Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Nog een keer terugkomend op die 2.430 mAh accu die op meerdere plaatsen op eBay wordt aangeboden: dit is dus inderdaad fake. Nadat ik er 1 had besteld (nog onderweg) kwam ik hier een verwijzing tegen naar XDA die er 1 hebben ontmanteld. Bleek dus een erg lichte accu te zijn van bedenkelijk allooi.
Hierop heb ik 1 van de recente kopers benaderd (via feedback van de verkoper) en gevraagd of hij zijn bevindingen wilde vertellen. Hij reageerde eerst met ''ik had al het idee dat hij sneller leeg was dan de originele Samsung", en heeft er daarna de buitenkant afgepeld. Bleek inderdaad een kleinere accu te zijn, die in een soort van plastic frame was gezet om passend te maken voor de S2.

Boodschap: inderdaad NIET doen!

Wel jammer overigens, zou de S2 weer wat leuker gemaakt hebben.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:02:
Nog een keer terugkomend op die 2.430 mAh accu die op meerdere plaatsen op eBay wordt aangeboden: dit is dus inderdaad fake. Nadat ik er 1 had besteld (nog onderweg) kwam ik hier een verwijzing tegen naar XDA die er 1 hebben ontmanteld. Bleek dus een erg lichte accu te zijn van bedenkelijk allooi.
Hierop heb ik 1 van de recente kopers benaderd (via feedback van de verkoper) en gevraagd of hij zijn bevindingen wilde vertellen. Hij reageerde eerst met ''ik had al het idee dat hij sneller leeg was dan de originele Samsung", en heeft er daarna de buitenkant afgepeld. Bleek inderdaad een kleinere accu te zijn, die in een soort van plastic frame was gezet om passend te maken voor de S2.

Boodschap: inderdaad NIET doen!

Wel jammer overigens, zou de S2 weer wat leuker gemaakt hebben.
Denk je niet dat als het mogelijk was om een accu met meer capaciteit te gebruiken zonder dat dat toevoegt aan het gewicht of formaat van het toestel en nog eens tegen een spot prijsje ook dat Samsung dat zelf niet zou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:35:
[...]
Denk je niet dat als het mogelijk was om een accu met meer capaciteit te gebruiken zonder dat dat toevoegt aan het gewicht of formaat van het toestel en nog eens tegen een spot prijsje ook dat Samsung dat zelf niet zou doen?
Daar zou ik geen geld op durven inzetten. Dit zijn producten/onderdelen waar fabrikanten goud aan verdienen, ook de A-merken. Je ziet hetzelfde bij notebooks/netbooks, waarvan de capaciteit altijd net wat te weinig is. Daarvan zijn vaak goede alternatieven te koop, voor een schappelijker prijs dan van het merk zelf.
Dus onmogelijk is het zeker niet.

Oftopic:
Maar goed, heb er 1 besteld, en die gaat gewoon terug. Zal eens zien of het handig is om bij eBay zelf een klacht in te dienen, want dit vind ik niet kunnen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daywalk3r schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:28:
Zo ik heb mezelf ook zo'n mofi hoesje besteld met die gele leeuw erop. Nu wachten op binnenkomst van telefoon en dat hoesje.

En moet ook nog een screenprotector maar weet nog niet goed welke.
Ik zou de Muvit nemen, die heb ik zelf ook. Nog geen negatieve dingen hier over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Daywalk3r schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:28:

En moet ook nog een screenprotector maar weet nog niet goed welke.
Topic doorlezen, wordt je gelijk wijzer
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:35:
[...]
Hey, hope is a bitch ;)

Ik heb 3 weken geleden deze portable charger besteld bij IBOOD - zwaar teleurstellend. Hij zou vermogen leveren van 2200 mAh maar laadt S2 slechts voor 70% op, daarna is die leeg, waardeloos dus :N Het wordt een andere halen voor Lowlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ja ik twijfel tussen die Muvit en die Ultra Oleophobic.
Maar ik weet niet of ik dit zelf goed kan plakken.

Ik heb nu een Samsung Jet en daar had ik toen 5 van die goedkope protectors voor van dealextreme en ik heb er toen 5 verkeerd geplakt. Toen maar naar The phone house geweest. Die gast plakte er toen ook 1 (geen idee welk merk) helemaal verkeerd op maar hij zei dat het wegtrok. Dus ik zei 'm van nee dat is niet zo maar ik kom volgende week wel terug als het nog niet goed is. En dat was dus niet zo dus de week erna was er iemand anders en die pakte me er zo 1 in x een goeie op.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-10 15:46
ik heb sinds 5 dagen de Case-Mate Tough Case Black Samsung Galaxy S II , wat een geweldige cover super sterk , kortom een aanrader. Sterke plastic achterkant met daarbinnen een siliconen omhulsel. ziet er ook nog eens super stoer uit. hij is alleen wel een beetje duur maar voor dat geld krijg je gewoon de beste galaxy s2 cover die er bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik zit te twijfelen tussen :
http://cgi.ebay.com/SGP-U...5644e4d44c#ht_6576wt_1163
en
http://cgi.ebay.com/ws/eB...gory=20349#ht_7020wt_1163

Ik wil een case die de telefoon niet heel dik maakt maar toch goed beschermt en ik wil graag dat bijv. bij de randen van de camera precies zijn.
Ik heb momenteel een case van DX en er is nog ruimte tussen de rand van de camera en de case zelf en dat vind ik zelf niet zo mooi , iemand hier die 1 van de bovenstaande case's heeft?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Thenotorious schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 01:16:
Ik zit te twijfelen tussen :
http://cgi.ebay.com/SGP-U...5644e4d44c#ht_6576wt_1163
en
http://cgi.ebay.com/ws/eB...gory=20349#ht_7020wt_1163

Ik wil een case die de telefoon niet heel dik maakt maar toch goed beschermt en ik wil graag dat bijv. bij de randen van de camera precies zijn.
Ik heb momenteel een case van DX en er is nog ruimte tussen de rand van de camera en de case zelf en dat vind ik zelf niet zo mooi , iemand hier die 1 van de bovenstaande case's heeft?
De SGP Ultra Thin AIR beschermt niet alles (bovenkant/onderkant is open)
Deze heb ik 3 dagen terug besteld voor 15€:
http://www.exportprive.co...finity-white-p-16081.html

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:13

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb die SENA pouch gekocht, zit er echt superstrak omheen, ziet er fantastisch uit. O+ Allen hebben ze er geen rekening mee gehouden dat de uitknop op de zijkant zit en deze ook met vergrendeling gewoon werkt. -O-

Miskoop dus. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 22:28

Satom

Verzamel ervaringen

Ik zag dit setje op PDAShop en vond het een leuke prijs hebben, alleen staat er bij de houder een review dat ie niet past/te groot is, iemand toevallig met deze houder? Het gaat om de: Haicom Car Holder Samsung Galaxy S II HI-160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 21-09 12:19
Batskoning schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:16:
[...]

