Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:58
Even een tip voor mensen die slecht zijn in het aanbrengen van screenprotectors:

Pak een schoteltje met water, druppeltje afwasmiddel erin, scherm insmeren ermee (dus niet alles eroverheen gooien), dan de protector erop, bubbels met bankpas wegvegen.

Door de afwasmiddel droogt het niet zo snel en je kan de protector er gewoon af halen als het helemaal verkeerd erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Iemand nog tips voor een autolader die aan de volgende eisen voldoet:
- output tenminste 1.0 A;
- oprolbaar snoer;
- ledje

:P

[ Voor 3% gewijzigd door wvexeltweakers op 11-07-2011 09:42 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Zojuist besteld:

Desktop stand

Dit is bij mijn weten de enige desktop stand die je in combinatie met een case kunt gebruiken.

Er zit nl. een passtuk bij voor de SGS2 en als je die weglaat dan past de telefoon met case ook in de stand.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorige week ook besteld ja. Ook vanwege de reden dat de S2 er in kan met case er omheen. Plus dat deze ook meteen als sync-dock fungeert en niet, zoals bijv. met de originele Samsung dock, alleen als lader :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
wvexeltweakers schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:53:
Ik heb net deze Haicom Car Holder binnengekregen.

Volgens beschrijving zou die toestelspecifiek zijn met "perfecte pasvorm".
Als ik de S2 er inzet, zit er tussen de S2 en de voorste steunranden echter 3 a 4 mm ruimte!
Dus kun je wel raden wat er gebeurt als je die in de auto gebruikt: ligt je toestel lekker te rammelen.

Wat mij betreft is dat niet acceptabel.
Heb dan ook opgevraagd of dat zo hoort, of dat er op de geleverde houder misschien een verkeerd bovenstuk zit.

Jammer, want is verder erg degelijk en multi-instelbaar.
8)7
Dat zou ik ook niet accepteren.

Ik heb zaterdag mijn Brodit Passive Holder met skin ontvangen. Toestel zit er als gegoten in, ik heb het idee dat telefoon er nog beter in zit dan in de versie zonder skin dus exact op maat gemaakte voor SGS2 (die heb ik 1,5 gehad, per ongeluk verkeerde besteld). Komt waarschijnlijk omdat case alle mogelijke spelingsruimte opvult. Echt een aanrader voor mensen die SGS2 amper zonder case gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Ik heb nu deze USB-OTG kabel. Setje van twee convertertjes voor $2, prima deal toch?
Ze werken perfect, schijven worden herkend en toetsenbord en muis doet het ook prima. Een minor issue though. Als je een toetsenbord aansluit moet je je IME even op Swype zetten, het standaard Samsung toetsenbord geeft een random capslock en dat soort dingen. Swiftkey X werkt ook niet goed, andere toetsenborden heb ik nog niet geprobeerd.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 13:29

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Geen mail terug gehad van Zagg over hun geweldige screen protector…

Mijn ergernis werd met de dag erger wanneer ik naar sinasappel effect keek op mijn scherm, en vandaag zat ik door de screen protectors topic van XDA forums te struinen en ik lees dat Zagg na een maand zelfs verschuift, en ik kon het weer niet laten om te zien of het toch zo is en ja hoor ik kon de zijkanten gewoon verschuiven en toen kwam stof onder de zijkanten.

Dat was de druppel, ik zou nog paar maanden Zagg gebruiken maar ik heb nu een SGP Ultra Oleophobic besteld bij Amazon.com

Laat je niet verleiden door video’s van Zagg op youtube, heel veel mensen schrijven dat kwaliteit stukken minder is dan vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 13:42
Sansar schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:43:
Zojuist besteld:

Desktop stand

Dit is bij mijn weten de enige desktop stand die je in combinatie met een case kunt gebruiken.

Er zit nl. een passtuk bij voor de SGS2 en als je die weglaat dan past de telefoon met case ook in de stand.

Ben benieuwd!
Dat is wel een deftige dock. Ga ik meteen bestellen. Besteld :)

En binnen. :) Very nice!!! met case gewoon in een dock passen. +100

[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 19-07-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

businka19 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:35:
[...]
Dat zou ik ook niet accepteren.
Ik heb zaterdag mijn Brodit Passive Holder met skin ontvangen. Toestel zit er als gegoten in, ik heb het idee dat telefoon er nog beter in zit dan in de versie zonder skin dus exact op maat gemaakte voor SGS2 (die heb ik 1,5 gehad, per ongeluk verkeerde besteld). Komt waarschijnlijk omdat case alle mogelijke spelingsruimte opvult. Echt een aanrader voor mensen die SGS2 amper zonder case gebruiken.
Ik had de leverancier gevraagd of de levering van de Haicom HI-160 Car Holder wel correct was, gezien de speling van 3-4 mm tussen de S2 en de houder:

Afbeeldingslocatie: http://www.vanexel.com/images/20ruimte.jpg

Hij heeft e.e.a. gecheckt, maar blijkt bij allemaal zo te zijn. Hij heeft wel aangeboden om hem terug te sturen.
Vervolgens kwam ik er vandaag achter dat de opening voor de laadaansluiting ook nogeens op de verkeerde plaats zit:

Afbeeldingslocatie: http://www.vanexel.com/images/22opening.jpg

Omdat ik de bouwkwaliteit qua degelijkheid en instelbaarheid verder dik in orde vind, wil ik hem eigenlijk toch niet kwijt :'(
Dus heb ik eens goed naar het ontwerp gekeken, en het spelingsprobleem eenvoudig op kunnen lossen.
Aan de bovenzijde van de houder zit namelijk een klepje met klemveer (dat je opent om de S2 in/uit die houder te doen). Dat klepje doet tevens dienst als borg dat de S2 er niet uit kan vallen in horizontale stand.

Afbeeldingslocatie: http://www.vanexel.com/images/30vooraanpassing.jpg

Door een stukje plakschuim/foam van 6mm op dat klepje te plakken, zit de S2 gewoon goed op zijn plek.
:9

Afbeeldingslocatie: http://www.vanexel.com/images/40naaanpassing.jpg

Uiteraard blijft nog het punt van de laadaansluit-opening, maar daar is met een hete soldeerbout ook eenvoudig nog wat aan te doen.

Afbeeldingslocatie: http://www.vanexel.com/images/50metkabel.jpg

Ik ben nu meer een hardware-tweakert geworden, zoals je ziet....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
wvexeltweakers schreef op maandag 11 juli 2011 @ 23:23:
[...]

...
Ik ben nu meer een hardware-tweakert geworden, zoals je ziet....
Hehe, je moet wel heel erg gehecht zijn aan deze houder om er zoveel moeite voor te willen doen ;)
sandeman schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:31:
[...]

Die micro-USB OTG kabel van Nokia kan je met een vijl bewerken zodat hij wel in je SGS2 past (je "verbouwt" hem dan van Micro USB A naar B). Dan werkt hij gewoon. Ik heb dit zelf gedaan en het werkt zonder problemen.
Maar kan je hem dan nog steeds in N8 gebruiken?

[ Voor 39% gewijzigd door businka19 op 12-07-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Net mijn brodit passieve houder voor de SGS II mét silliconen hoes in ontvangst mogen nemen. Hij is verstelbaar (voor verschillende diktes van covers) en daardoor is het wat lastiger om het toestel goed vast te zetten zonder het onmogelijk te maken om hem er uit te halen :P Maar na een beetje puzzelen zit hij nu heel behoorlijk :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Oycjt1R6I6EOKvfvpkMc6rXc/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jzWNVqV8QMCwMBmYaa48RJsd/full.jpg

Wat is het trouwens ontzettend K werk om er op een fatsoenlijke manier een screenprotector op te plakken... :X

[ Voor 11% gewijzigd door BastiaanN op 12-07-2011 13:50 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:14

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb een paar weekjes geleden de volgende cover besteld:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Voor dat geld werkt het echt perfect. Ik had al eens zo'n TPU silicone ding besteld voor m'n oude telefoon (HTC Hero), die was iets te groot. Deze is echt perfect. Sluit naadloos aan.

Verder heb ik gewoon de goedkoopste screenprotectors gekocht
http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Die voldoen altijd prima. Er zit nu 1 vuiltje onder bij mij, en bij de frontcamera zit hij niet helemaal perfect, maarja, ik heb er 3. Over 2 maanden o.i.d. vervang ik hem gewoon.
Ik las dat iemand hier zo'n invisible shield had. Ik vind dat echt smerige dingen. M'n zusje heeft er 1 op haar iphone 3gs. Zo invisible zijn ze niet. Ze zijn heel dik, en zacht, en hebben idd dat sinasappeleffect. Ze voelen naar mijn mening vadsig aan :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-tom-562 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:52:
Verder heb ik gewoon de goedkoopste screenprotectors gekocht

Die voldoen altijd prima.
Hier zijn de meningen over verdeeld denk ik. Zou persoonlijk 99% van die goedkope dingen nog niet voor geld tóe er op willen hebben. Maar goed, als het puur gaat om (tijdelijke) bescherming zullen ze wel voldoen I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:34:
[...]
Zou persoonlijk 99% van die goedkope dingen nog niet voor geld tóe er op willen hebben.
Inderdaad, ik ook niet. Ze raken naar verloop van tijd los, laten plakresten achter of laten alle krasjes alsnog door doordat het plastic dun en niet sterk is. Tenminste, diegene die ik geprobeerd heb.

Inmiddels een Brando Ultra Clear er op, past perfect en heeft mijn vorige toestellen altijd goed beschermd :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LxxFxx schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:01:

Verder gebruik ik nu ook al een tijdje de Samsung genuine Car dock voor de i9100 en daar ben ik uitermate tevreden van. Past super, ziet er super uit, is super stevig en de audio en power aansluiting is super handig. Kortom: super aanrader! ;)
Heeft deze Samsung genuine Car Dock een universele mount (met 4 gaten dus), zoals deze op de foto heeft, zodat ik hem op een andere hals kan prikken?

Afbeeldingslocatie: http://www.familie-debruijn.nl/houder-samsung-galaxy-s2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Morgen krijg ik de Hama Roll-Up Autolader MicroUSB autolader binnen. Lijkt me erg handig dat je het kabeltje op de juiste lengte kunt zetten, en bij niet gebruiken er weer in kunt opbergen. Ik zal mijn ervaringen hier melden.
businka19 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:26:
Hehe, je moet wel heel erg gehecht zijn aan deze houder om er zoveel moeite voor te willen doen ;)
Klopt helemaal. Maar met mijn eigen ''modificatie'' heb ik dan ook wel een erg unieke :-)))

[ Voor 6% gewijzigd door wvexeltweakers op 12-07-2011 22:38 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
wvexeltweakers schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:36:

Klopt helemaal. Maar met mijn eigen ''modificatie'' heb ik dan ook wel een erg unieke :-)))
Dus geen massaproductie plannen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:14

-tom-562

Oliesjeik

Brad Pitt schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:34:
[...]

Hier zijn de meningen over verdeeld denk ik. Zou persoonlijk 99% van die goedkope dingen nog niet voor geld tóe er op willen hebben. Maar goed, als het puur gaat om (tijdelijke) bescherming zullen ze wel voldoen I guess.
Hmm, nog nooit meegemaakt in mijn smartphone geschiedenis (E-ten M500, E-ten x500, HTC Hero en nu deze). Altijd de goedkope Ebay dingen gehad. Alleen die van m'n Hero liet na een half jaar los, maar dat kwam meer door het crappy hoesje wat er omheen zat, en net tegen het randje aandrukte en er zo lucht/vuil tussen liet. Maarja, dan plak ik er weer een nieuwe op voor een paar cent.

Als autohouder gebruik ik trouwens een universele houder van de Action, voor 2,5 euro o.i.d.. Voordeel van deze is (vind ik dan) dat je hem aan een ventilatorroostertje kan hangen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

businka19 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:15:
[...]

Dus geen massaproductie plannen? ;)
Nee, dan is het immers geen collectors-item meer

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejvandekaa
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-02 10:37
Ik heb youtube films gezien waarin mensen hun SG S 2 middels een adapor op een USB stick konden aansluiten en die opslag konden gebruiken. Dit leek me handig op vacantie vandaar dat ik zo'n usb micro B male naar USB A female adaptor gekocht heb. echter wanneer ik deze verbind met mijn mobiel gebeurt er niets. Terwijl volgens het filmpje "Samsung Galaxy S2 USB OTG demo " van NZtechfreak je een usb host cable connected"" boodschap zou moeten zien in de "host tray. "wanneer ik mijn lacie 40 Gb harde schijf of mijn 8 Gb usb stick aan sluit wordt deze ook niet gevonden. (terwijl die wel werken in mijn computer)

Wie weet dit probleem op te lossen? (ik denk zelf dat ik de USB to go software mogelijk mis. kan dat en hoe zou ik die kunnen krijgen?

Evertjan van de Kaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

[b][message=36399283,noline]Terwijl hij uit staat, maar wat ik er van heb begrepen nog wel aan de lader hangt. Desalniettemin is het een geweldige oplossing!
Klopt, hij moet wel aan de lader hangen :)
ejvandekaa schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 00:47:
Ik heb youtube films gezien waarin mensen hun SG S 2 middels een adapor op een USB stick konden aansluiten en die opslag konden gebruiken. Dit leek me handig op vacantie vandaar dat ik zo'n usb micro B male naar USB A female adaptor gekocht heb. echter wanneer ik deze verbind met mijn mobiel gebeurt er niets. Terwijl volgens het filmpje "Samsung Galaxy S2 USB OTG demo " van NZtechfreak je een usb host cable connected"" boodschap zou moeten zien in de "host tray. "wanneer ik mijn lacie 40 Gb harde schijf of mijn 8 Gb usb stick aan sluit wordt deze ook niet gevonden. (terwijl die wel werken in mijn computer)

Wie weet dit probleem op te lossen? (ik denk zelf dat ik de USB to go software mogelijk mis. kan dat en hoe zou ik die kunnen krijgen?
Weet je wel zeker dat je de goede kabel hebt ? Een OTG kabel is nl niet zomaar een "micro B male naar USB A female adaptor", het is een speciale kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ejvandekaa schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 00:47:

Evertjan van de Kaa
Waarschijnlijk heb je een standaard kabel en niet een UBS OTG kabel. Het verschil is niet erg groot en je kan hem zelf om toveren als je handig bent met gereedschap. Als je de micro-USB connector open maakt dan zul je 1 pin aantreffen waar helemaal niks aan zit. Deze lege pin moet je doorverbinden met ground of wel de buitenste huls van de connector. Zodra je dat hebt gedaan zal je telefoon de USB OTG kabel kunnen detecteren en in OTG mode gaan.

Filmpje van wat er moet gebeuren.
YouTube: ‪How To Make an OTG Cable for Xoom or any OTG Host Capable Device‬‏ - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejvandekaa
Naar wat ik kan zien heb ik deze adaptor (maar dan in het wit):
http://cgi.ebay.com/High-...ories&hash=item19c7107761
Volgens dit Ebay artikel zou het een OTG adaptor zijn. maar warom hij het dan niet doet...
Overigens, weet iemand waar ik een werkend UBS OTG kabel kan kopen?

[ Voor 80% gewijzigd door ejvandekaa op 14-07-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 16:03
Ik heb net het hoesje van dealextreme voor de SGS2 binnen gekregen. Koste met incl verzendkosten (die zijn er niet..) 1 euro 80. Goedkoper kan haast niet, ook een goede kwaliteit!

Alleen ik ben nu opzoek naar een hoesje waar de sgs2 geheel in kan, dus niet alleen een cover. Gewoon als tweede hoesje voor als ik het scherm wil beschermen tegen krassen (Ja er komen krassen op, bij mij al gebeurd). Dus weet iemand z'n hoesje wat niet al te duur is?

Dealextreme hoesje: http://www.dealextreme.co...100-galaxy-s2-black-70754

Acties:
  • 0 Henk 'm!
memo001 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:30:
Alleen ik ben nu opzoek naar een hoesje waar de sgs2 geheel in kan, dus niet alleen een cover. Gewoon als tweede hoesje voor als ik het scherm wil beschermen tegen krassen (Ja er komen krassen op, bij mij al gebeurd). Dus weet iemand z'n hoesje wat niet al te duur is?
Als je echt veilig wilt zijn kan je ook deze Dealextreme cover gebruiken i.c.m. een ander hoesje inderdaad. Dit geheel wikkelen in een heel grote handdoek. Dat weer in een grote doos doen met banaanschuimpies.

Of je doet er gewoon een (goede) screenprotector op en done with it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net mn Zenus E'stime in ontvangst genomen van de bezorger

ziet er prachtig uit, ik verwijs iedereen naar deze post hierboven van Holleboomer voor wat mooie foto's (die mij over de streep trokken :p )

vorige week woensdag besteld bij official site zenuscase.net met snel verzenden, kreeg donderdag ochtend al mailtje dat hij verstuurd was. Hij was gisteren al aangeboden door TNT maar was niet thuis. Je krijgt er ook een tracking nummer bij, dat werkt ook prima verder

betaald met paypal, ~€42 euro inclusief verzendkosten

deze zijn zo te zien voor euro-spec SII gemaakt want hij zit als gegoten (heeft wel dat hoekje rechtsboven niet net zoals de meeste hoesjes)

zit ook een screenprotector bij (Zenus Define 3G) maar ben niet van plan die te gebruiken

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 16:51 . Reden: (verstuur ipv bekijk) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 14:50

bosaap22

Doing things I'm good at.

Sena heeft nu ook eindelijk cases voor de Galaxy S 2.
Zeer populaire case voor de iPhone.
Afbeeldingslocatie: http://www.dressmymobile.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/e/sena_ultraslim_samsung_galaxy_s_2_black_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na acht weken eindelijk mijn 8GB geheugen kaartje van samsung ontvangen.
Dus voor de mensen die hem nog niet hebben; het kan even duren maar hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejvandekaa
Ik had dus dezelfde gevonden als eew en net als bij hem werkte die niet. Alleen ga ik naar amerika op vacantie en kan ik dus niet in amerika of china bestellen (ga binnen 2 weken op vacantie). weet iemand een plek dichterbij waar ik er een kan kopen?
eew schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:51:
Weet iemand welke kabeltjes werken voor de usb-host functie?

http://www.kabeltje.com/u...-male-adapter-p-1126.html
Dit ding doet het dus niet. Ik dacht dat het een totaal passieve verbinding was, maar dat is dus niet het geval?

Of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Ik heb hier in de VS zo'n sigarettenplug met USB-uitgang gekocht om te gebruiken tijdens het navigeren. Tijdens het navigeren (bluetooth en data uit) wordt het toestel bijgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 13-10 21:18
Polster schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:49:
[...]

Ik heb 2 autoladers die ik beide heb gebruikt met de door samsung meegeleverde datakabel. Bij één lader is de status USB laden en bij de andere A/C laden. De middelste USB pinnen in de lader of kabel moeten dus verwijderd/verbonden zijn. Met beide laders loopt mijn telefoon overigens leeg bij gebruik van navigatie (Google en Navigon). Dus of de 650mAh cap is te laag om bij te laden of Samsung heeft één of andere proprietary pin-out geïmplementeerd waardoor de telefoon alleen maximaal oplaadt bij een originele lader, :/
Hmmm bij google navigatie heb ik nooit problemen gehad, mijn telefoon laadt gewoon op met mijn 1000mA lader.
Dan blijft nog de vraag staan hoe het kan dat met dezelfde lader, eerst mijn SGS2 tijdens navigatie met Navigon nauwelijks leeg liep, en nu wel snel leeg loopt... Is dat dan toch een andere kabel, waarbij ik zeker weet dat de middelste pinnen waren doorverbonden, of komt het door Android 2.3.4....

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 09:00

Satom

Verzamel ervaringen

Ik denk dat dit hier hoort, maar wou nog even kwijt dat ik de Samsung 8Gb SC-Card heb ontvangen gisteren, moet zeggen, het heeft lang geduurt, maarja het is gratis, dus mag eigenlijk niet klagen :9

Verder vroeg ik mij af of iemand weet wat de schrijfsnelheid is, want het lijkt mij niet erg snel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vliegtuig02 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:31:
Verder vroeg ik mij af of iemand weet wat de schrijfsnelheid is, want het lijkt mij niet erg snel...?
Ding is trager dan traag dus was voor mij nutteloos. Als je er enkel wat mp3's op zet of zo is het wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
bosaap22 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:45:
Hee, die ziet er slick uit! Waar kan je die halen en hoe duur is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Brad Pitt schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:21:
[...]

Als je echt veilig wilt zijn kan je ook deze Dealextreme cover gebruiken i.c.m. een ander hoesje inderdaad. Dit geheel wikkelen in een heel grote handdoek. Dat weer in een grote doos doen met banaanschuimpies.

Of je doet er gewoon een (goede) screenprotector op en done with it?
Screenprotector ga ik niet aan beginnen. Banaanschuimpies goed idee, maar die zijn binnen de kortste keer opgegeten ;)
Dus weet je ook nog een leuk hoesje als ik mijn silicon case niet gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
memo001 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:26:
Dus weet je ook nog een leuk hoesje als ik mijn silicon case niet gebruik?
Ohhh, ik dacht dat je een hoesje zocht waar je S2 plús siliconen cover in moesten! :) Dat leek me al zo overdreven :P Er zijn toch zát mooie goeie hoesjes te vinden, bijv. die hier net boven besproken is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Nou, ik zoek dus WEL een hoesje waar de S2 plus silicone cover in past.

Jaja, overprotective, I know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Staat er toch op wat het is. Dacht dat het een class 4 kaartje was, maar kan het mis hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 13:29

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Sansar schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 21:03:
Nou, ik zoek dus WEL een hoesje waar de S2 plus silicone cover in past.
Ik kan je in iedere geval vertellen dat Case-Mate Safe Skin niet in een Mofi hoesje past.

Even iets anders:
Ik had eigenlijk een Case-Mate Barely There besteld bij een Duitse ebay winkel en na 15 dagen wachten kreeg ik een Safe Skin, ik krijg geen antwoord op mijn mails enz, dus ik heb maar een geschil geopend. Het gaat om verkoper genaamd Handy-Joker. Kijk dus uit met deze verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik denk dat dit hier hoort, maar wou nog even kwijt dat ik de Samsung 8Gb SC-Card heb ontvangen gisteren, moet zeggen, het heeft lang geduurt, maarja het is gratis, dus mag eigenlijk niet klagen :9

Installeer het progje 'SD tools' op je foon en je kunt de schrijf- en leessnelheden testen (met dank aan Bradpitt; zag eens een screenshot van dat progje van hem, als ik het goed heb).

Heb zelf een poosje geleden een 8 GB class 10 kaartje gehaald voor iets van 13 euri.
8 GB is voor mij genoeg en dat maakt het kaartje niet te duur... :)
Write speed: 11,3 MB/s, Read speed: 19,0 MB/s

Heb die 8 GB van de Samsung-actie later ook ontvangen, maar heb de snelheid nog niet getest.

[ Voor 5% gewijzigd door heutsm op 16-07-2011 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heutsm schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 08:48:
Heb zelf een poosje geleden een 8 GB class 10 kaartje gehaald voor iets van 13 euri.
Kijk dát zijn mooie waarden! Als het gratis kaartje dat had gehaald was er geen zoektocht naar wat beters nodig geweest :P In de praktijk zal je er wellicht bijzonder weinig van merken, ligt er maar net aan wat je allemaal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Het Samsungkaartje:
Wright speed: 6,4 MB/s
Reading speed: 12,3 MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 10:10:
Het Samsungkaartje:
Wright speed: 6,4 MB/s
Reading speed: 12,3 MB/s
Precies :) Snap dan ook wel dat ze die gratis weggeven. Zijn anno 2011 echt crappy waarden gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Class 4. Kan slechter met een class 4 kaartje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

heutsm schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 08:48:
[...]
Mijn Transcend 16GB Class 10 haalt zelfs
- Write speed: 12,2 MB/s
- Read speed: 22,3 MB/s
maar die is ook nog praktisch leeg, misschien dat dit ook nog uitmaakt.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvexeltweakers schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:04:
Mijn Transcend 16GB Class 10 haalt zelfs
- Write speed: 12,2 MB/s
- Read speed: 22,3 MB/s
maar die is ook nog praktisch leeg, misschien dat dit ook nog uitmaakt.
Same here. Logisch ook wel, zelfde soort kaartje :P

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20110708-123827.jpeg

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 16-07-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Maar op dit moment hebben we nog niet zo heel veel aan die snelle kaartjes.. Tenzij je de hele dag bestanden aan het overzetten bent. Maar zolang er nog geen systeem bestanden op de kaartjes zelf worden weg geschreven heeft het imho nog niet veel nut. Of zie ik hier iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 14:44:
Maar op dit moment hebben we nog niet zo heel veel aan die snelle kaartjes.. Tenzij je de hele dag bestanden aan het overzetten bent. Maar zolang er nog geen systeem bestanden op de kaartjes zelf worden weg geschreven heeft het imho nog niet veel nut. Of zie ik hier iets over het hoofd?
Heb de data van m'n Gameloft games er op staan. Niet dat dat veel scheelt hoor. Gebruik het vooral als backup locatie van Nandroids. Aangezien die rond de 2GB zijn is het wel fijn een heel snelle kaart te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Hmm ik gebruik zelf CWM om nandroid backups te maken. Maar die kan ik niet verplaatsen naar mn SD kaartje aangezien hij ze dan niet ziet. Of zie ik dan een instelling over het hoofd?

Zag op XDA deze uitslag nog van een kingston class 10 kaartje, 16gb (en ook direct het interne geheugen erbij):
Afbeeldingslocatie: http://www.image-upload.net/images/y99i80b9jcuql0mwa7kp_thumb.jpg

[ Voor 74% gewijzigd door 13art op 16-07-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 09:00

Satom

Verzamel ervaringen

Brad Pitt schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:39:
[...]

Ding is trager dan traag dus was voor mij nutteloos. Als je er enkel wat mp3's op zet of zo is het wat anders.
Hmm Ok, dus als USB hoef ik hem niet gaan gebruiken, naja toch bedankt ;) Maar klagen doe ik ook niet, het is immers gratis O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Satom op 16-07-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Dit gaat over een accessoire dat weliswaar nieuw niet (meer) te koop is, maar wellicht heb je er nog 1 of kun je er 1 via Marktplaats op de kop tikken: een Logitech Freepulse Wireless headphone met bluetooth.

Afbeeldingslocatie: http://www.vanexel.com/images/logitechfreepulse.jpg

Ik heb die al een tijdje, en als ik die met mijn iPhone of iPod wilde gebruiken, moest ik altijd verbinden met het bijgeleverde bluetooth zendertje met hoofdtelefoonaansluiting. De iPhone wilde namelijk nooit rechtstreeks via bluetooth verbinden helaas.

Maar...de S2 doet dat lekker wel! En dat is een genot: bluetooth aan, draadloze koptelefoon aan, connecten en (wireless) luisteren maar. Werkt perfect!

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:35

kronolith

[EDIT]

bosaap22 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:45:
[afbeelding]
Iemand deze case al gespot bij een nederlandse webwinkel? Ziet er erg strak uit namelijk :)

EDIT: Op de amerikaanse site kost hij inclusief verzenden $40,-. Vind ik te gek voor een simpel hoesje :P

[ Voor 10% gewijzigd door kronolith op 16-07-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn Brando Screenprotector Ultra Clear Samsung Galaxy S I9000 en een Valenta Leather Pocket 17 besteld bij Cooblue voor €39, nu hopen dat mijn S2 snel komt! :)

EDIT: Kut, ik zie dat de screen protector voor de S1 is. En nu?:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 21:25:
EDIT: Kut, ik zie dat de screen protector voor de S1 is. En nu?:(
Een andere telefoon kopen dan wel terugsturen en de goede bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, dus ik moet wel wachten tot ik hem thuis heb. Kan hem niet nu al aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 21:29:
Oké, dus ik moet wel wachten tot ik hem thuis heb. Kan hem niet nu al aanpassen?
Is het ook al verstuurd dan? Lijkt mij niet dat men daar op zondagavond pakjes staat in te pakken en meteen op de bus aan het doen zijn. Dan bel je toch gewoon op het moment dat ze open gaan of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik morgen vroeg even proberen te bellen, als dat niet lukt stuur ik hem terug als ik hem binnen heb, dankje wel :) Wie weet er een goeie voor de S2? Niet veel duurder graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 21:32:
Wie weet er een goeie voor de S2? Niet veel duurder graag.
Een Brando voor de i9100 is een prima protector 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeleken met die andere een koopje dus, maar €9 en voor de S1 €18.
http://www.b2ctelecom.nl/...ung-i9100-galaxy-s-2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 21:39:
Vergeleken met die andere een koopje dus, maar €9 en voor de S1 €18.
http://www.b2ctelecom.nl/...ung-i9100-galaxy-s-2.html
Daar had ik mijn toenmalige Brando ook vandaan ja. Prima prijs en was zeer snel thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo en nu de goede besteld! :D
Dankje Brad Pitt :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Ik heb woensdag de Hama Roll-Up Autolader MicroUSB autolader binnen gekregen.

Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/116719/105186.jpg?width=500&height=500

Het is erg handig dat je het kabeltje op de juiste lengte kunt vastzetten, en bij niet gebruiken er weer in kunt opbergen. Op de verpakking, noch op de lader stond vermeld wat de output is, dus dat heb ik opgevraagd bij Hama. Maar ik denk dat hij het maximale levert, wat de S2 vraagt. Ik heb er nu 2 x mee genavigeerd (GPS aan, WiFi aan, BT aan, Google navigatie aan) en dan nog laadt hij bij! Dus helemaal perfect.
Het ladertje wordt overigens wel redelijk warm (niet heet).

UPDATE
Eindelijk antwoord van Hama gekregen over de (max) output van deze autolader: is ''slechts'' een schamele 500 mAh. Dus hij geeft niet alles wat een S2 vraagt/kan vragen (650 mAh).
Nu snap ik ook dat ze het er niet opzetten....

[ Voor 13% gewijzigd door wvexeltweakers op 21-07-2011 10:44 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4H
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

G4H

Ik ga morgen de Tough Case van Casemate bestellen, maar heeft het ook nut om daar ook gelijk een screenprotector bij te doen? Of maakt het weinig uit, zo'n extra laagje over het scherm? Krassen zou ik vreselijk vinden op zo'n mooie telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

DavidBC schreef op zondag 17 juli 2011 @ 23:32:
Ik ga morgen de Tough Case van Casemate bestellen, maar heeft het ook nut om daar ook gelijk een screenprotector bij te doen? Of maakt het weinig uit, zo'n extra laagje over het scherm? Krassen zou ik vreselijk vinden op zo'n mooie telefoon...
Als je een hekel hebt aan krassen, zou ik die € 6.89 [klik] er tegenaan gooien. Bevalt mij prima.
Scherm wordt ietsje stroever, maar dat voel je na 1 dag echt niet meer.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
wvexeltweakers schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:47:
Ik heb woensdag de Hama Roll-Up Autolader MicroUSB autolader binnen gekregen.

[afbeelding]

Het is erg handig dat je het kabeltje op de juiste lengte kunt vastzetten, en bij niet gebruiken er weer in kunt opbergen. Op de verpakking, noch op de lader stond vermeld wat de output is, dus dat heb ik opgevraagd bij Hama. Maar ik denk dat hij het maximale levert, wat de S2 vraagt. Ik heb er nu 2 x mee genavigeerd (GPS aan, WiFi aan, BT aan, Google navigatie aan) en dan nog laadt hij bij! Dus helemaal perfect.
Het ladertje wordt overigens wel redelijk warm (niet heet).
Google navigatie is ook meestal het probleem niet met het opladen tijdens navigeren. Dat is Navigon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling bij Cooblue en bij B2C zijn allebei ingepakt, en vanavond rond half 10 gaat de bestelling bij Cooblue de deur uit, bij B2C is hij al verzonden ze verwachten allebei dat het morgen word bezorgd dus over de levertijd daar kan je niks zeggen!
Ook heb ik vanochtend even gebeld naar Coolblue dat het de verkeerde screenprotector was en zonder moeilijk te doen hebben ze deze dan ook niet verzonden, en kreeg ik een nieuw mailtje met de nieuwe orderbevestiging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:07:
Mijn bestelling bij Cooblue en bij B2C zijn allebei ingepakt, en vanavond rond half 10 gaat de bestelling bij Cooblue de deur uit, bij B2C is hij al verzonden ze verwachten allebei dat het morgen word bezorgd dus over de levertijd daar kan je niks zeggen!
Ook heb ik vanochtend even gebeld naar Coolblue dat het de verkeerde screenprotector was en zonder moeilijk te doen hebben ze deze dan ook niet verzonden, en kreeg ik een nieuw mailtje met de nieuwe orderbevestiging :)
Nice! Wel strakkies als het binnen is even rustig en beheerst die protector aanbrengen en niet als een verrekte mongol denken die plakken we er "even" tijdens het eten op. Ding kan echt vrijwel onzichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strakkies, dan moet ik toch eerst nog even wachten op mijn S2. :+ Want die hadden ze helaas niet op voorraad zaterdag, dus moet eerst wachten tot ze hem daar weer hebben. :( Ik had al wel een filmpje gekeken van het plakken, die zou ik er dan ook gewoon bij gebruiken voor hulp. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bijgeleverde lader is nu al kapot. Hebben anderen dat ook? Het snoertje is bij de stekker los (althans het omhulsel en dan is het een kwestie van tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:38:
Mijn bijgeleverde lader is nu al kapot. Hebben anderen dat ook? Het snoertje is bij de stekker los (althans het omhulsel en dan is het een kwestie van tijd).
Om dit soort problemen te voorkomen, heb ik hem standaard altijd in het stopcontact zitten (en op een Samsung-dock aangesloten). Is geen probleem, geen van beiden wordt warm bij niet-gebruik.
Als je hem op meerdere locaties wilt gebruiken, gaat dat echter niet.
Nu ik hem wat beter bekijk, is het inderdaad geen ''super kwaliteit'', ziet er wat brak uit...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Heb de laatste tijd te kampen met een slechte accu duur, is zo een batterij dan aan te raden?

http://cgi.ebay.com/2430M...2eb6506f7c#ht_2170wt_1139

?

Het klinkt wel aantrekkelijk, 2400 Mah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Ik ben niet zo onderlegd in electronica, maar vraag me af of je met deze accu dan ook 1,5 x zo lang doet als met de originele (2430 tov 1650)?

Ik heb een paar jaar terug voor een MSI Wind netbook ook een third party accu gekocht met hogere capaciteit, maar kreeg daar later toch spijt van. Na enkele maanden had ik weleens dat de spanning er ineens een paar seconden afging zonder aanwijsbare redenen, en als dat op een verkeerd moment gebeurde, kon ik Windows weer opnieuw installeren vanwege een beschadigd -en niet te repareren- register. Maar misschien heb ik gewoon pech gehad.

update: omdat de prijs wel redelijk is, heb ik er ook maar 1 besteld. Voor € 15,16 kun je je daar geen buil aan vallen lijkt me.

Belangrijke update (21/7): zoals hierna ook al wordt gesteld, hier ver van weg blijven, is helemaal fake! Waarmee maar weer is gezegd ''als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook....'' :'(

[ Voor 16% gewijzigd door wvexeltweakers op 21-07-2011 22:56 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
wvexeltweakers schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:18:
[...]

Ik ben niet zo onderlegd in electronica, maar vraag me af of je met deze accu dan ook 1,5 x zo lang doet als met de originele (2430 tov 1650)?

Ik heb een paar jaar terug voor een MSI Wind netbook ook een third party accu gekocht met hogere capaciteit, maar kreeg daar later toch spijt van. Na enkele maanden had ik weleens dat de spanning er ineens een paar seconden afging zonder aanwijsbare redenen, en als dat op een verkeerd moment gebeurde, kon ik Windows weer opnieuw installeren vanwege een beschadigd -en niet te repareren- register. Maar misschien heb ik gewoon pech gehad.

update: omdat de prijs wel redelijk is, heb ik er ook maar 1 besteld. Voor € 15,16 kun je je daar geen buil aan vallen lijkt me.
dan heb je hem over 2 weken, laat even over een maand een update horen....als hij echt veel beter is bestel ik hem ook....ok>? thanx for letting me know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
3rd Party accu's leveren over het algemeen een stuk minder dan er staat opgegeven.

Tevens, als je nu al last hebt van een slechte accuduur, zou ik dat niet gaan zoeken in een nieuwe accu, maar eerder software matig (welke programma's draaien er allemaal? Battery stats als eens een keer verwijderd? etc) en des noods aanspraak maken op de garantie, maar niet zo'n nutteloze ebay accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
l3art schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 07:10:
3rd Party accu's leveren over het algemeen een stuk minder dan er staat opgegeven.

Tevens, als je nu al last hebt van een slechte accuduur, zou ik dat niet gaan zoeken in een nieuwe accu, maar eerder software matig (welke programma's draaien er allemaal? Battery stats als eens een keer verwijderd? etc) en des noods aanspraak maken op de garantie, maar niet zo'n nutteloze ebay accu.
Heb opgezocht hoe je ze moet verwijderen, in de recovery modus kom ik helaas niet op het menu om ze ergens te wissen die battery stats....weet jij dit toevallig??? Het is een non rooted device

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwaysleft schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:22:
Heb opgezocht hoe je ze moet verwijderen, in de recovery modus kom ik helaas niet op het menu om ze ergens te wissen die battery stats....weet jij dit toevallig??? Het is een non rooted device
Het is lastig maar zo'n tool heet bijvoorbeeld Battery Calibration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:31:
[...]

Het is lastig maar zo'n tool heet bijvoorbeeld Battery Calibration.
moet je hem voor rooten, zit steeds meer erover na te denken dit ding maar eens op marktplaats te knallen en een iphone 4 te halen...ik moet hem gewoon nu 2 keer per dag opladen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwaysleft schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:42:
moet je hem voor rooten, zit steeds meer erover na te denken dit ding maar eens op marktplaats te knallen en een iphone 4 te halen...ik moet hem gewoon nu 2 keer per dag opladen :'(
Er is gewoon geen telefoon vergelijkbaar met een iPhone (4) qua accuduur. Als dat je belangrijkste eigenschap is in een toestel zit er inderdaad niets anders op dan zoiets te halen. Geen enkele (Android) telefoon met vergelijkbare specs/snelheid houdt het zo lang uit als een iPhone. Als je véél doet met je S2 is 'ie zo leeg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:55:
[...]

Er is gewoon geen telefoon vergelijkbaar met een iPhone (4) qua accuduur. Als dat je belangrijkste eigenschap is in een toestel zit er inderdaad niets anders op dan zoiets te halen. Geen enkele (Android) telefoon met vergelijkbare specs/snelheid houdt het zo lang uit als een iPhone. Als je véél doet met je S2 is 'ie zo leeg ja.
ik denk dat ik me maar idd erbij moet neerleggen, maar dan is wel duidelijk dat Android gewoon veel accu zuipt ( het systeem)zelf. Maar we gaan way off topic. thanx voor de hulp, ik zal het maar moeten accepteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cover met ingebouwde heatsink voor mensen met (te) hete phones. Moet niet gekker worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
alwaysleft schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:06:
Heb de laatste tijd te kampen met een slechte accu duur, is zo een batterij dan aan te raden?

http://cgi.ebay.com/2430M...2eb6506f7c#ht_2170wt_1139

Het klinkt wel aantrekkelijk, 2400 Mah.
Dacht ik ook, maar kwam zojuist dit artikel tegen op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1170685
Ver van weg blijven dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de witte Zenis dock binnen gekregen. Nog niet getest, alleen open gemaakt en foto's gemaakt. Vooralsnog blij mee, ziet er prima uit. Plus, de S2 met de SGP Capsule past er gelukkig precies in. Toppie :P

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/zenis.jpg
[clickable]

[ Voor 22% gewijzigd door Brad Pitt op 20-07-2011 11:55 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:27:
Cover met ingebouwde heatsink voor mensen met (te) hete phones. Moet niet gekker worden :P
Next step - case met water cooling ;)
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:06:
Net de witte Zenis dock binnen gekregen. Nog niet getest, alleen open gemaakt en foto's gemaakt. Vooralsnog blij mee, ziet er prima uit. Plus, de S2 met de SGP Capsule past er gelukkig precies in. Toppie :P
Ik vraag me af waar die prachtige witte Capsule NIET bij past... :P Ik stoor me trouwens niet meer aan de speling bij de knoppen, hij is gewoon TOP :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lama

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vandaag mijn bestelling van B2C gekregen en van Coolblue! :) Ik vind de cases echt lekker aanvoelen, nog niks kunnen testen met de S2 want die moet ik nog steeds krijgen. :( Met de Samsung Star werkte het al goed, ook al is het hoesje dan te groot, echt te groot hij verzuipt er bijna in :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Heb de zwarte uitvoering binnengekregen.Met een Muvit Minigel case om de S2 pas die prima in deze dock lader,
als je het opvulstukje uiteraard niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 21-09 12:19
DavidBC schreef op zondag 17 juli 2011 @ 23:32:
Ik heb een Brando ultraclear erop zitten.
Touchscreen werkt gewoon goed maar enige nadeel vind ik dat er altijd van die 'regenboogjes' ontstaan en dat vind ik erg irritant.
Ik had gister de scherm goed schoongemaakt en voor het licht gehouden en poe er zitten veel krassen op dus ben blij dat ik een screenprotector er op heb :D

Voor mensen die moeite hebben om een screenprotector er op te zetten ,
tip : Zet lekker een warme douche aan en als er redelijk wat stoom is ga je naar binnen met je telefoon en plak je de screenprotector er zonder moeite op , wss sterf je aan de hitte maar je hebt dan geen bubbels of vuil eronder!

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

[afbeelding]
[clickable]
Ten eerste nice!

Heb even een vraag, jij hebt ook de SGP Case, en heb jij ook last van wat vlekken op de achterkant die er niet af gaan? Heb hier met deze case last van, en lijkt wel in het materiaal te zitten. Niet schoon te krijgen.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wicked-Game schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:32:
Heb even een vraag, jij hebt ook de SGP Case, en heb jij ook last van wat vlekken op de achterkant die er niet af gaan? Heb hier met deze case last van, en lijkt wel in het materiaal te zitten. Niet schoon te krijgen.
Hmmm, geen idee wat je daarmee bedoelt. Heb net wat foto's van de achterkant gemaakt met vervelende maar in dit geval dus bewuste reflecties van een lamp er boven. Buiten wat kleine beschadigingen zie ik weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Wicked-Game schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:32:
[...
Er zit bij mij een klein bruinachtig vlekje in de linker onderhoek, praktisch onzichtbaar. Zit idd in het materiaal. Verder alleen de glittereffect waar mijn vriendin lyrisch over werd (was ik iets minder blij mee ;) )
Brad Pitt schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:44:
[...]
Hmmm, geen idee wat je daarmee bedoelt. Heb net wat foto's van de achterkant gemaakt met vervelende maar in dit geval dus bewuste reflecties van een lamp er boven. Buiten wat kleine beschadigingen zie ik weinig...
Die sticker - customizen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Brad Pitt schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:44:
[...]

Waar heb je die besteld want die ziet er prachtig uit en volgens mij zit hij er ook best strak omheen?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thenotorious schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:32:
Waar heb je die besteld want die ziet er prachtig uit en volgens mij zit hij er ook best strak omheen?
Op ebay bij karade21. Heb er wel, toen de nieuwe 16GB SD-card binnen kwam wat papiertjes met plakband in gedaan zodat de S2 er nu strakker in zit. Dat zal er ook iets mee te maken kunnen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Brad Pitt schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:47:
[...]

Op ebay bij karade21. Heb er wel, toen de nieuwe 16GB SD-card binnen kwam wat papiertjes met plakband in gedaan zodat de S2 er nu strakker in zit. Dat zal er ook iets mee te maken kunnen hebben :P
Ooh oke :P
Heeft hier iemand de Zenus E'stime want die vind ik er ook wel strak uitzien.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Laatst online: 01-05 17:46
Is er iemand die mij kan vertellen wat het verschil is tussen deze 2 cases..?
Ultra:
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqF,!hEE3wScq54GBO!dL9yGSg~~0_12.JPG
Linear:
Afbeeldingslocatie: http://gutstore.cafe24.com/ebay/i9100/SGP/linear/galaxys2_linear_pure_white_basic_contents.jpg

Welke raden jullie mij aan..?

Nog 1 vraag, welk thema/rom is dit..? Ik kwam hem ergens tegen in dit topic..
Afbeeldingslocatie: http://foto.pfeffernuss.com/SGP/images/image/sgp06.JPG

Mvg,

Jordi

[ Voor 18% gewijzigd door Liber8 op 20-07-2011 18:29 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag mijn mobiel opgehaald en gelijk de screen protector er op gedaan en het hoesje getest. De mobiel past echt mooi in het hoesje, en de screen protector zit er ook goed op en dat in nog geen 15 minuten! Wat was dat makkelijk zeg. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:56
Je hebt het dus gevonden :p

Zoals ik op XDA al aangaf is geen theme of rom maar custom icons. Bratt Pitt kan je wel vertellen welke.
Hij draait op Litening v1.5 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-07-2011 21:14 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Golf2vr6 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:13:
[...]

Je hebt het dus gevonden :p

Zoals ik op XDA al aangaf is geen theme of rom maar custom icons. Bratt Pitt kan je wel vertellen welke.
Hij draait op Litening v1.5 ;)
Haha, dit bericht heb ik eerder geplaatst dan het bericht op XDA.. Maar ik heb hem ff een brief door de bus gegooid :) Hoop op een reactie..

Zit zelf nu op Cognition2.. Maar die update naar KG2 duurd daar wel erg lang..

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Done ;)

Die tweede witte case die je hier boven liet zien kende ik nog helemaal niet. Een van de kleine verschillen zo op de foto's is het open zijn ter hoogte van de knoppen aan de zijkant. Weet niet of dat een voor-of nadeel is. Misschien heeft deze ook niet die glitteringen er in zitten. Niet dat je die in de praktijk heel erg ziet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Brad Pitt schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:59:
[...]

Done ;)

Die tweede witte case die je hier boven liet zien kende ik nog helemaal niet. Een van de kleine verschillen zo op de foto's is het open zijn ter hoogte van de knoppen aan de zijkant. Weet niet of dat een voor-of nadeel is. Misschien heeft deze ook niet die glitteringen er in zitten. Niet dat je die in de praktijk heel erg ziet hoor.
De linear is een hard cover.. Het zijn 3 losse delen en de backcover is er in verschillende kleuren..

Afbeeldingslocatie: http://www.exportprive.com/images/SGP_Linear_Pure_Reventon_Galaxy_S_2.jpg

Maar wat zijn de voor/nadelen van een siliconen/hardcover..

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Zo ik heb mezelf ook zo'n mofi hoesje besteld met die gele leeuw erop. Nu wachten op binnenkomst van telefoon en dat hoesje.

En moet ook nog een screenprotector maar weet nog niet goed welke.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste