[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.617 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:11
Ik zou zeggen; maak nog een Donkey Kong Country U game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:37
Deddiekoel schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:25:
EA is echt raar. Maar ze zijn inmiddels zo groot dat ze deze arrogantie kunnen veroorloven. Maar hoogmoed komt voor de val.

Welke èchte krakers heeft EA tegenwoordig in huis? Ik kan alleen Mass Effect bedenken en persoonlijk de Criterion race games. Verder zijn het in mijn beleving vooral jaarlijkse games (en dan niet van het (commerciele) caliber van een Call of Duty).

Stiekem kan ik dus wel leven zonder EA (al hoop ik dan wel dat Pro Evo naar de WiiU komt). Star Wars zou nog een pijnlijke kunnen zijn, hoewel de kwaliteit daarvan ook sterk kan wisselen. De leukste SW games kwamen uit op de Nintendo platformen...
Misschien ligt het aan mij maar kan niet elke maand een nieuwe game kopen voor de folle mep :P .
Zelf dilemma wat het volgende game wordt Watchdogs, pikmin, Mass effect.

Ik ben trouwens niet rouwig om eu dat ubisoft en activison maar het gat opvullen zeer tevreden met Assasins Creed :*)

een echte (volwaardige) pokemon rpg, ja ik weet het maar er zijn er nog genoeg die het zouden kopen :o

[ Voor 4% gewijzigd door Offens1490 op 23-05-2013 15:34 ]

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Net weer een systeemupdate gehad. Versie is nu 3.01E. Iemand enig idee wat er veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:22

DukeBox

loves wheat smoothies

Er!k schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:04:
Net weer een systeemupdate gehad. Versie is nu 3.01E. Iemand enig idee wat er veranderd is?
Blijkbaar niet echt wat byzonders
http://www.nintendo.co.uk...e-information-677417.html

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Het enige dat ik gemerkt heb is dat ik opeens niet meer alle video's op websites kan afspelen.
Ik krijg nu soms de melding dat ik flash moet hebben terwijl hiervoor de videos gewoon zonder flash werkten.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Gedoe met EA komt echt vanwege die vermeende ruzie om Origin.

Nieuwe NFS games wordt gemaakt op basis van de Frostbyte 3 engine en komt ook naar X360 en PS3. Dus die engine draait ook echt wel op een WiiU. Want was het niet Criterion (uit de EA stal) die bij de NFSMW port voor de WiiU juist meer kon doen vanwege de extra horsepower die de WiiU bood?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:39:
[...]

Nintendo zegt zijn drie absolute krakers klaar te hebben staan: Smash Bros, Mario (3D) en kart.
Als die ook allemaal dit najaar uitkomen (en van de vertrouwde kwaliteit zijn) dan kan het allemaal nog wel eens goed gaan komen. Helemaal als ze weer eens a la Galaxy boven zichzelf uitstijgen.
Buiten deze drie komt er ook een Zelda game (WW remake). Hiermee kan 2013 gered worden. Maar de vraag rijst wel meteen wat er daarna komt. Want als ze hiermee hun userbase uitbreiden moeten ze zorgen dat er niet weer een droogte komt. Dus hopelijk staan er wat 3rd party devs klaar om 2014 knallend te beginnen. Bijvoorbeeld een ZombiU vervolg!
Er komen meer dan genoeg RPG's voor de 3DS uit, laat er ook eens wat op de Wii U uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:34:
Gedoe met EA komt echt vanwege die vermeende ruzie om Origin.

Nieuwe NFS games wordt gemaakt op basis van de Frostbyte 3 engine en komt ook naar X360 en PS3. Dus die engine draait ook echt wel op een WiiU. Want was het niet Criterion (uit de EA stal) die bij de NFSMW port voor de WiiU juist meer kon doen vanwege de extra horsepower die de WiiU bood?
Ik denk dat EA nog wel terug gaat komen op de beslissing geen Wii U Frostbyte 3 engine te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
ik ga dit weekend maar eens achter een Wii U aan, iemand nog ergens leuke aanbiedingen gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:49

Goner

What can I do you for ?

Zie pricewatch .. prijzen lopen nogal uiteen.
De premium bij Saturn voor €284 (da's goedkoop) terwijl anderen vrolijk bijna 400 vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii U Premium Pack-verkopen en Nintendo's aandelen stijgen flink na onthulling Xbox One

De onthulling van de Xbox One lijkt Nintendo goed te doen.

Afgelopen dinsdag was de officiële onthulling van Microsoft's nieuwe console, de opvolger van de Xbox 360: de Xbox One. De presentatie werd wereldwijd met gemixte gevoelens ontvangen, waarbij het grootste deel van de feedback negatief was. Zo zouden er te weinig games getoond zijn, was de focus te sterk op de Amerikaanse markt en zou men verkeerd de nadruk hebben gelegd op tv kijken en sportuitzendingen.

De onthulling lijkt voor potentiële Wii U-kopers een knoop te hebben doorgehakt, want bij Amazon UK zijn de Wii U Premium Pack-verkopen na de onthulling gestegen met 875%. De console schoot van plek 388 in de verkoop-charts naar nummer 40. Ook de verkopen van Monster Hunter 3 Ultimate, ZombiU en New Super Mario Bros. U stegen aanzienlijk: respectievelijk met 91%, 250% en 110%.

Of de Wii U-verkopen ook elders zijn gestegen, is vooralsnog niet bekend. Wel is Nintendo's aandeel in het algemeen gestegen met 2,2% na de Xbox One-onthulling. Sony's aandelen stegen met 9.3%. Eerder stegen Nintendo's aandelen ook al met 2% na de onthulling van de PlayStation 4.

http://www.n1ntendo.nl/ar...nk-na-onthulling-xbox-one

Goed nieuws voor Nintendo en Wii U bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Da's inderdaad een leuke opsteker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Blijkbaar hebben een hoop mensen de kat uit de boom gekeken. Hopelijk zet dit door! Ben benieuwd wat de komende Nintendo Direct en E3 gaan brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Jullie hebben het wel steeds over de E3 maar hoe zit het met dit verhaal dan?

nieuws: Nintendo slaat traditionele E3-persconferentie over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:22

DukeBox

loves wheat smoothies

PuDy schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:46:
nieuws: Nintendo slaat traditionele E3-persconferentie over[/URL]
Nintendo ja, maar niet de 3rd party's.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:46:

nieuws: Nintendo slaat traditionele E3-persconferentie over
Nintendo houdt een Nintendo Direct gelijktijdig met E3. Verder zijn er andere, kleinere sessies, tijdens E3 gepland. Zo komt er bv een Pokémon X / Y roundtable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
nou vanochtend een Wii U Premium opgepikt via marktplaats met Mario en Nintendoland voor 230,- :)
net ZombiU gekocht. moet zeggen dat het me prima bevalt tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:10

Ankh

|true

Donnie Darko schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:22:
nou vanochtend een Wii U Premium opgepikt via marktplaats met Mario en Nintendoland voor 230,- :)
Wil ook nog een keer een Premium variant 2de hans kopen.
Heb nog wat Wii games, die ik nog niet heb uitgespeeld. De Wii zelf staat in de kast te verstoffen, doordat ik hem niet kan aansluiten en geen zin heb om een "dure" digitale kabel te halen... Liever even wat geld uit geven zodat alles via HDMI aangesloten kan worden. :-)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:22:
Dat is nog eens een leuke prijs. Het begint toch wel te jeuken nu om een console aan te schaffen.
Was/ben ik eigenlijk niet van plan, maar de Wii U spreekt mij erg aan oa door het op games gericht zijn en dingen als Miiverse. Toch maar eens marktplaats in de gaten houden of het geduld iig tot de E3 opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Kent iemand deze game en is het wat ?

http://wiiu.9lives.be/gam...nu-beschikbaar-voor-wii-u

http://www.nintendolife.c...acks_online_co_op_and_dlc

EDIT: trailer ziet er goed uit, maar ik ken deze serie verder niet ...
YouTube: Wii U - Sniper Elite V2 Trailer
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:22:
De onthulling van de Xbox One lijkt Nintendo goed te doen
Hopelijk een trend die door gaat zetten ;
http://games.fok.nl/nieuw...box-one-aankondiging.html

[ Voor 79% gewijzigd door Goner op 26-05-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken de game niet maar kijk eens rond op youtube voor gameplay beelden. Kun je zien of het je wat lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik lees net dat de XBox One regio locked zal zijn.
Ik blijf het zo vreemd vinden dat dit nog steeds gebeurd. Zou het niet veel makkelijker (en goedkoper) zijn om alleen wereldwijd uit te brengen. Al is het alleen maar in de eShop.
En als localisatie de reden is om een game hier later uit te brengen doe dat dan als DLC, desnoods betaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft ook met uitgevers te maken. Niet elke uitgever wil in elk werelddeel een game uitbrengen. Sommige games hebben verschillende uitgevers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:53:
Heeft ook met uitgevers te maken. Niet elke uitgever wil in elk werelddeel een game uitbrengen. Sommige games hebben verschillende uitgevers.
Nog raarder... Via de eShop zou het toch niet meer uit moeten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar ik vermoed dat als Nintendo weet dat er een uitgever met een game bezig is dat ze dan liever een half jaar of een jaar wachten dan dat ze het zelf in de eShop uitbrengen. Nintendo heeft de uitgevers en detailhandel ook nodig en kan ze dus niet continu links laten liggen. En als er geen uitgever is zoeken ze er een.
Sony dacht ook handig te zijn met de PSP Go door alle games als download aan te bieden in plaats van ze in de winkel te leggen. Gevolg was dat de winkeliers de PSP Go niet meer wilden verkopen omdat ze er toch niets aan konden verdienen via de verkopen van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom verkoopt Nintendo ook download codes via de winkels ;) Waardoor de winkeliers er gewoon hun winst op pakken.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik begrijp ook wel dat Nintendo zijn games bij retailers wil houden. Maar als niemand een retail versie uit wil geven dan kan het toch alsnog in de eShop? Ik denk dat er genoeg mensen zijn die japanse of VS games willen spelen. En zoals gezegd stel dat bijv. een Japanse game populair in het westen blijkt. Breng dan de localisatie als DLC uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zat net eens wat te spelen, maar aan die YouTube app heb je niks. Alleen video en audio op de TV, de gamepad is er alleen voor de bediening :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de Youtube app is behoorlijk slecht. Je kan het beste gewoon http://www.youtube.com in de browser openen en zo kijken ;)

Dan heb je wel audio & video op je gamepad - en TV - of alleen op de gamepad als je op X drukt. Wel moet je eerst nog even de 1080p modus in YT aanzetten ;)

Je kan dit zelfs gebruiken om html 5 videobestanden van je PC te streamen.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Inderdaad.... Over de browser ben ik erg tevreden. Youtube werkt perfect en laatst ook een NintendoDirect gekeken via de gamepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Laatst online: 09-09 13:40
Inderdaad, de browser is echt fantastisch. Beste console browser ooit.
Ik snap zelf ook niet waarom die youtube app er is. Werkt zeer onhandig en de site werkt gewoon perfect. Misschien als er nog ergens een flash filmpje rondslingert ofzo maar voor de rest is het gewoon mijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Youtube app is idd een klein drama. Besturing is gewoon vreemd en bizar dat je niet op je Gamepad kunt kijken. Die mag wel een update krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik heb 's wat filmpjes bekeken van Sniper Elite V2 en de Wii U launch trailer en stukjes walkthrough op andere systemen zien er goed uit. Ga 'm heel waarschijnlijk wel halen.
Nog niet in de winkel of e-shop gesignaleerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:56:
Ik heb 's wat filmpjes bekeken van Sniper Elite V2 en de Wii U launch trailer en stukjes walkthrough op andere systemen zien er goed uit. Ga 'm heel waarschijnlijk wel halen.
Nog niet in de winkel of e-shop gesignaleerd ...
Ik zou als ik jou was eerst goed bekijken of de multi-player wel verwerkt is in de Wii U versie...

http://games.fok.nl/nieuw...-mist-co-op-op-wii-u.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:09:
Wel moet je eerst nog even de 1080p modus in YT aanzetten ;)
Waar zet je dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Zoals gebruikelijk, al is het wat lastiger. Video playback van de gamepad afhalen, op het tandwieltje van de youtube player tikken en de gewenste resolutie kiezen.

Het irritante youtube pakt meestal 480p of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:54:
[...]
Ik zou als ik jou was eerst goed bekijken of de multi-player wel verwerkt is in de Wii U versie...
Die zit er niet in, had ik al gezien.
Is ook niet zo belangrijk. Shooters speel ik al lang niet meer on-line (hoogstens Battlefield), ben allergisch voor bunny-hoppers, grenade spammers, kill-streaks & perks enz enz.
.
LOTG schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:44:
Het irritante youtube pakt meestal 480p of lager.
Tsja, op zich niet zo gek ; aangezien ze niet weten voor voor bandwidth jij hebt, staat default de laagste aan.
Kun je die default ergens aanpassen voor je YT account ??

EDIT: ah inderdaad, daar zijn settings voor :

Video playback quality
Always choose the best quality for my connection and player size
Always play HD on fullscreen (when available)
I have a slow connection. Never play higher-quality video

maar zo te zien doet dat niks, start altijd in 360p en fullscreen idem, ondanks dat er betere quality is.

[ Voor 45% gewijzigd door Goner op 28-05-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Sonic Lost Worlds Debut Trailer

Eerste beelden van de exclusieve Sonic.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38
Hmm iets te veel 'Mario Galaxy' stijl als je het mij vraagt.. Niet dat ik Mario Galaxy niet awesome vindt! Maar dit is niet de stijl van Sonic als je het mij vraagt. Moet meer terug naar de tijd dat je het op de Sega speelde!

Al dat niet, misschien toch wel aanschaffen nadat ie enkele weken in de winkel ligt (en dus goedkoper is!) Want Sonic blijft gewoon awesome!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:04:
[...]

Hmm iets te veel 'Mario Galaxy' stijl als je het mij vraagt.. Niet dat ik Mario Galaxy niet awesome vindt! Maar dit is niet de stijl van Sonic als je het mij vraagt. Moet meer terug naar de tijd dat je het op de Sega speelde!

Al dat niet, misschien toch wel aanschaffen nadat ie enkele weken in de winkel ligt (en dus goedkoper is!) Want Sonic blijft gewoon awesome!
Ik zie er meer Sonic X-treme in (een gecancelde game voor de SEGA Saturn). Kortom, de weg die Sonic in had moeten slaan na het MegaDrive tijdperk. En als deze game goed blijkt te zijn zoals de oude MegaDrive Sonics dan is dat voor mij wel een system-seller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er verdomd goed uit. Ik dnek dat ik deze wel ga halen zodra die uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Sommige stukjes doen me op een of andere manier denken aan de special stages uit Knuckles' Chaotix.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Overigens lijkt het einde van de Wii in zicht ; kreeg gisteren een bericht binnen (Wii staat nog steeds aangekoppeld) dat zowat alle Internet diensten per 28/5 zijn per 28/6 gestopt gaan worden :(
Hangt aan de TV in de woonkamer en was wel makkelijk om even de buienradar te checken voordat je naar buiten gaat ...

[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 29-05-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:00
Je kunt buienradar gewoon blijven checken via je browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Die Sonic game lijkt op een eerste echt fatsoenlijke 3D Sonic...
Nu ben ik geen Sonic fan (Nintendo FTW! ;-)) maar dit zou wel heel goed nieuws zijn. Want Sonic heeft nog een hoop fans die op een dergelijke game zitten te wachten!

En natuurlijk lekker dat hij ook in 2013 uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ja, het ziet er leuk uit maar ik vraag me wel echt af hoe ik dit moet spelen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ziet er heel cool uit vind ik! Inderdaad een mix van Galaxy en dat saturn Sonic spel dat nooit uitgebracht is (YouTube: Sonic X-treme (Jade Gully zone) (Act1) YouTube: Sonic Xtreme Crystal Frost ).
Ennnn flickies! :D

[ Voor 20% gewijzigd door nioz op 29-05-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Wii U Serveral Generations Ahead of Current Gen:

http://hdwarriors.com/wii...ons-ahead-of-current-gen/
'The Wii U GPU is several generations ahead of the current gen. It allows many things that were not possible before on consoles before. If you develop for Wii U you have to take advantage of these possibilities, otherwise your performance is of course limited. Also your engine layout needs to be different. You need to take advantage of the large shared memory of the Wii U, the huge and very fast EDRAM section and the big CPU caches in the cores. Especially the workings of the CPU caches are very important to master. Otherwise you can lose a magnitude of power for cache relevant parts of your code. In the end the Wii U specs fit perfectly together and make a very efficient console when used right.'

[ Voor 90% gewijzigd door daflux op 30-05-2013 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
In Japan komt Nintendo met een Gamepad batterij van hogere capaciteit!
Ik hoop dat deze op zijn minst te importeren is want die 4 uur die er nu uithaal is best vaak al te kort gebleken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Deddiekoel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:56:
In Japan komt Nintendo met een Gamepad batterij van hogere capaciteit!
Ik hoop dat deze op zijn minst te importeren is want die 4 uur die er nu uithaal is best vaak al te kort gebleken...
Iedergeval intressant voor me de Nkyo variant was toch niet zo'n mijn ding. Misschien krijgen we wel korting als early adapters :P

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
http://wiiudaily.com/2013/05/update-for-nsmbu/

Wel netjes, nu kan ik eindelijk met 2 mensen spelen zonder te gamepad er bij. 1 gaat met de wiimote (ik heb er maar 1) en de andere met de pro controller. Gamepad zet ik wel dan in de standaard op tafel.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:39

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Weet iemand of er ergens een site is waar je het aanbod van de eShop kan bekijken ? Ik wil graag de lijst zien om te beslissen wat m'n volgende aankoop wordt maar om daar nu speciaal de Wii U voor te starten is ook zo onhandig. Bovendien is het op een computer makkelijker reviews erbij te pakken.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:16

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik kijk meestal op http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Wii_U_games

Maar er zullen vast en zeker wel meer sites zijn. IGN heeft er ook reviews bij geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Schijnt dat er al fake's van pro controllers in omloop zijn. :'(
Moet zeggen dat ze wel heel erg hun best hebben gedaan.
http://wiiudaily.com/2013...ro-controllers-on-amazon/

gemiddelde prijs van origineel klopt volgens artikel hier ook rond de 50 euro(bij hun 50 dollar). Fake pro controllor zou goedkoper moeten zijn en slechte kwaliteit.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Aaargh! schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 10:18:
Weet iemand of er ergens een site is waar je het aanbod van de eShop kan bekijken ? Ik wil graag de lijst zien om te beslissen wat m'n volgende aankoop wordt maar om daar nu speciaal de Wii U voor te starten is ook zo onhandig. Bovendien is het op een computer makkelijker reviews erbij te pakken.
Hier kan je het ook zien op site van Nintendo:

http://www.nintendo.be/nl/Wii-U/Spellen/Spellen-667255.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 07:48

TdV

Offens1490 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 07:25:
Schijnt dat er al fake's van pro controllers in omloop zijn. :'(
Moet zeggen dat ze wel heel erg hun best hebben gedaan.
http://wiiudaily.com/2013...ro-controllers-on-amazon/

gemiddelde prijs van origineel klopt volgens artikel hier ook rond de 50 euro(bij hun 50 dollar). Fake pro controllor zou goedkoper moeten zijn en slechte kwaliteit.
Mmm ik heb een controller van amazon.co.uk voor rond de 35 euro, overigens wel verkocht door amazon zelf en niet door een reseller zoals in dat bericht maar ik ga nu wel twijfelen of deze echt is. Vanavond maar eens onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
TdV schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:00:
[...]

Mmm ik heb een controller van amazon.co.uk voor rond de 35 euro, overigens wel verkocht door amazon zelf en niet door een reseller zoals in dat bericht maar ik ga nu wel twijfelen of deze echt is. Vanavond maar eens onderzoeken.
Ik ook, net gechecked ziet er echt uit als ik de foto's vergelijk met mijn controller.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Shadow of the Eternals (de Eternal Darkness sequel) gooit Kickstarter op slot...
Ben benieuwd waar ze mee gaan komen.
http://www.theverge.com/2...ter-temporarily-cancelled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Oeh, ik hoop dat die er zeker gaat komen.
Heb me gigantisch vermaakt met ED1, maar eigenlijk nooit uitgespeeld toen.
Wellicht binnenkort eens opnieuw beginnen middels de Wii.
Dacht dat ik ergens vast zat met weinig leven en er niet meer uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:18
Deddiekoel schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:27:
Shadow of the Eternals (de Eternal Darkness sequel) gooit Kickstarter op slot...
Ben benieuwd waar ze mee gaan komen.
http://www.theverge.com/2...ter-temporarily-cancelled
Voor zover ik weet liggen de rechten nog bij Nintendo, niet bij SK. Wellicht heeft Nintendo nu toch door dat er wel support is voor een opvolger en gaan ze nu samen met Precursor daar toch werk van maken, zodat ze een échte sequel kunnen doen in plaats van een game die er alleen maar heel sterk op lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Heb nog nooit Deus ex gespeeld.Is de nieuwe wiiuversie een aanrader ?

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Laatst online: 09-09 19:17
Offens1490 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:20:
Heb nog nooit Deus ex gespeeld.Is de nieuwe wiiuversie een aanrader ?
Die is nog niet uit, dus je zult nog geen gebruikerservaringen horen. Het lijkt wel de definitive versie te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
NickD schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:29:
[...]

Die is nog niet uit, dus je zult nog geen gebruikerservaringen horen. Het lijkt wel de definitive versie te worden :)
Klopt maar het gaat me nl hoe men de oudere reeks vond ;)

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Originele Deus Ex was wel de moeite meen ik. Toen was het basis idee dat voor elke uitdaging er meerdere oplossingen waren (zoals stealth vs bruut geweld). Weet alleen niet hoe de serie is gegroeid. Maar ik wil deze game wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Gameplay video van Sonic Lost Worlds ziet er goed uit. Zoals verwacht een mix tussen galaxy en sonic.

YouTube: A Tour of Sonic Lost Worlds - IGN Plays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
In de eShop zijn een hoop Ubi games in prijs gezakt, zodat ze weer overeen komen met de prijzen elders.
Ik heb dus maar ZombiU gekocht voor €30,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
LOTG schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:46:
In de eShop zijn een hoop Ubi games in prijs gezakt, zodat ze weer overeen komen met de prijzen elders.
Ik heb dus maar ZombiU gekocht voor €30,-
Goeie prijs voor die game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
EA Sports gaat FIFA14 uitbrengen voor de Wii en 3DS... Ik snap er niets meer van... Had gehoopt dit jaar FIFA14 op de gamepad te kunnen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:18
Er!k schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:52:
EA Sports gaat FIFA14 uitbrengen voor de Wii en 3DS... Ik snap er niets meer van... Had gehoopt dit jaar FIFA14 op de gamepad te kunnen spelen!
Da’s gewoon de nieuwste stap waarin EA de WiiU loopt te dissen. Die zijn gewoon op hun pik getrapt dat Nintendo weigerde om Origin als enige netwerkmanager voor de WiiU te adopteren, dus nu grijpen ze elke gelegenheid aan om de WiiU zwart te maken. Je zou iets minder kleuterachtig voetenstamp-gedrag verwachten van een dergelijk bedrijf, maar er is natuurlijk een reden voor dat ze al twee jaar op rij tot slechtste bedrijf van Amerika zijn verkozen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Net de Nintendo direct proberen te kijken (was lastig met al die lag).
Was niet echt impressed. Grootste verassing was de Xenoblade sequel. Erg cool dat Mega Man in Smash Bros zit maar erg k*t dat de game pas in 2014 komt.

Mario 3D heb ik gemist...

[ Voor 6% gewijzigd door Deddiekoel op 11-06-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Gave line-up! Zie uit naar de nieuwe Donkey Kong Country en Mario 3D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nintendo Direct was vooral bedoeld om te laten zien wat er in 2014 uitkomt.

Dikke, dikke faal dat Mario Kart 8 pas volgend jaar uitkomt. Volgens mij zijn ze bij Nintendo vergeten dat er voor 2013 ook nog games ontwikkeld moesten worden en zijn ze daar te laat mee gestart. Het moet nu vooral van de 3rd party komen voor de tweede helft van het jaar. En waar blijven de JRPG's die wel voor de 3DS komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:55:
De Nintendo Direct was vooral bedoeld om te laten zien wat er in 2014 uitkomt.

Dikke, dikke faal dat Mario Kart 8 pas volgend jaar uitkomt.
Echt ME-GA zonde........ nu met die lage introductieprijs voor de PS4 gaan ze zwaar weer in, in 'The Holiday Season '13 '

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
De e3 filmpjes/trailers:
YouTube: E3 2013

Ik zie er veel leuks tussen, maar bij alles geldt: het duurt nog even voordat het er is. Ik baal er wel van, maar ik kijk er niet minder naar uit :) Vooral Smash kan ik niet op wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf zit vreemd genoeg vooral te wachten op MiiVerse voor de 3DS. Geen woord over gehoord helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:55:
Ikzelf zit vreemd genoeg vooral te wachten op MiiVerse voor de 3DS. Geen woord over gehoord helaas.
Er komen nog 4 meer directs tijdens de e3:
http://img.gawkerassets.c...tcg09stipng/ku-medium.png

Dus het kan best zijn dat er meer komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickD schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:02:
[...]

Er komen nog 4 meer directs tijdens de e3:
http://img.gawkerassets.c...tcg09stipng/ku-medium.png

Dus het kan best zijn dat er meer komt :)
Laten we het hopen want dit was vooral een teleurstelling. Zo gaan ze het niet redden tegen de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik had tijdens de presentatie van de e3 een beetje het 'been there done that' gevoel. Mario 3d land lijkt zo op die van de 3ds. Terwijl de aankondiging van de eerste mario galaxy iets verfrissends was. De aankoop voor de wii u wacht ik wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:03:
[...]

Laten we het hopen want dit was vooral een teleurstelling. Zo gaan ze het niet redden tegen de PS4.
Zie het zo, ze zullen in elk geval niet laatste in de markt zijn (kuch kuch XBox One) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10
Wanneer zorgt Nintendo nu eens voor een gelikte Nintendo Direct ipv die saaie Satoru Iwata in een lege vergaderzaal op de achtergrond. Dat weerhoud mij vaak wel om naar een Nintendo Direct te kijken.
Gewoon ff een vet decor met scherm wegzetten en een presentator/presentatrice.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 11-06-2013 18:06 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudyyy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:03:
Ik had tijdens de presentatie van de e3 een beetje het 'been there done that' gevoel. Mario 3d land lijkt zo op die van de 3ds. Terwijl de aankondiging van de eerste mario galaxy iets verfrissends was. De aankoop voor de wii u wacht ik wel mee.
Heb dit al vaker gelezen het afgelopen uur. Mensen hadden meer verwacht. De creativiteit lijkt te verdwijnen. Veel remakes en sequels maar oudere IP's waar mensen om vragen zie je niet of nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:07:
[...]

Heb dit al vaker gelezen het afgelopen uur. Mensen hadden meer verwacht. De creativiteit lijkt te verdwijnen. Veel remakes en sequels maar oudere IP's waar mensen om vragen zie je niet of nauwelijks.
Wat verkoopt wordt ontwikkeld. Pikmin is een zeer gewaardeerde titel, maar is qua verkopen geloof ik wel een van de mindere. Ik vond Mario Kart 8 er gelikt uitzien. Ondanks dat ik al zo'n 5 delen heb liggen hier.
Mario 3D zag er niet bijster origineel uit, maar zal toch qua gameplay weer een ijzersterke titel worden.

Al met al ben ik niet zo heel ontevreden. Wat ik spijtig vind is dat Nintendo het schijnbaar niet lukt om enkele grote titels nog dit jaar uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:07:
[...]

Het zijn gewoon veel titels welk jaar op jaar goed blijven verkopen. Het zal de hardcore gamer niet veel kunnen boeien, enkele Nintendo fans zullen het aanschaffen. Maar als games voor de kids zijn dit soort titels bij uitstek erg geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waar blijven titels die wel op de 3Ds verschijnen?
Ik zie voor de PS4 een Kingdom Hearts trailer, de "Tales of" verschijnt ook bij Sony met een extra jubileum uitgave. Al dat soort games moeten ook naar de Wii U komen. Een game als Ni No Kuni had ook prima op de Wii U gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:19:
[...]

Het zijn gewoon veel titels welk jaar op jaar goed blijven verkopen. Het zal de hardcore gamer niet veel kunnen boeien, enkele Nintendo fans zullen het aanschaffen. Maar als games voor de kids zijn dit soort titels bij uitstek erg geschikt.
Zolang het verkoopt is het natuurlijk goed maar waarom zou je voor de Wii U of 3DS een game kopen als je hem al voor de andere hebt? SMB op de 3DS was de 3D versie van die voor de Wii U. Een enkele keer maakt niet uit maar je moet het niet te vaak gaan doen.

Hopelijk krijgen we dit jaar ook nog Super Rumble voor de Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Moooi!! :) Wel jammer dat we nog bijna een jaar moeten wachten tot we hem kunnen spelen.
[Video: http://www.youtube.com/watch&v=NA6CAgv6p6g]

[ Voor 36% gewijzigd door BamSlam_ op 11-06-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Op zich was de Direct te verwachten, maar had gehoopt dat er iets speciaals bij zat om alsnog Xbox of Playstation als het ware te bashen. Beetje in de trant van de specs en graphics..(soort van geheime feature) ;)

Ik check voornamelijk de WiiUdaily en Tweakers/GoT en ik ben een beetje verbaasd dat er bijna niemand over die Monster Hunter Mech achtige kloon heeft. Dat zag er echt nice uit en nog openwereld ook.. :D Helaas wachten tot 2014... 2014 wordt volgens mij het jaar van de games wat dat betreft voor de Wii U..(helaas) Zelda en de rest is op zich leuk, maar weer een remake. Het enige waar ik op zit te wachten is Watch Dogs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een nieuwstip ingestuurd naar de redactie? De prutsers zitten volgens mij weer eens te slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Haha.. misschien zijn ze nu druk bezig. Er is deze week zoveel nieuws (E3, Direct en Apple)... dus ze zijn wel even zoet met het maken van nieuws :)

Maar, het valt mij wel op dat Nintendo geen (grote) aandacht krijgt van Tweakers. Ook bij de voorbeschouwing van E3 (filmpje op frontpage) hebben ze het alleen maar over EA, Ubisoft, MS en Sony. Maar, waarom geen Nintendo? Net zo belangrijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:28

MazeWing

The plot thickens...

Volgens mij kunnen we wel zeggen dat de WiiU meer en meer op een gigantische flop uitdraait. Voor dit jaar nauwelijks meer games en volgend jaar enkele games die niets anders zijn dan vervolgen op bestaande franchises. Schijnbaar heeft Nintendo het gewoon niet meer in zich om echt compleet nieuwe franchises te maken/bedenken.

Zeker na de aankondigingen van de ps4 en de xbox one met een boel nieuwe franchises, zou je meer van Nintendo verwachten. Ook een (sterke) prijsverlaging is een noodzakelijk iets geworden om de WiiU uit z'n neerwaartse spiraal te halen. Want het apparaat is gewoon te duur. Zeker gezien de concurrentie die bij Nintendo op de stoep staat.

Samenvattend:
- tegenvallende (en gebrekkige) line up van Nintendo voor 2013 en 2014
- teleurstellende (haast dramatische) 3rd party support, wat na de release van de ps4 en xbone alleen maar groter zal worden.
- veel te duur voor wat je krijgt (niet alleen op hardware gebied, maar zeker ook op het gebied van games)

En het ergste van alles is dat ik het niet zie gebeuren dat ze uit de neerwaartste spiraal komen. En verwacht in hemelsnaam geen wonderen van volgende Nintendo directs. Ze gaan echt niet opeens in de laatste direct met prijsverlagingen en compleet nieuwe titels komen. Zeker na de presentaties van de concurrentie is het erg belangrijk zo snel mogelijk je product weer in de picture te brengen. Dat doe je niet op deze manier!

Verder was het wel te verwachten dat Nintendo niets in petto zou hebben voor de e3. Dit vanwege het feit dat er geen presentatie zou zijn en ze enkel via Nintendo directs hun zaakjes wilden presenteren. Het staat namelijk nogal knullig als de reacties zeer lauw zijn vergeleken met de spetterende presentaties van de concurrentie.

De WiiU is ten dode opgeschreven en er moet een wonder gebeuren om het tij te keren. Zelfs de meest die-hard fan kan niet ontkennen dat het er nog nooit ZO slecht heeft uitgezien voor een Nintendo console. Zelfs de gamecube was een gigantisch succes vergeleken met de WiiU....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
Ik denk dat de Wii U het wel aardig zou doen, tis gewoon een kwestie van tijd. Eerst maar eens de nieuwe generatie van consoles zijn uitkomen.

Btw, dit kon ik jullie niet onthouden:
YouTube: Wii U & Nintendo 3DS Developer Direct - Super Smash Bros. for Nintendo 3DS and Wii U @E3 2013

Wii U Fit Girl als Smash character! Ziet er best hilarisch uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Nieuwe Samsh Bros. karakters zien er cool uit. Ben meteen enthousiaster!

Wat ik zo vreemd vind is dat Nintendo al twee jaar praktisch geen games meer maakte voor Wii. Ik dacht dat dit was omdat ze druk bezig waren met de WiiU. Maar dat blijkt niet echt het geval want game support valt echt tegen. Als zelfs games als Wii Party uitgesteld worden...

Ik had gewoon op meer gehoopt, misschien is dat het gewoon. En zoals vaak bij Nintendo is het toch altijd weer, eerst zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 3DS begon ook matig en zie daar, 2013 komt en je verzuipt in de games.
Probleem is echter dat games die voor de 3DS komen niet automatisch naar de Wii U gaan, zoals de nieuwe Kingdom's Heart en de Tales of .... serie die volgend voorjaar nog op de PS3 uit gaan komen.
Waarom kan Nintendo niet eens voor een Japanse RPG zorgen? Ze zijn er blijkbaar ten onrechte vanuit gegaan dat men vanzelfsprekend ook voor de Wii U zou gaan ontwikkelen maar blijkbaar rammelen MS en Sony harder met de buidel.
Achteraf gezien hadden ze de kosten van de gamepad beter in een betere processor gestoken. En in het ontwikkelen van nieuwe IP's want ook Mario wordt men beu. Wat valt er nog te verbeteren aan een 2D side scroller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:48:
Achteraf gezien hadden ze de kosten van de gamepad beter in een betere processor gestoken. En in het ontwikkelen van nieuwe IP's want ook Mario wordt men beu. Wat valt er nog te verbeteren aan een 2D side scroller?
Daar moet ik je toch tegenspreken. Eens dat Mario momenteel op teveel dingen wordt geplakt. Maar de echte Mario games zijn altijd briljante games geweest. En met echte Mario games bedoel ik de grote (inmiddels 3D) Mario titels. De twee galaxies zijn de laatste die hier uit zijn voort gekomen.
Maar zelfs de mindere Mario titels blijven vermakelijk en (veel) beter dan de rest. Hoewel er eigenlijk al geen rest meer is (alleen Rayman is er nog denk ik).
Verder is er jarenlang in de afwezigheid van een 2D Mario om 2D Mario games geschreeuwd.

Maar ik snap wel wat je zegt. Het komt ook op mij een beetje over als Nintendo "shovelware". Waar blijven de unieke Gamepad games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je ziet dat de nieuwe Mario 3D wel erg veel op de 3DS versie lijkt en idem voor NSMB U dan schort er behoorlijk veel aan de creativiteit en dat pikken de mensen steeds minder. Ik heb al genoeg negatieve reacties gezien na vanmiddag omdat de mensen op iets in een open wereld hadden gerekend en niet op een HD versie van de 3DS game.

Waar is alle creativiteit gebleven? En waarom lukt het nu met de 3DS wel? Er zijn aan het eind van het jaar nauwelijks games verschenen voor de Wii U (ik tel de indie games niet mee) en het wordt alleen maar minder met 3rd party. Het is toch al typisch dat FIFA wel naar de Wii maar niet naar de Wii U komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NSMB U lijkt in geen geval op de 3DS versie. Als je beide langer dan 10 seconden speelt weet je dat ze echt beide compleet anders zijn. De Wii U versie lijkt meer op een goed vervolg van de Wii versie dan op de 3DS versie.

Zelfde geldt voor Super Mario 3D World vs Land.

Zelfde is zeggen dat Super Mario Land (GB) en Super Mario World (SNES) dezelfde game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Al met al toch allemaal games waar ik naar uit kijk. Van mij hoeven zo ook geen game previews te laten zien van games die niet voor de volgende E3 uitkomen. Denk ook dat dat het grote verschil is. Toen Skyward sword voor het eerst werd getoond ging er nog meer dan 2 jaar overheen voordat het in de winkels lag.

Het grote gemis op dit moment bij de Wii-U zijn de (first person) adventure games en de RPG titels. Op dat vlak had ik wel iets verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Nou, de beelden van 3d world hebben me enorm gehyped.

Heb eens met geld teveel mario 3d land voor de 3ds gekocht en die beviel opvallend goed. Ik was dus aangenaam verrast dat er een soortgelijke game op de Wii U komt. Day 1 purchase voor mij.

Verder nog enorm blij met de beelden van Mario Kart 8 (muzieklevel zit er in!) en super smash. Nu maar hopen dat ze niet weer met launchdates gaan schuiven. Ik denk overigens dat Nintendo de topgames pas in 2014 uitbrengt om niet in de PS4 en Xone drukte te zitten; zo zullen meer mensen de Wii U als extra console nemen wanneer die games er ineens zijn. Wel zuur voor ons natuurlijk..

iig een Nintylijstje van games die ik zeker haal:

Super Mario 3d World
The Wind Waker
Pokemon X
Mariokart 8
Super Smash U
Donkey Kong Freeze
Zelda A Link Between Worlds

Veel om naar uit te kijken dus :+

Een ps4 koop ik vooralsnog toch niet (zou alleen bf4 spelen, en op low trekt mijn pc die ook wel)
Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.