[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.609 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:18
Dit was al een tijdje bekend... Maar ja, even doorbijten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Er!k schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:36:
Dit was al een tijdje bekend... Maar ja, even doorbijten ;)
Wel stom dat het nog steeds nodig is. Zou ondertussen toch niet meer hoeven...

Bij mij is de verbinding met Nintendo trouwens best prima. Deze update duurde meen ik een uur of anderhalf...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Wellicht zal een nieuwe lading consoles wel de nieuwste firmware bevatten, maar dan moet de Wii U wel goed gaan verkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:44

DukeBox

loves wheat smoothies

Deddiekoel schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:09:
Bij mij is de verbinding met Nintendo trouwens best prima. Deze update duurde meen ik een uur of anderhalf...
Ik snap niet wat het probleem is... je kan gewoon spelen en de update overslaan totdat het je beter uitkomt (zoals ook in de update melding staat). Na de eerste update heb je tenminste dat ie op de achtergrond doorgaat met downloaden, dat is wel beter.

[ Voor 9% gewijzigd door DukeBox op 27-06-2013 09:07 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
Deddiekoel schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:09:
[...]

Een update die dik anderhalf uur duurt noem ik dus wel geen goede verbinding ;)
Het zou allemaal veeeel sneller kunnen, als ik dat vergelijk met X360 of PS3 nee de servers van Nintendo zijn traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet durven beweren dat de servers van PS3 snel zijn. Als ik een game binnenhaal via PSN duurt dat een eeuwigheid. Die grote update van de Wii U stond er bij mij binnen een uur op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

daflux schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:07:
[...]

Een update die dik anderhalf uur duurt noem ik dus wel geen goede verbinding ;)
Het zou allemaal veeeel sneller kunnen, als ik dat vergelijk met X360 of PS3 nee de servers van Nintendo zijn traag...
Vergeleken met de PS3? Waar een update van 300 mb een uur duurt om te downloaden en een half uur om te installeren. Wat niet op de background kan. Nou ik weet het wel..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Collaborator schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:36:
[...]

Vergeleken met de PS3? Waar een update van 300 mb een uur duurt om te downloaden en een half uur om te installeren. Wat niet op de background kan. Nou ik weet het wel..
Ksnap u ni echt? een update op de Wii U kan zeker niet in de background duurt meer als een uur om te downloaden en al minstens een half uur om te installeren.

Update en games downloaden gaat sneller op de PS3/X360.
DukeBox schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:06:
[...]

Ik snap niet wat het probleem is... je kan gewoon spelen en de update overslaan totdat het je beter uitkomt (zoals ook in de update melding staat). Na de eerste update heb je tenminste dat ie op de achtergrond doorgaat met downloaden, dat is wel beter.
BTW voor degene die het niet goed gelezen hebben we zijn hier dus bezig over de Systeem Update.

De consoles hadden op launch een update, en de consoles die je nu koopt moeten nog steeds die update downloaden. Hierover ging het normaal zou die update toch al in de consoles zelf kunnen zitten.

[ Voor 39% gewijzigd door daflux op 27-06-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

daflux schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:07:
[...]
nee de servers van Nintendo zijn traag..
Zijn het de servers of de netwerk interface van de Wii U ?? Wireless of Ethernet -> USB adapter ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Beide zijn traag het Wireless is niet van het snelste maar de servers zijn gewoon traag via LAN of Wifi.

Dat jullie dat nog ni opgemekrt is? Raar zijn al genoeg topic over nochtans heb het al vaker zien voorbij komen op andere fora...

Of zowel is het internet in NL heel traag ben van België btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:21
daflux schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:15:
Beide zijn traag het Wireless is niet van het snelste maar de servers zijn gewoon traag via LAN of Wifi.

Dat jullie dat nog ni opgemekrt is? Raar zijn al genoeg topic over nochtans heb het al vaker zien voorbij komen op andere fora...

Of zowel is het internet in NL heel traag ben van België btw...
Heb er zelf nooit last van dat het downloaden bij de updates traag is. Meeste system updates en game updates heb ik qua download altijd vrij vlot binnen (lees enkele minuten). Het installeren zelf vervolgens duurt altijd wel relatief lang, minstens even lang als het download proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Wel paar minuten voor een luttele 100 MB vind ik in deze tijden toch erg lang...

Dit is ook de reden dat ik niet direct games ga kopen in de Eshop. Koop je vandaag een game kan je morgen pas spelen...

[ Voor 43% gewijzigd door daflux op 27-06-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

daflux schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:15:
Dat jullie dat nog ni opgemekrt is?
Uiteraard was me al opgevallen dat update, vooral de post-release update heel traag binnen liepen, maar wist niet wat precies wat de boosdoener was.
Ontbreken van een normale netwerk-interface op de Wii (U) is echt slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Goner schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:03:
[...]

Uiteraard was me al opgevallen dat update, vooral de post-release update heel traag binnen liepen, maar wist niet wat precies wat de boosdoener was.
Ja maar dat is niet de hoofdoorzaak van het traag update / downloaden van games.
Dat ligt gewoon aan de servers van Nintendo, want Full HD streamen van bv Youtube geeft geen problemen.

Al kon de Wireless kaart wel beter zijn super snel is ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

daflux schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:55:
Wel paar minuten voor een luttele 100 MB vind ik in deze tijden toch erg lang...

Dit is ook de reden dat ik niet direct games ga kopen in de Eshop. Koop je vandaag een game kan je morgen pas spelen...
Een spel updaten op de PS3 duurt langer dan bij de WiiU. Enkele minuten voor 100 mb vind ik redelijk. Bij de PS3 duurt dat bij mij zeker een half uur om te downloaden. Daarna kwartier om te updaten.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

daflux schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:55:
Ligt een beetje aan de grootte v/h spel, LEGO City; Undercover was 22Gb en duurde hier een uurtje of 10. Altijd nog sneller dan PostNL en je hoeft niet meer met schijfjes te kloten. Daarnaast is het laden vanaf een externe HD sneller dan vanaf disc.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Collaborator schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:44:
[...]
Enkele minuten voor 100 mb vind ik redelijk.
100MB zou max. 10 seconden mogen duren (nog lang). Op Steam haal je vaak zat >20 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Aaargh! schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:15:
[...]

Ligt een beetje aan de grootte v/h spel, LEGO City; Undercover was 22Gb en duurde hier een uurtje of 10. Altijd nog sneller dan PostNL en je hoeft niet meer met schijfjes te kloten. Daarnaast is het laden vanaf een externe HD sneller dan vanaf disc.
Van dat met schijfjes kloten ga ik akkoord maar toen Lego City uit kwam had ik het de dag voor het effectief al in de winkel lag al bij mij thuis met de post. Meeste winkels versturen op tijd zodat je het zeker op de dag van release in huis hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Aaargh! schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:16:
[...]

100MB zou max. 10 seconden mogen duren (nog lang). Op Steam haal je vaak zat >20 MB/s.
Inderdaad in deze tijden nog paar minuten moeten wachten voor maar 100MB snap ik echt niet.
Kijk inderdaad naar steam dat is de snelheid wat het zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Goner schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:03:
[...]

Voor een paar euro een wii/wiiu USB netwerk adapter kopen, heb ik ook gedaan en die paar euro vind ik het wel zeker waard.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:55:
[...]

Voor een paar euro een wii/wiiu USB netwerk adapter kopen, heb ik ook gedaan en die paar euro vind ik het wel zeker waard.
Maar met dat jij een netwerk USB adaptor hebt zijn de servers van Nintendo zelfs ni eens supper snel e. In principe blijft het gewoon hetzelfde behavle bij gewoon netwerk verkeer (Surfen, Youtube..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:55:
[...]
Voor een paar euro een wii/wiiu USB netwerk adapter kopen,
Ja, heb ik al. Zat aan de Wii .... (helaas nog geen paar euro toen).
Maar zelfs dan is het knap traag ... is geen echte ethernet, gaat toch weer via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

daflux schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 08:22:
[...]

Maar met dat jij een netwerk USB adaptor hebt zijn de servers van Nintendo zelfs ni eens supper snel e. In principe blijft het gewoon hetzelfde behavle bij gewoon netwerk verkeer (Surfen, Youtube..)
Ik zeg ook niet dat het sneller gaat, ik ga alleen in op het ontbreken van een netwerk aansluiting.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Aaargh! schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:16:
[...]

Dat ligt natuurlijk volledig aan je internet! Ik heb tot voor kort 2 mbit internet gehad.. nu 30mbit :P Snel zat, maar dan heb je dat nog niet in 10 seconden binnen. En niet elke server bied natuurlijk de volle snelheid. Vaak beperkt op een paar mbit per download.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Collaborator schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:45:
[...]

Dat ligt natuurlijk volledig aan je internet! Ik heb tot voor kort 2 mbit internet gehad.. nu 30mbit :P Snel zat, maar dan heb je dat nog niet in 10 seconden binnen. En niet elke server bied natuurlijk de volle snelheid. Vaak beperkt op een paar mbit per download.
Ik zit op 200Mbit, een paar mbit per download is echt niet meer van deze tijd, zeker als je een CDN gebruikt. Meeste bedrijven bieden veel snellere downloads dan dat ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Laatst online: 17:12
Is het aan te raden op originele WiiMotes te kopen of zijn nepperts van 20 euro net zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Ik heb een originele en een fake, beiden werken even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Sommige hebben met de fake's een misskoop gedaan omdat deze na een update niet (goed) meer werkten. maar dat was ten tijde van de introductie van de motion+ addon. Mogelijk zit er nog verschil in de levensduur van de sensoren maar ik lees er eigenlijk nooit slechte verhalen over. De originele heb ik ook wel eens stuk gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
catchingfire schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:28:
Is het aan te raden op originele WiiMotes te kopen of zijn nepperts van 20 euro net zo goed?
Als Nintendo fan hanteer ik al sinds de Gamecube de vuistregel om alleen Nintendo assecoires te kopen. Helemaal als het op controllers en videokabels aankomt.

Ik moet daarbij wel zeggen dat ik niet weet hoe het met de wiimotes zit. Ik meen dat Nyko wel goede units maakte (maken over het algemeen ook goed spul imho).

Maar ik zou zelf altijd voor Nintendo spul gaan. Zo heb ik laatst nog een Wii Play: Motion gekocht omdat ik nog een Wiimote met ingebouwde motion+ wilde. Deze was dus icm de game goedkoper dan een kale. De rode kleur vond ik ook nog eens leuk.

[ Voor 6% gewijzigd door Deddiekoel op 04-07-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Er is blijkbaar een petitie om de WiiU regio vrij te maken: http://www.change.org/en-...3ds-and-wii-u-region-free

Allemaal tekenen lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Nintendo heeft er al op gereageerd en ze gaan er niets meer doen helaas.
http://www.ign.com/articl...-discusses-region-locking

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 18:37
rajackar schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:47:
Nintendo heeft er al op gereageerd en ze gaan er niets meer doen helaas.
http://www.ign.com/articl...-discusses-region-locking
Standaard reactie natuurlijk, eerst proberen stil te krijgen. Wanneer er genoeg om te doen is veranderen ze hun standpunt wel hoor. Zie maar bij de 3DS met de price drop en de Circle Pad Pro, zouden ook echt niet gebeuren.....

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Injustice DLC is er nu ook voor WiiU. Maar nu kan ik het ene ding dat ik wilde hebben, de Man of Steel skin, niet vinden... Kijk ik er overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Komt CoD Ghosts nou wel of niet naar de Wii U ??
ik las eerst van niet, maar nu lees ik net ONM magazine en daar staat doodleuk een artikel in dat "wij" 'm ook krijgen op 5 nov :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Goner schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 22:44:
Komt CoD Ghosts nou wel of niet naar de Wii U ??
ik las eerst van niet, maar nu lees ik net ONM magazine en daar staat doodleuk een artikel in dat "wij" 'm ook krijgen op 5 nov :?
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer. Eerst was het wel, toen was het expres mysterieus, toen weer onbekend. Fijne is dat de site ook niets toont. Mijn beeld is trouwens dat hij wèl komt.

[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 07-07-2013 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze (Activision) doen er nogal geheimzinnig over, maar ik geef het een 90% kans dat hij gewoon op de Wii U uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Meer goed indie nieuws:

Scirra ‏@Scirra 45m
We just got an email from Nintendo about the Web Framework. \o/

https://twitter.com/Scirra

Voor mensen die geïnteresseerd zijn: https://www.scirra.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Deddiekoel schreef op zondag 07 juli 2013 @ 07:34:
[...]

Ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer. Eerst was het wel, toen was het expres mysterieus, toen weer onbekend. Fijne is dat de site ook niets toont. Mijn beeld is trouwens dat hij wèl komt.
Ik lees nu weer dat Infinity Ward een hele studio heeft gezet op second screen gaming. Wellicht dat daar de mysterie rond de WiiU versie uit voort komt?

[ Voor 12% gewijzigd door Deddiekoel op 09-07-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Ik had donkey kong country aangeschaft, geeft de wiiu de melding dat ik wii remote moet hebben om het spel te spelen. Mis ik iets ? Kan ik het echt niet spelen met de wiiu controller ?!

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:56
Je hebt een Wii spel gekocht en die hebben altijd een Wii controller nodig... Los hiervan is het natuurlijk altijd handig om een wii mote erbij te hebben om met meerdere mensen te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
jongetje schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:12:
Je hebt een Wii spel gekocht en die hebben altijd een Wii controller nodig... Los hiervan is het natuurlijk altijd handig om een wii mote erbij te hebben om met meerdere mensen te gamen.
Zijn er buiten Nintendoland en NSMBU nog games die je met een enkele wii-mote en de gamepad kan spelen met 2 man? Nintendoland vind ik eerlijk gezegd niet zo heel veel aan en NSMBU zou ik liever op de gamepad ook gewoon een character besturen maar je kan dan enkel die boost mode doen wat een beetje suf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Er is zeker nieuwe update uit?

https://www.nintendo.com/...menu=wup-online-gi-update
THIS IS GREAT! The system is finally running fast now. No delays at all when starting apps/games. I've tried retail disc games, virtual console, and eShop games...all boot very quickly! I'm very pleased.
The browser is loading pages way faster now too. Nice!
After the update the title screen loads in 3 seconds and returning to the home screen takes 8-10 seconds
I'm just happy that the update fixed that really awful hang time that it would have when launching software. It used to take a solid 15 seconds to launch something after it already was selected. Now it's instantaneous. Thank goodness!
Ziet er dus goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik zette de WiiU vanmorgen even aan en hij ging meteen updaten toen ik de store in wilde, dus vanavond maar even kijken wat de winst is!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Laatst online: 20:48
Vandaag deze gamecube controller naar wii u converters binnen gekregen.
http://www.mayflash.com/Products/NINTENDOWiiU/W007.html

Werkt perfect met de orginele gamecube controller en sonic racing.
NSMBu deed het helaas niet.
Straks nog even een 3rd party controller en andere games proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Geinig.. stop je die in de wiimote ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Laatst online: 20:48
Inderdaad
De converter emuleert een wii classic controller en verbind je op dezelfde manier door hem in een wii mote te klikken.
Orginele en Konig 3rd party controller werken ermee.
Rumble functie doet het helaas niet.

[ Voor 63% gewijzigd door summetje op 12-07-2013 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:43

TFHfony

Professional Weirdo

Hehe... Met de nieuwe update eindelijk een snelheid die je mag verwachten bij de huidge generatie consoles. En... sinds gisterenavond behoorlijk verslaafd aan StarWars Pinball van ZEN Studios welke gisteren in de eShop is verschenen!

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
OE, ben wel benieuwd naar die update. Had juist gelezen dat het een kleine update was en dat de grote in oktober kwam.
Maar eerst even 2 weken in de Italiaanse zon liggen!

Wat is momenteel trouwens de allergoedkoopste manier om een (kale) WiiU te bemachtigen?

[ Voor 20% gewijzigd door Deddiekoel op 13-07-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Deddiekoel schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:50:
OE, ben wel benieuwd naar die update. Had juist gelezen dat het een kleine update was en dat de grote in oktober kwam.
Maar eerst even 2 weken in de Italiaanse zon liggen!

Wat is momenteel trouwens de allergoedkoopste manier om een (kale) WiiU te bemachtigen?
Het meest goedkoop is used. Op marktplaats vind je premium pakketten goedkoper dan 250 eur.

Zie bijv:
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Indien je het liever via een winkel regelt, kun je used via gamemania.nl proberen. Het aanbod is beperkt, dus kijken of een vestiging in de buurt er één heeft.

Anders gewoon een premium pakket bij de mediamarkt halen, voor 298 eur. ook geen slechte deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik wil liever geen used, het is nl. een kadootje. Maar het hoeft ook geen premium te zijn.
BCC heeft de basic nu voor €199,- (via budgetgaming.nl) die gaat het denk ik worden. Tenzij er nog een betere deal is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
In Belgie is de basic versie aan 150 Euro in de Carrefour...

http://eshop.carrefour.eu...nl-fr-1-00-st/PID2/567361

Ik weet niet of jullie die winkel in NL ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
daflux schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:47:

Bij ons kost 'ie nog iets meer dan 200 eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Jah ik Belgie ook normaal overal rond die prijs.
Maar carrefour heeft denk ik promotie 150 euro nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:30
199 pond (rond de 225 euro) nu voor Wii U Premium Pack 32 GB bij Amazon.co.uk
Erg verleidelijk weer...
Maar even een vraag: het ging (of gaat) niet goed met de verkoop van de Wii U en de software. Nu zie ik dat Nintendo wat nieuwe games heeft uitgebracht en er nog een paar mooie in het vooruitzicht staan. Ook kosten games 'nog' maar 30 pond maximaal bij Amazon.

Wie zegt mij dat de Wii U nog lang meegaat qua nieuwe titels, en niet zoals Nintendo vaker doet na 2 jaar ineens met een nieuwe console te komen, of zoals laatst bij de 3DS een prijsverlaging én groter scherm (zat ik dan met mijn earlybird aankoop :P) 3DS komen laatste tijd wel weer goede games voor uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Deezers schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:46:
Wie zegt mij dat de Wii U nog lang meegaat qua nieuwe titels, en niet zoals Nintendo vaker doet na 2 jaar ineens met een nieuwe console te komen, of zoals laatst bij de 3DS een prijsverlaging én groter scherm (zat ik dan met mijn earlybird aankoop :P) 3DS komen laatste tijd wel weer goede games voor uit...
Niemand hier heeft een glazen bol. Maar hoewel Nintendo inderdaad regelmatig met revisies komt blijft de hardware wel hetzelfde. Dus als je nu een WiiU koopt kun je daar zeker nog wel 3-4 jaar mee vooruit. Alleen bestaat er wel de kans dat er een WiiU lite of zo komt. En prijverlagingen gebeuren op elke console en dat is de altijd het gevolg van een earlybird aankoop ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Zoals Nintendo vaker doet, na 2 jaar een nieuwe console?

NES - 1 september 1986
SNES - 6 juni 1992 (ruim 5.5 jaar)
Nintendo 64 - 1 maart 1997 (ruim 4.7 jaar)
GameCube - 3 mei 2002 (ruim 5.2 jaar)
Wii - 8 december 2006 (ruim 4.5 jaar)
Wii U - 30 november 2012 (ruim 6 jaar)

Nog nooit heeft Nintendo na 2 jaar een nieuwe home console op de markt gebracht. Sterker nog, de tijd tussen 2 home console releases is nog nooit zo lang geweest als tussen de Wii en Wii U. Waarschijnlijk zullen we dan ook pas tegen 2016 weer nieuws over een nieuwe nintendo console zien verschijnen met een launch ergens in 2017 of 2018. Nog zat jaren van support te gaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Laatst online: 19:28
daflux schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:47:

Vandaag in Kuringen 1 gekocht voor 150 euro (was iets langer dan 2 uur rijden voor mij vanuit Nederland). Daarna lagen er nog 2 in de schappen... Ik had thuis ook al gebeld met Carrefour in Turnhout en Lier, maar die hebben geen voorraad meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Sonicfreak op 16-07-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:34
Erg verleidelijk weer...
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb de bestelling in 't weekend geplaatst. Pakketje kwam gisteren binnen.

* RayNbow zit nu alleen nog te kloten met het opladen van de gamepad aangezien hij nog maar 1 UK->EU verloopje heeft en die wordt nu gebruikt door de Wii U... :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
Ik heb zojuist een WII U aangeschaft, dus ik mag ook in de vriendenlijst in de TS? ;)

mijn id is: crypter55

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:12
Earthbound is uit!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Waarom moeten Pikmin en de boxed Luigi U nu op dezelfde dag uitkomen, Luigi U is al besteld dus dan speel ik die eerst wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Heb Pikmin 3 ook in de preorder staan. Krijgt een 9 van gamer.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pikmin 3 scoort echt goed in de reviews. Echt de topper waar we op zaten te wachten, dus :)

http://www.metacritic.com/game/wii-u/pikmin-3/critic-reviews

8.7 gemiddeld.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:47

Ankh

|true

Erg verleidelijk weer...
Maar even een vraag: het ging (of gaat) niet goed met de verkoop van de Wii U en de software. Nu zie ik dat Nintendo wat nieuwe games heeft uitgebracht en er nog een paar mooie in het vooruitzicht staan. Ook kosten games 'nog' maar 30 pond maximaal bij Amazon.

Crap, ik zie net je bericht pas... Helaas is ie nu weer een stukje duurder... hopelijk zal ie hier in NLD ook in de actie komen. :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
Iemand Pikmin 3 al vroeger dan verwacht in de winkel zien liggen? Of moeten we daar bij Nintendo niet op rekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Was bij Lego City toch zo. Ik zou gewoon is in de Mediamarkt / Dreamland / gameboer gaan kijken vragen die hebben ze waarschijnlijk al.

Bij Lego City zijn ze hem toen uit het magazijn gaan halen voor mij xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botech schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:52:
Iemand Pikmin 3 al vroeger dan verwacht in de winkel zien liggen? Of moeten we daar bij Nintendo niet op rekenen?
Bij Nedgame hebben ze 'm al wel binnen. http://www.nedgame.nl/pikmin-3+wiiu.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
Een Nedgame winkel hebben we hier (Belgie) niet en online is geen optie (op dit moment) . Ik vertrek namelijk vrijdag op vakantie en had Pikmin graag morgen nog eens gespeeld. Als ik 'm morgen niet vind in een winkel bestel ik 'm toch wel online, bij Amazon, denk dat ie daar 't goedkoopst zal zijn en dan ligt ie in de bus als ik terug kom. 8)
Ik wacht al zolang op dit spel en dan komt het uit de dag dat ik voor 10 dagen op reis vertrek :X

Edit: of misschien in de e-shop, afhankelijk van wat de prijs daar zal zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door botech op 24-07-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eShop prijs is 49,95. Maar dan krijg je wel 30% korting op Wonderful 101 wanneer die uitkomt.

Meer info:
http://www.nintendolife.c...download_25th_july_europe

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 14:45:
De eShop prijs is 49,95. Maar dan krijg je wel 30% korting op Wonderful 101 wanneer die uitkomt.

Meer info:
http://www.nintendolife.c...download_25th_july_europe
Bron van die 30% korting want khad daar ng niet van gehoord.

En vergeet ook niet als je in eShop koopt dat het downloaden ook heel erg lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nintendo.nl/Spellen/Wii-U/Pikmin-3-640076.html

Kijk bij "Speciale aanbieding".
Als je tussen 26 juli 2013 en 21 september 2013 Pikmin 3 downloadt in de Nintendo eShop, kun je op dezelfde Wii U The Wonderful 101 met 30% korting kopen in de Nintendo eShop, wanneer dit spel is uitgebracht. Deze aanbieding geldt alleen voor de Nintendo eShop en is slechts geldig tot 21 september 2013

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Blijkbaar heeft Pikmin 3 dus een Lokale Co Op dat wist ik niet.

Pikmin 3

Dat is wel leuk om met de vriendin te spelen.
Thx!
Damn had ik dat vroeger geweten had ik beide games wel in de eShop gekocht.

[ Voor 43% gewijzigd door daflux op 24-07-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 15:27
Man man man, als ik die Pikmin 3 reviews lees dan begint het echt weer te kriebelen.
Wat heb ik een plezier beleefd aan deel 1 en 2. Kan niet wachten tot ik mijn pre-order vrijdag kan halen :9~

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mooi! Ik wilde beide games wel hebben, maar twijfelde nog over Pikmin. Nu komen beide er dus lekker als download.

Heeft iemand hier wellicht de Wii versie van Pikmin 2 die hij wil verkopen/uitlenen? Heb ook maar Pikmin 2 op eBay besteld. Ik realiseer me nl. dat ik alleen deel 1 heb gespeeld...

[ Voor 15% gewijzigd door Deddiekoel op 24-07-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 15:27
Krijg net een smsje van de GameMania dat ik Pikmin 3 kan ophalen *O*

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Meekoh schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:45:
Krijg net een smsje van de GameMania dat ik Pikmin 3 kan ophalen *O*
Ik ook. Zometeen na werk maar eens ophalen *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik begin gewoon te balen dat ik nog in Italie zit ;-)
Heb helemaal zin om weer met mijn WiiU aan de slag te gaan. Eerst de update en dan Pikmin 3. En Pikmin 2 zit ook al op de bus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
Mediamarkt Hoorn was zo vriendelijk om even naar achter te lopen voor een stapeltje Pikmin 3.
Vanavond maar eens mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty: Ghosts komt ook naar de Wii U. Het spel is nu officieel aangekondigd.

https://twitter.com/Ninte...status/360444607319916544

BTW. Pikmin is écht supergaaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
Ik hoop dat er dan wel een beetje spelers online te vinden zijn. Wat me tegenhield om Black Ops 2 te kopen waren de berichten dat er weinig volk online te vinden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
New Super Luigi U kunnen afhalen bij de GameMania gisteren. Helaas nog niet kunnen spelen. Mijn vriendin heeft mijn Wii U een soort van geconfisqueerd :p. Ziet er iig erg vermakelijk uit. En zal prima dienst kunnen doen ter overbrugging naar Rayman :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Pff... Op 25 mei Pikmin 3 besteld bij bol.com, vandaag nog steeds niets geleverd. Bestelling maar weer geannuleerd. Nu maar kijken bij eentje waar ie wel op voorraad is. Grrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
Ben vandaag maar weer eens bij de lokale Intertoys binnengelopen (de enige hier in het dorp die nog echt games verkoopt sinds de FRS kaputt is) en daar hebben ze nog nooit van Pikmin 3 gehoord. Staat ook niet op de inventaris en het lijkt er dus op dat ze die niet gaan verkopen. De lijst wordt steeds langer, je gaat haast denken dat ze een hekel hebben aan games verkopen. Dat, of de inkoper bij die ballentent heeft gewoon een hekel aan Nintendo, dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 20:20:
Call of Duty: Ghosts komt ook naar de Wii U. Het spel is nu officieel aangekondigd.

https://twitter.com/Ninte...status/360444607319916544

BTW. Pikmin is écht supergaaf. :)
Blij met Ghosts, helemaal dat het Wiimote + Nunchuck icm Gamepad ondersteund!

Heb net dagje Pikmin gespeeld. Magische games toch. Vanavond ff dag 2 nog een keer doen (kan het niet laten) en wat meters maken ;-)
Zin in.

Verder is Shadow of the Eternals weer terug op Kickstarter. Lager doel. Heb hem toch maar weer gesteund. Wil graag dat deze game er komt. Wat ik wel grappig vind is dat het dus op de CryEngine 3 draait. Dat kan de WiiU dus wel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Heb m'n pre-order Pikmin geannuleerd bij Bol... als ze het niet voor elkaar krijgen om op de verschijningsdatum te leveren (bij m'n Wii U ook al een ramp, incl. prijs destijds) dan hoeft het van mij niet meer. Kan morgen en maandag niet weg dus maar online besteld bij Coolblue, eens kijken of die wel de belofte nakomen...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Speedpete schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:19:
Heb m'n pre-order Pikmin geannuleerd bij Bol... als ze het niet voor elkaar krijgen om op de verschijningsdatum te leveren (bij m'n Wii U ook al een ramp, incl. prijs destijds) dan hoeft het van mij niet meer. Kan morgen en maandag niet weg dus maar online besteld bij Coolblue, eens kijken of die wel de belofte nakomen...
Bij Coolblue staat ie ook al als uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Nu wel, gisterenavond nog niet :)

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Okee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Grappig dat Pikmin uitverkocht is. Zouden ze zo weinig besteld hebben of zijn er stiekem meer WiiU's in omloop dan ik zou denken? Hoop natuurlijk het laatste...

Zag trouwens weer een Kickstarter langs komen (Liege) die ook op de WiiU uitkomt. Blijkbaar is WiiU of simpel om voor te ontwikkelen of heel indie vriendelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Zelf ook maar een nieuwe poging gedaan via Nedgame. Pikmin 3 wordt morgen geleverd. Erg veel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
In Belgie kan je nu de Wii U premium kopen in de Makro en Dreamland en Colruyt voor 249 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Al voor de 2e dag op rij te laat gaan slapen omdat ik Pikmin 3 aan het spelen was :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Hoppa, binnen :) Can't wait but no time... wordt een late avond en lange nacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Ben even benieuwd... Kopen jullie veel via de e-Shop? Ik heb daar eens even over na zitten denken en de twee belangrijkste redenen om dit niet te doen zijn:
- Prijs, vaak hoger dan in de winkel, en geen mogelijkheid om het spel weer te verkopen
- Benodigde schijfruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002

TFHfony

Professional Weirdo

Ik koop eigenlijk alleen wat kleine games (Zen Pinball 2, StarWars Pinball, Toki Tori 2) via de eShop en ik heb voor mijn dochter wat DLC gekocht voor Just Dance 4.
Complete games zou ik ook niet kopen via de eShop. Zowel vanwege de prijs (al hebben ze af en toe wel aanbiedingen) als het feit dat ik voor zo veel geld eigenlijk liever fysieke media heb.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 500GB externe HDD aan mn Wii U hangen dus ik download dan ook veel spellen. Vind het wel zo handig itt tot naar de winkel gaan :+
Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.