[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.597 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

3rd party launchtitels zou ik altijd mijden, op eender welke console.
Als het alternatief echter Nintendoland is...tja, lastige keuze. Dan moet je je gaan afvragen of er wel games zijn waarvoor je deze console wil kopen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Ik heb mijn Zombi U bundel gecanceld, en zie het wel of het lukt om een premium pack te bemachtigen. Die vijf euro neem ik wel voor lief dan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:59
Ik had black ops willen zien in een pakket..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
boe2 schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:21:
3rd party launchtitels zou ik altijd mijden, op eender welke console.
Als het alternatief echter Nintendoland is...tja, lastige keuze. Dan moet je je gaan afvragen of er wel games zijn waarvoor je deze console wil kopen.
Moet je 'm eigenlijk wel kopen als je nintendoland niks vindt?
Dat is eigenlijk toch echt iets dat typisch nintendo (en dus wii) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik kan me voorstellen dat je een collectie minigames leuk vindt, maar om daarvoor 300+ euro te investeren? Kan je beter Wario Ware terug uit de kast halen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
boe2 schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:30:
Ik kan me voorstellen dat je een collectie minigames leuk vindt, maar om daarvoor 300+ euro te investeren? Kan je beter Wario Ware terug uit de kast halen.
Jij neemt de standaard zonder games begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hetzelfde verhaal als de 3DS: Ik neem er voorlopig geen, maar dat kan nog veranderen als er games op uitkomen die ik echt wil. De 3DS heb ik ook pas gekocht toen Kingdom Hearts uitkwam.
Momenteel is de enige aangekondigde exclusive die me boeit Dragon Quest X, en die gaat ook met de gewone Wii compatibel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Zit serieus te twijfelen of ik Wii U zal aanschaffen.
Eerste line up is wel ok maar de recenties vallen me wat tegen.

Als ik de Wii U aanschaf kan ik mijn PC niet upgraden en andersom :+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik dacht misschien toch nog voor de 8gb versie gaan, dacht dat die 230 euro was. Blijkbaar verkeerd gekeken ofzo, staat er nu op voor 300..

Dan kan ik ook netzogoed het premium pak nemen. 300+ spel van 60 euro + 55 pro controller = 415 euro.

Terwijl: de pro editie voor 400 euro (dus 15 euro minder) ook een spel heeft van 60 euro, de pro controller van 55 en tevens nog wat accessoires en meer GB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
32 Gb pack incl. Nintendoland is € 349,--
Toch best wel prijzig voor een console.

Denk dat ik wacht totdat ik hem kan testen in een winkel.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Draakje5 schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:51:
Ik dacht misschien toch nog voor de 8gb versie gaan, dacht dat die 230 euro was. Blijkbaar verkeerd gekeken ofzo, staat er nu op voor 300..

Dan kan ik ook netzogoed het premium pak nemen. 300+ spel van 60 euro + 55 pro controller = 415 euro.

Terwijl: de pro editie voor 400 euro (dus 15 euro minder) ook een spel heeft van 60 euro, de pro controller van 55 en tevens nog wat accessoires en meer GB's.
Basic = 299, 8gb, geen sensor bar, geen stand voor gamepad en console, geen cradle voor gamepad en geen game
Premium = 349, 32 gb, sensor bar, stand voor gamepad en console, cradle, hdmi kabel, nintendoland
Zombi U = 399, 32 gb, sensor bar, stand voor gamepad en console, cradle, hdmi kabel, pro controller, zombi u game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Klopt het dat je op die gamepad ook "los"kan gamen , als een laptop/tablet ?
Dus niet via de TV.

Kan hij dan meegenomen worden op vakantie of op reis ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Iusedto schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:24:
Klopt het dat je op die gamepad ook "los"kan gamen , als een laptop/tablet ?
Dus niet via de TV.

Kan hij dan meegenomen worden op vakantie of op reis ?
Nee, de gamepad heeft de Wii U nodig en is enkel een scherm. Overigens ondersteunen niet alle spellen het gamen op de gamepad zonder tussenkomst van een tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Phusebox schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:16:
[...]

Basic = 299, 8gb, geen sensor bar, geen stand voor gamepad en console, geen cradle voor gamepad en geen game
Premium = 349, 32 gb, sensor bar, stand voor gamepad en console, cradle, hdmi kabel, nintendoland
Zombi U = 399, 32 gb, sensor bar, stand voor gamepad en console, cradle, hdmi kabel, pro controller, zombi u game
Als nintendoland of zombiu totaal niks zou zijn dan is het wellicht slim om voor de basic te gaan. Anders is dat echt een beetje goedkoop is duurkoop. Wil je een vergelijkbaar spel kopen ben je ook weer 60 euro kwijt. Dan zit je al ruim boven de premum met nintendoland van 350 euro (namelijk 299+60 ; 360 euro). En dan loop je ook nog eens alle accessoire mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
http://www.nintendo.nl/Wii-U/Wii-U-344102.html

Hier staat bij foto 7 dat je los van de TV kan spelen.
Bedoelen ze zeker wel in dezelfde ruimte ? :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Nintendo Network-account is gebonden aan console

HOOFDDORP - Spelers die een Nintendo Network-account aanmaken op de Wii U, kunnen zich alleen op die console aanmelden met de account.

Dat blijkt uit informatie van Nintendo.
Dit betekent dat spelers hun Nintendo Network-account niet op een andere console kunnen gebruiken. Zij kunnen zich dus niet aanmelden op de console van een vriend, of de Wii U verkopen, een nieuwe kopen en zich met dezelfde account aanmelden. Mogelijk verandert dit nog in de toekomst, maar hier heeft Nintendo nog niets over gecommuniceerd.
--------------------------------------

Lijkt me vreemd als je console om wat voor reden dan ook kapot/geruild weet ik veel wat moet worden dat je gewoon je eigen account kan gebruiken waar je download etc etc op staan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Kan me niet voorstellen dat ze dit zullen blijven handhaven.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Iusedto schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:20:
Kan me niet voorstellen dat ze dit zullen blijven handhaven.
Ik wel, het is namelijk precies hetzelfde als ze al op de Wii, DSi, 3DS, etc doen... Handig is idd anders maar ja Nintendo heeft nu eenmaal haar eigen ideeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Via de eShop willen ze games aanbieden.
Die gaat dan toch geen hond kopen als je account niet overdraagbaar is naar een nieuwe Wii U ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Iusedto schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:53:
Via de eShop willen ze games aanbieden.
Die gaat dan toch geen hond kopen als je account niet overdraagbaar is naar een nieuwe Wii U ?
Zou wel vreemd zijn ja. Zou een beetje hetzelfde zijn als dat ik via steam iets koop op mijn account op deze PC en het niet bruikbaar is op welke andere pc dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Heb ook de premium pack met nintendoland + losse pro controller + super mario bros u in de preorder staan :)

Leverdatm staat nog steeds op releaseday dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:50
Navi schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:38:
Heb ook de premium pack met nintendoland + losse pro controller + super mario bros u in de preorder staan :)

Leverdatm staat nog steeds op releaseday dus ben benieuwd!
Same here! :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik zit toch nog te twijfelen.. Aan de ene kant vind ik het zonde om twee of meer soortgelijke mario games te hebben.. Ik wil denk ik sowieso mario party. Beetje vergelijkbaar met de nintendoland wellicht. Dus misschien toch zombiu dan...

Cod wil ik ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 19-11-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Waar hebben jullie ze overigens besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11
Iemand hierzo die ervaring en interesse heeft om mee te werken aan de startpost en misschien wel de boel helemaal overnemen straks???

Reden: Ik heb op dit moment weinig vertrouwen in Wii U. Release line0up is erg mager. Features lijken het allemaal net niet te zijn, aldus nieuwsberichten van de afgelopen dagen. Etc.. etc......

[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 19-11-2012 20:42 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Ik loop er momenteel nog niet warm voor. In ieder geval is de lineup momenteel zo oninteressant voor mij dat ik hem zeker niet aanschaf bij de launch.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige game die er voor mij interessant uitziet is de nieuwe Mario bros maar na de quicklook gekeken te hebben is het duidelijk weer lui werk van Nintendo met nog steeds dezelfde 4 figuurtjes en vrijwel dezelfde graphics als op de Wii, die van zichzelf er ook al niet uit sprongen. Laat Nintendo die figuren tenminste andere stats a ala Super Mario Bros 2. Als Nintendo er dan nog mee zit dat niet iedereen dezelfde skills heeft zou je altijd nog palette swaps kunnen maken die wel dezelfde skills hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik ben heel goed op de ipad/iphone met modern combat 3. Zal op zo'n gamepad ook wel goed gaan dan >:)

Dat ding trilt volgens mij wel als de gek. Ik dacht dat het mijn telefoon was.. maar het is dat apparaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Draakje5 op 20-11-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:03:
32 Gb pack incl. Nintendoland is € 349,--
Toch best wel prijzig voor een console.

Denk dat ik wacht totdat ik hem kan testen in een winkel.
Mijn PS3 was 500 euro bij release in 2007, wat dat betreft valt deze 350 voor de Wii U best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:14

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ben erg benieuwd hoe de ontwikkeling van Miiverer verder zal gaan. Dit is in ieder geval erg interessant om te lezen/kijken: http://kotaku.com/5962003...might-be-something-better

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:03:
[...]

Mijn PS3 was 500 euro bij release in 2007, wat dat betreft valt deze 350 voor de Wii U best mee.
Volgens mij was de PS3 zelfs 629 euro bij release toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Dan valt de wii nog mee kwa prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het kan ;) even nostalgie snuiven :)

[YouTube: http://youtu.be/k4OmN2MCxxM]

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 07:28:
Dan valt de wii nog mee kwa prijs..
Niet als je kijkt naar hoe geavanceerd de PS3 qua specs bij launch was en hoe 'geavanceerd' de WiiU bij launch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 07:58:
[...]

Niet als je kijkt naar hoe geavanceerd de PS3 qua specs bij launch was en hoe 'geavanceerd' de WiiU bij launch is.
Ik zeg gewoon geen wii u kopen dan :)

- inhoudelijk vraagje : komt er ergens een nachtopening voor de wii u ? -

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Voor zover als ik weet is er bij Foregames Breda (en ik neem aan ook Tilburg) een nachtopening.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen de witte is nog te bestellen bij ze, net als bij alle andere retailers, jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mensen hier die bij bol.com hebben besteld en een andere status als verzending "Op verschijningsdatum" hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Brummetje schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:41:
Mensen hier die bij bol.com hebben besteld en een andere status als verzending "Op verschijningsdatum" hebben ?
Ik denk het niet... overigens zal er nog wel een lucky zombi u pack besteller rondlopen nu want ik heb mijn order gecanceld, en die was vrijwel meteen geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:56:
[...]

Zou wel vreemd zijn ja. Zou een beetje hetzelfde zijn als dat ik via steam iets koop op mijn account op deze PC en het niet bruikbaar is op welke andere pc dan ook.
Toen ik mijn 3DS inruilde voor de 3DS XL kon ik alles wat ik in de Eshop had gekocht gewoon weer gratis downloaden nadat ik mijn account in had gesteld. Ik neem aan dat het bij de WiiU niet anders zal zijn en anders zal het wel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:02:
[...]

Toen ik mijn 3DS inruilde voor de 3DS XL kon ik alles wat ik in de Eshop had gekocht gewoon weer gratis downloaden nadat ik mijn account in had gesteld. Ik neem aan dat het bij de WiiU niet anders zal zijn en anders zal het wel veranderen.
Zoals al aangegeven in het nieuws bericht door iemand was dit bij de Wii ook het geval.. Nintendo kan gewoon je nieuwe Wii U koppelen aan je nieuwe account (zo gaat het bij de Wii en zal nu niet anders zijn)..

Drukte om niks weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 07:58:
[...]

Nou in die Tablet zit best 'geavanceerde' technologie. Die een prijs van 250 euro (basis pakket) best acceptabel maakt. PS3 was alleen duur vanwege die idiote CELL cpu. Voor de rest was er weinig 'geavanceerd' aan dat ding.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Meekoh schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:06:
[...]

Nou in die Tablet zit best 'geavanceerde' technologie. Die een prijs van 250 euro (basis pakket) best acceptabel maakt. PS3 was alleen duur vanwege die idiote CELL cpu. Voor de rest was er weinig 'geavanceerd' aan dat ding.
Nou, oa de blu ray drives waren bijzonder prijzig een aantal jaren geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Mwah, een resistief touchscreen met een redelijk lage resolutie en een soort van wifi connectie schat ik?

Verder is de basisprijs 299 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

Nou in die Tablet zit best 'geavanceerde' technologie. Die een prijs van 250 euro (basis pakket) best acceptabel maakt.
Volgens mij is het enige in de controller dat een beetje interessant is, de aangepaste wifi chip die het streamen van games mogelijk maakt.(http://www.polygon.com/20.../wii-u-range-test-gamepad)
Verder is het gewoon middelmatige tech volgens mij? De resolutie is in ieder geval niet opzienbarend hoog, touchscreen schijnt niet echt precies te zijn én ondersteunt geen multi-touch....
Niet dat het veel uitmaakt, hij doet zijn werk prima en het is mooi dat de boel zo redelijk betaalbaar blijft, maar om nou te stellen dat er 'beste geavanceerde technologie' in de controller zit... :/

Ik heb trouwens best interessante verhalen gelezen over ZombiU. Vooral het feit dat je vrij eenvoudig dood kan gaan als je niet oplet en dan weer als een ander character start, vind ik heel cool. En dan je oude zombie zelf zoeken en doodmeppen voor loot :D Het is dat ik op dit moment gewoon het geld niet heb liggen om even een nieuwe console te kopen, maar anders zou het wel gaan kriebelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb verschillende cijfers gezien voor Zombie U, het laagste was een 4 maar heb ergens anders lezersbeoordelingen gezien en het zat op een 7 gemiddeld.
Reviews zeggen mij erg weinig omdat de persoonlijke mening van de reviewer ook meetelt. Op IGN geven ze LBP Karting een 5 en op Fok een 10.

Neemt niet weg dat mijn Zombie U volgende week meteen op internet gezet wordt want ik heb dat pakket alleen maar besteld omdat ik er zeker van wilde zijn dat ik een console zou hebben op 30 november. Zombies boeien mij verder totaal niet.
Daarnaast was de meerprijs voor dat pakket 10 euro minder dan wat ik voor een pro-controller los zou moeten betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Phusebox schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:16:
[...]

Mwah, een resistief touchscreen met een redelijk lage resolutie en een soort van wifi connectie schat ik?

Verder is de basisprijs 299 ;)
Ok 299. I stand corrected O-)

Het resistieve touchscreen is inderdaad niet bijzonder. Echter het streamen van het beeld met zeer lage latencies vind ik best impressive te noemen. Ik heb menig beeld streaming producten zien langskomen, maar allemaal hadden ze last van latency.

Check dit filmpje maar eens op eurogamer: klik
Daar zie je dat de latency van de TV hoger is dan die op de wii pad of hoe je dat ding wil noemen.
Die pad laat eerder beeld zien dan de tv!

[ Voor 20% gewijzigd door Meekoh op 21-11-2012 11:35 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Meekoh schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:29:
[...]

Het resistieve touchscreen is inderdaad niet bijzonder. Echter het streamen van het beeld met zeer lage latencies vind ik best impressive te noemen. Ik heb menig beeld streaming producten zien langskomen, maar allemaal hadden ze last van latency.
Ja, de latency is knap, verwacht overigens niet een 1 op 1 overzetting qua kwaliteit want er schijnt nogal wat compressie overheen te gaan.

Overigens is het wel des Nintendo's om straks met een Gamepad Lite, Gamepad XS of Gamepad MT (multitouch) te komen...

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 21-11-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Bij elke verkochte Wii U hoeft er maar één spel verkocht te worden, en het apparaat is voor producent Nintendo al winstgevend. Dat stelt Reggie Fils-Aime, directeur van de Amerikaanse tak van de gamegigant.

Normaal gesproken streeft het bedrijf er naar om zijn spelcomputers op zich al winstgevend te laten zijn. Om de prijs van de Wii U echter laag te houden, heeft het besloten om deze met verlies te verkopen.
Wordt vaker gedaan maar de winst al met 1 game is toch vrij snel.
Misschien hadden ze de prijs nog verder moeten laten zakken en op 2 games is winst gaan zitten ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:44

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Iusedto schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:58:
[...]

Misschien hadden ze de prijs nog verder moeten laten zakken en op 2 games is winst gaan zitten ?
Dat kunnen ze altijd nog gaan doen als de verkopen tegenvallen. Waarschijnlijk raakt de eerste batch wel uitverkocht en zullen ze zodra de verkopen afnemen eens naar de prijs gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Phusebox schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:32:
[...]

Ja, de latency is knap, verwacht overigens niet een 1 op 1 overzetting qua kwaliteit want er schijnt nogal wat compressie overheen te gaan.

Overigens is het wel des Nintendo's om straks met een Gamepad Lite, Gamepad XS of Gamepad MT (multitouch) te komen...
Multitouch verwacht ik niet zo snel. Als het wel komt zal het alleen voor browsen etc gebruikt worden. Nintendo gaat echt de userbase niet splitten. Het is niet voor niets dat de tweede analoge stick op de 3ds nog niet standaard is. Cosmetische veranderingen zijn wel typisch nintendo, maarja dat maakt voor het gamen niet uit.

Edit:
Wat verliezen betreft vind ik de Nintendo aanpak niet verkeerd. Als ze veel verlies pakken per verkochte console, dan moeten ze dat toch weer ergens terugverdienen. Dan krijg je Microsoft praktijken zoals betalen voor zaken als online gamen, toegang tot skype of bizarre prijzen voor hardeschijven of geheugen kaartjes (Vita).

[ Voor 19% gewijzigd door nioz op 21-11-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
nioz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:54:
[...]

Multitouch verwacht ik niet zo snel. Als het wel komt zal het alleen voor browsen etc gebruikt worden. Nintendo gaat echt de userbase niet splitten. Het is niet voor niets dat de tweede analoge stick op de 3ds nog niet standaard is. Cosmetische veranderingen zijn wel typisch nintendo, maarja dat maakt voor het gamen niet uit.
Meeeens

1.Wordt te duur anders zat het er nu al in.
2 Develpers zien de meerwaarde niet aangezien het niet standaard is zoals nu gampad/pad pro controller.

vb 360 kinect/ps3 move zijn nooit helemaal goed uit de verf gekomen omdat het later is geimplementeerd.
Develpers kunnen er niet vanuit gaan dat iedereen dit " erbij koopt" zeg maar. Dus de overweging aan hun natuurlijk om daar tijd/geld in te steken.
Wat Nintendo doet is gewoon zorgen dat dingen standaard voor vrijwel iedereen(al zal de basis versie geen pro contoller hebben denk ik.

Zelf haal ik hem in 2013 in Belgie/Duitsland (console only) :9~

[ Voor 1% gewijzigd door Offens1490 op 21-11-2012 20:47 . Reden: toevoeging ]

AnimeAdicted

Verwijderd

Het vervolg op de opvallende shooter Metro 2033 komt voorlopig niet uit voor de Wii U. Dat heeft ontwikkelaar 4A Games bekendgemaakt.

Reden hiervoor is dat de Wii U een "verschrikkelijke, trage" processor heeft, zo stelt technisch hoofd Oles Shishkovtsov van de studio tegenover Now Gamer.

"We hebben er wel naar gekeken en we dachten dat we het wel zouden kunnen doen, maar de impact op de kwaliteit van het spel deed ons beslissen om er op dit moment niet aan te beginnen," aldus Shishkovtsov.

Net als het eerste deel speelt Metro: Last Light zich af in een post-apocalyptisch Moskou. Spelers moeten het tegen mutanten en vijandig gezinde andere overlevenden opnemen.
Zonde, weer een volwassen game die niet voor WiiU wordt uitgebracht..

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 10:02
Ikvind het een te makkelijke reaktie van 4A Games.

Op de "zwakkere" PS3 en Xbox 360 komt het vervolg toch ook gewoon uit?...

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
Meekoh schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:29:
[...]

Check dit filmpje maar eens op eurogamer: klik
Daar zie je dat de latency van de TV hoger is dan die op de wii pad of hoe je dat ding wil noemen.
Die pad laat eerder beeld zien dan de tv!
Het is gewoon miricast wat borduurt op wifi direct. Ik heb het zelf niet maar eigenlijk valt het te vergelijken met airplay. Als ik mij niet vergis is het antwoord erop.

Het is nu niet dat er veel revolutionaire tech in die tablet zit. Als ik zie hoeveel ik moet betalen in china als consument (!) voor pakweg een 7 tablet denk ik dat de kosten voor die dingen nog meevallen.

• Phusebox
ezra070 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:40:
Ikvind het een te makkelijke reaktie van 4A Games.

Op de "zwakkere" PS3 en Xbox 360 komt het vervolg toch ook gewoon uit?...
Was uiteraard weer uit zijn verband getrokken. 4A Games heeft gewoon niet genoeg mensen in dienst, of de funding om die in dienst te nemen, voor een port naar de Wii U. Daarnaast is hun game erg CPU intensief en de CPU schijnt de bottleneck van de Wii U te zijn op dit moment. De GPU is daarentegen wel vrij rap vergeleken met de huidige consoles.

• Offens1490
Phusebox schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:28:
[...]

Was uiteraard weer uit zijn verband getrokken. 4A Games heeft gewoon niet genoeg mensen in dienst, of de funding om die in dienst te nemen, voor een port naar de Wii U. Daarnaast is hun game erg CPU intensief en de CPU schijnt de bottleneck van de Wii U te zijn op dit moment. De GPU is daarentegen wel vrij rap vergeleken met de huidige consoles.
je bent me net :) .
Ik had ook zoiets gelezen bron kan ik niet meer vinden maar grootste probleem is denk ik geld.
en wat je zegt dacht ik ook dat het waarschijnlijk cpu intensief spel is ipvg gpu intensief en je gaat je code niet "ff " omzetten.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is hier wel heel erg rustig zo 4 dagen voor de release van de wii u :O

Ik zie trouwens dat gamemania SMB U niet meer in de pre-order heeft.
Blijkbaar zijn ze allemaal op.

Ik weet in iedergeval dat ik voor de deur lig bij de mediamarkt vrijdag morgen :)

Bartsmit heeft zijn website aangepast, ze durven nogal met de prijzen van de games 8)7

http://www.bartsmit.com/wii-u

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:17
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 09:45:
Het is hier wel heel erg rustig zo 4 dagen voor de release van de wii u :O
De meesten zullen pas iets posten als de console er daadwerkelijk is. Er is op dit moment ook weinig nieuws, en de meesten hebben al gereageerd op de WII U nieuwsitems op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
70 euro voor wii u zombies?

Zijn de huurprijzen ineens omhooggeschoten? Dat spel is elders gewoon vrijwel overal voor 55 euro verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was van plan 'm te halen, heb 'm uiteindelijk gecancelled.

redenen:
- had toch 'n tè strak spaarregime, kreeg honger ;P
- te veel krampachtig gedoe van nintendo omtrent informatie; wat -zo blijkt achteraf- toch komt door te optimistisch geneuzel/marketinggebrabbel op voorhand.

Op het moment dat het nieuws over slechte ports, belachelijke os-footprint e.a zaken aan het licht kwamen was ik opgelucht over mijn vroege opzeggen van de pre-order.

Nintendo heeft 't bij mij verkwanseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, één meer WiiU die ik dan misschien kan halen :)

Ik ga vrijdag ook bij opening bij de MediaMarkt langs.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 11:16

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Yawn, volgens mij gaat Nintendo met deze console echt de verkeerde kant op. Reviews zijn nou niet erg positief, games lijken ivm current gen consoles niks toe te voegen. Prijs is vrij hoog, en gameprijzen zijn te hoog.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Prijs is vrij hoog?

Je wilt dus dat er kinderarbeid bij komt kijken of dat de batterij nog kleiner wordt zodat Nintendo de prijs nog lager kan maken?
Als ze dit al met verlies verkopen, hoe kun je de prijs dan uberhaupt hoog noemen.

Volgens mij waren de xbox en playstations zowat het dubbele in prijs destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Draakje5 schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:50:
Prijs is vrij hoog?

Je wilt dus dat er kinderarbeid bij komt kijken of dat de batterij nog kleiner wordt zodat Nintendo de prijs nog lager kan maken?
Als ze dit al met verlies verkopen, hoe kun je de prijs dan uberhaupt hoog noemen.

Als je kijkt naar de hardware die erin zit, vergelijkt met Xbox/Ps3 dan is de WiiU te hoog geprijsd imho.

Voor zover ik lees zijn de reviews over de bouwkwaliteit ook niet echt denderend, het voelt blijkbaar allemaal erg plastic aan. Ik vraag me dan ook af welke reden mensen hebben om een game zoals BO2 bijv. voor de WiiU te kopen ipv Xbox/Ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
master_viper schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:29:
[...]

Als je kijkt naar de hardware die erin zit, vergelijkt met Xbox/Ps3 dan is de WiiU te hoog geprijsd imho.

Voor zover ik lees zijn de reviews over de bouwkwaliteit ook niet echt denderend, het voelt blijkbaar allemaal erg plastic aan. Ik vraag me dan ook af welke reden mensen hebben om een game zoals BO2 bijv. voor de WiiU te kopen ipv Xbox/Ps3.
De cpu in de Wii U schijnt ook minder goed te zijn dan die van de xbox360 en ps3. De videokaart is wel sneller en hij heeft meer ram. Dat ram schijnt echter wel weer een langzamere variant te zijn... Tja :/
Het maakt voor de spellen natuurlijk niet uit. Nintendo games waren op de Wii en daarvoor ook al leuk om te spelen. Maar dat betekent wel dat de Wii U best duur is in vergelijking, vooral omdat de gamepad ook al geen hightech wonder is. BLops2 voor Wii U komt ook niet al te gunstig uit de vergelijking met de ps3 en xbox versie op Eurogamer. Ps3 was altijd de minste, maar de Wii U hinkt zelfs daar regelmatig achteraan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

nioz schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:55:
[...]

De cpu in de Wii U schijnt ook minder goed te zijn dan die van de xbox360 en ps3. De videokaart is wel sneller en hij heeft meer ram. Dat ram schijnt echter wel weer een langzamere variant te zijn... Tja :/
Het maakt voor de spellen natuurlijk niet uit. Nintendo games waren op de Wii en daarvoor ook al leuk om te spelen. Maar dat betekent wel dat de Wii U best duur is in vergelijking, vooral omdat de gamepad ook al geen hightech wonder is. BLops2 voor Wii U komt ook niet al te gunstig uit de vergelijking met de ps3 en xbox versie op Eurogamer. Ps3 was altijd de minste, maar de Wii U hinkt zelfs daar regelmatig achteraan :/
Zoals ik zei en Nintendo heeft gezegd nu ook mee te willen gaan met de grote franchises zoals BO2. Dan moeten ze imho wel redenen geven waarom men deze moet nemen ipv PS3/Xbox. Maar deze zie ik totaal niet op het moment. Ook een controller die draadloos binnen paar uurtjes leeg is maakt het er niet fijner op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin. In de Wii U zit veel en veel meer intern geheugen. Daarnaast wordt er een tabletcontroller meegeleverd die met een minimale vertraging beelden kan streamen. Dat doen zowel de xbox als playstation niet na. De games zijn aan het begin van de levensduur van een console altijd grafisch niet top. Dat is bij elke console nog zo geweest. Daarnaast hebben uitgevers er bij de multi-platform titels nog geen moeite ingestoken om de grafisch op Wii U niveau te tillen.

Op Tweakers lees je zo nu en dan wat negatieve berichten die eigenlijk de rest van de wereld niet boeien. De Wii U verkoopt als een trein en dat vind men niet zo prettig. Evengoed was dat het geval met de Wii. Daarnaast is het nog maar afwachten waar Sony en Microsoft me komen over 1 a 2 jaar. Ik verwacht nietd at ze een powerhouse neerzetten, dat accepteert de markt vandaag de dag in deze economische tijd nou eenmaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:07:
[...]

Onzin. In de Wii U zit veel en veel meer intern geheugen. Daarnaast wordt er een tabletcontroller meegeleverd die met een minimale vertraging beelden kan streamen. Dat doen zowel de xbox als playstation niet na. De games zijn aan het begin van de levensduur van een console altijd grafisch niet top. Dat is bij elke console nog zo geweest. Daarnaast hebben uitgevers er bij de multi-platform titels nog geen moeite ingestoken om de grafisch op Wii U niveau te tillen.

Op Tweakers lees je zo nu en dan wat negatieve berichten die eigenlijk de rest van de wereld niet boeien. De Wii U verkoopt als een trein en dat vind men niet zo prettig. Evengoed was dat het geval met de Wii. Daarnaast is het nog maar afwachten waar Sony en Microsoft me komen over 1 a 2 jaar. Ik verwacht nietd at ze een powerhouse neerzetten, dat accepteert de markt vandaag de dag in deze economische tijd nou eenmaal niet meer.
Veel en veel meer geheugen maar een extreem trage CPU. Ook een niet-zo-bijzondere GPU. En wat heb je aan zo'n controller als die binnen een x aantal uur al leeg is?
Verder hebben MS en Sony deze tech niet in hun huidige consoles ontworpen, om daarmee te vergelijk is oneerlijk.

Ps. Link eens wat verkoopcijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Boys, ik geef niet om de hardwarespecs. Zolang Nintendo tezijnertijd maar Mario Kart Wii U uitbrengt en het spel een genot is om te spelen maakt het mij niet uit en koop ik dat ding gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
master_viper schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:07:
[...]

Zoals ik zei en Nintendo heeft gezegd nu ook mee te willen gaan met de grote franchises zoals BO2. Dan moeten ze imho wel redenen geven waarom men deze moet nemen ipv PS3/Xbox. Maar deze zie ik totaal niet op het moment. Ook een controller die draadloos binnen paar uurtjes leeg is maakt het er niet fijner op.
Waarom is BO2 op de Wii u volgens jou dan een no go? Of in ieder geval geen concurrentie voor die op de PS3 en Xbox?

Als het zo slecht zou zijn hadden de makers er nooit achtergestaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Draakje5 schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:00:
[...]

Waarom is BO2 op de Wii u volgens jou dan een no go? Of in ieder geval geen concurrentie voor die op de PS3 en Xbox?

Als het zo slecht zou zijn hadden de makers er nooit achtergestaan..
Het voegt niks toe tov de current gen consoles. Die ook nog een betere online ervaring geven dan de WiiU. Geen betere graphics, je kan niks met de controller. Daarnaast is de game ook nog eens belachelijk geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Waarom geven die een betere online ervaring met BO2 dan de Wii U?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Draakje5 schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:15:
Waarom geven die een betere online ervaring met BO2 dan de Wii U?
Blijkbaar ben je nog niet helemaal bekend met Nintendo. Het online netwerk van de PS3/Xbox is vele, vele malen beter en verder gevorderd dan wat Nintendo nu heeft opgezet. Voordat ze die kwaliteit evenaren zijn ze jaren verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
master_viper schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:34:
[...]

Blijkbaar ben je nog niet helemaal bekend met Nintendo. Het online netwerk van de PS3/Xbox is vele, vele malen beter en verder gevorderd dan wat Nintendo nu heeft opgezet. Voordat ze die kwaliteit evenaren zijn ze jaren verder.
Ja ik hoorde het. 30 mensen online bij cod bo2 oid net op een video. Maar dat neemt niet weg dat er alleen maar noobs spelen op de wii zonder kwaliteit als je dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master_viper schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:34:
[...]

Ik speel anders al jaren probleemloos online met mijn Wii, DSi en 3DS. Dat kon ik van mijn PS3 niet zeggen, die kon een bepaalde periode weken lang niet online. Over kwaliteit gesproken, Nintendo mag dan een andere kijk hebben op verbondenheid met internet maar het werkt wel. En nee, ik hoef mijn sociale leven niet bij te houden via een spelcomputer ik wil slechts online een potje spelen.

De Wii U is in de pre order bij vele retailers al uitverkocht. Zowel in de VS en GB als in Nederland. Retailers hebben daarover zelf bericht uitgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:20

Klippy

Still Game

Draakje5 schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:50:
Prijs is vrij hoog?

Ik vind de console zelf ook niet duur, daar heb je gelijk in, maar de prijs van de games houdt mij ervan om er één aan te schaffen.
De console zelf lijkt me prachtig, maar buiten de prijs van games, zijn er ook niet echt games waar in heel enthousiast van wordt.
Op de Wii kocht ik veel adventures en de Anno serie deed het ook goed op Wii en DS. Dat soort games mis ik nog. Maar 60 euro voor een game vind ik héél veel geld voor een paar uur plezier. En dan gaat het me niet eens om het feit dat ontwikkelen veel geld kost, dat weet ik als programmeur ook, maar we komen zo op prijzen die ik echt het geld niet waard vind. Nintendo zal wel een goede afweging hebben gemaakt, maar ik vraag me af of je bij de halve prijs van games er niet ook 2x zoveel zal verkopen. En dan zou het nog voor mezelf zijn, als je als ouder een Wii U koopt kan ik me voorstellen dat die drempel nog hoger is, 2 games erbij is dan een flinke investering.
Ik vind 30 Euro toch echt duur zat voor games, als ze in die prijscategorie waren had ik meteen een Wii U aangeschaft.
Maar het blijft even afwachten, voor de Wii kwamen er ook leuke budgettitels en de rest heb ik allemaal 2e hands aangeschaft...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• factor
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-07 19:59
Ik vindt de wiiU met black ops net meer bieden online dan de ps3/360. Nu kan je teminste met 2 man tegelijk spelen zonder dat splitscreen hoeft te spelen. 1 lekker op de tv en de ander op het scherm in de controller. Is ook de reden dat ik wacht met BO halen tot ik de wiiU in huis heb.

@KLippy: zelf vindt ik de prijzen van de games niet duur, ze zijn het zelfde als bij de ps3 en xbox 360. en gelukkig een heel stuk goedkoper dan de prijzen van de snes toen der tijd. maar over een half jaar zullen er ook games zijn die 30 euro kosten voor de wiiU

[ Voor 31% gewijzigd door factor op 25-11-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Mediamarkt heeft 2e game halve prijs oid. Even foldertje van deze week in de gaten houden. Weet niet of het alleen icm wii u is of ook gewoon los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat komt omdat het ook plastic is. Wat had je dan verwacht? Aluminium? Goud? Kijk even naar de PS3/XBOX 360, die zijn ook 90% plastic. En wat is er mis met plastic? Zo ver ik weet zijn Nintendo consoles altijd van plastic gemaakt geweest en zijn toch jaren lang meegegaan. Dus een slechte bouwkwaliteit? Nee.

Als ze aluminium met een glasplaat hadden gebruikt (zie iOS devices) dan zouden ze zo stuk zijn als een bv een kind ze laat vallen. Het is allemaal heel mooi en zo, maar een stuk breekbaarder dan plastic.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:18:
[...]

Dat komt omdat het ook plastic is. Wat had je dan verwacht? Aluminium? Goud? Kijk even naar de PS3/XBOX 360, die zijn ook 90% plastic. En wat is er mis met plastic? Zo ver ik weet zijn Nintendo consoles altijd van plastic gemaakt geweest en zijn toch jaren lang meegegaan. Dus een slechte bouwkwaliteit? Nee.

Als ze aluminium met een glasplaat hadden gebruikt (zie iOS devices) dan zouden ze zo stuk zijn als een bv een kind ze laat vallen. Het is allemaal heel mooi en zo, maar een stuk breekbaarder dan plastic.
Het gaat juist om de extra plastic feel. Het glanzende, snel vlekkende goedkoop aandoende plastic. Niet hetzelfde als de 360. Het zit allemaal net/net in elkaar met hier en daar wat kiertjes of speling in bepaalde delen. Imho niet iets wat je verwacht voor de prijs van deze machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• factor
Och als die wat goedkoper aan voelt maar daar door wel minder snel kapot gaat en minder lawaai maakt als een 360 ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

factor schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:35:
Och als die wat goedkoper aan voelt maar daar door wel minder snel kapot gaat en minder lawaai maakt als een 360 ben ik tevreden.
Juist want lawaai is de main reason voor een console? 8)7 Eerste generaties 360 had inderdaad teveel lawaai vanuit de fan, maar dat is tegenwoordig geen issue meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
master_viper schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:25:
[...]

Het gaat juist om de extra plastic feel. Het glanzende, snel vlekkende goedkoop aandoende plastic. Niet hetzelfde als de 360. Het zit allemaal net/net in elkaar met hier en daar wat kiertjes of speling in bepaalde delen. Imho niet iets wat je verwacht voor de prijs van deze machine.
En de nieuwere 360 is niet glimmend goedkoop plastic wilde je zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:51:
[...]

En de nieuwere 360 is niet glimmend goedkoop plastic wilde je zeggen?
Yep. Laten we het gewoon reëel zien. Het is en het blijft speelgoed hoe leuk ze het ook gaan verpakken. En zolang het gewoon werkt en stevig aanvoelt vind ik het best. Dat zit bij Nintendo wel goed. Zolang we geen xbox 360 rampen krijgen die de eerste jaren een gigantisch uitvalpercentage hadden en meer geluid dan een opstijgende Boeing 747 maakte zal het wel loslopen met dat plastic.

Mijn PS3 van de 2e generatie kon er overigens ook wat van qua geluid.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:51:
Mooi, één meer WiiU die ik dan misschien kan halen :)

Ik ga vrijdag ook bij opening bij de MediaMarkt langs.
Nou, nee hoor die stond geresereveerd via 'n lokale shop; kleine kans dat iemand anders profiteert dan hen in die op de reserveringslijst.

Ja, eerlijk is eerlijk ik ben allicht kritischer dan enkele generaties terug.
Gaming lijkt imo sowieso minder leuk & entertaining dan 5~8 jaar terug. (los van mijn persoonlijke situatie)

Voor 'die-hard' gamers die tòch in de Wii U hebben geïnvesteerd wens ik veel succes toe; hoop voor jullie dat er genoeg tweaks -na release- performance kunnen verbeteren.

@NintendoNL: jammer, succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:13

DukeBox

loves wheat smoothies

...het voelt blijkbaar allemaal erg plastic aan.
Is ie daar dan niet van gemaakt :?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:00:
[...]

Ik speel anders al jaren probleemloos online met mijn Wii, DSi en 3DS. Dat kon ik van mijn PS3 niet zeggen, die kon een bepaalde periode weken lang niet online. Over kwaliteit gesproken, Nintendo mag dan een andere kijk hebben op verbondenheid met internet maar het werkt wel. En nee, ik hoef mijn sociale leven niet bij te houden via een spelcomputer ik wil slechts online een potje spelen.

De Wii U is in de pre order bij vele retailers al uitverkocht. Zowel in de VS en GB als in Nederland. Retailers hebben daarover zelf bericht uitgedaan.
Andere kijk? Lol, Online bij Wii was een grote grap met cheaters die alles konden flikken terwijl Nintendo er niks aan kon doen, de 3DS shop werkt nog steeds niet met accounts (heerlijk praktisch, evenals de indeling) en bij de WiiU moet je een halfuur wachten voordat een gepost berichtje online verschijnt.

Dit terwijl XBL/PSN goede kwaliteitsstores hebben met accounts waardoor je ook makkelijk bij anderen met jouw games kan spelen, zelfs games kan delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 07:33:
[...]

Andere kijk? Lol, Online bij Wii was een grote grap met cheaters die alles konden flikken terwijl Nintendo er niks aan kon doen, de 3DS shop werkt nog steeds niet met accounts (heerlijk praktisch, evenals de indeling) en bij de WiiU moet je een halfuur wachten voordat een gepost berichtje online verschijnt.

Dit terwijl XBL/PSN goede kwaliteitsstores hebben met accounts waardoor je ook makkelijk bij anderen met jouw games kan spelen, zelfs games kan delen.
Inderdaad. Daarom snap ik ook niet waarom Nintendo meer de kant op wil van de hardcore-gamers (zoals sommige BO2 spelers) maar dan niet een goedwerkende online functie aanbiedt. Nee, ik vrees dat deze mensen ver weg blijven van de WiiU. Nintendo is nu eenmaal kiddy, daar komen ze nooit meer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BO2 hardcore? Werkelijk? Sinds wanneer zijn overrated boring shootes hardcore?

Dit is hardcore, en exclusief op de WiiU. In spellen als ZombiU krijg je maar een beperkte hoeveelheid munitie om er voor te zorgen dat je wat meer moet nadenken bij het spel en dat het wat meer gericht is op het overleven. Dat is hardcore. (Online) rondlopen en iedereen neerknallen is dat niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:05:

Dit is hardcore, en exclusief op de WiiU. In spellen als ZombiU krijg je maar een beperkte hoeveelheid munitie om er voor te zorgen dat je wat meer moet nadenken bij het spel en dat het wat meer gericht is op het overleven. Dat is hardcore. (Online) rondlopen en iedereen neerknallen is dat niet.
Blijkbaar snap je niet wat echt wat hardcore is en snap je ook niet waaromk games als Black Ops zo populair zijn en goed blijven scoren en verkopen. Hardcore bij shooters wordt bedoeld als spellen waar je voor moet 'werken' om beter in te worden en tijd in moet steken om te kijken welke insteek en configuratie werkt bij welke map. Samenwerken met anderen om zo missies te halen en andere teams neer te halen. En ja dat wordt vaker door de wat oudere gamer gespeeld, die er graag tijd in steken om zo beter te worden. De wat jongere doelgroep, tot 12 vermaakt zich meer met Nintendogames die makkelijk zijn om in te stappen en nooit te ingewikkeld worden.

Niet dat het jou kwalijk te nemen is want dat soort games zijn er nooit echt voor Nintendo geweest aangezien online op de Wii een lachtertje was. Het meest hardcore op de Wii was Mario Kart met al die verschillende soorten karts waar je uit moest kiezen :')

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, je hebt ook Mario games die steeds moeilijker worden. En Zelda wordt moeilijker naarmate je verder komt. Zelfs Pokémon wordt moeilijker. Probeer maar eens met een lvl 1 Pokémon de Elite 4 te verslaan.

Nee, Nintendo is niet hardcore ;)

Sterker nog, van ZombiU wordt al aangegeven dat zelfs de makkelijkste moeilijkheidsgraad al erg moeilijk is.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• factor
Wel mooi dat de meest casual shooter ooit hier wordt gebruikt als hardcore game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:05:

Dit is hardcore, en exclusief op de WiiU.
Het is en blijft een persoonlijke mening. Jouw mening wordt dan (gelukkig) ook niet door iedereen gedeeld.

ZombiU hardcore? Naar mijn mening een slechte rip-off van andere zombiegames. Niks bijzonders en niet echt passend voor de Nintendo doelgroep. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:52:
Ah, je hebt ook Mario games die steeds moeilijker worden. En Zelda wordt moeilijker naarmate je verder komt. Zelfs Pokémon wordt moeilijker. Probeer maar eens met een lvl 1 Pokémon de Elite 4 te verslaan.

Nee, Nintendo is niet hardcore ;)

Sterker nog, van ZombiU wordt al aangegeven dat zelfs de makkelijkste moeilijkheidsgraad al erg moeilijk is.
Yawn. Mario 16 en Zelda 10? En weer de standaard Nintendo games vol lieve beestjes en gevaarlijke monstertjes. Precies de games die bij de doelgroep van Nintendo passen.

Ik wacht ook met smart op de review van bijv. Tweakers.net, als deze er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 10:02
Vond MadWorld verre van kiddy op de WII (sowieso voor WII-begrippen dan ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Leuke discussie weer die nergens over gaat...

Xbox fanboys VS Wii U VS PS3...

Te kansloos, volgens mij was dit een Wii U topic en geen discussie topic over welke console beter is ?
Pagina: 1 ... 6 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.