Inderdaad zoals die New Trent iCruiser, 11000 mAhwasco schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:43:
Bedankt voor de info! Die ga ik ook bestellen denk ik. Ziet er technisch goed uit.
De link naar amazon die je gaf was ook goud btw, veel goeie related products ook.
Is een screen protector hebusinka19 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:38:
Is die ook full body of alleen het scherm? En hoe sluit die bij de randen aan?
Nickname does not reflect reality
Hehe, dat "screen" gedeelte heb je voor het gemak er niet bij gezetBrad Pitt schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:41:
[...]
Is een screen protector heHeb een SGP Ultra Capsule voor de achterkant. Sluit niet tot de randen aan nee... Er zit een randje van misschien een halve millimeter denk ik. Heb hem helaas niet preciés in het midden er op geplakt maar aangezien 'ie verder zo mooi bubble-vrij was maar zo gelaten. Plus met cover erbij zie je dat toch niet echt. Wel wat bij de Home-toets, daar zit de protector dus niet helemaal mooi in het midden.
Is je SGP Ultra Capsule wit of zwart? Wordt warm als die in de auto zit vol in de zon? Ultra Capsule is namelijk wel 1 van de 2 favorieten (ziet er echt strak uit m.i.) maar twijfel nog tussen wit of zwart.
2de favoriet is de originele mesh case van Samsung, ivm. ventilatie gaatjes op de achterkant. Plus zit er ook strak en slank uit.
[ Voor 0% gewijzigd door businka19 op 17-06-2011 18:02 . Reden: spelling ]
Oh ja, zie nu pas, my bad, stond er niet bij inderdaad...businka19 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:53:
Hehe, dat "screen" gedeelte heb je voor het gemak er niet bij gezet
Heb een zwarte Ultra Silke en een witte Capsule (moet van de Capsule nog betere pics van maken, komen wel). Vond die zwarte ietsjes te slap echter qua gevoel wel verreweg het fijnst. Voelt lekker zacht aan en is niet glad maar precies stroef genoeg. Die gaat er nu echter wel uit (met zo'n mega screen protector erbij dusIs je SGP Ultra Capsule wit of zwart?
Geen idee eigenlijk, heb hem altijd in mijn zak. Nog niet mee genavigeerd of iets dergelijks. Merk geen warmte verschil t.o.v. de Silke of de goedkope ebay S-curve. Kan ook komen omdat je dat niet voélt natuurlijk.Wordt warm als die in de auto zit vol in de zon? Ultra Capsule is namelijk wel 1 van de 2 favorieten (ziet er echt strak uit m.i.) maar twijfel nog tussen wit of zwart.
Ja die vind ik ook erg space maar de bescherming daarvan is minimaal dus redelijk useless vond ik al met al2de favoriet is de originele mesh case van Samsung, ivm. ventilatie gatjes op de achterkant. Plus zit er ook strak en slank uit.
Nu jij over de zacht en niet glad begint: ik heb er nu tijdelijke (lees goedkope) oplossing omheen zitten, die overigens behoorlijk effectief is qua bescherming maar niet echt strak uitziet. Maar die voelt dus ook zacht en niet glad aan (rubber). Alleen is het echt ramp om deze in/uit mijn spijkerbroek te krijgen. Heb je daar problemen mee, met de witte Capsule? Of alleen Silke met Silke?Brad Pitt schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:59:
[...]
Heb een zwarte Ultra Silke en een witte Capsule (moet van de Capsule nog betere pics van maken, komen wel). Vond die zwarte ietsjes te slap echter qua gevoel wel verreweg het fijnst. Voelt lekker zacht aan en is niet glad maar precies stroef genoeg. Die gaat er nu echter wel uit (met zo'n mega screen protector erbij dus).
Dat idee had ik ook al vandaar dat het een runner-up werdBrad Pitt schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:59:
Ja die vind ik ook erg space maar de bescherming daarvan is minimaal dus redelijk useless vond ik al met al
Tja ach, ik kom van een nokia 5230 af en er komt om de s2 nog een soft kunststofcase heen dus alleen de voorkant zie je. Ik moet zeggen nu een paar uurtjes later is het meeste onzuiverheid weg. Hoop dat het sinaasappelhuidje minder wordt nog. Volgens de handleiding 12-24 u laten drogen en voor de 2de keer aangebracht die protector dus ik ben er tevreden mee[b]Brad Pitt schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:37:[/
[...]
Die achterkant zou ik persoonlijk niet trekken. Voorkant (met sinaasappelhuis) eerlijk gezegd ook wat minder. Heb Invisible Shield wel op m'n iPod zitten maar no way dat die op de S2 komt. De SGP protector (Steinheil Ultra Crystal) die er nu op zit is echt mega. Super glad (wel vingers though) en je ziet echt gewoon niéts er van.
In uberkritische modus zou ik kunnen zeggen dat ik 1/10 mm tekort kom aan een kant maar in principe sluit ie mooi aan bij de voorkant. Zijkanten is wel passen en meten om die netjes op boven en onder aan te laten sluiten. Hoekjes mooi afwerken is helemaal een k*t klus, maargoed 1.5 uur verder en dan heb je ook wat. Ben benieuwd hoe die eruit ziet over 12-24 ubusinka19 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:29:
[...]
Puik werk!Je zou zo bij de Geek Squad kunnen. Oh nee, w8, daar moest je juist een prutser voor zijn
![]()
Sluit die wel compleet bij de randen aan? Ik heb namelijk wat vuil zitten aan de linker kant in de keer tussen het scherm en het rand, nergens meer maar op die plek wel
Als ik de site van deze distributeur moet geloven volgende week (week 25):Thenotorious schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:02:
Is er nog iets bekend wanneer de MHL kabel naar nederland komt?
De MHL kabels in engeland zijn allemaal uitverkocht op de webshops..
http://www.copaco.nl/webs...id%5D=34&cHash=42325ebf50
Heb ook zo'n goedkope ebay Gel cover inderdaad nog liggen (heb dus 4 covers nu, FCOL). Die is inderdaad geen succes om in/uit je broekzak te doen. Met de Silke geen problemen mee gehad. Draag geen skinny jeans of zo hè, gewoon normale broeken. Omdat de Silke wat stroever is neemt ie wel wat stof aan. Capsule niet.businka19 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 18:11:
Nu jij over de zacht en niet glad begint: ik heb er nu tijdelijke (lees goedkope) oplossing omheen zitten, die overigens behoorlijk effectief is qua bescherming maar niet echt strak uitziet. Maar die voelt dus ook zacht en niet glad aan (rubber). Alleen is het echt ramp om deze in/uit mijn spijkerbroek te krijgen. Heb je daar problemen mee, met de witte Capsule?
De Capsule gaat uiteraard nog makkelijk in/uit de broek, maar deze is dan ook een stuk gladder. Had graag een combi gezien van het gevoel van de Silke met de stevigheid van de Capsule, maar ja. De Capsule is wel wat glad maar veel minder erg dan de kale S2, die kan ik echt niet normaal beetpakken. Qua broek-gemakkelijkheid zijn ze beiden wel okay met als favoriet toch wel de Capsule.Of alleen Silke met Silke?
Wel heb je met beiden (met iedere cover eigenlijk) dat zich wat stof ophoopt op het scherm, vooral in de hoeken. Dit veegt met een leuke protector wel aardig wel, maar mooier was als dat niet zou gebeuren.
gevondenMickroz schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 18:12:
heeft iemand al iets gevonden om je sgs2 in car mode te krijgen als je geen officiele car mount hebt?
ik heb google car home en samsung car home gevonden, maar beide kan je niet installeren via de market.
Verwijderd
Thnx..businka19 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:11:
[...]
Zie hier http://gathering.tweakers...message/36234775#36234775
ik geloof dat het soortgelijke case is
Heeft iemand misschien een idee waar ik de "Sound Horn" zou kunnen vinden?
Ik kwam dit filmpje tegen op youtube: http://youtu.be/fSoax_LjJl8
Lijkt me een erg leuke accessoire, ook voor even snel een muziekje in de auto of woonkamer
Ik kwam dit filmpje tegen op youtube: http://youtu.be/fSoax_LjJl8
Lijkt me een erg leuke accessoire, ook voor even snel een muziekje in de auto of woonkamer
Toch snap ik iets niet.
Ik hoor iedereen dat wanneer ze in de auto zitten met de telefoon aangesloten op een autolader met een routeplanner aan, dat de telefoon leeg getrokken wordt.
Sommige schijnen nu hiervoor 1 tot 2 ampère laders te hebben gekocht om dit tegen te gaan.
Ik gebruik de laatste versie Sygic en een oude Nokia autolader van 550Ma als output en de telefoon wordt gewoon bijgeladen onder het rijden met Sygic open.
Hoe kan dit eigenlijk?
Ik hoor iedereen dat wanneer ze in de auto zitten met de telefoon aangesloten op een autolader met een routeplanner aan, dat de telefoon leeg getrokken wordt.
Sommige schijnen nu hiervoor 1 tot 2 ampère laders te hebben gekocht om dit tegen te gaan.
Ik gebruik de laatste versie Sygic en een oude Nokia autolader van 550Ma als output en de telefoon wordt gewoon bijgeladen onder het rijden met Sygic open.
Hoe kan dit eigenlijk?
Ligt er misschien aan wat je allemaal op de achtergrond mee hebt draaien, op hoeveel brightness je scherm staat, etc. Het vermogen van de oplader zegt inderdaad helemaal niets hoor. De S2 laadt toch niet met meer op dan dat ie "trekt", en da's helaas via zowel USB als wel lichtnet veel te weinig.Rhodan schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:48:
Hoe kan dit eigenlijk?
Dus autoladers van bv 2 ampere heeft eigenlijk helemaal geen zin?
Zit net nog even te kijken en inderdaad de origineel bijgeleverde lader is een 700ma.
Das duidelijk dus.
Voor de rest heb ik geen gekken dingen draaien, ben iemand wel iemand die alles "netjes" houd qua dingen die draaien op de achtergrond en ook bv geen live wallpaper draait.
Draait natuurlijk wel wat op de achtergrond, maar schijnbaar niet genoeg om hem zo hard leeg te trekken als dat bij sommige gebeurt.
Wel had ik trouwens onder het navigeren een bluetooth headsetje aan.
Kleine edit: display stond tijdens navigeren op auto.
Zit net nog even te kijken en inderdaad de origineel bijgeleverde lader is een 700ma.
Das duidelijk dus.
Voor de rest heb ik geen gekken dingen draaien, ben iemand wel iemand die alles "netjes" houd qua dingen die draaien op de achtergrond en ook bv geen live wallpaper draait.
Draait natuurlijk wel wat op de achtergrond, maar schijnbaar niet genoeg om hem zo hard leeg te trekken als dat bij sommige gebeurt.
Wel had ik trouwens onder het navigeren een bluetooth headsetje aan.
Kleine edit: display stond tijdens navigeren op auto.
[ Voor 4% gewijzigd door Rhodan op 18-06-2011 12:14 ]
Nee klopt, maximale waard-lade is voorlopig 650mA (via USB nog minder), da's hardcoded in de kernel.Rhodan schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 12:13:
Dus autoladers van bv 2 ampere heeft eigenlijk helemaal geen zin?
Als ik thuis rommel via de normale lader trekt ie hem al leeg met een navigatieprogramma aan. Da's dan dus wel met continu scherm aan. Aangezien dat sowieso dé stroomvreter is zal dat er wel inhakken. Dan nog had ik wel verwacht dat je met een oplader er aan sowieso zou moeten kunnen down wat je maar zou willen zonder dat de accu daarbij wordt onladen. Hoop dan ook wel dat er een keer een aangepaste >1A kernel komtKleine edit: display stond tijdens navigeren op auto.
In een Brodit active houder, met brightness op 100%, Sygic 11.0.1 als navigatie en hij laad gewoon de batterij op.
Ik moet er alleen nog achter zien te komen hoe ik de brightness automatisch op 100% kan zetten zodra ik Sygic start, en eventueel weer terug naar de originele brighness instelling zodra ik Sygic afsluit.
Ik moet er alleen nog achter zien te komen hoe ik de brightness automatisch op 100% kan zetten zodra ik Sygic start, en eventueel weer terug naar de originele brighness instelling zodra ik Sygic afsluit.
Getest met een korte rit of wat langer?
Bij mijn 1A lader trekt hij de accu toch langzaam leeg (getest bij rit van 1.5 uur en ook 2.5 uur), zowel met Sygic Aura als met Google Navigation.
Bij mijn 1A lader trekt hij de accu toch langzaam leeg (getest bij rit van 1.5 uur en ook 2.5 uur), zowel met Sygic Aura als met Google Navigation.
Tot zover heb ik een aantal ritten gehad van 40 min tot 1.5 uur waarbij ik navigatie heb getest. Laatste test van 40 min gaf een batterij die na afloop 4% voller was dan daarvoor. En bij mij staat zowel wifi als data over 3G altijd aan voor het geval dat interessant is om te weten.
@Climbon hieronder: Je hebt inderdaad gelijk, maar die foto op broditcenter was niet echt duidelijk. Op deze zie je het een stuk duidelijker, jammer dat ie niet leverbaar is als active houder.
@Climbon hieronder: Je hebt inderdaad gelijk, maar die foto op broditcenter was niet echt duidelijk. Op deze zie je het een stuk duidelijker, jammer dat ie niet leverbaar is als active houder.

[ Voor 31% gewijzigd door LZF op 18-06-2011 14:57 ]
Nog even als reactie hierop: ik heb bij Broditcenter ook de autohouder voor de Galaxy S2 besteld, maar dan de versie die je kunt gebruiken met skin. Aangezien ik er een behoorlijke case omheen heb zitten (Case-mate tough case) was ik een beetie aan het twijfelen of het wel zou gaan passen, maar het past perfect.LZF schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:46:
[...]
Het gedeelte waar de telefoon in schuift is één massief stuk plastic, dus daar is weinig verstelbaar aan lijkt me. Ik denk eerder dat ze daar het achterliggende draai/kantelbare gedeelte mee bedoelen.
Ik hou het sowieso op de normale Brodit met 12v lader, heeft in het verleden altijd prima voldaan.
Deze houder is in de breedte verstelbaar, je kunt de zijkanten dus wat naar buiten schuiven tot je de juiste breedte hebt. Het is dus niet een massief stuk plastic zoals dat bij de andere Brodit houders wel het geval is.
@LZF hierboven: klopt, de foto bij Broditcenter was idd erg onduidelijk en dat was ook de reden dat ik wel wat twijfelde.
[ Voor 5% gewijzigd door Climbon op 18-06-2011 15:53 ]
Tnx, nou kan ik geïnformeerd beslissing makenBrad Pitt schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:46:
[...]
Heb ook zo'n goedkope ebay Gel cover inderdaad nog liggen (heb dus 4 covers nu, FCOL). Die is inderdaad geen succes om in/uit je broekzak te doen. Met de Silke geen problemen mee gehad. Draag geen skinny jeans of zo hè, gewoon normale broeken. Omdat de Silke wat stroever is neemt ie wel wat stof aan. Capsule niet.
[...]
De Capsule gaat uiteraard nog makkelijk in/uit de broek, maar deze is dan ook een stuk gladder. Had graag een combi gezien van het gevoel van de Silke met de stevigheid van de Capsule, maar ja. De Capsule is wel wat glad maar veel minder erg dan de kale S2, die kan ik echt niet normaal beetpakken. Qua broek-gemakkelijkheid zijn ze beiden wel okay met als favoriet toch wel de Capsule.
Wel heb je met beiden (met iedere cover eigenlijk) dat zich wat stof ophoopt op het scherm, vooral in de hoeken. Dit veegt met een leuke protector wel aardig wel, maar mooier was als dat niet zou gebeuren.
[...]
Ik had ehm inderdaad ook liever met active holder gehad maar het feit dat je SGS2 daar met skin aan kwijt kan is al behoorlijk vetLZF schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:39:
Tot zover heb ik een aantal ritten gehad van 40 min tot 1.5 uur waarbij ik navigatie heb getest. Laatste test van 40 min gaf een batterij die na afloop 4% voller was dan daarvoor. En bij mij staat zowel wifi als data over 3G altijd aan voor het geval dat interessant is om te weten.
[afbeelding]
Hmmm gisteren weer genavigeerd met Navigon, maar helaas wordt mijn accu dan langzaam leeg getrokken terwijl hij met google maps navigatie hij wel gewoon langzaam oplaad. Navigon trekt dus duidelijk meer stroom dan google maps.
Zijn er mensen die een lader hebben die ook tijdens het gebruik van Navigon de telefoon opladen?
Zijn er mensen die een lader hebben die ook tijdens het gebruik van Navigon de telefoon opladen?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Werkt navigatie ook goed als de telefoon zo laag zit?Megapaul schreef op zondag 19 juni 2011 @ 07:56:
Ik had ook de verstelbare brodit houder bij broditcenter besteld en onlangs heb ik deze ontvangen, zie ook deze post.
Hier nog even een foto dat de telefoon in de houder zit.
[afbeelding]
Ik bedoel krijg je een goede gps ontvangst?
Ik wil zelf ook een brodit bestellen voor mijn auto maar wil liever niet die beugel hebben die voor een luchtrooster geplaatst wordt. En dan blijft alleen zo'n laag geplaatste locatie over.
Euhm, ik heb met credit card besteld. Eerste keer lukte niet. Daarna wel, case netjes binnen gehad. Geen extra kosten naar mijn weten.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:21:
Misschien een beetje off-topic, maar ik wilde een case van 20 dollar bestellen bij exportprive.com uit Hong-Kong, zeggen ze dat ik alleen via banktransactie kan betalen. Op zich prima, behalve dat je dan bij rabobank minstens 10 euro transactiekosten betaalt. Versturen ze dat geld in stuivers ofzo? Ik zag hier dat andere mensen ook bij deze site hebben besteld, hoe hebben jullie dat dan gedaan?
Iemand al ervaring met de Samsung EF-GS2L flip case?
http://www.gsmweb.nl/forms3/1198.htm
[ Voor 3% gewijzigd door rhepius op 19-06-2011 18:45 ]
Ben zelf deze laders nog tegen gekomen:
Witte plug voor ipad Grappig dingetje wat 2.1A zou moeten leveren. Alleen dan moet je weer ergens een kabel zien te vinden die echt alleen voor het opladen is, en dus niet als USB charger wordt gezien maar als AC charger.... Dus mocht iemand zo'n kabel weten....
En anders deze nog: HTC Charger
Maar het blijft dus gokken of één van deze laders de telefoon dus wel goed zouden opladen ipv leeg laten lopen als je navigeert met Navigon.
Witte plug voor ipad Grappig dingetje wat 2.1A zou moeten leveren. Alleen dan moet je weer ergens een kabel zien te vinden die echt alleen voor het opladen is, en dus niet als USB charger wordt gezien maar als AC charger.... Dus mocht iemand zo'n kabel weten....
Maar het blijft dus gokken of één van deze laders de telefoon dus wel goed zouden opladen ipv leeg laten lopen als je navigeert met Navigon.
Ik heb net Navigon 3.6.0 een half uurtje laten draaien, met de brightness op 100%. Met de standaard lader die 0.7A levert, is de batterij na verloop van tijd gewoon bijgeladen net als bij het gebruik met Sygic.
Nu moet ik er wel bijzeggen dat de telefoon hiet gewoon stil ligt, om zeker te zijn zal ik het morgen live testen als ik naar mijn werk rij.
Nu moet ik er wel bijzeggen dat de telefoon hiet gewoon stil ligt, om zeker te zijn zal ik het morgen live testen als ik naar mijn werk rij.
Ik heb geen problemen met Google navigatie of Sygic.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:38:
[...]
Werkt navigatie ook goed als de telefoon zo laag zit?
Ik wil zelf ook een brodit bestellen voor mijn auto maar wil liever niet die beugel hebben die voor een luchtrooster geplaatst wordt. En dan blijft alleen zo'n laag geplaatste locatie over.
GPS werkt bij mij prima.
Ik heb zelf bij telefoonkopen een muvit micro usb autolader gekocht voor € 7,99. Deze geeft 1a.l3art schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:40:
Ben zelf deze laders nog tegen gekomen:
[ Voor 49% gewijzigd door Megapaul op 19-06-2011 20:13 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Daar zit hem denk ik het verschil, want als je gaat rijden moet de processor meer werk verrichten om het beeld soepel er uit te laten zien. En dat extra processor verbruik kost denk ik dan ook extra energie.LZF schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:02:
Ik heb net Navigon 3.6.0 een half uurtje laten draaien, met de brightness op 100%. Met de standaard lader die 0.7A levert, is de batterij na verloop van tijd gewoon bijgeladen net als bij het gebruik met Sygic.
Ja mijn lader ook (of hij moet nu brak zijn) maar desondanks laadt hij dus niet op bij het gebruik van Navigon. Bij het gebruik van Google Maps Navigatie laadt hij wel op.Megapaul schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:10:
Ik heb zelf bij telefoonkopen een muvit micro usb autolader gekocht voor € 7,99. Deze geeft 1a.
Ja, ik ( en 2 vrienden) hebben die ook daar besteld. Gewoon prima! Mooie kwaliteit en de S2 past er perfect in. Een aanrader.rhepius schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:38:
Iemand al ervaring met de Samsung EF-GS2L flip case?http://www.gsmweb.nl/forms3/1198.htm
Dank voor je reactie! Bestelling is geplaatst.sonsan schreef op maandag 20 juni 2011 @ 00:33:
[...]
Ja, ik ( en 2 vrienden) hebben die ook daar besteld. Gewoon prima! Mooie kwaliteit en de S2 past er perfect in. Een aanrader.
Verwijderd
Hier een MHL adapter met hdmi kabel voor ruim 60 euro en gratis verzending.
http://cgi.ebay.com/SAMSU...uches&hash=item1c1c882217
99,5% Positive feedback dus dat zit ook wel snor...
Wat zijn de verzendkosten en levertijden van amazon.de? Ik heb Duits laten vallen in de tweede dus ja...
Wat zijn de verzendkosten en levertijden van amazon.de? Ik heb Duits laten vallen in de tweede dus ja...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 10:59 . Reden: O ja... Toch niet ]
60 euro! WTF!Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:49:
Hier een MHL adapter met hdmi kabel voor ruim 60 euro en gratis verzending.
Verwijderd
vandaag deze besteld:
10000mAh portable battery
Geen idee of het wat is, maar ja het leven is nou eenmaal een gok
Cool! Ben wel benieuwd eigenlijk. Behoorlijk multifunctioneel ding, als 'ie waarmaakt wat 'ie beloofdVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:45:
vandaag deze besteld:
Verwijderd
Ik heb het eigenlijk niet zo op Chinese accu's, het is altijd maar gokken en ze zijn altijd sneller stuk dan je lief is. Toch liever wat meer betalen en een merk ding kopen.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:45:
vandaag deze besteld:
Inderdaad loopt de batterij langzaam leeg bij het gebruik van Navigon, reden te meer om voor Sygic te kiezen of te wachten tot TomTom eindelijk eens een keer uitkomt voor Android.l3art schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:28:
[...]
Daar zit hem denk ik het verschil, want als je gaat rijden moet de processor meer werk verrichten om het beeld soepel er uit te laten zien. En dat extra processor verbruik kost denk ik dan ook extra energie.
[...]
Ja mijn lader ook (of hij moet nu brak zijn) maar desondanks laadt hij dus niet op bij het gebruik van Navigon. Bij het gebruik van Google Maps Navigatie laadt hij wel op.
Ik heb nu een 2A lader aangeschaft. Eens kijken of de telefoon genoeg energie trekt om dan wel op te kunnen laden. Uiteraard ga ik er wel voor zorgen dat hij gezien wordt als AC lader en niet als USB, anders schiet het nog niet op. Zal nog wel laten weten hoe of wat.
Sygic ben ik geen fan van, omdat ik daar al zo vaak rare routes mee gehad heb. Wat routes betreft blijft Navigon mijn favoriet, maar blijkbaar is het wel een enorm zwaar programma...
Sygic ben ik geen fan van, omdat ik daar al zo vaak rare routes mee gehad heb. Wat routes betreft blijft Navigon mijn favoriet, maar blijkbaar is het wel een enorm zwaar programma...
Beste mensen
Ik ben opzoek naar wat accessoiren voor mijn telefoon.
Zo zoek ik een goed beschermhoesje en een houder voor in de auto met daarbij een oplader.
Dit heb ik gevonden :
http://www.accessoires4al...ck_Samsung_Galaxy_S2.aspx
Weet alleen niet of dit ik een beetje kwaliteit is en of iemand andere aanraders heeft voor wat ik zoek?
Zo zoek ik een goed beschermhoesje en een houder voor in de auto met daarbij een oplader.
Dit heb ik gevonden :
Weet alleen niet of dit ik een beetje kwaliteit is en of iemand andere aanraders heeft voor wat ik zoek?
Verwijderd
hoe vaak kun jij je S2 opladen?The Wizard schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:34:
[...]
Ik heb deze: http://www.amazon.co.uk/g...000NDQ92W/ref=oss_product
Hij heeft 2 uitgangen, 1x 500 mA en 1x 1 A. Capaciteit is 5000 mAh, genoeg voor enkele ladingen.
Ik las dit in 1 van de reviews: Bit Disappointed. Even after a full charge it's not managing to do 2 full charges of my Galaxy S2 phone, before it was flat.
Zo'n zuignap constructie beweegt alle kanten op en vind ik dus niks. Ik zou adviseren een Brodit actieve of passieve houder te nemen. Case/hoesje is een ander verhaal en persoonlijk, ikzelf heb een Valenta Leather Pocket 17.pietjuh1 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:54:
Beste mensen
Dit heb ik gevonden :
Zuignap kan best, maar niet met zo'n flexibele arm.
Weet iemand een goede armband voor de S2 voor tijdens het hardlopen?
Je zou deze kunnen proberen. Kost erg weinig dus risico is acceptabel.pvang84 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:34:
Weet iemand een goede armband voor de S2 voor tijdens het hardlopen?
Hoewel je zo'n kabel al voor USD 0.99 thuisbezorgd krijgt via Ebay, kan je ook een gewone USB kabel gebruiken, maar dan moet je die er half insteken. De linker en rechter aders in een USB connector zijn voor de power, en die maken eerder contact dan de middelste twee aders. Kan je ook gebruiken om bijvoorbeeld een iPod op te laden maar niet te syncen met een gewone kabel.l3art schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:40:
[...]Alleen dan moet je weer ergens een kabel zien te vinden die echt alleen voor het opladen is, en dus niet als USB charger wordt gezien maar als AC charger.... Dus mocht iemand zo'n kabel weten....
[...]
Gisteren via exportprive mijn zenus binnengekregen.

Case is prachtig en ziet er goed uit. Pasvorm is uitstekend! Enige nadeel is dat er geen opening voor de lader zit. Mogelijk ga ik van zenus ook nog de air jacket bestellen. Want die flip is mooi. maar weet niet of ik het uiteindelijk handig ga vinden. Dus de airjacket erbij lijkt me ook geen verkeerde keus of zeggen jullie neem een ander soort case daarvoor?
*Edit*
Na het zien van de volgende foto's:

Heb ik de SGP Ultra Capsule Silicone Case for Samsung Galaxy S II i9100 [Infinity White] net besteld, wederom bij Exportprive.com

Case is prachtig en ziet er goed uit. Pasvorm is uitstekend! Enige nadeel is dat er geen opening voor de lader zit. Mogelijk ga ik van zenus ook nog de air jacket bestellen. Want die flip is mooi. maar weet niet of ik het uiteindelijk handig ga vinden. Dus de airjacket erbij lijkt me ook geen verkeerde keus of zeggen jullie neem een ander soort case daarvoor?
*Edit*
Na het zien van de volgende foto's:

Heb ik de SGP Ultra Capsule Silicone Case for Samsung Galaxy S II i9100 [Infinity White] net besteld, wederom bij Exportprive.com
[ Voor 35% gewijzigd door Wicked-Game op 23-06-2011 12:04 ]
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Vandaag ook net mijn Zenus Prestige Carbon fliphoesje gekregen en ik kan in ieder geval bevestigen wat Wicked-Game hierboven schrijft. Maar ik vind hem eigenlijk een beetje te... stijlvol.. 
Als 2e hoesje zou ik zelf de Samsung genuine Mesh gekozen hebben. Misschien bestel ik die er nog bij...
Iemand eventueel geïnteresseerd om mijn Zenus over te kopen. Heb het er enkel maar eventjes rond gepast, dus het is nog in mint condition. Ik zou het nog kunnen terugsturen (naar mobilefun.co.uk) en mijn geld terugkrijgen maar een pakketje kost me sowieso 8€.
Ik woon wel in België
Verder gebruik ik nu ook al een tijdje de Samsung genuine Car dock voor de i9100 en daar ben ik uitermate tevreden van. Past super, ziet er super uit, is super stevig en de audio en power aansluiting is super handig. Kortom: super aanrader!

Als 2e hoesje zou ik zelf de Samsung genuine Mesh gekozen hebben. Misschien bestel ik die er nog bij...
Iemand eventueel geïnteresseerd om mijn Zenus over te kopen. Heb het er enkel maar eventjes rond gepast, dus het is nog in mint condition. Ik zou het nog kunnen terugsturen (naar mobilefun.co.uk) en mijn geld terugkrijgen maar een pakketje kost me sowieso 8€.
Ik woon wel in België
Verder gebruik ik nu ook al een tijdje de Samsung genuine Car dock voor de i9100 en daar ben ik uitermate tevreden van. Past super, ziet er super uit, is super stevig en de audio en power aansluiting is super handig. Kortom: super aanrader!
Soms kan het juist wel handig zijn om er één te hebben die voor het luchtrooster hangt. Ik merk nl dat mijn S2 behoorlijk warm wordt tijdens het navigeren, kan me voorstellen dat als het buiten straks echt zomer is dat de temperatuur te hoog oploopt... Ik heb wel de houder voor de ventilatie en als ik m'n airco zachtjes aanzet zorgt dat voor een prima verkoeling, geen enkel probleem meerVerwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:38:
[...]
Werkt navigatie ook goed als de telefoon zo laag zit?
Verwijderd
Cross-post uit het algemene topic:
Heb sinds een paar dagen de Zenus Color Case via eBay gekocht (http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...0615507324#ht_5810wt_1139). Ziet er prachtig uit:

Samsung Galaxy S2 i9100 in Zenus Color Case by JulesHolleboom.nl, on Flickr
Meer foto's op aanvraag...
Heb sinds een paar dagen de Zenus Color Case via eBay gekocht (http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...0615507324#ht_5810wt_1139). Ziet er prachtig uit:

Samsung Galaxy S2 i9100 in Zenus Color Case by JulesHolleboom.nl, on Flickr
Meer foto's op aanvraag...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 14:51 ]
Dat ziet er strak uit! Hoeveel zijn de verzendkosten bij hen? Levertijd?Wicked-Game schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:18:Heb ik de SGP Ultra Capsule Silicone Case for Samsung Galaxy S II i9100 [Infinity White] net besteld, wederom bij Exportprive.com
[ Voor 3% gewijzigd door NRGetic op 23-06-2011 16:23 ]
I used to be schizophrenic, but we are okay now.
Gewoon bij Exportprive.com kijkenNRGetic schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:22:
[...]
Dat ziet er strak uit! Hoeveel zijn de verzendkosten bij hen? Levertijd?
3,03 euro komt er bovenop, levertijd is wisselend. Maar heb ervaren dat het nooit langer duurt dan 10 dagen. Dus dat is best netjes.NRGetic schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:22:
[...]
Dat ziet er strak uit! Hoeveel zijn de verzendkosten bij hen? Levertijd?
Duurde bij mij wel langer dan dat eer de witte Capsule binnen was...Wicked-Game schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:09:
3,03 euro komt er bovenop, levertijd is wisselend. Maar heb ervaren dat het nooit langer duurt dan 10 dagen. Dus dat is best netjes.
Er zit dus een gat voor de micro usb ingang in de achterkant? Dat is wel een beetje jammer, zit er ook over te twijfelen om deze te bestellen.Brad Pitt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:15:
[...]
Duurde bij mij wel langer dan dat eer de witte Capsule binnen was...
Heb vandaag trouwens de universal battery pack (5000mah) die hier ook al werd besproken binnen gekregen. Ligt nu aan de lading, zal deze in het weekend wel even testen.
http://www.amazon.co.uk/g...000NDQ92W/ref=oss_product
Jammer??? Mijn S2 gaat meerdere keren per dag aan de usb. In de auto, rommetje erop, ff bijladen via laptop, hotspot via usb enz enz. Zou voor mij, en ik denk de meeste hier niet echt gebruiksvriendelijk zijn als je iedere keer je case moet verwijderen als je usb wild gebruiken.thecompany schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 02:15:
[...]
Er zit dus een gat voor de micro usb ingang in de achterkant? Dat is wel een beetje jammer, zit er ook over te twijfelen om deze te bestellen.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ok thanks...Wicked-Game schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:09:
[...] 3,03 euro komt er bovenop, levertijd is wisselend. Maar heb ervaren dat het nooit langer duurt dan 10 dagen. Dus dat is best netjes.
Zit overigens te twijfelen tussen deze, een mesh of een flip case.
Uiteraard ja! Had hem niet genomen als dat niet zo wasthecompany schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 02:15:
Er zit dus een gat voor de micro usb ingang in de achterkant?
Denk niet dat er veel cases zijn zonder deze uitsparing, maar succes!Dat is wel een beetje jammer, zit er ook over te twijfelen om deze te bestellen.
Ben benieuwd, de Zenus heeft er 5 dagen totaal over gedaan. En dat as vrij snel. Ooit voor een iphone daar iets besteld en dat duurde 8 dagen. Dus eens zien hoe snel de SGP nu binnen is.Brad Pitt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:15:
[...]
Duurde bij mij wel langer dan dat eer de witte Capsule binnen was...
Uhm, ik bedoel meer van, een gat op een plek waar ik het liever niet heb. Als ik de foto's bekijk zie ik het gat echt letterlijk op de achterkant. Naar mijn weten zit er bij mij geen usb ingang op de batterij klep. Als het gewoon alleen onderop is is het natuurlijk prima, en dat is ook een must.Brad Pitt schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:24:
[...]
Uiteraard ja! Had hem niet genomen als dat niet zo was
[...]
Denk niet dat er veel cases zijn zonder deze uitsparing, maar succes!
Ik heb het trouwens over dat gat rechtsboven van de usb ingang.
[ Voor 6% gewijzigd door thecompany op 24-06-2011 10:23 ]
Als dat gat dicht zou zijn zou je niets meer horen (is speakerthecompany schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:22:
Ik heb het trouwens over dat gat rechtsboven van de usb ingang.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 24-06-2011 10:26 ]
Bij mesh zit te weinig bescherming, vooral voor het schermNRGetic schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:24:
[...]
Ok thanks...
Zit overigens te twijfelen tussen deze, een mesh of een flip case.
Ja dat leek mij ook. Valt af. Blijven er nog twee overbusinka19 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:35:
[...] Bij mesh zit te weinig bescherming, vooral voor het scherm
Hij bedoelt de opening rechtsboven in op de kopse kant. Die is voor een externe antenne geloof ik, maar de europese versie heeft die mogelijkheid niet, dus is het idd jammer dat die opening er in zit.Brad Pitt schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:26:
[...]
Als dat gat dicht zou zijn zou je niets meer horen (is speaker). Dat gat zit er dus niet helemaal zinloos
Nee dat bedoelt hij niet.NRGetic schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:39:
Hij bedoelt de opening rechtsboven in op de kopse kant.
Nou ja...hoe het ook zij...de opening rechtsbovenin die ik bedoel is useless
Dát ben ik uiteraard wel geheel met je eensNRGetic schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:44:
Nou ja...hoe het ook zij...de opening rechtsbovenin die ik bedoel is useless
Inderdaad.Brad Pitt schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:46:
[...]
Dát ben ik uiteraard wel geheel met je eensMaar ja, een mooiere witte cover heb ik nog niet gezien waarbij dat gat ook dicht is. Tot die tijd zal deze maar moeten voldoen, en dat doet 'ie
Aangezien jij hem hebt: zit de cover er mooi strak omheen? Dus niet zo 'flubberig' als bij andere siliconen cases? Blijft de GPS het goed doen als je er een dergelijke cover omheen doet?
De cover zit er prima strak omheen ja. Het is dan ook géén siliconen case hèNRGetic schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:52:
Aangezien jij hem hebt: zit de cover er mooi strak omheen? Dus niet zo 'flubberig' als bij andere siliconen cases? Blijft de GPS het goed doen als je er een dergelijke cover omheen doet?
De GPS-ontvangst wordt er niet door verstoord. Je hebt binnen no-time een lock en raakt die ook niet meer kwijt.
Heb je deze voor de SGS2 gehad dan of was dat voor een andere foon?Brad Pitt schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:00:
[...]
Het strakst zat de goedkope ebay S-curve cover maar deze is prima.
Ja.NRGetic schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:20:
Heb je deze voor de SGS2 gehad.
Van Exportprive:Brad Pitt schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:00:
[...]
De cover zit er prima strak omheen ja. Het is dan ook géén siliconen case hè
SGP Ultra Capsule Silicone Case for Samsung Galaxy S II i9100
Toch stiekem wel siliconen?
Maar je hebt me overtuigd...ik ga ook een witte bestellen...
Als zij dat zo omschrijven, prima
Let wel, officieel is 'ie dus ook voor de Koreaanse versie van de i9100, die 0.5mm hoger is. Dus deze case is ook niet super super strak, er zit wel iets speling in. Merk wel dat dat wat minder is geworden na verloop van tijd. Heb er zelf geen last van, sommige mensen op XDA echter wel. Dus verwacht geen súperstrakke cover. Als je echt strak wilt zou ik gewoon zo'n S-curve ding nemen. Vond ik persoonlijk echter afbreuk doen aan de S2Maar je hebt me overtuigd...ik ga ook een witte bestellen...
Als je met credit card gaat betalen kies dan voor de 2de optie, bij de eerste stuurt die je naar Moneybookers.NRGetic schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:59:
[...]
Van Exportprive:
SGP Ultra Capsule Silicone Case for Samsung Galaxy S II i9100
Toch stiekem wel siliconen?
Maar je hebt me overtuigd...ik ga ook een witte bestellen...
In de scherm die ik kreeg na betaling stond dat ik hem binnen 3-5 dagen kan verwachten, we'll see.
Net bij expansys een mhl kabel besteld. Lees er goede berichten over op xda. Totaal incl verzenden en btw komt hij op 23euro
Komt als het goed is Zaterdag 9 juli binnen.
Komt als het goed is Zaterdag 9 juli binnen.
Ben benieuwd naar je bevindingen. Heb vandaag 'die andere' battery power pack binnengekregen.thecompany schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 02:15:
[...]
Heb vandaag trouwens de universal battery pack (5000mah) die hier ook al werd besproken binnen gekregen. Ligt nu aan de lading, zal deze in het weekend wel even testen.
http://www.amazon.co.uk/g...000NDQ92W/ref=oss_product
http://www.amazon.co.uk/g...=467128533&pf_rd_i=468294
Verwijderd
Omdat mijn vorige screenprotector een klein stofdeeltje had op een irritante plek heb ik vandaag een nieuwe gehaald bij Mediamarkt. Merk is "cellular line" en het is rotzooi! De screenprotector past voor geen meter en is zeer stug om met je vinger over te vegen. ga morgen weer even een nieuwe halen van Celly, die zijn goed.
Er zat ook een plastic cover in het doosje maar die is ook waardeloos. Die past ook niet en daarom kraakt hij als je de telefoon vast pakt. Er zitten zelfs scherpe randjes van de gietmal die ze hebben gebruikt. Omdat ik bang ben dat die cover gaat krassen heb ik hem maar weggegooid!
Dit is dus echt waardeloos! Mijn advies, niet kopen!
Er zat ook een plastic cover in het doosje maar die is ook waardeloos. Die past ook niet en daarom kraakt hij als je de telefoon vast pakt. Er zitten zelfs scherpe randjes van de gietmal die ze hebben gebruikt. Omdat ik bang ben dat die cover gaat krassen heb ik hem maar weggegooid!
Dit is dus echt waardeloos! Mijn advies, niet kopen!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 20:56 ]
Ik koop mijn screenprotectors via ebay.
Bestel er dan iets van 10 voor 7 a 8 euro.
En deze werken prima en mocht het aanbrengen een keer fout gaan dan is het geen ramp.
En deze werken prima en mocht het aanbrengen een keer fout gaan dan is het geen ramp.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Die zijn allemaal en zonder enige uitzondering pure bagger. Probeer een keer een "echte" en je weet/voelt/ziet het verschil. Uiteraard, voor de prijs mag je niet mopperen. Krasje of beschadiging er op? Next! Maar op een mooi toestel als deze zo'n enorm wanproduct plakken is niet mijn ding. YMMV, zo blijkt wel weerMegapaul schreef op zondag 26 juni 2011 @ 08:33:
Verwijderd
Die van Celly (waar ik voorheen over schreef) kosten 5 euries a 2. Het is niet de 10 stuks waar jij het over had maar deze zijn echt goed, passen perfect, bijna onzichtbaar en voelen goed aan op de vinger. Door het plak systeem zijn ze ook heel makkelijk uit te lijnen en luchtbel vrij te plakken.Megapaul schreef op zondag 26 juni 2011 @ 08:33:
Verwijderd
Heb een brodit actieve houder met sig plug in mijn auto en in combi met navigon/sygic aan en automatische helderheid loopt ie leeg.... Erg balen want die brodit koste mij een hoop duiten....
Zonder navigatie aan laadt ie wel bij.
Ik kan nergens op internet vinden wat de sterkte is van die brodit...
Is er een alternatief voor de brodit?
Zonder navigatie aan laadt ie wel bij.
Ik kan nergens op internet vinden wat de sterkte is van die brodit...
Dat is irrelevant aangezien de S2 via USB met maar 450mA bij laadt en via een charger met 650mA. Een lader die meer levert dan dit (dat is dus zo goed als elke lader) zal gewoon alsnog drain als resultaat hebben. Totdat die waardes met misschien een andere kernel worden aangepast is veranderien van lader helaas zinloos.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:05:
Verwijderd
Maar dan is het een samsung probleem... Iemand al aktie ondernomen richting samsung?Brad Pitt schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:09:
[...]
Dat is irrelevant aangezien de S2 via USB met maar 450mA bij laadt en via een charger met 650mA. Een lader die meer levert dan dit (dat is dus zo goed als elke lader) zal gewoon alsnog drain als resultaat hebben. Totdat die waardes met misschien een andere kernel worden aangepast is veranderien van lader helaas zinloos.
Heeft iemand hier al een MHL-kabel (origineel Samsung) ontvangen? Ik heb er twee weken geleden een besteld, kreeg vorige week van gsmpunt.nl een mail dat de levering vertraagd was wegens problemen in de logistiek. Nu zou hij deze week moeten komen, maar meestal betekenen dat soort mails het nog wel een maand gaat duren.
Maar hopelijk zijn ze al wel in het wild gespot?
Verwijderd
Als het goed is kun je elke willekeurige MHL kabel gebruiken met je toestel, dus hoeft niet origineel Samsung te zijn. Ik ben zelf ook aan het zoeken maar die dingen zijn op dit moment moeilijk leverbaar. Ik vrees dat je zelfs wat lamger moet wachten.Het Leoh-Paard schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:59:
Heeft iemand hier al een MHL-kabel (origineel Samsung) ontvangen? Ik heb er twee weken geleden een besteld, kreeg vorige week van gsmpunt.nl een mail dat de levering vertraagd was wegens problemen in de logistiek. Nu zou hij deze week moeten komen, maar meestal betekenen dat soort mails het nog wel een maand gaat duren.Maar hopelijk zijn ze al wel in het wild gespot?
Nou, inmiddels beetje de batterypack kunnen testen. Blijkt dat je de SGS2 met een volgeladen batterypack ruim anderhalf keer kunt opladen. Valt toch een klein beetje tegen.heutsm schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:27:
[...]
Ben benieuwd naar je bevindingen. Heb vandaag 'die andere' battery power pack binnengekregen.
http://www.amazon.co.uk/g...=467128533&pf_rd_i=468294
@Thecompany: heb je die van jou nog een beetje kunnen testen?
Damn! Dat valt idd tegen! Ik heb vorige week deze bij IBOOD gehaald met 2200 mAh maar die zal dus waarschijnlijk niet eens 1 keer halenheutsm schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:47:
[...]
Nou, inmiddels beetje de batterypack kunnen testen. Blijkt dat je de SGS2 met een volgeladen batterypack ruim anderhalf keer kunt opladen. Valt toch een klein beetje tegen.
Verwijderd
Als je er over nadenkt is het eigenlijk wel logische. Er zal wel een capaciteit in zitten waarmee je de 5000mAh kan halen maar de regel electronica en de interne verliezen van de accu zelf zullen dat niet toelaten.heutsm schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:47:
[...]
Nou, inmiddels beetje de batterypack kunnen testen. Blijkt dat je de SGS2 met een volgeladen batterypack ruim anderhalf keer kunt opladen. Valt toch een klein beetje tegen.
Nou ja, je zou ook kunnen zeggen een Navigon probleem omdat andere navigatie apps hier geen last van hebben. En daarbij de telefoon wel gewoon oplaad.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:05:
[...]
Maar dan is het een samsung probleem... Iemand al aktie ondernomen richting samsung?
En, al ervaring opgedaan?l3art schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 00:58:
Ik heb nu een 2A lader aangeschaft. Eens kijken of de telefoon genoeg energie trekt om dan wel op te kunnen laden. Uiteraard ga ik er wel voor zorgen dat hij gezien wordt als AC lader en niet als USB, anders schiet het nog niet op. Zal nog wel laten weten hoe of wat.
Verwijderd
Wie heeft er ervaring met dit hoesje?? kan je fotos plaatsen en iets vertellen over de kwaliteit.
en wie heeft ervaring met shimshop van ebay???
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=110687967430
Nee nog niet binnenrhepius schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:27:
[...]
En, al ervaring opgedaan?Ben op zoek naar een lader en vraag me af of een 2A variant de moeite waard is.
Verwijderd
Kijk even terug in de thread.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 00:25:
Wie heeft er ervaring met dit hoesje?? kan je fotos plaatsen en iets vertellen over de kwaliteit.
Ik heb afgelopen weekend 2x4 uur achterelkaar zitten navigeren (met GPS+Bluetooth aan; data uit omdat ik in het buitenland was). De batterij werd tijdens beide ritten gewoon opgeladen.
Maw, de Brodit actieve houder is geschikt voor lange ritten.
Maw, de Brodit actieve houder is geschikt voor lange ritten.
Verwijderd
Ik krijg morgen mijn Galaxy S2 binnen, wil daarom graag een screenprotector bestellen.
Wat is nu de beste screeprotector? De Brando Ultraclear laat teveel vingervlekken zien lees ik hier. Ik zit er aan te denken om voor de Muvit te gaan. Iemand ervaring met deze en anderen?
Wat is nu de beste screeprotector? De Brando Ultraclear laat teveel vingervlekken zien lees ik hier. Ik zit er aan te denken om voor de Muvit te gaan. Iemand ervaring met deze en anderen?
Heb de Brando gehad, beviel me qua gevoel en hoe hij er uit zag (je zag hem niet dusVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:43:
Ik krijg morgen mijn Galaxy S2 binnen, wil daarom graag een screenprotector bestellen.
Geen ervaring, wel besteld, voor die prijs durfde ik het wel aan. De mijne is vrijdag verzonden dus ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg...ind0mi schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:22:
iemand ervaring met deze telefoonhouder:
http://cgi.ebay.nl/Car-Ai...ories&hash=item3f0ac8ca54
alright laat maar even weten hoe die bevalt