Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Zucht...jammer dat ze niet gewoon aankondigen welke games speelbaar zijn ipv "met Luigi op de foto". Nintendo marketing 101.....Zeror schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:02:
Nintendo is op FirstLook in Utrecht!
[afbeelding]
Zag laatst dat die op de Ps3 er al was maar of hij al werkt is weer een 2e. Wel relaxt als dat vanaf console een beetje goed werkt.Aaargh! schreef op woensdag 11 september 2013 @ 01:45:
Iemand een idee wanneer de netflix app in Nederland beschikbaar komt ?
"21 jaar DSL!"
Zo eens kijken of ie al in de eShop staat dan. De Wii U zou 'super HD' moeten ondersteunen, de standaard 'HD' optie in de browser is iig vrij belabberde kwaliteit.Jochem Boom schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:31:
VandaagWel met een behoorlijk karig aanbod (Naar mijn smaak dan)
Edit: No, op het moment nog geen Netflix app in de store.
[ Voor 7% gewijzigd door Aaargh! op 11-09-2013 10:42 ]
90710
Ik vind het aanbod trouwens heel behoorlijk. Zeker niet het nieuwste van het nieuwste, maar er is genoeg om uit te kiezen. En als we iets als Netflix niet steunen krijgen we nooit een fatsoenlijke legale dienst in NL.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Vanochtend nog niet, terwijl Netflix vannacht al live ging. Zal zo eens kijken of ie er nu wel is.Goner schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:49:
volgens deze site is NetFlix wel degelijk te krijgen in de e-shop ...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vooralsnog niet, en ik zou er ook niet op rekenen...Gynnad schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:32:
Komt GTA V eigenlijk ook op de WII U?
Ik heb net nog even in de eShop gekeken en daar stond idd een Netflix app te glimmen. Downloading as we 'speak'!
[ Voor 22% gewijzigd door Deddiekoel op 11-09-2013 18:19 ]
Voor die Netflix app moet je dan nog steeds 8 euro de maand betalen toch?Deddiekoel schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:15:
[...]
Vooralsnog niet, en ik zou er ook niet op rekenen...
Ik heb net nog even in de eShop gekeken en daar stond idd een Netflix app te glimmen. Downloading as we 'speak'!
Alleen als je na de gratis maand je 'abonnement' niet opzegt ...Gynnad schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:43:
[...]
Voor die Netflix app moet je dan nog steeds 8 euro de maand betalen toch?
Downloaden en installeren was binnen een minuut gepiept. Ziet er gelikt uit ... veel leuke oude series.
EDIT: zowel op de Wii U als Wii gezet. Kwaliteit is zelfs op Wii uitstekend ...
[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 12-09-2013 00:16 ]
Toen ik hem kocht was het €50, of dat nu anders is weet ik niet. Maar als je Pikmin in de eShop koopt krijg je ook 30% korting op de eShop versie van the Wonderful 101.monkel schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:59:
Vandaag de knoop doorgehakt en een Wii U besteld(op het moment 279,- bij Kruidvat, premium versie). Weet iemand wat Pikmin 3 op het moment in de estore kost? Volgens de pricewatch is die nu nml 42eu
Ik heb er meer moeite mee... Ik zit te wachten tot die 250 euro is, dan overweeg ik het.monkel schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:59:
Vandaag de knoop doorgehakt en een Wii U besteld(op het moment 279,- bij Kruidvat, premium versie). Weet iemand wat Pikmin 3 op het moment in de estore kost? Volgens de pricewatch is die nu nml 42eu
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
90710
tot 21 september.Deddiekoel schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:43:
[...]
Toen ik hem kocht was het €50, of dat nu anders is weet ik niet. Maar als je Pikmin in de eShop koopt krijg je ook 30% korting op de eShop versie van the Wonderful 101.
Trouwens gaat Nintendo met Wii Karaoke U komen voor de Wii U. Een (gratis) downloadbaar spel waarmee je karaoke liedjes kan zingen. (Om liedjes te zingen moet je een ticket kopen voor 1 uur, 24 uur of 30 dagen kopen)
Meer info:
http://www.nintendo.nl/Sp...U-by-JOYSOUND-774729.html
Ik heb Wii Karaoke U op de Gamescom gehoord. Ze hebben leuke nummers er tussen zitten. Catalogus in Japan is 200000 nummers. Jammer dat het er hier dan 'maar' 1500 zijn.90710 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:05:
Trouwens gaat Nintendo met Wii Karaoke U komen voor de Wii U. Een (gratis) downloadbaar spel waarmee je karaoke liedjes kan zingen. (Om liedjes te zingen moet je een ticket kopen voor 1 uur, 24 uur of 30 dagen kopen)
Meer info:
http://www.nintendo.nl/Sp...U-by-JOYSOUND-774729.html
Wel een interessant model.
[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 12-09-2013 14:16 ]
Tja, dat maakt het allemaal nog steeds niet veel goedkoperDeddiekoel schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:43:
[...]
Toen ik hem kocht was het €50, of dat nu anders is weet ik niet. Maar als je Pikmin in de eShop koopt krijg je ook 30% korting op de eShop versie van the Wonderful 101.
Drie voordelen:monkel schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:36:
[...]
Tja, dat maakt het allemaal nog steeds niet veel goedkoperHeeft downloaden heel veel meer voordelen dan schijfje behalve dat je niet steeds een schijfje erin hoeft te stoppen?
- Geen schijfjes
- Iets snellere laadtijden
- Als je premium member (oid) bent krijg je 10% van je aankoop terug als eShop tegoed.
90710
Je krijgt 8 punten per bestede euro (excl btw) en je kan zo vaak meedoen als je wil (tot het einde van de actie: 31 december 2014)
Codes kan je hier krijgen:
https://p.nintendo.net/premium/
Ok, het enige echte voordeel is dus iets snellere laadtijden (geen schijfjes vind ik geen groot voordeel, 10% korting ... ik koop liever een spel wat bijna 20% goedkoper is)Deddiekoel schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:39:
[...]
Drie voordelen:
- Geen schijfjes
- Als je premium member (oid) bent krijg je 10% van je aankoop terug als eShop tegoed.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Heb je toevallig een ExperiaBox of iets soortgelijks? Die geven vaak problemen doordat er poorten dicht zijn gegooid welke je nodig hebt.rajackar schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:14:
Ik heb ook net de netflix app geïnstalleerd. De eerste keer starten ging redelijk maar ik kon niks selecteren en er werd niks geladen en nu kan ik niet eens meer starten. De app blijft error 102-2128 geven. Heb al even gegoogeld en daar komt alleen uit dat het een algemene netwerk melding is. Heeft iemand ook zoiets gehad toevallig?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Thanks voor het meedenken. Mijn setup is vrij eenvoudig. Een kabel modem met een router erachter. Voor de rest werkt alles prima. Het gekke is dat ook m'n Xbox problemen geeft met netflix dus wellicht is er iets aan hun kant mis. Ik probeer het straks nog wel even.Koldur schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:34:
[...]
Heb je toevallig een ExperiaBox of iets soortgelijks? Die geven vaak problemen doordat er poorten dicht zijn gegooid welke je nodig hebt.
Exit:
Het werkt nu wel opeens.
Het aanbod valt me overigens wel een beetje tegen.
[ Voor 7% gewijzigd door rajackar op 12-09-2013 20:13 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
500:8=62,590710 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:47:
Als je de premium Wii U hebt (dus de 32GB versie) krijg je punten voor je downloads. Als je daar 500 van verzameld hebt krijg je een digitale waardebon ter waarde van 5 euro.
Je krijgt 8 punten per bestede euro (excl btw) en je kan zo vaak meedoen als je wil (tot het einde van de actie: 31 december 2014)
Codes kan je hier krijgen:
https://p.nintendo.net/premium/
Dus je moet meer dan 62 euro uitgeven om een (ook nog eens digitale bon van) 5 euro te krijgen?
Schiet niet echt op, vooral niet als je bedenkt dat je die 5 euro makkelijk kan besparen door games on disc te kopen via internet waar ze sowieso vaak al meer dan 5 euro per stuk goedkoper zijn.
Zeven nadelenDeddiekoel schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:39:
[...]
Drie voordelen:
- Geen schijfjes
-Je kan ze niet doorverkopen als je ze niet meer leuk vindt
-Over het algemeen een stuk duurder
-Geen doosje/boekje
-Kost harde schijf-ruimte
-Duurt een tijd voordat je het gedownload hebt
-Kan je niet uitlenen/ruilen met een vriend
-Wanneer je Wii U gestolen wordt ben je zowel de console als alle gedownloade games kwijt.
"21 jaar DSL!"
Laatste punt is niet helemaal waar. Je kunt ze wel terug krijgen maar dan moet je langs Nintendo.The_Bird schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 07:38:
Zeven nadelen
-Je kan ze niet doorverkopen als je ze niet meer leuk vindt
-Over het algemeen een stuk duurder
-Geen doosje/boekje
-Kost harde schijf-ruimte
-Duurt een tijd voordat je het gedownload hebt
-Kan je niet uitlenen/ruilen met een vriend
-Wanneer je Wii U gestolen wordt ben je zowel de console als alle gedownloade games kwijt.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
90710
Je moet ook nog eens bedenken dat die 62 euro het bedrag excl btw isThe_Bird schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 07:38:
[...]
500:8=62,5
Dus je moet meer dan 62 euro uitgeven om een (ook nog eens digitale bon van) 5 euro te krijgen?
Schiet niet echt op, vooral niet als je bedenkt dat je die 5 euro makkelijk kan besparen door games on disc te kopen via internet waar ze sowieso vaak al meer dan 5 euro per stuk goedkoper zijn.
Edit:
Ik kreeg 294 punten voor Wonderful 101, welke ik met Pikmin 3 korting voor € 34,99 kocht. De Nintendo website geeft aan dat € 29,40 als puntenbasis genomen werd.
Dat is dus € 29,40 / 294 = € 0,10 per punt.
Vanaf € 34.99 gerekeend is het 14 cent per punt.
Ducktales Remastered was in de eShop 14.99, voor punten 12.60 (126).
Er wordt dus 16% aan BTW gerekend in de eShop.
Dus prijs - (prijs / 100 * 16) * 10 = punten. Dit getal moet je dan volgens mij wel netjes naar boven afronden.
500 punten * € 0,10 = 50 euro ex btw = 58 euro in de eShop.
Ook leuk, als je uitgaat van 60 euro per spel, heb je na 12 spellen 1 gratis
[ Voor 41% gewijzigd door 90710 op 14-09-2013 00:10 ]
De prijs van €35 is nl. inc de btw en is dus 121%. Wil je de prijs zonder weten dan is het sommetje: (100/121)*€35 = €29,40
Voor deze prijs is het een punt voor elke 10 cent.
[ Voor 4% gewijzigd door Deddiekoel op 14-09-2013 10:42 ]
Interessant. Hoe kan je dan hardmaken dat het JOUW console was?Deddiekoel schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:22:
[...]
Laatste punt is niet helemaal waar. Je kunt ze wel terug krijgen maar dan moet je langs Nintendo.
"21 jaar DSL!"
90710
Misschien een beetje een raar berichtje, maar ik zit te twijfelen of ik een Wii U wil gaan komen en wil graag wat meningen weten van tweakers.
Heb eigenlijk tot nu toe niet bijster veel interesse gehad in de Wii U aangezien het aantal spellen dat ik echt de moeite waard vind nogal beperkt is.
Echter ben ik echt een giga Zelda fanboy en heb daarom ook in het verleden altijd alle nintendo consoles en handhelds gehad (van eerste gameboy en snes tot 3DS en Wii). Nu kreeg ik in mijn mailbox een e-mailtje dat windwaker HD uit komt en nu begon ik toch wel erg te kwijlen bij die Zelda versie van de Wii u (en de windwaker blijft samen met ocarina een van de beste zelda's naar mijn mening).
Maar het is wel weer 300 euro natuurlijk, dat is niet niks. Dus ik ging een beetje rondkijken wat voor games er allemaal zijn voor de Wii U en wat er uit gaat komen. Ik kon mijzelf niet overtuigen dat deze console echt een must have is.
Ik kwam op de volgende games die voor mij interessant zijn:
Out now:
- New Super Mario Bros U
- Pikmin 3
- Nintendo Land
Upcoming:
- Super Smash Bros
- Super Mario 3D World
- Mario Kart 8
- Legend of Zelda Wind Waker
- Nieuwe Legend of Zelda
(Van deze games ben ik eigenlijk maar echt super enthousiast over Pikmin, Smash en de Zelda's.)
Welke games mis ik nog volgens jullie? (Ik ben alleen niet van de shooters en racegames voor de rest breed geinteresseerd)
"21 jaar DSL!"
Thanks voor de reacties. Ik vind inderdaad donkey kong country ook wel leuk (heb ook de 3DS donkey kong country), maar niet echt een game waarvoor ik echt op de bank stil zou gaan zitten. Erg leuk voor onderweg, maar dat is het dan ook wel voor mij.The_Bird schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:30:
Als je Wind Waker zo leuk vindt dan kan je voor een prikkie een GC/Wii+ die game halen. Ziet er nog steeds goed uit, door de gekozen stijl. Smash Bros komt nog lang niet uit dus in de tussentijd kan je nog even nadenken of je een Wii U wil.
Ik heb zelfs nog een gamecube onder mijn tv staan en heb vast nog wel wind waker ergens liggen. Echter vind ik de wind waker HD er erg gelikt uitzien vergeleken met de cube versie. Maar misschien heb je gelijk dat het het niet waard is.
Om een console te kopen hanteer ik als regel dat er minstens 4 titels moeten zijn die ik wil hebben. Deze moeten dan ook nu uit zijn. Daarnaast kijk ik uiteraard ook naar de aankondigingen. De Ps4 vind ik interessante console bijv maar er zijn nu nog geen must-haves bij de launch voor mij. Dan wacht ik liever even. Grote kans dat hij tegen de tijd dat ik hem wil goedkoper is ook nog.
Trouwens als je zo voor Zelda gaat zou ik gewoon wachten op de nieuwe Zelda voor de 3DS. Die is tenminste volledig nieuw ipv een port.
"21 jaar DSL!"
90710
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JW0cNLy6w7c]
Visueel is er gewoon veel meer detail en de belichting is stukken beter. En het is daadwerkelijk breedbeeld.
[ Voor 27% gewijzigd door 90710 op 17-09-2013 14:13 ]
Misschien Injustice: Gods Among Us ?breakskater schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:22:
Welke games mis ik nog volgens jullie? (Ik ben alleen niet van de shooters en racegames voor de rest breed geinteresseerd)
En Assassin's Creed of Splinter Cell, wel shooter-achtig, maar toch anders.
Maar die zijn niet exclusive en kan je net zo goed voor PS3/X360 halen, vooral als je online gamed.Goner schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:42:
[...]
Misschien Injustice: Gods Among Us ?
En Assassin's Creed of Splinter Cell, wel shooter-achtig, maar toch anders.
Sterker nog, een deel van de Injustice DLC die in augustus uitkwam is nog niet eens voor de Wii U uitgekomen
@breakskater: heb je eigenlijk momenteel een console?
[ Voor 12% gewijzigd door The_Bird op 17-09-2013 14:52 ]
"21 jaar DSL!"
Edit: Uiteraard kijk ik uit naar de Zelda voor de 3DS, maar dit staat daar los van
[ Voor 17% gewijzigd door Nelusz op 17-09-2013 15:16 ]
Als het een brand new zelda zou zijn, dan zou ik me nog kunnen voorstellen dat je nu al zou kopen, maar voor een remake zou ik het op dit moment niet doen. TENZIJ je ook veel zin hebt om gebruik te maken van de tablet functionaliteit. Dat is natuurlijk iets wat geen enkele normale (non portable) console biedt op dit moment.
tot de wii kocht ik al mijn nintendo (vanaf de snes), met de wii heb ik gewacht. Heb helaas weinig tijd, maar met veel plezier spel ik mario, mariokart en dk wanneer ik tijd heb, en uiteraard ook veel lol gehad met sports en wat andere motion games. Mocht er echter worden ingebroken dan zou het zeker niet de eerste console zijn die ik terug haal...
Met een snelle blik over de exlusives van de U zou dit voor deze ook niet gelden, maar er zal er vast ooit wel een in mijn huiskamer komen, mijn kids zijn ook al dol op mario en dk (je moet ze wel goed opvoeden natuurlijk
10 second ninja DONE
Als ik je goed lees twijfel je alleen over de game maar ook over de speciale WiiU editie.
Op zich is dit geen slecht moment om te kopen aangezien er net een pricedrop is geweest. Wat je wellicht nog kan bewegen is dat je ook alle Wii games kunt spelen. Dus als je geen Wii hebt dan kun je nu Zelda Skyward Sword, Metroid Trilogy en de Mario Galaxies spelen...
"21 jaar DSL!"
Begreep overigens dat hij 20 sept. al te downloaden was.. retail komt pas 4 okt.
Rookworst zonder 'r' is ookworst
90710
In de VSRalf Bimbo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:37:
Begreep overigens dat hij 20 sept. al te downloaden was.. retail komt pas 4 okt.
Ook Nintendolife heeft hun review online staan. En het is wel duidelijk dat dit gewoon een geweldig spel geworden is. Voor mij iig Game of the Year.
[ Voor 10% gewijzigd door 90710 op 18-09-2013 08:52 ]
Aah verdomd..90710 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:50:
[...]
In de VSHier komt zowel de retail als downloadversie op 4 okt.
Ook Nintendolife heeft hun review online staan. En het is wel duidelijk dat dit gewoon een geweldig spel geworden is.

Rookworst zonder 'r' is ookworst
Ik denk dat dit meer een system seller kan worden dan iedereen nu denkt, een hoop mensen roepen dat het maar een remake is. Volgens mij zijn er erg veel mensen die dit spel nooit eerder gespeeld hebben, dan is dat helemaal geen tegenargument meer natuurlijk!
Als het straks uit is kan het zomaar zijn dat dit spel mensen aansteekt om het te spelen en er weer wat meer Wii U's verkocht worden. Ik verwacht niet dat er meteen een explosie in de verkopen komen, maar ik denk dat dit de verkopen wel weer op gang kan brengen.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Sonic Lost World! Het is een echte Sonic game die geweldig speelt (heb 'm gespeeld op Gamescom) en in de stijl van Mario Galaxy. Overigens komt er ook een aparte versie (geen port) van deze game naar 3DS. Je kunt deze Wii U en 3DS versie linken voor ingame extra's zoals exclusieve RC vehicles.breakskater schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:22:
En Lego City Undercover is ook geweldig. Ik heb die gisteren op 100% uitgespeeld en veel plezier aan beleefd. Het is ook een game waar je wel een tijdje mee zoet bent als je voor 100% gaat.
[ Voor 15% gewijzigd door Sonicfreak op 18-09-2013 13:45 ]
Nog steeds zit ik in het midden hoor of ik de bundle ga kopen, maar ik vind dat IGN wel erg met hoge cijfers zit te strooien.
90710
De veranderingen die gemaakt zijn, zijn genoeg om een al geweldige game goed in HD weer te geven.
[ Voor 19% gewijzigd door 90710 op 20-09-2013 09:37 ]
Een 9,8 is wel erg hoog voor een port waar weinig extra's in gestopt is. Windwaker was van zichzelf al niet echt lang met maar 4 (!) dungeons. Vervolgens werd de game kunstmatig gerekt met het gedoe met de schatkaarten. (Waar gelukkig wel wat aan gedaan is maar wat de game dus wel korter maakt)breakskater schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:32:
Ik denk dat de GameKings review wat eerlijker is dan de IGN review (die een 9,8 gaf). Het is een geweldig spel maar het blijft natuurlijk een port zonder echte toevoegingen.
Nog steeds zit ik in het midden hoor of ik de bundle ga kopen, maar ik vind dat IGN wel erg met hoge cijfers zit te strooien.
Er zijn een aantal dungeons geschrapt tijdens de ontwikkeling van Wind Waker. Deze zijn vervolgens in andere Zelda's geimplementeerd. Het zou Nintendo sieren om de origineel geplande dungeons te implementeren in deze versie maar net zoals bij andere remakes (Oot 3ds bijv) is het meer een policy om zo weinig mogelijk toe te voegen om zo sneller te kunnen cashen. Erg jammer want het zou de game een stuk completer maken.
Voor puristen zou er dan een 'original' optie toegevoegd kunnen worden waarbij je alleen de 4 dungeons uit het origineel speelt of een optie om de overige dungeons als een soort challenge maps te spelen. Opties genoeg maar gezien de Wii U verkopen zal 'snel uitbrengen' een hogere prio hebben. Om er dan vervolgens ook nog 50 euro voor te vragen is helemaal belachelijk.
"21 jaar DSL!"
Alleen nu ik wat meer ben gaan lezen over de beste man, valt me wel op dat toen Yamauchi stopte als directeur in 2002 dat de kwaliteit van Nintendo steeds ietsjes minder werd. Best jammer eigenlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 20-09-2013 11:51 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Volgens mij had je er al minimaal vijf, en afhankelijk van wat je als dungeon beschouwd zelfs zes of zeven:The_Bird schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:04:
[...]
Een 9,8 is wel erg hoog voor een port waar weinig extra's in gestopt is. Windwaker was van zichzelf al niet echt lang met maar 4 (!) dungeons. Vervolgens werd de game kunstmatig gerekt met het gedoe met de schatkaarten. (Waar gelukkig wel wat aan gedaan is maar wat de game dus wel korter maakt)
Er zijn een aantal dungeons geschrapt tijdens de ontwikkeling van Wind Waker. Deze zijn vervolgens in andere Zelda's geimplementeerd. Het zou Nintendo sieren om de origineel geplande dungeons te implementeren in deze versie maar net zoals bij andere remakes (Oot 3ds bijv) is het meer een policy om zo weinig mogelijk toe te voegen om zo sneller te kunnen cashen. Erg jammer want het zou de game een stuk completer maken.
Voor puristen zou er dan een 'original' optie toegevoegd kunnen worden waarbij je alleen de 4 dungeons uit het origineel speelt of een optie om de overige dungeons als een soort challenge maps te spelen. Opties genoeg maar gezien de Wii U verkopen zal 'snel uitbrengen' een hogere prio hebben. Om er dan vervolgens ook nog 50 euro voor te vragen is helemaal belachelijk.
• Dragonroost Island, dat eiland met Valoo op de top, veel grotten met Gohma op het einde als baas. Moet je doen voor een parel.
• Forsaken Forest (?) bij de Deku Tree waar je met het Deku Leaf naartoe moet zweven. Hier krijg je volgens mij de boemerang en ook hier moet je een parel verdienen.
• Tower of the Gods – nadat je drie parels hebt moet je hierheen en moet je Gohdan verslaan om te bewijzen dat je inderdaad de Hero of Winds bent.
• Earth Temple – moet je met Makar doorheen voor een deel van het herstel van je zwaard
• Wind Temple – moet je met Medi doorheen, ook om je zwaard te herstellen.
Sommigen tellen Forsaken Fortress nog mee, daar moet je ook twee keer doorheen, maar er zit een dungeon map en een boss fight in. Daarnaast kun je Ganon’s Tower op het eind ook als dungeon tellen.
Het was overigens wel vrij duidelijk dat er geschrapt is. Er zijn drie parels, maar slechts twee dungeons. De derde krijg je gewoon, terwijl in vorige Zelda’s daar gewoon een dungeon voor doorlopen moest worden. Ik had verder ook liever gezien dan ze die Triforce stukken in dungeons hadden gestopt, en niet in kistjes die je alleen kon vinden nadat je die vette groene afzetter een fortuin betaald had.
90710
Everybody loves Tingle! And Tingle loves... rupees!die vette groene afzetter een fortuin betaald had.
[ Voor 13% gewijzigd door 90710 op 20-09-2013 13:59 ]
Als je hem hebt binnenkort wil ik hem wel een keer komen bekijken bij je!Koldur schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:14:
Goed nieuws dat het spel zo goed uit de reviews komt. Heb er zin in, kan ik mijn Wii U weer eens langdurig gebruiken. 4 oktober ligt mijn Collectors Edition in ieder geval klaar bij de Game Mania.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
90710
Wat kost de versie met hoesje eigenlijk? Ik heb hem hier voor de GC nog liggen, maar ben toch wel benieuwd. Volgens mij toen niet helemaal uitgespeeld. Tegen die tijd maar eens kijken hoe ver ik eigenlijk was..Skating_vince schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:38:
Heeft iemand Wind Waker HD al uit de download store gehaald? Ik ga denk toch gewoon voor een versie met hoesje. Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van mede tweakers! Het is voor mij overigens een geheel nieuwe Zelda, want ik heb het origineel nooit gespeeld.
edit: Hmm.. gewoon 60 euro zie ik dus, dat is echt veelste veel!
Zou een leuke actie zijn de WII U game voor de helft van de prijs wanneer je de GC versie inleverd
---
Nog een vraagje, bij de GameMania heb je nu een omruilactie, heeft iemand al ooit van zo'n actie gebruik gemaakt?
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=297
Ik heb bijv. voor de Wii Mario Brawl waar ik eigenlijk niets mee doe, die is bij Used games nog 29.98 waard, als ik daar nog een puts-game van de Xbox bij doe die misschien 1 euro waard is, geld dit dan bijv. om FIFA 14 te halen voor de Wii U?
Laat maar trouwens, zie dat hij nog helemaal niet uitkomt voor de Wii U, wat een flater! http://nl.ign.com/news/59...-fifa-14-nu-te-downloaden
[ Voor 32% gewijzigd door Gynnad op 20-09-2013 17:44 ]
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=27506
Anoniem: 541919
Ja al gespeeld en de verhaallijn al uitgespeeld. Wat een heerlijke game met prachtige graphics. Geweldige game! Echt een must have voor de WiiU. Ik zeg kopen. Heb me er nu al twee weken heerlijk mee vermaakt. Maar heb het ook wel druk met school (2VWO) Download anders de demo even of kijk wat filmpjes!Gynnad schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 17:46:
Rayman Legens is trouwens uit, iemand hem al gespeeld op de Wii U?
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=27506
Gisteren inderdaad ook maar gekocht, juist om die offline co-op multiplayer en ik moet zeggen, erg geslaagd spel. Ziet er niet alleen mooi uit, maar heeft echt een ton aan opties om doorheen te spelen. Respect voor jou dat je er al doorheen bent, ik vind het behoorlijk pittig. Hier ben ik, zelfs in co-op, nog wel even mee bezig eer ik door al die dingen bevrijd heb. Ook leuk is die Return to Origins level die ze er in hebben gezet!Anoniem: 541919 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:17:
[...]
Ja al gespeeld en de verhaallijn al uitgespeeld. Wat een heerlijke game met prachtige graphics. Geweldige game! Echt een must have voor de WiiU. Ik zeg kopen. Heb me er nu al twee weken heerlijk mee vermaakt. Maar heb het ook wel druk met school (2VWO) Download anders de demo even of kijk wat filmpjes!
Absoluut boven mijn verwachting deze titel
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Dat was idd het meest vervelende stuk uit de game. En dan ook nog vlak voor het einde...Ik snap ook niet waarom mensen Tingle zo leuk/populair vonden dat hij vervolgens zijn eigen game moest krijgen.Seal64 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:32:
[...]
Het was overigens wel vrij duidelijk dat er geschrapt is. Er zijn drie parels, maar slechts twee dungeons. De derde krijg je gewoon, terwijl in vorige Zelda’s daar gewoon een dungeon voor doorlopen moest worden. Ik had verder ook liever gezien dan ze die Triforce stukken in dungeons hadden gestopt, en niet in kistjes die je alleen kon vinden nadat je die vette groene afzetter een fortuin betaald had.
"21 jaar DSL!"
Ik ga de mijne voor €30 ofzo ergens te koop aanbieden. Nog geen idee waar (maar niet op ebay).pclinde schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:45:
Zojuist een Wii U - Limited Ed Windwaker HD besteld. Mijn Windwaker HD Special editie staat ook nog in bestelling. Dat betekend dat ik dadelijk een downloadcode heb bij mijn Wii U. Deze ga ik verkopen dus mocht iemand interesse hebben. Ik weet niet wat hij in de Eshop gaat kosten... Maar als ik daar 5 euro onder ga zitten is het toch wel de moeite waard?
Volgens mij is er een overschot aan Wii's. Ik zag op een tv programma over pandjes huizen in nederland dat ze niet eens mee wii's innemen omdat ze er zoveel hebben staan.
Een voordeel van de WiiU in dit opzicht is dat al je Wii meuk nog gewoon werkt op de WiiU. Dus ook je Wii Fit plaat. En volgens mij wordt de nieuwe WiiU fit gratis...jasper2603 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 18:29:
Duidelijk antwoord. Dan moet ik er maar een collectors item van maken en de wii houden, ga hem niet voor een prikkie weg doen. Vind de Wii U nog een beetje te duur op dit moment.. Nog maar even een jaartje wachten. En niet teveel beelden van Wind waker HD kijken.
Als mensen van de hun DL code afwillen, ik hou me wel aanbevolen. Maar ik heb de game op de Cube ook als gespeeld dus het is meer voor de leuk.
Nope deze zal je mogen proberen inderdaad, daarna zal je hem moeten unlocken door middel van die Fit Meter die je apart moet (maar gelukkig kan) kopen. Althans dat is wat ik opmaakte uit die Ndirect van 18-09Deddiekoel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:30:
[...]
Dus ook je Wii Fit plaat. En volgens mij wordt de nieuwe WiiU fit gratis...
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Dat klopt inderdaad, die fit meter gaat zo goed als zeker €20,- kosten. Dus kost die Wii Fit U maar €20,- voor de early adopters (angezien dit tot eind januari geldt). Goede aanbieding als je het mij vraagt.martincm schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:38:
[...]
Nope deze zal je mogen proberen inderdaad, daarna zal je hem moeten unlocken door middel van die Fit Meter die je apart moet (maar gelukkig kan) kopen. Althans dat is wat ik opmaakte uit die Ndirect van 18-09
Overigens ben ik nog geïnteresseerd in een code voor Wind Waker HD! In alle eerlijkheid zou ik liever een collectors edition kopen maar die is nergens meer te krijgen (tenzij jullie nog tips hebben). En een normale edition of een e-shop edition maakt me dan niet zoveel meer uit.
Bij de Intertoys staat dat je de collector's edition nog kunt reserveren.breakskater schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 22:59:
Ben toch overstag gegaan en heb tweedehands een Wii U met nintendoland, mario en pikmin gekocht. Moet eerlijk zijn dat ik toch blij verast ben over de beelden en prestaties die de Wii U levert. Van wat ik gezien en gehoord had had ik ergens toch een slechter beeld gekregen.
Overigens ben ik nog geïnteresseerd in een code voor Wind Waker HD! In alle eerlijkheid zou ik liever een collectors edition kopen maar die is nergens meer te krijgen (tenzij jullie nog tips hebben). En een normale edition of een e-shop edition maakt me dan niet zoveel meer uit.
Geen idee of dit daadwerkelijk nog kan of dat de site nog geupdate dient te worden.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik heb een Wii U Basic gekocht voor 150 euro bij Carrefour in België. Vervolgens heb ik mijn witte Wii die ik op launchday heb gekocht, weer verkocht aan mariowii.nl. De nunchucks en sensorbalk (+ Zelda gouden Wii remote) heb ik gehouden voor mijn Wii U, maar de witte Wii remotes, Gamecube controller, Gamecube memory card, paar Wii en Gamecube games heb ik samen met de Wii verkocht.jasper2603 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:33:
Ik heb een Wii en zou wel graag de Wii U willen, weet iemand of er een inruil aktie is? Dat ik m'n wii met wii fit plaat ,controllers en alles in kan ruilen voor een Wii U?
Bij elkaar toch 117 euro voor gekregen dus had ik mijn Wii U er bijna weer uit
Voordeel bij mariowii.nl is dat de console + controllers apart gerekend worden dus voor je Wii remote en nunchucks krijg je dan ook nog geld en ook voor bijvoorbeeld Wii Sports (alleen niet zoveel). Omdat ik de sensorbalk zelf heb gehouden ging er wel een paar euro bij de Wii vanaf, maar was goedkoper dan zelf een nieuwe sensorbalk kopen. Dus misschien is dat nog een optie voor je? De winkel zit in Diemen.
Gamecube spullen kun je verkopen aan mariocube.nl (zelfde winkel). Nadeel is alleen dat je dan 2x administratiekosten betaald als je ook je Wii verkoopt. Het gaat namelijk per website zeg maar. En als je Wii/Gamecube en games er netjes en schoon uitzien dan hoef je ook geen schoonmaakkosten te betalen. Moet je dan zelf wel even om vragen
[ Voor 13% gewijzigd door Sonicfreak op 28-09-2013 11:33 ]
Anoniem: 181786
Ik heb ook nog een Wii staan en een Gamecube. Beide met veel games die ik zelden meer speel.
De Gamecube wil ik graag houden (maar veel games kunnen weg), maar de Wii kan prima vervangen worden door de Wii U.
Ik zou zeggen kijk even op de websites. Daar kun je zo kijken wat een game oplevert. Je kunt namelijk zelf titels invoeren en je kunt ook zien wat consoles + accessoires waard zijn.Anoniem: 181786 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:28:
Jeetje, dan wordt het wel aantrekkelijk om er eens over na te denken.
Ik heb ook nog een Wii staan en een Gamecube. Beide met veel games die ik zelden meer speel.
De Gamecube wil ik graag houden (maar veel games kunnen weg), maar de Wii kan prima vervangen worden door de Wii U.
Deze zondag 4u op Pikmin gespeeld en ongeveer 1.30u op Rayman Legends samen met de vriendin.
Amaai echt leuk zou toch is wat meer tijden moeten maken om op mijn Wii U te spelen
Kreeg er nintendoland bij waar ik me al aardig mee vermaakt heb.
Momenteel Super Mario Bros U in bestelling staan en hoop deze zaterdag binnen te krijgen, ben erg benieuwd hier naar. Verder had ik nog een spel van de Wii liggen EA Active 2 met bij behorende accessoires. Deze ga ik i.d.m. vanavond testen.
Verder staat er onder tussen al Netflix op wat stuk beter draait dan op de TV.
Vindt het ook wel mooi dat je met de Gamepad je TV kan bedienen, nu hoef ik wanneer ik wil WiiUen geen afstandbediening meer te pakken (O zo lui)
Thanks voor de tip. Ik had er een gereserveerd zaterdag. Vandaag bericht gekregen dat ik hem kon bestellen dus nu besteld en betaald. Hoop niet dat ik achteraf bericht krijg dat hij gecancelled moet worden omdat er niet genoeg zijn.AdmiralSnipe schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 01:14:
[...]
Bij de Intertoys staat dat je de collector's edition nog kunt reserveren.
Geen idee of dit daadwerkelijk nog kan of dat de site nog geupdate dient te worden.
Voor andere mensen dus ook: Vandaag (denk dat ze snel uitverkocht zijn) is Wind waker HD limited edition nog te bestellen bij Intertoys.
Edit: Woops
[ Voor 9% gewijzigd door Nelusz op 30-09-2013 15:26 ]
Hoi Nils,breakskater schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:54:
[...]
Thanks voor de tip. Ik had er een gereserveerd zaterdag. Vandaag bericht gekregen dat ik hem kon bestellen dus nu besteld en betaald. Hoop niet dat ik achteraf bericht krijg dat hij gecancelled moet worden omdat er niet genoeg zijn.
Voor andere mensen dus ook: Vandaag (denk dat ze snel uitverkocht zijn) is Wind waker HD limited edition nog te bestellen bij Intertoys
Verwijder die link van je. De link staat rechtstreeks gekoppeld aan je account. Ik kan nu in je accountdetails/bestelling.
Pim
[ Voor 11% gewijzigd door pclinde op 30-09-2013 15:15 ]
Uitloggen los het probleem oppclinde schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:14:
[...]
Hoi Niels,
Verwijder die link van je. De link staat rechtstreeks gekoppeld aan je account. Ik kan nu in je accountdetails/bestelling.
Pim

[ Voor 5% gewijzigd door Kickasz op 30-09-2013 15:16 ]
Ja... Maar je begrijpt toch wel dat iedereen of kwaadwillende gebruikers zijn gegevens kunnen aanpassen of bestelling annuleren.
Edit: Heb hem ook een PM gedaan.
[ Voor 5% gewijzigd door pclinde op 30-09-2013 15:17 ]

Voor beide spellen geldt de vraag, kun je dit goed samen spelen? Of speelde jullie om de beurt?daflux schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:57:
Ik heb ook wel interesse in een code voor Wind Waker HD.
Deze zondag 4u op Pikmin gespeeld en ongeveer 1.30u op Rayman Legends samen met de vriendin.
Amaai echt leuk zou toch is wat meer tijden moeten maken om op mijn Wii U te spelen
Want bij Nintendoland vond ik Pikmin echt geweldig om dat zo samen te spelen, maar dat schijnt in de echte Pikmin versie niet zo te zijn.
Nothing to see here
90710
Volledige changelog:
http://www.nintendo.com/c...menu=wup-online-gi-update
https://www.nintendo.com/...menu=wup-online-gi-update
EDIT: Ninja
Version 4.0.0 U, available via an Internet connection, includes the following improvements:
New Features:
A feature to output video and sound to the Wii U GamePad when using Wii Mode¹
Users can choose to output to the TV and GamePad, or just the TV
A feature to automatically receive recommended software and demo titles from Nintendo using SpotPass
Support for USB keyboards
An option to disable use of a Nintendo Network ID on non-Nintendo hardware, such as PCs and smartphones
Support for Dolby® Pro Logic® II Surround Sound when playing Wii software
Changes to Wii U Menu:
Added a friend list icon to the Wii U Menu for easier access to the Friend List
Changes to System Settings:
An option to automatically receive recommended software is now available under "Internet"
A setting to select which cable outputs sound is available through "TV"
Users can choose to output sound through an HDMI cable, non-HDMI cable, or both cables at the same time. Click here for instructions
A setting to adjust the hourly interval in which standby functions are performed is available under "Power Settings" when Standby Functions are enabled
Changes to Wii U Chat:
Added the option to view a friend's profile on Miiverse when sending or receiving a chat request
Users can now chat using a headset connected to the Wii U GamePad
Changes to Internet Browser:
Pressing the R or L Buttons on the Wii U GamePad will skip video playback forward/back a small amount of time
Holding the R Button will speed up video playback
Ability to save username and passwords for websites that require login²
Ability to launch the Internet Browser during gameplay and upload screenshots
Added support for viewing PDF files³
Added features intended for website developers that allow the user to enable developer tools and set user agent
Improvements to system stability and usability:
Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user experience
¹ Wii software displayed on the Wii U GamePad cannot be controlled by the GamePad. This feature only allows Wii software to be displayed on the GamePad. A Wii Remote Plus or Wii Remote is required to play Wii software titles.
² Users can delete saved usernames and passwords from the Internet Browser settings.
³ Sometimes data may not be displayed correctly depending on the size and format of the PDF file. PDF files cannot be saved.
Die waren in de vorige update al merkbaar...Skating_vince schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:25:
Is de beloofde snelheidsverbetering ook merkbaar??
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dat dus. Ik vraag me af hoe dat dan gaat icm die sensorbar. Moet je die dan vlak boven de Wiiutablet leggen ofzo?DukeBox schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:58:
Wel jammer dat je in Wii mode niet de pad ook kan gebruiken als controller. Lijkt me wel wat onhandig werken met een wiimote voor je pad.
"21 jaar DSL!"
Er is hier al eens een filmpje gepost van Iemand die COD speelde op de Gamepad met een WIi mote...
En de TV stond niet aan.
Dit topic is gesloten.