Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

[TAG]Speedy schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:09:
MHL adapter van Expansys binnen. Ondanks dat het bruikbaar nut voor mij gering is vond ik het gadget gehalte vrij hoog dus en wou het voor die 25 euro gewoon proberen :P
Werkt prima en ondanks dat het 4,3" scherm van de SGSII mooi groot is komen foto's toch wat beter over op de plasma :D Ook leuk om zo wat van je games te spelen, al blijft het bij leuk, normaal zie je ook wat je doet, als je op je TV kijkt mis je (althans ik) fysieke knoppen. HD films nog eens proberen als ik ooit m'n telefoon is kan laten syncen met de pc :(
Ik zie het nut van MHL niet zo. Waarom zou je dat gebruiken als je alles al via AllShare naar je TV e.d. kunt streamen?
Of is jouw TV niet zo modern?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:55

WhySoSerious

Be the change.

wvexeltweakers schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:50:
[...]

Ik zie het nut van MHL niet zo. Waarom zou je dat gebruiken als je alles al via AllShare naar je TV e.d. kunt streamen?
Kan dat de TV niet over de AllShare functie beschikt, maar ik vind het (wireless) AllShare gebeuren ook even net te traag. Foto's laden gaat nog wel, maar een opgenomen filmpje afspelen op de tv? Net wat teveel bufferen....

Situatie:
Afstand tot router (TP Link WR1043N) een meter of 3
TV (Samsung PS50C7700) middels draad op thuisnetwerk aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
gwystyl schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:00:
[...]

Niet zozeer vergeten als dat ik gewoon niet wist dat dit kon (niet bij stil gestaan iig). Ik ben zo gewend aan bleutooth carkits tegenwoordig :). Vroeger was een houder en lader natuurlijk ook het begin van de bedrade carkit. Ik weet niet in hoeverre dit nu nog gebruikt wordt.

Qua autolader is het vooral belangrijk dat hij voldoende stroom (mA) levert om bij te laden. Iets terug in dit topic zijn daar meerdere posts aan geweid, het lijkt me handig om die even te lezen.
Oke, bedankt. Ik zal het topic eens doorspitten wanneer ik tijd heb en een beslissing maken over wat ik ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

WhySoSerious schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:55:
[...]
Kan dat de TV niet over de AllShare functie beschikt, maar ik vind het (wireless) AllShare gebeuren ook even net te traag. Foto's laden gaat nog wel, maar een opgenomen filmpje afspelen op de tv? Net wat teveel bufferen....

Situatie:
Afstand tot router (TP Link WR1043N) een meter of 3
TV (Samsung PS50C7700) middels draad op thuisnetwerk aangesloten.
Dat is dan vreemd. Ik gebruik het erg veel regelmatig voor afspelen films, en dat loopt als de brandweer. In mijn geval gaat het draadloos direct van S2 naar mijn TV (Philips 32PFL9705H).
- kun je niet rechtstreeks draadloos naar je Samsung TV streamen?
- is je router goed ingesteld (ingeval via je netwerk) zodat je S2 voorrang krijgt bij netwerkverkeer? Dit wordt bij je router-instellingen vaak QoS genoemd, oftewel Quality of service.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
2 redenen voor mij:

- nog lang niet alle (moderne) TV's beschikken over dlna.
- je TV kan je niet meenemen (nou, moeilijker :P ), MHL kabel daarentegen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

businka19 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:22:
[...]
2 redenen voor mij:
- nog lang niet alle (moderne) TV's beschikken over dlna.
- je TV kan je niet meenemen (nou, moeilijker :P ), MHL kabel daarentegen wel
ik denk dat dit meer ligt aan het model TV dat je uit een serie kiest. Een eenvoudige heeft het niet, een duurdere wel. Naar mijn idee is een TV zonder DLNA niet echt modern te noemen.
En wat je 2e reden betreft, daarvan ontgaat mij de boodschap.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Ben sinds kort in bezit van de Galaxy S2 en heb meteen bij Belcompany Adapt schermfolie erbij gekocht voor 12 euro en er daar op laten zetten. Ben echter helemaal niet tevreden over het schermfolie. Zie namelijk heel vaak regenboogkleuren op mijn scherm, alsof het scherm nat is en het licht wat er dan opvalt wordt gebroken. Veeg ik dan eventjes op het scherm, dan is het weg. Maar m'n scherm kan echt niet nat zijn geworden. Ook komen er enorm veel vingerafdrukken op het folie (dat is nog enigszins normaal) en spiegelt het folie erg. Voor zover ik weet spiegelde de Galaxy S2 zelf niet zo veel. Ben dus van plan schermfolie te gaan halen via Ebay, waarbij ik altijd goede ervaringen had. Heeft iemand een advies? Welke kan ik het beste kopen en bij welke verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BB333 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:32:
Welke kan ik het beste kopen en bij welke verkoper?
Heb zelf positieve ervaringen met Brando en SGP (Ultra Clear). Bij beiden zijn echter afhankelijk van de vetheid van je handen ook wel regenboogjes te zien hoor. Het gevoel vond ik bij beiden echter prima.
Heb nu de SGP er op zitten en die bevalt uitermate goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 12-08-2011 20:19 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
Bedankt voor je snelle reactie!

Is dat zien van regenboogjes afhankelijk van vet op je handen? Zie dat namelijk bij alle andere apparaten met schermfolie (Ipod Touch, Nokia 5800) nooit. Vond het een heel vreemd gezicht toen ik het voor het eerst zag.

[ Voor 7% gewijzigd door BB333 op 12-08-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BB333 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:29:
Is dat zien van regenboogjes afhankelijk van vet op je handen?
Ja daar ga ik wel van uit. Met schone/pas gewassen handen zie ik ze niet. Nu is/schijnt de ene protector er wel gevoeliger voor te zijn dan een andere. Er zijn dan ook protectors waar je dit niet op zal zien maar hebben micro ribbels die er weer voor zorgen dat het beeld veel minder mooi wordt. Zou die persoonlijk niet snel aanraden.

[ Voor 73% gewijzigd door Brad Pitt op 12-08-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
Snap niet echt wat je probeert te beweren. Wat ik opmaak uit jouw tekst is dat je op een goede schermfolie regenboogjes blijft zien dankzij de vetheid van je handen en op een slecht schermfolie - die dus krassen op je telefoon levert - je deze regenboogjes niet ziet bij vette handen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BB333 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:35:
Snap niet echt wat je probeert te beweren. Wat ik opmaak uit jouw tekst is dat je op een goede schermfolie regenboogjes blijft zien dankzij de vetheid van je handen en op een slecht schermfolie - die dus krassen op je telefoon levert - je deze regenboogjes niet ziet bij vette handen?
Whatever. Koop gewoon wat je goed lijkt/waar je goeie recensies van leest en klaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:04:
[...]

In dat opzicht zijn onze toestellen best idiot proof. De SBL (Bootloader) is zelfs tweevoudig uitgevoerd, als je de ene stuk flasht kan je met de andere altijd opstarten en recoveren. De enige echte manier om je toestel definitief kapot te krijgen is door je toestel met een verkeerde Pit bestand te flashen, al het andere is recoverable. Vandaar dus als een Pit/Repartition niet nodig is, niet doen.
Ik denk dat dankzij jouw woordje toch maar lekker custom blijf draaien :)
Ik heb 10 JIGS besteld (omdat dat goedkoper was) op E-bay dus dan kan ik die uitroepteken weghalen en staat de count weer op 0 :)

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kiwie2 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:11:
Ik heb 10 JIGS besteld op E-bay dus dan kan ik die uitroepteken weghalen en staat de count weer op 0 :)
Voor de handel of zo? Die dingen zijn meerdere malen bruikbaar hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Brad Pitt schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:19:
[...]

Voor de handel of zo? Die dingen zijn meerdere malen bruikbaar hè :P
Ik had mijn bericht aangepast ik dacht al dat het dom zou overkomen :)
Was een setje zeg maar 10 Jigs voor 10 euro

[ Voor 7% gewijzigd door Strunkie op 12-08-2011 21:21 ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
Klopt. Wel merkwaardig van je. Ik reageer op een vreemde reactie van jou, ik snapte niet wat jij probeerde te redeneren, maar die reactie wijzig jij vervolgens voor 73%. Daarna ga je op mijn reactie reageren alsof ik iets heel erg vreemds vraag. Maar het maakt allemaal niks uit, laat ik dit forum maar leuk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BB333 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:44:
Klopt. Wel merkwaardig van je. Ik reageer op een vreemde reactie van jou, ik snapte niet wat jij probeerde te redeneren, maar die reactie wijzig jij vervolgens voor 73%. Daarna ga je op mijn reactie reageren alsof ik iets heel erg vreemds vraag. Maar het maakt allemaal niks uit, laat ik dit forum maar leuk houden.
Je quote niets, dus geen idee waarop je reageert. Verder was mijn aanpassing al gedaan voor jouw reactie. Plus ik heb geen idee waar je vandaan haalt dat slechte (nergens dat woord genoemd) protectors krassen achter laten (nergens staat dat). Reageren doe ik hierna ook niet meer want dat wordt anders weer een zinloze ban.

[EDIT] Sowieso is dit allemaal óók al vaak besproken, dus zoeken is the keyword.

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 12-08-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
Afijn dan houden we hier toch op. Mij staat bij dat jij hebt verteld dat ik geen screen protectors moet kopen waardoor je nog krassen op het scherm kan krijgen. Jij suggereerde dat dat de mindere screen protectors waren, ten opzichte van de goede waarop vettigheid waar te nemen is. Dat snapte ik niet. Maja ik houd het hier ook bij. Het is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed merk, microribbels, geen vingerafrdukken, geen regenboogjes, geen krassen en tóch niet aan te raden:

http://www.exportprive.co...i9100-screen-p-16090.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kiwie2 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:21:
Dat is inderdaad wel bizar goedkoop! Had ik ook wel gedaan dan ja, en dan gewoon met een paar vrienden samen (die uiteraard nu ook allemaal een S2 hebben) gedeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:01
kiwie2 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:21:
[...]

Ik had mijn bericht aangepast ik dacht al dat het dom zou overkomen :)
En kun je mij zon ding opsturen voor een euri of wat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Laatst online: 21:34
Ik ben zeer tevreden met de Brando Ultra Clear. Gebruik deze al jaren en voldoet prima. Makkelijk aan te brengen, en eenmaal goed geplaatst echt onzichtbaar. Perfecte pasvorm en de vingervlekken poets ik 's avonds even met een doekje eraf. Echt een aanrader en ook nog betaalbaar. (heb ik een maand geleden hier gepost....)
Hier te koop:
http://www.screenprotecto...MPSvPiJ35sCFZeD3god23j2-g
Is overigens ook de goedkoopste

[ Voor 16% gewijzigd door sonsan op 12-08-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
AzzKickah schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:16:
[...]

En kun je mij zon ding opsturen voor een euri of wat? :)
+1 Hier ook, hier ook:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

wvexeltweakers schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:02:
Nog een keer terugkomend op die 2.430 mAh accu die op meerdere plaatsen op eBay wordt aangeboden: dit is dus inderdaad fake. Nadat ik er 1 had besteld (nog onderweg) kwam ik hier een verwijzing tegen naar XDA die er 1 hebben ontmanteld. Bleek dus een erg lichte accu te zijn van bedenkelijk allooi.
Hierop heb ik 1 van de recente kopers benaderd (via feedback van de verkoper) en gevraagd of hij zijn bevindingen wilde vertellen. Hij reageerde eerst met ''ik had al het idee dat hij sneller leeg was dan de originele Samsung", en heeft er daarna de buitenkant afgepeld. Bleek inderdaad een kleinere accu te zijn, die in een soort van plastic frame was gezet om passend te maken voor de S2.

Boodschap: inderdaad NIET doen!

Wel jammer overigens, zou de S2 weer wat leuker gemaakt hebben.
Ik heb de betreffende ''2.430 mAh'' accu binnen en uitgetest. Het blijkt dus inderdaad om een lichter exemplaar van 1.300 mAh te gaan. Omdat ik niet op zoek was naar een spare-accu maar naar een zwaardere, heb ik deze dus niet meer nodig.

Hier nog iemand in ge-interesseerd misschien, voor verlengen accutijd als de originele net niet voldoet voor 1 hele dag? Dan graag PM.

Afbeeldingslocatie: http://www.vanexel.com/images/sams2accu.jpg

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Voir de mensen die een JIG willen : binnen 2 weken heb ik ze binnen.
Stuur even een DM als je er 1 wil..

Nog 4 beschikbaar.
Aah niks te veel besteld voor mijn mede tweakers :)

[ Voor 17% gewijzigd door Strunkie op 13-08-2011 02:05 ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiwie2 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:56:
Voir de mensen die een JIG willen : binnen 2 weken heb ik ze binnen.
Stuur even een DM als je er 1 wil..

Nog 8 beschikbaar.
Je bedoelt 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 21:18
wvexeltweakers schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:43:
[...]

Ik heb de betreffende ''2.430 mAh'' accu binnen en uitgetest. Het blijkt dus inderdaad om een lichter exemplaar van 1.300 mAh te gaan. Omdat ik niet op zoek was naar een spare-accu maar naar een zwaardere, heb ik deze dus niet meer nodig.

Hier nog iemand in ge-interesseerd misschien, voor verlengen accutijd als de originele net niet voldoet voor 1 hele dag? Dan graag PM.

[afbeelding]
Waarom niet gewoon de verkoper benaderen en je geld terug vragen???

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

l3art schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:38:
[...]

Waarom niet gewoon de verkoper benaderen en je geld terug vragen???
Dat heb ik al terug. Maar die accu niet meer nodig.
Wellicht is iemand er blij mee.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Celly telefoonhouder gehaald voor 20 euro, werkt perfect. Hij zit nu nog een beetje stroef maar wordt wel losser naar mate ik hem gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://www.celly-images.com/hi_res/FLEX9.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
Hallo, ga een SGS2 halen.

Wil onderstaande accessoires;

Krusell Leather Case Hector Black XL
Originele Samsung Vehicle Dock
SGP Ultra Capsule Galaxy S2 - Black
SGP Ultra Oleophobic Screen Protector
Zenis standing DNA Dock
http://cgi.ebay.nl/US-NEW...&var=&hash=item7914e09065

Past een SGS2 met case in de vehicle dock ?
Iemand ervaring met de SGP Ultra Oleophobic Screen Protector of een beter alternatief ?
Het Zenis standing DNA Dock werkt met een SGS2 in een case heb ik gelezen. Is er een verschil tussen opladen in dit doch of met de originelen kabel van Samsung ?

EDIT
Blijkbaar gebruik je de standaard kabel.
YouTube: Zenis Desktop Dock.wmv - YouTube

[ Voor 16% gewijzigd door abusimbal op 16-08-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
wvexeltweakers schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:50:
En wat je 2e reden betreft, daarvan ontgaat mij de boodschap.
Het leek mij duidelijk, je "moderne" DLNA TV kan je niet meenemen naar je vrienden of familie die iets minder "moderne" TV hebben maar nog wel eentje met HDMI input. De MHL kabel daarentegen wel :)

[ Voor 43% gewijzigd door businka19 op 16-08-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

businka19 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:22:
[...]

Het leek mij duidelijk, je "moderne" DLNA TV kan je niet meenemen naar je vrienden of familie die iets minder "moderne" TV hebben maar nog wel eentje met HDMI input. De MHL kabel daarentegen wel :)
Dat is duidelijk.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshimitsu89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-10-2021
Zo, vandaag dan mijn Galaxy S2 binnen gekregen. Mijn eerste smartphone :)
Ten eerste: wat een ding zeg, echt heel gaaf!

Mijn pouch is ook al besteld, eigenlijk nog voordat ik dit topic had doorgelezen.... maar denk wel dat het een goeie is.

Het gaat om een Noreve. Zij zijn vrij duur maar het ziet er verder wel goed uit. Ze hebben meestal een flip cover (Tradition) en pouch (Tradition C) voor telefoons.

Ik kwam eigenlijk toevallig weer bij dit merk terecht toen ik zat te zoeken voor covers, het is namelijk zo dat ik eerder (4 jaar geleden!) een Noreve case had besteld voor een Archos multimedia-apparaat :p

Ben zelf voor de pouch gegaan, deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/Samsung_Galaxy_S2_TC_case_black.jpg

Deze kost €39,99 excl. verzenden (komt nog 4,95 bij). Vrij prijzig dus.

Dit is hun andere model:

Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/Samsung_i9100_Galaxy_S2_black_case.jpg

Deze kost zelfs €44,99 ex verzenden.

Ik heb dus het pouch-model besteld, kan nog 1 - 1,5 week duren voordat ik 'm heb (verzenden gaat niet zo supersnel allemaal).

Ik vraag me af of iemand anders nog ervaring heeft met dit hoesje (of merk)? Ik kwam iig niets tegen in dit topic.

Verder heb ik ook maar gelijk een screen protector besteld, het is de Brando Ultra Clear geworden die meerdere malen werd aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:44
[...]

Zie dit bericht nu pas ... Mijn TV is 4 jaar oud nu, destijds een vrij prijzig apparaat en daar zit het niet op (Samsung plasma). En het is ook niet super nuttig, maar heeft wel een gimmick factor :P En je kan bij iedereen met een redelijk recente TV je foto's laten zien wat mijn insteek was. Het is wel jammer dat je met het probleem blijft zitten dat de resolutie maar 800x400 is en je foto's in elkaar worden gedrukt die je er op zet in hoge resolutie (vanaf je gewone camera), dat valt op de TV best wel op, zien er mooier uit dan via de mediaspeler.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Hoe zijn de laatste ervaringen met de Pdair vertical pouch? Is het de 20 euro waard of juist niet en zijn er betere keuzes? die Noreve ziet er mooi uit maar ik vraag me af wat de meerwaarde daarvan is voor zoveel geld, het blijft een hoesje natuurlijk, zoveel geld heb ik er niet voor over ;)

Ik wil gewoon iets dat mijn telefoon goed beschermt en ietwat stevigheid biedt.

[ Voor 47% gewijzigd door bear87 op 20-08-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:40
Brad Pitt schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:54:
[...]
Die is wel grappig :) Is dus ook een cover gemaakt voor de Koreaanse (iets dikkere) S2. Op die plek zit er een antenne bij die toestellen. Bijzonder jammer dat ze geen versies maken voor "de rest" van de wereld.
Wat dan minder grappig blijkt: daardoor is de rechter bovenhoek van sommige cases gelijk een zwakke plek.
Heb net een week mijn tweede 'black mesh hard rubberized case' in gebruik. Net als de eerste is het, vanwege het open laten van de rechter bovenhoek, smalle pootje gebroken.
Toch maar eentje van het caliber Zenus, PDair of SGP bestellen; die heb ik in dit draadje diverse malen geopperd gezien maar wat zijn de ervaringen inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:24

SpaceK33z

Webdeveloper

Heeft nog iemand goede of slechte ervaringen met deze dock op eBay (al een keer langsgekomen in dit topic)?
http://cgi.ebay.nl/USB-Sy...&hash=item27ba878343#shId

En wat was de levertijd bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Zat eerst te denken aan een Brodit, maar is toch wel redelijk prijzig. Nu zag ik echter deze eendagsaanbieding en het ziet er goed uit. Die heb ik dan ook maar besteld. Mochten anderen ook geinteresseerd zijn, wees er snel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Mediamarkt Eindhoven hebben ze Samsung MHL adapters voor 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
nobleone schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:34:
Wat dan minder grappig blijkt: daardoor is de rechter bovenhoek van sommige cases gelijk een zwakke plek.
Heb net een week mijn tweede 'black mesh hard rubberized case' in gebruik. Net als de eerste is het, vanwege het open laten van de rechter bovenhoek, smalle pootje gebroken.
Ik zie helemaal geen open hoek op de foto van je link, wel 2 open kanten, boven en onder. Hij laat grootste deel van je telefoon onbeschermd en is dat niet juist niet de reden waarom je überhaupt een hoesje om je telefoon heen doet, bescherming? :?
Cooperator schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:53:
Zat eerst te denken aan een Brodit, maar is toch wel redelijk prijzig. Nu zag ik echter deze eendagsaanbieding en het ziet er goed uit. Die heb ik dan ook maar besteld. Mochten anderen ook geinteresseerd zijn, wees er snel bij.
Brodit is idd prijzig, vooral als je nog geen proclip hebt. Maar werkt wel heel erg fijn :P

[ Voor 25% gewijzigd door businka19 op 23-08-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Het idee van dat 'mesh' hoesje is dat de achterkant beschermd wordt en het toestel vanwege het rubber laagje ook minder over bijvoorbeeld de tafel glijdt. Verder raakt de lens door het hoesje ook de ondergrond niet zodat die ook wordt beschermd en de hoeken van het apparaat zijn gewoon afgedekt, ook de rechter bovenhoek ondanks de opening.
Gezien mijn ervaring met dit type case hoef ik deze niet meer. Voor een ander type hoor ik graag wat de ervaringen zijn qua warmte ontwikkeling (van de 'mesh' was ook warmte afvoer één van de verkoopargumenten), slijtvastheid, vormvastheid, evt. aanwezige speling, effect op antenne, etc.

Naast eerdergenoemde kandidaten uit dit draadje ook nog deze van QDOS gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/misc/30477-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/misc/30477-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nobleone schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:31:
Naast eerdergenoemde kandidaten uit dit draadje ook nog deze van QDOS gevonden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die vind ik erg mooi! Spijtig dat ie er blijkbaar niet écht zo uitziet als je van de review er onder uit mag gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb de tough case van case mate die bevalt wel goed.
Kan ik eindelijk iets hardhandiger met mn telefoon omgaan.

Enige nadeel is dat de telefoon iets groter wordt en dat de case stof vangt zeg maar...

Maar voordeel vind ik wel dat ie nu stroever in de hand ligt, normaal was ik toch een beetje bangig dat de telefoon zou vallen. Was ook al 1 keer gebeurt voordat ik de case mate had, gelukkig geen schade toen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Ik wacht nog altijd op mijn konkis hoesje helaas, had hem vandaag verwacht..heb een zwarte en een 'oranje' laten komen, ben benieuwd welke de mooiste is.

Heb wel een Belkin dualfit sportarmband binnengekregen vandaag maar dat is toch niks voor mij, wie interesse heeft mag me een dm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Wii4all schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:20:

Enige nadeel is dat de telefoon iets groter wordt en dat de case stof vangt zeg maar...
Nadeel van Tough Case lijkt mij iig meer dat je hem amper in/uit een beetje strakke spijkerbroek krijgt. Of valt het wel mee?

• Wii4all
  • Niet online
businka19 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:18:
[...]

Nadeel van Tough Case lijkt mij iig meer dat je hem amper in/uit een beetje strakke spijkerbroek krijgt. Of valt het wel mee?
Iets lastiger natuurlijk hij is niet meer smooth ;)
Maar het gaat wel.

Burp

• Climbon
  • Laatst online: 16:57
businka19 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:18:
[...]

Ik heb hem ook en bevalt idd erg goed. Telefoon wordt wat dikker maar is erg goed beschermd. Heb hem ook gewoon in m'n broekzak en heb verder nergens last van. Alleen met autorijden zit het niet lekker maar dan heb ik hem toch in een Brodit zitten.

• businka19
Wii4all schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:00:
Iets lastiger natuurlijk hij is niet meer smooth ;)
Maar het gaat wel.
Ik had aan het begin (voordat SGP Capsule White _/-\o_ ;) aangekomen was) zo'n goedkoop dingetje dat van hetzelfde materiaal was vervaardigd als Tough Case. Qua bescherming voldeed die prima maar dat in/uit halen...Je kon hem trouwens mooi op de 45 graden hellende oppervlakte laten liggen, bleef die gewoon hangen :P

• Wii4all
  • Niet online
businka19 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:06:
[...]

Ik had aan het begin (voordat SGP Capsule White _/-\o_ ;) aangekomen was) zo'n goedkoop dingetje dat van hetzelfde materiaal was vervaardigd als Tough Case. Qua bescherming voldeed die prima maar dat in/uit halen...Je kon hem trouwens mooi op de 45 graden hellende oppervlakte laten liggen, bleef die gewoon hangen :P
Ik merk nu alleen wel na een dag gebruik het stof blijft echt aan de tough case plakken, das wel minder hoor. (geen gezicht eigenlijk0 dan had een andere kleur iets beter geweest, maar goed het gaat mij primair om bescherming. Het ligt volgens mij ook puur aan het siliconen tussenhoesje wat een echte stofvanger is.

[ Voor 6% gewijzigd door Wii4all op 25-08-2011 11:17 ]

Burp

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:46
ja heb ook de tough case hier , groot stof nest , mar hij ligt zo lekker in de hand en bied goede bescherming.

• nobleone
Brad Pitt schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:41:
Die vind ik erg mooi! Spijtig dat ie er blijkbaar niet écht zo uitziet als je van de review er onder uit mag gaan...
Hij schijnt wat meer een messing tint te hebben maar dat is toch ook mooi? Lekker steampunk!
Ik ben intussen bíjna overtuigd van de SGP cases maar wil toch, voordat ik er eentje bestel, graag weten of dat hoekje, welke dun is vanwege de opening voor de externe antene, niet net zo kwetsbaar is als die mesh-cases die op dat punt binnen een week kapot zijn.
Zie linksonder in beeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.sgpstore.com/media/configurable/Samsung-Galaxy-S2-Case-Neo-Hybrid-Series/reventonyellow-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
nobleone schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:24:
[...]

Hij schijnt wat meer een messing tint te hebben maar dat is toch ook mooi? Lekker steampunk!
Ik ben intussen bíjna overtuigd van de SGP cases maar wil toch, voordat ik er eentje bestel, graag weten of dat hoekje, welke dun is vanwege de opening voor de externe antene, niet net zo kwetsbaar is als die mesh-cases die op dat punt binnen een week kapot zijn.
Zie linksonder in beeld:
[afbeelding]
Hier bijna 2 maanden in gebruik, niets van een slijtage/scheuren te zien. Ik moet wel zeggen dat ik de telefoon zelden in/uit case doe. Maar dat stukje bij de antenne opening voelt ook helemaal niet kwetsbaar aan.
En ja, hij ziet er in het echt net zo slick uit als op het plaatje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Ik wil ook graag een Zenus bestellen, hebben jullie allemaal inklaringskosten etc moeten betalen? Pakketwaarde ligt namelijk wel hoger dan 22 euro en wordt verstuurd vanuit Korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:49
Nee hij stuurt het op als gift en moet je dus geen douanekosten meer betalen. Althans dat is toch zo het geval hier in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
businka19 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:58:
[...]
dat stukje bij de antenne opening voelt ook helemaal niet kwetsbaar aan.
En ja, hij ziet er in het echt net zo slick uit als op het plaatje ;)
Bedankt, je hebt me overtuigd!
Dat QDOS hoesje lijkt me ook enorm krasgevoelig dus nog een reden om voor de SGP te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Astratuner schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:49:
Nee hij stuurt het op als gift en moet je dus geen douanekosten meer betalen. Althans dat is toch zo het geval hier in België.
Wie is 'hij'? Er zijn 2 websites én ebay waar je hem kunt krijgen, ik wil wel de goede pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Screenprotectors.... nog nooit gehad. Wat is beter bij de SII? Een Mirror of een anti-glare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kreator schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:35:
Screenprotectors.... nog nooit gehad. Wat is beter bij de SII? Een Mirror of een anti-glare?
Beiden. Of de ene. Of de andere. Of geen van beiden. Wat maar je voorkeuze is. Kan niemand iets van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
heb net de zenus prestige carbon binnengekregen. mooi ding man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Brad Pitt schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:25:
[...]

Beiden. Of de ene. Of de andere. Of geen van beiden. Wat maar je voorkeuze is. Kan niemand iets van zeggen.
Bedankt. Nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 00:20
Iemand al ervaring met de muvit Essential Pack Plus Samsung I9100 Galaxy S II? Het gaat mij vooral of de autolader voldoende kan leveren voor laden en navigeren zonder tijdens het navigeren toch leeg te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Eindelijk een extra batterij pack van Samsung zelf, namelijk een 2000 Mah batterij :) :

http://blog.gsmarena.com/...u-all-the-juice-you-need/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:48
alwaysleft schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:27:
Eindelijk een extra batterij pack van Samsung zelf, namelijk een 2000 Mah batterij :) :

http://blog.gsmarena.com/...u-all-the-juice-you-need/
Iemand enig idee waar deze al te bestellen is? (behalve bij een member van XDA?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bengaal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-02-2024
Kan iemand mij zijn ervaring delen met zijn aankopen van SGP spullen

waar kan ik het best en het snelst bijvoorbeeld een SGP case kopen neo hybrid

op hun officiele site (uit VS) of zijn er andere?

bij voorbaat dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat wil je horen dan? Een mirror protector laat vaak mooiere kleuren zien maar kan hinderlijk zijn vanwege de reflecties. Een matte protector heeft minder reflecties en minder kans op vingerafdrukken maar laat vaak een wat valer beeld zien. Zo beter? Wat iemand hier prefereert boeit jou toch verder niéts? Gaat om wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
toosif schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:28:
Kan iemand mij zijn ervaring delen met zijn aankopen van SGP spullen

waar kan ik het best en het snelst bijvoorbeeld een SGP case kopen neo hybrid

op hun officiele site (uit VS) of zijn er andere?

bij voorbaat dank ;)
Ervaring met case en screenprotector is zeer naar tevredenheid. En nee, je hoeft het niet in US te kopen, kijk hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bengaal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-02-2024
businka19 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:52:
[...]

Ervaring met case en screenprotector is zeer naar tevredenheid. En nee, je hoeft het niet in US te kopen, kijk hier
bedankt voor je reactie, heb jij em zelf ook van deze site besteld? zo ja , met welke verzendwijze, en hoe lang duurde het voordat je em binnen kreeg?

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
  • Laatst online: 21:45
toosif schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:19:
[...]

bedankt voor je reactie, heb jij em zelf ook van deze site besteld? zo ja , met welke verzendwijze, en hoe lang duurde het voordat je em binnen kreeg?

thanx
Ik heb een Neo Hybrid besteld op Ebay (gutkoreainc). Snelle levering, 22-8 verstuurd - vandaag aangekomen, en redelijk goedkoop in prijs. Betreffen de originele SGP cases met een Steinheil screenprotector.

Heb zelf de zwarte besteld. Ben erg tevreden, had alleen het polycarbonaat randje iets steviger verwacht. Ach ja, luxeproblemen ;)

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 00:20
Toch maar even de gok genomen en voor 19,95 de muvit Essential Pack Plus Samsung I9100 Galaxy S II besteld en ontvangen. De Muvit cover ziet er best goed en stevig uit maar wat me nog meer verbaasd is de auto lader. Deze geeft meer dan genoeg power om tijdens het auto rijden ook te navigeren en daarbij ook op te laden. De screenprotector is van iets minder kwaliteit maar dat had ik wel verwacht voor die prijs voor de rest dus geen slechte koop aan gehad :)

• businka19
toosif schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:19:

thanx
Ja, die van mij (SGP Capsule White) komt ook daar vandaan. Gewoon Shipping via standard Air Mail, er staat 10 werkdagen bij maar hij was binnen 1 week aangekomen. Heel netjes, originele verpakking, en de case is echt slick.

• robert-630
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:22:
Dit gaat over een accessoire dat weliswaar nieuw niet (meer) te koop is, maar wellicht heb je er nog 1 of kun je er 1 via Marktplaats op de kop tikken: een Logitech Freepulse Wireless headphone met bluetooth.

[afbeelding]

[...]

Maar...de S2 doet dat lekker wel! En dat is een genot: bluetooth aan, draadloze koptelefoon aan, connecten en (wireless) luisteren maar. Werkt perfect!
Bedankt voor de tip. Ik wist helemaal niet dat je de Freepulse zonder zendertje kon gebruiken Of ik ben het vergeten, want heb het al ca. 3 jaar in gebruik. ;) Maar werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergenfietsen
  • Laatst online: 22:34
Ik heb sinds gisteren een Samsung Galaxy SII.
Een van de redenen om deze te kopen en niet de HTC was omdat er ook een gewone radio opzit.
Ben nogal veel op de weg in auto's met een slechte radio dus dat leek me wel wat.
Ik heb de Samsung bluetooth headset HM1200 erbij gekocht.
Nu gaat het telefoneren er perfect mee maar ik kan helaas geen gebruik maken van de headset icm met radio luisteren.
Doe ik iets verkeerd of kan het gewoon niet?
Als het niet met deze bleutooth headset kan, is het misschien dan wel mogelijk met een andere bleutooth set?

[ Voor 10% gewijzigd door Bergenfietsen op 02-09-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 23:23
Bergenfietsen schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:37:
Ik heb sinds gisteren een Samsung Galaxy SII.
Een van de redenen om deze te kopen en niet de HTC was omdat er ook een gewone radio opzit.
Ben nogal veel op de weg in auto's met een slechte radio dus dat leek me wel wat.
Ik heb de Samsung bluetooth headset HM1200 erbij gekocht.
Nu gaat het telefoneren er perfect mee maar ik kan helaas geen gebruik maken van de headset icm met radio luisteren.
Doe ik iets verkeerd of kan het gewoon niet?
Als het niet met deze bleutooth headset kan, is het misschien dan wel mogelijk met een andere bleutooth set?
Normaalgesproken worden bedrade koptelefoons als antenne gebruikt voor radio op een telefoon. Geeft de radio app geen melding dat er geen koptelefoon/antenne is aangesloten?
Een andere optie is misschien internetradio, maar ik verwacht dat je daarmee ook niet echt briljante audiokwaliteit gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Ik ben op zoek naar een goede autolader voor mijn SII. Met goed bedoel ik dan dat hij dus in ieder geval niet leeg moet lopen wanneer ik navigatie gebruik op de SII en het liefst nog een beetje bijlaadt.

Nu heb ik deze wel gevonden, maar ik heb dus geen idee hoeveel Ampere deze geeft. Iemand ervaring met dit product? Merk lijkt mij wel goed. Er staat verder ook bij dat hij geschikt is voor de SII, maar of dat dan betekent dat hij meer dan voldoende stroom levert?

Wat afbeelding betreft lijkt hij wel op deze, maar het is hem niet...aangezien de productcodes niet overeen komen. Bij deze zitten kabels voor apple producten. Deze geeft echter wel 2.1A.

Deze lijkt mij dan ook wel weer leuk vanwege de kabelrol en de prijs, maar geeft maar 0,5A wat volgens mij toch veels te weinig is voor de SII.

Ik vind het maar lastig hoor, aangezien ik geen miskoop wil doen. Misschien dat anderen nog goede autoladers kunnen aanbevelen?

[ Voor 13% gewijzigd door Cooperator op 02-09-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergenfietsen
  • Laatst online: 22:34
[ Geeft de radio app geen melding dat er geen koptelefoon/antenne is aangesloten?
Ja, dat klopt.
De radio doet het alleen als de koptelefoon is aangelsoten. Logisch natuurlijk als de koptelefoon als antenne wordt gebruikt.
Ik kan dan wel b.v. via de luidspreker gaan luisteren.
Internet radio kan ik natuurlijk ook gebruiken, maar dan moet ik het Internet op en gaat het, denk ik, wel erg snel met mijn datalimiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Bergenfietsen schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:32:
[...]

Ja, dat klopt.
De radio doet het alleen als de koptelefoon is aangelsoten. Logisch natuurlijk als de koptelefoon als antenne wordt gebruikt.
Ik kan dan wel b.v. via de luidspreker gaan luisteren.
Internet radio kan ik natuurlijk ook gebruiken, maar dan moet ik het Internet op en gaat het, denk ik, wel erg snel met mijn datalimiet.
Wat je nog kan doen om toch via je BT headset te luisteren is een programma zoeken dat audio naar een door jou gekozen uitgang (front speaker, rear speaker, koptelefoon of BT) stuurt. Ik zou alleen zou gauw niet weten waar je dan op moet zoeken. Een blik in het android market topic of een zoekactie op de echte market kunnen je misschien verder helpen.
Een korte zoektocht op de android market levert me voornamelijk equalizers op, maar misschien kan je daarmee ook output kiezen? AudioFX, Equalizer of AudioManager lijken wel OK. Ik heb ze geen van alle getest. En voordat iemand anders het zegt: Tasker kan dit vast ook :)

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 02-09-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Mabili schreef op donderdag 01 september 2011 @ 01:32:
Toch maar even de gok genomen en voor 19,95 de muvit Essential Pack Plus Samsung I9100 Galaxy S II besteld en ontvangen. De Muvit cover ziet er best goed en stevig uit maar wat me nog meer verbaasd is de auto lader. Deze geeft meer dan genoeg power om tijdens het auto rijden ook te navigeren en daarbij ook op te laden. De screenprotector is van iets minder kwaliteit maar dat had ik wel verwacht voor die prijs voor de rest dus geen slechte koop aan gehad :)
Staat er op de autolader / verpakking ook een output mAh aangegeven?
Ik vind het zo typisch dat dit vaak ontbreekt....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Ik heb het even nagevraagd bij Conrad en de Belkin Galaxy S2 micro USB auto lader die zij verkopen heeft een maximale output van 1000 mA. Dit is toch te weinig voor de S2 of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:51
1000 mA is niet te weinig want het toestel kan maximaal 650 mA trekken. Overigens heb ik zo'n Belkin mini adapter via eBay gekocht en die kan mijn toestel niet voldoende bijladen. Maar mogelijk is het een nep-belkin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

ik zou eens zoeken naar een ipad oplader voor in de auto waar je je eigen micro usb kabel in kan steken.

Die hebben uiteraard een "hoog" amperage.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeHoX schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:35:
ik zou eens zoeken naar een ipad oplader voor in de auto waar je je eigen micro usb kabel in kan steken.

Die hebben uiteraard een "hoog" amperage.
Uiteraard, maar dan nog trekt de S2 maximaal 650mA (of nog minder als de lader wordt gezien als USB-device) en kan je afhankelijk van wat je er mee aan het doen bent alsnóg accu drain hebben. Dat is het irritante. Die waarde van 650mA is gewoon te weinig om er zeker van te zijn dat de telefoon altijd bijlaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al iemand een NL adres voor de 200Mah officiele Sammy-accu's?

Ik heb namelijk net een tablet gekocht zonder 3G (goedkoper in aanschaf, en geen extra internet kosten), dus ik gebruik sinds kort me telefoon steeds vaker als hotspot (werkt perfect) en heb graag wat extra sap achter de hand...

Overal is de levertijd onbekend...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
watercoolertje schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:37:
Al iemand een NL adres voor de 200Mah officiele Sammy-accu's?

Ik heb namelijk net een tablet gekocht zonder 3G (goedkoper in aanschaf, en geen extra internet kosten), dus ik gebruik sinds kort me telefoon steeds vaker als hotspot (werkt perfect) en heb graag wat extra sap achter de hand...

Overal is de levertijd onbekend...
Tot nu toe heb ik hem alleen gezien bij mobilefun, op zich wel betrouwbare site, al vaker wat besteld. Alleen levertijd eind september dacht ik. Ikzelf ben nog even aan het wachten tot ze op eBay komen of toch toevallig bij Pdahop.nl o.i.d. Gebruik hem voor hetzelfde doel als jou haha =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Polster schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:30:
1000 mA is niet te weinig want het toestel kan maximaal 650 mA trekken. Overigens heb ik zo'n Belkin mini adapter via eBay gekocht en die kan mijn toestel niet voldoende bijladen. Maar mogelijk is het een nep-belkin.
Ah oke, ik dacht even dat ik ergens gelezen had dat de S2 maximaal 1650mA trekt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Cooperator schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:47:
[...]

Ah oke, ik dacht even dat ik ergens gelezen had dat de S2 maximaal 1650mA trekt 8)7
De capaciteit van de batterij is 1650 mAh. Als hij maximaal 1650 mA trekt, zou hij in een uur vol zijn. Zie voor verschil mA (stroom) en mAh (capaciteit) hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gwystyl schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:19:
[...]

De capaciteit van de batterij is 1650 mAh. Als hij maximaal 1650 mA trekt, zou hij in een uur vol zijn. Zie voor verschil mA (stroom) en mAh (capaciteit) hier
Mijn SGS is binnen 2:30 uren vol... dus 1650/2.5=660ma wat dus behoorlijk overeen komt met wat brad pitt zegt... En als je achter elkaar benchmarks uitvoert dan zal je merken dat ie sneller leeg is als 2.5 uur dus daarmee is het toch bewezen dat het toestel sneller leeg KAN lopen dan vol geladen wordt...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:08:
[...]

Iemand enig idee waar deze al te bestellen is? (behalve bij een member van XDA?)
Bij eXpansys o.a.:

http://www.expansys.nl/sa...axy-s-ii-2000-mah-221836/

Maar als je zoekt op typenummer ( EB-K1A2EBEG ) vind je hem ook bij andere shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 13:29

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ik heb het hier op GoT nog niet gezien, maar er is ook een aluminium case voor SGS2

Ik zit zelf in techniek en ik heb al paar keer SGS2 uit mijn handen laten glippen, op dit moment heb ik een Case Mate Safe Skin om mijn SGS2 dus het ging elke keer net goed, maar ik wil graag iets stevigs en apart model hebben, want bijna iedereen heeft een silicone case om zijn GSM.

Aluminium case is van merk Taurus, en op eBay heb ik maar een verkoper kunnen vinden uit Korea, case is ook voor Koreaanse modellen maar past ook om een Europese SGS2.

Er zijn 8 verschillende kleuren beschikbaar, aluminium is gecoat met een kleur en case bestaat uit twee delen, en delen worden met 6 schroefjes op elkaar geschroefd.

Case is op eBay alleen via Korea te bestellen en kost ongeveer 35€ inc. verzending.
Link naar eBay

Hier een recente youtube review:

En hier paar modellen:
Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/ta3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:42:
[...]

Bij eXpansys o.a.:

http://www.expansys.nl/sa...axy-s-ii-2000-mah-221836/

Maar als je zoekt op typenummer ( EB-K1A2EBEG ) vind je hem ook bij andere shops.
Dankjewel!
Besteld! Ben benieuwd, hopen dat hij komend weekend arriveert. Rest van de winkels was hij nog niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Reptile-X schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:05:
Ik heb het hier op GoT nog niet gezien, maar er is ook een aluminium case voor SGS2
Hij is iig best vet! Ondanks dat die bumpers hem best bulky maken. SGS2 on steroids >:)

Me likey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Ik heb vandaag ook een slim rubber case gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://upload.projectd.nl/upload/DSC011160001.JPG
groot: http://upload.projectd.nl/upload/DSC01116.JPG

Maar iemand misschien idee hoe ik het samsung logo kan beplakken oid. Hij is nu mooi zwart, en dat logo staat er niet zo mooi bij.

[ Voor 13% gewijzigd door Don3k op 07-09-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Don3k schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:56:
Maar iemand misschien idee hoe ik het samsung logo kan beplakken oid. Hij is nu mooi zwart, en dat logo staat er niet zo mooi bij.
SGP Glas er overheen :)

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 06:03
zojuist dit hoesje besteld:
http://www.mobielbereikba...ijk&utm_campaign=tweakers

ieamnd ervaring mee? hoorde dat de webshop ook wel goed was, hier ook nog iemand verdere ervaring mee?

• Don3k
Rokz schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:41:
zojuist dit hoesje besteld:
http://www.mobielbereikba...ijk&utm_campaign=tweakers

ieamnd ervaring mee? hoorde dat de webshop ook wel goed was, hier ook nog iemand verdere ervaring mee?
Dat hoesje had ik gister ook in mijn handen, maar voelde best breekbaar aan, en beschermd de bovenkant niet, als je hem ondersteboven legt op tafel. Vandaar dat ik voor de gel versie ben gegaan.

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 06:03
Don3k schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:49:
[...]

Dat hoesje had ik gister ook in mijn handen, maar voelde best breekbaar aan, en beschermd de bovenkant niet, als je hem ondersteboven legt op tafel. Vandaar dat ik voor de gel versie ben gegaan.
hm oke, ja ik zal is even aankijken. ik meende dat ie wel een klein beetje overheen ging dat je 'm wel ondersteboven kan leggen. maar we zullen zien. hopen dat 't wat is. me broer heeft er namelijk een voor de htc desire hd en dat is een prachtig mooie case. dus ik hoopte dat deze 't ook was

• Don3k
Zat er aan te denken, maar lange levertijd, zwaardere gewicht, slechte respons tijdens laden is een nogo voor mij.
Dat is bij vrijwel alle Koreaanse dingen zo die je importeert, SGP Capsule was hier ook niet "snel" binnen.
zwaardere gewicht
Denk dat dat erg mee zal vallen, het is maar een heel dun stukje glas hè. Niet noemenswaardig.
slechte respons tijdens laden
Is met een kernel update gewoon te verhelpen.
is een nogo voor mij
Dát kan, ieder zijn ding :P

• Phusebox
  • Laatst online: 13-10 14:11
Ach ja die cases... Loop sinds dag 1 met een case erom. Eergisteren viel hij, case klapt open en het 1 hoekje dat niet beschermt is raakt de grond... narf. Tot zover mijn poging om eens langer dan 1 jaar met een telefoon te doen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• businka19
Phusebox schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:10:
Ach ja die cases... Loop sinds dag 1 met een case erom. Eergisteren viel hij, case klapt open en het 1 hoekje dat niet beschermt is raakt de grond... narf. Tot zover mijn poging om eens langer dan 1 jaar met een telefoon te doen.
Verkeerde case?
In élke case was 'ie kapot gevallen hoor, in zijn geval. Al zat 'ie in een meter piepschuim met titanium huls :P

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste