Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
De tv hoeft ook niet aan te staan voor de sensor bardaflux schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:11:
Er is hier al eens een filmpje gepost van Iemand die COD speelde op de Gamepad met een WIi mote...
En de TV stond niet aan.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
In de echte is het wat minder leuk om samen te spelen daar kan je niet echt co op de missies spelen.Gynnad schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:46:
[...]
Voor beide spellen geldt de vraag, kun je dit goed samen spelen? Of speelde jullie om de beurt?
Want bij Nintendoland vond ik Pikmin echt geweldig om dat zo samen te spelen, maar dat schijnt in de echte Pikmin versie niet zo te zijn.
Maar ik raad je Rayman aan echt geweldig, mijn vriendin kijkt er al naar uit om terug samen te spelen
Doeme ik dacht het nog te verwijderen om zo'n smarty pants antwoorden te vermijden maar ik had geen goesting had het toch beter gedaanDukeBox schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:20:
[...]
De tv hoeft ook niet aan te staan voor de sensor bar
En hij speelde echt met de sensor bar van de Gamepad en niet degene boven TV.
Je hebt ook geen sensor bar nodig de Wii mote kan ook werken met 2 kaarsjes of lichtjes...
Hier Filmpje
YouTube: Wii U GamePad has a built-in Sensor Bar!
[ Voor 11% gewijzigd door daflux op 01-10-2013 16:32 ]
http://www.nintendo.co.uk...ntendo-Direct-698557.html
EDIT:
Belangrijkste Wii U nieuws:
- 8 November Mario en Luigi themed WiiMote plus beschikbaar.
- Donkey Kong Country Tropical Freeze uitgesteld naar 2014.
- Missiepack DLC voor Pikmin 3 Mission Mode nu beschikbaar in shop, iedereen krijgt 1 gratis missie met update.
- Wii Karaoke U gratis download vanaf 4 oktober in shop.
[ Voor 48% gewijzigd door Preau op 01-10-2013 16:30 ]
Je hebt wel gewoon gelijk hoor..daflux schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:23:
En hij speelde echt met de sensor bar van de Gamepad en niet degene boven TV.
Je hebt ook geen sensor bar nodig de Wii mote kan ook werken met 2 kaarsjes of lichtjes...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Anoniem: 181786
Aan de andere kant lijkt de Xbox One me ook ontzettend gaaf met een nieuwe Halo (nooit gespeeld). Ik hou wel van een shootertje op zijn tijd (en geen CoD). Maar de X1 is even 2 keer zo duur.
Moeilijk en dat terwijl ik eigenlijk van plan was helemaal geen console meer te kopen.
Kan iemand mij vertellen wat de tablet toevoegt bij bijvoorbeeld AC III en straks IV?
Tablet is meestal gebruikt voor kaarten en menu items. Het is meestal handig voor erbij maar niet cruciaal imho. Maar het scheelt wel steeds wisselen van menu's. In ACIII was het ok gedaan, meer niet.Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 18:47:
Het begint nou wel heel erg te kriebelen om zo'n Zelda Wii U editie te kopen....
Aan de andere kant lijkt de Xbox One me ook ontzettend gaaf met een nieuwe Halo (nooit gespeeld). Ik hou wel van een shootertje op zijn tijd (en geen CoD). Maar de X1 is even 2 keer zo duur.
Moeilijk en dat terwijl ik eigenlijk van plan was helemaal geen console meer te kopen.
Kan iemand mij vertellen wat de tablet toevoegt bij bijvoorbeeld AC III en straks IV?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik had begrepen dat die functie niet bij elke game werkt.
Idd, niet bij elke game, maar wel veel. Zo ook met Zelda. Als je een vol(ler) huis hebt is het een killer feature!Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:49:
En Zelda die vrijdag uitkomt, kan die ook op de tablet gespeeld worden, dus zonder TV?
Ik had begrepen dat die functie niet bij elke game werkt.
Hij doet tegenwoordig alles op de achtergrond ... ik zet m'n Wii U net aan en hij ging gelijk updaten, download was al gedaan blijkbaar ?90710 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:05:
De update van vandaag is trouwens 701MB groot, mn Wii U is die nu aan het downloaden.
Dat kreeg ik weer niet voor elkaarGoner schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:13:
[...]
Hij doet tegenwoordig alles op de achtergrond ... ik zet m'n Wii U net aan en hij ging gelijk updaten, download was al gedaan blijkbaar ?
Wat voor router heb je? Kan een stand-by probleem zijn i.c.m. je router. D-Link en Sitecom hebben vaak dergelijke problemen.XiN-eViL schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:25:
[...]
Dat kreeg ik weer niet voor elkaar. Ik had gisterochtend bij het ontbijt hem even aangezet. Toen was de download nog niet gestart, maar omdat ik 20 minuten later wegmoest heb ik de Wii U weer uitgezet (nadat ik had gecheckt dat in settings stand-by mode aan stond) maar vanochtend was hij geen klap verder… Iemand een idee hoe dat komt?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik verbaas me toch ook elke keer weer dat je met 1 druk op de knop dat spel meteen op je gamepad verder dan spelen..
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Een TP-Link 1043NDKoldur schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:37:
[...]
Wat voor router heb je? Kan een stand-by probleem zijn i.c.m. je router. D-Link en Sitecom hebben vaak dergelijke problemen.
Heb je toevallig ook gezien wat de Wii U + WW bundel koste? Ik zoek namelijk de goedkoopste...Ralf Bimbo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:46:
Zojuist Wind Waker HD opgepikt bij Saturn Tilburg.. (daar hadden ze hem gelukkig al in de schappe liggen). Wat een prachtige game!!
Ik verbaas me toch ook elke keer weer dat je met 1 druk op de knop dat spel meteen op je gamepad verder dan spelen..
nope.. Helaas. Kijk op de webshop zou ik zeggeAnoniem: 181786 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:18:
[...]
Heb je toevallig ook gezien wat de Wii U + WW bundel koste? Ik zoek namelijk de goedkoopste...
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Wel irritant, nu weet ik niet of ik van het weekend verder ga met GTA V of WW. Keuzes, keuzes...
Tesla Model Y RWD (2024)
Gewoon voor Wind Waker gaan :P! Ik krijg morgen mijn Wii U Winder Waker bunder binnen! Heb er zoveel zin in. En hopelijk ook morgen de Winder Waker Special ED met de Ganondorf Figurine. Anders zaterdag of na het weekend--MeAngry-- schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:36:
Hoop dat ze hem ook al bij de MM in Eindhoven hebben liggen, daar ga ik zo vast eens een kijkje nemen.
Wel irritant, nu weet ik niet of ik van het weekend verder ga met GTA V of WW. Keuzes, keuzes...
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
en holy <random scheldwoord hier> dat ziet er mooi uit.
ze kunnen zeggen over dat grafische mogelijkheden van de wii u wat ze willen, maar dit staat (vind ik dan) gelijk aan de ps4/xbox one.
meteen maar aan de hero mode begonnen en daar in de eerste dungeon meteen al 'spijt' van gekregen.
ik ben 6 keer dood gegaan en toen moest ik nog de tegen gohma gaan

en ookal is het een beetje laat (ik hoorde bij gamemania dat het al uitverkocht is) maar de collectors edition is het zeker waard/t.
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Jammer dat het zulk slecht weer is.
Je moet zeker eerst de systeemsoftware updaten en dan nog Zelda downloaden enz enz? Dat gaat vast en zeker lang duren of valt dat wel mee?
Het hangt een beetje af van je internetsnelheid natuurlijk maar daar gaat al snel minstens een uur in zitten inderdaad.Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:48:
Ik denk dat ik zo maar eens naar de stad fiets om te kijken of er nog een bundel ergens ligt.
Jammer dat het zulk slecht weer is.
Je moet zeker eerst de systeemsoftware updaten en dan nog Zelda downloaden enz enz? Dat gaat vast en zeker lang duren of valt dat wel mee?
Ik denk eigenlijk meer aan de Wii U + Zelda bundel. Heb beide nog niet...daflux schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:00:
Je kan die update installeren terwijl je naar stad rijdt en Zelda moet je toch niet installeren als je de Disk gaat kopen?
als ik het goed heb gaat hij deze bundel kopen.daflux schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:00:
Je kan die update installeren terwijl je naar stad rijdt en Zelda moet je toch niet installeren als je de Disk gaat kopen?
en daar zit het spel er bij als download code.
Edit: maar ja die updates duren wel redelijk lang.
en het spel is oon niet klein. dus hou er maar rekening mee dat je uiteindelijk toch een externe harde schijf moet kopen.
[ Voor 14% gewijzigd door eathan op 04-10-2013 10:14 ]
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
echt waar? dat is ongeveer de grootte van het origineel op de Gamecube
Uiteindelijk ben ik met lege handen naar huis gegaan. Ik twijfelde of ik er wel genoeg op zou gamen om het te rechtvaardigen. Uiteindelijk staat mijn Wii ook nauwelijks aan en heb ik de PS3 lange tijd geleden al verkocht om die reden.
Ah oeps.
dat had ik niet verwacht.
vooral omdat wonderfull 101 geloof ik 8 gig is.
90710
http://www.nintendolife.c..._away_with_26gb_of_memory
This space is occupied
Hopelijk komt mijn windwaker vandaag aanIld schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:39:
Die van mij zal vandaag waarschijnlijk niet aankomen. Dan maar wachten tot maandag. Zal bij mijn Zelda Wii U dan maar een andere Wii U game kopen
(grote kanshebber is New Super Mario Bros. U).
Maar je WiiU kan je toch vandaag hebben? En ik de codeIld schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:45:
Ik heb die besteld van Game.co.uk. Dus als ze die gisteren pas verstuurd hebben zal die hier vandaag nooit zijn.
vanavond kan ik er wat over zeggenAnoniem: 181786 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:24:
Is er eigenlijk iemand die de Wind Waker op de Gamecube heeft gespeeld en nu op de Wii U speelt? Kan iemand daar wat over zeggen, is het echt de moeite waard? (om er een Wii U voor aan te schaffen)
90710
The Wind Waker was voor mij toenertijd de reden om een GameCube te kopen. Heb het spel toen meerdere malen uitgespeeld.Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:24:
Is er eigenlijk iemand die de Wind Waker op de Gamecube heeft gespeeld en nu op de Wii U speelt? Kan iemand daar wat over zeggen, is het echt de moeite waard? (om er een Wii U voor aan te schaffen)
Ik heb sinds de launch een Wii U, maar ik heb nu ook The Wind Waker HD. En ik persoonlijk vind het gigantische verbetering. Dit spel is gewoon gemaakt om in Full HD van mn scherm te spatten. En dat doet het ook. En verder is de originele gameplay behouden waardoor het spel gewoon nog even goed is als voorheen.
Zal aan dochterlief vragen ... ik heb net de Wii U versie gehaald (bij MM) en ze heeft de Gamecube WindWaker op de Wii (in GC mode) gespeeld.Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:24:
Duuuuuuuuude.......je stond al in de mediamarkt maar je hebt het toch niet gedaan, maar nu wil dat de mensen hier zeggen van 'gast toch wel doen' of 'goede keuze, spel is zelfde als GC versie' of zo?Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:24:
Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar ik zelf zou hem gewoon lekker wel halen. Dan ben je aan het meehelpen 'de crisis' op te lossen! Geld moet rollen........HET IS ZELDA!!!!111oneone
Besides is het GC forum was je toch wel een van de regulars.....? Dus je bent zeker doelgroep
'ik zeg doen'
Helpt dat?
10 second ninja DONE
Uiteraard wil ik ook wel wat bijleggen en moet worden opgestuurd.(tis uiteraard geen code
En wat wil je er dan mee doen? Zonder WiiU er bij doet het ding niet zo veel ;-) Al kunnen er geloof ik wel max. 2 stuks aangemeld worden op één WiiU.90710 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:40:
Ik zou eigenlijk alleen de Gamepad wel willen, jammer dat ze die niet los verkopen.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
90710
Ik heb al een Wii UTFHfony schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:36:
[...]
En wat wil je er dan mee doen? Zonder WiiU er bij doet het ding niet zo veel ;-) Al kunnen er geloof ik wel max. 2 stuks aangemeld worden op één WiiU.
Het schijnt te kunnen, ja. Maar er is niets dat op dit moment die tweede gamepad gebruikt en als ik de tegenzin die Nintendo toonde om die tweede pad al mogelijk te maken goed inschat, denk ik dat ze er zelf niets mee gaan doen. Misschien 3rd party, maar dan zit je weer dat je een heel kleine doelgroep hebt...90710 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:17:
[...]
Ik heb al een Wii UEn ja, je kan 2 GamePads aanmelden op 1 console.
Zal dus meer verzamelwoede zijn als iets anders.
Dat hielp.Sagat schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:41:
[...]
Duuuuuuuuude.......je stond al in de mediamarkt maar je hebt het toch niet gedaan, maar nu wil dat de mensen hier zeggen van 'gast toch wel doen' of 'goede keuze, spel is zelfde als GC versie' of zo?
Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar ik zelf zou hem gewoon lekker wel halen. Dan ben je aan het meehelpen 'de crisis' op te lossen! Geld moet rollen........HET IS ZELDA!!!!111oneone![]()
Besides is het GC forum was je toch wel een van de regulars.....? Dus je bent zeker doelgroep
'ik zeg doen'
Helpt dat?
Ben inmiddels de systeemupdate aan het downloaden. Ben door vrouwlief wel verbannen naar boven omdat er vanavond iets met een talentenshow op tv is.....
Maar goed, de console ziet er mooi solide uit voor een stuk speelgoed. Het GC forum ken ik niet... wel het N Gamer forum maar dat is overleden.
Mijn Nintendo Network naam is overigens Jeroen81 voor een ieder die mij wil toevoegen.
Ik had al wel een account in de club Nintendo en op de 3DS maar dat is beide toch heel wat anders en ik moest dus een nieuw account aanmaken? De Mii heb ik wel van de 3DS weten af te halen.
De WiiU mag dan slecht verkopen, ik heb mijn plicht gedaan.
90710
Heb je een friend request gestuurd. Mijn N-id is "Sanderevers"
[ Voor 30% gewijzigd door 90710 op 04-10-2013 20:11 ]
Mijn ID is: Deddiekoel
90710
Maar als het goed is moet dat ook nog naar de 3DS gaan komen.
[ Voor 37% gewijzigd door 90710 op 04-10-2013 20:52 ]
ben nu Wind Waker aan het downloaden (Heb de GC versie ook nog ergens liggen), zag wel dat ie een stuk kleiner is als de usa versie? Die geven ze aan met 2.6 gig..ik zag volgens mij 1.6 of 1.9 gig staan toen ik de download startte?
Gaat redelijk snel zie ik op de gamepad. Ideaal zo'n gamepad...kan ik nu ondertussen de tv weer uitzetten.
Had nog wat problemen om te connecten met mijn router...had alleen de 5-band aan staan en die kent ie niet... 2.4 aangezet en hij gaat als een speer... Gaat nog redelijk snel ook zie ik...ben al over de helft.
De eerste ervaring met de Wii U is in ieder geval zeer positief. Het werkt allemaal vlot (ik had begrepen sinds systeemupdate 3) en vooral de tabletcontroller ben ik erg over te spreken. Had niet verwacht dat het zoveel verschil zou maken maar het is toch wel een hele fijne en nuttige toevoeging. Wel jammer van de glanzende afwerking. Gisteravond weinig tijd om te koken (want Wii U uitproberen) en dus maar even wat kleine kipstukjes gebakken en ondanks dat ik dacht dat ik redelijk schone handen had zie ik nu overal vingerafdrukken. Schijnbaar toch wat vettige handen gehad.
Zelda ziet er subliem uit, zeer mooi gedaan en ik heb eigenlijk niet het gevoel dat het in de basis al een game van 10 jaar oud is. Ik heb de demo van W101 ook even geprobeerd maar dat is niet mijn ding. Wat ontzetten chaotisch maar wel heel mooi in beeld gebracht alles.
Ik stond daar nog zwaar te twijfelen of ik de Limited Edition - ze hadden er nog drie - zou meenemen of dat ik het spel zou meenemen, in eerste instantie voor alleen het spel gekozen, maar toen we wat waren gaan eten zat ik er toch mee in mijn maag en hebben we hem toch geruild voor een Limited Edition
Tot-nu-toe heb ik mij kostelijk vermaakt met Zelda WW. Het ziet er goed uit en speelt lekker weg, zover ik kan zien draait het spel op 1080p en gelukkig kunnen we tegenwoordig ook genieten van surround sound via de Wii U. Toen we hem net binnen hadden, hadden we nog geen receiver die HDMI input en output ondersteunde. Aan het eind van de maand pakken we Pikmin 3 mee, en eind november komt daar Super Mario 3D World bij. Hopelijk komen er nog genoeg leuke spellen uit en vergaat de Wii U niet hetzelfde lot als bij ons de Wii, daar waren we héél snel op uit gekeken.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik ben altijd wel fan geweest van Zelda (en ook Mario) spellen en heb ze dan ook allemaal op de GC. Een collectors disc waar ik alle Zelda spellen op heb staan zodat ik ook Major Mask en Ocarina of time op de GC kon spelen (en alles hiervoor).
Skyward heb ik helaas niet gespeeld en mijn GC vertoond kuren waardoor hij 9/10 keer geen disc leest. Bij MediaMarkt staat die voor €279 wat ik voor een Nitendo consule opzich weer wat prijzig vind. Hierbij vraag ik me af of de Gamepad wel lekker speeld.
Aan de andere kant, het is wel Zelda
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Het is een Engelstalig spel. Eentje waarbij je vaak aanwijzingen krijgt van karakters om verder in de verhaallijn te komen.PacinoAllstars schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:53:
is zelda ww te doen voor een 6 jarige? Speelt nu mario world u , disney infinity, lego city undercover en nintendoland.
Wel zorgen dat je zelf een walkthrough hebt voor de moeilijke stukken, maar wie weet heb je die niet eens nodig.
Ik speelde OoT toen ik 8 was en daarvoor heb ik ook nog de versie van de NES gespeeld, dus ik zeg gewoon doen iddmathelicious schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:25:
Ik zou het gewoon doen! Het is wel een uitdaging voor een zesjarige, maar daar kunnen ze alleen maar van leren![]()
Wel zorgen dat je zelf een walkthrough hebt voor de moeilijke stukken, maar wie weet heb je die niet eens nodig.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
90710
Dit. De andere spellen die je noemt zijn vertaalt naar het Nederlands. Op de doos staat ook: "Enige leesvaardigheid (van het Engels dus) is nodig om optimaal van dit spel te kunnen genieten."Anoniem: 181786 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:07:
[...]
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Het is een Engelstalig spel. Eentje waarbij je vaak aanwijzingen krijgt van karakters om verder in de verhaallijn te komen.
Qua inhoud zitten er wat (lichte) geweld en angst elementen in het spel Maar ik denk dat je je daar niet veel van af moet laten schrikken. Maar het spel is soms gewoon niet te doen als je niet begrijpt wat er van je gevraagd wordt.
[ Voor 20% gewijzigd door 90710 op 05-10-2013 17:22 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Is dit nog ergens terug te kijken of momenteel alleen nog de previews?rajackar schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:52:
Vandaag op firstlook de nieuwe mario en mario kart gezien. Beide zien er erg leuk uit. Ik verheug me zelf vooral enorm om mario kart. De graphics zijn fantastisch en de nieuwe soort banen lijken een schot in de roos qua nieuwe gameplay.
Voeg me toe! ID: Xeroxhuiberts
PSN: Redrafted
Zit te twijfelen om nog ff snel naar de MM te rijden, kom er gewoon niet uitXerox schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:28:
Ik heb sinds vandaag een Wii U (Zelda editie) en sta open voor friendrequests.
Voeg me toe! ID: Xeroxhuiberts
Nee, hier is hij elke dag tot 10 open (op zondag na).Anoniem: 181786 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:02:
De is toch tot 8 uur open? Dan ben je vandaag net te laat. Morgen is in veel plaatsen koopzondag. Ik heb geen spijt van de aankoop ondanks dat ik ook twijfelde.
Maar morgen is hij inderdaad ook open
edit: aah, heb me afleiding gevonden voor vanavond

[ Voor 17% gewijzigd door Famous op 05-10-2013 20:11 ]
Iemand anders die zich geroepen voelt om dit te doen, mag de startpost in zijn volledigheid overnemen en updaten waar nodig in een nieuw topic.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
90710
[ Voor 103% gewijzigd door 90710 op 05-10-2013 22:42 ]
Is prima. Maak even een nieuw deel aan en kopieer de startpost. Dan kun je hem updaten waar nodig.90710 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:40:
Kan ik wel doenIk heb bv de startpost van het Pokémon topic gemaakt. En ik hou bv momenteel al de Nintendo directs op mn Tweakblog bij. DIt topic lijkt me daar beter geschikt voor.
Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, dan roep je maar.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Dit topic is gesloten.