Acties:
  • 0 Henk 'm!
BasPH schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:59:
Iemand ervaring met cradles van Dealextreme (deze)? Ik zoek een zo klein mogelijke cradle, gewoon met een usb-kabeltje en verder geen andere dingen erop, maar van NL webshops vind ik deze vanaf ongeveer 25€.
Heb via ebay een Zenis dock gekocht en die was ook erg goedkoop (nou ja de tweede dan die voor mijn broer was, de eerste die ik kocht voor mijzelf was een stuk duurder dammit). Ziet er (mijns inziens) ook prima uit :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Brad Pitt schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:37:
[...]

Heb via ebay een Zenis dock gekocht en die was ook erg goedkoop (nou ja de tweede dan die voor mijn broer was, de eerste die ik kocht voor mijzelf was een stuk duurder dammit). Ziet er (mijns inziens) ook prima uit :P
Ziet er idd prima uit. Overigens ook één van de weinige docks die ik gezien heb waar je foon in kan mét hoesje.
Heb zelf deze besteld, werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Brad Pitt schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:37:
Ik zie dat jij nog steeds Capsule gebruikt Brad, hoe zit het met de speling aan de zijkanten?
Ik heb de mijne met gevouwen papier iets kunnen opvangen maar het is er niet helemaal uit.

Nog steeds 1 van de mooiste cases m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:24:
Ik zie dat jij nog steeds Capsule gebruikt Brad, hoe zit het met de speling aan de zijkanten?
Ik heb de mijne met gevouwen papier iets kunnen opvangen maar het is er niet helemaal uit.
Speling is te doen hoor. Ligt er maar net aan hoe je hem beet pakt ook vind ik. Heb er uiteraard ook papier onder ja. Dat scheelt toch wel iets. Broer heeft de zwarte Capsule en die vind ik ook wel mooi. Vind het beetpakken zonder zo'n cover sowieso geen succes. Ding is veel te licht en glibberig. Gaat op zeker vallen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:31:
Speling is te doen hoor. Ligt er maar net aan hoe je hem beet pakt ook vind ik. Heb er uiteraard ook papier onder ja. Dat scheelt toch wel iets. Broer heeft de zwarte Capsule en die vind ik ook wel mooi. Vind het beetpakken zonder zo'n cover sowieso geen succes. Ding is veel te licht en glibberig. Gaat op zeker vallen dan.
hehe, same here, als ik hem even uit de case haal om aan ongelovigen te laten zien hoe dun die is dan komen er gelijk van die near-accidents. Vind dan ook fijn dat mijn Brodit houder in de breedte verstelbaar is anders was SGS2 allang beschadigd of stuk. Nu nog bijna als op de dag van de aankoop :*)

Aan die zwarte zit ik ook te denken, voor de afwisseling, heeft de phone ook wel verdient met al dat werk dat hij dagelijks moet verrichten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las hier ergens dat de headphones van de S2 ook werken op iPhone. Kan iemand bevestigen of het omgekeerde ook klopt?

Die S2 headphones werken me namelijk op m'n zenuwen, die in-ear-dingen zijn écht niet gemaakt voor mensen met kleine oren... Bovendien heb ik nog altijd niet door hoe de afstandsbediening werkt, één klik is pauze, zoveel is zeker, maar 2 kliks werkt soms als next, maar meestal ook gewoon als pauze... Lang indrukken lijkt ook niet te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:05:
Ik las hier ergens dat de headphones van de S2 ook werken op iPhone. Kan iemand bevestigen of het omgekeerde ook klopt?
Tuurlijk, elk headphone met een 3,5mm jack werkt (als het goed is dan, maar of de afstandsbediening werkt van alle oordopjes is weer wat anders). Dat is gewoon een bepaalde standaard dat tegenwoordig bij nagenoeg alle oordopjes wordt gebruikt.
Die S2 headphones werken me namelijk op m'n zenuwen, die in-ear-dingen zijn écht niet gemaakt voor mensen met kleine oren...
Je hebt ook kleinere rubbertjes die je op die in-ear oordopjes kan zetten. Die al geprobeerd?
Bovendien heb ik nog altijd niet door hoe de afstandsbediening werkt, één klik is pauze, zoveel is zeker, maar 2 kliks werkt soms als next, maar meestal ook gewoon als pauze... Lang indrukken lijkt ook niet te werken..
Er zijn muziekapps waarbij je kan instellen dat een lange druk een liedje skipt (weet even niet uit mn hoofd welke dat zijn)

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCARfaceE schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:53:
[...]

Tuurlijk, elk headphone met een 3,5mm jack werkt (als het goed is dan, maar of de afstandsbediening werkt van alle oordopjes is weer wat anders). Dat is gewoon een bepaalde standaard dat tegenwoordig bij nagenoeg alle oordopjes wordt gebruikt.

[...]

Je hebt ook kleinere rubbertjes die je op die in-ear oordopjes kan zetten. Die al geprobeerd?

[...]

Er zijn muziekapps waarbij je kan instellen dat een lange druk een liedje skipt (weet even niet uit mn hoofd welke dat zijn)
PowerAmp doet dat in elk geval. En met Headset button controller kun je ook het een en ander instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCARfaceE schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:53:
[...]

[...]

[...]

Thanks for the help. Even ter verduidelijking: Ik bedoelde dus dat de afstandsbediening van de iPhone-oortjes (die zit er toch op hè?) ook zou werken, want die van Nokia doet het bijvoorbeeld niet op andere toestellen (was anders ideaal geweest, want daar kan je wel je eigen oortjes op aansluiten).

De kleine rubbertjes zitten er al op, helpt niet, ze vallen nog steeds uit. Ik vind het trouwens sowieso maar een vies systeem :)

En ik zou graag de oorspronkelijke app blijven gebruiken, maar ik zal eens kijken of er andere en betere zijn :)

Maar hoe werkt de SII remote dan bij de standaard app, is iemand daar al achter? Pauze werkt altijd, maar je kán ook liedjes skippen, ik weet alleen niet hoe, het lukt maar heel af en toe...

Edit: Die Headset Button Control is geniaal. Ik heb nog niet helemaal door hoe het veranderen van volume werkt, maar het feit dat ik nu zonder problemen next/previous kan doen is absoluut fantastisch :) Nu nog een manier vinden om van die stomme in-earphones af te geraken. Die zijn dus net tijdens het testen van de app 4 keer uit mijn oren gevallen...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:40: Nu nog een manier vinden om van die stomme in-earphones af te geraken. Die zijn dus net tijdens het testen van de app 4 keer uit mijn oren gevallen...
Als ze uit je oor vallen, moet je juist grotere rubbertjes proberen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die gaan er niet in... En die kleine doen, als ze al blijven zitten, na 5 minuten pijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 06:55
Misschien een te unieke vraag, maar kom niet achter het antwoord. Heeft er iemand hier EN een bmw 3 serie 2005-nu EN de officiele desktop dock van samsung? Ik wil namelijk graag weten of de desktop dock in de middenarmsteun past. Daar zit namelijk een usb en aux aansluiting. BMW levert geen snap-in adapter voor de galaxy s2 (maar wel voor alle iphone modellen.....) Zo'n dock zou fantastisch zijn als het past. Hopelijk heeft er iemand dezelfde ingeving gehad....

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 10:59
Mouki_9 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 08:32:
Misschien een te unieke vraag, maar kom niet achter het antwoord. Heeft er iemand hier EN een bmw 3 serie 2005-nu EN de officiele desktop dock van samsung? Ik wil namelijk graag weten of de desktop dock in de middenarmsteun past. Daar zit namelijk een usb en aux aansluiting. BMW levert geen snap-in adapter voor de galaxy s2 (maar wel voor alle iphone modellen.....) Zo'n dock zou fantastisch zijn als het past. Hopelijk heeft er iemand dezelfde ingeving gehad....
Ik denk dat het het makkelijkst is om de middenarmsteun op te meten, en de maten van de desktop dock aan een winkel te vragen of op te zoeken. Een iPhone is natuurlijk wel wat kleiner dan de SGS2, maar ik weet niet hoe groot zo'n dock precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
gwystyl schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:52:
[...]

Ik denk dat het het makkelijkst is om de middenarmsteun op te meten, en de maten van de desktop dock aan een winkel te vragen of op te zoeken. Een iPhone is natuurlijk wel wat kleiner dan de SGS2, maar ik weet niet hoe groot zo'n dock precies is.
6 januari is de beemer er pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Mouki_9 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 08:32:
Ik gebruik gewoon alleen een aux kabel en zet m'n telefoon in het vakje tussen de schakelpook en armsteun. Werkt perfect, alleen muziek bedienen moet wel via de telefoon zelf maar zo erg is dat niet. Voor het opladen heb ik een kleine usb ladertje die in de armsteun past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
SCARfaceE schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:19:
[...]

Ik gebruik gewoon alleen een aux kabel en zet m'n telefoon in het vakje tussen de schakelpook en armsteun. Werkt perfect, alleen muziek bedienen moet wel via de telefoon zelf maar zo erg is dat niet. Voor het opladen heb ik een kleine usb ladertje die in de armsteun past.
juist die losse kabeltjes vind ik ruk, als die dock in de armsteun past, dan ze je phone erin en klaar. Phone wordt dan opgeladen en bluetooth gaat bij me phone aan en automatisch connect die dan met de bluetooth van car.
Maarja, we gaan het wel beleven. Als ik de car heb ga ik met de afmetingen van de telefoon kijken of er wel ruimte is voor die dock. De dock is niet veel meer breder dan de phone zelf denk ik....

maar zo ziet de armsteun er ongeveer uit, hoe gaat dat tussen pook en armsteun passen?
http://i190.photobucket.c.../klikodonna/bmee91011.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Mouki_9 op 14-12-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Mouki_9 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:56:
[...]
maar zo ziet de armsteun er ongeveer uit, hoe gaat dat tussen pook en armsteun passen?
http://i190.photobucket.c.../klikodonna/bmee91011.jpg
Ik heb geen scherm, dus waar die iDrive controller zit op het plaatje, zit bij mij een ''gat''. Ik zal vandaag eens even kijken hoeveel ruimte er overblijft in de armsteun als de telefoon erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
SCARfaceE schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:08:
[...]

Ik heb geen scherm, dus waar die iDrive controller zit op het plaatje, zit bij mij een ''gat''. Ik zal vandaag eens even kijken hoeveel ruimte er overblijft in de armsteun als de telefoon erin zit.
thanks in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Duurde wat langer dan beloofd maar hierbij toch mijn antwoord met foto's.
Telefoon past heel strak is het vakje bovenin te zien op de foto. Hierbij worden dus ook de knoppen aan de zijkant ingedrukt. (Telefoon moet sowieso liggend, denk dat je dat al wist.)
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2hwjkgx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/dy9nw2.jpg

Hier in het midden is waar ik de telefoon zet. Past makkelijk schuin erin.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/358us6d.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door SCARfaceE op 16-12-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
SCARfaceE schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:36:
[...]

Telefoon past heel strak is het vakje bovenin te zien op de foto. Hierbij worden dus ook de knoppen aan de zijkant ingedrukt. (Telefoon moet sowieso liggend, denk dat je dat al wist.)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
thanks for the info, dan gaat een desktop dock zowiezo niet lukken. Zoek al heel lang naar liggende soort van dock, als bmw nou met de snap in adapter kwam........ zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Heeft iemand ervaring met de Screenprotector van Samsung zelf de (EF-GALS2SP2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
SCARfaceE schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:36:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
ben er eindelijk uit wat ik ga doen met de phone. zoiets wordt het denk ik: http://i94.photobucket.com/albums/l83/ajdowson/2008-2.jpg
iemand dit ook eens gedaan? ervaringen/tips?
edit: hier linkje met forumpost: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=176948

[ Voor 5% gewijzigd door Mouki_9 op 21-12-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Mouki_9 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:53:
[...]

ben er eindelijk uit wat ik ga doen met de phone. zoiets wordt het denk ik: http://i94.photobucket.com/albums/l83/ajdowson/2008-2.jpg
iemand dit ook eens gedaan? ervaringen/tips?
edit: hier linkje met forumpost: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=176948
Ziet er netjes uit als je zoiets voor elkaar krijgt met de SGS2. Let wel dat het bedienen van je muziek niet gaat lukken via de muziekspeler van de auto. Het uiteindelijke resultaat verwachten we hier ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
SCARfaceE schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:35:
[...]

Ziet er netjes uit als je zoiets voor elkaar krijgt met de SGS2. Let wel dat het bedienen van je muziek niet gaat lukken via de muziekspeler van de auto. Het uiteindelijke resultaat verwachten we hier ;).
duurt nog wel eventjes dan, aangezien car 6 januari er pas is :P

en bediening van muziek via de auto zou moeten werken, als ik in de compatibiliteit tool van bmw kijk bij de galaxy sII, dan zijn er wel beperkingen zoals het niet snel vooruit of achteruit kunnen spoelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Mouki_9 op 21-12-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedShift
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 21:58
Megapaul schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:41:
[...]

Zelf heb ik ook deze 2000 mah batterij en een gel case.
Echter ik heb de de gel case via ebay besteld vanuit zuid korea.
Deze gel case zat wat ruimer omdat de zuid koreaanse versie van de S II 1milimeter dikker is dan de europeese variant. De gel case past precies.
Heb je daar een naam of link van? Ik vind die 1 MM dikkere gelcase niet terug?

Ander gedacht was om de originele backcover te bewerken: het stuk waar de batterij uitkomt uitsnijden en een lintje plaatsen om hem vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 17:29
Vandaag ook een Galaxy S 2 aangeschaft, alleen vraag ik mij het nut van een hoesje af. Ik wil hem natuurlijk netjes houden maar met mijn vorig toestel (SE X10) gebruikte ik ook geen hoesje en zijn er nauwelijks krassen te bekennen.

Ik wil hem echter graag netjes houden , maar als je de telefoon niet samen met sleutels in je broekzak stopt kan er toch vrij weinig kwaad? Zijn er toevallig mensen die geen hoesje gebruiken en hun ervaringen kunnen delen? :)

Ik heb in iedergeval al een mooie desktop cradle aangeschaft, http://www.telecomtelecom...radle-samsung-galaxy-s-ii om precies te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diversity schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:19:
Ik heb in iedergeval al een mooie desktop cradle aangeschaft, http://www.telecomtelecom...radle-samsung-galaxy-s-ii om precies te zijn.
Denk niet dat de S2 daar in past met een hoesje er omheen hè :P Verder is het glas van de S2 helemaal niet zo krasvast als andere vergelijkbare toestellen. Fora vol mensen met bekraste schermen die er verder niks vreemds mee hadden gedaan. Ik zou hem persoonlijk nooit in mijn zak durven doen als er ook sleutels in zouden zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Vandaag ook een Galaxy S 2 aangeschaft, alleen vraag ik mij het nut van een hoesje af. Ik wil hem natuurlijk netjes houden maar met mijn vorig toestel (SE X10) gebruikte ik ook geen hoesje en zijn er nauwelijks krassen te bekennen.

Ik wil hem echter graag netjes houden , maar als je de telefoon niet samen met sleutels in je broekzak stopt kan er toch vrij weinig kwaad? Zijn er toevallig mensen die geen hoesje gebruiken en hun ervaringen kunnen delen? :)

vanaf mei in bezit en geen hoesje en geen screenprotector. Altijd in aparte zak, dus geen andere dingen erbij zoals sleutels enz. Geen enkele krasje en ziet er nog als nieuw uit ;)
Maar ben dan ook van mening dat een telefoon een gebruiksobject is, dus doe nooit aan hoesjes en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:24
danda schreef op maandag 05 december 2011 @ 02:43:
[...]

Het kan zijn als hij volledig van metaal is dat de warmte sneller kan worden afgevoerd (want metaal voert warmte sneller af dan plastic/kunstof), omdat de processor net onder de camera zit. Maar als ik het plaatje bekijk dan lijkt het mij dat de binnenkant van plastic is, kan de eigenaar hierover dus meer informatie geven, volledig metaal of binnenkant plastic met daarover een laag metaal geplakt? Zijn de lipjes van metaal of plastic? Verder vind ik het wel een mooie cosmetische aanpassing, het maakt de galaxy s2 een stuk exclusiever.
Ik heb deze ook en het is inderdaad kunststof met een laagje metaal en lipjes zijn dus ook van kunststof. Ik heb wel het idee dat door het metaal de geproduceerde warmte gelijkmatiger over de achterkant verdeeld wordt.

Het ziet er verder wel strak uit maar heeft één groot nadeel en dat is wanneer ik deze cover er op heb zitten de GPS totaal onbruikbaar wordt. Het lukt dan domweg niet meer om een stabiele fix te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:00
RedShift schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 18:42:
[...]

Heb je daar een naam of link van? Ik vind die 1 MM dikkere gelcase niet terug?

Ander gedacht was om de originele backcover te bewerken: het stuk waar de batterij uitkomt uitsnijden en een lintje plaatsen om hem vast te houden.
ik heb hier mijn gel case vandaan.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top, ik heb binnenkort nl. een witte S2 incl. de 2000 mah accu en was al een passende case aan het zoeken.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:23
Vin87 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:55:
Vandaag een aluminium batterij cover binnengekregen via eBay. Eerste indruk is heel erg goed, mooi afgewerkt en past met het zwarte/chrome design perfect bij de SGS2. De alumium cover is 4 gram zwaarder dan het origineel. Hierbij wat plaatjes:

[afbeelding]

[afbeelding]
Zojuist ook besteld.
Ziet er erg gaaf en strak uit, ben benieuwd :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55

Wat voor een aansluiting zit er op deze cradle?
1 of 2 x een micro usb.
ik wil hier namelijk ook mijn tv-out MHL kabel op aansluiten.
deze gaat van micro usb naar hdmi en heeft aan de zijkant weer een micro usb voor je lader anders werkt deze tv-out niet.
Samen met een bluetooth muis of toetsenbord de een leuke mediaspeler en hij wordt dan meteen opgeladen.

• BasPH
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-10 19:55
Onder de alternatieven op die winkel stond precies dezelfde lader, maar dan met HDMI aansluiting: http://www.telecomtelecom.nl/cradles-en-docks/21299-kidigi-usb-cradle-samsung-galaxy-s-ii-met-hdmi
Achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.telecomtelecom.nl/imgs/prd/grt/21299_3.jpg

Ik heb zelf geen cradle maar misschien heb je er iets aan.

• businka19
En de case past om de 2000 mah accu heen? Ik dacht dat extended battery standaard met extended battery cover kwam die de telefoon even dik maakt over de hele lengte?

EDIT: Samsung 32gb class 10 lijkt nu overal op voorraad te zijn

[ Voor 13% gewijzigd door businka19 op 30-12-2011 13:58 ]

• kwiebus
SgtElPotato schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 00:57:
[...]

Zojuist ook besteld.
Ziet er erg gaaf en strak uit, ben benieuwd :)
Ik heb de originele cover er maar weer opgezet. Het is niet erg praktisch om, wanneer je de GPS wilt gebruiken, steeds de cover te moeten verwijderen of wisselen. Verder blijkt deze cover in de praktijk ook behoorlijk vingerafdruk gevoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de zoekfunctie in dit topic gebruikt maar kon niet erg veel vinden over een fijn bluetooth/wat dan ook extra toetsenbord(je)
Heb al wat rondgekeken maar ben niet iets heel fijns tegen gekomen, wat ik zoek:
Een extra toetsenbord ofc :)
Het liefst een kleine die heel makkelijk on-the-go mee is te nemen (broekzak?) en fatsoenlijk typt.
Voor de iPhone zijn er speciale cases heb ik gezien ;(
Een wat grotere maar zeer fijn typende mag ook:)
Ik vraag me alleen af of het soft toetsenbord dan compleet te verbergen is? steeds opnieuw freezen en unfreezen lijkt me wat omslachtig haha
bvd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:03:
[...]

En de case past om de 2000 mah accu heen? Ik dacht dat extended battery standaard met extended battery cover kwam die de telefoon even dik maakt over de hele lengte?

EDIT: Samsung 32gb class 10 lijkt nu overal op voorraad te zijn
Cases i.c.m. 2000mah accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Voor de iphone 4 bestaat er een 'harde' case welke volledig waterdicht is en redelijk strak er om heen past, en waarmee je dus onder water kunt filmen of niet bang hoeft te zijn op vakantie op het strand dat ie stuk gaat.
Nou ben ik even aan het zoeken geweest, maar zag alleen van die afsluitbare plastic zakjes waar je je telefoon in kunt stoppen.

Iemand enig idee of dat deze harde waterdichte hoesjes uberhaupt verkrijgbaar zijn voor de SII?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamko
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 18:11
Weet iemand waar ik SGP Cases kan halen? Een site die paypal/moneybookers of iDeal accepteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:01

TRaSH

koffie ?

ebay

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Brad Pitt schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:56:
[...]

Ik bedoel dus dat ik gewoon nummers kan pauzeren/forward-en back skippen met de S2 in-ears op een iPod.
Ik vind de in-ears die je bij de S2 krijgt heel irritant (vallen steeds uit mijn oren, ook met andere kussentjes) en ze sluiten ook te veel het omgevingsgeluid af. Ik wil dus op zoek naar een redelijk simpele koptelefoon, liefst met mic en muziek-knopjes. De post van Brad Pitt uit mijn quote doet vermoeden dat ik op zoek kan naar ipod dopjes. Heeft iemand een suggestie voor niet al te dure (max € 30) exemplaren?

Ik gebruik nu een Sony MDR-E801. Hiervan vind ik de haakse plug wel handig maar niet noodzakelijk, en het feit dat de linker draad korter is dan de rechter vind ik eigenlijk wel handiger dan twee even lange draadjes.
Afbeeldingslocatie: http://www.24seven.nu/40-170-large/sony-mdr-e801-horlurar.jpg
Een nadeel van deze dopjes is dat ze vrij klein zijn en wat vlak geluid geven. Ik heb het idee dat de Sennheisers met hele korte draad die ik eerst had beter geluid gaven.

Ik heb uiteraard al even in de pricewatch gekeken en in de Mediamarkt voor ongeveer 500 dopjes gestaan, maar ik kom er niet echt uit. Ik had niet verwacht dat er zoveel verschillende soorten zouden zijn :X

edit: het lijkt er op dat ipod dopjes en andere koptelefoons met meerdere knopjes en mic in de draad wel werken. Vanmiddag nog maar 's naar de Mediamarkt. Ik sta nog steeds open voor suggesties voor redelijke niet al te dure exemplaren....

[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 04-01-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Megapaul schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:12:
Onlangs heb ik deze houder besteld via broditcenter.

Vandaag heb ik de houder mogen ontvangen. :)

Het mooie van deze houder is dat de zijkanten in te stellen zijn waardoor de telefoon erin pas als deze in
een gel case zit. Hieronder wat foto's.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Houder kostte € 24,- + 4 euro verzendkosten.
De klemmen die de telefoon vasthouden zijn minder hoog dan de Brodit houder zonder skin. Blijft de telefoon ook stevig in de "Brodit houder Samsung Galaxy S 2 i9100 met skin" zitten als de houder een kwart slag is gedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Top bedankt!

Mijn Samsung 32gb Class 10 is ook binnen, echter heb ik de write speed niet hoger dan 9.7 MB/s kunnen krijgen (i.t.t. bijv. Brad met 10.3 MB/s). Bij het overzetten van de data via de cardreader bleef die zelfs onder 7.2 MB/s steken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:36:
Mijn Samsung 32gb Class 10 is ook binnen, echter heb ik de write speed niet hoger dan 9.7 MB/s kunnen krijgen (i.t.t. bijv. Brad met 10.3 MB/s). Bij het overzetten van de data via de cardreader bleef die zelfs onder 7.2 MB/s steken :?
Zijn allemaal normale waarden. Die hoge transfer rates haal je alleen bij grote bestanden. Die minimale lees-en schrijfsnelheden vallen ook allemaal onder de marketing bullshit. Met wat pech zak je gewoon tot <100KB/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Rhodan schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:42:
Van de week de EB-K1A2EBEGSTD 2000mah opgehaald in Rotterdam.
Op de eerste lading ging die iets van 25 uur mee met iets 4 1/2 uur scherm aan op auto brightness.
Met best intensief gebruik, bv een paar keer Antutu gedraaid, uurtje gamen, wat apps uitgeprobeerd waaronder sterrenhemel apps die GPS aanslingeren, 1/2 uur Sygic etc.
Voor een eerste lading vind ik het niet verkeerd.
Draai trouwens Leomar 2.7.1. rom.
Voor degene die geïnteresseerd zijn, hier heb ik hem vandaan.
Dinsdag hingen er nog 4 aan het rek of ze er een magazijn nog meer hebben, weet ik niet.

Past trouwens prima in mijn Brodit houder.
Past ook in mijn Pdair flipcase, wat strak, maar goed te doen.
Hoe is de ervaring nu na 2.5 maand, scheelt het werkelijk in gebruikstijd?
Brad Pitt schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:56:
Zijn allemaal normale waarden. Die hoge transfer rates haal je alleen bij grote bestanden. Die minimale lees-en schrijfsnelheden vallen ook allemaal onder de marketing bullshit. Met wat pech zak je gewoon tot <100KB/sec.
Dan ben ik gerustgesteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Als iemand nog opzoek is naar een mooie strakke hoesje die de SGS2 niet te dik maakt,
Dan is de SGP case NEO Hybrid wel iets voor jou.
Ik heb hem gekocht via Ebay zowel in het rood als geel.
Hij is in 1 woord top en voelt ook lekker in de hand.
Ik heb er ook een filmpje van gemaakt:
YouTube: Hands on - SGP Case Neo Hybrid - Red & Yellow

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:51
BoXie schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:43:
Ik ben totaal nieuw met Android, maar overweeg een SGS2 aan te schaffen. Kan iemand mij vertellen of :

- het autofocus probleem (traag etc) bij video's maken is opgelost
- mensen nog vaak problemen hebben met de audiokwaliteit bij bellen (voice echo etc).
Als ik mijn protective cover op de SGS2 doe klikken, dan heb ik echo's

Klik ik hem eraf is het probleem verholpen. Telefoon is ongeveer 2 maanden oud.

Iemand het toestel al teruggestuurd om deze reden? want de telefoon is online gekocht, ben bang dat ze hem niet zomaar even omwisselen.

Oja: dit is gewoon de originele ROM en een hard reset had ook geen effect.

[ Voor 5% gewijzigd door DaYwaLkUr op 04-01-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Thenotorious schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:53:
Als iemand nog opzoek is naar een mooie strakke hoesje die de SGS2 niet te dik maakt,
Dan is de SGP case NEO Hybrid wel iets voor jou.
Ik heb hem gekocht via Ebay zowel in het rood als geel.
Hij is in 1 woord top en voelt ook lekker in de hand.
Ik heb er ook een filmpje van gemaakt:
YouTube: Hands on - SGP Case Neo Hybrid - Red & Yellow
Tnx voor het delen gozert. Ik zie alleen toegevoegde waarde van Hybrid gedeelte niet in. In je video lijken ook alle pluisjes op de rubberen gedeelte te blijven plakken. Waarom niet gewoon SGP Ultra Capsule?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Ik heb ook contact gehad met Midimedia (waar ik het toestel heb gekocht) deze ontkenen echter het probleem. Zie hier hun reactie:

"Uit onze ervaring kunnen we zeggen, dat er bij bijna elk model GSM op Google met het zoekwoord: Nokia N97 Echo, Nokia 2700 echo, ........echo, genoeg te vinden is.
In veel gevallen wordt het echo-probleem al verholpen de het luidspreker volume iets zachter te zetten.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het in uw geval ook zo is."

Ook verwijzen ze me naar Samsung terwijl ik wel degelijk met hun een contract heb. Omruilen deden ze niet, wel kon ik gebruik maken van hun garantie. (met de vraag of het verholpen zal worden?).

Eens kijken wat ik nu ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik weetniet ik vond de hybrid er 'fijner' uitzien, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dankzij het zachte gedeelte van de hybrid denk ik dat maar ik heb nog nooit de capsule vastgehad dus weet niet zeker welke fijner is.
edit: en qua pluisjes valt het wel mee, de pluisjes in de video vallen extra op omdat er ook nog een sterk licht op schijnt.

[ Voor 22% gewijzigd door Thenotorious op 04-01-2012 20:50 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonief
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-10 15:49
DaYwaLkUr schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:55:
[...]

Als ik mijn protective cover op de SGS2 doe klikken, dan heb ik echo's

Klik ik hem eraf is het probleem verholpen. Telefoon is ongeveer 2 maanden oud.

Iemand het toestel al teruggestuurd om deze reden? want de telefoon is online gekocht, ben bang dat ze hem niet zomaar even omwisselen.

Oja: dit is gewoon de originele ROM en een hard reset had ook geen effect.
Heb dit ook gehad, na contact met Samsung opgestuurd naar gsmrepareren.nl en probleem opgelost.
Ze hebben wat vervangen schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik zit eraan te denken de volgende bestellingen te doen:Ik zal bij de Action morgen even op zoek gaan naar:
  • micro-USB naar USB-kabels
  • USB autoladers (of eventueel micro-USD)
  • USB stroomladers (of eventueel micro-USD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Zojuist contact gehad met Samsung. Deze ontkennen het "echo" probleem en verwijzen naar de protective backcover.

Na een lange discussie, (ik gaf dus ook aan, dus alle protective backcovers van heel de wereld, zijn slecht?) was ze het volgens mij nog niet met me eens... pfff

Uiteindelijk kon ik hem naar een Service Punt brengen, maar als hun niets vonden, moest ik de onderzoekskosten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Laat je weten hoe het afloopt? Ik zit met exact hetzelfde probleem. Kan nu dus geen cover gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door woekele op 05-01-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 11:37
Was dit niet het probleem dat de meeste covers de tweede microfoon afsluiten die het omgevingsgeluid meet? Volgens mij is het hier eerder besproken en moest je die optie uitzetten om de echo weg te krijgen.

Ik heb zelf een Melkco cover en heb daar geen last van.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Senor Sjon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:34:
Was dit niet het probleem dat de meeste covers de tweede microfoon afsluiten die het omgevingsgeluid meet? Volgens mij is het hier eerder besproken en moest je die optie uitzetten om de echo weg te krijgen.

Als ik mijn protective cover op een andere SGS2 doe, heeft die persoon er ook geen last van.

De bovenste microfoon is gewoon open. Het ziet er ongeveer zo uit:

http://www.mobilefun.co.u...vent-case-blue-p30584.htm

Edit: Misschien dat ik eerst wacht op de update naar ICS en kijken wat er dan gebeurt.

[ Voor 6% gewijzigd door DaYwaLkUr op 05-01-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaYwaLkUr schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:57:
Zojuist contact gehad met Samsung. Deze ontkennen het "echo" probleem en verwijzen naar de protective backcover.

Na een lange discussie, (ik gaf dus ook aan, dus alle protective backcovers van heel de wereld, zijn slecht?) was ze het volgens mij nog niet met me eens... pfff

Uiteindelijk kon ik hem naar een Service Punt brengen, maar als hun niets vonden, moest ik de onderzoekskosten betalen?
Heb jij alle protectivecovers van de hele wereld geprobeerd? Laat eens zien welke cover je hebt dan kan ik je vertellen of dat een goeie of slechte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:37:
[...]

Heb jij alle protectivecovers van de hele wereld geprobeerd? Laat eens zien welke cover je hebt dan kan ik je vertellen of dat een goeie of slechte is.
Het is hierboven die protector (zie link), die blauwe in het zwart. Ik heb uiteraard niet alle protectors getest, maar als je hieronder kijkt, zie je dat ik wel degelijk gelijk heb.
  1. Mijn hoesje op een andere galaxy S2 geprobeerd, geen problemen.
  2. Collega zijn hoesje bij mij geprobeerd, wel weer proberen. (Bij hem overigens niet)
  3. Mijn protector bij hem geprobeerd, ook geen problemen.
Met de Protector eraf geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Senor Sjon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:34:

Mijn cover is gewoon open bij de 2e mic. Noise cancelation kan ik niet uitzetten in mijn huidige firmware (stock, hoe die geleverd was). En inderdaad, bij andere SGS2's heb je het probleem niet, ook niet met dezelfde cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaYwaLkUr schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:52:
[...]

Het is hierboven die protector (zie link), die blauwe in het zwart. Ik heb uiteraard niet alle protectors getest, maar als je hieronder kijkt, zie je dat ik wel degelijk gelijk heb.
  1. Mijn hoesje op een andere galaxy S2 geprobeerd, geen problemen.
  2. Collega zijn hoesje bij mij geprobeerd, wel weer proberen. (Bij hem overigens niet)
  3. Mijn protector bij hem geprobeerd, ook geen problemen.
Met de Protector eraf geen problemen meer.
Ik begrijp even niet hoe dat hoesje jou microfoon zou moeten beïnvloeden want de microfoontjes zitten op de onder- en bovenkant en dat hoesje kom niet eens in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
gwystyl schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 08:55:
Ik vind de in-ears die je bij de S2 krijgt heel irritant (vallen steeds uit mijn oren, ook met andere kussentjes) en ze sluiten ook te veel het omgevingsgeluid af. Ik wil dus op zoek naar een redelijk simpele koptelefoon, liefst met mic en muziek-knopjes. De post van Brad Pitt uit mijn quote doet vermoeden dat ik op zoek kan naar ipod dopjes. Heeft iemand een suggestie voor niet al te dure (max € 30) exemplaren?
[...]
Ik had mijn vraag ook maar aan @SamsungMobileNL gesteld op twitter, en ik kreeg net het volgende antwoord:
@Gwystyl Hi Xander, oordopjes met met microfoon van andere merken werken niet op een Galaxy S II. Bekijk onze headsets: mi8.ly/0zab0e
Da's dus jammer, want de denige oordopjes die op die site staan zijn met die nare rubbertjes of zonder mic/remote :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:13:
[...]

Ik begrijp even niet hoe dat hoesje jou microfoon zou moeten beïnvloeden want de microfoontjes zitten op de onder- en bovenkant en dat hoesje kom niet eens in de buurt.
Dat is nu juist mijn probleem :) ik volg hem ook niet...

Had ergens gelezen dat de telefoon zou "resoneren" dus de telefoon wordt gebruikt als een "grote" speaker.

Als ik hem eraf klik, is het goed. Bij XDA developers is hier een heel topic over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaYwaLkUr schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:32:
[...]

Dat is nu juist mijn probleem :) ik volg hem ook niet...

Had ergens gelezen dat de telefoon zou "resoneren" dus de telefoon wordt gebruikt als een "grote" speaker.

Als ik hem eraf klik, is het goed. Bij XDA developers is hier een heel topic over.
Nee dat is gewoon onzin. De eigen frequentie van zo'n stuk plastic is veel te laag, er zou een harmonische door kunnen komen de frequentie van een stem is zoveel hoger dat zo'n harmonische geen energie meer heeft. Je hebt ook niet genoeg energie in je stem zitten om zo'n stuk plastic te laten trillen op een noemenswaardig amplitude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 07:33
Vin87 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:55:
Vandaag een aluminium batterij cover binnengekregen via eBay. Eerste indruk is heel erg goed, mooi afgewerkt en past met het zwarte/chrome design perfect bij de SGS2. De alumium cover is 4 gram zwaarder dan het origineel. Hierbij wat plaatjes:

[afbeelding]

[afbeelding]
ziet er erg mooi uit, heeft dit geen negatief effect op de ontvangst van wifi/3G en dergelijke? en heb je nog een beetje grip op de achterkant met die battery cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:44:
[...]

Nee dat is gewoon onzin. De eigen frequentie van zo'n stuk plastic is veel te laag, er zou een harmonische door kunnen komen de frequentie van een stem is zoveel hoger dat zo'n harmonische geen energie meer heeft. Je hebt ook niet genoeg energie in je stem zitten om zo'n stuk plastic te laten trillen op een noemenswaardig amplitude.
In ieder geval, ligt het een de protective case (terwijl andere SGS2 met dezelfde case dit issue niet hebben).

Ik wacht in ieder geval op de ICS rom, kijken of het daarmee verholpen is. Tot die tijd maar met een leather pouch werken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaYwaLkUr schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:22:
Ik wacht in ieder geval op de ICS rom, kijken of het daarmee verholpen is. Tot die tijd maar met een leather pouch werken :'(
Een van dé features van ICS is Polypropylene Cover Vibration Reduction ja. Werkt op de Alpha-Rom i.i.g. top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:28:
[...]

Een van dé features van ICS is Polypropylene Cover Vibration Reduction ja. Werkt op de Alpha-Rom i.i.g. top!
Wat houdt dat precies in en wat is het nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:31:
Wat houdt dat precies in en wat is het nut?
Als je dat aanvinkt kan je cover (van welk merk/type dan ook) niet meer resoneren. Uiteraard niet serieus hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:35:
[...]

Als je dat aanvinkt kan je cover (van welk merk/type dan ook) niet meer resoneren. Uiteraard niet serieus hè...
Dacht ik al :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Brad Pitt schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:35:
[...]

Wat een nutteloze post, maar bedankt voor je input ;)

Hier meerdere gebruikers, met hetzelfde probleem:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1384756

Wellicht handig om erbij te vermelden, dat ik zelf geen echo hoor. Alleen de tegenpartij, deze horen zichzelf 2x (echo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Je kunt het wel belachelijk maken etc en beargumenteren waarom het niet mogelijk zou zijn, maar het is bij mij ook echt zo... Met cover: tegenpartij klaagt dat ze mij slecht horen en zichzelf horen echoën. Zelf heb ik nergens last van. Zonder cover: niemand ergens last van. Dit kan je in een en hetzelfde gesprek gewoon testen door cover erop/eraf te doen...

[ Voor 48% gewijzigd door woekele op 05-01-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
pimjai schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:09:
[...]

ziet er erg mooi uit, heeft dit geen negatief effect op de ontvangst van wifi/3G en dergelijke? en heb je nog een beetje grip op de achterkant met die battery cover?
kwiebus in "Accessoires voor de Samsung Galaxy SII"
kwiebus in "Accessoires voor de Samsung Galaxy SII"

Verder is grip niet het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonief
woekele schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:26:
Je kunt het wel belachelijk maken etc en beargumenteren waarom het niet mogelijk zou zijn, maar het is bij mij ook echt zo... Met cover: tegenpartij klaagt dat ze mij slecht horen en zichzelf horen echoën. Zelf heb ik nergens last van. Zonder cover: niemand ergens last van. Dit kan je in een en hetzelfde gesprek gewoon testen door cover erop/eraf te doen...
Nogmaals zoals in mijn eerdere bericht, exact hetzelfde probleem opgestuurd naar gsmreparen.nl
met een verwijzing naar iemand die hem naar een servicepunt had gebracht, daar was de microfoon vervangen
en voila geen echo meer met of zonder case. Weer gerepareerd teruggekregen en ook ik beter gezegd diegene met wie ik aan de telefoon was had geen last meer van een echo. Kan nu elke case gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 07:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Zojuist een 64GB micro sdxc besteld. pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDXC 64GB

Ben zeer benieuwd of de S2 de volledige capaciteit kan benutten. Ik heb 16GB intern en 16GB extern momenteel, en die raken te snel vol met muziek en foto's en filmpjes.
Heb al een extra 32GB kaartje op zak, maar om iedere keer te switchen leek me niet handig.
64GB is ook niet super veel, maar dan heb ik tenminste 1 kaartje en kan ik even vooruit!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

antonief schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:10:
[...]

Nogmaals zoals in mijn eerdere bericht, exact hetzelfde probleem opgestuurd naar gsmreparen.nl
met een verwijzing naar iemand die hem naar een servicepunt had gebracht, daar was de microfoon vervangen
en voila geen echo meer met of zonder case. Weer gerepareerd teruggekregen en ook ik beter gezegd diegene met wie ik aan de telefoon was had geen last meer van een echo. Kan nu elke case gebruiken :)
En wie moet dat betalen dan (of krijg ik toestemming van Samsung het gratis op te sturen oid?) en hoe lang was hij weg? :)

[ Voor 7% gewijzigd door woekele op 06-01-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonief
woekele schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:46:
[...]

En wie moet dat betalen dan (of krijg ik toestemming van Samsung het gratis op te sturen oid?) en hoe lang was hij weg? :)
Ik heb Samsung gebeld en die gaven mij de optie om hem op te sturen onder garantie (3 mnd oud)
Het opsturen moet je zelf betalen, terugsturen door gsmreparen kost je niets (prima ingepakt in een doos).
Was hem 10 dagen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 22:31

Hoholi

The only one

Net deze gekocht op Ebay voor 0,01 $ en 6 $ verzendingskosten :P

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7016/6650548557_51ef0395c5_o.jpg

Nu nog hopen dat de verkoper niet terugkrabelt.

Religion is Opium for the Masses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 20:55

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Hoe heet die? m.a.w: is die ook nog op andere websites te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
<nvm>

[ Voor 99% gewijzigd door Brad Pitt op 08-01-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:21
Peentje schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:41:
Hoe heet die? m.a.w: is die ook nog op andere websites te halen?
http://tinyurl.com/7e4u67w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 22:31

Hoholi

The only one

http://www.ebay.com/itm/2...1497.l2649#ht_1966wt_1139

[ Voor 10% gewijzigd door Hoholi op 09-01-2012 13:21 ]

Religion is Opium for the Masses

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah je had al geëdit, nvm dus :P

[ Voor 25% gewijzigd door Brad Pitt op 09-01-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 17:48
Hoholi schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 04:07:
Net deze gekocht op Ebay voor 0,01 $ en 6 $ verzendingskosten :P

[afbeelding]

Nu nog hopen dat de verkoper niet terugkrabelt.
Dat is gewoon een truukje van de verkoper om sneller gevonden te worden op eBay ;)
Wat je betaalt is grotendeels gewoon de case. Verzendkosten zijn te verwaarlozen.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een kabel is dat van 2x female naar 1x male micro usb gaat?
Zodat je dus de mhl kabel en de usb gender tegelijk kunt gebruiken.
Op Google kan ik alleen andersom vinden, dat je dus 2 apparaten tegelijk op kunt laden, maar dit is niet wat ik wil.
Ik hoop dat het zo duidelijk is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 14:32
SgtElPotato schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 00:20:
Zojuist een 64GB micro sdxc besteld. pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDXC 64GB

Ben zeer benieuwd of de S2 de volledige capaciteit kan benutten. Ik heb 16GB intern en 16GB extern momenteel, en die raken te snel vol met muziek en foto's en filmpjes.
Heb al een extra 32GB kaartje op zak, maar om iedere keer te switchen leek me niet handig.
64GB is ook niet super veel, maar dan heb ik tenminste 1 kaartje en kan ik even vooruit!
En, heb je hem al binnen? herkent je S2 hem als 64 gb en kan hij het benutten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iklucas schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:48:
En, heb je hem al binnen? herkent je S2 hem als 64 gb en kan hij het benutten?
Dat werkt ja. Nee, heb er zelf geen een maar gelezen op XDA.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4FlAE.jpg

Dit is met een Sandisk 64GB kaartje. Leest met 22.6MB/sec, schrijven gaat met 8.3MB/sec.

[ Voor 22% gewijzigd door Brad Pitt op 11-01-2012 10:51 . Reden: Plaatje toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-10 11:57
Heb nu een kleine 2 maanden mijn SGS2 in bezit na overgestapt te zijn van een iPhone.

Een groot gemis vindt ik toch wel de volume knoppen die op de iPhone headset zitten waarmee je het volume aan kan passen, of je nu in gesprek bent of muziek aan het luisteren bent.

Nu vroeg ik me af of iemand hier wellicht een goed alternatief voor Android heeft? Sowieso geen in-ear oordopjes oplossing.

- De volume knoppen van de iPhone oordopjes werken niet op Android
- Er is wel een app die dan ziet dat als je bijvoorbeeld 3x drukt op de knop op je headset het muziek volume omhoog gaat bijvoorbeeld. Maar dit werkt gewoon niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaGoob
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 21:28
Mijn vriendin heeft een houten case voor haar samsung galaxy s2, ze is er super tevreden mee, hij is zacht van binnen(stof) en ze heeft hem al een paar keer laten vallen met met telefoon erin en geen krasje te bekennen! Ze heeft zelfs haar naam er in laten graveren. www.mywoodies.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Week geleden Samsung Extended Battery Kit for Galaxy S2 - 2000mAh binnengekregen. Bevindingen tot nu toe:
- telefoon voelt zwaarder en wat dikker aan, logisch. Was even wennen, vooral bij de bediening met 1 hand maar persoonlijk vind ik het nu prettiger aanvoelen.
- telefoon past nog steeds in SGP Ultra Capsule, sterker nog, het zit strakker (lees mooier) dan voorheen
- gebruik: na battery calibration (geen idee of het werkelijk helpt maar was toch al bezig met volledig laden/ontladen dus waarom niet) maximale gebruikstijd dat ik gehaald heb zonder bijladen is 41u 40m met 5u 21m scherm aan.
- originele accu dient straks als extra accu op wintersport vakantie

Wat mij betreft €29.95 well spent.

[ Voor 7% gewijzigd door businka19 op 13-01-2012 17:45 . Reden: link naar de shop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Hoi,

ik heb sinds kort een nieuwe S2, en ik ben op zoek naar de volgende dingen:

Een goede dockingstation voor bij mijn PC. (liefst met speakers, maar die kan ik dus echt niet vinden)
Een goede bluetooth carkit, die ook nog echt werkt (Dat jabra prul heeft echt bagger kwaliteit)

Dank.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:43:
Een goede bluetooth carkit, die ook nog echt werkt (Dat jabra prul heeft echt bagger kwaliteit)
Heb een Parrot 9200 en die doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
@Brad Pitje, dank. Zal ik naar gaan kijken. Moet wel zeggen dat het toestel voor de rest wel geweldig is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:46:
[...]

Heb een Parrot 9200 en die doet het prima.
Ik heb ook de Parrot MKi 9200 en die doet het inderdaad prima. Als ik nu weer moest kiezen zou ik echter voor de MKi 9100 gaan. Het enige verschil is volgens mij het scherm. De 9200 heeft een iets mooier/groter scherm die album art kan weergeven. Als je daar niets om geeft, scheelt de 9100 toch weer een paar tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gwystyl schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:04:
Het enige verschil is volgens mij het scherm.
En een SD-slot, maar goed wie gaat die gebruiken als je ook Bluetooth en een USB-aansluiting hebt.
De 9200 heeft een iets mooier/groter scherm die album art kan weergeven. Als je daar niets om geeft, scheelt de 9100 toch weer een paar tientjes.
Ik vind het scherm juist de pré. Op de 9100 heb je bijzonder weinig regels onder elkaar (slechts 2) waardoor bijv. browsen van muziek op een USB-stick echt een hel is. Maar inderdaad, als dat je niet boeit, why bother ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Hoe groot is de kans dat in-ear plugs werken in combinatie met andere telefoons? Ik zit er namelijk aan te denken om er maar gelijk 3 te bestellen op Dealextreme, de feature van vorige/volgende nummer met de oordopjes vind ik erg prettig en de microfoon in de oordopjes ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Ik zou nog eventjes laten zien hoe ik houder in mijn car heb gemonteerd. Bij gebrek aan snap in adapter is dit enige fatsoenlijke optie :P

http://www.xs4all.nl/~mouki9/20120114_132137.jpg

Nadeel vind ik dat die alleen stroom levert als de motor draait. Bij alleen contact levert die geen stroom. Ik heb de phone zo ingesteld dat die bij het detecteren van laden bluetooth aanzet. De rest werkt perfect, alles wordt netjes gepaired, muziek streamen gaat probleemloos, contacten te benaderen, bellen geen probleem. Voorlopig vind ik dit best :D

heb trouwens dunne dubbelzijdig tape gebruikt, beetje dunne rubberachtig iets, dus nog wel makkelijk eraf te halen als bmw eindelijk inziet dat ze ook geld kunnen verdienen aan android toestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-09 10:07
Jongens, verwachten wij nog een hoes waar een bluetooth keyboard ingebouwd zit? Oftewel Je klikt je phone erin en je hebt een uitschuifbaar qwerty? Of is deze er al? Ik heb hem iig niet kunnen vinden.

Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 11:04
businka19 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:32:
Week geleden Samsung Extended Battery Kit for Galaxy S2 - 2000mAh binnengekregen. Bevindingen tot nu toe:
- telefoon voelt zwaarder en wat dikker aan, logisch. Was even wennen, vooral bij de bediening met 1 hand maar persoonlijk vind ik het nu prettiger aanvoelen.
- telefoon past nog steeds in SGP Ultra Capsule, sterker nog, het zit strakker (lees mooier) dan voorheen
- gebruik: na battery calibration (geen idee of het werkelijk helpt maar was toch al bezig met volledig laden/ontladen dus waarom niet) maximale gebruikstijd dat ik gehaald heb zonder bijladen is 41u 40m met 5u 21m scherm aan.
- originele accu dient straks als extra accu op wintersport vakantie

Wat mij betreft €29.95 well spent.
Ook ik heb hem, mij viel het op dat met diverse batterij apps de capaciteit niet hoger is dan de standaard accu namelijk 1650 mah. Echter je merkt wel dat hij een langere uithoudingsvermogen heeft, het aflopende percentage accugebruiksduur verloopt minder snel dan de standaardaccu. Tevens ben ik het met je eens dat hij er veel mooier en degelijker uitziet met die extended accu en bijbehorende originele achterkant. Eigenlijk had hij op die manier standaard geleverd moeten zijn. Hoe is jouw ervaring met de aangegeven mah?
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste