Ik heb een Wii U Basic gekocht voor 150 euro bij Carrefour in België. Vervolgens heb ik mijn witte Wii die ik op launchday heb gekocht, weer verkocht aan mariowii.nl. De nunchucks en sensorbalk (+ Zelda gouden Wii remote) heb ik gehouden voor mijn Wii U, maar de witte Wii remotes, Gamecube controller, Gamecube memory card, paar Wii en Gamecube games heb ik samen met de Wii verkocht.jasper2603 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:33:
Ik heb een Wii en zou wel graag de Wii U willen, weet iemand of er een inruil aktie is? Dat ik m'n wii met wii fit plaat ,controllers en alles in kan ruilen voor een Wii U?
Bij elkaar toch 117 euro voor gekregen dus had ik mijn Wii U er bijna weer uit

Voordeel bij mariowii.nl is dat de console + controllers apart gerekend worden dus voor je Wii remote en nunchucks krijg je dan ook nog geld en ook voor bijvoorbeeld Wii Sports (alleen niet zoveel). Omdat ik de sensorbalk zelf heb gehouden ging er wel een paar euro bij de Wii vanaf, maar was goedkoper dan zelf een nieuwe sensorbalk kopen. Dus misschien is dat nog een optie voor je? De winkel zit in Diemen.
Gamecube spullen kun je verkopen aan mariocube.nl (zelfde winkel). Nadeel is alleen dat je dan 2x administratiekosten betaald als je ook je Wii verkoopt. Het gaat namelijk per website zeg maar. En als je Wii/Gamecube en games er netjes en schoon uitzien dan hoef je ook geen schoonmaakkosten te betalen. Moet je dan zelf wel even om vragen

[Voor 13% gewijzigd door Sonicfreak op 28-09-2013 11:33]