De SGP Ultra Thin AIR beschermt niet alles (bovenkant/onderkant is open)
Deze heb ik 3 dagen terug besteld voor 15€:
http://www.exportprive.co...finity-white-p-16081.html
Maar zit hij wel overal er goed strak omheen en beschermt ie volgens jou voldoende?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Vliegtuig02 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 18:43:
Ik zag dit setje op PDAShop en vond het een leuke prijs hebben, alleen staat er bij de houder een review dat ie niet past/te groot is, iemand toevallig met deze houder? Het gaat om de: Haicom Car Holder Samsung Galaxy S II HI-160
Dat is mijn review. Ik heb een paar pagina's terug [hier] post van 14:53 uur, en [hier] post van 23:23 uur mijn bevindingen vermeld.

In het kort komt het erop neer dat je met een stukje foam op het klepje al een eind in de richting bent. Daarnaast moet je de uitsparing voor de laadkabel wat vergroten. Zou niet moeten mogen, maar ik heb hem toch gehouden vanwege de multi-instelbaarheid die me erg beviel.

[ Voor 7% gewijzigd door wvexeltweakers op 24-07-2011 11:54 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

wvexeltweakers schreef op zondag 24 juli 2011 @ 11:51:
[...]

Dat is mijn review. Ik heb een paar pagina's terug [hier] post van 14:53 uur, en [hier] post van 23:23 uur mijn bevindingen vermeld.

In het kort komt het erop neer dat je met een stukje foam op het klepje al een eind in de richting bent. Daarnaast moet je de uitsparing voor de laadkabel wat vergroten. Zou niet moeten mogen, maar ik heb hem toch gehouden vanwege de multi-instelbaarheid die me erg beviel.
Oké, hmm heb er ook nog een mailtje naar ze gestuurd, of ze konden verifiëren of die review van jouw klopt, nog geen reactie gehad. Misschien toch maar even verder kijken... wil namelijk wel één met een zuignap + oplader en dat mag niet teveel kosten.. O-)

maar in ieder geval bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Vliegtuig02 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:41:
[...]
Oké, hmm heb er ook nog een mailtje naar ze gestuurd, of ze konden verifiëren of die review van jouw klopt, nog geen reactie gehad. Misschien toch maar even verder kijken... wil namelijk wel één met een zuignap + oplader en dat mag niet teveel kosten.. O-)
Ik had die van mij bij TelecomTelecom gekocht, en heb ze gevraagd om te kijken of ik wellicht een verkeerd houdertje bijgeleverd had gekregen. Zij hebben toen gekeken naar hetgeen ze op voorraad hadden, maar die waren allemaal hetzelfde. Foutje fabrikant dus.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

wvexeltweakers schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:10:
[...]

Ik had die van mij bij TelecomTelecom gekocht, en heb ze gevraagd om te kijken of ik wellicht een verkeerd houdertje bijgeleverd had gekregen. Zij hebben toen gekeken naar hetgeen ze op voorraad hadden, maar die waren allemaal hetzelfde. Foutje fabrikant dus.
Oké, moet zeggen dat ik de plaatjes, die Coolblue/PDAShop hebben, dat het er niet lekker uitziet :X Net wat jij zegt, er zit teveel speling. Bij Bol is overigens de officiale van Samsung voor €36,99 niet veel meer dan die van Haicom, zal nog even nadenken wat ik ga doen, want op de reactie van pdashop:
Deze houder is zonder problemen te gebruiken in combinatie met de Samsung Galaxy 2.
Beetje een "snel" antwoord.

Maar bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:41:
[...]

Daar zou ik geen geld op durven inzetten. Dit zijn producten/onderdelen waar fabrikanten goud aan verdienen, ook de A-merken. Je ziet hetzelfde bij notebooks/netbooks, waarvan de capaciteit altijd net wat te weinig is. Daarvan zijn vaak goede alternatieven te koop, voor een schappelijker prijs dan van het merk zelf.
Dus onmogelijk is het zeker niet.
Kijk dat er op de laptop markt alternatieven zijn die hetzelfde product voor een lagere prijs aanbieden en daarbij concessies doen bij de kwaliteit, dat wil niks zeggen.

We hebben het hier over een telefoon accu die:
1. meer capaciteit heeft,
2. niks toevoegt qua omvang en
3. niks toevoegt qua gewicht.

Als dat mogelijk zou zijn, denk je niet dat Samsung dat zelf al zou doen? Of (afgaande op jou logica) een A merk (Varta, Duracell, GP) dat aan zou bieden en dat je dat geregeld hier voorbij zou zien komen?

Wat ik probeer te zeggen is: "If it's too good to be true, it ussualy is" en dat geldt vooral voor eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:18:
[...]
Wat ik probeer te zeggen is: "If it's too good to be true, it ussualy is" en dat geldt vooral voor eBay.
Ja, dat was al duidelijk dat je dat bedoelde.
Ik heb echter voor mijn netbook een accu gekocht, die de fabrikant van het netbook (MSI) niet kon leveren, en ook nog eens voor een prijs waarvoor ik bij MSI een accu kreeg met de helft van die capaciteit.

Dat het ''usually" (en dus niet ussualy) to good to be true is, wil zeggen dat het wel kan.
En er bij voorbaat vanuit gaan dat je genept wordt, is een houding die ik me niet aan wens te meten.
Het is immers nog steeds zo, dat als je iets aanbiedt, je daarvoor ook nog verantwoordelijk blijft. En dat geldt dus net zo goed op eBay.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Thenotorious schreef op zondag 24 juli 2011 @ 01:25:
[...]

Maar zit hij wel overal er goed strak omheen en beschermt ie volgens jou voldoende?
Ja, wel klein beetje speling bij de volume en power buttons maar dat stoort, zeker na een tijd, niet
Zeker, en sowieso meer dan Thin Air

En ik zou uiteraard voor White gaan want het staat echt slick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Kun je deze
http://www.pdashop.nl/pro...tmicro-usb-naar-hdmi.html
eigenlijk voor HTC, ook voor de S2 gebruiken ? Daar zit immers ook een MHL op.

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:18:
[...]

Kijk dat er op de laptop markt alternatieven zijn die hetzelfde product voor een lagere prijs aanbieden en daarbij concessies doen bij de kwaliteit, dat wil niks zeggen.

We hebben het hier over een telefoon accu die:
1. meer capaciteit heeft,
2. niks toevoegt qua omvang en
3. niks toevoegt qua gewicht.

Als dat mogelijk zou zijn, denk je niet dat Samsung dat zelf al zou doen? Of (afgaande op jou logica) een A merk (Varta, Duracell, GP) dat aan zou bieden en dat je dat geregeld hier voorbij zou zien komen?

Niet dikker en niet zwaarder en wel meer capaciteit bestaat niet. Maar deze
http://www.dealextreme.co...e-for-samsung-i9100-82205
is er wel. Ik heb m besteld, en als ie die capaciteit niet haalt (kan zomaar met die neppers) heb ik elk geval twee reserve batterijen.

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

skatebiker schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:07:
[...]
...en als ie die capaciteit niet haalt (kan zomaar met die neppers) heb ik elk geval twee reserve batterijen.
hoe bedoel-u: twee?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Daywalk3r schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:12:
Ja ik twijfel tussen die Muvit en die Ultra Oleophobic.
Maar ik weet niet of ik dit zelf goed kan plakken.

Ik heb nu een Samsung Jet en daar had ik toen 5 van die goedkope protectors voor van dealextreme en ik heb er toen 5 verkeerd geplakt. Toen maar naar The phone house geweest. Die gast plakte er toen ook 1 (geen idee welk merk) helemaal verkeerd op maar hij zei dat het wegtrok. Dus ik zei 'm van nee dat is niet zo maar ik kom volgende week wel terug als het nog niet goed is. En dat was dus niet zo dus de week erna was er iemand anders en die pakte me er zo 1 in x een goeie op.
Is zo'n ultra Oleophobic makkelijk zelf te plakken? Heb geen zin namelijk om 'm scheef te plakken en dan dat ik dus voor niets geld weggooi. Waar kan ik dit anders laten doen in Overijssel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KangaroeHenkie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06 04:31
Ik ben op zoek naar een leren pouch zoals deze PolarBear©

Afbeeldingslocatie: http://static.telecomparts.nl/Global/Files/ProductPhotos/MaxContent/6916696.jpg

Alleen dan zonder de openingen aan de bovenkant. :+

Zit al de hele ochtend te zoeken, maar kan niet echt iets vinden. Iemand nog suggesties ?
Ik wil absoluut géén hoesje met zo'n 'uittrekkoord'. Die veroorzaken namelijk mooie strepen na verloop van tijd.

[ Voor 16% gewijzigd door KangaroeHenkie op 26-07-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
KangaroeHenkie schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:50:
Die veroorzaken namelijk mooie strepen na verloop van tijd.
Hey, zolang ze mooi zijn... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KangaroeHenkie
businka19 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:23:
[...]

Hey, zolang ze mooi zijn... :P
Hoe mooi strepen ook zijn, ik ben ze liever kwijt dan rijk :+

EDIT : Heb inmiddels wat gevonden. Voor de geïnteresseerden, deze :

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilesupplies.nl/images/EF-C1A2P.jpg

Volgens Google is 'ie van leer. Lijkt mij meer neopreen o.i.d. We zullen zien.
Er staat dat het orgineel Samsung is, dus de kwaliteit lijkt me in orde.

Besteld bij mobilesupplies.nl

[ Voor 43% gewijzigd door KangaroeHenkie op 26-07-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:11
die strepen krijg je altijd bij zulke soort cases (pouches). Er hoeft maar 1 zandkorreltje in de case te zitten ...
KangaroeHenkie schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:50:
Ik ben op zoek naar een leren pouch zoals deze PolarBear©

[afbeelding]

Alleen dan zonder de openingen aan de bovenkant. :+

Zit al de hele ochtend te zoeken, maar kan niet echt iets vinden. Iemand nog suggesties ?
Ik wil absoluut géén hoesje met zo'n 'uittrekkoord'. Die veroorzaken namelijk mooie strepen na verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KangaroeHenkie
danda schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:21:
die strepen krijg je altijd bij zulke soort cases (pouches). Er hoeft maar 1 zandkorreltje in de case te zitten ...
Ik doelde met name op strepen van dat koord ;-)
M'n HTC HD2 heeft 1.5 jaar in een pouch overleefd zonder 1 krasje, dus dat moet met deze ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Sinds vandaag ook de trotse eigenaar van een galaxy S II. Ik zit nu te kijken naar een bescherm flipcover, en heb de volgende link gezien welke mijn wel aansprak. Kan iemand mij vertellen of deze ook gewoon bij een phone house(/etc.) te verkijgen is?

http://www.accessoiresvoo...sung-Galaxy-S2-I9100.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Ramasha schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:13:
Sinds vandaag ook de trotse eigenaar van een galaxy S II. Ik zit nu te kijken naar een bescherm flipcover.....
Ach, doe eens gek, en verwen je S2 met een echte flipcover (die van boven scharniert).

Wat mij betreft de Ferrari onder de flipcovers. Had ze voor mijn pda's en iPhone's ook al, en nooit spijt van gehad. Heeft me wat schade voorkomen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
tinus73 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:18:
Ik heb onlangs deze aangeschaft en net binnengekregen: Solar Powered Rechargeable 2600mAh Portable Power Pack with Charging Adapters + Flashlight
Opzich positief, hij laadt de SGS2 op. Ik moet alleen controleren hoeveel energie hij kan overdragen, maar daarvoor moet eerst de batterij zijn opgeladen ;-)
De resultaten zijn enigsinds bedroevend, puur vanuit de accu (2600mAh) laadt hij de SGS2 niet echt op, maar is het accu verbruik 'nul'. Ik ga hem binnenkort eens openmaken om te zien of er echt 2600mAh inzit (als ik dat kan zien). Maar eerst eens een dag in de zon laten liggen; eens kijken of ik wel wat heb aan het zonnepanneel.

Daarnaast heb ik onlangs deze car-holder en deze sportband gekocht. Werkt prima. En dat voor slechts (circa) 2x 5 euro, ik snap ook niet dat mensen dit soort dingen in NL/EU-shops kopen. Rechtstreeks in China is gewoon goedkoper en geleverd in 8 dagen!

[ Voor 20% gewijzigd door tinus73 op 27-07-2011 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:40
Ik heb mijn mhl kabel van expansys al een tijdje thuis liggen, is er nog behoefte aan een film? Zoja dan hoor ik ook graag wat mensen willen zien.

Ik heb er trouwens nog 1 over dus als mensen niet willen wachten op Expansys kunnen ze mij een DM sturen en de eerste mag hem voor dezelfde prijs overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:56
SuperKneus schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:05:
Ik heb mijn mhl kabel van expansys al een tijdje thuis liggen, is er nog behoefte aan een film? Zoja dan hoor ik ook graag wat mensen willen zien.

Ik heb er trouwens nog 1 over dus als mensen niet willen wachten op Expansys kunnen ze mij een DM sturen en de eerste mag hem voor dezelfde prijs overnemen.
De nieuwste transformers aub

Auf wiederschnitzel, goededagschotel en ajudas (om een beetje in de trend van je sig te blijven).

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
SuperKneus schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:05:

Is dit een soortgelijk product? Volgens mij voldoet dit ook...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
MetalManic schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:20:
[...]

Is dit een soortgelijk product? Volgens mij voldoet dit ook...
Link vergeten?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:40
Golf2vr6 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:13:
[...]

De nieuwste transformers aub

Auf wiederschnitzel, goededagschotel en ajudas (om een beetje in de trend van je sig te blijven).
Hahah ik bedoel natuurlijk een filmpje over het gebruik van de kabel (al weet ik dat er al een hele goede op youtube staat)
Dit gaat niet werken, je moet namelijk ook nog je oplader aansluiten. Dit is nodig omdat er nog (bijna)geen mhl tv's zijn. De tv kan je telefoon dus niet van power voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
SuperKneus schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:27:
Dit gaat niet werken, je moet namelijk ook nog je oplader aansluiten. Dit is nodig omdat er nog (bijna)geen mhl tv's zijn. De tv kan je telefoon dus niet van power voorzien.
Plus ik geloof niet dat micro-hdmi hetzelfde is als micro-usb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Had jij die Zenis dock via ebay besteld, Brad Pitt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Nivk schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:07:
Brad heeft een ban* aan z'n broek...als hij het lief vraagt kan hij er volgende week een antwoord op geven ;)
*(sommige mensen hebben een hele stevige eigen mening en een directe manier van spreken, dat mag hier niet altijd)

/edit: nog een optie pm hem even op XDA http://forum.xda-developers.com/member.php?u=1867148

[ Voor 23% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-07-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Nivk schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:07:
Als ik mag reageren: heb dezelfde Zenis dock ook en heb hem inderdaad bij eBay besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
Sansar schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:48:
[...]
Als ik mag reageren: heb dezelfde Zenis dock ook en heb hem inderdaad bij eBay besteld.
Als ik dat ook mag. Ik was 11 euro kwijt incl verzend. Heerlijk dat ebay _/-\o_

@Sansar, Brad of iemand anders: kan je met dit dock ook nog de MHL adapter naar hdmi gebruiken?

[ Voor 14% gewijzigd door tinus73 op 28-07-2011 08:39 . Reden: typo+vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
WTF!? Heb volgens mij 21 euro betaald! Kon hem eigenlijk alleen maar bij 1 verkoper vinden.

Naja, laat ook maar, ben tevreden en daar gaat het om.

Wat de MHL adapter betreft, mag ik de jouwe lenen dan kan ik het testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
Er liep een veiling, hopelijk heb ik gewoon mazzel en kan ik mijn 2 stuks in goede orde ontvangen (prijs wel per st. hoor ;) ) en functioneren ze gewoon: geen chineze namaak van een chinees koreaans product :o
MHL moet ik nog aanschaffen, daar lopen ook diverse veilingen voor (maar onthoudt de prijs bij expansys e.a.!)

[ Voor 3% gewijzigd door tinus73 op 28-07-2011 10:43 . Reden: geen china maar korea ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Reintjens
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2021
Hoe kan ik mijn Samsung Galaxy S 2 het beste beschermen?
- Screenprotector
- Hoesje (Case)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Erik Reintjens schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:45:
Hoe kan ik mijn Smasung Galaxy S 2 het beste beschermen?
- Screenprotector
- Hoesje (Case)
Ik zie dat jij je vraag zelf heb beantwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met: designskins?
http://designskins.nl/

Aangezien ik wel kick op exclusieve spul is dit wel de ideale uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 21:57:

Geen ervaring, maar dat ziet er wel top uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Ik heb iets dergelijks op mijn iPad, en dat is geweldig! Ik gebruik daarvan alleen de achterzijde, zodat die vrij van beschadigingen blijft. Ik heb nog geen ervaring met hoe het eraf gaat, dus dat is maar afwachten....

Noot: als je ook een hoesje gebruikt voor je S2, is het wellicht lastiger om je S2 uit dat hoesje te halen!
De kans bestaat dat deze stickers nogal stroef glijden.

[ Voor 17% gewijzigd door wvexeltweakers op 28-07-2011 22:59 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenergy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02-2023
is er een dock met MHL functionaliteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 17:33
tinus73 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 08:35:
[...]

Als ik dat ook mag. Ik was 11 euro kwijt incl verzend. Heerlijk dat ebay _/-\o_

@Sansar, Brad of iemand anders: kan je met dit dock ook nog de MHL adapter naar hdmi gebruiken?
Krijg je daar ook een usb kabel + charger bij?
Ik zat gisteren er ook even naar te kijken namelijk, maar bij die goedkope aanbieders stond er volgens mij bijna altijd bij no cables included o.i.d.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23
darkenergy schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:37:
is er een dock met MHL functionaliteit ?
Kijk eens een paar posts omhoog? Daar wordt dat ook gevraagd.

Antwoord: er zijn personen met een MHL kabel en personen met een dock. De combinatie heeft volgens mij nog niemand, maar één tweaker heeft al aangeboden om een MHL kabel met zijn dock te proberen. Zolang het niet specifiek bij de productomschrijving van de dock staat of getest is, zou ik er van uit gaan dat het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 13-10 16:56
Net ook een Brodit draaibare houder actief met laadkabel besteld. Toch handig voor de navigatie en muziek onderweg. :)

Nu nog op zoek naar een goed hoesje of screenprotector..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het echt zo dat het hoesje van Valenta afgeeft en dat de magnetische afsluiting niet goed is voor de S2? Ik zag dat een paar keer voorbij komen, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
Red Baron schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:09:
[...]

Ik zat gisteren er ook even naar te kijken namelijk, maar bij die goedkope aanbieders stond er volgens mij bijna altijd bij no cables included o.i.d.
Nee, in de doos zit alleen de dock en het rubberen passtukje, maar het is een mooie doos waar aandacht aan is besteed. Je kunt de originele lader er op aansluiten of de micro USB kabel en dan kun je laden en syncen met je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 21:57:
Ik heb er een besteld:

Afbeeldingslocatie: http://www.vanexel.com/images/s2decal.jpg

Dit is een van de vele standaardafbeeldingen die je kunt kiezen. Maar je kunt ook je eigen ontwerp maken, dus ook met eigen foto's!

Tip: mocht je voor 1 van de standaardafbeeldingen willen kiezen, kun je hem beter via eBay bestellen, dat scheelt dan € 2,95 verzendkosten! Als je zoekt op ''handy i9100 sticker'' kom je vanzelf bij de decals van Design Skins.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn nu echt goede hoesjes? Dan doel ik meer op die pull-hoesjes. De ene zegt dat de Valenta pocket 17 goed is, maar de ander zegt dat die strepen geeft en te klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik sinds kort, na een hoesje en een case te hebben uitgeprobeerd, een flip case.
Het is eigenlijk een combinatie van beide. Je krijgt er een screen protector en doekje bij. 20 euro bij the Phonehouse.

http://www.smartphoneshop...-samsung-galaxy-s-ii.html

En ik ga zeker weten deze kopen:

http://www.samsung.com/us...ccessories/BHS3000NBACSTA (Product site)
http://www.mobile-review....w/samsung-hs3000-en.shtml (Review)

De HS3000. Een Samsung bluetooth stereo headset. Mijn vorige telefoon was de Sony Ericsson Aino waarbij er één standaard bijgeleverd zat. Als je die eenmaal gebruikt hebt, wil je echt nooit meer terug naar muziek luisteren met draad! Beetje gekeken enzo, kost overal rond de 50 euro.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 13:29

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Na twee missers heb ik mijn screen protector gevonden, SGP oleophobic het is amper te zien en vinger vet blijft nauwelijks achter, schoon maken daarvan gaat ook stukken sneller.

Even iets anders, volgens mij heb ik het hier op GoT nog niet gezien maar SGP Steinheil heeft ook een glas protector, ik heb een YouTube filmpje gezien waarbij ze met een hamer op los gaan zonder Galaxy achter natuurlijk maar het ziet er goed uit. Oppervlak zou zelfde zijn als een oleophobic screen protector.

SGP Samsung Galaxy S2 Screen Protector Glas Series op Amazon

Stress test op YouTube

Plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/glassblack-2.jpg

Werkt ook met andere SGP Cases:

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/glasspink.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Tering da's goed spul.
Heb nu bij The phone house een muvit screenprotector erop laten zetten. Vind 'm niet heel mooi sluiten maar hij voelt wel goed. Weet niet of het daadwerkelijk een muvit is want ze haalden 'm uit een lade en deden hem erop maar dat zal wel.

Eromheen zit een movi pouch. Ook een fijn ding met een mooi design

[ Voor 11% gewijzigd door Daywalk3r op 31-07-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Laatst online: 21:34
Reptile-X schreef op zondag 31 juli 2011 @ 16:27:
Na twee missers heb ik mijn screen protector gevonden, SGP oleophobic het is amper te zien en vinger vet blijft nauwelijks achter, schoon maken daarvan gaat ook stukken sneller.

Even iets anders, volgens mij heb ik het hier op GoT nog niet gezien maar SGP Steinheil heeft ook een glas protector, ik heb een YouTube filmpje gezien waarbij ze met een hamer op los gaan zonder Galaxy achter natuurlijk maar het ziet er goed uit. Oppervlak zou zelfde zijn als een oleophobic screen protector.

SGP Samsung Galaxy S2 Screen Protector Glas Series op Amazon

Stress test op YouTube

Plaatjes:

[afbeelding]

Werkt ook met andere SGP Cases:

[afbeelding]
Vraag me af of je deze glasplaat "luchtbel vrij" erop krijgt. Met folie kan je nog de aanwezige bellen 'weg drukken' maar met deze zal dat denk ik niet gaan. Ben heel benieuwd of daar al iemand ervaring mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Ik wil de zijkant vooraan (kleine randjes) van mijn S2 beschermen .. aangezien er al krassen op zijn en ik vrees dat daar nog schade aan zal komen.

Ik heb mijn oog laten vallen op de SGP Ultra Capsule:
Tweaker: http://foto.pfeffernuss.c...ges/image/imagepage6.html
Youtube: YouTube: ‪SGP Ultra Capsule for Samsung Galaxy S II‬‏ - YouTube
SGP: http://www.sgpstore.com/c...ultra-capsule-series.html

Wat is een interessante plaats om deze online te bestellen? Ik heb al enkele online verkooppunten gevonden, maar door het aanbod zie ik het bos door de bomen niet meer. Een snelle, veilige bestelling en levering zijn belangrijker dan de allerlaagste prijs.

En dan ook voor de zekerheid. Kan iemand bevestigen?
SGP Ultra Capsule heeft een 'siliconen' flexibele case
SGP Linear Pure heeft een harde case (in verschillen stukken)
SGP Ultra Pure beschermt boven- en onderkant niet
SGP Neo Hybrid heeft een siliconen case, maar met harde achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-10 13:41

WTM

Ik zie meerdere mensen praten over een autolader maar nog niemand die geroepen heeft dat ze echt tevreden zijn en dat die ook tijdens navigeren voldoende 'stroom' geeft zodat de accu ook bijgeladen raakt ? Moet ik dan zoiets hebben :

http://cgi.ebay.nl/Micro-...rs_SM&hash=item27b9bbee91

Deze is 2.1A. Kan je ook 'teveel' hebben aan "A" ? of is dat geen probleem?

Moet daarnaast nog een leuk hoesje kopen. Voor mijn S1 heb ik zo'n rubberen/siliconen hoesje dat was goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
WTM schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 04:17:
Ik zie meerdere mensen praten over een autolader maar nog niemand die geroepen heeft dat ze echt tevreden zijn en dat die ook tijdens navigeren voldoende 'stroom' geeft zodat de accu ook bijgeladen raakt ? Moet ik dan zoiets hebben :

http://cgi.ebay.nl/Micro-...rs_SM&hash=item27b9bbee91

Deze is 2.1A. Kan je ook 'teveel' hebben aan "A" ? of is dat geen probleem?

Moet daarnaast nog een leuk hoesje kopen. Voor mijn S1 heb ik zo'n rubberen/siliconen hoesje dat was goed.
volgens mij is teveel geen probleem. Ik heb zelf ook zoiets maar dan met 2x usb uitgang, dan kan je twee apparaten tegelijk opladen. Alleen geen idee wat de uitgaande spanning/stroom is. Tijdens navigeren met Waze laadt hij in ieder geval gewoon bij. Ik weet niet of dat met andere programma's hetzelfde is. Ik zal het de komende tijd eens testen ((Google navigatie, Sygic of Navigon beschikbaar hier).

edit: hier staat dat een te hoge laadstroom kan zorgen voor mindere prestaties van een NiCd batterij/accu. De SGSII heeft een Li-ion batterij; ik weet niet of het daarvoor ook geldt.
De uitgaande spanning van de meegeleverde lader is in ieder geval 5V, de laadstroom 700 mA

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 03-08-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

gwystyl schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:01:
[...]

volgens mij is teveel geen probleem. Ik heb zelf ook zoiets maar dan met 2x usb uitgang, dan kan je twee apparaten tegelijk opladen. Alleen geen idee wat de uitgaande spanning/stroom is. Tijdens navigeren met Waze laadt hij in ieder geval gewoon bij. Ik weet niet of dat met andere programma's hetzelfde is. Ik zal het de komende tijd eens testen ((Google navigatie, Sygic of Navigon beschikbaar hier).

edit: hier staat dat een te hoge laadstroom kan zorgen voor mindere prestaties van een NiCd batterij/accu. De SGSII heeft een Li-ion batterij; ik weet niet of het daarvoor ook geldt.
De uitgaande spanning van de meegeleverde lader is in ieder geval 5V, de laadstroom 700 mA
In een gebruiksaanwijzing van een batterijlader document (http://www.google.nl/url?...n-IYmid--XxgUN_xg&cad=rja)

las ik:

"Het overladen resp. een te hoge laadstroom kan bij accumulatorcellen leiden tot warmteontwikkeling, een
drukverhoging veroorzaken en leiden tot de vernietiging resp. in het ongunstigste geval tot het exploderen van de cel
(vooral lithium-ion-cellen!). Vermijd daarom de instelling van een verkeerd aantal cellen of van een te hoge laadstroom."

M.a.w. word je batterij warm bij laad proces? Is niet erg goed? Maar had met de lader in het stopconontact ook dat batterij warm werd...

/andere vraag:

Wie weet waar ik een origneel achterklepje kan kopen, zodat ik van het t-mobile logo af ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
Red Baron schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:09:
[...]

Nee, maar heb ik ook niet nodig, daarvoor gebruik je gewoon de bestaande snoertjes. Mijn setje was binnen 8 kal.dagen geleverd :)
Moet wel zeggen dat ik niet helemaal te vreden ben over de constructie (maar vermoed dat dat bij andere docks net zo is). Zo'n usb connector is niet van 'smijt hem maar in het dock en het zit goed'. Wellicht is dat handig als je er van die rubbers of plakkertjes (vergelijk die oude Opel auto met stickers van elk vakantie land >:) ) op je toestel plakt wel handig, imho verkrachting van het ontwerp en techniek.
Maar goed, de sgs2 staat nu chique op de kast en laadt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
WTM schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:23:
[...]

M.a.w. word je batterij warm bij laad proces? Is niet erg goed? Maar had met de lader in het stopconontact ook dat batterij warm werd...

/andere vraag:

Wie weet waar ik een origneel achterklepje kan kopen, zodat ik van het t-mobile logo af ben?
Ja de batterij wordt inderdaad warm, en dat is niet zo heel goed (lees kortere levensduur als hij lang warm is). Ik kan alleen nergens vinden hoe warm deze specifieke batterij mag worden. Ik neem aan dat een batterij- of laderfabrikant dat soort dingen er (ook) inzet om in het geval dat het mis gaat te kunnen zeggen "ja maar dat stond toch in de handleiding, wij zijn niet verantwoordelijk". Het is dus lastig in te schatten of het nou echt kwaad kan en zo ja hoeveel.

Voor een achterklepje kan je kijken op eBay. Ik vind € 15 alleen nogal veel om een logootje te verwijderen. Als je een cover wil gebruiken ben je voor dezelfde prijs klaar en zie je hem ook niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Ik heb 't originele partnumber gevonden van het achterklepje. Ze noemen het een accudeksel :-). Het nummer is: GH98-19595A

Te koop op diverse Nederlandse sites. Ik ga overigens dat niet zelf betalen, dat doet T-mobile maar. Anders stuur ik het hele toestel terug en sturen ze me maar een unbranded versie. Heb ik specifiek naar gevraagd en zouden ze me leveren.

Ga ook een hoesje kopen inderdaad, 't is een principe kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Tmobile fail. Ze willen het hele toestel gaan omruilen en een nieuwe sturen. Alleen weet hij niet zeker dat er dan wel een unbranded versie komt. Maar dat moeten we dan mogelijk een aantal maal proberen.

Alleen voor 't klepje. Software flashen we er wel af, die T-mobile meuk. Ik ga 't zelf wel kopen maar is toch niet zoals 't hoort, zeker niet als ik dat bij bestellen aangegeven heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
WTM schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:48:
Ik heb 't originele partnumber gevonden van het achterklepje. Ze noemen het een accudeksel :-). Het nummer is: GH98-19595A

Te koop op diverse Nederlandse sites. Ik ga overigens dat niet zelf betalen, dat doet T-mobile maar. Anders stuur ik het hele toestel terug en sturen ze me maar een unbranded versie. Heb ik specifiek naar gevraagd en zouden ze me leveren.

Ga ook een hoesje kopen inderdaad, 't is een principe kwestie.
Ah, ik had gezocht op battery cover, dat werkt ook. Het typenummer maakt het zoeken wel makkelijker in ieder geval.

Raar dat T-mobile een unbranded versie kan / wil leveren (voor dezelfde prijs?). Ik zou mijn medewerkers niet met dat soort dingen laten puzzelen als het niet nodig is. De klant krijgt wat er beschikbaar is. Klinkt dus erg aardig van T-mob dat ze die moeite wel willen doen.

offtopic:
psst: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Mwah ik vind het eigenlijk kapitaal vernietiging en belachelijk. Ze kunnen me ook de kosten van zo'n klepje vergoeden in de volgende factuur van T-mobile of me zo'n klepje sturen etc. Kijk als ik er niet om gevraagd had, in het begin, dan moet ik niet zeuren. Maar ik heb er expliciet om gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Daggie schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 08:17:

Wat is een interessante plaats om deze online te bestellen? Ik heb al enkele online verkooppunten gevonden, maar door het aanbod zie ik het bos door de bomen niet meer. Een snelle, veilige bestelling en levering zijn belangrijker dan de allerlaagste prijs.
Ik heb de mijne bij Exportprive besteld, binnen 1 week was die bezorgd. Deze case is absoluut aan te raden. Vooral in het wit.
Daggie schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 08:17:
En dan ook voor de zekerheid. Kan iemand bevestigen?
SGP Ultra Capsule heeft een 'siliconen' flexibele case
Dat kan ik bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Bedankt voor de feedback. Vanavond bestellen :)
Ik denk wel dat ik voor zwart ga ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 21:52
Afgelopen maandag de Zenus Air Jacket Carbon White binnen gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://oi55.tinypic.com/2uyopwj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi55.tinypic.com/111oxu9.jpg

Bevindingen tot nu toe:

* Sluit mooi aan, perfect pasvorm
* Rechterbovenhoek mist, waarschijnlijk krijg je em anders niet om te telefoon heen, echt geen enkele vorm van speling
* Volume en on/off minder goed bereikbaar
* Het carbon spul is niet meer dan een sticker aan de achterkant, dacht namelijk dat het achterstuk van carbon was
* Telefoon wordt zo'n 1,5 a 2 mm dikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helox-in-a-box schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:45:
* Rechterbovenhoek mist, waarschijnlijk krijg je em anders niet om te telefoon heen
Die is wel grappig :) Is dus ook een cover gemaakt voor de Koreaanse (iets dikkere) S2. Op die plek zit er een antenne bij die toestellen. Bijzonder jammer dat ze geen versies maken voor "de rest" van de wereld.

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 03-08-2011 17:30 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenergy
  • Laatst online: 26-02-2023
check dit een dock met MHL
http://www.bizlinktech.com/products.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Eén keer doorklikken: http://www.bizlinktech.com/MHL.html
Samples available in Q3 2011.
:'(

Wel mooi dat ze er blijkbaar wel aan zitten te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Apart, ik kreeg gisteren een paar 2m usb -> micro usb kabels binnen die ik op Ebay had besteld van een engelse seller.
Alleen laad m'n telefoon nauwelijks op met die kabels.
Na een uur is er nauwelijks een procent of 2 bij gekomen dus dat schiet totaal niet op.
Via de orginele samsun kabel doet ie het wel prima, maar ik heb ook graag een extra oplaad mogelijkheid op m'n werk.

Is dit gewoon domme pech of moet je nog op iets speciaals letten bij het zoeken naar een paar andere kabels?
De kabels werken verder wel voor data transfer etc, maar ik wil ze voornamelijk gebruiken voor m'n telefoon bij te laden.

Heeft iemand hier ervaring met wel goed werkende kabels die wat langer zijn dan die standaard kabels van 1m?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Laatst online: 19-09 19:21
ik gebruik mn oude nokia usb-> micro usb kabels. zijn 1.2 m en doen er volgens BatteryMonitorWidget gemiddeld 5h32 over om te laden van 0-100%. bijna 2 keer zo lang dus dan AC, waar 3h39 wordt aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
lazwa schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:22:
ik gebruik mn oude nokia usb-> micro usb kabels. zijn 1.2 m en doen er volgens BatteryMonitorWidget gemiddeld 5h32 over om te laden van 0-100%. bijna 2 keer zo lang dus dan AC, waar 3h39 wordt aangegeven.
Staat daar ook een laadstroom bij aangegeven? Ik vraag me namelijk af of een andere usb-kabel invloed kan hebben op de laadtijd. De output van een socket kan ik inkomen (USB in computer, 12V-aansluiting in auto of wall socket met stekker), maar dramatisch energieverlies door een kabel van ongeveer een meter lijkt me weinig invloed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik zal die widget ook eens gebruiken.
Maar verder is het natuurlijk redelijke onzin dat een wat langere kabel echt maar een fractie van het laadvermogen heeft van die standaard korte samsung kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
Red Baron schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:56:
Maar verder is het natuurlijk redelijke onzin dat een wat langere kabel echt maar een fractie van het laadvermogen heeft van die standaard korte samsung kabel.
Dit hoeft geen onzin te zijn hoor. Wanneer de elektrische weerstand van de kabel te groot is, blijft er te weinig spanning over om de batterij goed op te laden. Als de kabel bijvoorbeeld een weerstand van 1 ohm heeft (wel veel voor een kabel, maar niet onmogelijk), dan heb je al 1V spanningsval over de kabel bij 1 ampere laadstroom. Die 1V is natuurlijk behoorlijk veel op de 5V en kan het verschil maken tussen wel of niet laden.

Dan wordt er dus alleen geladen bij een veel lagere stroom. Het is dus niet zo dat 'de kabel al het vermogen opslurpt' of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Maar verder is het natuurlijk redelijke onzin dat een wat langere kabel echt maar een fractie van het laadvermogen heeft van die standaard korte samsung usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Ik heb mijn DesignSkin binnen en op de S2 geplakt. De achterkant ging vrij simpel, de voorkant was een stuk lastiger. Ik ben er zeer tevreden over, geeft de S2 een wat persoonlijker aanzicht.

De vinylskins voelen degelijk aan, en zijn niet echt stroef. Hier was ik wel bang voor, dat zou het lastiger maken om de S2 uit de hoes te halen. Maar dat is dus niet het geval. In eerste instantie was het niet mijn bedoeling om de voorkant sticker ook te gaan gebruiken, maar vind het best wel aardig (=persoonlijk).
Ik had er eerst de uitsparingen voor de menu- en terugtoets op laten zitten, en het grappige is dat die wel gewoon reageren als je dan over het vinyl wrijft op die ''toetsen''.

Afbeeldingslocatie: http://www.vanexel.com/images/s2vinyl.jpg

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
gwystyl schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:28:
[...]

Staat daar ook een laadstroom bij aangegeven? Ik vraag me namelijk af of een andere usb-kabel invloed kan hebben op de laadtijd. De output van een socket kan ik inkomen (USB in computer, 12V-aansluiting in auto of wall socket met stekker), maar dramatisch energieverlies door een kabel van ongeveer een meter lijkt me weinig invloed hebben.
nee, helaas. daar was ik idd ook benieuwd naar. misschien iemand anders die dat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ook maar eens gezocht naar zo'n MHL adapter, i.c.m. een nfs-mount van mijn linux-servertje thuis kan ik zo het makkelijkst films afspelen op de tv. Als het wifi-netwerk dat trekt, tenminste, het lijkt erop dat beide wifi-routers die ik gebruik moeite hebben met de samsung :(

Anyway, de goedkoopste vond ik bij gsmpunt.nl, voor 24,95 inclusief verzenden(!), en hij was nog op voorraad ook. Weer wat goedkoper, en sneller, dan expansys.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 01-10 13:45
Grappig, ik heb deze desktop sync dock gekocht. http://cgi.ebay.com/ws/eB...geName=ADME:X:RTQ:US:1123

Afbeeldingslocatie: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=270770311387

Had em binnen 10 dagen in huis. Per abuis heeft de leverancier 4 stuks verzonden >:). Heb em een mail gestuurd en mocht de andere 3 houden.

De dock is prima, de prijs ook, vooral gezien de gunstige koers van de euro/dollar. Incl. verzending 8,58 euro.

Let wel op dat je aan stekker niet veel hebt

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
dirkjesdirk schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 14:06:
Let wel op dat je aan stekker niet veel hebt
Misschien met US to EU plug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 07:06

WhySoSerious

Be the change.

Heb sinds gisteren een hoesje in gebruik, aangeschaft bij de lokale KPN-winkel. Hoesje heet/is van Valenta en bevalt erg goed. stevig leer, zachte voering en pull cord. Ook erg dun. Heeft me 15 euro gekost en tot nu toe tevreden over. Indien gewenst kan ik later op.de dag wat foto's plaatsen.

Gr Sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhySoSerious schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:15:
Heb sinds gisteren een hoesje in gebruik, aangeschaft bij de lokale KPN-winkel. Hoesje heet/is van Valenta en bevalt erg goed. stevig leer, zachte voering en pull cord. Ook erg dun. Heeft me 15 euro gekost en tot nu toe tevreden over. Indien gewenst kan ik later op.de dag wat foto's plaatsen.
Die is in dit topic reeds veeeeel besproken :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 01-10 13:45
Ja, dat zal wel passen. Maar een stekker is eigenlijk niet nodig; de USB laadstroom is voldoende.

Ik zal de andere docks wel verkopen. 4 is een beetje overdreven. :P

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 07:06

WhySoSerious

Be the change.

Brad Pitt schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:36:
[...]

Die is in dit topic reeds veeeeel besproken :)
Ok, had vanochtend geen pc bij de hand dus even snel op telefoon getypt. Dan zal ik er maar van af zien ;) Vragen zijn altijd welkom natuurlijk!
dirkjesdirk schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:54:
[...]

Ja, dat zal wel passen. Maar een stekker is eigenlijk niet nodig; de USB laadstroom is voldoende.

Ik zal de andere docks wel verkopen. 4 is een beetje overdreven. :P
Als ze voor opladen geschikt zijn + verbinden aan de pc middels usb-kabel wil ik er twee kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10 02:30
Heeft iemand ervaring met de screenprotector van Mobiparts die vandaag te koop is bij Koopjessite?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:15:

Gr Sjoerd
Zou de Valenta Leather Pocket 17 dan wel zijn :)
Heb hem zelf ook alleen voor €21 gekocht bij Coolblue, nog zeer tevreden over! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Ik vroeg mij af wat nou precies het verschil is tussen onderstaande Brodit houders?
http://www.broditcenter.n...laxy-s-2-i9100-molex.html
http://www.broditcenter.n...y-s-2-i9100-sig-plug.html
Zijn toch beiden actieve houders?

Voor- en nadelen van een actieve houder ten opzichte van een passieve?
Voordeel lijkt mij dat het dus een geheel is van houder en lader...

Of kan ik beter zo iets als hieronder kopen?
Dan heb ik alleen wel nog een autolader nodig...

Heb namelijk het liefst een houder die je niet met behulp van een zuignap systeem moet bevestigen.

[ Voor 131% gewijzigd door Cooperator op 10-08-2011 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Cooperator schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:17:
Ik vroeg mij af wat nou precies het verschil is tussen onderstaande Brodit houders?
http://www.broditcenter.n...laxy-s-2-i9100-molex.html
http://www.broditcenter.n...y-s-2-i9100-sig-plug.html
Zijn toch beiden actieve houders?
Het verschil is dat de eerste geen, en de tweede wel een sigarettenplug aan het einde van het stroomsnoer heeft zitten. Die eerste moet je dus zelf wegwerken en aansluiten op je kabelboom om stroom te krijgen, de tweede plug je in je 12V-aansluiting. Voordeel van de eerste is dat de draad waarschijnlijk mooier weggewerkt kan worden, bij de tweede loopt hij door de auto naar waar je 12V zit (bij mij in de middenconsole achter de handrem :X). De tweede is iets makkelijker mee te nemen. Gewoon lospluggen, schroefjes van de backplate eraf en hij is er uit. Bij beide maak je waarschijnlijk de backplate op een ventilatiehouder.
Voor- en nadelen van een actieve houder ten opzichte van een passieve?
Voordeel lijkt mij dat het dus een geheel is van houder en lader...
Voordeel van actief: Je hebt gewoon een vast gedeelte in je auto zitten. Als je je telefoon daar in zet, zit hij goed vast en wordt hij gelijk opgeladen. Nadeel: als het stekkertje fout gaat zitten of niet zo mooi meer past, moet je de hele houder vervangen. Ik weet niet hoe snel dat gebeurt
Voordeel van passief: vaak iets flexibeler te plaatsen met zuignap, al heb je ze ook met vaste backplate (zoals die van brodit). Je kan je telefoon ook uit de houder halen en hem toch aan de stroom laten zitten. Dat kan handig zijn als je passagier wil navigeren of een spelletje spelen / film kijken oid. Nadeel: nadat je telefoon in de houder gezet is, moet je alsnog het laadsnoertje aansluiten. Deze ligt ook vaak los in de auto als de telefoon niet aangesloten is.
Of kan ik beter zo iets als hieronder kopen?

[...]

Dan heb ik alleen wel nog een autolader nodig...

Heb namelijk het liefst een houder die je niet met behulp van een zuignap systeem moet bevestigen.
Het ligt uiteindelijk aan je eigen voorkeur. Ik heb er wel één met zuignap, zodat ik hem kan plaatsen waar ik dat wil. Bij die uit jouw link zit hij voor de ventilatie, waardoor je telefoon gekoeld wordt in plaats van je hoofd. Het is aan jou om te bepalen of je dat een voor- of nadeel vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:12
MHL adapter van Expansys binnen. Ondanks dat het bruikbaar nut voor mij gering is vond ik het gadget gehalte vrij hoog dus en wou het voor die 25 euro gewoon proberen :P
Werkt prima en ondanks dat het 4,3" scherm van de SGSII mooi groot is komen foto's toch wat beter over op de plasma :D Ook leuk om zo wat van je games te spelen, al blijft het bij leuk, normaal zie je ook wat je doet, als je op je TV kijkt mis je (althans ik) fysieke knoppen. HD films nog eens proberen als ik ooit m'n telefoon is kan laten syncen met de pc :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
gwystyl schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:44:
[...]

Het verschil is dat de eerste geen, en de tweede wel een sigarettenplug aan het einde van het stroomsnoer heeft zitten. Die eerste moet je dus zelf wegwerken en aansluiten op je kabelboom om stroom te krijgen, de tweede plug je in je 12V-aansluiting. Voordeel van de eerste is dat de draad waarschijnlijk mooier weggewerkt kan worden, bij de tweede loopt hij door de auto naar waar je 12V zit (bij mij in de middenconsole achter de handrem :X). De tweede is iets makkelijker mee te nemen. Gewoon lospluggen, schroefjes van de backplate eraf en hij is er uit. Bij beide maak je waarschijnlijk de backplate op een ventilatiehouder.

[...]

Voordeel van actief: Je hebt gewoon een vast gedeelte in je auto zitten. Als je je telefoon daar in zet, zit hij goed vast en wordt hij gelijk opgeladen. Nadeel: als het stekkertje fout gaat zitten of niet zo mooi meer past, moet je de hele houder vervangen. Ik weet niet hoe snel dat gebeurt
Voordeel van passief: vaak iets flexibeler te plaatsen met zuignap, al heb je ze ook met vaste backplate (zoals die van brodit). Je kan je telefoon ook uit de houder halen en hem toch aan de stroom laten zitten. Dat kan handig zijn als je passagier wil navigeren of een spelletje spelen / film kijken oid. Nadeel: nadat je telefoon in de houder gezet is, moet je alsnog het laadsnoertje aansluiten. Deze ligt ook vaak los in de auto als de telefoon niet aangesloten is.

[...]

Het ligt uiteindelijk aan je eigen voorkeur. Ik heb er wel één met zuignap, zodat ik hem kan plaatsen waar ik dat wil. Bij die uit jouw link zit hij voor de ventilatie, waardoor je telefoon gekoeld wordt in plaats van je hoofd. Het is aan jou om te bepalen of je dat een voor- of nadeel vindt.
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Ik ga er eens goed over nadenken!

Enig idee now waar ik een goede autolader kan kopen voor de Galaxy S2 (moet namelijk niet leeglopen tijdens het navigeren) als ik beslis om bijvoorbeeld een passieve Brodit houder aan te schaffen?

[ Voor 4% gewijzigd door Cooperator op 10-08-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
ik denk dat ie vergeet te vertellen dat een actieve houder meestal op een externe mic en luidspreker (of eventueel gps-module) aangesloten wordt. wat veel betere gesprekken inhoudt. weet niet of die erbij zitten bij jouw link.

[ Voor 6% gewijzigd door lazwa op 10-08-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
lazwa schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:45:
ik denk dat ie vergeet te vertellen dat een actieve houder meestal op een externe mic en luidspreker (of eventueel gps-module) aangesloten wordt. wat veel betere gesprekken inhoudt. weet niet of die erbij zitten bij jouw link.
Niet zozeer vergeten als dat ik gewoon niet wist dat dit kon (niet bij stil gestaan iig). Ik ben zo gewend aan bleutooth carkits tegenwoordig :). Vroeger was een houder en lader natuurlijk ook het begin van de bedrade carkit. Ik weet niet in hoeverre dit nu nog gebruikt wordt.

Qua autolader is het vooral belangrijk dat hij voldoende stroom (mA) levert om bij te laden. Iets terug in dit topic zijn daar meerdere posts aan geweid, het lijkt me handig om die even te lezen.
Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste