[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.622 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:26
In Lego city undercover ga ik eigenlijk altijd naar die compuper in het politiebureau. Even opstarten en er uit. Hij saved dan meteen.
Nadeel is dat hij wel lang moet laden om binnen te komen. Maar weet iig zeker dat hij dan opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor de link. Ik had het artikel ook nog even getipt bij de frontpage redactie. Maar schijnbaar is positief Wii U nieuws niet gewenst, enkel negatief nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:22
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:44:
[...]

Dank je voor de link. Ik had het artikel ook nog even getipt bij de frontpage redactie. Maar schijnbaar is positief Wii U nieuws niet gewenst, enkel negatief nieuws.
Tja het is ook de afweging die zij maken.
Ik ga er nl vanuit dat jij niet de enige bent die iets instuurt. We moeten gewoon wachten tot we harde cijfers hebben en dit niet een eenmalige piek is.

Straks eens een externe hd inpluggen en dan AC III installeren :9~ downloaden :'(

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58

Sagat

Is pappa x2!

:'( omdat het downloaden traag gaat?

*tegel wijsheidje*

Downloaden op modem snelheid duurt lang maar gaat voorbij
Nooit meer de dvd moeten wisselen is voor eeuwig

ofzo?

:>

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Haha nee dacht dat ik het al had gedownload. Benn benieuwd nog geen tijd gehad om te checken keep you posted

[ Voor 7% gewijzigd door Offens1490 op 02-04-2013 23:35 ]

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
Aaargh! schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:51:
[...]

Ik heb 'm in de eShop gekocht en op m'n externe HD gezet specifiek vanwege de laadtijden. Vanaf de HD zijn deze vele malen korter dan van disc.
Weet je soms wat het verschil in laadtijden juist is tussen HD en van disc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Wat me wel tegen viel is dat je na de download nog op de installatie moet gaan wachten. Het zou toch handiger zijn als ie dat er meteen zelf achteraan zou doen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

rajackar schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:42:
Wat me wel tegen viel is dat je na de download nog op de installatie moet gaan wachten. Het zou toch handiger zijn als ie dat er meteen zelf achteraan zou doen.
Als je de "power down after download is complete" optie kiest doet ie ook een install er achteraan.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Aaargh! schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:20:
[...]

Als je de "power down after download is complete" optie kiest doet ie ook een install er achteraan.
Thanks, dat wist ik niet. Klinkt ook wel logisch.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Injustice: Gods Among Us krijgt ook op de WiiU een demo: http://nl.ign.com/news/34...gods-among-us-krijgt-demo

Erg blij mee, want ik wil deze game graag eerst eens uit proberen. Hopelijk komt hij nog deze week samen met de demo voor de PS3 en X360.
Never mind, staat niet expliciet bij dat het een WiiU demo betreft...

[ Voor 12% gewijzigd door Deddiekoel op 03-04-2013 17:00 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:43
Begin Maart heb ik ook maar een Wii U gehaald.
Afgezien dat er niet erg veel interessante titels op dit moment zijn, heb ik me tot nu toe kosteloos vermaakt!

Waar ik altijd een PS3 gamer ben geweest ben ik helemaal om wat betreft de gamepad en de mogelijkheden hiervan! Met Zombi U heb ik nog nooit zo'n goede en mooie survival ervaring gehad!

Toegegeven dat bij spelen zoals Darksiders en nu ook Lego City het gamepad niet zo gebruikt word zoals bij Zombi U vind ik het nog steeds een leuke toevoeging.

Goed vermaak in ieder geval, nu nog de betere games. Alhoewel Lego City toch wel echt supergaaf is en ik me nog wel een tijdje mee ga vermaken. ;)

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien zijn de Wii U verkopen in Japan verdubbeld: http://www.nonly.nl/nieuw...Luigi_nog_altijd_de_baas/

Goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
best interresant artikel ( lang)

http://nintendoenthusiast.com/14331/nintendo-wii-u-strategy/

Hier worden wat potenties uitgelegd waar ik zelf nog niet stil heb gestaan.( het overbruggen tussen pc en console games en de nieuwe markt tablet games) :)

en als je dan toch enthousiast bent zou deze best tof vinden als het zou komen . http://nintendoenthusiast...nos-guns-of-icarus-wii-u/

zelf fan van RTS games maar de afweging gemaakt nieuwe pc of een console.

[ Voor 32% gewijzigd door Offens1490 op 04-04-2013 08:15 ]

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Inderdaad Lego City Undercover is echt een bom van een spel ik kan het ten zeerste aanraden aan degene die het nog niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Als je in LEGO City Undercover even snel wil saven, wandel dan een disguise booth in en weer uit, de game zal dan een autosave doen.

Ik heb de game trouwens 's nachts aangeschaft & gedownload, dat duurde toen een 3 kwartier.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58

Sagat

Is pappa x2!

rajackar schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:42:
Heeft dat niet te maken met dat je ook externe data opslag kan gebruiken? Bij de ps3 is het volgens mij net zo. Eerst downloaden, dan 'installeren' maar dat is volgens mij meer (of iig ook) encryptie om misbruik te voorkomen.....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb me gisteren weer uitermate goed vermaakt met Need for Speed. Ouderwets tegen de TV lopen juichen toen ik mijn tweede most wanted car won met bumperlengte voorsprong.

Ik vind het wel jammer dat er geen offline multiplay is.

Wat dan weer wel cool is dat je de prestaties van mensen uit je vriendenlijst kunt zien en kunt proberen er weer overheen te gaan. Zo heb ik gisteren wat recordjes van Rajackar aangescherpt (die kan dus weer aan de bak). Iedereen hier moet dus maar Need for Speed aanschaffen en mij toevoegen als vriend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The PyroPath schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:12:
Als je in LEGO City Undercover even snel wil saven, wandel dan een disguise booth in en weer uit, de game zal dan een autosave doen.

Ik heb de game trouwens 's nachts aangeschaft & gedownload, dat duurde toen een 3 kwartier.
Wat bedoel je met een disguise booth? Want het is wel een interessante optie aangezien ik net zo lief een half uur rondjes rij en op de kermis rondloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSlYxWEqe1-4vhMJvoP7RSawWyTLuzHgQlJqOBrzKkD25_R3WnG0Jz8XGn3
Het zijn die blauwe hokjes die als "blauwe kist" langs de weg staan maar die je zelf moet bouwen en een eruit zien als een soort blauwe telefooncel. Ze hebben iets te maken met de vermommingen die je kan aannemen die je vindt door het hele spel heen en kan aanschaffen in het politiebureau. Vraag me echter niet hoe dit werkt en wat het nut is (zie losse LEGO City Undercover topic) want dat is mij een groot raadsel. Echter weet ik wel dat als je zo'n hokje bezoekt en weer verlaat dat je dan meteen autosaved

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Deddiekoel schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:26:
Iedereen hier moet dus maar Need for Speed aanschaffen en mij toevoegen als vriend ;-)
Zo gezegd zo gedaan :*) Wat is je Nintendo Network ID? edit: al gevonden via search.

Mijn ID = Mikey-83-NL

Hoe kom ik in die lijst bij de startpost te staan?

[ Voor 7% gewijzigd door fZeroNewbie op 04-04-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
The PyroPath schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:50:
[afbeelding]
Het zijn die blauwe hokjes die als "blauwe kist" langs de weg staan maar die je zelf moet bouwen en een eruit zien als een soort blauwe telefooncel. Ze hebben iets te maken met de vermommingen die je kan aannemen die je vindt door het hele spel heen en kan aanschaffen in het politiebureau. Vraag me echter niet hoe dit werkt en wat het nut is (zie losse LEGO City Undercover topic) want dat is mij een groot raadsel. Echter weet ik wel dat als je zo'n hokje bezoekt en weer verlaat dat je dan meteen autosaved
Die hokjes heb ik ook nog niet gezien?

Ik zou ook wel in de startpost willen mijn nintendo id: DaFluX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
fZeroNewbie schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:00:
[...]

Zo gezegd zo gedaan :*) Wat is je Nintendo Network ID? edit: al gevonden via search.

Mijn ID = Mikey-83-NL

Hoe kom ik in die lijst bij de startpost te staan?
Kom maar op. Ik heb sinds kort ook Need for Speed. Ik zal jullie vanavond of anders morgen toevoegen. Voeg mij maar toe :D ID = damuru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
albert04 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:25:
[...]

Kom maar op. Ik heb sinds kort ook Need for Speed. Ik zal jullie vanavond of anders morgen toevoegen. Voeg mij maar toe :D ID = damuru
Ik had jou al in mijn lijst staan als voorlopig. Nu nog een keer gedaan. Mijn ID is Deddiekoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:29
daflux schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:07:
[...]

Die hokjes heb ik ook nog niet gezien?

Ik zou ook wel in de startpost willen mijn nintendo id: DaFluX
je moet eerst in het politieburo een poppetje kopen bij ellie. dan speel je de booth vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Deddiekoel schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:59:
[...]

Ik had jou al in mijn lijst staan als voorlopig. Nu nog een keer gedaan. Mijn ID is Deddiekoel!
GoT username Nintendo id
Albert04 Damuru
geengrenzuh geengrenzuh
iNSaNe-oNe iNSaNe-oNe
matthijst matthijst
Njay Njaynl
phusebox phusebox
TFHfony Arnaud

Klopt dit lijstje nog? Volgens mij heeft de helft in dit lijstje zijn Wii U verkocht... :P

[ Voor 40% gewijzigd door albert04 op 06-04-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Zojuist toch maar Nano Assault Neo gekocht.. Wat een mooi, vet en verslavend spel is dat!
Dikke aanrader als je t mij vraagt :)

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:47

TFHfony

Professional Weirdo

albert04 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 01:16:
[...]

GoT username Nintendo id
Albert04 Damuru
geengrenzuh geengrenzuh
iNSaNe-oNe iNSaNe-oNe
matthijst matthijst
Njay Njaynl
phusebox phusebox
TFHfony Arnaud

Klopt dit lijstje nog? Volgens mij heeft de helft in dit lijstje zijn Wii U verkocht... :P
Die "Arnaud" bij mij klopt niet. Dat moet ook gewoon tfhfony zijn ;-) En ik heb mijn WiiU nog, want ik en mijn dochter vinden hem nog steeds veel te leuk!

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

[...]

GoT username Nintendo id
Albert04 Damuru
geengrenzuh geengrenzuh
iNSaNe-oNe iNSaNe-oNe
matthijst matthijst
Njay Njaynl
phusebox phusebox
TFHfony Arnaud
Rajackar Rajackar

Ik heb mezelf er ook even tussen gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Ik zou er ook in moeten / willen:

nintendo id: DaFluX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
[...]

GoT username Nintendo id
Albert04 Damuru
geengrenzuh geengrenzuh
iNSaNe-oNe iNSaNe-oNe
matthijst matthijst
Njay Njaynl
phusebox phusebox
TFHfony Arnaud
Rajackar Rajackar
Deddiekoel Deddiekoel

Ik mag dan natuurlijk niet ontbreken!

Wellicht dat ik niet weet hoe, maar ik vind het wel jammer dat je niet direct een bericht of op zijn minst een game uitnodiging kan sturen naar iemand die online is. Je kunt nu wel zien dat iemand online is maar daar houdt het bij op. Ik zou graag iemand een invite kunnen sturen zodat we dezelfde game kunnen starten.

[ Voor 23% gewijzigd door Deddiekoel op 08-04-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Nice guys, het lijstje moet in de TS aangepast worden. Ik zal Phusebox even PMén. Hij is al een poos niet meer online geweest. Ik neem aan dat hij niet zo actief meer is in dit topic. Zeror heeft volgens mij een poos terug de rechten voor de TS aan Phusebox gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:26:
[...]

Ik mag dan natuurlijk niet ontbreken!

Wellicht dat ik niet weet hoe, maar ik vind het wel jammer dat je niet direct een bericht of op zijn minst een game uitnodiging kan sturen naar iemand die online is. Je kunt nu wel zien dat iemand online is maar daar houdt het bij op. Ik zou graag iemand een invite kunnen sturen zodat we dezelfde game kunnen starten.
Volgens mij kun je wel zien wat iemand aan het spelen is.
Mss dat je dan via de chat een bericht kunt sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
rajackar schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:58:
[...]

Volgens mij kun je wel zien wat iemand aan het spelen is.
Mss dat je dan via de chat een bericht kunt sturen?
Je kunt wel zien welke game iemand speelt. Maar als jij bijv. NSFMW zit te spelen en ik wil je uitnodigen voor Assasin's Creed dan weet ik niet hoe? Hmmmm, wellicht kan ik je wel vanuit de game (Assasin's Creed in dit geval) een uitnodiging sturen... Is wel de moeite om uit te zoeken!

Maar over welke chat heb jij het? Want voor Wii U chat moet ik mijn game weer sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Als jullie dan toch allemaal bezig zijn kunnen jullie gelijk mij toevoegen ! :D

ID: Matssaa

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
En de Wii U chat is toch alleen voice chat / bellen dus en geen tekstberichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:53
Wii U chat is videochat en je kunt tekenen op je tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu ook graag een Wii U, vanwege MH3U :-)

Maar nu zie ik dat de MH3U bundle (Zwarte Wii U + Game + Pro controller) vrijwel overal 399 kost.

Bij bol.com krijg je nu 40 euro korting op een game (je kan kiezen uit een lijstje games, MH3U zit er niet bij.) bij aanschaf van een Wii U bundle (weer kiezen uit een lijst, MH3U pakket staat er helaas niet bij, wel Zwarte Wii + Nintendo land voor 319).

Ik kan bijvoorbeeld kiezen voor de Zwarte Wii U + Nintendo Land, dan Mario met 40 euro korting erbij en Monster Hunter er ook bij, en dan kom je uit op ongeveer 395 euro.

Dan ben ik dus iets goedkoper uit en heb 2 extra games maar geen pro controller...... Hmmmmmmmmmm... echt lastig kiezen. Ik ga denk ik nog het meeste MH3U spelen maar Mario en Nintendo Land zouden leuke extraatjes zijn.

Wat zouden jullie aanraden?

EDIT: Oh ik lees net dat de classic controller van de oude wii ook werkt met MH3U, dan heb ik in principe geen pro controller nodig voorlopig :P Nou dan weet ik het wel :-) Ik ga wss voor de 3 games voor 395 :-)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Nintendo ID: The_PyroPath

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:06:

Maar nu zie ik dat de MH3U bundle (Zwarte Wii U + Game + Pro controller) vrijwel overal 399 kost.

Bij bol.com krijg je nu 40 euro korting op een game (je kan kiezen uit een lijstje games, MH3U zit er niet bij.) bij aanschaf van een Wii U bundle (weer kiezen uit een lijst, MH3U pakket staat er helaas niet bij, wel Zwarte Wii + Nintendo land voor 319).

Ik kan bijvoorbeeld kiezen voor de Zwarte Wii U + Nintendo Land, dan Mario met 40 euro korting erbij en Monster Hunter er ook bij, en dan kom je uit op ongeveer 395 euro.

Dan ben ik dus iets goedkoper uit en heb 2 extra games maar geen pro controller...... Hmmmmmmmmmm... echt lastig kiezen. Ik ga denk ik nog het meeste MH3U spelen maar Mario en Nintendo Land zouden leuke extraatjes zijn.

Wat zouden jullie aanraden?

EDIT: Oh ik lees net dat de classic controller van de oude wii ook werkt met MH3U, dan heb ik in principe geen pro controller nodig voorlopig :P Nou dan weet ik het wel :-) Ik ga wss voor de 3 games voor 395 :-)
Ik wil de PRO controller op zich ook nog wel hebben. Maar tot nu toe nog echt geen reden voor gevonden behalve dat ik hem cool vind. Maar met zowel de Gamepad als de oude pro controller kun je prima uit de weg. Ik zou dus ook voor meer games gaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:01:
[...]

Je kunt wel zien welke game iemand speelt. Maar als jij bijv. NSFMW zit te spelen en ik wil je uitnodigen voor Assasin's Creed dan weet ik niet hoe? Hmmmm, wellicht kan ik je wel vanuit de game (Assasin's Creed in dit geval) een uitnodiging sturen... Is wel de moeite om uit te zoeken!

Maar over welke chat heb jij het? Want voor Wii U chat moet ik mijn game weer sluiten.
Hmm, had me niet gerealiseerd dat je idd je game moet stoppen voor de chat functie.
Hopelijk komen ze nog met een soortgelijke functie in een update.
Bij Nintendo moet toch ook iemand een xbox oid hebben en zien hoe makkelijk het daar gaat.... al sinds 2006 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:07
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:06:
Verkocht

[ Voor 42% gewijzigd door matthijst op 09-04-2013 19:32 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40
En wat is het nu €240,- of 260,-....? (niet dat ik h'm nodig heb....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:07
Verkocht

[ Voor 87% gewijzigd door matthijst op 09-04-2013 19:32 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Toegevoegd, mijn id = Mikey-83-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om met 2 spelers op de tv te spelen met Sonic all stars racing (als een speler de gamepad gebruikt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Zo heb aardig wat Tweakers toegevoegd. Ik wacht nog op goedkeuring van The Pyropath, Matssaa, daflux, NjayNL, Matthijst, Insane-one en geengrenzuh. :)

Ik ben druk bezig om records te breken van de medetweakers in NfS haha :P Best geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Zo, ik heb inmiddels ook wat Tweakers toegevoegd. :D

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Ik zit momenteel in NL :p dus de Wii U niet ter beschikking, maar zodra ik terug in België ben zal ik jullie accepteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

albert04 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:42:
Zo heb aardig wat Tweakers toegevoegd. Ik wacht nog op goedkeuring van The Pyropath, Matssaa, daflux, NjayNL, Matthijst, Insane-one en geengrenzuh. :)

Ik ben druk bezig om records te breken van de medetweakers in NfS haha :P Best geinig.
De dagen dat ik speel of überhaupt de Wii U aan heb variëren nogal eens. Dus kan zijn dat ik je vanavond accepteer, maar kan ook zomaar na het weekend zijn.

Tijd voor een leuke MP/Coöp game, dan zal ik wel wat vaker online te vinden zijn. Heb nu voornamelijk amerikanen/canadezen in mijn lijst van een ander forum, maar die zijn ook niet echt tegenlijk online hehe, dus leuk voor af en toe maar niet heel nuttig het grootste deel van de tijd.

Zou mooi zijn als ze de mogelijkheid toevoegen om groepen te maken zodat het netjes in te delen wie waarbij hoort, want als je mensen kent van een forum en vervolgens op de Wii U een andere naam hebben is het soms moeilijk te herkennen wie, wie is en waarbij hoort :9

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Akkoord kerel, maar geen idee hoe lang ik em nog heb

hij staat al een tijdje uit wegens lack of goede games

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Splinter Cell: Blacklist komt zeker naar de Wii U: http://www.polygon.com/20...-wii-u-launching-in-north

Is Splinter Cell nog boeiend. Heb met op Gamecube er nog wel mee vermaakt!

Oh, met Batman: Origins ben ik ook blij! nieuws: Warner Bros. kondigt Batman: Arkham Origins aan

[ Voor 29% gewijzigd door Deddiekoel op 10-04-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
albert04 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:42:

Je mag mij ook toevoegen " Offens1"

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:54

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik heb al een aantal Tweakers toegevoegd nu - nog niet iedereen. Mijn NintendoID: DennisDee

Speel nu vooral COD: Black Ops 2 online, AC3 eigenlijk geheel niet meer.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Hoe vonden jullie AC3 op de Wii U?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
daflux schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:13:
Hoe vonden jullie AC3 op de Wii U?
Ik vermaak me er kostelijk mee. Zal ook zeker de DLC gaan spelen. Maar WiiU versie zal net wat lekkerder spelen, maar verder hetzelfde zijn als op andere platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Ik heb jullie toegevoegd!..

Hm.. ik heb ZombiU een poos geleden uitgespeeld. Ik vind het zonde om hem gewoon te laten liggen, dus ben benieuwd of iemand bereidt is om met me te ruilen voor een andere game? Misschien bevalt iemand Monster Hunter niet of iemand heeft Mass Effect uitgespeeld en die verder niks mee doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Er was hier iemand bezig om het signaal van de Wii U Gamepad te verlengen zorgen dat het verder geraakt.
Hoe zit het met de vordering daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
DC heeft als voorloper op de komende Injustice game ook een comic serie: http://www.comixology.com...s-2013/comics-series/9821

Verhaal is iig cool. Ben heel benieuwd hoe dit verder en hoe het op de game inhaakt en vice versa. Hierdoor ben ik meteen nog meer geïnteresseerd in de game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Eigenlijk al maanden niet meer gespeeld, gebrek aan games. Ik wacht even op Pikmin 3, de nieuwe 3D Mario / Zelda, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 21:31
Deddiekoel schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:13:
[...]

Ik wil de PRO controller op zich ook nog wel hebben. Maar tot nu toe nog echt geen reden voor gevonden behalve dat ik hem cool vind. Maar met zowel de Gamepad als de oude pro controller kun je prima uit de weg. Ik zou dus ook voor meer games gaan ;-)
Ik gebruik 'm wel, en dat bevalt prima. Je kunt overigens nog steeds de touchscreen functies op de gamepad gebruiken, maar ik vind de pro beter in de hand liggen. Bovendien is de indeling van de classic beter geschikt voor 2D games (met de D-pad linksboven), maar goed, ik heb de Playstation controllers ook nooit begrepen dus dat is heel persoonlijk.
Wat wel opvalt is dat de accu van de pro bizar lang meegaat. Ik merk dat je er makkelijk 80+ uur mee vooruit kan, dus dat is wel een sterk staaltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Spring update komt volgende week: http://www.engadget.com/2...update-arrives-next-week/

Ben heeeeel benieuwd.

En gisteren AC3 uitgespeeld, op naar de DLC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update bevat trouwens:

- Druk op B tijdens opstarten om direct naar Wii Modus te gaan.
- Versneld opstarten / wisselen van spel / naar menu.
- Verplaatsen van spel van usb hdd naar andere usb hdd.
- Downloaden & installeren terwijl de Wii U uitstaat. (Standby modus ;))
- Automatisch downloaden van Wii U / Game updates.
- Downloaden* en Installeren van downloads tijdens het spelen van andere spellen.

De dag na de update komen online:
- Panorama modus.
- Virtual Console voor NES en SNES games (andere oude consoles volgen later)

* Downloaden werkte al

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 07:32 . Reden: Informatie aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Earthbound! eindelijk een excuus voor een wii U ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:32
Aargh wil ik AC3 gaan spelen, komt die systeem update ineens langs (of iig een systeem update)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:49:

- Downloaden terwijl de Wii U uitstaat. (Standby modus ;))
Ziet er goed uit voor mij was belangrijk was switchen van menu en downloaden/installeren tijdens spelen van een spel .( zie net dat het niet in jouw lijst stond) En voor mij Virtual console aangezien ik die nooit heb gehad :9
http://nintendoenthusiast...xt-week-plus-new-details/

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ja, installeren tijdens spelen hoort er ook bij. (Downloaden werkt al sinds de eerste update ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:49:

- Druk op B tijdens opstarten om direct naar Wii Modus te gaan.
- Verplaatsen van spel van usb hdd naar andere usb hdd.
- Downloaden & installeren terwijl de Wii U uitstaat. (Standby modus ;))
- Downloaden* en Installeren van downloads tijdens het spelen van andere spellen.

De dag na de update komen online:
- Panorama modus.

* Downloaden werkte al
Ik vind het automatisch downloaden van de updates ook wel een winnaar. Als Nintendo-only gamer was het voor mij wel even wennen dat ik steeds dat update scherm te zien kreeg. Als de download stap automatisch gebeurd ben ik al blij.

Verder ook cool dat de VC er zo snel achteraan komt. Volgens werd eerder nl. gezegd dat die in de zomer zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden gezegd vóór de zomer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Grmbl, ik had me zo voorgenomen om me in te houden met de Wii U. Maar Injustice is meteen al betaalbaar: http://www.budgetgaming.n...:+gods+among+us_Wiiu.html

Is er al iemand hier die Injustice heeft?

[ Voor 11% gewijzigd door Deddiekoel op 18-04-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
welke HDD gebruiken jullie om aan te sluiten?
Ik had hier nog 1 liggen van 320 gb 2,5 inch maar werkt helaas niet :'( .

Had zelf een idee van pricewatch: Samsung M3 Portable 1TB Zwart

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:32
Offens1490 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 07:39:
welke HDD gebruiken jullie om aan te sluiten?
Ik had hier nog 1 liggen van 320 gb 2,5 inch maar werkt helaas niet :'( .

Had zelf een idee van pricewatch: Samsung M3 Portable 1TB Zwart
Als ik vragen mag, waarom gebruik je een HDD, waar heb je die voor nodig? Ik heb zelf iig geen geheugenproblemen gehad tot nu toe..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Ik heb deze, 2TB is totale overkill maar het prijsverschil met 1TB was dusdanig laag dat het me niet zinvol leek voor 1TB te gaan.
Gynnad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:13:
[...]

Als ik vragen mag, waarom gebruik je een HDD, waar heb je die voor nodig? Ik heb zelf iig geen geheugenproblemen gehad tot nu toe..
Games uit de eShop. Batman: Arkham City is 18GB, AC3 is 19GB, LEGO City: Undercover is 22GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Aaargh! schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:24:
Ik heb deze, 2TB is totale overkill maar het prijsverschil met 1TB was dusdanig laag dat het me niet zinvol leek voor 1TB te gaan.

[...]

Games uit de eShop. Batman: Arkham City is 18GB, AC3 is 19GB, LEGO City: Undercover is 22GB.
Voor de prijs mooi idd lastig alleen dat ik al een flinke stekkerdoos heb liggen achter de tv ( huurapartement). En geen plek meer heb.

Zelf AC3 al aangekocht volgende lego city waarschijnlijk.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Offens1490 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:52:
[...]
Voor de prijs mooi idd lastig alleen dat ik al een flinke stekkerdoos heb liggen achter de tv ( huurapartement). En geen plek meer heb.
Heeft iemand al eens een gewone 2,5" HD (zonder stroom) eraan gehangen ?? Het wordt afgeraden (of niet aanbevolen) door Nintendo, maar snap niet precies waarom.
Levert de Wii U niet genoeg power over USB of zo ? Zou standaard moeten zijn, maar heb een mediaplayer (Eminent) die ook niet genoeg power geeft om films af te spelen van een HD ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Goner schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:16:
[...]

Heeft iemand al eens een gewone 2,5" HD (zonder stroom) eraan gehangen ?? Het wordt afgeraden (of niet aanbevolen) door Nintendo, maar snap niet precies waarom.
Levert de Wii U niet genoeg power over USB of zo ? Zou standaard moeten zijn, maar heb een mediaplayer (Eminent) die ook niet genoeg power geeft om films af te spelen van een HD ...
Dat soort schijven zijn vaak USB 3.0 en die spec staat een hogere stroom toe dan de USB 2.0 poorten op de Wii U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Tot nu toe heb ik alleen maar verhalen gehoord van schijven die het of neit doen of instabiel werken op alleen de Wii U en zonder Y-kabel, met Y kabel zou geen probleem moeten zijn.

Zou fijn zijn als er ook een install to HDD vanaf disc mogelijkheid zou komen...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hmmm, Injustice komt pas volgende week. Heb hem toch maar alvast besteld...

Ennnn, ook zojuist Just Dance 4 besteld... Leek mijn wederhelft leuk.

Gisteren wilde ik het tweede deel van de AC3 DLC downloaden, terwijl ik doorspeelde. Maar dat trok mijn WiiU niet helemaal lekker. Heb gewoon 2x een crash gehad. Eerst terwijl ik AC3 speelde en daarna nog een keer met NFSMW. Verder haalde hij die 1,8 Gb wel vrij snel op.

Moet wel zeggen dat die DLC voor de prijs weinig extra content geeft. Je bent er zo doorheen. Maar die wolf power is wel een leuke toevoeging.

[ Voor 90% gewijzigd door Deddiekoel op 22-04-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
http://wiiudaily.com/2013/04/wii-u-update-virtual-console/

Misschien vannacht/morgen de update? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zou mooi zijn!
Hoewel ik me er eigenlijk niet zo aan stoor wil ik hem toch zsm hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:42
Ben nu aan het overwegen om mijn Wii te vervangen voor een Wii U, hij staat toch maar een beetje stof te happen nu. Alleen heb ik een witte versie nu, en de enige witte Wii U is de basisversie... Weten jullie of er nog aantrekkelijke bundels zijn met deze versie? Overigens vind ik de goedkoopste versie wel een beetje overpriced... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Based on the strong lineup of upcoming software titles for both the Nintendo 3DS and Wii U systems, Nintendo expects to return to Operating Income profitability by the end of the current fiscal year. During the next several months, Nintendo expects to launch new titles in the Mario Kart (Wii U), Super Mario Bros. (Wii U), Wii Fit (Wii U), Pikmin (Wii U), The Legend of Zelda (Wii U and Nintendo 3DS), Mario & Luigi (Nintendo 3DS) and Pokémon (Nintendo 3DS) franchises. These games, along with titles from Nintendo's third-party publishing partners, will help drive hardware momentum and introduce new audiences to the Wii U and Nintendo 3DS platforms.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miiverse is nu beschikbaar voor je pc/mobiel:

https://miiverse.nintendo.net/ Inloggen met je Nintendo Network ID (Wii U account) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Gisteren Injustice binnen gekregen. Even snel gekeken. Het zag er allemaal wat houteriger uit dan ik had gedacht. Maar wel cool om met Batman en consorten los te kunnen.
Wellicht dat er voor deze game een PRO controller gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is Splinter Cell een leuke game ??
Ken 'm zelf niet maar heb de naam vaak horen vallen ... ik lees 'stealth game' en 'tactical' en dat is wel wat ik kan waarderen. Dus geen spray & pray, maar beetje slim spelen en mikken.

EDIT: heb wat gameplay zitten kijken op YouTube, ziet er goed uit ; soort cross tussen Assasin's Creed en Black Ops ;)

YouTube: Splinter Cell Blacklist - WiiU Trailer [UK]

[ Voor 75% gewijzigd door Goner op 25-04-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:44
Heeft iemand de nieuwe update al? Had eerder geprobeerd maar de WiiU zegt dat er geen nieuwe updates zijn. Heb 2.1.3E nu volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:21

DukeBox

loves wheat smoothies

Reinder83 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:57:
Heeft iemand de nieuwe update al? Had eerder geprobeerd maar de WiiU zegt dat er geen nieuwe updates zijn. Heb 2.1.3E nu volgens mij.
Hij komt hier altijd te staan een paar uur voordat ie uitkomt: http://www.nintendo.com.a...system-update-information

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update is uit :) /me downloading atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Ook aan t installeren, de eshop geeft voor de update een melding dat je eerst moet updaten. Even wachten is dus niet handig.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn U is hem ook aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
CRAP! Gisteravond laat nog gekeken en toen wassie er nog niet...
Dalijk meten downen!!

Gisteren de Injustice story mode gespeeld. Zit na 1 avond al op 72% :S. Wel een coole game. Speel nu met de Classic Pro controller en dat werkt lekker. Denk alleen wat ik toch nog een PRO er naast ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Tip, bel niet meteen met nintendo als de Wii U een foutmelding na installatie geeft mbt de gamepad.
Na een ok ging de gamepad bij mij alsnog updaten.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Hier precies hetzelfde. In eerste instantie update error bij gamepad. Tweede keer ging het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik zit even de changelog the kijken. Vallen me een paar fijne dingen op:
  • Update to Nintendo eShop
    When purchasing downloadable software, any available updates for that software will be downloaded at the same time.
  • Updates to Download Management
    It is now possible to reorder downloads.
Kan niet wachten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

De update loopt, wel irritant is het super-zenuwachtige geluidje tijdens het updaten. Dat was niet nodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Aaargh! schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:18:
De update loopt, wel irritant is het super-zenuwachtige geluidje tijdens het updaten. Dat was niet nodig geweest.
Gewoon geupdate zonder tv en volume uit op de gamepad ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik zie bij de changes (van 2.1.3 naar 3.0.0 nogal !) niets over de aangekondigde snellere menu's ...
of is dat : Improvements have been made to system stability and convenience for greater user enjoyment.

By the way ; loopt het een beetje vlot binnen ? Zal wel druk zijn en hun servers waren al niet snel ....

[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 26-04-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Goner schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:35:
Ik zie bij de changes (van 2.1.3 naar 3.0.0 nogal !) niets over de aangekondigde snellere menu's ...
of is dat : Improvements have been made to system stability and convenience for greater user enjoyment.
Dat denk ik wel, de verbeteringen zitter er in elk geval zeker in ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Goner schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:35:
By the way ; loopt het een beetje vlot binnen ? Zal wel druk zijn en hun servers waren al niet snel ....
De download van de update duurde vanochtend bij mij een minuut of 20. Niet supersnel, maar ook niet onaanvaardbaar traag, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

En is het verschil nu een beetje merkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
rajackar schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:41:
En is het verschil nu een beetje merkbaar?
Ja het is een behoorlijk verschil, duidelijk merkbaar.

Nothing to see here

Pagina: 1 ... 23 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.