volgens mij wordt er bij meerdere zaken (o.a. bel company en telefoonkopen.nl) een starterskit verkocht. Deze bevat een screen protector en nog wat andere stuff zoals een autolader. is wel 30 euro dus niet de goedkoopste die er is.
Screenprotector? Dat ding heeft gorillaglas. Zogenaamd onverwoestbaar. Echt geen plastic plakkertje nodig hoor. Op mijn Desire heb ik ook geen screenprotector en geen krassen op het scherm hoor.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ben benieuwd hoe die is, laat het hier maar weten.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:24:
Ik heb deze zaterdag besteld:
http://www.erhantelecom.n...-zwart-silicone-soft-case
verwacht hem morgen wel binnen.
Verwijderd
Is goed.voil schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:40:
[...]
Ben benieuwd hoe die is, laat het hier maar weten.
Toch al genoeg verhalen in dit topic gehoord van mensen die ondanks dat oh zo goede gorrila glass krassen hebben opgelopen, dus ik ga het zekere voor het onzekere nemen...zonoskar schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:37:
Screenprotector? Dat ding heeft gorillaglas. Zogenaamd onverwoestbaar. Echt geen plastic plakkertje nodig hoor. Op mijn Desire heb ik ook geen screenprotector en geen krassen op het scherm hoor.
Maar als we te diep in gaan op screenprotector, kunnen we beter naar accesoires topic gaan;)
Vandaar dat ze bij GSMwijzer.nl toch een krasje hebben ontdekt toen ik 'm terugstuurde om om te ruilen.zonoskar schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:37:
Schavuiten!
Ook een desire kan krassen oplopen, mijn collega dacht ook dat het scherm onverwoestbaar was... Hij had het foutzonoskar schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:37:

Bij de mediamarkt 2x screenprotector voor 9,99 gescoord, nu stop ik hem toch met een geruster gevoel in mn broekzak
Blijft toch vreemd. Heb sinds release date de galaxy S(1), nul bescherming erom en werkelijk waar geen kras...Volgens mij is het dikke pech en heb je iets ''vreemds'' in je broekzak wil je er wel krassen op krijgen. me iPad had overigens binnen een week 2 krasjes....Ook totaal geen idee hoe die erop kwamen(dacht die die ook gorilla glas had?) Maargoed gezien de verhalen kan je de pech hebben dus....
Bensimpel
Positieve meneer
Ja je kunt zeker het zekere voor het onzekere nemen
De vodafone shop had vandaag de een en laatste net voor sluitings tijd aan mijn verkocht, ik hoop dat ik dus morgen nog optijd ben, of mischien hebben ze nog een reserve batterij?
Who knows..
De vodafone shop had vandaag de een en laatste net voor sluitings tijd aan mijn verkocht, ik hoop dat ik dus morgen nog optijd ben, of mischien hebben ze nog een reserve batterij?

😆 - Denk ook eens om ;)
Je hebt die batterij al eens bekeken of er niet toevallig wat op de contacten zit of zo?
Verwijderd
Even een vraag... Startknop
Ik vind dat de startknop bij mij z'n piepend en krakend geluid maakt als je er op drukt alsof het op ieder
moment vast kan gaan zitten..
hebben nog meer mensen hier last van....
Ik vind dat de startknop bij mij z'n piepend en krakend geluid maakt als je er op drukt alsof het op ieder
Verwijderd
En dat het scherm minder goed reageert op aanrakingen, Dan maar een paar krasjes.zonoskar schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:37:
Als het lekker zou reageren had er standaard al een protector hebben gezeten toch ?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 23:15 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Yep, meerdere keren en zo net voor de zekerheid nog een keer, kan geen gekke dingen ontdekken, ding hoort het gewoon te doen.Nivk schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:58:
Je hebt die batterij al eens bekeken of er niet toevallig wat op de contacten zit of zo?
😆 - Denk ook eens om ;)
Heb je geen andere lader in de buurt...een micro usb geval....Bensimpel schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:18:
[...]
Yep, meerdere keren en zo net voor de zekerheid nog een keer, kan geen gekke dingen ontdekken, ding hoort het gewoon te doen.
Bensimpel
Positieve meneer
Yep, heb verschillende geprobeerd, had nog een htc lader, de kabel is dus uitgesloten. De telefoon gaat alleen aan als hij verbonden is met de lader, anders niets.. hij blijft 2 seconden opladen en dan geeft ie een fout aan. Heb ieder mogelijk contact puntje nagekeken, niets naar mijn inzien wat er niet hoort, ik ben geen expert dus ik kan iets over het hoofd gezien hebben natuurlijk. Hopenlijk weet vodafone er meer van

😆 - Denk ook eens om ;)
Factory reset is dan ook geen optie denk ik.Bensimpel schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:45:
Yep, heb verschillende geprobeerd, had nog een htc lader, de kabel is dus uitgesloten. De telefoon gaat alleen aan als hij verbonden is met de lader, anders niets.. hij blijft 2 seconden opladen en dan geeft ie een fout aan. Heb ieder mogelijk contact puntje nagekeken, niets naar mijn inzien wat er niet hoort, ik ben geen expert dus ik kan iets over het hoofd gezien hebben natuurlijk. Hopenlijk weet vodafone er meer van
Lijkt mij een DOA ~ spijtig voor je, retour afzender is je enige optie in zo'n geval.
Yup, build quality is niet bijzonder hoog van dat knoppie. Zal mij verbazen als 'ie de twee jaar gaat halenVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:12:
Even een vraag... Startknop
Nickname does not reflect reality
Bij mij werkt mijn scherm net zo gevoelig als voorheen, ik merk echt 0,0 verschil. Er is echt geen sprake van mindere gevoeligheid.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:13:
[...]
En dat het scherm minder goed reageert op aanrakingen, Dan maar een paar krasjes.
Als het lekker zou reageren had er standaard al een protector hebben gezeten toch ?
De S1 heeft ook Gorilla Glass toch? Een collega heeft er hier toch echt een kras(je) op zitten.
Idd, protector of niet, maakt geen verschil met gevoeligheid. enkel het gevoel is anders doordat het materiaal stroever aan kan voelen bijvoorbeeld. de S1 heeft idd ook apen glas.... Bepaalde spullen zal die dan toch niet kunnen hebben ben ik bang.
Mijn punt was dat bij een plastic display een extra bescherming nut heeft. Maar bij een glazen display, en bij gorilla glas zeker het mi niet nodig is. Een krasje is echt niet erg hoor. Maar die plastic displaytjes werden helemaal dof, dat was wel erg. Op mijn Desire zitten hier en daar ook wel wat krasjes, maar wie let daar nou op. Het is een gebruiksvoorwerp, dat mag sporen van slijtage vertonen. Maar hij ziet er zeer zeker niet belabberd uit, gewoon netjes, maar gebruikt. Op mijn toekomstige GSII komt dan ook zeer zeker geen beschermplakkertje en al zeker geen dik bescherm hoesje. Maar dat mag iedereen voor zich (haar) zelf beslissen natuurlijk.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
Gorilla glas kan veel hebben maar gewoon zand is vaak harder en maakt bijna direct een kras.
Maar is er gewoon in een fysieke winkel nou wel of geen beschermhoesjes te koop?
Maar is er gewoon in een fysieke winkel nou wel of geen beschermhoesjes te koop?
Ik snap het even niet.
Gorillaglass is geen kogelvrij glas.
Dat lijken jullie wel allemaal te denken
Het is gewoon gehard glas, wat dus niet willen zeggen dat het krasvrij is.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Vervelend. Ik heb nog steeds de bug dat de automatic brightness af en toe heen en weer flikkert qua helderheid. Dus het beeld flikkert van helder steeds weer terug. .Laatste update erop staan en die zou dit moeten verhelpen.....
Toch een echt minpuntje. Meer mensen last van? Dan maar wachten op updates.
Toch een echt minpuntje. Meer mensen last van? Dan maar wachten op updates.
[ Voor 23% gewijzigd door alwaysleft op 24-05-2011 08:01 ]
Jup ik heb al paar krasjes op mn scherm... wss zand in mn broekzak geweest..DutchManticore schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 01:48:
Ik snap het even niet.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Sensation content?Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:16:
Meer mensen die hem via Vodafone hebben ontvangen en de "Sensation" content niet kunnen downloaden omdat het IMEI nummer niet klopt?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
www.vodafone.nl
Download gratis Sensation content!
Download gratis de exclusieve Sensation content om ook op je mobiel van Sensation te kunnen genieten.
Downloaden kan tot en met 18 juli 2011
http://www.vodafone.nl/sh...-galaxy-s-ii/sku51870036/
had ik eigenlijk bij de nieuwe HTC verwacht!
Dit emailadres werkt niet. Kreeg net een postmaster mailtje terug. Kun je misschien het juiste adres doorgeven?JudgeTreve schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:12:
Dit stond in het mailtje:
Beste,
Wij hebben je aanvraag voor de geheugenkaart ontvangen. Helaas hebben wij je aanvraag (nog) niet kunnen honoreren vanwege onderstaande reden:
- Je hebt geen Galaxy S II (i9100) aangekocht. Je komt dus helaas niet in aanmerking voor deze actie.
Indien gegevens niet juist of niet volledig zijn, verzoeken wij je deze ontbrekende gegevens spoedig aan ons door te geven. Je kan dit dan gewoon per email (ingescand) toesturen.
Mocht je het toch liever per post inzenden kan dat ook:
De afzender was:
apache@www.deskxs.com
Dus volgens mij gaat het wel goed komen via de mail....
Het is geen gewoon gehard glas, het is glas waarbij er een chemische behandeling heeft plaats gevonden. Dat zorgt voor het hardere laagje. Het voordeel is dat ook het glas dunner kan worden.DutchManticore schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 01:48:
Ik snap het even niet.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Heb een 'delay' failure gekregen. Geen "could not deliver"Snoop schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:29:
[...]
Dit emailadres werkt niet. Kreeg net een postmaster mailtje terug. Kun je misschien het juiste adres doorgeven?
This is an automatically generated Delivery Status Notification. THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. Delivery to the following recipients has been delayed. apache@www.deskxs.com
[ Voor 28% gewijzigd door DutchManticore op 24-05-2011 08:36 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
En dan gratis bende van vodafone erbij? nee dank je..Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:25:
[...]
www.vodafone.nl
Download gratis Sensation content!
Download gratis de exclusieve Sensation content om ook op je mobiel van Sensation te kunnen genieten.
Downloaden kan tot en met 18 juli 2011
http://www.vodafone.nl/sh...-galaxy-s-ii/sku51870036/
had ik eigenlijk bij de nieuwe HTC verwacht!
Verwijderd
Vind het toch wel erg storend ga denk ik toch maar terug naar de winkel om te vergelijken.. zitBrad Pitt schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:06:
[...]
Yup, build quality is niet bijzonder hoog van dat knoppie. Zal mij verbazen als 'ie de twee jaar gaat halen
nog in de 7 dagen ruil aankoop garantie.. kraakt nog meer dan mijn bed
Ben die Sensation pack wel ff aan het downloaden, ff kijken wat ik er mee kan. Als het alleen wat wallpapers en muziek is heb ik er geen probleem mee.
Dit is mijn eerste Android en ik moet zeggen dat ik eerst het hele "haat" gebeuren over Touchwiz niet snapte. Ik heb gisteren Launcher Pro geinstalleerd en damn dat werkt wel erg goed. Ik heb heb nog steeds geen probleem met Touchwiz maar ik denk dat ik voorlopig lekker bij Launcher Pro blijf.
Dit is mijn eerste Android en ik moet zeggen dat ik eerst het hele "haat" gebeuren over Touchwiz niet snapte. Ik heb gisteren Launcher Pro geinstalleerd en damn dat werkt wel erg goed. Ik heb heb nog steeds geen probleem met Touchwiz maar ik denk dat ik voorlopig lekker bij Launcher Pro blijf.
Dat is vreemd...ik heb op dat adres gewoon ge replied...en vervolgens bericht gehad dat ze toch overgaan tot het versturen van het sd kaartje...Snoop schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:29:
[...]
Dit emailadres werkt niet. Kreeg net een postmaster mailtje terug. Kun je misschien het juiste adres doorgeven?
De tweede mail is echter een no-reply adres....
Helaas heb ik niks anders....
Welke vodafone bende??? Laat me raden, je hebt het niet gedownload en weet niet eens wat het is maar je post gewoon maar wat.Ewivis schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:41:
[...]
En dan gratis bende van vodafone erbij? nee dank je..
Link naar het "Sensation pakket" is hier al eerder gepost voor de niet vodafone bezitters. Het is gewoon een pakket met ringtones, wallpapers, vids en tracks.....
Lukraak dingen posten zonder dat je weet waar je het over hebt is een beetje zinloos
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Heb ff gebeld en meneer van Samsung vertelde mij dat het per post moet en niet per mail kanGolf2vr6 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:08:
[...]
Welke vodafone bende??? Laat me raden, je hebt het niet gedownload en weet niet eens wat het is maar je post gewoon maar wat.
Link naar het "Sensation pakket" is hier al eerder gepost voor de niet vodafone bezitters. Het is gewoon een pakket met ringtones, wallpapers, vids en tracks.....
Lukraak dingen posten zonder dat je weet waar je het over hebt is een beetje zinloos
Gister mn foon geupdate met de nieuwe versie en gelijk weer geroot.
-auto brightness is idd beter
-Wifi is ietsjes beter, heb nu op zolder 1 balkje ipv niks
-Toestel word minder heet (moet ik alleen even verder testen)
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Neem aan de UK versie?Verderf schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:17:
Lees nogal wat over battery drain van de KE7.
Battery drain nog niet echt iets van gemerkt. Mijn SGS2 komt overigens bij GSMwijzer vandaan.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Heeft GSMwijzer dan UK of NL versie?Verderf schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:26:
Mijn SGS2 komt overigens bij GSMwijzer vandaan.
Kan ik dat ergens zien? voor zover ik weet zijn het gewoon NL versies.
Sensation pack ff bekeken op mijn pc.
Realtones zijn wel ok
Tracks zijn helaas niet echt trance maar goed dat is de weg die id-t met sensation is ingeslagen
Video's zijn vet, die ga ik dus ff op mijn tel zetten
Wallpapers zijn ok maar denk dat ik mooiere op de site van id-t of internet kan vinden.
**Edit**
Die video's die het trouwens wel errrggggg goed op de S2, damn i like HD
Realtones zijn wel ok
Tracks zijn helaas niet echt trance maar goed dat is de weg die id-t met sensation is ingeslagen
Video's zijn vet, die ga ik dus ff op mijn tel zetten
Wallpapers zijn ok maar denk dat ik mooiere op de site van id-t of internet kan vinden.
**Edit**
Die video's die het trouwens wel errrggggg goed op de S2, damn i like HD
[ Voor 13% gewijzigd door SuperKneus op 24-05-2011 09:39 ]
Sinds gisterochtend KE7 erop gezet, merk niks van een battery drain oid hoor. Batterij gaat net zo snel leeg als normaal ;-)
Maar de update is wel een UK versie?Verderf schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:29:
Kan ik dat ergens zien? voor zover ik weet zijn het gewoon NL versies.
Krijg de indruk dat die battery drain waar ik over lees, te maken heeft met bepaalde regio's / landen.
Las iets over de manier hoe de telefoon een verbinding maakt met de provider en dat dit verschilt met NL?
Of is dit grote onzin?
Ik heb een SGS case besteld (heb nu een nogal slecht afgewerkte softcase) en daar zit een screenprotector bij: Ik denk niet dat ik m erop ga plakken. Ik heb hiervoor een Samsung i8910 gehad (geen Gorilla Glass) en deze dat in mijn broekzak samen met een werktelefoon van metaal en een sleutelbos. Scherm had na ruim twee jaar nog bijna niks, rest van de body was totaal veweert.
Nu een tasje voor m'n sleutelbos gekoch, en dus een case.
GROOT voordeel van die softcases is dat je tel niet meer zomaar ergens vanaf glijd, en dat je m zelfs schuin ergens op kan leggen.
Nu een tasje voor m'n sleutelbos gekoch, en dus een case.
GROOT voordeel van die softcases is dat je tel niet meer zomaar ergens vanaf glijd, en dat je m zelfs schuin ergens op kan leggen.
Die wifi is idd erg beroerd. Hij weet snel te verbinden, maar ik kan op de 1e verdieping maar een van de twee frequenties vinden van m'n eigen netwerk, terwijl m'n oude telefoon ook alle netwerken in de straat wist te vinden.Verderf schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:17:
Je hebt nooit een desire gehad van vodafone zeker? ;-) Kwam er ook een update met mooie porgramma's voor shops van 360 vodafone. Ik zie daar powered bij vodafone staan onder het plaatje. Het zou me iig niks verbazen als er 'bende' van vodafone meekwam. Mijn excuses voor de aanname... Het was meer een speculatie, onderbouwd met ervaring met vodafonesoftware.Golf2vr6 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:08:
[...]
Welke vodafone bende??? Laat me raden, je hebt het niet gedownload en weet niet eens wat het is maar je post gewoon maar wat.
Dat is 1x gebeurd met een update die ze na een storm van protest weer hebben teruggetrokken. Dat zullen ze niet zo snel weer doen.
Net nog een reden gevonden denk ik van wat onnodige battery drain....
Soms als het toestel in standby staat of in standby schiet, kan hij niet altijd goed berichten ontvangen lijkt het. Gisteren had ik dat met facebook. Toen bleef de data verbinding maar actief, na een reboot kwam er direct een facebook bericht.
En nu vandaag weer met Whatsapp, zelfde verhaal, data verbinding bleef actief, een reboot en daar was direct een Whatsapp bericht. Vervolgens daarmee berichten aan het sturen even gewacht, toestel gaat in standby, maka ik weer wakker, maar berichten konden niet meer verstuurd worden. Whatsapp afgesloten, opnieuw opgestart, zonder succes. Maar telefoon bleef wel proberen de berichten te versturen (=actieve data verbinding). Na een reboot werden ze meteen verstuurd.....
Geen idee waar de fout dan ergens zou zitten, maar het is wel opvallend...
Soms als het toestel in standby staat of in standby schiet, kan hij niet altijd goed berichten ontvangen lijkt het. Gisteren had ik dat met facebook. Toen bleef de data verbinding maar actief, na een reboot kwam er direct een facebook bericht.
En nu vandaag weer met Whatsapp, zelfde verhaal, data verbinding bleef actief, een reboot en daar was direct een Whatsapp bericht. Vervolgens daarmee berichten aan het sturen even gewacht, toestel gaat in standby, maka ik weer wakker, maar berichten konden niet meer verstuurd worden. Whatsapp afgesloten, opnieuw opgestart, zonder succes. Maar telefoon bleef wel proberen de berichten te versturen (=actieve data verbinding). Na een reboot werden ze meteen verstuurd.....
Geen idee waar de fout dan ergens zou zitten, maar het is wel opvallend...
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Iedereen maakt zich wel druk om het touchscreen zeg. Ik heb een Magic en een Legend gehad en nooit een kras op het scherm, terwijl ik m'n telefoon echt altijd bij me heb. M'n Legend had ik zelfs op zak tijdens de verbouwing van m'n huis (inclusief sloopwerk) en nog steeds geen krasje, terwijl m'n broekzak echt vol zat met zand en gruis.The Wizard schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:35:
[...]
Het is geen gewoon gehard glas, het is glas waarbij er een chemische behandeling heeft plaats gevonden. Dat zorgt voor het hardere laagje. Het voordeel is dat ook het glas dunner kan worden.
Heb ik dan zo bizar veel geluk of hebben anderen heel veel pech?
Mijn magic van 2jr oud heeft ook nog geen krasje. Heeft altijd in mn broekzak gezeten, is nogal eens gevallen, ben ermee uit geweest etc. Reden voor mij om op mijn SGS2 geen folie te plakken.Framoes schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:29:
[...]
Iedereen maakt zich wel druk om het touchscreen zeg. Ik heb een Magic en een Legend gehad en nooit een kras op het scherm, terwijl ik m'n telefoon echt altijd bij me heb. M'n Legend had ik zelfs op zak tijdens de verbouwing van m'n huis (inclusief sloopwerk) en nog steeds geen krasje, terwijl m'n broekzak echt vol zat met zand en gruis.
Overigens vanmorgen na het opladen had ik ineens geen geluid meer. Ik kon hem niet harder of zachter zetten, toestel sprong spontaan in lock mode. Moest ik ineens mijn SIM-pincode weer intoetsen... Na een reboot was-ie weer normaal. Toen de batterij-status bekeken, bleek dat-ie de afgelopen 7u gedaald was van 90% naar 65% in 2u, en toen weer langzaam naar de 90%. Terwijl oik toch echt de hele nacht heb liggen pitten

Toestel heeft laatste firmware, is geroot, met AdFree erop en stock kernel teruggezet.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Waarom het risico nemen? Een screenprotector kost 3 euro en je hebt er geen last vast. En een kras op je scherm is echt heel lelijk en niet echt bevorderend voor de waarde.Framoes schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:29:
[...]
Iedereen maakt zich wel druk om het touchscreen zeg. Ik heb een Magic en een Legend gehad en nooit een kras op het scherm, terwijl ik m'n telefoon echt altijd bij me heb. M'n Legend had ik zelfs op zak tijdens de verbouwing van m'n huis (inclusief sloopwerk) en nog steeds geen krasje, terwijl m'n broekzak echt vol zat met zand en gruis.
Ik heb hem nu een kleine week! Ik mis alleen een waarschuwingslampje... Er zit helemaal geen ledje in die gaat knipperen bij een bericht of gemiste oproep. Voor de rest top toestel.
Een screenprotector zelf is veel gevoeliger voor krassen. Dan zit je nog tegen de krassen aan te kijken. Het gaat volgens mij om het idee dat je scherm daaronder krasvrij is. Placebo effect dus418O2 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:40:
[...]
Waarom het risico nemen? Een screenprotector kost 3 euro en je hebt er geen last vast. En een kras op je scherm is echt heel lelijk en niet echt bevorderend voor de waarde.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik ben blijkbaar de enige die dat niet mistRandyAmsterdam schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:43:
Ik heb hem nu een kleine week! Ik mis alleen een waarschuwingslampje... Er zit helemaal geen ledje in die gaat knipperen bij een bericht of gemiste oproep. Voor de rest top toestel.
Ik vind het persoonlijk iets minder lekker werken. Je merkt er vrij weinig van, maar je merkt het toch. Ook ben ik niet heel handig in het opplakken, wat voor onnodige ergernis zorgt. Ik hoop gewoon dat deze net zo krasvrij blijft als m'n vorige twee telefoons.418O2 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:40:
[...]
Waarom het risico nemen? Een screenprotector kost 3 euro en je hebt er geen last vast. En een kras op je scherm is echt heel lelijk en niet echt bevorderend voor de waarde.
NoLed brengt uitkomst. Wel een battery-drain app. BackLightNotice (BLN) is er (nog) niet voor de II..RandyAmsterdam schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:43:
[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 24-05-2011 10:48 . Reden: toevoeging ]
Tubes....It's what make music music!
Het zal eens tijd worden dat BLN wel beschikbaar wordt... Mis namelijk ook me LED lampjesilitek schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:48:
[...]
NoLed brengt uitkomst. Wel een battery-drain app. BackLightNotice (BLN) is er (nog) niet voor de II..
Ik lust geen rotte appels...
Ik vind zo'n plastic velletje over je scherm echt lelijk. Ik koop binnekort wel een leren hoesje met flapje om het scherm tegen krassen te beschermen.
Review allaboutphones:
http://allaboutphones.nl/.../Samsung-Galaxy-S-II.html
http://allaboutphones.nl/.../Samsung-Galaxy-S-II.html
Verwijderd
Ik heb echt een hele grote lelijke kras gekregen op gorilla-glas, gelukkig niet mijn sgs2, en het was echt heel storend.silitek schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:48:
[...]
NoLed brengt uitkomst. Wel een battery-drain app. BackLightNotice (BLN) is er (nog) niet voor de II..
Heeft iemand trouwens al ke7/xen binnengekregen?
Ik krijg momenteel veel de volgende error bij het upgrade van android versie via kies"Kan niet converteren naar upgrademodus. Probeer het later nogmaals"
Nieuwste versie kies/drivers geinstalleerd en nog geen resultaat, op m'n scherm van telefoon blijft hij hangen op Downloading... Do not turn off target.
Iemand een idee ?
Nieuwste versie kies/drivers geinstalleerd en nog geen resultaat, op m'n scherm van telefoon blijft hij hangen op Downloading... Do not turn off target.
Iemand een idee ?
Zou die er moeten zijn dan?Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:53:
[...]
Verwijderd
Ik heb sinds vorige week een SGS2, maar ik ben er nog niet in geslaagd om de GPS werkende de krijgen.
Als ik kijk met "GPS test" zie ik meestal 3-4 satellieten in bereik, maar nooit een lock.
Gisteren heb ik de GPS op een open veld getest: 11 satellieten in bereik, geen lock na >1 minuut.
zijn er nog mensen met dit probleem/een oplossing ?
Als ik kijk met "GPS test" zie ik meestal 3-4 satellieten in bereik, maar nooit een lock.
Gisteren heb ik de GPS op een open veld getest: 11 satellieten in bereik, geen lock na >1 minuut.
Het is maar net hoe je omgaat met je spullen. Mijn bijna 1jaar oude SGI ziet er uit ofdat hij net uit het doosje komt.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:53:
[...]
Ik heb echt een hele grote lelijke kras gekregen op gorilla-glas, gelukkig niet mijn sgs2, en het was echt heel storend.
GPS Aids applicatie meer eens proberen (Market)...Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:01:
Ik heb sinds vorige week een SGS2, maar ik ben er nog niet in geslaagd om de GPS werkende de krijgen.
http://nl.appbrain.com/ap...-free/net.canaryx.gpsaids
[ Voor 35% gewijzigd door silitek op 24-05-2011 11:13 ]
Tubes....It's what make music music!
De allereerste keer dat ik m'n GPS gebruikte duurde het wat langer om een fix te krijgen. Daarna geen last meer mee gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:01:
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
I know.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:04:
[...]
Nou de ke7 update is er wel voor diverse andere landen
Dus heb nu weer KE2.
Wat ik overigens wel waardeloos van Samsung vind. Is dat er nergens een changelog van de updates zijn.. Men moet zelf maar een beetje uitvogelen wat er verbeterd is.

Vraagje over de contactenlijst. Ik heb dus verschillende contacten die ook Whatsapp hebben. In mijn totale contactenlijst blijkt nu dat die mensen met hun Whatsapp 'naam' in de lijst staan. Stel dus dat ik een contact heb genaamd Wim Dekker die als Dekker Wim in Whatsapp staat, dan heb ik dus ook Dekker Wim in mijn contactenlijst en krijg ik dit niet aangepast (SNS name?)
Best irritant om dus 90 contacten correct in je telefoon te hebben en 10 met achternaam-voornaam. Meer mensen die dit bekend voorkomt? Al een oplossing gevonden?
Best irritant om dus 90 contacten correct in je telefoon te hebben en 10 met achternaam-voornaam. Meer mensen die dit bekend voorkomt? Al een oplossing gevonden?
Net erop gezet via Odin kijken of er een battery drain is..Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:04:
[...]
Nou de ke7 update is er wel voor diverse andere landen
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Je moet de contactpersonen koppelen, dan heb je dat probleem niet.rdriessen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:08:
Vraagje over de contactenlijst. Ik heb dus verschillende contacten die ook Whatsapp hebben. In mijn totale contactenlijst blijkt nu dat die mensen met hun Whatsapp 'naam' in de lijst staan. Stel dus dat ik een contact heb genaamd Wim Dekker die als Dekker Wim in Whatsapp staat, dan heb ik dus ook Dekker Wim in mijn contactenlijst en krijg ik dit niet aangepast (SNS name?)
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Heeft iemand de Cisco Anyconnect Client al gevonden waar Samsung mee adverteerde bij deze telefoon?
