Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06-2024
Sneezydevil schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:28:
[...]

Als contacten of telefoon opent (Beiden hetzelfde), kun je bovenaan de tabbladen scrollen, de dailer zit helemaal links, kun je ook zien aan de lichte blauwe gloed aan de linkerkant.
Ik schaam me dood. Had wel geprobeerd naar rechts te scrollen maar die blauwe gloed was me nooit opgevallen. Bedankt iig. Nu kan ik t-mobile tenminste bellen over mn dooie pixel >:)

*edit* Dankzij Sneezydevil meteen met t-mobile kunnen bellen :P . Ik moet zeggen dat ik uitermate tevreden ben over de manier van afhandeling. Er wordt binnen 2 weken een nieuw toestel opgestuurd. Tot die tijd mag ik dit toestel blijven gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door sc0pe op 24-05-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
GuiltyNL schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:23:
[...]

Bij mij werkt mijn scherm net zo gevoelig als voorheen, ik merk echt 0,0 verschil. Er is echt geen sprake van mindere gevoeligheid.

De S1 heeft ook Gorilla Glass toch? Een collega heeft er hier toch echt een kras(je) op zitten.
Ik heb inmiddels ook al mijn eerste kras van ruim een cm. Zonder dat er zand in de buurt is geweest. Geen idee hoe het komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44
Wel een hoesje oid gebruikt?
Als ik het hier allemaal zo lees, zou ik bijna er zelf aan denken om een screenprotector aan te brengen. Ware het niet dat ik dit totaal echt niet kan. Heb het al vaak geprobeerd maar nooit gelukt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
l3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:09:
Wel een hoesje oid gebruikt?
Als ik het hier allemaal zo lees, zou ik bijna er zelf aan denken om een screenprotector aan te brengen. Ware het niet dat ik dit totaal echt niet kan. Heb het al vaak geprobeerd maar nooit gelukt.
Heb er meteen een bestelt. Je moet het in de badkamer doen met de douche aan. Door de condens komen er geen stofdeeltjes onder je protector.

Is er overigens iemand waarvan het logboek niet meer werkt? Bij mij geeft hij namelijk de volgende foutmelding als ik op logboek klik
Sorry!
Het proces android.process.acore is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.

Dit krijg ik na ong 10 sec wachten.

Edit: Het logboek waarin je kunt zien wie je gebelt heeft, welke oproepen je gemist hebt enz.

[ Voor 6% gewijzigd door slvans op 24-05-2011 13:20 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Logboek? Wat voor logboek?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Zoals jullie kunnen zien ben ik een newby met een usb probleem.
Ik heb heel wat post gelezen en ik kom er nog steeds niet uit.

Deze optie kom ik niet tegen in me telefoon (usb instelling) ik heb kies op mijn laptop geïnstalleerd en ik zie het nog steeds niet. Graag wat hulp aub many thankss

1. Ga naar instellingen -> Over het toestel -> USB Instellingen en kies hier 'Vragen bij verbinden' of 'Massaopslag'.2

2. Wanneer je nu het toestel met de pc verbind (en evt voor 'Massaopslag' hebt gekozen bij de vraag hoe je het toestel wilt verbinden' kun je de 'taakbalk' naar beneden schuiven waar de melding 'USB aangesloten. Selecteer opm bestanden naar/van de computer...'. Als je hier op klikt kun je telefoon daadwerkelijk koppelen (en weer loskoppelen). Dan zijn je interne en externe opslag gewoon te zien in windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49
Logboek werkt hier gewoon, neem aan dat je bedoelt > Telefoon > Logboek?
Telefoon al een keer opnieuw opgestart?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
Rhodan schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:24:
Logboek werkt hier gewoon, neem aan dat je bedoelt > Telefoon > Logboek?
Telefoon al een keer opnieuw opgestart?
Ja heb ik al gedaan. Dat logboek bedoel ik idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:23:
Beste Tweakers,

Zoals jullie kunnen zien ben ik een newby met een usb probleem.
Ik heb heel wat post gelezen en ik kom er nog steeds niet uit.

Deze optie kom ik niet tegen in me telefoon (usb instelling) ik heb kies op mijn laptop geïnstalleerd en ik zie het nog steeds niet. Graag wat hulp aub many thankss

1. Ga naar instellingen -> Over het toestel -> USB Instellingen en kies hier 'Vragen bij verbinden' of 'Massaopslag'.2

2. Wanneer je nu het toestel met de pc verbind (en evt voor 'Massaopslag' hebt gekozen bij de vraag hoe je het toestel wilt verbinden' kun je de 'taakbalk' naar beneden schuiven waar de melding 'USB aangesloten. Selecteer opm bestanden naar/van de computer...'. Als je hier op klikt kun je telefoon daadwerkelijk koppelen (en weer loskoppelen). Dan zijn je interne en externe opslag gewoon te zien in windows.
Ik heb een engels toestel dus je moet het zelf even vertalen.

settings -> Applications -> Development -> USB debugging aanvinken.

Als je hem verbindt met de PC kan je vervolgens je notification-dingus naar beneden trekken en daar op 'USB Connected' drukken om mass-storage mode te activeren.

Overigens is dit alleen nodig als het niet werkt, ik heb Kies geïnstalleerd staan op m'n PC en als ik verbindt pakt hij automatisch mass-storage mode mee.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
s.v.seters schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:16:
[...]

Heb er meteen een bestelt. Je moet het in de badkamer doen met de douche aan. Door de condens komen er geen stofdeeltjes onder je protector.

Is er overigens iemand waarvan het logboek niet meer werkt? Bij mij geeft hij namelijk de volgende foutmelding als ik op logboek klik
Sorry!
Het proces android.process.acore is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.

Dit krijg ik na ong 10 sec wachten.

Edit: Het logboek waarin je kunt zien wie je gebelt heeft, welke oproepen je gemist hebt enz.
Ja heb ik ook allemaal al geprobeerd, maar ook allemaal zonder succes :(
Ook al wel eens gehoord dat sommige winkels het voor je doen. Misschien dat dat nog een optie zou kunnen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 24-05-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
l3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:38:
[...]

Ook al wel eens gehoord dat sommige winkels het voor je doen. Misschien dat dat nog een optie zou kunnen zijn.
Is me tot nu toe altijd nog gelukt. Ben er wel een half u mee bezig maar dan lukt t wel

[ Voor 12% gewijzigd door slvans op 24-05-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hoe zet je het trillen uit bij een melding bijv. van whatsapp.

ik heb het in whatsapp uitgezet en in mijn telefoon hij blijft toch trillen bij een nieuw bericht.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:47:
hoe zet je het trillen uit bij een melding bijv. van whatsapp.

ik heb het in whatsapp uitgezet en in mijn telefoon hij blijft toch trillen bij een nieuw bericht.
Waarschijnlijk bij een groepsbericht? Zijn aparte instellingen voor binnen Whatsapp. Ook daar nog even trillen uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
ivm batterydrain waar sommigen van ons, waaronder ik, last van hebben:
zie dit bericht.
Er zou dus hoop zijn voor de accuduur als we op versie 2.3.4 van Android zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:38:
[...]

Julian schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:32:
[...]

Ik heb een engels toestel dus je moet het zelf even vertalen.

settings -> Applications -> Development -> USB debugging aanvinken.

Als je hem verbindt met de PC kan je vervolgens je notification-dingus naar beneden trekken en daar op 'USB Connected' drukken om mass-storage mode te activeren.

Overigens is dit alleen nodig als het niet werkt, ik heb Kies geïnstalleerd staan op m'n PC en als ik verbindt pakt hij automatisch mass-storage mode mee.
Julian,

Thanks voor je snelle reactie en je advies heeft zeker geholpen. Ik zie nu twee removable disk en ik stuit op een andere probleem als ik kies opstart.

Fout meldin bij kies
Sluit het apparaat opnieuw aan in de modus samsung kies (pc studio). De huidige verbindingsmodus wordt niet ondersteund door kies.

Moet ik kies nou de-installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:05:
[...]

[...]

Julian,

Thanks voor je snelle reactie en je advies heeft zeker geholpen. Ik zie nu twee removable disk en ik stuit op een andere probleem als ik kies opstart.

Fout meldin bij kies
Sluit het apparaat opnieuw aan in de modus samsung kies (pc studio). De huidige verbindingsmodus wordt niet ondersteund door kies.

Moet ik kies nou de-installeren
Om kies te gebruiken moet usb debugging juist uit staan niet aan.
Wil je massa-opslag gebruiken moet usb debugging juist wel aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:07:
[...]

Duidelijk, nu kan ik rustig gaan genieten van me telefoon

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
heutsm schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:54:
ivm batterydrain waar sommigen van ons, waaronder ik, last van hebben:
zie dit bericht.
Er zou dus hoop zijn voor de accuduur als we op versie 2.3.4 van Android zitten...
Ah nice! wordt de accu weer acceptabel!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Die battery drain was er ook al in 2.2 (SGS1) en in andere android telefoons. Laten we hopen dat 2.3.4 het probleem eindelijk aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
l3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:07:
[...]

Euh nee hoor, Voor zowel massa opslag als Kies moet usb debugging _uit_ staan.

Bewijs:
Ik heb momenteel mijn tel met usb debugging uitstaan en ik heb netjes een verwisselbare schijf bij mijn computer en kies werkt ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
joblamie schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:49:
[...]

Waarschijnlijk bij een groepsbericht? Zijn aparte instellingen voor binnen Whatsapp. Ook daar nog even trillen uitschakelen.
super dank je!

btw hier nog een compare video tussen sgs2 - sensation
YouTube: ‪Samsung Galaxy S2 vs HTC Sensation - Boot / Quadrant / Linpack‬‏

[ Voor 41% gewijzigd door Wii4all op 24-05-2011 14:36 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Verderf schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:26:
[...]

Bewijs:
Ik heb momenteel mijn tel met usb debugging uitstaan en ik heb netjes een verwisselbare schijf bij mijn computer en kies werkt ;)
Zoals ik ook al postte, als alles goed werkt heb je tegelijk Kies en massa-opslag. Als dat niet het geval is werkt de beschreven workaround.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Valt wel op dat het scherm van de SGS2 echt veel mooier is :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruikershaes schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:50:
[...]

Hier ben ik ook heel erg benieuwd naar.
Ik lees hier dat ze het er uit hebben gelaten:
http://forum.androidcentr...recognition-unlock-2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
BillSpaarbank schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:59:
[...]

Valt wel op dat het scherm van de SGS2 echt veel mooier is :)
Is het niet zo dat hij de autobright aan laat staan bij de SGS2? :P

YouTube: ‪Samsung Galaxy S2 vs HTC Sensation - Boot / Quadrant / Linpack‬‏

[ Voor 24% gewijzigd door Marnix72 op 24-05-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een complete verspilling van tijd en parkeergeld.
Er is werkelijk nergens een beschermcase/hoesje of screen-protector te koop.
Bij de Media markt vertelde ze mij dat die van de normale Samsung Galaxy ook wel past als je hem een beetje uit trekt en dat voor 40 euro!
In Amstelveen bij de div telefoon winkels ook niks, Belcompany: "screenprotector meneer, neem die maar, knip je hem gewoon bij, kost nu slechts 24,95"

Zo duur, niks op voorraad, zeer slechte adviezen door afgekeurde MBO-ers.
Waarom hebben ze die shit gewoon niet liggen!? Zo 1998!.

Ik beloof plechtige dat ik nooit meer in een fysieke winkel kom voor hardware en elektronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:09:
Bij de Media markt vertelde ze mij dat die van de normale Samsung Galaxy ook wel past als je hem een beetje uit trekt en dat voor 40 euro!
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
In Amstelveen bij de div telefoon winkels ook niks, Belcompany: "screenprotector meneer, neem die maar, knip je hem gewoon bij, kost nu slechts 24,95"

Ik beloof plechtige dat ik nooit meer in een fysieke winkel kom voor hardware en elektronica.
Ik ken het...maar goed...gevalletje van H E L A A S...
Ik gebruik deze van de PDASHOP...

MUVIT MINIGEL CASE BLACK SAMSUNG GALAXY S II

Op dit moment is hij uitverkocht, maar laat een bericht achter dat je een mailtje wilt ontvangen zodra hij weer beschikbaar is. De vorige keer ging dat heel snel...
Lekker lui in de stoel bestellen...en hij past perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Waar ik me eigenlijk het meest aan stoor na twee weken is de dialer en de text cursor.

De text cursor is nooit lekker te plaatsen, ik mis mijn optical pad enorm... *snif*

De dialer: je toetst een nummer in, een naam verschijnt, maar je kunt niet meteen op bellen drukken, en ook niet op de naam drukken. Nee je moet eerst op de naam drukken en dan op bellen. Hoezo omslachtig?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van jullie heeft al de upgrade naar KE 7 kunnen doen? Kies beweert bij mij dat KE2 de laatste firmware is, terwijl 7 al uit is.

Volgens http://www.samsunggalaxy-s2.com/ zal deze upgrade ook invloed hebben op de batterij oplaadtijd, want ik moet toch zeggen die van mij vind ik wel zorgwekkend lang... Ik zit toch zo zeker wel rond de 6-8 uur, hoe ervaren jullie dat? of er is gewoon iets mis met mijn toestel/accu, of het moet gewoon nog verholpen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:26:
Wie van jullie heeft al de upgrade naar KE 7 kunnen doen? Kies beweert bij mij dat KE2 de laatste firmware is, terwijl 7 al uit is.

Volgens http://www.samsunggalaxy-s2.com/ zal deze upgrade ook invloed hebben op de batterij oplaadtijd, want ik moet toch zeggen die van mij vind ik wel zorgwekkend lang... Ik zit toch zo zeker wel rond de 6-8 uur, hoe ervaren jullie dat? of er is gewoon iets mis met mijn toestel/accu, of het moet gewoon nog verholpen worden
WAAAT? 6 tot 8 uur opladen....??
Dat heb ik niet hoor.....2 uur als hij opgeladen wordt als er nog 30 % over is...
3 uur of 3 en half uur als hij helemaal leeg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:26:
Waar ik me eigenlijk het meest aan stoor na twee weken is de dialer en de text cursor.

De text cursor is nooit lekker te plaatsen, ik mis mijn optical pad enorm... *snif*
Vind ik ook dramatisch. Ik dacht dat Android het vergrootglasje van Apple al lang een keer had gejat, maar daar heb ik me blijkbaar in vergist? Dit moeten ze echt snel gaan na-apen, want op toestellen zonder optical pad is het amper te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JudgeTreve schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:29:
[...]

WAAAT? 6 tot 8 uur opladen....??
Dat heb ik niet hoor.....2 uur als hij opgeladen wordt als er nog 30 % over is...
3 uur of 3 en half uur als hij helemaal leeg is...
Dan denk ik toch echt dat er iets mis is met mijne :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Verderf schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:26:
[...]

Bewijs:
Julian schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:54:
[...]

Zoals ik ook al postte, als alles goed werkt heb je tegelijk Kies en massa-opslag. Als dat niet het geval is werkt de beschreven workaround.
Laat ik het anders formuleren, voor Kies moet sowieso debugging uit staan.
Maar dat massa-opslag ook werkt als het uit staat dat wist ik niet. Ik kreeg in ieder geval nooit een melding dat er een schijf was aangesloten...

Goed Kies werkt bij mij al een tijdje niet meer (ook niet met opstarten als Admin, hij blijft constant op connecten staan), dus ik heb gewoon standaard usb debugging aan staan.

edit:
En welke workaround hebben we het dan over?

[ Voor 49% gewijzigd door 13art op 24-05-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:26:
Tsja... het feit dat KE7 al uit is wilt nog niet zeggen dat hij beschikbaar is voor het continent waar je je telefoon hebt gekocht. Wil je checken wat de laatste firmware versie is voor jou telefoon?

http://fus.nanzen.se/

Je kan via de website/programma/app de laatste versie checken voor jou toestel ;)
Beter dan elke keer KIES te eeeeuhh Kiezen? :+

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 21:24
En deze site zegt alleen dat voor Europa KE7 er is, maar niet via KIES te kiezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

GuiltyNL schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:46:
En deze site zegt alleen dat voor Europa KE7 er is, maar niet via KIES te kiezen. ;)
Hebben wij weer met ons allen.... denken die Koreanen dat we in het Nordic gedeelte zitten :+
Vandaar dus de KE2 via KIES.... ga ze nu bellen.....shit, mijn batterij leeg......

[ Voor 11% gewijzigd door GetaGrip op 24-05-2011 16:58 ]

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:27
Phusebox schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:26:
De dialer: je toetst een nummer in, een naam verschijnt, maar je kunt niet meteen op bellen drukken, en ook niet op de naam drukken. Nee je moet eerst op de naam drukken en dan op bellen. Hoezo omslachtig?
Inderdaad omslachtig, maar een nummer in gaan toetsen dat al in je contacten staat is ook omslachtig....toch?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
joblamie schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:32:
[...]

Vind ik ook dramatisch. Ik dacht dat Android het vergrootglasje van Apple al lang een keer had gejat, maar daar heb ik me blijkbaar in vergist? Dit moeten ze echt snel gaan na-apen, want op toestellen zonder optical pad is het amper te doen...
Dat zit er in, ik kreeg het vandaag ineens, maar wist niet wat ik gedaan heb waardoor ik het vergrootglasje kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:05:
Dat zit er in, ik kreeg het vandaag ineens, maar wist niet wat ik gedaan heb waardoor ik het vergrootglasje kreeg.
Bij de browser wel ja. Niet bij dingen zoals Berichten of E-mail.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:13:
[...]

Bij de browser wel ja. Niet bij dingen zoals Berichten of E-mail.
Ik durf geen apple aan te raken (fruit allergie) dus mijn vraag is: Wat/hoe/wanneer vergrootglas???

[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-05-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Golf2vr6 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:18:
Ik durf geen apple aan te raken (fruit allergie) dus mijn vraag is: Wat/hoe/wanneer vergrootglas???
Dat blauwe dingetje, zoals je net schreef, voldoet dus voor geen f*ck aangezien dat nogal onnauwkeurig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe je die vervelende Voice Talk uit kunt zetten.. Steeds als ik per ongeluk 2 keer op home druk krijg ik die voice talk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:35:
Kan iemand mij vertellen hoe je die vervelende Voice Talk uit kunt zetten.. Steeds als ik per ongeluk 2 keer op home druk krijg ik die voice talk.
Rooten en verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:29:
[...]

Dat blauwe dingetje, zoals je net schreef, voldoet dus voor geen f*ck aangezien dat nogal onnauwkeurig is.
Dat heb ik snel ff weggehaald naar het wat beter getest te hebben ;)

Maar hoe werkt dat bij apple dan? Jij gaf aan dat het in de browser wel kan, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Golf2vr6 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:40:
Jij gaf aan dat het in de browser wel kan, hoe?
Als je lang drukt op een woord krijg je een vergroting te zien. Blijf gewoon drukken en beweeg naar de juiste plek (eerste woord van de tekst die je wilt copyen). Laat los. Vanaf dat punt kan je dan tekst nauwkeurig selecteren.

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 24-05-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog problemen met het scherm van de SII bij het beneden halen van het grijze pulldownmenu gelig aan de linkerkant..blauwige waas in een witte lege sheet in Polaris..roze vlek in het midden met auto witbalans bij het maken van een foto?

Zie ik nu spoken nu ik dr meer op focus..ik weet 't niet meer hoor..zit dr sterk aan te denken het toestel toch terug te brengen en dan maar 3 weken wachten totdat de Hishop een nieuwe batch binnenkrijgt..ik heb zo goed als geen vergelijkingsmateriaal (ander toestel) om dit te kunnen controleren.

Vriend van me zegt dat ik me dingen verbeeld door die paar negatieve berichten op XDA..heb overigens gewoon de stock KE2 via Kies..totaal geen problemen met updaten!

Of ik mag ik het niet meer hebben over dit probleem..heb nog tot as vrijdag om te ruilen namelijk binnen die 8 dagen :?

GPStest krijg ik wel 8 Sats geen fixes is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:50:
Iemand nog problemen met het scherm van de SII bij het beneden halen van het grijze pulldownmenu gelig aan de linkerkant..blauwige waas in een witte lege sheet in Polaris..roze vlek in het midden met auto witbalans bij het maken van een foto?

Zie ik nu spoken nu ik dr meer op focus..ik weet 't niet meer hoor..zit dr sterk aan te denken het toestel toch terug te brengen en dan maar 3 weken wachten totdat de Hishop een nieuwe batch binnenkrijgt..ik heb zo goed als geen vergelijkingsmateriaal (ander toestel) om dit te kunnen controleren.

Vriend van me zegt dat ik me dingen verbeeld door die paar negatieve berichten op XDA..heb overigens gewoon de stock KE2 via Kies..totaal geen problemen met updaten!

Of ik mag ik het niet meer hebben over dit probleem..heb nog tot as vrijdag om te ruilen namelijk binnen die 8 dagen :?

De linkerkant is ook een beetje geel bij mij, vooral met grijze achtergronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
l3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:36:
[...]

[...]

Laat ik het anders formuleren, voor Kies moet sowieso debugging uit staan.
Maar dat massa-opslag ook werkt als het uit staat dat wist ik niet. Ik kreeg in ieder geval nooit een melding dat er een schijf was aangesloten...

Goed Kies werkt bij mij al een tijdje niet meer (ook niet met opstarten als Admin, hij blijft constant op connecten staan), dus ik heb gewoon standaard usb debugging aan staan.

edit:
En welke workaround hebben we het dan over?
Instellingen -> Draadloos en netwerk -> USB-massaopslag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Voor de mensen die KE2 versie draaien, wat staat er bij jullie in Kies (ja ja heb het weer werkend gekregen). Denk namelijk door het regelmatig flashen ik nu niet meer via Kies kan updaten:

Deze apparaatversie kan niet worden bijgewerkt.
-----------------------------------------------------------------------------
Huidige firmware: PDA:KE2 / PHONE:KDJ / CSC:KE1 (XEU)

Had via XDA de Nederlandse versie van KE2 er weer opgezet, maar heb het vermoeden dat daar toch nog wat dingen in missen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:50:

Bij mij zit er ook iets kleurverschil aan de linkerkant. Je zou het gelig kunnen noemen. Mijn vorige exemplaar, welke ik terug heb gestuurd omdat er een dooie pixel in het midden van het scherm zat, had dit ook. Ik stoor me er niet aan.

[ Voor 6% gewijzigd door BillSpaarbank op 24-05-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jo...

Zou jij daar niet ns 'n foto van willen maken want ik weet nu echt niet wat ik 't beste kan doen of dat ik echt maar dingen zie..

http://forum.xda-develope...ad.php?t=1079444&page=11#

Zo erg als sommige hier heb ik het bij lange niet maar ik zit maar elke keer te speuren in het donker..ik heb 't iig wel lichtjes aan de linkerkant..minimaal donkerder als rechts en denk geel te zien. En waar is die Helderheid Automatisch functie voor? Als ik het aanvink wordt het scherm alleen maar donkerder meen ik te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 10:10
Ik heb gekeken voor dat gele, en ik ik heb bij het pulldown menu er geen last van, maar iets anders ik heb als unlock wachtwoord een patroon maar omdat die na wake-up de eerste 2 seconden traag reageert miss ik de eerste punt en keurt die hem dus fout. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan jullie ermee terug of laten jullie het wel zo en misschien over een half jaar nog ns kijken en dan teruggaan..dat er dan toestellen zijn met nog heldere betere schermen misschien?

Ik heb 1 van de 2 binnengekomen toestellen bij de Hishop afgelopen vrijdag meegenomen en zo goed als geen problemen dr mee behalve dat ik af en toe de beller aan de andere kant iets dof vind klinken. Ga ik terug voor vrijdag kan ik zoiezo denk ik weken wachten op misschien een nieuwe batch met misschien dezelfde schermproblemen als dat al een probleem is (geel scherm spook). Deze heeft voor de rest 0 pixel problemen na getest te hebben met diverse pixeltesters uit de android market!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:07:
@Jo...

Zou jij daar niet ns 'n foto van willen maken want ik weet nu echt niet wat ik 't beste kan doen of dat ik echt maar dingen zie..

http://forum.xda-develope...ad.php?t=1079444&page=11#

Zo erg als sommige hier heb ik het bij lange niet maar ik zit maar elke keer te speuren in het donker..ik heb 't iig wel lichtjes aan de linkerkant..minimaal donkerder als rechts en denk geel te zien. En waar is die Helderheid Automatisch functie voor? Als ik het aanvink wordt het scherm alleen maar donkerder meen ik te zien?
Die functie past automatisch de helderheid van het scherm aan met behulp van de lichtsensor. Zit je dus in een donker hokje, dan zal het scherm ook donkerder worden, buiten het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:13:
Gaan jullie ermee terug of laten jullie het wel zo en misschien over een half jaar nog ns kijken en dan teruggaan..dat er dan toestellen zijn met nog heldere betere schermen misschien?

Ik heb 1 van de 2 binnengekomen toestellen bij de Hishop afgelopen vrijdag meegenomen en zo goed als geen problemen dr mee behalve dat ik af en toe de beller aan de andere kant iets dof vind klinken. Ga ik terug voor vrijdag kan ik zoiezo denk ik weken wachten op misschien een nieuwe batch met misschien dezelfde schermproblemen als dat al een probleem is (geel scherm spook). Deze heeft voor de rest 0 pixel problemen na getest te hebben met diverse pixeltesters uit de android market!
Bij mij valt het totaal niet op. Ik zag het pas omdat ik het las in een topic. Ik zie het dan ook alleen bij het pulldown menu, maar echt minimaal. Misschien is het zelfs wel op te lossen met een firmware update. Zoiets was er volgens mij ook met de Nexus S aan de hand. Hoe meer je erop focust, hoe erger je het misschien gaat vinden.

Die witte lijnen heb ik in ieder geval niet, maar dat herken ik wel van de Galaxy S1 en lijkt ook gerelateerd aan het AMOLED scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
Als ik op school door de hal loop wisselt die de hele tijd van helderheid, als ik onder een tl-buis door loop word die weer heel fel en als ik er even niet onder sta weer donkerder. Kan de response misschien aangepast worden?

[ Voor 3% gewijzigd door gebakken peer op 24-05-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Met die nieuwe KE7 firmware blijken enorme battery drain problemen te ontstaan (XDA forum).

Mocht hij dus aangeven in KIES dat je kan updaten naar KE7 = OVERSLAAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx mensen voor het meedenken en de info!!

Ik wil hier niet weer mensen bang maken met schermproblemen maar ik zou met echt hard voor de kop slaan als binnenkort de volgende batches binnenkomen en de schermen nog helderder en beter zijn en waar grijs aan de linkerkant ook echt door en door grijs is..die witte strepen denk ik ook geen last van te hebben van boven naar onder WEL de roze vlek in het midden bij het maken van fotos dat heb ik wel maar heb begrepen dat iedereen daar hier last van heeft jammergenoeg.

Helderheid automatisch heb ik net duidelijk gezien ja als ik van kamer naar kamer loopt dus van donker naar licht en trug gaat best snel en wat houd de functie schermvoeding automatisch aanpassen dan in? Hoe verhoud zich dat tot de functie helderheid automatisch aanpassen?

GPS Status App geeft aan tussen de 5 en 10 Sats 0 fixes normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:36:
Thnx mensen voor het meedenken en de info!!

Ik wil hier niet weer mensen bang maken met schermproblemen maar ik zou met echt hard voor de kop slaan als binnenkort de volgende batches binnenkomen en de schermen nog helderder en beter zijn en waar grijs aan de linkerkant ook echt door en door grijs is..die witte strepen denk ik ook geen last van te hebben van boven naar onder WEL de roze vlek in het midden bij het maken van fotos dat heb ik wel maar heb begrepen dat iedereen daar hier last van heeft jammergenoeg.

Helderheid automatisch heb ik net duidelijk gezien ja als ik van kamer naar kamer loopt dus van donker naar licht en trug gaat best snel en wat houd de functie schermvoeding automatisch aanpassen dan in? Hoe verhoud zich dat tot de functie helderheid automatisch aanpassen?

GPS Status App geeft aan tussen de 5 en 10 Sats 0 fixes normaal?
Mijn advies: helderheid compleet uit, automatische helderheid uitzetten. Bespaart je flink wat batterij (zie XDA forum, is een topic over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pyrone89 Thnx! en wat houd dan die functie schermvoeding auto aanpassen in?

Heb helderheid auto nu uit gevinkt en helderheid zelf iets over de helft staan nu.

Jij geen last van die gelige iets donkerder als rechts waas bij grijs of nog andere mensen hier die twijvelen daarover om toestel daarvoor terug om te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Pyrone89 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:32:
Met die nieuwe KE7 firmware blijken enorme battery drain problemen te ontstaan (XDA forum).

Mocht hij dus aangeven in KIES dat je kan updaten naar KE7 = OVERSLAAN
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Er zijn ook mensen die goede ervaringen hebben met KE7. Bovendien flashen sommige mensen deze KE7 update over een versie die niet eens bestemd was voor deze update (nl. de non UK versies), wat ook een oorzaak zou kunnen zijn van de problemen. Ik heb dus bewust gekozen om deze update links te laten liggen
Als wij een update via KIES krijgen, dan kan dat voor ons best eens anders uitpakken. Ik ga hem in ieder geval downloaden als hij via KIES wordt verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15

Dit niks voor je?

http://www.pdashop.nl/acc.../samsung-galaxy-s-ii.html

Volgende dag in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
Weet iemand misschien nog een goedkope all in one verzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 16:37
Tweakers !
Een vraagje ik heb nu een HTC Wildfire en ik mag een nieuwe mobiele telefoon uitzoeken..
Nu heb ik eigenlijk een lijstje van drie mobieltjes die ik heb uitgekozen, en nu is de vraag welke neem ik?
iPhone 3G s 0,- bijbetalen
iPhone 4 149,99 bijbetalen
of de Samsung Galaxy S II 0,- bijbetalen
Nu is mijn vraag aan de niet fanboys :p, welke zal ik kiezen? want ik vind ze eigenlijk allemaal wel wat maar de iPhone 4 het minst aangezien ik daar moet bijbetalen

Ik zal hem vooral gebruiken voor sms'en Whatsapp'en msn'en wat gamen enzovoort
De iphone's heb ik in mijn lijstje staan vooral omdat daar meer games voor zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
yonathan schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:23:
Tweakers !
Een vraagje ik heb nu een HTC Wildfire en ik mag een nieuwe mobiele telefoon uitzoeken..
Nu heb ik eigenlijk een lijstje van drie mobieltjes die ik heb uitgekozen, en nu is de vraag welke neem ik?
iPhone 3G s 0,- bijbetalen
iPhone 4 149,99 bijbetalen
of de Samsung Galaxy S II 0,- bijbetalen
Nu is mijn vraag aan de niet fanboys :p, welke zal ik kiezen? want ik vind ze eigenlijk allemaal wel wat maar de iPhone 4 het minst aangezien ik daar moet bijbetalen

Ik zal hem vooral gebruiken voor sms'en Whatsapp'en msn'en wat gamen enzovoort
De iphone's heb ik in mijn lijstje staan vooral omdat daar meer games voor zijn..
iphone 3 is oud, iphone 4 al aardig achterhaald gezien iphone 5 over half jaar komt(en IOS is een verhaal apart waar ik niets mee heb.). galaxy s2 is beste op dit moment met als enige concurent over een week ofzo de htc sensation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
PainkillA schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:24:
[...]

iphone 3 is oud, iphone 4 al aardig achterhaald gezien iphone 5 over half jaar komt(en IOS is een verhaal apart waar ik niets mee heb.). galaxy s2 is beste op dit moment met als enige concurent over een week ofzo de htc sensation
die nog niet uit is.

Neem de sgs 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
Oke bedankt, ik wist wel dat de sgs 2 beter was maar vooral het plastic zit me tegen en mijn verleden met samsung eigenlijk ook haha

maar ik ga dan voor de sgs 2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yonathan schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:31:
Oke bedankt, ik wist wel dat de sgs 2 beter was maar vooral het plastic zit me tegen en mijn verleden met samsung eigenlijk ook haha

Je zult in dit forum alleen maar aanbevelingen voor de SGS2 krijgen. De mensen op dit forum hebben zelf ook allemaal de SGS2 genomen terwijl ze ook voor de iphone 3gs en de iphone 4 konden gaan.
Je moet hier dus geen aanbevelingen voor een andere telefoon verwachten. ;)

BTW ik wacht nog steeds op mn SGS2, dus ik zou uit jou lijstje ook voor de SGS2 kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het plastik gevoel best meevallen, veel minder dan dan de sgs1, hij voelt gewoon stevig. Ik vertrouwde Samsung ook niet zo wat betreft ondersteuning maar met de SGS1 hebben ze het heel netjes gedaan afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06

Koop een goede case erbij, dat scheelt een hoop! Was ook bang dat ik gek zou worden van het plastic, maar met me case heb ik daar geen last van. :)

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:04:
@Pyrone89 Thnx! en wat houd dan die functie schermvoeding auto aanpassen in?

Heb helderheid auto nu uit gevinkt en helderheid zelf iets over de helft staan nu.

Jij geen last van die gelige iets donkerder als rechts waas bij grijs of nog andere mensen hier die twijvelen daarover om toestel daarvoor terug om te ruilen?
Nop heb nergens last van behalve dat de batterij duur me tegen valt.

Die schermvoeding auto aanpassen wil dus zeggen dat hij het display aanpast aan de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Had de iphone 3G, heb nu de iphone 4 en krijg donderdag de samsung S2. 1x raden wat ik dus aanraad. Zo fijn is de iphone niet. De S2 is door het grotere scherm en de widgets van android duidelijker dan wat IOS geeft.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik de telefoon voor het eerst in mijn handen had, hij op het eerste gezicht best goedkoop en breekbaar aanvoelde. Dat kwam met name omdat het zo'n licht en dun toestel is. Nu ik er aan gewend ben geraakt na twee weken in gebruik, valt het me allemaal reuze mee. De bouwkwaliteit is gewoon degelijk. Als mensen het woord "plastic" lezen dan raken veel mensen direct in paniek omdat het woord "plastic" nou eenmaal een negatief beeld opwekt, maar het materiaal is gewoon stevig. Die Koreanen hebben echt wel verstand van polymeerchemie ;)
Je moet er uiteraard wel normaal mee omgaan, maar dat moet je bij elk toestel. Als je hem 5 meter naar beneden laat donderen dan krijg je nou eenmaal krassen en deuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Nomad schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:58:
Had de iphone 3G, heb nu de iphone 4 en krijg donderdag de samsung S2. 1x raden wat ik dus aanraad. Zo fijn is de iphone niet. De S2 is door het grotere scherm en de widgets van android duidelijker dan wat IOS geeft.
En in geval van een Iphone 4 2 heel erg mooi gebroken glas platen })

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terrorvogel schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:50:
[...]

Koop een goede case erbij, dat scheelt een hoop! Was ook bang dat ik gek zou worden van het plastic, maar met me case heb ik daar geen last van. :)
Heb jij dat hoesje bij die winkel gekocht? Heb op internet gezocht naar ervaringen ermee, maar kan echt niks vinden. Bestaan nog niet zo lang, maar wil toch zeker weten dat het geen oplichters zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
Okee iedereen bedankt ik ben nu wel naar de sgs2 overgelopen :p
en dat hoesje klinkt ook wel goed die koop ik er gelijk bij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:03:
[...]

Heb jij dat hoesje bij die winkel gekocht? Heb op internet gezocht naar ervaringen ermee, maar kan echt niks vinden. Bestaan nog niet zo lang, maar wil toch zeker weten dat het geen oplichters zijn.
Of je bestelt hem hier;) https://www.t-mobile-acce...e-black-samsung-galaxy-s2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Ik zie nu opeens dat al m'n mailaccounts weg zijn uit het toestel, op de Exchange serveraccount na!

Iemand anders ook al zoiets meegemaakt?

Draai stock KE2.

Bij het opnieuw aanmaken van een account kreeg ik de foutmelding dat process.com.email onverwacht is beëindigd.

Aan en uit zetten en toen kon ik het account weer toevoegen.

[ Voor 38% gewijzigd door Sansar op 24-05-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag terug gegaan naar de vodafoon winkel omdat de startknop niet goed was verkoper was het
met mijn eens kreeg een nieuw toestel mee. Ik blij nieuwe screen protector er op... heb ik nu een ander probleem :( verliest deze telefoon zijn verbinding met de SIM kaart??

iemand enig idee hoe dit komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vieze sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 14:38
Vraagje over batterijpercentage in je statusbar. Hoe kan ik dat percentage daarin toonbaar maken, zoals onderstaand:

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/SC20110524-111920.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
thezahir schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:10:
Vraagje over batterijpercentage in je statusbar. Hoe kan ik dat percentage daarin toonbaar maken, zoals onderstaand:

[afbeelding]
Waarschijnlijk een of andere app die geinstalleerd is. Ik heb zelf via ZDbox op die plek ook een batterij percentage staan alleen is die wat minder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Battery circle is ook zo'n eentje. Keuze zat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:03:
Ik heb hem hier vandaan.

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thezahir schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:10:
Dat is Circular Battery Indicator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrone89 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:55:
[...]

Nop heb nergens last van behalve dat de batterij duur me tegen valt.

Die schermvoeding auto aanpassen wil dus zeggen dat hij het display aanpast aan de omgeving.
Heb je gekeken links van je scherm als je het grijze scherm naar onder haald in een volledig donkere ruimte?

Ik heb juist helemaal geen problemen met die batterydrain waar iedereen 't over heeft nu ik hm 3 keer goed heb on/opgeladen.

Eerste tijd spelen we zoveel met dat ding logisch dat dat battery leeg trekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
Brad Pitt schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:27:
[...]

Dat is Circular Battery Indicator.
Die heb ik net geinstalleerd, dat geeft de market ook aan. Maar ik kan 'm niet toevoegen aan de statusbar. Als ik via 'widgets' 'm wil toevoegen staat ie er gewoon niet tussen... Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thezahir schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:34:
Die heb ik net geinstalleerd, dat geeft de market ook aan. Maar ik kan 'm niet toevoegen aan de statusbar. Als ik via 'widgets' 'm wil toevoegen staat ie er gewoon niet tussen... Iemand advies?
Het is geen widget, gewoon uitvoeren en klaar. Doet deze het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
Brad Pitt schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:36:
[...]

Het is geen widget, gewoon uitvoeren en klaar. Doet deze het wel?
Ah, I see. Bleek trouwens dat ik downloaden/installeren had gedisabled (in de hoop om batterij te sparen), daarom installeerde hij niet.
Overigens vond ik die circular battery indicator niet in de market, maar jouw dropbox linkje werkte wel. Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
Nu ik toch bezig ben... ;)
Is het ook mogelijk om je notification drawer (waarin je ook shortcuts hebt om wifi, bluetooth, etc te activeren) ook je schermhelderheid te wijzigen?
Ik heb nl een SGS2 in de winkel gezien en meende dat het daarop kon. Of het was een Desire HD waarbij dat kon (en dat zou dat dus een HTC dingetje zijn??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Laatst online: 06-10-2020
thezahir schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:52:
Nu ik toch bezig ben... ;)
Is het ook mogelijk om je notification drawer (waarin je ook shortcuts hebt om wifi, bluetooth, etc te activeren) ook je schermhelderheid te wijzigen?
Ik heb nl een SGS2 in de winkel gezien en meende dat het daarop kon. Of het was een Desire HD waarbij dat kon (en dat zou dat dus een HTC dingetje zijn??)
Schermhelderheid kan je gemakkelijk aanpassen door naar links of rechts te wrijven op de notification bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SGS2-gebruikers,

Welke app gebruiken jullie voor te navigeren? Die standaard Navigatie app die erop staat wilt bij mij niet lukken. Ik heb GPSfix gedownloaden en die had na verloop van tijd "location fixed". Daarna meteen Navigatie app opgestart en bestemming aangegeven. Maar dan blijft hij op "Routebeschrijving ophalen" staan. Dit alles zonder internet aan te hebben staan. Eenmaal internet aangezet vind hij de Routebeschrijving. Dan is hij "Bezig met zoeken naar GPS" maar daar blijft hij ook de hele tijd op staan. Of ik nou internet aan of uit zet.

Doe ik iets fout of is die app gewoon ruk? zit buiten btw.

Want met de nieuwste firmware is het toch mogelijk om enkel en alleen met de GPS gebruik te maken van navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Google Navigation werkt bij mij juist zeer goed. Enige nadeel is dat hij per se de ingestelde telefoontaal wil overnemen (bij mij Engels en dan zijn de route aanwijzingen dus helaas ook in het Engels).

[ Voor 0% gewijzigd door Sansar op 24-05-2011 22:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
glennl schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:55:
[...]

Schermhelderheid kan je gemakkelijk aanpassen door naar links of rechts te wrijven op de notification bar.
Ben ik dan gek? :|
Krijg het niet voor elkaar, hoe hard ik ook 'wrijf'...
Je bedoelt dat ik dus, waar dat icoontje voor die lock van 'autom. draaien' staat, dat je daar naar rechts kunt swipen?

EDIT: nu snap ik 'm. Je hoeft de notification bar niet eens uit te draggen, die screen swiper doet het ook al onzichtbaar...
Wedden dat veel mensen hier dat nog niet wisten... :9

[ Voor 17% gewijzigd door thezahir op 24-05-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Laatst online: 06-10-2020
thezahir schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:03:
[...]

Je bedoelt dat ik dus, waar dat icoontje voor die lock van 'autom. draaien' staat, dat je daar naar rechts kunt swipen?
Zorg dat je schermhelderheid niet automatisch aangepast wordt. Dan gewoon met je vinger naar links of rechts over de top bar gaan op je homescreen (niet in de notification bar zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sansar schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:02:
Google Navigation werkt bij mij juist zeer goed. Enige nadeel is dat hij per se de ingestelde telefoontaal wil overnemen (bij mij Engels en dan zijn de routeaanwijzigingen dus helaas ook in het Engels).
Maar het klopt dat ik helemaal geen internet nodig heb voor Google Navigation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
thezahir schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:03:
[...]

EDIT: nu snap ik 'm. Je hoeft de notification bar niet eens uit te draggen, die screen swiper doet het ook al onzichtbaar...
Wedden dat veel mensen hier dat nog niet wisten... :9
Je hebt zo een zwarte balk bovenaan, je vinger daarop zetten, dan krijg je er zo een grijze balk onder, wachten tot die weg is, en dan kun je naar rechts of links gaan wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Laatst online: 19:39
Sansar schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:02:
Google Navigation werkt bij mij juist zeer goed. Enige nadeel is dat hij per se de ingestelde telefoontaal wil overnemen (bij mij Engels en dan zijn de routeaanwijzigingen dus helaas ook in het Engels).
En in het buitenland kost het bakken met geld...
Ik weet niet hoe IGO8 is voor andriod, maar op mijn winmob toestel werkt het absoluut goed. Ik ben er zeer te spreken over. Heb echter wel gelezen dat het idioot duur is. Volgens mij iets van 60 euro voor de europa kaart ofzo. En dat is belachelijk, omdat america iets van 30 euro kost...
Pagina: 1 ... 10 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .