• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Brad Pitt schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:02:
In élke case was 'ie kapot gevallen hoor, in zijn geval. Al zat 'ie in een meter piepschuim met titanium huls :P
Jij hebt meer info dan ik heb Brad, vermoed ik ;)

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:40
Beekforel schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:14:
Ik heb die SENA pouch gekocht, zit er echt superstrak omheen, ziet er fantastisch uit. O+ Allen hebben ze er geen rekening mee gehouden dat de uitknop op de zijkant zit en deze ook met vergrendeling gewoon werkt. -O-

Miskoop dus. ;(
Ik heb zelf ook het hoesje van Sena. In het begin zat ie inderdaad strak en ging de telefoon aan als je hem in het hoesje schoof. Maar na een paar dagen is het leer iets gaan uitzetten en inmiddels heb ik nergens meer last van! Hij zit er stevig in, maar niet zo straks dat het knopje wordt ingedrukt. Ik ben er iig erg tevreden mee!
http://www.dressmymobile....-samsung-galaxy-s-2-black

[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 08-09-2011 17:33 ]

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:28

Satom

Verzamel ervaringen

Heb hier een hoesje gekocht, heeft een week geduurt voordat het er was, dus dat zat wel goed. Er zat ook een screenprotector bij, ook maar even erop gedaan en dat voor maar 7 euries. Wou eerst een klaphoesje, maar nu is dit heb wil iets niets anders meer (Telefoon zit altijd alleen in de broekzak (rechterkant) O-) )

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:43
Rokz schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:05:
[...]

hm oke, ja ik zal is even aankijken. ik meende dat ie wel een klein beetje overheen ging dat je 'm wel ondersteboven kan leggen. maar we zullen zien. hopen dat 't wat is. me broer heeft er namelijk een voor de htc desire hd en dat is een prachtig mooie case. dus ik hoopte dat deze 't ook was
Klopt, is ook zo. Ik heb deze op mijn sgs2 en het touchscreen wordt gewoon goed beschermd als je hem op zn kop neerlegt.. de rand van de case steekt ietsiepietsie uit boven de rand van de telefoon en werkt dus prima.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-10 20:02
welke class microsd is aan te raden voor de sgs2? in verband met het full-hd filmen wat nogal veel geheugen verbruikt wil ik er maar eens een microsd in gaan hangen. is een class 4 hiervoor genoeg of moet het minimaal class 6 zijn? aangezien een goede class4 een minimun snelheid heeft van 4MB/s maar je nergens de maximum snelheid kan herleiden, blijft dat lastig

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reyals schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:25:
is een class 4 hiervoor genoeg of moet het minimaal class 6 zijn?
Maak filmpje van een minuut. Kijk hoe groot die is. Deel het aantal MB's door 60. Hou iets marge. En bestel :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:21
Onlangs mijn 2 extra batterijen en een wall charger binnen gekregen vannuit Hong Kong.
Verzenden was snel (12 dagen) :)

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqV,!h8E4p9gc!UdBON-9-l6Sg~~0_12.JPG

Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/soonhua/EU_charger.jpg

Gekocht via ebay voor omgerekend 8 euro

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:11
Megapaul schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:25:
Onlangs mijn 2 extra batterijen en een wall charger binnen gekregen vannuit Hong Kong.
Verzenden was snel (12 dagen) :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Gekocht via ebay voor omgerekend 8 euro
Kan je de batterij in de lader zelf opladen, of zijn het reservebatterijen zodat je die in je telefoon kan opladen? Zijn het echte Samsung batterijen (vergelijk met degene die megeleverd is of alle tekst e.d. hetzelfde is). Zo ja dan ziet het er wel handig uit voor weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gwystyl schreef op maandag 12 september 2011 @ 08:46:
Zijn het echte Samsung batterijen (vergelijk met degene die megeleverd is of alle tekst e.d. hetzelfde is). Zo ja dan ziet het er wel handig uit voor weinig :)
Uiteraard betreft dit niet de originele batterijen, zoiets lijkt mij wel duidelijk. Ook niet als de tekst 100% gelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11-2023
Laatst rondgekeken om een handig lederen hoesje te kopen. Uitgekomen op http://www.blackhorns.nl/...sung-galaxy-sii-duplicate. Vrij goedkoop, ligt lekker in de hand en had hem in 48 uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
gwystyl schreef op maandag 12 september 2011 @ 08:46:
[...]

Kan je de batterij in de lader zelf opladen, of zijn het reservebatterijen zodat je die in je telefoon kan opladen? Zijn het echte Samsung batterijen (vergelijk met degene die megeleverd is of alle tekst e.d. hetzelfde is). Zo ja dan ziet het er wel handig uit voor weinig :)
Je kan de batterij in de lader zelf opladen. Het zijn geen orginele batterijen (lijkt mij) maar er staat wel samsung op. puur voor het oog :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met wallet cases?

Ik zit nu hier naar te kijken:

http://js-jacklyn.com/goods/view.php?seq=67

Maar is nergens te vinden op ebay, mijn koreaans is nogal roestig en mijn bankrekening daar heb ik ook laatst afgesloten. Iemand ideeen of alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:43

TRaSH

koffie ?

Met creditcard of de alternatieven.
Een een mooie hoes trouwens,
denk dat dat wel iets voor mij is,
me vrouw wil hem eigenlijk ook wel voor haar SGS2

[ Voor 46% gewijzigd door TRaSH op 13-09-2011 18:36 . Reden: hebben hebben ]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Momenteel heb ik een iPhone 3gs. In de auto is deze verbonden met de autoradio via Dension spul:
Een Gateway 100 om op de autoradio aan te sluiten (dit is de hoofdunit) en een Actieve cradle (die aan het dashboard is bevestigd) om mijn iPhone te verbinden.
Hierdoor kan ik muziek vanaf mijn iPhone afspelen (de radio beschouwt de iPhone als CD wisselaar) + bedienen via de autoradio en laadt de iPhone tevens op.
Ik ben erg tevreden met deze combi.

Nu overweeg ik een Galaxy S2 aan te schaffen als opvolger van mn iPhone.
Zijn er accessoires verkrijgbaar vergelijkbaar met hoe ik het nu heb?

En dan bedoel ik niet een houder om aan het raam te plakken en via losse kabels op te laden en via Aux in aan te sluiten op de radio.

Verwijderd

Welke case vinden/is nou beter?

De SGP Neo Hybrid Silicone?
of de SGP Ultra Capsule Silicone?

En icm welke screenprotector? (ik ga bestellen via http://www.exportprive.com)

Bijvoorbeeld:
Steinheil Ultra Oleophobic
of
Steinheil Ultra Optics Anti-Fingerprints
of eventueel een andere?

-edit-

Bij de SGP Neo Hybrid hoesje zit ook een screenprotector, is deze ook goed? of beter een andere?

Hoop op een snelle reactie van iemand!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 23:17 ]

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:42:
De SGP Neo Hybrid Silicone?
of de SGP Ultra Capsule Silicone?

En icm welke screenprotector? (ik ga bestellen via http://www.exportprive.com)
"WHAT'S IN THE BOX ?
1 x SGP Ultra Capsule
1 x SGP Steinheil Ultra Crystal Film
1 x Microfabric Cleaning Cloth"
Steinheil Ultra Oleophobic
Die kan je er ook bij nemen.
Steinheil Ultra Optics Anti-Fingerprints
Die is minder aan te raden.

Verwijderd

http://www.exportprive.co...i9100-screen-p-16090.html

deze dus?

Ik dacht dat Steinheil Ultra Optics Anti-Fingerprints beter was :)
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:44:
Ik dacht dat Steinheil Ultra Optics Anti-Fingerprints beter was :)
Die heeft weliswaar een betere anti-vingerprint "techniek" maar door de micro ribbels op de protector (die er uiteraard juist voor zorgen dat je de afdrukken minder ziet) wordt het scherm valer en minder kleurrijk en ook stroever bij aanraken. Als dat niet erg is en je gaat vooral voor minder vingervlekken moet je die nemen ja.

Anders kan je beter de SGP Steinheil Ultra Oleophobic Anti-Fingerprints nemen, die houdt het scherm wel mooi qua kleuren en zwartwaarde. Echter heeft wel last van regenboog effecten. De Oleophobic laag zorgt niet voor het zozeer tegengaan van vingerafdrukken maar meer voor het makkelijk verwijderen ervan. Deze protector wordt, net als de meeste andere protectors, dus wel vettig. Best of both worlds is er nog niet echt geloof ik.

[Edit] Kijk anders ook "even" hier, wordt ook nogal wat besproken over deze kwestie(s).

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 15-09-2011 09:44 ]

Verwijderd

thanks voor de site :)
en op exportprive wou ik bestellen, dus alles in het mandje gedaan ... vervolgens paymentmethode, i klik op de bovenste ... (creditcard) maar dan gaat hij telkens door naar moneybookers.com ??? (terwijl ik deze niet heb geslecteerd) ....

heb geen zin om weer een account aan temaken, heb ook al paypal...
Iemand enig idee hoe dat kan?

ik heb ze ook al gemailt, maar kan nog wel ff duren :(
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:21:
heb geen zin om weer een account aan temaken, heb ook al paypal...
Iemand enig idee hoe dat kan?
Had precies hetzelfde, dacht eerst dat het aan mij/browser/computer lag :) Dus toen maar besteld op ebay :P

Verwijderd

oke en hoe lang duurde dat? en bij wie heb je het gekocht?
zit ook al ff te zoeken, ze moeten namelijk wel dit verkopen :P

SGP Steinheil Ultra Oleophobic Anti-Fingerprints for Galaxy S II i9100 [Screen]

SGP Neo Hybrid Silicone Case / Bumper for Galaxy S II i9100 [Satin Silver]

en het liefst nog een SGP Ultra Silke Silicone Case for LG Optimus 2X
Tien dagen geloof ik, weet niet precies meer. Wel wat langer dan ik had gehoopt, maar dat is vaak zo :)
en bij wie heb je het gekocht?
Bij deze verkoper. Al paar keer wat besteld.

Verwijderd

Razer schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:19:
[...]

Dankjewel!
Besteld! Ben benieuwd, hopen dat hij komend weekend arriveert. Rest van de winkels was hij nog niet op voorraad.
Ik heb hem dinsdag ontvangen. Moet zeggen dat hij wel stukken langer mee gaat. Heb een paar uur op volle brightness Apparatus zitten spelen (wat soms best zwaar is) en toen had ik nog de helft van de batterij over. Met de originele was hij dan al bijna aan het eind van z'n latijn.

Hij is nu wel wat dikker, maar het voelt wel fijner aan en vind het nu wel een mooier geheel vormen en niet meer die rare bobbel aan de onderkant.

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Ik heb het Melkco hoesje besteld, bij carrymobile.com. Kost daar inc verzenden minder dan de helft van de prijs hier in Nederland.

• businka19
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:21:
en op exportprive wou ik bestellen, dus alles in het mandje gedaan ... vervolgens paymentmethode, i klik op de bovenste ... (creditcard) maar dan gaat hij telkens door naar moneybookers.com ??? (terwijl ik deze niet heb geslecteerd) ....
je kan voor optie 2 kiezen dan kom je wel bij je credit card informatie
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:43:
Hij is nu wel wat dikker, maar het voelt wel fijner aan en vind het nu wel een mooier geheel vormen en niet meer die rare bobbel aan de onderkant.
zo, Expansys scheelt €12.23 met Exportprive, flink!

Hij past nu zeker niet meer in de case, of gaat het wel met een beetje proppen?

Verwijderd

businka19 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:28:
[...]

je kan voor optie 2 kiezen dan kom je wel bij je credit card informatie

[...]

zo, Expansys scheelt €12.23 met Exportprive, flink!

Hij past nu zeker niet meer in de case, of gaat het wel met een beetje proppen?
Ik gebruik geen case meer, maar de oude zenus case past inderdaad niet meer. Ik vermoed dat meerdere cases daar last van hebben, helaas.

Verwijderd

Ik heb de Neo case besteld van SGP ...
en klein offtopic vraagje:

is het mogelijk om dubbele simkaart te krijgen met hetzelfde nummer?
Want mijn GSII neem ik liever niet mee te stappen, en telkens de simkaart eruit te halen is ook irri

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:19:
Ik heb de Neo case besteld van SGP ...
en klein offtopic vraagje:

is het mogelijk om dubbele simkaart te krijgen met hetzelfde nummer?
Want mijn GSII neem ik liever niet mee te stappen, en telkens de simkaart eruit te halen is ook irri
Wel bij Vodafone. Zijn wel kosten aan verbonden, ik meen iets van 10 euro. Kan je zo halen in een Vodafone winkel.

• businka19
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:01:
Ik gebruik geen case meer, maar de oude zenus case past inderdaad niet meer. Ik vermoed dat meerdere cases daar last van hebben, helaas.
Balen. Nu even afwachten totdat er cases op de markt komen die op extended battery cover berekend zijn. Al vermoed ik dat met deze combo SGS2 geen dunste maar dikste smartphone wordt ;)

Verwijderd

sonsan schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:29:
[...]

Wel bij Vodafone. Zijn wel kosten aan verbonden, ik meen iets van 10 euro. Kan je zo halen in een Vodafone winkel.
oké daar zit ik gelukkig bij ... en 1 malig 10 euro?
en krijg je dan de smsjes op alle 2 telefoons, want ik ben van plan om de 2e telefoon uit te laten, en alleen met stappen mee te nemen ...

En het is eindelijk gelukt met bestellen.

SGP Neo Hybrid Silicone Case

Afbeeldingslocatie: http://www.exportprive.com/images/SGP_Neo_Hybrid_Silver_Galaxy_S_2_10.jpg

en een sgp screenprotector

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2011 16:57 ]

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:49:
en krijg je dan de smsjes op alle 2 telefoons, want ik ben van plan om de 2e telefoon uit te laten, en alleen met stappen mee te nemen ...
Check de site / bel ze op. Het is hier geen friggin' plemp een random vraag neer en wacht op antwoord forum. Buiten dat is het ook nog onwaarschijnlijk off-topic.

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:21
Wist niet van een duokaart, bedankt voor de info. Ga em gelijk halen (De (Combi) Duokaart kost € 13,69 incl. btw.). Dit heb ik van hun site. http://tinyurl.com/62tl9qu Weet alleen niet of je ook gewoon 2 normale simkaarten kunt krijgen, op de site hebben ze het over een micro-sim en de gewone.

[ Voor 16% gewijzigd door lazwa op 15-09-2011 20:00 ]

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Iemand die ervaringen kan delen?
Riesjard schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:08:
Momenteel heb ik een iPhone 3gs. In de auto is deze verbonden met de autoradio via Dension spul:
Een Gateway 100 om op de autoradio aan te sluiten (dit is de hoofdunit) en een Actieve cradle (die aan het dashboard is bevestigd) om mijn iPhone te verbinden.
Hierdoor kan ik muziek vanaf mijn iPhone afspelen (de radio beschouwt de iPhone als CD wisselaar) + bedienen via de autoradio en laadt de iPhone tevens op.
Ik ben erg tevreden met deze combi.

Nu overweeg ik een Galaxy S2 aan te schaffen als opvolger van mn iPhone.
Zijn er accessoires verkrijgbaar vergelijkbaar met hoe ik het nu heb?

En dan bedoel ik niet een houder om aan het raam te plakken en via losse kabels op te laden en via Aux in aan te sluiten op de radio.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:49:
[...]

En het is eindelijk gelukt met bestellen.

SGP Neo Hybrid Silicone Case

[afbeelding]

en een sgp screenprotector
Heb je deze Hybrid Silicone Case besteld: http://www.exportprive.co...satin-silver-p-16569.html
Denk er ook aan deze in combinatie met http://www.exportprive.co...i9100-screen-p-16090.html te bestellen. Heb je hem al binnen en heb je het ook via exportprive?

ojaa als je hem al binnen hebt, hoe bevalt ie?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 2 heb ik besteld, maar wat duurt het lang met de webshop .. het is nog niet eens verzonden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 07:25
19 dagen geleden is mijn SGP case verstuurd, besteld bij exportprive.com. Echter heb ik 'm nog steeds niet ontvangen. Ik lees hier dat de gemiddelde verzendtijd zo'n 10 dagen is.. daar zit ie bij mij dus dik overheen. Helaas heb ik niet voor de mail met trackingcode gekozen, tot mijn spijt.
Moet ik er maar vanuit gaan dat de envelop kwijt is en niet meer aankomt? Want dan moet ik opnieuw gaan bestellen. Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 16:47

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Ik heb op DealExtreme een fietshouder en autolader besteld en via eBay een USB Jig. Deze is om de binary count op 0 te zetten, van het gele uitroepteken af te komen en om te unbricken in geval het customizen verkeerd gaat :-)

Nog niks binnen gekregen overigens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan vervolgens ook niet hier gaan lopen spammen, net zoals bij de iPhone

[ Voor 86% gewijzigd door PaT op 29-09-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:34
lazwa schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:57:
Wist niet van een duokaart, bedankt voor de info. Ga em gelijk halen (De (Combi) Duokaart kost € 13,69 incl. btw.). Dit heb ik van hun site. http://tinyurl.com/62tl9qu Weet alleen niet of je ook gewoon 2 normale simkaarten kunt krijgen, op de site hebben ze het over een micro-sim en de gewone.
2 gewone simkaarten heb ik.

• Vinamp
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Zijn er hier mensen die een case-mate barely there met brushed aluminium achterkant?
Afbeeldingslocatie: http://www.telecomtelecom.nl/imgs/prd/std/20479.jpg

Ik krijg namelijk de indruk dat mijn gps ontvangst een stuk minder is.
Wat logisch lijkt want er zit een (gedeeltelijke) metalen achterkant op.
Volgens mij is dat ook het geval met de "mirror" versie, daar zit een soort chrome verf op denk ik.

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Linksboven zit er een gat, voor een strap? Zou zoiets mogelijk zijn, aangezien je tijdens filmen wel wat extra zekerheid wilt dat hij niet op de grond valt.

• bear87
LaydC schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:52:
19 dagen geleden is mijn SGP case verstuurd, besteld bij exportprive.com. Echter heb ik 'm nog steeds niet ontvangen. Ik lees hier dat de gemiddelde verzendtijd zo'n 10 dagen is.. daar zit ie bij mij dus dik overheen. Helaas heb ik niet voor de mail met trackingcode gekozen, tot mijn spijt.
Moet ik er maar vanuit gaan dat de envelop kwijt is en niet meer aankomt? Want dan moet ik opnieuw gaan bestellen. Balen!
Die kan nog wel komen hoor, levertijd uit het verre oosten varieert bij mij wel vaker. Soms een dag of 10, en soms opeens veel langer. Ik zou er nog niet vanuit gaan dat hij niet meer komt!

Ps. Vandaag mijn Melkco binnen gekregen (Carrymobile, Hong Kong) maar het is toch niet helemaal mijn ding. Als iemand geïnteresseerd is, stuur me maar een pm. Heb hem uit de verpakking gehaald, telefoon erin gestopt, een keertje gekeken of ie nog in me broekzak paste (en dat past) en verder niks mee gedaan, ik stop hem nu weer in de originele verpakking.

http://www.carrymobile.co...-jacka-type-black-lc.html

[ Voor 26% gewijzigd door bear87 op 21-09-2011 14:24 ]

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:20
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen 2 screenprotectors.

Samsung i9100 Galaxy S 2 | iDutch Anti-Glare

SGP Ultra Optics

Een lastige keuze maar welke zou uiteindelijk beter zijn?
Mabili schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:23:
Een lastige keuze maar welke zou uiteindelijk beter zijn?
Denk dat er weinig mensen zijn die heel toevallig beiden al hebben geprobeerd. Die tweede is sowieso prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds niks binnen van exportprive ....
Dit is het laatste van tracktrace

19:05 22-Sep-2011 Handed over to Customs NLAMSA Customs retention reason : Awaiting presentation to customs commissioner

heb ik ook nog kans dat ik douane kosten er over moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:14:
Ik heb nog steeds niks binnen van exportprive ....

heb ik ook nog kans dat ik douane kosten er over moet betalen?
Waarschijnlijk omzetbelasting, ligt eraan hoeveel het was.

Verwijderd

40 euro + 8 verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
http://www.4allshop.nl/EB-K1A2EBEGSTD

Alleen nog niet leverbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
@Agressor, als je hem binnen hebt wil je zeggen hoe/wat je ervan vindt? Ik twijfel nog een beetje. Aan de ene kant goeie verhalen, aan de andere kant mindere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja komt goed, alleen het ligt nog bij de douane?
als ik bel... zal dat helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMJ
  • Laatst online: 04-03-2024

FMJ

Heeft iemand al de officiële extended battery kit al in huis? En zo ja wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMJ
  • Laatst online: 04-03-2024

FMJ

Hij is wel leverbaar namelijk bij Copaco is hij voorradig, het gaat wel hard. Je kan hem bestellen bij Media-Markt € 29,99,- advies verkoop. Heb hem als het goed is vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Wellicht voor je eigen gemoedsrust >:)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:49:
[...]
Wellicht voor je eigen gemoedsrust >:)
haha :P Zonet met de douane gebeld, en deze verwees me door naar TNT (0900-0570)
Het pakketje ligt momenteen bij inklaringnogwat ....
De douane heeft mij vandaag een forumulier opgestuurd, en hier moet ik de waarde invullen en wat erinzit. En vervolgens moet ik dit weer retour sturen ....

En het kan tot max 30 dagen duren .. (zolang mogen ze het pakketje in bewaring houden)

tip: niet bij exportprive bestellen maar ebay ofzo :F

-edit-

kan ik ook op het forumulier neerzetten dat het ongeveer 20 euro was?
dan zit je niet met de belasting enz

-edit-

Van de TNT mevrouw kreeg ik ook een Nederlandse tracktrace nummer, en deze geeft het volgende aan:

"Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd "

-edit-

kan ik ook op het forumulier zetten dat het ongeveer 20 euro is?
dan zit ik niet met de belasting enz

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 18-09 22:23
FMJ schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:36:
[...]

Hij is wel leverbaar namelijk bij Copaco is hij voorradig, het gaat wel hard. Je kan hem bestellen bij Media-Markt € 29,99,- advies verkoop. Heb hem als het goed is vandaag.
Oooh, dus mediamarkt heeft hem ook?

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Hallo allemaal,

Ik heb vanochtend de stap gezet om over te stappen van mijn Sony Ericsson X10 Mini Pro naar een Samsung Galaxy S II

Het enige nadeel voor mij is dat er geen fysiek toetsenboord aan zit.

Nu zou ik dit kunnen/willen oplossen d.m.v. een bluetooth toetsenbord (ik kan echt NIET met Swype omgaan)

Iets als dit: http://www.dealextreme.co...pple-iphone-4-black-90727

Ziet er perfect uit voor hoe ik hem zou willen gebruiken, ik heb al wat gezocht maar zelf kon ik niks vinden hierover.

Dan zie ik ook nog mensen iets als dit gebruiken: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...em=170607036005&hlp=false

Maar ik kan me niet voorstellen dat dit fijn is in gebruik als je bijvoorbeeld in de metro zit en 2 dingen tegelijk vast moet houden.

Iemand ideeën?

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

andere toetsenbord installeren bijv. SwiftKey X

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Op een gegeven moment wen je wel aan een soft-toetsenbord is mijn ervaring, maar in het begin is het inderdaad afkicken (ik ging van een HTC Touch Pro naar een HTC Desire). Kies zoals ind0mi zegt een toetsenbord dat je ligt, er is veel keus.

• Occy74
Jeffroiscool schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:45:
Hallo allemaal,

Ik heb vanochtend de stap gezet om over te stappen van mijn Sony Ericsson X10 Mini Pro naar een Samsung Galaxy S II

Het enige nadeel voor mij is dat er geen fysiek toetsenboord aan zit.
Heb je hem al gehaald? Zo nee dan is dit misschien wat voor je, ik weet trouwens niet of die ook naar NL komt.
http://androidandme.com/2...l-keyboard-coming-to-att/

[ Voor 29% gewijzigd door Occy74 op 28-09-2011 17:23 ]

Systeem Specs

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Xmoo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:06:
[...]

Oooh, dus mediamarkt heeft hem ook?
Heeft de mediamarkt hem echt?? Zie hem niet op de site staan...

• KKC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:19

KKC

Mocht iemand de extended battery zoeken, hij is nog te koop bij Bol.com : http://www.bol.com/nl/p/e...05000011599348/index.html

Het is de versie zoals die besproken is op het XDA forum (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1239719) dus met nieuwe achterklepje

Gisteren de mijne mogen ontvangen! :)

[ Voor 23% gewijzigd door KKC op 29-09-2011 08:24 ]

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Merk je nu ook echt veel verschil in batterijverbruik of valt dat wel mee?

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Jeffroiscool schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:16:
Ik geloof niet dat het batterijverbruik drastisch wordt beïnvloedt door een andere accu te plaatsen :P

• KKC

KKC

Jeffroiscool schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:16:
Laat het weten als de accu leeg is :)

Maar denk dat ik het pas ga merken na 2 tot 3 recharge cyles. Batterij was voor 66% vol toen ik hem binnen kreeg.

• KKC

KKC

Brad Pitt schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:35:
[...]

Ik geloof niet dat het batterijverbruik drastisch wordt beïnvloedt door een andere accu te plaatsen :P
Toestel gaat wel langer mee hopelijk voor het aan de kabel moet :p

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Ik zoek trouwens nog een leuke docking station, het liefst horizontaal. Iemand ideeën?

Best lastig om te vinden tot nu toe....

[ Voor 20% gewijzigd door Jeffroiscool op 29-09-2011 11:58 ]

KKC schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:36:
Toestel gaat wel langer mee hopelijk voor het aan de kabel moet :p
Dáár ben ik het uiteraard wel helemaal mee eens ja. Zal niet véél langer zijn, maar wel iets. Zo'n 15-20% of zo.

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:48
Brad Pitt schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:58:
[...]

Dáár ben ik het uiteraard wel helemaal mee eens ja. Zal niet véél langer zijn, maar wel iets. Zo'n 15-20% of zo.
Ik heb deze batterij nu ongeveer twee weken.
Denk dat er ongeveer een verbetering is van 30%, zoeits kwam ook al in het XDA topic naar voren. Waar ik normaal rond de 3 uur scherm aan tijd zat, en van 7 tot 22:30u van lader (dan zat hij meestal op 5-10% batterij left. Zit ik nu rond dit tijdstip met zelfde gebruik nog rond de 35% batterij. Maar goed effect dat hij nog 1x per dag aan de lader moet haha.
Razer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:13:
Denk dat er ongeveer een verbetering is van 30%, zoeits kwam ook al in het XDA topic naar voren.
Zonder (weer) als azijnpisser over te willen komen trek ik dat hevig in twijfel. En, met alle respect, maar wat men allemaal op fora roept maakt het niet meteen waar. Elke nieuwe Rom is sneller, stabieler, gaat langer mee, etc. Ook dat is allemaal niet waar/een placebo effect. Dus wat met op XDA roept is leuk, maar niet "dus" waar.
Waar ik normaal rond de 3 uur scherm aan tijd zat, en van 7 tot 22:30u van lader (dan zat hij meestal op 5-10% batterij left. Zit ik nu rond dit tijdstip met zelfde gebruik nog rond de 35% batterij.
Dit is zonder een gestandaardiseerde manier van testen onmogelijk zo te stellen. Doe zelf ook soms twee dagen met een accu en een andere keer is hij na 5 uur geheel leeg. De kans dat een 2000mAh accu zorgt voor een daadwerkelijk 30% langere accuduur dan een 1650mAh is niet erg logisch en waarschijnlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 29-09-2011 12:20 ]

Verwijderd

Waar hebben jullie de nieuwe accu weg?
maar past ie dan nog wel in de standaard hoesjes?
want ik heb net een sgp neo hybrid hoes besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een MHL kabel voor de Galaxy S2 opgehaald. Nu helaas nog wachten op de USB gender(hier zijn nog steeds leveringsproblemen mee?)
Vandaag ook even een nieuwe Brando screenprotector besteld samen met een Haicom houder voor de Galaxy S2.
Over de vorige Brando screenprotector was ik zeker te spreken, er zaten 2 krassen op en ik was bang dat deze ook op mijn scherm zelf zouden zitten. Vandaag kwamen er ook nog eens 2 "deukjes" in de protector dus ik ging maar eens kijken of die ook op het scherm zaten. Maar dat deden ze gelukkig niet, het scherm is nog precies zoals ik hem heb gekregen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Voor mijn werk rijdt ik vaak in verschillende auto's waar geen radio in zit. Nu heb ik een setje BT speakers gekocht om toch muziek te hebben in de auto.

Als ik naar de radio luister krijg ik geluid alleen niet over de BT speakers. Ik krijg alleen geluid uit de speakers van mijn telefoon of door de koptelefoon. Weet iemand of het mogelijk is om het geluid via de bt speakers te krijgen?

Voor de duidelijkheid: mp3 is geen probleem maar ik zou graag via de fm naar de radio luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:41

Chrisjuh_15

Facta non verba

Zojuist dit dock besteld en deze extra accu met lader

Voor die prijs leek het me een mooie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrisjuh_15 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:10:
Mits die accu de opgegeven capaciteit haalt (kans rond de 1%) is het inderdaad een nette prijs ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:03

Sjaak_Afhaak

Bleh!

scorpio81 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:56:
Voor de duidelijkheid: mp3 is geen probleem maar ik zou graag via de fm naar de radio luisteren.
Voor FM radio moet je een headset gebruiken, die gebruikt de foon tevens als antennekabel. Je kunt sowieso wel dan de radio via de speaker van de telefoon laten afspelen. Misschien is het dan ook mogelijk om bluetooth als output device aan te geven... Nooit geprobeerd in ieder geval.
Een andere optie is om de radio gewoon van een internetstream af te halen...
Chrisjuh_15 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:10:
Zojuist dit dock besteld en deze extra accu met lader

heb ik ook, met twee batterijen erbij genomen. Werkt prima voor het geld :) Verwacht aub geen topkwaliteit, maar daarvoor zul je ook niet bij DX moeten shoppen ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 03-10-2011 08:37 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:41

Chrisjuh_15

Facta non verba

Brad Pitt schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:26:
[...]

Mits die accu de opgegeven capaciteit haalt (kans rond de 1%) is het inderdaad een nette prijs ja :P
Sjaak_Afhaak schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:31:
heb ik ook, met twee batterijen erbij genomen. Werkt prima voor het geld :) Verwacht aub geen topkwaliteit, maar daarvoor zul je ook niet bij DX moeten shoppen ;)
Klopt, was ook puur als reserve accu voor onderweg, om net even die 2 a 3 uur extra te halen. Moet wel lukken denk ik. Met de kwaliteit ben ik bekend, alhoewel die Beats fakes nu al bijna een jaar heb en daarvan is de kwaliteit echt heel goed, maar dat is een ander verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:03

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik denk dat die nep-accu's zo'n 80-90% van de capaciteit van de origininele accu's hebben.. Heel vaak heb ik ze niet hoeven testen echter.. Ik heb ze puur gekocht voor festivals :)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Weet iemand waar de extended battery van 2000 mah te krijgen is? bij bol.com is deze niet leverbaar...

Edit: inmiddels besteld bij mobilefun.co.uk

[ Voor 18% gewijzigd door Megapaul op 03-10-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MIjn pakketje is eindelijk binnen van export prive .... ik moest 22,70 extra bij betalen voor 2 hoesjes en een screen protector!!!

is dit normaal ????
ze hadden zelf een bon voor mij gemaakt en daar kwam ik uit op de 21,80 euro ... en verzenden 8 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:49:
MIjn pakketje is eindelijk binnen van export prive .... ik moest 22,70 extra bij betalen voor 2 hoesjes en een screen protector!!!

is dit normaal ????
ze hadden zelf een bon voor mij gemaakt en daar kwam ik uit op de 21,80 euro ... en verzenden 8 euro
Daarom bestel ik niet meer van buiten de EU, heb ondertussen té vaak meegemaakt dat het niet aankomst, gezeik met inklaring, weken wachten... Vind het wel prima, dan betaal ik wel 3 knaken extra voor een hoesje uit Nederland.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:11
Obiter dictum schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:53:
[...]

Daarom bestel ik niet meer van buiten de EU, heb ondertussen té vaak meegemaakt dat het niet aankomst, gezeik met inklaring, weken wachten... Vind het wel prima, dan betaal ik wel 3 knaken extra voor een hoesje uit Nederland.
Ligt er waarschijnlijk ook aan welk hoesje. Ik heb nu twee keer een neopreen hoesje van €2,21 incl verzending uit Hong Kong laten komen. Dat duurt wel ff, maar kost geen fluit en ik heb geen importkosten/tijdverlies gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:49:

is dit normaal ????
Het gaat vrij hard. Inklaringskosten zijn sowieso 12,50 als je bestelling boven de 22 euro is. Voor een EMS zending bedragen de inklaringskosten 17 euro. Douanerechten betaal je niet onder de 150 euro. Verzendkosten tellen mee, dus je betaalt over productprijs + verzendkosten de 19% omzetbelasting. Dan gaat het hard, inklaring a 12,50/17 euro + 20% van ongeveer 30 euro..

Tot 22 euro zit je goed, dan komen er geen extra kosten (behalve als je EMS verzending kiest geloof ik)

[ Voor 6% gewijzigd door bear87 op 04-10-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg het in EMS pakketje .... 22 euro +8 verzenden ... 30 .. (eigenlijk 48)
maar moest wel 22,50 betalen ...

laatste x dat daar bestel ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
bear87 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:16:
[...]

Het gaat vrij hard. Inklaringskosten zijn sowieso 12,50 als je bestelling boven de 22 euro is. Voor een EMS zending bedragen de inklaringskosten 17 euro. Douanerechten betaal je niet onder de 150 euro. Verzendkosten tellen mee, dus je betaalt over productprijs + verzendkosten de 19% omzetbelasting. Dan gaat het hard, inklaring a 12,50/17 euro + 20% van ongeveer 30 euro..

Tot 22 euro zit je goed, dan komen er geen extra kosten (behalve als je EMS verzending kiest geloof ik)
M.a.w., als je meerdere items bestelt, kan het dus handig zijn dit in meerdere bestellingen op te splitsen. Weer wat geleerd, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu er geen iPhone 5 voorlopig uitkomt, ben ik in de markt voor een Samsung Galaxy S2. :)

Nu zit ik ook te kijken naar de accessoires, maar er resteren mij de volgende vragen:

- Weet iemand of een SGP Neo Hybruid case past op het 'nieuwe' achterklepje, dat in reliëf verschilt t.o.v. het originele klepje, dat bij de nieuwe Samsung Galaxy S2 battery komt?

- Wat betreft screenprotectors van SGP twijfel ik nog welke ik moet nemen:

Afbeeldingslocatie: http://usih.merchantrunglobal.com/ImageHosting/ViewImage.aspx?GlobalID=1004&MerchantID=12233&ImageID=1346&DisplaySize=-1&ListingID=19474

Mijn eisen die ik stel zijn:

- Goede bescherming tegen krassen;
- Zo min mogelijk frictieverschil (dus 'smooth');
- Weinig aantrekking van smet/vlekken etc.

Enerzijds lijkt de Ultra Crystal aantrekkelijk vanwege de goede bescherming, maar niet qua Fingerprint Resistance. Nu lijken de Ultra Oleophobic en Ultra Optics er tussen in te zitten (bescherming en 'smet').
Na gelezen te hebben op internet lijkt de Oleophobic na bepaalde tijd met wat 'frictie' te kampen.
Kan iemand mij één van deze screenprotectors aanbevelen? Ik wil dus best from both worlds en ben bang dat bijvoorbeeld met de Ultra Optics de bescherming niet super adequaat is! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:39:
Nu er geen iPhone 5 voorlopig uitkomt, ben ik in de markt voor een Samsung Galaxy S2. :)

Nu zit ik ook te kijken naar de accessoires, maar er resteren mij de volgende vragen:

- Weet iemand of een SGP Neo Hybruid case past op het 'nieuwe' achterklepje, dat in reliëf verschilt t.o.v. het originele klepje, dat bij de nieuwe Samsung Galaxy S2 battery komt?

- Wat betreft screenprotectors van SGP twijfel ik nog welke ik moet nemen:

[afbeelding]

Mijn eisen die ik stel zijn:

- Goede bescherming tegen krassen;
- Zo min mogelijk frictieverschil (dus 'smooth');
- Weinig aantrekking van smet/vlekken etc.

Enerzijds lijkt de Ultra Crystal aantrekkelijk vanwege de goede bescherming, maar niet qua Fingerprint Resistance. Nu lijken de Ultra Oleophobic en Ultra Optics er tussen in te zitten (bescherming en 'smet').
Na gelezen te hebben op internet lijkt de Oleophobic na bepaalde tijd met wat 'frictie' te kampen.
Kan iemand mij één van deze screenprotectors aanbevelen? Ik wil dus best from both worlds en ben bang dat bijvoorbeeld met de Ultra Optics de bescherming niet super adequaat is! :>
Ik heb vorige week deze besteld: http://www.sgpstore.com/c...rotector-glas-series.html

En ze liggen als het goed is nu op het postkantoor. Maar aan de videos te zien blijkt deze hartstikke goed te zijn :)

Ik zal wat meer laten weten als ik hem daadwerkelijk gebruik.

Ik ben overigens nog wel op zoek naar een goede case die de achterkant dus wat dikker maakt maar dat het toetsel wel relatief hetzelfde aanvoelt. Heeft iemand hier nog aanbevelingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:11:
[...]

Ik heb vorige week deze besteld: http://www.sgpstore.com/c...rotector-glas-series.html

En ze liggen als het goed is nu op het postkantoor. Maar aan de videos te zien blijkt deze hartstikke goed te zijn :)

Ik zal wat meer laten weten als ik hem daadwerkelijk gebruik.

Ik ben overigens nog wel op zoek naar een goede case die de achterkant dus wat dikker maakt maar dat het toetsel wel relatief hetzelfde aanvoelt. Heeft iemand hier nog aanbevelingen voor?
Thanks voor je antwoord! Ik zoek meer de stickervariant! ;) Maar ben toch benieuwd naar je ervaringen!

Twijfel zelf tussen de Oleophobic en de Ultra Optics! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Megapaul schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:14:
Weet iemand waar de extended battery van 2000 mah te krijgen is? bij bol.com is deze niet leverbaar...

Edit: inmiddels besteld bij mobilefun.co.uk
Wat linkjes voor als iemand de 2000 mAh ook nog zoekt, lijkt overal uitberkocht helaas:

Tweakers
Hardware.info
bol.com niet leverbaar
icecat
mobilefun.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Nivk schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:09:
[...]

Wat linkjes voor als iemand de 2000 mAh ook nog zoekt, lijkt overal uitberkocht helaas:

Tweakers
Hardware.info
bol.com niet leverbaar
icecat
mobilefun.co.uk
Ik kreeg vandaag een email van mobilefun dat de levertijd langer duurt, ze verwachten de batterij pas over 9 a 14 dagen binnen te krijgen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Heeft iemand hier ervaring mee?

http://www.zenuscase.net/product-29937.html

Ik kan er verder niets over vinden. Ik heb nu een zwart markthoesje van 7 euro, maar ik begin me steeds meer te ergeren aan dat ding (vooral aan het feit dat mijn power en volume knop bedekt zijn). Een eis die ik stel is alleen dat het buitenste randje bedekt is, op de foto's lijkt dat bij deze het het geval te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:21
Heb ik ook gehad met een markthoesje. Heb intussen 5 hoesjes en uiteindelijk heb ik het markthoesje bewerkt met een stanleymesje. De uitsparingen eruit gesneden en voila!!! Het markthoesje gebruik ik uiteindelijk het vaakst. Vooral omdat de knoppen nu echt blindelings te vinden zijn, maar ze niet zomaar per ongeluk in te drukken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:18:
Ik kreeg het in EMS pakketje .... 22 euro +8 verzenden ... 30 .. (eigenlijk 48)
maar moest wel 22,50 betalen ...

laatste x dat daar bestel ;o
En hoe bevalt ie bij jou? Ik moet het nog bestellen, denk dat ik het van de week doe want me telefoon ligt bij de reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nog meer mensen last dat de mini paper widget het niet meer doet na de update naar 2.3.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snoop schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:50:
Nog meer mensen last dat de mini paper widget het niet meer doet na de update naar 2.3.4?
Wrong topic I guess. Tenzij je een fysieke paper widget bedoelt, die ben ik nog niet tegen gekomen voor de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:38:
[...]

Thanks voor je antwoord! Ik zoek meer de stickervariant! ;) Maar ben toch benieuwd naar je ervaringen!

Ik heb hem net 2 uur geleden geinstalleerd en ik vind hem geweldig, het enige probleem ermee is dat als je hem oplaad en gebruikt dat de sensitivity van het scherm wat minder is. Dit is op te lossen door een andere kernel te gebruiken maar ik vind m'n toestel wat te nieuw voor dat :P

Voor de rest is ie echt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
bear87 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:16:

Indeed. Mijn hoesje bij Exportprive was 15.23 + 3.08 verzending. Geen extra kosten, binnen 1,5 week aangekomen.
Nivk schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:09:
Ik heb vandaag nog deze opsomming voor batteries tegengekomen, helaas allemaal Amazon.com, een paar zijn wel op Amazon.de te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 08:32
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:38:
[...]

ugh.... Je bent de zoveelste persoon die naar de Ultra Optics vraagt zonder de zoekfunctie te gebruiken.
Ik heb maanden terug mijn ervaring met de ultra optics gedeeld. 8)7
Typ: optics en je vind mijn productervaring in dezelfde topic nog.
Ik hoop dat je het nog niet gekocht hebt, want je kunt beter voor iets anders gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:47
Wat is nu het verschil tussen de Neo hybrid en de Neo hybrid ex? Welke past op de s2 met de 2000 mAh accu?

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:44
Dekar1 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:48:
Wat is nu het verschil tussen de Neo hybrid en de Neo hybrid ex? Welke past op de s2 met de 2000 mAh accu?
Ik heb sinds gisteren de Neo Hybrid EX, besteld bij de SGP (fabrikant) shop op eBay. De verzending vanuit Zuid-Korea was erg snel, na de status verzonden op eBay (duurde 1 werkdag) binnen een week ontvangen..

De Neo Hybrid heeft een dikkere rand rond het scherm, en een dichte achterkant ten opzichte van de Neo Hybrid EX.
Zie eBay: Hybrid vs Hybrid EX.

Mijn conclusie is eigenlijk niet doen.. Om de volgende redenen:
  • De fabrikant is Koreaans en die versie is 0.5 mm dikker, moet weinig uitmaken maar de case kraakt een beetje daardoor (zit niet zo 'strak' als ik zou wensen).
  • Daarnaast druk je de telefoon te gemakkelijk uit het hoesje. Er terug indrukken lukt niet, daarvoor moet je eerst de twee delen 'uit elkaar' halen..
  • Het binnenste rubberen deel heeft al een scheurtje onder de harde casing, rond de usb connector. Bij interesse post ik daar wel een foto van..
De bijgeleverde Steinheil Ultra Clear screen protector is overigens ruim voldoende, dus ik voel me niet totaal slecht rond deze koop. Maar nogmaals: alhoewel ik de casing zelf erg mooi vind, kan ik hem niet aanraden. Het is gewoon net niet genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
Van de week de EB-K1A2EBEGSTD 2000mah opgehaald in Rotterdam.
Op de eerste lading ging die iets van 25 uur mee met iets 4 1/2 uur scherm aan op auto brightness.
Met best intensief gebruik, bv een paar keer Antutu gedraaid, uurtje gamen, wat apps uitgeprobeerd waaronder sterrenhemel apps die GPS aanslingeren, 1/2 uur Sygic etc.
Voor een eerste lading vind ik het niet verkeerd.
Draai trouwens Leomar 2.7.1. rom.
Voor degene die geïnteresseerd zijn, hier heb ik hem vandaan.
Dinsdag hingen er nog 4 aan het rek of ze er een magazijn nog meer hebben, weet ik niet.

Past trouwens prima in mijn Brodit houder.
Past ook in mijn Pdair flipcase, wat strak, maar goed te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Rhodan op 20-10-2011 08:43 ]

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste