Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Relaxed2000 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:21:
Heeft er al iemand gekeken waar we hoesjes/cases kunnen bestellen of komt hier een apart topic voor ? Ik denk namelijk dat deze telefoon razend populair gaat worden. (heb er net ook eentje besteld dus ik join de club)

Gaat er iemand nog een folietje overheen plakken of is dit met het gorilla glas niet nodig ?
Ik ga trouwens voor een Gripis (heet tegenwoordig katinkas) Slider Cover creased dark brown Size 6. Is qua afmeting: 130mm lang vs 72mm breed als buitenmaat. Daar moet een SGSII wel inpassen. Volgde het topic voor accessoires bij de HTC Desire en zag daar een erg mooie foto van hetzelfde hoesje maar dan in de juiste maat voor de Desire. Die was gemaakt door wolver1ne

Maar dan dus een SGSII erin ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18-01 17:53
http://www.zenuscase.co.kr/

Dear customer,

Thanks for your interest in our products.
Not all the products are uploaded on our international website and USA site now but you can buy some of products for GalaxyS2 soon.
Thanks for your patience.
Best regards,
Kyungjin/ Zenus

http://www.zenuscase.net/ or http://www.zenuscaseusa.com/

[Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-05-2011 09:53]

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Miggy87
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14-01 12:24
Ik heb vandaag alvast de Valenta Leather Pocket 17 besteld. lijkt mij de ideale case i.v.m. het lipje waarmee je de telefoon er dan makkelijkt kunt uithalen.

http://www.pdashop.nl/pro...ta-leather-pocket-17.html

kost € 19,00 incl verzendkosten!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21:04
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=320692700572

Zojuist deze besteld. Mijn ervaring met cheap hoesjes zijn over het algemeen goed. 2.7 euro voor twee hoesjes inc verzendkosten. Levertijd kan wel 1-3 weken zijn.

[Voor 16% gewijzigd door Baiko op 03-05-2011 16:48]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 05:53
Ik ga een paar cases importeren uit Korea denk ik en vroeg me af of er nog mensen interesse hadden in het delen van verzendkosten.

Het gaat om de volgende cases:

http://gutstore.cafe24.com/common/samsung/galaxys2/image/GalaxyS2_Metallic_color.jpg

Mocht er iemand interesse hebben kan die mij het beste even DM-en, ik ga denk ik morgen een bestelling plaatsen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21:13

Oekol

waka waka hey hey

ik ben op zoek naar dit hoesje. Iets wat hier op lijkt. Het is een hoesje van samsung zelf (staat samsung logo op) die ik bij mijn mobiel er bij kreeg. Het werkt voor mij super goed, maar kan het op internet niet vinden.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Net (eerste) zeer goedkope (€1.72 of zo incl. shipping) hoesje binnen gekregen voor de S2. Meteen leuk om te zien hoe het verschil in grootte gaat zijn t.o.v. het Magicje :) Hoesje valt me erg mee, heeft alleen geen uitsparingen voor de Power en Volume knoppen. Daar moet je dus "op" het hoesje drukken. We'll see :P

<clickable>

Nickname does not reflect reality

• Phusebox
Mijn eerste tijdelijke case is binnen:

Een hard case, grijs transparant met een soft feel coating...

http://www.amazon.de/GUMM...-de&qid=1305107959&sr=8-1

[Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 11-05-2011 11:59]

• Consty
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 17-05-2021
Voor het geval mensen een Bugatti leren hoesje overwegen (bvhttp://www.mobielbereikbaar.nl/producten/samsung/i9100-galaxy-s-ii/hoesjes): mooi spul, prachtig leren buitenzijde, zachte binnenzijde, broekriemvasthouder (makkelijk af te tornen) en klitteband sluiting waarmee als je eraan trekt de phone wat naar buiten komt zetten. Past goed mi, steekt 2/3 mm uit (kan voor sommigen wellicht een probleem zijn ;) )
Hier wat plaatjes

• ExtraZuur
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 26-05-2011
Ik heb mijn Galaxy S2 nog niet binnen helaas.

Alleen ik heb wel deze besteld.

SGP Ultra Capsule Silicone Case for Samsung Galaxy S II [Soul Black]
Product Description : SGP Ultra Capsule Silicone Case for Samsung Galaxy S II [Soul Black]

Manufacturer : SGP
Model : Ultra Capsule
Compatibility : Samsung Galaxy S II
Type : Semi-rigid
Color : Soul (Black)
Screen Protector : Included
Condition : Brand New

The SGP Ultra Capsule is a slim case, yet ultra durable, and fits your Samsung Galaxy S II like a glove ! Designed in Thermoplastic Polyurethane (TPU) elastomers that combine flexibility and sturdiness, the Ultra Capsule offers a great protection against scratches and knocks. Its rubber coating with a glossy finish provides a good grip, a smooth textured surface, and has the ability of being anti-static and anti-dirt. A Steinheil Ultra Crystal film to protect the screen is included.

FEATURES

Designed for the Samsung Galaxy S II.
Anti-slip with smooth textured surface.
Odor-free, anti-static and dust proof.
Easy access to all controls and ports.
Durable and tear-resistant.

WHAT'S IN THE BOX ?

1 x SGP Ultra Capsule
1 x SGP Steinheil Ultra Crystal Film
1 x Microfabric Cleaning Cloth

Via: http://www.exportprive.co...-1164_1224_1233_1307.html

Betalen via IDEAL en er staat binnen 48uur verzonden 8)

[Voor 74% gewijzigd door ExtraZuur op 14-05-2011 20:24. Reden: Meer plaatsjes met informatie erbij]

• Reticulum
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 17-01 22:12
asennamm schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:46:
[...]

Past de telefoon hier helemaal in, of steekt hij net iets uit zoals bij het Bugatti hoesje?
En hoe strak zit de telefoon? Ik bedoel, blijft hij in het hoesje wanneer je hem (onverhoopt) laat vallen terwijl hij in het hoesje zit?

Zoals je ziet steekt de telefoon een mm uit, vindt dit totaal niet storend het is echt bijna niks.
De telefoon zit 'perfect' strak, niet té zodat hij lastig eruit gaat en ook niet té los. Hij zal er zeker niet uitglippen mocht je hem laten vallen.

[Voor 3% gewijzigd door Reticulum op 14-05-2011 20:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!
SuperKneus schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:35:
Zo net via de brando shop een screenprotector en een hoesje (die s vorm) besteld. weet niet of ik het hoesje ga gebruiken maar goed die 10 euro is ook niet erg.
Toch niet dit s-vorm hoesje?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 16-01 00:01

TRaSH

koffie ?

me vrouw heeft een hoesje voor me meegenomen vanaf de MediaMarkt.
Valenta Pocket 03 BL 17

Hij past er mooi strak in,
nu nog iets te strak voor het mooie maar wel helemaal.
maar aangezien het leer is zal het nog wel wat rekken.

[Voor 12% gewijzigd door TRaSH op 17-05-2011 20:13]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• drunkfux
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 26-12-2021
N.a.v. GuiltyNL in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3" ook maar een Brando ultra-clear besteld en de casemate barely there zwart..

Zodra binnen en gemonteerd zal ik wel even foto's plaatsen. Ik hou niet van die dikke cases en dit ziet er wel goed uit in mijn ogen..

[Voor 6% gewijzigd door drunkfux op 19-05-2011 21:20]

Systeem Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fanatix.nl
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 12-04-2015
Hoesje van Dealextreme

[Voor 13% gewijzigd door Fanatix.nl op 20-05-2011 14:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:40
Ik heb zojuist de Case Mate Barely There case binnengekregen voor mijn S2. Eerder had ik al een Brando Ultra Clear erop geplakt die me erg goed bevalt.

Omdat het toestel heel dun is, lijkt hij wat kwetsbaar (wat wellicht niet zo is, maar het voelt zo). Ik wilde een stevig hoesje erom die niet teveel in de weg zou zitten en de Barely There kwam het meest in de buurt. Ik heb hem besteld bij Mobielbereikbaar.nl, zij zijn volgens mij de enige die deze Case Mate voorradig hebben.

Het hoesje zelf weegt 13 gram (zelf gewogen) en bestaat uit dun, maar zeer sterk materiaal. Kostbaar is het hoesje wel, € 20,-.

Zojuist heb ik hem om mijn telefoon geklikt en de pasvorm is goed. De aan/uit toets en de volumetoets zijn beiden nog te bedienen, al voel je wel dat het hoesje iets in de weg zit.

Het hoesje zit niet in de weg met swypen over het touchscreen en dat is met de normale gelcases wel het geval, dus dat is een pluspunt.

Het nadeel van dit hoesje is dat de hoeken van je telefoon aan de voorzijde onbeschermd blijven, dus als hij onverhoopt verkeerdom valt, dan heb je alsnog schade aan je telefoon. Ik heb in de praktijk wat tests gedaan (ik heb een zitzak hier op kantoor :P ) en het lijkt erop dat de telefoon altijd goed draait in de lucht voor hij de grond raakt.

[Voor 12% gewijzigd door GuiltyNL op 20-05-2011 14:44. Reden: Foto's toegevoegd.]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FullFrenzy
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 00:12
Deze nu binnen via b2ctelecom

Konkis - Premium Genuine Leather Case for Samsung i9100

Past perfect! :)

Steekt niet uit. Sluit heel mooi aan op de telefoon. Strak genoeg (kan er niet zomaar uit).
Via het lipje gaat de telefoon er gemakkelijk uit. Kortom heel tevreden.

(Snel ff wat foto's, had niet zoveel tijd dus haastwerk)

• Pantagruel
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07-01 13:51

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

GuiltyNL schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:46:
[...]

Bij mijn Barely There zat geen screenprotector. Volgens mij zit die alleen bij de iPhone versie of de andere cases van Case Mate? Dus hou daar rekening mee.
De barely-there net uit zijn envelopje gerukt ;), de case zelf zit als gegoten, de bijgeleverde screen protector past voor geen meter :( . Folie is te kort, heeft geen uitsparing voor de home knop en de uitsparing voor de lens van de camera zit op de foute plaats 8)7.

Case dus goed, screen protector een flinke FAIL!
Afwachten wat Case-mate van hun misser zal vinden, ik heb ze een email gestuurd.

[Voor 5% gewijzigd door Pantagruel op 21-05-2011 14:40]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bltzkrg
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-06-2011
Na 2 dagen recensies lezen op verschillende websites heb ik de onderstaande accessoires aangeschaft. Dit is het beste van het beste dat ik kon vinden. Ok, over de case: over smaak valt te twisten, maar een klep geeft meer bescherming dan geen klep ;-)

Waarom een screenprotector? Er zijn al mensen die krassen op hun scherm hebben (ik niet gelukkig), ook al heeft het toestel Gorilla Glass. 100% scratch proof bestaat niet, denk maar aan zandkorrels die voor lelijke krassen kunnen zorgen (zomer periode, strand, zand, etc.).

Prestige Carbon Leather Case (Zenus)
Prijs: €26.49

Ultra Fine Anti-Fingerprints Screenprotector (SGP Steinheil)
- 2 x Steinheil™ Ultra Fine Films (altijd handig een tweede/extra protector)
- 4 x Dust Removal Stickers
- 1 x Microfiber Cleaning Cloth
- 1 x Squeegee
Prijs: €9.93

32GB Micro SDHC Class 10 (Samsung Anycall)
- Class 10
- Minimum write speed of 10 MB/s
- Minimum read speed of 20 MB/s
Prijs: €69.53

Totale investering (ongeveer) €105,- + €10,- verzendkosten vanuit Korea (leveringstijd: 3 dagen).
Ben er zeer tevreden over.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb zelf de Zenus Estime nu, en ben er erg tevreden over. Alleen jammer dat het niet zo'n mooi licht getekend leer is als op de foto, het is vrij egaal geverds, maar dat slijt nog wel.

Zal zsm wat eigen foto's plaatsen. Tevens heb ik nog wat andere cases van hun in mijn handen gehad, zagen er allemaal goed uit.

[Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 23-05-2011 15:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• themole
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:19
Mijn zenushoesje ligt nu bij de douane, waarschijnlijk nog wel iets langer. Heb hem besteld via exportprive.

Deze dus. :)

[Voor 57% gewijzigd door themole op 23-05-2011 19:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 25-10-2021
Ik weet niet of de USB On-The-Go kabel van $4 hier al is langs geweest, maar intussen heb ik deze binnen vanuit Hong Kong en hij werkt echt perfect. 1080p en muziek speelt uitstekend af vanaf mijn cheapo 16GB stickje van de Aldi.

Een externe HD of keyboard/muis heb ik nog niet getest, het ging mij voornamelijk om USB sticks aan te sluiten.

Echt een aanrader :)

Meer info inclusief een YouTube clip zie de link op XDA

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jubelteentje
  • Laatst online: 19-12-2020
Heeft iemand ervaring met deze Bugatti hoesjes?
http://www.bugatti-mobile...-black-bugatti_4871.html#

Volgens de specificaties is de maat SL geschikt voor de Galaxy S2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:28
Rhodan schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:46:
Ik had deze besteld:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...iewItem&Item=330564926328
Maar ben er niet helemaal weg van, de houder waar de telefoon zelf in zit is van rubber en past net, maar dan ook net.
Liever een hard plastic houder zoals ik had voor de i8910 en laatst voor de vrouw had gekocht voor haar HTC Incredible S:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ame=ADME:B:EOIBSA:NL:1123
Alleen deze zijn er nog niet voor Galaxy S2 voor zover ik weet.
Edit:
Zag deze staan:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=190535866676
En deze besteld, laat wel weten hoe die is.
Zoals jij besteld had, had ik ook ongeveer. Maar ik heb hem meteen weg gedaan. Omdat het zo krap is, gaan er na verloop van tijd beschadegingen ontstaan aan de zijkant van je toestel. Ik moet nog een recensie geven, maar die wordt niet echt positief wat het product betreft.

Als je die laatste hebt, ben ik ook heel benieuwd hoe die bevalt....

edit:
Heeft iemand ook nog ervaring met houders als deze? Die zijn namelijk lekker klein en ook voor andere toestellen te gebruiken.... Echter hij is wel heel klein, dat ik bang ben dat de telefoon tegen de ruit komt.

edit 2:
Dit is ook wel een mooie oplossing van iemand op XDA
I've made my own:

[Voor 39% gewijzigd door 13art op 24-05-2011 13:57]

...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18-01 17:53
l3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:25:
Welke autohouders zijn wat jullie betreft aan te bevelen?
Ik denk dat ik straks voor de brodit active ga. De pro-clip daarvan heb ik al (gebruikt voor N95 en N97). Deze zit bij mij op het ventilatie rooster, dan koelt de airco gelijk mijn s2 tijdens het navigeren ;)

Pro-clip:

Houder:

[Voor 31% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-05-2011 15:51]

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LZF
Brabso schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:51:
Zal ook even deze bestellen, op Ebay staat dat ze eigenlijk voor een nokia N810 of N900 zijn, maar dit maakt toch geen moer uit of wel ?
Gaat puur om de aansluiting van micro usb naar female usb..

[...]
Inderdaad, de omschrijving Nokia Nxxx maakt helemaal niets uit.
Let er wel op dat je micro USB B hebt (schuine hoekjes), dus het type op Ebay wel even goed controleren, degene waarnaar wordt gelinkt is intussen verlopen. Gewoon zijn shop openen en het goede type onder Nokia opzoeken.
Golf2vr6 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:16:
[...]

Ik denk dat ik straks voor de brodit active ga. De pro-clip daarvan heb ik al (gebruikt voor N95 en N97). Deze zit bij mij op het ventilatie rooster, dan koelt de airco gelijk mijn s2 tijdens het navigeren ;)

Pro-clip:
[afbeelding]

Houder:
[afbeelding]
Ook ik zweer bij Brodit, ik hoop dan ook dat deze snel uitkomt, dit navigeert namelijk een stuk prettiger dan dat de telefoon op de rechter stoel ligt ;)

[Voor 35% gewijzigd door LZF op 24-05-2011 19:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:48
Heb vandaag een Konkis Premium Genuine Leather Case Samsung i9100 Galaxy S2 Black ontvangen, zit als gegoten en het trekkoortje werkt ook perfect.

• kwiebus
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:48
baronruud schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:18:
[...]

Daar wou ik ook voor gaan. Ziet er nogal verfrommeld uit?! Of zijn die er nu al uit?
Volgens mij zijn de kreukels een feature van dit hoesje. Er is overigens ook nog een washed leather uitvoering van dit hoesje.

Hier nog een voor en zijaanzicht:

• ApOE
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17-01 11:40
Tip van * ApOE Een goede Pouch / Case voor onze SGII

Mobiparts Luxury Pouch Samsung i9100 Galaxy S II Black

Deze past perfect!, beter dan mijn oem HTC desire pouch :*)
Maandag besteld bij smartphoneworld.nl voor €14,95 (kost daar nu €18,95).

• Baiko
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21:04
Zojuist mijn hoesjes allemaal ontvangen. Originele Samsung Mesh cover YouTube: ‪Unboxing & First Look - Official Samsung Galaxy S2 Case‬‏

En 2x siliconen hoesjes voor onder de 10 euro.

Nu nog een telefoon nodig O+

Zal morgen eens kijken of de telefoon goed past. Edit mijn post dan wel.

[Voor 13% gewijzigd door Baiko op 26-05-2011 16:05]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 22:14
Nadat ik eerder deze case had gekocht heb ik nu deze besteld:

Eerder had ik van dezelfde verkoper een case besteld voor mijn LG Optimus Speed, welke erg snel binnen was.

Cover ziet er mooi uit en voor de prijs hoef je het niet te laten € 7.33 incl. verzenden. :)

[Voor 6% gewijzigd door Megapaul op 27-05-2011 09:24]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
Hmmm wat ik me afvraag, wat voor case zou nou beter de warmte kunnen afvoeren van de SGS2, een softcase of een hardcase? Mijn gevoel zegt een hardcase, maar aan de andere kant, een softcase sluit weer net even beter aan denk ik.

Sowieso gaat het een witte worden, aangezien ik hem alleen ga gebruik in de auto om mijn 'car mount' van te maken, en wit houdt nou eenmaal beter de warmte tegen achter een voorruit dan zwart.

Deze:

Of deze:

[Voor 23% gewijzigd door 13art op 27-05-2011 13:56]

...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 6772Chevy
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 04-07-2018
AtlAntA schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:18:
[...]

Ik ben meer benieuwd waar dat kleine speakertje nou voor wordt gebruikt die in die dock zit. Zou je dan op je gemak handsfree kunnen bellen op een metertje afstand?
Ik denk eerder dat er helemaal geen speakertje in zit.
Het gaatje wat je links ziet zitten komt precies overeen met de locatie van de telefoon-speaker.
Ik denk dat die het geluid alleen maar 'doorgeeft'...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21:18
6772Chevy schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:14:
[...]

Ik denk eerder dat er helemaal geen speakertje in zit.
Het gaatje wat je links ziet zitten komt precies overeen met de locatie van de telefoon-speaker.
Ik denk dat die het geluid alleen maar 'doorgeeft'...
[afbeelding]
Weet wel zeker dat er een speakertje in zit maar waar die precies voor is weet ik niet.
edit: Alhoewel nu ik de foto's wat beter bekijk kan je best wel eens gelijk hebben. Nou ja ik zal het morgen wel zien.

[Voor 8% gewijzigd door AtlAntA op 27-05-2011 20:18]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• SizzLorr
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019
AtlAntA schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:16:
[...]

Weet wel zeker dat er een speakertje in zit maar waar die precies voor is weet ik niet.
edit: Alhoewel nu ik de foto's wat beter bekijk kan je best wel eens gelijk hebben. Nou ja ik zal het morgen wel zien.
[afbeelding]
Hier is het wat duidelijker.

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• Mnstrspeed
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 03:17

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Gisteren eindelijk mijn toestel binnengekregen en meteen maar even voorzien van de $2 black silicone case die ik ervoor had besteld (eBay).

Moet toegeven dat de case toch ietwat tegenvalt; hij ziet er (naar mijn mening) erg goed uit, maar hij zit wat slapjes om het toestel heen, waardoor hij er niet altijd mooi omheen blijft zitten (gisteren kwam hij in mijn broekzak los van het toestel)

Iemand enig idee of andere (duurdere) siliconen cases er strakker omheen zitten?

Ehhh wat?

• CeetjeBeetje
  • Laatst online: 19-01 11:35
Ik heb vanmiddag een Case Mate bescherm bumpertje gehaald, extreem stevig, bevalt goed.. moet alleen nog een screen protector bestellen online.. Vroeg me eigenlijk af wat de impact van zo'n screen protector is op de gevoeligheid van het scherm, if any..

Anyway, het fijne van deze case is dat alle hoeken erg goed afgeschermd zijn (ik heb gelezen dat er bepaalde cases zijn waar de rechterhoek vrij is omdat de Koreaanse GSII versie een extra feature heeft daar?)

Dit is de case btw:

http://www.case-mate.com/...laxy-S-II-Tough-Cases.asp

[Voor 18% gewijzigd door CeetjeBeetje op 28-05-2011 18:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 12-01 21:39

Mickroz

Mickroz#2491

vandaag krijg ik mijn accessoires binnen :D

Samsung Galaxy S II Desktop Cradle
Adapt Screenprotector Samsung Galaxy S II
Muvit Minigel Case Black Samsung Galaxy S II

Hopenlijk komt brodit snel met zijn houders uit, en zijn ze ook leverbaar in NL.

513255 Active holder for fixed installation.

512255 Active holder with cig-plug.

Ik denk dat ik zelf voor de bovenste ga, dan kan ik de sigarettenaanstekker voor de oplader van mijn vriendin gebruiken, of voor de TomTom :D

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0Henk 'm!
Vandaag Android stickertjes en een "krachtige" (2A) autolader binnen gekregen. Zal eens kijken of deze laatste in staat is om de telefoon daadwerkelijk op te laden tijdens het navigeren i.p.v. alsnog leeg te trekken :P

[Edit] Nog niet op uithoudingsvermogen getest maar de lader wordt erg warm en heeft zeer brakke contacten. Uit/aan/uit. Ach ja :P

[Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 31-05-2011 16:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19-01 13:50
Vandaag de Genuine Samsung Galaxy S2 i9100 Vehicle Dock binnen gekregen.

http://www.mobilefun.co.u...0-vehicle-dock-p28967.htm

Bouwkwaliteit is heel goed.
Lineout voor naar de speakers.
Zit een lange autolader bij!
Als je de Galaxy erin klikt, gaat ie meteen in Auto-stand.
Tevens een gat opengehouden voor de camera!
Aangezien je niet kan "overladen" leek me een 2A lader die wellicht in de praktijk 1A levert verstandiger dan een even cheape 700mA lader die misschien 500mA levert. Wellicht zijn ze beiden even crap, kan natuurlijk ook.
Bij deze vehicle dock zit ook 700mA. Tis een official Samsung accessoire dus verwacht dat dat meer dan genoeg is dan..

[Voor 29% gewijzigd door RMX op 31-05-2011 22:42]

• heutsm
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 21-12-2021
Heb gisteren de "Case Mate Samsung Galaxy S II I9100 Gelli Case Clear" gekocht. Bij de Belcompany voor 20 euri. Inclusief een "Adapt Brilliant screenprotector" (12 euro voor twee stuks). Beiden voldoen goed. Protector zat er al snel goed op. Maar vooral de case is prettig: de camera is door opstaande randen beschermd en ook als je het toestel op de kop legt raakt alleen de case de ondergrond. Je hebt de case in het zwart en doorzichtig. Waar ik de case gekocht heb, hadden ze op dat moment geen zwarte. Zwart is misschien stijlvoller, maar maakt het toestel ook weer massiever. Van de achterkant van deze doorzichtige ben ik weer niet zo gecharmeerd, maar ja.
Hier wat foto's:

[Voor 5% gewijzigd door heutsm op 02-06-2011 12:39]

• bamboojelmer
  • Laatst online: 15-01-2019
Ik heb zelf een hoesje gemaakt voor mijn galaxy s2.

[

http://imageshack.us/photo/my-images/580/dscf1944i.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/151/dscf1941k.jpg/

[Voor 16% gewijzigd door bamboojelmer op 02-06-2011 13:15]

• wvexeltweakers
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12-01 22:07

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Nee, maar als ik zo de bevestiging zie van de houder, is dat straks wel iets voor mij. Heb nu een houder met zwanehals voor mijn TomTom en daarop zit dezelfde bevestiging, dus kan ik straks voor m'n S2 gaan gebruiken. Is wel lekker, want die hoeft niet met zuignap op de voorruit, kan met zware base op het dashboard.
Die base heet een CarCushion en ziet er zo uit:

Ik had er zelf nog een zwanehals bijgekocht, en daarop zit een houder waarop een bevestigingsplaat zit met dezelfde bevestiging als de houder waar jij naar linkt.

iPad3 64GB 3G, Samsung Galaxy S10/128GB Black, Win7 x64, Synology DS110j

Acties:
  • 0Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: november 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Omdat ik de meeste hoesjes lelijk vind ( Persoonlijke smaak ftw :) ) heb ik mezelf maar even aan het werk gezet en van een oude spijkerbroek een hoesje gemaakt! Denk dat ik er vanavond nog 1 maak maar dan met trekkoordje en wil er graag nog een android logo opnaaien, iemand een idee hoe ik daaraan kom?

[Voor 106% gewijzigd door souljah1h op 03-06-2011 12:07]

• LZF
LuckyLukeNL schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:08:
net mijn valenta 17 pocket binnengekregen,.

mooi strak hoesje maar mijn mobiel gaat er nog heel moeizaam in. moet echt heel veel kracht zetten wil ik hem erin krijgen. Denk dat het leer nog moet uitzetten een beetje dus moet misschien de fohn erop zetten.
Terugbrengen en om de nieuwe versie vragen. De 1ste Valenta Leather Pocket 17 was te klein, de nieuwe Pocket 17 past perfect. Als je bij Coolblue had besteld had je een nieuwe gratis gekregen, ik weet niet hoe het met andere winkels is gesteld.

• 13art
And here it is :)
Mooi klaar om mn autohouder van te maken.
Past prima, ondanks dat het gemaakt is voor de koreaanse markt en het toestel daar dikker zou zijn. Aan deze case dus niet te merken.

...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:35
bkah schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:54:
Vandaag de Valenta Pocket Black 17 van Coolblue ontvangen. Ziet er mooi uit maar steeds als ik de telefoon in het hoesje schuif start de telefoon opnieuw op. Zou ik ook een exemplaar uit de te strakke eerste serie hebben ontvangen? Heb het Coolblue maar even gevraagd.
Ik had dit probleem ook tot twee keer toe. met inderdaad de eerste serie. maar ikzelf gaf mij gewoon de schuld. ik had de theorie dat er teveel druk / spanning op is komen te staan waardoor het sim contactjes josty ging?
(als je namelijk je pin code invoert waren bij mij de internet instellingen weg, en deze kon ik dan ook weer niet met de hand toevoegen want dat wou niet opslaan) zins ik hem uit me zak haal tijdens het auto rijden heb ik geen last meer gehad.

Ik heb zins vandaag ook mijn nieuwe Bluetooth remote Mw600

Moet zeggen werkt perfect. muziek / Spraak is perfect helder. over batterij kan ik nog niet veel zeggen.
en het is me opgevallen dat voice dailing niet super lekker werkt, maar dat is denk ik meer mijn onkunde met die Vlingo.
Enige nadeel wat ik tot nu toe heb ervaren is dat de Artiest / Titel van een spelend liedje niet word getoond op het schermpje. ben nog even aan het kijken of daar misschien winamp plug-in voor is of zo.

Weet iemand misschien welk Bluetooth profiel je zou moeten gebruiken om het display hiervan zelf aan te sturen. misschien kan ik zelf een beetje spelen.

[Voor 35% gewijzigd door Lordsauron op 06-06-2011 20:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 18-12-2021
Even een stukje over de originele samsung mesh case:

Zelf heb ik die besteld op ebay (verkoper: bluejamgem) maar die kwam kapot aan met de post want er zat geen enkele bescherming omheen!? Heb hem retour gestuurd, dat is inmiddels 2 weken geleden. Heb de ebayer gemaild wanneer ik de nieuwe kan verwachten, maar hij zegt de mijne nog niet retour te hebben ontvangen... Nou lekker is dat. Eerst 2 weken wachten tot ik hem heb, nu 2 weer weken gewacht na retour te hebben gestuurd, en nu krijg ik helemaal geen nieuwe want de verkoper zegt niets retour te hebben ontvangen? Dat wordt zeer waarschijnlijk een negatieve beoordeling op ebay... Op ebay worden trouwens vele neppe aangeboden, te herkennen aan de gouden ipv zilveren samsung logo op de achterkant...

Ik heb net precies de casemate barely there met de post ontvangen, maar die vind ik er niet echt mooi uitzien + de samsung originele is toch nog net iets dunner geloof ik....

Dus ik ben op zoek naar de originele samsung case, van een verkoper in NL! Iemand al iets gevonden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Paulus Cocu schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:53:
Ik lees dat diverse mensen een screenprotector aanschaffen, het S II scherm is toch voorzien van Gorilla Glas. Wat volgens mij impliceert dat je geen protector nodig hebt? Zeker gezien demo's die ze met GG hebben gegeven.
Een screenprotector lijkt me toch wel handig, zie deze post in het SGS2-topic:
http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/html/showimage.html?http%3A//www.mcenbcdeloi.nl/barst.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 00:42
Ik heb de Brodit actieve houder ontvangen. Het is een 1A-lader, ik kom er vanzelf achter of dat voldoende is... :)

Zie hieronder enkele foto's van deze actieve houder, evenals die van de Motorola Milestone (ter vergelijking). Door de positie van de usb-aansluiting op de SGS2 (onder) kan het toestel niet net als de Milestone (aansluiting links) horizontaal erin geschoven worden.

Ik zie mij zelf het toestel niet naar rechts uitschuiven... Dat wordt dus telkens een kwartslag draaien (naar beneden inschuiven, kwartslag draaien - na afloop: kwartslag terugdraaien, naar boven uitschuiven). Daar kan Brodit m.i. niets aan doen.

Het toestel heeft overigens wel meer dan genoeg ventilatieruimte, de achterkant is zoals je op de foto's kan zien vrij.

Brodit
Samsung Galaxy S2
http://tweakers.net/ext/f/ol5jLnUReme3owmWQlnl3p5K/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/62wJFvfe5KcDmWHYQTKdWjLi/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/QzWoT1QOmSB6xlGXh4RckGzA/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/f7Hnp9B4dPpZn7Jt9MDIB8B0/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/Ficl66gipY5iGz72Fw1zGiYL/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/tjtkwyfs9nTt2TMWtg3bbstR/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/pVeQqqMYTYvMRKrG0qYfaBOq/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/U1fzvO3PNtxEyEfvV0isMllS/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/BlMAyb4he5lT6SAlBxvK4Iic/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/KhaCEaDKVfsRhJSpAIAr3jOn/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/bhIxDuVqDHALd4WwwZTgV7ft/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/IJ5MC1bCxmWm9uVPbY2dbqUW/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/AgZntA3dc73UNWKZI1jLQXYv/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/bGQR3Vsg4oru6wc7xYIcXlT0/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/v0DlRDpvgvyWH7q3MPez1ia5/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/csILptCSy2a9TdtO3cvLq3UO/thumb.jpg

Brodit
Motorola Milestone
http://tweakers.net/ext/f/AkuunGF2bF9LF1xmHsVtS8lo/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/pc7ck1volp0NsOOH4qi75fnV/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/EZfVnIViy1ymcxgNrRpvrINZ/thumb.jpg

offtopic:
Het is tijd om het interieur van de auto stofvrij te maken zie ik, het ventilatierooster ziet er nogal stoffig uit. :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megapaul
Gisteren heb ik mijn gel case uit Zuid Korea binnen gekregen. :)

Ben er zeer tevreden over, past goed en maakt het toestel nauwelijks groter.
Ook de openingen voor de aan/uit knop en volume toetsen zijn handig, je heb niet zo snel kans dat ze ingedrukt worden als bij een case waarbij de zijkanten dicht zijn.

• Kixo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03-03-2017
Heb net zelf deze binnen:

19,98 inclusief verzenden via Amazon.de. Bevalt erg goed, ik gebruik 'm tijdens 't mountainbiken in combinatie met Endomondo. Enige lastige is wel dat de volumeknop niet goed te bedienen is, die is namelijk bedekt. Touchscreen werkt wel prima.

• LZF
Vandaag de Brodit active houder van Coolblue ontvangen, uiteraard direct mijn vorige Brodit houder vervangen wat een eitje was, de schroefgaatjes komen gelukkig overeen.

Eindelijk van die zuignap rommel af die erbij was geleverd. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 13-01 14:02

The Wizard

Moderator Mobile
carootje1980 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:20:
Ben er heel blij mee! Alleen de hoek rechtsboven is niet beschermd, maar dat zie je ook op de plaatjes. Vond dat wel een beetje vreemd, omdat daar geen knop of iets dergelijks zit..
Voor de antenne van terrestrial Digital Multimedia Broadcasting (T-DMB). Dit wordt alleen in Zuid-Korea gebruikt.

[Voor 35% gewijzigd door The Wizard op 12-06-2011 09:20]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• The Wizard
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 13-01 14:02

The Wizard

Moderator Mobile
wasco schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:01:
Ik weet niet zeker of het hier helemaal past, maar heeft er iemand aanbevelingen voor een externe batterij die de telefoon (en andere toestellen) via usb kan herladen?

Heeft iemand zoiets, en indien ja, welke?
Ik heb deze: http://www.amazon.co.uk/g...000NDQ92W/ref=oss_product

Hij heeft 2 uitgangen, 1x 500 mA en 1x 1 A. Capaciteit is 5000 mAh, genoeg voor enkele ladingen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Megapaul
Onlangs heb ik deze houder besteld via broditcenter.

Vandaag heb ik de houder mogen ontvangen. :)

Het mooie van deze houder is dat de zijkanten in te stellen zijn waardoor de telefoon erin pas als deze in
een gel case zit. Hieronder wat foto's.

Houder kostte € 24,- + 4 euro verzendkosten.

• Smarty_6000
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
businka19 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:20:
[...]

Ik snap ook niet waarom je alsnog 7 euro betaalt, had dat maar aan gedemineraliseerd water besteed :9

Wil je misschien wat foto's posten van je kunstwerk?
Tuurlijk ;) : Tada !! :9 Btw demi water, 2 liter = 90 eurocent :P

-=Mijn PC Specs=-

• LZF
Tot zover heb ik een aantal ritten gehad van 40 min tot 1.5 uur waarbij ik navigatie heb getest. Laatste test van 40 min gaf een batterij die na afloop 4% voller was dan daarvoor. En bij mij staat zowel wifi als data over 3G altijd aan voor het geval dat interessant is om te weten.

@Climbon hieronder: Je hebt inderdaad gelijk, maar die foto op broditcenter was niet echt duidelijk. Op deze zie je het een stuk duidelijker, jammer dat ie niet leverbaar is als active houder.

[Voor 31% gewijzigd door LZF op 18-06-2011 14:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megapaul
Ik had ook de verstelbare brodit houder bij broditcenter besteld en onlangs heb ik deze ontvangen, zie ook deze post.

Hier nog even een foto dat de telefoon in de houder zit.

:)

[Voor 21% gewijzigd door Megapaul op 19-06-2011 07:57]

• Wicked-Game
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19-01 09:38
Gisteren via exportprive mijn zenus binnengekregen.

Case is prachtig en ziet er goed uit. Pasvorm is uitstekend! Enige nadeel is dat er geen opening voor de lader zit. Mogelijk ga ik van zenus ook nog de air jacket bestellen. Want die flip is mooi. maar weet niet of ik het uiteindelijk handig ga vinden. Dus de airjacket erbij lijkt me ook geen verkeerde keus of zeggen jullie neem een ander soort case daarvoor?

*Edit*

Na het zien van de volgende foto's:

Heb ik de SGP Ultra Capsule Silicone Case for Samsung Galaxy S II i9100 [Infinity White] net besteld, wederom bij Exportprive.com

[Voor 35% gewijzigd door Wicked-Game op 23-06-2011 12:04]

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• 98248
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Cross-post uit het algemene topic:

Heb sinds een paar dagen de Zenus Color Case via eBay gekocht (http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...15507324#ht_5810wt_1139). Ziet er prachtig uit:

Samsung Galaxy S2 i9100 in Zenus Color Case by JulesHolleboom.nl, on Flickr

Meer foto's op aanvraag...

[Voor 17% gewijzigd door 98248 op 23-06-2011 14:51]

• Obiter dictum
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Omdat mijn neefje geslaagd is, én volgende week 18 wordt krijgt hij van zijn ouders een i9100. Als cadeautip is mij dus ingefluisterd een hoesje hiervoor. Nu heb ik het topic even doorgenomen, en op marktplaats gekeken. Op Marktplaats kwam ik drie hoesjes tegen, en ik vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft;

Dit pull-up hoesje

Ik vind zelf die pullups altijd erg mooi en handig, maar weet dat sommige modellen strepen van de pullcord kunnen achterlaten op de telefoon. Iemand ervaring met dit specifieke hoesje?

Een Case-Mate Barely There

Heb ik al goede dingen over gelezen,en deze leek me ook zeker de moeite. Alleen lijkt hij me wat prijzig voor een hoesje van kunsstof... Is hij het geld waard?

Een suede hoesje

Deze vind ik zelf, samen met de pullcord, de mooiste. Heeft iemand deze al, en zo ja; bevalt hij?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• gwystyl
  • Laatst online: 23:29
l3art schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:57:
[...]

Kan je zeker de Bugatti blueberry aanraden. Heb hem zelf ook en vind het een prettige pouch waar de SGS2 prima inpast.
Het is de Bugatti SlimCase Unique Tobacco SL. Mooie kleur, en hij kwam goed over bij commentaren. Het lijkt me ook handig dat je het trekkoorde over de telefoon heen vast kan maken aan de voorkant, en hij heeft een beltclip. Hij is inmiddels verzonden, dus ik hoop hem morgen binnen te krijgen.
Wat betreft de carholder. Ik heb er zelf eentje gemaakt. Dit gedaan aan de hand van dit topic. Kost echt een drol om het te maken. Gewoon een goedkope case kopen waar de SGS2 in kan (heb zelf een witte zodat de telefoon wat beter tegen het zonlicht kan achter de voorruit). Dan zo'n garmin mount. De buitenzijde van de Garmin mount een beetje bijzagen, daarna op de case plakken met seconde lijm, en klaar ben je. Perfect passende, stevige houder voor de SGS2.
Goed om te onthouden. Ziet er wel uit als een leuk projectje, en lang niet zo duur als een passieve brodit. Voordeel van Brodit is dan weer dat hij op de ventilator kan (ivm koeling)
Zo'n JIG heb ik ook. Naar het schijnt is je garantie verlopen op het moment dat jij gaat flashen. MEt zo'n jig zet je de teller weer op nul (al schijnt er ook nog een interne tweede teller te zijn). Het is niet strikt noodzakelijk, maar meer een handigheidje.

Hopelijk kan je hier iets mee.
Ik denk dat ik maar even wacht met die JIG, gewoon niet te vaak flashen. Als hij echt goed stuk is kunnen ze die counter hopelijk toch niet meer uitlezen :)
(Goed om je nu weer te zien hier in het SGS2 topic ;) )
moest ff spieken in je post history, maar blijkbaar heb jij ook een Xperia X1 gehad? Dan hebben we tussendoor een andere telefoon gehad :). Eens kijken of ik hier nog genoeg kan opsteken om daarna mensen wat uit te kunnen leggen.
Climbon schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:28:
[...]

Gewoon even kijken op de site van Brodit (brodit.se), daar kun je het type auto selecteren en krijg je ook een link naar de installatie-instructies. Als ik die voor de Stilo bekijk lijkt het erg veel op die van de Ford C-Max, installatie was daar erg eenvoudig.
Thx, bookmarked.... ik heb nu eerst een backplate besteld die past op mijn HR richter houder met zuignap. Als deze niet bevalt ga ik zelf aan het knutselen of een brodit houder halen. Voor mijn MDA Compact III had ik een vergelijkbare houder, en die vond ik wel handig. Ik ga wel in de gaten houden of hij de telefoon niet beschadigt.

Nou moet hij natuurlijk wel snel binnen komen, anders zit ik zo met een stapel accessoires maar geen telefoon :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 00:08

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Obiter dictum schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:39:

Een suede hoesje
[afbeelding]

Deze vind ik zelf, samen met de pullcord, de mooiste. Heeft iemand deze al, en zo ja; bevalt hij?
Ik heb een Mofi hoesje van suède, laser-cut symbool is anders maar model is zelfde. SGS2 past er echt mooi in en hoesje is degelijk. Materiaal is gemaakt met 4 lagen geperste suède leer en heeft 5 jaar garantie.

Er zijn 4 verschillende laser-cut symbooltjes:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=360363085731

Ik heb een met leeuw print genomen omdat mijn sterrenbeeld leeuw is, hier paar fotootjes van mijn hoes samen met SGS2, afbeeldingen heb ik toch een beetje groot gehouden zodat je meer details ziet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LZF
Via eBay een USB cradle (Sync en charge) inclusief 2 stuks 1800 mAh batterijen gekocht voor een kleine 20 euro.

De cradle voelt wat goedkoop aan maar voldoet prima, het is in ieder geval een stuk beter dan het verplicht aan een kabel te moeten aansluiten. Voordeel is dat je een losse batterij apart kan opladen.

De batterijen voldoen prima tot nu toe, gelijkwaardig aan de originele batterij qua uithoudingsvermogen. Uitstekend dus voor een reserve batterij voor onderweg.

Acties:
  • 0Henk 'm!
businka19 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:26:
En, heeft papiertje het opgelost?
Trying to live with it... :P Plus ondertussen wel uiteraard zoeken naar andere mooie cases. Vind de speling variabel, net of het afhangt van de temperatuur of zo. Soms vrijwel geen last van, soms weer wat meer. Misschien verandert het ook wel naarmate je hem lang(er) vast hebt. Dat het materiaal losser wordt door de warmte, geen idee. Vind de nieuwe (witte) SGP Hybrid ook erg cool maar baal dat daarbij de voorste rand zwart is. Vind nu juist dat dunne witte randje aan de voorkant supermooi staan. Oh well. Houdt je bezig hè :P

[Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 04-07-2011 17:46. Reden: Plaatje toegevoegd]

• TenaciousR
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 09-01 23:41
Zo de bestelde houder voor aan de ventilatie roosters in de auto is al binnen. Vrijdag 24 juni besteld, dus das best snel als je bedenkt datie uit azie ergens komt. Hij bevalt prima! De houder zit er strak omheen, waardoor hij niet kan schuiven en trillen in de houder. Wel even wat kracht zetten om de telefoon er in te zetten zonder dat het bovenste "klipje" langs de rand schuift, zodat er geen beschadiging op zou kunnen komen.

Het draaiende deel van de houder, leek eerst wat gammel. Er zit echter een draaiwieltje op waarmee je de houder helemaal muurvast kan zetten in de gewenste houding. Het bevestigen aan het rooster was ook zeer eenvoudig. De rubber pootjes zorgen er voor dat de houder goed steunt en toch het dashboard niet beschadigd.

Er zaten nog wel 2 tussenstukje bij, die ik niet eens gebruik heb en eigenlijk ook niet echt het nut van zie...

kortom: Ik ben tevreden en kan lekker op vakantie! En dat voor 5 dollar!

[Voor 18% gewijzigd door TenaciousR op 06-07-2011 14:04. Reden: Foto's toegevoegd]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Vorige week had ik een screen protector besteld, het zou anti-glare en anti vinger print zijn, het was ook niet zo goedkoop. Toen ik het aanbracht zag je inderdaad dat het anti-glare was maar hoe… Dat ding zag er niet uit, het was als of je onzichtbare plakband op je scherm geplakt had, met een beetje licht zag je niets het was niet glimmend inderdaad maar wel grijs… Na een uurtje was ik het zat toen heb ik het maar afgehaald :(

Ik heb veel screen protectors geplakt dus voor mij is het geen probleem om eentje te plakken zonder troep tussen. Beste merk die mij aanspreekt is Japanse Hori screen protectos, ik heb het op de DSi en PSP van mijn zoon geplakt en die dingen zijn niet kappot te krijgen, ik heb er een op PSP 1 zitten uit 2005 (PSP ingevoerd uit Japan) en ziet er nog steeds goed uit. Maar Hori maakt alleen screen protectors voor spel computers.

Waarom vertel ik dit? Omdat ik graag een tip wil want ik ben het zat met zogenaamd perfect screen protectors, ik had gelezen dat Brad Pitt “Steinheil Ultra Crystal” had gebruikt, heeft iemand foto’s van zo een SGP protector op zijn SGS2?

Je zou denken “Hoezo ben je het zat, je heb maar een protector geprobeerd” nou lees verder…

Na eerste fail screen protector heb ik maar een ZAGG invisible shield besteld, en ik kan je dit vertellen invisible my A$$ 8)7 en het is niet eens mooi op maat geknipt! :(

Zie hier de sinasappel effect op het scherm, het is niet goed te zien misschien maar in het echt is het duidelijk te zien:

En dan zie hoe het geknipt is, protector zou iets naar rechts moeten maar dan komt het niet uit met Home button :

Aan de bovenkant is het aan een kant langer :? :

Ik hou Zagg voorlopig op het scherm, dan heb ik tenminste wat. Ik wil wel een andere met de tijd.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Reptile-X schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:26:
Waarom vertel ik dit? Omdat ik graag een tip wil want ik ben het zat met zogenaamd perfect screen protectors, ik had gelezen dat Brad Pitt “Steinheil Ultra Crystal” had gebruikt, heeft iemand foto’s van zo een SGP protector op zijn SGS2?
Foto's daarvan zijn relatief nutteloos aangezien je hem, wanneer het scherm gewoon goed schoon is..., helemaal niet ziet :P Wel blijven er vingers op zitten hoor. Het is een heel helder en echt geheel onzichtbare (op de randjes na, de protector is iets kleiner dan het scherm) folie.

Mocht deze een keer beschadigen ga ik denk ik voor een Ultra Oleophobic. Die houdt op zich de vingerafdrukken ook niet tegen maar schijnt veel makkelijker te wipen te zijn. Vooralsnog is de Ultra Clear echter bijzonder fijn. Als 'ie netjes is aangebracht zal niemand kunnen zien dat er wat op zit. Op die randen na dus.

Zal zo wel even wat foto's maken en deze post editten. Er zit bij mij wel een case protector omheen maar ook daarmee zie je de randen gewoon zitten. Brb :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-03-2021
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:17:
[...]

Je "moet" wel ff aanvinken dat je alléén wilt kopen bij Amazon zélf, aan de linkerkant tijdens het zoeken, als je nog alle artikelen ziet staan zeg maar. Kan niet meer via jouw linkje. Ik bestel nooit wat via die resellers, rekenen ook steevast meer verzendkosten. Doe hetzelfde bij de Amerikaanse site met schoenen, Blu-ray's, etc.
Voel echt een debiel nu maar ik kan geen optie voor vinden.

dit is zwaar offtopic btw >:)

EDIT: het plaatje wordt niet weergegeven, voel me nog debieler
EDIT:finally!

[Voor 20% gewijzigd door businka19 op 08-07-2011 19:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Echt topding. Wil er eigenlijk ook een voor mn Desire (verkoper had m in die maat zei hij) maar denk niet dat ik mn Desire nog meer dan een half jaartje heb eigenlijk... lastig lastig

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

businka19 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:35:
[...]
Dat zou ik ook niet accepteren.
Ik heb zaterdag mijn Brodit Passive Holder met skin ontvangen. Toestel zit er als gegoten in, ik heb het idee dat telefoon er nog beter in zit dan in de versie zonder skin dus exact op maat gemaakte voor SGS2 (die heb ik 1,5 gehad, per ongeluk verkeerde besteld). Komt waarschijnlijk omdat case alle mogelijke spelingsruimte opvult. Echt een aanrader voor mensen die SGS2 amper zonder case gebruiken.
Ik had de leverancier gevraagd of de levering van de Haicom HI-160 Car Holder wel correct was, gezien de speling van 3-4 mm tussen de S2 en de houder:

Hij heeft e.e.a. gecheckt, maar blijkt bij allemaal zo te zijn. Hij heeft wel aangeboden om hem terug te sturen.
Vervolgens kwam ik er vandaag achter dat de opening voor de laadaansluiting ook nogeens op de verkeerde plaats zit:

Omdat ik de bouwkwaliteit qua degelijkheid en instelbaarheid verder dik in orde vind, wil ik hem eigenlijk toch niet kwijt :'(
Dus heb ik eens goed naar het ontwerp gekeken, en het spelingsprobleem eenvoudig op kunnen lossen.
Aan de bovenzijde van de houder zit namelijk een klepje met klemveer (dat je opent om de S2 in/uit die houder te doen). Dat klepje doet tevens dienst als borg dat de S2 er niet uit kan vallen in horizontale stand.

Door een stukje plakschuim/foam van 6mm op dat klepje te plakken, zit de S2 gewoon goed op zijn plek.
:9

Uiteraard blijft nog het punt van de laadaansluit-opening, maar daar is met een hete soldeerbout ook eenvoudig nog wat aan te doen.

Ik ben nu meer een hardware-tweakert geworden, zoals je ziet....

• BastiaanN
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Net mijn brodit passieve houder voor de SGS II mét silliconen hoes in ontvangst mogen nemen. Hij is verstelbaar (voor verschillende diktes van covers) en daardoor is het wat lastiger om het toestel goed vast te zetten zonder het onmogelijk te maken om hem er uit te halen :P Maar na een beetje puzzelen zit hij nu heel behoorlijk :)

Wat is het trouwens ontzettend K werk om er op een fatsoenlijke manier een screenprotector op te plakken... :X

[Voor 11% gewijzigd door BastiaanN op 12-07-2011 13:50]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• hans_EM7080
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17-01-2019
LxxFxx schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:01:

Verder gebruik ik nu ook al een tijdje de Samsung genuine Car dock voor de i9100 en daar ben ik uitermate tevreden van. Past super, ziet er super uit, is super stevig en de audio en power aansluiting is super handig. Kortom: super aanrader! ;)
Heeft deze Samsung genuine Car Dock een universele mount (met 4 gaten dus), zoals deze op de foto heeft, zodat ik hem op een andere hals kan prikken?

• bosaap22
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:02

bosaap22

Doing things I'm good at.

Sena heeft nu ook eindelijk cases voor de Galaxy S 2.
Zeer populaire case voor de iPhone.
wvexeltweakers schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:04:
Mijn Transcend 16GB Class 10 haalt zelfs
- Write speed: 12,2 MB/s
- Read speed: 22,3 MB/s
maar die is ook nog praktisch leeg, misschien dat dit ook nog uitmaakt.
Same here. Logisch ook wel, zelfde soort kaartje :P

[Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 16-07-2011 11:10]

• 13art
Hmm ik gebruik zelf CWM om nandroid backups te maken. Maar die kan ik niet verplaatsen naar mn SD kaartje aangezien hij ze dan niet ziet. Of zie ik dan een instelling over het hoofd?

Zag op XDA deze uitslag nog van een kingston class 10 kaartje, 16gb (en ook direct het interne geheugen erbij):

[Voor 74% gewijzigd door 13art op 16-07-2011 18:27]

...

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Dit gaat over een accessoire dat weliswaar nieuw niet (meer) te koop is, maar wellicht heb je er nog 1 of kun je er 1 via Marktplaats op de kop tikken: een Logitech Freepulse Wireless headphone met bluetooth.

Ik heb die al een tijdje, en als ik die met mijn iPhone of iPod wilde gebruiken, moest ik altijd verbinden met het bijgeleverde bluetooth zendertje met hoofdtelefoonaansluiting. De iPhone wilde namelijk nooit rechtstreeks via bluetooth verbinden helaas.

Maar...de S2 doet dat lekker wel! En dat is een genot: bluetooth aan, draadloze koptelefoon aan, connecten en (wireless) luisteren maar. Werkt perfect!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Ik heb woensdag de Hama Roll-Up Autolader MicroUSB autolader binnen gekregen.

Het is erg handig dat je het kabeltje op de juiste lengte kunt vastzetten, en bij niet gebruiken er weer in kunt opbergen. Op de verpakking, noch op de lader stond vermeld wat de output is, dus dat heb ik opgevraagd bij Hama. Maar ik denk dat hij het maximale levert, wat de S2 vraagt. Ik heb er nu 2 x mee genavigeerd (GPS aan, WiFi aan, BT aan, Google navigatie aan) en dan nog laadt hij bij! Dus helemaal perfect.
Het ladertje wordt overigens wel redelijk warm (niet heet).

UPDATE
Eindelijk antwoord van Hama gekregen over de (max) output van deze autolader: is ''slechts'' een schamele 500 mAh. Dus hij geeft niet alles wat een S2 vraagt/kan vragen (650 mAh).
Nu snap ik ook dat ze het er niet opzetten....

[Voor 13% gewijzigd door wvexeltweakers op 21-07-2011 10:44]

Net de witte Zenis dock binnen gekregen. Nog niet getest, alleen open gemaakt en foto's gemaakt. Vooralsnog blij mee, ziet er prima uit. Plus, de S2 met de SGP Capsule past er gelukkig precies in. Toppie :P

[clickable]

[Voor 22% gewijzigd door Brad Pitt op 20-07-2011 11:55. Reden: Plaatje toegevoegd]

• Liber8
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 05-04-2021
Is er iemand die mij kan vertellen wat het verschil is tussen deze 2 cases..?
Ultra:

Linear:

Welke raden jullie mij aan..?

Nog 1 vraag, welk thema/rom is dit..? Ik kwam hem ergens tegen in dit topic..

Mvg,

Jordi

[Voor 18% gewijzigd door Liber8 op 20-07-2011 18:29]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

• Liber8
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 05-04-2021
Brad Pitt schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:59:
[...]

Done ;)

Die tweede witte case die je hier boven liet zien kende ik nog helemaal niet. Een van de kleine verschillen zo op de foto's is het open zijn ter hoogte van de knoppen aan de zijkant. Weet niet of dat een voor-of nadeel is. Misschien heeft deze ook niet die glitteringen er in zitten. Niet dat je die in de praktijk heel erg ziet hoor.
De linear is een hard cover.. Het zijn 3 losse delen en de backcover is er in verschillende kleuren..

Maar wat zijn de voor/nadelen van een siliconen/hardcover..

Mvg,

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

• KangaroeHenkie
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02-10-2021
Ik ben op zoek naar een leren pouch zoals deze PolarBear©

Alleen dan zonder de openingen aan de bovenkant. :+

Zit al de hele ochtend te zoeken, maar kan niet echt iets vinden. Iemand nog suggesties ?
Ik wil absoluut géén hoesje met zo'n 'uittrekkoord'. Die veroorzaken namelijk mooie strepen na verloop van tijd.

[Voor 16% gewijzigd door KangaroeHenkie op 26-07-2011 12:53]

• KangaroeHenkie
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02-10-2021
businka19 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:23:
[...]

Hey, zolang ze mooi zijn... :P
Hoe mooi strepen ook zijn, ik ben ze liever kwijt dan rijk :+

EDIT : Heb inmiddels wat gevonden. Voor de geïnteresseerden, deze :

Volgens Google is 'ie van leer. Lijkt mij meer neopreen o.i.d. We zullen zien.
Er staat dat het orgineel Samsung is, dus de kwaliteit lijkt me in orde.

Besteld bij mobilesupplies.nl

[Voor 43% gewijzigd door KangaroeHenkie op 26-07-2011 14:08]

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Badr. schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 21:57:
Iemand al ervaring met: designskins?
http://designskins.nl/
Aangezien ik wel kick op exclusieve spul is dit wel de ideale uitkomst.
Ik heb er een besteld:

Dit is een van de vele standaardafbeeldingen die je kunt kiezen. Maar je kunt ook je eigen ontwerp maken, dus ook met eigen foto's!

Tip: mocht je voor 1 van de standaardafbeeldingen willen kiezen, kun je hem beter via eBay bestellen, dat scheelt dan € 2,95 verzendkosten! Als je zoekt op ''handy i9100 sticker'' kom je vanzelf bij de decals van Design Skins.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Na twee missers heb ik mijn screen protector gevonden, SGP oleophobic het is amper te zien en vinger vet blijft nauwelijks achter, schoon maken daarvan gaat ook stukken sneller.

Even iets anders, volgens mij heb ik het hier op GoT nog niet gezien maar SGP Steinheil heeft ook een glas protector, ik heb een YouTube filmpje gezien waarbij ze met een hamer op los gaan zonder Galaxy achter natuurlijk maar het ziet er goed uit. Oppervlak zou zelfde zijn als een oleophobic screen protector.

SGP Samsung Galaxy S2 Screen Protector Glas Series op Amazon

Stress test op YouTube

Plaatjes:

Werkt ook met andere SGP Cases:

• gwystyl
  • Laatst online: 23:29
WTM schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:48:
Ik heb 't originele partnumber gevonden van het achterklepje. Ze noemen het een accudeksel :-). Het nummer is: GH98-19595A

Te koop op diverse Nederlandse sites. Ik ga overigens dat niet zelf betalen, dat doet T-mobile maar. Anders stuur ik het hele toestel terug en sturen ze me maar een unbranded versie. Heb ik specifiek naar gevraagd en zouden ze me leveren.

Ga ook een hoesje kopen inderdaad, 't is een principe kwestie.
Ah, ik had gezocht op battery cover, dat werkt ook. Het typenummer maakt het zoeken wel makkelijker in ieder geval.

Raar dat T-mobile een unbranded versie kan / wil leveren (voor dezelfde prijs?). Ik zou mijn medewerkers niet met dat soort dingen laten puzzelen als het niet nodig is. De klant krijgt wat er beschikbaar is. Klinkt dus erg aardig van T-mob dat ze die moeite wel willen doen.

offtopic:
psst: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif

• Helox-in-a-box
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19:24
Afgelopen maandag de Zenus Air Jacket Carbon White binnen gekregen:

Bevindingen tot nu toe:

* Sluit mooi aan, perfect pasvorm
* Rechterbovenhoek mist, waarschijnlijk krijg je em anders niet om te telefoon heen, echt geen enkele vorm van speling
* Volume en on/off minder goed bereikbaar
* Het carbon spul is niet meer dan een sticker aan de achterkant, dacht namelijk dat het achterstuk van carbon was
* Telefoon wordt zo'n 1,5 a 2 mm dikker

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Ik heb mijn DesignSkin binnen en op de S2 geplakt. De achterkant ging vrij simpel, de voorkant was een stuk lastiger. Ik ben er zeer tevreden over, geeft de S2 een wat persoonlijker aanzicht.

De vinylskins voelen degelijk aan, en zijn niet echt stroef. Hier was ik wel bang voor, dat zou het lastiger maken om de S2 uit de hoes te halen. Maar dat is dus niet het geval. In eerste instantie was het niet mijn bedoeling om de voorkant sticker ook te gaan gebruiken, maar vind het best wel aardig (=persoonlijk).
Ik had er eerst de uitsparingen voor de menu- en terugtoets op laten zitten, en het grappige is dat die wel gewoon reageren als je dan over het vinyl wrijft op die ''toetsen''.

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 13-01 09:02
Grappig, ik heb deze desktop sync dock gekocht. http://cgi.ebay.com/ws/eB...geName=ADME:X:RTQ:US:1123

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=270770311387

Had em binnen 10 dagen in huis. Per abuis heeft de leverancier 4 stuks verzonden >:). Heb em een mail gestuurd en mocht de andere 3 houden.

De dock is prima, de prijs ook, vooral gezien de gunstige koers van de euro/dollar. Incl. verzending 8,58 euro.

Let wel op dat je aan stekker niet veel hebt

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

wvexeltweakers schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:02:
Nog een keer terugkomend op die 2.430 mAh accu die op meerdere plaatsen op eBay wordt aangeboden: dit is dus inderdaad fake. Nadat ik er 1 had besteld (nog onderweg) kwam ik hier een verwijzing tegen naar XDA die er 1 hebben ontmanteld. Bleek dus een erg lichte accu te zijn van bedenkelijk allooi.
Hierop heb ik 1 van de recente kopers benaderd (via feedback van de verkoper) en gevraagd of hij zijn bevindingen wilde vertellen. Hij reageerde eerst met ''ik had al het idee dat hij sneller leeg was dan de originele Samsung", en heeft er daarna de buitenkant afgepeld. Bleek inderdaad een kleinere accu te zijn, die in een soort van plastic frame was gezet om passend te maken voor de S2.

Boodschap: inderdaad NIET doen!

Wel jammer overigens, zou de S2 weer wat leuker gemaakt hebben.
Ik heb de betreffende ''2.430 mAh'' accu binnen en uitgetest. Het blijkt dus inderdaad om een lichter exemplaar van 1.300 mAh te gaan. Omdat ik niet op zoek was naar een spare-accu maar naar een zwaardere, heb ik deze dus niet meer nodig.

Hier nog iemand in ge-interesseerd misschien, voor verlengen accutijd als de originele net niet voldoet voor 1 hele dag? Dan graag PM.

• SizzLorr
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019
Celly telefoonhouder gehaald voor 20 euro, werkt perfect. Hij zit nu nog een beetje stroef maar wordt wel losser naar mate ik hem gebruik.

[Voor 13% gewijzigd door SizzLorr op 15-08-2011 14:07]

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• Yoshimitsu89
  • Registratie: januari 2010
Zo, vandaag dan mijn Galaxy S2 binnen gekregen. Mijn eerste smartphone :)
Ten eerste: wat een ding zeg, echt heel gaaf!

Mijn pouch is ook al besteld, eigenlijk nog voordat ik dit topic had doorgelezen.... maar denk wel dat het een goeie is.

Het gaat om een Noreve. Zij zijn vrij duur maar het ziet er verder wel goed uit. Ze hebben meestal een flip cover (Tradition) en pouch (Tradition C) voor telefoons.

Ik kwam eigenlijk toevallig weer bij dit merk terecht toen ik zat te zoeken voor covers, het is namelijk zo dat ik eerder (4 jaar geleden!) een Noreve case had besteld voor een Archos multimedia-apparaat :p

Ben zelf voor de pouch gegaan, deze dus:

Deze kost €39,99 excl. verzenden (komt nog 4,95 bij). Vrij prijzig dus.

Dit is hun andere model:

Deze kost zelfs €44,99 ex verzenden.

Ik heb dus het pouch-model besteld, kan nog 1 - 1,5 week duren voordat ik 'm heb (verzenden gaat niet zo supersnel allemaal).

Ik vraag me af of iemand anders nog ervaring heeft met dit hoesje (of merk)? Ik kwam iig niets tegen in dit topic.

Verder heb ik ook maar gelijk een screen protector besteld, het is de Brando Ultra Clear geworden die meerdere malen werd aangeraden.

• nobleone
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:03
Het idee van dat 'mesh' hoesje is dat de achterkant beschermd wordt en het toestel vanwege het rubber laagje ook minder over bijvoorbeeld de tafel glijdt. Verder raakt de lens door het hoesje ook de ondergrond niet zodat die ook wordt beschermd en de hoeken van het apparaat zijn gewoon afgedekt, ook de rechter bovenhoek ondanks de opening.
Gezien mijn ervaring met dit type case hoef ik deze niet meer. Voor een ander type hoor ik graag wat de ervaringen zijn qua warmte ontwikkeling (van de 'mesh' was ook warmte afvoer één van de verkoopargumenten), slijtvastheid, vormvastheid, evt. aanwezige speling, effect op antenne, etc.

Naast eerdergenoemde kandidaten uit dit draadje ook nog deze van QDOS gevonden:

• nobleone
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:03
Brad Pitt schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:41:
Die vind ik erg mooi! Spijtig dat ie er blijkbaar niet écht zo uitziet als je van de review er onder uit mag gaan...
Hij schijnt wat meer een messing tint te hebben maar dat is toch ook mooi? Lekker steampunk!
Ik ben intussen bíjna overtuigd van de SGP cases maar wil toch, voordat ik er eentje bestel, graag weten of dat hoekje, welke dun is vanwege de opening voor de externe antene, niet net zo kwetsbaar is als die mesh-cases die op dat punt binnen een week kapot zijn.
Zie linksonder in beeld:

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ik heb het hier op GoT nog niet gezien, maar er is ook een aluminium case voor SGS2

Ik zit zelf in techniek en ik heb al paar keer SGS2 uit mijn handen laten glippen, op dit moment heb ik een Case Mate Safe Skin om mijn SGS2 dus het ging elke keer net goed, maar ik wil graag iets stevigs en apart model hebben, want bijna iedereen heeft een silicone case om zijn GSM.

Aluminium case is van merk Taurus, en op eBay heb ik maar een verkoper kunnen vinden uit Korea, case is ook voor Koreaanse modellen maar past ook om een Europese SGS2.

Er zijn 8 verschillende kleuren beschikbaar, aluminium is gecoat met een kleur en case bestaat uit twee delen, en delen worden met 6 schroefjes op elkaar geschroefd.

Case is op eBay alleen via Korea te bestellen en kost ongeveer 35€ inc. verzending.
Link naar eBay

Hier een recente youtube review:

En hier paar modellen:

• Don3k
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Ik heb vandaag ook een slim rubber case gehaald:

groot: http://upload.projectd.nl/upload/DSC01116.JPG

Maar iemand misschien idee hoe ik het samsung logo kan beplakken oid. Hij is nu mooi zwart, en dat logo staat er niet zo mooi bij.

[Voor 13% gewijzigd door Don3k op 07-09-2011 19:57]

• Megapaul
Onlangs mijn 2 extra batterijen en een wall charger binnen gekregen vannuit Hong Kong.
Verzenden was snel (12 dagen) :)

Gekocht via ebay voor omgerekend 8 euro

• 40554
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-03-2013
sonsan schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:29:
[...]

Wel bij Vodafone. Zijn wel kosten aan verbonden, ik meen iets van 10 euro. Kan je zo halen in een Vodafone winkel.
oké daar zit ik gelukkig bij ... en 1 malig 10 euro?
en krijg je dan de smsjes op alle 2 telefoons, want ik ben van plan om de 2e telefoon uit te laten, en alleen met stappen mee te nemen ...

En het is eindelijk gelukt met bestellen.

SGP Neo Hybrid Silicone Case

en een sgp screenprotector

[Voor 36% gewijzigd door 40554 op 15-09-2011 16:57]

• Vinamp
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Zijn er hier mensen die een case-mate barely there met brushed aluminium achterkant?

Ik krijg namelijk de indruk dat mijn gps ontvangst een stuk minder is.
Wat logisch lijkt want er zit een (gedeeltelijke) metalen achterkant op.
Volgens mij is dat ook het geval met de "mirror" versie, daar zit een soort chrome verf op denk ik.

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

Pagina: 1 2

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee