Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:57:
SGS2-gebruikers,

Welke app gebruiken jullie voor te navigeren? Die standaard Navigatie app die erop staat wilt bij mij niet lukken. Ik heb GPSfix gedownloaden en die had na verloop van tijd "location fixed". Daarna meteen Navigatie app opgestart en bestemming aangegeven. Maar dan blijft hij op "Routebeschrijving ophalen" staan. Dit alles zonder internet aan te hebben staan. Eenmaal internet aangezet vind hij de Routebeschrijving. Dan is hij "Bezig met zoeken naar GPS" maar daar blijft hij ook de hele tijd op staan. Of ik nou internet aan of uit zet.

Doe ik iets fout of is die app gewoon ruk? zit buiten btw.

Want met de nieuwste firmware is het toch mogelijk om enkel en alleen met de GPS gebruik te maken van navigatie?
Probeer het eens buiten, meestal vindt de navigatiesoftware geen GPS-verbinding binnenshuis. IIg dat is wel het geval op mijn Hero (sorry wacht nog op de SGS2)

Edit: Haha.. overheen gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:08:
[...]

Probeer het eens buiten, meestal vindt de navigatiesoftware geen GPS-verbinding binnenshuis. IIg dat is wel het geval op mijn Hero (sorry wacht nog op de SGS2)
lees: "Doe ik iets fout of is die app gewoon ruk? zit buiten btw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:05:
[...]

Maar het klopt dat ik helemaal geen internet nodig heb voor Google Navigation?
Daar ben ik nog niet achter, dit is mijn eerste Android toestel :)

Ik heb vanmiddag wel even een test gedaan door tijdens het rijden de telefoon in de vliegtuigstand te zetten, dus geen internet verbinding.

En toch zag ik de kaart meeschuiven toen ik reed. Nu weet ik niet of hij een buffer inlaadt en dat ik dat dan zag schuiven, maar Google zal er hopelijk wel over hebben nagedacht dat niemand op torenhoge roamingkosten zit te wachten.

Overigens is data roaming standaard uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:07
Voor zover ik heb begrepen cached Google Navigatie de volledig berekende route. Je kan dus navigeren zonder dataverbinding. Als je echter van de route afwijkt door bijv een verkeerde afslag heb je een probleem want die kaarten zitten niet in de cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:27
Brad Pitt schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:36:
[...]

Het is geen widget, gewoon uitvoeren en klaar. Doet deze het wel?
Thnx.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
Polster schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:17:
Voor zover ik heb begrepen cached Google Navigatie de volledig berekende route. Je kan dus navigeren zonder dataverbinding. Als je echter van de route afwijkt door bijv een verkeerde afslag heb je een probleem want die kaarten zitten niet in de cache.
Niet alleen voor een berekende route, maar standaard ook al.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11-2024
Beste mede tweakers, ik heb het volgende probleem:
Sinds afgelopen vrijdag avond trotse bezitter van de Samsung galaxy S2. Maar wat mij opvalt tijdens het gebruik is dat ik een lichte vlek in mijn beeldscherm heb zitten (lees, geen beschadiging of kras in het glas, maar lichte kleur vlek in het led scherm onder het glas) zie voor de duidelijkheid de foto's (rechts boven de menu knop). Dit probleem is niet zichtbaar bij wit of totaal zwart scherm. Is dit een fabrieks fout?

Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa123/elbreaky/DSC_0009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa123/elbreaky/DSC_0006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa123/elbreaky/DSC_0005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa123/elbreaky/DSC_0004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa123/elbreaky/DSC_0003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa123/elbreaky/DSC_0002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa123/elbreaky/DSC_0001.jpg

Ik zie graag jullie reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ziet eruit alsof er te hard gedrukt is op dat punt. Zo ziet dat er tenminste bij gewone LCD-schermen ook uit.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8ballvin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-07 22:57
Ben nu ongeveer 2 weken in bezit van de SGS2 en heb er gelukkig 1tje met weinig problemen. :)
Het enige wat me echt irriteert is de automatische schermhelderheid. Het werkt gewoon slecht in vergelijking met mijn SGS. De SGS deed het perfect voor mij, vandaar dat ik me er ook zo aan irriteer.
Is dit bij jullie ook zo? of is mijn lichtsensor niet helemaal goed?. Heb al alle instellingen geprobeerd en alle mogelijke firmwares. Weet iemand of je die sensor ook kan testen met een code ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gele tint links heb je ook:p... Zouden er toestellen zijn zonder?

Over die vlek, ik zie die op alle kleuren, op de andere wel ietsje lichter. Was dit al van bij het begin? Heb je een makkelijke winkel voor retourneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
breaky schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:35:
Beste mede tweakers, ik heb het volgende probleem:
Sinds afgelopen vrijdag avond trotse bezitter van de Samsung galaxy S2. Maar wat mij opvalt tijdens het gebruik is dat ik een lichte vlek in mijn beeldscherm heb zitten (lees, geen beschadiging of kras in het glas, maar lichte kleur vlek in het led scherm onder het glas) zie voor de duidelijkheid de foto's (rechts boven de menu knop). Dit probleem is niet zichtbaar bij wit of totaal zwart scherm. Is dit een fabrieks fout?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik zie graag jullie reactie :)
Wat sowieso opvalt op die laatste foto is dat je ook die verkleuring aan de linkerkant hebt.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10
BillSpaarbank schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:46:
[...]

Wat sowieso opvalt op die laatste foto is dat je ook die verkleuring aan de linkerkant hebt.
Dat is lijkt mij een kwestie van hoge helderheid en verkeerd belicht door de camera, op andere foto's is dit namelijk niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thezahir schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:48:
Overigens vond ik die circular battery indicator niet in de market, maar jouw dropbox linkje werkte wel. Thanks!!
Maar gewoon de battery mod van XDA er op gezet en Circular Battery Indicator er weer af. Iets strakker weer ;)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/SC20110524-224542.jpeg

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Brad Pitt schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:48:
[...]

Maar gewoon de battery mod van XDA er op gezet en Circular Battery Indicator er weer af. Iets strakker weer ;)

[afbeelding]
Gebruik jij Ubuntu font? Indien ja, hoe heb je die op je SGS2 gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauricedb schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:48:
[...]

Dat is lijkt mij een kwestie van hoge helderheid en verkeerd belicht door de camera, op andere foto's is dit namelijk niet te zien.
Nope, gelige verkleuring, bekend probleem. Nog geen enkel toestel zonder gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:51:
[...]

Nope, gelige verkleuring, bekend probleem. Nog geen enkel toestel zonder gezien...
Komt omdat de mensen die het niet hebben het niet altijd melden, ik meen te hebben gelezen dat een aantal hier het niet te hebben.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Ooooooh die linkerkant haha :P Ik zat dus naar de bovenkant van het scherm te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky
  • Laatst online: 24-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:45:
De gele tint links heb je ook:p... Zouden er toestellen zijn zonder?

Over die vlek, ik zie die op alle kleuren, op de andere wel ietsje lichter. Was dit al van bij het begin? Heb je een makkelijke winkel voor retourneren?
Heb dit al vanaf eerste moment uit de doos, ik heb de galaxy s2 via typhone webshop, ga morgen bellen voor rma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:51:
[...]

Ik heb er nochtans geen last van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauricedb schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:48:
[...]

Kijk dan maar ns allemaal heel goed..geloof niet dat dat licht aan de camera en verkeerd belicht!! Ik heb 't ook alleen lang niet zo erg!

Ga daar maar ns opletten zou ik zeggen en alweer alleen goed te zien met pulldown menu of volledig grijze achtergrond!!

Mij lijkt het niet normaal en vraag me af hoeveel mensen dat hebben en het niet eerder opgevallen zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
glennl schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:50:
Gebruik jij Ubuntu font? Indien ja, hoe heb je die op je SGS2 gekregen?
Uiteraard, Ubuntu font ftw :) Gedaan via Fontomizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennl schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:53:
[...]

Ik heb er nochtans geen last van :p
Volgens mij heb je er nog niet naar gekeken. Bekijk je pull down menu, of bekijk een grijze afbeelding op google(typ grey pic) zoom op heel het scherm en verplaats je naar een volledig donkere kamer. Je zal het nu wel zien...
Als je grijs echt helemaal elegaal is over heel het scherm, gelieve een foto te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44
Voor de mensen die KE2 versie draaien, wat staat er bij jullie in Kies (ja ja heb het weer werkend gekregen). Denk namelijk door het regelmatig flashen ik nu niet meer via Kies kan updaten:

Deze apparaatversie kan niet worden bijgewerkt.
-----------------------------------------------------------------------------
Huidige firmware: PDA:KE2 / PHONE:KDJ / CSC:KE1 (XEU)

Had via XDA de Nederlandse versie van KE2 er weer opgezet, maar heb het vermoeden dat daar toch nog wat dingen in missen.... Ook vreemd dat er XEU staat want dat is volgens mij de Europese versie. En waarom staat er CSC:KE1 zou dat niet KE2 moeten zijn? Of zie ik spoken en betekend het dat hij gewoon up-to-date is?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8ballvin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-07 22:57
Is het pull down menu niet zwart te maken? Zien we de verkleuring ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
Toestel liep zojuist helemaal vast, reageerde nergens meer op, geen enkele toets.
Ook niet nadat ik de USB-kabel aansloot of aan de lader hing.
Zag het niet gebeuren, want scherm was uitgeschakeld.

Accu eruit gehaald en opnieuw erin en nu doet hij het weer, accu zat toen op 66% dus was niet leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
l3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:01:
Voor de mensen die KE2 versie draaien, wat staat er bij jullie in Kies (ja ja heb het weer werkend gekregen). Denk namelijk door het regelmatig flashen ik nu niet meer via Kies kan updaten:

Had via XDA de Nederlandse versie van KE2 er weer opgezet, maar heb het vermoeden dat daar toch nog wat dingen in missen.... Ook vreemd dat er XEU staat want dat is volgens mij de Europese versie. En waarom staat er CSC:KE1 zou dat niet KE2 moeten zijn? Of zie ik spoken en betekend het dat hij gewoon up-to-date is?
Die heb ik ook net over KE7 gezet om terug te gaan (battery life was stukken minder bij mij) en Kies ziet mijn foon weer goed en zegt dat ik de nieuwste firmware heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Occy74 op 24-05-2011 23:04 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:54:
[...]

Kijk dan maar ns allemaal heel goed..geloof niet dat dat licht aan de camera en verkeerd belicht!! Ik heb 't ook alleen lang niet zo erg!

Ga daar maar ns opletten zou ik zeggen en alweer alleen goed te zien met pulldown menu of volledig grijze achtergrond!!

Mij lijkt het niet normaal en vraag me af hoeveel mensen dat hebben en het niet eerder opgevallen zijn!!
Zie mijn post van 22:53, ik zat verkeerd te kijken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.xda-develope...ead.php?t=1079444&page=12

http://fiddle.jshell.net/qFxsC/1/show/

http://www.yourfilebin.co...e-Wallpaper-Dark-Gray.jpg

Eerste link op XDA komen steeds meer mensen met het probleem, andere die het dood normaal vinden en dr nix mee doen :?

Laatste 2 links 2 grijze paginas..open ze maar ns in je telefoon browser en maak dan maar ns een foto als je een volledig door en door diep grijze kleur hebt zonder gelige waas aan de linker kant..ik ben benieuwd hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Occy74 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:03:
[...]

Die heb ik ook net over KE7 gezet om terug te gaan (battery life was stukken minder bij mij) en Kies ziet mijn foon weer goed en zegt dat ik de nieuwste firmware heb.
Ja ik dus ook. Maar de nederlandse versie zou volgens mij XEN moeten zijn en niet XEU zoals hier staat.... XEU is voor de UK. Dus nu is er eigenlijk een mix van twee versies. Heb ook een vermoeden dat er daarom staat dat er niet bijgewerkt kan worden....

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 24-05-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
l3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:01:

Bij mij staat:

PDA:KE2 / PHONE:KDJ / CSC:KE1 (XEN)

Heb eenmalig geupdate vanuit KIES en gebruik dus geen XDA firmawre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
l3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:05:
[...]

Ja ik dus ook. Maar de nederlandse versie zou volgens mij XEN moeten zijn en niet XEU zoals hier staat.... Heb ook een vermoeden dat er daarom staat dat er niet bijgewerkt kan worden....
Erm ik heb deze gepakt en die is XEN:

Generic XEN (Netherlands): http://www.multiupload.com/B38SP5RHLH van hier : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

edit: Kies geeft ook XEN aan

[ Voor 3% gewijzigd door Occy74 op 24-05-2011 23:07 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Hmmm die maar eens nemen dan. Misschien dat het de kernel is die dan fout zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
l3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:07:
Hmmm die maar eens nemen dan. Misschien dat het de kernel is die dan fout zit...
Ja ik zou die er gewoon overheen gooien

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ik ga hem er overheen gooien. Daarna kijken wat hij doet, en daarna rooten om te zien wat er dan gebeurd... Naam lijkt hetzelfde. Ik ga ff stoeien. Laat nog wel even weten hoe of wat. Dank voor het meedenken in ieder geval!

edit:
Lol, nu komt er helemaal geen firmware versie meer te staan in Kies 8)7

edit2:
Voor de mensen die ook problemen hadden met Kies, wat maar op 'verbinden' bleef staan. Zelf heb ik het op deze manier op kunnen lossen. Er staan vast wat overbodige stappen in, maar voor mij werkte het op deze manier (heb het in het engels laten staan omdat ik het eerder op XDA geplaatst had).
This is what I did...
1.) First I removed the Samsung Kies USB Drivers (start, control panel, programs and features)
2.) After removing the Samsung Kies Drivers, I removed Samsung Kies.
3.) After I removed Samsung Kies I shut down my computer, and after that rebooted it again (I know a simple reboot should do the trick, but I thought, better safe then sorry)
4.) Downloaded the latest version of Samsung Kies from the Samsung website
5.) Installed Samsung Kies with administrator rights (right click, run as administrator)
6.) After installation I started Samsung Kies with administrator rights.
7.) After Samsung Kies started, I connected the phone with the provided usb cable (make shure USB Debugging is of!)
8.) Now windows will automaticly install the needed drivers (be patiënt it may take some time) Also make shure your phone screen won't go off, or that the phone is locked.
9.) Now it should be working again. First I saw a message windows found a external hard drive and not long after that Samung Kies saw my phone.

[ Voor 77% gewijzigd door 13art op 25-05-2011 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:09:

edit:
Voor de mensen die ook problemen hadden met Kies, wat maar op 'verbinden' bleef staan. Zelf heb ik het op deze manier op kunnen lossen. Er staan vast wat overbodige stappen in, maar voor mij werkte het op deze manier (heb het in het engels laten staan omdat ik het eerder op XDA geplaatst had).

quote:
This is what I did...
1.) First I removed the Samsung Kies USB Drivers (start, control panel, programs and features)
2.) After removing the Samsung Kies Drivers, I removed Samsung Kies.
3.) After I removed Samsung Kies I shut down my computer, and after that rebooted it again (I know a simple reboot should do the trick, but I thought, better safe then sorry)
4.) Downloaded the latest version of Samsung Kies from the Samsung website
5.) Installed Samsung Kies with administrator rights (right click, run as administrator)
6.) After installation I started Samsung Kies with administrator rights.
7.) After Samsung Kies started, I connected the phone with the provided usb cable (make shure USB Debugging is of!)
8.) Now windows will automaticly install the needed drivers (be patiënt it may take some time) Also make shure your phone screen won't go off, or that the phone is locked.
9.) Now it should be working again. First I saw a message windows found a external hard drive and not long after that Samung Kies saw my phone.

[...]
Hoe kan ik de USB drivers verwijderen in Windows XP (punt 1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Pfff hetzelfde als je overige software verwijderd in windows xp. Daar zou hij dan in de software lijst moeten staan.
Via het configuratiescherm en dan iets van programma's oid lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
thezahir schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:03:
[...]

Ben ik dan gek? :|
Krijg het niet voor elkaar, hoe hard ik ook 'wrijf'...
Je bedoelt dat ik dus, waar dat icoontje voor die lock van 'autom. draaien' staat, dat je daar naar rechts kunt swipen?

EDIT: nu snap ik 'm. Je hoeft de notification bar niet eens uit te draggen, die screen swiper doet het ook al onzichtbaar...
Wedden dat veel mensen hier dat nog niet wisten... :9
Lol ik spreek nog dalijks mensen met een Galaxy S1 die 't niet weten.
En daar werkte 't ook al op... :P

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-04-2023
[...]

[afbeelding]
Wow wat een coole widgets! Waar heb je die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Consty schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 00:35:
Zijn maar twee widgets gebruikt, Beautiful Widgets voor tijd/weer en Desktop Visualizer voor de iconen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Consty schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 00:35:
[...]

Waarschijnlijk grote iconen met desktop visualiser ingesteld? Is iig wel mogelijk op die manier..

edit: pff, op dit tijdstip en het dan nog voor elkaar krijgen om simultaan een antwoord te plaatsen... 8)7

Damn you Brad :P

[ Voor 20% gewijzigd door Occy74 op 25-05-2011 00:43 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Occy74 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 00:41:
edit: pff, op dit tijdstip en het dan nog voor elkaar krijgen om simultaan een antwoord te plaatsen... 8)7

Damn you Brad :P
Zaten inderdaad maar een paar seconden tussen ;)

Bijzonder fijne mobiel nog steeds. Internetten is eindelijk een feest op een apparaat als dit. Ook vanwege de zeer goede WiFi-snelheden. Deze waarden haalde ik met de vorige telefoon echt nooit gewoon d:)b (22Mbit abo)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/SC20110525-005237.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste tweakers,

Ik ben sinds kort ook de eigenaar van de Samsung Galaxy S2.
Ik wil hier als een van de 'first buyers' mijn ervaringen tot dusver posten.

Het is een super toestel, en ik raad een ieder aan om voor dit toestel te gaan, maar ik wil wel een advies geven.Controleer je scherm na aanschaf goed!

Ik heb tot dusver 3 toestellen gehad.
De eerste had meerdere dead/stuck pixels, waarvan 1 duidelijk zichtbare in het midden van mijn scherm.
Uiteraard ben ik terug gegaan naar de winkel, en ik heb een nieuwe meegenomen.

Het tweede toestel had een perfect scherm, deze heb ik aan mijn vader gegeven.

Ik heb voor mijzelf een derde aangekocht, maar helaas weer met schermproblemen.
Als ik het dropdown menu naar beneden haal zie ik een witte cirkel op de grijze achtergrond, alsof deze ingebrand is. In een donkere kamer is dit uiterst irritant. Het blijft er maar zitten. De rand/bezel van het touchscreen had ook al een klein deukje/krasje bij aanschaf.

Ik baal nu wel, want ik moet weer terug naar de winkel. Ik wil een ieder die dit toestel dus aanschaft een advies meegeven: controleer je scherm goed op dooie pixels en ook met het dropdown menu. Houdt hem ook onder de zon als het scherm uit staat, want bij mijn eerste exemplaar zaten er ook vage ''krasjes'' onder het scherm die zichtbaar waren in de 'uit' stand.

Ik ben van mening dat ik op een toestel van 500 euro kwaliteit mag verwachten, en accepteer dit soort dingen dus niet. Het moet tenslotte een flagship phone zijn van samsung.

Op het wifi bereik na, heb ik verder (voorlopig)niks te klagen over dit toestel, en ik zou hem zo weer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Jehh, Real Football 2011 HD is eindelijk Android geschikt. Soort mini howto hoe ze te downloaden/kopen (alle gameloft games):
1) ga naar de browser van je tel en zoek op 'gameloft'
2) open de gameloft site (resultaat 1)
3) je wordt nu doorverwezen naar de gameloft wap site, voor jouw specifieke toestel (sgs2 dus)
4) druk bij het gewenste spel op 'kopen'
5) vervolgens kan je betalen met paypal, creditcard en sms (weet niet of die laatste werkt).

Ga nu spelen, ben benieuwd of hij dusdanig geoptimaliseerd is nu dat het toestel niet meer door accu brandt als een malle.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:02
Voor zover bij mij bekend de eerste en tot nu enigste nederlandse SGS2 video review naast die van tweakers.:

http://www.besteproduct.n..._over__video_review_.html

[ Voor 7% gewijzigd door AtlAntA op 25-05-2011 01:51 . Reden: video review.. ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:02
Ik bedoelde natuurlijk video review! ;) Naast die van tweakers dus.

Gaat edit doen..

[ Voor 3% gewijzigd door AtlAntA op 25-05-2011 01:50 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-04-2023
Brad Pitt schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 00:41:
[...]

Zijn maar twee widgets gebruikt, Beautiful Widgets voor tijd/weer en Desktop Visualizer voor de iconen :P
OK, mijn vraag had eigenlijk moeten zijn: welk icon pack heb je gebruikt :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Sansar schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:03:
Toestel liep zojuist helemaal vast, reageerde nergens meer op, geen enkele toets.
Ook niet nadat ik de USB-kabel aansloot of aan de lader hing.
Zag het niet gebeuren, want scherm was uitgeschakeld.

Accu eruit gehaald en opnieuw erin en nu doet hij het weer, accu zat toen op 66% dus was niet leeg.
Had ik gisteren ook voor :(
Even batteryverbruik bekeken en zag dat er een spectaculaire daling was van mijn batterij, maar had nog steeds rond de 30%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Loop weer tegen iets aan. Volume van meldingen etc is alleen maar in te stellen in stappen van 15% ofzo, zelfs een app waarbij ik bijvoorbeeld 7% probeer te forcen werkt niet?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Consty schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 02:11:
[...]

Zelfde vraag welke icon pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Hierbij twee foto's van mijn scherm, de één op 100% helderheid, de ander op 0% helderheid:

links=links
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/_j5CAoTijJus/TdyXQjYA7II/AAAAAAAAArw/Z_TCkMWKj5Q/s720/scherm100.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/_j5CAoTijJus/TdyXSac2pcI/AAAAAAAAAr0/1d9h8Z6c_I4/s720/scherm0.jpg

Ja, het scherm lijkt wat gelig aan de linkerkant, maar dat mag in mijn ogen de pret niet bederven. Het is en blijft gewoon een telefoon, ik zie op XDA onderwerpen waar het scherm wordt vergeleken met gekalibreerde IPS panels , en dan zeggen dat het scherm tegenvalt 8)7 . In mijn ogen is het scherm juist erg mooi, prachtige kleuren, zwart is echt zwart !
Mijn oom heeft overigens ook een Galaxy S2 en hij heeft een lichtere cirkel midden onderin het beeld (sommige Tweakers schijnen hier ook last van te hebben). Dat samen met dode/luie pixels, strepen en dergelijke zijn in mijn ogen flinke fouten, maar als die gele gloed waar een groot deel van de posts over gaan de gele gloed is die te zien is in mijn foto's. Dan snap ik niet goed waar alle drukte nu precies om is . Natuurlijk verwacht je voor €489-€599 een perfect product, maar als je goed genoeg zoekt is er altijd wat om over te zeveren...

Icoontjes in de statusbalk komen overigens hier vandaan en gaan gepaard met de ongelofelijk gave CRT-off animatie!

Edit:

Dit is het afgebeelde plaatje:
http://fiddle.jshell.net/qFxsC/1/show/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Vin87 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 07:56:
Hierbij twee foto's van mijn scherm, de één op 100% helderheid, de ander op 0% helderheid:

links=links
[afbeelding]
[afbeelding]

Ja, het scherm lijkt wat gelig aan de linkerkant, maar dat mag in mijn ogen de pret niet bederven. Het is en blijft gewoon een telefoon, ik zie op XDA onderwerpen waar het scherm wordt vergeleken met gekalibreerde IPS panels , en dan zeggen dat het scherm tegenvalt 8)7 . In mijn ogen is het scherm juist erg mooi, prachtige kleuren, zwart is echt zwart !
Mijn oom heeft overigens ook een Galaxy S2 en hij heeft een lichtere cirkel midden onderin het beeld (sommige Tweakers schijnen hier ook last van te hebben). Dat samen met dode/luie pixels, strepen en dergelijke zijn in mijn ogen flinke fouten, maar als die gele gloed waar een groot deel van de posts over gaan de gele gloed is die te zien is in mijn foto's. Dan snap ik niet goed waar alle drukte nu precies om is . Natuurlijk verwacht je voor €489-€599 een perfect product, maar als je goed genoeg zoekt is er altijd wat om over te zeveren...

Icoontjes in de statusbalk komen overigens hier vandaan en gaan gepaard met de ongelofelijk gave CRT-off animatie!
De mijne is precies hetzelfde als bij jou. Ik ben het deels wel met je eens en als we het niet ergens gelezen hadden was het de meeste waarschijnlijk niet eens opgevallen.

Aan de andere kant stoort het me stiekem toch best wel. Maar op dit moment omruilen is ook geen optie omdat je voor 99% zeker weet dat het nieuwe exemplaar dit ook heeft. Tenzij je bij de 2e batch zit misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Ik heb in het verleden 5 PSPs versleten vanwege schermdefecten (stof onder het scherm, luie/dooie pixels, backlight bleeding). Uiteindelijk had ik nog geen perfect scherm en alleen een hoop frustratie. De gele gloed neem ik voor lief, ben allang blij dat alle pixels het gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
[...]

Deze mod gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03
Lees opvallend veel scherm problemen met de II. Veel meer dan de SGSI des tijds en vind dat wel slordig van Samsung. Beetje "lange halen" snel thuis productie lijkt het wel.
Het is een doorontwikkelt concept van de SGSI (ik bezit 1van de eerste exemplaren die overigens perfect is) waarin de basis al gelegd is.

Merkt dat wel vaker in producten 1ste versie vaak OK..zit ook de meeste ontwikkelingskosten in natuurlijk, later gaat het over in massa productie en krijg je dit soort slordigheden.

Ik zou er niet mee tevreden zijn i.i.g. :+

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
silitek schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:38:
Lees opvallend veel scherm problemen met de II. Veel meer dan de SGSI des tijds en vind dat wel slordig van Samsung. Beetje "lange halen" snel thuis productie lijkt het wel.
Het is een doorontwikkelt concept van de SGSI (ik bezit 1van de eerste exemplaren die overigens perfect is) waarin de basis al gelegd is.

Merkt dat wel vaker in producten 1ste versie vaak OK..zit ook de meeste ontwikelingskosten in natuurlijk, later gaat het over in massa productie en krijg je dit soort slordigheden.

Ik zou er niet mee tevreden zijn i.i.g. :+
Wat is de toegevoegde waarde van jouw mening in deze topic dan. Je hebt het toestel niet eens en gaat alleen van de slechte verhalen uit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49
Hier iemand die in ieder geval geen problemen met zijn scherm heeft, althans, ik kan niets ontdekken :).
Maar waarom lees je er veel over, mensen die problemen denken te hebben gaan zoeken en posten berichtjes.
Mensen die geen problemen hebben, hoor je zelden, maar zullen er genoeg zijn!

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03
Rhodan schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:49:
Hier iemand die in ieder geval geen problemen met zijn scherm heeft, althans, ik kan niets ontdekken :).
Maar waarom lees je er veel over, mensen die problemen denken te hebben gaan zoeken en posten berichtjes.
Nogal wieders :) .. gaat mij om de veelheid, opvallend!!
monaldo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:40:
[...]

Wat is de toegevoegde waarde van jouw mening in deze topic dan. Je hebt het toestel niet eens en gaat alleen van de slechte verhalen uit. 8)7
Prima feedback :+ ..enige raakvlak in je post is het woord "toestel" daar blijft het ook bij.

[ Voor 28% gewijzigd door silitek op 25-05-2011 08:56 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik ga hem toch proberen om te ruilen en te kijken of ik een exemplaar zonder scherm problemen kan bemachtigen. Het komt misschien pietluttig over, maar heb het toestel voornamelijk voor het scherm gekocht en deze moet dan ook gewoon goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Het is doorgaans ook niet echt interessant om te posten dat je blij bent met je toestel en dat ie in orde is, zo lijkt het ;-) Maar toch even voor jou informatie: Er zijn er inderdaad genoeg, waaronder ik. Ik heb geen enkel probleem met het toestel, ik had hem op de launchdag. Geen enkele batterij problemen ervaren (zit nu op KE7, maar ook in KE1/2 merkte ik niets bijzonders), geen vreemde (gele) vlekken of iets dergelijks, etc.

Mijn inziens 100% in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Consty schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 02:11:
Icons uit deze thread, plus ondertussen ook een heleboel zelf gemaakt met de verstrekte PSD-file. En de schermen ingedeeld in bepaalde categoriën met een (ook Desktop Visualizer) tekstje erboven. En dan in de app-list alle niet benodigde apps weg gehaald zodat het allemaal lekker rustig en nog te behapstukken is :P

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/S2_Main.jpg Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/S2_Nieuws.jpg Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/S2_Status.jpg

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/S2_Games1.jpg Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/S2_Games2.jpg Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/S2_Lock.jpg
<clickable>
Nee, deze. CRT effect werkte bij mij wel, maar met artefacts. Vond niet mooi, dus alleen battery-mod gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Laatst online: 08-09 21:24
Hier ook 3x een S2 zonder schermproblemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
GuiltyNL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:49:
[...]

Naar mijn weten ook geen problemen met het scherm en accu.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Laatst online: 12-09 14:32
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de A-gps uit zet? Neem aan dat hij hier standaard gebruik van maakt. Ik ga komend weekend naar het buitenland en wil geen buitenlandse internet kosten hebben.
Zou roaming uit gewoon helpen?
Zie namelijk nergens ook maar iets van GPS instellingen. Alleen gps aan of uit.

De GPS werkt overigens tot nu toe super goed. Heb zelfs binnenshuis ontvangst. Heb er alleen nog niet mee gereden. Morgen maar eens doen kijken of dat ook werkt.

[ Voor 22% gewijzigd door slvans op 25-05-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
s.v.seters schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:58:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de A-gps uit zet? Neem aan dat hij hier standaard gebruik van maakt. Ik ga komend weekend naar het buitenland en wil geen buitenlandse internet kosten hebben.
Was dit weekend even in Engeland, data (roaming) uit gezet. Onmogelijk om een GPS-fix te krijgen. Nou ja, na een uur maar opgegeven. Toen heel even data aangezet, en jawel hoor, GPS fix binnen een korte tijd.

Er zijn wel programma's op de Market waar je een GPS-regio manueel kan instellen zodat er eerder een fix in een andere regio kan worden bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

s.v.seters schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:58:
Ik ga komend weekend naar het buitenland en wil geen buitenlandse internet kosten hebben.
Bij mijn weten gebruikt de (A)-GPS zelf geen data. Alleen maps en navigation doen dat wel. Echter zolanf je data roaming uit laat staan, zal er geen data verbinding opgezet worden als je niet op je eigen netwerk bent, en er dus ook geen torenhogen data roaming kosten op je rekening verschijnen.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat duurt het land voordat de xen update uitkomt, is dat meestal zo en zijn er nadelen aan verbonden om op xeu over te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
Brad Pitt schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:11:
[...]

Was dit weekend even in Engeland, data (roaming) uit gezet. Onmogelijk om een GPS-fix te krijgen. Nou ja, na een uur maar opgegeven. Toen heel even data aangezet, en jawel hoor, GPS fix binnen een korte tijd.

Er zijn wel programma's op de Market waar je een GPS-regio manueel kan instellen zodat er eerder een fix in een andere regio kan worden bereikt.
Ben benieuwd. Ga naar Belgie dus wellicht gaat het dan makkelijker. Maar ga iig roaming uit zetten.
embee schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:12:
[...]

Bij mijn weten gebruikt de (A)-GPS zelf geen data. Alleen maps en navigation doen dat wel. Echter zolanf je data roaming uit laat staan, zal er geen data verbinding opgezet worden als je niet op je eigen netwerk bent, en er dus ook geen torenhogen data roaming kosten op je rekening verschijnen.
A-gps is een bestandje dat wordt gedownload om sneller een gps fix te krijgen. Dit wordt wel degelijk gedownload via het netwerk en zal je dus internet verbinding maken. Welliswaar maar een paar kb. Maar toch.
Heb Sygic Aura. Hierbij zal ik dus geen verbinding hoeven maken voor de kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

A-gps is een bestandje dat wordt gedownload om sneller een gps fix te krijgen. Dit wordt wel degelijk gedownload via het netwerk en zal je dus internet verbinding maken. Welliswaar maar een paar kb. Maar toch.
Heb Sygic Aura. Hierbij zal ik dus geen verbinding hoeven maken voor de kaarten.
Weer wat geleerd... Maar het blijft zo dat je telefoon geen data verbinding zal opzetten op een vreemd netwerk zolang je data roaming uit hebt staan. Net als bij Brad zul je dan dus niet dat bestandje kunnen gebruiken en zal GPS proberen een cold fix te krijgen, wat erg lang kan duren, getuige mijn TomTom PND.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
embee schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:23:
[...]

Weer wat geleerd... Maar het blijft zo dat je telefoon geen data verbinding zal opzetten op een vreemd netwerk zolang je data roaming uit hebt staan. Net als bij Brad zul je dan dus niet dat bestandje kunnen gebruiken en zal GPS proberen een cold fix te krijgen, wat erg lang kan duren, getuige mijn TomTom PND.
Ik heb zelf ook wel dat de GPS van de S2 toch niet geheel nauwkeurig is. Google maps en dan wandelroute was toch wel heel erg off the road zeg maar... echt 20 meter verschil met waar ik was. Was met mijn HTC Desire wel anders...

En dit was inderdaad zonder A-GPS. Oh en met mijn Desire met A-GPS.

[ Voor 4% gewijzigd door Ewivis op 25-05-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Afbeeldingslocatie: http://c0013784.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/x2_63bff1c
Ubuntu op de Galaxy S II :)
Foute resolutie, voorlopig alleen nog met GUI als je VNC gebruikt (server is dan localhost :) ), maar het kan.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
lol tip van een android noob voor de andere android noobs: rename niet zo maar je framework-res.apk en reboot je tel zeker niet nadat je dat hebt gedaan :P

Ik wilde dus ook een andere icoontje voor mijn battery. Dus via een uitleg op xda een andere framework-res.apk gedownload, de oude via root explorer gerenamed en toen wilde ik de nieuwe in de juiste dir zetten. Meteen na het renamen begonnen de foutmeldingen, er was niet meer te werken met de telefoon.

Uiteindelijk maar een reboot gegeven en tja was te verwachten toen wilde de telefoon niet meer booten. Gelukkig had ik adb wel op mijn pc staan en kon ik de framework-res.apk naar de juiste dir pushen. Telefoon doet het weer en ik heb een aangepast battery icoontje (het duurde alleen bijna een uur :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Ik heb van de week de afweging gemaakt tussen de galaxy sII en de nokia c1-02, het is de nokia geworden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Jo-hannes schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:52:
Ik heb van de week de afweging gemaakt tussen de galaxy sII en de nokia c1-02, het is de nokia geworden :p
die staat veel langer standby ook! logische keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Met Playstation 3, Xbox 360 of iPad erbij? Dat is toch zo'n telefoon die ze met normale (niet goedkoper dus) abo + "cadeau" aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
heeft iemand al een n64 emulator geprobeerd? Ben eigenlijk wel benieuwd of Golden Eye / Perfect Dark te spelen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Geen n64 emulator maar wel FPSe (Playstation1). Werkt erg soepel en kan nu Wipeout op mijn S2 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:18

RMX

SuperKneus schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:06:
heeft iemand al een n64 emulator geprobeerd? Ben eigenlijk wel benieuwd of Golden Eye / Perfect Dark te spelen is
Vloeiend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
SuperKneus schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:06:
De enige die even in de market stond was N64oid,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPS Aids heeft geholpen! nu heb ik meestal na 3-4 seconden een GPS fix
bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Nivk schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:19:
[...]

De enige die even in de market stond was N64oid,
ja maar die is helaas al down gehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Mario Kart 64 FTW :+
Oh, en Super Mario 64. En Duke Nukem 3D O+

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Heb n64oid gelukkig nog kunnen downloaden. Nu ff golden eye en perfect dark proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GuiltyNL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:49:
[...]

"Niet gemerkt zul je bedoelen". No pictures, no proof. Ik heb nog geen enkele zonder het probleem gezien, en dan moet je denken dat daar mensen bij zijn die zeggen dat ze het niet hebben, tot anderen de foto zien en het opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:27
SuperKneus schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:46:
Heb n64oid gelukkig nog kunnen downloaden. Nu ff golden eye en perfect dark proberen.
Euh waar? Kan het niet vinden in de market..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:49:
"Niet gemerkt zul je bedoelen". No pictures, no proof. Ik heb nog geen enkele zonder het probleem gezien, en dan moet je denken dat daar mensen bij zijn die zeggen dat ze het niet hebben, tot anderen de foto zien en het opvalt.
Klopt. Zelfde als mensen met een plasma met nul retentie, Moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet opgemerkt had terwijl ik toch extreem kritisch ben. Maar ook hier, uiteraard, een gelige gloed aan de linkerkant. Stoor me echter geheel niet aan dus hou deze nog maar even :P Brakke midden-toets doet het ook steeds beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
Heb de n64oid gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:33:
[...]

Icons uit deze thread, plus ondertussen ook een heleboel zelf gemaakt met de verstrekte PSD-file. En de schermen ingedeeld in bepaalde categoriën met een (ook Desktop Visualizer) tekstje erboven. En dan in de app-list alle niet benodigde apps weg gehaald zodat het allemaal lekker rustig en nog te behapstukken is :P

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
<clickable>

[...]

Nee, deze. CRT effect werkte bij mij wel, maar met artefacts. Vond niet mooi, dus alleen battery-mod gedaan.
kun je daarmee ook de icoontjes onder in je scherm veranderen/vervangen ? ik heb daar namelijk nu andere en in een andere volgorde staan maar dacht dat dat vast was ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je met de standaard mail app de optie alles selecteren kunt kiezen om bijvoorbeeld een hele lijst email weg te gooien ? kan nu alleen maar alles aanvinken nadat ik op wissen heb geklikt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Laatst online: 08-09 21:24
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:49:
[...]

Ik heb er net een zwarte achtergrond op gezet en bekeken, niets, donkergrijs, niets, blauw, niets, wit, niets.

In welke omstandigheid zou je de gelige gloed het best moeten kunnen waarnemen? Dan maak ik er even een foto van voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:57:
kun je daarmee ook de icoontjes onder in je scherm veranderen/vervangen ? ik heb daar namelijk nu andere en in een andere volgorde staan maar dacht dat dat vast was ??
Deze kan je gewoon veranderen door je applicatie-lijst te openen en dan op Menu/Wijzigen te drukken. Hierna kan je elk willekeurig icoon op de linker drie plekken slepen. Helaas zal je dan wel het standaard icoontje van de applicatie hebben. Nog geen manier gevonden om aangepaste iconen te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:21:
[...]

Deze kan je gewoon veranderen door je applicatie-lijst te openen en dan op Menu/Wijzigen te drukken. Hierna kan je elk willekeurig icoon op de linker drie plekken slepen. Helaas zal je dan wel het standaard icoontje van de applicatie hebben. Nog geen manier gevonden om aangepaste iconen te gebruiken.
Dankje Wel !! wat super, geniet elke dag meer van mijn nieuwe Sammy :)

enneh ik zie ook eigenlijk geen schermproblemen alleen bij de gemaakte schermfoto bij grijsscherm heeeeeel licht omdat je zoekt naar iets maar niet bij pull down menu of andere schermen zichtbaar, dus ik ben erg tevreden !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GuiltyNL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:16:
[...]

Ik heb er net een zwarte achtergrond op gezet en bekeken, niets, donkergrijs, niets, blauw, niets, wit, niets.

In welke omstandigheid zou je de gelige gloed het best moeten kunnen waarnemen? Dan maak ik er even een foto van voor je.
Pull down menu is al goed maar liefst met een grijze foto zoals deze(http://dentistsurrey.net/...ploads/2011/01/grey-1.jpg) in een compleet donkere kamer. 1tje met full brightness, 1tje op laagste brightness...
Als ik het bij jou niet zie, stuur ik mijne terug, want ben serieus aan het twijfelen. Als he tmogelijk is om een zonder de gele tint te hebben wil ik hem wel, anders hou ik deze maar.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:30:
[...]

Pull down menu is al goed maar liefst met een grijze foto zoals deze(http://dentistsurrey.net/...ploads/2011/01/grey-1.jpg) in een compleet donkere kamer. 1tje met full brightness, 1tje op laagste brightness...
Als ik het bij jou niet zie, stuur ik mijne terug, want ben serieus aan het twijfelen. Als he tmogelijk is om een zonder de gele tint te hebben wil ik hem wel, anders hou ik deze maar.

alvast bedankt!
Ik heb ook dat hij aan de linker kant geliger is dan aan de rechterkant... bij grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 15:01
Mijn scherm is ook kapot. Ik zag gisteravond tijdens het browsen ineens een lichte vlek. Wat blijkt, waar het toetsenbord zit als je typt in portraitmode is het scherm veel lichter dan de rest. Dit valt vooral op bij een lage helderheid.

Laagste helderheid:
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/34y8pck.jpg
Hoogste helderheid:
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/10epi1l.jpg
Het is niet duidelijk te zien op de foto's. Ook tijdens veel kleuren valt het niet op, maar tijdens browsen erger ik mij eraan.

Misschien is het een soort van burn-in? Ik heb namelijk het standaard toetsenbord en deze in zwart. Misschien is alles boven mijn toestenbord wel een beetje ingebrand en daardoor blijft het toetsenbord achter? Misschien moet ik een wallpaper maken die aan de bovenkant zwart is en ter hoogte van het toetsenbord wit wordt, en deze even een uurtje aan laten staan op volle helderheid? Zodat deze ook een beetje inbrandt.

Zit bij Hi namelijk en denk dat als ik m inlever dat ik lang kan gaan wachten;e. Ook heb ik 'm geroot dus moet ik eerst zo'n Jig kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
@ hierboven, dat is bij mij ook zo, maar trekt na een seconde of 5 bij. Heeft denk ik te maken met de ledjes die bij zwart uit staan en als ze opeens aan moeten duurt het even voordat ze de juiste kleur weergeven.

[ Voor 50% gewijzigd door gebruikershaes op 25-05-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 15:01
bij mij niet, had het gisteravond en vanochtend nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Kan het goed begrijpen :P whaha ;) :P

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .