Nog een keer terugkomend op die 2.430 mAh accu die op meerdere plaatsen op eBay wordt aangeboden: dit is dus inderdaad fake. Nadat ik er 1 had besteld (nog onderweg) kwam ik hier een verwijzing tegen naar XDA die er 1 hebben ontmanteld. Bleek dus een erg lichte accu te zijn van bedenkelijk allooi.
Hierop heb ik 1 van de recente kopers benaderd (via feedback van de verkoper) en gevraagd of hij zijn bevindingen wilde vertellen. Hij reageerde eerst met ''ik had al het idee dat hij sneller leeg was dan de originele Samsung", en heeft er daarna de buitenkant afgepeld. Bleek inderdaad een kleinere accu te zijn, die in een soort van plastic frame was gezet om passend te maken voor de S2.
Boodschap: inderdaad NIET doen!
Wel jammer overigens, zou de S2 weer wat leuker gemaakt hebben.
Hierop heb ik 1 van de recente kopers benaderd (via feedback van de verkoper) en gevraagd of hij zijn bevindingen wilde vertellen. Hij reageerde eerst met ''ik had al het idee dat hij sneller leeg was dan de originele Samsung", en heeft er daarna de buitenkant afgepeld. Bleek inderdaad een kleinere accu te zijn, die in een soort van plastic frame was gezet om passend te maken voor de S2.
Boodschap: inderdaad NIET doen!
Wel jammer overigens, zou de S2 weer wat leuker gemaakt hebben.
Samsung S23 Ultra 256GB