Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

In dit topic kunnen de verscheidene accessoires voor de Samsung Galaxy SII worden besproken. Hierbij moet je oa. denken aan carkits, dockingstations, hoesjes. Het doel van dit topic is dus het uitwisselen van ervaring over accessoires, het bespreken ervan en je kunt er vragen over stellen. Ook kun je medetweakers wijzen op aanbiedingen of interessante accessoires.

Gerelateerde topics

Handige sites

offtopic:
Qua layout is gebruik gemaakt van de TS opgezet door Psychoclown voor het accessoirestopic van de Samsung Galaxy S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Relaxed2000 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:21:
Heeft er al iemand gekeken waar we hoesjes/cases kunnen bestellen of komt hier een apart topic voor ? Ik denk namelijk dat deze telefoon razend populair gaat worden. (heb er net ook eentje besteld dus ik join de club)

Gaat er iemand nog een folietje overheen plakken of is dit met het gorilla glas niet nodig ?
Ik ga trouwens voor een Gripis (heet tegenwoordig katinkas) Slider Cover creased dark brown Size 6. Is qua afmeting: 130mm lang vs 72mm breed als buitenmaat. Daar moet een SGSII wel inpassen. Volgde het topic voor accessoires bij de HTC Desire en zag daar een erg mooie foto van hetzelfde hoesje maar dan in de juiste maat voor de Desire. Die was gemaakt door wolver1ne

Maar dan dus een SGSII erin ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zo bestelling is de deur uit. Via de link die tikimotel gaf. In het bruin. Ik zal waarschijnlijker langer moeten wachten op de SGS II zelf, maar dan heb ik alvast een bijpassend hoesje :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb het Katinkas hoesje ontvangen. Ziet er erg mooi uit. Met pullcord waarmee je de SGSII naar je toe kunt halen zodat ie makkelijker uit het hoesje te halen valt. Terwijl ie buiten gebruik goed stevig in het hoesje zit zonder dat ie eruit valt. Verder mooi donkerbruin leer. Achterop staat een kameleon, het logo van Katinkas. En voorop onderaan: katinkas. En dat voor 20,50 euro inclusief verzendkosten bij phonextra. Gebruik winkelwagen als code en de verzendkosten bedragen dan slechts 50 cent ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Tuur86 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:15:
[...]
Edit: Mijn oude HTC Touch HD kreeg ik nauwelijks meer uit het hoesje.... die is dan natuurlijk wel een stuk dikker (maar weer minder breedt).
ToestelGalaxyTouch HDGalaxy S2
Lengte122mm115mm125mm
Breedte64mm62mm66mm
Hoogte / Diepte10mm12mm8mm

Dat een Touch HD er lastig uit gaat komt door zijn dikte. Qua hoogte zal het hoesje niet meer dan 1cm bedragen / 10mm. Dus dan kan die HD er wel in, maar lastig eruit. Qua breedte zou het moeten passen, daar dit hoesje in principe bruikbaar is voor de Galaxy S. En het verschil in breedte is slechts 2mm. Lengte moet hoe dan ook kunnen, want hoesje = 70mm, GSII = 66mm. Daarnaast zet zo'n hoesje doordat ie van leer vervaardigd is zich na een poos toe afhankelijk van het gebruikte toestel. Dus dat loopt wel los :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
@Pyrone89: Beter duurzaam en kwalitatief goed dan iets anders imo. Heb daarom ook 20 euro betaald voor mijn Katinkas hoesje. Is veel geld voor zoiets simpels als een beschermhoesje voor je Galaxy S2. Maar vergeet niet dat zo'n GS2 500 euro los kost. Dat ga ik zelf niet in een hoesje van een paar euro stoppen die je op ebay kunt halen. Heb verder gekozen voor een opberghoesje en niet zo'n eentje waar jij naar op zoekt bent. Dan kan je beter zo'n noreve pakken. Duur: ja, maar gaat ook lang mee ;)

• Joosie200
  • Niet online
Anoniem: 405716 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:54:
[...]

Die van phonextra.nl? Zou erg jammer zijn, ben benieuwd...
Tuur86 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:00:
[...]

Die ja... zonde van je geld als je die koopt. Ik ga nog ff bedenken of ik het de moeite vind hem terug te sturen.

Ik heb er nu een paar sport sokken in weten te duwen... kijken of het hoesje ver genoeg oprekt (lijkt toch echt leer te zijn, dus wellicht heb ik een kans)
Bedankt voor het laten weten. Op de site van phonextra staat het volgende...
Artikel 8 - Herroepingsrecht bij levering van producten
1. De consument heeft bij de aankoop van producten gedurende minstens veertien dagen
vanaf de dag van ontvangst van het product door of namens de consument de mogelijkheid de
overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden
.
Besteld op 2 mei, dus ik ga er een mailtje aan wagen. Heb de bon nog wel, verpakking heb ik weggegooid though. Want wat heb je aan een mooi hoesje als het niet past... Dank voor het doorgeven trouwens Tuur86 :)

• Joosie200
  • Niet online
Katinka hoesje heb ik vandaag geretourneerd. Kostte mij 1,40 euro. Maar ach, dat liever kwijt zijn dan een hoesje houden die naar ik nu de berichten lees echt niet geschikt gaat zijn voor de SGSII. Snug fit krijgt zo een andere betekenis ;) Ga nu maar eens rond kijken voor een flip case geval. Die van Melkco/Zenus of doorsnee Noreve. Aangezien ik geen screen protector erop ga plakken is het wel zo fijn om bescherming + gemak in een te hebben. Flap omgooien en je kunt het toestel gebruiken, stop de flap er weer voor op de plek en hij kan beschermd opgeborgen worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:40:
Tevens heb ik nog wat andere cases van hun in mijn handen gehad, zagen er allemaal goed uit.
Toevallig ook de Anaconda? Zat zelf te twijfelen tussen de Anaconda en E'stime, puur omdat het patroon van de Anaconda mooier oogt. En die van Estime zo saai egaal is. Maar het past allemaal wel prima? (ga daar wel vanuit, maar even vragen voor de zekerheid)

• Joosie200
  • Niet online
kwiebus schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:09:
Heb vandaag een Konkis Premium Genuine Leather Case ontvangen..
Das een exacte 1 op 1 kopie van het Katinkas hoesje dat ik ontving en weer retourneerde. Enkel met de naam verschilt, Konkis of Katinkas. Mooi om te horen dat die wel goed past. Maar ik ga toch voor een flip case, gemak dient de mensch enzo ;) Bij zo'n case met koord doe je er langer over om inkomend telefoontje aan te nemen terwijl je bij een flip case die enkel hoeft om te slaan en hop: telefoon aan je oor. Het wordt een Zenus Anaconda wine / bruin. Die Piel Frama hoesjes zijn mij te duur. En bovendien zijn de SGS II hoesjes qua kleur te fel.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee