[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.626 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Als je Wii(U) kapot moet de hardware naar Nintendo om het over te kunnen zetten.
Ik heb twee Wii's gesloopt door een rotte (onofficiele) voeding. De eerste keer had ik al een nieuwe gekocht en ben toen met de oude en nieuwe naar Nintendo gegaan. De tweede keer heb ik mijn kapotte opgestuurd en voor €90 een vervangende unit gekregen.
Je kunt het ook proberen zonder, ik meen dat ze het ook kunnen op basis van het serienummer. Ik meen namelijk dat ze de tweede keer mijn gegevens niet hadden overgezet. Na een belletje was dit gefixt.
Maar je moet dus gewoon contact opnemen met Nintendo. Het is geen optimaal systeem, maar not all is lost zolang jeje oude hardware hebt.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Wat vind men hier van de PS4 aankondiging?
Als WiiU eigenaar ben ik er wel blij mee. Qua hardware specs lijkt hij niet superveel sterker. Dus de kans is reeler dan PS4 games fatsoenlijk naar de WiiU geport kunnen worden. Daarbij gaat de PS4 icm de Vita Gamepad achtige gameplay mogelijk maken. Ook dat maakt multiplatform games aannemelijk.

Ik heb de WiiU gekocht voor de Nintendo games maar multiplatform games als Batman, Assasin's Creed en nu dus ook Watch Dogs maken me alleen maar blijer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
Deddiekoel schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:23:
Als WiiU eigenaar ben ik er wel blij mee. Qua hardware specs lijkt hij niet superveel sterker. Dus de kans is reeler dan PS4 games fatsoenlijk naar de WiiU geport kunnen worden. Daarbij gaat de PS4 icm de Vita Gamepad achtige gameplay mogelijk maken. Ook dat maakt multiplatform games aannemelijk.

Ik heb de WiiU gekocht voor de Nintendo games maar multiplatform games als Batman, Assasin's Creed en nu dus ook Watch Dogs maken me alleen maar blijer!
Qua hardware zit er wel een wereld van verschil in hoor. Maar ik maak me er niet druk om. Xbox en PS hebben een andere doelgroep dan de Wii U. Zolang de Wii U maar goed verkoopt, komen de multiplatforms er ook wel. Voor echte graphics speel ik het wel op de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46

Nintendo zit voor mij toch net in een andere categorie.. met name door games als Mario / Zelda. Ik heb daar nu eenmaal een 'zwak' voor (jeugdsentiment denk ik)
Daarnaast heb ik nu ook een PS3, welke uiteindelijk zeker wordt vervangen door de PS4. Multiplatformgames speel ik ook liever op die consoles, vind de controller fijner (en straks PS4 ook vanwege de graphics). Denk eerlijk gezegd ook dat het aanbod van games daar ook breder zal zijn.

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Persoonlijk koop ik Nintendo consoles vooral voor de first-party titels en de andere exclusives. Daar heeft Nintendo naar mijn mening veruit de beste selectie van.

Voor de multiplatform games heb ik mijn PC. En ik mis dan misschien een handjevol exclusives voor Xbox of Playstation maar niet genoeg om voor mij de aankoop goed te praten. De games op de Nintendo consoles zijn dat zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo moet gewoon met een 3D Full HD Mario game komen. (Ala Galaxy, maar dan een nieuwe serie aub)

Meer hoef ik niet :) Maar ik kan er wel op wachten, want daar wordt het uiteindelijk alleen maar beter van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17

Met een 8 core CPU en 8GB ram zit er volgens mij toch echt wel veel verschil in. De nieuwe X-Box gaat ook een 8 core worden met 8GB ram dus dat is de nieuwe standaard. Je kunt wel gaan hopen dat alle extra features (Gaikai, gamefootage opnemen in de achtergrond om te posten naar Facebook, etc) 1 a 2 van die cores bezig houdt en een deel van het geheugen inneemt dan wordt het verschil kleiner :)

In het voor Nintendo gunstigste geval zijn de 8 Cores 4 ' echte ' cores met 4 daarbij 4 virtuele cores. Virtuele cores zijn erg afhankelijk van goede programmering dus zijn we terug op 4 echte cores. Daarvan gaat er wellicht 1 dedicated naar het OS (met daarbij eyecam, kinect, etc) Blijven er 3 echte cores, een betere videokaart en een processor die op een hogere klok draait (PS4 zou op 1,6 GHz draaien, Wii U draait op 1,24 GHz) .

Er zal veel afhangen van wat de de nieuwe consoles allemaal in de achtergrond moeten draaien naast de games. Vergeet niet dat ook de Wii U een OS draait op die 3 schamele cores die er zijn. Van de Wii U is ook bekend dat van de 2 GB aan totaal geheugen 1 GB alleen toegankelijk is voor het OS. Bij multi platform games gaat dat zeker problemen opleveren. Kijk maar naar hoe in de huidige generatie de PS3 problemen heeft met Skyrim add-on content gewoon omdat er minder geheugen in zit dan in de X-Box.

Ik zelf neig naar een PS4 voor er bij (heb al een Wii U). Tenzij Microsoft met echt iets vernieuwends komt. Wanneer je op de geruchten af gaat gaan de 2 nieuwe consoles elkaar qua hardware niet veel ontlopen (8 cores, 8 GB ram, kinect/move). Dan blijven criteria als Mooi design, Hoe stil en Exclusive content over. Met Playstations Japanse roots en mijn interesse in JRPGs is de kans dat ik voor een PS4 ga het grootst.

Ik denk trouwens niet dat de PS Vita in combinatie met de PS4 groot gaat worden. Daarvoor zouden ze een PS Vita bij elke basis PS 4 moeten doen. Nu verkleint die markt zich tot mensen met een PS4 die toevallig ook een PS Vita hebben. Alle Wii-U hebben standaard de gamepad met 2e scherm dat is een veel makkelijker uitgangspunt voor de developers. Ik vraag me trouwens af hoe goed en lag free ze de PS Vita gaan ondersteunen. Wanneer ik hier al lees van mensen die problemen hebben met de Wii U pad waart tal van aparte chips en een aparte radio band voor gebruikt wordt hoe ik m'n hart vast hoe je zoiets voor elkaar krijgt met een PS Vita via de normale Wifi band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:24
zo voor het eerst eens de Nintento eShop getest maar:

1. wat een geklooi dat je op een zaterdag middag niks van 16+ kan downloaden aan demos...
2. wat is dat downloaden belachelijk traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boshar schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:00:
[...]

Ik denk trouwens niet dat de PS Vita in combinatie met de PS4 groot gaat worden. Daarvoor zouden ze een PS Vita bij elke basis PS 4 moeten doen. Nu verkleint die markt zich tot mensen met een PS4 die toevallig ook een PS Vita hebben. Alle Wii-U hebben standaard de gamepad met 2e scherm dat is een veel makkelijker uitgangspunt voor de developers. Ik vraag me trouwens af hoe goed en lag free ze de PS Vita gaan ondersteunen. Wanneer ik hier al lees van mensen die problemen hebben met de Wii U pad waart tal van aparte chips en een aparte radio band voor gebruikt wordt hoe ik m'n hart vast hoe je zoiets voor elkaar krijgt met een PS Vita via de normale Wifi band.
Verbinding zal wel lopen via Mirecast wat Sony gebruikt bij de Xperia's ook waarmee je 1080p kan streamen naar je tv. Die Vita gaat nooit wat worden denk ik inderdaad maar je kunt ook tablets en smartphones gebruiken voor spellen he. Zoals bij Fifa met de wii U dat je gemakkelijk kan wisselen en taktieken anapassen.

Hoe gaat de verkoop van de Wii U eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best redelijk. Straks een paar knallers van Nintendo en dan maken ze wel weer een behoorlijke sprong denk ik. Dan hebben ze er genoeg verkocht om een (kleine) prijsverlaging te doen om zo te PS4 dwars te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

trekker22 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:39:
1. wat een geklooi dat je op een zaterdag middag niks van 16+ kan downloaden aan demos...
2. wat is dat downloaden belachelijk traag...
Inderdaad een belachelijke uitvinding, van 23:00 tot 3:00 staat er ... :?
Download van Monster Hunter demo, zo'n 900MB, duurde net ruim een half uur ... zie me nog geen hele games downloaden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:02:
Best redelijk. Straks een paar knallers van Nintendo en dan maken ze wel weer een behoorlijke sprong denk ik. Dan hebben ze er genoeg verkocht om een (kleine) prijsverlaging te doen om zo te PS4 dwars te zitten.
Ben benieuwd naar het prijsverschil maar ik zie vaak dat mensen een PS3 of 360 hebben en daarnaast een Wii. Sta er niet van te kijken als het straks weer zo gaat maar dan met de Wii U in plaats van de Wii als de prijs wat zakt.
Voor de 3DS komt er nu een stroom games los, hopelijk krijgen ze dat voor de Wii U ook voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

NickD schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:05:
[...]

Qua hardware zit er wel een wereld van verschil in hoor. Maar ik maak me er niet druk om. Xbox en PS hebben een andere doelgroep dan de Wii U. Zolang de Wii U maar goed verkoopt, komen de multiplatforms er ook wel. Voor echte graphics speel ik het wel op de pc :)
Volgens die redenering zouden alle multi platform series van de XboX 360 en PS3 ook op die Wii uitgekomen zijn. En we weten allemaal hoe die situatie uiteindelijk was.
Lijkt me dus niet aannemelijk. Daarnaast verkoopt de Wii-U op het moment nou niet echt spectaculair. Maar dat kan zomaar omslaan. De 3DS leek eerst ook slecht te lopen maar blijkt nu toch een succes.
boshar schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:00:
[...]

In het voor Nintendo gunstigste geval zijn de 8 Cores 4 ' echte ' cores met 4 daarbij 4 virtuele cores. Virtuele cores zijn erg afhankelijk van goede programmering dus zijn we terug op 4 echte cores. Daarvan gaat er wellicht 1 dedicated naar het OS (met daarbij eyecam, kinect, etc) Blijven er 3 echte cores, een betere videokaart en een processor die op een hogere klok draait (PS4 zou op 1,6 GHz draaien, Wii U draait op 1,24 GHz) .
Leuk dat je de nieuwe hardware naar beneden probeert te redeneren maar er zijn gewoon 8 fysieke cores aangekondigd.
Ik ben het met je eens dat kinect / move, OS, social e.d. wat kracht in beslag neemt maar er blijft een enorme berg aan rekenkracht over.

Correct me if I'm wrong maar ik heb toch het gevoel dat de wii voor veel mensen niet geworden is wat men er van had gehoopt.
Casual gamers lijken snel uitgekeken op de nieuwigheid van de motion controls en hardcore gamers waren teleurgesteld doordat er maar weinig echte hardcore games beschikbaar kwamen. Ik zit zelf in de laatste groep.

Uiteindelijk zal ik wel een Wii-U gaan kopen voor de nieuwe Zelda en Mario en eenzelfde stelling lees ik hier vaker. Daarmee zou Nintendo wel eens terug kunnen vallen naar de situatie rond de Gamecube.
Niet dat ik dat erg zou vinden want de Gamecube had een hoop van mijn favotiete games aller tijden :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel cores heeft de PS3 cell CPU? (Acht) Alleen cores tellen is niet genoeg, het gaat uiteindelijk om de games.

En dat de Wii U nog "niet" goed verkoopt komt om 3 redenen.

1. De console is een stuk duurder dan de Wii.
2. Er zijn nog maar een handjevol games voor (logisch, de console bestaat nog maar een paar maanden)
3. Er heerst nog steeds een economische crisis.

Problemen waar de PS4 en XBOX 3 ook last van gaan krijgen...
Goner schreef op zondag 24 februari 2013 @ 16:41:
[...]

Inderdaad een belachelijke uitvinding, van 23:00 tot 3:00 staat er ... :?
Download van Monster Hunter demo, zo'n 900MB, duurde net ruim een half uur ... zie me nog geen hele games downloaden dus.
1. Dat komt door een Duitse wetgeving, Nintendo is met een oplossing bezig.
2. Bij mij duurde het een kwartier, het hangt heel veel af van de WiFi snelheid.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 05:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Aantallen cores etc. zeggen natuurlijk niet zo heel veel. Zoals als gemeld had de PS3 ook iets van 8 cores. Aan de andere kant van het spectrum had de Wii 24Mb (oid) van een of ander kneitersnel geheugen waardoor het veel meer kon dan je van iets met megabytes aan geheugen.
De architectuur is gebaseerd op x86 architectuur en die blinkt mijns inziens niet uit in de efficiency. Ik weet er echt het fijne niet meer van en wil die discussie ook niet aanzwengelen, maar de de soort architectuur maar iig wel een verschil uit.
Ik heb me zelf laten leiden door wat ik in op grote sites als The verge en Engadget heb gelezen en welke architectuur de GPU heeft. Met name qua GPU soort zou de GPU nog redelijk meekunnen.

En ik zou het fijn vinden als er een paar goede multiplatform titels ook naar de Wii komen. Wil het namelijk graag bij 1 console houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Deddiekoel schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:02:
En ik zou het fijn vinden als er een paar goede multiplatform titels ook naar de Wii komen. Wil het namelijk graag bij 1 console houden.
Ik ben zelf al een tijdje aan het denken over de aanschaf van een WiiU, maar wat mij meer tegen valt is het aantal (exclusive) system-sellers bij launch (en nu nog). Alleen een nieuwe mario 2D. Dat is nu niet bepaald een system-seller (tenminste, naar mijn mening). Een nieuwe en goede 3D mario (of mario kart / zelda / Donkey Kong) zouden mij wel over de streep trekken (en misschien ook anderen die twijfelen?). Staan deze wel op de release voor 2013?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

System-sellers zijn niet echt titels die vaak bij launch beschikbaar zijn. Gedurende een hele levenscyclus van een console komen er over het algemeen ook maar een paar echte system-sellers. Bij de Wii U moet de eerste nog komen. Reken maar dat de eerste (en tweede) reeds in ontwikkeling is bij Nintendo.
Ik verwacht eigenlijk nog wel wat vuurwerk van Nintendo voor de release van de andere consoles. Het is ook belangrijk om het juiste moment af te wachten en niet te vroeg je kruit te verschieten.

Zelf overweeg ik misschien ook een Wii U maar eigenlijk vermaak ik mij veel te goed met de 3DS om de aanschaf van welke console dan ook te kunnen rechtvaardigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het kan me niet zoveel schelen hoeveel cores, geheugen e.d. de Wii U heeft. Zolang Mario Kart Wii U maar weer een briljant spel wordt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:21:
System-sellers zijn niet echt titels die vaak bij launch beschikbaar zijn. Gedurende een hele levenscyclus van een console komen er over het algemeen ook maar een paar echte system-sellers. Bij de Wii U moet de eerste nog komen.
Is New Super Mario U dan geen systeem seller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:21
jongetje schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:55:
[...]

Is New Super Mario U dan geen systeem seller?
Nee absoluut niet. Natuurlijk zijn er wel een paar mensen die de console om deze game kopen , maar met een system seller wordt bedoeld dat er grote groepen twijfelaars over de streep worden getrokken om de console aan te schaffen. Dat zal echt een Zelda , Mario 3D of kart moeten zijn of een nog onbekende game die het merendeel van de bevolking leuk vind om te spelen. (lees: "moet" ! spelen )

Nou heeft de verkoop van de WiiU hoe dan ook al bewezen dat New Super mario U geen systemseller is , maar het is ook niet meer dan een geupgrade versie van de Wii versie en dus absoluut geen reden om een hele console aan te schaffen (op wat fans na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Beakzz schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:14:
[...]

Nee absoluut niet. Natuurlijk zijn er wel een paar mensen die de console om deze game kopen , maar met een system seller wordt bedoeld dat er grote groepen twijfelaars over de streep worden getrokken om de console aan te schaffen. Dat zal echt een Zelda , Mario 3D of kart moeten zijn of een nog onbekende game die het merendeel van de bevolking leuk vind om te spelen. (lees: "moet" ! spelen )
Precies. En als ik naar een release kalender kijk (bv op metacritic, maar wellicht is er een betere / completere), dan staat daar voor 2013 ook nog niets over bovenstaande titels..

Ook bepaalde multiplatform titels zouden mij over de streep kunnen trekken (Bioshock Infinite / GTA 5 op 1080p), maar die komen helaas ook niet :(

[ Voor 9% gewijzigd door Sssquirrel op 25-02-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Nintendo heeft grote titels laatst aangekondigd. Ik meen dat het de bedoeling is dat dit jaar nog een 3D Mario, Mario Kart en de Zelda Wind Waker uitkomen. Net als de Luigi DLC voor NSMBU.

En over de PS4 specs: http://www.engadget.com/2013/02/25/playstation-4-processor/
Veel relatief zwakke cores dus, sterke GPU en veel snel geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:14:
[...]

Een Zelda hoef je (op de TWW remake na) niet voor 2015 te verwachten. Die games hebben altijd al een redelijk lange ontwikkeltijd (grote wereld, geweldige muziek en een goed verhaal maak je niet zo maar ff in een jaartje of twee). Nintendo heeft al gezegd (niet in een officiële aankondiging) aan een nieuwe 3D Mario game bezig te zijn. Ik vermoed dat we met E3 daar meer over te horen krijgen.

Een nieuwe Mario Kart komt eigenlijk altijd ná een nieuwe 3D Mario game, omdat die games meestal dezelfde engine gebruiken.

Zelf hoop ik op een nieuwe Smash Bros, Metroid of misschien eens een nieuwe F-Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 05:15:
2. Bij mij duurde het een kwartier, het hangt heel veel af van de WiFi snelheid.
Ik heb een USB LAN-adapater ... maar Wifi is dus sneller ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
De WiiU "inspireerde" mij om wat Wii games die ik nog had liggen af te maken. Heb zojuist Metroid: Other M uigespeeld. Hele andere insteek dan eerdere Metroid games en met name de Prime games. Vond het echter ook niet van die kwaliteit. Veel nadruk op verhaal, maar vond gameplay wat achterblijven.
Ben benieuwd of er een nieuwe Metroid op de WiiU gaat komen. Het 'scannen' lijkt iig gemaakt voor de gamepad...
Moet wel zeggen dat Other M grafisch goed uit de verf komt op de WiiU. Net als Galaxy 2 & Donkey Kong Country Returns...

Edit: Ok.... ik dàcht dat ik hem uit had gespeeld. Na de credits zit nog een behoorlijk staartje!
Na he uitspelen krijg je "theatre mode" kun je het hele verhaal als een film nog eens bekijken. Gezien de nadruk op het verhaal wel een leuke 'achievement'. Maar die film is ondertussen ook online te vinden, deze is met nog wat achtergrond info: YouTube: Metroid: Other M Movie (Full Length) (duurt ruim 2 uur)

[ Voor 30% gewijzigd door Deddiekoel op 26-02-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:46:
Nintendo heeft grote titels laatst aangekondigd. Ik meen dat het de bedoeling is dat dit jaar nog een 3D Mario, Mario Kart en de Zelda Wind Waker uitkomen. Net als de Luigi DLC voor NSMBU.

En over de PS4 specs: http://www.engadget.com/2013/02/25/playstation-4-processor/
Veel relatief zwakke cores dus, sterke GPU en veel snel geheugen.
Volgens mij kun je die conclusie niet trekken uit dat artikel. En de "cores" van de ps3 kun je niet vergelijken met de "cores" van de ps4. De eerste waren units die heel specifiek parallel wiskundige berekeningen konden doen en al het verdere werk werd aan één core gegeven die ook nog eens van een powerPC architectuur was.

Ik denk dat je veilig kan stellen dat de PS4 veel krachtiger is dan de Wii-U. Op zich geen probleem want het gaat om de games. Het enige waar ik wel bang voor ben is dat de situatie redelijk hetzelfde zal zijn als met de Wii. Goede Nintendo games en weinig echt goede 3rd party multi platform games omdat die ontworpen worden ronde de power van de ps4 en nieuwe Xbox.

Verder kijk ik ook gewoon enorm uit naar de nieuwe 3d Mario, Zelda en Mario Kart want qua echte AAA games heeft Nintendo nou eenmaal een hele goede track record :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:42
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:57:
[...]

Een Zelda hoef je (op de TWW remake na) niet voor 2015 te verwachten. Die games hebben altijd al een redelijk lange ontwikkeltijd (grote wereld, geweldige muziek en een goed verhaal maak je niet zo maar ff in een jaartje of twee). Nintendo heeft al gezegd (niet in een officiële aankondiging) aan een nieuwe 3D Mario game bezig te zijn. Ik vermoed dat we met E3 daar meer over te horen krijgen.

Een nieuwe Mario Kart komt eigenlijk altijd ná een nieuwe 3D Mario game, omdat die games meestal dezelfde engine gebruiken.

Zelf hoop ik op een nieuwe Smash Bros, Metroid of misschien eens een nieuwe F-Zero.
Smash Bros was voor zover ik weet al aangekondigd, F-Zero ligt al sinds de NGC tussen zes planken dus dat wordt inderdaad wel weer eens tijd. Metroid - als ze dan plechtig beloven dat ze eerst Sakamoto op straat gooien, of dat Retro er weer mee aan de slag mag. Other M was wat mij betreft zo ongeveer een franchise killer. De gameplay was prima, maar het verhaal was om te janken. En als je dan net van een dijk van een trilogie afkomt (de Primes waren gewoon ontzettend goed) dan is dit wel een vreselijke kater, ja.

Er zijn ook al beelden opgedoken van het nieuwe project van Monolith, ben wel benieuwd wat die op het vuur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Seal64 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:15:
[...]

Smash Bros was voor zover ik weet al aangekondigd, F-Zero ligt al sinds de NGC tussen zes planken dus dat wordt inderdaad wel weer eens tijd. Metroid - als ze dan plechtig beloven dat ze eerst Sakamoto op straat gooien, of dat Retro er weer mee aan de slag mag. Other M was wat mij betreft zo ongeveer een franchise killer. De gameplay was prima, maar het verhaal was om te janken. En als je dan net van een dijk van een trilogie afkomt (de Primes waren gewoon ontzettend goed) dan is dit wel een vreselijke kater, ja.
Ik vond Other M ook qua gameplay niet uitblinken hoor. Vond het een frustrerende game. Verhaal was erg vaag. Komt wellicht omdat ik hem met een hele lange pauze tussendoor heb gespeeld. Maar ik weet nu nog steeds niet wat ik nu meer weet van Samus...
Ik zou dus ook heel graag een game a la de prime games hebben.

F-Zero zou ik ook heeeeel graag weer zien. De Gamecube versie was een van de weinige racegames die eerlijk leek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Een nieuwe metroid prime zou idd geweldig zijn.
En over metroid gesproken, ik ben ERG benieuwd waar retro momenteel aan werkt.
Geruchten genoeg maar nog niets concreets toch?

Verwijderd

Voor mensen die van plan zijn Monster Hunter 3 Ultimate te gaan halen is er goed nieuws. Er komt in april een patch voor het spel die zowel online multiplayer in meerdere regio's als off-screen play toevoegt.

Details: http://www.nintendolife.c...region_online_multiplayer

Ook komt er direct na de release een tijdlang elke week gratis een DLC quest voor het spel. En vaanaf 22 maart (release) is hij ook te downloaden vanuit de 3DS en Wii U eShops.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2013 19:34 ]

• NickD
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:27:
Voor mensen die van plan zijn Monster Hunter 3 Ultimate te gaan halen is er goed nieuws. Er komt in april een patch voor het spel die zowel online multiplayer in meerdere regio's als off-screen play toevoegt.

Details: http://www.nintendolife.c...region_online_multiplayer

Ook komt er direct na de release een tijdlang elke week gratis een DLC quest voor het spel. En vaanaf 22 maart (release) is hij ook te downloaden vanuit de 3DS en Wii U eShops.
Die off-tv play verandert het van een 'maybe buy' naar een 'probably buy' :) Also:
http://www.ign.com/articl...onfirmed-box-art-revealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Ugh de controls van Monster Hunter zijn erg slecht. Die camera is niet fatsoenlijk te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er schijnen mensen problemen met de Wii U (pro) controller te hebben. Ikzelf had er geen last van, maar je kan ook een Wii Classic controller (pro) gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Het werkt wel maar het is gewoon bar slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 14:26
Sinds afgelopen weekend hebben we in huis ook de WII U.
Kids helemaal blij en ik moet zeggen dat er leuke verbeteringen zijn tov de normale WII.

Gisteravond echter een orgineel WII spel in de WII U gedaan.
Deze werkte echter er vielen me wel wat zaken op:
-zwarte randen rondom het spel, dus niet beeldvullend
-kwaliteit van het spel is beduidend minder dan WII U spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
wezep schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:01:
Sinds afgelopen weekend hebben we in huis ook de WII U.
Kids helemaal blij en ik moet zeggen dat er leuke verbeteringen zijn tov de normale WII.

Gisteravond echter een orgineel WII spel in de WII U gedaan.
Deze werkte echter er vielen me wel wat zaken op:
-zwarte randen rondom het spel, dus niet beeldvullend
-kwaliteit van het spel is beduidend minder dan WII U spellen
De zwarte randen zijn, schijnbaar, afhankelijk van het spel. Ik heb het zelf nog niet gehad. En je hebt gelijk qua kwaliteit van de Wii spellen tov de Wii U. De spellen worden namelijk niet geupscaled, dus je zal de originele non-HD kwaliteit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
Die zwarte randen waren er bij mij met de Wii ook al, hiervoor moet je overscan aan zetten en is het weg. Irritante ervan is dat je nu dus constant moet schakelen als je van Wii U naar Wii en weer naar Wii U mode wisselt met overscan. Dat vind ik wat minder handig.

[ Voor 43% gewijzigd door Koldur op 01-03-2013 09:41 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Preau schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:15:
Ugh de controls van Monster Hunter zijn erg slecht. Die camera is niet fatsoenlijk te bewegen.
Heb de demo 1 keer gespeeld, maar speelde niet fijn .. is alweer paar dagen geleden, maar leek wel alsof controls waren omgedraaid ; beweging onder R stick en camera onder L :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 14:26
Koldur schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:40:
Die zwarte randen waren er bij mij met de Wii ook al, hiervoor moet je overscan aan zetten en is het weg. Irritante ervan is dat je nu dus constant moet schakelen als je van Wii U naar Wii en weer naar Wii U mode wisselt met overscan. Dat vind ik wat minder handig.
Neem aan dat je overscan bedoeld als instelling op je TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond de controls van Monster Hunter ook niet fijn. Die game ga ik dus niet in huis halen.

Zover ik weet is Mario Kart voor de Wii U speelbaar op de E3, zou dus best kunnen dat we die aan het eind van het jaar nog gaan zien anders is het erg mager dit jaar voor de Wii U terwijl de 3DS verzuipt in de games voor de rest van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
wezep schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:12:
[...]

Neem aan dat je overscan bedoeld als instelling op je TV?
Uiteraard bedoel ik dat. Zorgt ervoor dat het precies goed zit voor de Wii modus, daar is die functie dan ook voor gemaakt op HD TV's ;)
Blijft natuurlijk irritant dat je constant moet schakelen tussen aan en uit met Wii en Wii U mode.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:22
Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:23:
Vond de controls van Monster Hunter ook niet fijn. Die game ga ik dus niet in huis halen.

Zover ik weet is Mario Kart voor de Wii U speelbaar op de E3, zou dus best kunnen dat we die aan het eind van het jaar nog gaan zien anders is het erg mager dit jaar voor de Wii U terwijl de 3DS verzuipt in de games voor de rest van dit jaar.
Zelf had ik al zo vreemd gevoel. Ga er zelf van uit dat het in volledige
versie naar smaak is aan te passen.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ben weer even aan de slag geweest met Monster Hunter.
Snap de controls nu wel om te bewegen, te kijken en te meppen, maar veel effect heeft het allemaal niet. Kan dat beest zo vaak en zo hard raken als ik wil, maar hij lijkt niet echt schade op te lopen.
Misschien maar een groter zwaard pakken ... je moet dan wel opletten dat je de slag/beweging al inzet voor dat beest aanvalt, ander ben je te laat ; dat zwaaien van zo'n groot zwaard kost tijd. Timing ...
Aaargh! schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:29:
[...eShop...]
Omdat ik geen trek heb in schijfjes wisselen, 't is 2013 verdomme.
Heb jij al een USB disk aan je Wii U hangen en kun je bij aankopen gelijk daarop downloaden ??

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 02-03-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Goner schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:13:
[...]

Heb jij al een USB disk aan je Wii U hangen en kun je bij aankopen gelijk daarop downloaden ??
Ik heb een 2TB schijf er aan hangen. Alles wat ik sindsdien download komt daarop terecht.

En over Wii games op de WiiU. Als je de WiiU via HDMI aansluit wordt Wii Mode (inc. games) wel geupscaled. Anders wordt Wii mode weergegeven in 576i mode... Is voor mij de reden geweest om een ander apparaat via component aan te sluiten en de WiiU via HDMI. Is zeker de moeite, beeld is nog scherper de kleuren helderder dan bij component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je wii party ook op de wii U kan spelen?
Bij mij loopt de boel vast als je de controlers hebt ingesteld en in het laatste scherm op OKE moet klikken. Dat lukt niet en kan je alleen nog maar terug naar het wii menu.
Komt dit bij meer mensen voor? En...? Is er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
Goner schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:13:
Ben weer even aan de slag geweest met Monster Hunter.
Snap de controls nu wel om te bewegen, te kijken en te meppen, maar veel effect heeft het allemaal niet. Kan dat beest zo vaak en zo hard raken als ik wil, maar hij lijkt niet echt schade op te lopen.
Misschien maar een groter zwaard pakken ... je moet dan wel opletten dat je de slag/beweging al inzet voor dat beest aanvalt, ander ben je te laat ; dat zwaaien van zo'n groot zwaard kost tijd. Timing ...
Ik heb me net ook (voor de 2e keer) nog even aan de demo van MH gewaagd. Heb de quest op easy nu voltooid. Als je dat beest raakt zie je wel dat je schade doet, maar ik moest wel wennen dat ik geen hp balk van 'm zag. Nadat je 'm vaak genoeg raakt rent hij naar een ander gebied en moet je erachter aan. Dit herhaald zich nog een aantal keer, tot je zo'n beetje alle mappen gehad hebt, en dan gaat hij voor de bijl. Dan is de demo ook meteen afgelopen...

Dit is de eerste keer dat ik MH speel, het leek me op de Wii al gaaf, maar nooit gekocht, maar ik vond het toch wel tegenvallen. Maar ik heb ook het idee dat de demo niet representatief is voor de rest van het spel. Zijn er mensen die de demo hebben gespeeld en al eerder MH hebben gespeeld die dat kunnen bevestigen?
Jammer dat de demo zo beknopt en beperkt is, op die manier verkoop je zo'n spel niet aan mensen die nog niet bekend zijn met die serie imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Terpstars schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:18:
[...]
Jammer dat de demo zo beknopt en beperkt is,
Valt wel mee. Dacht eerst dat het simpele hack&slash was, maar er zit meer in dan ik dacht.
Moet me eens verdiepen in al die spullen die in die kist zitten ; slijpsteen om je zwaard te scherpen en allerlei potions ... onderweg kun je ook spul vinden.

EDIT: zou dit wat zijn ?
http://www.ign.com/articl...ease-date-coming-to-wii-u

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 03-03-2013 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik had liever de TellTale Walking Dead games gezien. Die schijnen zeer de moeite waard te zijn. En TellTale heeft in het verleden ook dingen op de Wii gedaan dus het zou moeten kunnen ;-)

Ik vraag me overigens wel hetzelfde af bij Resisent Evil: Revelations. Ben een RE fan maar omdat ik ook Nintendo only ben heb ik RE5&6 gemist :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik lees net dit verhaal: http://www.polygon.com/20...-u-launch-crytek-ceo-says

Crysis 3 was feitelijk klaar voor de WiiU maar omdat er geen "Business Drive" was tussen Nintendo en EA is hij niet uitgebracht... Ik hoopte toch dat Nintendo ondertussen slim genoeg was om alles op alles te zetten om grote titels naar hun platform te brengen.
Nu kan Crysis 3 me persoonlijk niets schelen. Maar ik vind het wel slecht dat Nintendo hier niet meer aan lijkt te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:07
Deddiekoel schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:14:
Ik lees net dit verhaal: http://www.polygon.com/20...-u-launch-crytek-ceo-says

Crysis 3 was feitelijk klaar voor de WiiU maar omdat er geen "Business Drive" was tussen Nintendo en EA is hij niet uitgebracht... Ik hoopte toch dat Nintendo ondertussen slim genoeg was om alles op alles te zetten om grote titels naar hun platform te brengen.
Nu kan Crysis 3 me persoonlijk niets schelen. Maar ik vind het wel slecht dat Nintendo hier niet meer aan lijkt te doen.
Inderdaad. Het is toch weer een spel meer dat je voor je console hebt. Ach ja als ze er zelf niet de moeite voor doen om hardcore games naar hun platform te halen, eigen schuld dikke buld :+ (Zover zal het waarschijnlijk toch niet komen...denk ik)

Offtopic:
Crysis 3 lijkt me ook wel zwaar genoeg voor een Wii U, maar waar ik als eerste aan moest denken was die kerel van Metro Last Light, die lag te zeuren over die cpu. Als de Wii U Crysis 3 kan draaien, dan zal Metro het ook wel moeten kunnen(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:14:
Dit kan je voornamelijk EA aanrekenen die behoorlijk op zijn teentjes getrapt is omdat Nintendo weigerde om zijn gehele online netwerk uit handen te geven aan EA. De relatie tussen Nintendo en de diverse ontwikkelaars is prima en Nintendo doet er veel aan om de ontwikkelaars te ondersteunen. Vandaar ook dat er redelijk wat ontwikkeling zit in de indie games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Mosin schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:54:
[...]
maar waar ik als eerste aan moest denken was die kerel van Metro Last Light, die lag te zeuren over die cpu.
Huw Benyon ... van 4A Games.
Hij is er later op teruggekomen, blijkbaar hadden ze hun mening gebaseerd op een pre-production Wii U :
http://www.gamespot.com/n...canceled-early-on-6401531

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:24
Gisteren maar even gekeken in de store naar wat gratis content en zag Tank! Tank! Tank! staan. Blijkbaar kun je die 3 keer per dag gratis spelen. Op zich wel een leuk iets. Zodra je wat koopt online voor dat spel, dan kun je onbeperkt spelen. Nog niet kunnen proberen overigens, maar wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:35:
[...]

Dit kan je voornamelijk EA aanrekenen die behoorlijk op zijn teentjes getrapt is omdat Nintendo weigerde om zijn gehele online netwerk uit handen te geven aan EA. De relatie tussen Nintendo en de diverse ontwikkelaars is prima en Nintendo doet er veel aan om de ontwikkelaars te ondersteunen. Vandaar ook dat er redelijk wat ontwikkeling zit in de indie games.
Zou dat de reden zijn? Want dat was de aanpak die Nintendo volgde voor de Wii en praktisch niemand (including EA) heeft daar gebruik van gemaakt. Daarnaast is deze aanpak dezelfde die MS en Sony volgen. Dus waarom dan bij Nintendo moeilijk doen?

Het verbaasde mij sowieso dat het om EA ging. Die doen over het algemeen niet moeilijk met Nintendo support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees het Origin drama maar na. EA is overduidelijk zwaar op de teentjes getrapt en dat zien we nu (bij meerdere titels) terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:28:
Lees het Origin drama maar na. EA is overduidelijk zwaar op de teentjes getrapt en dat zien we nu (bij meerdere titels) terug.
Ik merk het idd. Zie nu idd dat EA altijd origin wil. Op Xbox en PS kun je wel je account linken...

Edit:
Zit even wat meer te lezen en met name deze post op IGN: https://www.google.nl/url...bv.43148975,d.d2k&cad=rjt

Blijkbaar het Nintendo network wel linken met andere diensten zoals Origin. Maar ook steam en uPlay. Dat is wel boven verwachting cool. Ben benieuwd of dat ooit gebruikt zal gaan worden...

[ Voor 44% gewijzigd door Deddiekoel op 04-03-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uPlay wordt al gebruikt ;)

Daarbij wilde dat EA al het Nintendo netwerkverkeer (dus ook van niet-EA spellen) via Origin zou lopen. Nintendo wilde dat niet. En toen was EA boos.

Sorry voor de kinderactige taal, maar zo denk ik eenmal over EA.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb zojuist Trine 2 gekocht. Iemand hier die de game ook heeft? Wil die online co-op wel eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb hem ook gekocht. Geen idee of ik binnenkort tijd heb.
Zaterdag avond iig wel. Dan is het vrouwtje van huis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Arunia schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:12:
Ik heb hem ook gekocht. Geen idee of ik binnenkort tijd heb.
Zaterdag avond iig wel. Dan is het vrouwtje van huis. :P
Same here! Wat is jouw Nintendo ID? Mijne is Deddiekoel.
Heb je toevallig ook Mass Effect 3? Want die heeft ook online co-op en die heb ik zelf sinds gisteren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mijn Nintendo ID is volgens mij Arunia

Nope, geen Mass Effect 3 in bezit.

Zet zaterdag meteen in mijn agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-07 21:02
er is een software update uit ;) deze download wel snel.. is ook niet zo groot.
btw mijn Nintendo ID is Dexx
in Miiverse is het Dexx64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Beetje vage update :

Veranderingen in softwareversie 2.1.3E
Verbeterde stabiliteit van het systeem

http://www.nintendo.nl/Kl...ysteemupdates-677417.html

m'n systeem is vrij stabiel, heel af en toe een vastloper in AC3, that's all.

er schijnen voor april wat fikse updates aangekondigd te zijn om dat trage menu te fixen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Laatst online: 02-09 12:59
Nintendo ID is DaFluX

Ik heb wel al vaker is een vastloper gehad.
En ik heb totaal zoveel nog niet gespeeld op de Wii U :(

En ook al 2x voorgehad dat ik een error melding krijg op mijn Gamepad en ik dus alles is terug aan en uit moet zetten. Mijn gamepad alleen is dan vast gelopen de Wii U zelf werkt nog via de andere Wii Controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:24
Niet echt het topic ervoor, amar heeft iemand al een kopie van Hyrule Historia kunnen bemachtigen? Bol.com wilt maar niet leveren =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Silversin schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:07:
Niet echt het topic ervoor, amar heeft iemand al een kopie van Hyrule Historia kunnen bemachtigen? Bol.com wilt maar niet leveren =(
Ja, een tijd geleden al, duurde wel een week of iets dergelijks voordat hij er was. Had hem besteld op 29 januari. Werd verzonden op 4 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb hem via Amazon.co.uk. Voor iets meer dan €20 had ik hem binnen een week in huis. Mooi boek. Maar heb er nog niet echt in gelezen... Het is meer voor de heb ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Gisteren met een vriend op de bank online Black Ops 2 gespeeld.
Was onder de indruk van hoe soepel alles werkte, het online deel dan. Wel nog steeds jammer dat ik zo slecht ben. Hoop wel dat die league play ook nog eens bevolkt wordt. Hou meer van een ranked match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Deddiekoel schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:49:
[...]
Ik heb een 2TB schijf er aan hangen. Alles wat ik sindsdien download komt daarop terecht.
Heb er een oud Freecom 2.5" diskje aangehangen, wel met losse voeding omdat Nintendo dat specifiek adviseert.
Iemand al geprobeerd er een USB disk met alleen power via USB aan te hangen of een USB stick ??
Niet echt het topic ervoor, amar heeft iemand al een kopie van Hyrule Historia kunnen bemachtigen? Bol.com wilt maar niet leveren
Bol is hopeloos ... had eind januari besteld, eerst uitgesteld en uiteindelijk door hun geannuleerd.
Ik heb 'm toen bij American Book Center in Den Haag gewoon van de plank gepakt :+

[ Voor 34% gewijzigd door Goner op 07-03-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
FYI, ik heb iedereen in dit topic (waarvan ik de Network ID kon vinden) in mijn friend list gezet. Nog niemand heeft geaccepteerd :-(
Dus allen uw friendlist controleren!!

[ Voor 12% gewijzigd door Deddiekoel op 08-03-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:10

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Deddiekoel schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:38:
FYI, ik heb iedereen in dit topic (waarvan ik de Network ID kon vinden) in mijn friend list gezet. Nog niemand heeft geaccepteerd :-(
Ik zal eens kijken of ik ook tot de gelukkigen behoor - zoniet stuur ik jou wel een uitnodiging :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
zal het morgen wel even checken ;) tot nu toe heb ik maar 2 mensen erop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Goner schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:24:
[...]

Heb er een oud Freecom 2.5" diskje aangehangen, wel met losse voeding omdat Nintendo dat specifiek adviseert.
Iemand al geprobeerd er een USB disk met alleen power via USB aan te hangen of een USB stick ??
Ik heb een USB cardreader met een 16GB SD kaart in gebruik :)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[N]Gamer stopt er mee las ik zojuist op hun forum. Dat is wel spijtig, ik vond het blad altijd wel leuk en kocht het als ik het toevallig tegenkwam in de supermarkt.

Weet iemand nog een ander leuk blad wat Nintendo gerelateerd is of een wat breder blad wat ook een beetje Nintendo minded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Als de taal geen probleem is, kan ik Official Nintendo Magazine aanraden.
We hebben al jaren een abonnement ...

http://www.officialnintendomagazine.co.uk/
http://www.myfavouritemag...do-magazine-subscription/

Wel jammer van [N]gamer trouwens ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, ik zal eens een kijkje nemen. Engels is geen probleem. Wel jammer dat ik hem dan niet tegenkom in de kiosk of supermarkt om eerst te kijken of er interessante titels in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Het beroerde is dat die Nintendo bladen uit de UK en US nauwelijks te krijgen zijn hier en als ze al te koop zijn kosten ze een vermogen. ONM bijv. kost daar £4 en hier in de winkel vragen ze al gauw een tientje !!
Abonnement is 50 pond incl verzending, dus omgerekend iets van €5 per nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:10

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Oh en mocht je mijn NintendoID ook moeten invullen: DennisDee !

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
ik heb nog steeds niet gekeken... sorry :P
vanavond zet ik de Wii U wel aan, straks krijg ik massa's friend requests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Gisteren mijn afspraak met Arunia gemist. Was te laat online :S. Maar heb nu wel 2 mensen in de friendlist staan!

Hoewel ik me had voorgenomen om wat te minderen heb ik net toch maar meer een game besteld. Darksiders II voor €20,- leek mijn nl. wel ècht een goeie deal. Nu ben ik druk bezig met Mass Effect 3 en zijn Darksiders II en Assasin's Creed III onderweg.
Fijn hoor, een nieuwe console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Haha, had al zo'n idee. Maar geeft niet, heb een te fixen pc in de woonkamer staan, dus had die WiiU aan en de tv gedraaid. Maar uiteindelijk toch gestopt en wat anders gaan doen. Volgende keer beter.
Gaan zeker Trine 2 een keer MP proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:24
Goner schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:24:

Bol is hopeloos ... had eind januari besteld, eerst uitgesteld en uiteindelijk door hun geannuleerd.
Ik heb 'm toen bij American Book Center in Den Haag gewoon van de plank gepakt :+
American Book Store had hem niet meer >=(

Ze zijn nog wel in bestelling, standaard edities. Over een limited edition kon mevrouw me niets over vertellen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zou mooi zijn als dit Retro's huidige project is: http://www.polygon.com/20...-zelda-game-says-miyamoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Als dat toch eens waar zou zijn.... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:47

TFHfony

Professional Weirdo

Inmiddels een aantal tafel van Zen Pinball 2 aangeschaft: Dat is best verslavend :) Dochterlief blij gemaakt met Sing Party voor de WiiU.

Waar ik zo langzamerhand alleen helemaal akelig van wordt: Elke week moet ik wel een keer achter de kast duiken om de stekker van de WiiU uit het stopcontact te trekken omdat het ding weer eens vastloopt :-(

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is erg vervelend. Dat heb ik met mijn ontvangers bij de TV (glasvezel). Ik los het op door het kabeltje er bij het apparaat uit te trekken. Scheelt weer achter kasten kruipen.
Dus gewoon je Wii U even een stukje naar voren trekken zodat je er met de hand achter kan en dan even het stroomstekkertje eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:58:
Dat is erg vervelend. Dat heb ik met mijn ontvangers bij de TV (glasvezel). Ik los het op door het kabeltje er bij het apparaat uit te trekken. Scheelt weer achter kasten kruipen.
Dus gewoon je Wii U even een stukje naar voren trekken zodat je er met de hand achter kan en dan even het stroomstekkertje eruit.
Dat laatste gaat nogal lastig: De WiiU staat hier op een manier dat ik de halve kast moet verbouwen om er bij te kunnen. Ik denk dat ik maar een losse stroomkabel ga maken met een aan/uit schakelaar er in en deze buiten de kast breng ofzo...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan hem toch met 22 of 4 vingers naar voren trekken, kabeltje eruit en erin en het ding weer naar achter schuiven. Je zult toch echt wat ruimte tussen de Wii U en andere dingen moeten hebben in verband met hitte afvoer.

Maar goed, zo'n schakelaar kan ook handig zijn. Of even de update van april afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Gaat hij niet vanzelf uit nadat je de power knop op de gamepad ingedrukt houd? Scherm van de gamepad moet dan uitgaan, en na een paar minuten de console.

Althans, zo werkt het bij mij als de console vastloopt in de internet browser. Ingame nog geen vastlopers gehad. ( Nintendoland, Mario )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

HowlingMad schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:11:
Gaat hij niet vanzelf uit nadat je de power knop op de gamepad ingedrukt houd? Scherm van de gamepad moet dan uitgaan, en na een paar minuten de console.

Althans, zo werkt het bij mij als de console vastloopt in de internet browser. Ingame nog geen vastlopers gehad. ( Nintendoland, Mario )
Nop. hij gaat ook niet meer uit door de power knop op de gamepad. Ook de knop op de console zelf doet niets meer.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:10:
Je kan hem toch met 22 of 4 vingers naar voren trekken, kabeltje eruit en erin en het ding weer naar achter schuiven. Je zult toch echt wat ruimte tussen de Wii U en andere dingen moeten hebben in verband met hitte afvoer.

Maar goed, zo'n schakelaar kan ook handig zijn. Of even de update van april afwachten.
De WiiU staat bij mij op zijn zij en de bovenkant van de kast heeft een richel waar hij precies achter valt. Met de ene kant staat hij vrijwel tegen de houten zijkant van de kast,aan de andere kant staat een lader met 4 WiiMotes. Aan die kant kan hij dus prima zijn warmte kwijt en aan de achter kant ook.
Maar om hem er uit te halen moet ik eerst die lader met WiiMotes van zijn plek halen (en die dingen staan er niet echt stabiel in. Vervolgens moet ik de WiiU kantelen en dan naar voren halen. En dat is dus niet echt fun om regelmatig te doen.

Gisterenavond gebeurde dit gewoon in het hoofdmenu van de WiiU, vorige week tijdens het spelen van Sonic Racing Transformed (Hierbij is het sowieso al eerder gebeurt).

Ik blijf er bij dat het stom is dat je zo moeilijk moet doen om het ding echt goed uit te krijgen. Bij de Wii had ik deze ellende niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:22
TFHfony schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:50:
[...]

Nop. hij gaat ook niet meer uit door de power knop op de gamepad. Ook de knop op de console zelf doet niets meer.

[...]
De WiiU staat bij mij op zijn zij en de bovenkant van de kast heeft een richel waar hij precies achter valt. Met de ene kant staat hij vrijwel tegen de houten zijkant van de kast,aan de andere kant staat een lader met 4 WiiMotes. Aan die kant kan hij dus prima zijn warmte kwijt en aan de achter kant ook.
Maar om hem er uit te halen moet ik eerst die lader met WiiMotes van zijn plek halen (en die dingen staan er niet echt stabiel in. Vervolgens moet ik de WiiU kantelen en dan naar voren halen. En dat is dus niet echt fun om regelmatig te doen.

Gisterenavond gebeurde dit gewoon in het hoofdmenu van de WiiU, vorige week tijdens het spelen van Sonic Racing Transformed (Hierbij is het sowieso al eerder gebeurt).

Ik blijf er bij dat het stom is dat je zo moeilijk moet doen om het ding echt goed uit te krijgen. Bij de Wii had ik deze ellende niet :-(
Je kunt ook met je Wii motes de wiiu uitschakelen. Althans lukt bij mij (heb wel alleen wiimote plus)

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
De Wii U zit op dat moment gewoon vast en reageert dan waarschijnlijk op niets niet op de Gamepad , Wii Motes, Knopjes op de Wii u zelf.

De enigste manier om hem weer werkend te krijgen is de stroom er even af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

daflux schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:03:
De Wii U zit op dat moment gewoon vast en reageert dan waarschijnlijk op niets niet op de Gamepad , Wii Motes, Knopjes op de Wii u zelf.

De enigste manier om hem weer werkend te krijgen is de stroom er even af te halen.
Correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Fout

[ Voor 98% gewijzigd door daflux op 14-03-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 18:39

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Vandaag t/m 23:00u als dagknaller bij Wehkamp: het WiiU Premium Pack (32GB, zwart) met NintendoLand voor EUR 289,-

Mooie prijs!

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Op zich een aantrekkelijk aanbod. Als er nu alleen eens een game voor de WiiU uit zou komen die mij over de streep kon trekken.. (bv. een nieuwe 3D mario, of een nieuwe mario kart / zelda)..

Ik bedoel, hoe lang is de WiiU al uit? Een half jaar ongeveer? Waar zijn / blijven de system-sellers..?!?

EDIT: een non-exclusive system-seller mag ook (GTA5 of Bioshock Infinite) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sssquirrel op 14-03-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sssquirrel schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:42:
[...]
Op zich een aantrekkelijk aanbod. Als er nu alleen eens een game voor de WiiU uit zou komen die mij over de streep kon trekken.. (bv. een nieuwe 3D mario, of een nieuwe mario kart / zelda)..
Mario Kart Wii U is eind januari aangekondigd. Eerste beelden op E3, release hopelijk eind dit jaar. Dat trok mij over de streep, ben toen meteen naar de winkel gerend om een Wii U te kopen. Had ik nu nog maar even gewacht.. had weer 37 Euro gescheeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
BamSlam_ schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:48:
[...]

Mario Kart Wii U is eind januari aangekondigd. Eerste beelden op E3, release hopelijk eind dit jaar. Dat trok mij over de streep, ben toen meteen naar de winkel gerend om een Wii U te kopen. Had ik nu nog maar even gewacht.. had weer 37 Euro gescheeld :)
Hmmm okay, dan wacht ik i.i.g. nog een klein jaar tot de release, misschien komt er dan een leuke bundel met accessoires voor 2 spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heeft iemand hier Need for Speed: Most Wanted U al opgepikt?
Lijkt mij namelijk een coole game maar ik ben heeeeel benieuwd naar de co-driver mode op de gamepad...

Pagina: 1 ... 21 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.