgen omdat die smssender toch actief is.

Factory reset is het beste.
Dan weet je zeker dat het toestel 'clean' is.

• sc0pe
Julian schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:40:
Misschien moeten we maar eens een apart topic openen, 'Geel, blauw, roze en grijs op de SGSII'. Als alle opmerkingen met kleuren daarheen gaan zou dit topic wat meer op een echt tweakers.net topic gaan lijken =P (hoewel het dan wel weer aardig is als mensen met photoshop fotootjes gaan anlyseren, dat zie ik ze op het Viva-forum nog niet doen).
Helemaal mee eens. Net wat iemand eerder al zei, het wordt op een gegeven moment iets psychisch. Als ik nu naar mijn scherm kijk is die paar met gele stippen en lopen er groene mannetjes door mn menu heen.

Verwijderd

Ok iets anders als de kleuren, maar het gaat wel over het scherm:p...
Gisteren merkte ik dat het grijze balkje, waar je duim opligt als je de notification bar naar beneden trekt, van kleur veranderde wanneer ik het naar boven of beneden trok, ik dacht dat sommige pixels gewoon een andere kleur gaven ofzo... Maar toen ik goed keek kwam dit van wat er eerder op het scherm kwam... Dus wanneer het balkje beneden bij contacten kwam, kon ik in een donkerder grijs contacten lezen, ook de contouren van de vierkante icons kon je zien. Dit trok wel weg na 10 seconden ofzo.

Is dit gewoon normaal met amoled? Kan iemand dit is checken?

Ook toen ik een paar dagen geleden opstap was geweest, merkte ik in het donkere danscafé, dat wanneer het toetsenbord op het scherm was geweest en ik daarna de pull down menu naar beneden trok, ik de countouren in het grijze gedeelte kon zien staan, het trok wel weg.

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Kan ik op een of andere manier ook een eigen mp3 instellen als ik een bericht krijgt ? Dit lukt mij enkel als beltoon maar niet als ik een bericht krijg ...

NUC I5 256GB SSD

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

DutchManticore schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:30:

Pies. Ik knijp hem wel.

Haalt Google spyware infected apps niet van je telefoon af dan? Een beetje controle kan geen kwaad op de market. (content checking hoeft van mij niet, maar spyware via de market vind ik een beetje 8)7 )

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Grolsch-man
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11-2022
not2secure4u schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:00:
Kan ik op een of andere manier ook een eigen mp3 instellen als ik een bericht krijgt ? Dit lukt mij enkel als beltoon maar niet als ik een bericht krijg ...
Je kan dit eenvoudig doen met de app 'Free Music Download'. Daarnaast kan je daar ook gratis mp3 mee downloaden en bewerken tot ringtones. Mooi appje.

• not2secure4u
Ja dat begrijp, ik heb het "stukje" dat is als berichttoon wil instellen op mijn S2 staat. Het lukt immers niet om dit als berichttoon te krijgen, enkel als beltoon. Als ik in de lijst ga om dit als berichttoon in te stellen dan staat ie er niet tussen en staat er enkel de standaard tones tussen.

NUC I5 256GB SSD

Verwijderd

Jeroenneman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:15:
[...]

Haalt Google spyware infected apps niet van je telefoon af dan? Een beetje controle kan geen kwaad op de market. (content checking hoeft van mij niet, maar spyware via de market vind ik een beetje 8)7 )
In theorie zou zo'n app niet eens geinstalleerd kunnen worden tenzij je handmatig toestaat dat non-market apps toegestaan zijn (zit ergens ver weg in een menu verstopt)

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

not2secure4u schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:59:
Ja dat begrijp, ik heb het "stukje" dat is als berichttoon wil instellen op mijn S2 staat. Het lukt immers niet om dit als berichttoon te krijgen, enkel als beltoon. Als ik in de lijst ga om dit als berichttoon in te stellen dan staat ie er niet tussen en staat er enkel de standaard tones tussen.
Bij mijn Hero (Ja, nog aan het wachten op mijn S2) moet de mp3 in sd/media/audio/notifications staan.... Mischien is dat bij de S2 ook zo?

Constructed: Silver || Limited: Silver

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:58

The Wizard

Moderator Mobile
Niet echt ver weg hoor: Instellingen --> Applicaties en de eerste optie.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• jnr24
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 11:48
omega724 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:37:
[...]

Ik ben zelf in het bezit van een Synology DS110j en als je gebruik maakt van de app DSPhoto kan je video bestanden streamen het heeft me veel tijd gekost om uit te vinden hoe het werkt maar ik zal het kort omschrijven.

foto's bekijken is makkelijk gooi ze in een map en ze zijn zichtbaar in de app je zou denken dat het met video ook zo werkt maar niets is minder waar.

Je moet gebruik maken van het programma Synology Assistant op je pc en dan kiezen voor photo uploader hiermee kan je ook video materiaal uploaden kies mobiel en het bestand wordt automatisch geconverteerd in H264 en wordt zichtbaar in de app en is klaar om te streamen.

Het is dus eigenlijk heel makkelijk maar dit staat nergens op het web beschreven.
@onderduikert, omega724

Graag meer info over jullie bevindingen.

Tot zover had ik veel succes met streamen vanaf de Asus RT-N56U (router met usb), zelfs 1080p mp4 bestanden streamen direct af naar de Galaxy S2 met het standaard AllShare programma. Ik neem aan dat de router geen transcoding doet.

Vanaf de PC heb ik minder succes, ik heb Windows Mediaplayer, PS3MediaServer en TVersity geprobeerd. Met de laatste heb ik "slow motion" WMV, maar dan moet ik wel UPNPlay en Vplayer (trial) gebruiken op de S2. Verder lukt het soms om een gebrekkige TS stream te zien maar die kan je dan niet spoelen.

Heeft er iemand meer succes met welke manier van streaming dan ook? (http/ftp/dnla/samba)

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-11 18:43
Toestel rooten en adfree installeren....weg advertenties ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Armada.
Net even The Phone House ingelopen en abonnement afgesloten. Mooi toestel! Nu nog proberen al die troep er af te krijgen van Bol.com e.d.

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Pfff, ze maken het voor de consumenten niet makkelijk! 8)7
Was eerst van plan de HTC Sensation aan te schaffen, maar de S2 is ook een zeer mooi toestel.
De betere hardware was voor mij een pluspunt, maar nu twijfel ik weer voor de Sensation omwille van de HTC Sense en de robuustere behuizing :?

• Ewivis
Den Deze schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:50:
Pfff, ze maken het voor de consumenten niet makkelijk! 8)7
Was eerst van plan de HTC Sensation aan te schaffen, maar de S2 is ook een zeer mooi toestel.
De betere hardware was voor mij een pluspunt, maar nu twijfel ik weer voor de Sensation omwille van de HTC Sense en de robuustere behuizing :?
Wat heb je gehad hiervoor?

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Armada. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:42:
Net even The Phone House ingelopen en abonnement afgesloten. Mooi toestel! Nu nog proberen al die troep er af te krijgen van Bol.com e.d.
Idd ik heb al die zooi maar in een mapje gestopt, maar het staat ondertussen nog wel op de telefoon.

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik zit nog altijd met mijn oude getrouwe Samsung G600 >:)
Heb wel ervaring met de Desire & Wildfire :)

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-11 11:02
Armada. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:42:
Mijn idee, heb alleen geen idee hoe! Ga die onzin later toch niet gebruiken...

• Ewivis
Den Deze schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:00:
Ik zit nog altijd met mijn oude getrouwe Samsung G600 >:)
Heb wel ervaring met de Desire & Wildfire :)
Heb ook een desire gehad, vond sense wel zeer nice eigenlijk. Mis het klein beetje op de SGS2, maar deze is zoveel sneller en het design vind ik toch ook wel beter dan HTC. Scherm is ongeveer gelijk. Verder denk ik dat de sensation toch wel ietsje te laat is, en niet beter dan de SGS2.

• Julian
simthadim schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:30:
[...]

Mijn idee, heb alleen geen idee hoe! Ga die onzin later toch niet gebruiken...
Een goede manier is applicaties 'freezen' met Titanium Backup. Heb je wel de betaalde versie nodig, maar het kost weinig en is zijn geld zeker waard. Kan ook via paypal gekocht worden via hun eigen website.

[ Voor 33% gewijzigd door Julian op 30-05-2011 15:35 ]

• MyrddinLXXIIX
Julian schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:34:
[...]

Een goede manier is applicaties 'freezen' met Titanium Backup. Heb je wel de betaalde versie nodig, maar het kost weinig en is zijn geld zeker waard. Kan ook via paypal gekocht worden via hun eigen website.
En root access ook
Zie hier hoe je dat kan doen.

PS: Kan Titanium trouwens van harte aanbevelen!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11 13:20
Ik heb een vraag, waarom zou je bijvoorbeeld de samsung galaxy II boven de Iphone 4, naast dat de galaxy android heeft, is het qua gebruik en snelheid gelijk aan die van de Iphone?

• sc0pe
Voordat ik dit lekkere appeltje zo ga op smikkelen ga ik eerst even van de foto kwaliteit van de SII genieten.

Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/5594/20110530151704.jpg

Ik moet zeggen dat ik zelf zeer tevreden ben over de kwaliteit die dit beestje produceert.

Die roze vlek in het midden zit op de appel en die poets ik er nog even af voordat ik hem verorber

• MyrddinLXXIIX
YouR schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:38:
Ik heb een vraag, waarom zou je bijvoorbeeld de samsung galaxy II boven de Iphone 4, naast dat de galaxy android heeft, is het qua gebruik en snelheid gelijk aan die van de Iphone?
Waarom lees je geen review??

Er zijn zat iP4 vs SII reviews te vinden, ook op youtube.

imho is SII de winner, maar iP4 is al bijna een jaar oud he.

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11 13:20
MyrddinLXXIIX schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:39:
[...]

Waarom lees je geen review??

Er zijn zat iP4 vs SII reviews te vinden, ook op youtube.

imho is SII de winner, maar iP4 is al bijna een jaar oud he.
okey bedankt, zal direct ff kijken :)

Verwijderd

Nou is er net iets gebeurd waar ik op zich niet boos om ben, maar wel raar vind. Ik zat bij een vriend op zijn Wifi netwerk, keek even op hyves en wisselde een foto met hem, en toen ik hem als contactpersoon opzocht stond ineens mijn hele contactpersonenlijst vol met tientallen nieuwe contacten? Ik ken ze allemaal, maar had er nog maar 3 ingevoerd... Enig idee hoe dit kan? Heeft dit met hyves te maken? o met de bluetooth verbinding van zijn PC (lijkt me sterk, maar ok). tnx!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ja. De Samsung Galaxy S II is de allereerste telefoon die zich qua snelheid kan meten aan een iPhone.

P.S. Is Titanium Backup ook te gebruiken voor het freezen van apps als je je toestel NIET geroot hebt?

[ Voor 12% gewijzigd door joblamie op 30-05-2011 15:45 ]

• Julian
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:44:
Nou is er net iets gebeurd waar ik op zich niet boos om ben, maar wel raar vind. Ik zat bij een vriend op zijn Wifi netwerk, keek even op hyves en wisselde een foto met hem, en toen ik hem als contactpersoon opzocht stond ineens mijn hele contactpersonenlijst vol met tientallen nieuwe contacten? Ik ken ze allemaal, maar had er nog maar 3 ingevoerd... Enig idee hoe dit kan? Heeft dit met hyves te maken? o met de bluetooth verbinding van zijn PC (lijkt me sterk, maar ok). tnx!
Normaal synct hij zijn contacten van gmail. Daarbij kan je in je contacts-app instellen welke hij daarbij meepakt, en of hij ook contacten zonder telefoonnummer moet laten zien (standaar laat hij die wel zien). Als het geen gmail-contacten zijn dan zou ik het niet weten....

@joblamie: nee helaas.

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:28

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:44:
Facebook kan contactpersonen synchroniseren; Hyves gebruik ik niet, maar ik kan me voorstellen dat ze daar ook zoiets dergelijks hebben geïmplementeerd. Facebook vraagt overigens wel netjes of je dit wel wilt ;)

Ehhh wat?

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mnstrspeed schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:52:
[...]

Facebook kan contactpersonen synchroniseren; Hyves gebruik ik niet, maar ik kan me voorstellen dat ze daar ook zoiets dergelijks hebben geïmplementeerd. Facebook vraagt overigens wel netjes of je dit wel wilt ;)
Dat doet Hyves ook. Dat zal het dus wel zijn :)

Verwijderd

Bedankt, ik zie inderdaad dat hyves dit heeft gedaan. Wel raar dat ik daar geen toestemming voor heb gegeven , maar het wel gebeurd is. Ach, uiteindelijk vind ik het wel fijn, dat scheelt me weer contacten invoeren en "hey heb nieuwe foon wat is je nummer"-smsjes sturen :) Maar vind het wel fijn te weten waar t vandaan komt. tnx!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:06
Heb zojuist mijn SD kaartje ontvangen, ik meen 6 mei heb ik de aanvraag verstuurd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• not2secure4u
embee schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:04:
[...]

Bij mijn Hero (Ja, nog aan het wachten op mijn S2) moet de mp3 in sd/media/audio/notifications staan.... Mischien is dat bij de S2 ook zo?
Super, bedankt kerel ! dat was het :)

NUC I5 256GB SSD

Verwijderd

Vrijdag mijn S2 in ontvangst mogen nemen, batterij prestaties vallen mij tot nu toe reuze mee!

WIFI aan als ik thuis ben, ben ik niet thuis dan 3G.

Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/3695/download1ki.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img806.imageshack.us/img806/4049/download2c.jpg

Ook kan ik geen gele/blauwe/rode ook wat voor een waas ontdekken op mijn scherm

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 16:30 ]

Verwijderd

Vreemd probleem: geen vibratie meer bij nieuwe mails/sms.

Volgens mij heb ik eens ergens een global setting veranderd als "geen vibreren bij notificaties" maar die kan ik nergens meer vinden.

Instellingen -> geluid -> Trillen staat op "altijd"
In de gmail app staat bij Instellingen -> trillen "Voor alle gmail-meldingen".

Weet iemand de oplossing hiervoor?

Verwijderd

Dit is hier offtopic.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 30-05-2011 17:36 ]

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Dit is hier offtopic.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 30-05-2011 17:36 ]

• RobertMaes
  • Laatst online: 03-11 17:53
Ik weet niet of iemand al geprobeerd heeft te spelen met HD video materiaal?

Toen ik het toestel 2 weken geleden in ontvangst nam draaide hij nog de XWKE1 update, ik heb toen een 1080p h264 film met ondertiteling in een .mkv container op het toestel gezet. De film was 9,6gb groot en ik heb deze op de interne SD gezet.

Dit opzich was vreemd omdat het interne & externe geheugen op fat32 geformatteerd is. Toch kopiëerde hij de gehele film op het geheugen en hij speelde hem zelfs helemaal af zonder slag of stoot op het toestel zelf.
Kijkend naar de grote van het bestand vanaf het toestel werd mij vertelt dat het bestand maar 4gb groot was.

Dus ergens heeft hij zelf de bestandsgrootte verkleind zonder in te leveren op kwaliteit. Het enigste wat ik gedaan heb was het bestand overslepen via windows verkenner.

Maar nu heb ik de XWKE2 update geïnstalleerd en de film die nog gewoon op mijn telefoon stond word nu niet meer afgespeeld. Al snel kwam ik erachter dat de film opeens 0B groot was. Het bestand was dus op een of andere manier corrupt geraakt, dacht ik.

Nou ik ben dus gelijk gaan proberen dezelfde film op hetzelfde geheugen via dezelfde manier op mijn toestel te zetten, alleen maar om ELKE keer halverwege de foutmelding "De verbinding met de telefoon is verbroken" te krijgen.

Ik krijg dus geen enkele film die groter is dan 4gb op mijn telefoon, helaas heb ik geen blu-ray h264 rips onder de 4gb dus ik kan niet testen of ze uberhaubt nog wel worden afgespeeld.

Om een lang verhaal kort te maken: Die update heeft iets gesloopt.

PS: Op de laptop waar ik het hele verhaal op gedaan heb is GEEN samsung kies geïnstalleerd

EDIT: Heb nu een blu-ray rip van Wall-e die net onder de 4gb zit gevonden, ben hem nu aan het kopieëren naar de telefoon.

[ Voor 5% gewijzigd door RobertMaes op 30-05-2011 16:54 ]

Verwijderd

Ik heb die van mij ook binnen sinds het weekeinde, erg fijn toestel, moet hem nog wel volledig ontdekken

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 23:00
reviews: Shootout: dualcore-smartphones tegenover elkaar
reviews: Samsung Galaxy S II: volle kracht vooruit

En niet te vergeten de hele waslijst in de OP met links naar reviews:

Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 4

Maar ik neem aan dat je de OP plus de reviews die daar staan al gelezen had ;)

Verwijderd

En ineens was ook al mijn muziek verdwenen :S Vreemd, ik had 3 cd's op de telefoon gezet, alledrie de mappen zijn er nog wel, maar ze zijn leeg... Dit sinds vandaag, de muziek stond er al 2 dagen op. Ook wwer iets dat ik over t hoofd zie waardoor dit kan gebeuren?

(ps: Ik heb zelf maar de map Muziek aangemaakt onder de mediamap, daarin stonden de cd's.)

• Armada.
Waarom staat er een uitroepteken in een gele triangel als ik mijn Galaxy opstart? Moet ik mij zorgen maken? :+

• RobertMaes
Dit betekent dat je een custom rom draait volgens mij

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-11 17:12
Armada. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:59:
Waarom staat er een uitroepteken in een gele triangel als ik mijn Galaxy opstart? Moet ik mij zorgen maken? :+
Omdat je een niet originele kernel/firmware hebt geflasht

• RobertMaes
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:59:
En ineens was ook al mijn muziek verdwenen :S Vreemd, ik had 3 cd's op de telefoon gezet, alledrie de mappen zijn er nog wel, maar ze zijn leeg... Dit sinds vandaag, de muziek stond er al 2 dagen op. Ook wwer iets dat ik over t hoofd zie waardoor dit kan gebeuren?

(ps: Ik heb zelf maar de map Muziek aangemaakt onder de mediamap, daarin stonden de cd's.)
Is dit gebeurt tijdens de update naar XWKE2?

• Armada.
Kalua schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:00:
[...]

Omdat je een niet originele kernel/firmware hebt geflasht
Ah, ok. Zolang ie niet ontploft vind ik het best. :7

Edit; ik vond -net als vele Sensation vs. Galaxy S2 twijfelaars- Touchwiz ook lelijk, maar heb het nu al om kunnen bakken tot dit:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2illnxz.jpg

Ziet er naar mijn idee al een stuk beter uit, maar is nog niet af.

[ Voor 36% gewijzigd door Armada. op 30-05-2011 17:06 ]

• Ewivis
Armada. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:01:
[...]

Edit; ik vond -net als vele Sensation vs. Galaxy S2 twijfelaars- Touchwiz ook lelijk, maar heb het nu al om kunnen bakken tot dit:

[afbeelding]

En dit is het lockscreen of home?

• Armada.
Ewivis schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:08:
[...]

En dit is het lockscreen of home?
Home, maar moeten natuurlijk nog wat shortcuts op en misschien wel widgets als ze meerwaarde hebben. Als ik de pijl omhoog sleep krijg ik de app drawer. Dit alles met Launcherpro.

• RobertMaes
RobertMaes schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:49:
Ik weet niet of iemand al geprobeerd heeft te spelen met HD video materiaal?

Toen ik het toestel 2 weken geleden in ontvangst nam draaide hij nog de XWKE1 update, ik heb toen een 1080p h264 film met ondertiteling in een .mkv container op het toestel gezet. De film was 9,6gb groot en ik heb deze op de interne SD gezet.

Dit opzich was vreemd omdat het interne & externe geheugen op fat32 geformatteerd is. Toch kopiëerde hij de gehele film op het geheugen en hij speelde hem zelfs helemaal af zonder slag of stoot op het toestel zelf.
Kijkend naar de grote van het bestand vanaf het toestel werd mij vertelt dat het bestand maar 4gb groot was.

Dus ergens heeft hij zelf de bestandsgrootte verkleind zonder in te leveren op kwaliteit. Het enigste wat ik gedaan heb was het bestand overslepen via windows verkenner.

Maar nu heb ik de XWKE2 update geïnstalleerd en de film die nog gewoon op mijn telefoon stond word nu niet meer afgespeeld. Al snel kwam ik erachter dat de film opeens 0B groot was. Het bestand was dus op een of andere manier corrupt geraakt, dacht ik.

Nou ik ben dus gelijk gaan proberen dezelfde film op hetzelfde geheugen via dezelfde manier op mijn toestel te zetten, alleen maar om ELKE keer halverwege de foutmelding "De verbinding met de telefoon is verbroken" te krijgen.

Ik krijg dus geen enkele film die groter is dan 4gb op mijn telefoon, helaas heb ik geen blu-ray h264 rips onder de 4gb dus ik kan niet testen of ze uberhaubt nog wel worden afgespeeld.

Om een lang verhaal kort te maken: Die update heeft iets gesloopt.

PS: Op de laptop waar ik het hele verhaal op gedaan heb is GEEN samsung kies geïnstalleerd

EDIT: Heb nu een blu-ray rip van Wall-e die net onder de 4gb zit gevonden, ben hem nu aan het kopieëren naar de telefoon.
Heb hetzelfde probleem met de film Wall-e, deze is 3,6gb groot. Ik kan nu dus geen enkel mkv bestand op mijn toestel zetten. Heeft er IEMAND hetzelfde probleem???

• RobertMaes
Heb een xvid film van date movie van 700 MB op het toestel gezet, dit lukt wel en speelt ook af. Avi formaat.

Ga nu kies installeren om te kijken of dat het probleem oplost.

[ Voor 23% gewijzigd door RobertMaes op 30-05-2011 17:25 ]

Verwijderd

Armada. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:01:
[...]

Het is niet zo zeer de looks (alhoewel sense ook gewoon wel heel mooi is vergeleken met touchwiz maar ook en vooral de functionaliteit die sense zoveel beter maken

Verwijderd

Dit is hier offtopic.

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 30-05-2011 17:35 ]

• Roelio86
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 19:22
Vraagje: Ik heb 2 dode pixels en mijn scherm heeft duidelijk een blauwere kleur dan die van de s2 van mn vriendin. Zouden jullie hem opsturen ter reparatie/omruilen?

• JudgeTreve
Dit is hier offtopic.

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 30-05-2011 17:35 ]

Verwijderd

Roelio86 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:32:
Vraagje: Ik heb 2 dode pixels en mijn scherm heeft duidelijk een blauwere kleur dan die van de s2 van mn vriendin. Zouden jullie hem opsturen ter reparatie/omruilen?
ik wel ik zou me er aan gaan ergeren

• JudgeTreve
Roelio86 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:32:
Voor mij zou het afhangen van waar ze zitten...
Als ze ergens zitten waar je ze normaal niet ziet dan zou ik meer naar de rest kijken..
Werkt alles goed...andere problemen...zo nee, dan zou ik houden wat ik heb...

Maar er zullen er ongetwijfeld genoeg hier zijn die zeggen..omruilen..is een duur produkt..moet goed zijn...geen dooie pixels...

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:30:
[...]

Het is niet zo zeer de looks (alhoewel sense ook gewoon wel heel mooi is vergeleken met touchwiz maar ook en vooral de functionaliteit die sense zoveel beter maken maakten.
Twee jaar geleden met de Hero was dat zo en kon geen enkel toestel aan Sense tippen, maar nu wordt het me allemaal veel te druk. Het loopt totaal niet soepel meer omdat ze er maar zoveel mogelijk dingen in willen proppen. Touchwiz is ook niet echt super, maar het werkt wel soepel, is functioneel en zit logisch in elkaar. Ik heb geen ervaring met eerdere versies van TW, maar deze versie is gewoon degelijk.

Ik zou de Sense schil zeker niet de bepalende factor laten zijn om voor een Sensation te kiezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Snoop op 30-05-2011 17:59 ]

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 09:59

Nowhereman

Ygenweis

Nowhereman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:13:
En hier het (niet zo heel heftige) resultaat na een dik 7 uur.
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/23j6fjs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/s3hpwk.jpg

Wifi signaal is hier niet je-van-het echter door de rom is het browsen en internetten wel retesnel. Qua extra acties om accu te besparen heb ik nog Juice Defender draaien en heb ik o.a. de social hub bevroren en vervangen door TweeDeck die 1x in het uur synched. Verder synched het weer 1x per uur en staat WhatsApp aan.

Volgens mij zou ik hier zo'n +/- 30 uur mee moeten kunnen doen, op zich acceptabel en wel degelijk een verbetering, echter haalde ik met de orginele firmware ook al zo'n 22 tot 24 uur.

De Lite'ning rom v1.0 draait trouwens op firmware versie XWKE7 (die volgens de fora met de accu fix?)
Misschien dat ik vanavond een keer een factory reset probeer om te zien of dat nog helpt.

-Pwn the day-

• RobertMaes
Ok, ik heb het probleem op weten te lossen. Maar dat betekent niet dat ik er iets van snap.

Na het installeren van kies kon ik het 1080p .mkv bestand op de normale manier via windows verkenner kopiëeren zonder problemen.

Ik heb screenshots gemaakt om te laten zien hoe bizar het is dat de film werkt.
Afbeeldingslocatie: http://maes.forsaken-mu.com/gsIIcomparison.png
Ik heb de 8gb film gewoon gesleept naar de telefoon en hij zegt hier dat hij maar 124mb is!!

Afbeeldingslocatie: http://maes.forsaken-mu.com/gsIIinfo1.jpeg
Zoals je ziet een 1080p bestand met een lengte van 1 uur en 44 minuten.

Afbeeldingslocatie: http://maes.forsaken-mu.com/gsIIinfo2.jpeg
Hier is het bestand opeens 4gb.

Afbeeldingslocatie: http://maes.forsaken-mu.com/gsIIinfo3.jpeg
Meer info & bewijs

Afbeeldingslocatie: http://maes.forsaken-mu.com/gsIIinfo4.jpeg
Meer info & bewijs.

De film speelt nu dus wel af, enkel zonder geluid met de standaard video speler en met geluid met rockplayer

Verwijderd

Snoop schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:57:
[...]

Twee jaar geleden met de Hero was dat zo en kon geen enkel toestel aan Sense tippen, maar nu wordt het me allemaal veel te druk. Het loopt totaal niet soepel meer omdat ze er maar zoveel mogelijk dingen in willen proppen. Touchwiz is ook niet echt super, maar het werkt wel soepel, is functioneel en zit logisch in elkaar. Ik heb geen ervaring met eerdere versies van TW, maar deze versie is gewoon degelijk.

Ik zou de Sense schil zeker niet de bepalende factor laten zijn om voor een Sensation te kiezen.
Waar is sense dan druk, ik vond juist de widgets die standaard geinstalleerd waren op mijn sgs2 heel erg druk en ook nog eens minder functioneel dan de widgets die standaard geinstalleerd staan op mijn desire (of de sense 2.1+3.0 custom rom die ik nu draai) en het draait allemaal lekker soepel, dankzij data++ (want dat is de reden dat de desire traag wordt, namelijk heel weinig geheugen op de nand chip waardoor de datapartitie volkomt en de telefoon traag wordt maar dat ligt niet aan sense)

• MyrddinLXXIIX
RobertMaes schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:14:
Ok, ik heb het probleem op weten te lossen. Maar dat betekent niet dat ik er iets van snap.

Na het installeren van kies kon ik het 1080p .mkv bestand op de normale manier via windows verkenner kopiëeren zonder problemen.

Ik heb screenshots gemaakt om te laten zien hoe bizar het is dat de film werkt.
[afbeelding]
Ik heb de 8gb film gewoon gesleept naar de telefoon en hij zegt hier dat hij maar 124mb is!!

[afbeelding]
Zoals je ziet een 1080p bestand met een lengte van 1 uur en 44 minuten.

[afbeelding]
Hier is het bestand opeens 4gb.

[afbeelding]
Meer info & bewijs

[afbeelding]
Meer info & bewijs.

De film speelt nu dus wel af, enkel zonder geluid met de standaard video speler en met geluid met rockplayer
Er is ergens een standaard-settings met kies die dingen wil converteren.
Mogelijk is dat de oorzaak.

Voor HD-video converteer ik de zaak eerst naar mp4.
Daarvoor is avidemux ideaal: kopieer de videostream en conveerteer de audio (meestal ac3) naar aac.
1080p is wel een beetje overkill op dit scherm trouwens, maar het werkt wel ja.

• RobertMaes
De converteer functie is uitgeschakeld bij mij in Kies, ik heb het dus allemaal 1:1 overgezet.
Overigens vind ik het mooie dat je niet eerst je film moet converten voordat je hem op het toestel zet, dit bespaart tijd.

• MyrddinLXXIIX
RobertMaes schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:32:
De converteer functie is uitgeschakeld bij mij in Kies, ik heb het dus allemaal 1:1 overgezet.
Overigens vind ik het mooie dat je niet eerst je film moet converten voordat je hem op het toestel zet, dit bespaart tijd.
Je zou de film gewoon direct uit avidemux kunnen wegschrijven naar het toestel.
Via usb2 (waarom geen usb3? was te duur kennelijk) merk je dan weinig vertraging want de conversie gaat sneller dan usb2 aankan :P

Edit: maar ac3 support zou idd een aardige feature zijn

[ Voor 5% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 30-05-2011 18:36 ]

• Armada.
Op mijn Hero had ik als ik op de volumeknop drukte altijd drie 'niveaus'; geluid (1-9), vibratie, stil. Als ik bij de Galaxy aan de volumeknop zit is het: geluid, vibratie. Ik wil graag dat stil (zonder vibratie) wordt toegevoegd aan de opties van de volumebar. Hoe moet dit?

• RobertMaes
Ik snap het, ik vind het alleen merkwaardig dat je nu opeens kies geinstalleerd moet hebben om hetzelfde voor elkaar te krijgen (namelijk 1:1 video's overzetten zonder converten)

• MyrddinLXXIIX
RobertMaes schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:36:
Ik snap het, ik vind het alleen merkwaardig dat je nu opeens kies geinstalleerd moet hebben om hetzelfde voor elkaar te krijgen (namelijk 1:1 video's overzetten zonder converten)
Je hebt alleen de drivers nodig.
Die zijn vast ergens los te krijgen.

• RobertMaes
http://gathering.tweakers...message/36133131#36133131

Ik snap het maar zoals je hier kan lezen werkte het allemaal feilloos pre-XWKE2

• MyrddinLXXIIX
RobertMaes schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:38:
http://gathering.tweakers...message/36133131#36133131

Ik snap het maar zoals je hier kan lezen werkte het allemaal feilloos pre-XWKE2
Hmm, de SII heeft toch ext4, geen fat32?

• RobertMaes
Ik dacht fat32, dont know, maar bestanden zijn gelimiteerd tot 4gb :P

• Golf2vr6
  • Laatst online: 03-11 18:43
Jullie hebben allebei gelijk ;)

sd is fat32

[ Voor 19% gewijzigd door Golf2vr6 op 30-05-2011 18:43 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Pagina: 1 ... 20 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .