Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ik klopt ook maar het is wat je gewend bent. Zelfde geld zelfde als je altijd dvd kijkt is dat goed zat tot je opeens hd gaat kijken. Daarna wil je niet meer terug. Kan ook sparen voor ernaAaargh! schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:56:
[...]
Omdat de ingebouwde speakers in TV's zo ongelooflijk slecht klinken dat je je afvraagt waarom ze überhaupt de moeite nemen ze in te bouwen.

[ Voor 0% gewijzigd door Offens1490 op 31-01-2013 23:25 . Reden: typotablet ]
AnimeAdicted
Is de Wii U goed te gebruiken met meerdere users? Dus kan ik bijvoorbeeld een account maken en mijn broertje ook, om vervolgens beide onze eigen savegames te hebben etc?
Ja, dit is mogelijkNipje schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:17:
Vast een stomme vraag maar ik sta op het punt om een Wii U te kopen samen met mijn broertje (beide spelen we er niet te gek veel op dus delen we de kosten). Om deze reden vroeg ik me af:
Is de Wii U goed te gebruiken met meerdere users? Dus kan ik bijvoorbeeld een account maken en mijn broertje ook, om vervolgens beide onze eigen savegames te hebben etc?
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Klinkt goed! Nog tips voor een eerste game? =)pclinde schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:18:
[...]
Ja, dit is mogelijkIk heb de Wii U zelf niet maar, ze hebben profielen gemaakt voor de DIE-HARD gamers. Vandaar ook de titels als COD, ACIII etc. Je kunt een eigen Mii maken en je eigen save profielen laden.
Yep !Nipje schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:17:
M'n dochters en ik spelen allemaal Assassin's Creed 3. Aparte gebruikers accounts op de Wii U en ook ieder een eigen Nintendo Network ID ivm UPlay (van Ubisoft) voor de Actions en Rewards.
Assassin's Creed 3 !!Nipje schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:22:
[...]
Klinkt goed! Nog tips voor een eerste game? =)
Ik speel ook Black Ops 2, maar moet erg wennen aan de gamepad (speel shooters normaal op de PC met keyboard/mouse).
AC3 speelt zo lekker met een controller, dat ik gisteren een XBox 360 controller heb gekocht om de rest van de AC-serie op de PC te spelen
[ Voor 32% gewijzigd door Goner op 01-02-2013 12:36 ]
Ik heb nog 1 laatste vraag: is een Mii eventueel over te zetten naar een andere Wii U console? Dus met save data enzo. Stel dat mijn broertje ooit besluit zelf ook zo een ding in huis te halen
Misschien mbv QR code ?
Save data is wel een leuke vraag.
Je kunt een USB HD aan je Wii U hangen om downloads en game data op te slaan (bespaart intern memory). Zou mooi zijn als je dat dan op een andere Wii U weer in zou kunnen lezen ...
Er is veel te vinden over Wii -> Wii U transfer van data, maar tussen Wii U's niet.
aha, niet dus.
http://www.nintendo.com/c...system-transfer-wiiu-wiiu
[ Voor 62% gewijzigd door Goner op 01-02-2013 14:57 ]
Ah kijk, jij hebt wat meer informatie gevonden. Er staat wel bij "at this time" dus misschien in de toekomst nog!Goner schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:47:
Rechtstreeks niet dacht ik ... m'n dochter heeft onze Mii's van de 'oude' Wii via haar 3DS overgezet op de Wii U (wel even copy beveiliging eraf halen !)
Misschien mbv QR code ?
Save data is wel een leuke vraag.
Je kunt een USB HD aan je Wii U hangen om downloads en game data op te slaan (bespaart intern memory). Zou mooi zijn als je dat dan op een andere Wii U weer in zou kunnen lezen ...
Er is veel te vinden over Wii -> Wii U transfer van data, maar tussen Wii U's niet.
aha, niet dus.
http://www.nintendo.com/c...system-transfer-wiiu-wiiu
Hoe doe je dat dan? Ik wist niet dat er een transfermogelijkheid was tussen de 3DS en de WiiU?Goner schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:47:
Rechtstreeks niet dacht ik ... m'n dochter heeft onze Mii's van de 'oude' Wii via haar 3DS overgezet op de Wii U (wel even copy beveiliging eraf halen !)
Valt me wel op dat er aan de randen van het scherm van de controller wat bleeding zit
Zodat je bij nieuwe Wii U nog al je aangekochte games hebt?
Verwijderd
Kunnen beide spellen ook alleen op gampad gespeeld worden?
AnimeAdicted
Verwijderd
Na ff googlen: http://www.gamefaqs.com/b...-special-edition/64701789
Behalve Zombie U, wat is de beste game nu beschikbaar.
Ik weet dat dit persoonlijk is maar had toch graag paar reacties gehad.
En waar kan ik deze het goedkoopst kopen?
To dare is to do
Hangt een beetje af van wat je leuk vindt ... platform, RPG, shooter, sport, partygames ?daflux schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:29:
Welke game kunnen jullie aanraden aan een nieuwe Wii U bezitter?
Wij zijn thuis helemaal weg van Assassin's Creed 3.
Prijzen variëren nogal, ik heb ze bij MediaMarkt gekocht, waren 5 euri goedkoper. Maar pro controller was bij FeeRecordShop weer goedkoper. Beetje rondshoppen ... misschien al 2e hands Wii U games bij GameMania ?
En ik zoek voornamelijk leuke spelletjes die ik samen met mijn vriendin kan spelen momenteel heb ik nu al.
Nintendoland, New Super Mario Bros U,Sports connection.
Verkrijgbaar via de Wii U eShop ... heb 'm zelf niet, maar heb hier enthousiaste ervaringen gelezen.
pro contoller gespot voor 49,99 bij bartsmit premium nintendoland 326.Goner schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:31:
[...]
Hangt een beetje af van wat je leuk vindt ... platform, RPG, shooter, sport, partygames ?
Wij zijn thuis helemaal weg van Assassin's Creed 3.
Prijzen variëren nogal, ik heb ze bij MediaMarkt gekocht, waren 5 euri goedkoper. Maar pro controller was bij FeeRecordShop weer goedkoper. Beetje rondshoppen ... misschien al 2e hands Wii U games bij GameMania ?
zelf nog steeds aan het twijfelen
AnimeAdicted
ik denk voor rpg dat je montser hunter moet wachtendaflux schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:22:
Platform, RPG.
En ik zoek voornamelijk leuke spelletjes die ik samen met mijn vriendin kan spelen momenteel heb ik nu al.
Nintendoland, New Super Mario Bros U,Sports connection.
AnimeAdicted
bij FRS was controller €45 (maar die winkels verdwijnen een beetje uit het straatbeeld lijkt het wel)Offens1490 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:52:
[...]
pro contoller gespot voor 49,99 bij bartsmit premium nintendoland 326
(EDIT: is op hun site nu ook € 49,99)
had ook de premium voor 326 bij GameMania (was toen goedkoopst)
Monster Hunter lijkt me leuk. Zeker omdat we ook nog 3DS-sen in huis hebben, daar kun je team-play mee doen blijkbaar ?
[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 06-02-2013 12:19 ]
Gioteck GC-2 Wireless Controller for Wii U
zelfde layout als bijv. Xbox controllers.
(heb toevallig pas een XBox 360 controller gekocht om AC te spelen op de PC en die indeling is nogal verwarrend als je de Wii U gamepad/controller gewend bent)
EDIT : €39,99 bij FRS
maar nog niet leverbaar ...
[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 06-02-2013 15:21 ]
Kan de prijs zo direct niet vinden
Gisteravond bij een vriend het geweldige () Nintendoland mogen spelen. Wat een sof. Veel te simpele en niet boeiende spelletjes, heel kinderlijk ingericht, en geen spel wat bij een console zou moeten mijns inziens.
New Super Mario Bros. was zoals verwacht ouderwets geinig, maar ik zou er zeker geen WiiU voor kopen. De games die ook voor PS3/360 verschijnen koop ik liever voor die consoles, dus er zal een goede WiiU only titel moeten komen die mij overtuigt.
inderdaad een verstandige keus indien je andere consoles al hebt.Exorcist schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:34:
Waar ik tot gisteren nog twijfelde om een WiiU te halen, daar ik iedere console wel bij release of net daarna haal, ben ik nu overtuigd om het niet te doen.
Gisteravond bij een vriend het geweldige () Nintendoland mogen spelen. Wat een sof. Veel te simpele en niet boeiende spelletjes, heel kinderlijk ingericht, en geen spel wat bij een console zou moeten mijns inziens.
New Super Mario Bros. was zoals verwacht ouderwets geinig, maar ik zou er zeker geen WiiU voor kopen. De games die ook voor PS3/360 verschijnen koop ik liever voor die consoles, dus er zal een goede WiiU only titel moeten komen die mij overtuigt.
zelf de vorige genreatie overgeslagen dus ik zit wel goed.
AnimeAdicted
Persoonlijk vond ik Nintendoland erg de moeite waard. De MP spellen zijn erg goed uitgedacht en werken net iets anders afhankelijk van het aantal spelers. Ik moet zeggen, van alle consoles en MP games die ik heb gehad, is dit wel een van beste combos.Exorcist schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:34:
Waar ik tot gisteren nog twijfelde om een WiiU te halen, daar ik iedere console wel bij release of net daarna haal, ben ik nu overtuigd om het niet te doen.
Maar wat wachten tot de écht goede games uitkomen is geen onverstandig idee, als je nu het geld er niet voor over hebt. Voor mij is gamepad-only gameplay de innovatie die ik zocht in een console (nu eindelijk lekker kunnen gamen 's avonds terwijl mijn vriendin tv kijkt).
Dus eigenlijk komt er tot na de zomer niks fatsoenlijks uit.... zeg maar dag-dag Nintendo.Aaargh! schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:56:
Rayman Legends is uitgesteld tot september![]()
http://www.joystiq.com/20...o-coming-to-xbox-360-and/
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Moet zeggen dat zoiets inderaad vrij slecht is kort stondig na een release van een nieuwe console..Phusebox schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:58:
[...]
Dus eigenlijk komt er tot na de zomer niks fatsoenlijks uit.... zeg maar dag-dag Nintendo.
http://www.ign.com/games/upcoming/wii-u
Valt me op dat Metro op de lijst staat ... aanvankelijk vond men de Wii U maar niks bij THQ.
Metro: Last Light Canceled for Wii U Due to "Horrible, Slow GPU"
Erg vreemd is het niet, beide de PS3 en de XBOX 360 hebben dezelfde problemen gehad. Erg netjes is het echter ook niet. Ik hoop persoonlijk dat ze snel die VC uit de grond stampen en ons in elk geval wat klassiekers laten spelen. Ben benieuwd wat Nintendo gaat doen aan deze dry spell.Marss911 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:05:
[...]
Moet zeggen dat zoiets inderaad vrij slecht is kort stondig na een release van een nieuwe console..
Scribblenauts is ook al weer uitgesteld in Europa. Ik heb zelf een review geschreven op mijn website van de Australische versie, ook niet echt de moeite waard om op te wachten kan ik je zeggen.Goner schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:10:
Hangt er vanaf wat je leuk vindt ... Scribblenauts, Colonial Marines, Monster Hunter ?
http://www.ign.com/games/upcoming/wii-u
Valt me op dat Metro op de lijst staat ... aanvankelijk vond men de Wii U maar niks bij THQ.
Metro: Last Light Canceled for Wii U Due to "Horrible, Slow GPU"
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Eind maart LEGO City: UndercoverPhusebox schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:58:
[...]
Dus eigenlijk komt er tot na de zomer niks fatsoenlijks uit.... zeg maar dag-dag Nintendo.
Heb er ongeveer 15 uur over gedaan en niet of nauwelijks side missions gespeeld (zit rond de 30% totaal), voor een 100% score ben je denk ik 50 uur bezig ofzo.
[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 09-02-2013 19:57 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Beter toch ? zelf wil ik hem ook een keer halen maar lees boek 2 nog eerst.matthijst schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 09:42:
Assassins Creed 3 uitgespeeld. Tering wat een game!
Heb er ongeveer 15 uur over gedaan en niet of nauwelijks side missions gespeeld (zit rond de 30% totaal), voor een 100% score ben je denk ik 50 uur bezig ofzo.
AnimeAdicted
[ Voor 21% gewijzigd door Offens1490 op 09-02-2013 22:53 ]
AnimeAdicted

The first casualty in war is always the truth...
Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met Batman en Black Ops2. Ik vind het met fijn om een topshooter als BO2 nu met de Wiimote te kunnen spelen! En wat iksBatman een belachelijk goede game.
Hierdoor moet ik zeggen dat ik heel erg tevreden ben met mijn Wii U. Ik heb ook nog wat Wii games die uit moet spelen en op de Wii U zien het er net wat lekkerder uit waardoor ik die weer met plezier speel. Donkey Kong is nu uit (story dan) en ik heb The Conduit 2 er ook even doorheen geduwd. Qua Wii heb ik nog galaxy 2 en Metroid: Other M liggen. Beide games die lekker uit verf komen in de 720p Wii Mode.
Mijn Nintendo ID is overigens "Deddiekoel"! (mag wat mij betreft in de TS)
[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 13-02-2013 14:04 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Yup, het gaat om Donkey Kong Country Returns op de Wii ;-)botech schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:35:
Denk dat ie bedoeld uitgespeeld ipv uitgekomenEn dus een oude DK.
Die game ziet er erg goed uit op de WiiU trouwens.
Iemand anders had daar nog een vraag over maar voordeel van WiiU over HDMI is dat de Wii wordt geüpscaled. Over component schiet Wii mode naar 576i. Verschil tussen HDMI en component vind ik verder wel aanzienlijk (in het voordeel van HDMI). Ik heb dan ook mijn mediaspeler nu op component hangen. Voor video vind het verschil minder erg en misschien zelfs wel wenselijk.
Ach, denk niet dat Nintendo er wakker van ligt als ik zo eens naar de verkoopcijfers kijk ...Jumpiefox schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:08:
Eigen schuld tho hehe.
Niet dat ik hem veel zal gebruiken (gebruik eerder die op mijn AppleTV of direct vanaf iPhone via Airplay).
Volgens mij heeft Nintendo en juist voor gekozen om niet meteen met de eigen toppers te komen om zo de 3rd parties een betere kans te geven. En ik moet zeggen dat op zich de paunch lineup sterk is met grote 3rd party titels. Enige probleem is dat het om titels gaat die al (een tijdje) uit zijn op de andere platforms...Jumpiefox schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:08:
Heb die van mij ook maar verkocht..wacht wel op de volgende xbox of playstation. Koop zeker wel weer een wii-u maar waarschijnlijk pas over een jaar of a 3..als de nieuwe Mario/Zelda/Metroid etc uit zijn. De line up aan games is gewoon uitermate zwak, niks speciaal of boeiends tussen. Had verwacht dat Nintendo snel met wat exclusives zou komen uit Eigen zak maar nadaEigen schuld tho hehe.
Als Nintendo dit jaar nog met Kart, Mario 3D en Zelda WW komt dan ben ik iig weer blij.
Dit is ook wel leuk om te lezen.
Ports die er op Wii U beter uitzien dan op Xbox360/PS3
http://www.videogamer.com...ps3_criterion_claims.html
Gebeurd dit ook op de andere consoles? Want het is een stuk beter dan zo'n statisch laadscherm!
portS ? het gaat alleen om Need For Speed....daflux schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:04:
En ook die Lego Undercover game spreekt mij wel aan.
Dit is ook wel leuk om te lezen.
Ports die er op Wii U beter uitzien dan op Xbox360/PS3
http://www.videogamer.com...ps3_criterion_claims.html
ben benieuwd naar de Nintendo Direct van vandaag. hopen dat ze met iets komen waardoor ik alsnog dit jaar een Wii U wil kopen
Curiously, the topics vary by region. Nintendo appears to have no plans for a Japanese broadcast, though the lack of an announcement could simply be due to the fact that it's past midnight in Kyoto. (It is not unprecedented for Nintendo to announce and stream a Direct within a span of hours. Perhaps they will announce in the morning?) Nintendo of America says it will be discussing upcoming 3DS and Wii U games. Nintendo of Europe, however, will only be discussing 3DS games.Donnie Darko schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:14:
[...]
ben benieuwd naar de Nintendo Direct van vandaag. hopen dat ze met iets komen waardoor ik alsnog dit jaar een Wii U wil kopen
Nix voor de Wii U dus ... (m'n dochter hoopt op goed nieuws voor New Leaf)
Verwijderd
Sorry man, twas nog vroeg.Donnie Darko schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:14:
[...]
portS ? het gaat alleen om Need For Speed....
Maar er zullen nog wel ports komen die er beter zullen uitzien op Wii U dan xbox/ps3.
Nintendo Direct die nu net gedaan is, maar je kan ze nog bekijken op de website.
Belangrijkste is de Luigi DLC voor New Super Mario Bros. U. waarbij ze alle levels opnieuw gemaakt hebben en je ze als Luigi kan spelen. Genaamd "New Super Luigi U".
Verder komt Wii Street U naar de eShop, Google Maps voor de Wii U en Gamepad. Hij is tijdelijk gratis en gaat daarna geld kosten.
En als laatste komt er een MiiVerse community voor de Legend of Zelda waar Eiji Aonuma misschien eens wat zal plaatsen ("Might visit").
Hahaha, ik dacht al, waar is Deddiekoel gebleven in dit topic!Deddiekoel schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:01:
Ik heb de Wii U nu een paar weken.
Heb 'm maar gelijk opgehaald ... weet niet hoe lang 'limited' is. Even mee gespeeld en ziet er heel leuk uit.Preau schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:36:
Verder komt Wii Street U naar de eShop, Google Maps voor de Wii U en Gamepad. Hij is tijdelijk gratis en gaat daarna geld kosten
Darn, gisteren vergeten te doen. Komt omdat eShop alleen met Gamepad te bedienen is. Maar ik speel alleen Batman op de Gamepad. De andere games die ik nu speel (BO2 en NSMB) doe ik allemaal met Wiimote...Goner schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 22:51:
[...]
Heb 'm maar gelijk opgehaald ... weet niet hoe lang 'limited' is. Even mee gespeeld en ziet er heel leuk uit.
Verwijderd
Monster Hunter, Lego City.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:27:
Dat het voor ons alleen over de 3DS gaat voorspelt niet veel goeds voor de Wii U releases hier. Gelukkig vermaak ik me met de 3DS ook prima maar op dit moment vraag ik me af waar ik een Wii U voor heb.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Nintendo mag wel eens investeren in een sneller CDN.
Hoe lang heeft het installeren geduurd?
Super spel, eerste game waar ik in 1 sessie zonder dat ik 't doorhad m'n gamepad leeg gespeeld heb.daflux schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:11:
En hoe vind je Batman al gedownload ondertussen?
Geen idee hoe lang het uiteindelijk geduurd heeft, heb aangeklikt dat ie na downloaden uit moet en dan doet ie voordat ie uit gaat ook een install. Toen ik zondag middag wakker werd kon ik gelijk aan de slag.Hoe lang heeft het installeren geduurd?
Waarom de e-shop ? Ik vond de prijzen daar nogal hoog ivm de winkel ...Aaargh! schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:04:
Nou, net Batman aangeschaft in de eShop,
Als u toestel stuk is mag je het opnieuw kopen omdat het daaraan gelinkt is.
Maar het is natuurlijk wel gemakkelijk in de eShop kopen.
Omdat ik geen trek heb in schijfjes wisselen, 't is 2013 verdomme.Goner schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:18:
[...]
Waarom de e-shop ? Ik vond de prijzen daar nogal hoog ivm de winkel ...
Verwijderd
Als je toestel stuk is stuur je deze op naar Nintendo zodat zij het kunnen fixendaflux schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:28:
En ge hebt geen fysieke kopie.
Als u toestel stuk is mag je het opnieuw kopen omdat het daaraan gelinkt is.
Maar het is natuurlijk wel gemakkelijk in de eShop kopen.
Want die zijn aan je console gelinkt
Kijk hier maar eens naar deze gebruiker had het voor:
http://www.kotaku.com.au/...to-his-400-wii-u-problem/
[ Voor 40% gewijzigd door daflux op 19-02-2013 16:26 ]
Verwijderd
@Edit: die gast was stom genoeg om zijn Wii U niet naar Nintendo op te sturen en zijn oude Wii U weg te gooien.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 16:29 ]
En misschien is maken gewoonweg ook duurder dan eentje opnieuw kopen. En dan sta je daar met al je gekochte games op je andere console
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 16:32 ]
Daarnaast lijkt watchdog http://wiiudaily.com/2013...able-for-wii-u-pre-order/ met gameplay trailer en zou natuurlijk mooi zijn als Destinys ook naar wiiu komt http://wiiudaily.com/2013...g-wii-u-and-vita-options/Ubisoft is offering a 30% discount on their games offered through the North American eshop for a limited time. From now until February 26th, you can download any of their games at the prices below:
$34.99 – Rabbids Land
$34.99 – Just Dance 4
$34.99 – Your Shape: Fitness Evolved 2013
$34.99 – ESPN Sports Connection
[b]$41.99 – Zombi U
$41.99 – Assassin’s Creed III
http://wiiudaily.com/2013...of-wii-u-titles-on-eshop/
Heeft iemand al indie games gekocht toevallig?( met cc of nintendo E shopcard)
Trine 2 lijkt me leuk
AnimeAdicted
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
klopt bij GM (game mania) ook. Waar ik overigens all veel spellen heb gekochtRhapsody schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 07:40:
Rabbids ligt bij de FRS ook voor 30 euro in de schappen :-)
AnimeAdicted
Ah zou je mij dan is de link kunnen geven waar ik een nieuwe Wii U kan bestellen met korting en dat ze ook nog eens mijn account overzetten. Deze info is wel heel handig...Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:32:
Zelfs dan kan je die via Nintendo bestellen (vaak zelfs met korting) en ook dan zetten ze nog je account over.
Volgens mij moet je gewoon contact opnemen met Nintendo zelf. Die zullen dat aangeven.daflux schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:39:
[...]
Ah zou je mij dan is de link kunnen geven waar ik een nieuwe Wii U kan bestellen met korting en dat ze ook nog eens mijn account overzetten. Deze info is wel heel handig...
Daar doel ik dus op, dat wil niet meemaken.
Verwijderd
In het geval dat je Comsole niet binnen garantie hersteld kan worden doet Nintendo je een aanbod.daflux schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:39:
[...]
Ah zou je mij dan is de link kunnen geven waar ik een nieuwe Wii U kan bestellen met korting en dat ze ook nog eens mijn account overzetten. Deze info is wel heel handig...
Voorbeeld, 10th anniversary FFVII PSP wordt omgeruild voor 50 euro.
Dus dat is niet zo heel vreemd.
Nintendo heeft dat gedaan, Microsoft doet het met de Xboxen.
Zolang je maar alles via Nintendo blijft doen, dan zit je goed. Die ene kerel had zijn Wii omgeruild en vervolgens bij Nintendo lopen klagen. Klant is koning natuurlijk, maar hij had ook kunnen liegen. Er is ook iemand anders, met 500 euro VC stuff, en die heeft het allemaal netjes via Nintendo gedaan. Toen was er geen probleem.daflux schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:46:
Ik bedoel ook zonder bron we dit niet allemaal zeker weten. Bekijk ook maar eens de link die ik pagina hiervoor gelinkt had over de user die 400 dollar aan games kwijt is op zijn Wii U en nintendo hun antwoord.
Daar doel ik dus op, dat wil niet meemaken.
Verwijderd
Maar als je console echt stuk is koop je toch liever een nieuwe in de winkel heb je instant je nieuwe console.NickD schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:44:
[...]
Zolang je maar alles via Nintendo blijft doen, dan zit je goed. Die ene kerel had zijn Wii omgeruild en vervolgens bij Nintendo lopen klagen. Klant is koning natuurlijk, maar hij had ook kunnen liegen. Er is ook iemand anders, met 500 euro VC stuff, en die heeft het allemaal netjes via Nintendo gedaan. Toen was er geen probleem.
Via nintendo moet je er waarschijnlijk paar maand op wachten.
Verwijderd
Hooguit een paar weken. En zelfs dat zou nog kunnen als je je oude console niet weggooid. Die moet je dan + serienummer van de nieuwe naar Nintendo sturen en dan kunnen ze je eShop account overzetten waardoor je al je data behoud.daflux schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:12:
[...]
Maar als je console echt stuk is koop je toch liever een nieuwe in de winkel heb je instant je nieuwe console.
Via nintendo moet je er waarschijnlijk paar maand op wachten.
http://www.kotaku.com.au/...to-his-400-wii-u-problem/
toch zo kunnen oplossen?
Dit is ook de reden dat ik er zo hard aan twijfel.
Niet om jou constant tegen te spreken of niet te geloven
Staat dit ergens op hun website ook ofzo, kan ik het daar eens nalezen?
Verwijderd
Hier ging hij de fout in. Hij had direct contact (per mail) met Nintendo moeten opnemen.he took his Wii U back to the store he bought it from and swapped it for a new one.
En daar hamert Nintendo ook op op hun website. Zijn de problemen niet direct op te lossen, neem dan contact op met de technische dienst.
http://www.nintendo.nl/Kl...ntact/Contact-621598.html
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2013 15:56 ]
Dat zou helemaal top zijn dat Watchdogs naar de Wii U komt. Ik ga hem dan zeker halen, mits de reviews natuurlijk goed zijn.Offens1490 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 07:38:
binnenkort misschien aanbieding weaarschijnlijk vetgedrukt intressant is voor degene die het niet hebben.
[...]
Daarnaast lijkt watchdog http://wiiudaily.com/2013...able-for-wii-u-pre-order/ met gameplay trailer en zou natuurlijk mooi zijn als Destinys ook naar wiiu komt http://wiiudaily.com/2013...g-wii-u-and-vita-options/
Heeft iemand al indie games gekocht toevallig?( met cc of nintendo E shopcard)
Trine 2 lijkt me leuk
Punt is alleen dat (in Nederland althans) de wetgeving zo in elkaar steekt dat je, bij problemen met een apparaat, bij de verkoper moet aankloppen, niet de fabrikant. Vooral binnen de garantie.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:51:
[...]
Hier ging hij de fout in. Hij had direct contact (per mail) met Nintendo moeten opnemen.
En daar hamert Nintendo ook op op hun website. Zijn de problemen niet direct op te lossen, neem dan contact op met de technische dienst.
http://www.nintendo.nl/Kl...ntact/Contact-621598.html
[ Voor 4% gewijzigd door Preau op 21-02-2013 19:57 ]
AnimeAdicted
Bedankt voor de tip, meteen de download aangezet. Monster Hunter is een van de spellen waar ik zeker in geinteresseerd ben!Offens1490 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:23:
We kunnen monster hunter 3 demo downloaden. Trine demo ziet er grafisch mooi uit!
Trine heb ik al op de PC gespeeld, maar dat zijn beide geweldige spellen. Zeker aanraders.
Idd ook een spel waar ik naar uit kijk helaas vanavond kan ik niet spelenPreau schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:02:
[...]
Bedankt voor de tip, meteen de download aangezet. Monster Hunter is een van de spellen waar ik zeker in geinteresseerd ben!
Trine heb ik al op de PC gespeeld, maar dat zijn beide geweldige spellen. Zeker aanraders.
Had wel gelezen dat het geen off-screen optie heeft. Naar mijn mening zouden alle spellen dat moeten hebben als optie.
AnimeAdicted
Dit topic is gesloten.