Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:30:
[...]

Pull down menu is al goed maar liefst met een grijze foto zoals deze(http://dentistsurrey.net/...ploads/2011/01/grey-1.jpg) in een compleet donkere kamer. 1tje met full brightness, 1tje op laagste brightness...
Als ik het bij jou niet zie, stuur ik mijne terug, want ben serieus aan het twijfelen. Als he tmogelijk is om een zonder de gele tint te hebben wil ik hem wel, anders hou ik deze maar.

alvast bedankt!
Ik heb de mijne net geretourneerd. Het exemplaar bij de Media Markt in Rotterdam centrum had dezelfde gele waas. Welliswaar minder dan de mijne.

Ik wacht op de 2e batch.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazl123
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-12-2011
Is er ook een manier om sommige mappen uit in het album te verbergen, zoals systeem mappen van applicaties e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
OMG, ik ga Conkers Bad Fur Day dus EINDELIJK kunnen spelen, en dan nog wel op mijn mobiele telefoon!

Wie had dat nou kunnen denken?

Moet je telefoon geroot zijn om een emulator te draaien?
En waar haal je dan de ROMs?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bedman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-07-2011
Heeft iemand hier ervaring met VillainROM, is het aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:11:
[...]

Ik heb de mijne net geretourneerd. Het exemplaar bij de Media Markt in Rotterdam centrum had dezelfde gele waas. Welliswaar minder dan de mijne.

Ik wacht op de 2e batch.
En wanneer komt de 2e batch? Zelf heb ik mijne bij de pdashop gekocht met een levering van 13 mei. Ik zat dus al bij "hun 2de batch". Nu leveren ze 31 mei...

Heb ook gewoon schrik dat ik nog een slechter toestel zou krijgen met dode pixels ofzo, dan kan het spelletje weer opnieuw beginne. Ik heb hiervoor al 2 incredible s gewisseld, ene opdat de linkerkant van het scherm roze was ipv wit(maar echt erger dan deze gele waas op grijs), en eentje omdat de achterkant echt enorm fel kraakte en niet pastte.

ZO lijkt er altijd wel iets te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Mitashi schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:44:
Mijn scherm is ook kapot. Ik zag gisteravond tijdens het browsen ineens een lichte vlek. Wat blijkt, waar het toetsenbord zit als je typt in portraitmode is het scherm veel lichter dan de rest. Dit valt vooral op bij een lage helderheid.

Laagste helderheid:
[afbeelding]
Hoogste helderheid:
[afbeelding]
Het is niet duidelijk te zien op de foto's. Ook tijdens veel kleuren valt het niet op, maar tijdens browsen erger ik mij eraan.

Misschien is het een soort van burn-in? Ik heb namelijk het standaard toetsenbord en deze in zwart. Misschien is alles boven mijn toestenbord wel een beetje ingebrand en daardoor blijft het toetsenbord achter? Misschien moet ik een wallpaper maken die aan de bovenkant zwart is en ter hoogte van het toetsenbord wit wordt, en deze even een uurtje aan laten staan op volle helderheid? Zodat deze ook een beetje inbrandt.

Zit bij Hi namelijk en denk dat als ik m inlever dat ik lang kan gaan wachten;e. Ook heb ik 'm geroot dus moet ik eerst zo'n Jig kopen.
Ik geloof je wel maar de foto's zijn gewoon compleet grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordMocro schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:58:
[...]

Ik geloof je wel maar de foto's zijn gewoon compleet grijs.
Neen toch niet, duidelijk te zien. Ook naar de linkerkant toe. Daarom dus dat ik nog altijd sceptisch ben over telefoon van mensen die zeggen geen gele tint links te hebben. Ze nemen het gewoon niet waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:28
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:48:
[...]

En wanneer komt de 2e batch? Zelf heb ik mijne bij de pdashop gekocht met een levering van 13 mei. Ik zat dus al bij "hun 2de batch". Nu leveren ze 31 mei...

Heb ook gewoon schrik dat ik nog een slechter toestel zou krijgen met dode pixels ofzo, dan kan het spelletje weer opnieuw beginne. Ik heb hiervoor al 2 incredible s gewisseld, ene opdat de linkerkant van het scherm roze was ipv wit(maar echt erger dan deze gele waas op grijs), en eentje omdat de achterkant echt enorm fel kraakte en niet pastte.

Was 13 mei niet nog de eerste batch? Overigens kreeg ik hem de 20ste en heb ik ook zo'n gele waas aan de linkerkant. Ook heb ik een dode pixel, maar zodra ze hem terug op voorraad hebben bij Coolblue mag ik hem gaan omruilen, ik hoop ook dat Samsung intussen al iets heeft gedaan aan die gele waas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:00:
[...]

Neen toch niet, duidelijk te zien. Ook naar de linkerkant toe. Daarom dus dat ik nog altijd sceptisch ben over telefoon van mensen die zeggen geen gele tint links te hebben. Ze nemen het gewoon niet waar...
Degene die ik citeer heeft het over een vlek, en niet over een gele lijn. Uiteraard zie ik wel dat het niet compleet grijs is bij een van de randen, maar daar had degene het niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo... schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:09:
[...]

Was 13 mei niet nog de eerste batch? Overigens kreeg ik hem de 20ste en heb ik ook zo'n gele waas aan de linkerkant. Ook heb ik een dode pixel, maar zodra ze hem terug op voorraad hebben bij Coolblue mag ik hem gaan omruilen, ik hoop ook dat Samsung intussen al iets heeft gedaan aan die gele waas.
Neene, sommigen hadden hem al bijna een week eerder... Dus kan je dan spreken van 1ste en 2de batch? Of gewoon een deel 1ste batches dat later is aangekomen ofzo:d.

Ja 31 mei staat als verwachte leverdatum. Ik heb het probleem al aangekaard, ze hebben me een paar dagen geleden dan zo een klachtenformulier bezorgd en " the usual" om hem terug te sturen; Ben nu wel aan het twijfelen om dit te doen. Maar moet binnen de 7 dagen teruggestuurd worden... Iemand een idee wat er gebeurd als dit later is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 15:01
lordMocro schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:14:
[...]

Degene die ik citeer heeft het over een vlek, en niet over een gele lijn. Uiteraard zie ik wel dat het niet compleet grijs is bij een van de randen, maar daar had degene het niet over.
Klopt, ik had het ook niet over een gele lijn. Maar zien jullie niet dat op ongeveer 2/3 een lichter vlak begint? Aan de rechterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie't ik zie't ook die waas :)

Volgens mij is die gele waas een feature een subtiele schaduw, en geen defect, ik zie het nu ook in de samsung browser maar alleen als ik niet scroll, zodra ik stop met scrollen zie ik de "waas"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Als het je stoort moet je gewoon weer een Nokia met een groen-zwart scherm nemen, daar zal je geen last hebben van een gele gloed, korte batterijtijd, dooie pixels, etc, etc. Dan zijn er ook nog mensen die op zoek gaan naar iets om over te klagen, terwijl als ze het toestel gewoon gebruiken zonder elke µm te inspecteren, ze hoogstwaarschijnlijk alleen de roze gloed bij de camera hadden gezien.

Ik ben (vooralsnog) vooral heel positief over m'n S2 en vind alleen de warmte af en toe minder, maar dat heb je nou eenmaal bij een dualcore processor in zo'n klein apparaat.

[ Voor 27% gewijzigd door Framoes op 25-05-2011 14:28 . Reden: quote weggehaald, was niet aan een persoon gericht, maar algemeen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 15:01
Framoes schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:26:
[...]

Als het je stoort moet je gewoon weer een Nokia met een groen-zwart scherm nemen, daar zal je geen last hebben van een gele gloed, korte batterijtijd, dooie pixels, etc, etc. Dan zijn er ook nog mensen die op zoek gaan naar iets om over te klagen, terwijl als ze het toestel gewoon gebruiken zonder elke µm te inspecteren, ze hoogstwaarschijnlijk alleen de roze gloed bij de camera hadden gezien.

Ik ben (vooralsnog) vooral heel positief over m'n S2 en vind alleen de warmte af en toe minder, maar dat heb je nou eenmaal bij een dualcore processor in zo'n klein apparaat.
Ik zit echt niet elke nanometer te inspecteren hoor. Ik neem aan dat browsen op het internet heel normaal is voor een smartphone? Daar viel het mij gewoon direct op.

En tsja, misschien vind ik wel dat jij je ergert aan dingen die er niet zijn, ik heb bijvoorbeeld helemaal geen last van hitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:22:
Ik zie't ik zie't ook die waas :)

Volgens mij is die gele waas een feature een subtiele schaduw, en geen defect, ik zie het nu ook in de samsung browser maar alleen als ik niet scroll, zodra ik stop met scrollen zie ik de "waas"
Nogmaals, dat gele gedoe ziet iedereen op de foto. :p Maar de geciteerde persoon heeft het over wat anders, wat ik niet zie, zelfs niet na de aanwijzing van Mitashi.

Kan ook aan mijn monitor liggen, ik heb geen dell ultrasharp die alles near perfect weergeeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:14:
[...]

Neene, sommigen hadden hem al bijna een week eerder... Dus kan je dan spreken van 1ste en 2de batch? Of gewoon een deel 1ste batches dat later is aangekomen ofzo:d.

Ja 31 mei staat als verwachte leverdatum. Ik heb het probleem al aangekaard, ze hebben me een paar dagen geleden dan zo een klachtenformulier bezorgd en " the usual" om hem terug te sturen; Ben nu wel aan het twijfelen om dit te doen. Maar moet binnen de 7 dagen teruggestuurd worden... Iemand een idee wat er gebeurd als dit later is?
Ik heb die mail ook gehad, maar heb toen gebeld, en ze zeiden dat ik mocht wachten totdat ze hem in stock hadden. Het was namelijk een standaard mailtje dat iedereen kreeg. Dus als ik jou was zou ik ook eens bellen.
Ik had natuurlijk wel een dode pixel, en normaal mag je hem er dan gewoon direct omruilen, maar aangezien ze momenteel geen stock hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:48:
[...]

Incredible S heb ik ook geretourneerd :+ Mijn oorspeaker kraakte enorm. Hierdoor besloten om toch maar weer voor Samsung degelijkheid te gaan.

Morgen komt er nog een S2 binnen voor me. Ik ga hem even bekijken voor dooie pixels en gele waas. Als dat niets is bestel ik hem na 8 juni.
Framoes schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:26:

Ik was ook tevreden, alleen is het scherm een van de grootste redenen om voor de S2 te gaan. Het scherm moet gewoon goed zijn. Je vergelijking slaat dan ook nergens op. Als jij een monitor koopt met enorme backlight bleeding of dooie pixels ga je er toch ook mee terug? Of ben je dan blij dat de speakers het in ieder geval wel goed doen?

Ik ben best kritisch met dit soort dingen. Kraakjes in de behuizing of iets dergelijks boeien mij dan weer totaal niet. Scherm moet goed zijn, je moet er goed mee kunnen bellen en hij moet betrouwbaar zijn.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Mitashi schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:29:
[...]

Ik zit echt niet elke nanometer te inspecteren hoor. Ik neem aan dat browsen op het internet heel normaal is voor een smartphone? Daar viel het mij gewoon direct op.

En tsja, misschien vind ik wel dat jij je ergert aan dingen die er niet zijn, ik heb bijvoorbeeld helemaal geen last van hitte.
Ik zeg ook niet dat jij dat doet, maar er zijn mensen die echt op zoek lijken te gaan naar iets om over te klagen. Dan krijg je na een week een nieuw toestel. En dan? Is er vast daar ook wel iets mee. Het is geen ouderwetse Nokia met 2 functies en een tweekleurenscherm. De kans is daarom groter dat er iets niet 100% is. Niet dat het oke is dat niet alles helemaal perfect is, want je betaalt er tenslotte voor, maar het is stiekem wel te verwachten.

Volgens mij verschilt de intensiteit van de vlekken, want ik kan na grondig inspecteren niks zien. De warmte is na de KE2 update wel minder, maar als ik Robo Defense speelde kon ik na een paar minuten zo ongeveer een ei bakken op het scherm.
BillSpaarbank schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:34:
Ik was ook tevreden, alleen is het scherm een van de grootste redenen om voor de S2 te gaan. Het scherm moet gewoon goed zijn. Je vergelijking slaat dan ook nergens op. Als jij een monitor koopt met enorme backlight bleeding of dooie pixels ga je er toch ook mee terug? Of ben je dan blij dat de speakers het in ieder geval wel goed doen?

Ik ben best kritisch met dit soort dingen. Kraakjes in de behuizing of iets dergelijks boeien mij dan weer totaal niet. Scherm moet goed zijn, je moet er goed mee kunnen bellen en hij moet betrouwbaar zijn.
Dooie pixels accepteer ik ook niet, maar een roze vlek op de camera die met software te maken heeft of een gele vlek die je alleen maar vaag ziet als je de notificatiebalk naar beneden haalt zijn voor mij geen redenen om mijn telefoon om te ruilen. Ik ben al lang blij dat ik 'm heb.

Mocht het overigens erger zijn, dan begrijp ik het weer wel. Misschien was ik wat ongenuanceerd.

[ Voor 32% gewijzigd door Framoes op 25-05-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Op XDA zegt iemand dat zijn batterijduur veel beter is als hij Launcher Pro Plus gebruikt ipv TouchWiz 4.

Meer mensen ervaringen van die soort? Ik heb namelijk geen problemen met TW4, maar als het helpt ben ik bereid om Launcher Pro Plus te kopen (de persoon had het namelijk specifiek over die versie).

Ben ook benieuwd of je geen problemen krijgt met Launcher Pro, of dat het gewoon een app is, die geen kwaad kan. Zoja, dan ben ik bereid het zelf te gaan testen

[ Voor 5% gewijzigd door Pyrone89 op 25-05-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:20:
Ben ook benieuwd of je geen problemen krijgt met Launcher Pro, of dat het gewoon een app is,
die geen kwaad kan. Zoja, dan ben ik bereid het zelf te gaan testen
Waarom zou die kwaad kunnen doen? Het is gewoon een launcher and that's it.
Download 'LauncherPro' even uit de markt, zodat je kan wennen aan de interface, bevalt die, koop dan de Plus.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Kan die gele waas geen lijm zijn? Bij de iPhone/iPad hadden ze ook last van gele vlekken, dat bleek nog niet droge lijm te zijn. Is misschien hier ook het geval. Of praat ik poep?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Pyrone89 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:20:
Op XDA zegt iemand dat zijn batterijduur veel beter is als hij Launcher Pro Plus gebruikt ipv TouchWiz 4.

Meer mensen ervaringen van die soort? Ik heb namelijk geen problemen met TW4, maar als het helpt ben ik bereid om Launcher Pro Plus te kopen (de persoon had het namelijk specifiek over die versie).

Ben ook benieuwd of je geen problemen krijgt met Launcher Pro, of dat het gewoon een app is, die geen kwaad kan. Zoja, dan ben ik bereid het zelf te gaan testen
Ik gebruik vanaf dag 1 Launcher Pro Plus op mijn GSII en voor mij zijn de batterij problemen ook totaal onbekend. Dus het zou best zo kunnen zijn wat op XDA gezegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
zonoskar schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:31:
Kan die gele waas geen lijm zijn? Bij de iPhone/iPad hadden ze ook last van gele vlekken, dat bleek nog niet droge lijm te zijn. Is misschien hier ook het geval. Of praat ik poep?
http://www.engadget.com/2...-away-with-a-bit-of-time/

Is wat ik kan vinden, je zou maar zo gelijk kunnen hebben. Ik heb zelf het toestel nog niet, maar het lijkt me vreselijk als het blijvend is.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
zonoskar schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:31:
Dat zou verklaren waarom ik niks zie, ik heb 'm een paar keer flink warm laten worden. Misschien is de lijm toen gedroogd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Lijkt er wel verdomd veel op :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:17
Ik weet 100% zeker dat het bij mij geen lijm is iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me ook echt af wat het kan zijn die gele waas :?

Bij mij is het scherm links echt tot op 1/3 een stukkie donkerder als rechts waar het echt grijs is, links geel/bruinig echt redelijk goed te zien in een volledig donkere ruimte met pulldownmenu of die 2 links met grijze webpaginas.

En kwam dr gister achter na het bekijken van 't scherm in een donkere ruimte op verschillende van die grijze webpaginas dat ik een iets lichtere kring heb rechtsonder van het scherm heb, niet te zien op wit of zwarte achtergrond of tijdens het testen met meerdere deadpixeltesters (ook volledig grijze pixeltestachtergrond) net een soort van afdruk van een zuignappie.

Ik weet het nu echt niet meer mensen :? 8)7

Ik heb de neiging om nu richting stad te rijden in de hoop daar bij de MM of andere zaken een toestel aan te treffen waar het beeld wel beter of helemaal goed is ter vergelijking :/

Ik heb tot en met komende vrijdag om iig terug te gaan met mn toestel naar de Hishop waar ik hm afgelopen vrijdag heb meegenomen toen 1 vd 2 om heb te ruilen voor een beter exemplaar, al moet ik dan nog 2 weken wachten maar wat als ik dan een minder toestel met misschien dezelfde rare gele waas of zelfs dode niet werkende pixels mee krijg 8)7

Ik heb iig totaal geen problemen met het toestel zoals die batterydrain nu ik hem 3 keer ofzo goed heb opgeladen vind ik de batterijduur best behoorlijk als ik niet constant zit te spelen(KE2)

Wat ik ook gek vind is dat alle pixeltesters geen defekte pixels aangeven maar als ik een grijze of zwarte website open ik compleet in de uiterste hoek linksonder een witpuntje heb oplichten kan iemand mij vertellen of dat wel een defektepixel is of wat anders, of misschien iemand precies hetzelfde heeft?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
[b][message=36103361,noline]
...
Wat ik ook gek vind is dat alle pixeltesters geen defekte pixels aangeven maar als ik een grijze of zwarte website open ik rechts compleet in de hoek een witpuntje heb oplichten kan iemand mij vertellen of dat wel een defektepixel is of wat anders?
Het puntje draait mee als je scherm roteert? Dat had ik tenminste op KE2, op KE7 heb ik het puntje nooit meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Laatst online: 12-09 14:32
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:47:
Bij mij is het scherm links echt tot op 1/3 een stukkie donkerder als rechts waar het echt grijs is, links geel/bruinig echt goed te zien in een volledig donkere ruimte met pulldownmenu of die 2 links met grijze webpaginas.
Ik kan dit echt niet ontdekken bij mij, hoe erg ik ook mijn best doe.
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:47:Ik heb iig totaal geen problemen met het toestel zoals die batterydrain nu ik hem 3 keer ofzo goed heb opgeladen vind ik de batterijduur best behoorlijk als ik niet constant zit te spelen(KE2)
Wanneer kun je spreken van een batterydrain? Mijn toestel gaat precies een dag mee. op dit moment gaat mijn tel 8u 48 op de accu mee. Waarvan het display 1 u 29 aan stond. Dit is 43 %. Gps 4 min aan. Android systeem gebruikt 12 % voor 22 en een halve minuut. En ik heb nu nog 59 % accu. Naar mijn idee redelijk?
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:47:Wat ik ook gek vind is dat alle pixeltesters geen defekte pixels aangeven maar als ik een grijze of zwarte website open ik rechts compleet in de hoek een witpuntje heb oplichten kan iemand mij vertellen of dat wel een defektepixel is of wat anders?
Ik heb hetzelfde alleen dan links onderin. Maar als je dan op opties o.i.d. klikt is het gewoon weer zwart. Denk dat dat iets met de software te maken heeft :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazl123
Dat witte puntje is volgens mij wat anders, want als je vervolgens gaat scrollen gaat het puntje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:55:
[...]

Het puntje draait mee als je scherm roteert? Dat had ik tenminste op KE2, op KE7 heb ik het puntje nooit meer gezien.
Klopt puntje draaid ook mee van links onder naar links boven in liggende view!

Ik wil nu via kies gaan proberen de KE7 update te gaan doen of nog niet beschikbaar daar of af te raden, KE2 ging ook via kies binnen 10 minuten zonder problemen dus ook niet die batterydrain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb ook een paar keer zo'n wit puntje gezien, alleen bij mij is het helemaal links onderin de hoek. Ik weet zeker dat het geen dode pixel is want ik heb het maar een paar keer gezien op een donkere achtergrond en dan specifiek alleen in de browser. In TW, games of andere applicaties zie ik het niet, dus het moet aan de software liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik dit aan de praat krijgen dan?

Waar vind ik die spellen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:11
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:47:

.....

Wat ik ook gek vind is dat alle pixeltesters geen defekte pixels aangeven maar als ik een grijze of zwarte website open ik compleet in de uiterste hoek linksonder een witpuntje heb oplichten kan iemand mij vertellen of dat wel een defektepixel is of wat anders, of misschien iemand precies hetzelfde heeft?
geen zorgen dat puntje heb ik, en zodra ik scroll verdwijnt ie en als ik stop met scrollen verschijnt ie weer, dus lijk met niet dat het een pixel is :)

maar ik vraag me toch af of mijn scherm nu ook wat mankeer (begin een beetje paranoia te worden :P)
dit is mijn telefoon met het grijze plaatje van pagina 43/44:
op volle helderheid:
Afbeeldingslocatie: http://img685.imageshack.us/img685/6505/dsc00133ya.jpg

op laagste helderheid:
Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/115/dsc00138r.jpg

ik zelf zie eigenlijk niks, maar dat deed ik bij die andere ook al niet, dus ik vraag me af of mijn scherm het heeft en zo ja waar ik dan naar moet kijken?

ik weet het: waarom vragen naar een defect als je het zelf toch niet ziet. Dit, omdat ik vorige week een galaxy S2 heb omgeruild die een batterij temp van 53 graden bereikte dus ik heb nog tot aankomende zaterdag om te checken of deze helemaal goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Devilan Let op je linkerkant van het scherm in een volledig donkere ruimte bij het bekijken van die grijze webpaginas of dropdownmenu op een donkere iets gelige waas aan de linkerkant naar rechts toe word het scherm lichter grijs.

Ik heb hetzelfde als jou van dat beetje paranoia worden en wel of niet teruggaan voor een nieuwe aangezien deze voor de rest alles perfekt doet tot dusver maar nu kan het nog binnen die 8 dagen, strax niet meer en ben ik hm misschien weken kwijt met het risico dat ie terug komt met het verhaal "we zien nix en repareren dus ook nix"

Het valt me op de eerste foto van jou op dat deze gewoon goed is dus grijs zoals het hoord, op de 2de foto valt me wel een wat lichtere kring op of meen ik dat maar te zien.

Dat witte puntje heeft dus iedereen in de browser en al gemeld bij KE7(niet via kies nog te krijgen) weg te zijn en verplaats zich ook naar linksboven in liggende stand dus ga ik ervan uit softwarematig op te lossen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:11
als je die lichtere kring in het midden bedoeld, denk ik dat dat ligt aan mijn camera :P Ik heb verschillende gemaakt maar deze kwam er het beste uit, want op mijn telefoon zelf is het lang niet zo erg. :D

maar inderdaad, ergens wil je dat je telefoon perfect is dus ga je toch een beetje lopen zoeken of er niks mis mee is.... zeker gezien het feit dat je er nu nog wat mee kan en straks niet meer (of althans lastig en moeizaam waarschijnlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 21:24
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:30:
[...]

Pull down menu is al goed maar liefst met een grijze foto zoals deze(http://dentistsurrey.net/...ploads/2011/01/grey-1.jpg) in een compleet donkere kamer. 1tje met full brightness, 1tje op laagste brightness...
Als ik het bij jou niet zie, stuur ik mijne terug, want ben serieus aan het twijfelen. Als he tmogelijk is om een zonder de gele tint te hebben wil ik hem wel, anders hou ik deze maar.
Ik heb net flink zitten turen in een donkere bezemkast. :+

Helderheid op maximaal, helderheid op minimaal. Nu zie ik dat bepaalde stukken wellicht iets minder helder zijn dan andere stukken, maar het is wel heel minimaal. Dus misschien is het scherm in extreme omstandigheden heeeeeeeel licht vlekkerig, maar als het al te zien is, is het alleen te zien in extreme omstandigheden.

Van een gele waas is absoluut geen sprake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:22:
[...]

GPS Aids heeft geholpen! nu heb ik meestal na 3-4 seconden een GPS fix
bedankt voor de tip
GPS Aids!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Aids is niet AIDS...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazl123
dazl123 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:30:
Is er ook een manier om sommige mappen uit in het album te verbergen, zoals systeem mappen van applicaties e.d.?
Kijk misschien is het maar een klein berichtje maar heeft er niemand een oplossing voor dit euvel?

Is er een manier om een andere album applicatie te installeren of zijn er opties binnen het album om aan te geven welke mappen er weergegeven zouden moeten worden?

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
GuiltyNL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:33:
[...]

Ik heb net flink zitten turen in een donkere bezemkast. :+

Helderheid op maximaal, helderheid op minimaal. Nu zie ik dat bepaalde stukken wellicht iets minder helder zijn dan andere stukken, maar het is wel heel minimaal. Dus misschien is het scherm in extreme omstandigheden heeeeeeeel licht vlekkerig, maar als het al te zien is, is het alleen te zien in extreme omstandigheden.

Van een gele waas is absoluut geen sprake.
Ook maar net even gedaan, ik moet goed kijken als hij op max helderheid staat, maar ik zie het wel en minimaal zie ik het wel beter... maar /care vind het niet boeiend eigenlijk... als ik nooit dit forum had gelezen had ik et niet eens gezien waarschijnlijk. Maar ik kan begrijpen dat andere mensen het erg storend vinden!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft een ongelukkig gekozen naam...maar goed als het helpt zeggen we dam maar.
Weer ontopic dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:13:
[...]

Blijft een ongelukkig gekozen naam...maar goed als het helpt zeggen we dam maar.
Weer ontopic dan maar.
Aid(s) is een heel normaal woord in de engelse taal hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dazl123 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:05:
Kijk misschien is het maar een klein berichtje maar heeft er niemand een oplossing voor dit euvel?
Gebruik zelf al tijden QuickPic hiervoor. Sowieso way sneller en mappen naar wens uit-en aan te zetten :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

http://dictionary.reference.com/browse/aid

offtopic

[ Voor 18% gewijzigd door spanx op 25-05-2011 17:20 ]

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Kunnen we stoppen met het offtopic gepraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Brad Pitt schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:16:
[...]

Gebruik zelf al tijden QuickPic hiervoor. Sowieso way sneller en mappen naar wens uit-en aan te zetten :)
:Y ...en de gallery in de prullenbak mikken. By the way: "GPS Aids" is magic voor je fix en accuraat.

Edit: Als navigatiesoftware kan ik NDrive aanraden.

[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 25-05-2011 17:38 . Reden: toevoeging ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:29:
:Y ...en de gallery in de prullenbak mikken.
Dat deed ik voor de S2 inderdaad altijd. Nu "dus" ook. Was niet handig aangezien er een app was (ben ff kwijt welke) die persé de default Gallery app wilde gebruiken en dus FC'te. (boosdoener was dus Widgetlocker...)

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 25-05-2011 17:48 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
418O2 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:14:
[...]

Aid(s) is een heel normaal woord in de engelse taal hoor
Als het om ontwikkelingshulp gaat is het 'aid', maar als het gaat om iemand die je helpt/ondersteund is het 'aide'.

Ik weet het, het is offtopic, maar ik geef aan dat de app verkeerd is gespeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Blijft mooi om dit in Senstation reviews te lezen ;)

We’d stick with the stick-thin, stupidly-fast Samsung Galaxy S 2: it may not have a movie download service but its screen, sheer power and same basic OS help keep its crown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Razer schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:53:
Blijft mooi om dit in Senstation reviews te lezen ;)

We’d stick with the stick-thin, stupidly-fast Samsung Galaxy S 2: it may not have a movie download service but its screen, sheer power and same basic OS help keep its crown.
Ik ben ook zeer verbaasd, op youtube staan een hoop filmpjes waar de S2 de Sensation echt compleet wegvaagt qua prestaties... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:55

BPP

Deze week even de SGS2 voor 364 euro bij MM bestellen. (Ja ik werk daar :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanskuiper24
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 10:38
BPP schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:55:
mij er ook eentje voor die prijs :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ik wil er ook wel twee voor 364 euro.
PM me maar.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:17
599 kost hij bij MM ;) serieuze korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
frye schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:54:
[...]

499,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

frye schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:54:
[...]

529,-

p.s het is natuurlijk van mijn eigen personeelskorting.

[ Voor 14% gewijzigd door BPP op 25-05-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
BPP schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:58:
[...]

529,-

p.s het is natuurlijk van mijn eigen personeelskorting.
Ja dat snap ik ;)
Daarom zeg ik, bestel er met je personeelskorting even drie.

Twee voor mij ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Ik heb een vraagje over kies op de mac..
Is deze er wel? Ik heb op de samsung site gezocht en kon alleen kies mini vinden..

Maar dan krijg ik de melding dat de telefoon er niet voor geschikt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

DutchManticore schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:00:
[...]

Ja dat snap ik ;)
Daarom zeg ik, bestel er met je personeelskorting even drie.

Twee voor mij ook :P
haha, helaas. Die heb ik nodig voor andere dingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMaes
  • Laatst online: 04-09 23:14
Heeft er al iemand een MHL kabel?

Ik vraag me af of elke willekeurige micro usb -> hdmi kabel werkt of dat deze persé MHL certified moet zijn.

Heb in ieder geval 2 dingen gevonden op expansys.nl

http://www.expansys.nl/expansys-mhl-to-hdmi-adapter-black-218572/
http://www.expansys.nl/samsung-mhl-micro-usb-micro-hdmi-adapter-for-galaxy-s-ii-217883/

Heb deze nog niet besteld omdat ze belachelijk duur zijn, heeft er iemand alternatieven/ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Ik was vrijdag in MM Maastricht (579EUR) ---> geen voorraad
toen maar naar MM Heerlen (599EUR) ---> geen voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

frye schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:25:
[...]

Ik was vrijdag in MM Maastricht (579EUR) ---> geen voorraad
toen maar naar MM Heerlen (599EUR) ---> geen voorraad
Mediamarkt waar ik werk is die 529. En sommige mediamarkten bieden hem inderdaad aan voor 499,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
BPP schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:31:
[...]

Mediamarkt waar ik werk is die 529. En sommige mediamarkten bieden hem inderdaad aan voor 499,-
Limburg... Altijd benadeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
529 bij MM Den Haag.

[ Voor 16% gewijzigd door lordMocro op 25-05-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Tip van * ApOE Een goede Pouch / Case voor onze SGII

Mobiparts Luxury Pouch Samsung i9100 Galaxy S II Black
Afbeeldingslocatie: http://i91.photobucket.com/albums/k294/ApOE12/2011-05-25122139.jpg

Deze past perfect!, beter dan mijn oem HTC desire pouch :*)
Maandag besteld bij smartphoneworld.nl voor €14,95 (kost daar nu €18,95).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

491 bij belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generation Kill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:15
@lordMocro, hebben ze hem daar op voorraad?
Ben bereid om teveel te betalen als dat betekent dat ik em morgen heb O-)

[ Voor 41% gewijzigd door Generation Kill op 25-05-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:56
ApOE schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:57:
Tip van * ApOE Een goede Pouch / Case voor onze SGII
Heel leuk maar volgens mij zit je toch echt in het verkeerde topic te posten.

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siers
  • Laatst online: 03-09 15:42
revieuw HWW: voor zover nog niet bekend

http://www.hardwarewoensd...ung-galaxy-s2-smartphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
kwiebus schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:10:
[...]

Heel leuk maar volgens mij zit je toch echt in het verkeerde topic te posten.

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII
Oh wist niet eens dat daar ook al een topic voor bestond, excuses :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Gisteravond raakte ik opeens alle mailaccounts kwijt behalve het Exchange account. Toen ik ze opnieuw wilde toevoegen kreeg ik eerst een foutmelding dat er geen data connectors waren. Reboot gedaan en toen lukte het toevoegen wel. Vanmiddag nog emailaccounts gebruikt zoals je mag verwachten.

Na thuiskomst bleek dat ze weer allemaal weg waren, behalve wederom het Exchange account.
Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Generation Kill schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:04:
@lordMocro, hebben ze hem daar op voorraad?
Ben bereid om teveel te betalen als dat betekent dat ik em morgen heb O-)
Nee, als het goed is komt a.s. vrijdag weer een lading binnen. Ik heb gisteren mezelf op de reserveringslijst gegooid, ik sta tweede op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 10-09 13:44
Ben idd benieuwd hoe dat gaat bij de mediamarkt qua voorraad. Heb vorige week mijne terug gebracht met dooie pixel, en zou die donderdag of afgelopen dinsdag nieuwe komen(althans ze hadden een partij besteld) maar dus geen idee wanneer ze eigenlijk geleverd worden. Tot op heden niets zegmaar. Even geduld nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
lordMocro schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:43:
[...]

Nee, als het goed is komt a.s. vrijdag weer een lading binnen. Ik heb gisteren mezelf op de reserveringslijst gegooid, ik sta tweede op de lijst.
De discussie over levertijden hoort hier niet.
Die hoort in het levertijden topic: [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net terug van de MM..idd geen op voorraad wel mn scherm kunnen vergelijken met 't showmodel aldaar onder natuurlijk TL verlichting met de Galaxy S1 er direct naast :/

Viel me op dat het scherm van mn SII en 't showmodel n stuk donkerder zijn dan hun voorganger n zeker in 't pulldownmenu dus die van de SI mooi egaal licht grijs overal op 't scherm.

Volgens mij ook niet zo' n erg gele waas SII eh..als 't toestel van mij aan de linkerzijde maja moeilijk te testen als het toestel vastgesnoerd zit en in een TL verlichte kelder 8)7

Verkoper daar jonge gast heeft mijn toestel ns onder zn desk gehouden en zei juist een lichtere kleur te zien als rechts ik had hm toch een paar keer echt proberen uit te leggen dat alleen echt goed te zien in een volledig donkere ruimte en dan is 't scherm linkerzijde gelig en donkerder van links naar rechts heel vaag 8)7

Toch ondanks de beetje brakke uitleg en niet goed te controleren zag ie duidelijk ook een verkleuring :/

Vermeld erbij dat tot nu toe niemand met het toestel terug was gekomen bij de MM met deze klacht voor zover hij zelf wist en bij hem ook eerder niet bekend maar wel zichtbaar!

Dus dikke kans dat ik morgen terug ben in de Hishop voor een ander toestel met alle gevolgen van dien dus misschien weer wachten en een brakker toestel terug krijgen kwa scherm dan |:(

Voor de rest top toestel _/-\o_ maar vind dit :( Of ben ik gewoon een te erge pietleut :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
[quote]Jeroenneman schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:02:
[...]

Moet meteen denken aan die Southpark episode met die Subway man. ´I want everyone to have aids` 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Pyrone89 op 25-05-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Pyrone89 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:13:
[...]

Aids is AIDS.

Jij bedoelt Aides
aid
...
–noun
4. help or support; assistance.
5. a person or thing that aids or furnishes assistance; helper; auxiliary.

bron: http://dictionary.reference.com/browse/aid

edit voor on-topic:
RobertMaes schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:23:
Heeft er al iemand een MHL kabel?

Ik vraag me af of elke willekeurige micro usb -> hdmi kabel werkt of dat deze persé MHL certified moet zijn.

Heb in ieder geval 2 dingen gevonden op expansys.nl

http://www.expansys.nl/expansys-mhl-to-hdmi-adapter-black-218572/
http://www.expansys.nl/samsung-mhl-micro-usb-micro-hdmi-adapter-for-galaxy-s-ii-217883/

Heb deze nog niet besteld omdat ze belachelijk duur zijn, heeft er iemand alternatieven/ervaringen?
Ik heb me ook af zitten vragen wat ik precies nodig zou hebben om mijn (toekomstige) telefoon aan een HD TV te hangen... Voor zover ik begrepen heb is een MHL kabel niet hetzelfde als een HDMI kabel. Zowel je telefoon moet MHL aan kunnen als dat de TV MHL aan moet kunnen op een HDMI poort. MHL is een heel ander protocol dan HDMI of USB en gebruikt alleen de stekkers van deze standaarden. Er moeten wel adapters komen om MHL te gebruiken met TVs die alleen normale HDMI (zonder MHL mogelijkheid) hebben.

[ Voor 64% gewijzigd door embee op 25-05-2011 22:26 ]

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Hebben jullie ook met Whatsapp, wanneer je tijdens een gesprek het smiley menu opent, dat het scherm iets lichter wordt? Ook tijdens het typen fluctueert het af en toe.
Ik vind het irritant omdat ik niet weet of het een mankement is.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:07
rickyy schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:20:
Hebben jullie ook met Whatsapp, wanneer je tijdens een gesprek het smiley menu opent, dat het scherm iets lichter wordt? Ook tijdens het typen fluctueert het af en toe.
Ik vind het irritant omdat ik niet weet of het een mankement is.
Waarschijnlijk heb je dan bij Settings --> Display --> Schermvoeding Automatisch aanpassen aangevinkt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Over het gele vlek probleem± zojuist is me opgevallen dat het er niet is gedurende de eerste seconde van de boot, daarna zie je ineens het scherm verspringen naar een andere intensiteit en zien de kleuren er anders uit.

Misschien firmware van het scherm.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
GPS aids werkt hier trouwens niet, kan zowel de forced als native methode niet instellen.

Heb nog steeds een minuut of 3 nodig voor GPS fix. Snap dus niet zo goed waarom ze het bij Samsung hebben over verbeterde GPS. Of is het verbetering in de zin van dat het eerst 5 minuten duurde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Hier nog een overzichtje van allerlei tips & tricks voor de OP. Iemand anders heeft ook al een handig overzicht uitgetypt waar helemaal niks mee gedaan is. Misschien kan de TS dit allemaal samenvoegen zodat de OP wat informatiever wordt met antwoorden op veelgestelde vragen.

BRIGHTNESS CONTROL
With auto-brightness disabled, tap & hold on notification bar, then after a moment it becomes a horizontal brightness scroll bar.

APP DRAWER
Organize the apps with folders. Tap Menu, then Edit.

APP DRAWER
Uninstall programs from the App Drawer. Tap menu, then Edit. Programs with '-' sign can be uninstalled from there, just tap.

BROWSER AGENT
Type 'about:useragent' in address bar and tap Go.

BROWSER SHOW TABS
Pinch inwards twice (i.e. zoom out) to display all open tabs

DIAL CONTACT
Swipe right on contact name from the contact list.

GOOGLE EASTER EGG
Go to Preferences, then About phone, then tap on Android version 5 times very fast. (it's a bit hit and miss)

HOMESCREEN DOCK APPS
To change, go to Applications, tap Menu then edit. Tap & hold to move. Only Home/App. cannot be moved.

HOMESCREEN SLIDER
The homescreen identifier dots double as a slider to scroll through your homescreens.

Lock Active Screen
While watching videos, tap the power button to disable taps on the screen, the touch sensitive buttons and the home button.

MOVE HOMESCREENS
From view of all homescreens, tap and hold then rearrange.

PAN TO MOVE
This also works on the Application pages.

PINCH TO ZOOM
You can also use pinch to zoom on the app drawer.

PINCH TO ZOOM
Do it twice in a row (pinching inwards) in the browser as a shortcut to all open tabs.

PINCH TO ZOOM
On homescreen, zoom out and see all homescreens at once.

SAMSUNG KIES
To disable auto launch when you connect to PC via USB: enable USB debugging in Settings > Applications > Development.

SCREENSHOT
Press your home button and lock screen button (power button) at the same time to save a screenshot.

SEARCH TOOL
Some Android phones have a dedicated search button, to access this tool press the Menu button and hold for a sec.

SEND TEXT
Swipe left on contact name from the contact list.

WIDGET RESIZE
Tap and hold, then release without moving the widget location. Resize tool appears. Does not work on all widgets. Works on: AccuWeather.com, Agenda (the first one), Ap Mobile, Bookmark, Email, Mini paper, and Picture frame.

[ Voor 198% gewijzigd door Snoop op 25-05-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanskuiper24
  • Laatst online: 14-09 10:38
.

[ Voor 98% gewijzigd door hanskuiper24 op 25-05-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Snoop schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:01:
Hier nog een overzichtje van allerlei tips & tricks voor de OP. Iemand anders heeft ook al een handig overzicht uitgetypt waar helemaal niks mee gedaan is. Misschien kan de TS dit allemaal samenvoegen zodat de OP wat informatiever wordt met antwoorden op veelgestelde vragen.

BRIGHTNESS CONTROL
With auto-brightness disabled, tap & hold on notification bar, then after a moment it becomes a horizontal brightness scroll bar.

.........
...
Goeie post, een idee om het in de startpost te gooien van deze topic,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 14-09 11:43
Hebben jullie ook snel krasjes op de homebutton?
Ik heb er geen een op mijn scherm maar wel 3 kleintjes op mijn homebutton
Misschien konden ze beter die knop van gorillaplastic maken :P

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Mijn batterij duur is echt schandalig slecht.
Zojuist binnen 30 minuten met beetje surfen en laagste helderheid, geen BT en GPS, van 100% naar 88%.

Er is iets dat enorm batterij vreet maar ik kom er niet achter wat. Als ik kijk naar de batterijgegevens merk ik dat het toestel heel vaak wakker blijft ook als het scherm uit is.

Ik heb geen dingen zoals latitude aan staan ofzo, ook geen dynamische achtergronden, maar enkele widgets thats it.

EDIT: kan het misschien komen dat pas morgen mijn SIM kaart actief wordt en hij dus de hele tijd loopt te zoeken naar de provider? Mobiel Standby staat namelijk even hoog in energieverbruik als display.

[ Voor 18% gewijzigd door Pyrone89 op 25-05-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Pyrone89 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:20:
Zojuist binnen 30 minuten met beetje surfen en laagste helderheid, geen BT en GPS, van 100% naar 88%.

Er is iets dat enorm batterij vreet maar ik kom er niet achter wat. Als ik kijk naar de batterijgegevens merk ik dat het toestel heel vaak wakker blijft ook als het scherm uit is.

Ik heb geen dingen zoals latitude aan staan ofzo, ook geen dynamische achtergronden, maar enkele widgets thats it.
Dit is vrij normaal, dat is het scherm dat zoveel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel normaal denk ik hoor voor 30 minuten. Heb daarstrak in de wachtkamer van de dokter 22 minuten medieval castle liggen spelen op autobrightness-->25% kwijt! Als ik hem niet aanraak verbruikt hij weinig, soms maae 2% op 6 uur ofzo. Maar eenmaal dat ik er mee speel vliegen de % echt voorbij... Bij internet browsen ook. Als ik snel iets wil opzoeken mag ik er sowieso al zeker van zijn dat hij 2% verbruikt, ook als is dit maar 1-2 minuutjes.

Ik zie ook dat je de gele gloed hebt, ga je hem omruilen? Ik ben erg aan het twijfelen, heb pdashop al gecontacteerd, en heb de blaren voor terug te sturen al gekregen. Moet binnen de 7 dagen, maar denk toch niet dat ik het nu ga doen. Al bij al is dit niet echt zichtbaar, enkel als ik in bed er even op bezig ben, bij het toetsenbord ofzo, dat de linkse lettertje een iets andere kleur hebben. Maar voor de rest is men telefoon goed, gps enz... Denk dus dat ik het toch maar niet ga doen omdat ik dan het effect ga krijgen dat ik de teruggestuurde beter ga vinden en de nieuwe meer problemen gaat geven :P . Achja dat kleine foutje geeft de telefoon wel karakter eh :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro

Is heel normaal, is zeker je eerste smartphone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
lordMocro schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:26:
[...]

Is heel normaal, is zeker je eerste smartphone. :)
Ja, dat wel :D

Maar zit nu te denken dat het ligt aan het feit dat morgen pas mijn sim kaart actief wordt + die bug in Android 2.3.3

Ik ga het toestel niet omruilen. Totdat jullie erover begonnen had ik niet eens wat door. Het is dus wat dat betreft echt mierenneuken. En ik vind het ook anders omdat het een gebruiksproduct is. Als het in mijn TV of monitor zou zitten zou ik er anders over denken. Ik redeneer niet in "het kost 500 euro en een monitor maar 180" maar in het feit dat dit een gebruiksproduct is. Op mijn monitor loop ik ook niet de hele tijd met mijn vingers heen en weer te slepen, dat vind ik veel lelijker dan een kleurafwijking die nauwelijks te zien is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
De kleurafwijking aan de linker kant kon ik alleen een beetje zien onder 1 specifieke omstandigheid, namelijk het grijze plaatje van xda met brightness op 0 in een volledig donkere kamer. Wanneer ook maar 1 parameter verandert, merk ik er al niks meer van. Bij andere grijze plaatjes en/of een hogere brightness setting en/of in lichte omgevingen zie ik er niks van.

[ Voor 10% gewijzigd door Snoop op 25-05-2011 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Snoop schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:40:
De kleurafwijking aan de linker kant kon ik alleen een beetje zien onder 1 specifieke omstandigheid, namelijk het grijze plaatje van xda met brightness op 0 in een volledig donkere kamer. Wanneer ook maar 1 parameter verandert, merk ik er al niks meer van. Bij andere grijze plaatjes en/of een hogere brightness setting en/of in lichte omgevingen zie ik er niks van.
Ik zie ook helemaal niets met een grijs plaatje op volledige helderheid. Op lage helderheid ga ik niet eens proberen want daar heb ik hem toch nooit op ;+)

Ben enorm tevreden met de SII, hij is echt superrrrsnel. Ik verbaas me vooral over hoe snel apps installeren en deïnstalleren. En het scherm is echt geweldig!

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:02
Snoop schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:40:
Misschien zit het dan in het plaatsje van XDA? >:)

Mijn SGS2 wordt regelmatig even wakker zonder dat het scherm aangaat. Toch zeker zon 3 a 4 keer per dag. Dit is gekomen sinds ik de telefoon heb geroot en daarna adfree en titanium backup erop heb gezet. Iemand anders deze problemen? Of heeft iemand een idee hoe het zou kunnen komen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik dr morgen toch mee terug ga :/ Ik ga me daar geheid nu ik 't weet meer aan storen en al helemaal als blijkt dat dr mensen zijn die een beter zelfs perfekt scherm hebben of afwijkt in positieve zin van de mijne als ik ze naast elkaar houd.

@Pyrone89 met herstarten zie ik ook dat het scherm ineens veranderd binnen een seconde maar dat heeft totaal geen effect op de verkleuring links.

Op de grijze webpagina van XDA valt me ook op dat als ik het scherm draai de lichte waas van de menubalk zichtbaar blijft..weet niet of men dat bedoeld met een soort inbrandeffect :?

Ik heb mijn besluit zo goed als genomen om morgen naar de Hishop te gaan om het toestel te ruilen in de hoop voor een beter exemplaar.

Noem het mierenneuken maar vertrouw het gewoon niet..risico dat het erger wordt of 't risico dat je een toestel terugkrijgt met andere problemen en toch ook een dodepixel..moeilijk..moeilijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Mag het hier gezet worden als ik zeg:

-Wat is het eerste wat jullie hebben gedaan met je SGS2 nadat je hem binnen had?
-En is het mogelijk om de orginele Rom te extracten en op te slaan als image? Zo ja met wat?

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:51:
[...]

Mijn SGS2 wordt regelmatig even wakker zonder dat het scherm aangaat. Toch zeker zon 3 a 4 keer per dag. Dit is gekomen sinds ik de telefoon heb geroot en daarna adfree en titanium backup erop heb gezet. Iemand anders deze problemen? Of heeft iemand een idee hoe het zou kunnen komen?
Ik zie ook streepjes die niet overeenkomen met scherm aan. Denk dat het normaal is, zie het wel bij zo goed als iedereen die een screenshot van batterijgraph post hier of op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Atlanta Er staat nog een verschillende kleurwaardes grijsplaatje op XDA in het zelfde topic daar waar het net zo goed zichtbaar wordt bij mensen..wel met een gruwelijk lelijk logo in 't midden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Laatst online: 21:27
AtlAntA schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:51:
[...]

Heb je de originele kernel teruggezet? Ik heb het namelijk ook pas na root, maar heb zelf de kernel niet terug gezet vind het wel prima zo :)
Pagina: 1 ... 12 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .