Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injun
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-03-2021
Heb deze muvit screenprotector,bevalt prima.
(Ik heb op nokia5530xm een brando is ook prima toch iets voorkeur voor muvit)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:43:
Ik krijg morgen mijn Galaxy S2 binnen, wil daarom graag een screenprotector bestellen.
Wat is nu de beste screeprotector? De Brando Ultraclear laat teveel vingervlekken zien lees ik hier. Ik zit er aan te denken om voor de Muvit te gaan. Iemand ervaring met deze en anderen?

INJUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 08:32
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:12:
[...]

Heb de Brando gehad, beviel me qua gevoel en hoe hij er uit zag (je zag hem niet dus :P) erg goed. Heb er nu een Steinheil Ultra Clear op zitten en die bevalt nog ietsjes beter. Wordt ook wat minder snel vies als de Brando.
Ik vind die SGP's alleen op Ebay bij de Koreaanse aanbieders en uit ervaring weet ik dan je al gauw meer dan 2 weken kunt wachten. Weet iemand of je ze ook ergens anders (sneller) kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:21:
Ik heb afgelopen weekend 2x4 uur achterelkaar zitten navigeren (met GPS+Bluetooth aan; data uit omdat ik in het buitenland was). De batterij werd tijdens beide ritten gewoon opgeladen.

Maw, de Brodit actieve houder is geschikt voor lange ritten. :)
Heb je die met sig houder? En welk navigatie prog gebruik je?
Bij mij loopt ie leeg maar dan wel met data aan en BT uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Megapaul schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:38:
[...]

Dan is er wat spelling, tenzij de houder iets aanpast dan is het weer mooi passend.
Megapaul, hoe bevalt Brodit met skin nu na een paar weken? Nog geen spijt van dat je niet gewoon voor passive bent gegaan? Ik heb namelijk met mijn slaperige kop wel gewoon passive besteld ipv. met skin en hij zit er lekker strak in, zoals ik het van Brodit gewend ben. Dus ik zit nu te twijfelen of ik hem om zou ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:31
businka19 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:29:
[...]

Megapaul, hoe bevalt Brodit met skin nu na een paar weken? Nog geen spijt van dat je niet gewoon voor passive bent gegaan? Ik heb namelijk met mijn slaperige kop wel gewoon passive besteld ipv. met skin en hij zit er lekker strak in, zoals ik het van Brodit gewend ben. Dus ik zit nu te twijfelen of ik hem om zou ruilen.
De houder bevalt prima, nee geen spijt dat ik voor de gewone pasieve houder ben gegaan.
Toestel zit er bij mij ook strak in.
Als ik aan de bovenkant het toestel vast houd en ik haal het toesel heen en weer (voor naar achter) dan zit er een heel klein beetje speling in. Dit is echter zeer minimaal en de telfoon blijft gewoon stevig zitten tijdens het rijden.
En voor mij is het prettig dat het met hoesje past hoef ik niet elke keer het hoesje te verwijderen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
Ik heb onlangs deze aangeschaft en net binnengekregen: Solar Powered Rechargeable 2600mAh Portable Power Pack with Charging Adapters + Flashlight
Opzich positief, hij laadt de SGS2 op. Ik moet alleen controleren hoeveel energie hij kan overdragen, maar daarvoor moet eerst de batterij zijn opgeladen ;-)

BTW Wat dachten jullie dan van dit: http://cgi.ebay.com/3500m...s&hash=item27bc333f1c
OK, het is lelijk, maar wellicht soms handig om 3500mAh te hebben.

EDIT 5-9-2011: 2600mah-portable-power-pack lekker laten liggen, ben net terug van vakantie en het ding werkt niet, leuk als zaklamp maar batterij laadt nauwelijks in de zon.

[ Voor 26% gewijzigd door tinus73 op 05-09-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tinus73 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:18:
Ik heb onlangs deze aangeschaft en net binnengekregen: Solar Powered Rechargeable 2600mAh Portable Power Pack with Charging Adapters + Flashlight
Opzich positief, hij laadt de SGS2 op. Ik moet alleen controleren hoeveel energie hij kan overdragen, maar daarvoor moet eerst de batterij zijn opgeladen ;-)

BTW Wat dachten jullie dan van dit: http://cgi.ebay.com/3500m...s&hash=item27bc333f1c
OK, het is lelijk, maar wellicht soms handig om 3500mAh te hebben.
Vorig jaar dezelfde solar charger gekocht en mee weg geweest op de fiets naar Luxemburg. Toen had ik een Samsung i8910HD met een 1500mAh batterij om te gebruiken als navigatie en sportstracker op een speciaal stuurhoudertje. De telefoon zelf ging 4,5 uur mee en voordat hij op 10% raakte heb ik hem op een volledig opgeladen solar charger aangesloten. Daardoor ging de telefoon nog eens 4,5 uur mee! Een totaal van 9 uur!

Ik denk dat de Galaxy S2 (die ik nu ook heb), ook ongeveer zo lang mee gaat! Aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:03
Hee mensen
Is het de ~4 euro waard om deze accu te kopen?
http://www.focalprice.com/detail_MB454B.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat kan er mis gaan? Je verliest hooguit dat bedrag als 'ie bagger is. Koop hem, test hem, let us know 8)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:05:
[...]

Als het goed is kun je elke willekeurige MHL kabel gebruiken met je toestel, dus hoeft niet origineel Samsung te zijn. Ik ben zelf ook aan het zoeken maar die dingen zijn op dit moment moeilijk leverbaar. Ik vrees dat je zelfs wat lamger moet wachten.
Bij coolblue kun je er eentje van HTC kopen voor maar 9euro..
EDIT : nvm ik zie nou dat ie niet op vooraad is sorry!

[ Voor 6% gewijzigd door Thenotorious op 29-06-2011 20:05 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:12
Zo'n accu heb ik 3 weken geleden gekocht op eBay. Doet hem prima en kun je zo meenemen. Nu noot meer een dode s2 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LxxFxx schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:01:
Vandaag ook net mijn Zenus Prestige Carbon fliphoesje gekregen en ik kan in ieder geval bevestigen wat Wicked-Game hierboven schrijft. Maar ik vind hem eigenlijk een beetje te... stijlvol.. :/

Als 2e hoesje zou ik zelf de Samsung genuine Mesh gekozen hebben. Misschien bestel ik die er nog bij...
Iemand eventueel geïnteresseerd om mijn Zenus over te kopen. Heb het er enkel maar eventjes rond gepast, dus het is nog in mint condition. Ik zou het nog kunnen terugsturen (naar mobilefun.co.uk) en mijn geld terugkrijgen maar een pakketje kost me sowieso 8€.
Ik woon wel in België

Verder gebruik ik nu ook al een tijdje de Samsung genuine Car dock voor de i9100 en daar ben ik uitermate tevreden van. Past super, ziet er super uit, is super stevig en de audio en power aansluiting is super handig. Kortom: super aanrader! ;)
Ik wil dat hoesje wel overnemen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 00:25:
Wie heeft er ervaring met dit hoesje?? kan je fotos plaatsen en iets vertellen over de kwaliteit.
en wie heeft ervaring met shimshop van ebay???
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=110687967430
Even ter info.....
Heb vrijdag het hoesje besteld via Ebay van de shimshop.
En vandaag (woensdag) al binnen. Echt top!
Zit mooi voelt lekker aan mooie logo van samsung op de achterkant.
Ben zeer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23
Zo, eindelijk het hele topic doorgelezen, en ongeveer 8 cases overgehouden als shortlist. Ik wacht nog even tot de telefoon binnen is (eind deze week, begin volgende week), voor ik op zoek ga naar een mooie case. In tussentijd heb ik vast een neopreen hoesje met android logo besteld voor een paar euro.

Ik merk dat mijn voorkeur uitgaat naar een pouch. De meeste cases maken hem imo veel dikker en lastig mee te nemen in de broekzak (zeker siliconen = stroef?)
Mijn shortlist:
  • Bugatti slimcase universal Blueberry SL (€ 11,95)
  • Bugatti leather slimcase SL Unique Carbon (€ 18,94)
  • Bugatti STN slimcase SL black (€14,95)
  • Case-mate barely there (€ 19,96)
  • CYOO Back case (€ 9,95)
  • Konkis premium leather (ong €16,95)
  • Zenus skin air jacket (€ 16,56)
Nou ben ik nog op zoek naar een autohouder. De vent-mount van hierboven is wel erg goedkoop, maar ik weet niet of die mooi past. Een brodit passieve houder is wmb wel een mooie optie, maar ik weet niet hoe ik die proclip op mijn ventilator krijg. Is er een site waar ik kan checken of hij op mijn auto (Fiat Stilo) past en zo ja hoe?
Die kom ik op de site van Azerty niet tegen, heb je een directe link, en wat kost hij?

Ik weet trouwens niet of de JIG ook als accessoire beschouwd wordt..... Heeft iemand die al en is het de moeite waard? Ik ga proberen de SGS2 niet zoveel te flashen als mijn huidige telefoon (enkele keren per week :X), maar ik wil die counter niet te hoog hebben als ik toch aan de gang ga. Ik zag in een ander topic dat er intern nog een counter zit die niet gereset wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 21:18
gwystyl schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 01:11:
Zo, eindelijk het hele topic doorgelezen, en ongeveer 8 cases overgehouden als shortlist. Ik wacht nog even tot de telefoon binnen is (eind deze week, begin volgende week), voor ik op zoek ga naar een mooie case. In tussentijd heb ik vast een neopreen hoesje met android logo besteld voor een paar euro.

Ik merk dat mijn voorkeur uitgaat naar een pouch. De meeste cases maken hem imo veel dikker en lastig mee te nemen in de broekzak (zeker siliconen = stroef?)
Mijn shortlist:
  • Bugatti slimcase universal Blueberry SL (€ 11,95)
  • Bugatti leather slimcase SL Unique Carbon (€ 18,94)
  • Bugatti STN slimcase SL black (€14,95)
  • Case-mate barely there (€ 19,96)
  • CYOO Back case (€ 9,95)
  • Konkis premium leather (ong €16,95)
  • Zenus skin air jacket (€ 16,56)
Nou ben ik nog op zoek naar een autohouder. De vent-mount van hierboven is wel erg goedkoop, maar ik weet niet of die mooi past. Een brodit passieve houder is wmb wel een mooie optie, maar ik weet niet hoe ik die proclip op mijn ventilator krijg. Is er een site waar ik kan checken of hij op mijn auto (Fiat Stilo) past en zo ja hoe?

[...]

Die kom ik op de site van Azerty niet tegen, heb je een directe link, en wat kost hij?

Ik weet trouwens niet of de JIG ook als accessoire beschouwd wordt..... Heeft iemand die al en is het de moeite waard? Ik ga proberen de SGS2 niet zoveel te flashen als mijn huidige telefoon (enkele keren per week :X), maar ik wil die counter niet te hoog hebben als ik toch aan de gang ga. Ik zag in een ander topic dat er intern nog een counter zit die niet gereset wordt?
Kan je zeker de Bugatti blueberry aanraden. Heb hem zelf ook en vind het een prettige pouch waar de SGS2 prima inpast.

Wat betreft de carholder. Ik heb er zelf eentje gemaakt. Dit gedaan aan de hand van dit topic. Kost echt een drol om het te maken. Gewoon een goedkope case kopen waar de SGS2 in kan (heb zelf een witte zodat de telefoon wat beter tegen het zonlicht kan achter de voorruit). Dan zo'n garmin mount. De buitenzijde van de Garmin mount een beetje bijzagen, daarna op de case plakken met seconde lijm, en klaar ben je. Perfect passende, stevige houder voor de SGS2.

Zo'n JIG heb ik ook. Naar het schijnt is je garantie verlopen op het moment dat jij gaat flashen. MEt zo'n jig zet je de teller weer op nul (al schijnt er ook nog een interne tweede teller te zijn). Het is niet strikt noodzakelijk, maar meer een handigheidje.

Hopelijk kan je hier iets mee.

(Goed om je nu weer te zien hier in het SGS2 topic ;) )

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:57
gwystyl schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 01:11:

Gewoon even kijken op de site van Brodit (brodit.se), daar kun je het type auto selecteren en krijg je ook een link naar de installatie-instructies. Als ik die voor de Stilo bekijk lijkt het erg veel op die van de Ford C-Max, installatie was daar erg eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Laatst online: 26-04 12:05
Hallo,
Heeft iemand al ervaringen met krassen op het scherm?
Zo ja, hoe is het gekomen?
(vraag vanwege overweging om screenprotector te kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marnix72 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:24:
Hallo,
Heeft iemand al ervaringen met krassen op het scherm?
Zo ja, hoe is het gekomen?
(vraag vanwege overweging om screenprotector te kopen)
Hey.. Ik heb sinds eergister een kras(je) op mijn scherm zitten. Echt geen idee hoe dat komt.. wat ik wel zeker weet is dat het scherm dus niet van zúlke goede kwaliteit is. Zou dus zeker een screenprotector aanschaffen.. Als je dat niet doet en het gebeurt dan baal je wel enorm en ga je denken van: had ik maar.......

(net zoals mij, want ik zou een dezer dagen een screenprotector kopen.. dus nu denk ik ook; had ik het maar eerder gedaan..:() Het toestel op zich is gewoon een tóptoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Laatst online: 26-04 12:05
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:30:
[...]

Hey.. Ik heb sinds eergister een kras(je) op mijn scherm zitten. Echt geen idee hoe dat komt.. wat ik wel zeker weet is dat het scherm dus niet van zúlke goede kwaliteit is. Zou dus zeker een screenprotector aanschaffen.. Als je dat niet doet en het gebeurt dan baal je wel enorm en ga je denken van: had ik maar.......

(net zoals mij, want ik zou een dezer dagen een screenprotector kopen.. dus nu denk ik ook; had ik het maar eerder gedaan..:() Het toestel op zich is gewoon een tóptoestel!
OK, bedankt.

Ik zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:49
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:11:
[...]

Heb je die met sig houder? En welk navigatie prog gebruik je?
Bij mij loopt ie leeg maar dan wel met data aan en BT uit....
Ik heb de houder met sig-plug inderdaad: http://www.broditcenter.n...y-s-2-i9100-sig-plug.html

Verder heb ik in het buitenland genavigeerd met Sygic GPS. In Nederland heb ik ook vrij lange ritten gemaakt met Google Navigation en Sygic GPS+data aan, ook in deze gevallen werd de batterij netjes bijgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Omdat mijn neefje geslaagd is, én volgende week 18 wordt krijgt hij van zijn ouders een i9100. Als cadeautip is mij dus ingefluisterd een hoesje hiervoor. Nu heb ik het topic even doorgenomen, en op marktplaats gekeken. Op Marktplaats kwam ik drie hoesjes tegen, en ik vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft;

Dit pull-up hoesje
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/rjjvh2.jpg

Ik vind zelf die pullups altijd erg mooi en handig, maar weet dat sommige modellen strepen van de pullcord kunnen achterlaten op de telefoon. Iemand ervaring met dit specifieke hoesje?

Een Case-Mate Barely There
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/1ie876.jpg

Heb ik al goede dingen over gelezen,en deze leek me ook zeker de moeite. Alleen lijkt hij me wat prijzig voor een hoesje van kunsstof... Is hij het geld waard?

Een suede hoesje
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/o9q1xi.jpg

Deze vind ik zelf, samen met de pullcord, de mooiste. Heeft iemand deze al, en zo ja; bevalt hij?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Heb vandaag mijn SGP Ultra Capsule White ontvangen, ziet er heel strak uit. 1 opmerking, hij lijkt bij de knoppen (geluid en aan/uit) iets losser te zitten waardoor het niet lekker is als je de telefoon daar pakt. Het hoesje zakt dan eerst iets in en dan pas kom je bij de knoppen. Het kan natuurlijk zijn dat producent het met opzet zo heeft gedaan zodat je niet per ongeluk knoppen indrukt door te strak zittende case maar het voelt echt alsof het niet hoort. Iemand anders daar ook last van, Brad Pitt, jij had er ook 1, kan je dat even checken? tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:06:
Heb vandaag mijn SGP Ultra Capsule White ontvangen, ziet er heel strak uit. 1 opmerking, hij lijkt bij de knoppen (geluid en aan/uit) iets losser te zitten waardoor het niet lekker is als je de telefoon daar pakt. Het hoesje zakt dan eerst iets in en dan pas kom je bij de knoppen. Het kan natuurlijk zijn dat producent het met opzet zo heeft gedaan zodat je niet per ongeluk knoppen indrukt door te strak zittende case maar het voelt echt alsof het niet hoort. Iemand anders daar ook last van, Brad Pitt, jij had er ook 1, kan je dat even checken? tnx
Dat vond ik in het begin ook wel ja. Wordt na een tijdje beter, althans dat vond ik wel. Heel erg strak wordt het niet, dat komt ook omdat het hoesje eigenlijk gemaakt is voor de Koreaanse i9100, die is 0.5mm hoger. Na een weekje/twee weken vond ik het daarentegen zeer goed te doen. Gewoon nog heel even wachten maar dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb laatst de jig besteld en binnen gekregen. Moest de telefoon weggeven aan de verzekering, omdat hij nat was geworden.... (lang leve bier), hij deed het nog wel enigzins, dus probeerde ik de teller te restten, maar als ik de jig er insteek, denkt hij dattie aan het laden is. Wat is het juiste gebruik van de jig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:03
Obiter dictum schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:39:
Omdat mijn neefje geslaagd is, én volgende week 18 wordt krijgt hij van zijn ouders een i9100. Als cadeautip is mij dus ingefluisterd een hoesje hiervoor. Nu heb ik het topic even doorgenomen, en op marktplaats gekeken. Op Marktplaats kwam ik drie hoesjes tegen, en ik vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft;
Ik heb zelf een pull up hoesje (ander merk dan die van marktplaats) en die bevalt zeker goed!
Dat van de strepen is waar, die van mij laat heel lichtelijk een streep op het beeldscherm, maar die valt er ook makkelijk af te poetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:11:
heb laatst de jig besteld en binnen gekregen. Moest de telefoon weggeven aan de verzekering, omdat hij nat was geworden.... (lang leve bier), hij deed het nog wel enigzins, dus probeerde ik de teller te restten, maar als ik de jig er insteek, denkt hij dattie aan het laden is. Wat is het juiste gebruik van de jig?
Steek je de jig erin als hij uit staat?

Juiste gebruik: Toestel uitzetten, jig erin....

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 30-06-2011 22:27 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghehe, ik was allang blij dat ik hem aan kreeg... bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:23:
[...]

Ik heb de houder met sig-plug inderdaad: http://www.broditcenter.n...y-s-2-i9100-sig-plug.html

Verder heb ik in het buitenland genavigeerd met Sygic GPS. In Nederland heb ik ook vrij lange ritten gemaakt met Google Navigation en Sygic GPS+data aan, ook in deze gevallen werd de batterij netjes bijgeladen.
Dank.
Heel vreemd... Zou het dan toch aan mijn toestel kunnen liggen? Morgen maar eens vodafone bellen of er meer klachten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
l3art schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:57:
[...]

Kan je zeker de Bugatti blueberry aanraden. Heb hem zelf ook en vind het een prettige pouch waar de SGS2 prima inpast.
Het is de Bugatti SlimCase Unique Tobacco SL. Mooie kleur, en hij kwam goed over bij commentaren. Het lijkt me ook handig dat je het trekkoorde over de telefoon heen vast kan maken aan de voorkant, en hij heeft een beltclip. Hij is inmiddels verzonden, dus ik hoop hem morgen binnen te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://www.d2onderdelen.nl/images/detailed/19/Bugatti_SlimCase_Unique_Tobacco_Brown_size_M13009721504d8b42765b6b2.jpg
Wat betreft de carholder. Ik heb er zelf eentje gemaakt. Dit gedaan aan de hand van dit topic. Kost echt een drol om het te maken. Gewoon een goedkope case kopen waar de SGS2 in kan (heb zelf een witte zodat de telefoon wat beter tegen het zonlicht kan achter de voorruit). Dan zo'n garmin mount. De buitenzijde van de Garmin mount een beetje bijzagen, daarna op de case plakken met seconde lijm, en klaar ben je. Perfect passende, stevige houder voor de SGS2.
Goed om te onthouden. Ziet er wel uit als een leuk projectje, en lang niet zo duur als een passieve brodit. Voordeel van Brodit is dan weer dat hij op de ventilator kan (ivm koeling)
Zo'n JIG heb ik ook. Naar het schijnt is je garantie verlopen op het moment dat jij gaat flashen. MEt zo'n jig zet je de teller weer op nul (al schijnt er ook nog een interne tweede teller te zijn). Het is niet strikt noodzakelijk, maar meer een handigheidje.

Hopelijk kan je hier iets mee.
Ik denk dat ik maar even wacht met die JIG, gewoon niet te vaak flashen. Als hij echt goed stuk is kunnen ze die counter hopelijk toch niet meer uitlezen :)
(Goed om je nu weer te zien hier in het SGS2 topic ;) )
moest ff spieken in je post history, maar blijkbaar heb jij ook een Xperia X1 gehad? Dan hebben we tussendoor een andere telefoon gehad :). Eens kijken of ik hier nog genoeg kan opsteken om daarna mensen wat uit te kunnen leggen.
Climbon schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:28:
[...]

Gewoon even kijken op de site van Brodit (brodit.se), daar kun je het type auto selecteren en krijg je ook een link naar de installatie-instructies. Als ik die voor de Stilo bekijk lijkt het erg veel op die van de Ford C-Max, installatie was daar erg eenvoudig.
Thx, bookmarked.... ik heb nu eerst een backplate besteld die past op mijn HR richter houder met zuignap. Als deze niet bevalt ga ik zelf aan het knutselen of een brodit houder halen. Voor mijn MDA Compact III had ik een vergelijkbare houder, en die vond ik wel handig. Ik ga wel in de gaten houden of hij de telefoon niet beschadigt.
Afbeeldingslocatie: http://www.phonextra.nl/media/catalog/product/cache/1/image/800x800/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/h/o/houder-samsung-galaxy-s-ii.jpg
Nou moet hij natuurlijk wel snel binnen komen, anders zit ik zo met een stapel accessoires maar geen telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:19
Sibrand schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:13:
[...]

Ik heb zelf een pull up hoesje (ander merk dan die van marktplaats) en die bevalt zeker goed!
Dat van de strepen is waar, die van mij laat heel lichtelijk een streep op het beeldscherm, maar die valt er ook makkelijk af te poetsen.
Ik heb zelf een konkis en die bevalt prima en heb totaal geen last van strepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousR
  • Laatst online: 23-01 10:56
Ik heb ook een Konkis, en die bevalt opzich ook best. Maar ik heb wel een beetje last van de strepen van het trektouwtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 13:29

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Obiter dictum schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:39:

Een suede hoesje
[afbeelding]

Deze vind ik zelf, samen met de pullcord, de mooiste. Heeft iemand deze al, en zo ja; bevalt hij?
Ik heb een Mofi hoesje van suède, laser-cut symbool is anders maar model is zelfde. SGS2 past er echt mooi in en hoesje is degelijk. Materiaal is gemaakt met 4 lagen geperste suède leer en heeft 5 jaar garantie.

Er zijn 4 verschillende laser-cut symbooltjes:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=360363085731

Ik heb een met leeuw print genomen omdat mijn sterrenbeeld leeuw is, hier paar fotootjes van mijn hoes samen met SGS2, afbeeldingen heb ik toch een beetje groot gehouden zodat je meer details ziet.

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/mofi_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/mofi_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/mofi_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Reptile-X schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 02:22:
[...]

Ik heb een Mofi hoesje van suède, laser-cut symbool is anders maar model is zelfde. SGS2 past er echt mooi in en hoesje is degelijk. Materiaal is gemaakt met 4 lagen geperste suède leer en heeft 5 jaar garantie.

Er zijn 4 verschillende laser-cut symbooltjes:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=360363085731

Ik heb een met leeuw print genomen omdat mijn sterrenbeeld leeuw is, hier paar fotootjes van mijn hoes samen met SGS2, afbeeldingen heb ik toch een beetje groot gehouden zodat je meer details ziet.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vraag me altijd af bij dit soort hoesjes of je hem er makkelijk uit kan krijgen? Zo te zien moet je aan de bovenkant van het hoesje de zijkanten van de telefoon vastpakken en hem er dan uittrekken? Een trekkoordje lijkt me dan handiger. Ik heb twee hoesjes besteld, dus ik kan het binnenkort proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Reptile-X schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 02:22:
*Tekst, foto's en uitleg over Mofi hoesje*
Muchas gracias, ik vind hem er echt heel chique uitzien! Alleen ga ik toch voor die met Androidlogo op Marktplaats denk ik, die vind ik zelf qua patronen die erop staan echt heel erg tof. Bedankt voor de duidelijke foto's!

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:16:
[...]

Dank.
Heel vreemd... Zou het dan toch aan mijn toestel kunnen liggen? Morgen maar eens vodafone bellen of er meer klachten zijn....
Ik hoor van meer mensen dat tijdens het navigeren de batterij wordt leeggetrokken ondanks de autolader.

Misschien komt het wel doordat ik niet de standaard 12V-aansluiting gebruik, maar dat ik zelf een 12V-aansluiting heb gecreëerd achter de autoradio (afgetapt van de autoradio). Wellicht levert dat meer stroom op? Mocht ik dit weekend tijd&zin hebben, dan wil ik best eens even het eea nameten met een multimeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
sylvesterrr schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:45:
[...]

Ik hoor van meer mensen dat tijdens het navigeren de batterij wordt leeggetrokken ondanks de autolader.

Misschien komt het wel doordat ik niet de standaard 12V-aansluiting gebruik, maar dat ik zelf een 12V-aansluiting heb gecreëerd achter de autoradio (afgetapt van de autoradio). Wellicht levert dat meer stroom op? Mocht ik dit weekend tijd&zin hebben, dan wil ik best eens even het eea nameten met een multimeter.
Als de SGS2 niet meer dan 650 mA trekt, zou de aanvoer niet uit moeten maken. Alles wat meer is wordt dan gewoon niet gebruikt om bij te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caparone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-02 07:39
Ik ren regelmatig en daarbij gebruik ik mijn telefoon als GPS tracker. Nu heb ik hem altijd in me broekzak zitten, wat sowieso niet echt ideaal is. Bovendien verliest hij heel vaak het signaal.

Nu ben ik dus op zoek naar een sport armband. Heeft iemand van jullie toevallig nog tips?

Hier een aantal die ik zo even kon vinden, iemand ervaring met een van deze?:

http://www.smartphonetoda...ung-galaxy-s-2-i9100.html
http://www.smartphonetoda...and-voor-smartphones.html
http://www.marktnet.nl/Sp...alaxy-S-i9000-8269323.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousR
Ik heb zo'n belkin voor mijn iPod, die werkt uitstekend. Het enige nadeel wat ik, bij dat model had is dus in dit nieuwe model opgelost. Ik had namelijk af en toe wel eens moeite om met 1 hand het kleine sluitinkje dicht te krijgen.

Die laatste, op marktnet.nl, is trouwens voor een SGS 1 heh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:18:
[...]

Dat vond ik in het begin ook wel ja. Wordt na een tijdje beter, althans dat vond ik wel. Heel erg strak wordt het niet, dat komt ook omdat het hoesje eigenlijk gemaakt is voor de Koreaanse i9100, die is 0.5mm hoger. Na een weekje/twee weken vond ik het daarentegen zeer goed te doen. Gewoon nog heel even wachten maar dus :P
Kijk, dat horen we graag! Want laten we eerlijk wezen dat wit staat ECHT slik :*)
En nauwkeurigheid waarmee alle opening zijn aangesloten...ik ben er blij mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

LZF

Via eBay een USB cradle (Sync en charge) inclusief 2 stuks 1800 mAh batterijen gekocht voor een kleine 20 euro.

De cradle voelt wat goedkoop aan maar voldoet prima, het is in ieder geval een stuk beter dan het verplicht aan een kabel te moeten aansluiten. Voordeel is dat je een losse batterij apart kan opladen.

De batterijen voldoen prima tot nu toe, gelijkwaardig aan de originele batterij qua uithoudingsvermogen. Uitstekend dus voor een reserve batterij voor onderweg.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VM7CF.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UH37S.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Bugatti hoesje en de car plate uit mijn vorige post zijn binnen, nou de telefoon nog.... Ik denk dat het neopreen hoesje uit honkong er wat langer over doet, maar die is in ieder geval ook verzonden.

Ik heb nu even mijn Spica in het hoesje gedaan. Die is wat minder lang en breed dan de SGS2 (115 x 57 x 12.9 tov 125.3 x 66.1 x 8.9), dus hij zit er nogal ruim in. Dat had ik wel verwacht, maar als ik aan het pull-up koordje trek, komt hij maar iets omhoog en kan ik de Spica nauwelijks vastpakken. Is dat veel beter als de SGS2 er in zit? Ik had verwacht dat hij verder omhoog zou komen iig.
Verder is het een super mooi hoesje. Stevig leer, dubbelgestikt met een beetje een frommelig uiterlijk en een zachte stoffen binnenkant. Ik ben heel benieuwd hoe hij bevalt met de SGS2 erin. De grootte met de Spica erin valt me in ieder geval mee, hij is niet storend groot in mijn broekzak.
Een onverwacht puntje was dat het stiksel aan de achterkant met de letters Bugatti geen klem is met losse onderkant, maar een riemlus. In de praktijk is dat waarschijnlijk niet zo erg, omdat ik toch meestal een riem om heb en ik verwacht dat ik hem nog vaker gewoon los in mijn broekzak doe.

De carplate voelt ook vrij stevig aan. Ik had verwacht dat het lipje in het midden aan de rechterkant zou zitten, maar als ik kijk naar de orientatie van de gaten waarmee hij geklemd moet worden lijkt het of hij aan de linkerkant hoort (dan klem je hem naar beneden vast ipv omhoog). Als de telefoon binnen is ga ik wel kijken hoe ik hem in de auto doe en of links of rechts uitmaakt.

Beide shops (Phonextra en D2onderdelen) hebben een positieve indruk op me achtergelaten. Bij beide netjes een bestel- en betaalbevestiging, en levering binnen een dag (gisteren rond 11u besteld, beide pakjes vandaag in de brievenbus).

[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 01-07-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:01:
Kijk, dat horen we graag! Want laten we eerlijk wezen dat wit staat ECHT slik :*)
En nauwkeurigheid waarmee alle opening zijn aangesloten...ik ben er blij mee :*)
Net, uiteraard, weer zitten spelen met het ding. En moet zeggen dat de strakheid toch wel tegenvalt. Zeker zoals je al zei op de plek van de toetsen aan de zijkant. Ga er misschien een keer een papiertje of zo onder leggen, kijken of het geheel dan wat beter aansluit. Jammer dat er twee maten van de i9100 zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
LZF schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:44:
Via eBay een USB cradle (Sync en charge) inclusief 2 stuks 1800 mAh batterijen gekocht voor een kleine 20 euro.

De cradle voelt wat goedkoop aan maar voldoet prima, het is in ieder geval een stuk beter dan het verplicht aan een kabel te moeten aansluiten. Voordeel is dat je een losse batterij apart kan opladen.

De batterijen voldoen prima tot nu toe, gelijkwaardig aan de originele batterij qua uithoudingsvermogen. Uitstekend dus voor een reserve batterij voor onderweg.

[afbeelding]

[afbeelding]
Hmm, interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

Reinier

\o/

Ik heb een transparante harde case van Muvit gekocht maar dat is een beetje een onding. Het ziet er cheap uit, plus de zijkanten hebben speling en kraken daardoor. Geen aanrader! Bijgeleverde screen protector is niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 21:18
Gisteren mijn 2000mAh lader binnen gekregen voor in de auto.
Vandaag geprobeerd icm Navigon. Wat opvalt is dat de telefoon nog steeds leeg loopt tijdens het navigeren met Navigon, maar dat dit wel heel erg langzaam gaat. Misschien 1% per uur. Kortom een lader met een hogere capaciteit heeft wel degelijk nut, maar het is nog steeds niet afdoende om er voor te zorgen dat de telefoon niet leeg loopt tijdens het navigeren met Navigon.

Verder werd mn telefoon niet overdreven warm en kreeg ik ook geen vastlopers.
Heb zelf de output van de lader nog niet kunnen meten of dit ook daadwerkelijk 2000mAh is, maar dat kom later nog wel een keertje.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
thecompany schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 02:15:
[...]

Heb vandaag trouwens de universal battery pack (5000mah) die hier ook al werd besproken binnen gekregen. Ligt nu aan de lading, zal deze in het weekend wel even testen.

http://www.amazon.co.uk/g...000NDQ92W/ref=oss_product
@thecompany: heb je je batterypack inmiddels getest? Met de mijne (ook 5000 mah) kan ik de SGS ruim anderhalf keer opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caparone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-02 07:39
TenaciousR schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:38:
Ik heb zo'n belkin voor mijn iPod, die werkt uitstekend. Het enige nadeel wat ik, bij dat model had is dus in dit nieuwe model opgelost. Ik had namelijk af en toe wel eens moeite om met 1 hand het kleine sluitinkje dicht te krijgen.

Die laatste, op marktnet.nl, is trouwens voor een SGS 1 heh!
Op welke site had jij hem besteld? Op smartponetoday is hij namelijk uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:06:
[...]

Net, uiteraard, weer zitten spelen met het ding. En moet zeggen dat de strakheid toch wel tegenvalt. Zeker zoals je al zei op de plek van de toetsen aan de zijkant. Ga er misschien een keer een papiertje of zo onder leggen, kijken of het geheel dan wat beter aansluit. Jammer dat er twee maten van de i9100 zijn :(
En, heeft papiertje het opgelost?

2 maten zouden geen probleem zijn als zij de cases ook in 2 maten zouden aanbieden, maar waarschijnlijk vinden ze het verschil zo marginaal dat ze er geen onderscheid in willen maken. Helaas is is het verschil niet marginaal genoeg :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:26:
En, heeft papiertje het opgelost?
Trying to live with it... :P Plus ondertussen wel uiteraard zoeken naar andere mooie cases. Vind de speling variabel, net of het afhangt van de temperatuur of zo. Soms vrijwel geen last van, soms weer wat meer. Misschien verandert het ook wel naarmate je hem lang(er) vast hebt. Dat het materiaal losser wordt door de warmte, geen idee. Vind de nieuwe (witte) SGP Hybrid ook erg cool maar baal dat daarbij de voorste rand zwart is. Vind nu juist dat dunne witte randje aan de voorkant supermooi staan. Oh well. Houdt je bezig hè :P

Afbeeldingslocatie: http://www.exportprive.com/images/SGP_Neo_Hybrid_Infinity_Galaxy_S_2.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 04-07-2011 17:46 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tweakers. Is dit wat? Een 2600 mah batterij. Is dat crap, of toch gewoon veilig?

http://www.batteryupgrade...7904/shopGroupId/11033729

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Aloysxda schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:16:
[...]

Zo'n accu heb ik 3 weken geleden gekocht op eBay. Doet hem prima en kun je zo meenemen. Nu noot meer een dode s2 d:)b
Gaat die langer mee dan de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

alwaysleft schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:34:
Tweakers. Is dit wat? Een 2600 mah batterij. Is dat crap, of toch gewoon veilig?

Die gaat ongetwijfeld langer mee dan de originele batterij want die is 1650 mAh. Dat je telefoon 2x zo dik wordt is wel iets om rekening mee te houden. ;)

[ Voor 50% gewijzigd door LZF op 05-07-2011 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LZF schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 06:51:
Die gaat ongetwijfeld langer mee dan de originele batterij want die is 1650 mAh.
Die "want" is een pure (en riskante) assumptie aangezien die b-merk batterijen zelden tot nooit hun beloofde capaciteit waar maken. Zou zomaar kunnen dat deze "2600mAh" accu in de praktijk gelijk is aan de stock accu.
En mocht 'ie alsnog lang(er) meegaan is dat hoogstwaarschijnlijk niet 2600/1650 maal langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:43:
[...]

Trying to live with it... :P Plus ondertussen wel uiteraard zoeken naar andere mooie cases. Vind de speling variabel, net of het afhangt van de temperatuur of zo. Soms vrijwel geen last van, soms weer wat meer. Misschien verandert het ook wel naarmate je hem lang(er) vast hebt. Dat het materiaal losser wordt door de warmte, geen idee. Vind de nieuwe (witte) SGP Hybrid ook erg cool maar baal dat daarbij de voorste rand zwart is. Vind nu juist dat dunne witte randje aan de voorkant supermooi staan. Oh well. Houdt je bezig hè :P

[afbeelding]
Hij is zeker niet fout maar (je raadt het al) geen wit randje! :P Mijn vriendin vond het ook al zo slik staan. Dat was overigens de enige keer dat ze interesse toonde in mijn nieuwe mobiel dus het spreekt boekdelen. Volgens mij is zij trouwens een beetje jaloers op dat "bezig houden" waar jij het over hebt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:26:
Volgens mij is zij trouwens een beetje jaloers op dat "bezig houden" waar jij het over hebt >:)
Dat is herkenbaar ja. " Hallo! Leg dat ding nou eens néér! :( ". Ehhh ja okay, strakkies! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Weet iemand welke kabeltjes werken voor de usb-host functie?

http://www.kabeltje.com/u...-male-adapter-p-1126.html
Dit ding doet het dus niet. Ik dacht dat het een totaal passieve verbinding was, maar dat is dus niet het geval?

Of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
Batterij met 2430mAh (normale dikte) http://cgi.ebay.co.uk/243...ain_3&hash=item2eb6332c06
Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee? Ik liep er toevallig tegenaan toen ik voor een HD2 er een aan het zoeken was (heeeel toevallig heeft de HD2 dezelfde capaciteit :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
LZF schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:44:

LZF, vraagje, staat het geheel een beetje stevig (zwaar genoeg)? En hoe zit de S2 er in; wordt de usb connector niet te zwaar belast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Ik overweeg galaxy s2 te kopen maar heb kort vraagje over de headphones:

Is de remote control functionaliteit van de iphone headphones compatible met galaxy s2? Dus werkt de microfoon, kan ik muziek op pauze zetten, harder/zachter en track skippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
zerokill schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:17:
Ik overweeg galaxy s2 te kopen maar heb kort vraagje over de headphones:

Is de remote control functionaliteit van de iphone headphones compatible met galaxy s2? Dus werkt de microfoon, kan ik muziek op pauze zetten, harder/zachter en track skippen?
Als dat remote gedeelte bluetooth is misschien wel, dan zou hij gebruik kunnen maken van A2DP. Als het een bedrade oplossing is geef ik je weinig kans. Zonder een precies typenummer en specificaties is het alleen wel lastig gokken of het werkt of niet..... welke iphone headphones heb je en hoe is dat verbonden met de iphone?
Als je dat weet kan je zoeken of de S2 datzelfde protocol ondersteunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousR
Zo de bestelde houder voor aan de ventilatie roosters in de auto is al binnen. Vrijdag 24 juni besteld, dus das best snel als je bedenkt datie uit azie ergens komt. Hij bevalt prima! De houder zit er strak omheen, waardoor hij niet kan schuiven en trillen in de houder. Wel even wat kracht zetten om de telefoon er in te zetten zonder dat het bovenste "klipje" langs de rand schuift, zodat er geen beschadiging op zou kunnen komen.

Het draaiende deel van de houder, leek eerst wat gammel. Er zit echter een draaiwieltje op waarmee je de houder helemaal muurvast kan zetten in de gewenste houding. Het bevestigen aan het rooster was ook zeer eenvoudig. De rubber pootjes zorgen er voor dat de houder goed steunt en toch het dashboard niet beschadigd.

Er zaten nog wel 2 tussenstukje bij, die ik niet eens gebruik heb en eigenlijk ook niet echt het nut van zie...

kortom: Ik ben tevreden en kan lekker op vakantie! En dat voor 5 dollar!

Afbeeldingslocatie: http://rolandwolff.nl/autohouder/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://rolandwolff.nl/autohouder/2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://rolandwolff.nl/autohouder/3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://rolandwolff.nl/autohouder/4.JPG

[ Voor 18% gewijzigd door TenaciousR op 06-07-2011 14:04 . Reden: Foto's toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
gwystyl schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:09:
[...]

Als dat remote gedeelte bluetooth is misschien wel, dan zou hij gebruik kunnen maken van A2DP. Als het een bedrade oplossing is geef ik je weinig kans. Zonder een precies typenummer en specificaties is het alleen wel lastig gokken of het werkt of niet..... welke iphone headphones heb je en hoe is dat verbonden met de iphone?
Als je dat weet kan je zoeken of de S2 datzelfde protocol ondersteunt...
Ik bedoel letterlijk de standaard bedrade headphones die je bij je iphone geleverd krijgt. Geen bluetooth oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zerokill schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:04:
Ik bedoel letterlijk de standaard bedrade headphones die je bij je iphone geleverd krijgt. Geen bluetooth oid.
Ga er van uit dat de meeste functies wel zullen werken "want" de Samsung in-ears die je krijgt bij de S2 werken ook gewoon op een iPod. Zal me dus verbazen als dat andersom niet zou zijn. Maar ja, blijft Apple natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
alwaysleft schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:45:
[...]

Gaat die langer mee dan de originele?
Deze batterij heeft een iets kortere gebruiksduur, vergeleken met de originele maar kan me er prima mee redden om de hele dag de sgs2 te gebruiken.
Beide heb ik op een digitale weegschaal gehad. De originele weegt 32 gram, de neppert weegt 31 gram. Maar ach, voor zes eurie........ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

tinus73 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:52:
Batterij met 2430mAh (normale dikte) http://cgi.ebay.co.uk/243...ain_3&hash=item2eb6332c06
Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee? Ik liep er toevallig tegenaan toen ik voor een HD2 er een aan het zoeken was (heeeel toevallig heeft de HD2 dezelfde capaciteit :o )
Ik zag deze batterij van 2430 mAh vorige week ook, maar bij verkoper e-cell zou ik ver vandaan blijven als ik de feedback zo lees: http://feedback.ebay.co.u...&which=negative&items=200

En lees ook dit forum even: http://fotios.org/node/2173

De 1800 mAh replacement die ik eerder poste werkt prima tot nu toe ;)
tinus73 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:01:
[...]

LZF, vraagje, staat het geheel een beetje stevig (zwaar genoeg)? En hoe zit de S2 er in; wordt de usb connector niet te zwaar belast?
Je klikt de telefoon op de connector, en omdat hij licht achterover tegen het achterliggende randje hangt, blijft hij prima staan. Een stuk beter dan een losse kabel, met de mogelijkheid om erachter te blijven haken en de telefoon op de grond te laten vallen met alle gevolgen van dien. 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door LZF op 06-07-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
LZF schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:11:
[...]

Ik zag deze batterij van 2430 mAh vorige week ook, maar bij verkoper e-cell zou ik ver vandaan blijven als ik de feedback zo lees: http://feedback.ebay.co.u...&which=negative&items=200

En lees ook dit forum even: http://fotios.org/node/2173

De 1800 mAh replacement die ik eerder poste werkt prima tot nu toe ;)
Zou je beide batterijen even willen wegen, net als ik heb gedaan ? Dan kunnen we conclusies trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

Aloysxda schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:18:
[...]

Zou je beide batterijen even willen wegen, net als ik heb gedaan ? Dan kunnen we conclusies trekken.
Ik zal morgen op de zaak beide batterijen wegen op een brieven weegschaal, veel preciezer heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Brad Pitt schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:35:
[...]

Ga er van uit dat de meeste functies wel zullen werken "want" de Samsung in-ears die je krijgt bij de S2 werken ook gewoon op een iPod. Zal me dus verbazen als dat andersom niet zou zijn. Maar ja, blijft Apple natuurlijk :P
Als koptelefoon zeer waarschijnlijk wel, maar hij had het ook over een soort ingebouwde remote. Die hebben vaak een aparte aansluiting, dus ik verwacht dat dat niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gwystyl schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:53:
Als koptelefoon zeer waarschijnlijk wel, maar hij had het ook over een soort ingebouwde remote. Die hebben vaak een aparte aansluiting, dus ik verwacht dat dat niet gaat werken.
Ik bedoel dus dat ik gewoon nummers kan pauzeren/forward-en back skippen met de S2 in-ears op een iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Brad Pitt schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:56:
[...]

Ik bedoel dus dat ik gewoon nummers kan pauzeren/forward-en back skippen met de S2 in-ears op een iPod.
ok :). Dan zullen ze wel een vergelijkbaar systeem gebruiken; ik heb de S2 nog niet binnen (komt morgen hopelijk), dus ik had de koptelefoon die je daarbij krijgt nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Mijn keuze was eigenlijk tussen de pullcord en het suede Android hoesje. Omdat Sibrand toch mijn vermoeden van strepen bevestigde, en Reptile-x wel heel erg sexy foto's van een ander model van dat suede hoesje postte ben ik voor het suede Android hoesje gegaan. Gister had ik het hoesje besteld, eerder vandaag werd hij bezorgd! En inderdaad, ik vind hem écht heel erg mooi eruitzien, solide aanvoelen. Kost wa, moar dan hest ook wa zeg maar.

Mocht iemand foto's willen, laat even weten (maar wel voor zondag, want dan is mijn neefje jarig :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:55

WhySoSerious

Be the change.

Foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:58:
[...]

Nee bestel dit soort dingen vaak bij Amazon. Schappelijke verzendkosten en prima service als je niet tevreden bent. Die Sandisk kwam daar ook vandaan. Terug gestuurd, geld terug en deze über kaart besteld :P
Dude, ik geloof dat ik iets mis:
- bij bestel poging kreeg ik een melding dat product niet naar door mij opgegeven adres (NL) verstuurd kon worden, toen bedacht ik me dat ik deze melding reeds een keer voorbij heb zien komen toen ik tijdje geleden floor stands voor mijn satelliet speakers probeerde te kopen. Waar laat jij het bezorgen?
- ik heb deze gevonden, prijs $41.12 wat approx. €28.71 is. En dat was nog voordat ik de shipping costs kon berekenen. Voor die prijs is deze ook in NL te krijgen incl. verzenden, dus waarom keuze voor Amazon, alleen service?
tnx

[ Voor 11% gewijzigd door businka19 op 08-07-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:11:
- bij bestel poging kreeg ik een melding dat product niet naar door mij opgegeven adres (NL) verstuurd kon worden, toen bedacht ik me dat ik deze melding reeds een keer voorbij heb zien komen toen ik tijdje geleden floor stands voor mijn satelliet speakers probeerde te kopen. Waar laat jij het bezorgen?
Ik bestel dit soort dingen bij Amazon.de. Geen probleem so far met een besteladres. Kan wellicht afhangen van het bestelde artikel, geen idee...
Voor die prijs is deze ook in NL te krijgen incl. verzenden, dus waarom keuze voor Amazon, alleen service?
tnx
Ik keek naar de prijs hier in Nederland en vond de Amazon prijs erg okay, was incl. verzenden, op voorraad en dus binnen twee/drie dagen hier. Plus inderdaad vanwege de service. Als ik daar tevreden over ben bij een winkel koop ik er graag nog een keer, al is de prijs iets hoger.
Plus vond deze prijs gewoon goed, ook in vergelijking met de prijzen hier in de Pricewatch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:41:
[...]

Ik bestel dit soort dingen bij Amazon.de. Geen probleem so far met een besteladres. Kan wellicht afhangen van het bestelde artikel, geen idee...
Echt bizaar! Dacht het ligt aan het feit dat ik het op Amazon.com bestelde, oftewel ze leveren niet in NL vanuit States. Dus ingelogd op Amazon.de - hetzlefde shit. Heb nog 2 adressen aangemaakt, maar krijg telkens melding dat item niet te bestellen is op dat adres |:(

Het ergste is: ik wil hem niet eens echt bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:12:
Heb nog 2 adressen aangemaakt, maar krijg telkens melding dat item niet te bestellen is op dat adres |:(
Je "moet" wel ff aanvinken dat je alléén wilt kopen bij Amazon zélf, aan de linkerkant tijdens het zoeken, als je nog alle artikelen ziet staan zeg maar. Kan niet meer via jouw linkje. Ik bestel nooit wat via die resellers, rekenen ook steevast meer verzendkosten. Doe hetzelfde bij de Amerikaanse site met schoenen, Blu-ray's, etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 08-07-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Vorige week had ik een screen protector besteld, het zou anti-glare en anti vinger print zijn, het was ook niet zo goedkoop. Toen ik het aanbracht zag je inderdaad dat het anti-glare was maar hoe… Dat ding zag er niet uit, het was als of je onzichtbare plakband op je scherm geplakt had, met een beetje licht zag je niets het was niet glimmend inderdaad maar wel grijs… Na een uurtje was ik het zat toen heb ik het maar afgehaald :(

Ik heb veel screen protectors geplakt dus voor mij is het geen probleem om eentje te plakken zonder troep tussen. Beste merk die mij aanspreekt is Japanse Hori screen protectos, ik heb het op de DSi en PSP van mijn zoon geplakt en die dingen zijn niet kappot te krijgen, ik heb er een op PSP 1 zitten uit 2005 (PSP ingevoerd uit Japan) en ziet er nog steeds goed uit. Maar Hori maakt alleen screen protectors voor spel computers.

Waarom vertel ik dit? Omdat ik graag een tip wil want ik ben het zat met zogenaamd perfect screen protectors, ik had gelezen dat Brad Pitt “Steinheil Ultra Crystal” had gebruikt, heeft iemand foto’s van zo een SGP protector op zijn SGS2?

Je zou denken “Hoezo ben je het zat, je heb maar een protector geprobeerd” nou lees verder…

Na eerste fail screen protector heb ik maar een ZAGG invisible shield besteld, en ik kan je dit vertellen invisible my A$$ 8)7 en het is niet eens mooi op maat geknipt! :(

Zie hier de sinasappel effect op het scherm, het is niet goed te zien misschien maar in het echt is het duidelijk te zien:
Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/isp_bad1.jpg

En dan zie hoe het geknipt is, protector zou iets naar rechts moeten maar dan komt het niet uit met Home button :
Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/isp_bad2.jpg

Aan de bovenkant is het aan een kant langer :? :
Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/isp_bad3.jpg

Ik hou Zagg voorlopig op het scherm, dan heb ik tenminste wat. Ik wil wel een andere met de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reptile-X schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:26:
Waarom vertel ik dit? Omdat ik graag een tip wil want ik ben het zat met zogenaamd perfect screen protectors, ik had gelezen dat Brad Pitt “Steinheil Ultra Crystal” had gebruikt, heeft iemand foto’s van zo een SGP protector op zijn SGS2?
Foto's daarvan zijn relatief nutteloos aangezien je hem, wanneer het scherm gewoon goed schoon is..., helemaal niet ziet :P Wel blijven er vingers op zitten hoor. Het is een heel helder en echt geheel onzichtbare (op de randjes na, de protector is iets kleiner dan het scherm) folie.

Mocht deze een keer beschadigen ga ik denk ik voor een Ultra Oleophobic. Die houdt op zich de vingerafdrukken ook niet tegen maar schijnt veel makkelijker te wipen te zijn. Vooralsnog is de Ultra Clear echter bijzonder fijn. Als 'ie netjes is aangebracht zal niemand kunnen zien dat er wat op zit. Op die randen na dus.

Afbeeldingslocatie: http://usih.merchantrunglobal.com/ImageHosting/ViewImage.aspx?GlobalID=1004&MerchantID=12233&ImageID=1346&DisplaySize=-1&ListingID=19085

Zal zo wel even wat foto's maken en deze post editten. Er zit bij mij wel een case protector omheen maar ook daarmee zie je de randen gewoon zitten. Brb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:17:
[...]

Je "moet" wel ff aanvinken dat je alléén wilt kopen bij Amazon zélf, aan de linkerkant tijdens het zoeken, als je nog alle artikelen ziet staan zeg maar. Kan niet meer via jouw linkje. Ik bestel nooit wat via die resellers, rekenen ook steevast meer verzendkosten. Doe hetzelfde bij de Amerikaanse site met schoenen, Blu-ray's, etc.
Voel echt een debiel nu maar ik kan geen optie voor vinden.

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/8963/amazonq.jpg

dit is zwaar offtopic btw >:)

EDIT: het plaatje wordt niet weergegeven, voel me nog debieler
EDIT:finally!

[ Voor 20% gewijzigd door businka19 op 08-07-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:36:
Voel echt een debiel nu maar ik kan geen optie voor vinden.
Stap één, stap twee, en je zou klaar moeten zijn... Alleen de door Amazon.de verkochte artikelen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Obiter dictum schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:03:
Mijn keuze was eigenlijk tussen de pullcord en het suede Android hoesje. Omdat Sibrand toch mijn vermoeden van strepen bevestigde, en Reptile-x wel heel erg sexy foto's van een ander model van dat suede hoesje postte ben ik voor het suede Android hoesje gegaan. Gister had ik het hoesje besteld, eerder vandaag werd hij bezorgd! En inderdaad, ik vind hem écht heel erg mooi eruitzien, solide aanvoelen.
Mooi he? :) Ik ben ook nog steeds blij met mijn Mofi hoesje, je kan ook met de buiten kant je scherm schoonmaken, vette vinger plekken zijn zo weg.

@Bradd Pitt, als jij zeg dat je niets ziet dan geloof ik dat direct, :P dus volgende protector wordt een SGP :*)

@businka19, je heb een / achter .jpg daarom werkt het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/opqk5e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/4uffcp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/5pj3ht.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2ijj6m1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/nytts.jpg

Echt topding. Wil er eigenlijk ook een voor mn Desire (verkoper had m in die maat zei hij) maar denk niet dat ik mn Desire nog meer dan een half jaartje heb eigenlijk... lastig lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:42:
[...]

Stap één, stap twee, en je zou klaar moeten zijn... Alleen de door Amazon.de verkochte artikelen... :P
Je hebt stap 0 overgeslagen: categorie kiezen ;) mareh..."besteld" zeg maar, mijn dank is weer ginormous _/-\o_
Reptile-X schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:43:
[...]

Mooi he? :) Ik ben ook nog steeds blij met mijn Mofi hoesje, je kan ook met de buiten kant je scherm schoonmaken, vette vinger plekken zijn zo weg.

@Bradd Pitt, als jij zeg dat je niets ziet dan geloof ik dat direct, :P dus volgende protector wordt een SGP :*)

@businka19, je heb een / achter .jpg daarom werkt het niet ;)
1. Heb hem ook liggen, is samen met mijn Capsule aangekomen, net zoals die van Brad Pitt waarschijnlijk. Ik stel het wel steeds uit en dan wel om het volgende reden: het scherm van SGS2 voelt nu zo zacht, al helemaal na mijn Satio. Ik ben bang dat ik dat gevoel ga verliezen, zelfs met zo'n fijne screenprotector.

2. heb forward slash weggehaald maar mocht niet baten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:59:
Je hebt stap 0 overgeslagen: categorie kiezen ;) mareh..."besteld" zeg maar, mijn dank is weer ginormous _/-\o_
You won't regret it! Ding is echt super snel :) En relatief te doen. Betaalbare (snelle) 32GB's duren nog even.
Heb hem ook liggen, is samen met mijn Capsule aangekomen, net zoals die van Brad Pitt waarschijnlijk. Ik stel het wel steeds uit en dan wel om het volgende reden: het scherm van SGS2 voelt nu zo zacht, al helemaal na mijn Satio. Ik ben bang dat ik dat gevoel ga verliezen, zelfs met zo'n fijne screenprotector.
Vriend van mij heeft een S2 zonder protector en ik vond het verschil in gevoel echt miniem. Zou zelf in ieder geval 100x meer balen van het eerste kleine krasje dan het eventuele andere gevoel. Maar goed, YMMV :)

Hier wat fotootjes. Niet erg blij. Ding zit er dus gewoon fakking scheef op. Nog nooit echt opgevallen, nu wel :X

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 08-07-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:02:
[...]
Hier wat fotootjes. Niet erg blij. Ding zit er dus gewoon fakking scheef op. Nog nooit echt opgevallen, nu wel :X
Ziet er goed uit! ach je ziet altijd meer op de foto omdat het zoooo groot wordt, zelfs nu zie ik amper dat een screen protector op zit.

Even offtopic:
businka19 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:59:
2. heb forward slash weggehaald maar mocht niet baten :-(
Je hebt de url uit je browser gebruikt, dit is het juiste:
code:
1
[img=640,413]http://img98.imageshack.us/img98/8963/amazonq.jpg[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
[...]
Vriend van mij heeft een S2 zonder protector en ik vond het verschil in gevoel echt miniem. Zou zelf in ieder geval 100x meer balen van het eerste kleine krasje dan het eventuele andere gevoel. Maar goed, YMMV :)
koppigheid is een vloek, I know >:)
[...]
Dat scheve vind ik wel meevallen maar feit dat randen zelfs met case om te zien zijn...is die echt zo klein gesneden? Ik bedoel, ik heb hetzelfde Capsule en randen gaan toch minimaal één millimeter eroverheen :?
Oppervlakte is idd mooi egaal, cellulitis zou ik bij mijn vriendin niet tolereren dus ook bij SGS2 niet ;)
Reptile-X schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:29:
[...]

Je hebt de url uit je browser gebruikt, dit is het juiste:
code:
1
[img=640,413]http://img98.imageshack.us/img98/8963/amazonq.jpg[/IMG]
Voila!!! Zwaar mosterd naar de maaltijd maar hij staat er wel. Tnx gozert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:26:
Dat scheve vind ik wel meevallen maar feit dat randen zelfs met case om te zien zijn...is die echt zo klein gesneden? Ik bedoel, ik heb hetzelfde Capsule en randen gaan toch minimaal één millimeter eroverheen :?
Oppervlakte is idd mooi egaal, cellulitis zou ik bij mijn vriendin niet tolereren dus ook bij SGS2 niet ;)
Hmmm, mijn Capsule gaat er echt niet een millimeter overheen hoor. Misschien een halve millimeter of zo. Aangezien de protector nu niet helemaal precies in het midden zit zie je inderdaad aan één kant zo'n naad lopen ja, dat is wel jammer. Maar ja, was nogal blij dat 'ie er zonder bellen en haartjes op zat dus zo gelaten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

businka19 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:26:
Voila!!! Zwaar mosterd naar de maaltijd maar hij staat er wel. Tnx gozert
Geen probleem :) Daarom zijn we met z'n alle hier om elkaar te helpen.

On with crap Zagg:

Het zal even lekker worden zeg… Ik heb zwarte achtergronden, ik zat net mijn mails te lezen en ik zie heel klein zwarte plekje op witte achter grond, ik dacht het zit onder de screen protector, dus ik trek de protector klein beetje uit en geloof het of niet, plekje zit in de folie zelf!

Je kunt je product in nog zo mooie doos proppen met allerlei teksten over hoe goed ze zijn met referenties plus fancy sprays en trekkertjes maar als het product waar het om gaat ruk is dan heeft het geen zin en dan hebben ze over 30 jaar garantie. Ik zal ze even fancy mail sturen over hun perfecte product.

Dus als je een Zagg screen protector wil kopen, raad het ik ten strengste af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 13-10 08:32
Nu we het over screenprotectors hebben. Ik heb vandaag de Ultra Optics van SGP ontvangen
Ik zal mijn ervaring met jullie delen.

Ik ben echt slecht in het aanbrengen van folies. Zo ging het ook mis met deze. Mijn eerste folie ging scheef en bij het optillen kwam er een knikje in, waardoor een niet verwijderbare luchtbel ontstond. Gelukkig krijg je 2 stuks. Tweede lukte wel. Kon wellicht wat netter.

Hier een paar foto's waar je de resultaten kunt zien.

Mijn Galaxy S1 heeft een goedkope screenprotector. Het voelt fluweelachtig aan en mijn vinger glijdt er smooth overheen, terwijl de SGP aanvoelt alsof er miljoenen mini ribbels inzitten. Heeft waarschijnlijk hiermee te maken.
Ik heb heel vette vingers en ben als test lekker tekeer gegaan op beide schermen. De Ultra Optics presteert echt heel goed. Veel minder vlekken in vergelijking met de goedkope screenprotector. Het is wel jammer dat het schoonmaken juist weer veel moeilijker gaat.
Je kunt op de foto's ook zien dat er bij de Ultra Optics een regenboogeffect ontstaat op punten waar het licht in je ogen (lens) wordt weerkaatst. Dit is op foto 12 heel goed te zien: Boven S2 met Ultra Optics en onder S1 met ordinaire folie.

Dus,

Cons
• Sceenprotector is bij lange na geen perfect fit
• Vlekken zijn moeilijk te verwijderen
• Regenboogje

Pros
• Scherm reageert met folie nog goed
• Beeldkwaliteit is nog in orde
• Vingervlekken nauwelijks zichtbaar

S2 pas een paar dagen in bezit dus alles is nog stock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yur400 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 22:05:
Het voelt fluweelachtig aan en mijn vinger glijdt er smooth overheen, terwijl de SGP aanvoelt alsof er miljoenen mini ribbels inzitten.
Dat klopt wel ja, staat ook op XDA als een van de nadelen. Op het forum aldaar komen eigenlijk de Ultra Clear en ook zeer zeker de Ultra Oleophobic er als betere uit en de andere types hebben hun specifieke voordelen (zoals jij ook al omschreef) maar ook vrij hevige nadelen.
Het lijkt mij wel fijn om een redelijk vingervrij scherm te hebben maar het liefst dan ook nog onzichtbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:34
Ik ben zeer tevreden met de Brando Ultra Clear. Gebruik deze al jaren en voldoet prima. Makkelijk aan te brengen, en eenmaal goed geplaatst echt onzichtbaar. Perfecte pasvorm en de vingervlekken poets ik 's avonds even met een doekje eraf. Echt een aanrader en ook nog betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sonsan schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 00:48:
Ik ben zeer tevreden met de Brando Ultra Clear. Gebruik deze al jaren en voldoet prima. Makkelijk aan te brengen, en eenmaal goed geplaatst echt onzichtbaar. Perfecte pasvorm en de vingervlekken poets ik 's avonds even met een doekje eraf. Echt een aanrader en ook nog betaalbaar.
Had die hiervoor er op zitten en ben het helemaal met je eens. Prima protector ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik heb net deze Haicom Car Holder binnengekregen.

Volgens beschrijving zou die toestelspecifiek zijn met "perfecte pasvorm".
Als ik de S2 er inzet, zit er tussen de S2 en de voorste steunranden echter 3 a 4 mm ruimte!
Dus kun je wel raden wat er gebeurt als je die in de auto gebruikt: ligt je toestel lekker te rammelen.

Wat mij betreft is dat niet acceptabel.
Heb dan ook opgevraagd of dat zo hoort, of dat er op de geleverde houder misschien een verkeerd bovenstuk zit.

Jammer, want is verder erg degelijk en multi-instelbaar.
8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

sonsan schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 00:48:
Ik heb die er gisteren ook opgedaan, en hij "viel" in 1 keer goed op z'n plek. Terwijl ik daar anders vaak zo mee aan het stoeien ben.

Ben er zeer tevreden over, zie hem niet, en het gevoel wordt inderdaad ietsje minder.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
Die Muvit Screenprotectors, waar zijn die verkrijgbaar? Ik vind deze online alleen op sites als http://www.accessoiresvoorje.nl/ en http://www.accessoires4all.nl, maar deze komen mij nou niet super betrouwbaar over.

Idem voor de Brando Ultra Clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemCOW schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 17:06:
Die Muvit Screenprotectors, waar zijn die verkrijgbaar? Ik vind deze online alleen op sites als http://www.accessoiresvoorje.nl/ en http://www.accessoires4all.nl, maar deze komen mij nou niet super betrouwbaar over.

Gewoon daar bestellen, heb ik ook gedaan. Muvit is ook gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousR

Ze hebben bij de Becompany en The Phone House wel Muvit protectors. Heb me telefoon bij The Phone House gehaald en daar bood de verkoper die Muvits bij aan, dacht ze toen niet nodig te hebben. Na 1,5 week zag ik toch een heel licht krasje en ben toen hier op het dorp naar de Belcompany gegaan, ze hadden toen wel muvits, maar toevallig net niet meer voor de S2... Heb er nu een Adapt opzitten, was even duur als de Muvit en voldoet op zich aardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:50
kheb nu de muvit minigel case maar vind hem toch wat tegenvallen vooral het gladde rubber en het hele toestel komt nu toch wat forser over...(ook problemen dat ik nu snel de volume knoppen indruk).
heb vandaag in de coolbleu shop de case-mate barely there geprobeerd is al iets beter maar maakt het toestel nog ietsje breder en hij is al zo breed...mmm...iemand nog een leuke case gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 18:48

jefjef

learning by doing

alwaysleft schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:34:

Ik heb hem nu ook en na 12,25 uur gebruik met veel gamen (fieldrunners!!!) zit ik nu op ongeveer 50%
Dus op de camping zal deze voldoen!!. Die extended cover is wel wennen. Alsof je weer een oude dikke nokia in je handen vasthoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Laatst online: 21:34

Gewoon hier:
http://www.screenprotecto...MPSvPiJ35sCFZeD3god23j2-g
Is overigens ook de goedkoopste :)
Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste