[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:48:
[...]

Mario Kart Wii U is eind januari aangekondigd. Eerste beelden op E3, release hopelijk eind dit jaar. Dat trok mij over de streep, ben toen meteen naar de winkel gerend om een Wii U te kopen. Had ik nu nog maar even gewacht.. had weer 37 Euro gescheeld :)
Als het goed is, is Mario Kart op de E3 zelfs speelbaar. En als het er uit ziet zoals de arcadeversie van Mario Kart wordt het smullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 15:16
Deddiekoel schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:48:
Heeft iemand hier Need for Speed: Most Wanted U al opgepikt?
Lijkt mij namelijk een coole game maar ik ben heeeeel benieuwd naar de co-driver mode op de gamepad...
Volgens mij komt ie komende week pas :(
Budgetgaming zegt 14 maar de trailer zegt 22-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
remcheese schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:56:
[...]
Volgens mij komt ie komende week pas :(
Budgetgaming zegt 14 maar de trailer zegt 22-3
Darn, maar ja ben nu toch blut.
Zag wel dit filmpje: http://www.polygon.com/20...most-wanted-wii-u-trailer

Wordt er niet heel veel wijzer van maar hoop dat het een leuke co-op wordt. Sowieso ben ik blij dat je het Wii Wheel kunt gebruiken.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb ein-de-lijk Assasin's Creed binnen. Maar hoe kl*te is het dat ik pas ná 23:00 de DLC kan downloaden. Stomme duitse wet ook. Hoop dat dit snel aangepast wordt. Ben benieuwd wat de King Washington DLC kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:11:
Ik heb ein-de-lijk Assasin's Creed binnen. Maar hoe kl*te is het dat ik pas ná 23:00 de DLC kan downloaden. Stomme duitse wet ook. Hoop dat dit snel aangepast wordt. Ben benieuwd wat de King Washington DLC kost...
Het bijzondere vind ik dat ik met de 3DS gewoon op elk gewenst moment de Castlevania demo kan downloaden (16+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40
Deddiekoel schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:11:
Ik heb ein-de-lijk Assasin's Creed binnen.
Die heb ik ook maar eens gehaald, maar nog niet veel gespeeld. Eerst nog ff Tomb Raider op de PS3 afmaken.

En het is bijna tijd voor Lego: City. Dat lijk me echt een spel voor de WiiU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik moet zeggen dat ik aan een lekkere streak bezig ben. Afgelopen weekend AC3 binnen gekregen en gisteren Mass Effect 3 uitgespeeld. Kan dus meteen doorpakken! Hiervoor al op soortgelijke wijze Black Ops II en de oude Wii games weggetikt.
De AC3 King Washington DLC kost trouwens een tientje ;-) (voor het eerste deel)

[ Voor 14% gewijzigd door Deddiekoel op 18-03-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Heb NBA 2k13 gehaald en moet zeggen dat het goed bevalt. Je moet er wel echt even voor gaan zitten, maar het is wel vet als je het een beetje onder de knie krijgt. Het hele spel (incl tutorials) gaat er vanuit dat je over wat basis basketbal kennis beschikt maar met wat Wikipedia pagina's etc. kom je er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bezoek op 21-3 de Nintendo eShop op #WiiU, want Little Inferno is dan drie dagen verkrijgbaar voor 50% korting! http://t.co/XzSs5WLsHV

bron: https://twitter.com/NintendoNL/status/313955631449112576

Er gaat nog wel meer in de sale geloof ik:
Wii U eShop Discounts
There are an unprecedented number of download discounts this week, so check them all out below.
ZombiU (Ubisoft, €34.99 / £29.99 until 4th April, was €69.99 / £54.99)
Assassin's Creed III (Ubisoft, €29.99 / £29.99 until 4th April, was €69.99 / £54.99)
Just Dance 4 (Ubisoft, €24.99 / £19.99 until 4th April, was €49.99 / £39.99)
Marvel Avengers: Battle for Earth (Ubisoft, €24.99 / £19.99 until 4th April, was €49.99 / £39.99)
Rabbids Land (Ubisoft, €24.99 / £19.99 until 4th April, was €49.99 / £39.99)
Sports Connection (Ubisoft, €24.99 / £19.99 until 4th April, was €49.99 / £39.99)
Your Shape: Fitness Evolved 2013 (Ubisoft, €24.99 / £19.99 until 4th April, was €49.99 / £39.99)
Little Inferno (Tomorrow Corporation, €4.99 / £4.99 until 24th March, was €9.99 / £8.99)

bron: http://www.nintendolife.c...ad_21st_march_2013_europe

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij wat persoonlijke ervaring met Wiiverse Miiverse vertellen? Ik ben er wel benieuwd naar (onder meer omdat ik heb gelezen dat het ook naar de 3DS komt).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miiverse ;)

Het is een online community per spel waar je dingen (tekst, tekeningen, screenshots) kan posten. In de meeste games is het geïntegreerd zodat je bv om hulp kan vragen als je vast zit. Of je kan ook tips plaatsen. Natuurlijk kan je ook gewoon via Miiverse chatten. (in deze cummunities of met vrienden)

Het is helemaal geïntegreerd in het OS van de console.

Naar mijn mening werkt het erg goed.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:47:
[...]

Het bijzondere vind ik dat ik met de 3DS gewoon op elk gewenst moment de Castlevania demo kan downloaden (16+).
Het geldt dan ook voor 18+ games, en niet voor 16+ games ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
itsme schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:18:
Bezoek op 21-3 de Nintendo eShop op #WiiU, want Little Inferno is dan drie dagen verkrijgbaar voor 50% korting! http://t.co/XzSs5WLsHV

bron: https://twitter.com/NintendoNL/status/313955631449112576

Er gaat nog wel meer in de sale geloof ik:
Wii U eShop Discounts
There are an unprecedented number of download discounts this week, so check them all out below.
ZombiU (Ubisoft, €34.99 / £29.99 until 4th April, was €69.99 / £54.99)
Assassin's Creed III (Ubisoft, €29.99 / £29.99 until 4th April, was €69.99 / £54.99)
Just Dance 4 (Ubisoft, €24.99 / £19.99 until 4th April, was €49.99 / £39.99)
Marvel Avengers: Battle for Earth (Ubisoft, €24.99 / £19.99 until 4th April, was €49.99 / £39.99)
Rabbids Land (Ubisoft, €24.99 / £19.99 until 4th April, was €49.99 / £39.99)
Sports Connection (Ubisoft, €24.99 / £19.99 until 4th April, was €49.99 / £39.99)
Your Shape: Fitness Evolved 2013 (Ubisoft, €24.99 / £19.99 until 4th April, was €49.99 / £39.99)
Little Inferno (Tomorrow Corporation, €4.99 / £4.99 until 24th March, was €9.99 / £8.99)

bron: http://www.nintendolife.c...ad_21st_march_2013_europe
Crap! Net AC3 voor €42 gekocht... Niet zelf betaald maar toch. Wel goed dat dergelijke deals op de eShop komen.
Allemaal AC3 kopen dus zodat ik met jullie kan multiplayeren ;-)

Oh, las ook dat de nieuwe Deus Ex naar de WiiU komt: http://www.polygon.com/20...isted-for-wii-u-on-amazon

[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 20-03-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Is AC3 een beetje vermakelijk ? Ik ben nl. bijna klaar met de story-mode van Batman.

Alhoewel LEGO City: Undercover er natuurlijk ook gaat komen...

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Aaargh! schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:40:
Is AC3 een beetje vermakelijk ? Ik ben nl. bijna klaar met de story-mode van Batman.

Alhoewel LEGO City: Undercover er natuurlijk ook gaat komen...
Vermakelijk.. ja, maar vond hem persoonlijk minder dan AC2 (en de reeksen daarna). Daar heb ik me namelijk aanzienlijk meer mee vermaakt. Neemt niet weg dat het wel een goede game is natuurlijk, maar je wordt soms gewoon een beetje kritisch :).
Het overigens wel alle delen op de PS3 gespeeld, dus ook AC3.

[ Voor 3% gewijzigd door Ralf Bimbo op 20-03-2013 13:51 ]

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Ralf Bimbo schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:51:
[...]

Vermakelijk.. ja, maar vond hem persoonlijk minder dan AC2 (en de reeksen daarna). Daar heb ik me namelijk aanzienlijk meer mee vermaakt.
Andere delen nooit gespeeld, de Wii U is m'n eerste console sinds de Gamecube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Aaargh! schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:09:
[...]

Dan kan het verhaal misschien wat verwarrend zijn, maar genoeg youtube filmpjes die je voldoende info geven. Prima aanrader hoor..als je het mij vraagt!

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Aaargh! schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:09:
[...]

Ik heb deel 1 een stukje op PC gespeeld (kan nu de disc niet meer vinden). Maar als je even wikipedia erbij pakt ben qua verhaal zo bij. Hoewel de game het zelf ook al redelijk verteld. De game heeft me nog niet echt gegrepen moet ik zeggen maar dat acrobatische staat me wel aan moet ik zeggen.
Waar ik me tot nu toe aan erger is dat een missie halverwege niet opnieuw kan starten. Achteraf nog een keer herspelen kan wel, maar als ik nu iets doe wat me niet aanstaat dan moet ik me eerst dood laten schieten... Had graag een quickload gezien. Fijn dat je makkelijk terug kunt naar laatste herstelpunt.

[ Voor 4% gewijzigd door Deddiekoel op 24-03-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nog een dagje tot Need for Speed Most Wanted wordt gereleased.

Ik twijfel nog tussen kopen voor PS3 (17,99 Pond) en Wii U (50 Pond).. maar ik las hier dat er een playable demo komt.. dus eerst maar even uitproberen en kijken of de extra's via het scherm van de Wii U controller echt de moeite waard zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door BamSlam_ op 21-03-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk. De 18+ restrictie is van de eShop op de Wii U / 3DS gehaald :)

http://www.nintendolife.c...nt_for_the_nintendo_eshop

En waarom? Omdat de USK (Duitse "kijkwijzer" voor games) de parental controls van de Wii U goed gekeurd heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:21

DukeBox

loves wheat smoothies

DukeBox schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:59:
..Ik krijg de wiipad aangemeld, kan zelfs een test signaal sturen en tunnelen via een andere 6235lp maar ik ben er nog niet uit hoe ik de andere aan de Wii U aangemeld krijg. Mogelijk zit er een vendor lock in o.i.d.
Ik hoop binnenkort een Broadcom 943236 USB key in het bezit te krijgen...
Yes ! ik heb het voor elkaar om miracast transparant te tunnelen, wel lang moeten klooien om alle spoof rules ook full-duplex goed te krijgen maar het is gelukt. Het lastigste was eigenlijk het simpelste.. je moet niet te dicht bij de wii-u blijven (i.v.m. dubbele signalen, het gespoofde en origineel). Ik/we zijn nu bezig de broadcom's werkend te krijgen op een ARMini systeem en dan kijken hoever we over 300/450Mbit WiFi kunnen komen. De huidige setup werkt overigens prima over 100Mbit powerlan (2 adapters in 1 segment).

Tegelijk ook wezen knutselen om het beeld af te splitsen en ook door te sturen naar een nexus, maar daar komt nog niet veel uit.. nadeel is dat er vrijwel niets over te vinden is, we hebben alles uit de intel en broadcom techpapers moeten halen en een hele hoop trial &error.

Als het werkend is op de ARMini systeempjes kunnen we zo een complete kit maken voor nog geen €50 (extended via kabel).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
BamSlam_ schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:03:
Nog een dagje tot Need for Speed Most Wanted wordt gereleased.

Ik twijfel nog tussen kopen voor PS3 (17,99 Pond) en Wii U (50 Pond).. maar ik las hier dat er een playable demo komt.. dus eerst maar even uitproberen en kijken of de extra's via het scherm van de Wii U controller echt de moeite waard zijn.
Oe, dat zou mooi zijn. Lijkt mij nl. coole game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-01-2021
Gisteren om 19:00 uur acIII gekocht in de eshop, nu nog bezig met downloaden. En heb een 100/100 glasvezel verbinding dus daar kan het niet aan liggen. Ze moeten daar echt iets aan doen bij nintendo want dit slaat natuurlijk nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
Nice, maar wat is nu juist het doel?

Een goedkopere Wii U gamepad maken?
Of gewoon het signaal dat gestuurd word naar de Gamepad ook ergens anders naartoe te sturen?
DukeBox schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 20:04:
[...]

Yes ! ik heb het voor elkaar om miracast transparant te tunnelen, wel lang moeten klooien om alle spoof rules ook full-duplex goed te krijgen maar het is gelukt. Het lastigste was eigenlijk het simpelste.. je moet niet te dicht bij de wii-u blijven (i.v.m. dubbele signalen, het gespoofde en origineel). Ik/we zijn nu bezig de broadcom's werkend te krijgen op een ARMini systeem en dan kijken hoever we over 300/450Mbit WiFi kunnen komen. De huidige setup werkt overigens prima over 100Mbit powerlan (2 adapters in 1 segment).

Tegelijk ook wezen knutselen om het beeld af te splitsen en ook door te sturen naar een nexus, maar daar komt nog niet veel uit.. nadeel is dat er vrijwel niets over te vinden is, we hebben alles uit de intel en broadcom techpapers moeten halen en een hele hoop trial &error.

Als het werkend is op de ARMini systeempjes kunnen we zo een complete kit maken voor nog geen €50 (extended via kabel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik had dit ook al in het Zelda topic gepost maar daar is weinig activiteit en ik vermoed dat er hier ook wel lieden zijn die dit kunnen waarderen:

Een rap versie van het Ocarina of Time verhaal. Niet super goed maar zeker leuk gedaan:
http://docawkward.bandcamp.com/album/boy-without-a-fairy

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 14:46
Gisteren in de winkel zelda skyward zien staan voor de Wii aan 19,99 euro. Getwijfeld of ik hem ging kopen of niet maar uiteindelijk niet gedaan. Had het misschien toch moeten doen, het schijnt een goed spel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:06
Damn, wat zijn die servers van Nintendo traag.
AC3 rond 23:30 besteld, nog niet eens de helft is er van binnen.
En dat op een Ziggo 120 Mbit verbinding.

[ Voor 15% gewijzigd door RollieBollie op 22-03-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:21

DukeBox

loves wheat smoothies

daflux schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:56:
Nice, maar wat is nu juist het doel?
De afstand tussen de WiiGP en de WiiU verlengen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Deddiekoel schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:19:
Oe, dat zou mooi zijn. Lijkt mij nl. coole game!
Gisteravond heb ik de PS3 demo gespeeld. Als je Burnout Paradise helemaal het einde vind (zoals ik) dan zul je je met NFSMW zeker ook lang vermaken. Lekker vrij rondscheuren in een grote stad, races starten, politie ontwijken. Bovendien is NFSMW gemaakt door Criterion Games, die ook Burnout Paradise hebben gemaakt. En dat is te merken: de stijl van deze games is vrijwel exact hetzelfde. Zelfs de vrouwelijke voice over tijdens de intro is the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
BamSlam_ schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:22:
[...]

Gisteravond heb ik de PS3 demo gespeeld. Als je Burnout Paradise helemaal het einde vind (zoals ik) dan zul je je met NFSMW zeker ook lang vermaken. Lekker vrij rondscheuren in een grote stad, races starten, politie ontwijken. Bovendien is NFSMW gemaakt door Criterion Games, die ook Burnout Paradise hebben gemaakt. En dat is te merken: de stijl van deze games is vrijwel exact hetzelfde. Zelfs de vrouwelijke voice over tijdens de intro is the same.
Ik heb m gisteren gehaald bij de Bartsmit in Nieuwegein.
Die game is zwaar beroerd geleverd overal trouwens, ze hadden er maar 2 gekregen in N'gein en de lokale Bartsmit geen. De gamemania doet zelfs alsof hij uitgesteld is.

Anyway, ik heb eerst de PS3 demo gespeeld maar o, o, o WAT een verschil in GRAPHICS!
full hd,
haarscherp
en een drawing distance waar je U tegen zegt.
Hij speelt als een trein
Je kan met en zonder motion controlls spelen door op de gamepad te tikken zonder dat je de game moet pauzeen en de extra functies zoals traffic on/of, zijn echt superhandig als je even een stukje achterlijk hard wil scheuren zonder auto's te moeten ontwijken.

had ik al gezegd dat ie ook op de gamepad te spelen is?

Ik ben onder de indruk. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door remcheese op 22-03-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
RollieBollie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:45:
Damn, wat zijn die servers van Nintendo traag.
AC3 rond 23:30 besteld, nog niet eens de helft is er van binnen.
En dat op een Ziggo 120 Mbit verbinding.
Al eens gekeken naar port forwarding, of eventueel het plaatsen van de Wii U in een DMZ? Dit wil nog wel eens helpen. Ik heb zelf ook een 120Mbits Ziggo verbinding en had last van vergelijkbare issues op het Playstation Network. Na het forwarden van de juiste poorten voor de dienst is de downloadsnelheid plots een stuk groter! Let wel; ik haal nog 'maar' 3 a 4 megabyte per seconde (t.o.v. de max van 15MB per seconde) maar goed; de downloads verliepen eerst met zo'n 500kbps ofzo, dus dit was zeker een vooruitgang.

Ik heb nog geen volledige titels digitaal aangeschaft, noch grote demo's gedownload op de Wii U, dus ik kan geen uitspraak doen over hoe e.e.a. daar functioneert, maar het is wellicht het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
remcheese schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:58:
[...]
Anyway, ik heb eerst de PS3 demo gespeeld maar o, o, o WAT een verschil in GRAPHICS!
Fijn om te horen dat 'ie grafisch beter is dan de PS3-versie. Had al gelezen dat Criterion voor de U-versie de PC graphics heeft gebruikt.

Blijft over het punt van de DLC. Daarvan is het nog maar de vraag of alles gaat worden uitgebracht voor de U. Ik zou zelf graag het vliegveld erbij hebben.

Edit: toch maar besteld voor de Wii U :)

[ Voor 22% gewijzigd door BamSlam_ op 22-03-2013 13:13 . Reden: Quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Seroth schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:09:
[...]
Al eens gekeken naar port forwarding, of eventueel het plaatsen van de Wii U in een DMZ?
Enig idee om welke specifieke poorten het gaat bij de e-shop ??
Ik zal in ieder geval eens kijken naar DMZ (of 'exposed host' zoals dat heet op een Fritz!Box).
remsy schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:41:
Gisteren om 19:00 uur acIII gekocht in de eshop,
En ik moest met downloaden van de DLC wachten tot 23:00 !! :?

Aha, post van sanderev66 gemist :o

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 22-03-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
BamSlam_ schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:10:
[...]

Fijn om te horen dat 'ie grafisch beter is dan de PS3-versie. Had al gelezen dat Criterion voor de U-versie de PC graphics heeft gebruikt.

Blijft over het punt van de DLC. Daarvan is het nog maar de vraag of alles gaat worden uitgebracht voor de U. Ik zou zelf graag het vliegveld erbij hebben.

Edit: toch maar besteld voor de Wii U :)
Er zit een vliegveld in.
Tenminste: ik kwam gisteren op een oud verlaten vliegveld terecht met grote hangars, mega jumps en kapotte vliegtuigen

-edit- dat is niet het DLC vliegveld zie ik nu.

[ Voor 13% gewijzigd door remcheese op 22-03-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:23
Na een grote overweging ga ik mijn WiiU ZombieU pack weg doen, alleen wil ik graag weten of het nog steeds mogelijk is voor kopers om games die via de Eshop gekocht zijn te gebruiken op een andere account. Ik had gelezen dat, dat kon maar weet niet of het nog mogelijk is na de updates die er geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Zo, Need for Speed is binnen. Uiteindelijk toch voor de Wii U besteld vanwege de extra mogelijkheden, waaronder het gebruik van het Wii Wheel voor de besturing. Schot in de roos: junior van 3,5 jaar is nu lekker aan het racen met het Wii Wheel, dat hij gewend is van Mario Kart. Hij heeft ook de PS3 demo gespeeld, maar was daar snel op uitgekeken, aangezien hij bewegingsbesturing fijner vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
NSFMW gaat er hier ook snel komen als ik het hier zo lees!
Ga wel voor de disc versie. Maakt doorverkopen toch makkelijker. Alleen bij een prijs zoals die nu voor AC3 geldt zou ik een download overwegen! Al ben ik wel benieuwd welke snelheid ik hier haal. Hoe groot is een game als AC3?

[ Voor 16% gewijzigd door Deddiekoel op 24-03-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Hoog tijd om een externe HD aan te schaffen als ik 't zo lees, opeens een boel nieuwe gave games voor Wii U. Dinsdag komt LEGO City: Undercover en de 32GB in m'n Wii U zit al vol met Batman.

Zijn hier goede/slechte ervaringen met bepaalde HDD's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Aaargh! schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:30:
Hoog tijd om een externe HD aan te schaffen als ik 't zo lees, opeens een boel nieuwe gave games voor Wii U. Dinsdag komt LEGO City: Undercover en de 32GB in m'n Wii U zit al vol met Batman.

Ik heb een WD Green er aan hangen in een HDD bezuizing met eigen stroom. Dat laatste is iets dat Nintendo zelf adviseert.
Als je nieuw koopt zou ik een Western Digital Red kopen met een losse behuizing. Die Red serie is namelijk bedoelt voor NAS systemen en dus gemaakt om 24/7 aan te staan. Ik heb zo'n schijf als TimeMachine en heb daar nul problemen mee. Ik gebruik de Green puur omdat ik die had liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:44
Deddiekoel schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:05:
NSFMW gaat er hier ook snel komen als ik het hier zo lees!
Ga wel voor de disc versie. Maakt doorverkopen toch makkelijker. Alleen bij een prijs zoals die nu voor AC3 geldt zou ik een download overwegen! Al ben ik wel benieuwd welke snelheid ik hier haal. Hoe groot is een game als AC3?
Disc versie is op dit moment goedkoper, in de eShop van Nintendo kost die zo'n 60 euro.
Goedkoopste in pricewatch op die moment 49 euro pricewatch: Need for Speed: Most Wanted (2012) Wii U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Aaargh! schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:30:
Als er inderdaad maar een eigen stroomvoorziening aan zit, dat is blijkbaar belangrijk.
Verder maakt het niet veel uit lijkt me ... ik heb er een 60 GB Freecom HD (2.5") aanhangen, zie me zo snel nog geen 1 TB disk volblazen.
Hoe groot is een gemiddelde download zo ongeveer ??

EDIT: Oh, die downloads zijn best groot ... toch maar eens in de aanbiedingsbakken mij MM graaien, die hebben regelmatig HD's in de aanbieding. Iets van 500 GB of zo ...

[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 24-03-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Goner schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:24:
[...]

Als er inderdaad maar een eigen stroomvoorziening aan zit, dat is blijkbaar belangrijk.
Ik zat juist te denken aan een bus-powered 2.5" schijfje.
Verder maakt het niet veel uit lijkt me ... ik heb er een 60 GB Freecom HD (2.5") aanhangen, zie me zo snel nog geen 1 TB disk volblazen.
Hoe groot is een gemiddelde download zo ongeveer ??
Batman: Arkham City Armored Edition is 18GB
LEGO City: Undercover is 22GB
Asassins Creed 3 is 17 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Reinder83 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:20:
Disc versie is op dit moment goedkoper, in de eShop van Nintendo kost die zo'n 60 euro.
Goedkoopste in pricewatch op die moment 49 euro pricewatch: Need for Speed: Most Wanted (2012) Wii U
Mocht je Airmiles hebben, dan kun je overwegen hem bij Dixons te bestellen. Ik heb daar 49,50 betaald plus 549 Airmiles. Verzending per PostNL met handtekening voor ontvangst is gratis. En ik kreeg er een flyer bij: als je een review op Tweakers zet en dat per email bij Dixons meldt, dan krijg je 5 Euro korting op je volgende aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Natuurlijk krijg je bij e-shop aankopen, indien je een zwarte hebt, wel weer premium punten ;)
en niet de disk hoeven wisselen is ook een flink voordeel.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op zondag 24 maart 2013 @ 17:06:
[...]

Mocht je Airmiles hebben, dan kun je overwegen hem bij Dixons te bestellen. Ik heb daar 49,50 betaald plus 549 Airmiles. Verzending per PostNL met handtekening voor ontvangst is gratis. En ik kreeg er een flyer bij: als je een review op Tweakers zet en dat per email bij Dixons meldt, dan krijg je 5 Euro korting op je volgende aankoop.
Reviews tegen wat voor directe compensatie door de winkel dan ook zijn bij Tweakers verboden, en zullen worden verwijderd. De enige acties voor reviews zijn die waarvoor weakers de voorwaarden bepaalt en controleert. Op die manier garanderen we onafhankelijkheid.

reviews: Tweakers FAQ
Voor de duidelijkheid: Elke vorm van compensatie, direct of indirect, in financiële of andere vorm, voor het plaatsen, aanpassen of verwijderen van een beoordeling is verboden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik sta op het punt om via marktplaats een 2ehands wiiU voor mijn dochter te kopen, alleen ik heb totaal geen idee waar ik allemaal op moet letten? Bij de xbox360 liep je bv het risico dat hij gebanned was.. Zijn er bij de Wii-U ook dergelijke dingen? Of als hij werkt dan is het goed?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Uhmmie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:23:
Bij de xbox360 liep je bv het risico dat hij gebanned was.. Zijn er bij de Wii-U ook dergelijke dingen?
Voor zover ik weet zijn er nog geen hard/software mods voor de Wii U.
Alleen even opletten of er misschien al een Nintendo Network ID op zit ... password daarvoor en evt. online accounts enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Heb een tijd geleden ook een tweede hands Wii U gekocht via V&A.
Gewoon resetten en je kan je eigen account aanmaken/invoeren.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
BamSlam_ schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:33:
Zo, Need for Speed is binnen. Uiteindelijk toch voor de Wii U besteld vanwege de extra mogelijkheden, waaronder het gebruik van het Wii Wheel voor de besturing. Schot in de roos: junior van 3,5 jaar is nu lekker aan het racen met het Wii Wheel, dat hij gewend is van Mario Kart. Hij heeft ook de PS3 demo gespeeld, maar was daar snel op uitgekeken, aangezien hij bewegingsbesturing fijner vindt.
Wat grappig, mijn oudste zoon mocht dit weekend ook need for speed spelen en die rende naar boven om het Mariokart stuurtje te halen want: "zo hoort het papa".
Die moest ook de tabletcontroller niet.

Ik vindt het trouwens wel echt ranzig moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:26:
[...]
[mbr]Reviews tegen wat voor directe compensatie door de winkel dan ook zijn bij Tweakers verboden, en zullen worden verwijderd. De enige acties voor reviews zijn die waarvoor weakers de voorwaarden bepaalt en controleert. Op die manier garanderen we onafhankelijkheid.[/mbr]
[...]
Grappig, ik kreeg toch echt bij mijn bestelling van Dixons een flyer met daarop het logo van Tweakers en het genoemde aanbod. Eventueel wil ik hem vanavond wel even uit de oudpapierkliko vissen en opsturen naar jullie. Het is dus geen actie van Tweakers ism Dixons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Met dank aan Tripwire999 ben ik nu ook een Wii-U bezitter.
Kon het toch niet laten ;)
Mario bros U bevalt me uitstekend. Erg leuk om Mario eindelijk eens in HD te spelen.
Ook Zombi-U is erg leuk. Eindelijk weer eens ene stevige survival horror game :)

Mijn Nindendo ID is btw: Rajackar

[ Voor 6% gewijzigd door rajackar op 25-03-2013 11:14 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
Thanks voor de uitleg. Dan toch maar vanavond die 2ehandse halen mocht hij geen problemen vertonen, scheelt toch weer wat euros :).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:57:
Thanks voor de uitleg. Dan toch maar vanavond die 2ehandse halen mocht hij geen problemen vertonen, scheelt toch weer wat euros :).
Ik vind de gevraagde prijzen voor tweedehands Wii U consoles doorgaans nog te hoog om een aankoop te rechtvaardigen.

Nieuw in de winkel is de Premium 32GB met Nintendoland de laatste tijd vaak te krijgen ergens tussen de 275 en 300 euro. Tweedehands zie ik ze nauwelijks goedkoper dan 250 euro.

Voor dat verschil zou ik liever een nieuwe in de winkel, inclusief garantie en alles kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Zo, een 2TB harddisk besteld voor bij m'n Wii U, in afwachting van LEGO City: Undercover.

Met zoveel storage kan ik een paar ton aan eShop games aanschaffen voordat ie vol zit :+ (kleinere schijf was niet echt zinvol qua prijsverschil).

Denk dat ik AC3 ook maar ff aanschaf gezien de goede aanbieding nu.

[ Voor 13% gewijzigd door Aaargh! op 25-03-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Waarom kopen jullie de games niet in de winkel / internet? Dat is vaak goedkoper en later eenvoudiger om een game door te verkopen? Tevens is het ook niet nodig om zo'n grote schijf eraan te hangen.

Of het is het laden van een game zodanig sneller dat het echt de moeite waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Laatst online: 09-09 19:17
Kickasz schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:01:
Waarom kopen jullie de games niet in de winkel / internet? Dat is vaak goedkoper en later eenvoudiger om een game door te verkopen? Tevens is het ook niet nodig om zo'n grote schijf eraan te hangen.

Of het is het laden van een game zodanig sneller dat het echt de moeite waard is?
- Niet naar een winkel hoeven te gaan/bestellen
- De prijzen zijn nu bijna equivalent aan de winkelprijzen (met de aanbieding zijn ze nu ook net iets goedkoper dan het merendeel van de winkels)
- Geen cdtjes hoeven te wisselen/vinden
- Laadt iets sneller
- Extra korting via network premium (scheelt zo'n 5 euro op elke 50 die je uitgeeft).

Zo zijn er vast nog wel een paar extra. Groot nadeel is idd dat je het niet meer kan doorverkopen, maar als je het toch wilt houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
NickD schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:36:
[...]

- Niet naar een winkel hoeven te gaan/bestellen
- De prijzen zijn nu bijna equivalent aan de winkelprijzen (met de aanbieding zijn ze nu ook net iets goedkoper dan het merendeel van de winkels)
- Geen cdtjes hoeven te wisselen/vinden
- Laadt iets sneller
- Extra korting via network premium (scheelt zo'n 5 euro op elke 50 die je uitgeeft).

Zo zijn er vast nog wel een paar extra. Groot nadeel is idd dat je het niet meer kan doorverkopen, maar als je het toch wilt houden...
Games als Mario Kart en Mario World zou ik zelf toch nooit verkopen en heb ik dus bij voorkeur als download.
ZombiU zou een game zijn die ik wel zou verkopen na m te hebben uitgespeeld, daar is een disc dus zinvoller, alleen is ZombiU nu wel in de aanbieding in de eShop, ik denk dat je de disc niet voor die prijs kunt uithalen. (34,99)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Letsnow schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:34:
Gisteren in de winkel zelda skyward zien staan voor de Wii aan 19,99 euro. Getwijfeld of ik hem ging kopen of niet maar uiteindelijk niet gedaan. Had het misschien toch moeten doen, het schijnt een goed spel te zijn.
Moet je zeker doen. Skyward Sword (en elke Zelda) is een fantastische game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik kon het niet laten en heb net in de eShop NSFMW besteld. Had daar nog wat tegoed staan en via Network premium pak ik zo weer wat korting voor DLC oid. In de winkel is de prijs nu toch niet heel veel lager momenteel bij mijn vertrouwde shops.

Het is maar een experiment. Ben benieuwd hoe lang alles gaat duren...

De Network Premium site wordt overigens niet bepaald realtime bijgewerkt. Dus snel een tweede game kopen met de korting van de eerste is er niet bij...

[ Voor 19% gewijzigd door Deddiekoel op 26-03-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Kickasz schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:01:

Makkelijker in gebruik, geen schijfjes wisselen en ik verkoop m'n games toch niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
OMG! Nedgame heeft LEGO binnen!

Nou is het hopen dat de lokale BS hem ook heeft!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

AC3 gekocht in de eShop, druppelt langzaam binnen. Daar zit je dan 12 uur te wachten op een 18GB downloadje terwijl ik 200MBit glasvezel heb liggen. :(

En donderdag kunnen we nog een keer vanwege LEGO City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:23
rajackar schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:12:
Met dank aan Tripwire999 ben ik nu ook een Wii-U bezitter.
Kon het toch niet laten ;)
Mario bros U bevalt me uitstekend. Erg leuk om Mario eindelijk eens in HD te spelen.
Ook Zombi-U is erg leuk. Eindelijk weer eens ene stevige survival horror game :)

Mijn Nindendo ID is btw: Rajackar
Is het allemaal gelukt :) Mooi dat Super Mario Bros U speelbaar is voor je :) veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Tripwire999 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 15:08:
[...]
Is het allemaal gelukt :) Mooi dat Super Mario Bros U speelbaar is voor je :) veel plezier ermee!
Ik ben dan toch benieuwd wat jullie hebben gedaan! Heeft Rajackar jouw Network ID overgenomen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:47

TFHfony

Professional Weirdo

Ik zie dat in de TS mijn gegevens verkeerd staan. Het moet zijn:

GoT: TFHfony
NintendoIT: tfhfony

Ik zal in ieder geval iedereen daar ff toevoegen. Dus wie wil kan mij ook toevoegen. Stuur me evt. een DM of laat hier een bericht achter ;)

Zijn er trouwens meer mensen hier die Zen 2 Pinball spelen?

[ Voor 11% gewijzigd door TFHfony op 26-03-2013 22:46 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
NFSMW bevalt erg goed!
Toen ik thuis kwam om 18:00 stond hij geinstalleerd en wel op me te wachten. Wat ik alleen niet begrijp is dat een eShop game bij het opstarten nog steeds eerst een update moet binnen trekken :S

Het is wel intens dat het maar continu blijft doorgaan. Wat ik dan wel knap vind is dat ze het (oude) NFS sfeertje dan alsnog weten te creeren. Als je beetje buiten downtown rijdt dan zit je zo weer in NFS: Hot Pursuit (de originele).

Geen disc hoeven te swappen is idd wel een voordeel. Want je hoort die drive dus ook niet heel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Zouden Jullie mij ook is kunnen toevoegen aan de TS:

Nintendo Network ID: DaFluX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb gisteren meteen een politie achtervolging van ruim 25 minuten gehad. Ben uiteindelijk vanuit level 6 ontsnapt! Daarna meteen mijn eerste Most Wanted auto verdiend ;-)
Het is wel prettig dat je meteen coole wagens tot je beschikking hebt zoals een Veyron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Tripwire999 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 15:08:
[...]

Thanks! Alles werkt prima en ik vermaak me uitstekend :)
Deddiekoel schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:42:
[...]

Ik ben dan toch benieuwd wat jullie hebben gedaan! Heeft Rajackar jouw Network ID overgenomen of zo?
Het was zelfs nog veel eenvoudiger.
Tripwire heeft zijn Nintendo ID en store koppeling verwijderd inclusief credit card gegevens e.d.
Thuis heb ik een nieuwe user aangemaakt en daarmee kon ik Super Mario bros U en F-zero gewoon spelen.
Daarna heb ik zijn user verwijderd en een eigen Nintendo ID en store koppeling gemaakt.
Alles werkt nu prima en de games zijn nog steeds speelbaar. Ik weet alleen niet wat er gebeurd als ik een game verwijder en opnieuw probeer te downloaden.
Ik ga er ook even van uit dat ik geen premium pack punten op ga bouwen op mijn aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mijn network remium punten zijn ondertussen bijgewerkt. Wat me wel opvalt is dat ze de prijs die ze als basis nemen voor de punten zonder BTW is. Een game van €60 levert daardoor maar 500 punten op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Nieuws: Nintendo demonstreert hogere snelheid Wii U-menu

[ Voor 23% gewijzigd door BamSlam_ op 27-03-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ziet er goed uit. Ben benieuwd wanneer de update gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

LEGO City: Undercover _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik twijfel nog over dat spel, wacht even de reviews en gameplay filmpjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Zijn toch al een ton van reviews en gameplay filmpjes te vinden en die scoren allemaal goed tot heel goed...

Zelf heb ik het spel gisteren ook gehaald na de goede reviews en vanavond voor de 1ste x eens spelen.

Bv: Hier score van maar liest 92!
http://www.pu.nl/artikele...iew-lego-city-undercover/

[ Voor 51% gewijzigd door daflux op 28-03-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Lego City komt pas volgende week binnen bij Mycom. De enige reden dat ik hem daar niet annuleer is omdat ik korting heb. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
Lego City = leuk, maar de laad tijden zijn nog langer dan het WiiU menu!!?? Das niet mee van deze tijd, kijk eens naar de laatste TombRaider = 0 laad tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Inderdaad erg leuk! Vandaag opgepakt bij de Mediamarkt voor 55 euro + figuurtje.

De cutscenes zijn ook erg goed gedaan kort maar krachtig!
( Ik skip cutscenes normaal gesproken in iedere game die niet first party is omdat ze me gruwelijk op de zenuwen werken... in de trant van brak verhaal en elle lange cutscenes, ik kijk hier toch geen film! )

Merk wel dat de FPS niet altijd even stabiel zijn, en het laad scherm zal je ook al gauw bekend mee worden.
Maar de gameplay is toppie tot dus ver! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

HowlingMad schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:47:
[...]

Inderdaad erg leuk! Vandaag opgepakt bij de Mediamarkt voor 55 euro + figuurtje.

( Ik skip cutscenes normaal gesproken in iedere game die niet first party is omdat ze me gruwelijk op de zenuwen werken... in de trant van brak verhaal en elle lange cutscenes, ik kijk hier toch geen film! )

Merk wel dat de FPS niet altijd even stabiel zijn, en het laad scherm zal je ook al gauw bekend mee worden.
Ik heb 'm in de eShop gekocht en op m'n externe HD gezet specifiek vanwege de laadtijden. Vanaf de HD zijn deze vele malen korter dan van disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:22
Iemand al assassins creed 3 gedownload via eshop ( staat nu afgeprijst voor 29,99)?

http://www.nintendo.nl/Ni...ntendo-eShop--738085.html

Ben benieuwd hoelang dat duurt met een gemiddeld download.
Tevens hoor ik van verschillende mensen dat laadtijden iets sneller zijn.

edit:
virtual console demo's
http://www.nintendo.nl/Ni...eciale-prijs--715660.html

[ Voor 42% gewijzigd door Offens1490 op 29-03-2013 07:27 ]

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik moet zeggen dat ik steeds meer begin te voelen voor het downloaden van mijn games. Geen discs swappen, geen disc read lawaai en dus ook merkbaar snellere laadtijden zijn toch niet verkeerde redenen. Het grote nadeel blijft dat je de games niet kunt uitlenen of verkopen.
Denk dus wel dat ik de 1st party games ga downloaden. Helemaal games als Mario Kart, die je vaker tussendoor speelt als er bijvoorbeeld vrienden langs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Offens1490 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 07:22:
Iemand al assassins creed 3 gedownload via eshop ( staat nu afgeprijst voor 29,99)?

http://www.nintendo.nl/Ni...ntendo-eShop--738085.html

Ben benieuwd hoelang dat duurt met een gemiddeld download.
Duurde bij mij een uurtje of 8. De servers van Nintendo zijn nog steeds erg langzaam, een snel internet abbo gaat je niet helpen (ik heb Tweak fiber 200/200 en dat maakt het lange wachten extra frustrerend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HowlingMad schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:47:
[...]

Heb 'm net bij de Intertoys gehaald. Echt gaaf ook die humor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook zin in Lego Undercity maar het gaat niets worden met Pasen vrees ik. Of Nintendo de boel met opzet loopt te verkloten om hun digitale downloads te stimuleren weet ik niet maar ik heb 3 winkels gehad en ze hebben de game nog niet gehad of hij is al uitverkocht omdat ze te weinig geleverd hebben gekregen. Hoe moeilijk kan het zijn om voldoende exemplaren van een game te persen? Het is niet dat ze het te druk hadden met al die andere games die er de afgelopen maanden zijn verschenen.
Komt er eindelijk weer een game en dan leveren ze veel te weinig of niet. Het ergste is nog wel dat het niet alleen hier is maar ook in de VS. Ze zijn helaas erg hardleers bij Nintendo.
Ik zou kunnen downloaden maar ik vind dat ook weer zo zonde van mijn kortingsbonnen die ik heb bij de FRS en GameMania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd überhaupt dat het lang duurt voordat games bij de FRS/Gamemania in de schappen liggen. Trouwens geldt dit ook voor bluray discs en cds bij de FRS. Waar Intertoys, Bart Smit en MediaMarkt veel beter bevoorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GameMania kreeg bij de Wii U ook veel minder al waar ze om gevraagd hadden. Blijkbaar heeft Nintendo een voorkeur voor bepaalde afnemers maar dat lijkt me niet zo handig als je verkopen onder druk staan.
Bij Bart Smit stond alleen de reserveringsdisplay er, verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:01:
[...]

Heb 'm net bij de Intertoys gehaald. Echt gaaf ook die humor. :)
Inderdaad, het spel zit vol met droge grappen, heerlijk.

Ben verder ook bezig in AC3 en moet zeggen dat ik erg impressed ben met de graphics en bewegingen tijdens klimmen, vechten etc. Er is wat dat betreft een hoop verbeterd sinds ik voor het laatst games speelde (op de gamecube).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
21 februari: F-Zero (Super NES) (tot 23:59 op 22 maart)
21 maart: Punch-Out!! (NES) (tot 23:59 op 19 april)
18 april: Kirby’s Adventure (NES) (tot 23:59 op 17 mei)
16 mei: Super Metroid (Super NES) (tot 23:59 op 14 juni)
13 juni: Mario & Yoshi (NES) (tot 23:59 op 12 juli)
15 juli: Donkey Kong (NES) (tot 23:59 op 13 augustus)

Hmm.. Kirby, Mario en Donkey Kong zijn miss wel leuk, en dat voor 30 cent per spel! _/-\o_

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Aaargh! schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:51:
[...]

Ik heb 'm in de eShop gekocht en op m'n externe HD gezet specifiek vanwege de laadtijden. Vanaf de HD zijn deze vele malen korter dan van disc.
Spijtig dat er geen mogelijk is de retail game gewoon te instaleren, vond dat op de 360 wel altijd zo fijn. Maar goed, dit weten we weer voor de volgende aankoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik zit te twijfelen tussen Lego City en Need for Speed. Wie heeft ze beide en wat is leuker?

Ik las net het stukje op tweakers over de nieuwe unreal engine en dat ie niet voor de Wii U wordt ontwikkeld.. Het begint mij wel een beetje te irriteren omdat Nintendo belooft heeft om betere third party support. Tot nu toe zie ik alleen maar afwijzingen, zeg maar. Battlefield 4, Saint Row, Crysis en nu de Unreal engine. Het enige waar ik blij mee ben is dat Watch Dogs naar de Wii U komt.Die lijkt mij echt erg gaaf. Natuurlijk ook de nieuwe Nintendo titles.

Ik ben een beetje teleurgesteld in de big N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Crysis en BF4 niet komen heeft te maken met de onenigheid tussen EA en Nintendo. En dat de Unreal Engine 4 niet komt is jammer maar meer ook niet. Zo spectaculair vond ik dat filmpje ook niet en ik vraag me af of je dat sowieso op een console allemaal in real time voor elkaar kunt krijgen.

Nintendo moet zorgen dat ze zelf met goede games uitkomen en als de verkopen dan stijgen komen die 3rd parties ook wel terug. Er valt nu gewoon te weinig te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 10:15:
Dat Crysis en BF4 niet komen heeft te maken met de onenigheid tussen EA en Nintendo. En dat de Unreal Engine 4 niet komt is jammer maar meer ook niet. Zo spectaculair vond ik dat filmpje ook niet en ik vraag me af of je dat sowieso op een console allemaal in real time voor elkaar kunt krijgen.

Nintendo moet zorgen dat ze zelf met goede games uitkomen en als de verkopen dan stijgen komen die 3rd parties ook wel terug. Er valt nu gewoon te weinig te halen.
Het conflict met EA moet eigenlijk zo snel mogelijk opgelost worden. Maar wat ik eigenlijk nog het liefst zou hebben is dat Nintendo met SEGA in zee gaat. Ten tijde van de Saturn wou EA ook geen (of weinig) zaken doen met SEGA waardoor ze alle sportgames misliepen. SEGA reageerde daarop door een hele reeks aan sportgames zelf te ontwikkelen en die bleken vaak ook nog superieur aan de EA titels. Vervolgens ban je heel EA van je console. Maar dat is vandaag de dag wat onrealistisch denk ik. EA is te groot geworden en denkt door middel van dit soort ongein Nintendo door de knieën te krijgen.

Nintendo zal ongetwijfeld nog voor de launch van de andere consoles met enkele toppers komen waardoor de verkoop goed op gang komt. Dat zal een flinke deuk betekenen in de verkoop van de concurrentie. We moeten eigenlijk ook nog eerst zien of mensen in deze tijd van financiële crisis wel 500+ euro overhebben voor een console. Die in het begin ook nog echt geen wereldschokkend goed en groot aanbod qua games hebben.

Het zou mij er allemaal niet van weerhouden om de Wii U te kopen als enige next gen console. Maar tot op heden bied de 3DS nog te veel vermaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vang de leegte in games voor de Wii U nu ook met de 3DS op. Wil nog wel Lego Undercover gaan halen. Maar gezien de games die voor de 3DS onderweg zijn vraag ik me af waar ik de tijd vandaan moet halen om het allemaal te spelen. Heerlijk zo'n luxeprobleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
Voor diegene welke een LEGO City High Speed ​​Chase 60007 code willen : VR-3GG33CD
(handig die unboxing video's....)

Invoeren bij het politiebureau, in de console tussen de 2 garagedeuren (zodra je undercover bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Pandorian schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:21:
Voor diegene welke een LEGO City High Speed ​​Chase 60007 code willen : VR-3GG33CD
(handig die unboxing video's....)

Invoeren bij het politiebureau, in de console tussen de 2 garagedeuren (zodra je undercover bent).
De codes zijn niet uniek, er zwerven al meer lijsten met codes op het internet.

Deze heb ik o.a. kunnen vinden:

mhhrhm: Race car driver
xkgzvj: Gorilla suit guy
hvgtpg: Natalia Kowalski
gystqp: WereWolf
3GCC7XR JUSTICE AND RED SPORT CAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 10:46:
[...]

Het conflict met EA moet eigenlijk zo snel mogelijk opgelost worden. Maar wat ik eigenlijk nog het liefst zou hebben is dat Nintendo met SEGA in zee gaat. Ten tijde van de Saturn wou EA ook geen (of weinig) zaken doen met SEGA waardoor ze alle sportgames misliepen. SEGA reageerde daarop door een hele reeks aan sportgames zelf te ontwikkelen en die bleken vaak ook nog superieur aan de EA titels. Vervolgens ban je heel EA van je console. Maar dat is vandaag de dag wat onrealistisch denk ik. EA is te groot geworden en denkt door middel van dit soort ongein Nintendo door de knieën te krijgen.

Nintendo zal ongetwijfeld nog voor de launch van de andere consoles met enkele toppers komen waardoor de verkoop goed op gang komt. Dat zal een flinke deuk betekenen in de verkoop van de concurrentie. We moeten eigenlijk ook nog eerst zien of mensen in deze tijd van financiële crisis wel 500+ euro overhebben voor een console. Die in het begin ook nog echt geen wereldschokkend goed en groot aanbod qua games hebben.

Het zou mij er allemaal niet van weerhouden om de Wii U te kopen als enige next gen console. Maar tot op heden bied de 3DS nog te veel vermaak. :)
Het is ondertussen bekend dat 3rd parties moeilijk doen bij het ontwikkelen voor Nintendo.
De Wii was een belachelijk verkoopsucces, maar was vooraf al afgeschreven. De WiiU leek het beter te doen. Vond de launch lineup ook sterk. Maar er wordt weinig aangekondigd nu. Vergeet niet dat de console er pas een paar maanden is. WIllen we nog 3rd party support krijgen dan moeten de verkopen omhoog. En om dat te realiseren moeten er wat Nintendo AAA titels op uit komen. Maar ook dat is een dubbelzijdig zwaard want als die titels er zijn kopen een hoop mensen weinig anders...
De WiiU is mijn enige console en ik vermaak me er prima mee. Ik hoop dat 3rd party support overeind blijft. Maar als het niet zo is dan ben ik niet verbaasd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:24
Ook wij hebben 2 dagen geleden Lego City Undercover gekocht. GTA in een Lego jasje. Erg leuk.
Meteen de codes die we hebben kunnen vinden ingevoerd.
Denk dat mijn vrouw nog het meeste zal spelen. Maar toch leuk voor tussendoor een aantal levels te doen.

En ja, die laadtijden. Dat is dan ook echt een groot minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je in Lego Undercity tussentijds opslaan? Heb net een vastloper gehad en ben ruim een uur kwijt wat ik dus weer opnieuw moet gaan doen. Niet echt handig als je een vastloper hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 15:27:
Kun je in Lego Undercity tussentijds opslaan? Heb net een vastloper gehad en ben ruim een uur kwijt wat ik dus weer opnieuw moet gaan doen. Niet echt handig als je een vastloper hebt.
Hij saved zelf, en vrij regelmatig ook, na vrijwel elke actie die iets aan je voortgang in de game wijzigt zoals het vinden van een superbrick, het vinden van een nieuwe disguise, een superbuild, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh! schreef op maandag 01 april 2013 @ 17:05:
[...]

Hij saved zelf, en vrij regelmatig ook, na vrijwel elke actie die iets aan je voortgang in de game wijzigt zoals het vinden van een superbrick, het vinden van een nieuwe disguise, een superbuild, etc.
Dat weet ik maar ik vind het ook leuk om een tijd lang alleen maar bouwstenen en noppen te verzamelen en gewoon wat rond te toeren. En alles wat ik dan verzameld heb zou ik graag willen saven maar dat kan dan helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:22
Deddiekoel schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:23:
[...]

Het is ondertussen bekend dat 3rd parties moeilijk doen bij het ontwikkelen voor Nintendo.
De Wii was een belachelijk verkoopsucces, maar was vooraf al afgeschreven. De WiiU leek het beter te doen. Vond de launch lineup ook sterk. Maar er wordt weinig aangekondigd nu. Vergeet niet dat de console er pas een paar maanden is. WIllen we nog 3rd party support krijgen dan moeten de verkopen omhoog. En om dat te realiseren moeten er wat Nintendo AAA titels op uit komen. Maar ook dat is een dubbelzijdig zwaard want als die titels er zijn kopen een hoop mensen weinig anders...
De WiiU is mijn enige console en ik vermaak me er prima mee. Ik hoop dat 3rd party support overeind blijft. Maar als het niet zo is dan ben ik niet verbaasd.
Hoop dat dit aanhoud bij andere spellen
http://wiiudaily.com/2013...ter-3-wii-u-sales-europe/ ;)

AnimeAdicted

Pagina: 1 ... 22 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.