Contacten / Menu / Meer / Weergaveopties / bovenste optie.rdriessen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:08:

Ik ben er uit. Ze waren juist gekoppeld en die koppeling moest ik even om zeep helpen. Nu dus geen personen meer met hun naam achterstevoren in mijn contacts lijstThe Wizard schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:12:
[...]
Je moet de contactpersonen koppelen, dan heb je dat probleem niet.
Ja, dit dus samen met het ontkoppelen van de bewuste contacten. Bedankt!Brad Pitt schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:21:
[...]
Contacten / Menu / Meer / Weergaveopties / bovenste optie.
[afbeelding]
Bensimpel
Positieve meneer
Ik heb hem omgeruild, deze doet het nu wel 
*is volop aan het spelen*
*is volop aan het spelen*
😆 - Denk ook eens om ;)
Heel erg mis ik het niet en €100,- van de prijs af kan ik meer waarderen.Ook de prijs van dit vlaggenschip werd met 100 euro aangescherpt. Samsung wist dit te bereiken door de NFC-chip uit het toestel te halen, iets dat consumenten weer minder konden waarderen.
Lijkt mij echt pure onzin dat een NFC-chipje/implementatie 100 Euro kost. Maar dat terzijde.Framoes schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:31:
Heel erg mis ik het niet en €100,- van de prijs af kan ik meer waarderen.
Inderdaad wat een gezwets.Brad Pitt schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:38:
[...]
Lijkt mij echt pure onzin dat een NFC-chipje/implementatie 100 Euro kost. Maar dat terzijde.
Hoe kan ik kijken of ik de laatste firmware versie heb, en waar kan ik deze downloaden?? Als ik hem op mijn computer aansluit dan ziet hij hem als camera. Is er niet een soort programma die op updates controleert en waar je kan syncen enz?
Verwijderd
Hoe zit het eigenlijk hiermee:
http://www.samsunggalaxy-...facial-recognition-unlock
De telefoon unlocken doormiddel van gezichtsherkenning.
Nooit meer iets over gehoord...
Kies al geinstalleerd?RandyAmsterdam schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:45:
Hoe kan ik kijken of ik de laatste firmware versie heb, en waar kan ik deze downloaden?? Als ik hem op mijn computer aansluit dan ziet hij hem als camera. Is er niet een soort programma die op updates controleert en waar je kan syncen enz?
Als je deze eerst opstart op je computer en dan je tel aansluit zal hij gaan kijken naar een update
Dit gaat over wifi, wil het met een kabel doen..... Heb hier geen wifi.SuperKneus schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:46:
[...]
Kies al geinstalleerd?
Als je deze eerst opstart op je computer en dan je tel aansluit zal hij gaan kijken naar een update
Misschien een rare vraag... maar hoe bel ik met mn gs2? Ik weet dat dat ding daar totaal niet voor bedoelt is maar ik mis het toch
.
Nadat ik mijn contacten vanaf mijn simkaart heb geïmporteerd mis ik het nummerriektoetsenbord. Ik kan dat kreng nergens meer vinden.
Misschien dat het al ergens vermeld staat maar dit topic loopt zo hard, en via de zoek functie kon ik niks vinden. Excuus.
Overigens misschien wel interessant om even te vermelden. Ik heb gisteren mij GS2 ontvangen en bij het weergeven van een lichte achtergrond viel me op dat ik dus ook een toestel heb met een dooie pixel. Ik weet dat er nog iemand binnen dit topic hetzelfde probleem heeft/had maar ik begin pas net aan deel 4, dus wellicht dat ik zijn ervaring met de afhandeling van dit probleem nog tegenkom
Ik zal de mijne hier ook vermelden.

Nadat ik mijn contacten vanaf mijn simkaart heb geïmporteerd mis ik het nummerriektoetsenbord. Ik kan dat kreng nergens meer vinden.

Misschien dat het al ergens vermeld staat maar dit topic loopt zo hard, en via de zoek functie kon ik niks vinden. Excuus.
Overigens misschien wel interessant om even te vermelden. Ik heb gisteren mij GS2 ontvangen en bij het weergeven van een lichte achtergrond viel me op dat ik dus ook een toestel heb met een dooie pixel. Ik weet dat er nog iemand binnen dit topic hetzelfde probleem heeft/had maar ik begin pas net aan deel 4, dus wellicht dat ik zijn ervaring met de afhandeling van dit probleem nog tegenkom
Die 'microbes' live wallpaper is wel geniaal zeg! =D
* Julian voert zijn bacteriën bij
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Kan ook gewoon met kabel. Kies installeren en dan tel met kabel aan je pc hangen.RandyAmsterdam schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:48:
[...]
Dit gaat over wifi, wil het met een kabel doen..... Heb hier geen wifi.
Hier ben ik ook heel erg benieuwd naar.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:45:
Hoe zit het eigenlijk hiermee:
Waar kan ik dat kies downloaden???
Zoals je in Het algemeen beleid en de Forum FAQ kan lezen verwachten we hier eigen inzet. In je bericht blijkt uit niets dat je zelf al iets hebt ondernomen om je vraag op te lossen. Simpel een dergelijke vraag neer plemen is hier dus nadrukkelijk niet de bedoeling!
Zoals je in Het algemeen beleid en de Forum FAQ kan lezen verwachten we hier eigen inzet. In je bericht blijkt uit niets dat je zelf al iets hebt ondernomen om je vraag op te lossen. Simpel een dergelijke vraag neer plemen is hier dus nadrukkelijk niet de bedoeling!
[ Voor 82% gewijzigd door Bullet NL op 24-05-2011 12:06 ]
Ik heb er nog eens naar gekeken en blijkt het om een delay te gaan, niet om een failure gelukkig. Wellicht bereik ik er dus nog iemand mee. We wachten afJudgeTreve schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:55:
[...]
Dat is vreemd...ik heb op dat adres gewoon ge replied...en vervolgens bericht gehad dat ze toch overgaan tot het versturen van het sd kaartje...
De tweede mail is echter een no-reply adres....
Helaas heb ik niks anders....
de volgende keer graag een Topic Report
[ Voor 89% gewijzigd door Bullet NL op 24-05-2011 12:06 ]
zie: Sahi_NL in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 4"
Ondanks jullie qua inhoud een punt hebben dient er gewoon een TR ingestuurd te worden, ga niet zelf reageren in het topic. Dit brengt alleen maak vervuiling met zich mee
Ondanks jullie qua inhoud een punt hebben dient er gewoon een TR ingestuurd te worden, ga niet zelf reageren in het topic. Dit brengt alleen maak vervuiling met zich mee
[ Voor 78% gewijzigd door Bullet NL op 24-05-2011 12:08 ]
Mensen zo ver was ik ook al gekomen, maar ik zie alleen maar een tutorial staan!!! Voor zover ik weet ben ik niet helemaal debiel... maar waar zit die downloadknop?????????????Razer schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:54:
[...]
Vooral gewoon lekker roepen zonder moeite te doen...
Google had je als eerste hit dit opgeleverd:
http://www.samsung.com/nl...ge=MOBILE.SOFTWARE.MANUAL
Krijg het af en toe een beetje banauwd in dit topic, lees het graag bij, maar de wel heel domme vragen die hier constant worden neergeplempt zonder ook maar enige inzet zelf te tonen maakt het erg vervelend lezen.
http://www.samsung.com/nl...pe=prd_detail&tab=supportRandyAmsterdam schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:58:
[...]
Mensen zo ver was ik ook al gekomen, maar ik zie alleen maar een tutorial staan!!! Voor zover ik weet ben ik niet helemaal debiel... maar waar zit die downloadknop?????????????
Cogitationis poenam nemo patitur
Zou je ook eens moeten kijken naar "seeds of life"Julian schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:48:
Die 'microbes' live wallpaper is wel geniaal zeg! =D
Dat is waar ookBullet NL schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:01:
[modbreak] Algemene Android software vragen, discussies en tips moeten hier: Android Market en applicaties - Deel 12 [/]
[ Voor 35% gewijzigd door 13art op 24-05-2011 12:02 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Thx voor de tip! Maar rondlopen met spermazoïden geeft mensen misschien de verkeerde indruk van mijn bedoelingen ;+)l3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:02:
[...]
Zou je ook eens moeten kijken naar "seeds of life"
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Klik ff op "software"naast "handleiding".RandyAmsterdam schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:58:
[...]
Mensen zo ver was ik ook al gekomen, maar ik zie alleen maar een tutorial staan!!! Voor zover ik weet ben ik niet helemaal debiel... maar waar zit die downloadknop?????????????
Misschien niet helemaal debiel, maar..........
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Als contacten of telefoon opent (Beiden hetzelfde), kun je bovenaan de tabbladen scrollen, de dailer zit helemaal links, kun je ook zien aan de lichte blauwe gloed aan de linkerkant.sc0pe schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:48:
Misschien een rare vraag... maar hoe bel ik met mn gs2? Ik weet dat dat ding daar totaal niet voor bedoelt is maar ik mis het toch.
Nadat ik mijn contacten vanaf mijn simkaart heb geïmporteerd mis ik het nummerriektoetsenbord. Ik kan dat kreng nergens meer vinden.![]()
en ik had nog wel zo'n mooi overzicht van alle vragen gemaakt.............Golf2vr6 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:26:
[...]
Klik ff op "software"naast "handleiding".
Misschien niet helemaal debiel, maar..........
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!
Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!
Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.
Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!
Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!
Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.
Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .