[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Je kan het ook anders zien. Bol.com gokt op 499 op de site. Als ie uitkomt en de console blijkt goedkoper te zijn dan is dat een meevaller voor de koper. Als je bij Bart Smit besteld en van 299 euro uitgaat kan het weleens tegenvallen als ie ineens duurder is als de console uitkomt. Een tegenvaller voor de koper en voor de winkel.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 08-08-2012 13:19 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Wii U in december naar Europa, later dan in VS en Japan'

De Wii U komt in Europa uit in december en niet in november, zoals eerder werd verwacht. Dit meldt website CVG op basis van informatie uit ingewijde bronnen. Nintendo wil niet op de geruchten reageren.

In Japan en de Verenigde Staten komt het apparaat naar verluidt wel in november uit. Volgens bronnen van VG247 vindt de Amerikaanse release plaats in de week van Thanksgiving, dat dit jaar op 22 november valt. De meeste entertainmentreleases vinden kort voor deze feestdag plaats, omdat er veel cadeau's in deze periode worden gekocht.

Volgens CVG zijn productieproblemen de reden voor het uitstellen van de Europese release. De Wii U-gamepad, die onder andere voorzien is van een touchscreen, bewegingssensoren en een camera, zou niet snel genoeg geproduceerd komen worden om de spelcomputer overal tegelijk te laten lanceren.

bron : http://www.gamer.nl/nieuw...28Gamer.nl+-+Headlines%29

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
Dat de Wii U backwards compatible gaat zijn met Wii games betekent dat dat we Wii games op 720P of misschien zelfs wel 1080P kunnen gaan spelen op de Wii U?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:22
Robolokotobo schreef op donderdag 06 september 2012 @ 01:59:
Dat de Wii U backwards compatible gaat zijn met Wii games betekent dat dat we Wii games op 720P of misschien zelfs wel 1080P kunnen gaan spelen op de Wii U?
Nintendo Reconfirms Wii U Will Not Make Wii Games Sharper

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Het idee van een nieuwe Zelda doet mij al watertanden en haalt mij in ieder geval weer over om een WiiU te kopen op de dag van release. Pre-orderen doe ik niet meer aan, gewoon een winkel binnenlopen, dan zit je ook niet te wachten of de post wel op tijd komt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Robolokotobo
  • Laatst online: 12-09 23:54
Balen. Misschien dat er HD remakes gaan komen. Maar ja, dan moet je dezelfde game nog een keer aanschaffen.

[ Voor 14% gewijzigd door Robolokotobo op 06-09-2012 13:00 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me toch altijd wel weer aardig op de pik getrapt als zo'n release weer LATER komt in europa. Tis hier altijd duurder en later (uitzonderingen daar gelaten, want ik weet ook wel dat die er zijn). Dus als ie hier weer een maand later komt tov Japan en USA is dat wat mij betreft alweer geen goeie binnenkomer en wordt het zeker ook geen pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:57:
Ik voel me toch altijd wel weer aardig op de pik getrapt als zo'n release weer LATER komt in europa. Tis hier altijd duurder en later (uitzonderingen daar gelaten, want ik weet ook wel dat die er zijn). Dus als ie hier weer een maand later komt tov Japan en USA is dat wat mij betreft alweer geen goeie binnenkomer en wordt het zeker ook geen pre-order.
Hou er maar rekening mee dat hij in Europa ietsje later komt dan in Japan en de VS/Canada. Dat scheelt je straks weer wat ergernis.

Aan de andere kant mag je dan wel weer blij zijn dat je niet in Zuid-Amerika, Afrika of grote delen van Azië woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
Komende donderdag de Wii U preview van Nintendo zelf. Opzich wel de moeite om te kijken, denk ik. Ook omdat we al weer even weinig over het apparaat gehoord hebben.

Nieuwbericht

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 11-09-2012 21:07 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik was toch in de veronderstelling dat er vandaag ook wat bekend gemaakt zou worden over de WII:U, blijkt het inderdaad morgen te zijn...

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:44
Mochten er mensen zijn die in plaats van de europese de amerikaanse willen zien,wat ik best begrijp aangezien direct meestal taped is en de amerikaanse in new york word gehouden met publiek en niet te vergeten Reggie, hier is de link: http://www.nintendo.com/wiiu

• Siyara
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-07 16:19
Schijnbaar 8 december in Japan. 2 bundels, eentje in het zwart met 32gb en eentje in het wit met 8GB aan boord. Losse gamepad 150 euro omgerekend.

• Bas0mniia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 18:32
De basis versie:
-White
-8 GB SSD
-Wii U Console
-Wii U Gamepad
-Wii U AC Adapter
-Wii U Gamepad AC Adapter
-HDMI Cable

De premium versie:
-Black
-32 GB SSD
-includes Nintendo Premium
-Wii U Console
-Wii U Gamepad
-Wii U AC Adapter
-Wii U Gamepad AC Adapter
-HDMI Cable
-Wii U Console Stand
-Wii U Gamepad Charging Dock
-Wii U Gamepad Stand

• Phusebox
18 november in Amerika.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:34
En 30 november Nederland.
Nu de prijzen nog. :D

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Prijzen voor Amerika zijn iig bekend gemaakt. $299,- voor de Basic, $349,- voor de Premium versie. De Premium versie bevat standaard overigens ook Nintendo Land. Ik vermoed dat de EU-prijzen hetzelfde zullen zijn. €299,- voor de basic en €349,- voor de premium editie.

Signature

• Siyara
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-07 16:19
haha, hij komt uit op m'n verjaardag in Europa. Nintendo maakt trouwens geen prijzen bekend voor Europa volgens mij, mag niet volgens één of andere vage Europese wet.

Verwijderd

In Europa wordt de prijs door de winkels bepaald ;)
Er is natuurlijk wel een adviesprijs

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 16:25 ]

• Phusebox
Siyara schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:22:
haha, hij komt uit op m'n verjaardag in Europa. Nintendo maakt trouwens geen prijzen bekend voor Europa volgens mij, mag niet volgens één of andere vage Europese wet.
Grappig, tevens mijn verjaardag.

Verwijderd

Sympathieke datum, als ie price-wise beetje te harden is ga ik m wel halen

Verwijderd

Het kan wel meer zijn dan de huidige generatie consoles, maar ik vind 1gig RAM voor games wel weer weinig hoor.. Is het nou nog niet door gedrongen dat dat een bottleneck is voor een console naarmate de jaren verstrijken? Iedere keer weer zie je het bij een launch van nieuwe consoles, mager geheugen.
Snap niet dat ze het niet verdubbelen ook al stijgt de console in prijs.
Maar goed, lets see hoe het allemaal op mekaar afgestemd is uiteindelijk. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 18:20 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Vind dat je voor die 50, euro wel erg veel extra krijgt ? Wie koopt nu in vredesnaam nog de witte versie ( behalve fans van wit ;) )

Alleen de sd is het al waard en dan de stands , premium , chargerdock en ga zo maar door. Verder is het opvallend te noemen dat ze een HDMI kabel meeleveren na het "groene" verhaal van de ontbrekende charger bij de 3DS :)

Ook is blijkbaar de controller net zo duur als de console zelf aangezien je die voor € 150- kan kopen ?

Verwijderd

Games die tot en met maart verschijnen:

NBA 2K13 (2K Sports)
Jeft Tailfin (Maximum Games)
Madden NFL 13 (EA)
EA Sports FIFA Soccer 13 (EA)
Mass Effect 3 (EA)
Toki Tori 2 (two tribes)
Monster Hunter 3 Ultimate (Capcom)
ZombiU (Ubisoft)
Just Dance 4 (Ubisoft)
Avengers: Battle for Earth (Ubisoft)
Rabbids Land (Ubisoft)
Assassin's Creed 3 (Ubisoft)
Rayman Legends (Ubisoft)
Sports Connection (Ubisoft)
Your Shape: Fitness Evolved 2013 (Ubisoft)
Nano Assault Neo (Shin'En)
Aliens: Colonial Marines (Sega)
Sonic & Sega All-Stars: Racing Transformed (Sega)
Trine 2: Director's Cut (Frozenbyte)
Tank! Tank! Tank! (Namco)
Tekken Tag Tournament 2 (Namco)
Wheel of Fortune (THQ)
Jeopardy (THQ)
Darksiders 2 (THQ)
Funky Barn (505 Games)
Call of Duty: Black Ops 2 (Activision)
007 Legends (Activision)
Cabela's Dangerous Hunts 2013 (Activision)
Wipeout 3 (Activision)
Skylanders Giants (Activision)
Rapala Pro Bass Fishing (Activision)
Transformers Prime (Activision)
Disney Epic Mickey 2: The Power of Two (Disney Interactive)
Scribblenauts Unlimited (WB Games)
Game Party Champions (WB Games)
Batman: Arkham City Armored Edition (WB Games)
Runner2: Future Legend of Rhythm Alien (Gaijin Games)
Ben 10: Omniverse (D3 Publisher)
Rise of the Guardians: The Video Game (D3 Publisher)
Family Party: 30 Great games Obstacle Arcade (D3 Publisher)
Zumba Fitness (Majesco)
New Super Mario Bros. Wii U (Nintendo)
Game & Wario (Nintendo)
Ninja Gaiden 3: Razor's Edge (Nintendo)
Sing Party (Nintendo)
Nintendo Land (Nintendo)
Wii Fit U (Nintendo)
The Wonderful 101 (Nintendo)
Pikmin 3 (Nintendo)

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat is dus allemaal zooi die al op andere consoles uit is/komt :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

Oké, op welke andere consoles komen deze games dan uit?

Sing Party (Nintendo)
Nintendo Land (Nintendo)
Wii Fit U (Nintendo)
The Wonderful 101 (Nintendo)
Pikmin 3 (Nintendo)
New Super Mario Bros. Wii U (Nintendo)
Game & Wario (Nintendo)
ZombiU (Ubisoft)

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ok, een paar titels die tot de gebruikelijke nintendo zooi behoren, om daar nu enthousiast over te worden :|

[ Voor 19% gewijzigd door boe2 op 13-09-2012 22:38 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 17:02

Nemesizz

Untouchable

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:34:
Het kan wel meer zijn dan de huidige generatie consoles, maar ik vind 1gig RAM voor games wel weer weinig hoor.. Is het nou nog niet door gedrongen dat dat een bottleneck is voor een console naarmate de jaren verstrijken?
Komt metname omdat consoles anders omspringen met geheugen dan een PC. Ten tijde dat bijvoorbeeld de PS3 en Xbox360 uitkwamen hadden PC's al 2GB over het algemeen. Toch konden de PS3 en Xbox360 lange tijd net zoveel of meer uit 256/512MB halen dan een PC met 2GB.

Nu is het wel zo dat de WiiU weer een beetje "current gen" specs heeft (op RAM na dus, dat is meer dan PS3 en Xbox360). Misschien dat de WiiU dan redelijk snel tegen beperkingen aan loopt als games weer in een stroomversnelling gaan met de komst van de PS4 en volgende Xbox, maar dat zien we dan wel weer.

Nog een game titel die ik voorbij zag komen:
Bayonetta 2....exclusief...voor WiiU :'( Neeeeee!
Had liever gezien dat ze dan meteen voor alle 3 de consoles deden, ben niet van plan om een WiiU te kopen voor 1 interessante titel (veel andere games komen al voor PS3/Xbox360, en nintendo's eigen titels moet ik niks van hebben).

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:22

DukeBox

loves wheat smoothies

Boeboe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:11:
ok, een paar titels die tot de gebruikelijke nintendo zooi behoren, om daar nu enthousiast over te worden :|
Volgens mij is dat toch juist de enige reden om een nintendo te kopen ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:57
RollieBollie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:20:
En 30 november Nederland.
Nu de prijzen nog. :D
Zo dat is vlugger dan ik hard verwacht.. Had het idee dat de datum van de Wii toen veel eerder al bekend was..

Mario Bros U is dat wel weer echt een nieuwe versie of meer een kopie van de Wii? Want dat was bij de 3DSi dus wel het geval..

[ Voor 18% gewijzigd door Gynnad op 13-09-2012 22:52 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 08:27
De prijzen zijn er:

300 voor de basic versie
350 voor de premium versie

De discussie zal wel opnieuw losbarsten over de japanse en amerikaanse prijzen maar dit keer moet ik ook toegeven dat ik wat teleurgesteld ben. Mochten de prijzen 50€ lager liggen dan was dit een instant buy geweest voor mij. Nu twijfel ik opnieuw... Ik snap ook niet goed waarom Nintendo beweerde verrassend uit de hoek te komen met de prijsstelling. Ik vrees dat ze nu de duurste van de 3 zijn en niet echt concurentiëel gezien hun huidige catalogus. Nuja, mss moet ik die nieuwe controller maar eerst eens even ter hand nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 19:48
Tja in principe is de basis versie van de Wii U natuurlijk goed genoeg want dmv een SD kaartje kan je de HDD ruimte altijd vergroten, de andere accessoires kan je natuurlijk er altijd los bij kopen al zal je dan natuurlijk wel wat duurder uit zijn, dat er een gratis spel bij zit bij de Premium is alleen al het extra geld waard wat je anders toch al uit zal geven.

Ik zat te twijfelen maar heb besloten om er zelf een te halen, backwards compatibility maakt het alleen maar nog aantrekkelijker natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:26

ThomasXCI

Mine!

Ekfad schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:14:
De prijzen zijn er:

300 voor de basic versie
350 voor de premium versie

De discussie zal wel opnieuw losbarsten over de japanse en amerikaanse prijzen maar dit keer moet ik ook toegeven dat ik wat teleurgesteld ben. Mochten de prijzen 50€ lager liggen dan was dit een instant buy geweest voor mij. Nu twijfel ik opnieuw... Ik snap ook niet goed waarom Nintendo beweerde verrassend uit de hoek te komen met de prijsstelling. Ik vrees dat ze nu de duurste van de 3 zijn en niet echt concurentiëel gezien hun huidige catalogus. Nuja, mss moet ik die nieuwe controller maar eerst eens even ter hand nemen.
Persoonlijk vind ik dat geen reële stelling, om het feit dat Nintendo met een nieuwe generatie komt welke tegenover de vorige generatie gezet wordt. De R&D kosten moeten nog worden terugverdient etc. Terwijl de PS3 en X360 zo'n beetje op het einde van hun lifecycle zitten.

Duurder dan de overige beschikbare consoles, ja. Maar voor dat geld krijg je wel een volledig nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 08:27
HelaasPindakaas schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:51:
[...]

Persoonlijk vind ik dat geen reële stelling, om het feit dat Nintendo met een nieuwe generatie komt welke tegenover de vorige generatie gezet wordt. De R&D kosten moeten nog worden terugverdient etc. Terwijl de PS3 en X360 zo'n beetje op het einde van hun lifecycle zitten.

Duurder dan de overige beschikbare consoles, ja. Maar voor dat geld krijg je wel een volledig nieuwe console.
Ik heb dan ook moeite met de woorden 'nieuwe generatie'. De specs wijken niet zoveel af van de huidige generatie consoles (PS3 en XBOX360) en de meerwaarde zal voornamelijk noodzakelijk zijn om de tabletcontroller te voeden als je wat insight info er op na leest (digital foundry had niet zo lang geleden een interessant artikel hierover). Anderszijds voor een nieuwe console is het wel een mooie prijs natuurlijk, alleen zie ik het niet als een nieuwe console maar eerder als een upgrade.

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:26

ThomasXCI

Mine!

Ekfad schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:59:
[...]

Ik heb dan ook moeite met de woorden 'nieuwe generatie'. De specs wijken niet zoveel af van de huidige generatie consoles (PS3 en XBOX360) en de meerwaarde zal voornamelijk noodzakelijk zijn om de tabletcontroller te voeden als je wat insight info er op na leest (digital foundry had niet zo lang geleden een interessant artikel hierover). Anderszijds voor een nieuwe console is het wel een mooie prijs natuurlijk, alleen zie ik het niet als een nieuwe console maar eerder als een upgrade.
Oke begrijpelijk, maar Nintendo wil niet de wereld veroveren met fantastische specs. Zij willen dat juist doen met gameplay. De Wii deed dat met het bewegen, de WiiU moet dat gaan doen door het combineren van de tablet met de overige games.

Dus het hangt er net vanaf denk ik hoe je het bekijkt :)

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:14

SG

SG surft naar info hardewaren

Je merkt gewoon dat deze valse nepgen eindelijk mee kan komen met huidige gen. Door al die huidige gen crossports.
Dat is vooral leuk voor nintendo fans die opeens een heel breed scala aan thirdparty games krijgen.

Ik twijvel nog het valt mij erg tegen. Maar ja typies Nintendo die GFX van niveau eerder mijd.

WiiU is eigenlijk een ultra low budged nextgen console.
Het ding is amper 200 waard.

Net als de PS3 met die dure BR tech introductie heefd WiiU die dure sherm controler.
Zonder die controler is het kwa spect heel dicht bij die $200 Oyia console.

Koop hem mischien voor die exclusives thirdparty games die goed die controler sherm kunnen gebruiken.

Maar kijk toch meer uit naar DX12 PC en de krachtigere nextgen consoles dan deze lightweight.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

WAUW. Als Nintendo een WiiU voor élke spel of grammaticafout in jouw post een WiiU verkocht, hadden ze geen enkel probleem. (niet persoonlijk bedoeld, maar je reactie is echt onleesbaar)

Maar goed, de WiiU heeft ook geen enkel probleem gezien Nintendo doorborduurt op wat ze met de Wii bereikt hebben: gamende gezinnen. Vóór de Wii was een console een apparaat wat ergens in een donker hoekje bij een tweedehands televisie staat. (muv hardcore gamers, ongeveer 0,1% van alle Wii-eigenaren)

De WiiU is sterker dan de PS3 en XBOX 360, net als dat de Wii sterker was dan de PS2 en XBOX. Dat de PS4 / XBOX 720? sterker zullen zijn? Ongetwijfeld. Maar die zullen ook 8 á 900 euro per stuk gaan kosten (vermoed ik) en op zijn vroegst eind 2014 in de winkels liggen. Maar zullen die een revolutionaire gameplay toevoegen (zoals de WiiU gamepad)? Nee. Ze zullen betere gfx geven. WOEHOE! Maar verder zul je er dezelfde saaie spellen op te spelen krijgen. En die worden niet leuk, hoe mooi ze er ook uitzien!

PS4 en XBOX 720 worden een evolutie, de WiiU een revolutie.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2012 16:45 ]

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:03
8 a 900? Dat lijkt me toch echt niet.. En om eerlijk te zijn vind ik de WiiU niet meer dan een evolutie hoor, van een revolutie is niet echt sprake. Desalniettemin ben ik erg benieuwd naar de games van Nintendo, wellicht dat als die goed zijn dat ik er ook wel 1 haal.

To dare is to do

• RollieBollie
Het is simpel, een console koop je voor de games.
En de ene persoon vind gameplay belangrijk, de volgende persoon de graphics en weer een 3e het geluid.

Ikzelf vind gameplay het belangrijkste en ik koop een console of andere hardware wanneer ik er een leuke game voor kan kopen.
Bij mij in huis staan alle Nintendo consoles, omdat op elke Nintendo console wel 1 of meerdere games waren die ik wilde spelen.
Tevens heb ik een PS2, met daarop 3 games, namelijk Burnout 3 Takedown, 24: The Game en Kingdom Hearts.
Burnout 3 was enkel voor PS2 en Xbox tekoop, 24 The game enkel voor PS2, zelfde als Kingdom Hearts.

De Wii U komt bij mij ook in de kamer te staan, omdat ik zelf New Super Mario Bros wil spelen, Pikmin 3 wil hebben en nu ze dus 3 bundels hebben bedacht,, twijfel ik aan het premium pack of het zombie u pack.

En de prijzen van 299 voor basic pack, 349 voor premium pack vind ik mooi.

De prijzen van de next gen consoles van Sony en Microsoft, ik denk dat die rond de 500 euro zullen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door RollieBollie op 15-09-2012 17:53 ]

Verwijderd

Prijs voor de ZombiU pakket is ook bekend:

http://www.bol.com/nl/p/n...3032372/#product_overview

400 euro is best wel veel. Maar misschien ga ik die bundel wel nemen, wie weet...

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:02:
Prijs voor de ZombiU pakket is ook bekend:

http://www.bol.com/nl/p/n...3032372/#product_overview

400 euro is best wel veel. Maar misschien ga ik die bundel wel nemen, wie weet...
Alleen zit daar geen Nintendoland bij, en die zie ik nergens los te koop? Ook is het nog niet zeker of de console dan van ZombiU stickers/paint voorzien is...

• RollieBollie
Wat ik eruit begrijp, is het ZombiU Wii U pack een normale Premium Pack, maar dan zonder Nintendoland en met Pro Controller en ZombiU.

Maar Nintendoland komt ook los te koop, prijzen van de games heb ik nog nergens gevonden.
Zeg dat Nintendoland en ZombiU zelfde prijs zijn, dan is dus het enige verschil de Pro Controller.
Als die duurder wordt dan 50 euro, kan je dus beter de ZombiU pack kopen.
En als je dan dus Nintendoland erbij wilt hebben, die los kopen.

Ah, toch wat prijzen gevonden van games, ZombiU wordt 60 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door RollieBollie op 15-09-2012 18:17 ]

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:39:
WAUW. Als Nintendo een WiiU voor élke spel of grammaticafout in jouw post een WiiU verkocht, hadden ze geen enkel probleem. (niet persoonlijk bedoeld, maar je reactie is echt onleesbaar)

Maar goed, de WiiU heeft ook geen enkel probleem gezien Nintendo doorborduurt op wat ze met de Wii bereikt hebben: gamende gezinnen. Vóór de Wii was een console een apparaat wat ergens in een donker hoekje bij een tweedehands televisie staat. (muv hardcore gamers, ongeveer 0,1% van alle Wii-eigenaren)

De WiiU is sterker dan de PS3 en XBOX 360, net als dat de Wii sterker was dan de PS2 en XBOX. Dat de PS4 / XBOX 720? sterker zullen zijn? Ongetwijfeld. Maar die zullen ook 8 á 900 euro per stuk gaan kosten (vermoed ik) en op zijn vroegst eind 2014 in de winkels liggen. Maar zullen die een revolutionaire gameplay toevoegen (zoals de WiiU gamepad)? Nee. Ze zullen betere gfx geven. WOEHOE! Maar verder zul je er dezelfde saaie spellen op te spelen krijgen. En die worden niet leuk, hoe mooi ze er ook uitzien!

Ik denk dat voor alle consoles geldt dat het meer evoluties dan revoluties zijn. Nintendo gaat gewoon verder op dezelfde weg die ze met de Wii zijn ingeslagen (gezinnen en casuals en ninty fans) en dat is ook logisch gezien het succes daarvan. Ik hoop alleen voor nintendo dat het mensen wel duidelijk is dat de Wii U echt een nieuwe console is en geen add-on voor de Wii. Die marketing afdeling verdient echt klappen daar met hun 3DS en Wii U, echt weinig onderscheid met de DS, DSi, DS XL en de Wii wat namen betreft.
Ook microsoft en sony zullen geen grote dingen doen wat hardware of games betreft denk ik. sony heeft echt wel geleerd van hun €600 euro console... hoop ik :D Ik ben wel benieuwd of Microsoft hun x360 experiment gaan doorzetten wat ze in de US hebben: een beetje het mobiele telefoon systeem waar je de console betaalt met maandelijkse abbo kosten. Maargoed dat is meer iets voor een ander topic :)

De prijs vind ik trouwens best netjes (zie ook gamasutra voor een US prijsvergelijkimg vanaf ~1975 ofzo, met inflatie correctie: http://www.gamasutra.com/..._history.php#.UFThs2thiK0), maar ik weet niet of het laag genoeg is voor een launch aanschaf. Het enige dat mij nu echt aanspreekt is New super mario bros. voor de Wii U, de rest kan ik ook wel op de ps3 of x360 spelen... eens zien hoe mijn rekening er in november uitziet en of ik mezelf in kan houden tot er meer uit is.. Of niet :)

New super mario bros voor de Wii was imho in ieder geval een van de leukste games die ik (ooit?) gespeeld heb, zeker met een paar vrienden op de bank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Mijn probleem is dat ik als gemiddelde gamer ( ergens tussen casual en "nerd" in ) een backlog op de Xbox 360 , Ps3 en Wii heb ( al staat die laatste niet eens meer aangesloten / vooral omdat ik de controller verschrikkelijk vind ) waar je u tegen zegt.

Dus zelfs al spreekt deze Wii U me aan dan nog kan ik me makkelijk inhouden het komende jaar. Er komt nig zoveel goeds uit voor de huidige gen consoles dat ik me nog rustig 2 jaar bezig zie met de consoles die ik al heb.

Dat betekent dus dat als ik met mijn huidige consoles klaar ben ( en dan heb ik het zeker over tientallen games verder) ik misschien geen zin meer heb in de graphics van de Wii U en dus voor de "echte" nextgen ga.

Ik snap dat hier gamers zittten die elke week 1 of 2 spellen uitspelen , maar met een huis , vriendin en baan kan ik nu al niet meer bijbenen wat er allemaal uitkomt en mede door mijn brede smaak loop ik een waslijst aan games achter.

Dus ben ik nou een uitzonderings geval of heeft het grootste gedeelte van de gamers nog niet echt behoefte aan iets nieuws. En natuurlijk snap ik de magie van iets nieuws en dat de Wii U leuke shit gaat krijgen. Alleen er is al zoveel goeds :)

Misschien is het de alchohol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Goed punt en daar heb ik ook wel last van (moet o.a. Zelda nog spelen :o en dan komt er nog genoeg), het is dan ook de magie die mij over de streep moet trekken. Ik kan me overigens voorstellen dat deze magie ook een sterke werking heeft op de nieuwe generatie gamers. 'Gabe' van penny-arcade gaat volgens mij 's nachts met zijn zoontje in de rij staan bij de launch omdat het jochie er zo'n zin in heeft. Ik heb zelf nog geen kinderen, maar ik kan me goed voorstellen dat de aantrekkingskracht van Nintendo nog net zo groot is als vroeger in de Nes tijd :)

[ Voor 54% gewijzigd door nioz op 16-09-2012 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
nioz schreef op zondag 16 september 2012 @ 08:41:
Goed punt en daar heb ik ook wel last van (moet o.a. Zelda nog spelen :o en dan komt er nog genoeg), het is dan ook de magie die mij over de streep moet trekken. Ik kan me overigens voorstellen dat deze magie ook een sterke werking heeft op de nieuwe generatie gamers. 'Gabe' van penny-arcade gaat volgens mij 's nachts met zijn zoontje in de rij staan bij de launch omdat het jochie er zo'n zin in heeft. Ik heb zelf nog geen kinderen, maar ik kan me goed voorstellen dat de aantrekkingskracht van Nintendo nog net zo groot is als vroeger in de Nes tijd :)
Ik heb wel een zoontje wat dol is op gamen en wij hebben hier in huis 2 keer ps3 en 2 keer xbox360 (komt door kapotte consoles toch achteraf laten maken) en op zijn kamertje heeft hij mijn niet gebruikte Wii staan.

Mijn ervaring is dat hij niet specifiek voor een console kiest maar puur en alleen voor welke game hij op een bepaalde console leuk vind. Zo speelt hij op de Wii alles van Mario en Sonic en hadden wij op de xbox Skylanders gekocht met sinterklaas. Puur omdat zoiets leuk is om beneden mee te kijken en ik ook wel wat betere graphics wil hebben dan de Wii. Nou de Skylanders mania is bij hem ook losgeslagen hoor sindsdien. Hij gaat alleen nog maar Wii-en op het moment dat er een vriendje komt of mijn vrouw beneden tv wilt kijken...mij boeit het niet want ik heb toch een eigen game kamer >:) . Ben er van overtuigd wanneer wij Skylanders voor de Wii hadden gekocht hij nooit meer beneden zou komen _/-\o_ .Dus nogmaals een console is volgens mij niet beslissend voor een kind maar de games wel! En ja daar heeft Nintendo wel een voorsprong denk ik.

Wel vind ik het goed gewaagd dat Nintendo met de Wii-U gaat komen. Ik ben er zeker wel nieuwschierig naar maar ik hoop dat ik een impuls aankoop kan voorkomen. De toevoeging van gamen op de Gamedpad is voor mijn niet aan de orde. Heb genoeg ruimtes in huis waar ik wel kan gamen en mijn vrouw normaal kan tv kijken. Maar ik geef toe hier in huis staan niet het standaard aantal consoles. Daarom vind ik dat Nintendo dit gewoon heel goed heeft verzonnen. En daar kunnen Sony en co wat van leren!

Wat betreft het aanbod van games zou er niet veel veranderen vrees ik. Kijk maar naar alle vervolg delen van de huidige tijd en de niet gewaagde titels op de Vita.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
RollieBollie schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:15:
Wat ik eruit begrijp, is het ZombiU Wii U pack een normale Premium Pack, maar dan zonder Nintendoland en met Pro Controller en ZombiU.

Maar Nintendoland komt ook los te koop, prijzen van de games heb ik nog nergens gevonden.
Zeg dat Nintendoland en ZombiU zelfde prijs zijn, dan is dus het enige verschil de Pro Controller.
Als die duurder wordt dan 50 euro, kan je dus beter de ZombiU pack kopen.
En als je dan dus Nintendoland erbij wilt hebben, die los kopen.

Ah, toch wat prijzen gevonden van games, ZombiU wordt 60 euro.
Game prijzen worden 59.99 recommended, the controller prijs is 49.99 recommended. The ZombiU pack is dus feitelijk gezien niet zozeer voordeliger. Maar handig voor diegene welk minder geïnteresseerd zijn in Nintendo Land en meer interesse hebben in ZombiU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Heb de Wii U Basic en Premium besteld bij Amazon.de en .co.uk.
Laagste prijsgarantie, dus kijk gewoon welke een week voor launch de beste prijs heeft, andere cancel ik dan ;)

Had alleen liever de witte Wii u gezien in het Premium pakket. Tegenwoordig is alles al zwart qua elektronica...

Had trouwens wel verwacht dat de prijzen van handheld en console games nu wel eens zouden gaan zakken. Als je kijkt naar de App store van Apple of Android, dan kan je zo een game kopen waar je uren mee bezig bent voor maximaal 5 euro.
Dan is 40 of 50 euro nog best veel...

Heb zelf ook een 3DS, maar daar koop ik amper games voor. Al te vaak dat spellen, zelfs Nintendo titels, van 40 euro me flink tegenvallen. Nintendo moet meer de core kant op, dat het spel ook echt zijn geld waard is, zoals vroeger op de Cube. Metroid en Mario's deed je lekker lang over. Tegenwoordig heb je een Mario game in een dag uitgespeeld en doen ze er alles aan om de niet-gamer te lokken.

[ Voor 58% gewijzigd door Deezers op 16-09-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
psychodude schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:02:
[...]

Game prijzen worden 59.99 recommended, the controller prijs is 49.99 recommended. The ZombiU pack is dus feitelijk gezien niet zozeer voordeliger. Maar handig voor diegene welk minder geïnteresseerd zijn in Nintendo Land en meer interesse hebben in ZombiU.
Maar wie wil Nintendoland nu hebben :S Zeker niet voor 50 euro, die is vast straks overal voor 25-30 te krijgen. Is basically een tech demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:22
Phusebox schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:31:
[...]

Maar wie wil Nintendoland nu hebben :S
Mensen die misschien uitkijken naar het onderstaande? ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n95edvA4O1MKs0MD1pGqVcAZ/full.png

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
Phusebox schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:31:
[...]

Maar wie wil Nintendoland nu hebben :S Zeker niet voor 50 euro, die is vast straks overal voor 25-30 te krijgen. Is basically een tech demo.
Voor mij ook de reden om niet een pack met Nintendo Land aan te schaffen :p. Alhoewel het me zeker wel een leuke collectie games lijkt bevatten om gewoon uit boredom even op de bank te spelen.
Dennis Lammers schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:21:
Had trouwens wel verwacht dat de prijzen van handheld en console games nu wel eens zouden gaan zakken. Als je kijkt naar de App store van Apple of Android, dan kan je zo een game kopen waar je uren mee bezig bent voor maximaal 5 euro.
Dan is 40 of 50 euro nog best veel...

Heb zelf ook een 3DS, maar daar koop ik amper games voor. Al te vaak dat spellen, zelfs Nintendo titels, van 40 euro me flink tegenvallen. Nintendo moet meer de core kant op, dat het spel ook echt zijn geld waard is, zoals vroeger op de Cube. Metroid en Mario's deed je lekker lang over. Tegenwoordig heb je een Mario game in een dag uitgespeeld en doen ze er alles aan om de niet-gamer te lokken.
Tsja, is een beetje een ongoing probleem op dit moment, waarover publishers nog niet zozeer over uit zijn. Als ik me niet vergis heeft Nintendo dan ook niet vastgelegd voor uitgevers wat Wii U games minimaal zouden moeten kosten. En zie je iig binnen diverse winkels in de VS de prijzen variëren; danwel 49.99 danwel 59.99. Ook bartsmit lijkt veel titels iig voorlopig op 49.99 te hebben gezet, terwijl bol.com de 59.99 hanteert.

Zal me niet verbazen namelijk als tegen 2015 nadert, de games prijzen flink gedaald zijn, en DLC / item shop concepten de overhand zullen gaan verkrijgen binnen gaming. Ook op consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
Ik dacht even dat we de premium moesten nemen ivm de extra storage, daarna las ik dat je gewoon je usb disk aan kunt koppelen. Dus gaan we voor de witte basic versie :)

Echter zit ik net naar de premium versie met ZombiU te kijken en dat pakket is toch wel interessant met de pro joypad erbij.

De basic versie zou uitkomen op 300 + 60 voor het spel en ben je met de premium versie 40 euro meer kwijt.

Ik hoop dat er multi packs uitkomen aangezien wij de wiiu gelijk willen kopen met mario en zombiu.

[ Voor 47% gewijzigd door GranCanaria op 17-09-2012 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Ik wacht nog even op de prijzen van gamemania, aangezien ik daar een klantenkaart heb en korting spaar.
Maar ik heb besloten om de ZombiU pack te gaan halen, met daarbij nog New Super Mario Bros U.
Wat ik van de trailers heb gezien van Nintendoland, is dat een spel dat ik 1 of 2 keer speel en dan niet meer aanraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik vind het crossplatform concept van de Wii-U wel tof. Zo willen ze met de nieuwe Super Smash Bros spelers van de Wii-U tegen 3DS spelers laten spelen. Hopelijk volgens meer games die dit doen. :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wauw. Als Nintendo een WiiU voor élke spel- of grammaticafout in jouw post een WiiU * verkocht, hadden ze geen enkel probleem.* (niet persoonlijk bedoeld, maar je reactie is echt onleesbaar).[<--- punt]
Wauw! Als Nintendo een WiiU voor élke overdrijving in jouw post verkocht, hadden ze geen enkel probleem.
[Offtopic] * = fail ... zijn post klopt van geen kant maar is desondanks wel leesbaar (net als die van jou).
Yeah right, iedereen met een PS2, GameCube, DreamCast en/of Xbox zat ergens in een donker hoekje bij een tweedehands televisie ...
En daarvoor iedereen met een PS1, Saturn en/of N64 ...
De WiiU is sterker dan de PS3 en XBOX 360, net als dat de Wii sterker was dan de PS2 en XBOX.
Mijn nieuwe PC is sterker dan mijn oude PC (>3 jaar ouder), raar he?
De techniek staat niet stil, stilstand is achteruitgang!
Dat de PS4 / XBOX 720? sterker zullen zijn? Ongetwijfeld.
Daarover is geen enkele twijfel mogelijk.
Maar die zullen ook 8 á 900 euro per stuk gaan kosten (vermoed ik) en op zijn vroegst eind 2014 in de winkels liggen.
€800,= á €900,= ? Op basis van wat?
Denk je nu echt dat Sony dezelfde (prijstechnische) fout gaat maken met de PS4 als met de PS3?
En dat Microsoft niet heeft gezien wat er bij Sony misging?
Maar zullen die een revolutionaire gameplay toevoegen (zoals de WiiU gamepad)? Nee.
Nee? Hoe weet jij dat? Bron?
Ze zullen betere gfx geven. WOEHOE! Maar verder zul je er dezelfde saaie spellen op te spelen krijgen. En die worden niet leuk, hoe mooi ze er ook uitzien!
Serieus? :F
Gelukkig mogen we allemaal een eigen mening hebben.
Er zijn enkel geruchten over de PS4 en X720, maar jij weet het al zeker ...
Kun je in die glazen bol van jou ook zien wat het Nederlands Elftal gaat doen in Brazilië? :)F

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:37:
Ik vind het crossplatform concept van de Wii-U wel tof. Zo willen ze met de nieuwe Super Smash Bros spelers van de Wii-U tegen 3DS spelers laten spelen. Hopelijk volgens meer games die dit doen. :)
Maar dit is natuurlijk niet nieuw. Er zijn games waar je met de pc tegen X-Box 360 gamers kunt spelen en games waarmee je op de PS3 tegen Vita spelers kunt spelen. Daarnaast kon met Zelda: TWW al een speler in coop meespelen op een GBA, dus zelfs voor Nintendo is platformen aan elkaar koppelen niet nieuw.

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 17-09-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:29
OPSLAGHOND schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:18:
[...]

Yeah right, iedereen met een PS2, GameCube, DreamCast en/of Xbox zat ergens in een donker hoekje bij een tweedehands televisie ...

[...]
Niet iedere, maar de console werd wel vaak weggestopt bij een andere tv, ik kon/mocht die dingen ook nooit op de familietv aansluiten.
Soms uit angst voor het 'slopen' van de tv (ja echt waar, consoles maken tv's stuk!), normaal tv kijken heeft altijd voorrang op gamen, al die herrie in de woonkamer enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
[...]

Veelal wel, vaak stonden die dingen op slaapkamers van de kinderen. Alhoewel ik zeer zeker niet van mening ben dat de komst van de Wii daar echt verandering in gebracht heeft, maar dat het verschil simpelweg een generatie verschil betreft. De kinderen welk vroeger op jonge leeftijd de NES op de kamer hadden, en in de tienerjaren de PS2, zijn nu gewoon volwassen geworden. Voor hun is het gek om plotseling die Wii of PS3/360 nu nog steeds in de slaapkamer aan te sluiten.

Qua de oudere generaties zijn het er toch niet veel welk spontaan een Wii of wat dan ook in de woonkamer hebben staan.
Mijn nieuwe PC is sterker dan mijn oude PC (>3 jaar ouder), raar he?
De techniek staat niet stil, stilstand is achteruitgang!
Toch is en blijft launch hardware iets wat tegen de Wii gebruikt wordt over de afgelopen jaren, en ook nu weer hetzelfde verhaal.

Wat betreft de tijd van Wii/PS3/Xbox 360 zag het plaatje er ongeveer als volgt uit:

Xbox 360 - 399 Eur (evt 299 Eur variant, maar wel erg karig in wat bijgeleverd werd, bijna niet volwaardig te noemen)
Wii - 249 Eur
PS3 - 599 Eur

In die volgorde van launch. Tsja, dat producten van 150 Eur - 350 Eur duurder meer hardware capaciteit hebben is niet wonderlijk. Toch discussie op discussie blijven mensen erover vallen. Nu zal het mij niet verbazen als de volgende Xbox en PS4 in de 450 - 500 Eur range zullen liggen, en daar bovenop ook nog eens > 1 jaar later uitkomen dan de Wii U, maar we het toch keer op keer aangehaald zullen krijgen dat de Wii U hardware langzamer is.

Sommige mensen lijken daarbij te vergeten dat het bestaan van 3 identieke consoles echter simpelweg zinloos is.
Kun je in die glazen bol van jou ook zien wat het Nederlands Elftal gaat doen in Brazilië? :)F
Ongeacht wat hij denkt, winnen uiteraard ;).

• Player1S
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Buiten het feit dat het nog onbekend is wat de PS4 en XBox 720 gaat brengen hangt die "revolutie" voornamelijk af van wat de gamestudio's er mee gaan doen.

De Kinect (op zich een evolutie, PS-Eye??) had een revolutie kunnen worden alleen wordt er (nog) niet veel mee gedaan. En als ze het al doen, is het geen hardcore game of heel slecht uitgevoerd (Steel Battalion??)
Vooralsnog is het enige wat goed werkt bij de Kinect een dance game of fitness game.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Verwijderd

L1nt schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:39:
[...]

Buiten het feit dat het nog onbekend is wat de PS4 en XBox 720 gaat brengen hangt die "revolutie" voornamelijk af van wat de gamestudio's er mee gaan doen.

De Kinect (op zich een evolutie, PS-Eye??) had een revolutie kunnen worden alleen wordt er (nog) niet veel mee gedaan. En als ze het al doen, is het geen hardcore game of heel slecht uitgevoerd (Steel Battalion??)
Vooralsnog is het enige wat goed werkt bij de Kinect een dance game of fitness game.
De Kinect had veel succesvollere games gekregen als die standaard vanaf dag 1 met de Xbox 360 werdt meegeleverd.

Bij elke Xbox 360 wordt standaard een headset meegeleverd en je ziet dat het met spraak communiceren met elkaar in games een succes is. Wordt veel gebruikt. Bij de PS3 daarentegen zat het er niet standaard bij en daar wordt het bedroevend weinig gebruikt. Ikzelf had wel een headset. Bijgeleverd gekregen bij het spel MAG. Voor dat spel was communicatie wel cruciaal, helaas hadden veruit de meeste spelers geen headset en kwam het spel niet tot potentie.

Zo zijn de Move en Kinect ook niet erg succesvol qua games die uitkomen simpelweg omdat het een optie is om die dingen te hebben. Doordat de Wii U standaard met tabletcontroller geleverd gaat worden zullen ontwikkelaars bereid zijn om er tijd en energie in te steken.

Ik ben benieuwd wat de volgende generatie Xbox en Playstation gaan doen, maar ik verwacht wel dat er een kinect/move meegeleverd gaat worden standaard.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Het mooie van WiiU is dat de prijspunt van het apparaat bij de release al relatief laag is. Hiermee verwacht je in principe al dat Nintendo er wel een redelijk aantal van zal gaan verkopen. Tevens met de populariteit onder de kinderen van de spellen zoals Mario en Zelda, zal het in ieder geval geen gigantische faal worden. De games zullen daardoor wel lopen aangezien Nintendo naar mijn idee het meest consistente console maker is tot op het moment.

Dus de kans zal er misschien zijn dat ik er ook eentje ga halen bij de release. Ligt er echt aan of er meer games gaan komen bij de release of niet, want nu ziet het er nog kariger uit dan bij de PsVita release, en dat was maar een handheld. Desnoods ben ik denk ik 1 van de weinige die toch wel tijdelijk genoten heeft van mijn Nintendo Wii en het achteraf desnoods de nodige investering geen spijt heb gehad bij de aankoop ervan. Met name bij de Mario Galaxy reeks waar ik echt van de creativiteit had genoten. Een grote gok zal het bij deze Nintendo WiiU niet zijn vanwege de relatief lage prijspunt, en waarschijnlijk zal ik hem na het spelen van de leuke exclusives toch doorverkopen of desnoods weggeven zodra de PS4/xbox720 op de markt zijn gekomen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Ben gebeld door Gamemania over mijn pre-order. Ik ging voor het Nintendoland pakket maar die is zoveel als pre-order besteld dat Nintendo denkt niet voldoende te kunnen leveren. Het pakket met ZombieU in plaats van Nintendoland was veel minder besteld dus ik ben geswitched.
Ik zou eerst 324 euro moeten hebben betalen en moet nu 40 euro extra betalen maar heb daar dan wel de controller bij die ik anders los had moeten kopen en 50 euro gaat kosten. En zo bijzonder vond ik Nintendoland ook niet dat ik daar een week extra voor zou gaan wachten. Ik had al SMBU besteld en die ging er sowieso als eerste in. Mario in HD op 47", kan het leven nog mooier (behalve op 55")? :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2012 13:12 . Reden: Tiepo ]

Verwijderd

Vinand schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:31:

Dus de kans zal er misschien zijn dat ik er ook eentje ga halen bij de release. Ligt er echt aan of er meer games gaan komen bij de release of niet, want nu ziet het er nog kariger uit dan bij de PsVita release, en dat was maar een handheld. Desnoods ben ik denk ik 1 van de weinige die toch wel tijdelijk genoten heeft van mijn Nintendo Wii en het achteraf desnoods de nodige investering geen spijt heb gehad bij de aankoop ervan. Met name bij de Mario Galaxy reeks waar ik echt van de creativiteit had genoten. Een grote gok zal het bij deze Nintendo WiiU niet zijn vanwege de relatief lage prijspunt, en waarschijnlijk zal ik hem na het spelen van de leuke exclusives toch doorverkopen of desnoods weggeven zodra de PS4/xbox720 op de markt zijn gekomen.
Er komen nog meer games aan dit jaar die niet op de launchdag beschikbaar zijn. Voor de kerst zal er nog wel wat bij komen. Ik zag bv deze ook nog en die lijkt me wel leuk, mits de prijs normaal is.

YouTube: CGRundertow FUNKY BARN 3D for Nintendo 3DS Video Game Review Dit is de 3DS versie maar voor kerst zou ie ook voor de WiiU beschikbaar moeten zijn.

http://www.wiinintendo.ne...ng-to-wii-u-in-late-2012/

Voor mij persoonlijk vind ik de launch set up prima omdat ik toch genoeg om handen heb met bv Paper Mario en de nieuwe Pokémon op de 3DS en er tot april een aardige stroom games komt. Ik hoop wel dat Nintendo het vol weet te houden na de launch window want een gat van enkele maanden voor weer wat nieuws is faal.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:57
Denk dat ik hem deze week ook maar eens ga pre-orderen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
Benieuwd hoe de voorraad zal zijn rondom de launch periode, blijkbaar heeft Nintendo aangegeven dat het mogelijk krapjes zal gaan worden:
http://www.xgn.nl/wu/nieu...-voor-wii-u-in-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
Een goede verdeling verhelpt al wel veel, maar ik denk dat de ene helft zoals gewoonlijk bij de Mediamarkt ligt en de rest bij de overige winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Zeror schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:25:
Een goede verdeling verhelpt al wel veel, maar ik denk dat de ene helft zoals gewoonlijk bij de Mediamarkt ligt en de rest bij de overige winkels.
Ik denk eerder dat BASgroep het merendeel gaat kunnen opeisen.. Hilarisch genoeg is BASgroep groter dan de Mediamarkt Holding.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Ik werd overigens zaterdag door de Game Mania in Almere gebeld over mijn pre-order met de vraag om mijn pakket te bevestigen, ik ga er dan ook van uit dat mijn pre-order gewoon staat en dat die op 30 November beschikbaar zal zijn. Wordt een dure maand in ieder geval maar ik heb eigenlijk voor het eerst in lange tijd weer eens vertrouwen in een console van Nintendo :). Dus ik hoop dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:30
Vind wel jammer dat er geen optical audio output op zit. Komen hier nog verloopjes voor ofzo? Heb een logitech z 5500 set en daarop kan ik alleen kiezen voor coax of optical.

Nog een vraag.

Als ik mn Wii Remote Motion Plus + Nunchuk wil gebruiken. Kan je hierbij ook een draadloze sensor balk voor gebruiken? Want ik gebruik een draadloze sensor balk voor mn Wii en wil die ook graag gebruiken voor de wii-u.

[ Voor 41% gewijzigd door jaaoie17 op 25-09-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Volgens mij is de sensor balk onveranderd en kun je alles gebruiken zolang het maar twee infrarood referentie punten geeft voor de wii-mote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
jaaoie17 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:04:
Vind wel jammer dat er geen optical audio output op zit. Komen hier nog verloopjes voor ofzo? Heb een logitech z 5500 set en daarop kan ik alleen kiezen voor coax of optical.

Nog een vraag.

Als ik mn Wii Remote Motion Plus + Nunchuk wil gebruiken. Kan je hierbij ook een draadloze sensor balk voor gebruiken? Want ik gebruik een draadloze sensor balk voor mn Wii en wil die ook graag gebruiken voor de wii-u.
Sommige recente tv's hebben de mogelijkheid om het geluid door te lussen via een optische uitgang, in iedergeval LG heeft flink wat tv's met die optie, misschien is dat een goed alternatief?

• jaaoie17
JorisTheWise schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:54:
[...]

Sommige recente tv's hebben de mogelijkheid om het geluid door te lussen via een optische uitgang, in iedergeval LG heeft flink wat tv's met die optie, misschien is dat een goed alternatief?
Heb een panasonic 42pz85ea ,maar kan nergens vinden als die die optie heeft.

• Baatje
http://www.gamekings.tv/n...lijst-wii-u-launch-games/

Wat vinden we hier van? Voor mij nog geen reden om de Wii U te kopen. Welke games halen jullie over de streep?

Sorry maar Mass Effect 3? Hoe oud is deze game al?

[ Voor 8% gewijzigd door Baatje op 26-09-2012 22:09 ]

Verwijderd

Toki Tori 2, Bayonetta 2, New Super Mario Bros U, ZombiU, Mighty Switch Force HD, Game & Wario

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 07:19 ]

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Baatje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:08:

Wat vinden we hier van? Voor mij nog geen reden om de Wii U te kopen. Welke games halen jullie over de streep?
Pikmin 3 :)

• Phusebox
BlackOps 2 in 1080p in tegenstelling tot 720p op PS3 en Xbox360 ;)

Enne, Aliens Colonial Marines: launch window? Maart 2013 is launch window?

[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 27-09-2012 08:30 ]

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

jaaoie17 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:33:
[...]

Heb een panasonic 42pz85ea ,maar kan nergens vinden als die die optie heeft.
Dan heb je mazzel want de 85 heeft die uitgang. Ik heb de 46pz-80 en die heeft het niet.
Ik hoop dat er wel een optie komt om het geluid apart naar een receiver te sturen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• psychodude
  • Nu online
Baatje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:08:

Sorry maar Mass Effect 3? Hoe oud is deze game al?
ZombiU, New Super Mario Bros U

En nog te komen
Aliens Colonial Marines, Rayman Legends

Daarnaast moet ik zeggen dat Nintendo Land me ook wel leuk lijkt als casual titel. Bayonetta 2 trekt me ergens ook wel, maar wil eerst wat gameplay ervan zien.

Voor mij zit er iig voldoende tussen, naast de ports zat te beleven.

Verwijderd

rajackar schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:59:
[...]

Dan heb je mazzel want de 85 heeft die uitgang. Ik heb de 46pz-80 en die heeft het niet.
Ik hoop dat er wel een optie komt om het geluid apart naar een receiver te sturen.
De aansluitingen op de WiiU:

Afbeeldingslocatie: http://questional.com/images/uploads/1/Wii-U-Back-Ports-hdmi-usb-video-out-power-sensor-bar.jpg

Dus geen aparte optische uitvoer, al kan je wel een Wii TV kabel gebruiken voor analoog geluid.

• Baatje
Om eerlijk te zijn voor mezelf denk ik te wachten maar waarschijnlijk staat er iemand van 7 naast me te stuiteren op het moment dat ie de console in het echt ziet! Dus ja...

Kijk en Skylanders Giants komt ook zie ik.......

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:08:
[...]

De aansluitingen op de WiiU:

[afbeelding]

Dus geen aparte optische uitvoer, al kan je wel een Wii TV kabel gebruiken voor analoog geluid.
Damn, wat een beroerde design keuze. Nintendo blijft toch weer verbazen.
Kan ik dus weer gaan zoeken naar een HDMI signaal splitter :( (tips zijn welkom)

Ik twijfel sowieso nog erg over een pre-order. Ik zal aan de Zombi-u bundel te denken maar ben na de wii teleurstelling toch wat voorzichtiger geworden.
Ik vermoed ook dat het niet al te druk gaat worden bij de launch. Uiteraard zal hij wel even uitverkocht zijn maar het enthousiasme om me heen is niet zo groot als met de wii toendertijd. En dan druk ik me erg zacht uit.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:50
rajackar schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:37:
[...]

.... maar het enthousiasme om me heen is niet zo groot als met de wii toendertijd. En dan druk ik me erg zacht uit.
Grappig dat je dat zegt. Maar tussen oktober 2007 en februari 2008 was er bijna geen Wii te krijgen.

Verwijderd

Zodra de eerste in de winkels liggen en er een aantal mensen zijn die hem thuis hebben zal het net zo gaan als bij de Wii. Dan is het ding wederom niet meer aan te slepen. De mensen kijken nu nog een beetje de kat uit de boom, maar als het straks met een demomodel speelbaar is zal het een erg gewild apparaat zijn.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

jongetje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:51:
[...]

Grappig dat je dat zegt. Maar tussen oktober 2007 en februari 2008 was er bijna geen Wii te krijgen.
Volgens mij bedoel je 2006 en 2007 maar je benadrukt precies mijn punt. Vanaf launch was er ik weet niet hoe lang geen wii te vinden. Wat me toen opviel is dat ook allerlei mensen in mijn omgeving die niet echt iets met gamen hadden toen per se een wii moesten hebben.
Ik heb nu het gevoel dat dat bijna niet aan de orde is. Sterker nog, de meesten van die mensen weten helemaal niet dat er een nieuwe wii gaat komen.

Ik denk dat ik het er maar op gok zonder pre-order ;)

• psychodude
  • Nu online
rajackar schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:37:
[...]

Damn, wat een beroerde design keuze. Nintendo blijft toch weer verbazen.
Kan ik dus weer gaan zoeken naar een HDMI signaal splitter :( (tips zijn welkom)
Tsja, het is Nintendo nu éénmaal niet te verwijten dat jij een buiten de norm setup hebt staan thuis. De gemiddelde gebruiker heeft namelijk helemaal geen surround sound set, laat staan een surround sound set welk geen HDMI ondersteuning heeft.

Daardoor kan Nintendo de afweging maken:
Betalen we voor de patent costs en de hardware costs om die optical out te mogen gebruiken? Waarmee de prijs per console wrs iets van 2 euro wordt opgeschroefd? Of laten we het achterwege?

Zul je zeggen, wat is 2 euro in godsnaam. Maar dan zijn er uiteraard wel andere mensen met weer hun eigen ideeën over wat het ding moet kunnen en wat niet. Dus DVD movie playback support, Bluray playback support. Nog eens 5 euro ofzo? MP3 playback support. Nog een paar euro bovenop. Etc, etc, etc.

Niet ieder device welk in het TV meubel komt te staan hoeft > 50 uitgangen en ondersteuning voor alle denkbare formaten te hebben. Heb je daar behoefte aan? Koop een degelijke receiver met alle wenselijke in- en uitgangen, zit HDMI zonder enige twijfel bij. Houdt de console voordeliger voor de mensen welk alle (voor hun overbodige) extra's niet nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

psychodude schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:29:
[...]

Tsja, het is Nintendo nu éénmaal niet te verwijten dat jij een buiten de norm setup hebt staan thuis. De gemiddelde gebruiker heeft namelijk helemaal geen surround sound set, laat staan een surround sound set welk geen HDMI ondersteuning heeft.

Daardoor kan Nintendo de afweging maken:
Betalen we voor de patent costs en de hardware costs om die optical out te mogen gebruiken? Waarmee de prijs per console wrs iets van 2 euro wordt opgeschroefd? Of laten we het achterwege?

Zul je zeggen, wat is 2 euro in godsnaam. Maar dan zijn er uiteraard wel andere mensen met weer hun eigen ideeën over wat het ding moet kunnen en wat niet. Dus DVD movie playback support, Bluray playback support. Nog eens 5 euro ofzo? MP3 playback support. Nog een paar euro bovenop. Etc, etc, etc.

Niet ieder device welk in het TV meubel komt te staan hoeft > 50 uitgangen en ondersteuning voor alle denkbare formaten te hebben. Heb je daar behoefte aan? Koop een degelijke receiver met alle wenselijke in- en uitgangen, zit HDMI zonder enige twijfel bij. Houdt de console voordeliger voor de mensen welk alle (voor hun overbodige) extra's niet nodig hebben.
Bedankt dat je me wil vertellen wat ik allemaal wel en niet zou moeten hebben en willen. Maar zolang ongeveer ieder multimedia apparaat dit soort uitgangen wel heeft denk ik niet dat ik een buiten de norm setup heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
rajackar schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:37:
[...]

Bedankt dat je me wil vertellen wat ik allemaal wel en niet zou moeten hebben en willen. Maar zolang ongeveer ieder multimedia apparaat dit soort uitgangen wel heeft denk ik niet dat ik een buiten de norm setup heb.
Zolang als bijna ieder multimedia apparaat het heeft, dan heb je dus ook één van de vele TV's die een optical out heeft, lus je het door en probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 13:36
psychodude schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:06:
[...]

Zolang als bijna ieder multimedia apparaat het heeft, dan heb je dus ook één van de vele TV's die een optical out heeft, lus je het door en probleem opgelost.
Ware het niet dat de meeste tv's 2.0 maken van hetgeen ze via hdmi binnenkrijgen :-(

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• JorisTheWise
Peenutzz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:57:
[...]

Ware het niet dat de meeste tv's 2.0 maken van hetgeen ze via hdmi binnenkrijgen :-(
Afhankelijk van de bron geloof ik.

Wow, zojuist (09:45) gebeld door Game Mania, ik heb gegarandeerd op de releasedag een Wii U. Erg prettig telefoontje ondanks dat het mij wakker belde :D.

[ Voor 23% gewijzigd door JorisTheWise op 29-09-2012 09:50 ]

• psychodude
  • Nu online
Peenutzz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:57:
[...]

Het meerendeel ja, zo hebben bijv. de Samsung series iig tot de modellen gereleased in 2011 geen support voor DTS passthrough over S/PDIF. Ik weet niet hoe het met hun laatste series zit, maar zal wel niet veranderd zijn gezien dat soort fratsen extra hardware elementen vereist en geld kost. Dat werkt niet als je de prijs een beetje beperkt wilt houden.
JorisTheWise schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 01:15:
[...]

Afhankelijk van de bron geloof ik.
Nee, is afhankelijk van de hardware in de ontvanger van het HDMI signaal. Wil je er goede controle over hebben, dan is het ook zeer raadzaam om gewoon een goede receiver aan te schaffen.

Maar men moet niet vergeten dat S/PDIF al jarenlang een verliezend format is. Waar je aan de ene kant HDMI, USB en BluRay hebt staan hoort S/PDIF een beetje thuis in het rijtje van FireWire en HD-DVD. Toen S/PDIF ruim 15 - 16 jaar geleden verscheen was het voor zijn tijd, heeft het nooit echt de interesse kunnen wekken voor consumenten. En de afgelopen 8 jaar waarin HD TV en 3D sound zijn opmars heeft gemaakt heeft HDMI het gewoon goed voor elkaar gespeeld door signalen te kunnen combineren: HD Beeld, 3D sound en nu zelfs 3D beeld met de 1.4a standaard.

Net als je nu nagenoeg geen firewire meer ziet op media devices, apple het enkele jaren geleden ook geditched heeft, etc. Zul je binnen enkele jaren ook nagenoeg geen S/PDIF meer aantreffen.
JorisTheWise schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 01:15:
[...]

Wow, zojuist (09:45) gebeld door Game Mania, ik heb gegarandeerd op de releasedag een Wii U. Erg prettig telefoontje ondanks dat het mij wakker belde :D.
Hehe, nice. Bij bol.com besteld, blijft daar altijd nog maar even spannend of je bij de 1e batch zit of niet helaas. 2 Maandjes afwachten nog maar :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
rajackar schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:59:
[...]

Heb er wel een optische uitgang op. Maar laat tie ook wel 5.1 door dan. En gaat dit dan ook werken. Heb een logitech z 5500 speaker set en die is aan gesloten op zon optische switch. Moet ik dan gewoon een kabel van de tv naar die optisch aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

jaaoie17 schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:15:
[...]

Heb er wel een optische uitgang op. Maar laat tie ook wel 5.1 door dan. En gaat dit dan ook werken. Heb een logitech z 5500 speaker set en die is aan gesloten op zon optische switch. Moet ik dan gewoon een kabel van de tv naar die optisch aansluiten?
Hmm, daar heb je wel een punt. Het zou kunnen dat ie er 2.0 van maakt. Dat zou je even moeten checken.
Als je een kabel van de tv naar je optische switch legt dat werkt dat sowieso. Als je tv 5.1 niet door geeft hou je dan helaas wel maar 2.0 over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 18:34
Wat kost een losse game pad? Heb je die niet nodig als je met zijn 2en wilt spelen?
Heeft de pro controller dezelfde functionaliteit als de gamepad ( behalve het scherm dan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aangezien ik het risico niet wil lopen heb ik momenteel drie Wii U's in bestelling staan... maar van eentje weet ik het vrijwel zeker aangezien ik 2e op de lijst ben en ze er 10 zouden binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
raven22 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:41:
Wat kost een losse game pad? Heb je die niet nodig als je met zijn 2en wilt spelen?
Heeft de pro controller dezelfde functionaliteit als de gamepad ( behalve het scherm dan)?
De losse game pad heeft op dit moment alleen een geschatte prijs van 170 Dollar omdat dat ongeveer de Japanse prijs omgerekend is. De optie om een losse gamepad te kopen is er echter pas wanneer er spellen beschikbaar zullen zijn die er twee ondersteunen. Op dit moment zijn er nog geen spellen voor dus kan je hem nog niet los kopen.

De Pro controller en de Wiimote Plus zijn voor de rest alles wat je tot nu toe nodig hebt om gewoon optimaal te kunnen spelen omdat er nog geen ondersteuning is in de spellen voor twee gamepads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
JorisTheWise schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:11:
[...]

De losse game pad heeft op dit moment alleen een geschatte prijs van 170 Dollar omdat dat ongeveer de Japanse prijs omgerekend is. De optie om een losse gamepad te kopen is er echter pas wanneer er spellen beschikbaar zullen zijn die er twee ondersteunen. Op dit moment zijn er nog geen spellen voor dus kan je hem nog niet los kopen.

De Pro controller en de Wiimote Plus zijn voor de rest alles wat je tot nu toe nodig hebt om gewoon optimaal te kunnen spelen omdat er nog geen ondersteuning is in de spellen voor twee gamepads.
Mede gezien het prijskaartje is het ook nog maar de vraag hoe snel er echt games uit zullen komen met support voor 2 gamepads. Waarschijnlijk zullen we tegen de zomer van 2013 wat indie games zien welk evt 2 gamepads kunnen gebruiken, maar voor wat AAA games betreft zullen developers waarschijnlijk nog niets aan het ontwikkelen zijn, simpelweg omdat het nog een beetje aftasten blijft hoeveel mensen daadwerkelijk op de Wii U gaan spelen. Wordt het een hardcore console waarvoor mensen honderden euro's extra willen uitgeven? Of blijft het uiteindelijk een beetje bij meer casual spelers?

Indien dat laatste, zal er niet veel animo zijn om nog eens 170 euro voor een controler neer te leggen voor veel mensen, en daardoor voor AAA developers weinig reden om de tijd en energie in support ervoor te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:09

Flabergasted

Prepare to die !

Wel opvallend dat er zo weinig wordt gepost over de Wii-U
Dit wel eens anders geweest voor de introductie van een nieuwe console...

Of is iedereen inmiddels gewend aan alweer een nieuwe versie van een game console.

Was zelf wel van plan om de Wii-U zwart te pre-orderen, maar zie dat ik waarschijnlijk al te laat
ben om deze voor Sinterklaas in huis te hebben. Laat het er nu maar even op aankomen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
JorisTheWise schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:11:
[...]

Ik ben een Wii leek, maar heb een wii u besteld voor de kinderen. Welke van de (pro controller of wiimote plus) kan ik dan het beste aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
Flabergasted schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:37:
Wel opvallend dat er zo weinig wordt gepost over de Wii-U
Dit wel eens anders geweest voor de introductie van een nieuwe console...

Of is iedereen inmiddels gewend aan alweer een nieuwe versie van een game console.

Was zelf wel van plan om de Wii-U zwart te pre-orderen, maar zie dat ik waarschijnlijk al te laat
ben om deze voor Sinterklaas in huis te hebben. Laat het er nu maar even op aankomen ....
Bij bol.com kun je nog preorderen....wordt hij 30-11 verstuurd (volgens de bol klantenservice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:09

Flabergasted

Prepare to die !

raven22 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:44:
[...]

Bij bol.com kun je nog preorderen....wordt hij 30-11 verstuurd (volgens de bol klantenservice)
Hoe oud is deze informatie Raven22 ?

Ik zag dat er expliciet bij was gezet dat ze "door de schaarste niet kunnen garanderen ..bla, bla..."

Zojuist maar even opgevraagd, reactie van Bol op de levertijd :

U ontvangt graag informatie over het artikel 'Nintendo Wii U 32GB - Premium Bundel Zwart.

Wanneer u het artikel reserveerd dan wordt het artikel aan u verzonden op de release datum. Afhankelijk van hoe snel PostNL bezorgd zult u het artikel dan binnen ongeveer 2 werkdagen ontvangen
.

[ Voor 34% gewijzigd door Flabergasted op 04-10-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Laatst online: 09-09 19:17
raven22 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:44:
[...]

Ik heb de Wii U direct besteld op Bol.com toen deze erop kwam te staan. Na de waarschuwing over de schaarste op de Wii U productpagina op bol.com heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Bol. Zij konden mij absoluut niet garanderen dat deze ook echt beschikbaar zou zijn op de 30ste, dus ik zou er niet vanuit gaan dat als je em nu besteld je em ook echt krijgt op die datum.
Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.