Ik ben gisteren weer eens zo'n rubber opzet stukje van m'n in-ear headset verloren.
Nu heb ik wel een paar in-ear headsetjes op dealextreme besteld, maar aangezien daar geen mic etc op zit vraag ik me af of het niet mogelijk is om gewoon wat van die opzet stukjes te bestellen om op m'n headset te doen.
Alleen wat is de juiste term voor die dingen om op te zoeken?
Ik vind nauwelijks resultaten op ebay als ik zoek op earphone bud tips replacement etc dus ik vermoed dat ik niet helemaal de correcte term gebruik ofzo.
Dus heeft iemand ervaring met het bestellen van zulk spul voor de orginele headset die me in de juiste richting kan wijzen?
Trouwens als we toch bezig zijn, is er ook een soort van carkit houder o.i.d. die je kan vastklemmen op een boekenplankje naast je bed o.i.d?
Ik kijk nog wel eens een serie of een youtube filmpje zo voor het slapen gaan, maar een lamme hand van die telefoon constant vasthouden is ook niet echt alles.
Dus ik zoek eigenlijk iets waamee de telefoon met het scherm naar onderen gericht aan een boekenplank van circa 1,5cm dikte bevestigd kan worden. Iemand ervaring daarmee?
[Voor 28% gewijzigd door Red Baron op 12-04-2012 14:08]