Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:33
Lordsauron schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:02:
[...]

Ik had dit probleem ook tot twee keer toe. met inderdaad de eerste serie. maar ikzelf gaf mij gewoon de schuld. ik had de theorie dat er teveel druk / spanning op is komen te staan waardoor het sim contactjes josty ging?
(als je namelijk je pin code invoert waren bij mij de internet instellingen weg, en deze kon ik dan ook weer niet met de hand toevoegen want dat wou niet opslaan) zins ik hem uit me zak haal tijdens het auto rijden heb ik geen last meer gehad.

Ik heb zins vandaag ook mijn nieuwe Bluetooth remote Mw600
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet zeggen werkt perfect. muziek / Spraak is perfect helder. over batterij kan ik nog niet veel zeggen.
en het is me opgevallen dat voice dailing niet super lekker werkt, maar dat is denk ik meer mijn onkunde met die Vlingo.
Enige nadeel wat ik tot nu toe heb ervaren is dat de Artiest / Titel van een spelend liedje niet word getoond op het schermpje. ben nog even aan het kijken of daar misschien winamp plug-in voor is of zo.

Weet iemand misschien welk Bluetooth profiel je zou moeten gebruiken om het display hiervan zelf aan te sturen. misschien kan ik zelf een beetje spelen.
Als je de standaard muziek app gebruikt laat die wel netjes de artiest ed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:00
gebruikershaes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:01:
[...]

Als je de standaard muziek app gebruikt laat die wel netjes de artiest ed zien.
Ik was daar inmiddels ook achter, bedankt! vind het wel een beetje jammer dat je alleen maar de Naam van het liedje ziet en niet ook artiest enzo. maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:09
hikhakhok schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:55:
[...]

Ik heb deze besteld.
Maar ik kreeg de rode versie dus denk dat ik deze heb.
Ik heb ze nu bijna een week en het gevoel is dat ze langer mee gaan of in ieder geval gelijk.
Maar goed meten is weten, dus meet eens door hoeveel mAh hij aangeeft als hij vol geladen is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Lordsauron schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:07:
[...]

Ik was daar inmiddels ook achter, bedankt! vind het wel een beetje jammer dat je alleen maar de Naam van het liedje ziet en niet ook artiest enzo. maar ja
Oh ja is ook zo, was me nog niet eens opgevallen heh. Dacht dat beide voorbij kwamen, maar niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:32
Zo, gisteren binnengekregen:
- 1 x de Samsung 8Gb geheugenkaart
- 1 x deze Haicom Vent Mount
- 1 x deze autolader (2000mAh)

De vent mount heb ik inmiddels in de auto zitten, en hij bevalt. Volgens mij is er genoeg ruimte over om nog een slanke case om mn toestel te doen. Geen slingerende telefoon meer in mn tellerunit >:)

De lader ben ik ook blij mee! Had ik eerst een of ander Chinees dingetje dat 1000mAh zou moeten leveren: de S2 met Sygic Aura trok hem in een paar uur leeg... Nu 20 minuutjes gereden, bij het instappen de accu van de S2 op ca. 80% - na 20 minuten zat de accu op ca. 95% :9

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Op de Zenus site hebben ze een nieuw hoesje

http://www.zenuscase.net/product-29890.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfbarca
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-04-2024
ik ben aan het twijfelen tussen deze 2.

ik ben er namelijk niet echt van overtuigd dat de zenus flip case zo handig is.

bedoel daarmee wanneer hij open is, dicht geeft het waarschijnlijk een goede bescherming maar open zit je toch met een grote losse flap.

iemand ervaring met één van deze cases

http://www.zenuscase.net/product-29889.html

http://www.mobilefun.co.u...pouch-case-tan-p29969.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

LZF

Megapaul schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:24:
[...]

Nog ff voor de zekerheid een mail gestuurd naar broditcenter over mijn bovenstaande vraag.
Het blijkt zelfs dat de houder verstelbaar is zodat verschillende cases passen. :)
Gelijk maar besteld, nu nog wachten op de levering... (2 weekjes)
Het gedeelte waar de telefoon in schuift is één massief stuk plastic, dus daar is weinig verstelbaar aan lijkt me. Ik denk eerder dat ze daar het achterliggende draai/kantelbare gedeelte mee bedoelen.
Ik hou het sowieso op de normale Brodit met 12v lader, heeft in het verleden altijd prima voldaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkah
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 19:23
Vandaag kwam het nieuwe Valenta hoesje binnen. Netjes, vlot verstuurd. Alleen zit deze zo mogelijk nog strakker dan de vorige. Toen ik de galaxy er uit trok bleek hij in odin mode te staan, "do not turn off target device" 8)7 Dat wordt terug sturen.

De verpakking van de nieuwe vermeldt overigens dezelfde codes als de oude.

Iemand goede ervaringen met de Krusell Luna Pouch Black XXL en de Galaxy S II ?

[ Voor 11% gewijzigd door bkah op 08-06-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubelteentje
  • Laatst online: 13-03 16:08
Die zenus is wel mooi, ja. Zie alleen dat er geen uitsparing in zit voor de knoppen. Kan me zo voorstellen dat dit het bedienen van deze knoppen gaat bemoeilijken.

Denk dat ik maar moet wachten tot er meer keuzemogelijkheden in de winkels zijn. Dan kan ik zien en voelen wat voor materiaal het is.

[ Voor 12% gewijzigd door Jubelteentje op 08-06-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 07:19
bkah schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:44:
Vandaag kwam het nieuwe Valenta hoesje binnen. Netjes, vlot verstuurd. Alleen zit deze zo mogelijk nog strakker dan de vorige. Toen ik de galaxy er uit trok bleek hij in odin mode te staan, "do not turn off target device" 8)7 Dat wordt terug sturen.

De verpakking van de nieuwe vermeldt overigens dezelfde codes als de oude.

Iemand goede ervaringen met de Krusell Luna Pouch Black XXL en de Galaxy S II ?
Ik heb vandaag een e-mail gekregen dat mijn klacht geregistreerd is. Welke mails heb jij allemaal gekregen? Ik hoop trouwens dat ik dan wel de juiste krijg, anders ga ik toch iets anders zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:33
Ik heb inmiddels een stuk zitten navigeren (Google Navigation) icm de Brodit actieve houder. De batterij wordt zeker bijgeladen tijdens het navigeren. Mogelijk verbruiken andere navigatiesoftware (zoals Sygic) iets meer stroom, maar daar kan ik (nog) niets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkah
Marcel_ schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:38:
[...]
Welke mails heb jij allemaal gekregen?
Eerst een mail met ticket nummer, daarna een mail dat mijn klacht is vastgelegd en vervolgens de mail dat ik een nieuwe zou krijgen.

Ik ga wat anders zoeken, heb er geen vertrouwen in dat de Valenta 12 geschikt is/zal zijn voor de Galaxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
bkah schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:14:
[...]

Eerst een mail met ticket nummer, daarna een mail dat mijn klacht is vastgelegd en vervolgens de mail dat ik een nieuwe zou krijgen.

Ik ga wat anders zoeken, heb er geen vertrouwen in dat de Valenta 12 geschikt is/zal zijn voor de Galaxy.
Ik heb vandaag de mail gekregen dat de klacht is vastgelegd, het is toch de Valenta 17 of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkah
ja, valenta 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Marcel_ schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:38:
[...]

Ik heb vandaag een e-mail gekregen dat mijn klacht geregistreerd is. Welke mails heb jij allemaal gekregen? Ik hoop trouwens dat ik dan wel de juiste krijg, anders ga ik toch iets anders zoeken.
ik had hem ook en van mij zat ook te strak. mijn geld wordt teruggestuurd en mag het hoesje houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
LuckyLukeNL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:02:
[...]

ik had hem ook en van mij zat ook te strak. mijn geld wordt teruggestuurd en mag het hoesje houden ;)
Dan mag ik er toch wel vanuit gaan dat dit bij mij ook het geval zal zijn, heb alleen nog maar een mail gekregen dat mijn 'klacht' in behandeling is genomen. Gisteravond de mail verzonden met de opmerking dat hij niet pastte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
sylvesterrr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:39:
Ik heb inmiddels een stuk zitten navigeren (Google Navigation) icm de Brodit actieve houder. De batterij wordt zeker bijgeladen tijdens het navigeren. Mogelijk verbruiken andere navigatiesoftware (zoals Sygic) iets meer stroom, maar daar kan ik (nog) niets over zeggen.
Ik heb vanochtend anderhalf uur zitten navigeren met Sygic GPS/Aura. Batterij is op 100% gebleven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:29
Zelf een Belkin 1A lader ontvangen. Als ik deze in de telefoon plug dan denkt de telefoon aan een AC lader te hangen en dus niet aan een USB poort. So far so good want dan zou de telefoon het maximum moeten trekken ipv van de beperkte 450mAh bij een usb poort. Toch loopt mijn accu nog altijd leeg tijdens gebruik van Navigon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn case binnen gekregen van Muvit. Past goed moet ik zeggen en ligt lekker in de hand. Hij heeft alleen geen uitsparingen voor de volumeknop en powerknop, maar dit hindert mij (nog) niet.

Hier besteld: http://www.mobielbereikba...-muvit-minigel-case-black

Nu moet ik alleen nog een screenprotector. Heeft iemand ervaring met deze?
http://www.accessoires4al...rotector_Galaxy_S_II.aspx

Zo niet, wat raden jullie mij dan aan? Brando Ultraclear? Adapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Oei die prestige luxury pearl grey, mooi ding zeg.
Jammer dat ik mijn zenus estime point al met veel tevredenheid in gebruik heb.

@cfbarca, ik heb dus ook een zenus case in gebruik. Ik heb geen last van die flap, sla hem zonder nadenken gewoon door naara chter. Hij is zelfs al een paar keer goed van pas gekomen bij het kijken van een filmpje als standaard om de telefoon op zijn kant te zetten.

Verder voelt mijn hoesje lekker zacht en stevig aan.
En het biedt goede bescherming, mijn telefoon heeft al redelijk wat vallen meegemaakt, onhandige acties op de fiets met draden van oordopjes, en een werkbroek met onhandige zakken die niet goed combineren met zo'n logge telefoon. Maar het materiaal vangt die klappen heel goed op.

Het enige nadeel is de onbeschermde hoek rechtsboven. En ik vind het soms irritant dat ik hem alleen opgeklapt aan de lader/usb kan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net zelf deze binnen: Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/esouox.jpg

19,98 inclusief verzenden via Amazon.de. Bevalt erg goed, ik gebruik 'm tijdens 't mountainbiken in combinatie met Endomondo. Enige lastige is wel dat de volumeknop niet goed te bedienen is, die is namelijk bedekt. Touchscreen werkt wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:57
Vandaag S2 2x een 1/2 uur als route planner gebruikt (laatste versie Sygic) met mijn oude 550mA autolader van Nokia.
Hij laad niet hard bij, maar na elk 1/2 uur was er toch een procent of 3 tot 5 bij geladen.
Valt me dus niet tegen na al die verhalen over leeglopende S2's in combinatie met een routeplanner 2000mA laders.
GPS was trouwens ook geen enkel probleem, Sygic had hem beide keren binnen enkele seconde te pakken.

[ Voor 15% gewijzigd door Rhodan op 09-06-2011 16:13 ]

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Waar is de MHL kabel het goedkoopst te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
Heb vandaag een mail gehad dat ik z.s.m. een nieuwe terugkrijg, en de oude mag ik i.v.m. met de retour verzendkosten houden. Top service dus van PDAShop / Coolblue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjnelle
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:02
Weet iemand of er ook hoesjes zijn die passen over de muvit minigel case

zie http://www.mobielbereikba...-muvit-minigel-case-black

Vind wel prettig als mijn telefoon ook beschermd is als hij uit hoesje komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
sjnelle schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:29:
Weet iemand of er ook hoesjes zijn die passen over de muvit minigel case

zie http://www.mobielbereikba...-muvit-minigel-case-black

Vind wel prettig als mijn telefoon ook beschermd is als hij uit hoesje komt
Pardon? Je wil dus een hoesje in een hoesje en daar weer je tel in?
Xzibit weet vast wel wat. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjnelle
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:02
gebruikershaes schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:24:
[...]

Pardon? Je wil dus een hoesje in een hoesje en daar weer je tel in?
Xzibit weet vast wel wat. :>
Jep want als ik mijn telefoon uit gewoon leren hoesje haal is hij niet echt beschermd tegen vallen, en met die silicone case erom wel.

Xzibit????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjnelle schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:28:
[...]

Jep want als ik mijn telefoon uit gewoon leren hoesje haal is hij niet echt beschermd tegen vallen, en met die silicone case erom wel.

Xzibit????
Neem dan gewoon een screenprotector, heb je geen extra hoesje meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:56
Ik heb net zo'n telefoontje besteld.
Ik lees e.e.a. over aan te schaffen toebehoren. Maar eigenlijk ben ik benieuwd wat er standaard al bij zit?
Gewone lader, autolader, zit er al navigatiesoftware bij (wat zijn de ervaringen daarmee)
Ik heb nu een nokia E71 met route 66 dat bevalt goed, ik hoop een vergelijkbaar navigatieproduct te vinden, liefst met wat meer voet en fietspaden (bos) en wat goedkoper dan route 66
Wat raden jullie me aan?
Ik wil ook iets van arcpad voor android gaan gebruiken (gis applicatie) zijn daar hier ervaringen mee of is dat te specifiek :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
sjnelle schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:28:
[...]

Xzibit????
http://knowyourmeme.com/i/177/original/800px-Sup_dawg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 16:41

Mickroz

Mickroz#2491

heb net even mn adapt screenprotector erop gezet, maar wat een drama is dat zeg, heb met brando nooit problemen gehad met erop zetten, maar met ding ging het echt niet, is ook zo regelrecht de prullenbak in gegaan, stof langs de randen, je drukt zo luchtbellen onder de protector, en vond hem maar stug aanvoelen.

nee geen adapt meer voor mij.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferis1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 18:05
Ik had laatst een autolader bij de Saturn gekocht (met onbekend vermogen) maar hierbij liep mijn S2 met BT en navigatie in de auto hard leeg.

Ik zoek eigenlijk een universele USB autolader met 2 aansluitingen die mijn S2 van voldoende stroom kan voorzien en dat ik ondertussen ook mijn ipod van stroom kan voorzien :)

Ik heb er hier diverse gevonden maar bij de meeste staat geen vermogen bij:

http://www.digitalsonline...id/2070/gid/1/laders.html

Krachtigste dual USB is 2x 1000 mA maar ik weet niet of dat genoeg is voor de S2. Heeft iemand dit gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferis1 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:22:
Krachtigste dual USB is 2x 1000 mA maar ik weet niet of dat genoeg is voor de S2. Heeft iemand dit gevonden?
Heb in de auto nu een 1A/2A dubbel lader. De S2 laadt echter maximaal bij met 650mA, dus redelijk zinloos.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferis1
  • Laatst online: 14-09 18:05
Heb je ook BT+GPS+Data tegelijkertijd aan gehad met die lader? En laadt hij dan nog op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferis1 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:29:
Heb je ook BT+GPS+Data tegelijkertijd aan gehad met die lader? En laadt hij dan nog op?
Mijn S2 ontlaadt al als ik gewoon thuis met de originele Samsung lader aan het opladen ben tijdens hevig gebruik. Heb in de auto nog niet getest maar ga er dus niet van uit dat de situatie daar beter zal zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
De Brodit actieve houder heeft een 1A lader. Tijdens het navigeren (met GPS+BT+Data) wordt het bijgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sylvesterrr schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:35:
De Brodit actieve houder heeft een 1A lader. Tijdens het navigeren (met GPS+BT+Data) wordt het bijgeladen.
Dat is uiteraard goed mogelijk. Andere mensen hebben ook geen gele zijkant, blauwe waas, een batterij die wel gewoon 2 dagen mee gaat, etc. Elke S2 is blijkbaar gewoon uniek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Dat zal het wel zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag screenprotector gekregen van de afghaanse repairshop in het centrum. Blijkbaar had hij ze gekregen als sample. Merk is Celly, Italiaans.

http://www.celly.com/index_0.asp

Bevalt me goed, ze hebben een andere plak methode als de andere screenprotectors die ik tot nu toe heb gehad en dat gaat zeer goed. Hij zit er recht op en je ziet hem amper, behalve een stofdeeltje wat er onder is gebleven. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

Vandaag de Brodit active houder van Coolblue ontvangen, uiteraard direct mijn vorige Brodit houder vervangen wat een eitje was, de schroefgaatjes komen gelukkig overeen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7PTwq.jpg

Eindelijk van die zuignap rommel af die erbij was geleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:34
Voor bovenstaande berichten topicreport gestuurd (spam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Laatst online: 09-10 16:01
haha wat een slimmerik ook gewoon met zelfde naam aanmelden als waar die reclame voor maakt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
Vandaag de nieuwe Valenta Leather Case gekregen van PDA Shop en deze past perfect! Snelle service daar hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RinkeNL schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:05:
Net de Zenus Estime case besteld via ebay. Moet uit Z-Korea komen dus ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Ik heb de Zenus donderdag afgeleverd gekregen, besteld op 31 mei. Ik had de Skin Air Jacket besteld, in het wit:
http://www.zenuscase.net/...d/0/500_gS2_airjacket.jpg

Ben er heel blij mee! Alleen de hoek rechtsboven is niet beschermd, maar dat zie je ook op de plaatjes. Vond dat wel een beetje vreemd, omdat daar geen knop of iets dergelijks zit.. Het wit staat ook erg mooi, aan de voorkant zie je dan een klein randje. Past perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit lijkt me wel een mooi hoesje en het kost maar 10 euro
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit hoesje:
http://www.gsm-paradise.n...0-Businesshoes-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:54

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:20:
Ben er heel blij mee! Alleen de hoek rechtsboven is niet beschermd, maar dat zie je ook op de plaatjes. Vond dat wel een beetje vreemd, omdat daar geen knop of iets dergelijks zit..
Voor de antenne van terrestrial Digital Multimedia Broadcasting (T-DMB). Dit wordt alleen in Zuid-Korea gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/antenne.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door The Wizard op 12-06-2011 09:20 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:01

TRaSH

koffie ?

Brad Pitt schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:25:
[...]

Heb in de auto nu een 1A/2A dubbel lader. De S2 laadt echter maximaal bij met 650mA, dus redelijk zinloos.
ik heb in me vrachtwagen zo een multi-oplader van tomtom waar een uitgang vermogen opzit van 1a en 2a (kan afwijken heb hem hier niet liggen nu).
en volgens mij laad hij echt sneller als ik hem in de 2a uitgang doe.
maar zal na me vakantie eens testen met een stopwatch.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Wizard schreef op zondag 12 juni 2011 @ 09:03:
[...]

Voor de antenne van terrestrial Digital Multimedia Broadcasting (T-DMB). Dit wordt alleen in Zuid-Korea gebruikt.
Aha! Thnx voor de opheldering!

Heb nog wel een vraag voor de screenprotector. Heb nu een Brando Ultra Clear, die bevalt prima verder. Past heel mooi, alleen laat echt heel veel vingervlekken zien. Mijn man heeft een Switcheasy op zijn telefoon en daar zijn die vingerafdrukken heel minimaal.

Iemand anders een ander alternatief voor Brando?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:54:
[...]

Heb nog wel een vraag voor de screenprotector. Heb nu een Brando Ultra Clear, die bevalt prima verder. Past heel mooi, alleen laat echt heel veel vingervlekken zien. Mijn man heeft een Switcheasy op zijn telefoon en daar zijn die vingerafdrukken heel minimaal.

Yep, Ik heb Brado er af gehaald om die vingerlekken. Ze zijn erg moeilijk eraf te vegen en op een gegeven moment ziet het er uit als een super smerig oud toestel. Heb besloten om het zonder protector te doen, heb dat met mijn Desire ook gedaan en in een jaar tijd geen enkel krasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
pricewatch: Samsung Battery Charger Stand Kit voor i9100 Galaxy S 2

Ik zie dat Digitalsonline (winkel aan huis in Nijmegen) het op voorraad heeft voor € 17,90. Ik denk dat ik 'm dinsdag maar eens ga bestellen en ophalen. :)

Zie ik het goed en kan ik hiermee een extra batterij opladen?

[ Voor 8% gewijzigd door Mawlana op 12-06-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ja, alleen een batterij, het toestel zelf niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:07
Mensen die ervaring hebben met zo een 'Dashboard Donut'?
Zo ja, in combinatie met welke houder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gremen schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:34:
Mensen die ervaring hebben met zo een 'Dashboard Donut'?
Zo ja, in combinatie met welke houder?
Ja, ik gebruik er zo een. Eerst met een goedkope houder voor mijn E71. Werkt prima. Nu heb ik de originele Samsunghouder en dat werkt ook, maar als je een hoog dashboard hebt, staat ie met een donut wel wat naar boven gekanteld (je kunt het scharnier dan niet verder naar beneden kantelen). Je kunt het scherm dan nog wel prima zien, maar je kijkt er iets of wat onder een hoek tegenaan in plaats van loodrecht. Maar qua zuigkracht werkt het prima. En je hebt geen kringen. Ik snap alleen niet waarom autofabrikanten niet midden op het dashboard een klein glad stukje plastic maken, zelfde idee namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finalcut62
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 17:25
Vandaag de Brodit active houder van Coolblue ontvangen, uiteraard direct mijn vorige Brodit houder vervangen wat een eitje was, de schroefgaatjes komen gelukkig overeen.

Eindelijk van die zuignap rommel af die erbij was geleverd.
Kan je me vertellen of jouw SGS2 ook automatisch in de Car Mode terecht komt als je de Brodit mount gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:54:
[...]

Had eerst een Adapt Brilliant screenprotector. Vond dat deze veel vingerafdrukken achterliet. Veegde je het scherm schoon, bleef er een soort van witte waas achter. Vond 'm bovendien wat stug aanvoelen, alsof het scherm iets minder goed reageerde.
Heb deze een paar dagen geleden verwijderd en een Muvit protector erop gezet. Vind ik prettiger: scherm reageert goed (beter) en geen witte waas. Zwart is weer zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenmiddag, ook ik ben in het gelukkige bezit van een SSGSII. Echter ik moet nu ook weer een nieuw hoesje/case hebben. Echter door mijn slechte handfunctie moet dit niet iets van leer zijn waar ik hem zelf niet uit kan krijgen. Bij mijn HTC Desire had ik een Bugatti hoesje. Op internet lees ik dat daar ook de SSGSII in moet kunnen (of is dat een ander formaat) maar in mijn eigen hoesje/case past hij niet. Heeft iemand ervaring met andere formaten van Bugatti van de zelfde stof (zacht) waar de telefoon dus makkelijk in en uit gaat.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

finalcut62 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:51:
[...]

Kan je me vertellen of jouw SGS2 ook automatisch in de Car Mode terecht komt als je de Brodit mount gebruikt?
Nee dat doet hij niet, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik aardig wat spul heb gefreezed die ik onnodig acht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:45:
Goedenmiddag, ook ik ben in het gelukkige bezit van een SSGSII. Echter ik moet nu ook weer een nieuw hoesje/case hebben. Echter door mijn slechte handfunctie moet dit niet iets van leer zijn waar ik hem zelf niet uit kan krijgen. Bij mijn HTC Desire had ik een Bugatti hoesje. Op internet lees ik dat daar ook de SSGSII in moet kunnen (of is dat een ander formaat) maar in mijn eigen hoesje/case past hij niet. Heeft iemand ervaring met andere formaten van Bugatti van de zelfde stof (zacht) waar de telefoon dus makkelijk in en uit gaat.

Alvast bedankt.
Ik heb goede ervaringen met het hoesje van Konkis. Te bestellen bij B2C Telecom. Er zit een handig lint in, waardoor je je SGS2 er makkelijk uit krijgt. Hij past perfect! Kost geloof ik een eurootje of 15.

Over het Bugatti-hoesje hoor ik verschillende verhalen. Het kan namelijk zijn dat het hoesje net wat te klein is, waardoor de SGS2 er niet helemaal in past. Goed opletten dus welke 'maat' je bestelt! Maar misschien dat iemand anders je dit kan vertellen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Heutsm: bedankt voor de info! Ik zal het eens in de gaten houden, die screenprotector van Muvit. Ik heb er nu eentje besteld van iDutch, de Ultra Clear, bij screenguard.nl. Ik ben benieuwd hoe deze screenprotector bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finalcut62
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 17:25
LZF schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:28:
[...]

Nee dat doet hij niet, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik aardig wat spul heb gefreezed die ik onnodig acht.
Het schijnt niet meer dan 'ergens' een weerstandje op de (micro)USB aansluiting te zijn... Je kan het een en ander opvangen met Tasker, maar zou het toch fijn vinden als het ding automatisch in de goede stand komt te staan. Heb de Samsung houder besteld (in UK) voor de ene auto, en overweeg een brodit voor de andere. Heb namelijk een gruwelijke hekel aan die tomtom zuignappen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een mogelijkheid om de GSII aan te sluiten op de USB ingang van je autoradio? Speciaal kabeltje misschien? Via de meegeleverde kabel herkent mijn radio de GSII niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien als je 'm eerst via Draadloos en netwerk - USB-hulpprogramma's op USB-verbindingsstand zet en 'm zo aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Was bij de mm vandaag On hdmi met power adapter kostte daar 29,95. Was een officiele van samsung. Gaat dus vanuit de micro usb naar een hdmi plus usb uitgang toe waardoor je je sgs2 op de tv kan aansluiten en ook in de power kan pluggen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Megapaul schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:24:
[...]

Nog ff voor de zekerheid een mail gestuurd naar broditcenter over mijn bovenstaande vraag.
Het blijkt zelfs dat de houder verstelbaar is zodat verschillende cases passen. :)
Gelijk maar besteld, nu nog wachten op de levering... (2 weekjes)
LZF schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:46:
[...]

Het gedeelte waar de telefoon in schuift is één massief stuk plastic, dus daar is weinig verstelbaar aan lijkt me. Ik denk eerder dat ze daar het achterliggende draai/kantelbare gedeelte mee bedoelen.
Ik hou het sowieso op de normale Brodit met 12v lader, heeft in het verleden altijd prima voldaan.
@ Megapaul, kan je misschien het antwoord van Broditcenter hier posten aub? Ik heb namelijk hetzelfde ervaring als LZF, houder is niet flexibel. Heb een passive gehad voor N95 en er zat geen ruimte in voor gel case. Mijn Brodit active houder voor N8 heeft dat wel maar die is anders opgebouwd, als een soort klem. Wil het toch graag weten voordat ik hem bestel. Mocht die wel flexibel zijn dan wordt een passive met skin, en anders wordt een active.

Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:14

wasco

brightest crayon in the box

Ik weet niet zeker of het hier helemaal past, maar heeft er iemand aanbevelingen voor een externe batterij die de telefoon (en andere toestellen) via usb kan herladen?

Heeft iemand zoiets, en indien ja, welke?

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
wasco schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:01:
Ik weet niet zeker of het hier helemaal past, maar heeft er iemand aanbevelingen voor een externe batterij die de telefoon (en andere toestellen) via usb kan herladen?

Heeft iemand zoiets, en indien ja, welke?
Ik heb deze: http://www.amazon.co.uk/g...000NDQ92W/ref=oss_product
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/413ludtLbUL._SL500_AA300_.jpg

Hij heeft 2 uitgangen, 1x 500 mA en 1x 1 A. Capaciteit is 5000 mAh, genoeg voor enkele ladingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar deze officiële case van samsung te krijgen is?

http://www.mobile-review....s2-accessories/pic/14.jpg

ik heb het plaatje hier vandaan:

http://www.mobile-review....y-s2-accessories-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
The Wizard schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:34:
[...]

Ik heb deze: http://www.amazon.co.uk/g...000NDQ92W/ref=oss_product
[afbeelding]

Hij heeft 2 uitgangen, 1x 500 mA en 1x 1 A. Capaciteit is 5000 mAh, genoeg voor enkele ladingen.
Wizard: interessant apparaatje! Zou je wat vraagjes kunnen (en willen) :) beantwoorden:

- Ben je er tevreden over?
- Heb je nog extra kabeltjes nodig als je dit apparaat wilt gebruiken icm de SGS2?
- Hoe lang duurt het opladen van dit apparaat?
- Duurt het opladen van je telefoon (nog) langer met deze charger, vergeleken met direct aan de 230V?

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Iemand al ervaring met zo'n el cheapo flip case? Zoiets gaat toch snel kapot, gezien de prijs?
En ik betwijfel of het echt leer is :?

http://cgi.ebay.nl/BLACK-...uches&hash=item3f0afad9f1

BLACK FLIP LEATHER CASE FOR SAMSUNG GALAXY S 2 II i9100
FREE SCREEN PROTECTOR.ROYAL MAIL 1ST CLASS. HASSLE FREE

€ 3,39 inclusief verzenden

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Hier zijn originele SGS2 accessoires te koop:

http://www.mobilefun.co.uk/cat/Samsung-Galaxy-S2.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
NRGetic schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:23:
Iemand al ervaring met zo'n el cheapo flip case? Zoiets gaat toch snel kapot, gezien de prijs?
En ik betwijfel of het echt leer is :?

http://cgi.ebay.nl/BLACK-...uches&hash=item3f0afad9f1

BLACK FLIP LEATHER CASE FOR SAMSUNG GALAXY S 2 II i9100
FREE SCREEN PROTECTOR.ROYAL MAIL 1ST CLASS. HASSLE FREE

€ 3,39 inclusief verzenden
Ik heb er vorig jaar 1 besteld voor Satio, bleek de plastic form iets scheef aan de leren hoes geplakt te zijn, zag er niet uit. Heb wel mijn geld teruggekregen maar zin om nogmaals te proberen was ook gelijk weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

businka19 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:37:
[...]

Ik heb er vorig jaar 1 besteld voor Satio, bleek de plastic form iets scheef aan de leren hoes geplakt te zijn, zag er niet uit. Heb wel mijn geld teruggekregen maar zin om nogmaals te proberen was ook gelijk weg
Thanks...ga ik dus niet kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:07
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:19:
[...]

Ja, ik gebruik er zo een. Eerst met een goedkope houder voor mijn E71. Werkt prima. Nu heb ik de originele Samsunghouder en dat werkt ook, maar als je een hoog dashboard hebt, staat ie met een donut wel wat naar boven gekanteld (je kunt het scharnier dan niet verder naar beneden kantelen). Je kunt het scherm dan nog wel prima zien, maar je kijkt er iets of wat onder een hoek tegenaan in plaats van loodrecht. Maar qua zuigkracht werkt het prima. En je hebt geen kringen. Ik snap alleen niet waarom autofabrikanten niet midden op het dashboard een klein glad stukje plastic maken, zelfde idee namelijk.
Nog bedankt voor de reactie. Heb deze combo nu ook en hij bevalt prima!

Wel jammer dat het voice programma van de SGS2 niet echt werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 21-09 12:19
Is er nog iets bekend wanneer de MHL kabel naar nederland komt?
De MHL kabels in engeland zijn allemaal uitverkocht op de webshops..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje off-topic, maar ik wilde een case van 20 dollar bestellen bij exportprive.com uit Hong-Kong, zeggen ze dat ik alleen via banktransactie kan betalen. Op zich prima, behalve dat je dan bij rabobank minstens 10 euro transactiekosten betaalt :S. Versturen ze dat geld in stuivers ofzo? Ik zag hier dat andere mensen ook bij deze site hebben besteld, hoe hebben jullie dat dan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:21:
Misschien een beetje off-topic, maar ik wilde een case van 20 dollar bestellen bij exportprive.com uit Hong-Kong, zeggen ze dat ik alleen via banktransactie kan betalen. Op zich prima, behalve dat je dan bij rabobank minstens 10 euro transactiekosten betaalt :S. Versturen ze dat geld in stuivers ofzo? Ik zag hier dat andere mensen ook bij deze site hebben besteld, hoe hebben jullie dat dan gedaan?
Daar bestellen lukte mij ook niet nee. De case dus maar gewoon op ebay gekocht, voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag
  • Laatst online: 12-10 22:09

superblaag

Mooi spul hoor!

Ik heb dit topic al redelijk doorgelezen, en met div. zoekacties met "dust" of "stof" kom ik ook niet veel verder.

Ik zoek een case die de S2 helemaal omsluit, zodat deze redelijk stof vrij blijft.
(stof = zand)
Ik werk in de bouw en wil toch mijn gsm mee nemen in de auto of in een de lunchtas.

Weet iemand zoiets?
In de flip-case modellen die ik hier voorbij zie komen heb ik namelijk niet heel veel vertrouwen.

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
heutsm schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:12:
[...]

Wizard: interessant apparaatje! Zou je wat vraagjes kunnen (en willen) :) beantwoorden:

- Ben je er tevreden over?
- Heb je nog extra kabeltjes nodig als je dit apparaat wilt gebruiken icm de SGS2?
- Hoe lang duurt het opladen van dit apparaat?
- Duurt het opladen van je telefoon (nog) langer met deze charger, vergeleken met direct aan de 230V?

Alvast bedankt...
- Ik ben er tevreden over :).
- Nee, alle kabels zitten erbij, incl. een hoesje.
- Je kunt alleen opladen via een mini USB aansluiting (dus niet micro!), dus een externe lader gaat niet werken, of je moet een adapter (mini-micro) of een oude lader die via mini oplaad. Je kunt altijd via de comp opladen met de bijbehorende kabel, dan ben je ca. 10 uur bezig (met de USB standaard van 500 mA), in principe dus een nachtje, mocht hij helemaal leeg zijn. Ik laad hem altijd weer bij wanneer ik hem gebruikt heb, dus ik heb hem zelden echt leeg.
- Nee, hij kan met 1 USB poort 1000 mA leveren, net zoveel als de standaard lader, dat gaat vlot genoeg.

Omdat hij 2 USB uitgangen heeft, kun je meerdere apparaten gelijktijdig opladen, ideaal voor op vakantie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superblaag schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 06:13:
Ik heb dit topic al redelijk doorgelezen, en met div. zoekacties met "dust" of "stof" kom ik ook niet veel verder.

Ik zoek een case die de S2 helemaal omsluit, zodat deze redelijk stof vrij blijft.
(stof = zand)
Ik werk in de bouw en wil toch mijn gsm mee nemen in de auto of in een de lunchtas.

Weet iemand zoiets?
In de flip-case modellen die ik hier voorbij zie komen heb ik namelijk niet heel veel vertrouwen.
Kun je dan niet het best zo'n water- (en dus vast ook stof-)dicht plastic tasje kopen? Zou je zelfs mee moeten kunnen bellen e.d.? Zoiets: http://www.phonextra.nl/s...oordopjes-over-board.html ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:14

wasco

brightest crayon in the box

The Wizard schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:13:
[...]

- Je kunt alleen opladen via een mini USB aansluiting (dus niet micro!), dus een externe lader gaat niet werken, of je moet een adapter (mini-micro) of een oude lader die via mini oplaad. Je kunt altijd via de comp opladen met de bijbehorende kabel, dan ben je ca. 10 uur bezig (met de USB standaard van 500 mA), in principe dus een nachtje, mocht hij helemaal leeg zijn. Ik laad hem altijd weer bij wanneer ik hem gebruikt heb, dus ik heb hem zelden echt leeg.
- Nee, hij kan met 1 USB poort 1000 mA leveren, net zoveel als de standaard lader, dat gaat vlot genoeg.

Omdat hij 2 USB uitgangen heeft, kun je meerdere apparaten gelijktijdig opladen, ideaal voor op vakantie :).
Bedankt voor de info! Die ga ik ook bestellen denk ik. Ziet er technisch goed uit.
De link naar amazon die je gaf was ook goud btw, veel goeie related products ook.

[ Voor 4% gewijzigd door wasco op 17-06-2011 12:44 ]

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Laatst online: 13:30
Heeft iemand misschien een idee waar ik de "Sound Horn" zou kunnen vinden?
Ik kwam dit filmpje tegen op youtube: http://youtu.be/fSoax_LjJl8
Lijkt me een erg leuke accessoire, ook voor even snel een muziekje in de auto of woonkamer

Edit: Ik bedoel de eerste accessoire die voorkomt in het filmpje :)

[ Voor 13% gewijzigd door Leetness op 17-06-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:56
Onlangs heb ik deze houder besteld via broditcenter.

Vandaag heb ik de houder mogen ontvangen. :)

Het mooie van deze houder is dat de zijkanten in te stellen zijn waardoor de telefoon erin pas als deze in
een gel case zit. Hieronder wat foto's.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/17/1308290920-290.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/17/1308290921-431.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/17/1308290922-572.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/17/1308290923-723.jpg

Houder kostte € 24,- + 4 euro verzendkosten.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
The Wizard schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:13:
[...]

Top, bedankt. Klinkt goed. Ga deze ook bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Megapaul schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:12:

Het mooie van deze houder is dat de zijkanten in te stellen zijn waardoor de telefoon erin pas als deze in

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Kijk, hier wachtte ik al op! er resteert mij nog 1 vraag: hoe zit de phone erin ZONDER gel case, even strak? Of is er speling?

[ Voor 0% gewijzigd door businka19 op 17-06-2011 17:33 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Megapaul schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:12:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoe zit het met de actieve houder? Iemand die al in zijn/haar bezit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
The Wizard schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:53:
[...]

Hoe zit het met de actieve houder? Iemand die al in zijn/haar bezit?
Even zoeken misschien http://gathering.tweakers...message/36180743#36180743

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Overheen gelezen... Niet verstelbaar dus, zoals de meeste brodit actieve houders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
The Wizard schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:16:
[...]

Overheen gelezen... Niet verstelbaar dus, zoals de meeste brodit actieve houders.
Nope, dat was voor mij de reden om mijn gedachten naar passive te verzetten, hoewel ik persoonlijk active fijner vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Laatst online: 28-11-2020
Denk dat ik wel even hier mijn gal kan spuien met betrekking tot de "screen protector plakservice" van de Phone House zijn Geek Squad:

Vanochtend met de post vanuit Engeland mijn ZAGG Invisible SHIELD maximum Coverage ontvangen, een full-body screen protector kit; oftewel voor-, achter-, zij-, onder- en bovenkant zijn beschermd 8).

Ik naar de Phone House want daar hebben ze zo'n Geek Squad met excellente plakcapaciteiten, tenminste dat dacht ik. Wat een prutsers zijn dat zeg:
  • Maak de werkplek stofvrij staat duidelijk in de handleiding =>
    Het barst van het stof daar ...
  • Was uw handen alvorens te beginnen =>
    Neej gewoon meteen lekker beginnen ...
  • Maak de telefoon vet en stofvrij =>
    Ik merkte op of het misschien niet handig was om eens een doekje over de achterkant te halen voor de protector erop te plakken ...
  • Lijn de protector goed uit voordat je hem vastdrukt =>
    Uitlijnen was dat ??
Resultaat: Alles zit @^@^#%^$ scheef, overlapt en er flappert een randje aan alle kanten, plus grote luchtbellen die echt niet vanzelf verdwijnen :( PRUTSER !!!

Ik was er dus alweer helemaal klaar mee, snel 7 euro voor de service neergeteld, als een speer naar de supermarkt, gedemineraliseerd water gehaald. Thuisgekomen in de stofvrije keuken, handen gewassen alles eraf en spoelen in demi water, vervolgens ruim een uur genomen om alles goed en uitgelijnd erop te krijgen zonder stofjes luchtbellen en weet ik het wat.

CONCLUSIE: ZAGG Invisible Shield is zeker een mooi product, kon het prima meerdere keren eraf halen spoelen in demi water en er daarna prima weer opplakken zonder dat het plakkracht verliest of de folie vervormd of scheurt.

ADVIES: GEEN maar dan ook GEEN !! gebruikmaken van de PRUTSER Squad bij The Phonehouse om je screenprotector te laten plakken, kan je veel beter zelf, mits je er een uurtje voor wil uittrekken ;) :)

Zo dat lucht op :9

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Smarty_6000 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:11:
Denk dat ik wel even hier mijn gal kan spuien met betrekking tot de "screen protector plakservice" van de Phone House zijn Geek Squad:

Vanochtend met de post vanuit Engeland mijn ZAGG Invisible SHIELD maximum Coverage ontvangen, een full-body screen protector kit; oftewel voor-, achter-, zij-, onder- en bovenkant zijn beschermd 8).

Ik naar de Phone House want daar hebben ze zo'n Geek Squad met excellente plakcapaciteiten, tenminste dat dacht ik. Wat een prutsers zijn dat zeg:
  • Maak de werkplek stofvrij staat duidelijk in de handleiding =>
    Het barst van het stof daar ...
  • Was uw handen alvorens te beginnen =>
    Neej gewoon meteen lekker beginnen ...
  • Maak de telefoon vet en stofvrij =>
    Ik merkte op of het misschien niet handig was om eens een doekje over de achterkant te halen voor de protector erop te plakken ...
  • Lijn de protector goed uit voordat je hem vastdrukt =>
    Uitlijnen was dat ??
Resultaat: Alles zit @^@^#%^$ scheef, overlapt en er flappert een randje aan alle kanten, plus grote luchtbellen die echt niet vanzelf verdwijnen :( PRUTSER !!!

Ik was er dus alweer helemaal klaar mee, snel 7 euro voor de service neergeteld, als een speer naar de supermarkt, gedemineraliseerd water gehaald. Thuisgekomen in de stofvrije keuken, handen gewassen alles eraf en spoelen in demi water, vervolgens ruim een uur genomen om alles goed en uitgelijnd erop te krijgen zonder stofjes luchtbellen en weet ik het wat.

CONCLUSIE: ZAGG Invisible Shield is zeker een mooi product, kon het prima meerdere keren eraf halen spoelen in demi water en er daarna prima weer opplakken zonder dat het plakkracht verliest of de folie vervormd of scheurt.

ADVIES: GEEN maar dan ook GEEN !! gebruikmaken van de PRUTSER Squad bij The Phonehouse om je screenprotector te laten plakken, kan je veel beter zelf, mits je er een uurtje voor wil uittrekken ;) :)

Zo dat lucht op :9
Ik snap ook niet waarom je alsnog 7 euro betaalt, had dat maar aan gedemineraliseerd water besteed :9

Wil je misschien wat foto's posten van je kunstwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:56
businka19 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:35:
[...]

Kij, hier wachtte ik al op! er resteert mij nog 1 vraag: hoe zit te phone erin ZONDER gel case, even strak? Of is er speling?
Dan is er wat spelling, tenzij de houder iets aanpast dan is het weer mooi passend.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Megapaul schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:38:
[...]

Dan is er wat spelling, tenzij de houder iets aanpast dan is het weer mooi passend.
Tnx Megapaul! Ik ga hem direct bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de volgende case gezien: http://cgi.ebay.nl/SAMSUN...uches&hash=item1c1c94cdad
Zou dat nog wat voorstellen? Ik hoef niet de allerbeste kwaliteit te hebben, maar het moet wel bruikbaar zijn waarvoor ik het wil gebruiken... (hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:04:
Ik heb de volgende case gezien: http://cgi.ebay.nl/SAMSUN...uches&hash=item1c1c94cdad
Zou dat nog wat voorstellen? Ik hoef niet de allerbeste kwaliteit te hebben, maar het moet wel bruikbaar zijn waarvoor ik het wil gebruiken... (hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel)
Zie hier http://gathering.tweakers...message/36234775#36234775

ik geloof dat het soortgelijke case is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Laatst online: 28-11-2020
businka19 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:20:
[...]

Ik snap ook niet waarom je alsnog 7 euro betaalt, had dat maar aan gedemineraliseerd water besteed :9

Wil je misschien wat foto's posten van je kunstwerk?
Tuurlijk ;) : Tada !! :9 Btw demi water, 2 liter = 90 eurocent :P

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2vi5gdx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2n808zk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2ezsncl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2repbns.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/15yazb.jpg

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Puik werk! :*) Je zou zo bij de Geek Squad kunnen. Oh nee, w8, daar moest je juist een prutser voor zijn >:)

Sluit die wel compleet bij de randen aan? Ik heb namelijk wat vuil zitten aan de linker kant in de keer tussen het scherm en het rand, nergens meer maar op die plek wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smarty_6000 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:13:
Tuurlijk ;) : Tada !! :9 Btw demi water, 2 liter = 90 eurocent :P
Die achterkant zou ik persoonlijk niet trekken. Voorkant (met sinaasappelhuis) eerlijk gezegd ook wat minder. Heb Invisible Shield wel op m'n iPod zitten maar no way dat die op de S2 komt. De SGP protector (Steinheil Ultra Crystal) die er nu op zit is echt mega. Super glad (wel vingers though) en je ziet echt gewoon niéts er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

Kan aan mij liggen, maar zo invisible vind ik die folie anders niet. Net of het goedkope plakfolie is waarmee ik vroeger mijn schoolboeken mee beplakte. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:37:
[...]

Die achterkant zou ik persoonlijk niet trekken. Voorkant (met sinaasappelhuis) eerlijk gezegd ook wat minder. Heb Invisible Shield wel op m'n iPod zitten maar no way dat die op de S2 komt. De SGP protector (Steinheil Ultra Clear) die er nu op zit is echt mega. Super glad (wel vingers though) en je ziet echt gewoon niéts er van.
Is die ook full body of alleen het scherm? En hoe sluit die bij de randen aan?
Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste