[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.598 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
Draakje5 schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:50:

Je wilt dus dat er kinderarbeid bij komt kijken of dat de batterij nog kleiner wordt zodat Nintendo de prijs nog lager kan maken?
[/b]
Euhm Nintendo is een van de grote klanten van foxconn. Het is nu niet dat op dat vlak Nintendo anders is dan pakweg Sony, Microsoft, Apple die ook tot hun cliënteel behoren.
Als ze dit al met verlies verkopen, hoe kun je de prijs dan uberhaupt hoog noemen.
Ik snap totaal niet hoe iemand kan zeggen dat de prijs niet hoog is. Je betaald 300 euro voor een console die met veel moeite sneller is dan de vorige generatie die voor 100-150 (sommige promoties in het achterhoofd) euro minder over de toonbank gaat.

En die tablet is bijlange niet van die aard dat het verschil eigenlijk gerechtvaardigd is. Je pikt verdorie als gewone consument op de chinese markt een tablet op voor 50$ met multitouch (ipv single), capacitive (ipv resistive) touch, etc en die in soortgelijke foxconn toestanden worden geproduceerd.

Het is niet omdat iets duur is om te produceren dat het daarom een goed toestel is. Ik ga nu niet zeggen dat de PS3 een slechte console is maar de prijs was toch lange tijd geen waardemeter voor de prestaties. Wat een ander trouwens in het verleden doet op dat vlak is een argument dat kinderen van 11 gebruiken op een speelplaats.

En over die "het gaat als een trein" dan vraag ik mij toch wel af welk artikelen sommige van jullie lezen. Als je ziet dat voor een van de grotere feestdagen in de VS en op Black Friday men in grote shops nog stapels WiiU's hebben liggen dan durf ik toch wel zeggen dat sommigen toch echt een andere definitie hebben van "als een trein lopen". Storm loopt het er toch niet voor en imho heeft dat te maken dat het verschil tussen de andere consoles veel te klein is en dat zul je ook merken in de verkoopcijfers van die periode.

Trouwens voor het argument weer naar boven komt "ze moeten het systeem nog leren kennen". Het is nu al de 2e console die verder bouwt op zijn vorige. GC -> Wii -> WiiU. Dat argument is veel sterker als je spreekt van een complete architectuur xbox -> xbox 360 of PS2 -> PS3 dan iets wat eigenlijk gewoon voortborduurt op wat er voorheen is geweest.

De GPU mag dan features hebben die de andere missen, het probleem van een tragere CPU (en niet alle games zijn GPU bound) en traag geheugen blijft. Veel geheugen maakt dat trouwens niet goed of compenseert dat. Anders zouden die 40€ kosten grafische kaarten waar ze 4GB RAM op proppen ook veel logischer zijn dan wat ze nu zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door simplicidad op 26-11-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:52:
Ah, je hebt ook Mario games die steeds moeilijker worden. En Zelda wordt moeilijker naarmate je verder komt. Zelfs Pokémon wordt moeilijker. Probeer maar eens met een lvl 1 Pokémon de Elite 4 te verslaan.

Nee, Nintendo is niet hardcore ;)

Sterker nog, van ZombiU wordt al aangegeven dat zelfs de makkelijkste moeilijkheidsgraad al erg moeilijk is.
Lees mijn post nogmaals. Je begrijpt het niet. Ik heb het niet over moeilijkheid, ik heb het over verdieping.Natuurlijk wordt Mario moeilijker maar als je iemand zou laten beginnen bij het laatste level van Mario dan zou diegene het moeilijk vinden maar er wel direct in kunnen duiken en ermee aan de slag kunnen gaan en direct zien waarom en hoe het fout gaat.

Daar is niks mis mee want die games zijn zeker wel leuk. Het zorgt er alleen voor dat het in een andere categorie valt. Nintendo is meer van de pick up and play gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:55:
[...]

Lees mijn post nogmaals. Je begrijpt het niet. Ik heb het niet over moeilijkheid, ik heb het over verdieping.Natuurlijk wordt Mario moeilijker maar als je iemand zou laten beginnen bij het laatste level van Mario dan zou diegene het moeilijk vinden maar er wel direct in kunnen duiken en ermee aan de slag kunnen gaan en direct zien waarom en hoe het fout gaat.

Daar is niks mis mee want die games zijn zeker wel leuk. Het zorgt er alleen voor dat het in een andere categorie valt. Nintendo is meer van de pick up and play gameplay.
Ja want bij BO2 kun je niet in het laatste level er in komen en dan even kijken hoe het werkt en het halen ? Wat een belachelijke redenatie zeg... Dit kan natuurlijk bij ieder spel :/

Jullie doen het nu over laten komen alsof jullie een uber moeilijk spel spelen wat niet iedereen zo maar kan. Dit is nu natuurlijk gewoon belachelijk.

Mijn papa werkt namelijk bij de Mac Donalds en dat is veel moeilijker!

[ Voor 11% gewijzigd door Brummetje op 26-11-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:00:
[...]

Ja want bij BO2 kun je niet in het laatste level er in komen en dan even kijken hoe het werkt en het halen ? Wat een belachelijke redenatie zeg... Dit kan natuurlijk bij ieder spel :/
Belachelijk voor jou wellicht. Bij BO2 heb ik het uiteraard over de multiplayer-modus waarbij je een aanzienlijke verdieping nodig hebt qua wapens, perks, maps, spawnpoints ed voordat je een beetje kan meespelen.
Bij mario hoef je alleen te weten wat de 3 powerups per game zijn en waar de springknop zit om te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:04:
[...]

Belachelijk voor jou wellicht. Bij BO2 heb ik het uiteraard over de multiplayer-modus waarbij je een aanzienlijke verdieping nodig hebt qua wapens, perks, maps, spawnpoints ed voordat je een beetje kan meespelen.
Bij mario hoef je alleen te weten wat de 3 powerups per game zijn en waar de springknop zit om te kunnen spelen.
Dat jij dat heel moeilijk vind omdat er zo veel verschillende dingen zijn zegt meer over jou dan over een ander persoon die het spel voor het eerst speelt.

Niet iedereen heeft lang nodig om een spel te begrijpen hoor.

Anyway laten we deze discussie stoppen want is super kansloos en verpest het hele topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:06:
[...]

Dat jij dat heel moeilijk vind omdat er zo veel verschillende dingen zijn zegt meer over jou dan over een ander persoon die het spel voor het eerst speelt.

Niet iedereen heeft lang nodig om een spel te begrijpen hoor.

Anyway laten we deze discussie stoppen want is super kansloos en verpest het hele topic :)
Ik zeg niet dat ik het moeilijk vind. Ik geef alleen aan dat er bij dat soort games meer variabelen zijn waar rekening mee gehouden moet worden dan bij een Mariogame en dat het daardoor meer tijd kost om te bepalen hoe en van waar je het beste kan spelen. Bij een simpele game als mario heb je dat probleem niet; gewoon naar rechts knallen in de meeste levels. Is ook wel logisch als je naar de doelgroep kijkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word een beetje moe. Overal is het Nintendo bashen en om wat voor reden? Dat ik het niet weet.
Elke keer weer dat gezeur over "hardcore" terwijl dat een loos begrip is want ook op een Nintendo console kun je bloedfanatiek gamen. Je ziet alleen wat minder bloed.
Geef de Wii U eerst eens de kans, we weten nog niet eens of de opvolgers van de 360 en PS3 wel zoveel beter gaan worden dan de Wii U.

On Topic:
Vanaf 2013 komt Nintendo TVii ook naar Europa. Hopelijk ook naar Nederland maar dat is afwachten want dat is weer het nadeel van zoveel providers en landen in vergelijking met bv alleen de VS.

http://wiiudaily.com/2012...ropean-countries-in-2013/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Kohaku.
Denk dat er voor dat TVii wel het een en ander mogelijk zou moeten zijn. De Ps3 heeft alleen een NOS-app maar sinds dat nieuws van Microsoft vorige week heb ik er vertrouwen in dat voor alle 3 de consoles wel een redelijk aanbod qua zenders ed te fixen moet zijn voor alle 3 de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:15:
Word een beetje moe. Overal is het Nintendo bashen en om wat voor reden? Dat ik het niet weet.
Elke keer weer dat gezeur over "hardcore" terwijl dat een loos begrip is want ook op een Nintendo console kun je bloedfanatiek gamen. Je ziet alleen wat minder bloed.
Geef de Wii U eerst eens de kans, we weten nog niet eens of de opvolgers van de 360 en PS3 wel zoveel beter gaan worden dan de Wii U.
Bloedfanatiek gamen gebeurt al een tijdje niet meer bij Nintendo.
De mario games zijn tegenwoordig wel ERG gemakkelijk, Zelda stelt ook niets voor qua moeilijkheid (Twilight Princess uitgespeeld en ALLE secrets gevonden in 20 uur speeltijd, in The Wind Waker ben ik NOOIT gestorven).
Er is de term "nintendo hard", maar een degelijke SHMUP (het schoolvoorbeeld van zulke games) is niet eens te vinden in de huidige generatie nintendo consoles: voor de aartsmoeilijke Japanse zooi moet je bij Sony en Microsoft zijn.
Op het vlak van platformers is pakweg Super Meat Boy ook een honderdvoud uitdagender dan eender welke mario.

Ik ben blij met men (3)DS. Professor Layton is tonnen plezier en af en toe komt er eens een leuke RPG langs, maar echte uitdaging? Nee, daar heb ik andere platformen voor.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Mario games erg makkelijk zijn is een hele persoonlijke mening kan ik je vertellen. No way dat ik ooit Mario Land 3D uitgespeeld ga krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:55
Volgens mij is Mario ook wel enigszins hardcore.

Met al die obstacels vereist het toch enige behendigheid en skills om dat tot een succesvol eind te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Draakje5 schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:03:
Volgens mij is Mario ook wel enigszins hardcore.

Met al die obstacels vereist het toch enige behendigheid en skills om dat tot een succesvol eind te brengen.
8)7

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso is het makkelijker geworden doordat wanneer je tegenwoordig gameover bent bij een game dit geen fluit aanmaakt al geldt dit niet alleen voor Mario. Vond zelf NSMB voor de DS ERG simpel en de Wii-versie al een stuk meer in de goede richting qua moeilijkheid gaan al mag het van mij nog wel wat moeilijker.

Snap wel dat Nintendo dit niet doet, ivm de doelgroep maar bijv DKCR vond ik een ERG goede moeilijkheidsgraad hebben. Vond die game ook een stuk sterker dan die goedkope Mario-port voor de Wii. Jammer en onbegrijpelijk dat Nintendo DAAR nog geen vervolg voor WiiU voor heeft aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt in de komende maanden nog meer aangekondigd volgens Reggie. Kan dus zomaar zijn dat het vervolg er over een jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario is zeker hardcore ;)
master_viper schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:03:
[...]

Yawn. Mario 16 en Zelda 10? En weer de standaard Nintendo games vol lieve beestjes en gevaarlijke monstertjes. Precies de games die bij de doelgroep van Nintendo passen.

Ik wacht ook met smart op de review van bijv. Tweakers.net, als deze er komt.
ja CoD 88, dát is hardcore!

On topic:
Heb mail van BartSmit dat ik mn WiiU kan bestellen. Vanavond doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik had die mail ook van bart smit. laat maar lekker gaan, overal is die goedkoper en gewoon nog beschikbaar.

70 euro voor black ops. Ze durven wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Draakje5 op 26-11-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:01

Melkaz

Melkazar

Geloof dat het Intertoys was, maar in de post kwam Mediamarkt én Intertoys langs met Wii U prijzen. WAT een verschil! Denken ze nou echt dat 69,95 stunt prijzen zijn? Dezelfde games stonden in de Mediamarkt voor 50 en 60 euro inclusief 2e game 50%.

Game prijzen zijn relatief gelijk gebleven(vroeger 120,130 gulden voor een snes game, 90 voor een Gameboy?) en nu 50 a 60 maar om het gelijk 70 te maken bij een nieuwe console..Genoeg oudertjes die er in gaan trappen zo net voor Sinterklaas.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, dat soort winkels hebben altijd van dat soort "stunt"prijzen. Hoe zit het eigenlijk met de ports voor de WiiU zoals batman, die vorig jaar al voor de PS3/X360 uitkwamen en nu daarvoor budget zijn?
Zijn die WiiU versies full price?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:51:
Hehe, dat soort winkels hebben altijd van dat soort "stunt"prijzen. Hoe zit het eigenlijk met de ports voor de WiiU zoals batman, die vorig jaar al voor de PS3/X360 uitkwamen en nu daarvoor budget zijn?
Zijn die WiiU versies full price?
Normale, tot net iets onder normale prijzen
http://www.budgetgaming.n...rmoured+edition_Wiiu.html

Maar dat zijn voornamelijk webshops en prijsvechters. In de krantjes heb ik hem gezien tussen de 59 en 70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Melkaz schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:54:
[...]

Normale, tot net iets onder normale prijzen
http://www.budgetgaming.n...rmoured+edition_Wiiu.html

Maar dat zijn voornamelijk webshops en prijsvechters. In de krantjes heb ik hem gezien tussen de 59 en 70 euro.
Vreemd dat die bij wehkamp het goedkoopste is. Ze zijn met de meeste games niet zo goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:51

TdV

Draakje5 schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:35:
Ik had die mail ook van bart smit. laat maar lekker gaan, overal is die goedkoper en gewoon nog beschikbaar.

70 euro voor black ops. Ze durven wel.
Waarop baseer je dat die gewoon nog beschikbaar is? Ik zie overal berichten van beperkte voorraden en uitverkocht zijn op foregames/wehkamp/bol. Ik denk dat wellicht de mediamarkt voorraad gaat hebben a.s. vrijdag maar verder verwacht ik daar niet veel van, misschien weet jij meer? Die prijzen bij bartsmit zijn inderdaad belachelijk trouwens, consoles van 7-15 euro duurder tov gemiddelde gaat nog (299/349/399) maar games inderdaad allemaal op 70e zetten is nog erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
TdV schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:09:
[...]

Waarop baseer je dat die gewoon nog beschikbaar is? Ik zie overal berichten van beperkte voorraden en uitverkocht zijn op foregames/wehkamp/bol. Ik denk dat wellicht de mediamarkt voorraad gaat hebben a.s. vrijdag maar verder verwacht ik daar niet veel van, misschien weet jij meer? Die prijzen bij bartsmit zijn inderdaad belachelijk trouwens, consoles van 7-15 euro duurder tov gemiddelde gaat nog (299/349/399) maar games inderdaad allemaal op 70e zetten is nog erger.
LINK

Hun verzenden 'm de 29e gewoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Overigens volgt de Mediamarkt de prijzen van Gamemania, zie de nieuwe folder, en is er inderdaad een actie voor tweede game met 50% korting.

Alleen zal er weinig tot geen vrije voorraad zijn naar wat mij verteld is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Net even de wiiu gamepad in m'n handen gehad en vond het opvallend licht. Lag ook lekkerder in de hand dan ik had gedacht. Rayman legends zag er trouwens erg strak uit.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:39
boe2 schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:43:
[...]
Twilight Princess uitgespeeld en ALLE secrets gevonden in 20 uur speeltijd,.
Dat Zelda niet al te moeilijk is klopt, maar wat je hier zegt geloof ik niet, in ieder geval niet de eerste keer of zonder walkthrough.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Peenutzz schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:06:
[...]

Dat Zelda niet al te moeilijk is klopt, maar wat je hier zegt geloof ik niet, in ieder geval niet de eerste keer of zonder walkthrough.
En toch is het zo. Loop s'nachts rond en alle bugs lichten op als kerstboomlichtjes in het anders compleet donkere landschap.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

TdV schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:09:
[...]

Paar dagen terug gevraagd aan bol.com en ook al staat erop hun website dat er misschien leverings problemen kunnen zijn is er bij hun niks over bekend.
Tot op heden zijn er bij ons geen leveringsproblemen bekend aangaande de Nintendo Wii U 32 GB. Wij gaan ervan uit dat wij het artikel kunnen leveren op 30 november. Mocht dit niet het geval zijn, dan krijgt u tijdig bericht van ons.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Grietje

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:39
boe2 schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:07:
[...]
En toch is het zo. Loop s'nachts rond en alle bugs lichten op als kerstboomlichtjes in het anders compleet donkere landschap.
Er zijn meer secrets dan alleen de bugs.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 08:24
zo net de prijzen van de games gezien... en dat is niet competitief , 70 euro... hoe durven ze... nee daar gaan ze geen zieltjes mee winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24
Gandalf68 schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:37:
zo net de prijzen van de games gezien... en dat is niet competitief , 70 euro... hoe durven ze... nee daar gaan ze geen zieltjes mee winnen...
Alleen bij Bart Smit, verder overal rond de 55 euro

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
En als het goed is heb ik mijn eerste uitgebreide ervaring met de WiiU morgen. Ik ben benieuwd, tot nu toe ben ik niet echt warm geworden van alle games, maar misschien dat de echte ervaring voor een verassing zou kunnen zorgen. Iemand nog een leuk advies van wat nou echt de beste games zijn voor de Nintendo WiiU om te proberen?

[ Voor 18% gewijzigd door Vinand op 26-11-2012 21:06 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:47:
[...]

Alleen bij Bart Smit, verder overal rond de 55 euro
Dit komt puur omdat Bart Smit als één van de weinigen de BTW verhoging van laatst direct aan de klant doorberekend. Terwijl andere winkels juist het tegenovergestelde gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 08:24
eh Black Ops II 70 euro... dus 10 euro duurder dan de rest ... dat is dan echt een flinke btw verhoging ....

Bart Smit prijst zichzelf uit de markt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:19:
[...]

Dit komt puur omdat Bart Smit als één van de weinigen de BTW verhoging van laatst direct aan de klant doorberekend. Terwijl andere winkels juist het tegenovergestelde gedaan hebben.
Wat een kletskoek :')

15 euro op een bedrag van 70€ is geen 2% btw verhoging. Dat is gewoon een strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correct, my mistake.

Als ik andere winkels mag geloven is het wel de adviesprijs. (Gezien ze daar onder zitten en de prijs doorgestreept hebben staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik vind 70 euro geen adviesprijs meer.. Volgens mij is dat altijd 60 euro geweest?
In ieder geval zijn ze gewoon voor 55 euro ruimschoots verkrijgbaar bij meer en minder bekende winkels. Zelfs mediamarkt met 2e halve prijs is hier super goedkoop tegenover de rest.

Zou ik er 2 bij bart smit kopen: 140 euro. (70+70)
2 bij media markt: 90 euro. (60+half30)

Tja, koop waar je m wilt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens geldt de actie bij de Mediamarkt alleen als je de console daar ook koopt (kleine lettertjes in de folder).

Ik heb mijn pre-order bij bol.com staan, maar de MM is 2 tientjes goedkoper met de console, en heeft die games actie. Aan de andere kant heb ik geen zin in gedoe en is het wel relaxed dat het pakje gewoon met de post komt... Iemand in de regio Den Haag al bij de MM geweest en info gehad over de aantallen die ze binnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog is full price voor een jaar oude game belachelijk. Van wat ik in de reviews las is de gamepad voor veel van die games geen dermate toevoeging dat die full price ports waard is. Arkham kreeg zelffs kritiek doordat het alleen maar onhandig is met de speelgoedtablet erbij.

Juist om early adopters te winnen zou ik als console fabrikant proberen om de prijzen in het begin laag te stellen waardoor mensen overstag gaan om de console te kopen. Wanneer je in deze tijd met een nieuwe console komt die iets van 300 kost en je er een game voor 70 euro bij moet komen is dat niet aantrekkelijk, vooral niet als je een concurrerende console voor de helft van de prijs kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ja ga de prijs voor early adopters verlagen. Die mensen kopen de wii u toch wel wat de prijs ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 07:12:

Juist om early adopters te winnen zou ik als console fabrikant proberen om de prijzen in het begin laag te stellen waardoor mensen overstag gaan om de console te kopen.
Ehm? 8)7 Anders ga je even volledig voorbij aan wat de early adopters zijn...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar snap je niet dat met een prijsverlaging voor die games juist die belangrijke groep enorm kan toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mwah of dat nodig is: in de VS zijn er 400.000 Wii U's in de eerste week verkocht, tegenover 475.000 Wii's in de eerste week dat die in de verkoop ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:27:
Blijkbaar snap je niet dat met een prijsverlaging voor die games juist die belangrijke groep enorm kan toenemen.
Ja dat zal het zijn... Die groep die jij benoemt zijn dus ook geen early adopters, maar de majority die pas later in de lifecycle komt. De prijsstrategie zal dan ook aangepast gaan worden.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de prijs lager is kopen meer mensen de console eerder = meer early adopters. Dat stopt vertrouwen in publishers (wat ook hard nodig is), wat voor interessante games zorgt, wat voor meer wiiu klanten kan zorgen en zo gaat die sneeuwbal nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga de wii u niet kopen na gisteren de tv reclame gezien te hebben.
het lijkt wel een Fisher-Price console voor retard kinderen.

ik wacht geduldig op de nieuwe Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:27:
ik ga de wii u niet kopen na gisteren de tv reclame gezien te hebben.
het lijkt wel een Fisher-Price console voor retard kinderen.

ik wacht geduldig op de nieuwe Xbox.
Beetje hard, maar wel met een kern van waarheid. Nintendo wil zich meer richten op een andere doelgroep, maar komt dan wel met dit soort reclames. Ik begrijp niet welke kan ze op willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master_viper schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:32:
Beetje hard, maar wel met een kern van waarheid.
Wat is de kern van waarheid dan en onderbouw die eens een beetje stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Haters gonna hate"

Klopt nog steeds. Maar ik weet wel dat ik vanaf vrijdag weer kan genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:24:
Als de prijs lager is kopen meer mensen de console eerder = meer early adopters. Dat stopt vertrouwen in publishers (wat ook hard nodig is), wat voor interessante games zorgt, wat voor meer wiiu klanten kan zorgen en zo gaat die sneeuwbal nodig.
Oh is het zo makkelijk? Nintendo(en alle andere gamemakers) had eerder naar jou moeten luisteren, dan lost alles zich op en verdienen ze nog meer geld!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:45:
"Haters gonna hate"

Klopt nog steeds. Maar ik weet wel dat ik vanaf vrijdag weer kan genieten.
Ik begrijp niet waarom een nieuwe console dit gevoel van genieten voor je moet brengen? Misschien kun je dat eens uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slaapje schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:51:
[...]

Oh is het zo makkelijk? Nintendo(en alle andere gamemakers) had eerder naar jou moeten luisteren, dan lost alles zich op en verdienen ze nog meer geld!
Goede, onderbouwde reactie.

On topic: ben wel benieuwd hoe het met de 3rd party support gaat. Dat is sinds de Snes een beetje de achilleshiel geweest van Nintendo geweest. Als dat opgelost zou kunnen worden dan maakt de Wii U een een kans. Er zijn nu weliswaar een aantal 3rd party games met grote namen beschikbaar zoals Black Ops en Batman maar er is toch nog wat huivering, vooral bij de Japanse developers zoals Konami en Capcom. Vooral van Capcom verbaast het me. Zou wel verwachten dat ze een of andere port van Marvel vs Capcom of SF4 bij de lancering zouden aanbieden. Dat verkoopt sowieso wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
master_viper schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:57:
[...]

Ik begrijp niet waarom een nieuwe console dit gevoel van genieten voor je moet brengen? Misschien kun je dat eens uitleggen.
Iedereen beleeft zaken anders, voor velen kan een nieuwe gadget of electronica genieten zijn, ook al is er vor anderen niks aan.

Laten we eens ophouden met de discussie of de Wii U wel of niet een goede console is, dat weten we pas over een jaar of misschien nog wel later, en het geroep dat het wel of niet kiddy/hardcore/etc. is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu op de frontpage nieuws: Wii U 400.000 keer verkocht in eerste week in VS
Het ziet er volgens mij naar uit (maar dat is wel snel zeggen na 1 week) dat de traditionele Tweakers zoals gewoonlijk weer eens ongelijk krijgen mbt de populariteit van een product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje tegenvaller niet?

De Wii presteerde in de eerste week 50% beter (600.000 stuks).
Die voorraad lijkt mij nogal mee te vallen als ik wat Amerikaanse websites (kijk op neogaf, beyond3D, ...) bekijk en lees en hoor dat de grote meeste shops ginder nog toestellen genoeg op voorraad hebben en zowel basic als deluxe toestellen.

Dat het overal uitverkocht is moet je met een zak zout van 10kg nemen. Als hij nu nog eens 1200$ aanbied aan iedereen die nog een WiiU op de schappen vind aanbied, dan heeft nintendo zijn eigen jack trenton. Die beweerde knal hetzelfde en waar men ook nog PS3 op de schappen had.

Je moet het trouwens ook in perspectief bekijken, het was een van de drukste verkoop weekends in de VS. Zelf de Wii - waar de verkoop totaal in elkaar was gezakt - verkocht in diezelfde periode 300.000 stuks... .

Trouwens Regi is ook niet van zijn eerste publieke leugen verlegen. Toen in een CNN de opmerking maakte dat de WiiU "on par is" (http://www.youtube.com/wa...mbedded&v=137X2LcF-wM > 2:10) met de 360/PS3 maakte hij geirriteerd de opmerking dat pakweg COD dramatisch beter is op de WiiU t.o.v. de 360/PS3. Wat niet klopt http://www.eurogamer.net/...lack-ops-2-wii-u-face-off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Klopt niet, 600.000 was over VS en Canada verspreid, 400.000 is enkel VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:43:
[...]

Klopt niet, 600.000 was over VS en Canada verspreid, 400.000 is enkel VS.
My bad. Dan nog vind ik getallen van Black Friday alsnog misleidend aangezien ook de vrijwel dode Wii ook nog 300.000 verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:53

Rhapsody

In Metal We Trust

Mwa die kostte dan ook vrijwel niets, en ik heb het idee dat op zo'n black friday heel veel mensen kopen om het kopen...

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:51:
[...]

My bad. Dan nog vind ik getallen van Black Friday alsnog misleidend aangezien ook de vrijwel dode Wii ook nog 300.000 verkocht.
Of je zet het af tegen de PS3 en Xbox 360 launch, die verkochten nog eens vele malen minder in hun eerste week... Het is maar hoe je de cijfers wilt draaien of keren al naar gelang je eigen gekleurde visie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:55:
[...]

Of je zet het af tegen de PS3 en Xbox 360 launch, die verkochten nog eens vele malen minder in hun eerste week... Het is maar hoe je de cijfers wilt draaien of keren al naar gelang je eigen gekleurde visie.
Oh maar dat verbaast me niks hoor. De Ps3 was extreem overpriced bij de launch. Dacht zo'n 600 Euro hier? Dat die een belabberde launch kreeg was te verwachten maar Sony heeft de prijs gedurende de levensduur gelukkig wat gecorrigeerd en gezorgd voor een goed kwaliteitsaanbod aan games. Toch een grote fout want er stond me bij dat de Ps2 ook iets van 1200 gulden kostte bij lancering/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere economische tijden. Maar dan nog presteerd de Wii U een stuk beter de eerste week dan zowel de Xbox 360 als de Playstation 3 presteerden in hun eerste twee weken. Staat ook op de frontpage in de reactievelden inclusief cijfers maar dat kopieer je dan weer niet.

Dat er her en der nog winkels zullen zijn met een voorraad is niet heel ongebruikelijk. Zo is dat in Nederland ook vaak dat een product in regio x helemaal uitverkocht is en ook de toekomstige leveringen al uitverkocht zijn terwijl in regio y nog een stapeltje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:44
Weet iemand of super mario bros wii u ook met de wii controller te spelen is?
Volgens mij heb ik gelezen dat hij in ieder geval niet speelbaar is met de nieuwe pro controller.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:59:
[...]

Andere economische tijden. Maar dan nog presteerd de Wii U een stuk beter de eerste week dan zowel de Xbox 360 als de Playstation 3 presteerden in hun eerste twee weken. Staat ook op de frontpage in de reactievelden inclusief cijfers maar dat kopieer je dan weer niet.

Dat er her en der nog winkels zullen zijn met een voorraad is niet heel ongebruikelijk. Zo is dat in Nederland ook vaak dat een product in regio x helemaal uitverkocht is en ook de toekomstige leveringen al uitverkocht zijn terwijl in regio y nog een stapeltje staat.
Waarom kijken we niet over een tijdje weer ipv de verkopen op zo'n korte termijn.

Ik hoop iig dat Nintendo de goede kant op gaat, volwassen en mainstream games graag en ik zal overwegen om ook een WiiU aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:59:
[...]

Oh maar dat geef ik graag toe, zie ook de post boven je. Het leek me echter interessanter om met de Wii te vergelijken aangezien Nintendo sinds de vorige generatie op een ander niveau opereert met budget consoles met minder power voor een jongere doelgroep in tegenstelling tot Sony en MS die voor high end power consoles gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:09:
[...]

Oh maar dat geef ik graag toe, zie ook de post boven je. Het leek me echter interessanter om met de Wii te vergelijken
Daar kan ik mij wel in vinden.
aangezien Nintendo sinds de vorige generatie op een ander niveau opereert
Nee. Op hetzelfde niveau. Namelijk een console van de 7e generatie (en nu met de Wii U 8e) voor bij de televisie om spelletjes op te spelen.
met budget consoles met minder power
De Xbox 360 was ook al redelijk leuk geprijsd, enkel de PS3 was absurd duur. Dat de Wii minder power had was een keuze om zo winst te genereren vanaf de eerste dag.
voor een jongere doelgroep in tegenstelling tot Sony en MS die voor high end power consoles gaan.
Voor een jongere doelgroep? Dat is wat jij ervan maakt. Dat de Wii ook een jongere doelgroep beter aansprak dan de concurrentie klopt. Dat wil echter niet zeggen dat de Wii voor een jongere doelgroep in de markt is gezet. Ik als oudere doelgroep en zo'n beetje al mijn vrienden en vele kennissen (30+) hebben een Wii aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
het is voor mij de eerste keer dat ik geen vertrouwen heb in een console van Nintendo.
ik heb ze allemaal gehad, en de meeste bij Launch gehaald. maar van de Wii U wordt ik tot nog toe echt niet vrolijk. enige wat me nu aanspreekt is New Super Mario Bros U

alle andere voor mij interessante games heb ik al op m'n xbox 360 of PS3

ik hoop echt dat de 3d party support beter wordt dan met de Wii maar ik heb er een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Laatst online: 21:44
Donnie Darko schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:25:
het is voor mij de eerste keer dat ik geen vertrouwen heb in een console van Nintendo.
ik heb ze allemaal gehad, en de meeste bij Launch gehaald. maar van de Wii U wordt ik tot nog toe echt niet vrolijk. enige wat me nu aanspreekt is New Super Mario Bros U

alle andere voor mij interessante games heb ik al op m'n xbox 360 of PS3

ik hoop echt dat de 3d party support beter wordt dan met de Wii maar ik heb er een hard hoofd in.
Zijn de mario / zelda / nintendo games niet juist waar je de wii u met name voor koopt? Ik wel tenminste.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Erik-1980 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:28:
[...]

Zijn de mario / zelda / nintendo games niet juist waar je de wii u met name voor koopt? Ik wel tenminste.....
ja natuurlijk wel maar om nou een console te kopen voor 1 a 2 games per jaar lijkt me ietwat overdreven.
daarnaast had ik op de NES, SNES, N64 en zelfs de Gamecube ook veel 3d party games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:16:
[...]

Daar kan ik mij wel in vinden.

[...]

Nee. Op hetzelfde niveau. Namelijk een console van de 7e generatie (en nu met de Wii U 8e) voor bij de televisie om spelletjes op te spelen.

[...]

De Xbox 360 was ook al redelijk leuk geprijsd, enkel de PS3 was absurd duur. Dat de Wii minder power had was een keuze om zo winst te genereren vanaf de eerste dag.

[...]

Voor een jongere doelgroep? Dat is wat jij ervan maakt. Dat de Wii ook een jongere doelgroep beter aansprak dan de concurrentie klopt. Dat wil echter niet zeggen dat de Wii voor een jongere doelgroep in de markt is gezet. Ik als oudere doelgroep en zo'n beetje al mijn vrienden en vele kennissen (30+) hebben een Wii aangeschaft.
Jonger was wat verkeerd verwoord. Had beter casual kunnen zeggen. Nintendo ging voor de Blue Ocean strategie om zo mensen aan het gamen te krijgen die dat anders nooit zouden doen. Daar lag een groot deel van de focus waardoor games zoals Wii Sports en Fitness ontwikkeld worden. Dit heeft enorm veel opgeleverd voor Nintendo.

Wat ze hierbij echter te weinig deden was de focus op de oudere gamer behouden doordat veel volwassen games die wel op de ps3 en x360 uitkwamen niet op de wii uitkwamen. Nu kent de Wii wel een handjevol games voor een ouder publiek zoals Madworld die constant aangehaald wordt maar in dat opzicht schoot Nintendo te kort. Er kwamen genoeg leuke cute Nintendogames uit maar teveel volwassen games kwamen niet op de Wii uit, enerzijds door de focus op casual gamers, die immers geen hd etc. nodig hadden, maar ook door beperkingen in de Wiiware dienst.

Daar doelde ik op met andere doelgroep. Nintendo focuste teveel op de casual gamer en bood de oudere alleen hun eigen titels waarvan er zeker een paar goede bijzaten maar leek geen enkele moeite te doen om games voor een algemeen ouder publiek naar zich toe te trekken, of om interessante exclusives voor de Wii te laten ontwikkelen.

En ja, dan hoor je wel dat je "Nintendo koopt vanwege de Nintendo games" maar dat is eigenlijk te gek voor woorden als je ziet hoe het in verleden op de nes en snes ging met volledige 3rd party support.

Als ik nu naar de WiiU kijk is er zeker potentieel voor verbetering hier. De komende jaren kan hij sowieso meeliften op de games die voor X360/Ps3 ontwikkeld worden doordat die qua hardware ed wel geport kunnen worden. (tot nu met wisselende resultaten maar goed) Hopenlijk zullen meer 3rd party ontwikkelaars er voor gaan ontwikkelen want tot nu toe is de support nog niet baanbrekend.

Ik vind het alleen wel jammer dat als ik nu bijv naar de nieuwe Mario kijk dat weer op een lui product lijkt. WEER vier dezelfde figuurtjes met exact dezelfde stats, de graphics zien er nauwelijks beter uit dan die van de Wii versie en de gimmick is deze keer dat een speler kan lopen helpen/etteren door blokjes te plaatsen.
Nintendo kon beter naar het verleden kijken en 4 chars met andere stats/krachten er in gooien, a la Super Mario Bros 2, waarbij je eventueel nog zou kunnen kiezen voor palette swaps van de 4 om zo toch dezelfde ervaring te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 11:01

itlee

Gas erop!

ik weet niet of het al een repost is maar ik vond m wel hilarisch gebracht...
YouTube: Wii U Premiere KUT EVENT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrijdagmorgen lig ik voor de deur bij de mediamarkt :) denk dat ik me ga verbazen hoeveel huisvrouwen er zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok 0.

En mocht je denken dat de WiiU controller niet tegen een stootje kan:

Bron: http://www.nintendolife.c...o_drop_your_wii_u_gamepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Vandaag bij de gamemania. Al 2 leveringen uitverkocht. Wat een slecht voorraadbeheer of een slechte levering van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:08

RawChild

PSN: Rawchild

Draakje5 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:25:
Vandaag bij de gamemania. Al 2 leveringen uitverkocht. Wat een slecht voorraadbeheer of een slechte levering van Nintendo.
Vandaag was ik bij de media markt (Leeuwarden) daar waren er 5 reserveringen en ze verwachten er 20. Dus ik zou even een media markt bezoeken mocht er 1 in je buurt zitten.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RawChild schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:02:
[...]

Vandaag was ik bij de media markt (Leeuwarden) daar waren er 5 reserveringen en ze verwachten er 20. Dus ik zou even een media markt bezoeken mocht er 1 in je buurt zitten.
Ik neem aan dat ze ze al achter hebben liggen :) 2 dagen voor release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 01:08

RawChild

PSN: Rawchild

Blijkbaar niet, want hij zei dat hij niet zeker wist of ze ook echt 20 kregen. De leverancier noemde dat aantal zei hij.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of geen van beiden. ;) Het kan ook zijn dat daar de meeste pre-orders binnen zijn gekomen.

iig staat mijn Bartsmit bestelstatus nu op "Uw bestelling wordt ingepakt" wat duidelijk aangeeft dat ik vrijdag mijn WiiU heb.

Maar wat wel vreemd is dat ze nu op de site van BartSmit aangeven "Bestel nu en ontvang de Wii U op de dag van release, vrijdag 30 november. Maximaal 1 per klant!" Wat betekend dat ze er voldoende op voorraad hebben.

http://www.bartsmit.com/wii-u-premium-pack-zwart

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ja niet zo gek, wat wil je met hun prijzen..

Belachelijk duur waardoor iedereen naar andere aanbieders gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
Ik vind niet dat je hier de schuld bij GameMania moet leggen. Iedere winkelketen krijgt gewoon een voorraad toegewezen door Nintendo aanhankelijk van de "groote" van de keten. Dan is het uiteindelijk aan de hoofdkantoren om de voorraad zo goed mogelijk te verdelen, zodat alles zo snel mogelijk ook wordt verkocht. Dan kan het ook zijn dat een kleine winkel in verweg gelegen dorpje minder krijgt als een andere winkel.

Dit zelfde princiepe kun je ook bij Nintendo zelf toepassen. Want je hebt Nintendo of Europe wat weer verdeeld is onder verschillende landen/regio's (Benelux, Duitsland, etc...)

Maar ik ben vandaag zelf nog bij de MediaMarkt in Eindhoven geweest, die geven aan 48 stuks van de premiumpack op voorraad te krijgen, hiervan waren er tot nu toe maar 16 gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Hmm, de Wii heb ik overgeslagen omdat deze mij nooit interesseerde, maar de Wii U zit ik nu toch wel over te twijfelen. Wat mij op dit moment nog tegenhoud is wederom de outdated hardware van nintendo... Veel mensen zeggen dat graphics niet belangrijk zijn maar ik vind van wel, graphics zijn een deel van de gameplay voor mij. Ook de beperkte features van die tablet (geen analoge schouderknoppen, batterij die maar 4 uur meegaat voordat je moet opladen, resoutie van de eerste generatie iphones, op een tablet :s).

Ik denk dat ik even wacht tot ie wat goedkoper is want de games zijn natuurlijk wel leuk verder.

[ Voor 5% gewijzigd door Krukar op 28-11-2012 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt breda krijgt er ook 50 (premium) ,hebben er nu 7 als reservering staan.

:D me so happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
Ik heb ooit de nes, snes en N64 gehad. Daarna nog een DS Lite gekocht en dat was het.
Bedankt voor het linkje naar bartsmit. Gelijk besteld.

Ben bezig met me nieuwe huis en de WII U zal mooi werken met mijn 55 inch tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Hmm de Wii U premium is van de Mediamarkt site verdwenen zie ik. Misschien toch maar reserveren in de winkel dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
Ik heb toch maar voor de zekerheid een email gestuurd naar Bart Smit of mijn bestelling wel geleverd gaat worden.

Edit: Las dat nederland zo'n 3000 wii u heeft en de volgende levering februari was. Niet officieel naar buiten gekomen maar puur een rumor.

[ Voor 38% gewijzigd door Ryatzu op 28-11-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 22:36
@ Krukar
Als je zo graag goede graphics wilt, dan kun je misschien beter op de pc gaan gamen of je gamed er al op.

Ontopic:
Zijn er bepaalde games die op 1080P zijn gerenderd voor de Wii U ? Ik meende zoiets gelezen te hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 28-11-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

S2S

Mosin schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:33:
@ Krukar
Als je zo graag goede graphics wilt, dan kun je misschien beter op de pc gaan gamen of je gamed er al op.

Ontopic:
Zijn er bepaalde games die op 1080P zijn gerenderd voor de Wii U ? Ik meende zoiets gelezen te hebben.
Tot nu toe geen enkele game native op 1080p.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:42:
Ik heb toch maar voor de zekerheid een email gestuurd naar Bart Smit of mijn bestelling wel geleverd gaat worden.

Edit: Las dat nederland zo'n 3000 wii u heeft en de volgende levering februari was. Niet officieel naar buiten gekomen maar puur een rumor.
Van BartSmit heb ik nu een trackingscode voor de levering van mn WiiU. Dus ik krijg 'm iig. Ik vermoed dat het er meer zijn dan 3000.

Als je via de site besteld hebt kan je bij "Mijn gegevens > Bestelhistorie" de status zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Laatst online: 17-05 20:08
Heb mn Wiiu! Jammer genoeg is de grote update niet online, dus alleen gamen, geen Youtube of iets dergelijks.

Het is wel echt een andere ervaring dan gamen op mn 360 of PS3.
3ds is ook niet echt vergelijkbaar omdat je alle 2 schermen kan zien.
Qua mogelijkheden kan het echt vernieuwend zijn, als devs er gebruik van gaan maken.

Graphics zijn mooi, normaal 360/PS3 niveau, maar ja launch games, dus wat wil je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24
Sloebie schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:48:
Heb mn Wiiu! Jammer genoeg is de grote update niet online, dus alleen gamen, geen Youtube of iets dergelijks.

Qua mogelijkheden kan het echt vernieuwend zijn, als devs er gebruik van gaan maken.

Graphics zijn mooi, normaal 360/PS3 niveau, maar ja launch games, dus wat wil je.
Hoe kom je daar nu al aan dan?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar geannuleerd bij bol.com omdat de Mediamarkt deal veel beter is. Ze willen in Rijswijk alleen geen pre-orders aannemen (eerst wel, maar toen puntje bij paaltje kwam toch niet). Kleine waarschuwing dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:51

TdV

Ik kreeg net een mail dat hij door bartsmit verzonden is...kost een paar centen maar dan heb je hem ook snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
Gynnad schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:52:
[...]

Hoe kom je daar nu al aan dan?
Alles komt vandaag binnen bij de winkels.
Een gameshop waar k vaak ga had m dus al, en k mocht m meenemen.
Qua games waren er alleen AC3 en Zombiu pakket dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
Sloebie schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:48:

Pics or it didn't happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/35lx05j.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/a1o1vk.jpg

Sorry voor de slechte foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAAF! :)

Ik heb net ff op de website van PostNL gekeken en ik krijg mn WiiU morgen :)

Ik denk dat de update vrijdag pas online komt. Want dan is de launch ook.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 22:44 ]

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20121128-17328.png

Gniffel :P

Nothing to see here

• Draakje5
Iemand al iets gehoord van de reservering bij nedgame (om op te halen) ?

Ben benieuwd wanneer de eerste iets te horen krijgt.

Aangezien mijn betaalde bestelling bij coolblue blijkbaar ineens pas vrijdag wordt verzonden ipv donderdag zou het mooi zijn als ik bij nedgame de reservering wel vrijdag kan ophalen. Maar dan moeten ze die e-mail wel sturen voordat coolblue mijn bestelling verzend..

[ Voor 51% gewijzigd door Draakje5 op 29-11-2012 07:37 ]

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 13:19
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:54:
Toch maar geannuleerd bij bol.com omdat de Mediamarkt deal veel beter is. Ze willen in Rijswijk alleen geen pre-orders aannemen (eerst wel, maar toen puntje bij paaltje kwam toch niet). Kleine waarschuwing dus.
Hoezo beter? Bij bol is de 32gb versie 349 en bij MM 399. Mis ik iets?

• Phusebox
raven22 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 07:51:
[...]

Hoezo beter? Bij bol is de 32gb versie 349 en bij MM 399. Mis ik iets?
Bij de Mediamarkt is de Premium bundel 326. Weet niet hoe je aan die 399 komt.
De Zombi U bundel zal wel 364 worden bij Mediamarkt, zelfde als Gamemania.

Hoop dat Mediamarkt vandaag ook gaat verkopen dan, als half Nederland hem al heeft :/

• Draakje5
Half nederland m heeft? Naar mijn weten is alleen bart smit de winkel die m gister al heeft verzonden?

Verwijderd

Laat half nederland hem maar hebben :) heb ik meer kans om er 1 te scoren bij de opening van de winkel morgen in breda :)

Ik lees net het volgende op de gamemania site "Had je al een wii u preorder? Dan hebben wij deze automatisch omgezet naar de premium incl nintendoland bundel.

Wil je toch een andere bundel neem dan contact op met je gamemania winkel"

Dus wellicht slim om te bellen als je de zombi u bundel had gereserveerd :)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 08:15 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.