• Exterminator
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22:10
Weet iemand toevallig een goede en degelijke powerbank voor de S2 of een powerbank i.c.m. solar?

Ik heb het topic al eens doorzocht en kwam alleen op deze uit.

Gezien het al een oude post is vraag ik me af of er inmiddels misschien betere powerbanks zijn. Iemand 'n idee?

• Megapaul
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 00:18
Voor de gene die nog een 32 GB micro SD kaartje nodig hebben:

In de dagaanbieding bij mediamarkt Samsung 32 GB micro SD Class 10 voor € 29,-

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• 98248
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Holleboomer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 01:38:
Geen verkeerde prijs volgens mij:
Had hem ook bij hen besteld ja. Wel nog een klein dingetje bij gedaan om aan de €25 te komen :P

Nickname does not reflect reality

• 98248
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 01:41:
[...]

Had hem ook bij hen besteld ja. Wel nog een klein dingetje bij gedaan om aan de €25 te komen :P
Haha hier precies hetzelfde, een CD'tje van Sting :).

• chronoz
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 07-12 06:48
  • Hoeveel presteert de 2000 mah accu beter dan de 1650 mah accu?
  • Wat is de beste accu-aankoop die ik zou kunnen doen?
Ik wil per sé geen grotere case. Ik vind namelijk de accu's die een grotere case nodig hebben niet erg mooi. :)
chronoz schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:03:
Rond de 20%.
Ik wil per sé geen grotere case. Ik vind namelijk de accu's die een grotere case nodig hebben niet erg mooi. :)
Dan wordt het lastig hè. Een accu met een grotere capaciteit gaat ook groter worden qua formaat. In een hoop cases past de 2000mAh accu trouwens prima. Meer dan 2000mAh gaat een ander verhaal worden.

• 98248
  • Niet online
chronoz schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:03:
Is de eerste vraag serieus? (2000/1650) * 100 = 121%, 21% beter dus. Als jij normaal 20u doet met de standaard batterij kun je met deze batterij ruim 24 uur doen.

Mijn aankoopadvies:
  1. Koop een orginele reserve batterij van Samsung en neem deze opgeladen mee.
  2. Koop de extended batterij van Samsung (ja, toch een dikkere case)

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:21
Holleboomer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:28:
[...]

Is de eerste vraag serieus? (2000/1650) * 100 = 121%, 21% beter dus. Als jij normaal 20u doet met de standaard batterij kun je met deze batterij ruim 24 uur doen.

Mijn aankoopadvies:
  1. Koop een orginele reserve batterij van Samsung en neem deze opgeladen mee.
  2. Koop de extended batterij van Samsung (ja, toch een dikke case)
Ben jij wel serieus? Volgens mij snap je het niet helemaal. Jij zegt. Dat als ik Batterij A neem, en die vervang met die van 2000. Dat is dus altijd 21% meer eruit zou halen? Dacht het toch niet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• 98248
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:29:
[...]

Ben jij wel serieus? Volgens mij snap je het niet helemaal. Jij zegt. Dat als ik Batterij A neem, en die vervang met die van 2000. Dat is dus altijd 21% meer eruit zou halen? Dacht het toch niet.
Dan had je je vraag duidelijker moeten stellen. Het zou inderdaad licht kunnen afwijken, maar als je origineel van Samsung neemt mag je ervan uitgaan dat de specificaties kloppen en is het rekensommetje dus makkelijk gemaakt.

[Voor 4% gewijzigd door 98248 op 13-03-2012 13:36]

Holleboomer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:33:
Dan had je je vraag duidelijker moeten stellen. Het zou inderdaad licht kunnen afwijken, maar als je origineel van Samsung neemt mag je ervan uitgaan dat de specificaties kloppen en is het rekensommetje dus makkelijk gemaakt.
Klopt (uiteraard) ook gewoon met de realiteit hoor. Haalde voorheen gemiddeld ietsjes meer dan 4 uur scherm-aan tijd, nu meestal zo rond de 5 uur. Zou echt bizar zijn als dat niet zo uit zou komen ook.

• Too5
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 06-12 20:10
Niemand ervaring met een opzetlens voor de samsung???

• corset
Holleboomer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:33:
[...]

Jammer dat het niet mijn vraag was. Maar echt.. als je uberhaupt iets van accu's afweet, weet je dat die berekeningen letterlijk nooit kloppen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

lanerios schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 16:06:
Maar echt.. als je uberhaupt iets van accu's afweet, weet je dat die berekeningen letterlijk nooit kloppen.
Klopt hier anders vrij redelijk. Dat zal dan wel stom toeval zijn :P

• Kaninho
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 08-11 20:51
Een vraagje mede-tweakers.
Ik zat laatst te denken om een flipcase aan te schaffen voor men galaxy s2.
Bijna alle flipcases zijn gemaakt met een ingebouwde magneetje, om bijvoorbeeld
de sluiting goed te laten sluiten.

Ik bedacht me laatst dat het magneet wel de mobiel kan beschadigen, maar ik wilde
eerst jullie mening erover vragen.

Ik google'de erover en de meningen zijn verdeeld. Sommige bloggers melden dat een magneet
de gyroscope beschadigt, maar sommige denken van niet, omdat er anders geen flipcases
met magneten zouden zijn.

Wat denken jullie ervan.

• Too5
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 06-12 20:10
Als je weet hoe een gyroscoop werkt, dan weet je dat de magneet deze niet kan beschadigen. Met behulp van de gyroscoop kunnen ze een digitaal kompas maken. Itt tot een kompas zelf, werkt een gyroscoop niet met magnetische velden.

• Buntmans
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 02-06 16:24
Ik heb vandaag mijn SGS2 laten repareren (kapot glas)... kostte me 180 euro incl montage.

Ik gebruikte geen case/film, maar ik denk dat ik dat nu wel moet gaan gebruiken, want goedkoop is zo'n reparatie dus niet (voornamelijk omdat display en glas 1 module is heb ik mij laten vertellen).

De vraag is welke case? otterbox en casemate hebben beide een mooi/stevige, maar 1 probleem: dan past hij niet meer in de carkit. En ik heb dus echt geen zin minimaal 2x per dag de case erom te moeten doen. Ik moet dan dus ook een nieuwe carkit. Dat moet dan een universal carkit worden.

Iemand anders die eerder tegen dit "probleem" is aangelopen? Welke combinatie case/carkit heb jij ?

Bericht verplaatst uit het Galaxy S II Topic, de volgende keer in het juist topic posten s.v.p.!

[Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 20-03-2012 18:09]

• reyals
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 05-10 22:08
Buntmans schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:11:
...
Welke combinatie case/carkit heb jij ?
ik heb een valenta pocket, en een originele carkit.

werkt perfect en je telefoon zit toch goed opgeborgen als je hem in de pouch hebt zitten

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• businka19
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 05-03 14:53
Buntmans schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:11:

Iemand anders die eerder tegen dit "probleem" is aangelopen? Welke combinatie case/carkit heb jij ?

[mbr] Bericht verplaatst uit het Galaxy S II Topic, de volgende keer in het juist topic posten s.v.p.! [/]
Ik neem aan dat jij met carkit holder bedoelt?

Dan Brodit Holder met Skin + SGP Capsule White

• Buntmans
businka19 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:59:
[...]

Ik neem aan dat jij met carkit holder bedoelt?

Dan Brodit Holder met Skin + SGP Capsule White
Yep je hebt helemaal gelijk, sorry. Holder.

Die brodit die heb ik dus nu ook, alleen dan de versie gecombineerd met lader. Hij past er nu precies in (zonder case). Maar met deze case past hij er alsnog in? Op zich zou dat wel schelen dan.

Ik was eigenlijk op zoek naar iets stevigers (ik ben nogal onhandig en op de een of andere manier glipt de sgs2 nogal makkelijk uit mijn handen), maar ik had de populareit van SGP al wel opgemerkt.

De vorige keer toen hij dus stuk was gevallen was naar mijn oordeel mede omdat hij plat met de hele display op de grond viel. Rubber langs de kanten of alleen op de hoeken had dus waarschijnlijk mijn redding geweest. Daarvan is bij deze niet echt sprake geloof ik? Anders zou hij denk ik ook niet meer in de brodit houder passen.

Heb je hem zelf wel eens laten vallen sinds je de case hebt?

• businka19
Buntmans schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:06:

De vorige keer toen hij dus stuk was gevallen was naar mijn oordeel mede omdat hij plat met de hele display op de grond viel. Rubber langs de kanten of alleen op de hoeken had dus waarschijnlijk mijn redding geweest. Daarvan is bij deze niet echt sprake geloof ik? Anders zou hij denk ik ook niet meer in de brodit houder passen.

Heb je hem zelf wel eens laten vallen sinds je de case hebt?
Met de Skin Holder past SGS2 iig met elke case erin, dat is the beauty ervan (betaal je ook voor), je zit niet vast aan bepaalde case.

Capsule bedekt wel degelijk al je hoeken EN randen, dat is voor mij echt een must bij een case, anders is een case gewoon voor de sier.

De case heeft zicht meerdere malen bewezen. Heb hem gisteren nog op de tegelvloer in de wc laten vallen, plat op het scherm, was echt even "oef"-momentje, maar het scherm blijft ten alle tijden 1-1.5mm van de oppervlakte af. En omdat materiaal best hard is buigt die ook niet door onder het gewicht van de phone.

Plus ziet er heel slik uit, ook in zwart, maar dat is persoonlijk uiteraard.

edit: enige nadeel(tje) (naast prijs) kan zijn dat Brodit deze holder niet in actieve versie levert, dus je zit altijd met aparte lader. Voor mij is het juist voordelig, ik rij regelmatig in andere auto's dan mijn eigen en kan de lader in ieder geval altijd meenemen.

[Voor 28% gewijzigd door businka19 op 22-03-2012 17:55. Reden: nadeel toegevoegd]

• Buntmans
businka19 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:51:
[...]

Met de Skin Holder past SGS2 iig met elke case erin, dat is the beauty ervan (betaal je ook voor), je zit niet vast aan bepaalde case.
Ah ok, ik moest het even nazoeken, ik was niet bekend met skin holders, maar dat is inderdaad wat ik zoek!

En wat betreft de prijs, ik zie op de brodit site (link) dat beide holders (met skin en zonder skin) 24 euro zijn.

• businka19
Buntmans schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 19:59:
En wat betreft de prijs, ik zie op de brodit site (link) dat beide holders (met skin en zonder skin) 24 euro zijn.
Dat klopt helemaal, als je Proclip reeds hebt dan valt het wel mee, maar als kaal begint dan is Brodit systeem behoorlijk duur t.o.v. generieke houder of zelfs die van Samsung. Vandaar mijn opmerking over de prijs.

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
iemand al een werkende hdmi kabel gespot voor de sgs2?

Burp

• businka19
Wii4all schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:43:
iemand al een werkende hdmi kabel gespot voor de sgs2?
Als met "werkende hdmi kabel" Micro USB to MHL HDMI Adapter bedoeld dan zijn er genoeg te verkrijgen die werken

• yur400
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 06-12 23:21
Ondertussen meerdere screenprotectors geprobeerd. Nog niet de "ware" gevonden ^) *ted mosby mode off*

Ik zoek naar maximaal kleurbehoud, geen regenboogeffect en een goed glijoppervlak.
Iemand?
Welke heb je allemaal al gehad dan? Er zal heus geen 'perfecte' protector zijn. Ben zelf best tevreden over de SGP Ultra Clear, een ander zal het misschien weer een bagger product vinden (vanwege vingerafdrukken bijv.).

• yur400
  • Laatst online: 06-12 23:21
Van SGP heb ik de ultra optics gehad.
Waar ik mij aan stoorde:
-Geen regenboogeffect, maar wel reflectie in meerdere kleuren (prisma effect)
-Vet viel niet veel op, maar was moeilijk weg te vegen
-Scherm bestond uit minuscule ribbels. Was niet fijn

Liefst wil ik een matte schermprotector, maar die verpesten de schermbeleving.

Ultra Clear misschien dan idd. Ik dacht ook aan Glas Screen Shield, maar die schijnt snel stuk te gaan.

Hoe lekker glijden je vingers over je Ultra Clear en reflecteert het meer of minder dan de gorilla glass?

• Buntmans
businka19 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:21:
[...]

Dat klopt helemaal, als je Proclip reeds hebt dan valt het wel mee, maar als kaal begint dan is Brodit systeem behoorlijk duur t.o.v. generieke houder of zelfs die van Samsung. Vandaar mijn opmerking over de prijs.
Ik zit te denken over een iets meer heavy duty model, de trident aegis. die add wel wat meer bulk, wat is zo ongeveer de range van die verstelbare houder van brodit?

• businka19
Buntmans schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:54:
Ik zit te denken over een iets meer heavy duty model, de trident aegis. die add wel wat meer bulk, wat is zo ongeveer de range van die verstelbare houder van brodit?
Damn! Je bent wel serieus geschrokken he? :P

Brodit is hier flexibel genoeg voor

• Buntmans
businka19 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:45:
[...]

Damn! Je bent wel serieus geschrokken he? :P

Brodit is hier flexibel genoeg voor
Na 2 weken met een kapot scherm rond te hebben moeten lopen en daarna 2x 50km te hebben moeten rijden naar een plek waar ze instant repair service hadden (1e keer hadden ze een defect scherm erop gezet, kwam ik pas achter toen ze al weer dicht waren) en na 180E lichter te zijn.... ja klopt :)

Plus dat je ook wel enthiousiast wordt na het kijken van al die videoreviews van de verschillende cases hehe

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:38
Sinds kort heb ik deze leder flip case, kan hem iedereen zeer aanbevelen:

Melkco Leather Case for Samsung I9100 Galaxy S II

[Voor 41% gewijzigd door Albert020 op 31-03-2012 09:14]

• thijssiee94
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 24-05-2012
Voor mensen die een extra accu willen.. :) http://www.koopjessite.nl/

Ik heb een grove fout begaan, waar ik veel spijt van heb. Daarom heb ik als straf dat ik tot 26/5 niet meer op tweakers mag

Altijd handig, een extra lading met een nóg lagere capaciteit bij je te hebben :)

• thijssiee94
  • Laatst online: 24-05-2012
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 08:40:
[...]

Altijd handig, een extra lading met een nóg lagere capaciteit bij je te hebben :)
Ach, daar had ik niet naar gekeken. Ik kwam het tegen, dus dacht er goed aan te doen om het hier te plaatsen. ;)

Ik heb een grove fout begaan, waar ik veel spijt van heb. Daarom heb ik als straf dat ik tot 26/5 niet meer op tweakers mag

• YoG
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Ik heb bij Dealextreme zo'n grote accu gekocht van 3500mah. Bevalt me prima. Het extra gewicht en iets dikkere afmetingen wennen heel erg snel.

Het grote nadeel is dat mijn vorige hoes er niet meer oppast. ;(
Weet iemand toevallig waar je zo'n hoesje kunt kopen?

En zou mijn Galaxy nog in een dock passen?
Deze zou moeten passen maar die heeft geen Europese stekker.
Hoesjes passen er ook niet in

[Voor 31% gewijzigd door YoG op 06-04-2012 16:44]

spek pc, spek hifi, last.fm

• Albert020

[Voor 46% gewijzigd door Albert020 op 09-04-2012 08:56]

• RutgerM
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 09-12-2018

RutgerM

exec(rm -rf /*);

Mhh, ik heb een vaste houder nodig en wil voor een brodit gaan. De Active voor vaste inbouw is aanzienlijk duurder dan degene met sigaretten aansteker.

Ik denk dat ik de sigaretten variant niet door het rooster krijg zoals ik dat wil, dus zal wellicht aan de duurdere variant zitten.

Of zijn er nog alternatieven ? Carcomm is niet zo slick als de Brodit iig.

Liever een Kakker in een Asobak dan een Stakker in een Patserbak :D

• Red Baron
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:26
Ik ben gisteren weer eens zo'n rubber opzet stukje van m'n in-ear headset verloren.
Nu heb ik wel een paar in-ear headsetjes op dealextreme besteld, maar aangezien daar geen mic etc op zit vraag ik me af of het niet mogelijk is om gewoon wat van die opzet stukjes te bestellen om op m'n headset te doen.

Alleen wat is de juiste term voor die dingen om op te zoeken?
Ik vind nauwelijks resultaten op ebay als ik zoek op earphone bud tips replacement etc dus ik vermoed dat ik niet helemaal de correcte term gebruik ofzo.
Dus heeft iemand ervaring met het bestellen van zulk spul voor de orginele headset die me in de juiste richting kan wijzen? :)

Trouwens als we toch bezig zijn, is er ook een soort van carkit houder o.i.d. die je kan vastklemmen op een boekenplankje naast je bed o.i.d?
Ik kijk nog wel eens een serie of een youtube filmpje zo voor het slapen gaan, maar een lamme hand van die telefoon constant vasthouden is ook niet echt alles.
Dus ik zoek eigenlijk iets waamee de telefoon met het scherm naar onderen gericht aan een boekenplank van circa 1,5cm dikte bevestigd kan worden. Iemand ervaring daarmee?

[Voor 28% gewijzigd door Red Baron op 12-04-2012 14:08]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• corset
Heel leuk, maar waar te bestellen etc?

• Albert020
lanerios schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:21:
[...]

Heel leuk, maar waar te bestellen etc?
Ja sorry, je kunt hem hier bestellen...

• miel54
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 24-07 13:55
Ik heb een vraagje,
Ik ben op zoek naar een hoesje dat ik zelf kan ontwerpen. Zo iets als dit http://www.getincased.com/products/samsung_galaxy_s_2/ alleen zou ik deze met mister cash of maestro moeten kunnen betalen. En leverbaar in belgie. Iemand die mij zou kunnen helpen?

• Kirretje
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13-05 23:03
Zomaar even een berichtje. Ik kan iedereen, die de accu net wat krapjes aan vindt, de originele ''extended battery'' van Samsung aanraden. Pasvorm is perfect (imo houdt het toestel beter vast). Hoewel het maar zo'n 20% extra capaciteit is t.o.v. de originele accu heb ik het idee dat hij echt een stuk langer mee gaat. Zie screenshots voor bewijs.

Looks

Toestel al vanaf dag 1, helaas pas deze week deze accu erbij gekocht. Toestel was altijd al begin van de avond op zo'n 10%....dus is het echt een makkie! Aanradertje dus

• businka19
Expansys heeft 4 dagen lang uitverkoop, vooral MHL kabels zijn best goedkoop

• Droid
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 27-11 20:47
Ik ga deze week nog een Galaxy S2 bestellen. Maar. Welke screenprotector en case kan ik het beste nemen?
Hopelijk heeft iemand een antwoord voor me :]

Edit: Trouwens, zijn er ook waterdichte cases?

[Voor 14% gewijzigd door Droid op 23-04-2012 16:57]

<antwoord maar weg gehaald omdat je zinloos zit te crossposten en dat hier niet even bijwerkt, succes dus :) >

[Voor 85% gewijzigd door Brad Pitt op 23-04-2012 17:16]

• Droid
Brad Pitt schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:08:
<antwoord maar weg gehaald omdat je zinloos zit te crossposten en dat hier niet even bijwerkt, succes dus :) >
Ik vraag hier anders na wat voor screenprotector ik zou kunnen pakken NIET of ik een screenprotector moet gebruiken.

Bedankt.
itsFuzeh schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:30:
Ik vraag hier anders na wat voor screenprotector ik zou kunnen pakken NIET of ik een screenprotector moet gebruiken.
"Ik ga het is zonder protector proberen :) "

Pretty useless dan, no?

• Droid
Brad Pitt schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:32:
[...]

"Ik ga het is zonder protector proberen :) "

Pretty useless dan, no?
Kijk ff naar de tijd van de post in deze topic en de post in de andere topic ;)
itsFuzeh schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:54:
Ik ga deze week nog een Galaxy S2 bestellen. Maar. Welke screenprotector en case kan ik het beste nemen?
Hopelijk heeft iemand een antwoord voor me :]

Edit: Trouwens, zijn er ook waterdichte cases?
itsFuzeh schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:13:
[...]

Ik heb mijn telefoon nooit bij de sleutels zitten. Maar 1x had ik mijn SGS langs een knoop op mijn broek afgehaald. Kras door het hele scherm maar alleen bij strijklicht te zien. Dus Gorilla Glass is volgensmij best krasvrij. Ik ga het is zonder protector proberen :)
<nevermind ook, zonde van de tijd allemaal>

[Voor 88% gewijzigd door Brad Pitt op 23-04-2012 20:24]

• raro007
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 05-12 18:29
businka19 schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:31:
Expansys heeft 4 dagen lang uitverkoop, vooral MHL kabels zijn best goedkoop
EXPANSYS MHL microUSB to HDMI Adapter

versie: White 1 € 3,77 ex btw WAUW wat goed koop
totaal: € 16,27 inlc btw :( 8)7 8)7 8)7
terwijl als ik met dealextream wat bestel en de product kost 4 euro is dat ook de totaal bedrag.
dus moet ik verder zoeken :'(
Kan iedereen de "Extended Battery Kit" aanraden. De officiële van Samsung dan met 2000mAh.

Verademing :) Kan nu echt de hele dag door ouwehoeren zonder dat hij leeg gaat. Of matig dik 2 dagen mee doen :P
Nog een voordeel is dat je camera nu extra beschermt is.
Hij lijkt niet eens dikker voor mijn gevoel. Voelt wel zwaarder aan maar dat is voor mij persoonlijk een plus punt.
Nadeel? Ja, huidige beschermhoesjes passen niet meer.
Voor de rest echt super!

[Voor 11% gewijzigd door Texamicz op 26-04-2012 18:28]

• Nixo
  • Laatst online: 07-12 12:48
Texamicz schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:27:
Kan iedereen de "Extended Battery Kit" aanraden. De officiële van Samsung dan met 2000mAh.
Moet ik er toch maar eens over gaan nadenken. Dat ik net het einde van de dag haal vind ik eigenlijk vervelend. En zo heel duur is het ook weer niet.
Texamicz schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:27:
Verademing :) Kan nu echt de hele dag door ouwehoeren zonder dat hij leeg gaat. Of matig dik 2 dagen mee doen :P
Zó veel komt er uiteraard ook niet bij hè. Als je eerst 4 uur scherm-tijd haalde zit je erna op 5 uur, maximaal.
Nadeel? Ja, huidige beschermhoesjes passen niet meer.
Er zijn zát hoesjes waar hij erna gewoon alsnog in past :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raro007
ik zit te twijfelen over deze dock: http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.117368

wat vinden jullie van zoon dock?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 22:18
raro007 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 23:34:
ik zit te twijfelen over deze dock: [afbeelding]

Zou leuk zijn als het plaatje het deed....

p.s. zoon --> zo'n, het is je kind niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
Of je klikt gewoon op de link in je quote. Echt, het kan ook wat minder sarcastisch ;)

Ziet er wel leuk uit, maar ik loop teveel rond met m'n telefoon om een dock efficient te maken haha.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23:41
Heb zelf de Extended Battery Kit van Samsung en ben daar heel érg tevreden over. Geeft net wat meer juice om letterlijk meer met je telefoon te doen dan voorheen, maar toch eind van de dag te halen. Houd ik het op mijn huidige gebruik aan (zonder die batterij) dan haal ik vaak 2 dagen. 25 euro goed besteed vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl
lanerios schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:34:
Of je klikt gewoon op de link in je quote. Echt, het kan ook wat minder sarcastisch ;)

Ziet er wel leuk uit, maar ik loop teveel rond met m'n telefoon om een dock efficient te maken haha.
Maf dat die het wel doet :). Was niet sarcastisch bedoeld, het is gewoon lastig om een plaatje te beoordelen die je niet kan zien. Zeker omdat dealextreme vol staat met accessoires.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raro007
Oftopic maar wat is de reden dat de foto het niet doet?

Acties:
  • 0Henk 'm!
raro007 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:37:
Oftopic maar wat is de reden dat de foto het niet doet?
Je linkt een website als plaatje en niet het plaatje zélf?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 01-06 21:57

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

raro007 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 23:34:
ik zit te twijfelen over deze dock: [afbeelding]

Ziet er op het plaatje aardig uit, maar ik heb persoonlijk geen goede ervaring met spullen van DealExtreme. Voor plastic opbergdoosjes e.d. een leuke site, maar electronica koop ik er niet meer. Al meerdere malen teleurgesteld geweest vanwege de geleverde (non)kwaliteit alsook de erg slechte levertijden. Mee eens, het zijn lage prijsjes, maar je moet er niet teveel van verwachten. Koop je anders A-merkspullen, dan is dit echt veel minder.

Als er problemen met je aankoop zijn, doen ze niet moeilijk, wordt meestal netjes opgelost, al duurt dat even.

Er zijn kopers die zweren bij DealExtreme, dus er is markt voor kennelijk.
En voor deze bedragen zul je je er geen al te grote bult aan vallen.
|:(

[Voor 0% gewijzigd door wvexeltweakers op 02-05-2012 22:52. Reden: typo]

iPad3 64GB 3G, Samsung Galaxy S10/128GB Black, Win7 x64, Synology DS110j

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjittiewok
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2020
Ik ben op zoek naar een lader die de telefoon kan laden en tegelijk zichzelf oplaadt in de zon, zodat ik de telefoon kan gebruiken als navigatiehulpmiddel... Iemand tips?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl
sjittiewok schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:13:
Ik ben op zoek naar een lader die de telefoon kan laden en tegelijk zichzelf oplaadt in de zon, zodat ik de telefoon kan gebruiken als navigatiehulpmiddel... Iemand tips?
Vrij vertaald is dat een battery pack die zichzelf bijlaadt met zonnepannelen, en stroom door kan sluizen via micro-usb? Als ik daar op zoek, kom ik onder andere bij deze uit:
SolaDyne Ray 'n Go
Ik weet alleen niet of die zo handzaam zijn dat je ze mee kan nemen (10 bij 7 bij 1 inch), maar het is misschien een optie om daarmee bij te laden als je een tijdje stil staat?
Als er bij de eerste zoek opdracht niets nuttigs zit kan je [google=solar charger micro usb]

[Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 06-05-2012 10:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raro007
ik wilde eerst deze gaan halen:http://tweakers.net/price...110-platinum-charger.html
maar zit vooral te twijfel of die snel laden.
op vakantie heb je niet gouw een netstroom dus lijkt dit wel handig.
daar bij heeft deze een 1800mAh interne batterij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• businka19
raro007 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:46:
[...]

EXPANSYS MHL microUSB to HDMI Adapter

versie: White 1 € 3,77 ex btw WAUW wat goed koop
totaal: € 16,27 inlc btw :( 8)7 8)7 8)7
terwijl als ik met dealextream wat bestel en de product kost 4 euro is dat ook de totaal bedrag.
dus moet ik verder zoeken :'(
Ik zie je punt tov. MHL kabel niet, ja DX is over het algemeen goedkoper (heb mijn mhl kabel ook daar gehaald) maar in dit geval is de prijs bij Expansys gewoon beter. En hoe je aan je berekening komt is ook onduidelijk, zelfs nu nog:

mhl kabel 5.45
shipping EU 4.90
btw 1.97
Total 12.32

En je hoeft geen 4 weken te wachten. Dus hoezo verder zoeken?
________________________________________________________________________________

Iemand die zijn AC lader en headset niet gebruikt, wil ik wel overnemen

[Voor 9% gewijzigd door businka19 op 10-05-2012 13:46. Reden: verzoek toegevoegd]

• gwystyl
raro007 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 13:08:
ik wilde eerst deze gaan halen:http://tweakers.net/price...110-platinum-charger.html
maar zit vooral te twijfel of die snel laden.
op vakantie heb je niet gouw een netstroom dus lijkt dit wel handig.
daar bij heeft deze een 1800mAh interne batterij.
Ik weet niet of je al wat gehaald heb, maar bij de Aldi is vanaf volgende week zo'n lader te koop

Zo te zien heeft die ook een verloopje naar micro-usb (ff checken in het echt natuurlijk), en is hij een stuk vriendelijker geprijsd dan mijn eerdere suggestie.
gwystyl schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 10:40:
Ik weet niet of je al wat gehaald heb, maar bij de Aldi is vanaf volgende week zo'n lader te koop
Wel fijn, zo'n aanduiding wat de capaciteit van het geheel is :) Zal de S2 niet lang van juice kunnen voorzien denk ik, afgaande op ervaringen van gelijkwaardige apparaten op diverse fora. Maar ja, het is wel cheap.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:06:
Net de witte Zenis dock binnen gekregen. Nog niet getest, alleen open gemaakt en foto's gemaakt. Vooralsnog blij mee, ziet er prima uit. Plus, de S2 met de SGP Capsule past er gelukkig precies in. Toppie :P

[afbeelding]
[clickable]
Afgelopen week ook de Zenis dock ontvangen. Prima ding maar twee dingen vallen me op. Hij rammelt als je 'm omdraait, lijkt alsof er inwendig e.e.a. los zit. Daarbij mis ik één van de vier rubbertjes aan de onderkant zodat ie niet stevig staat (vier rubbertjes zichtbaar in foto van Brad: http://pfeffernuss.com/fo...s/image/imagepage4.html). Beide overkomelijk, maar niet zoals het moet zijn. Horen jullie in de dock ook wat verschuiven als je 'm op z'n kop houdt?

Acties:
  • 0Henk 'm!
JBS schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:47:
Horen jullie in de dock ook wat verschuiven als je 'm op z'n kop houdt?
Nope, is 100% stil.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bamboojelmer
  • Laatst online: 15-01-2019
Spammen doen we maar ergens anders

[Voor 100% gewijzigd door PaT op 22-05-2012 22:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
Leuk dingetje, maar echt heel, heel, heel duur. Sorry, maar ik denk dat zeer weinig mensen het deze prijs waard vidnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raro007
Het is helemaal niet heel duur alleen een beetje meschien.
Maar je krijgt wel een hele sjieke opberg hoes voor terug.
En alstublieft ga niet vergelijken met producten uit China.
Ik heb zelf een melco hoes en die koste 45 euro, voor een standaard design hoes dus.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20:05

sjaool

Every life should have 9 cats

En jij denkt dat die dure hoesjes niet in China geproduceerd worden? ;)

"When you grow up your heart dies"

• bamboojelmer
  • Laatst online: 15-01-2019
sjaool schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 00:40:
En jij denkt dat die dure hoesjes niet in China geproduceerd worden? ;)
Nee, deze worden in nederland gemaakt, Namelijk door mijzelf. Mijn bericht is verwijdert omdat ik nu voor mijzelf begonnen ben en dan word het gezien als spam. Ik zal mijn merknaam nu maar niet gebruiken anders word dit bericht ook weer verwijdert.

• corset
raro007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:04:
Het is helemaal niet heel duur alleen een beetje meschien.
Maar je krijgt wel een hele sjieke opberg hoes voor terug.
En alstublieft ga niet vergelijken met producten uit China.
Ik heb zelf een melco hoes en die koste 45 euro, voor een standaard design hoes dus.
En waar vergelijk ik met China? Sorry, maar als ik naar Italië ga, en ik haal daar zo'n soort hoesje ben ik (worst case scenario) 35 euro kwijt. Is het dus voor mij waard om zoveel ervoor uit te geven? Nee. Het is een dun houten laagje met een bepaald binnenwerk, van wat ik kan zien op de website. Maar zo boeiend/speciaal is deze niet, er zijn genoeg andere versies van (Houten design hoesjes) waar je ook nog bepaalde tekst/dingen in kan laten branden/graveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Hey,

ik zoek ook zo een extended battery kit van samsung maar degene die ik vind, zijn allemaal rond de 40-50€ :s

als er iemand adresje weet die goedkoop naar BE verzenden ook... :D

zelfs op ebay vragen ze er 35+ van :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roy1985
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 06-12 09:54
azz_kikr schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:27:
Hey,

ik zoek ook zo een extended battery kit van samsung maar degene die ik vind, zijn allemaal rond de 40-50€ :s

als er iemand adresje weet die goedkoop naar BE verzenden ook... :D

zelfs op ebay vragen ze er 35+ van :(
Niet goed gezocht?

http://www.ebay.nl/itm/GE...3f17ecaaa7#ht_1802wt_1163

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

blijkbaar niet, hartelijk dank.... heb e eentje besteld :D >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raro007
ik heb die docking station gehaald bij dealextreme en heb een klein videoclip gemaakt zodat jullie zien hoe die er ongeveer uitziet.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=r8Qfceu5Q0Y]

alleen zie je nu niet die blauwe lichtje en 's nachts is die niet te vel dus perfect voor mij (licht= is irritant wanneer ik slaap)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 03-12 09:31
Vandaag een blauwe Ikuba Aluminium bumper binnen gekregen... bevalt me goed! Telefoon wordt nog wat groter, dus niet weggelegd voor mensen met kleine handen, maar de grip en de bouwkwaliteit van je telefoon gaan er wel wat op vooruit. Vooral aan de voorkant sluit hij echt fantastisch aan, achterkant had ik persoonlijk het ontwerp wat anders aangepakt, maar opzich ook daar weinig klagen :) Ik koos deze omdat hij platter is, die plastic kin wil ik vanwege de antennes en de dikte liever niet bedekt ;)

Had het ding in de eerste instantie trouwens nodig omdat ik mijn telefoon echt te vaak loslaat op momenten dat dat eigenlijk niet de bedoeling is ;)

Hier een overview van zo'n beetje alle alu bumpers/cases die op dit moment op ebay beschikbaar zijn: http://www.careace.net/20...ii-aluminum-bumper-cases/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 05-10 22:08
Is die alu case gemakkelijk te verwijderen? (in verband met de OEM-autohouder)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Henk
reyals schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:43:
Is die alu case gemakkelijk te verwijderen? (in verband met de OEM-autohouder)
Nee, overwegend moet je schroeven. Dit ding zit vast met 4 imbussen, dus geen handeling die je gaat uitvoeren voor je de auto in stapt...

Ik heb express een klemmende autohouder (en weer een nieuwe besteld omdat deze net een beetje versleten was). Niet alleen om deze case trouwens, maar ik vervang mijn telefoons minstens elk jaar, dus dan is het wel fijn als je niet weer een hele reut accesoires hoeft te kopen :)

Voor de fans, net dit ding besteld via ebay om deze telefoon+bumper vast te houden.

Waar ik trouwens bang voor was, is dat een koptelefoon 3,5mm jack niet lekker zou passen door deze case, maar dat valt alles mee, sennheiser CX-300II met zijn rare dikke plug past zelfs perfect :)

[Voor 6% gewijzigd door Henk op 01-06-2012 14:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 22:24
Ondanks dit topic al redelijk oud is heb ik toch een vraag, iemand deze cover gespot voor de SII?
Een site of een naam oid..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19-11 23:28
Citizan schreef op zondag 08 juli 2012 @ 00:55:
Ondanks dit topic al redelijk oud is heb ik toch een vraag, iemand deze cover gespot voor de SII?

[afbeelding]
volgens mij heb je deze bij www.dealextreme.com voor iets van 2 euri.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Henk

[afbeelding]
Die is op ebay wel te vinden met wat zoeken op i9100 bumper :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[afbeelding]
Ik kan TPU Hard Gel Skin Case ten zeerste aanraden. De case met een S op de rug zijn een stuk dikker. Deze case is stevig en mooi dun en heeft een prettig aaanvoelend patroon met een goede grip op de achterkant.

[Voor 5% gewijzigd door sjaool op 08-07-2012 11:58]

• m4n
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 28-11 14:16
Heb een week geleden een extended batterij van Samsung zelf (2000 mah) voor de SII gekocht:
http://www.amazon.co.uk/S...TF8&qid=1342417168&sr=8-1

Gelijk ook een losse batterij lader erbij:
http://www.amazon.co.uk/S...GUDU/ref=pd_bxgy_ce_img_b

Samen iets boven de 25 pond zodat er geen verzendkosten bij kwamen :*)

Deze batterij bevalt meer dan goed.
Waar ik voorheen met geen mogelijkheid een dag door kwam op een volle batterij red ik dat nu wel.
Het verschil is goter dan ik had verwacht op basis van de batterij specs (1650 mah vs 2000 mah).

Nu heb ik een probleem dat mijn case: http://www.telecomparts.n...9100-Galaxy-S2-White.html niet meer echt goed past.

Heeft iemand ervaring met een SII met de Samsung 2000 mah extended batterij & een case die wel goed past?

M5n

• businka19
m4n schreef op maandag 16 juli 2012 @ 07:52:
Heb een week geleden een extended batterij van Samsung zelf (2000 mah) voor de SII gekocht:
http://www.amazon.co.uk/S...TF8&qid=1342417168&sr=8-1

Heeft iemand ervaring met een SII met de Samsung 2000 mah extended batterij & een case die wel goed past?
Zeker, SGP Ultra Capsule White, ook in Soul Black of Tender Blue te verkrijgen, nu ruim een jaar in gebruik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20:45
Voor mijn HTC Touch Pro 2 heb ik destijds een carkit gekocht met de volgende houder (klikbaar):

Zoals je ziet, bestaat de houder uit een zuignap met een klein rechthoekig uiteinde en een apart plaatje - op de maat van de Touch Pro 2 - dat je erop kunt vastklikken:

De kwaliteit van de zuignap is een stuk beter dan bij de gemiddelde carkit, dus ik zou die nu graag ook met mijn Galaxy S2 willen gebruiken. Bovendien zou alleen het plaatje vervangen natuurlijk goedkoper moeten kunnen zijn dan een nieuwe (goede) carkit aanschaffen. De vraag is dus: waar vind ik zo'n op-klik-plaatje op maat voor de S2? Ik heb geen idee via welke zoektermen ik moet zoeken. Heeft iemand een tip voor me?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl
Ik heb zo'n ding, dus zoek even op posts van mij in dit topic om te zien waar ik hem vandaan heb. Volgens mij kom je dan ook wat zoektermen tegen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20:45
gwystyl schreef op zondag 29 juli 2012 @ 09:42:
Ik heb zo'n ding, dus zoek even op pasta van mij in dit topic om te zien waar ik hem vandaan heb. Volgens mij kom je dan ook wat zoektermen tegen
Hartelijk dank, gelukt!

• sugarlevi01
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 00:08
Zo galaxy SII, helemaal uit inmiddels? Gezien de stilte?

Ik was op zoek naar de extended battery van samsung zelf, maar uiteindelijk via amazon voor 2x Anker 1900 mah gegaan, inclusief oplader gegaan, voor 20 euro. Gezien de positieve reviews, leek mij dat een goede investering.

Met drie batterijen dan hopelijk ook genoeg juice om een lang kampeerweekend te overleven.

• Albert020
Vraagje voor de mensen met een Case-Mate Tough

glijd de SGS2 met de case nog een beetje goed de broekzak in, niet te stroef,
en wordt de phone niet erg dik ?

[Voor 208% gewijzigd door Albert020 op 27-09-2012 18:29]

• Alwinnn
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 26-09-2013
Weet iemand ook een Nederlandse winkel waar ze een 'losse oplader' voor de Galaxy hebben? De oplaad connector van mijn telefoon is kapot, en inplaats van het te laten repareren wil ik gewoon voor een losse oplader gaan met extra batterij.

Alleen liever geen ebay of amazon, aangezien ik de lader met spoed nodig heb.

• Albert020
Deze net maar even besteld ;)

[Voor 45% gewijzigd door Albert020 op 27-09-2012 18:29]

• gwystyl
Alwinnn schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:08:
Weet iemand ook een Nederlandse winkel waar ze een 'losse oplader' voor de Galaxy hebben? De oplaad connector van mijn telefoon is kapot, en inplaats van het te laten repareren wil ik gewoon voor een losse oplader gaan met extra batterij.

Willekeurige micro usb lader op de kop tikken?

Oh wacht ff. Je bedoelt een laadapparaat voor de losse accu volgens mij. Vaak zitten die bij een dock in, maar voor de SGS2 heb ik ze nog niet gezien (ook niet naar gezocht, dus ze zullen er vast zijn). Ik denk dat de meeste telefoonwinkels alleen losse laders en hoesjes verkopen, en niet echt zo'n apparaatje waar je een batterij in kan duwen. Het lijkt me trouwens niet heel bevorderlijk voor je achterklepje als je die heel vaak verwijdert.

• YoG
  • Niet online
Ik zoek een nieuwe oplader. Nou vraag ik mij of ik elke willekeurige kan gebruiken of eentje met specifieke voltage en ampere specs...?

Kan ik bijv. deze gebruiken met een willekeurige usb-snoer?

http://www.allekabels.nl/...2x-usb-lader-100240v.html

• sjaool

sjaool

Dat kan wel maar het laden gaat wel wat langer duren dan met de originele lader aangezien deze maar 500mA levert terwijl de originele lader 700mA levert.
Alwinnn schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:08:

Heb je geen garantie meer? De telefoon is namelijk nog geen twee jaar oud.

[Voor 62% gewijzigd door sjaool op 10-11-2012 19:59]

• YoG
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:58:
Dat kan wel maar het laden gaat wel wat langer duren dan met de originele lader aangezien deze maar 500mA levert terwijl de originele lader 700mA levert.
Bedankt! Toch nog een reaktie van mijn kant ;)

Kan ik ook een oplader gebruiken met 1000 mah ?
Zoiets als deze
http://dx.com/p/ultra-min...3&k=1&t=1&s=70201&u=29417
businka19 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:42:
[...]

Zeker, SGP Ultra Capsule White, ook in Soul Black of Tender Blue te verkrijgen, nu ruim een jaar in gebruik.
Bestaan er ook cases voor hele dikke akkus? Ik heb er een van 3500mah dus heb een flinke bult achterop zitten. Ik vraag mij af of ik daar uberhaupt nog een case omheen krijg :X

[Voor 47% gewijzigd door YoG op 08-12-2012 07:16]

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee