bol.com geannuleerd en bij intertoys dezelfde set gehaald voor een tientje meer.
(premium, nint land, super mario bros en pro controller)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Wat kun je op dit moment met die pro controller? Die kun je toch niet met Mario gebruiken of heb ik dat verkeerd?Navi schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:11:
bol.com geannuleerd en bij intertoys dezelfde set gehaald voor een tientje meer.
Nee kan idd niet, had beter een plus controller met nunchuck erbij kunnen nemen, die haal ik zo nog wel even.Erik-1980 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:14:
[...]
Wat kun je op dit moment met die pro controller? Die kun je toch niet met Mario gebruiken of heb ik dat verkeerd?
Volgens mij stond er sowieso dat die bij centralpoint pas vanaf de 7e leverbaar zou zijn. Ik heb destijds ook daar gekeken en hij werd iig niet op launchdatum geleverd. Kon hij ook weten?apNia schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:49:
Een vriend van mij heeft een pre-order bij Central Point staan, maar die hebben 'm niet op voorraad en zijn er ontzettend vaag over wanneer ie hem wel krijgt. Maar hij heeft wel de volle mep betaald dus is er knap pissig over. Meer mensen die bekend zijn met Central Point en z'n lakse manier van afhandelen?
[ Voor 136% gewijzigd door Sagat op 30-11-2012 12:15 ]
10 second ninja DONE
Besteld bij Bart Smit trouwens.Vanwege de grote drukte is het niet mogelijk om uw bestelling vandaag al uit ons magazijn te versturen. Uw bestelling zal morgen ons magazijn verlaten.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
[ Voor 14% gewijzigd door Draakje5 op 30-11-2012 12:29 ]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Zelfde, hopenlijk spoedig meer info via de track & trace om te weten wanneer hij zal gaan arriveren. Tegenvaller van bol.com dat ze niet eerder zijn gaan gereed maken voor levering. Als bartsmit het 2 dagen geleden al kon had bol.com hetzelfde moeten kunnen doen.dizzytal schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:32:
Nou om dan ook maar een bijdrage te leveren onder het motto van: het grote Wii-U bestel en leveringstopic, status van mijn besteling bij Bol is aangepast; verzonden. Gaat om een pre-order van 16-09.
Tsja je daar op 2 manieren tegenaan kijken, als je echt op dag 1 (of eerder) wil spelen zou ik altijd voor fysieke winkel kiezen, post is altijd risico, helemaal zo dicht tegen december aan.......aan de andere kant, met een pre-order zou je wel binnen redelijk termijn je spullen moeten krijgen, als je pech hebt is het via fysieke winkels misschien zeer problematisch (i'm looking at you wii (non u) release).psychodude schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:37:
[...]
Zelfde, hopenlijk spoedig meer info via de track & trace om te weten wanneer hij zal gaan arriveren. Tegenvaller van bol.com dat ze niet eerder zijn gaan gereed maken voor levering. Als bartsmit het 2 dagen geleden al kon had bol.com hetzelfde moeten kunnen doen.
10 second ninja DONE
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
Heb inderdaad hetzelfde gehoord, momenteel ligt de Wii U bij mij wel gewoon, misschien als ie rechtop zit dat het niet zo is?Twee Dee schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:11:
Ik heb de WiiU gisterenavond opgehaald en wat mij al snel opviel was dat het loopwerk van de drive behoorlijk wat geluid maakt. geen getril maar vooral het heen en weer schuiven van de leeskop, althans zo stel ik me dat voor.
Heeft iemand anders ook deze ervaring of hoort het gewoon stil te zijn?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
toch behoorlijk verschil gaat het om regio gebonden acties?ezra070 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:56:
Nog ter info, wie nog naar de Media Markt gaat:
Zombi U pakket kost in Rotterdam 349 Euro
Zombi U pakket kost in Den Haag 399 Euro
AnimeAdicted
[ Voor 3% gewijzigd door LaZZ op 30-11-2012 13:13 ]
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Verwijderd
ZombiU pakket voor 349? Lijkt me stug...ezra070 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:56:
Nog ter info, wie nog naar de Media Markt gaat:
Zombi U pakket kost in Rotterdam 349 Euro
Zombi U pakket kost in Den Haag 399 Euro
Heb je de Wii U versie v/d controller of de Wii versie ?Navi schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:27:
[...]
ZombiU pakket voor 349? Lijkt me stug...
Heb er overigens toch maar een plus controller en nunchuck bijgehaald, in wit. (zwart is er nog niet in kit, alleen los en dat is veel duurder).
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 13:34 ]
Ik lieg niet, je kan MM Rotterdam zelf bellen.Navi schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:27:
[...]
Heb er overigens toch maar een plus controller en nunchuck bijgehaald, in wit. (zwart is er nog niet in kit, alleen los en dat is veel duurder).
Overigens ook laatste keer dat ik preorder bij bol.com.
[ Voor 7% gewijzigd door ezra070 op 30-11-2012 13:40 ]
Is toch waar hoor MM Rotterdam Centrum verkoopt ze voor 349,- en ik heb de eerste daarvan gekocht. Zie ook mijn bericht hierover vele berichtjes terug.Navi schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:27:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door boshar op 30-11-2012 13:53 ]
349 is het toch echt, lagen er zojuist nog 3 bij de MM R'dam.Navi schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:27:
[...]
Nope.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:33:
De controller is dezelfde als bij de Wii hoor
Ja heel leuk maar ik heb voordat de Wii U uit was gewoon Wii Mote plus controllers gekocht en die hebben dat dus ook gewoonAaargh! schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:02:
[...]
Nope.
Er is een Wii U versie van de Wiimote, deze is ietsje anders. zie hier
Ik zie die 10% korting trouwens niet in de e-shop.boshar schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:07:
Ik realiseer met net dat de game prijzen van Media Markt (rond de 55 Euro) wel eens gebaseerd kunnen zijn op de Nintendo Network promotie. In feite krijg je dus 10% korting op de games in de eShop.
In feite zijn alle winkels die 60 Euro vragen overpriced!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Ik heb de Wii U kit, was er alleen in het wit voor 59,99Aaargh! schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:33:
[...]
Heb je de Wii U versie v/d controller of de Wii versie ?
Net ff bij Gameshop Twente binnen gelopen en daar hadden ze nog geen Wii U versie v/d Motion Plus liggen.
Hmmm mijn preorder van 03.10.2012 staat nog steeds open. Hoop dat dat niet lang meer gaat duren. En nee, kan niet alnog ff fysiek gaan shoppendizzytal schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:32:
Nou om dan ook maar een bijdrage te leveren onder het motto van: het grote Wii-U bestel en leveringstopic, status van mijn besteling bij Bol is aangepast; verzonden. Gaat om een pre-order van 16-09.
Hmmms, volgens mij gaan ze dit in Europa anders aanpakken:Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:13:
[...]
Ik zie die 10% korting trouwens niet in de e-shop.
Soort zegeltjes sparen en daarna krijg je pas korting.Nintendo Network Premium will be in effect for download titles, with account holders gaining points towards future purchases - 8 points per £/€, which will become a virtual voucher once collecting 500 points or more.
Dus spijt van de aankoop?Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:22:
Zo een paar uurtjes kunnen gamen, tijd om stof te gaan verzamelen... haha. Nee Mario is wel cool, maar voor de rest ben ik nog bijster weinig tegengekomen met de Gamepad dat echt lekker werkt. Nintendoland is leuk, maar niet meer dan een gimmick. FIFA 13 demo gespeeld; beetje trieste game (buiten het feit dat je de demo maar 10x mag starten?) waarbij de Gamepad bediening ervoor zorgt dat je binnen de kortste keren dat ding uit je handen laat vallen of kramp in je overstrekte duimen krijgt.
Je krijgt inderdaad punten die je daarna moet inruilen voor eShop krediet. De actie geld alleen voor bundels met de zwarte Wii U.ezra070 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:22:
[...]
Hmmms, volgens mij gaan ze dit in Europa anders aanpakken:
http://www.cubed3.com/new...p-and-day-one-update.html
[...]
Soort zegeltjes sparen en daarna krijg je pas korting.
Maar, misschien begrijp ik het verkeerd![]()
Je moet gewoon weer je internet instellen, alles blijft daarna gewoon werken.Ryatzu schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:30:
Ik heb trouwens wel een vraag.
Stel ik stel wifi in op mijn Wii U en over een week verhuis ik naar een ander huis met ander internet.
Blijft alles dan nog wel werken? Of is het beter om te wachten met internet aan te sluiten op te wii u totdat ik in het nieuwe huis zit.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
ff je wifi instellingen binnen de Wii U wijzigen, en dan moet je weer aan de slag kunnen.Ryatzu schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:30:
Stel ik stel wifi in op mijn Wii U en over een week verhuis ik naar een ander huis met ander internet.
Blijft alles dan nog wel werken? Of is het beter om te wachten met internet aan te sluiten op te wii u totdat ik in het nieuwe huis zit.
Je moet in dat geval even contact maken met het nieuwe Wifi netwerk. Daarna werkt alles weer. Mijn Wifi instellingen werden opgeslagen als verbinding 1. Je kunt je Wii U dus meerdere netwerken laten onthouden.Ryatzu schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:30:
Verwijderd
Hier rond 2 uur begonnen en nu nog ongeveer 20% te gaan.LaZZ schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:13:
Die update duurt hier nu al 1,5 uur en zit nog niet eens op de helft
Ik zit nu op de helft en de Wii U staat naast de router.. Op Nu.nl lees ik dat je de update het beste kunt annuleren en dat hij dan in de achtergrond downloaden maar daar is het nu te laat voor vrees ik.Draakje5 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:50:
[...]
Hier rond 2 uur begonnen en nu nog ongeveer 20% te gaan.
Hier in het topic staat de oplossing al... Even handmatig alles instellenraymondk42 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:03:
en middels ook de zwarte wii u binnen..
alleen krijg mij wii u niet online. iemand hier meer problemen mee? hij vind me wifi. en daar naar zegt hij de verbindings test is mislukt.. iemand dit probleem ook?? heb nog nooit probleme gehad met mij wifi en nu op de wii u wel ??ik hoor het wel groetjes
Verwijderd
Ik heb voor een fysieke winkel gekozen en kreeg gisteren te horen dat ze hem niet konden leveren. Via de consoleshop is het toen nog net wel gelukt en heb 'm om half drie binnen gekregen.Sagat schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:44:
[...]
Tsja je daar op 2 manieren tegenaan kijken, als je echt op dag 1 (of eerder) wil spelen zou ik altijd voor fysieke winkel kiezen, post is altijd risico, helemaal zo dicht tegen december aan.......aan de andere kant, met een pre-order zou je wel binnen redelijk termijn je spullen moeten krijgen, als je pech hebt is het via fysieke winkels misschien zeer problematisch (i'm looking at you wii (non u) release).
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Misschien beter van niet. Piraterij is de doodsteek van een console/handheld.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:52:
Misschien een link naar hoe je homebrew opstart.
Dat niet alleen. Nintendo ziet het als iets illegaals en dus Tweakers.net ook. Met andere woorden. Het is tegen de regels om over homebrew op de Wii of Wii U te praten.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:55:
[...]
Misschien beter van niet. Piraterij is de doodsteek van een console/handheld.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ik probeer Zombie U nog wel een keer maar ik vind de game te donker. Als het wat meer overdag afgespeeld had zou ik het leuker vinden.Draakje5 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:57:
Zombiu is wel tof hoor. Maar multiplayer is lastig als je de overlevende moet spelen!
Die ander zit maar lekker allemaal zombies te spammen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 16:04 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 16:17 ]
Verwijderd
... en oranje! :P
Verwijderd
Verwijderd
Ok, sorry dat wist ik niet.Zeror schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:57:
[...]
Dat niet alleen. Nintendo ziet het als iets illegaals en dus Tweakers.net ook. Met andere woorden. Het is tegen de regels om over homebrew op de Wii of Wii U te praten.
Haha, je bent gewoon te bang!Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:59:
[...]
Ik probeer Zombie U nog wel een keer maar ik vind de game te donker. Als het wat meer overdag afgespeeld had zou ik het leuker vinden.
Bol kan er blijkbaar niet aan komen zo veel vraag hebben zeErik-1980 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:49:
vandaag bij MM Alkmaar geweest. Ze bulken ervan. Witte, premium en Zombie pack volledig op voorraad. Ik denk dat het wel mee valt met de vraag..... Of moet ik zeggen "tegenvalt".
Ik heb het toch nog even kunnen weerstaan.
Ik denk dat bol.com steeds vaker aan het kortste eind trekt met gaming zaken. Vraag me af hoe beperkt hun oplage was.Draakje5 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:09:
[...]
Bol kan er blijkbaar niet aan komen zo veel vraag hebben ze
Verwijderd
Afgezien van het feit dat het op tweakers illegaal is, met een link als verwijzing meer of minder ga je de piraterij niet tegenhouden.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:55:
[...]
Misschien beter van niet. Piraterij is de doodsteek van een console/handheld.
[ Voor 49% gewijzigd door MrN op 30-11-2012 19:58 ]
Wou dat ik het je kon zeggen, maar helaas komt mijn bol.com levering pas morgen.MrN schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:14:
Iemand advies!!!???
Steam: matsFR
[ Voor 22% gewijzigd door Draakje5 op 30-11-2012 21:20 ]
Ik ga het soieso aanschaffen, De Wii is doodgebloed en met 2 kinderen heb ik geen andere optie.
[ Voor 6% gewijzigd door Speedpete op 30-11-2012 22:33 ]
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Hoor er hele wisselende dingen over. Sommigen kunnen er met 2 verdiepingen tussen spelen, terwijl anderen de andere kamer niet eens halen.Speedpete schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 22:33:
Bereik van de controller is overigens inderdaad niet je-van-het.
Als iemand net zoiets als wat XiN-eViL (profiel) voor het Wii topic gemaakt heeft: http://wii-ccdb.nl/ in elkaar kan zetten, dan zet ik de link wel in de topicstart.Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:58:
Kunnen we ook een lijstje starten met Nintendo iD's zodat we wat mensen kunnen toevoegen? Ken helaas niemand IRL die ook zo'n ding heeft staan.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 30-11-2012 22:48 ]
Anderhalve meter bij aanwezigheid van laptop, ipad en wii.MrN schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 22:36:
Wat is niet je van het precies??
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
In die vergelijking met de Wii, heb je de Wii dan via composite of component aangesloten? Ik begreep dat de Wii U bij het spelen van Wii games niet upscaled dus dan zou het er niet beter uit moeten zien dan een Wii die met component kabels aan de TV hangt.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 23:00:
Net even Mario Kart gespeeld en het ziet er een stuk beter uit dan op de Wii. Wat een verschil tussen tulpjes en HDMI.
Super Mario gaat niet zo lekker, op de 3DS vind ik m makkelijker. Zombie U probeer ik zondag wel maar ik heb liever Resident Evil. Ik ben niet bang in het donker maar ik hou niet van nachtelijk gedoe, daar hou ik in GT5 ook niet van. Slapen doe je 's nachts, gamen overdag
I've got a feeling...
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 23:13 . Reden: typo ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
AnimeAdicted
De standaard tulp is juist composiet (geel video+wit/rood audio)... component is rood/groen/blauw.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 23:11:
De Wii is met de standaard tulpjes aangesloten, geen composiet. Maar de kleuren zijn veel helderder en feller, je ziet wel wat kartels rondom de personages.
Wellicht speelt mee dat de Wii U via mijn versterker naar de tv gaat want er zit een upscale functie in de versterker.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Ben wel blij dat ze de software gewoon meerdertalig hebben gemaakt, waar ik het liefst in het Engels gameGynnad schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 01:18:
Nintendoland Pikman echt een aanrader om met je vriendin te spelen!
Wel leuk trouwens dat alles 'gewoon' in het Nederland is, al is mijn Engels goed genoeg, maar na een dag werken is het toch wel lekker dat je niet alles hoeft te vertalen naar het Nederlands terwijl je vermoeid bent.
Verwijderd
Bedankt, weer wat geleerdMichael Knight schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 02:22:
[...]
De standaard tulp is juist composiet (geel video+wit/rood audio)... component is rood/groen/blauw.
Verwijderd
http://www.nintendolife.c...rectly_from_your_computerMrN schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:17:
Verdimme zeg zit enorm te twijfelen om nu nog naar de Mediamarkt te gaan!
Kan ik met de controller ook films streamen vanaf een netwerkschijf?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq