SCARfaceE schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:53:
[...]
Tuurlijk, elk headphone met een 3,5mm jack werkt (als het goed is dan, maar of de afstandsbediening werkt van alle oordopjes is weer wat anders). Dat is gewoon een bepaalde standaard dat tegenwoordig bij nagenoeg alle oordopjes wordt gebruikt.
[...]
Je hebt ook kleinere rubbertjes die je op die in-ear oordopjes kan zetten. Die al geprobeerd?
[...]
Er zijn muziekapps waarbij je kan instellen dat een lange druk een liedje skipt (weet even niet uit mn hoofd welke dat zijn)
Thanks for the help. Even ter verduidelijking: Ik bedoelde dus dat de afstandsbediening van de iPhone-oortjes (die zit er toch op hè?) ook zou werken, want die van Nokia doet het bijvoorbeeld niet op andere toestellen (was anders ideaal geweest, want daar kan je wel je eigen oortjes op aansluiten).
De kleine rubbertjes zitten er al op, helpt niet, ze vallen nog steeds uit. Ik vind het trouwens sowieso maar een vies systeem
En ik zou graag de oorspronkelijke app blijven gebruiken, maar ik zal eens kijken of er andere en betere zijn
Maar hoe werkt de SII remote dan bij de standaard app, is iemand daar al achter? Pauze werkt altijd, maar je kán ook liedjes skippen, ik weet alleen niet hoe, het lukt maar heel af en toe...
Edit: Die Headset Button Control is geniaal. Ik heb nog niet helemaal door hoe het veranderen van volume werkt, maar het feit dat ik nu zonder problemen next/previous kan doen is absoluut fantastisch

Nu nog een manier vinden om van die stomme in-earphones af te geraken. Die zijn dus net tijdens het testen van de app 4 keer uit mijn oren gevallen...
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 11-12-2011 11:52
]