Op de Frontpage van Tweakers nu ook een leuke vergelijking te lezen met een voor ons prima uitslag :P

Las daar van de Mandro Multicore benchmark, ook even gedraaid op 1644Mhz, met erg geestig resultaat 8)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/SC20110529-184744.jpeg

[ Voor 31% gewijzigd door Brad Pitt op 29-05-2011 18:54 ]

Nickname does not reflect reality

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Heath schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:05:
Inmiddels is mijn eigen SGS2 binnen, inclusief het beschermplasticje. Heeft iemand al ervaringen met de reactie van het touchscreen als er een berschermplasticje overheen zit?
Ik heb een ZAGG Invisibleshield, maar ik durf hem er niet op te doen voordat ik weet dat het het touchscreen niet beinvloed qua reactiviteit(A)
Een screenprotector schijnt altijd wel enige invloed te hebben op de gevoeligheid van het touchscreen. Dat kan ook haast niet anders. Ik gebruik liever een mooi hoesje dan een screenprotector.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:17:
[...]

Jawel hoor. Open Photoshop of een ander vergelijkbaar programma en kijk maar naar de RGB-waarden.
En bedankt... Beetje jammer van die heftige reacties, ik zie toch duidelijk verschil. Zoals te lezen zit ik pas sinds vandaag in dit topic en had ik dit "waasje" gisternacht ontdekt. Wist niet eens dat het hier daar ook over zou gaan. Maar, ik stoor me er niet aan. Gelukkig ben ik psychisch prima in orde en kan ik met gezond verstand ook best naar foto's kijken. Zo ook mijn vrienden die niet wisten waar t over ging. Kennissen van me met dezelfde telefoon hebben dit ook.

Oke, het is zo weinig dat je het niet snel op zou vallen, en ik ben blij dat je daar totaal geen last van hebt @joblamie. Ik ook niet.

Wat betreft synchroniseren met de pc, Kies herkend nog steeds mijn toestel niet :S heb het gedownload op de site van Samsung, versie 2.0.0xxxxx. Vereiste stuurprogramma's geinstalleerd, telefoonsettings op Kies. Ook geen updates beschikbaar. krijg de melding: Dit apparaat word niet ondersteund door Kies 2.0. jammer, maar met USB kom ik nu ook een heel eind, bedankt voor de hulp!

• Alex1982
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-06-2011
Ik wilde even reageren op de gele waas.
Gisteren heb ik het toestel dan eindelijk aangeschaft, ik wilde eigenlijk wachten tot ik meer zou weten tot samsung deze problemen zou erkennen en aan zou pakken.
Maar de aanbieding van vodafone (50% korting) duurt ook niet eeuwig, dus heb ik hem toch maar aangeschaft.
Ik ben echt een zeikerd, wat betreft kleurverschil, krakende knopjes etc etc. ben ik staat om 6 keer terug te gaan tot ik een toestel heb wat in mijn ogen helemaal perfect is.
Thuisgekomen had ook ik de gele waas aan de linkerkant van het scherm.
Het viel me op omdat ik er over had gelezen in dit topic, maar ik als perfectionist vind het echt wel meevallen. Ik ben louter positief over het toestel en scherm, prachtige kleuren, zwart is echt diepzwart.
je moet echt weten dat er kleurverschil inzit, een ander ziet het niet.
Nu let ik er op maar ik denk dat ik als ik er een week mee aan de gang ben er niet eens op let, puur omdat het niet in het oog springt.
EN, het is alleen bij grijs!!

Dus voor de twijfelaars, aanschaffen. Mensen verwijten me altijd dat ik een overdreven perfectionist ben en ik vind het zelf ook een strontvervelende eigenschap. Maar hier kan ik niet wakker van liggen.

[ Voor 0% gewijzigd door Alex1982 op 29-05-2011 19:13 . Reden: typfoutje ]

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-11 20:00
Beste mede forummers,

Ik ben sinds gister ook de trotse eigenaar van een Galaxy S2. Ik heb zelf al 3 jaar lang een iPhone gehad en heb nu de switch gemaakt. Gezien dit ook mijn eerste ervaring is met Android heb ik wel een paar vraagjes wat ik op een iPhone wel beter vond en als dit ook mogelijk is met android.

Ten eerste waar ik me aan stoor is de automatische woordcorrectie die er volgens mij op een android telefoon niet opzit. Als je op een iPhone iets typt en je typt iets verkeerd corrigeerd hij dit. Maar hier moet je continue opletten wat je typt en dat mis ik wel.

Is er een mogelijkheid om dit ook op een android telefoon te krijgen?

En 2e punt is het kunnen uitschakelen van 3g verbinding. Gezien de slechte ontvangst van 3g in mijn buurt en om batterij te besparen zou ik graag makkelijk 3g willen uitzetten.

ik heb op dit moment 2 apps gedownload en dat zijn: Network Switcher en Switch Network Type 2G / 3G
bij de eerste kan ik wel 3g uitzetten alleen zet hij dan gelijk die hele mobiele verbinding uit zodat ik ook geen whatsapp berichten binnen krijg. Dus dat schiet niet op. De 2e app is eigenlijk meer een snelkoppeling naar het menu voor data instellingen alleen hier kan ik niet kiezen voor 3g of 2g. Hir kan ik bij netwerk mous alleen kiezen tussen gsm en WCDMA.

Is er iemand die me aub hier mee kan helpen.

Alvast bedankt.

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-11 14:38
Wat betreft het eerste kan je sowieso beter Swype gebruiken denk ik. Long-press op een tekst invoerveld, en de inputmethode kiezen.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:04:
[...]

En bedankt... Beetje jammer van die heftige reacties, ik zie toch duidelijk verschil.
Aangezien mijn eerdere post om een of andere reden was verwijderd, nog maar een keertje:
Afbeeldingslocatie: http://s1.postimage.org/yv3qhoeum/rgb.jpg

Het zit toch echt tussen je/Brad Pitt's oren bij deze foto's.

edit: Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen probleem is, alleen dat de bewering dat het bij elk toestel zo is ("Je ziet het alleen niet!") fout is.

[ Voor 20% gewijzigd door M-en-M op 29-05-2011 19:31 ]

M-en-M schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:24:
[...]
Het zit toch echt tussen je/Brad Pitt's oren bij deze foto's.
Selectief 1 pixel uitzoeken lukt mij ook wel hoor met een goede grijswaarde. Ik kan nu ook wel 100 screendumps laten zien waard de R én G-waarde bij een grijze/witte pixel hoger zijn dan de B waarde (dus met meer "geel") er in, is dat de bedoeling?

Check voor de lol, en het gemak, even bijvoorbeeld het verticale witte streepje van de D van Doorlopend (eerste letter dus) en van het verticale streepje van de laatste d van datzelfde woord. Wat valt je op? Meer R en G.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 29-05-2011 19:34 ]

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-11 14:51

SJR

joblamie schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:10:
[...]

Yep. Zojuist een tweetal foto's gemaakt in het pikkedonker en zonder flits, zodat we er zeker van zijn dat het enige licht dat gefotografeerd wordt het licht van het scherm is. Op mijn toestel is naar mijn mening op geen enkele wijze sprake van een gele waas, maar ordeel gerust zelf:

http://dl.dropbox.com/u/7103852/SGSII_notificatiebalk001.jpg
http://dl.dropbox.com/u/7103852/SGSII_notificatiebalk002.jpg
Voor dit toestel zou ik tekenen. Als het hier zichtbaar is, dan moet je wel goed zoeken. Het scherm is een stuk beter dan de mijne iig.
Bedankt voor deze post, nu weet ik dat ik iets beters kan krijgen. Ik ga terug naar de MM.

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:45
SJR schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:36:
[...]

Voor dit toestel zou ik tekenen. Als het hier zichtbaar is, dan moet je wel goed zoeken. Het scherm is een stuk beter dan de mijne iig.
Bedankt voor deze post, nu weet ik dat ik iets beters kan krijgen. Ik ga terug naar de MM.
Mogelijk om foto's te posten van jouw toestel? Ben namelijk dan ook wel benieuwd hoe een 'slecht' scherm er uit ziet...

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
FabianNL schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:41:
Mogelijk om foto's te posten van jouw toestel? Ben namelijk dan ook wel benieuwd hoe een 'slecht' scherm er uit ziet...
Joh.. SJR in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 4"
Dyna20 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:12:
Ten eerste waar ik me aan stoor is de automatische woordcorrectie die er volgens mij op een android telefoon niet opzit. Als je op een iPhone iets typt en je typt iets verkeerd corrigeerd hij dit. Maar hier moet je continue opletten wat je typt en dat mis ik wel.

Is er een mogelijkheid om dit ook op een android telefoon te krijgen?

En 2e punt is het kunnen uitschakelen van 3g verbinding. Gezien de slechte ontvangst van 3g in mijn buurt en om batterij te besparen zou ik graag makkelijk 3g willen uitzetten.

ik heb op dit moment 2 apps gedownload en dat zijn: Network Switcher en Switch Network Type 2G / 3G
bij de eerste kan ik wel 3g uitzetten alleen zet hij dan gelijk die hele mobiele verbinding uit zodat ik ook geen whatsapp berichten binnen krijg. Dus dat schiet niet op. De 2e app is eigenlijk meer een snelkoppeling naar het menu voor data instellingen alleen hier kan ik niet kiezen voor 3g of 2g. Hir kan ik bij netwerk mous alleen kiezen tussen gsm en WCDMA.
Voor autocorrectie kun je even het beste je handleiding lezen vanaf pagina 133, daar wordt het een en ander besproken met betrekking tot de toetsenborden. Daarnaast volgens mij is GSM=2G en WCDMA=3G, ik gebruik SwitchPro voor Data uit te zetten en dan springt hij volgens mij over naar GSM(2G).

[ Voor 71% gewijzigd door Nivk op 29-05-2011 19:54 ]

• M-en-M
Brad Pitt schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:33:
[...]

Selectief 1 pixel uitzoeken lukt mij ook wel hoor met een goede grijswaarde. Ik kan nu ook wel 100 screendumps laten zien waard de R én G-waarde bij een grijze/witte pixel hoger zijn dan de B waarde (dus met meer "geel") er in, is dat de bedoeling?

Check voor de lol, en het gemak, even bijvoorbeeld het verticale witte streepje van de D van Doorlopend (eerste letter dus) en van het verticale streepje van de laatste d van datzelfde woord. Wat valt je op? Meer R en G.
Nu pas je toch echt je eigen tegenargument toe door selectief pixels uit te kiezen, ik heb echt wel meerdere gebieden bekeken. Verder bekijk ik de foto op een naar mijn weten goed gekalibreerd IPS scherm en zijn m'n ogen nog goed, er is echt niets mis met zijn scherm. Het enige werkelijk gele plekje is een klein vlekje aan de zijkant van het klok icoontje. Al lijkt het er op dat dit zich bij alle letters vertoont over het hele scherm heen (waarbij de linker rand blauw is en de rechter rand rood-gelig) en lijkt dit me eerder te liggen aan de opstelling van de RGB matrix.

[ Voor 0% gewijzigd door M-en-M op 29-05-2011 19:54 . Reden: links met rechts verward :x ]

M-en-M schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:50:
Verder bekijk ik de foto op een naar mijn weten goed gekalibreerd IPS scherm en zijn m'n ogen nog goed, er is echt niets mis met zijn scherm.
Prima hoor, zijn scherm is gewoon helemaal egaal. Let's move on.

Sowieso is het meestal, als het er al is, vrijwel niet zichtbaar. Als ik erg mijn best doe zie ik het ook, maar in 99% van de gevallen gelukkig niet. Plus het feit dat er hier geen dead/stuck pixels zijn maakt het omruilen tricky. Voor je het weet zie je op bijna elk paneel wel iets en kan je 7 maal terug weet je wel :P

Vriend van mij is Apple fanboy 1a maar was echt mega impressed. Als de opvolger van de iPhone4 niet een vergelijkbaar scherm zou hebben zou hij enorm gaan twijfelen deze te kopen. Het scherm is gewoon super :)

[ Voor 74% gewijzigd door Brad Pitt op 29-05-2011 20:00 ]

• M-en-M
Inderdaad, BGR, verklaart ook waarom de rechterkant rood-gelig is en de linkerkant blauwig (zelfde opstelling als de pixels zelf, links blauw, rechts rood), sorry.
Brad Pitt schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:57:
[...]

Sowieso is het meestal, als het er al is, vrijwel niet zichtbaar. Als ik erg mijn best doe zie ik het ook, maar in 99% van de gevallen gelukkig niet. Plus het feit dat er hier geen dead/stuck pixels zijn maakt het omruilen tricky. Voor je het weet zie je op bijna elk paneel wel iets en kan je 7 maal terug weet je wel :P
Toegegeven, bij een dead/stuck pixel of een echte gele waas zoals sommigen het hebben breng ik hem echt wel terug, maakt niet uit hoe vaak. (Zodra hij weer een beetje op voorraad is)
O-)

[ Voor 66% gewijzigd door M-en-M op 29-05-2011 20:02 ]

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 14:23
Uit de review van vandaag:
De gpu in de Exynos is een Mali 400. Dat is een grafische processor die op papier absoluut de concurrentie aankan met die van andere chips, al kan het ontwikkelaars hoofdbrekens opleveren: vaak maken games gebruik van gpu-specifieke standaarden van Adreno of PowerVR, waardoor games ineens niet werken op Samsungs paradepaardje.
Heeft iemand hier al iets van gemerkt?

• Julian
OVerklokken zonder custom kernel, met root!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1101355

edit: @batsgeit, het feit dat de drivers niet compatiblel zijn met alle spelletjes is bekend, Gameloft komt langzaamaan met aan met aangepast versies van zijn spelletjes. Maar b.v. Fruit Nonja HD en andere spelletjes specifiek voor de Tegra2 werken niet. Zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1068567

[ Voor 61% gewijzigd door Julian op 29-05-2011 20:19 ]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:40
Mensen sorry hoor, maar waar zijn we hier eigenlijk mee bezig?
Volgens mij is dit topic meer bedoeld voor echt zichtbare fouten in het toestel, tips, trucs, etc. En niet om aan de hand van photoshop te laten zien dat er wel degelijk een kleurverschil zou zijn. Het gaat er toch om wat je met het oog ziet. Ziet het er op het oog goed uit, prima dan toch? En de mensen die wel menen dat er iets fout is, ga er lekker mee terug naar de winkel, maar ga alsjeblieft niet allemaal haantjesgedrag vertonen om maar aan te tonen dat er wel of niet kleurverschil zou zijn. Laat dat lekker achterwege.

Ongetwijfeld zal er bij elk toestel wel in meer of mindere mate kleur verschil zijn. Maar bij de meeste is het aanvaardbaar en valt het niet eens op. En voor de mensen bij wie het wel op valt en die het lastig vinden ga er mee terug naar de winkel.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-11 10:17
Als ik een foto maak met me SGS2 van een boek van dichtbij en als ik dan wilt focussen dan maakt ie hem niet scherp en word dat vierkantje niet groen maar rood. Heeft iemand anders dit ook?

Im notorious

Met dat tooltje ook die screenie hier iets boven gemaakt ja :P Doet het prima. UV ook. Zijn geld waard IMHO.

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 29-05-2011 20:19 ]

• x3n0ph0n
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11 11:58
Knul schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:16:

[...]

Lees anders even het topic. Onder andere enkele gameloft spellen werken niet zo goed net als vele spellen die speciaal voor de Tegra 2 gemaakt zijn.
Thenotorious schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:18:
Als ik een foto maak met me SGS2 van een boek van dichtbij en als ik dan wilt focussen dan maakt ie hem niet scherp en word dat vierkantje niet groen maar rood. Heeft iemand anders dit ook?
Ja. Macro focus is niet top.

• Julian
Brad Pitt schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:18:
[...]

Met dat tooltje ook die screenie hier iets boven gemaakt ja :P Doet het prima. UV ook. Zijn geld waard IMHO.
O sorry ik had je post gemist! Misschien trouwens ook iets voor in de startpost.

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:36
Iemand ook last van het feit dat de brightness in de browser lager is dan in de rest van het toestel?
Dacht dat dit gepatcht was, maar ik heb geen updates oid

Edit: Heb ik apart ingesteld, maar hij blijft lager dan in de rest van de telefoon, wit is echt grijs..

[ Voor 25% gewijzigd door Leetness op 29-05-2011 20:21 ]

• Thenotorious
Leetness schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:20:
Iemand ook last van het feit dat de brightness in de browser lager is dan in de rest van het toestel?
Kun je apart instellen

Im notorious

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-10 10:16
Leetness schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:20:
En je hebt de Browser Brightness slider al op max staan? De brightness in de browser wordt apart geregeld :).

• Julian
Nuhvok schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:21:
[...]

En je hebt de Browser Brightness slider al op max staan? De brightness in de browser wordt apart geregeld :).
Ja vaag is dat. Hadden ze beter achterwege kunnen laten. Net als dat Flash standaard niet aan staat.... Gekke kleine foutjes op een browser die verder erg goed is, in elk geval heel erg snel, getuige ook de benchmark van vandaag op de frontpage alhier.

• Leetness
Als ik in de browser het menu open wordt de openstaande pagina wel weergegeven op maximale brightness, zodra ik weer uit de opties ga wordt hij weer donkerder..

• Thenotorious
Julian schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:22:
[...]

Ja vaag is dat. Hadden ze beter achterwege kunnen laten. Net als dat Flash standaard niet aan staat.... Gekke kleine foutjes op een browser die verder erg goed is, in elk geval heel erg snel, getuige ook de benchmark van vandaag op de frontpage alhier.
Volgens mij kun je de flash instellen dat hij altijd aanstaat..

Im notorious

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb ik al lang geleden gepost. Dit is puur een software-matig probleem omdat je ziet dat hij net iets achter (of voor) het dichtbij gelegen object focust. Hij krijgt hem dus wel scherp in beeld, maar gaat vervolgens een fractie verder door zodat de focus verkeerd is en het beeld dus weer onscherp wordt. Helaas bracht de update geen verbetering. De minimale afstand waarop een object moet liggen om hem in focus te krijgen is voor zowel autofocus modus als macro modus gelijk. Op deze manier is er dus totaal geen verschil in beide modi,

Ik vind het jammer, maar blijkbaar hecht bijna niemand hier waarde aan want hoor hier maar heel weinig mensen over.
Snoop schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:28:
Ik vind het jammer, maar blijkbaar hecht bijna niemand hier waarde aan want hoor hier maar heel weinig mensen over.
Op de meeste minpunten/mankementen/stommiteiten komen ellenlange threads dat andere mensen er geen last van hebben dus begin daar maar niet aan :P

Verwijderd

Leetness schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:23:
Als ik in de browser het menu open wordt de openstaande pagina wel weergegeven op maximale brightness, zodra ik weer uit de opties ga wordt hij weer donkerder..
Ik heb geen idee waarom samsung deze optie standaard heeft aangezet maar volgens mij loopt zeker 50% van de mensen rond met het feit waarom de helderheid van hun scherm verspringt wanneer ze de menu openen op een volledig witte pagina ofzo. Of waarom hun telefoon niet licht kan.

Open menu op frontpage-->instellingen-->display-->schermvoeding automatisch aanpassen uitvinken

ben voor 99% zeker dat dit het probleem is

• Thenotorious
Snoop schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:28:
[...]

Heb ik al lang geleden gepost. Dit is puur een software-matig probleem omdat je ziet dat hij net iets achter (of voor) het dichtbij gelegen object focust. Hij krijgt hem dus wel scherp in beeld, maar gaat vervolgens een fractie verder door zodat de focus verkeerd is en het beeld dus weer onscherp wordt. Helaas bracht de update geen verbetering. De minimale afstand waarop een object moet liggen om hem in focus te krijgen is voor zowel autofocus modus als macro modus gelijk. Op deze manier is er dus totaal geen verschil in beide modi,

Ja ik erger me er heel erg aan als ik bijvoorbeeld een foto van een stukje tekst naar een vriend wil sturen of zo..

Im notorious

• Leetness
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:31:
[...]

Ik heb geen idee waarom samsung deze optie standaard heeft aangezet maar volgens mij loopt zeker 50% van de mensen rond met het feit waarom de helderheid van hun scherm verspringt wanneer ze de menu openen op een volledig witte pagina ofzo. Of waarom hun telefoon niet licht kan.

Open menu op frontpage-->instellingen-->display-->schermvoeding automatisch aanpassen uitvinken

ben voor 99% zeker dat dit het probleem is
Top! Dat was het probleem :)
Wel raar dat dit standaard aan staat, scheelt zo veel beeldkwaliteit..

• M-en-M
De autofocus is over het algemeen behoorlijk slecht bij de GS II, ongelofelijk hoe traag dat wel niet gaat. Hopelijk kan Samsung dat binnenkort fixen.
Knul schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:16:

[...]

Dit is inderdaad waar en is ook al eerder gediscussieerd, gelukkig is er ook een oplossing. (De plug-ins zijn inmiddels gecompileerd, je moet ze alleen vinden...)

Het ligt echter niet aan Samsung of ARM, maar aan developers die het fout doen en nVidia die doelmatig zulke fragmentatie creëert door af te wijken van de OpenGL ES 2.0 standaard.

Helaas zijn nog lang niet alle games hiervoor aangepast, al zal de populariteit van de GS II de ontwikkelaars natuurlijk wel even laten nadenken over het mogelijke gewin.

[ Voor 8% gewijzigd door M-en-M op 29-05-2011 20:42 ]

Verwijderd

Dat mensen een gele waas hebben oke!
Dat mensen dan ook meteen denken te weten dat iedereen die gele waas heeft dat is in mijn optiek onzin. Ik heb namelijk helemaal geen gele waas!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een MUVI screenprotector van de MM (2 stuks 11 euro).
Dit bevalt zeer goed. Ik merk er helemaal niets van bij gebruik. Wel een precisie klusje om hem er goed op te krijgen maar de reactie van het scherm is nog steeds erg goed en ook het beeld blijft subliem.
(ik heb ooit iemand op de 2e dag van gebruik desire HD een diepe kras op z'n scherm zien krijgen: is niet leuk. En Gorilla glas zal best hard zijn maar ik gok er niet op.)

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
laten we een verbod uitvaardigen op het woord GEEL.....

• Leetness
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:42:
Dat mensen een gele waas hebben oke!
Dat mensen dan ook meteen denken te weten dat iedereen die gele waas heeft dat is in mijn optiek onzin. Ik heb namelijk helemaal geen gele waas!
Als ik m'n scherm aanzet en even wacht tot de telefoon het scherm een stukje dimt, dan krijgt mijn scherm ook een beetje gele waas. Is dit bij jou niet zo?

• mafiatounes
  • Niet online
x3n0ph0n schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:18:
[...]

Lees anders even het topic. Onder andere enkele gameloft spellen werken niet zo goed net als vele spellen die speciaal voor de Tegra 2 gemaakt zijn.
Ik heb de helft van de Gameloft & Tegra only al op mn SGS 2 goed draaien zonder te rooten/custom rom of wat dan ook, verder zou Gameloft er al mee bezig zijn staat op hun forum.

Multiple pc builds in progress

Verwijderd

Leetness schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:45:
[...]

Als ik m'n scherm aanzet en even wacht tot de telefoon het scherm een stukje dimt, dan krijgt mijn scherm ook een beetje gele waas. Is dit bij jou niet zo?
Nee mijn scherm is perfect op 1 dooie pixel. Maar die zie je toch niet, want dit zit bijna op het niet scherm meer:P. Kwam die pixel ook alleen maar tegen dankzij een pixel test.

Verwijderd

mafiatounes schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:49:
[...]

Ik heb de helft van de Gameloft & Tegra only al op mn SGS 2 goed draaien zonder te rooten/custom rom of wat dan ook, verder zou Gameloft er al mee bezig zijn staat op hun forum.
Klopt Modern Combat 2 werkt perfect op de s2. Het scherm is dan ook vele malen beter dan een psp:P

• Leetness
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:49:
[...]

Nee mijn scherm is perfect op 1 dooie pixel. Maar die zie je toch niet, want dit zit bijna op het niet scherm meer:P. Kwam die pixel ook alleen maar tegen dankzij een pixel test.
Zodra je weet dat er een dode pixel zit zul je hem altijd zien ;)

Verwijderd

Leetness schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:50:
[...]

Zodra je weet dat er een dode pixel zit zul je hem altijd zien ;)
Nou niet dus:P, zoals ik al zei hij zit heel erg aan de rechter kant (waar het scherm als het ware ophoudt).

• mafiatounes
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:50:
[...]

Klopt Modern Combat 2 werkt perfect op de s2. Het scherm is dan ook vele malen beter dan een psp:P
Ja modern combat 2 heeft al officieel ondersteuning voor de SGS 2, de andere games die ik heb nog niet maar er zijn mensen met kennis die het perfect werkend hebben gekregen

Multiple pc builds in progress

Verwijderd

CeetjeBeetje schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 18:10:
Ik heb standaard maar 1 lockscreen erop staan.. Als ik naar Schermdisplay en dan onder het kopje 'scherm vergrendelen' op Achtergrond klik dan krijg ik alleen maar een keuze uit foto's die gemaakt zijn met de camera, image bestanden die in de download folder staan en ScreenCapture images..

Is dit standaard of ontbreken er een paar Lockscreen afbeeldingen voor mij? Ik heb niet geprobeerd te veranderen omdat ik mijn huidige lockscreen image er ook niet tussen heb staan, dus mocht ik een foto kiezen dan kan ik niet meer terug naar de voorgeïnstalleerde Lockscreen, ben ik bang.
Precies, dat probleem heb ik nu, want ik had het veranderd. Nu kan ik niet meer terug naar de mooie samsung achtergrondjes.

Weet iemand een oplossing?
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:20:
[...]
Heb hem even voor je geüploadt :)

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 14:59
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:54:
Wie gebruikt er een screen protector en welke? Is het uberhaupt wel nodig? Zitten er nadelen aan (warmte?)
Gorilla glass, dus een beetje overbodig lijkt mij. Bij mijn HTC Desire ook nooit een protector gehad en geen enkel spoor van een krasje te zien en die had niet eens gorilla glass.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcommunity.com/wp-content/uploads/2011/05/gorilla-glass-top.jpg

Coïtus ergo sum

Verwijderd

Dank u zeer !

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:20:
[...]

Precies, dat probleem heb ik nu, want ik had het veranderd. Nu kan ik niet meer terug naar de mooie samsung achtergrondjes.

Weet niet precies wat je bedoelt, maar je kunt in de market Zedge downloaden. Dan krijg je onnoemelijk veel mooie achtergronden. Bij mij is het zo dat de achtergrond die ik op mijn gewone screens heb staan, ook in mijn lockscreen staat. Dus hoef niet te kiezen uit mijn galerij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:26:
[...]

Weet niet precies wat je bedoelt, maar je kunt in de market Zedge downloaden. Dan krijg je onnoemelijk veel mooie achtergronden. Bij mij is het zo dat de achtergrond die ik op mijn gewone screens heb staan, ook in mijn lockscreen staat. Dus hoef niet te kiezen uit mijn galerij.
oke, dat ga ik ook proberen, want die samsung afbeeldingen ben je ook snel zat denk ik. bedankt!

• Thenotorious
Ik zat net naar krasjes te 'zoeken' en ik heb er helaas 2 gevonden zelfs met een hoesje:(
Misschien toch een screenprotector kopen..

Im notorious

Thenotorious schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:50:
Ik zat net naar krasjes te 'zoeken' en ik heb er helaas 2 gevonden zelfs met een hoesje:(
Misschien toch een screenprotector kopen..
Gorilla glas krast ook gewoon hoor (okay, wat minder snel). Eén lullig klein zandkorreltje en je bent doomed.

• Thenotorious
Brad Pitt schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:55:
[...]

Gorilla glas krast ook gewoon hoor (okay, wat minder snel). Eén lullig klein zandkorreltje en je bent doomed.
ja maarja ik heb zo een lederen hoesje die eromheen komt ... ik moest bijna huilen toen ik de krasjes zag :'(
Nou maar gaan zoeken voor een goede screenprotector..

Im notorious

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 11:12
Thenotorious schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:58:
[...]

ja maarja ik heb zo een lederen hoesje die eromheen komt ... ik moest bijna huilen toen ik de krasjes zag :'(
Nou maar gaan zoeken voor een goede screenprotector..
Ik had de 3de dag ook al een aantal krasjes op mn scherm... denk ook zandkorreltje in mn broek... Geen verdere protectie ook. binnenkort een leren hoesje, maar ik vraag me af hoevaak ik dat ga gebruiken... Mijn desire had ook bijna geen krasjes verder en die had geen gorilla glas.
Ik stond wel even verbaasd dat ik uberhaupt krasjes had zo snel.... is niks voor mij :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:10

Oekol

waka waka hey hey

Gebruiken jullie hier WhatsApp of LiveProfile? Ik lees berichten dat LiveProfile 'markt' wint van WhatsApp en dat het voor altijd gratis blijft, voor android apple en BB is etc.
Welke ziet er het mooist uit, werkt het fijnst met de SGSII? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Oekol op 29-05-2011 22:16 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Ewivis
Leoon. schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:12:
Gebruiken jullie hier WhatsApp of LiveProfile? Ik lees berichten dat LiveProfile 'markt' wint van WhatsApp en dat het voor altijd gratis blijft, voor android apple en BB is etc.
Ik werk met Whatsapp, liveprofile ken ik helemaal niet en ben niet onbekend in de wereld van android... 8)7

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ewivis schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:18:
[...]

Ik werk met Whatsapp, liveprofile ken ik helemaal niet en ben niet onbekend in de wereld van android... 8)7
Kan kloppen, het is heel erg populair in Amerika en het komt nu pas overwaaien. Tot vandaag was ik er ook nog niet bekend mee! check: https://market.android.co...oid&feature=search_result

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Verwijderd

Leoon. schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:12:
Eerste keer at ik van LiveProfile hoor... Denk dat een over groot deel van de mensen Whatsapp gebruikt.

Misschien is het een kwestie van, wat de boer niet kent wat de boer niet lust maar Whatsapp werkt perfect bij mij en al mijn vrienden zitten op Whatsapp dus tja, dan blijf ik daarbij. :)

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:23:
[...]

Eerste keer at ik van LiveProfile hoor... Denk dat een over groot deel van de mensen Whatsapp gebruikt.

Misschien is het een kwestie van, wat de boer niet kent wat de boer niet lust maar Whatsapp werkt perfect bij mij en al mijn vrienden zitten op Whatsapp dus tja, dan blijf ik daarbij. :)
Ja dat snap ik ook wel, maar al mijn vrienden hebben ook WhatsApp. Maar vanmiddag zag ik ook al iemand op twitter zijn code tweeten van LiveProfile.

Om dit bericht gaat het:
Dankzij de verhalen dat WhatsApp berichten onversleuteld opslaat, accounts te kapen zijn en andere berichten dat WhatsApp onveilig zou zijn is LiveProfile opgedoken als potentiële vervanger. Deze applicatie werkt in grote lijnen hetzelfde als WhatsApp. LiveProfile heeft als toegevoegde waarde een profielpagina voor elke gebruiker. Ook is, net als bij BlackBerry’s Ping, een persoonlijke code nodig voordat berichten uitgewisseld kunnen worden. Ook kun je vanuit de applicatie berichten op Facebook en Twitter plaatsen. Dankzij het PIN nummer zijn ook personen die niet in de contactenlijst...

• Ewivis
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:23:
[...]

Ja precies. Ik gebruikte eerst Google Talk, daarna Whatsapp en nu ineens weer een andere... Ik blijf niet bezig natuurlijk. Whatsapp werkt prima op de SGS2 :) Laten we het daarom ook OT houden en het andere in de Applicaties topic plaatsen :)

Verwijderd

Leoon. schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:24:
[...]

Ja dat snap ik ook wel, maar al mijn vrienden hebben ook WhatsApp. Maar vanmiddag zag ik ook al iemand op twitter zijn code tweeten van LiveProfile.

Om dit bericht gaat het:

[...]
Ja concurrentie is een goede zaak zal ik zeggen. Whatsapp heeft op dit moment niet echt concurrentie dus als LiveProfile wel een veilige dienst belooft en Whatsapp het nalaat om hun gaten te dichten dan zullen mensen automatische overstappen. Maar voorlopig vindt ik het niet zo erg en blijf ik bij Whatsapp.

Dit gaat een beetje de OT kant op trouwens. Zullen we het hierbij laten?

Verwijderd

Ik gebruik G-MAIL op mijn telefoon ,maar er staat niet bij NIEUWE bericht maken? Iemand idee?

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:40
Menu en dan opstellen misschien?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

Staat nergens ??

Verwijderd

Gevonden , dank U

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 11:45
Inbox --> Menu --> Middelste knopje van de bovenste rij. Heet in het Engels compose of Nederlands opstellen.

Anders maak ff een screenshotje (back knop ingedrukt houden en druk op menu) en plak het hier.

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:10
Even een tip, laat jullie GS2 niet stuiteren op een stenen vloer vanaf broekzak hoogte, als hij op de chromenrand landt levert dit gegarandeerd een flinke deuk op en krassen =(

Verwijderd

In de scenemodus kun je kiezen voor "tekst". Dan wordt hij wel scherp.

Verwijderd

Zit hier met en probleempje, heb widgetlocker geinstalleerd maar telkens als ik mijn ram clear krijg ik weer
De standaard locker, hoe kan ik deze als default locker instellen?

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:15
toch nog even weer over de blauwe waas:P, wou dat ik nooit gelezen had. haha.
Blijft mieren******, maar er zijn blijkbaar toch toestellen die je in alle mogelijke standen kunt houden
waarbij er geen blauwe waas ontstaat. In principe stoor ik me er niet aan, maar ik kijk wel 100 x per dag hoe blauw hij is zegmaar;-) v/d week nog eens vergelijken met een toestel ergens in de winkel.

Het is mijn 3e samsung galaxy S2 en ben er een beetje klaar mee om hem weeeeer om te ruilen. voor hetzelfde geld heb ik weer een met een dooie pixel of één die vreselijk ruist bij geluidsopname. M.a.w. ben eigenlijk wel blij met deze, maar omdat het blijkbaar zonder een lichte blauwe waas(onder een hoek) kan vind ik et '''jammer''.

maar goed interessanter is: Waar zou de blauwe waas aan kunnen liggen?
Ik speel de komende weken mooi met dit exemplaar verder en wacht wel af of er nog veel meer mensen ''defecte'' toestellen krijgen. Ga samsung ook eens mailen met de vraag wat de technische verklaring is van de blauwe waas? Mochten er in de loop van tijd nog sgs2 toetstellen van de band rollen die ''helemaal goed zijn'' dan kan ie altijd nog voor garantie gefixed worden. Vind het eerst wel best zo :D

• Julian
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:38:
[...]

In de scenemodus kun je kiezen voor "tekst". Dan wordt hij wel scherp.
Goeie tip thx

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Dlocks schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:42:
[...]

[...]

Nu wil ik een S2 gaan bestellen mits het scherm 'normaal' reageert op aanrakingen. Weet iemand hoe dit bij de S2 is? Iemand misschien ervaringen met HTC HD of iPhone versus Samsung S1 of S2?
Ik gebruik dagelijks de SGS en de iPhone 4.
Als je gewend bent aan de iPhone 4 dan is de SGS 'iets minder gevoelig'.
Of, de iPhone heeft een 'gevoeliger' scherm ;)

Daar moest ik wel aan wennen omdat ik de SGS al zes maanden gebruikte voor ik de iPhone 4 kocht.
In het begin was het - zoals jij shrijft - dat het scherm al bijna reageerde voor ik het echt aanraakte.

Maar ik vind dat beide schermen heel goed werken en heb absoluut geen voorkeur voor wat betreft dagelijks gebruik :+

Verwijderd

[b][message=36129347,noline]Het is mijn 3e samsung galaxy S2 en ben er een beetje klaar mee om hem weeeeer om te ruilen. voor hetzelfde geld heb ik weer een met een dooie pixel of één die vreselijk ruist bij geluidsopname. M.a.w. ben eigenlijk wel blij met deze, maar omdat het blijkbaar zonder een lichte blauwe waas(onder een hoek) kan vind ik et '''jammer''.
Het toestel is op dit moment hopeloos moeilijk verkrijgbaar en jij zegt dat jij er al 3 hebt gehad? Hoe doe je dat?

Verwijderd

phobosdeimos schreef op zondag 29 mei 2011 @ 09:35:
Ik persoonlijk vind het altijd een goed idee om te wachten tot de tweede batch toestellen. Het zijn vaak die allereerste toestellen die problemen vertonen. Na een paar weken zijn die er uit, en is het toestel vlot op voorraad overal, en dan hebben ze meestal die kinderziektes er uit gewerkt.
En hoe kan je dan weten dat je er effectief eentje van de tweede (of derde) batch hebt en niet van de eerste ?
Ik heb de mijne een week of 2 geleden besteld, en verwacht hem deze week, of volgende week... Dus veronderstel ik dat het ook niet meer om een eerste batch gaat ?

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:58

The Wizard

Moderator Mobile
Wat versta je onder de 1e batch? Er worden (tien)duizenden per dag gemaakt.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-11 14:07
Hoe zet ik Swype weer AAN....had heb even uitgezet, maar krijg het nu niet gevonden waar het weer aan kan. ;)

Edit: Gevonden! -Google is your friend!-

[ Voor 16% gewijzigd door Pedr0 op 30-05-2011 08:26 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:48
Razer schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:10:
Even een tip, laat jullie GS2 niet stuiteren op een stenen vloer vanaf broekzak hoogte, als hij op de chromenrand landt levert dit gegarandeerd een flinke deuk op en krassen =(
Oei, dat lijkt mij erg vervelend.

• Phusebox
  • Laatst online: 22:17
Pedr0 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 08:21:
Hoe zet ik Swype weer AAN....had heb even uitgezet, maar krijg het nu niet gevonden waar het weer aan kan. ;)

Edit: Gevonden! -Google is your friend!-
Op een vak waar je kan typen longpress doen en dan invoer methode kiezen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

bij mij zijn op eens in de market bij mijn apps alles wat ik gedownload heb weg. ik heb men galaxy s 2 al een keer opnieuw opgestart, geen resultaat. ze staan nog wel bij men gewone app's allen dit is wel onhandig bij updaten enz. heeft iemand hier een mogelijke oplossing?

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11 22:39
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 08:47:
bij mij zijn op eens in de market bij mijn apps alles wat ik gedownload heb weg. ik heb men galaxy s 2 al een keer opnieuw opgestart, geen resultaat. ze staan nog wel bij men gewone app's allen dit is wel onhandig bij updaten enz. heeft iemand hier een mogelijke oplossing?
settings -> applications -> manage applications -> market, daar clear data

reboot voor zekerheid en bij openen market moet je weer even voorwaarden accepteren en daarna zou alles erin moeten staan

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:03
Probleem waar ik tegenaan loop:

Heb de schermbeveiliging ingesteld met een pincode.
Daarnaast heb ik ook een alarm ingesteld die mij 's ochtends netjes op tijd wekt.

Echter nadat ik dit alarm bij het afgaan heb uitgeschakeld, blijkt de meest rechterrij met cijfers 3,6,9 buiten beeld te vallen en kan ik mijn scherm niet meer unlocken.

Iemand anders ook dit probleem ervaren?

Enige oplossing is dan het toestel uitschakelen en daarna opnieuw starten.

Verwijderd

Mouki_9 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 08:52:
[...]

settings -> applications -> manage applications -> market, daar clear data

reboot voor zekerheid en bij openen market moet je weer even voorwaarden accepteren en daarna zou alles erin moeten staan
tnx het werkt!

• sc0pe
  • Laatst online: 06-06-2024
Julian schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:17:
OVerklokken zonder custom kernel, met root!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1101355

edit: @batsgeit, het feit dat de drivers niet compatiblel zijn met alle spelletjes is bekend, Gameloft komt langzaamaan met aan met aangepast versies van zijn spelletjes. Maar b.v. Fruit Nonja HD en andere spelletjes specifiek voor de Tegra2 werken niet. Zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1068567
Deze fruit ninja?

Afbeeldingslocatie: http://img841.imageshack.us/img841/5022/sc20110530090850.jpg

Ik moet wel toegeven dat een groot deel van de games (nog) niet werken op de SGII. Maar hopen dat hier gauw verandering in komt :)

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-11 12:24
morm schreef op maandag 30 mei 2011 @ 08:53:
Probleem waar ik tegenaan loop:

Heb de schermbeveiliging ingesteld met een pincode.
Daarnaast heb ik ook een alarm ingesteld die mij 's ochtends netjes op tijd wekt.

Echter nadat ik dit alarm bij het afgaan heb uitgeschakeld, blijkt de meest rechterrij met cijfers 3,6,9 buiten beeld te vallen en kan ik mijn scherm niet meer unlocken.

Iemand anders ook dit probleem ervaren?

Enige oplossing is dan het toestel uitschakelen en daarna opnieuw starten.
Geen probleem hier, en ik heb ook een pincode op het scherm en gebruik de standaard wekker van de S2.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:08
sc0pe schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:13:
[...]

Deze fruit ninja?

[afbeelding]

Ik moet wel toegeven dat een groot deel van de games (nog) niet werken op de SGII. Maar hopen dat hier gauw verandering in komt :)
Nee, hij had het over Fruit Nonja, dat lijkt me een heel ander spel O-) :+

Home Assistant configuratie

• Thenotorious
Ik wou de camera opstarten toen kreeg ik zwart beeld en de toetsen bleven licht geven.
Hij reageerde niet meer en toen moest ik dr batterij er uithalen en overnieuw opstarten toen had ik raar genoeg 10% batterij verloren...
iemand anders ook ooit dit gehad?

Im notorious

• sc0pe
The_Fes schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:22:
[...]

Nee, hij had het over Fruit Nonja, dat lijkt me een heel ander spel O-) :+
Scherp :+

Ik merk nu toch echt verbetering in duur van mijn accu. Verder geen updates (behalve die camera joke) of nieuwe software geïnstalleerd de afgelopen dagen. Haal nu toch met "normaal gebruik" een nette 20h en heb nog 43% over. Ik begin bijna te twijfelen of ik hem nog wel wil ruilen :) .

• Phusebox
Bij mij was de geweldige accuduur een one-off. Zit nu weer terug op 15 uur en dan is ie op 5%.

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 07:22:
[...]

Het toestel is op dit moment hopeloos moeilijk verkrijgbaar en jij zegt dat jij er al 3 hebt gehad? Hoe doe je dat?
1e gehaald bij MM Arnhem, thuis gelijk dode pixel gezien, volgende terug ingeleverd(geen voorraad). Weekje moeten wachten. Nieuwe, maar al uit de verpakking, nja goed toch maar meenemen. Thuis zien dat er wel wat gebruikerssporen op zaten (krasjes/slijtage) toen hoorde ik dus dat geluidsopname helemaal gaar was van dat toestel, maar dat was afgelopen vrijdag avond. Kon dus niet meer naar Arnhem. Afgelopen zaterdag was ik in Groningen, daar naar de MM gestapt, verhaal uitgelegd....hmm hmm hmmm. Akkoord we hebben er net weer 2 op voorraad, hier heb je er 1. Dus, zo heb ik het voor elkaar gekregen.
Wel geluk gehad met de prijzen. zit nogal verschil tussen de verschillende vestigingen.
MM arnhem (550, maar gekocht voor 500) bij 2e toestel zat er een korting met vakantiegeld blabla op en werd het 474. Met die bon naar Groningen geweest dus waar die 599 kost:x, maar gewoon voor de 474 mee kunnen krijgen. Maargoed, deze voldoet :-)

• sc0pe
Phusebox schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:13:
Bij mij was de geweldige accuduur een one-off. Zit nu weer terug op 15 uur en dan is ie op 5%.
Ben toch wel benieuwd naar de totale tijd dat je beeldscherm heeft aangestaan. Dit is bij de enige Batterij vreter op het moment.

• Phusebox
sc0pe schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:18:
[...]

Ben toch wel benieuwd naar de totale tijd dat je beeldscherm heeft aangestaan. Dit is bij de enige Batterij vreter op het moment.
1u52m

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:33

BioHazard

*\o/*

Ik heb pas een feestje gehad, waarna ik ben blijven crashen bij iemand. Ik heb toen die nacht niet kunnen laden. De telefoon heeft het nét geen 2 dagen volgehouden. Dus 15 uur, i dont get it....

[ Voor 11% gewijzigd door BioHazard op 30-05-2011 10:21 ]

• simthadim
  • Laatst online: 02-11 11:02
Kak, moest net een foto maken van een klein wit oppervlakte (bezaaid met allerlij kleuren) en begin me nu toch echt dood te ergeren aan die rode vlek... eerste keer dat het me opvalt op een 'normale' foto i.p.v. een specefiek wit blaadje.

Verwijderd

Iemand enig idee of het mogelijk is een wii remote aan te sluiten op een galaxy s2?? Het wil me tot nu toe nog niet lukken.

Gameloft betalen via sms werkt trouwens ook voor geen meter :?

• Phusebox
BioHazard schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:20:
Ik heb pas een feestje gehad, waarna ik ben blijven crashen bij iemand. Ik heb toen die nacht niet kunnen laden. De telefoon heeft het nét geen 2 dagen volgehouden. Dus 15 uur, i dont get it....
En het is dus geen defect; zoals er eerst werd geroepen steeds; want zaterdag had ik dus een gemiddelde van 2,5% over 16 uur.

Eergisteren: 2,5% verbruik per uur gemiddeld bij normaal gebruik
Gisteren: 6,3% verbruik per uur gemiddeld bij vrijwel identiek gebruik, misschien zelfs nog minder
Vandaag: 4,3% verbruik per uur gemiddeld (pas een krappe 4 uur onderweg) bij nauwelijks gebruik

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:33

BioHazard

*\o/*

Phusebox schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:26:
[...]

En het is dus geen defect; zoals er eerst werd geroepen steeds; want zaterdag had ik dus een gemiddelde van 2,5% over 16 uur.

Eergisteren: 2,5% verbruik per uur gemiddeld bij normaal gebruik
Gisteren: 6,3% verbruik per uur gemiddeld bij vrijwel identiek gebruik, misschien zelfs nog minder
Vandaag: 4,3% verbruik per uur gemiddeld (pas een krappe 4 uur onderweg) bij nauwelijks gebruik
Ja, het blijft een apart verhaal. :?

• sc0pe
Ja ik ook... zie:

Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/417/sc20110530102207.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/4894/sc20110530102201.jpg

Scherm helderheid staat op 50%. Verder staat wifi 24/7 aan. En het syncen op de standaard waarde.

• Phusebox
sc0pe schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:27:
[...]

Ja ik ook... zie:

[afbeelding]

[afbeelding]

Scherm helderheid staat op 50%. Verder staat wifi 24/7 aan. En het syncen op de standaard waarde.
Wow jij durft zelfs een spelletje te spelen. Ik deed laatst een uur een of ander suf spelletje dat grafisch niks voorstelde, in 1 uur 35% accu weg.

• simthadim
  • Laatst online: 02-11 11:02
Phusebox schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:31:
[...]

Wow jij durft zelfs een spelletje te spelen. Ik deed laatst een uur een of ander suf spelletje dat grafisch niks voorstelde, in 1 uur 35% accu weg.
Zou er dan bijna een custom rom op willen zetten, in de hoop dat het daar beter mee gaat...

Verwijderd

vraagje, hopelijk nog niet al 10x aan bod gekomen:

Heb m'n SGSII nu al een paar dagen, maar merk dat het scherm wel heel erg krasgevoelig is i.v.m m'n ouwe iPhone. Ik wil graag een screenprotector aanschaffen, maar geen idee waar ik ze kan bestellen en welke een goede deal zijn.

Iemand hier ervaring mee ? Liefst geen 2 weken levertijd :)
Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .