Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 15:12
Kan het eigenlijk kwaad om een microUSB lader met een hogere amperage aan te sluiten?
De Samsung lader geeft 5V 0.7A en ik vind dat het best lang duurt om een volledige batterij te laden.
Ik heb thuis ook nog een microUSB lader voor mijn Logitech wireless muis die 5V 1A geeft. Is er gevaar op ontploffen van de batterij, en zal het uberhaubt wel sneller laden, of maakt dat allemaal niet uit?

Zelfs al maakt het geen verschil qua laadsnelheid, ik zou de standaardlader op het werk kunnen gebruiken en thuis de Logitech lader. Dat zou me ook al goed uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
freeco schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:05:
Kan het eigenlijk kwaad om een microUSB lader met een hogere amperage aan te sluiten?
De Samsung lader geeft 5V 0.7A en ik vind dat het best lang duurt om een volledige batterij te laden.
Ik heb thuis ook nog een microUSB lader voor mijn Logitech wireless muis die 5V 1A geeft. Is er gevaar op ontploffen van de batterij, en zal het uberhaubt wel sneller laden, of maakt dat allemaal niet uit?

Zelfs al maakt het geen verschil qua laadsnelheid, ik zou de standaardlader op het werk kunnen gebruiken en thuis de Logitech lader. Dat zou me ook al goed uitkomen.
Dat kan prima, levert geen gevaar op maar laadt helaas ook niet sneller op. De telefoon vraagt maar 0.65A van de lader en zal dus met de 1A lader niet meer vragen/sneller laden.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Rhodan schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:42:
Van de week de EB-K1A2EBEGSTD 2000mah opgehaald in Rotterdam.
Op de eerste lading ging die iets van 25 uur mee met iets 4 1/2 uur scherm aan op auto brightness.
Met best intensief gebruik, bv een paar keer Antutu gedraaid, uurtje gamen, wat apps uitgeprobeerd waaronder sterrenhemel apps die GPS aanslingeren, 1/2 uur Sygic etc.
Voor een eerste lading vind ik het niet verkeerd.
Draai trouwens Leomar 2.7.1. rom.
Voor degene die geïnteresseerd zijn, hier heb ik hem vandaan.
Dinsdag hingen er nog 4 aan het rek of ze er een magazijn nog meer hebben, weet ik niet.

Past trouwens prima in mijn Brodit houder.
Past ook in mijn Pdair flipcase, wat strak, maar goed te doen.
Hoeveel mm dikker wordt die precies? Je hebt toch niet toevallig een andere case liggen om te testen of die erin past?
4.5 uur vind ik trouwens aan de lage kant, hij presteert met stock ook al 3,5-4u. Maar misschien wordt het meer. Keep us posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
businka19 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:05:
[...]

Hoeveel mm dikker wordt die precies? Je hebt toch niet toevallig een andere case liggen om te testen of die erin past?
4.5 uur vind ik trouwens aan de lage kant, hij presteert met stock ook al 3,5-4u. Maar misschien wordt het meer. Keep us posted.
De foon wordt zo dik als het kontje met de normale batterij is..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 13:50
businka19 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:05:
[...]

Wat Drunkfux zegt, klopt.
Gisteren na ruim 6 uur scherm aan, nog 2% over.
Wel bij zeggend dat ik 1 1/2 uur film heb zitten kijken op 25% brightness (vind ik prettiger kijken).
Maar wel weer veel lopen kloten met apps en minstens een uurtje zitten gamen, wat benchmarks gedraaid etc.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
SGP Neo Hybrid Case/Cover voor mijn Samsung Galaxy S2 besteld, kleur Zwart. 21 euro totaal uit Amerika bij een powerseller met 100% reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:45
SGP Neo Hybrid Ex Case binnengekregen via ebay binnen een week. Alleen heb ik de screenprotector die er bij werd geleverd, cyhristal clear ofzo?, verpest, want er zitten allemaal luchtbellen eronder. En klopt het dat de screenprotector in het begin plakkerig is? Bij mij was dat wel zo in ieder geval...

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Musta schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:27:
En klopt het dat de screenprotector in het begin plakkerig is? Bij mij was dat wel zo in ieder geval...
Je hebt hem niet toevallig zoals heel veel andere mensen verkeerd om er op geplakt? Je moet stom genoeg eerst folie "2" er af halen, dié zijde op de telefoon plakken en dan pas folie "1" er af halen...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vreemd dit... Ik heb de off. Samsung car dock en ook desk docking station. Ik merkte het volgende bij de car dock, maar het blijkt ook bij die andere zo te zijn. Ik heb de telefoon via de car dock (dus niet via de 3,5mm ingang op de telefoon zelf) met mijn autospeakers verbonden. Leek prima te werken, muziek e.d. via autospeakers, tot ik een telefoontje kreeg. Het geluid van de beller gaat dan niet via external maar via de speaker op de telefoon (veel te zacht in de auto). Heb gezocht op verschillende fora, maar dit lijkt inderdaad zo te zijn geprogrammeerd. Nu kun je 'm natuurlijk altijd verbinden via de ingang op de telefoon zelf en dan werkt het wel, maar daar koop je niet zo'n dock voor. En bellen via de external speakers is toch een belangrijke feature, lijkt me zo. Slecht dit. Onbegrijpelijk eigenlijk dat dat zo is geprogrammeerd... Heb natuurlijk de instelling onder docking station op verschillende manieren geprobeerd, headset, etc. etc. Niets werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:45
Brad Pitt schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:51:
[...]

Je hebt hem niet toevallig zoals heel veel andere mensen verkeerd om er op geplakt? Je moet stom genoeg eerst folie "2" er af halen, dié zijde op de telefoon plakken en dan pas folie "1" er af halen...
Haha, vermoedde al dat ik wat verkeerd had gedaan. Ik heb precies gedaan wat je zegt dat ik niet moest doen. Ik heb inderdaad eerst deel 1 eraf gehaald en geplakt, gevolgd door deel 2 :p noujah, er komt binnenkort nog een case, ergens deze week denk ik (de normale hybridcase, deze ex die bevalt me niet en zoals hierboven ergens aangegeven zit ie niet echt strak om het toestel). Mr ik snap dus niet waarom ze dat zo hebben gedaan, eerst deel 2 en drna deel 1 8)7 Dat wordt dan volgende keer goed kijken eerst voordat ik het erop zet.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hoesje voor de s2 gekocht.

De valenta pocket 17 black. Iemand ervaring met dit hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-10 23:00
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:10:
Ik heb een hoesje voor de s2 gekocht.

De valenta pocket 17 black. Iemand ervaring met dit hoesje
De Galaxy S2 past er goed in.
In de winkel waar ik werk verkopen wij deze ook. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik ga ook de officiele Samsung 2000 mah batterij bestellen met andere (dikkere) achterkant. Denken jullie dat mijn Muvit gel case nog erom heen kan? Deze case heb ik: http://www.digitrendy.nl/..._muvit_minigel_zwart_case

[ Voor 29% gewijzigd door alwaysleft op 23-10-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Sinds kort trotse eigenaar van de S2

Ik heb dit hoesje erbij
http://www.b2ctelecom.nl/...9100-zwart-met-strap.html
Heel fijn hoesje. Past precies. Goeie kwaliteit. Zelfs kleine gaatjes aan de achterzijde voor de speaker. Dus uitstekende aankoop

En de brando ultra clearscreenprotector.
Ja het scherm op zich is al top en zeer krasbestendig, maar ik heb het ook op mijn Samsung B7610 gehad en het geeft meer zekerheid.
Hij laat wel veel vetvlekken zien. En zeker als je gebruik maakt van die schermbeveiliging met het patroon, kan het makkelijk te achterhalen zijn hoe die van jou is.
Laat 'm voor nu erop, maar misschien dat ik er een keer vanaf haal omdat ik het zat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Heeft iemand al een hdmi kabel gevonden die werkt met de sgs2? Is akelig stil geworden rond dit onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben naar een screen protector aan het kijken. Nu vind ik deze (3 euro) en deze (5 euro). Op gevoel vind ik die van 5 euro er net iets beter uit zien, maar ik heb geen concrete aanwijzing om dat te bewijzen. Ultraclear (13 euro) is ook een optie, maar vergeleken met de rest wel weer iets duurder.

Iemand tips welke de beste is? Of eventueel een andere shop (bij Brando zelf)?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordMocro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:48:
Heeft iemand al een hdmi kabel gevonden die werkt met de sgs2? Is akelig stil geworden rond dit onderwerp.
Ik heb een mhl kabel gekocht bij Factoryprices bevalt me prima, alleen jammer dat die altijd stroom moet hebben van netstroom.
Nog even een tip een mooie lange hdmi kabel, en niet te duur!

EDIT:
Hier nog even een filmpje met de mhl kabel, autohouder, en bluetooth muis Youtube

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

eew schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:46:
Heeft iemand hier ervaring mee?

http://www.zenuscase.net/product-29937.html

Ik kan er verder niets over vinden. Ik heb nu een zwart markthoesje van 7 euro, maar ik begin me steeds meer te ergeren aan dat ding (vooral aan het feit dat mijn power en volume knop bedekt zijn). Een eis die ik stel is alleen dat het buitenste randje bedekt is, op de foto's lijkt dat bij deze het het geval te zijn.
Ik heb deze (in het geel) inmiddels al een tijde binnen. De zilverkleurige achterplaat is erg glad en daardoor plakkerig stroef. Ik heb de afgelopen dagen de paarse gebuikt, maar ik vindt de zilverkleurige mooier. Ik ga nu eens kijken of ik eraan kan wennen.
Het pas allemaal precies en alle knoppen en openingen zijn goed bereikbaar. Vooral het gat voor de camera sluit heel goed aan. Het randje bij het scherm is ook net hoog genoeg. Hem alleen als bumper gebruiken is niet zo prettig omdat je dan bij alles wat je doet de rand op de achterkant voelt, maar als ik dat perse zou willen is daar denk ik ook wel aan te wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Wat is het beste rubber omhulsel die ik kan verkrijgen voor de sgs2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Ik heb vorige week de Case-Mate Pop besteld voor m'n Galaxy S2 :) en direct 1 voor m'n neef en een vriend van me. We zijn erg benieuwd ;)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
NeutraleGast schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:08:
Wat is het beste rubber omhulsel die ik kan verkrijgen voor de sgs2?
Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRlFOLa6g-MwXVkV5jWjpv_BbZWYx47YZ1ntd_-wRi_NkZAFwP5

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
lol je weet best wat ik bedoel, ik been alleen vergeten hoe het heet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Ik heb een screenprotector gekregen bij mijn hoesje, echter heb ik een aantal vragen erover:

1: Wat is het nut van een screenprotector? Ik bedoel het is een stukje plastic, als je met een scherp object over je scherm gaat, dan gaat het toch gewoon door de protector heen en bekrast het je scherm?

2: Wordt de gevoeligheid van je scherm niet minder door de screenprotector?

3: Wordt de beeldkwaliteit van je scherm niet minder door de screenprotector?

4: Heeft gorilla glas wel een screenprotector nodig?

5: Is een screenprotector er weer makkelijk af te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeutraleGast schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:34:
Ik heb een screenprotector gekregen bij mijn hoesje, echter heb ik een aantal vragen erover:
1: klopt, 2/3: niet noemenswaardig, 4: wat mij betreft wel, 5: meestal wel ja :P Let wel, puur persoonlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 26-10-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Ik plaats hier even een waarschuwing voor een bepaalde type beschermhoesjes!

Het gaat om het volgende type/model hoesjes:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6045/6287203900_38fbc01d49_b.jpg

Het probleem met deze type hoesje is dat de Power On/Off Button door het hoesje wordt ingedrukt omdat de zijkanten recht opstaan en tegen de knopjes aandrukt. Wanneer je de Power On/Off Button te lang ingedrukt houdt, dan schakelt hij zichzelf uit. Dat is het probleem met deze type hoesje, het schakelt je telefoon uit (en schaket de telefoon weer aan omdat het knopje ingedrukt blijft, je krijgt een Power On/Off loop).

Er bestaat op dit moment naar mijn weten geen tweak voor de Samsung Galaxy S2 voor het uitschakelen van de 'Long Press Power Off' functie in de 'Lockscreen' modus. Wel is het met een Tweak mogelijk om voor te zorgen dat hij niet uit zijn slaapstand (Awake) komt, maar dat verhelpt niet het 'Long Press Power Off'.

Nogmaals, ik snap deze functie, maar deze functie is ook actief tijdens Lockedscreen.

[ Voor 13% gewijzigd door Fermion op 27-10-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
Een kersverse Galaxy S2 heeft natuurlijk wat bescherming nodig als hij in m'n tas ronddwaalt, vooral voor het scherm. Maar tijdens het gebruik hoef ik niet zo nodig een case of screenprotector: dus op zoek gegaan naar een leuke pouch. Dat was nog niet zo makkelijk, leer vind ik niet zo mooi en veel hoesjes zijn nogal saai en eentonig. En zeker offline is er weinig boeiend aanbod. Gelukkig kwam ik bij toeval deze tegen in een winkel met design prullaria.

Afbeeldingslocatie: http://files.maartenvangrootel.nl/got/bone_hoesje_thumb.jpg

De Bone "Phone Cell" ... eigenlijk voor een iPhone, maar een SGS2 past perfect. Hij is niet te strak, valt er niet uit (zeker niet met het koordje aangetrokken) en steekt niet uit. De buitenkant is van stukjes rubber/siliconen, de binnenkant van zacht materiaal, maar toch netjes dun. Voorop zit een vakje voor dopjes enzovoort.
Wat mij betreft een geslaagde aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:03
Mijn screenprotector zit helemaal vol met (grote) krassen, weet zo niet meer wat voor een merk het was, volgens mij SGP. Zijn er ook protectors die niet zo snel krassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mitashi schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:42:
Mijn screenprotector zit helemaal vol met (grote) krassen, weet zo niet meer wat voor een merk het was, volgens mij SGP. Zijn er ook protectors die niet zo snel krassen?
SGP Glass misschien, geen idee. Denk dat alle "normale" protectors krassen bij hevig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:44

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik maak gebruik van dit hoesje. Ik heb de kleur smoke gekozen, deze vind ik het beste passen bij mijn S2.
Het is een heel fijn hoesje met een soort zelfde achterkant als dat van de telefoon zelf.
Rechtsboven is een klein open hoekje omdat dit hoesje eigenlijk voor het Koreaanse model bestemd is.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2v8lf1e.gif

[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 29-10-2011 10:25 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedShift
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 21:58
alwaysleft schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:31:
Ik ga ook de officiele Samsung 2000 mah batterij bestellen met andere (dikkere) achterkant. Denken jullie dat mijn Muvit gel case nog erom heen kan? Deze case heb ik: http://www.digitrendy.nl/..._muvit_minigel_zwart_case
Ik heb ook die case, zonet ook die 2000 mah batterij besteld van Samsung. Heb jij de jouwe al en past hij nog? Dat onderste deel van de case is onflexibel, ik denk dat er een opening zal ontstaan rondom de speaker en de camera zal ook niet meer lekker zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
RedShift schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:14:
[...]

Ik heb ook die case, zonet ook die 2000 mah batterij besteld van Samsung. Heb jij de jouwe al en past hij nog? Dat onderste deel van de case is onflexibel, ik denk dat er een opening zal ontstaan rondom de speaker en de camera zal ook niet meer lekker zitten.
Heb de 2000 mah batterij nog niet besteld. Laat het me weten of die past!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10 21:05
Ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Samsung Galaxy S2. ( Wat een top toestel vergeleken met een Iphone 3G )

Nou ben ik op zoek naar een specifiek soort hoesje die ik helaas nog niet heb kunnen vinden en hoop door het plaatsen van dit berichtje iemand mij hier mee kan helpen.

Ik ben op zoek naar een Leren flipcase waar de S2 in gaat maar vast wordt gehouden door een Silicone hoesje.
Deze had ik namelijk eerst ook één voor me 3G van het merk Xqisit. Helaas hebben ze die niet voor de Galaxy S2.
De reden waarom ik zo'n hoesje wil is omdat ik bang ben dat die in-klik-hoesjes me telefoon beschadigen door het er veelvuldig in en uit halen voor de me dockingstation en autolader en met zo'n silicone hoesje gebeurd dat minder snel.

Ter extra info een linkje naar een webshop waar ze de 3G versie verkopen: klik hier

Bij voorbaat bedankt

Vriendelijke groet
Theflying

Theflying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:03
Ik weet dat er al veel over is gesproken. Ook onder andere in dit topic. Maar adviseren jullie nou wel of niet om een screen protector te gebruiken? Ik heb de S2 sinds juni en het al altijd met een screen protector gebruikt. Als ik op internet kijk dan zie ik verschillende meningen, de één zegt dat het niet nodig is, maar een ander zegt dat een korrel zand al een kras kan opleveren. Nu is het wel zo dat ik nooit mijn S2 bij sleutels of iets anders zet. Maar dat zand laat me twijfelen. Ik heb het idee dat een protector veel vet achterlaat en ook zien de kleuren er iets minder levendig uit (of ik beeld het me maar in).

Alvast bedankt voor jullie advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedShift
-Edwin- schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 23:25:
Ik weet dat er al veel over is gesproken. Ook onder andere in dit topic. Maar adviseren jullie nou wel of niet om een screen protector te gebruiken? Ik heb de S2 sinds juni en het al altijd met een screen protector gebruikt. Als ik op internet kijk dan zie ik verschillende meningen, de één zegt dat het niet nodig is, maar een ander zegt dat een korrel zand al een kras kan opleveren. Nu is het wel zo dat ik nooit mijn S2 bij sleutels of iets anders zet. Maar dat zand laat me twijfelen. Ik heb het idee dat een protector veel vet achterlaat en ook zien de kleuren er iets minder levendig uit (of ik beeld het me maar in).

Geen enkel glas is krasbestendig, vroeg of laat heb je er van. Ik gebruik zelf een screenprotector naar alle tevredenheid. Kleuren blijven hetzelfde (misschien afhankelijk van welke protector dat je koopt, ik heb de officiëele van Samsung). Het glas beschikt over een vetwerende laag wat je niet op de protector hebt, waardoor er dus inderdaad veel vet van je vingers achterblijft. Maar niets dat gewoon een veeg met je hemd of pull oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
-Edwin- schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 23:25:

Ik heb mijn bos sleutels altijd in dezelfde broekzak als de sgs2, hiervoor deed ik het ook al met de sgs1, nog nooit een krasje gehad, dat was met de iphone 3g wel even anders waarbij honderden minikrasjes zichtbaar werden onder een bureaulamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Voor wie twijfelt of een screenprotector nut heeft of niet zou ik zeggen: gewoon even proberen. Ik heb nu enkele maanden de protector gebruikt dit ik gekregen had bij mijn hoesje en moet zeggen dat ik het iedereen aanraad. Zorgt toch echt wel voor extra bescherming en dat is mijn telefoon toch echt wel waard.

Nu komt mijn huidige protector los aan de randen (was dan ook een goedkoop geval) maar voor de rest ben ik er wel tevreden van. Ik twijfel dan ook tussen opnieuw een goedkope zoals deze of een duurdere oplossing.

Iemand nuttige tips (pro/con) ivm goedkope/duurdere protectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:42

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

aanvankelijk met protector, toen zonder protector verder gegaan. 3 maanden later en zeker 15 krasjes op mijn scherm, niet heel groot, maar wel zichtbaar. Ik stop geen sleutels of andere objecten in de broekzak waar de telefoon zit.
Gorilla glas klinkt leuk en is vast heel hard, maar het krast net zo goed, dus screen protector gebruiken wmb.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje op zoek naar een lederen case voor mijn SGS PLUS.
Het is een flipcase, maar het moet niet naar boven openen, maar opzij.
als jullie snappen wat ik bedoel. weet iemand een site hiervoor, ben al een
tijdje aan het zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zoiets als dit dus. Helaas geen plek voor bankpassen of andere pasjes.
Voor de iPhone bestaat zoiets wel maar of die ook voor de Samsung beschikbaar is weet ik niet.

P.S. een rondje eBay met als zoekwoorden "I9100" en "Wallet" levert dit op.

[ Voor 74% gewijzigd door sjaool op 06-11-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt, ik ga meteen op zoek naar zoiets voor mijn sgs plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een rondje met i9001 levert nul op. zou de wallets voor de i9100 ook op de i9001 passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Vraagje over de case mate barely there case voor de S2.

Beschadigd dit hoesje je telefoon niet omdat het vrij hard plastic is? Hoe ziet je telefoon eruit als je deze een paar maanden om je telefoon hebt zitten?

Ik gebruik eigenlijk nooit een hoesje en mijn telefoons blijven er eigenlijk altijd goed uitzien. Om wat meer grip op de telefoon te hebben wil ik dit hoesje graag proberen, maar zou het zonde vinden als je van die beschadigingen zou krijgen als bijvoorbeeld bij een iPhone 4 bumper. Iemand die hier iets over kan zeggen? Thnx :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator4real
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 16:50
Zit te twijfelen over een hoesje en auto lader voor de S2:

Hoesje
Origineel Samsung - klik
Sena - klik

Kan nergens reviews van de originele samsung hoes vinden. Iemand ervaring mee?

Auto lader
Verder twijfel ik over de autolader - veel besproken in dit forum. Mijn wens is: opladen terwijl google navigatie of Sygic aura draait. M.a.w. moet genoeg capaciteit leveren

Samsung origineel (700mA) - klik
Lader 1A - klik
Lader 2A - klik

Iemand ervaring of de originele samsung lader volstaat of moet ik echt naar een "honkey-tonk" 1A of 2A lader zoeken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Wat maakt die Sena zo duur? Voor 14,99 heb je een lederen hoesje van Konkis of een ander merk. Deze kost inc shipping maarliefst 40 dollar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator4real
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 16:50
bear87 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:08:
Wat maakt die Sena zo duur? Voor 14,99 heb je een lederen hoesje van Konkis of een ander merk. Deze kost inc shipping maarliefst 40 dollar!
Ze zijn ook wel voordeliger te krijgen - rond de 30 - klik

Konkis is voor mij geen optie - wil niet zo'n trek koordje

[ Voor 6% gewijzigd door Predator4real op 08-11-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:26

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik heb nu al een aantal pagina's doorgenomen in dit topic, maar niets komt in de buurt van wat ik zoek.

Ik zoek een hoesje voor mijn (nog te arriveren) Galaxy S II.
Vrienden van mij hebben een Ipad2, ze hebben een hoes voor dit apparaat die ze open kunnen klappen (als een boek, of waller zoals hier eerder gemeld), maar ook als standaard kunnen gebruiken zodat de ipad schuin blijft staan en je op een tafel kan neerzetten.

Heeft iemand zo iets als gezien voor deze smartphone?
edit:

2 voorbeelden:
Afbeeldingslocatie: http://design-milk.com/images/2011/03/ipad-2-case-grove-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.businesscomputingworld.co.uk/wp-content/uploads/2011/04/SD-TabletWear-Advanced-iPad-2-Case.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Tukk op 08-11-2011 20:40 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 09:16
Zo'n ding kan af en toe best handig zijn, maar ik verwacht dat men vindt dat een telefoon daar te klein voor is. voor tablets (iig iPad, volgens mij ook de Tab 10.1) zijn ze wel te vinden, voor de SGS II heb ik zoiets nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:42

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Na enkele aankopen van autohouders waarbij de telefoon niet lekker op zijn plek blijft (of wiebelt/trilt tijdens het rijden)...ben ik nu op zoek naar een autohouder die mijn telefoon netjes op zijn plek houd.
Het liefst plak ik hem aan het raam en niet via zo'n ventilatieroostertje.

Ik heb meerdere gekocht via ebay (steeds 10tje werk) die vaak aanvankelijk redelijk lijken, maar in de praktijk gewoon los gaan, of trillen etc.

Wie heeft er ervaring met een degelijk (mag ook universeel) autohouder? Een lader heb ik al wel opzich.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 09:16
Nomad schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:34:
Na enkele aankopen van autohouders waarbij de telefoon niet lekker op zijn plek blijft (of wiebelt/trilt tijdens het rijden)...ben ik nu op zoek naar een autohouder die mijn telefoon netjes op zijn plek houd.

Ik heb meerdere gekocht via ebay (steeds 10tje werk) die vaak aanvankelijk redelijk lijken, maar in de praktijk gewoon los gaan, of trillen etc.

Wie heeft er ervaring met een degelijk (mag ook universeel) autohouder? Een lader heb ik al wel opzich.
Doe anders eens wat plaatjes van wat je al (geprobeerd) hebt? Ik heb zelf een cheap ass houder met zuignap die voor mij prima voldoet. Zoek op mijn nick in dit topic om er een plaatje bij te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Tipje: Om je accu onderweg op te laden is een battery pack een optie:
met deze (5.000 mAh) laadt je je accu van de SGS2 ruim anderhalf keer op (van 0% tot 100%), is mijn ervaring.
Deze heb ik weggegeven en vervolgens deze (11.000 mAh) gekocht. Hiermee laad je je accu zo'n 3,5 keer op, zo blijkt.
Met beide apparaten kun je ook andere apparaten opladen.
Snap niet dat dit niet in Nederland verkrijgbaar is. Ten minste: heb het niet kunnen vinden. Maar via deze site snel in huis. En topservice: toen ik vroeg om connectors om ook een NDS en Galaxy Tab10.1 op te kunnen laden, werden deze een paar dagen later kosteloos bezorgd. _/-\o_

ps. heb geen aandelen in de webwinkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
heutsm schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:25:
met [url=" [/url] (5.000 mAh) laadt je je accu van de SGS2 ruim anderhalf keer op (van 0% tot 100%), is mijn ervaring.
Deze heb ik weggegeven en vervolgens [url=" [/url](11.000 mAh) gekocht. Hiermee laad je je accu zo'n 3,5 keer op, zo blijkt.
Met beide apparaten kun je ook andere apparaten opladen.
Snap niet dat dit niet in Nederland verkrijgbaar is. Ten minste: heb het niet kunnen vinden. Maar via deze site snel in huis. En topservice: toen ik vroeg om connectors om ook een NDS en Galaxy Tab10.1 op te kunnen laden, werden deze een paar dagen later kosteloos bezorgd. _/-\o_

ps. heb geen aandelen in de webwinkel ;)
Philips heeft ze ook alleen welk veel minder capaciteit, Power2Go heten ze, grootste die ik op hun site kon vinden is 3600mah

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:21
Kun je toch beter een reservebatterij kopen voor een paar eurie, een stuk kleiner in formaat. Ik heb er ook een van ebay. Ze adverteren weliswaar met 1650 mA, maar ga maar uit van +/- 1200. Verder heb ik een cradle waar je behalve je tel ook een losse batterij in kan zetten. http://tinyurl.com/cqnsyeo

[ Voor 28% gewijzigd door lazwa op 14-11-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Tukk schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:36:
Ik heb nu al een aantal pagina's doorgenomen in dit topic, maar niets komt in de buurt van wat ik zoek.

Vrienden van mij hebben een Ipad2, ze hebben een hoes voor dit apparaat die ze open kunnen klappen (als een boek, of waller zoals hier eerder gemeld), maar ook als standaard kunnen gebruiken zodat de ipad schuin blijft staan en je op een tafel kan neerzetten.

edit:

2 voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn broer heeft er 1 die erop lijkt, ziet er zo uit

Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/3817/18380374485.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img641.imageshack.us/img641/6526/1838037448.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/293/18380374483.jpg

ik zal navragen waar vandaan
Nomad schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:34:
Het is dat jij geen mount wil via ventilatierooster, anders is Brodit het beste optie

[ Voor 66% gewijzigd door businka19 op 15-11-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik gebruik in mijn auto al tijden deze houder. Werkt/past perfect en is super goedkoop (ongeveer €6,00). :)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/dxxmb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/14ahc9z.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 15-11-2011 20:29 ]

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:00

steveman

Comfortabel ten onder

heutsm schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:25:
11Ah! nice

Wat voor soort stekker kreeg je er nou bij eigenlijk? Die op de foto lijkt niet te gaan passen, UK-stekker toch met 3 pootjes?

[ Voor 5% gewijzigd door steveman op 17-11-2011 17:10 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tukk schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:36:

[edit]
Check hier :
http://bit.ly/ttHp6T

Deze lijken er wel op.
rond de 8 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:30
FreshMaker schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 03:40:
[...]

Check hier :
http://bit.ly/ttHp6T

Deze lijken er wel op.
rond de 8 euro
Ziet er goed uit. Deze ga ik even aanschaffen. Prijs in euro: 8,24

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
steveman schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:31:
[...]

11Ah! nice

Wat voor soort stekker kreeg je er nou bij eigenlijk? Die op de foto lijkt niet te gaan passen, UK-stekker toch met 3 pootjes?
Klopt, je krijgt er een UK-stekker bij. Heb nog gevraagd om een stekker geschikt voor NL, maar die zat er niet bij. Maar voor een paar euri heb je in elke doe-het-zelfzaak zo'n wereldstekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:00

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, voor onderweg neem je die adapter toch waarschijnlijk niet mee... dus wat dat betreft maakt het inderdaad niet zoveel uit.
businka19 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:51:
[...]

mijn broer heeft er 1 die erop lijkt, ziet er zo uit

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ik zal navragen waar vandaan

[...]

Het is dat jij geen mount wil via ventilatierooster, anders is Brodit het beste optie
Voor eenieder die zoiets eens wil proberen:

http://www.buyincoins.com...2-i9100-product-4992.html

minder dan $2 en gratis bezorgd 8)7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:30
Die ook maar besteld :+

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedShift
alwaysleft schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 01:01:
[...]

Heb de 2000 mah batterij nog niet besteld. Laat het me weten of die past!!
Batterij is toegekomen en helaas, hij zit echt niet lekker meer. Gat rond de camera en speaker onderaan terwijl de telefoon bol aanvoelt als je hem vastneemt. Niet aan te raden.

• businka19
Ze zijn nog niet echt goed leverbaar maar de prijzen zijn echt fijn vergeleken met de concurrentie

http://tweakers.net/price...o-sdhc-32gb-class-10.html
businka19 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:48:
Ze zijn nog niet echt goed leverbaar maar de prijzen zijn echt fijn vergeleken met de concurrentie

http://tweakers.net/price...o-sdhc-32gb-class-10.html
Had ik geen geduld voor (staan eeuwig op niet voorradig) dus gewoon voor de hoofdprijs in Engeland besteld :)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/xda/mem02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/xda/mem03.png

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 24-11-2011 21:48 ]

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-10 11:19
Vandaag een aluminium batterij cover binnengekregen via eBay. Eerste indruk is heel erg goed, mooi afgewerkt en past met het zwarte/chrome design perfect bij de SGS2. De alumium cover is 4 gram zwaarder dan het origineel. Hierbij wat plaatjes:

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-2i8cwqD87Hk/Ts65gmNJlXI/AAAAAAAABVk/bpOKq5cLJcY/s720/_DSC2092.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-FyWNgepLCwc/Ts65gjfaidI/AAAAAAAABVo/CdEMLgS2agY/s720/_DSC2094.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:45:
[...]

Had ik geen geduld voor (staan eeuwig op niet voorradig) dus gewoon voor de hoofdprijs in Engeland besteld :)

[afbeelding]

[afbeelding]
Dus 16gb van Transcend werd jou ook al te klein? ;)
Wat heb je moeten afrekenen Brad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:45:
Dus 16gb van Transcend werd jou ook al te klein? ;)
Ja bewaar vaak een hoop Nandroids, dat hakt er nogal in. Filmpjes ook, kwartiertje en je bent een GB verder.
Wat heb je moeten afrekenen Brad?
Had me iets vergist in de koers en de additionele verzendkosten, was nu bij elkaar 56 Euro of zo. So be it :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 09:55:
Had me iets vergist in de koers en de additionele verzendkosten, was nu bij elkaar 56 Euro of zo. So be it :P
Damn, dat is wel prijzig. Class 6 is nu bij Amazon.de is €17.15.

Maar Samsung mag wel opschieten met leveren willen ze hun statement waarmaken:

Het Koreaanse bedrijf heeft als ambitieuze doel om eind 2012 in Nederland in de top-3 van aanbieders van SD-geheugenkaarten te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:14:
Damn, dat is wel prijzig. Class 6 is nu bij Amazon.de is €17.15.
Sja, alle class10 kaartjes van deze capaciteit kosten nu eenmaal veel geld.
Maar Samsung mag wel opschieten met leveren willen ze hun statement waarmaken:
Yup. Voorlopig in NL nergens te koop, staan al weken in de Pricewatch maar leveren ho maar. Dan maar zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Volgens mij worden ze langzamerhand geleverd, afuture.nl geeft een levertijd van 1-3 werkdagen. Ik ga 'm in ieder geval bestellen bij de goedkoopste, heb het geduld wel voor zo een kaart.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
Heeft het echt een meerwaarde om ipv een class6 een class10 aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lazwa schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:55:
Heeft het echt een meerwaarde om ipv een class6 een class10 aan te schaffen?
Dat denk ik eerlijk gezegd niet nee. Afhankelijk van wat je er mee wilt gaan doen. Maak vaak backups van Roms, die zijn dan 2.5GB. Daarmee heen en weer pompen gaat met een class10 net even wat sneller, meestal. Zelfde geldt voor grote films en/of heel veel foto's. Bij normaal gebruik zal een class6 ruim voldoende zijn IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Het kaartje is inmiddels wat duurder geworden en afuture geeft nu aan dat het niet beschikbaar is. Schaarste heerst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:58:
Het kaartje is inmiddels wat duurder geworden en afuture geeft nu aan dat het niet beschikbaar is. Schaarste heerst :p
Wat... een... verrassing! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Haha ik zal lang moeten wachten op mijn bestelling, heb m wel besteld voor minder dan wat ze nu ervoor vragen :p.

Trouwens, ik haal hogere snelheden met mn Class 6 4GB SanDisk kaartje, komt dat door de kleinere geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:07:
Trouwens, ik haal hogere snelheden met mn Class 6 4GB SanDisk kaartje, komt dat door de kleinere geheugen?
Denk het ja. Haalde met m'n 16GB betere waardes en met de 8GB van een paar jaar geleden nóg beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Krijg net een mailtje van Azerty, ze verwachten pas in mid januari te kunnen leveren. Denk dat ik maar ga annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:26:
Krijg net een mailtje van Azerty, ze verwachten pas in mid januari te kunnen leveren. Denk dat ik maar ga annuleren.
Jammer dat dat zo gaat hè... :( Daarom ook maar lekker gewoon voor de hoofdprijs in Engeland besteld. Ga voor die paar tientjes niet wéken zitten wachten en ondertussen zitten rommelen met te weinig geheugenruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Brad Pitt schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:40:
[...]

Jammer dat dat zo gaat hè... :( Daarom ook maar lekker gewoon voor de hoofdprijs in Engeland besteld. Ga voor die paar tientjes niet wéken zitten wachten en ondertussen zitten rommelen met te weinig geheugenruimte.
Yep, erg jammer ja.. Dacht ik lekker voor €30 klaar te zijn. Het kan nog maar duurt te lang. Dan maar bijna dubbel zo veel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Vandaag bij MediaMarkt micro sdhc van ADATA.

32gb class 10 maar de snelheden die aangegeven worden zijn zo goed als 2 keer zo laag als die uit de Brad's test, vreemd :? De prijs is wel royal

edit: excuses, op de foto in mail staat class 10, maar bij de ad zie ik dat het om class 4 gaat, vond het al niet kloppen

[ Voor 20% gewijzigd door businka19 op 03-12-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:04:
edit: excuses, op de foto in mail staat class 10, maar bij de ad zie ik dat het om class 4 gaat, vond het al niet kloppen
Plus je krijgt er wel da bomb handschoenen bij ook hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-10 23:00
RedShift schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:17:
[...]

Batterij is toegekomen en helaas, hij zit echt niet lekker meer. Gat rond de camera en speaker onderaan terwijl de telefoon bol aanvoelt als je hem vastneemt. Niet aan te raden.
Zelf heb ik ook deze 2000 mah batterij en een gel case.
Echter ik heb de de gel case via ebay besteld vanuit zuid korea.
Deze gel case zat wat ruimer omdat de zuid koreaanse versie van de S II 1milimeter dikker is dan de europeese variant. De gel case past precies.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 12-10 18:05
Vin87 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:55:
Vandaag een aluminium batterij cover binnengekregen via eBay. Eerste indruk is heel erg goed, mooi afgewerkt en past met het zwarte/chrome design perfect bij de SGS2. De alumium cover is 4 gram zwaarder dan het origineel. Hierbij wat plaatjes:

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi, maar heeft het, buiten het cosmetische, nog meer voordelen?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
Weet iemand of het geen problemen geeft als ik een class4 microsd kaartje neem? Ik bedoel dan met name voor het opnemen in HD kwaliteit. Alvast bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 12-10 18:05
Brad Pitt schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:40:
[...]

Dat denk ik eerlijk gezegd niet nee. Afhankelijk van wat je er mee wilt gaan doen. Maak vaak backups van Roms, die zijn dan 2.5GB. Daarmee heen en weer pompen gaat met een class10 net even wat sneller, meestal. Zelfde geldt voor grote films en/of heel veel foto's. Bij normaal gebruik zal een class6 ruim voldoende zijn IMHO.
Jij zet je Nandroids handmatig van het interne geheugen over op het geheugen van je microSD kaart neem ik aan? Of is er een manier om de backups te laten maken op de microSD kaart ipv het interne geheugen?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op zondag 04 december 2011 @ 07:51:
Jij zet je Nandroids handmatig van het interne geheugen over op het geheugen van je microSD kaart neem ik aan?
Met sommige versies van de recovery wel ja, als dat niet kan.
Of is er een manier om de backups te laten maken op de microSD kaart ipv het interne geheugen?
Met andere (nieuwere) versies van de recovery wel ja, krijg je gewoon de keuze bij het maken van de Nandroid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:26
l3art schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:49:
[...]

Mooi, maar heeft het, buiten het cosmetische, nog meer voordelen?
Het kan zijn als hij volledig van metaal is dat de warmte sneller kan worden afgevoerd (want metaal voert warmte sneller af dan plastic/kunstof), omdat de processor net onder de camera zit. Maar als ik het plaatje bekijk dan lijkt het mij dat de binnenkant van plastic is, kan de eigenaar hierover dus meer informatie geven, volledig metaal of binnenkant plastic met daarover een laag metaal geplakt? Zijn de lipjes van metaal of plastic? Verder vind ik het wel een mooie cosmetische aanpassing, het maakt de galaxy s2 een stuk exclusiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:26
businka19 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:04:
Vandaag bij MediaMarkt micro sdhc van ADATA.

32gb class 10 maar de snelheden die aangegeven worden zijn zo goed als 2 keer zo laag als die uit de Brad's test, vreemd :? De prijs is wel royal

Dit komt vaak voor met onbekende merken, die worden teruggekoppeld op minimale snelheid ongeacht je een class 10 card heb.Als je geluk hebt wordt bij een firmware update enkele cards toegevoegd aan het register waardoor je wel de beloofde snelheid minimaal kan behalen. Ik heb hetzelfde met een PNY card class 10, die haalt ook de minimale snelheid van class 10 (10 mb/s) niet. Sandisk, Samsung sd micro cards halen de beloofde minimale class snelheden wel

[ Voor 3% gewijzigd door danda op 05-12-2011 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
bij play.com mhl adapter voor 6 euro 49:
http://www.play.com/Mobil...-/23960836/-/Product.html

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie prijs echter ik krijg een "This item can only be delivered to a UK address." foutmelding en verder no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
das jammer zeg, dat is dus nog steeds zo met hardware.

Jammer dat het niet meteen blijkt uit het eerst openen van de site.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Ik heb er al 1 besteld bij DX voor €16.60, alleen het duurt zo lang, is nu al 16 dagen onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:32
Je hebt op ebay al voor een paar euro's een MHL adapter. De mijne heeft 3,50 euro gekost. Doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
moet je tv nog mhl ondersteunen? Of is het zoals bij play aangegeven is, je plugt de hdmi kabel in je adapter en daarna in je tv en gaan met die film?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
yur400 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:42:
Je hebt op ebay al voor een paar euro's een MHL adapter. De mijne heeft 3,50 euro gekost. Doet het prima.
Da's goedkoop. Zit er ook een extra aansluitiong op voor het opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:23:
[...]

Da's goedkoop. Zit er ook een extra aansluitiong op voor het opladen?
Als je zelf nou even had gekeken, dan had je gezien dat er op elke adapter een microUSB-port zit voor stroomvoorziening....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yur400 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:42:
Je hebt op ebay al voor een paar euro's een MHL adapter. De mijne heeft 3,50 euro gekost.
Linkje naar die verkoper please? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:22:
Als je zelf nou even had gekeken, dan had je gezien dat er op elke adapter een microUSB-port zit voor stroomvoorziening....
Euh...als daar een link bij had gestaan dan had ik ook wel kunnen kijken ja.
En het is uiteraard niet op elke foto te zien. Dus dat hele LMGTFY actie gaat hier niet bepaald op

[ Voor 8% gewijzigd door businka19 op 08-12-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:32
Het is al een tijd geleden dus ik heb verkoper/product niet meer in mijn koopgeschiedenis staan.
Goedkoopste uit mijn snelle search is ongeveer 6,75. Iets duurder, maar alsnog goedkoop.
Ik heb zo een witte. Heeft niet de finish van een Apple product, maar doet wel zijn werk.

[ Voor 26% gewijzigd door yur400 op 08-12-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPH
  • Laatst online: 11-10 19:55
Iemand ervaring met cradles van Dealextreme (deze)? Ik zoek een zo klein mogelijke cradle, gewoon met een usb-kabeltje en verder geen andere dingen erop, maar van NL webshops vind ik deze vanaf ongeveer 25€.
Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste