Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
90710
Het is ook nooit goed he ;-)
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
90710
Je kan tevens een demo van W101 downloaden.
Ja, 101 gaat er dus wel komen. Zeker icm het eShop tegoed dat ik heb opgedaan via Nintendo premium. Dan kom ik uit op 20eu...90710 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:48:
En, niet vergeten, als je Pikmin 3 in de eShop gekocht hebt, krijg je 30% korting op The Wonderful 101.
Was van plan W101 te kopen, maar na de demo gespeeld te hebben.. meh.90710 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:48:
En, niet vergeten, als je Pikmin 3 in de eShop gekocht hebt, krijg je 30% korting op The Wonderful 101.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ik denk er ook zo over, ik vind het net iets te hectisch allemaal. Jammer, want het leek me een leuk spel.Aaargh! schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:06:
[...]
Was van plan W101 te kopen, maar na de demo gespeeld te hebben.. meh.
Geen slechte reviews scores:
http://www.metacritic.com...derful-101/critic-reviews
[ Voor 11% gewijzigd door Terpstars op 20-08-2013 01:35 ]
Morgen (inmiddels stiekem vandaag, dus woensdag) is er een launch event bij Toys XL in muiden. Kan je het spel dus al kopen en goodies winnen geloof ik. Hype is alleen wel mega laag volgens mij, ik heb er in ieder geval super weinig over gehoord. Nintendo heeft volgens mij een promotie deal met Disney infinity (heb alleen Wii, Wii U en 3DS zien staan bij aankondigingen), maar zelfs van Nintendo heb ik niet eens een nieuwsbrief ofzo ontvangen3style schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:36:
Nieuwe Disney Infinity footage:
YouTube: D23 Expo 2013, To Infinity and Beyond: Disney Interactive Takes the Stage Full Presentation HD POV
Mickey komt wat ze zeggen in januari in de tweede golf aan figuren.
Wonderful 101 ziet er trouwens cool uit. Echt een spel dat mij het 'fun' gevoel geeft wat uitstraling betreft en een focus op gameplay in plaats van verhaal en een 'cinematic experience'
Tja marketing van Nintendo is niet meer wat het is. Van Nintendo Roadshows naar Nintendo directs en online nieuwsbrieven...tja.nioz schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:47:
[...]
Morgen (inmiddels stiekem vandaag, dus woensdag) is er een launch event bij Toys XL in muiden. Kan je het spel dus al kopen en goodies winnen geloof ik. Hype is alleen wel mega laag volgens mij, ik heb er in ieder geval super weinig over gehoord. Nintendo heeft volgens mij een promotie deal met Disney infinity (heb alleen Wii, Wii U en 3DS zien staan bij aankondigingen), maar zelfs van Nintendo heb ik niet eens een nieuwsbrief ofzo ontvangen
"21 jaar DSL!"
90710
Als je naar Madworld (Wii) of Bayonetta (PS3, XBOX360) kijkt, zie je dat dit redelijk de stijl van Platinum Games is.Aaargh! schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:06:
[...]
Was van plan W101 te kopen, maar na de demo gespeeld te hebben.. meh.

Dan moet je het verhaal even verder spelen.botech schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:56:
Vraag over Pikmin 3: Kan iemand mij zeggen hoe ik bij de blauwe Onion kom? Ik weet 'm zijn, in het water in Garden of Hope maar ik kom er niet bij. Die steen of muur, ten zuiden van de landingsplaats krijg ik niet weg: ik moet iets gigantisch over 't hoofd zienben nu al paar dagen aan 't zoeken, ook al op internet gezcoht maar ik vind het niet.
Heb al verder gespeeld, heb al alles gezocht in Twilight river ook, weet echt niet wat ik moet zoeken of wat ik over het hoofd zieDeddiekoel schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:50:
[...]
Dan moet je het verhaal even verder spelen.
Wordt pas door het verhaal vrijgemaakt. Meer kan ik niet zeggen zonder spoilers...botech schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:53:
[...]
Heb al verder gespeeld, heb al alles gezocht in Twilight river ook, weet echt niet wat ik moet zoeken of wat ik over het hoofd zie
Deddiekoel schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:57:
[...]
Pas wordt door het verhaal vrijgemaakt. Meer kan ik niet zeggen zonder spoilers...

Nog eens alles doorlopen maar ik geraak niet verder, weet niet wat ik verkeerd doe. Zeg het desnoods met
Een spoilerwaarschuwing of in een een PM
Edit: gevonden
http://www.ign.com/articl...s-a-definitive-experience
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
90710
(Downloading atm... Redelijk druk op de eShop servers)
[ Voor 29% gewijzigd door 90710 op 23-08-2013 20:02 ]
Aanbod op WiiU is wellicht beperkt, maar op zijn minst uniek te noemen. En volgens mij ook kwalitatief hoog. Beetje tegenovergestelde van de Wii...
Heb je voorbeelden?Deddiekoel schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:18:
Gisteren naar Gamescom geweest. Zal snel mijn impressie posten.
Aanbod op WiiU is wellicht beperkt, maar op zijn minst uniek te noemen. En volgens mij ook kwalitatief hoog. Beetje tegenovergestelde van de Wii...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gynnad schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:24:
Er komen toch wel weer wat leuke dingen aan!
[video]
Kunnen jullie leuk samen Disney Infinity doen ;-)PacinoAllstars schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:53:
De exclusives zijn het wel waard. Gelijk een goede reden om voor die kleine die 6 wordt een wii u voor ze verjaardag te geven!
Breek je nek voorzichtig
90710
Heb nog niet veel spellen (Mario WII U, Nintendoland en Sportconnected) maar vind het wel megagaaf hoor.
Ik vind vooral Nintendoland verrassend leuk! Heerlijk met mn kids tikkertje/pakkertje spelen hahaha
Bedankt voor de link en info. Ik wist niet dat deze al beschikbaar was. En inderdaad raar dat deze niet internationaal al te koop is, want als je een beetje aan het gamen bent op een dag is 3-5 uur echt te kort.Deddiekoel schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:53:
Gamepad batterij begint me in toenemende mate te ergeren. Dus heb ik deze maar besteld: http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-6oan.html
De demo geeft echt geen goed beeld, alleen maar hoe de game gespeeld moet worden. De volledige game is allereerst wat minder verwarrend (hoewel het nog steeds verwarrend kan zijn). Maar hij is ook een stuk leuker en veelzijdiger. Het verhaal dat er in zit en de humor waarmee het verteld wordt is echt goed gedaan.
Zie http://kotaku.com/wii-u-p...e-september-20-1214840727Wii U Price Drops $50 Effective September 20
Nintendo's home console can be yours for just $299.99 starting September 20, the house of Mario announced today. That's a $50 price cut for a console that's about to get a steady flow of Nintendo-made games but that's been struggling to sell at even half the pace of its predecessor.
The Wii U will sell in two models: the existing black deluxe model bundled with the pretty-good game compilation Nintendo Land or in a new Zelda model. An image of the latter leaked last week.
That Zelda console is black, but its GamePad controller is etched with Zelda-style script The bundle will also include vouchers to download a digital (duh) copy of the Hyrule Historia Zelda lore book and a copy of The Legend of Zelda: The Wind Waker HD.
Both consoles include 32GB of on-board flash memory. The system can be connected to self-powered hard-drives for more storage capacity.
[ Voor 41% gewijzigd door beantherio op 28-08-2013 18:11 ]
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Ik heb überhaupt nog geen webwinkel gevonden waar deze te koop is.pclinde schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:48:
Heeft iemand al een shop in Nederland gevonden die: The legend of zelda wind waker special edition als pre-order beschikbaar heeft?
90710
http://www.nedgame.nl/zelda-the-windwaker-hd+wiiu.html
Maar dat is zo te zien wel de standaard versie.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Ik heb nog geen Wii U. Maar dit brengt me wel in verleiding.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe
Zo, dat spreekt mij ook wel aan.Robolokotobo schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:36:
[afbeelding]
Ik heb nog geen Wii U. Maar dit brengt me wel in verleiding.
Jammer dat de console zelf niet zulke patronen heeft.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Thanks, meteen even bestellen!Kooj1980 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:14:
In Engeland is hij exclusief te bestellen bij game.co.uk. Wel 63 pond met verzending, da's niet niks...
90710
http://www.nintendo.nl/Ni...ls-voor-Wii-U-796668.html
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD Premium Pack bevat een zwart, premium Wii U-systeem met 32 GB aan opslagruimte, een Wii U GamePad-controller met gouden letters, een gouden Hyrule-embleem en gouden symbolen van het spel en bevat een code die je kunt gebruiken om The Legend of Zelda: The Wind Waker HD direct te downloaden** uit de Nintendo eShop van Wii U.
Blijft mijn punt toch hetzelfde ;-)90710 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:18:
Schijnbaar? Dat staat gewoon in de persinformatie van Nintendo...
http://www.nintendo.nl/Ni...ls-voor-Wii-U-796668.html
[...]
Nedgame heeft nu Zelda staan €45 en in de eShop staat Rayman Legends ook al voor die prijs.
Denk dat die strategie nog wel eens het beste kan gaan werken om zieltjes te winnen.
Helaas geld het niet voor alle games, Splinter Cell: Blacklist staat in de eShop voor een schofterige €70!
90710
Ik zag dat de Rayman Legends bij de Saturn 38 euro was, Pikmin was ook al zo goedkoop!Deddiekoel schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:28:
Ik moet zeggen dat de prijzen van WiiU games me steeds beter beginnen te bevallen.
Nedgame heeft nu Zelda staan €45 en in de eShop staat Rayman Legends ook al voor die prijs.
Denk dat die strategie nog wel eens het beste kan gaan werken om zieltjes te winnen.
Helaas geld het niet voor alle games, Splinter Cell: Blacklist staat in de eShop voor een schofterige €70!
Vreemd dat Ubi dan zowel laag (Rayman) als hoog (Blacklist) zit met zijn prijzen. Van mij mogen de prijzen standaard onder de €50 gaan. De sweet-spot voor mij is denk ik €30. Op die prijs zal ik iig een stuk meer games kopen en ik denk dus meer dan 2x zoveel als ik nu doe.90710 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:20:
De eShop prijzen worden door de uitgevers bepaald, vanwaar dat Splinter Cell heel duur is vergeleken met andere nieuwe games (W101 en Rayman Legends)
Echt ontzettend mooi gemaakt, goeie muziek, het switchen tussen de 2 werelden is een leuk spel element en ziet er ontzettend gaaf uit (plus de bijhorende wijziging in muziek is leuk gedaan). En dan voor €14,99.
Aanrader
Zijn die dingen essentieel als je bijv. met zijn twee wilt spelen? Wat is de toegevoegde waarde?
Extra gamepads zijn niet los te koop en worden momenteel ook niet ondersteund.PacinoAllstars schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:12:
Even een vraag, morgen krijgt de kleine van ons een wii u premium voor ze verjaardag met wat games etc, maar er zit geloof ik maar 1 wii u controller bij, nu begrijp ik dat je de gewone wii controllers kan gebruiken om samen te spelen, heeft het dan nog nut of toegevoegde waarde om nog zo een extra wii u controller te kopen?
[ Voor 6% gewijzigd door Il 2 op 31-08-2013 17:40 ]
[ Voor 73% gewijzigd door PacinoAllstars op 31-08-2013 18:07 ]
Anoniem: 181786
Maar je zit dus vrij goed gebakken nu aangezien je ook nog Wii controllers hebt. Dat gaat morgen gelijk een leuke multiplayer ervaring opleveren denk ik zo.
90710
Je kan deze informatie vinden op de Nintendo website (kijk bij Spellen), of in de eShop op je Wii U. Of op de doosjes waar de spellen in zitten als je die in de winkel bekijkt.
Had 'm ge-preorderd. Gisteren pas opgehaald (vakantie) en vanavond wat zitten spelen ... is m'n eerste Splinter Cell, maar speelt lekker. Moet nog steeds erg wennen aan shooter spelen met gamepad, maar lukt al aardig.Deddiekoel schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:30:
Yay, de nieuwe Splinter Cell wordt goed ontvangen èn hij komt volgende week al uit. Even kijken of ik die ook nog kan betalen
Graphics zijn prachtig.
Gebruik van gamepad om met camera onder deuren door te kijken is leuk
Kan alleen niet vinden waar ik m'n exclusive content kan activeren. Zou in de Paladin moeten kunnen tussen missies, maar kan niks vinden ...
Welke exclusieve content is er dan? Is die speciaal voor de WiiU?Goner schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:23:
[...]
Kan alleen niet vinden waar ik m'n exclusive content kan activeren. Zou in de Paladin moeten kunnen tussen missies, maar kan niks vinden ...
[ Voor 68% gewijzigd door Deddiekoel op 01-09-2013 08:11 ]
Ben benieuwd zo uitpakken, heb dat infinity gebeuren gehaald, super mario bros u en hij krijgt nog lego city undercover, standaard erbij nintendo land dus moet goed komen.Anoniem: 181786 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:11:
In de toekomst is het misschien mogelijk dat er ook games gemaakt gaan worden die een 2e tabletcontroller gebruiken. De Wii U kan het qua hardware aan in ieder geval.
Maar je zit dus vrij goed gebakken nu aangezien je ook nog Wii controllers hebt. Dat gaat morgen gelijk een leuke multiplayer ervaring opleveren denk ik zo.
Had al gelezen dat updaten vrij lang duurt, dus gisteren alles alvast laten draaien.
Had het premium pakket besteld op kruidvatonline, was aanbieding voor 280 + nintendoland, goede deal denk ik?
Nee, niet speciaal voor de Wii U zo te zien.Deddiekoel schreef op zondag 01 september 2013 @ 08:05:
[...]
Welke exclusieve content is er dan? Is die speciaal voor de WiiU?
Extra DLC bevat:
Tactical Pack:
Tactical gloves
Toegang tot het M1014 tactical shotgun
Deadly Conflict:
Exclusieve spy skin
Exclusieve merc skin
Jack of all Trades:
Elite digital ghillie suit
Toegang tot het 416 assault rifle
Rayman LegendsPacinoAllstars schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:44:
Welke games zijn het nog waard voor 6 jarige naast lego city , mario bros u, nintendo land en disney infinity? Ik dacht eerst aan luigi bros u maar dat is al zoveel hetzelfde als mario? Is er nog iets wat ik echt mis?
Giana sisters
Wacht toch maar op donkey kong etc en zelda, heb i.p.v. nog een spel heel die incredibles set gehaald van infinity, die kinderen worden helemaal gek prachtig spel!
Acitivision (lees skylanders) krijgt hier een zware kluif aan zeker als je straks ook starwars content krijgt t.b.v. infinity nieuwe planes film etc etc. Super!
Enige minpunt/gemiste kans is dat ze die wiipad tot handheld hadden moeten bombarderen, scherm is super dus je moet gewoon als je bijv. gaat vliegen ook games erop kunnen spelen zonder streamen dan was de console echt super, nu kan je weer met losse 3ds in de weer gaan.
[ Voor 22% gewijzigd door PacinoAllstars op 01-09-2013 18:58 ]
90710
Die Windwaker bundel (met die versierde gamepad) kost 309 en gezien het een preorder betreft die een adviesprijs van 300 euro meekrijgt verwacht ik niet dat je die binnenkort ergens goedkoper vindt.pclinde schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:18:
Was er maar een prijsdaling op bol.com van de Wii U. Er is momenteel een kortingscode van 10% t/m 11 september. En ik heb nog 2 VVV bonnen liggen...
Als je die 10% code (die volgens mij 1x per account werkt) gebruikt kom je op 278 uit wat me geen verkeerde prijs lijkt.
[EDIT: Al gevonden] - Ik vind het alleen erg jammer dat deze bundel een download versie heeft van de Windwaker. Ik zou deze graag fysiek willen hebben en het liefste nog de special editie met Ganondorf figurine.AdmiralSnipe schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:59:
[...]
Die Windwaker bundel (met die versierde gamepad) kost 309 en gezien het een preorder betreft die een adviesprijs van 300 euro meekrijgt verwacht ik niet dat je die binnenkort ergens goedkoper vindt.
Als je die 10% code (die volgens mij 1x per account werkt) gebruikt kom je op 278 uit wat me geen verkeerde prijs lijkt.
Hoi, bedankt voor reageren
[ Voor 15% gewijzigd door pclinde op 01-09-2013 21:26 ]
PacinoAllstars schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:57:
[...]
Wacht toch maar op donkey kong etc en zelda

Dan was de Wii U veel duurder geweest, de Gamepad zoals ie nu is zal lang niet voldoende cpu/gpu/ram hebben om games te kunnen draaien, bovendien had er dan flash in moeten zitten om de games op te slaan, etc.Enige minpunt/gemiste kans is dat ze die wiipad tot handheld hadden moeten bombarderen, scherm is super dus je moet gewoon als je bijv. gaat vliegen ook games erop kunnen spelen zonder streamen dan was de console echt super, nu kan je weer met losse 3ds in de weer gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door DukeBox op 01-09-2013 22:37 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Dan heb je de game dus dubbel.pclinde schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:28:
Toch maar de stap gezet en de pre-order gedaan op Game UK. Ik wil die Ganondorf figurine wel erg graag hebben! Morgen maar even mijn pre-order plaatsen op de WiiU Windwaker bundel op Bol.com.
Hoe zit dat eigenlijk met Wii-U games, zit er een code bij die je weg kunt geven of is de game voorgeinstalleerd.
Ik heb ook liever fysieke games en zo'n Ganondorf figurine is toch wel uniek, je ziet niet vaak dat er figurines bij Nintendo games geleverd worden.
Heb op dit moment eigenlijk geen geld voor een Wii-U, maar die zelda bundel is best wel verleidelijk.
De premium pak is al geruime tijd voor 279 te koop bij de kruidvat, ik heb echter gelezen dat dit om een Spaanse versie gaat waarbij alle boekjes in het Spaans gedrukt zijn.DukeBox schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:37:
Lijkt erop dat o.a. Kruidvat al de aankomende €50 prijsverlaging voor de premium pack heeft verwerkt.. http://www.kruidvat.nl/do...tent/s2/2013-13-wiiu.aspx
Ik heb even op game.co.uk gekeken, als dat de site is die je bedoelt.pclinde schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:28:
Toch maar de stap gezet en de pre-order gedaan op Game UK. Ik wil die Ganondorf figurine wel erg graag hebben! Morgen maar even mijn pre-order plaatsen op de WiiU Windwaker bundel op Bol.com.
Daar kost de limited edition £59, wat op 69 euro uitkomt.
Bij verzendkosten staat £2,95 (€3,45) dus dan kom je op ≈ €72,50 uit.
In NL is de limited edition nog moeilijk te vinden maar zag 'm wel bij Nedgame staan.
Daar kost ie 79 euro inc. verzenden wat dus niet eens zo veel scheelt met game.co.uk.
Zat bij mij een gekopieerde Nederlands handleiding bij. Het systeem is (als vanzelfsprekend) gewoon in het Nederlands in te stellen. Zou ook niet weten waar je het boekje voor nodig hebt.AdmiralSnipe schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:54:
[...]
De premium pak is al geruime tijd voor 279 te koop bij de kruidvat, ik heb echter gelezen dat dit om een Spaanse versie gaat waarbij alle boekjes in het Spaans gedrukt zijn.
90710
http://www.nintendo.nl/Kl...ra-documenten-679978.html
Heeft iemand dat ding dan in het Nederlands staan ipv gewoon Engels ?Roodaap schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:31:
[...]
Zat bij mij een gekopieerde Nederlands handleiding bij. Het systeem is (als vanzelfsprekend) gewoon in het Nederlands in te stellen. Zou ook niet weten waar je het boekje voor nodig hebt.
Zat er een boekje bij
Hij heeft een tijdje in het NL gestaan hier, maar heb 'm toch maar op Engels gezet ... werd vooral in games helemaal simpel van de menu's en subtitles in het Nederlands.Aaargh! schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:34:
[...]
Heeft iemand dat ding dan in het Nederlands staan ipv gewoon Engels ?
Hier hetzelfde, straks met Zelda The Wind Waker is het helemaal iets wat ik niet zou kunnen laten. Wil dat echt niet in het Nederlands spelen.Goner schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:15:
[...]
Hij heeft een tijdje in het NL gestaan hier, maar heb 'm toch maar op Engels gezet ... werd vooral in games helemaal simpel van de menu's en subtitles in het Nederlands.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Computer says no
Aangezien mijn zoon van 8 de hoofdgebruiker is, en zijn Engels nog niet echt fantastisch is, staat 'ie bij ons gewoon op Nederlands :-)Aaargh! schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:34:
[...]
Heeft iemand dat ding dan in het Nederlands staan ipv gewoon Engels ?
Zat er een boekje bij
Boekje, nou gekopieerde A4'tjes met een nietje er door heen.
Bij de Zelda bundel zit trouwens een DL code, dus die zou je door moeten kunnen verkopen. Hij is iig niet voorgeïnstalleerd.
Moest iemand hier dat van plan zijn mogen ze dat altijd laten weten, tegen een leuke prijs natuurlijkDeddiekoel schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:51:
Bij de Zelda bundel zit trouwens een DL code, dus die zou je door moeten kunnen verkopen. Hij is iig niet voorgeïnstalleerd.
Ben er in totaal zo'n 12 uur mee bezig geweest.
[ Voor 8% gewijzigd door Preau op 02-09-2013 23:47 ]
Voor de geïnteresseerden: inmiddels is er een kortingscode van 5 pond beschikbaar: CLOUDSEPT13. Daarmee wordt de game 58 pond met verzending.Kooj1980 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:14:
In Engeland is hij exclusief te bestellen bij game.co.uk. Wel 63 pond met verzending, da's niet niks...
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
90710
Dit topic is gesloten.