[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.645 views

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:43
Zojuist een email gehad dat bart smit het druk heeft met online bestellingen en dat het iets langer kan duren:
Beste klant,

Bedankt voor uw bestelling in onze webshop.

Vanwege de grote drukte kan de bezorging van uw bestelling iets langer duren dan u van ons gewend bent. Wij vragen hiervoor uw begrip en doen er alles aan om uw bestelling alsnog zo spoedig mogelijk te laten bezorgen.

Wilt u weten weten wat de status van uw bestelling is? Log dan in op onze website via 'mijn gegevens' en bekijk daar uw bestelhistorie.

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, wijzigt de status van uw bestelling in 'verzonden'. U ontvangt dan een automatische email met daarin uw Track & Trace code zodat u de bezorging eventueel kunt volgen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Bart Smit
Ik verwacht dus dat ik hem volgende week pas binnen krijg.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryatzu op 29-11-2012 08:43 ]

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Een week geleden besteld bij Intertoys (als VIP, of zo iets), ben benieuwd of ik iets van ze hoor. Is er eigenlijk al bekend of NES, SNES spellen ook te downloaden zijn via de WiiU?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Verwijderd

Op mijn wii had ik wat virtual console games, kan ik die terugkrijgen op de wii u?
Wii zelf heb ik niet meer btw

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 09:35 ]

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
okee. ik zat er nog over te twijfelen om via consoleshop te bestellen, omdat ze zeggen dat je hem dan morgen zou hebben, maar als ik lees dat dat ook een dag wordt uitgesteld... ik ga morgen om 8:30 wel langs elke gamesboer hier. moet lukken toch? :)

• KingKairyu
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 16:28
TheKillingBean schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:34:
Een week geleden besteld bij Intertoys (als VIP, of zo iets), ben benieuwd of ik iets van ze hoor. Is er eigenlijk al bekend of NES, SNES spellen ook te downloaden zijn via de WiiU?
Voor €369? Dan betaal je wel een stuk meer dan als je hem bij de MediaMarkt zou halen.
En over NES, SNES spellen is voor de WiiU zelf nog niks bekend, wel kun je natuurlijk op de WiiU naar het Wii kanaal gaan en zo via de Wii Shop NES en SNES games aanschaffen.
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:35:
Op mijn wii had ik wat virtual console games, kan ik die terugkrijgen op de wii u?
Wii zelf heb ik niet meer btw
Je moet ze overzetten vanaf je Wii. Je hebt dus beide consoles nodig. Dat gaat hem in jouw geval dus waarschijnlijk niet worden :-(

[ Voor 24% gewijzigd door KingKairyu op 29-11-2012 09:44 ]

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Zou morgenvroeg gewoon even langs de MM gaan, die krijgen het grootste aantal units.

[ Voor 26% gewijzigd door RDMA op 29-11-2012 09:44 ]

• TheKillingBean
KingKairyu schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:43:
[...]

Voor €369? Dan betaal je wel een stuk meer dan als je hem bij de MediaMarkt zou halen.
En over NES, SNES spellen is voor de WiiU zelf nog niks bekend, wel kun je natuurlijk op de WiiU naar het Wii kanaal gaan en zo via de Wii Shop NES en SNES games aanschaffen.

[...]

Je moet ze overzetten vanaf je Wii. Je hebt dus beide consoles nodig. Dat gaat hem in jouw geval dus waarschijnlijk niet worden :-(
Het is inderdaad een stuk duurder, maar helaas voor mij geen MediaMarkt in de buurt. Ook geen tijd daar heen te reizen. Er zit een Intertoys bij mij in de buurt, en als het goed is kan ik hem dan morgenavond op halen (dan is er bij ons koopavond).... Maar ja nog niets gehoord van Intertoys.

Ik heb zelf ook een Wii en heb inderdaad gelezen dat je spellen kunt overzetten. Maar als je een Wii spel wilt spelen dan moet je je WiiU opnieuw opstarten als een Wii. Ik had gehoopt dat spellen (SNES, NES, etc) ook te downloaden waren via de WiiU.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
Bij de MediaMarkt in Rotterdam kan je iig. nog je WII-U reserveren, maar ze kunnen niet garanderen of ze morgen een WII U voor je hebben.

Wehkamp, volgens hun besteltstatus-gebeuren, heeft mijn WII-U bestelling verstuurd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:43:
GAAF! :)

Ik heb net ff op de website van PostNL gekeken en ik krijg mn WiiU morgen :)

Ik denk dat de update vrijdag pas online komt. Want dan is de launch ook.
Helaas, ik krijg 'm morgen pas. PostNL geeft als afleverdatum 30-11 aan. (Wat gister nog op 29-11 stond)

• Ryatzu
Mij gaat het er meer om dat ik hem krijg. Ik zal pas over 2 maanden kunnen spelen vanwege de verbouwing.
Het is meer ook een verrassing voor me vriendin. Ze heeft nu een wii maar doet er eigenlijk niets mee.

Alleen nog even de nieuwe wii u fit aanschaffen want het wii balance board had ze al :)
Kan niet wachten. Ik game op de gamepad en me vriendin tv kijken of anderzom natuurlijk.

Dat is waar ook, samen gamen ;)

Ontopic. Snap best dat mensen gefrustreerd raken als ze morgen de wii u niet binnen krijgen.

Edit: Uw bestelling wordt ingepakt :D en heb zelfs al een track en trace van Bartsmit. En gisteren pas de wii u besteld haha.

[ Voor 10% gewijzigd door Ryatzu op 29-11-2012 10:06 ]

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Voor de liefhebbers, bij onderstaande link is de Wii U nog op voorraad:

http://www.consoleshop.nl...83097/nintendo-wii-u.html

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Verwijderd

Morgenochtend gewoon naar de mediamarkt banjeren :) kun je hem meteen meenemen verwacht ik, de mediamarkt holding heeft de meeste consoles geleverd gekregen heb ik vernomen :)

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Net de basic pack gekocht bij wehkamp.nl met super mario alles was nog op stock !
Ik hang er wel een kleine disk aan voor extra storage :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Verwijderd

Iemand wat gehoord van bol.com? Pre order is niet geupdate sinds ik hem heb geordered.

Staat ook "verzending" op "verschijningsdatum", dat leest vies :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 11:17 ]

• Fubaruba
hmmmm... dan toch maar bij coolblue bestellen?
keuzes keuzes...

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Nintendo biedt excuses aan voor eerste ervaring Wii U
HOOFDDORP - Nintendo's president Satoru Iwata biedt zijn excuses aan voor de update van 1,5 GB die Amerikaanse eigenaren van de Wii U bij lancering moesten downloaden.

"Persoonlijk vind ik dat spelers alle functies van een console moeten kunnen gebruiken op het moment dat ze hem uitpakken", aldus Iwata.

"Dus het spijt mij heel erg dat consumenten van de Wii U een update moeten downloaden die zo lang duurt, en dat alle diensten niet direct bij de lancering beschikbaar zijn."
De update duurde, afhankelijk van de snelheid van het internet van de spelers, een paar uur tot een dag om te downloaden, maar kan wel tijdens het spelen van games gedownload worden. Het is waarschijnlijk dat Europese spelers op 30 november, wanneer de Wii U hier lanceert, een vergelijkbare update moeten downloaden.

Burp

Verwijderd

Dan heb je nog mazzel dat we hier breedband hebben, in Amerika is dat lang niet overal zo.

• TheKillingBean
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:35:
Dan heb je nog mazzel dat we hier breedband hebben, in Amerika is dat lang niet overal zo.
Ja, alleen jammer dat de WiiU wifi niet zo goed is. Dus het duurt nog steeds erg lang om de update te downloaden. Ze hadden beter een losse cd erbij kunnen doen met de update.

Verwijderd

TheKillingBean schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:42:
[...]

Ja, alleen jammer dat de WiiU wifi niet zo goed is. Dus het duurt nog steeds erg lang om de update te downloaden. Ze hadden beter een losse cd erbij kunnen doen met de update.
Dat kost extra geld. Daar houdt Nintendo niet van.

Daarnaast, wat ik doe als updates/downloads op consoles sloom gaan is een Ethernetkabel er in pluggen of moet je daar ook een apart ding voor kopen zoals bij de Wii?

Verwijderd

Er zit alleen wifi ingebouwd :) geen ethernet

Afbeeldingslocatie: http://questional.com/images/uploads/1/Wii-U-Back-Ports-hdmi-usb-video-out-power-sensor-bar.jpg

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Dat is echt epic fail, damnit! Ik wil gewoon een kabeltje pluggen.. Veel stabieler/sneller/beter.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:56
Zojuist consoleshop (coolblue) gebeld. Wii u wordt inderdaad vandaag verzonden (met zombi, en is nog op voorraad).

De spellen hebben ze ook op voorraad, zoals call of duty terwijl dat er nog niet staat als op voorraad. Dus die kun je ook gewoon bestellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 29-11-2012 12:09 ]

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:24

TdV

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:59:
[...]

Helaas, ik krijg 'm morgen pas. PostNL geeft als afleverdatum 30-11 aan. (Wat gister nog op 29-11 stond)
Hier ook, zal Bartsmit wel hebben aangegeven dat ze pas op vrijdag bezorgd mogen wordnen.

• Draakje5
TdV schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:13:
[...]

Hier ook, zal Bartsmit wel hebben aangegeven dat ze pas op vrijdag bezorgd mogen wordnen.
Zelfde verhaal bij Zalando vaak.

Ze maken een track en trace nummer aan voor je bestelling maar geven de bestelling nog niet mee aan PostNL. (wss dus te druk oid)

Of ze je bestelling vandaag wel meegeven is dan ook nog maar de vraag. Dat zou net zo goed ook weer morgen kunnen zijn.

Verwijderd

Met dit soort dingen ga ik liever zelf naar de winkel, kun je meteen aan de gang.
Heb er zo'n hekel aan om heel de dag voor de deur te moeten liggen tot de postbode is geweest :)

• Draakje5
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:16:
Met dit soort dingen ga ik liever zelf naar de winkel, kun je meteen aan de gang.
Heb er zo'n hekel aan om heel de dag voor de deur te moeten liggen tot de postbode is geweest :)
Ik weet dat de PostNL pakketman hier altijd tussen 13:00 - 13:30 komt. Als je dat een beetje weet valt het vaak wel mee.

Oh en hij neemt altijd snoepjes mee voor de hond :D

• RDMA
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:16:
En het heeft ook altijd wel iets om de winkel uit te lopen met een nieuwe console, is toch anders als met een game bijv. :)

Verwijderd

Disfigured schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:00:
Dat is echt epic fail, damnit! Ik wil gewoon een kabeltje pluggen.. Veel stabieler/sneller/beter.
Afbeeldingslocatie: http://www.castlegames.nl/custom/products/6440_wiilanadapterbox.jpg

Werkt ook met de WiiU ;)

Verwijderd

Raimon89 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:19:
[...]

En het heeft ook altijd wel iets om de winkel uit te lopen met een nieuwe console, is toch anders als met een game bijv. :)
My point indeed :)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Mediamarkt gaat in ieder geval niet vandaag verkopen tenzij Nintendo toestemming geeft, en dat verwacht ik niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 16:18
Ik had bij de Gamemania besteld op 25 september, je krijgt een sms als je hem kunt ophalen. Krijg je deze sms op de dag zelf of al een dag van te voren? Want ik heb namelijk nog niets gehad, anders ga ik morgenvroeg naar de MM, maar kan hem anders ook morgenavond ophalen bij de GM na mijn werk.

Kan iemand daar uitsluitsel over geven?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Draakje5
Phusebox schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:53:
Mediamarkt gaat in ieder geval niet vandaag verkopen tenzij Nintendo toestemming geeft, en dat verwacht ik niet.
Maar ze mogen ze vandaag nog niet verkopen?

Vreemd, want er zijn natuurlijk al vele verzonden.

• BioTech
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-02 20:35
Net even tijdens de lunchpauze langs Mediamarkt Bijlmer gelopen en hoewel ze veel games in het rek hebben staan en er overal screen protecters, etc. hangen is het niet mogelijk een Wii U te kopen, zelfs met reservering.

De verkoper zei dat het gegarandeerd morgen pas zou worden, maar zijn collega onderbrak hem en zei juist dat iedereen met een pre-order gebeld zou worden de seconde dat het binnen kwam.

Lijkt me sterk dat ze nog niets hebben als er zoveel games liggen, dus klinkt als een hoop onzin om mensen zoet te houden. Zal er vanavond als ik uit werk kom nog eens langs lopen, want heb morgen vrij en voel er weinig voor hier naartoe terug te rijden.

Vervelend hoe de beste prijs bij het traagste bedrijf is.

• BioTech
Gynnad schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:59:
Ik had bij de Gamemania besteld op 25 september, je krijgt een sms als je hem kunt ophalen. Krijg je deze sms op de dag zelf of al een dag van te voren? Want ik heb namelijk nog niets gehad, anders ga ik morgenvroeg naar de MM, maar kan hem anders ook morgenavond ophalen bij de GM na mijn werk.

Kan iemand daar uitsluitsel over geven?
Ik heb hem dezelfde dag besteld bij Gamemania in Utrecht en laatst gebeld. Was nummer 16 terwijl ze er maar 12 kregen. Volgende lichting zou 14 december zijn.

De sms komt op de dag zelf, niet van tevoren. Ik zou je aanraden te bellen want ze kunnen wel al zien of je er een krijgt of niet.

• Draakje5
BioTech schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:03:
Maar logisch ;)

• RDMA
BioTech schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:03:
Die ene dag langer wachten overleef je toch ook nog wel of niet? :P

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:11
Iemand die bij gamemania eens iets via de site gepreordered heeft, die weet wat vor formaat het mobile nummer in je profiel getypt moet zijn voor de sms service?
Staat bij mij al tijden en nummer maar nog nooit bij vorige preorders enige smsjes gehad.

• BioTech
Raimon89 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:12:
[...]

Die ene dag langer wachten overleef je toch ook nog wel of niet? :P
Die dag wachten is het probleem niet, maar zoals ik al schreef is deze MM vlakbij mijn werk en heb ik morgen vrij. Het is vervelend om terug te moeten rijden als ze dat ding al gewoon hebben liggen.

• BioTech
-MB- schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:15:
Iemand die bij gamemania eens iets via de site gepreordered heeft, die weet wat vor formaat het mobile nummer in je profiel getypt moet zijn voor de sms service?
Staat bij mij al tijden en nummer maar nog nooit bij vorige preorders enige smsjes gehad.
Tien nummers na elkaar. Geen streepjes, geen 0031. Zo heb ik het al vanaf het begin staan en ik krijg iedere keer netjes bericht zodra er iets binnen is. Lijkt me dat als je een verkeerd formaat gebruikt je een melding krijgt.

Heb je het sms alert wel aangeklikt? Dat moet je onderaan de pre-order doen. Daarnaast dien je ook akkoord te gaan met de sms voorwaarden.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:22
BioTech schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:17:
[...]
Die dag wachten is het probleem niet, maar zoals ik al schreef is deze MM vlakbij mijn werk en heb ik morgen vrij. Het is vervelend om terug te moeten rijden als ze dat ding al gewoon hebben liggen.
Tja, de release is 30 november en niet 29 november. Ze kunnen vanuit Nintendo moeilijk vanacht pas alle winkels gaan voorzien van WII U's. Als je een vakantie boekt op 30 november zeg je toch ook niet van ze hebben een dag ervoor ook een plek op een vliegtuig dus dan kan ik er alvast eerder heen.

• Fubaruba
ik heb m toch maar bij consoleshop besteld. hij staat nu op "wordt ingepakt", dus ik heb m morgen \o/
en ik laat m op mijn werk afleveren, dus dat komt helemaal goei

• Draakje5
Fubaruba schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:40:
ik heb m toch maar bij consoleshop besteld. hij staat nu op "wordt ingepakt", dus ik heb m morgen \o/
en ik laat m op mijn werk afleveren, dus dat komt helemaal goei
Tenzij PostNL haar reputatie waarmaakt :P

• Fubaruba
Draakje5 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:41:
[...]

Tenzij PostNL haar reputatie waarmaakt :P
sssssst! don't jinx it!

• Draakje5
Ik heb 'm ook bij consoleshop in de verpakking staat hoor :P
Komt wel goed ;)

Verwijderd

Heb toch maar ff met @BartSmit getwittert:
@SanderEvers Je pakket is al overgedragen aan PostNL, je kunt hem dus zeer binnenkort verwachten.
/me haalt opgelucht adem.

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Dus dan moet ik er een harde schijf (32GB is belachelijk weinig) én een USB dongle bij kopen. Ding is al veel te duur, no thanks. Wacht wel een half jaartje (dan zijn er misschien daadwerkelijk toffe games uit).

• ezra070
Ik vind het geen ramp dat je maar 32 GB als HD hebt.
Volgens Nintendo kan ik een externe HD of USB-stick eraan koppelen om mijn games ed. op te gooien.
Als je al genoeg van die meuk in huis hebt (je bent een Tweaker of niet ;)), dan is het alleen maar een voordeel en wordt de prijs niet hoger gegooit.

Waar ik wel mee eens ben: het is belachelijk dat je een USB-dongel moet gebruiken om via LAN te kunnen internetten. Dat had Nintendo wel beter mogen oppakken...

Maja, morgen maar uittesten :)

Verwijderd

Nintendo denkt gewoon aan "houd het zo simpel mogelijk" meeste mensen zullen via WiFi willen verbinden, dan hoeven ze alleen maar voor de paar mensen die LAN willen gebruiken een LAN adapter uit te brengen.

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Mensen wie morgen nog een witte basic versie wil bij de wehkamp zijn ze nog op stock
289 :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• BioTech
Bart Smit sms't zojuist dat ik mijn Wii U kan ophalen en Gamemania sms't dat de games die ik had gereserveerd binnen zijn. Helaas voor Mediamarkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:33:
Nintendo denkt gewoon aan "houd het zo simpel mogelijk" meeste mensen zullen via WiFi willen verbinden, dan hoeven ze alleen maar voor de paar mensen die LAN willen gebruiken een LAN adapter uit te brengen.
Het is eerder een kwestie van zo goedkoop mogelijk aangezien je dat ook al bij de Wii los moest kopen terwijl de concurrentie wel gewoon ethernetpoorten ingebouwd had.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:33:
Maar hoe zit het dan met schiet/sportspellen online daar zit toch veel vertraging in via wifi?

Met de ps3 speel ik bijv. altijd bekabeld omdat er anders teveel lag optreed.

Burp

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:59:
[...]

Maar hoe zit het dan met schiet/sportspellen online daar zit toch veel vertraging in via wifi?

Met de ps3 speel ik bijv. altijd bekabeld omdat er anders teveel lag optreed.
Tsja, met de PC gaat het ook prima al moet ik zeggen dat ik zelden FPS speel. Latency over wifi zit meestal rond de 50-60ms bij mij thuis wat ik prima vind.

Mocht je het echt een groot probleem vinden zit er niets anders op dan het opzetstuk kopen.

• ezra070
Wireless N lijkt me toch sneller gaan als via LAN-USB?
(waar USB een vertragende factoor kan hebben).

Anyways, merk het morgen wel.
WII U staat naast een accesspoint...als de verbinding (vaak) wegvalt, bestel ik zo'n WII LAN Adapter.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Iemand al succes gehad bij Mediamarkt?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

mediamarkt holding verkoopt niet voor opening morgenvroeg..

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:14

DukeBox

loves wheat smoothies

ezra070 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:06:
Wireless N lijkt me toch sneller gaan als via LAN-USB?
(waar USB een vertragende factoor kan hebben).
USB2 is max 450Mbit, Wii LAN is 100Mbit, Wii WiFi N is 150Mbit. Dus nee, USB is niet de beperkende factor.
En de snelheid van WiFi is 'max', als je hier de helft van haalt heb je al mazzel.. dus vaak is LAN toch het snelst.
Daarnaast is de latency van LAN over het algemeen het laagst waardoor je met chatty protocollen al snel een performance winst hebt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• ezra070
DukeBox, thanks!
Heb je wel een goed punt mee, latency van LAN over het algemeen het laagst is.

Even wat anders tussendoor:
Draait de WII U op Linux/Ubuntu?
http://www.nintendo.com/wiiu/features/tech-specs/
http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=150607

[ Voor 23% gewijzigd door ezra070 op 29-11-2012 15:16 ]

• Gynnad
BioTech schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:05:
[...]

Ik heb hem dezelfde dag besteld bij Gamemania in Utrecht en laatst gebeld. Was nummer 16 terwijl ze er maar 12 kregen. Volgende lichting zou 14 december zijn.

De sms komt op de dag zelf, niet van tevoren. Ik zou je aanraden te bellen want ze kunnen wel al zien of je er een krijgt of niet.
Vandaag wel een sms gekregen dat ik Mario Bros Wii U kan komen ophalen bij de Gamemania, straks dus maar eens bellen of ik de Wii U kan ophalen morgen. Wanneer had jij hem besteld, dat ik ongeveer een indicatie heb?

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 07:35
Bij Bol kunnen ze nog niets zeggen over de levering, net Coolblue gebeld, ze hebben er nog een paar (premium pack) dus gelijk besteld en de bol afgezegd.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:13
Iemand die Black Ops al ergens in een winkel gespot heeft. De Wii U is binnen, maar Black Ops niet :(

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:47:
[...]

Het is eerder een kwestie van zo goedkoop mogelijk aangezien je dat ook al bij de Wii los moest kopen terwijl de concurrentie wel gewoon ethernetpoorten ingebouwd had.
De PS3 heeft idd zowel ethernet als WiFi. Bij de XBOX360 moest je nog eens 80 euro voor een WiFi adapter neertellen.

En als je naar prijsverschil in consoles kijkt zie je dat het niet vreemd is gezien de PS3 de duurste was.

• Draakje5
Cidolfas schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:21:
Iemand die Black Ops al ergens in een winkel gespot heeft. De Wii U is binnen, maar Black Ops niet :(
Coolblue heeft 'm iig op voorraad. Maar dan heb je 'm indd morgen.

Verwijderd

BioTech schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:05:
[...]

Ik heb mijn bestelling bij Game Mania gecancelled. Ik ben geswitched van Nintendoland naar Zombie U en dan had ik er gegarandeerd een. Ik had mijn bestelling al op de dag na de aankondiging geplaatst en nu kreeg net ik te horen dat ze er te weinig hadden gekregen. Wanneer de volgende lichting komt wisten ze niet.
Consoleshop had echter nog wel voorraad en nu komt ie morgen met de post. De games die ik bij Game Mania zou kopen heb ik ook gecancelled op Mario na want die is al binnen. De andere games haal ik bij de FRS omdat ik daar nog een stapel kadobonnen van heb en zo haal ik de drie tientjes er uit die ik nu duurder uit ben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:21:
[...]

De PS3 heeft idd zowel ethernet als WiFi. Bij de XBOX360 moest je nog eens 80 euro voor een WiFi adapter neertellen.

En als je naar prijsverschil in consoles kijkt zie je dat het niet vreemd is gezien de PS3 de duurste was.
Weet nog dat als je de 360 dezelfde uitrusting gaf dat ie net zo duur was als de PS3. Die wifi adapter was inderdaad schandalig duur.

Verwijderd

Gynnad schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:16:
[...]

Vandaag wel een sms gekregen dat ik Mario Bros Wii U kan komen ophalen bij de Gamemania, straks dus maar eens bellen of ik de Wii U kan ophalen morgen. Wanneer had jij hem besteld, dat ik ongeveer een indicatie heb?
Ik kreeg ook een sms voor Mario maar als je geen sms hebt gehad voor de Wii U heb je hem morgen ook niet werd mij verteld.

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 16:05

Melkaz

Melkazar

Uitverkocht bij consoleshop/coolblue :( Jammer dat ik op werk niet kan IDeal'en. Dan maar hopen dat MediaMarkt Breda morgen nog premiums op voorraad heeft.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Draakje5
Melkaz schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:29:
Uitverkocht bij consoleshop/coolblue :( Jammer dat ik op werk niet kan IDeal'en. Dan maar hopen dat MediaMarkt Breda morgen nog premiums op voorraad heeft.
Wat dan? Ik zie 'm nog op voorraad staan.

Ah, nintendo is uitverkocht. De zombiu nog wel op voorraad.

[ Voor 9% gewijzigd door Draakje5 op 29-11-2012 16:31 ]

• Draakje5
Ik zie dat er weer zo'n vervelend 'SYNC' knopje op die wii u zit. :(

Daar heb ik wel 100000 problemen mee gehad met de WII. Moest werkelijk altijd de controller opnieuw connecten oid en vaak lukte het niet eens om twee remote's tegelijkertijd aan te sluiten op de wii.

Hoop dat het hier wat beter gaat.

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Draakje5 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:30:
[...]

Wat dan? Ik zie 'm nog op voorraad staan.

Ah, nintendo is uitverkocht. De zombiu nog wel op voorraad.
De premium is uitverkocht, de normale nog niet
http://www.consoleshop.nl...tm_medium=pricecomparison

• Fubaruba
Krijg net een SMS dat Coolblue hem heeft ingepakt :D

Verwijderd

Fubaruba schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:36:
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO wat hebben wij daar aan?

• Fubaruba
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:37:
[...]

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO wat hebben wij daar aan?
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiks!!!! ouwe chagrijn.

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
raven22 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:19:
Bij Bol kunnen ze nog niets zeggen over de levering, net Coolblue gebeld, ze hebben er nog een paar (premium pack) dus gelijk besteld en de bol afgezegd.
Net gebeld met Bol, volgens de mevrouw aan de telefoon zou het pas morgen verstuurd worden omdat ze ze zelf nog niet binnen hebben. Ik had een beetje het gevoel dat ze er niet heel veel vanaf wist. Echter, als Bol ze zou versturen voor morgen, dan zou dat nu gedaan moeten zijn (als PostNL het niet heeft voor 5 is de kans klein dat het dan nog de volgende dag geleverd wordt). Morgen misschien toch maar eens kijken bij de Mediamarkt...

• Draakje5
NickD schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:57:
[...]

Net gebeld met Bol, volgens de mevrouw aan de telefoon zou het pas morgen verstuurd worden omdat ze ze zelf nog niet binnen hebben. Ik had een beetje het gevoel dat ze er niet heel veel vanaf wist. Echter, als Bol ze zou versturen voor morgen, dan zou dat nu gedaan moeten zijn (als PostNL het niet heeft voor 5 is de kans klein dat het dan nog de volgende dag geleverd wordt). Morgen misschien toch maar eens kijken bij de Mediamarkt...
You sure?

www.coolblue.nl bestel voor 23:59 en heb het morgen in huis met PostNL.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 20:20
[...]

Bol.com verstuurt wel vaker op hele gekke tijden. Zo kreeg ik voor mijn bestelling van de diablo 3 collector's edition om rond 00:30 het bericht dat de verzending nu verstuurd ging worden. Volgende dag (of eigenlijk nog dezelfde dag) was het binnen.

En dat is niet de enige keer dat ik in de late avonduren via bol.com toch alsnog een verzendbevestiging kreeg.

Behalve als je echt haast hebt ermee, zal ik me nog niet direct te veel zorgen maken, de dag is nog jong in bol.com tijden.

• Fubaruba
coolblue en bol.com zitten praktisch naast een distributiecentrum van tnt. het 17:00 verhaal gaat op voor plekken waar de postbode de pakketjes nog op moet halen om ze naar een distributiecentrum te brengen.

ik krijg ook midden in de nacht smsjes van bol.com :)

[ Voor 10% gewijzigd door Fubaruba op 29-11-2012 17:15 ]

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Bol heeft sowieso dat je bestelling mits op voorraad bij 's avonds bestellen de volgende dag in huis is. De Service-afdeling van Bol op Twitter :
@DerBigM De releasedatum is morgen. Je kunt ervan uitgaan dat de gereserveerde exemplaren van de Wii U morgen worden geleverd.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Draakje5
Fubaruba schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:36:
En nu een bericht met T&T code van PostNL :)

• Gynnad
Hmm.. Probeer Gamemania al een paar keer te bellen, maar nemen helaas niet op.

Iemand tips wat ik morgen het beste kan doen? Zullen ze bij de mediamarkt ook niet allemaal al gepre-ordert zijn? En ik zie daar ook niet de Wii U met Nintendoland?

--

Hmm MM is pas om 10.00 open, dat gaat hem dus ook niet worden, aangezien ik moet werken..

Kan hem natuurlijk bij bol.com bestellen, maar daar staat deze mededeling.

Mededeling leverbaarheid Wii U
Geachte Klant, in verband met schaarste kunnen we niet garanderen dat iedereen de Wii-U op de dag van release binnen krijgt. Uiteraard wordt de Wii-U zo snel mogelijk uitgeleverd.

[ Voor 46% gewijzigd door Gynnad op 29-11-2012 17:55 ]

• boshar
  • Laatst online: 28-07 09:17
Ik kom net van de Media Markt Rotterdam Centrum. Iets na 17:00 zijn ze begonnen met de verkoop. Ik heb de ZombieU bundel maar meteen gekocht. Koste maar € 349,-

Net alles aangesloten en de update gestart. Ziet er naar uit dat ik ruim de tijd heb om te eten voordat ik Zombies kan jagen ;(

Maar ja ik heb nu al wel m'n WiiU :)

• Gynnad
boshar schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:56:
Ik kom net van de Media Markt Rotterdam Centrum. Iets na 17:00 zijn ze begonnen met de verkoop. Ik heb de ZombieU bundel maar meteen gekocht. Koste maar € 349,-

Net alles aangesloten en de update gestart. Ziet er naar uit dat ik ruim de tijd heb om te eten voordat ik Zombies kan jagen ;(

Maar ja ik heb nu al wel m'n WiiU :)
Aah gaaf.. Hmm.. zal ik dan toch nog maar even met de trein naar Eindhoven reizen..

Weet je ook of ze hem met Nintendoland hebben bij de MM?

• boshar
Gynnad schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:51:
Hmm.. Probeer Gamemania al een paar keer te bellen, maar nemen helaas niet op.

Iemand tips wat ik morgen het beste kan doen? Zullen ze bij de mediamarkt ook niet allemaal al gepre-ordert zijn? En ik zie daar ook niet de Wii U met Nintendoland?

--

Hmm MM is pas om 10.00 open, dat gaat hem dus ook niet worden, aangezien ik moet werken..

Kan hem natuurlijk bij bol.com bestellen, maar daar staat deze mededeling.

Mededeling leverbaarheid Wii U
Geachte Klant, in verband met schaarste kunnen we niet garanderen dat iedereen de Wii-U op de dag van release binnen krijgt. Uiteraard wordt de Wii-U zo snel mogelijk uitgeleverd.
Bij de MM waar ik was waren ze een hele pallet aan het uitpakken. Als ik het goed begrepen heb hadden ze de pre orders in het magazijn laten liggen. Geen idee hoe veel van welke bundel mijn ZombieU bundel was de eerste die ui die dozen kwam en daarna was ik weg.

Volgens mij heeft de MM ook een actie waarbij je bij het kopen van 2 games op de 2e 50% korting krijg. (Niet helemaal zeker van want ik had haast) :*)

• Ryatzu
De mijne wordt morgen bezorgt van Bart Smit :)
Tussen 09:00-11:00

• boshar
Gynnad schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:58:
[...]

Aah gaaf.. Hmm.. zal ik dan toch nog maar even met de trein naar Eindhoven reizen..

Weet je ook of ze hem met Nintendoland hebben bij de MM?
Probeer ze gewoon te bellen. In R'dam waren ze de mensen met pre orders aan het terugbellen dat ze hem konden ophalen. Volgens mij kun je hem gewoon apart laten leggen. Ga je tenminste niet voor niets heen.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik liep net even langs de bart smit in utrecht overvecht en daar stond een basic en een zombi-u pakket in de winkel.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Iemand nieuws uit Breda? Verkopen ze hem daar al en hebben ze nog premiums over voor niet reserveerders?

Ze nemen namelijk niet op momenteel en ik moet eigenlijk weg vanavond :(

• Gynnad
Melkaz, mocht je iets weten, laat dan even weten.. Want Breda is iets dichterbij voor mij vanuit Tilburg!

Hopelijk hebben ze daar de Wii U met Nintendoland?

MediaMarktBreda ‏@MediaMarktBreda

Vanaf NU verkrijgbaar bij Media Markt Breda: Nintendo WII U. Kom snel naar #MediaMarktBreda, want: OP = OP #wiiu #breda

[ Voor 35% gewijzigd door Gynnad op 29-11-2012 18:33 ]

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:13
Hadden ze Black Ops?? :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-09 23:18
Lijkt me sterkt aangezien die niet op de wiiU uitkomt :+

Black Ops 2 wel :+

Verwijderd

Hier net bij saturn tilburg binnengewipt, hebben hem nog niet los liggen, maar als je er naar vraagt leveren ze hem wel , hebben alleen nog de witte, zwarte is helemaal op.

Van de witte hebben ze er nog 5 in de losse verkoop trouwens.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 18:43 ]

• Gynnad
Ik rij naar Breda, verwacht dat de Media Markt een grotere voorraad heeft, en anders pech..

Ik wil die van 326 met Nintendoland.. Dusjah we zien wel..

Bij saturn was die dus op..

Verwijderd

jup

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
Melkaz schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:14:
Iemand nieuws uit Breda? Verkopen ze hem daar al en hebben ze nog premiums over voor niet reserveerders?

Ze nemen namelijk niet op momenteel en ik moet eigenlijk weg vanavond :(
Intertoys in Etten-Leur heeft nog minimaal één Premium staan. De mijne - ik heb 'm al opgehaald, maar ze hadden ook een ZombiU pakket die niet gereserveerd was, dus heb ik die maar meegenomen. :P

• dennisvank
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 15:42
[...]

Bedankt voor het melden, order geannulerd bij bol en naar de plaatselijke intertoys gelopen en zowaar kon ik een premium Wii U met Mario gelijk meenemen, wel iets duurder dan bol maar goed. Thanks for sharing :)

• boshar
Het downloaden van de update is eindelijk klaar! Ik deed er 1 uur en 20 minuten over. Nu nog het updaten zelf. Ik kan iedereen aanraden de update eerst over te slaan.

Verwijderd

Ik heb bij Saturn Tilburg 1 van de 6 witte wii u basic packs meegenomen.
Samen met mario en nintendo land was ik 409 euro kwijt, wii is 299 en spellen 55 per stuk.
Al het plastic van de premium ga ik niet gebruiken, en heb nog een usb stick van 64 gb :) dus ben goedkoper uit dan met de premium :) updating as wii speak btw ;)

Updaten gaat langzaam, ligt dus niet aan je internet verbinding (120mbit) maar aan de upload vanuit nintendo..
Denk dat er morgen helemaal geen doorkomen meer aan is :)

Blij dat ik toch maar even naar Saturn ben gefietst :) anders had ik morgen in breda naast de pot gepist....

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 19:18 ]

• RDMA
Zojuist de witte opgehaald bij MM Heerlen met Mario voor 334 euro. Hadden nog paar basic sets en 1 Zombiu pakket (was wel 389 euro).

[ Voor 7% gewijzigd door RDMA op 29-11-2012 19:14 ]

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 14:07

Blaasvis

Cidora \o/

Ik heb em net in zwolle kunnen halen. een premium editie. stonden er nog zeker 10.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Verwijderd

Mm Rijswijk neemt de telefoon niet op. Is iemand in regio den Haag al succesvol geweest? Straks sta ik morgen voor niets voor de deur en hebben ze vanavond alles al verkocht...
Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.