[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.643 views

Verwijderd

Het valt me wel op dat de lader voor de wii pad heeeeel erg licht is , en het plastic wat naar de stekker loopt maar in de transformator gaat erg "hard" plastic is.

Dacht dat er iets los zat in de transformator zelf... maar bleek de verbinding tussen draad en transformator te zijn, is "hard" plastic wat de verbinding maakt ipv flexibel... schrok me kapot :P

Meer mensen last van dat harde plastic? geldt trouwens ook voor de powerbrick van de wii u zelf.

@blaaschkaak, spring op je fiets en race er heen :) je hebt nog 1.5 of 2.5 uur :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 19:24 ]

Verwijderd

Eerst even op de pizza wachten en dan inderdaad maar even proberen. Ik heb in ieder geval het bewijs van Breda!

Verwijderd

Ze zeiden bij de saturn dat ze een mail hebben gehad van het hoofdkantoor dat hij verkocht mag worden :)
Dus, zou die pizza tijdens het fietsen naar binnen schuiven ;)

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:04

S2S

Binnen, MM Enschede, alle premiums op.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Actreon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10-2024
Media Markt Zoetermeer heeft ze net ook in de verkoop gedaan. Van alle edities waren er minstens 10 te koop en ze hebben naar horen zeggen nog wat meer in het magazijn. Ik koos voor het Premium Pack met Nintendo Land en NSMBU.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Mm alexandrium volop wiiu paketten en een hele lading spellen

Burp

Verwijderd

Ok, kom net terug van nog een keer naar saturn gaan.
Alles is inmiddels uitverkocht, super mario ook :O.....
Gaat als een lopend vuurtje dit nieuws :)

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:36
Voor de Belgen; zowel de Carrefour als de mediamarkt verkoopt hem reeds. Ikzelf heb een zombiU pakket meegenomen uit Mediamarkt Hasselt. In de winkel waren ze op maar in het magazijn had men nog 13 stuks staan.
Aan de reactie te zien van de bazin, van de jongen die mij het pakket gaf, heb ik zo'n vermoeden dat ze daar met reden stonden :o.

Carrefour had nog 4 stuks staan maar wel erg duur voor hun ZombiU pakket (390€)

Van Nintendoland en het basispakket waren er nog ruim voldoende op voorraad.

[ Voor 20% gewijzigd door Ekfad op 29-11-2012 20:19 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Ik kan bevestigen dat je hem bij de Media Markt in Breda nog gewoon kunt halen.

Net Wii U + Nintendoland
- Mario Bros U
- assassins creed 3

Voor 408 euries.

Lagen nog zeker 40 Wii U's

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
gebeurt er bij jullie ook niks op het downloading data for update scherm? Staat daar al paar minuten op maar de balk beweegt niet. Ook kan ik niet zoals iemand zei gangen tijdens het downloaden van de update.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 23:57

RawChild

PSN: Rawchild

Leuk, bijna alle MM filialen verkopen hem dus, behalve Leeuwarden waar ik dus zit...nou ja, dan morgen maar.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Verwijderd

Updaten heeft hier 1.5 uur geduurd.
Wil ik smbu opstarten , weer een update. Zit al 2 uur te wachten......

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:11
RawChild schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:31:
Leuk, bijna alle MM filialen verkopen hem dus, behalve Leeuwarden waar ik dus zit...nou ja, dan morgen maar.
Altijd wat speciaals dat Friesland :+

Heb hem trouwens bij BCC gekregen, prijsaanpassing op Mediamarkt + verschil, 314 euro _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Cyclonic op 29-11-2012 20:42 ]

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:40:
Updaten heeft hier 1.5 uur geduurd.
Wil ik smbu opstarten , weer een update. Zit al 2 uur te wachten......
Servers zijn echt zwaar onder de maat...

De update is er nu a vier keer uit geklapt.

• Cyclonic
Phusebox schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:58:
[...]

Servers zijn echt zwaar onder de maat...

De update is er nu a vier keer uit geklapt.
Zet hem niet uit, ook al duurt het de hele nacht, anders brick je hem, veel yanks die dat gedaan hebben, en console kapot dus |:(

• Phusebox
Cyclonic schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:59:
[...]

Zet hem niet uit, ook al duurt het de hele nacht, anders brick je hem, veel yanks die dat gedaan hebben, en console kapot dus |:(
Ook lekker, mag ik hier gaan nacht waken? want zodra de update eruit klapt gaat de auto off functie weer aan.

Thanks voor de tip trouwens.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Lijkt mij echt een gare manier van updaten.
Een internet lijn kan er ook zomaar uitklappen voor x dagen.

Eerst downloaden en dan pas installeren lijkt me veel veiliger.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Laat even jullie eerste indrukken horen mensen, altijd spannend moment na al dat gewacht. :p
Hoe voelt het om voor het eerst er op te gamen?
Ik ben nog niet overtuigd door de launch games, maar toch hebben we het over een launch van een nieuwe console... must resist! ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 21:06 ]

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:57
Lijkt me dat je dat ding gewoon maar moet retourneren als die kapot gaat door die update :') moeten ze die update er maar al van te voren op zetten.

• Cyclonic
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:04:
Laat even jullie eerste indrukken horen mensen, altijd spannend moment na al dat gewacht. :p
Hoe voelt het om voor het eerst er op te gamen?
Ik ben nog niet overtuigd door de launch games, maar toch hebben we het over een launch van een nieuwe console... must resist! ;)
Mario is altijd goed :D En als je Black ops 2 nog niet had op andere consoles is die ook wel goed :+

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Alles handmatig in moeten stellen voor ik überhaupt verbinding kreeg, nu 'bliksemsnel' de update aan het binnenslepen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door RDMA op 29-11-2012 21:13 ]

Verwijderd

Zojuist in Rijswijk geweest en daar hebben ze nog genoeg, volgens mij geen reserveringen aangenomen daar. Ik had de eerste, net toen mijn bon klaar was kwam nummer twee afrekenen. Was alleen even vergeten dat ik nog een Wiimote nodig had. Die krengen zijn duur zeg!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Hmmz... nog altijd geen seintje van Bol...

Een hacker heeft de kloksnelheden achterhaald, reacties in de blogosfeer zijn wel grappig. Met 1,24ghz komt de cpu niet in de buurt bij de cpu's in de Xbox en PS3, dus de conclusie is dat het niks is. Blijkbaar heeft men nooit iets geleerd over kloksnelheden... buiten dat: lekker boeiend. Nintendo bouwt de consoles tegenwoordig met een andere inslag dan pure power.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• StampVoet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 19:48
Vanavond mijn premium wii u mogen ophalen bij de MM Enschede. Na het geinstalleerd te hebben moest ik nog een update uitvoeren waarvan de download 45 minuten duurde (100/100 lijn). Helaas is het na de systeem update nog niet voorbij en moet voor vrijwel elk kanaal dat je wilt gebruiken nog een update worden gedownload.
Ik heb net even 2 uurtjes Mario gespeeld en moet zeggen dat het wel erg leuk is en er goed uit ziet. wat me vooral opvalt is dat het scherm op de controller sneller is dan mijn eigen tv. (ik vraag me af of ze met opzet de output naar de tv langzamer hebben gemaakt om de lag via wifi te compenseren of dat het gewoon met mijn tv te maken heeft)

Ik heb wel 2 minpuntjes weten te vinden en dat is dat het navigeren door de menu's soms heel houterig gaat en je daardoor soms het verkeerde kanaal opent wat weer extra vervelend is door het 2e minpuntje en dat is dat de kanalen er erg lang over doen om te laden (youtube opstarten duurt ongeveer 20 seconde)

Later vanavond nog maar even Zombi U spelen. :)

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:05

Melkaz

Melkazar

Toch na al het klussen richting MM Breda gereden en ja hoor, hele lading Wii U Premiums in de schappen.
Nog even geen games erbij gekocht ivm tijdgebrek.

[ Voor 5% gewijzigd door Melkaz op 29-11-2012 21:21 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
StampVoet schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:14:
Ik heb wel 2 minpuntjes weten te vinden en dat is dat het navigeren door de menu's soms heel houterig gaat en je daardoor soms het verkeerde kanaal opent wat weer extra vervelend is door het 2e minpuntje en dat is dat de kanalen er erg lang over doen om te laden (youtube opstarten duurt ongeveer 20 seconde)

Later vanavond nog maar even Zombi U spelen. :)
Laad tijden bij de kanalen zijn erg lang heb ik gelezen, als het goed is komt hier binnenkort een update van. Hoe zit het eigenlijk met de batterijen bij de controllers? Kun je alle controllers opladen, of heb je nog steeds batterijen nodig?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• StampVoet
Er zit maar 1 controller bij de Wii U en dat is de controller + scherm, bij de premium versie zit daar een lader + laadcradle inbegrepen. Als ik het me goed herriner is de accu in de controller een 1500mAh accu.

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:26
Als het goed is stuurt bol.com vannacht de mailtjes van verzending.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
StampVoet schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:29:
Er zit maar 1 controller bij de Wii U en dat is de controller + scherm, bij de premium versie zit daar een lader + laadcradle inbegrepen. Als ik het me goed herriner is de accu in de controller een 1500mAh accu.
Dank je goed om te weten. Ik neem aan dat de Motion controllers van de Wii gewoon werken op de WiiU. En dat je dus geen speciale speciale controlers hoeft te kopen? Wel vreemd eigenlijk dat die er standaard erbij zitten.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Hier ook aan 't updaten, zie 'r naar uit dat het ook wel paar uur zal duren. Heb gelukkig morgen hele dag vrij om te spelen :P Heb het ZombiU pack gekocht voor 365 euro bij MM (belgie) en had ook nog 260 euro kortingsbonnen, heb dan maar nog 2 games meegenomen, Mario en Mass Effect 3 ;)
Eerste indrukken van het toestel en de gamepad zijn goed, vind het niet zo goedkoop aanvoelen zoals sommigen zeiden op internet. Hopelijk kom ik vanavond nog aan spelen toe, anders zal ik morgen wel eens laten weten hoe de games zijn.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:11
TheKillingBean schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:35:
[...]

Dank je goed om te weten. Ik neem aan dat de Motion controllers van de Wii gewoon werken op de WiiU. En dat je dus geen speciale speciale controlers hoeft te kopen? Wel vreemd eigenlijk dat die er standaard erbij zitten.
Van wat ik begrepen heb werken de Wii peripherals enkel op games welk er support voor hebben. Dus dit hoeft niet standaard zo te zijn, iig alle Wii games wel. Maar voor Wii U in dat geval indien de support ervoor in zit per spel.

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
[...]

Zo goed als alle Wii accessoires werken op de Wii U, dus ook de Motion controllers, ook de plus.
Sensor bar zit al bij de premium.

Ik heb een premium besteld met extra pro controller, en doe er nog een motion plus + nunchuck bij als deze nodig is.

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
kan ik morgen ochtend nog een premium wii u krijgen ? Of had ik echt moeten pre orderen?

Omgeving R dam!

• StampVoet
[...]
Je kan inderdaad gewoon de oude Wii remotes gebruiken. Ik weet alleen niet of je de Wii U ook kan aanzetten/navigeren in het menu met alleen de oude controllers.

Ik vind de controller ook niet goedkoop aanvoelen en moet zeggen dat die prima in de hand ligt.

• Gynnad
Melkaz schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:20:
Toch na al het klussen richting MM Breda gereden en ja hoor, hele lading Wii U Premiums in de schappen.
Nog even geen games erbij gekocht ivm tijdgebrek.
als je er 2 spellen bij had gekocht, was de 2e voor de helft van de prijs geweest..

--

Trouwens, ik krijg momenteel mijn Wii U nog niet gekoppeld met mijn Wifi, iemand hetzelfde probleem. Misschien een oplossing?

[ Voor 15% gewijzigd door Gynnad op 29-11-2012 21:46 ]

• Cyclonic
Gynnad schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:44:
[...]

als je er 2 spellen bij had gekocht, was de 2e voor de helft van de prijs geweest..

--

Trouwens, ik krijg momenteel mijn Wii U nog niet gekoppeld met mijn Wifi, iemand hetzelfde probleem. Misschien een oplossing?
Kan die nog altijd als hij de bon meeneemt, morgen of zaterdag moet dan nog lukken.

• StampVoet
De actie dat de 2e game voor de helft van de prijs is staat los van of je daar een Wii U hebt aangeschaft.
Ik ben idd lui geweest en heb de helft van de kleine lettertjes niet gelezen, sorry :)

[ Voor 30% gewijzigd door StampVoet op 29-11-2012 21:58 ]

Verwijderd

StampVoet schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:50:
De actie dat de 2e game voor de helft van de prijs is staat los van of je daar een Wii U hebt aangeschaft.
Niet volgens de kleine lettertjes in de folder...

• RDMA
Bij MM Heerlen stond nadrukkelijk vermeld dat het alleen gold i.c.m. de aanschaf van een WiiU console.

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Gynnad schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:44:
[...]

--
Weet ik maar het klinkt vast vreemd, de enige game die mij momenteel intereseert is New Super Mario bros U. Fifa en Assa's creed 3 heb ik op de Xbox, Batman en Mass Effect 3 heb ik op de pc en de overige games nog geen interesse in.

• Phusebox
Ik heb ook maar 1 game erbij gepakt (mm). Helaas is er niet veel soeps.

Hoe schakel je een game in godsnaam om naar de pad? Lukt me niet... terwijl op het doosje staat dat het ondersteund wordt.

Verwijderd

Ik krijg de mijne morgen thuis gestuurd. En de update komt ergens volgende week wel, ik neem aan dat je zonder update ook kunt spelen als je offline blijft?

• Navi
  • Niet online
Nieuwe 3D Mario en Zelda bevestigd :)

http://www.gamer.nl/nieuw...mario-en-zelda-voor-wii-u

• RDMA
Melkaz schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:55:
[...]

Weet ik maar het klinkt vast vreemd, de enige game die mij momenteel intereseert is New Super Mario bros U. Fifa en Assa's creed 3 heb ik op de Xbox, Batman en Mass Effect 3 heb ik op de pc en de overige games nog geen interesse in.
Dit. Heb in de MM een tijdje staan twijfelen om ZombiU erbij te nemen, uiteindelijk niet gedaan. Enige reden waarom ik het mogelijk gedaan zou hebben is de halve prijs. Maar ik vermaak me de komende tijd wel met Mario.

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Raimon89 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:03:
[...]

Dit. Heb in de MM een tijdje staan twijfelen om ZombiU erbij te nemen, uiteindelijk niet gedaan. Enige reden waarom ik het mogelijk gedaan zou hebben is de halve prijs. Maar ik vermaak me de komende tijd wel met Mario.
Kom er alleen net achter dat Mario prima geprijst was bij de Mediamarkt. Had hem net zo goed kunnen meenemen :D

Verwijderd

Dat hadden we ook niet verwacht :p O wacht..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 22:14 ]

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
Alles is aangesloten, updaten is begonnen!

Mijn bestelling bij Wehkamp annuleer ik, het belletje van MediaMarkt Rotterdam maakte mij blij! :D
(relaxte service van MM btw dat ze belde en hun aktieprijzen maken het allemaal nog relaxter)
Voor de mensen die in de regio Rotterdam wonen: de MM centrum heeft een grote lading WII U Premium & WII U Premium Zombi-U binnen gekregen!
Van de Witte modellen is niets binnen gekomen.

Mocht je morgenochtend in Rotterdam zijn, ga iig. naar de MM toe!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

ezra070 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:42:
Alles is aangesloten, updaten is begonnen!

Mijn bestelling bij Wehkamp annuleer ik, het belletje van MediaMarkt Rotterdam maakte mij blij! :D
(relaxte service van MM btw dat ze belde en hun aktieprijzen maken het allemaal nog relaxter)
Voor de mensen die in de regio Rotterdam wonen: de MM centrum heeft een grote lading WII U Premium & WII U Premium Zombi-U binnen gekregen!
Van de Witte modellen is niets binnen gekomen.

Mocht je morgenochtend in Rotterdam zijn, ga iig. naar de MM toe!
Hoelang heeft je update geduurd en met wat voor verbinding ?

• Gynnad
Ik krijg de foutmelding 103-1003 'Er is geen wi=fi netwerk gevonden' Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, want hij vindt in eerste instatie de router wel gewoon..

• ezra070
Updaten duurde iig. 25 minuten qua downloaden, qua installeren van het updaten staat die nu op 30%

Ik heb een 50mb glasvezel verbinding van XS4ALL en maak gebruik van een Wifi N verbinding (accesspoint zit onder mijn tv die weer aangesloten is op een gigabit Procurve switch)

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

ezra070 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:20:
Updaten duurde iig. 25 minuten qua downloaden, qua installeren van het updaten staat die nu op 30%

Ik heb een 50mb glasvezel verbinding van XS4ALL en maak gebruik van een Wifi N verbinding (accesspoint zit onder mijn tv die weer aangesloten is op een gigabit Procurve switch)
Ik dacht dat het een soort van streaming update was ? Dus download en Install tegelijk ?

Hoe kan het anders bij sommige mensen fout gaan als de verbinding er uit klapt ?

• ezra070
Hier werd eerst de update gedownload en daarna pas geïnstalleerd.
Maar kan zijn dat bepaalde mensen tijdens de installatie de WII U uitgezet hebben en dat daardoor het verkeerd ging (?)

Installatie is nu op 70%

[ Voor 53% gewijzigd door ezra070 op 29-11-2012 23:24 ]

• RDMA
Gynnad schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:20:
Ik krijg de foutmelding 103-1003 'Er is geen wi=fi netwerk gevonden' Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, want hij vindt in eerste instatie de router wel gewoon..
Bij mij was dit de oplossing:

http://www.gamefaqs.com/boards/631516-wii-u/64663922

• Gynnad
Top dank je wel! Held! :)

@TS zou dit in de topicstart mogen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

bronce schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:32:
Als het goed is stuurt bol.com vannacht de mailtjes van verzending.
Indeed, ik heb ze binnen in ieder geval en volgens de track-trace van PostNL komt alles vandaag (vrijdag) aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Speedpete op 30-11-2012 01:17 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het bereik van de Gamepad is goed waardeloos. Over hemelsbreed 3 meter met een muur ertussen doet hij het al niet meer... En dan beweren ze op sommige sites dat je vrijwel overal in huis kan gamen. Grapjassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
Vroeg op na vannacht toch ff te lang gegamed te hebben ;)

WII U is mij tot nu toe goed bevallen, al heb ik alleen nog maar Mario gespeeld (voor ik het wist was het alweer 2 uur, ouderwets :)).
Zombi-U en COD Black Ops II test ik vanmiddag/vanavond wel.

Een langere review komt later als ik echt uren aan mijn WII U heb gezeten, maar heb geen problemen gehad met het updaten & installeren (totaal was ik binnen 40 minuten klaar); het bedienen van de WII U wijst van zelf; beeld kwaliteit is prima (ook op de controller); bereik is goed van de controller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 06:49:
Het bereik van de Gamepad is goed waardeloos. Over hemelsbreed 3 meter met een muur ertussen doet hij het al niet meer... En dan beweren ze op sommige sites dat je vrijwel overal in huis kan gamen. Grapjassen.
Dat is wel balen.

Wellicht dat ze een huis in china bedoelen dat maar 1 verdieping heeft met houten wandjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb ook Sonic & All-Stars Racing Transformed hier liggen, op het doosje staat "volledig speelbaar op je gamepad" of iets dergelijks, maar ik krijg het spel met mijn mogelijkheid op de gamepad. Iemand tips daarover?

Wat dat betreft is het niet echt gebruiksvriendelijk te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 07:41:
Ik heb ook Sonic & All-Stars Racing Transformed hier liggen, op het doosje staat "volledig speelbaar op je gamepad" of iets dergelijks, maar ik krijg het spel met mijn mogelijkheid op de gamepad. Iemand tips daarover?

Wat dat betreft is het niet echt gebruiksvriendelijk te noemen.
Moet je dan niet iets van rechts bovenin naar links onderin op de gamepad swipen met je vinger? Dat zie je in die video's iig.

Voor multiplayer betreft, gaat player 2 automatisch over op de gamepad.. Ook weer leuk als je net split screen wilt spelen 8-)

--
''Darksiders II also support this feature. In darksiders you go to options and in display you un select tv. Try tge option menu on Mario.''
Misschien iets in opties bij Sonic racing?

[ Voor 12% gewijzigd door Draakje5 op 30-11-2012 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Laatst online: 07-06 09:25
Nog geen bevestiging van Bol. Enkel de melding "wordt verwerkt", en bij verzending "op verschijningsdatum".

Theoretisch hadden de pakketten nu allang bij PostNL moeten liggen natuurlijk. Ik vind het ook vreemd dat elders in de thread al is aangegeven dat men bij Bol beweert vandaag pas te gaan verzenden. Dat zou betekenen dat e.e.a. pas morgen binnenkomt.

Klopt dit, of was dit simpelweg een onervaren medewerker? Bij een grootschalige launch zou het natuurlijk nooit zo mogen zijn dat ze pas ná release verzenden (en normaal gesproken ben ik dit ook niet van Bol gewend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seroth schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:21:
Nog geen bevestiging van Bol. Enkel de melding "wordt verwerkt", en bij verzending "op verschijningsdatum".

Theoretisch hadden de pakketten nu allang bij PostNL moeten liggen natuurlijk. Ik vind het ook vreemd dat elders in de thread al is aangegeven dat men bij Bol beweert vandaag pas te gaan verzenden. Dat zou betekenen dat e.e.a. pas morgen binnenkomt.

Klopt dit, of was dit simpelweg een onervaren medewerker? Bij een grootschalige launch zou het natuurlijk nooit zo mogen zijn dat ze pas ná release verzenden (en normaal gesproken ben ik dit ook niet van Bol gewend)
Ik ben het wel gewend van BOL , ze hebben mij dat kunstje meer dan 1 maal geflikt namelijk.
Bij diverse spellen heb ik het al gehad op release datum verzenden, dag erop in huis.

Jammer, daarom pre-order ik niks meer, nergens, de fysieke winkels verkopen toch meestal een dag of avond van te voren al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Laatst online: 07-06 09:25
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:25:
[...]

Ik ben het wel gewend van BOL , ze hebben mij dat kunstje meer dan 1 maal geflikt namelijk.
Bij diverse spellen heb ik het al gehad op release datum verzenden, dag erop in huis.

Jammer, daarom pre-order ik niks meer, nergens, de fysieke winkels verkopen toch meestal een dag of avond van te voren al.
Ja? Gek. Ik juist niet. Alle games die ik tot dusver vóór release heb besteld waren netjes op de releasedatum (en met hele grote uitzondering soms zelfs een dag te vroeg) binnen. Zo ook met een aantal CD's die al vóór verschijningsdatum binnen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mijn persoonlijke mijmeringen over de Wii U opgeschreven en gepubliceerd op the interwebs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:31
Uhm ik las ergens dat je tijdens het downloaden van de update gewoon door kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:46:
Mijn persoonlijke mijmeringen over de Wii U opgeschreven en gepubliceerd op the interwebs.
Nette 'review'! Vat prima samen hoe ik erover denk. Waarschijnlijk gebruik ik de Wii u de eerste paar maanden vrij weinig omdat de eerste batch lading games pas ergens in Q1/2 2013 uitkomen maar alleen al de hoop op een nieuwe F-Zero, Star Fox en natuurlijk zekerheidjes als Zelda en een 3d Mario waren genoeg om de Wii U toch in huis te halen.

Tevens was Bayonetta één van mijn favoriete games van de afgelopen jaren dus de cheesy Wii U exclusive ervan maken heeft toch nut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 11:21
net maar even naar Bol gebeld omdat er geen aanpassing kwam op de leverings datum.
Het is algemeen bekend innen Bol dat er een vertraging is. Vandaag en morgen wordt er niks verstuurd.

Pas ergens volgende week zou mijn bestelling hopelijk verstuurd gaan worden.

Er moest gezegd worden dat de bestelling geannuleerd kon worden zodat ik de Wii U toch in een fysieke winkel kon kopen.

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Mijn order bij bol.com (van 29-9) staat ook nog steeds op wordt verwerkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze nog ergens waar ik een met Zombi U kan bestellen? Vind et niet erg als et vandaag wordt gestuurd en ehm morgen heb maar volgende week vind ik weer een beetje meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Al die bol.com verhalen doen mij terug denken aan de Diablo III collectors edition...Ruim 6 maanden van te voren besteld op de eerste dag dat dit te doen was. Op de dag voor release doodleuk mensen die een verzendbevestiging kregen terwijl ze pas een paar dagen daarvoor een reservering hadden gedaan.

Gelukkig toen nog kunnen cancelen en opgehaald bij Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Dan toch maar langs de winkel ik heb ook niks van BOL gehoord. Heb al jaren positieve ervaring met bol.com maar nu hoor je gewoon niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 07:35
Ben ik even blij dat ik bol gister geannuleerd heb en hem bij coolblue besteld heb. Heb ik hem toch vandaag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-09 12:06
bronce schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:01:
Dan toch maar langs de winkel ik heb ook niks van BOL gehoord. Heb al jaren positieve ervaring met bol.com maar nu hoor je gewoon niks.
Ik heb ook nog niks gehoord. Ik ben dit niet gewend van bol.com. Ik ben zeer teleurgesteld. Ook dat bol.com niet vantevoren aangeeft dat ze niet vandaag gaan bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Ik bestel niks meer bij drol.com, 1 week extra moeten wachten op diablo 3 collectors edition :( 6 maanden wachten en hem dan niet op release krijgen of de dag erna zelfs.

Gewoon bij BCC naar binnengestapt, prijs van mediamarkt aanpassen laten + verschil = 315 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:15
raven22 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:06:
Ben ik even blij dat ik bol gister geannuleerd heb en hem bij coolblue besteld heb. Heb ik hem toch vandaag binnen.
Nog bedankt voor de tip! Ik heb hetzelfde gedaan. Komt vandaag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelling gecancelled en by Mycom gedaan, daar leek hij nog op voorraad en konden ze hem morgen leveren.

Hoop ik ._.

Kost me wel 20 euro extra maar dat doet me niet zoveel :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En weer tien euro verknalt aan een screenprotector... argh... ziet nu voor geen meter uit mijn gamepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Waarom een screen protector op je gamepad? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
Bestelling via Bol is ook verzonden. Mailtje kwam pas om 01:30, typisch dat het nog zo laat verwerkt kan worden. Als het goed is komt het vanmiddag aan. Wel vreemd dat veel mensen niets gehoord hebben van Bol...

Edit: Ik had besteld op 13-09-2012, misschien dat er verschillende lichtingen zijn? Je kan ook nabellen bij Bol als je niets hoort :)

[ Voor 24% gewijzigd door NickD op 30-11-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

King_NL schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:07:
[...]

Ik heb ook nog niks gehoord. Ik ben dit niet gewend van bol.com. Ik ben zeer teleurgesteld. Ook dat bol.com niet vantevoren aangeeft dat ze niet vandaag gaan bezorgen.
Want dat bericht op de website staat er niet al weken/maanden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Draakje5 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:38:
Waarom een screen protector op je gamepad? :')
Omdat er altijd iets mis kan gaan... en het is geen gorilla glass ofzo maar gewoon slap plastic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:45:
[...]

Omdat er altijd iets mis kan gaan... en het is geen gorilla glass ofzo maar gewoon slap plastic
Juist plastic is flexibeler dan glass ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Brummetje schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:39:
[...]

Want dat bericht op de website staat er niet al weken/maanden ?
Als ze gewoon een mail hadden gestuurd dat mijn bestelling vertraagd is heb ik er geen probleem mee. De klantenservice gaf ook aan tijdig te laten weten als er vertraging zou zijn maar ze hebben bij mij en blijkbaar ook bij anders niks laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
@NickD op welke datum had je de bestelling geplaatst dan?

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:45:
[...]

Een screen protector beschermt niet tegen barsten.. Als ie valt, en hij zou barsten doet die dat toch wel met of zonder folie.

Bij een telefoon kan ik het begrijpen, maar op een gamepad lijkt het mij hardstikke zonde. Kan echt niks met dat scherm gebeuren hoor.. Ook niet als je de gamepad van een meter laat vallen door al dat plastic dat er omheen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:17
Zien Wii games er nog een beetje uit op de Wii U?
Of blijft dat drama?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

bronce schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:48:
[...]

Als ze gewoon een mail hadden gestuurd dat mijn bestelling vertraagd is heb ik er geen probleem mee. De klantenservice gaf ook aan tijdig te laten weten als er vertraging zou zijn maar ze hebben bij mij en blijkbaar ook bij anders niks laten weten.
Er staat nog altijd verzending op verschijnings datum.. dus vandaag... dit is bijna altijd al zo geweest bij Bol.com dus ze hebben wat mij betreft nog een complete dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
matthijst schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:50:
Of blijft dat drama?
Upscale naar 1080p, Op de PC met dolphin ziet het er beter uit. Maar een stuk beter als de wii :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Brummetje schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:50:
[...]

Er staat nog altijd verzending op verschijnings datum.. dus vandaag... dit is bijna altijd al zo geweest bij Bol.com dus ze hebben wat mij betreft nog een complete dag.
Klopt, daar heb je gelijk in. Ik heb wel op de vorige pagina gelezen dat iemand naar bol.com had gebeld en dat ze daar melden dat er vandaag en morgen niet verzonden zou worden maar goed ik wacht het wel af. Kan hem morgen nog altijd cancellen en in de winkel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:51
matthijst schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:50:
Of blijft dat drama?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Hier een WII staan: aangesloten op een Philips LED TV via component kabel.
Niet echt mooi beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
Granny schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:49:
@NickD op welke datum had je de bestelling geplaatst dan?
Ik had besteld op 13-09-2012, dus vrij snel nadat het mogelijk was om te pre-orderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

U geeft aan dat u geen verzendbevestiging van ons heeft ontvangen met betrekking tot de 'Nintendo Wii U 32GB - Premium Bundel Zwart + Nintendoland'.

Vandaag is de verschijningsdatum van de 'Wii U'. Echter is helaas gebleken dat de beschikbaarheid van het artikel beperkt is. Momenteel kunnen wij helaas niet garanderen dat u de 'Wii-U' op de dag van release in ontvangst kunt nemen.

Naar verwachting zal er vandaag meer informatie bekend zijn over de levering van de 'Wii-U'. Wanneer wij deze informatie hebben ontvangen, zullen wij u hierover per e-mail op de hoogte brengen. Daarom willen wij u vragen dit bericht af te wachten.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Allette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Cyclonic schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:54:
[...]

Upscale naar 1080p, Op de PC met dolphin ziet het er beter uit. Maar een stuk beter als de wii :D
Volgens mij upscaled hij oude Wii games niet hoor?

http://www.ign.com/wikis/wii-u/Frequently_Asked_Questions

Will the Wii U render my old Wii games in HD?

No. In an interview with Giant Bomb, Mark Franklin, head of PR for Nintendo, revealed that the Wii U would not "up-res" or upscale Wii games to an HD resolution.

Furthermore, 1up has provided a quote from Reggie Fils-Aime in which he says, in response to this question, "It will not do that. That's really driven by the hardware, and the original Wii games were built for a specific type of hardware. There's no mechanism to quote-unquote 'up-res' that unless we launch a brand-new game." However, the link provided for the source of this quote is a video where upscaling is not specifically mentioned, so this quote from Reggie is unconfirmed at the moment.

Finally, Ben Kuchera from Wired reports that he was "flatly told" by Nintendo representatives that "the hardware will not be able to improve the resolution of Wii games."

It is important to note, that if you are using the old red, yellow and white composit cables on the Wii then yes, the games will look significantly better on the Wii U. This is because, the old RCA cables only offer 480i and not true 480p. If you bought red blue green component cables however then the games will look the same.

[ Voor 69% gewijzigd door Navi op 30-11-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
Wellicht dat bol.com al door zijn voorraad heen is, mijn bestelling was op 10-11-2012 geplaatst

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf wat Wii games besteld omdat ik die nog niet had gespeeld, Wii vond ik nooit zo leuk eruit zien maar Wii U wel :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:38
Kan iemand eens voor de gein een dvd erin stoppen?
Neem aan dat het niet werkt maar toch.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
Offens1490 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:04:
Kan iemand eens voor de gein een dvd erin stoppen?
Neem aan dat het niet werkt maar toch.
Dvd's doen het niet, maar dat is niets nieuws. En qua upscalen. Het schijnt dat de Wii U oude Wii games wel upscalet naar de resolutie van je tv-scherm, maar dat het weinig verandert aan de graphics. Het wordt er iets scherper van, maar er is geen magische AA of iets dergelijks:
YouTube: Do Wii Games Look Better on Wii U? - Wii U vs Wii Graphics Comparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
NickD schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:55:
[...]

Ik had besteld op 13-09-2012, dus vrij snel nadat het mogelijk was om te pre-orderen
16-09-2012 hier, en vooralsnog geen verzendsbevestiging. Ik wacht nog even af een paar uurtjes en loop ff langs MM R'dam. Indien die het Zombi U pakket nog op voorraad heeft en bol.com niks heeft laten weten annuleer ik mijn bestelling bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Draakje5 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:49:
[...]

Een screen protector beschermt niet tegen barsten.. Als ie valt, en hij zou barsten doet die dat toch wel met of zonder folie.

Bij een telefoon kan ik het begrijpen, maar op een gamepad lijkt het mij hardstikke zonde. Kan echt niks met dat scherm gebeuren hoor.. Ook niet als je de gamepad van een meter laat vallen door al dat plastic dat er omheen zit.
Barsten begrijp ik, gaat mij meer om krassen, door stylus, nagels etc. Daar beschermt Gorilla Glass wel tegen, maar als ik naar mijn TomTom of oude PDA's kijken, die zitten vol met krassen. Zelfde soort plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Bol.com levertijd is inmiddels aangepast naar:
2-3 weken

Gelijk maar even een berichtje naar bol.com uitgestuurd:
Een vraag met betrekking tot mijn bestelling van de Wii U Premium Zombi U package, onder bestelnummer ###########. Deze bestelling is geplaatst op 16-09-2012. Via diverse fora heb ik vernomen dat mensen met een bestelling geplaatst alvorens deze datum inmiddels een verzendbevestiging hebben ontvangen.

Momenteel wacht ik nog steeds, maar zie ik op de productpagina dat inmiddels de verwachte levertijd is opgeschroeft naar 2 - 3 weken.

Bij deze vraag ik me dus af in welke batch mijn bestelnummer zit, wordt er nog op korte termijn een oplage verstuurd waar ik tussen zit? Of is mijn levering via bol.com vertraagd?

Met vriendelijke groet,
Benieuwd wat het zal worden.
Pagina: 1 ... 9 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.