Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
danda schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:59:
Ook ik heb hem, mij viel het op dat met diverse batterij apps de capaciteit niet hoger is dan de standaard accu namelijk 1650 mah. Echter je merkt wel dat hij een langere uithoudingsvermogen heeft, het aflopende percentage accugebruiksduur verloopt minder snel dan de standaardaccu. Tevens ben ik het met je eens dat hij er veel mooier en degelijker uitziet met die extended accu en bijbehorende originele achterkant. Eigenlijk had hij op die manier standaard geleverd moeten zijn. Hoe is jouw ervaring met de aangegeven mah?
Ik meen gelezen te hebben dat er geen app bestaat die de mah kan meten omdat android dat simpelweg niet ondersteunt op het moment. Dus als de app dat weergeeft dan is het altijd of een schatting of voorgeprogrammeerde info over de bestaande accu's. Ik verstaar me daar dus niet op. Net wat jij zegt, accu gaat merkbaar langer mee en dat is voor mij voldoende. Hier resultaten van een paar dagen geleden, tot nu toe beste accu tijd die ik gehaald heb:
Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/5389/sc20120113193059.png
Afbeeldingslocatie: http://img841.imageshack.us/img841/7118/sc20120113193105.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:33:
[...]
Dus als de app dat weergeeft dat is het altijd een schatting of voorgeprogrammeerde info over de bestaande accu's.
Dat is correct. Net zoals de 100% zinloze aanduiding wat je huidige drain is in mAh met BBW :X

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 22:31

Hoholi

The only one

Vandaag een Zenis dock binnengekregen waar mijn Sg 2 met Casemate armor NIET in past :(

Religion is Opium for the Masses

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoholi schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:54:
Vandaag een Zenis dock binnengekregen waar mijn Sg 2 met Casemate armor NIET in past :(
Andere cover kopen it is :) Armor case is dan ook nogal dik n'est pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:14
Zoals verschillende andere mensen hier op het forum heb ook dit hoesje gekocht.
De telefoon past perfect in het hoesje!
Achterop het hoesje zijn op de plek van de telefoonspeaker wat gaatjes gemaakt, zodat het geluid niet in het hoesje blijft 'hangen'. De 'strap' waarmee je de telefoon uit het hoesje haalt komt aan de achterkant het hoesje uit (ipv de bovenkant). Dit voorkomt het verkeerd om plaatsen van je telefoon in het hoesje.
Zie ook het filmpje op de hierboven genoemde link, om een duidelijk beeld van het hoesje te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb de witte SGP Ultra Capsule net van Ebay af besteld. Ben benieuwd hoe deze gaat zitten i.c.m. m'n 2000mah accu, als het goed is perfect :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

@All, ik had al eerder in een ander topic er gewag van gemaakt, het ging over een docking station voor de SGS2. In de meeste mij bekende gevallen werken die niet met audio over de usb aansluiting terwijl wanneer je hdmi afspeelt naar een tv er wel audio over de usb plug heengaat. Is er een android s2 docking station die dat ondersteund vroeg ik mij af.

Inmiddels gevonden; usb docking station, met aan de achterzijde met een 3.5mm audioaansluiting (dank aan @kadett)
http://www.telecomparts.n...aadstation-Origineel.html

Tweakers laagste prijs:
pricewatch: Samsung Galaxy S II Desktop Cradle

Vandaag hem ik hem binnen gekregen en ik moet zeggen: dit is het einde, een genot om te bezitten. Met usb + 3.5mm audio aansluiting aan de achterzijde waar je een headset, externe ls powerbox of een hifi versterker op kunt aansluiten. In de buro cradle zit tevens een handige volume (druktoets) regelaar ingebouwd. Omschakelen van interne of externe aansluiting d.m.v. van een extra icoon wat verschijnt wanneer de SGS2 in de houder wordt geschoven.

In de eerste 30 seconden verschijnt de tijd, het weer, temperatuur en diverse (alarm, muziek, galery en spraakgestuurd zoeken icoons) op beeld. De telefoon schakelt niet vanzelf meer in het blokkeerscherm en na de 30 seconden bijft de grote digitale klok (steeds verspringend van plaats) in beeld. Er zit een blauwe laadindicator op die aan geeft wanneer de battery wordt geladen.

Indien er geen externe headset of amplifier wordt aangesloten wordt het interne geluid redelijk versterkt door de speciale behuizings vorm van de cradle. Het is overigens origineel Samsung made.

Kortom, een aanwinst en de prijs a 37,95 zeker waard. Ik wil eventueel er een foto van in bedrijf maken en plaatsen als daar behoefte aan is.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13814150/cradle1.jpg

Edit:/1
Het vreemde is dat deze cradle al veel eerder is genoemd in dit topic maar dat er helemaal nergens over de audio aansluiting wordt gerept. Zoeken in dit forum met de twee woorden 'cradle+audio' levert dus niets op. Ook in de diverse advertentie's van aanbieders wordt met geen woord gerept over de audio aansluiting en de twee volume knopjes in de zijkant. Alleen de genoemde aanbieder vermeld het. Ook is de cradle horizontaal te gebruiken waarbij de verspringende klok (brandt dus niet in) aanduiding mee draait. Overigens werkt de usb verbinding met een externe pc niet meer. Voor communicatie met de pc dien je dus AirDroid te gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door racinfo op 18-01-2012 17:25 . Reden: foto geplaatst van cradle + edit/1 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:48:
Zo, heb de witte SGP Ultra Capsule net van Ebay af besteld. Ben benieuwd hoe deze gaat zitten i.c.m. m'n 2000mah accu, als het goed is perfect :-)
Het zal nog beter zitten dan met originele accu, geloof me :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:57:
[...]

Ik las het her en der ja. Was wat aan het twijfelen door een topic op XDA (case compatibility 2000mah) maar als je een witte S2 hebt dan moet ie stralen ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:57:
Mja heb had hier wel dat ie soms automatisch duwt duwde tegen de volume (niet zo erg) dan wel Power knop (da's k*t) :P Is niet meer gelukkig. Powerknop is wel wat gevoeliger maar geen reboots meer (vooralsnog) :)

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 20-01-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Als ik dan persé voor een hoes of bescherming voor mijn SGS2 zou gaan geef ik mijn voorkeur toch voor een met extern power (1650 (std accu)+extra 1000 mAh polymeer accu) en voor een redelijke prijs (10.50 €):
http://www.ebay.nl/itm/Sa...ories&hash=item53ea155123

Beschermd ook nog eens de usb poort bij veelvuldig gebruik.

[ Voor 14% gewijzigd door racinfo op 20-01-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
racinfo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:16:
Beschermd ook nog eens de usb poort bij veelvuldig gebruik.
Plus maakt hem dikker, groter en mijns inziens butt ugly. Maar voor elk wat wils :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-01-2024
Goeiedag, ik ben hier nieuweling op het forum. Ik ben op zoek naar een bluetooth oplossing voor mijn Samsung GS2 waarbij ik via mijn autoradio het telefoongesprek kan horen en gewoon kan spreken. Is dat mogelijk? Graag info. Dank bij voorbaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronan schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:03:
Goeiedag, ik ben hier nieuweling op het forum. Ik ben op zoek naar een bluetooth oplossing voor mijn Samsung GS2 waarbij ik via mijn autoradio het telefoongesprek kan horen en gewoon kan spreken. Is dat mogelijk? Graag info. Dank bij voorbaat.
Dit kan toch met elke Bluetooth carkit? Gebruik zelf een Parrot MKi 9200 en die doet het prima:)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20120121-082605.png Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20120121-093146.png

Heb wel bij de opties de keuze "Media" uitgevinkt aangezien je anders bij elk geluidje op je telefoon (Whatsapp bericht, toetsenbord tikje als je die aan hebt staan etc.) het ook via de speakers hoort. Werd helemaal gek van.

Je kan dan niet meer muziek streamen via Bluetooth maar dat doe ik toch niet vanwege de helaas nogal brakke geluidskwaliteit van de SGS2. Heb er een iPod en wat muziek op een USB-stick op aangesloten. Die ook niet geweldig klinken trouwens aangezien de MKi 9200 zijn eigen ingebouwde versterker gebruikt :P

[ Voor 43% gewijzigd door Brad Pitt op 21-01-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Brad Pitt schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:36:
[...]

Plus maakt hem dikker, groter en mijns inziens butt ugly. Maar voor elk wat wils :)
Dat valt mee; Lithium-Polymeer accus zijn minder dan 1mm dikke plakjes; vanaf de afbeelding gezien zou ie 2 a 3mm dikker zijn. Maar ik heb er een besteld , zodra ik hem heb vermeld ik de dikte totaal. Hopelijk past ie ook met mijn 2000 mAh accu samen (ik vrees van niet). De power cover geeft je wel meer grip, ongetwijfeld meer dan nu met de 2000 mAh achterzijde het geval is; ik ervaar met die nieuwe achterwand minder grip dan voorheen met de 1650 mAh achterwand.

[ Voor 24% gewijzigd door racinfo op 21-01-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
racinfo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 10:56:
[...]
Dat valt mee; Lithium-Polymeer accus zijn minder dan 1mm dikke plakjes; vanaf de afbeelding gezien zou ie 2 a 3mm dikker zijn. Maar ik heb er een besteld , zodra ik hem heb vermeld ik de dikte totaal. Hopelijk past ie ook met mijn 2000 mAh accu samen (ik vrees van niet). De power cover geeft je wel meer grip, ongetwijfeld meer dan nu met de 2000 mAh achterzijde het geval is; ik ervaar met die nieuwe achterwand minder grip dan voorheen met de 1650 mAh achterwand.
ik ben zeer benieuwd. Zou graag naast mijn 200 mAh extended battery nog meer capaciteit hebben voor mijn vakanties zonder stroom. Dan is het meteen mooi om een hoesje te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Wie nog de 2000mAh battery van Samsung zoekt voor 18.99 bij de Mediamarkt:

http://www.mediamarkt.nl/...D,10259,14913,207853.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:45
Dat is mooi goedkoop! en dan ook nog maar 1,90 verzendkosten.
Ik ga hem gelijk bestellen!
Bedankt zero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Op DealExtreme worden accu's boven de 3000mAh (tot 3700mAh) verkocht voor een tientje, is dat niet interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
chronoz schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:11:
Op DealExtreme worden accu's boven de 3000mAh (tot 3700mAh) verkocht voor een tientje, is dat niet interessant?
Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar meestal valt de capaciteit tegen, heb van zulke accus verhalen gelezen dat ze amper meer capaciteit hebben dan de officiële 2000mAh accu.
Ben echter wel benieuwd of mensen op dit forum ervaringen hebben met deze chinese accus.

Zelf vind ik dat je telefoon er dan niet meer uitziet door die bochel.. maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Ik wil liever ook geen bochel achterin en de 1700 mAh batterijen schijnen inderdaad wel minder capaciteit te hebben dan de standaard 1650, maar 2000 klinkt ook zo weinig extra ten opzichte van 1650.

Maar ik vind de batterij er met de nieuwe bochel er inderdaad echt afschuwelijk eruit zien.
YouTube: Samsung Galaxy S II - 3500 mAh Extended Battery size

Het commentanar van de eigenaar op Youtube is negatief over de 3500 MaH batterij. Ik las verder een positieve review op DealExtreme over de batterij. Het is wel erg teleurstellend dat de batterijduur nog aanzienlijk slechter is dan bij de iPhone 3GS die ik hiervoor had. De telefoon is gelukkig wel 10x beter en ik was al blij met de 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Sibrand schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:16:
[...]

Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar meestal valt de capaciteit tegen, heb van zulke accus verhalen gelezen dat ze amper meer capaciteit hebben dan de officiële 2000mAh accu.
Ben echter wel benieuwd of mensen op dit forum ervaringen hebben met deze chinese accus.

Zelf vind ik dat je telefoon er dan niet meer uitziet door die bochel.. maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk!
Ik heb tot voor kort de 3500 mAh (staat nu op marktplaats) in gebruik gehad; mijn ervaring is dat ie zeker langer meegaat dan de 1650 mAh, maar t.o.v. de 2000 mAh die ik nu gebruik heb ik toch twijfels over de werkelijke capaciteit van de 3500 mAh, vooral als je hem controleert met BMW(pro) er t.o.v. de standaard accu maar 2267 mAh gemeten wordt en dat is ook na 4x herladen niet beter geworden. Wat betreft het dikke cover; ik heb dat wel als prettig in de hand ervaren; de cover van de 2000 mAh glijdt al diverse malen uit mijn vingers. Ik ga binnenkort die power case eens proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door racinfo op 22-01-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrybobslee
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:04
Als ik bij Samsung gebruik wil maken van de 16GB geheugen actie krijg ik de melding dat mijn IMEI code onjuist is. Ik weet 100% zeker dat ik het juiste heb ingetoetst. Er zat bij de telefoon geen geheugenkaartje meegeleverd dus ik neem aan dat de code gewoon zou moeten werken?

Telefoon heb ik overigens bij studentmobiel gekocht....

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farid. schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:33:
Telefoon heb ik overigens bij studentmobiel gekocht....
Is Studentmobiel ook een van de bedrijven waar de aktie daadwerkelijk voor geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrybobslee
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:04
Ja zekee. Er staat zelf op het doosje dat ik gebruik kan maken vanb de actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Ik heb mijn SDHC-kaart na 2 weken nog niet ontvangen. Nou ja, kan natuurlijk even duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:59
chronoz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 05:54:
Ik heb mijn SDHC-kaart na 2 weken nog niet ontvangen. Nou ja, kan natuurlijk even duren :)
Volgens mij duurde het bij de eerste actie ergens tussen de 6 en 8 weken. Ik zou dus niet al te ongeduldig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Heeft iemand al de (nieuwe) Sandisk SDHC UHS-1 card in de SGS2 geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
gwystyl schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:27:
[...]

Ik had mijn vraag ook maar aan @SamsungMobileNL gesteld op twitter, en ik kreeg net het volgende antwoord:

[...]

Da's dus jammer, want de denige oordopjes die op die site staan zijn met die nare rubbertjes of zonder mic/remote :'(
Ik heb zojuist misschien een werkbaar compromis gevonden voor mijn zoektocht naar een set normale dopjes (niet van die in-ear rubbers) met volume en mic:
http://digitalsonline.nl/pagina/p/5/id/AVS-M040EB

Afbeeldingslocatie: http://digitalsonline.nl/upl/fts/1300540568.jpgAfbeeldingslocatie: http://digitalsonline.nl/upl/fts/1300540585.jpg
Deze heeft alleen geen skip track knopjes, maar het is een begin en omdat het origineel Samsung is, is hij waarschijnlijk wel compatible met de SGS2.
Bij de compatible apparaten op DigitalsOnline staat de SGS2 niet, de SGS1 wel :X. Even verder checken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

este tweakers,

Ik heb laatst een usb otg kabeltje besteld via een internetwinkeltje. Ik helemaal blij dat het kabeltje thuis was aangekomen, maar hij werkt dus niet. Ik heb met de eigenaar van de internetketen gemaild over het probleem. Maar het wil niet lukken. Voor degene die niet weten wat een usb otg ( On the go ) is kijk dit filmpje: YouTube: Samsung Galaxy S2 USB OTG demo

Normaal gesproken krijg je een notificatie als je het kabeltje aansluit ( bij mij dus niet ). Ik heb in de instellingen van het toestel zelf zitten zoeken over notificaties maar daar heb ik niks kunnen vinden. Verder heb ik de kabel op een nokia en een blackberry uitgeprobeerd. Het kabeltje gaat dus van een micro usb naar female usb, waar je vervolgens een usb of een toetsenbord etc kan aansluiten.

Toestel: Samsung Galaxy s2 ( i9100 )
Android versie: 2.3.5

Hulp is welkom!

Mvg Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:26:
este tweakers,

Ik heb laatst een usb otg kabeltje besteld via een internetwinkeltje. Ik helemaal blij dat het kabeltje thuis was aangekomen, maar hij werkt dus niet.

Hulp is welkom!

Mvg Ruud
Zelf heb ik ook zo'n kabeltje en hij werkt bij mij alleen als ik eerst een geheugenstick in het kabeltje stop en daarna pas het kabeltje met de stick in de telefoon doe.

Baat het niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01
Kwam er laatst achter dat er een officiële extended battry is van samsung (EB-K1A2EBEGSTD) voor de SGS2. Maar hij lijkt echt overal uitverkocht te zijn. Iemand hier toevallig nog tips om aan zoon ding te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crazyanz schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:14:
Kwam er laatst achter dat er een officiële extended battry is van samsung (EB-K1A2EBEGSTD) voor de SGS2.
You don't say!!! :o Iets met zero_cool89 in "Accessoires voor de Samsung Galaxy SII" en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Helaas is hij hier alweer (tijdelijk) uitverkocht.. Gaat hard daar; ik heb de accu op zondag besteld, en hij is gistermiddag geleverd. Maar blijkbaar hadden ze een kleine batch ontvangen van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sibrand schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:42:
Helaas is hij hier alweer (tijdelijk) uitverkocht.. Gaat hard daar; ik heb de accu op zondag besteld, en hij is gistermiddag geleverd. Maar blijkbaar hadden ze een kleine batch ontvangen van samsung.
Klopt ja, vanwege die reden ook maar bij Amazon UK besteld, toen ie nog 18 pond was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:40
Sibrand schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:42:
[...]

Ik heb mijn mediamarkt bestelling van zondag ook zojuist bij het postagentschap opgehaald.

Wat mij betreft hadden ze net zo goed meteen het toestel met deze batterij en cover op de markt mogen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

kwiebus schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 17:58:
[...]
Wat mij betreft hadden ze net zo goed meteen het toestel met deze batterij en cover op de markt mogen brengen.
Ik vermoed dat ze dat niet deden omdat dan een aantal hulpstukken (op de aanbod markt) zoals bijvoorbeeld de cradle en power case niet goed aansluiten op de iets dikkere batterij cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
racinfo schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:37:
Ik vermoed dat ze dat niet deden omdat dan een aantal hulpstukken (op de aanbod markt) zoals bijvoorbeeld de cradle en power case niet goed aansluiten op de iets dikkere batterij cover.
De enige reden is natuurlijk dat ze principieel een iets dunnere telefoon wilden hebben dan de grote concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Daar heb je een punt mee. Wel jammer dat ie aan de achterzijde niet zo vlak als dat genoemde model.

Edit
Overigens kreeg ik gisteren de 3500 mAh van $ 8,98 (eindelijk) thuis gestuurd. Hij was op 22 dec besteld. Model en uitvoering is gelijk aan die hier in Holland voor 19.98 € verkrijgbaar is. Ik neem hem niet in gebruik; staat op MP momenteel. Ik wacht op mijn PC (power case).

[ Voor 131% gewijzigd door racinfo op 28-01-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
racinfo schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 10:51:
Daar heb je een punt mee. Wel jammer dat ie aan de achterzijde niet zo vlak als dat genoemde model.
Met de 2000mAh accu is 'ie een stuk vlakker plus nog steeds dun genoeg naar mijn mening :P

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 28-01-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Brad Pitt schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 10:54:
[...]

Met de 2000mAh accu is 'ie een stuk vlakker plus nog steeds dun genoeg naar mijn mening :P
Helaas, net gemeten (ik heb hem in gebruik!) 10.7 mm, dus dikker dan die mooie vlakke ;)

En dat voor 19% meer capaciteit; eigenlijk zonde van het geld.

[ Voor 9% gewijzigd door racinfo op 28-01-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
racinfo schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 10:57:
Helaas, net gemeten (ik heb hem in gebruik!) 10.7 mm, dus dikker dan die mooie vlakke ;)
Ja ja, snap ik wel, wat dus meteen het "bewijs" is van het gebruik van de kleinere capaciteit accu :P
En dat voor 17% meer capaciteit; eigenlijk zonde van het geld.
1650 + 17% = 1930...Er zit iets meer dan 21% meer juice in ;) Nog steeds niet genoeg, maar dat terzijde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Daarom hoop ik dat die power case (4 uur meer bel stroom) meer zal voldoen en tevens een redelijke bescherming om de telefoon, handzamer (niet zo glad) in gebruik. Deze week weet ik meer. Nadeel is wel dat je de Li-Polymer accu niet mag laden met een stroom groter dan 400 mA. Schijnt alleen via de usb kabel te mogen.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13814150/sgsmet2000accu.jpg
SGS2 met 2000 mAh batterij

[ Voor 13% gewijzigd door racinfo op 28-01-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:58:
[...]

Zelf heb ik ook zo'n kabeltje en hij werkt bij mij alleen als ik eerst een geheugenstick in het kabeltje stop en daarna pas het kabeltje met de stick in de telefoon doe.

Baat het niet.....
En heeft het gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Tipje:

Bureau-standaard voor de SII. Foon past er goed in zonder én met (siliconen) hoesje.
Slechts € 9,52 (afhankelijk van koers). Wel zonder usb-kabeltje, maar - als je die nog niet ergens hebt liggen- is deze via die site vast ook goedkoop op de kop te tikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heutsm schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:46:
Foon past er goed in zonder én met (siliconen) hoesje.
Zal best goed passen ja, aangezien het zo te zien een 1-op-1 kopie is van de Zenis dock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
Brad Pitt schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:50:
[...]

Zal best goed passen ja, aangezien het zo te zien een 1-op-1 kopie is van de Zenis dock :P
Aha, oké, inderdaad. Is de genoemde prijs op dealextreme dan iig nog interessant? Oftewel, wat kost de Zenis?
edit: mmm, zie het al, ook niet veel via bv Ebay.

Grappig trouwens, al die andere mapjes met foto's. Vraag is, wie is nu de grote mysterieuze Brad ;)

[ Voor 4% gewijzigd door heutsm op 30-01-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heutsm schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:00:
Aha, oké, inderdaad. Is de genoemde prijs op dealextreme dan iig nog interessant? Oftewel, wat kost de Zenis?
edit: mmm, zie het al, ook niet veel via bv Ebay.
Heb voor de eerste die ik kocht 22 Euro betaald of zo, de tweede was 12 Engelse pond. Wel iets duurder dus dan DealExtreme maar je moet daar soms wel extreem veel geduld hebben...
Grappig trouwens, al die andere mapjes met foto's. Vraag is, wie is nu de grote mysterieuze Brad ;)
OMG, gaan mensen echt andere mapjes ook zitten openen, LOL! :o Maar eens wat anders op bedenken. Then again, who cares :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
[...]

OMG, gaan mensen echt andere mapjes ook zitten openen, LOL! :o Maar eens wat anders op bedenken. Then again, who cares :P
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:58:
[...]

Baat het niet.....
Bedankt voor het idee maar bij mij werkt dat ook niet. Ik heb het idee dat ik mijn Kernelversie * Instellingen * over toestel * onderaan * moet updaten op een of andere manier maar heb geen flauw idee hoe en of het daar werkelijk aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
"Black Edition" :P

Afbeeldingslocatie: http://upload.projectd.nl/upload/SGII_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://upload.projectd.nl/upload/SGII_2.jpg

De SGP Glass protector bevalt mij zeer goed. Ondanks dat hij niet precies in het midden is geplakt, toch wel een van de beste protectors die ik tot nu toe heb gehad. Weinig fingerprints, en ook geen problemen tijdens het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 11:04
racinfo schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 11:07:
Daarom hoop ik dat die power case (4 uur meer bel stroom) meer zal voldoen en tevens een redelijke bescherming om de telefoon, handzamer (niet zo glad) in gebruik. Deze week weet ik meer. Nadeel is wel dat je de Li-Polymer accu niet mag laden met een stroom groter dan 400 mA. Schijnt alleen via de usb kabel te mogen.

[afbeelding]
SGS2 met 2000 mAh batterij
waar staat dat het opladen niet meer mag dan 40o mah? ik laad hem op met een 2000 mah adapter, no problem sofar en lekker snel ook anders duurt het uren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

danda schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:24:
[...]

waar staat dat het opladen niet meer mag dan 40o mah? ik laad hem op met een 2000 mah adapter, no problem sofar en lekker snel ook anders duurt het uren...
Ik meende dat op te maken uit de tekst bij de power case (zie afbeelding) O-)

Vraagje @danda, past de power case ook met een 2000 mAh accu?

[ Voor 15% gewijzigd door racinfo op 16-02-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 11:04
racinfo schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:07:
[...]
Ik meende dat op te maken uit de tekst bij de power case (zie afbeelding) O-)

Vraagje @danda, past de power case ook met een 2000 mAh accu?

[afbeelding]
Ik zou het niet weten, ik heb de originele 2000mah van samsung, die wordt met een originele accuklepje geleverd. Daarom mijn vraag van het opladen op maximaal 400 mah, want ik kan dat nergens vinden... Ik hb trouwens geen probleem met het opladen met een 2A oplader (van en hp touchpad). Gaat lekker snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

danda schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:20:
[...]
Ik zou het niet weten, ik heb de originele 2000mah van samsung, die wordt met een originele accuklepje geleverd. Daarom mijn vraag van het opladen op maximaal 400 mah, want ik kan dat nergens vinden... Ik hb trouwens geen probleem met het opladen met een 2A oplader (van en hp touchpad). Gaat lekker snel
Een bekend gegeven is dat je 'n Polymer accu niet te snel mag laden;
ik heb 't niet over 'n (Samsung) Li-ion accu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik vroeg me af of naast het gebruikelijke gepraat over accu's, het opladen daarvan en nieuwe hoesjes ook iemand een carkit heeft gekocht? Ik ben zelf op zoek naar een mooi standaard, het liefste met 12v stekker, voor in de auto. Ik heb wel een siliconen hoesje eromheen, dus ik ben bang dat ik bij de aanschaf van een speciaal gemaakte sgs2 standaard het hoesje er constant moet afhalen. Heeft iemand een tip voor een mooie standaard met 12v aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racinfo schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 18:00:
[...]
Een bekend gegeven is dat je 'n Polymer accu niet te snel mag laden;
ik heb 't niet over 'n (Samsung) Li-ion accu ;)
Ik weet niet wat je bedoelt met te snel laden maar een LiPo accu is binnen max 90 min te laden als je maar een lader hebt die de juiste methode toepast en genoeg stroom kan leveren. Een LiPo accu heeft andere manier van laden, als je een trickle charger gaat gebruiken op een LiPo dan kan je idd heel lang door blijven laden tot hij eindelijk vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Laadtijd zal afhankelijk zijn van de capaciteit van welke accu dan ook. Alleen een Polymer accu vereist een iets andere lading dan een Li-ion; bij de power case's worden de vereiste usb laadkabels daarom meegeleverd.

@ mtlif vroeg op maandag 06 februari 2012 19:34
Heeft iemand een tip voor een mooie standaard met 12v aansluiting?
Houder 12V voor galaxy s2
http://www.telecomtelecom...samsung-i9100-galaxy-s-ii

[ Voor 38% gewijzigd door racinfo op 07-02-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
mtlife schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:34:
Ik vroeg me af of naast het gebruikelijke gepraat over accu's, het opladen daarvan en nieuwe hoesjes ook iemand een carkit heeft gekocht? Ik ben zelf op zoek naar een mooi standaard, het liefste met 12v stekker, voor in de auto. Ik heb wel een siliconen hoesje eromheen, dus ik ben bang dat ik bij de aanschaf van een speciaal gemaakte sgs2 standaard het hoesje er constant moet afhalen. Heeft iemand een tip voor een mooie standaard met 12v aansluiting?
Je zou Brodit houder met skin kunnen overwegen, geen aansluiting, die moet je los erop zetten maar je kan je case wel eromheen laten zitten, houder is verstelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
businka19 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:41:
[...]

Je zou Brodit houder met skin kunnen overwegen, geen aansluiting, die moet je los erop zetten maar je kan je case wel eromheen laten zitten, houder is verstelbaar.
Ben uiteindelijk gegaan voor deze: http://www.pdashop.nl/pro...ar-holder-universeel.html

Vanwege de prijs, en het feit dat ik er nu zeker van ben dat ik mijn telefoon daarin kan passen met het hoesje er nog omheen. Kan waarschijnlijk mijn telefoon niet in landscape modus gebruiken, omdat dan de oplader er niet meer in past, maar dat neem ik dan voor lief. Brodit zag er goed uit, maar voor die prijzen kan je bijna een navigatie systeem los aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Je hebt voor 5 dollar houders uit China van dezelfde kwaliteit? Ik heb echt volop rand-onderdelen gekocht voor samen 25 dollar. 2x micro-USB kabels ($2), stroom-oplader ($1.50), auto-oplader ($1), auto-houder ($5), screen-protector ($1.50), erg mooi omhulsel ($2). Echt niets mis met de onderdelen uit China. Ik vind het echt zonde om 35 euro te betalen voor een autohouder of 15 euro voor een omhulsel. Van de batterij begrijp ik het nog wel, daarvan wil je wel 100% zeker weten dat je kwaliteit hebt en niet een 3000MaV battery die presteert als 1500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

M'n oortjes zijn intussen al een aantal weken stuk (kabelbreuk).

Nu zoek ik intussen nieuwe oortjes maar toen ik die van m'n pa zijn Galaxy S 1 probeerde kreeg ik niet alles te horen.

Nu vraag ik me dus af, weet iemand waar ik GOEDE oortjes kan kopen voor m'n galaxy S2 (inclusief mic natuurlijk :) )

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
mtlife schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:17:
Ben uiteindelijk gegaan voor deze: http://www.pdashop.nl/pro...ar-holder-universeel.html

Vanwege de prijs, en het feit dat ik er nu zeker van ben dat ik mijn telefoon daarin kan passen met het hoesje er nog omheen. Kan waarschijnlijk mijn telefoon niet in landscape modus gebruiken, omdat dan de oplader er niet meer in past, maar dat neem ik dan voor lief. Brodit zag er goed uit, maar voor die prijzen kan je bijna een navigatie systeem los aanschaffen.
Ik ben het met je eens, het is prijzig als je from scratch moet beginnen. Maar ik had zelf proclip al (telefoon veranderd, auto niet), 12v lader was ook al aanwezig (maar die zit bij Haicom niet bij) en houder van brodit was "slechts" 24 euro. Extra voordeel is uiteraard (voor mij persoonlijk) dat je de houder niet op je raam hoeft te bevestigen. Maar Haicom schijnt ook goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
chronoz schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:25:
Je hebt voor 5 dollar houders uit China van dezelfde kwaliteit? Ik heb echt volop rand-onderdelen gekocht voor samen 25 dollar. 2x micro-USB kabels ($2), stroom-oplader ($1.50), auto-oplader ($1), auto-houder ($5), screen-protector ($1.50), erg mooi omhulsel ($2). Echt niets mis met de onderdelen uit China. Ik vind het echt zonde om 35 euro te betalen voor een autohouder of 15 euro voor een omhulsel. Van de batterij begrijp ik het nog wel, daarvan wil je wel 100% zeker weten dat je kwaliteit hebt en niet een 3000MaV battery die presteert als 1500.
Hey, ik ben het daar op zich wel met je eens, maar helaas heb ik alles nu al besteld. Dus misschien zou je een link kunnen plaatsen voor de mensen die wel nog op zoek zijn? Ben wel nieuwsgierig waar je die spullen zo goedkoop vandaan haalt.
businka19 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:35:
[...]

Ik ben het met je eens, het is prijzig als je from scratch moet beginnen. Maar ik had zelf proclip al (telefoon veranderd, auto niet), 12v lader was ook al aanwezig (maar die zit bij Haicom niet bij) en houder van brodit was "slechts" 24 euro. Extra voordeel is uiteraard (voor mij persoonlijk) dat je de houder niet op je raam hoeft te bevestigen. Maar Haicom schijnt ook goed te zijn.
Ja, ik had die proclip gezien, die bevestig je aan je ventilatie toch? Helaas zitten er bij mijn auto geen ventilatie of makkelijke bevestigingspunten in het midden van het dashboard, wel een raam :p! Ik zou hem eventueel aan de linkerkant naast het stuur kunnen bevestigen dan, maar dan zit hij redelijk verborgen achter het stuur als ik ook nog mijn spiegel wil zien. Dus ik denk wel dat ik de juiste keuze heb gemaakt toen ik de haicom aanschafte. Vanmiddag kan ik hem gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

mtlife schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:17:
[...]

Goede keus, past alles in. Maar dit type was ook goedkoper te vinden geweest. :>
oa. in Beverwijk voor 3 € en van prima kwaliteit.

@ Jeffroiscoo schreef op woensdag 08 februari 2012 14:21
Nu zoek ik intussen nieuwe oortjes .....
Nu vraag ik me dus af, weet iemand waar ik GOEDE oortjes kan kopen voor m'n galaxy S2
Oortjes? Ik heb de originele nog; nooit gebruikt. mail me maar. Over de prijs worden we het wel eens.

[ Voor 20% gewijzigd door racinfo op 09-02-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gentlemen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-08 08:38
Op mijn webshop heb ik screenprotectors ter beschikking voor de Galaxy SII als er geinteresseerden zijn.

www.neocases.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 18:05
Gentlemen, dit soort reclame wordt niet geaccepteerd hier op GoT. Even linkje verwijderen svp.
Don3k schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:17:
"Black Edition" :P

[afbeelding]

[afbeelding]

De SGP Glass protector bevalt mij zeer goed. Ondanks dat hij niet precies in het midden is geplakt, toch wel een van de beste protectors die ik tot nu toe heb gehad. Weinig fingerprints, en ook geen problemen tijdens het laden.
Die cover van de accu, waar heb je die vandaan? Of is dat van een extended battery?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Ik heb sinds kort een dikke accu van 3600mah van Dualextreme. Bevalt me prima. Alleen past mn hoesje nu niet meer.
Wie weet waar ik een bijpassend hoesje/case kan kopen?

Ohja, hij zal nu waarschijnlijk ook niet passen in de meeste docks ?

spek pc, spek hifi, last.fm

• racinfo

racinfo

E-MTB

Geen enkel hoesje past met de dikke accu. Wat cradle betreft alleen de burocradle met laadfunctie past nog op deze combinatie, de originele van Samsung niet omdat er geen ruimte achter is voor de dikke toeter.

Overigens heb ik na 4 weken wachten eindelijk mijn Power Case uit Hongkong binnen gekregen; waarschijnlijk via vervoerder met paard en wagen. Extra 1000 mAh power bovenop de aanwezige 1650 mAh en toch maar 14mm dik. Ligt super in de hand en glijdt daar beslist niet uit.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13814150/powercase.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door racinfo op 16-02-2012 11:15 . Reden: prijs incl verzendkosten 19 euro ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPH
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-10 19:55
Afbeeldingslocatie: http://6201.static.securearea.eu/Global/Files/Website/6201/ProductPhotos/MaxContent/7507797.jpg

Weet iemand de naam voor het plastic plaatje, dus zonder de zwanenhals? Op internet vind ik die dingen alleen i.c.m. de zwanenhals...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BasPH schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:02:
Weet iemand de naam voor het plastic plaatje, dus zonder de zwanenhals? Op internet vind ik die dingen alleen i.c.m. de zwanenhals...
Dan koop je hem toch eventueel compleet en klik je dat zwanehalsje er af? Zo duur zijn die dingen meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPH
Ik heb mijn telefoon liever wat lager dan op de voorruit. Bij de Halfords zag ik een ding dat je op de ventilatieroosters kan klikken met 4 van die pootjes, maar daar hadden ze dan geen Galaxy S2 stukje bij. Ik ben vandaag langs de MediaMarkt gegaan maar daar waren al die setjes met zwanenhals +20€, dat vind ik toch wat prijzig voor zo'n plastic plaatje.

[ Voor 32% gewijzigd door BasPH op 20-02-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
BasPH schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:02:
[afbeelding]

volgens mij heet dat een backplate. Ik heb laatst een heel setje gekocht omdat dat maar € 1 scheelde met alleen die backplate. Even zoeken in mijn eBay history...

Totale setje:
Car mount holder + charger

Alleen die plaat (gekocht bij Phonextra, die noemt het blijkbaar een houderplaatje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPH
Bedankt! Dat houderplaatje bij Phonextra is precies wat ik zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:34
Is er iemand die de originele headset/oordopjes niet gebruikt en mij hiermee blij wilt maken? Ze zijn bij mij onlangs overleden (kabelbreuk) en vond ze prima voldoen eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Recrush schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:12:
Is er iemand die de originele headset/oordopjes niet gebruikt en mij hiermee blij wilt maken? Ze zijn bij mij onlangs overleden (kabelbreuk) en vond ze prima voldoen eigenlijk..
Ja hoor, ik gebruik ze toch niet. DM me even voor adres enzo; voor verzendkosten mag je ze hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:34
gwystyl schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:38:
[...]

Ja hoor, ik gebruik ze toch niet. DM me even voor adres enzo; voor verzendkosten mag je ze hebben
Awesome! Thanks :*)
PM'etje is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Recrush schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:12:
Had iig hetzelfde vraag, de mijne zijn eind januari ergens in de bergen van Oostenrijk achtergebleven en nu ben ik oorloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Quiz:

Ik ga deze week waarschijnlijk de Parrot Minikit+ kopen. Nu zie ik dat deze het A2DP (Advanced Audio Distribution Profile) ding ondersteund. Maar van wat ik kan vinden heeft de S2 dit ook maar met moeite. Iemand hier ervaring mee? (A2DP op de S2)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:58:
Maar van wat ik kan vinden heeft de S2 dit ook maar met moeite. Iemand hier ervaring mee? (A2DP op de S2)
Bedoel je daarmee muziek streamen van de S2 naar de Parrot? Dat gaat prima ja (heb een MKi9200) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Cool :) bedankt. Vanavond maar even halen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

gwystyl schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:57:
[...]
Totale setje:
Car mount holder + charger

Alleen die plaat (gekocht bij Phonextra, die noemt het blijkbaar een houderplaatje)
Ook mijn dank voor deze zeer bruikbare tips Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13814150/2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Heeft iemand nog tips voor de galaxy s2 mee te nemen tijdens het hardlopen? Heb namelijk geen zakken en ben dus op zoek naar dingetjes om mn galaxy veilig in mee te nemen ;)

Heb al meerdere armbands gezien, maar aangezien ik niet zo een dikke armen heb en niet zo opzichtig met mn galaxy wil gaan hardlopen, ben ik dus op zoek naar wat minder opvallende alternatieven ;)

• gwystyl
ninc schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:23:
Heeft iemand nog tips voor de galaxy s2 mee te nemen tijdens het hardlopen? Heb namelijk geen zakken en ben dus op zoek naar dingetjes om mn galaxy veilig in mee te nemen ;)

Heb al meerdere armbands gezien, maar aangezien ik niet zo een dikke armen heb en niet zo opzichtig met mn galaxy wil gaan hardlopen, ben ik dus op zoek naar wat minder opvallende alternatieven ;)
Wat wil je er mee doen? Wil je hem gebruiken om je route te tracken of wil je muziek luisteren? Een beetje afhankelijk van je kleding kan je hem misschien in een zak met rits stoppen (voor tracking maakt het niet uit welke), voor het luisteren van muziek kan dat ook prima icm een bluetooth headset. Ik heb zelf net de Sony-Ericsson MW600 gehaald in combinatie met Sennheiser MX470 dopjes. Die dopjes hebben een vrij lange draad, dus dat lijkt me niet zo handig tijdens het hardlopen, maar streamen naar bluetooth gaat wel prima.
Als je niet wil bellen maar alleen muziek luisteren is zoiets misschien een optie

Afbeeldingslocatie: http://www.mytrendyphone.nl/images/Calypso_2_Bluetooth_Stereo_Headset_Black_0911-p.jpg

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
gwystyl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:03:
[...]

Wat wil je er mee doen? Wil je hem gebruiken om je route te tracken of wil je muziek luisteren? Een beetje afhankelijk van je kleding kan je hem misschien in een zak met rits stoppen (voor tracking maakt het niet uit welke), voor het luisteren van muziek kan dat ook prima icm een bluetooth headset. Ik heb zelf net de Sony-Ericsson MW600 gehaald in combinatie met Sennheiser MX470 dopjes. Die dopjes hebben een vrij lange draad, dus dat lijkt me niet zo handig tijdens het hardlopen, maar streamen naar bluetooth gaat wel prima.
Ik wil het gebruiken om mijn route te tracken. Probleem is dat ik er niet tegen kan als er dingen los zitten tijdens het lopen, zoals een ketting, armbandjes ofzo, bloedjeirritant.
In een zak stoppen is ook geen optie, ren meestal met kleding zonder zakken en om dan een samsung bij me te hebben die aan het bouncen is in mijn binnenzak, nee dank je ;)

Misschien zo een clip on wat je op je broek kunt klippen, beetje vaag om uit te leggen misschien.
Edit: ah bedoel zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.rungps.net/images/productImages/blt002_1_mb.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door ninc op 23-02-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee. Het heeft met android 2.3.5 te maken. Alles boven android 2.3.3 heeft geen usb host modus meer. Wat ik overigens erg triest vind. Rooten of wachten op android 4.0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

ninc schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:23:

Daar behoef je niet naar te zoeken, gewoon hier op tweakers:
pricewatch: Belkin DualFit Armband (Galaxy S2) (Samsung Galaxy SII)
Past ook om je bovenbeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n SGP Capsule (wit) is aan het vergelen en we zijn pas 3 weken verder 8)7 Zit overigens wel met de witte achterzijde tegen de buitenkant van m'n broek aan.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Laatst online: 09-10 15:06
Heb net een S2. Nu zou ik wel wat leuke gadgets uit China (of ergens anders vandaan) bestellen. Heb al 5 screenprotectors (twee glossy, twee mat) besteld. Maar wat is nog meer leuk om te hebben voor de S2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het wel een originele? Wordt ondertussen ook al een hoop fake troep aangeboden. Heb zelf nergens last van...
Xaero schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:47:
Heb net een S2. Nu zou ik wel wat leuke gadgets uit China (of ergens anders vandaan) bestellen. Heb al 5 screenprotectors (twee glossy, twee mat) besteld. Maar wat is nog meer leuk om te hebben voor de S2?
Dock? Cover? MHL kabel? Wat de één leuk vindt... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 02-03-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:03:
M'n SGP Capsule (wit) is aan het vergelen en we zijn pas 3 weken verder 8)7 Zit overigens wel met de witte achterzijde tegen de buitenkant van m'n broek aan.

Hebben meer mensen hier last van?
Net wat Brad zegt, geen last van vergeling, wel zijn de letters op de achterkant half weg maar dat boeit weinig, waar heb je hem gekocht?

[ Voor 8% gewijzigd door businka19 op 02-03-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:19:
[...]

Is het wel een originele? Wordt ondertussen ook al een hoop fake troep aangeboden. Heb zelf nergens last van.
Amerikaanse Ebay seller. Ziet er toch wel echt uit maar moet ik ergens specifiek op letten? Hologram zegel op de verpakking en een barcode zitten erop. Ik zal vandaag eens kijken of ik wat foto's kan plaatsen. Mn spijkerbroeken zijn hier zeker debet aan want ik heb er 1-2 die bijv. ook afgeven op mn witte Nikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:43:
Mn spijkerbroeken zijn hier zeker debet aan want ik heb er 1-2 die bijv. ook afgeven op mn witte Nikes.
Hahaha :) Dan lijkt foto's maken me niet echt nodig toch :P Heb de witte capsule ook constant in spijkerbroeken. Nu je het zegt zie ik inderdaad ook een gelige zijkant. Nooit eerder opgevallen. Dus ik denk niet dat er iets aan de hand is. Zal wel zo "horen" dan. Had nooit naar moeten kijken, zie het nu constant :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:50:
[...]

Hahaha :) Dan lijkt foto's maken me niet echt nodig toch :P Heb de witte capsule ook constant in spijkerbroeken. Nu je het zegt zie ik inderdaad ook een gelige zijkant. Nooit eerder opgevallen. Dus ik denk niet dat er iets aan de hand is. Zal wel zo "horen" dan. Had nooit naar moeten kijken, zie het nu constant :>
Lol, graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 19:50
Ik wil graag een zoomlens voor mijn GS2 kopen. Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben en mogelijk met specifieke verkopers? Ik heb een site gevonden, maar er staat geen keurmerk op en kan ook geen ervaringen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 11:02
Ik heb zojuist een A-Solar Power Bank AL-300 aangeschaft (mooie aanbieding bij Wehkamp). Daar zit een 500Ma en een 1A output op. Maakt het uit welke ik gebruik om mijn SGS2 op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iexip66 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:57:
Ik heb zojuist een A-Solar Power Bank AL-300 aangeschaft (mooie aanbieding bij Wehkamp). Daar zit een 500Ma en een 1A output op. Maakt het uit welke ik gebruik om mijn SGS2 op te laden?
Nope, de SGS2 trekt gewoon er uit wat ie nodig heeft. Irrelevant of je nu een 500mA, 1A of 2A lader gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Brad Pitt schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:18:
[...]

Nope, de SGS2 trekt gewoon er uit wat ie nodig heeft. Irrelevant of je nu een 500mA, 1A of 2A lader gebruikt :)
Oftewel: je kunt beter de 1A output gebruiken, dan laadt je SGS2 waarschijnlijk twee keer zo snel op dan uit de 500mA output.
Maar van allebei zal je telefoon niet kapot gaan (dat doet die alleen als de spanning te hoog is, niet de leverbare stroom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sandeman schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:59:
[...]

Oftewel: je kunt beter de 1A output gebruiken, dan laadt je SGS2 waarschijnlijk twee keer zo snel op dan uit de 500mA output.
Nee dat is helaas niet zo. Meer dan 650mA zal de SGS2 (uit een wandlader) of 450mA (uit een USB-lader) niet trekken. Zonder kernel fixes en andere tweaks that is.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 09-03-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Voor de geïnteresseerden in micro SDHC van 32gb: vandaag best goede deal bij IBOOD
Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste